Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Ebru Umar - Blanc en Baudet: hoezo nee?!

ebrupica100pix11.jpegNatuurlijk had het afgelopen week weer over de kleur van Zwarte Piet kunnen gaan maar gelukkig was daar Thierry Baudet. De Europa-criticus heeft zich door zijn uitgever het romancierschap in laten lullen en schreef blijkbaar een boek over een man die geen vrouw kan krijgen. Tegelijkertijd is de Amerikaanse pick-up artist (ander woord voor mannenfluisteraar) Julien Blanc in het nieuws vanwege zijn tips voor desperate vrouwloze mannen: vrouwen kun je versieren door ze te vernederen. Het wachten was op boos Pavlov’ende vrouwen: een perfect momentum voor Baudet om zijn boek te pluggen. Wat hij grandioos doet door Blanc gelijk te geven met een stuk op The Post Online. En tjakka: boekplugtime bij DWDD waar de eer van Nederlandse vrouwen gered moest worden door Geraldine Kemper. Wie? Het intellect van Baudet werd danig op de proef gesteld door een blond mollig meisje zonder tekst maar met d’r vinger in d’r mond – bij tijd en wijle zelfs een hele hand. geraldineDWDD.jpgVeel meer dan “Ja, nee, maar, dat zeg je toch?” (O nee? Nee?!) komt ze niet. En dan alleen nog omdat Matthijs haar cue’t met ‘Nu Geraldine’. Baudet had haar alle hoeken kunnen laten zien, maar veegt slechts de vloer met haar aan. En doet dat nog redelijk charmant ook. Waar zij haar duim niet uit d’r mond krijgt, glimlacht hij alle kritiek weg. Les één op tv-zijn: lach. Ook als de tegenpartij boos op je is, en je uitgelachen wordt: lach. Beminnelijk. Boos worden werkt niet – Geraldine. En haal die hand uit je mond! “Geen diersoort zo wreed als de jonge vrouw” schrijft Thierry Baudet. Ja en dus?! Wreed is een goede woordkeuze, ware het niet dat die wreedheid niet gecalculeerd is. Veel vrouwen zijn daar te dom voor – we zijn niet allemaal Estelle, of Sylvie en hebben niet allemaal door wat schoonheid, jeugd en sex ons bieden. Mannen die toegeven dat ze geen vrouwen kunnen versieren hebben iets sneus. Ze hebben in ieder geval geen geld - babe magnet avant la lettre. Mannen die hulp zoeken in hun poging om vrouwen te versieren, verdienen respect. Ze willen iets leren en hebben daar veel geld voor over. Dat ze dat geld brengen naar een man die ze dingen vertelt over vrouwen, waarvan veel vrouwen niet willen dat het bekend wordt, verdient ook respect. Voor Julien Blanc. Of hij daadwerkelijk weet hoe je vrouwen moet versieren, is de vraag. Dat hij zijn zakken vult, een feit. Wie beter dan dát weet hoe je vrouwen moet versieren, moet zelf maar een cursus market’en. Alsof Richard Gere Julia Roberts wist te versieren met zijn charme.

Reaguursels

Inloggen

@ Organische evolutie

Ebru verdient er waarschijnlijk centjes mee. Of ze ook reaguursels leest. Durf het niet te zeggen. En ik kijk om me heen. Zie ook ons eigen mensen rare dingen doen. En de tijd gaat komen. Nooit behoefe gehad aan wapens, jeukt nu wel. Koppensnellen gaat me tever. En het speelt. Ben zelf niet van plan om dit zomaar toe te kijken als domme dingen gebeuren. We leven in een - soort van ongeloofwaarige rechtstaat. Haal het niet in je kokosnoot, geen zandbak hier. Dus begrijp je onvrede en punt.

Vageling | 24-11-14 | 21:33

Kort en krachtig was beter geweest
(...)
Matig eens man. Relativeer. Angst & haat druipt van je tekst af.
Vageling | 23-11-14 | 23:36

Stukkie was in 1ste instantie voor Ebru, net als ik een longreadschrijver, hetzij zij een v en ik een m. En ik ben de matigheid zelve, maar kijk om je heen hier in de reaguurpanelen. Elke inbraak of beroving die hier aan de orde komt, is gedaan door bontkragende Finnen, iedere hoofddoek en moskeeganger is ISIS. Ergens na jouw en mijn bijdragen hier, schrijft iemand "sign of the times" en dat is het idd. Lees mijn stukkie nog een keer; mijn angst en haat zijn het niet, maar het speelt wel degelijk. Ik denk dat o.a. mevrouw Umar er wat aan kan doen.

Organische evolutie | 24-11-14 | 16:01

Je kan ook gewoon zeggen dat alle vrouwen hoeren zijn. Dan was je met 4 woorden klaar.

FreedomFTW | 24-11-14 | 13:45

Zelfvertrouwen ontwikkelen is goed, maar Blanc slaat door met het aanleren van trucs om vrouwen te manipuleren. Zo kweek je empathieloze mannen en teleurgestelde vrouwen.

Diotima | 24-11-14 | 12:02

Laat die arrogantio mij eens proberen te versieren op zijn zeer bijzondere manier, kan ie daarna langs de protheseboer voor nieuwe tanden. Wie kijkt er überhaupt nog naar van Nieuwkerken, ik ben jaren geleden al definitief afgehaakt, ben niet zo onder de indruk van mensne die zoveel mogelijk onverstaanbare woorden in een halve minuut in een zin proberen te proppen. Dat zo'n figuur ooit een podium gheeft kunnen krijgen. Nekschot verdient die, samen met die omhoog gevallen vrouwenvernederversierderoetlul. Beide zijn juist de reden dat vrouwen zich niet laten versieren, neem een kerstboom en een Japanse neukpop, minderwaardig stel eikols.

Cosmic Traveller | 24-11-14 | 09:34

"Ik ben eens"

Rest In Privacy | 24-11-14 | 09:28

@Terpen-tijn | 23-11-14 | 21:19
Dubbel ontkennend?

MarcS | 24-11-14 | 09:00

lol @1.35 Wat betekend het om man te zijn.. Mathijs!!!?

trottle | 24-11-14 | 08:51

Naar mijn bescheiden mening; vrouwen die stellen nooit klaar gekomen te zijn -> hebben sex met onzekere mannen die niet het initiatief nemen en geen hol interesse of verstand hebben over zaken. Als jij als man een leidende rol neemt, aandacht geeft op de juiste manier, dan kan je elke vrouw naar een orgasme krijgen. En dan heb ik het niet over je suf beffen op de clit of 50 shades gedoe.
En dit versierverhaal? Laatst nog een leuk barkrukgesprek over gehad met een aantal dames uit Rusland die hier al lang woonden. Je weet wel, dat land met zuipende onbehouwen onbeschaafde slaande kutmannen. Zij stelden dat als zei in Rusland komen ze zich wel direct door al die mannen begeerd en beschermd voelden. In tegenstelling tot Nederlandse polderoverleg regel het zelf even kerels die doodsbenauwd zijn om ook maar te laten zien dat ze een vrouw desnoods onder de tafel in een vol restaurant willen volblaffen. Het gaat bij vrouwen gewoon 100% om het gevoel wat je ze geeft. Dat is 1)initiatief/leiding/beslissen 2)begeerte/lust 3)liefde, als een pyramide.
Denk daarbij niet alleen aan welke zorgverzekering gekozen moet worden. Maar als je bv klaar bent om haar voeten te masseren, vraag het niet, doe het gewoon. Neem het initiatief om het stinkmormel uit te laten als zij lekker knus op de bank naar die vervelende jankfilm zit te kijken.
En neem haar dan ook gewoon te grazen in bed. Laat haar genieten, maar zorg dat jij bepaald hoe.
Vindt je haar vastbinden geil? Doe het dan gewoon, maar zorg dat je weet wat je van plan bent. Ga niet vragen of het lekker is en van die ongein. Als het niet goed is zegt ze het wel. Luister daar dan ook naar.
Maar ik moet aan het werk, ben weer veel te afgeleid.

Dima Beeline | 24-11-14 | 08:38

@très cool | 23-11-14 | 20:43
Jij? jouw jouw jij, gewoon op het eerste gezicht hoor.
Iets dieper bezien verdient uw 2e zin ook geen schoonheidsprijs. Dus het is, loopt niet lekker; Het is dus .... zou veel mooier zijn en een onderstreping van uw intellect. een komma achter gepast erbij en kijk eens aan een echte Nederlandse zin.

MarcS | 24-11-14 | 08:24

vaas klaak | 24-11-14 | 07:32
Dude je moet niet alles geloven wat de media je voorschotelt, heb je dat nou nog niet geleerd??

White_Trash | 24-11-14 | 08:10

Het zou veel familiair leed schelen wanneer vrouwen een fatsoenlijke vent konden uitkiezen. Vrouwen en hun sneue partner keuze is vaak te triest om aan te zien.

AbleArcher13 | 24-11-14 | 08:09

kloopindeslootjijook | 24-11-14 | 01:39
Umm op basis van welke informatie kom jij tot de conclusie dat het 'bullshit' is? Ik volg deze Julien nl al bijna twee jaar op Youtube (klikte ooit op een filmpje van hem, en sindsdien was ik fan) en het klopt als een bus. Deze kerel wordt door degenen die in het wereldje zitten beschouwd als de grootste pick up artist ter wereld. Het is geen lulletje rozenwater, deze kerel is de allerbeste ter wereld in zijn vakgebied. Ook al wil de linkse media graag dat jij het tegengestelde gelooft.

White_Trash | 24-11-14 | 08:07

Veel Nederlandse mannen kunnen wel een Julien Blanc gebruiken.

Ondanks dat ik een hekel heb aan al die domme koeien die cultuur/religie/liefde van ver prefereren.. Ik begrijp ze soms wel. Wees lief, maar geen heaumeau.

LibertarianTeacher | 24-11-14 | 07:41

Thierry baudet is het jongetje van net niet. Heeft geprobeerd om met sociaal maatschappelijke inkoppertjes naam te maken, niet gelukt. Om je dan als poster boy van deze hype op te werpen in de hoop zoveel mogelijk van je net geschreven flut romannetje te verkopen, is op zn zachts gezegd behoorlijk sneu. Wat geraldine betreft; ik vind dr lief. Zal nooit een nobelprijs winnen, als dat al zou moeten. Een echt meisje in een wereld vol plastic, die de ballen heeft om gewoon zichzelf te blijven. Daar kunnen draken als halina nog wat van leren.

vaas klaak | 24-11-14 | 07:32

Het enorme succes van 50 shades of grey Geraldine en consorten. I rest my case.

Beaulefermier | 24-11-14 | 05:37

Mag die Julien Blanc de UK en ook al bijna Nederland niet in? Het lijkt alsof je in verwijfde poco-landen alleen nog kan zeggen wat je wilt als het uit naam van een kort-lonterige religie is. Veelwijverij, zak over het afwaswijfje met twee kijkgaten erin: alles prachtig. Zelfs volgens vara-"feministen"--wat deze "anti witte rechtse man" beweging finaal heeft ontmaskerd.
PS: Zie eens hoe die opgewonden Kemper spontaan aan iets gaat lebberen als die morsige Baudet aan het kletsen is:)

ben kokhals | 24-11-14 | 01:55

Thierry Baudet : 'Julien Blanc is een grootheid'. Bullshit, er is veel aandacht voor. Of dat aandacht voor onzin is of iets zinnigs is iets anders.

kloopindeslootjijook | 24-11-14 | 01:39

Toch vind ik het opmerkelijk dat geen enkele journalist ter wereld een uurtje heeft geinvesteerd om op Youtube wat filmpjes van Julien Blanc te bekijken (er staan honderden uren aan filmpjes op Youtube van die RSD gasten) om te kijken of het wel klopt wat ze beweren. Het enige dat de media doet is elkaar napraten als een stel trekpoppen (voor zover trekpoppen kunnen praten). Zo zie je maar hoe makkelijk het is om iemand veroordeeld te krijgen, wanneer er geen rechter of rechtspraak aan te pas komt. De media hoeft alleen maar te gillen: sexist! racist! homofoob! En BAM de hele wereld haat je.

White_Trash | 24-11-14 | 01:19

Ik versier vrouwen door fysiek aantrekkelijk te zijn.

Volgens mij kun je beter investeren in een roeimachine en wat gewichten dan zinloze gesprekstips toepassen...

Pantheist | 24-11-14 | 00:55

Vrouwen zijn onzeker over zichzelf en over de wereld om hen heen. Ze voelen zich van tijd tot tijd kwetsbaar.
Daarom hebben ze een man nodig die hen op een geloofwaardige manier vertelt dat alles okay en onder controle is, zowel verbaal als non-verbaal. Een soort papa. Iemand waar ze tegenop kunnen kijken, tegenaan kunnen kruipen en bij wie ze zich veilig en geborgen voelen.
En dan gezellig en/of spannend is om mee om te gaan en er vertoonbaar uitziet.
En niet steeds met haar meelult.
En haar goede sex geeft.
En haar niet beknelt.
En af en toe een verrassing regelt.
En af en toe zomaar even belt om te zeggen dat je aan haar denkt.
En door de vriendinnenkeuring komt.
En door de shit test.
En haar het huis laat decoreren, behalve dat ene kamertje op zolder, da's van jou.
En
En
En

michello | 24-11-14 | 00:49

"geld - babe magnet avant la lettre"
Dan weet je tenminste dat ze echt iets in je ziet.
Of hebben we het hier over het Johnny Depp Effect? (vrouwen gaan niet met een willekeurige onbekende mee, maar wel makkelijk met iemand die beroemd is -prive net zo onbekend, maar dat telt dan opeens niet).

kloopindeslootjijook | 24-11-14 | 00:48

@ Eurotokkie | 23-11-14 | 22:24

Hoe kom jij aan een foto van Supermatthijs. Lullig hoor om iemand zo maar op het net te pleuren.

Jarre Tell | 24-11-14 | 00:44

@Vageling | 23-11-14 | 23:36

Eens. - ... maar relativeren? Om te kunnen relativeren, moet je 'afstand' van 'het probleem' kunnen nemen. 'Probleem' tot de juiste proporties kunnen herleiden enzo. Tegenwoordig lijkt relativeren tot een kunst verheven... daarvoor hebben we vandaag de dag psychosociale begeleiding en coaching, mindfulness- en meditatietrainers. ;)

Zaniksmurf | 24-11-14 | 00:20

@ lingo star
Voordeel van de twijfel bewezen. Net zoals in de supermarkt heb je A en B merken. Net zoals bij mensen.

Vageling | 24-11-14 | 00:01

@ Organische evolutie

Kort en krachtig was beter geweest. En deze kaaskop heeft geen haat. Bang ook niet. Misschien omdat ze geen angst ruiken halen ze het niet in hun kop om zomaar gek tegen me te doen en we elkaar aankijken en dat ik met rust gelaten word. Tjah zwakkelingen zit er jou volk ook. Vanaf afstand iets roeptoeteren in uitzonderlijke gevallen. Haat proef je bij ook niet. En zo leek ik lekker in Amsterdam West op me gemak zonder gezeik

Matig eens man. Relativeer. Angst & haat druipt van je tekst af.

Vageling | 23-11-14 | 23:36

Als dat hilarische DWDD fragment trouwens IETS aantoont dan is het wel dat die ouwe Mathijs van Nieuwkerk nu echt ver over de houdbaarheidsdatum is. Keek toch al nooit naar dat programma omdat ik die zelfingenomen kwal met zijn popi-jopi gedoe niet uit kan staan. Maar sinds de laatste keer dat ik het zag een paar jaar geleden is de aftakeling van Mathijs ineens wel heel hard gegaan. Baudet lacht hem op een gegeven moment gewoon in zijn gezicht uit en van Nieuwkerk begint helemaal onzeker te worden en te stotteren van Thierry Baudet aan het einde van het fragment.

Ze kunnen in Hilversum beter Thierry Baudet een talkshow geven, die trekt een stuk meer (jognere) kijkers dan die bejaarde Mathijs van Nieuwkerk waar zelfs Jeroen Pauw nog jeugdig bij afsteekt.

Outsider-Inside | 23-11-14 | 23:35

Gedoe. Ik laat mezelf soms versieren. Maar daar kun je niet mee aan de gang blijven, kost allemaal tijd en geld.

De Geus | 23-11-14 | 23:35

@MoetDatNou? | 23-11-14 | 23:00

... hè, hè, moet dat nou? Taalpurist! Zegt, schrijft, tweet? Wat jij wil joh. ;)

Zaniksmurf | 23-11-14 | 23:34

Vageling | 23-11-14 | 23:25
Er is veel hypocriets aan feministen. Feministen willen de baas spelen, maar toch ook weer een echte man die meer verdient dan zij, want daar hebben zij recht op omdat ze unieke prinsesjes zijn, gelijkwaardigheid is ver te zoeken bij de feministen.
Ook moet de man stofzuigen, de was doen en de vloer dweilen daarnaast moet de man daadkrachtig en ook weer dominant zijn, want anders is het een mietje.
Er klopt helemaal niks van het manbeeld van de feministen.

Rest In Privacy | 23-11-14 | 23:33

Sign of the times.

postmodernismisdead | 23-11-14 | 23:26

@ lingo star
Hoop maar dat ik de context verkeerd begrijp. Voordeel van de twijfel. Je verwart feminime met feminischme.

Vageling | 23-11-14 | 23:25

Is er dan helemaal niemand die in de gaten had dat na afloop van dit stukje theater, toen het Volendamse bakvisje naast Baudet plaatsnam en Joost Zwagerman voor de zoveelste keer een ellenlang verhaal over nonsens begon op te hangen, Geraldine Kamper overduidelijk via zeker vijf 'tells' liet merken meer dan alleen geinteresseerd te zijn in die Thierry Bidet. Het lag er zelfs zo dik op dat het komisch werd. En over ellenlange verhalen gesproken, is er hier ook nog iemand die met de kennis van nu ook gelooft dat Ellen van Langen tijdens de OS1992 aan de middeltjes heeft gezeten? Nog nooit iemand zo hysterisch buiten adem zien geraken, alsof ze zichzelf voorbij was gerend.

Nanker Phelge | 23-11-14 | 23:24

Feminism is gewoon 'uitgevonden' om de opstandige vrouwtjes ook het gevoel the geven een stok in handen te hebben. In feite hebben ze een twijgje dus gewoon laten lullen en af en toe je eigen stok toesteken.

meneerkakneus | 23-11-14 | 23:21

Organische evolutie | 23-11-14 | 22:59
'Vergeet de tv, schrijf zelf.'

In jouw geval zou ik dat vooral laten. Jij zal vast je talenten elders hebben liggen.

OrgulloTulipano | 23-11-14 | 23:15

Zaniksmurf | 23-11-14 | 22:08
Zegt ze iets? zegt ze iets? Nee.. maar kijk, ze schrijft iets. Nou ja, beter dan niks.
Wat een onnodig stuk ook weer, vakantie huisje bezet e.brul?

MoetDatNou? | 23-11-14 | 23:00

Maakt allemaal niet uit joh! Al deze onderwerpjes zijn klein bier. Ja, heterovrouwen vinden het (tenminste) af en toe fijn om fors te worden overweldigd. En/of als een klein meisje in de sterke armen van een man-man te liggen. Dit door persoonlijke en soorteigen evolutionaire drijfveren. Helemaal niks mis mee. Mannen hebben ook zo onze/hun dingetje uit die tijden. En er zijn weer vrouwen en mannen die vanuit zichzelf en hun vroege jeugd daar weer een heftig antwoord tegenover hebben gezet. Het is allemaal wat complexer dan we zien in een item van een afgepast en pre-cooked 8min45sec.

Baudet durfde niet zoiets als het bovenstaande te zeggen, in dat hol van de leeuw. Juffrouw Geraldine kón niet anders zeggen - waarom zou dat nou zijn? - en hield het maar op zoiets als: "Maar dit kan toch gewoon niet?!"

Diep in ons hart, wie van de drie geslachten dan ook, weten we deze shit. We voelen het, dwars door de culturele en familiale schillen heen die ons omringen. We kijken besmuikt of likkebaardend naar de samengeknepen billenscenes van 'onze' maatschappelijk-culturele opinieleiders zoals TV ze aanbiedt. "Gaan zij hierover zeggen wat ik voel, bedoel, of zelf ervaar?"

Make up your mind yourself, maar laat dit item voor wat het is: de dag erna is het vulling of inpakmateriaal voor de kattenbak. Krantcontent is dat altijd geweest, voor tv-programma's zou dat niet anders moeten zijn. Haal het niet terug. "Uitzending GEMIST? Nee hoor, niks gemist! Ja, misschien voor de cultureel-antropologen van de 23ste eeuw."

Blog liever over de wederzijdse (i.h.a. onterechte!) angst van en voor hoofddoekdragende zusters in de supermarkt. Over de verschillen tussen jongeren van verschillende etnische afkomst op de middelbare school versus de ervaringen met elkaar in het latere leven. Blog over discriminatie binnen die groepen; naar elkaar en naar de autochtoon (zowaar die al bestaat; net zo min als 'de' allochtoon).

Wij dombo kaaskoppen snappen de niet-kazen niet (meer). We gaan totaal voorbij aan de onderlinge haat en waarom die is. Nog altijd hebben ISIS, de Taliban en Al-Qaida-achtige clubs (veel!) meer moslims vermoord dan ze Kafir hebben omgebracht. En wie van de kazen weet trouwens van de grote rivaliteit en haat tussen Antillianen en de Mocro's in de grote steden?
Nee, de kazen zijn bang; de niet-kazen merken dat en storten zich als een dominante kutkater op het zielepootje van de buurt. Dag in, dag uit.

Maar een kat in het nauw maakt rare sprongen. Sprongen waardoor de andere kat zich in het nauw gedreven voelt. En ziedaar; vandaag de dag zijn we beland in een sterk gepolariseerde samenleving, weliswaar gevoed door goedbelichte incidenten (bontkraagjes op cctv die inbreken bijv), die in basis eigenlijk geen grond kent.

Blog over het echte leven. Wees de brug tussen de werelden door wederzijds inkijkjes te geven. We komen meer met elkaar overeen dan dat we verschillen. Wees als een beschouwende alien en leer ons. Leer onze broeders en zusters kennen. Ook letterlijk; slechts 2.400 opeenvolgende opa's en oma's geleden liepen er slechts 6.000 individuen van onze soort rond. De huidige 6,5 miljard mensen komen uit hen voort; wij zijn allemaal verbonden.

Vergeet de tv. Zolang commercials (overduidelijk) en programma's (wat subtieler) ons voor een stelletje mongolen en gepolariseerde schreeuwers houden, moeten ze hun bek houden. Dat kan ook. Ernaar kijken kan nog wel, maar het belangrijk vinden moeten we niet meer doen. Dan houd het schrijven over de beinvloedende machten vanzelf op. Hier, zo zien marketeers, spindocters en groepsdeskundigen ons:
www.motivaction.nl/images/Basismodel.p... Dit zijn de hokjes waar we volgens 'hen' inzitten en waar zij vanuit gaan in ontwikkeling van hun fantastische programma voor ons. Ignorance is bliss; wij worden geframed. We zijn het al.

Vergeet de tv, schrijf zelf.

Mvgrt,

Organische evolutie | 23-11-14 | 22:59

Eurotokkie | 23-11-14 | 22:20
Daarnaast heb ik Julien live aan het werk gezien. Je weet echt niet wat je meemaakt. Hij spreekt een meisje aan, en na 30 seconden worden haar ogen zo groot als een schoteltje en geeft haar hele houding aan: "hij bestaat! De man waar ik mijn hele leven op heb gewacht" en je ziet de natte plek onder haar voeten groter worden. Het is echt te bizar voor woorden. In de media wordt Julien neergezet als een lulhannes, maar die kerel wordt door insiders beschouwd als de beste ter wereld. De Messi/Cristiano Ronaldo van de pick up artists zeg maar. Die hoeft echt niemand te choken om aan z'n trekken te komen.

White_Trash | 23-11-14 | 22:59

Helemaal met Thierry Baudet eens!
Niks mis met macho en beetje dominantie.
Een man moet toch echt wel man zijn.
Nu ben ik het zoiezo altijd eens met Thierry
eens.Kan hij niet een politieke beweging beginnen?
En wat een mooie man!

animalia | 23-11-14 | 22:58

Vageling | 23-11-14 | 22:36
Opinions are like assholes, everyone has one.

White_Trash | 23-11-14 | 22:52

Eurotokkie | 23-11-14 | 22:20
Check dit filmpje dan:
www.youtube.com/watch?v=PS360836BGc
Je moet niet alles geloven wat de media je voorhoudt, heb je dat nou nog niet geleerd??

White_Trash | 23-11-14 | 22:50

Vageling | 23-11-14 | 22:45
Ik geef toe dat ik een zeer slechte versierder ben. Maar toch heb ik ook vriendinnen gehad, gewoon omdat zij dat wilden. Dat is pas feminisme, maar daar zul je de feministen niet over horen, en nee rijk ben ik niet.

Rest In Privacy | 23-11-14 | 22:50

@ lingo star.
Dat is de kern van feministen. Niet weten hoe je mannen aantrekt en moet versieren. Iets met '2 to tango'. Daarom hoor je die andere vrouwtjes niet. Hebben dates, plezier. Anderen hebben een vriend, anderen weer getrouwd. Punt: hebben geen tijd voor dit gedoe. ^^

Vageling | 23-11-14 | 22:45

Outsider-Inside | 23-11-14 | 22:43
Baudet mag zeggen wat-ie wil, maar anders dan in Egypte of Saoedi-Arabië, kan hij rekenen op portie tegengas van de vrouwtjes.

Bakito | 23-11-14 | 22:45

lingo star | 23-11-14 | 22:37
Ik kan best vrouwen versieren , vraag het maar aan mijn buurvrouw van 80.

Eurotokkie | 23-11-14 | 22:43

De Volkskrant maakt het wel heel bont, deze Olga Kortz wil zelfs dat Baudet zijn podium ontnomen moet worden. De Nederlandse maatschappij is nu zo enorm gefeminiseerd dat de Nederlandse vrouwen nu ook al geen enkele tegenspraak meer dulden. Baudet heeft wel een gevoelige snaar geraakt met zijn betoog blijkbaar.

www.volkskrant.nl/opinie/baudets-euros...

Outsider-Inside | 23-11-14 | 22:43

Mannen die toegeven dat ze geen vrouwen kunnen versieren hebben iets sneus. Maar vrouwen die door geen man versierd worden, tja.

Rest In Privacy | 23-11-14 | 22:37

@ Eurotokkie / 22:14
Baudet wil gewoon z'n laatste boekje pluggen
en dat doe je bv door een beetje rotzooi te trappen
snap dat dan

Tobi | 23-11-14 | 22:36

@ White_Trash

Je moet ook maar een boek schrijven. Je preekt graag

Vageling | 23-11-14 | 22:36

Zaniksmurf | 23-11-14 | 22:08
Vrouw naar me hart ^^ Heerlijk.
Vageling | 23-11-14 | 22:13

Idem dito hierzo.

Zaniksmurf | 23-11-14 | 22:34

Ow en Ebru denkt dat vrouwen op mannen met geld vallen, LOL. Vrouwen vallen op mannen met zelfvertrouwen. Een man met zelfvertrouwen die veel geld heeft, ja die is aantrekkelijk. Maar een pussy die veel geld heeft, is nog steeds een pussy.
Hetzelfde geldt voor looks. Een man met zelfvertrouwen die er ook nog eens goed uit ziet, ja dat is gaaf. Maar een pussy die er goed uit ziet, is nog steeds een pussy.

White_Trash | 23-11-14 | 22:30

@Supermatthijs | 23-11-14 | 22:12
Eer DRS G. Flater zou ik zo zeggen.

@necrosis | 23-11-14 | 22:12
Waarom denk je dat hij zo lang weg was? Van zo een operatie heb je tijd nodig om te herstellen.

miko | 23-11-14 | 22:27

Het was mevrouw Hennis die als een labrador met de tong uit de mond onze helden naar Mali stuurde, Geraldine verkeert in goed gezelschap. Je hoeft niks meer te kunnen voor een hoofdrol in deze poppenkast.

Feynman | 23-11-14 | 22:22

White_Trash | 23-11-14 | 22:17

Regilio Tuur was toen ook bij de lezing dacht ik.

Eurotokkie | 23-11-14 | 22:20

En die heaumeau wanna be metro man naast het blonde meissie probeert zich in haar slipje te slijmen; HIJ heeft nog niet door dat hij het wat ruwer moet aanpakken om succesvol te zijn :)

Ultimate Master G | 23-11-14 | 22:18

Ik heb ooit ook zo'n gratis lezing van Julien Blanc bijgewoond. Super aardige kerel. Hij krijgt er gewoon een kick van om een alter ego neer te zetten wat super lomp en vrouw onvriendelijk is. En iedereen die hem volgt weet dat dat nu juist de grap is. Maar dan komen er een stel humorloze, alles letterlijk nemende feministen langs en voordat je het weet word je gedemoniseerd in alle media over de hele wereld.

White_Trash | 23-11-14 | 22:17

@miko | 23-11-14 | 22:15
*moehaha*

necrosis | 23-11-14 | 22:16

Ik zou dat blonde mollige meisje wel doen, en hard ook! Gaat ze daarna nooit meer leuteren, maar smeekt ze enkel nog om meer.
Dat hele feminisme bestaat uit het ontkennen van oerinstinkten; laat je gaan, grom en geniet :)

Ultimate Master G | 23-11-14 | 22:16

LeakyLeak | 23-11-14 | 22:08

Idd , ik sla eerst een vrouw op haar bek en dan vraag ik haar uit.

Eurotokkie | 23-11-14 | 22:15

@Supermatthijs | 23-11-14 | 21:50
Wanneer krijg jij eens verkering of ben je nog steeds dik tevreden over je real doll?

miko | 23-11-14 | 22:15

necrosis | 23-11-14 | 22:12
Hoeft niet perse, maar ik heb qua leeftijd een andere voorkeur dan jij :)

Bakito | 23-11-14 | 22:14

Ik wist niet dat een lul zoveel onzin kan lullen ,
die Thierry Baudet lult uit zijn nek.

Eurotokkie | 23-11-14 | 22:14

Zaniksmurf | 23-11-14 | 22:08

Vrouw naar me hart ^^ Heerlijk.

Vageling | 23-11-14 | 22:13

@King of the Oneliner | 23-11-14 | 22:09

Ah de oude Kaas de Vies truck.

Supermatthijs | 23-11-14 | 22:12

@Bakito | 23-11-14 | 22:09
Ervaring?

necrosis | 23-11-14 | 22:12

Beetje achterhaalde discussie, aangezien je anno 2014 ook gewoon een shemale kunt inhuren voor een paar hpnderd euro per nacht.

Bakito | 23-11-14 | 22:09

Ik gooi altijd mijn sleutels van mijn Porsche op de bar, en steek dan mijn sigaar aan met een briefje van vijftig.
Liefst als het volle maan is, want dan zijn de vrouwtjes geil als boter.
En ik zeg erbij dat ik columnist ben bij GeenStijl.

King of the Oneliner | 23-11-14 | 22:09

Vrouwen zijn simpel. Soms zelfs zo simpel dat ik denk. "Laat maar"

LeakyLeak | 23-11-14 | 22:08

Jongens versieren meisjes.
Mannen maken een vrouw gelukkig en zichzelf daarmee.
De rest is het schuim der aarde.
Hun pogingen oninteressant.
Le Blanc; White trash.

hfakker | 23-11-14 | 22:05

Mollig? U kent alleen maar graatmagere modellen met maat 34?

bbbachstra | 23-11-14 | 22:04

Lach me rot. Feministch geleuter. Beetje boos zijn dat sommige mannen ogen willen openen dat het geen Disney wereld is en vrouwen ook gewoon mensen zijn. Geen engeltjes. Foei hoor. Als je daar een boek voor nodig heb. Boek ken ik niet dus kan er niks over zeggen. Tjah feministen boos. Je zal als man zelfrespect en je niet laat manipuleren. Foei mannen. Mens rot op.

Vageling | 23-11-14 | 22:02

Lach me rot. Feministch geleuter. Beetje boos zijn dat sommige mannen ogen willen openen dat het geen Disney wereld is en vrouwen ook gewoon mensen zijn. Geen engeltjes. Foei hoor. Als je daar een boek voor nodig heb. Boek ken ik niet dus kan er niks over zeggen. Tjah feministen boos. Je zal als man zelfrespect en je niet laat manipuleren. Foei mannen. Mens rot op.

Vageling | 23-11-14 | 22:02

Tiny en Lau bewijzen het gelijk van Julien Blanc.

boasatlas | 23-11-14 | 22:00

Dit is toch gewoon allemaal theater en vermaak voor mannen? Niet zo serieus mensen...

zeeman73 | 23-11-14 | 21:55

snotferatu | 23-11-14 | 21:44
Ken die muts niet, de huidige tv-wereld (publiek en commercieel) barst van dit soort anoniem inwisselbare geblondeerde nonvaleurs, maar je weet hoe dat gaat met vrouwen onderling. Als ze mollig genoemd worden dan zullen ze denken 'ach, dat rare wijf overdrijft maar... misschien zit er tóch een kern van waarheid in'. En voordat je het weet gaan ze over op superfood en wortelsap met een blaadje peterselie.
Overigens, als ze aan Expeditie Robinson meegedaan heeft dan ben je bijvoorbaat vrij onbekend in omroepland. Want anders had je een volle agenda en absoluut geen weken de tijd voor domme spelletjes op een tropisch eiland.

leo de pejo | 23-11-14 | 21:54

@miko | 23-11-14 | 21:39

Nou dat zal me een gemis zijn.

Supermatthijs | 23-11-14 | 21:50

je hebt ook blanke vrouwen die op vakantie naar afrika gaan om sex te hebben met zwarte beach boys. daar zit je dan als aardige hollandse man.

sennholz | 23-11-14 | 21:46

@miko | 23-11-14 | 21:39
Natuurlijk wel, gewoon het ouderwetse smoesje dat je een ontbijtje gaat maken.
En dan razendsnel een paar topics lezen, commentje posten en weer terug naar de slaapkamer....
*ervaring*

necrosis | 23-11-14 | 21:46

leo de pejo | 23-11-14 | 21:36

Ik ken haar alleen van expeditie robinson, maar ik denk dat de meeste mensen die haar kennen, haar kennen als presentatrice van NPO-programma's.

Maar ik vraag me wel af waar dat 'mollig' vandaan komt. Misschien heeft Ebru dat per ongeluk geschreven i.p.v. 'mager', want ze is dun. Vooral in expeditie robinson vond ik haar graatmager, waarschijnlijk mede doordat ze in dat programma minder te eten had.

snotferatu | 23-11-14 | 21:44

@necrosis | 23-11-14 | 21:27
Heb je geen tijd meer om te reaguren.

miko | 23-11-14 | 21:39

Heerlijk vals om die Geraldine (wie is die domme muts?) een 'blond mollig meisje' te noemen.

leo de pejo | 23-11-14 | 21:36

Heb al weer hoofdpijn. Maar moet ik nu geloven dat de schrijven van dit stuk een "Man is die ook toegeeft dat hij geen vrouwen kan versieren en iets sneue is?

Heeft hij dan ook geen geld? (geenstijl vetpot?) - geen babe magnet avant la lettre.Een Man die hulp zoekt in zijn poging om vrouwen te versieren. En daarvoor kan kennelijk respect wilt. Of vindt dat hij dat dan verdiend?

Hij wil iets leren en heeft daar veel geld voor over.(daarom schrijft hij dit nog zelfs op een zondag)( of poste het pas vandaag nadat hij dit gisteren avond schreef tijdens een fles whisky en nok ging)

Hij wilt dus eigen lijk respect hebben van vrouwen omdat hij naar een man gaat die hem dingen vertelt over vrouwen, waarvan veel vrouwen niet willen dat het bekend wordt.

Oke ?? ??

Trouwens is van de fantasie dromen bij vrouwen nog altijd de verkrachtings-droom populair? Voorheen gaande testen wel.

ovikanovi | 23-11-14 | 21:36

@ miko / 21:27
Haha, doet me denken aan Daniel Arends van gisterenavond, die ook z'n standaard naar beneden bijstelde
lager dan laag, dat is

Tobi | 23-11-14 | 21:33

Als je veel wil neuken moet gewoon je standaard omlaag.
Je krijgt alleen spijt van de vrouwen die je niet hebt gedaan.

miko | 23-11-14 | 21:27

Doe mij maar een echte 'cougar', ik laat me graag versieren.....

necrosis | 23-11-14 | 21:27

@terpen-tijn

En dat wil ik graag zo houden

badeend69 | 23-11-14 | 21:22

Ebru, ik durf het bijna niet te vragen, maar hoe zou jij het vinden als ik mijn duim in jouw mond zou stoppen?

Boretti | 23-11-14 | 21:21

Verder ga ik dus niet kijken wat de discussie was bij Mattie Nieuwkerk.
Kan geen vijf minuten die kerel aanhoren.
Het is en blijft een griezel.

miko | 23-11-14 | 21:19

badeend69 21:16
Dat geloof ik graag, jij kan nevernooit aan mij tippen.

Terpen-tijn | 23-11-14 | 21:19

blikjegrolsch | 23-11-14 | 21:09

Hij lijkt op Sandokan.

Bad Karma | 23-11-14 | 21:17

@ blikjegrolsch
Bert, zeg je nou dat Kemper hypocriet is? Shocker....

BeunDeHaas | 23-11-14 | 21:17

Trouwen en hokken?
Kzou het niet doen, ze mogen af en toe blijven slapen en dan weer ophoepelen.
Tenzij je echt kinderen wilt.

Terpen-tijn | 23-11-14 | 21:17

@terpen-tijn

Je mag alles van mij zeggen behalve dat ik op je lijk.)

badeend69 | 23-11-14 | 21:16

Dit soort coaches duiken er eens in de zoveel tijd op.
Dat je een vrouw zelfverzekerd moet benaderen dat klopt wel.
Het sprookje van de leuke stuntelige man die het goed doet bij de vrouwen bestaat niet. of je moet geld hebben of een kroonprins zijn.
*zwaait naar ex=prinsplofkop*

miko | 23-11-14 | 21:15

Nog steeds een foute gedachtengang dat je met aardig zijn iets kan bereiken.
Ja, als je teener bent, dan heb je allebei niks en is liefde de basis.
Maar als je ouder bent, gaan materiele zaken een rol spelen, ook weer niet altijd, het is maar een grove schifting.
Is ook wel logisch, je gaat alleen ruilen van bedje als je er zelf beter van wordt.

Terpen-tijn | 23-11-14 | 21:15

@ Tobi
Nee, je moet je afvragen of dat type vrouw (blonde snol) het waard is om een toneelstuk op te voeren. De vraag stellen is hem beantwoorden.

BeunDeHaas | 23-11-14 | 21:14

@bosmaloot | 23-11-14 | 21:10
Ik weet niet of ze van garnalen houdt ;)

necrosis | 23-11-14 | 21:14

@ bosmaloot / 21:10
Zo jongen, net terug van de cursus

Tobi | 23-11-14 | 21:14

Ik heb wel wat anders dat ze in haar mond mag nemen...

bosmaloot | 23-11-14 | 21:10

Tobi 21:04
Lompe mannen kunnen het zich permiteren, anders waren ze wel aardig. Ze hebben wat te bieden in de vorm van een goeie baan en munten.
Alleen mannen die niks te bieden hebben zijn aardig, waarbij die met de jacuzzi net even aardiger is.

Terpen-tijn | 23-11-14 | 21:10

@ BeunDeHaas / 21:06
Yup, de vraagt rijst dan, gaan we ons dan ook maar zo gedragen,
want vergeet niet, die act moet je voortaan 24/7 gaan volhouden
zodra het inzakt is ze immers vertrokken

Tobi | 23-11-14 | 21:09

@ Tobi
Daarom plakken die blonde snolletjes ook altijd aan het foute type. Vaak een halfbloed of allochtoon. Omdat ze als neukvlees met oogjes behandelt willen worden. In 0031 dan.

BeunDeHaas | 23-11-14 | 21:06

Gedraag je op basis van gelijkheid en je wordt -in 0031- doorgaans ingepakt want watje
weest lomp en een deel van de vrouwen ligt aan je voeten
Gedraag je natuurlijk -incl. die gelijkheid- en je hebt buiten ons kikkerlandje, vooral in Spanje, Portugal, Italië, veel meer succes,
althans, dat is mijn ervaring

Tobi | 23-11-14 | 21:04

badeend69 20:52
Zei de ervaringsdeskundige..
Goed dat je dat even vermeldt, niemand heeft anders in de gaten dat hij versiert wordt en het dan moet toestaan.
Rukspeentje.

Terpen-tijn | 23-11-14 | 21:03

Eigenlijk doet die knakker wat Ebru ook doet. Zakken vullen door wat woorden op papier te knallen en er mee wegkomen.
Duidingschrijfsel over DWDD...

BeunDeHaas | 23-11-14 | 21:02

Buiten Baudet om zitten er alleen maar politiek correcte stupido's te praten. Ze snappen er niks van!

lanexx | 23-11-14 | 21:01

Ik wordt vaak door mannen versierd... ook lastig.

Moest dat nou? | 23-11-14 | 21:00

@Terpen-tijn | 23-11-14 | 20:57

En no woman, no cry. Zoals een amateurvoetballer met een voorliefde voor weed er al eens van maakte.

Supermatthijs | 23-11-14 | 20:59

Mannen die toegeven dat ze geen vrouw kunnen versieren zijn sneu en ze hebben geen geld. Mannen die wat willen leren hebben wel geld...
Toen ben ik afgehaakt, achtelijke conclusies.
Ook al zit er een kern van waarheid in, no money, no wife.

Terpen-tijn | 23-11-14 | 20:57

Je moet als man gewoon herkennen en toestaan dat een vrouw jou versiert

badeend69 | 23-11-14 | 20:52

Ze zat daar ook niet voor inhoudelijke zaken, dus het geeft niet.

Petskast | 23-11-14 | 20:49

Wat een brok warrige inconsequentie is het weer van Umar. Als je enerzijds een ferme vuist wil maken naar de manier waarop vrouwen worden behandeld in de Islamitische wereld, kan je zo'n griezel als Blanc niet de hand boven het hoofd houden. Het promoten van seksueel geweld is altijd fout. Onbegrijpelijk dat de GS-redactie het nog gaat opnemen voor zo'n onverlet als Thierry Baudet.

OrgulloTulipano | 23-11-14 | 20:46

@macmiep.nl | 23-11-14 | 20:38
Maar jouw gezicht wel. Met witte snierts bijvoorbeeld.

wakkere_nederlander | 23-11-14 | 20:46

En Filemon en Matthijs maar plaatsvervangend slachtoffer uithangen en moraalverontwaardigd zijn tijdens dat gesprekje. Een paar minuten later in DWDD het dagelijkse "Lollige Filmpjes" item, waarin een blond meisje in één of ander TV programma vertelt dat ze heel preuts-voorzichtig is en op een avond maar met hooguit 5 mannen zoent. Het gelijk van Thierry bewezen door een snolletje dat zichzelf helemaal geen snolletje vindt. En Filemon en Matthijs maar lachen. Want tja, hypocrisie en met twee maten meten: dat kunnen ze. Enfin, dat viel mij dan weer op.

Stormageddon | 23-11-14 | 20:45

Je mag dan wellicht af en toe je duim uit je mond halen, maar je beheerst de grammatica van een 7 jarige niet. Dus het is niet echt gepast om anderen dan de maat te nemen over hun intelligentie.

vertelT, dus.

très cool | 23-11-14 | 20:43

Nou, volgende week een prachtcolumn over vrouwen die (toegeven dat ze) geen man kunnen krijgen, goed Ebru?
Lekker dicht bij huis, als het ware.

Elle92072182 | 23-11-14 | 20:39

Ik ben niet te 'versieren'.
Punt.

Rest In Privacy | 23-11-14 | 20:38

Dan mag Filemon nog van geluk spreken dat hij hier niet wordt genoemd. Die gozer poept echt uit z'n mond.

quackel | 23-11-14 | 20:35

Geraldine is wel lievv, maar misschien niet de aangewezen persoon voor inhoudelijk debat. Maar dat is geen unicum aan die lapzwansentafel van Matthijs "ik ontvang wat ca 50 man aan belasting betalen voor wat slap lullen met een lelijk kapsel" van Nieuwkerken

Renkum0317 | 23-11-14 | 20:34

Treat em like shit and they stick like mud.

Dat oprekken en er een roman mee volkrijgen is een hele kunst.

Godsammekraken | 23-11-14 | 20:34

Mooi stuk, Ebru. Kort en krachtig.

Petrus de Rewa | 23-11-14 | 20:33

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl