Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Ohjee. Weer een PvdA-Turk tegen lijn-Spekman in

sitestat
De PvdA wankelt en iedereen wil het laatste duwtje op zijn (of haar, voordat we dat gezeik weer krijgen - red.) naam kunnen schrijven. Zo ook 1Vandaag. Dat ging naar Den Bosch toe, zocht iemand die aan drie voorwaarden voldoet (Kandidaats-raadslid ✓, PvdA ✓, Turk ✓) en vroeg iets heel simpels: "Onderschrijft u de partijlijn van Spekman dat mannen en vrouwen gelijk zijn?" En voorwaar: Het Turkse ✓ PvdA ✓ Kandidaats-raadslid ✓ WEIGERT te antwoorden. Oei! Hebben we hier een derde zetel voor de AK-partij van KuzTurk?
KIJKWIJZER: Bij het kijken van dit filmpje gluurt Lara Ankersmit via de webcam mee in uw cubicle en na afloop verschijnt het NPO Target Commercial Team om u een lidmaatschap van de PvdA aan te bieden.

Reaguursels

Inloggen

o jezus nou krijgt die domme lul het met frau nipster aan de stok.en geloof me,dat wil je niet.

the nipster | 21-11-14 | 10:17

Wiens belangen worden er in de toekomst nog vertegenwoordigd. Mensen zouden moeten verboden worden om op Linkse partijen te stemmen, aangezien we misschien al op korte termijn gepakt worden door een overheersend islamitisch bestuur.

ET007 | 21-11-14 | 09:22

In Berlijn zal dit jaar in sommige delen geen Kerstmis openlijk gevierd worden. Voor - en door wie zal dit geregeld zijn. Hier is dit in een ander land dat en binnen de EU alles.

ET007 | 21-11-14 | 09:18

Islam is een sluipende jager die alles andere als wilde zwijnen ziet. Maar ik vraag me af of Islam vaak misbruikt wordt vanwege eigenbelang. Net zoals Klimaatverandering de andere gelovigen misleidt, waardoor anderen er weer beter van worden.
De Islam is vernietigent, ook voor zichzelf.
Ik snap niet dat het Westen nog steeds hun ogen sluit.
Mooie landen werden vernietigd en overgenomen door Islam welke nu alle in grip komen van extreem Islam.
Het is niet te stoppen, tenzij het Westen er al een stokje voor steekt.
Hoe meer wij Islam toelaten, des te begaaider ziet de toekomst van NL eruit.
Het is goed dat NL openstaat voor andere culturen. Maar dan wel vredelievende culturen dat niks eist van de NL cultuur.

ET007 | 21-11-14 | 09:15

Eng. Deze figuren hebben duidelijk weinig op met de Nederlandse democratische vrijheden etc.
Deze lui moeten we met pek en veren het land uitdragen. Liefst nog deze ochtend.

MisterIk | 21-11-14 | 08:24

PVDA heeft hun ziel verkocht en dit is het resultaat.
Ze hadden leer kunnen trekken van de afgelopen jaren van GroenLinks. Nu gaat D66 het proberen.

ET007 | 21-11-14 | 08:14

En Allah zag dat het goed was...

BarneyBoner | 21-11-14 | 03:42

Als dit ook zo'n erdomannetje blijkt te zijn, direct opruimen, uit de partij zetten en nooit meer enige aandacht aan besteden!

unweit | 21-11-14 | 02:38

@Cuyahoga | 20-11-14 | 15:39
Dat heet mediatraining: over iets anders beginnen en dat blijven herhalen. Het zijn de meest verspilde woorden die er zijn.

Rest In Privacy | 21-11-14 | 02:00

@Capitaliza | 20-11-14 | 21:07
Die angst en verontwaarding zijn begrijpelijk. Sinds 2001 is de Turkse en Marokkaanse agressie flink toegenomen. Bij hen vergeleken is Wilders een pluchen teddybeertje.

dedeurs | 21-11-14 | 01:08

Dat zou mijn dag wel maken, de definitieve val van de PvdA :D.

Maar ja :( dan heb je D66(6) nog.Die zal mss wel bij de eerst volgende verkiezingen de grootse onder links en het land kunnen worden. Gezien Nederlands stemgedrag. D66(6) was een paar jaar geleden al bijna ten doden opgeschreven. Maar doen kwam dictator en veilingsman Pechtold.Dus ja .. ..

PvdA zal wel een flinke achterban moslims kwijt raken.Maar geheel weg. Ze zijn al een nieuwe weg in. Zoals een journalist zei, de SP light

ovikanovi | 20-11-14 | 23:49

Wie kiest mog de Partij Van de Uitschot

restman | 20-11-14 | 23:16

Mij zijn 1 miljoen vrouwen gelijker als mannen als een PVDAer raadslid

restman | 20-11-14 | 23:14

spektrui heeft nu schapen wollen truien van regelieus vermoorde schapen
de turk wilde zeggen,vrouwen zijn langharige dieren die onder de tafel horen,met kopvod.
wacht maar de pvdhallal wordt nog een vrome partij

soledad | 20-11-14 | 22:55

Skunk57 | 20-11-14 | 16:38
Alsjeblieft, wij verschillen van mening. Ik heb je al meerdere keren verteld dat jouw mening er niet toe doet. Je bent een junk van je eigen skunk. Een totaal doorgerookte mening. Die 10 miljoen joden zijn echt een bedreiging voor 800 miljoen moslims in het MO volgens jouw woorden. Maar als ik dat zeg over moslims in Europa, het gaat niet goed, met 25 miljoen tegen 340 miljoen, dan ben ik een racist. Is racisme soms per wereld deel bepalend? Hou je muil man, en koester de dagen dat je nog met een uitkering thuis zit en kan blowen, jouw dagen zijn ook geteld. Werken lui kk zwijn!

Smarties | 20-11-14 | 22:12

Begrijp ik uit alle commotie goed dat de PvdA vermarokkaanst nu er Turken uitstappen?

Takki Yah | 20-11-14 | 22:08

truusch | 20-11-14 | 16:25
Goh, scherp hoor. Hij snapt de vraag echter wel: mannen en vrouwen hebben gelijke rechten. En dat gaat hem toch iets te ver, daar in Den Bosch.

katarina_de_kleine | 20-11-14 | 22:05

Igor Putkin | 20-11-14 | 15:39
Wat zit jij nou te zeiken, joh? Kloteklapper. Denk jij echt dat de IS gangs a.k.a. terroristen, a.k.a islam, ongestraft Europa over gaan nemen? Denk even verder, die veer is zo strsk gespannen, en als dadelijk het Europese volk weer los gaat? Uw bijdrage is nul in deze discussie.

Smarties | 20-11-14 | 21:59

Wonderlijk. M.i. Moeten religieuze partijen die vrouwen mn waarderen voor: sex, bij voorkeur maagd, voortplanting en koken, erg goed liggen bij de GS-doelgroep: witte mannen die vrouwen om voorgenoemde redenen waarderen. En dan in de kelder aan een ketting leggen onder het roepen: 'mijn vrouw is een parel'.

Al vind ik het grappig om te merken dat de doelgroep ruimer wordt; mensen die niets meer voor zoete koek aannemen; noch van links, noch van rechts. Zou de tijd rijp zijn voor een vrouwenpartij? Ik voel me erg geinspireerd door GS.

Haagse Tokkie | 20-11-14 | 21:58

Wat een Klootviolen die stemmen op de PvdA.

gijs geluk | 20-11-14 | 21:32

De PvdA is zich net als Groen links van binnenuit aan het vernietigen. Een van de weinige voordelen van het islamiseren van de grote steden is dat dit soort domme partijen zich qua beleid totaal hebben laten geselen door hele dommige politieke agenda's. Immers, waar je dagelijks mee omgaat wordt je qua denkniveau mee besmet, tenminste als je zelf al weinig in je hoofd hebt en beinvloedbaar bent. De beleidsmakers van deze clubjes vertoeven al jaren in de hoofdstad of randstad zodat men verknipt is gaan denken dat hun wereld representatief is voor Nederland. Helaas voor hun zijn er echter nog maar 6% moslims in dit land en wordt men landelijk nu eindelijk afgestraft door het voortschrijdend inzicht bij hun weglopende debiele achterban. Niet alleen gegokt op verkeerde paarden, en zand in de ogen laten strooien door hun directe hipster multicul omgeving, en nu dan te laat ontwaken nadat men zelfs diverse Turkse paarden van Troje in de gelederen heeft gehaald. Fantastisch hoe de realiteit en het gezond verstand een gedoemde politieke beweging achterhaalt, langzaam de keel dichtknijpt en nu hopelijk de nek omdraait. Decimeren deze idiote club.

Koettoerk | 20-11-14 | 21:29

Die gozer heeft groot gelijk. Hier ga je toch niet op in, het betreft hier de gemeenteraadsverkiezingen en die reporter heeft maar één doel: sensatie.
Daarom heeft hij ook een kandidaat-raadlid uitgekozen die aan een aantal kenmerken voldoet.

Bernard Couperus | 20-11-14 | 21:11

-weggejorist-

Capitaliza | 20-11-14 | 21:07

Er zijn Brabanders en er zijn Turken. Er bestaan geen Brabantse Turken. Opzouten met die vent.

Baronwater | 20-11-14 | 20:36

vertrouw ik volledig NIET, wilde ik zeggen

Stargate | 20-11-14 | 20:08

LeakyLeak | 20-11-14 | 15:38
Gelukkig doet de franse jeugd wel iets. Dit soort figuren dat nu de politiek in gaat wantrouw ik volledig. Hij wil geen antwoord geven op een heel simpele vraag. Gisteren ook toen nanninga zat bij de EO (heldin) was er een moslim die geen antwoord wilde geven of die een kalifaat wilde ja of nee. Omdat hij geen antwoord wilde geven ga ik er maar vanuit dat hij JA zei, net zoals die achterlijke van Doorn. Ze streven er allemaal naar, ook deze Nederturk streeft er naar. De Franse jeugd heeft hoop, ik hoop alleen ook dat nederlandse jongeren zich nog gaan verenigen om op te staan tegen deze ideologie genaamd Islam.

Stargate | 20-11-14 | 20:05

-weggejorist-

G,I. Jane | 20-11-14 | 19:53

De afbraak van de PvdA kan niet hard genoeg gaan, eindelijk komt de ware aard overal naar boven.

G,I. Jane | 20-11-14 | 19:53

Onmiddellijk de partij uittrappen, graag. Het is hoog tijd dat de PvdA eens een keer schoon schip maakt en afrekent met conservatieve moslims die over de rug van de PvdA politiek bedrijven. Ophoepelen, richt maar een eigen partij op.

stefanboy78 | 20-11-14 | 18:35

Necrodis +10. Putkin -10 As usual.

Ik snap overerigens werkelijk niet waarom bakito en Putkin hier verkeren. Als je het soms met de commentaren niet eens bent, alla. Maar altijd? Is het kicken op negatieve aandacht? Is het narcisme? Zijn het echt trollen? Waarom gaan ze niet naar Jopie?

Voorstel. Er niet op reageren. Nooit. Niemand. Zinloos.

RoBD=Skullfucker | 20-11-14 | 17:59

-weggejorist-

sjaap.marok | 20-11-14 | 17:51

-weggejorist-

sjaap.marok | 20-11-14 | 17:51

Over en UIT...

sjaap.marok | 20-11-14 | 17:50

"Het Turkse PvdA Kandidaats-raadslid WEIGERT te antwoorden"
Er gaan dit jaar in Nederlandse gezinnen heel wat hoofddoekjes in de schoen gestopt en onder de kerstboom gelegd worden... Om ze maar vast in huis te hebben.
Ik volg de uitzendingen van Pauw de laatste tijd niet meer dus ik vraag me af of er nog vrouwen aan zijn tafel mogen zitten? Want de rest van de gasten bestaat volgens mij uit Antillianen, Marokkanen en Turken. Misschien ook tijd om de hele studiocrew te vervangen?
Nederland, dat het maar mooi vuurwerk mag geven als je uit elkaar spat!

dedeurs | 20-11-14 | 17:38

Ach ja, een Turk kan zijn geloof,discriminerend t.a.v. vrouwen,NOOIT verloochenen.Omdat vrouwen de helft van de wereldbevolking uitmaken zullen er nog vele (wereld-)oorlogen volgen voordat mensen iets begrijpen van de idiote drijfveren ,waarvan vrouwen het slachtoffer zijn.

Dolphi | 20-11-14 | 17:35

@hero_of_heaven

Tot je het volgende punt leest:
Het vermijden van lokale, nationale en globale conflicten met Westerlingen die op de lange termijn het vermogen om de islamistische machtsbasis in het Westen uit te breiden schade zouden kunnen berokkenen of die een negatieve reactie tegen moslims zouden kunnen veroorzaken.

denii | 20-11-14 | 17:22

Ik las kalifaatraalid
Ben ik nu islamfoob?

weggerot&opgejorist | 20-11-14 | 17:17

@necrosis | 20-11-14 | 15:55

Je kunt wat dieper kijken om te zien wat de grootte van de poel is waaruit deze partij moet gaan vissen.

Bij de Tweede Kamerverkiezingen van 2012 waren er 12,7 miljoen stemgerechtigden. Er zijn een aantal eisen aan stemgerechtigden, waaronder: minstens achttien jaar oud en in bezit Nederlandse nationaliteit.

Hoeveel Turken en Marokkanen voldoen aan die eisen? Dat zal gelijk zijn aan het aantal met dubbele nationaliteit en die cijfers zijn er:
-
statline.cbs.nl/Statweb/publication/?D...

Van de stemgerechtigden in 2012 waren er dus 196k (1,5%) van Turkse en 172k (1,3%) van Marokkaanse afkomst.

De maximale grootte van een Turkse partij komt daarmee op 2 zetels, van een Turk/Marokkaanse partij op 4 zetels.

Dat onder de aanname dat men intern de vrede weet te bewaren en alle potentiële kiezers achter zich weten te krijgen. Zeer onwaarschijnlijk dus, waarschijnlijker is dat het bij ongeveer de helft blijft. Hier mag je dan nog bij meenemen dat van de niet-westerse allochtonen er veel minder gaan stemmen dan van de autochtonen.
-
statline.cbs.nl/Statweb/publication/?D...

NB1: In 2012 kreeg Wilders persoonlijk twee keer zoveel stemmen dan dat er aan Turkse en Marokkaanse stemgerechtigden samen waren (laat staan gingen stemmen). Om de achterlijkheid van politici die 'de allochtone stem' willen veiligstellen door een allochtoon op de kieslijst te zetten nog maar eens extra te onderstrepen.

NB2: Kijk eens over de huidige Tweede Kamer en tel het aantal Turken/Marokkanen. Bijna elke partij heeft er wel eentje rondlopen. Als ik snel tel dan kom ik op het dubbele van wat ik hierboven berekend heb als maximale grootte. De PvdA in zijn eentje redt dat al.

Locusta | 20-11-14 | 17:06

Ik snap niet dat er geen maatregelen komen dit soort gerotzooi te voorkomen, als kamerlid van enige partij onderteken je de grondwet en belooft je hier aan te houden en er naar te gedragen.
Overtreding is uitzetting Kamer en geen wachtgeld.
Tjezus allah hoe moeilijk kan het zijn.

gebrokenvleugel | 20-11-14 | 17:03

Vaak is het zelfs nog lelijk van buiten en nog verrotter van binnen.
beetjemoe | 20-11-14
Het duidelijkst komt de islam uit de verf bij het "vasten". De moslims die ik ken lopen dan de hele dag te zeggen dat ze vasten voor de medemens etc, en dan 's avonds gaan de gordijnen dicht en proppen ze zichzelf vol. LOL. Na de vastenperiode moeten de meeste moslims weer gaan lijnen, want ze zijn te dik geworden. Jezelf volproppen, en dan naar buiten heilig doen. Alleen moslims kunnen dat.

En nu is het genoeg! | 20-11-14 | 17:01

die weglopende turken zul je niet in de peilingen van de Hond CS terugvinden. Want die zitten voor 99% zeker niet is zijn bestand waar hij uit selecteert. Is alleen maar gunstig want nu zijn de peilingen van hond waarschijnlijk veel te positief voor de PVDA

jan-lul-de-behanger | 20-11-14 | 16:57

En nu is het genoeg! | 20-11-14 | 15:37
Vaak is het zelfs nog lelijk van buiten en nog verrotter van binnen.

beetjemoe | 20-11-14 | 16:57

tja.. het is zo ver... zelfmoord van de PvdA door zelf gelokte knuffelturken.

Dibe | 20-11-14 | 16:56

Skunk57 | 20-11-14 | 16:38

?? Dat gaat over Europa, niet Israel... Maar goed

LeakyLeak | 20-11-14 | 16:49

Nederland heeft nooit iets gehad met Marokko of Turkije of Somalie etc.
Waarom doen ze ons dit aan= wat zijn dat voor vreselijke omhooggevallen volksverraders van de PvdA?
Het is de de Homo sapiens politicus corruptus socialisticus die op de wave van welvaart sinds eind jaren 60 veroorzaakt door het aardgas en de nieuwe technologische ontwikkelingen, zich als sprinkhanen vermeerdert hebben en nu alles kaal vreten. Ze waren zo kortzichtig dat ze ook de sprinkhanen ui de moslimlanden hebben uitgenodigd... De omgekeerde plaag uit Egypte.

ecologiste | 20-11-14 | 16:47

Maar als je die vraag stelt bij de SGP dan geven ze ook geen antwoord. Of aan een willekeurige Jood? Heeft dus deze keer echt niets met de Islam te maken, maar religie in het algemeen. Want een religie zonder discriminatie lijkt heel moeilijk te zijn.

Haatgenerator | 20-11-14 | 16:43

Terpen-tijn | 20-11-14 | 16:36
Zo kan-ie wel weer hè, gedraag je een beetje. Lummel.

Bakito | 20-11-14 | 16:43

necrosis | 20-11-14 | 16:33
Ik kan hier wel van alles verzinnen, aangezien je het niet hebt gezien.
Zoek maar even uitzending gemist, Arena, Nanninga, SGP.

Igor Putkin | 20-11-14 | 16:39

LeakyLeak | 20-11-14 | 15:38

Ik heb je link gelezen, bedankt.
Maar even een vraagje op grond van onderstaande: For Jews and christians it is time to unite....

De Joden hebben toch al Israël, is het de bedoeling dat ze er nog wat landen bij krijgen? of gaat dat straks ook weer met geweld??

Skunk57 | 20-11-14 | 16:38

Bakito 16:31
Emoties? Neuh, Heb ik niet bij jou, t kost me geen enkele moeite om jou verrot te schelden.
Niet gelijk denken voor een ander mongooltje.

Terpen-tijn | 20-11-14 | 16:36

@Igor Putkin | 20-11-14 | 16:28
Krijg ik nog antwoord op mijn vraag van 16:05?
Nogmaals: welke pijnlijk accurate vraag doel je precies op?
*camera en licht voor Igor*

necrosis | 20-11-14 | 16:33

Minder, minder, minder mag niet dus we gaan voor vallen,vallen,vallen.

HotPotato | 20-11-14 | 16:32

Terpen-tijn | 20-11-14 | 16:28

Ventje?
*proest.Ik vind dat je van een journalist mag verwachten dat hij of zij bekend is met de Nederlandse taal.Nog mooier ik verwacht van politieke figuren, zelfs als ze lid zijn van de PVDA dat ze de Nederlandse taal onder de knie hebben. Is dat nu zo vreemd?

truusch | 20-11-14 | 16:32

Igor Putkin | 20-11-14 | 16:28

Zo, heb je weer een PVV-stemmend slachtoffer gevonden?

eerstneukendanpraten | 20-11-14 | 16:31

Terpen-tijn | 20-11-14 | 16:28
Waarom ben jij toch altijd zo boos?

Ik verschil met veel reaguurders van mening, maar bij jou laaien de emoties altijd hoog op. Je lijkt wel een haatbaard.

Bakito | 20-11-14 | 16:31

Bakito 16:25
Trol, ga je moeder pesten kneus.
Jij zou het nog opnemen voor IS.
Walgelijk pleurisventje.

Terpen-tijn | 20-11-14 | 16:28

ecrosis | 20-11-14 | 16:26
Maak jezelf nu maar niet verder belachelijk.

Igor Putkin | 20-11-14 | 16:28

@truusch | 20-11-14 | 16:25

Verder gaat het wel goed met je Truusch?

*kalmeringstabletje van Bakito door passed*

Fatwabuster | 20-11-14 | 16:27

Typisch.

quackel | 20-11-14 | 16:27

@Igor Putkin | 20-11-14 | 16:23
Jij geeft geen antwoord op mijn vraag, je lijkt wel een politicus.

necrosis | 20-11-14 | 16:26

Sorry hoor, maar man en vrouw zijn niet gelijk, niet gelijkwaardig aan elkaar maar gelijkwaardig met. Domme vragen verdienen of geen antwoord of een dom antwoord.

Vrouw!= man, maar goed leuk voor de achterban ,weereens makkelijk scoren.

truusch | 20-11-14 | 16:25

Ze denken nog echt in de politiek dat er genoeg moderne islamietjes zijn die onze normen en waarden naleven en respecteren.
Hun probleem.

Terpen-tijn | 20-11-14 | 16:25

PvdA heeft het ultieme rechtse of neoliberale beleid uitgevoerd: verzorgingsstaat afgebroken en hogere inkomens allerlei voordeeltjes gegeven.

Wij, de reaguurders, kunnen tevreden zijn over deze partij.

Bakito | 20-11-14 | 16:25

necrosis | 20-11-14 | 16:12
Hahaha, jij hebt niet gekeken, maar baseert je oordeel op de reaguursels van anderen.
Muahaha, zwaktebod...
Man, man, man.

Igor Putkin | 20-11-14 | 16:23

De SP wrijft alweer in zijn handjes.
Zaken zijn zaken, kwantiteit is alles.
Btw, als je nu nog wilt vragen hoe er over vrouwen gedacht wordt aan een islamiet, ben je zelf ook een eikel.
Had je al veel eerder moeten en kunnen weten.

Terpen-tijn | 20-11-14 | 16:23

De PvdA zal niet schromen Aboutaleb, Elatik of Marcouch tot lijsttrekker te bombarderen om zo meer mohammedanen te paaien. Uiteraard naast de zekerheid van het standaard electoraat in persoon van het favoriete fapvoer van Den Uyl... t.w. de anti-pieten en Quinsies. Het sociaal-democratische apparatsjik zal en moet blijven draaien voor de graaiers.

pluizigkroeshaar | 20-11-14 | 16:20


Fatwabuster | 20-11-14 | 16:16

Bijna goed, doet nog eens...

eerstneukendanpraten | 20-11-14 | 16:19

Het zijn en blijven Turken. Mensen met een andere mentaliteit en loyaliteit. Grijze wolven in schaapskleren. Ze assimileren niet en integreren is er ook niet echt bij want iedere tien minuten valt het woord Türkiye.

van Oeffelen | 20-11-14 | 16:19

Grote bek, veel lullen, verknipte ego's, arrogantie ... standaardverhaal.

Rien7847 | 20-11-14 | 16:17

@eerstneukendanpraten | 20-11-14 | 16:15

PVV?

Fatwabuster | 20-11-14 | 16:16

Ken een Turks gemeenteraadslid van vrouwelijken kunne die zwaar in het gedrang kwam toen ze verdacht werd van het faciliteren van steunfraude van een naast familielid. Toen het haar te heet onder de voeten werd in de gemeenteraad werd ze door haar partij weggepromoveerd naar de Provinciale Staten. Van welke partij was ze, wilt u weten? Juist ja...

eerstneukendanpraten | 20-11-14 | 16:15

Als Turken enof Marokannen in de politiek gaan is daar maar 1 reden voor> de islam promoten en zorgen dat ze de enige partij worden.
Hoe dat maakt ze geen reet uit.

Terpen-tijn | 20-11-14 | 16:13

Maar de PVDA is toch een turken partij? Dus het lijkt mij eerder dat deze turken last hebben van de nederlanders ipv andersom.

Machoclown | 20-11-14 | 16:13

@Igor Putkin | 20-11-14 | 16:07
Ik stel je een vraag naar aanleiding van jouw comment en je maakt jezelf pleitte.
Dat noem ik een zwaktebod!

necrosis | 20-11-14 | 16:12

.. partij van de a .. iemand nog een leuke betekenis voor de a nu allochtonen ook uit de gratie van de Partij vallen ?

sparrow | 20-11-14 | 16:10

Op een gegeven moment krijgen ze het allemaal door> ze zitten er alleen om stemmen te trekken, terwijl ze zo hoopten via de politiek de islam er een beetje in te rammen.
Fout gedacht.

Terpen-tijn | 20-11-14 | 16:09

@Lewis | 20-11-14 | 16:03

De vraag of mijnheer de democratische islamiet het kalifaat afwijst werd door hem niet beantwoord en dan ben ik al gauw klaar met die gozer.... dan weet je dat de rest van zijn geblaat alleen voor de bühne is!

Fatwabuster | 20-11-14 | 16:08

Politieke partijen in Nederland krijgen financiele steun van belangengroeperingen uit het buitenland. Als dat uit Turkije of Marokko komt dan vind men dat een beetje eng, maar als dat uit Israel of Amerika komt, dan zou dat niet minder erg moeten zijn.
.
Amerika is anti-EU, omdat ze maar één five eyes participant daarin hebben zitten, en die heeft zelfs nog z'n eigen muntsoort. Een sterk EU dat handelt met Rusland en China zal de toekomstige positie van Amerika als wereldmacht ernstig aantasten.
.
Sinds de koude oorlog is er een strategie van spanning en polarisatie aan de gang in Europa. Amerika ging namelijk veel verder dan alleen het financieel steunen van links en rechts in Nederland en andere Europese landen. Men steunde ook extreem-rechts en extreem-links. Men steunde terroristische organisaties in Duitsland, Italie en Belgie. Dan werd er bij zo'n lokale Hofstadgroep ineens militair gereedschap gevonden. Dan kon Big Brother roepen: Hey, dat wisten wij reeds! Geef ons de informatie van uw burgers, en wij zullen u voortaan op de hoogte houden van hoeveel aanslagen we hebben voorkomen.
.
Aluhoedje compleet: Breivik was de Sirhan-Sirhan van de Oosterse veiligheidsdiensten. Die gasten lopen altijd een beetje achter, maar zijn nu beland op het niveau van propaganda en destabilizering van een jaren-70-Amerika.
.
Als de PVDA en haar kornuiten bakken met geld krijgen van Erdogan, dan krijgen andere partijen, zij die bijvoorbeeld voor de olieoorlogen zijn, toch geld van de Koch broertjes?
.
Overigens kan je de PVDA veel kwalijk nemen, maar de problemen zijn toch hoofdzakelijk veroorzaakt omdat men geen millimeter op wil geven voor de Moslimachterban. Het is niet zo dat de PVDA ineens een PVV standpunt innam, het enige dat men wilde was het beter onderzoeken van een paar vage partijen met bedenkelijke visies en geldstromen. Geen Moslim die iets merkt van zo'n onderzoek. Ze waren misschien bang voor de conclusies van zo'n onderzoek?

Egbert45068068 | 20-11-14 | 16:08

necrosis | 20-11-14 | 16:05
Juist, nabazelen en geen eigen mening zoals gewoonlijk.
Fijne dag verder.

Igor Putkin | 20-11-14 | 16:07

"Gezellig wat drinken"
Die komt er alvast niet in bij de Turkenburgers...

Andiamo | 20-11-14 | 16:07

"Bij het kijken van dit filmpje gluurt Lara Ankersmit via de webcam mee"
Daarom ook standaard scripts in je browser blokkeren, player is dan niet zichtbaar en wordt er ook geen data gedeeld.
Wil je het toch zien, pluk dan de directe url uit de bron
download.omroep.nl/tros/eenvandaag/tra...

Boris die Sauertopf | 20-11-14 | 16:07

Fatwabuster | 20-11-14 | 16:00
De glimlach irriteerde inderdaad, maar ik heb hem niet horen schreeuwen. Wel horen argumenteren, met name tegen generalisaties.
Ben overigens zelf ook van mening dat een moslim- of anderszins op religieuze grondslag gestoelde partij niets toevoegt in NL, omdat de Grondwet alles afdoende afdekt.

Igor Putkin | 20-11-14 | 16:06

@Igor Putkin | 20-11-14 | 15:58
Ik kijk inderdaad geen PO, maar lees wel veel op de GeenStijl.
En daar liggen de verhoudingen toch ietsje anders dan op jouw geliefde NPO.
En welke pijnlijk accurate vraag doel je precies op?
Ik heb zeker wat gemist....

necrosis | 20-11-14 | 16:05

Acj ja, jarenlang de bevolking gebruikt als goedkoop stemvee met een zooitje incompetente Turken als publiekstrekkers.
The show is afgelopen, net goed.
Ze leren het toch nooit> religie en politiek gaan nooit samen.
Met de islam magmoet je liegen, in de politiek ligt dat toch iets anders, dan moet je goed kunnen liegen.
Laten de Turkjes en ander buitenlands gebroed, maar zelf een partij oprichten.
Dat gaat een verschrikkelijke bende worden, dat garandeer ik.

Terpen-tijn | 20-11-14 | 16:04

@ Fatwabuster | 20-11-14 | 15:54
Wáren het maar prangende vragen, dit was zo ongeveer de meest basale vraag die je iemnd in een westers land kunt stellen.

Lewis | 20-11-14 | 16:03

Kut PVDA. Parasieten van Nederland zijn het.

dutchzx14 | 20-11-14 | 16:01

@Igor Putkin | 20-11-14 | 15:58

Ik heb het van a tot z gezien.... en het was weer het gebruikelijke geschreeuw met een glimlach en per definitie vertrouw ik dergelijke figuren niet en zeker degenen met een islamitische achtergrond

Fatwabuster | 20-11-14 | 16:00

Advertentie duurde te lang, leedvermaak is leuk maar zo leuk nou ook weer niet!

Einde van de Domheid | 20-11-14 | 15:59

necrosis | 20-11-14 | 15:50
(en Fatwabuster | 20-11-14 | 15:54)
Hij overschreeuwde niemand, maar stelde een paar pijnlijk accurate vragen waarmee Nanninga tot wankelen werd gebracht. Als een heer liet hij het daar maar bij, zonder haar af te maken.
Maar goed, jij kijkt geen PO, dus heb je hier ook geen oordeel over.

Igor Putkin | 20-11-14 | 15:58

Met die voorkeursstemmen halen ze nog niet eens één zetel, dus maak ik me geen zorgen.
*nog niet*

necrosis | 20-11-14 | 15:55

Deze man wordt gewoon raadslid. Alleen al omdat Spekman het volk graag in de bek pist.

Yeohan | 20-11-14 | 15:55

Hoe schrijf je jezelf af...

MiGi | 20-11-14 | 15:55

@Igor Putkin | 20-11-14 | 15:41
Ik heb het niet gezien maar ik geloof je op je woord.

Haha, nee natuurlijk niet, als jij het zegt zal het wel andersom zijn geweest.

Cuyahoga | 20-11-14 | 15:55

@Igor Putkin | 20-11-14 | 15:41

Heb jij een probleem met vrouwen?

Stel je niet zo aan kerel... op de meest prangende vragen wil de man geen antwoord geven en als goed Turk overschreeuwt hij iedereen.... zoals necrosis al zei: Annabel Nanninga is een dame!

Fatwabuster | 20-11-14 | 15:54

Uiteindelijk vallen alle maskers af van die lui.
Ze zijn in de eerste plaats islamiet, in de tweede (of gedeelde eerste) plaats Turk, in de derde plaats opportunist en in de vierde plaats pas Nederlands staatsburger. Zo liggen hun prioriteiten.

Ze lijken stuk voor stuk keurig geïntegreerd, spreken niet zelden redelijk netjes Nederlands, dragen nette pakken, zijn soms zelfs glad geschoren en gebruiken vaak moderne modewoorden zoals "implementeren".

Totdat je hun mening vraagt over (de positie van) vrouwen, over homo's en over wat ze zouden doen als hun dochter een Hollands poldervriendje zo daten. Zulke dingen vragen, staat gelijk met het opentrekken van een ondergrondse giertank.

Zo lang deze 'politici' zich laten leiden door de islam - of ze dat nou privé doen of in het openbaar - moet je ze net zo wantrouwen als de Roma-vrouw die bij je oma aanbelt en vraagt of ze even binnen mag voor een glaasje water.

Peter Emile | 20-11-14 | 15:52

De wolf in schaapskleren bijt nu zelfs de herder die het schaap altijd het vlees van zijn andere schaapjes voerde.

Sternberg | 20-11-14 | 15:51

Ik vind die vraag over gelijke rechten voor mannen en vrouwen ook wel erg ver gaan. Er zijn tenslotte grenzen.

2BOrNot2B | 20-11-14 | 15:51

Hoe moeilijk was het nou om te vragen of de vrouwelijke kiezers in Den Bosch dezelfde rechten hebben als de mannelijke kiezers?

sko | 20-11-14 | 15:51

@Igor Putkin | 20-11-14 | 15:41
Had Nanninga moeten doen wat die verongelukte figuren altijd doen:
Iedereen overschreeuwen om de meeste aandacht?
Nanninga is een dame....

necrosis | 20-11-14 | 15:50

-weggejorist-

Aantastelijk | 20-11-14 | 15:49

Zeg gewoon hoe je er over denkt. Dan kan ik het niet met je eens zijn. Heb ik meer respect voor dan mensen die A zeggen en B doen. Die zijn het gevaarlijks

Aantastelijk | 20-11-14 | 15:49

Benieuwd wanneer het PVDA hoofdkwartier aan de grachtengordel in de verkoop gaat..... de afbraak gaat nu toch wel heel erg snel!

*tevreden achterover leunt*

Fatwabuster | 20-11-14 | 15:48

Alles gaat volgens plan in naam van de grote mindfuck allah, verenigt in de sekte van de mosselmannen.
Het is een simpel stappenplan waarbij gebruik gemaakt word van de wet. Als het "hun" uitkomt, dat dan weer wel natuurlijk.

Netwerken met en het coördineren van acties met gelijkgestemde islamistische organisaties.
Het vermijden van open allianties met bekende terroristische organisaties en individuen om de schijn van “gematigdheid” op te houden.
Infiltreren in en overname van bestaande moslimorganisaties om ze op één lijn te stellen met de collectieve doelstellingen van de Moslim Broederschap.
Gebruik maken van misleiding om de voorgenomen bedoelingen van islamistische acties te maskeren, zolang dit niet tegenstrijdig is met de wetten van de sharia.
Het vermijden van lokale, nationale en globale conflicten met Westerlingen die op de lange termijn het vermogen om de islamistische machtsbasis in het Westen uit te breiden schade zouden kunnen berokkenen of die een negatieve reactie tegen moslims zouden kunnen veroorzaken.
Het opzetten van financiële netwerken om de bekering van het Westen te financieren, inclusief de ondersteuning door fulltime bestuurders en medewerkers;
Verkennen, gegevens verzamelen, en het opbouwen van capaciteit om gegevens te verzamelen en op te slaan.
Het opzetten van een controlesysteem om toe te zien op de Westerse media om moslims te waarschuwen voor “tegen moslims gerichte internationale samenzweringen”.
Het ontwikkelen van een islamistische intellectuele gemeenschap, inclusief het opzetten van studiecentra en belangenorganisaties, het publiceren van “academische” studies om de islamistische positie te legitimeren en de geschiedenis van de islamistische bewegingen te boek te stellen.
De ontwikkeling van een allesomvattend honderd-jaren-plan om de islamistische ideologie over de hele wereld te bevorderen.
Internationale doelstellingen afwegen tegen plaatselijke flexibiliteit.
Het creëren van uitgebreide sociale netwerken van scholen, ziekenhuizen en liefdadigheidsinstellingen die de islamitische idealen zijn toegedaan, zodat moslims in het Westen constant in contact staan met de beweging.
Het betrekken van moslims die onze ideologie trouw zijn bij democratisch gekozen instellingen op alle niveaus in het Westen, inclusief overheid, NGO’s, particuliere instellingen en vakbonden.
Gebruik maken van bestaande Westerse instellingen tot ze kunnen worden overgenomen in dienst van de islam.
Het opstellen van islamitische grondwetten, wetten en beleid voor uiteindelijke ten uitvoerlegging.
Conflicten binnen de islamistische bewegingen op alle niveaus vermijden, inclusief de ontwikkeling van processen om conflicten op te lossen.
Allianties sluiten met Westerse “progressieve” organisaties met vergelijkbare doelstellingen.
Autonome “veiligheidstroepen” organiseren om moslims in het Westen te beschermen.
Geweld ontketenen om de moslims die in het Westen wonen “in de stemming te houden voor jihad”.
Jihad-bewegingen in de hele islamitische wereld ondersteunen door preken, propaganda en financiële, personele en operationele steun.
Zorgen dat de Palestijnse kwestie wereldwijd een wig drijft tussen moslims en het Westen.
De bevrijding van heel Palestina uit handen van Israel en de oprichting daar van een islamitische staat tot een hoeksteen maken van het plan voor globale islamitische overheersing.
Een doorlopende campagne op touw zetten om onder de moslims haat tegen de joden op te wekken en elke discussie over verzoening of co-existentie met hen af te wijzen.
Het actief oprichten van jihad-terreurcellen in Palestina.
De terroristische activiteiten in Palestina verbinden met de wereldwijde terreurbeweging.
Voldoende geld inzamelen om de jihad wereldwijd voor onbepaalde tijd voort te zetten en te ondersteunen.

Het hele verhaal staat op antivenin.blogspot.nl/2007/10/het-mosl...

hero_of_heaven | 20-11-14 | 15:48

De mollen komen nu uit hun holen.

Rest In Privacy | 20-11-14 | 15:46

Laten we samen wat gaan drinken en moge Allah je straffen voor deze moeilijke vragen.

Egbert45068068 | 20-11-14 | 15:46

@LeakyLeak | 20-11-14 | 15:38
Ja, ja, zo langzaam aan gaat het de allang voorspelde kant op.

Uw Verzekeringsadvis | 20-11-14 | 15:45

Ik denk dat hij zich vooral nergens aan wil branden maar iemand die zijn mening niet klaar heeft moet niet de politiek in.

Simon_GS | 20-11-14 | 15:45

Verdraaid, wordt me daar meteen een lidmaatschap voor de Partij van de Andersdenkenden aangeboden. FF over denken. Ok, doe maar niet niet. Zo.

niksneem | 20-11-14 | 15:44

Zal het overwegen als er bij het lidmaatschap ook een goedbetaalde baan zit. Kan altijd nog overstappen naar de Turkse enclave als het niet bevalt...

Pi Mol | 20-11-14 | 15:43

Als burger wil hij niet vertellen waar hij als raadslid voor staat??? Dan weet je toch al dat er alleen maar op hem gestemd is door zijn ( Turkse) achterban. Okay, en een enkele "Nederlander"
Bedankt pvda. Mijn vader en opa, ( allebei gewerkt als bouwvakker), dus letterlijk mee geholpen aan de wederopbouw van het land draaien zich in hun graf om, omdat ze zien wat de partij doet, waar zij hun hele leven op gestemt hebben.

Bulletje Bloedworst | 20-11-14 | 15:43

Ik krijg nul door nul,nul.

Sjaak uit Dordt | 20-11-14 | 15:42

Igor Putkin | 20-11-14 | 15:39

OK, de feiten daar worden misschien wat rooskleuriger voor ons neergepend dan voor "hunnie" maar liever weg met hunnie dan met ons. Just saying..

LeakyLeak | 20-11-14 | 15:42

Daar komt de Turk uit de mouw.

niksneem | 20-11-14 | 15:42

Cuyahoga | 20-11-14 | 15:39
Ja hè? Net zoals die Turk die gisteren de vloer aanveegde met Nanninga bij Arena.

Igor Putkin | 20-11-14 | 15:41

Islam, Turken, Marokkanen… ze hebben geen van alleen ook maar IETS toe te voegen aan de Nederlandse politiek én aan de Nederlandse normen en waarden. Normen? Hebben ze niet. Waarden? Ook niet.

kanon0503 | 20-11-14 | 15:41

Dan te bedenken dat liegen voor moslims net zo natuurlijk is als pissen voor ons. In het vervolg zullen 9 van de 10 pvda-troetelturkjes gewoon 'ja' zeggen op een dergelijke vraag.

witwas | 20-11-14 | 15:41

LeakyLeak | 20-11-14 | 15:38
Lekker onafhankelijke bron ook..
*Proest*

Igor Putkin | 20-11-14 | 15:39

Het maakt Diederik niets uit, die heeft zijn ziel al verkocht ( en het gehele Nederlandse volk ) tijdens de laatste Bilderberg meeting

EARP | 20-11-14 | 15:39

Zoals bijna alle Turken in de politiek.
Ze trekken hun mond open en het geratel begint.
Alsof je een cassettebandje afdraait op een ouwe recorder, allemaal van buiten geleerde versjes die steeds maar weer opgereuteld worden.
En dan nog zo'n smile erbij waarmee ze geloofwaardig over denken te komen.
Ze zitten daar allemaal uit naam van Erdogan en ze hebben schijt aan Nederland.

Mee zunne blije bakkus.

Cuyahoga | 20-11-14 | 15:39

Da's pijnlijk voor de PvdÜ. eerder lieten ze homo's al vallen als een baksteen voor het mohammedaanse kiesvee. Maar goed, er zijn meer homo's dan moslims dus dat pakte goed uit.

Maar vrouwen aan de kant zetten voor de mohammedaanse medemens is natuurlijk een ander rekensommetje.

James Lastig | 20-11-14 | 15:39

Dit is hoe de islam is: mooi van buiten, rot van binnen.

En nu is het genoeg! | 20-11-14 | 15:37

En Erdogan zag dat het goed was.

Reinaert | 20-11-14 | 15:36

Langzaam maar zeker...

Nevz | 20-11-14 | 15:36

Dit weekend - zeven zetels voor de PvdA.

Nog steeds zeven teveel.

Snackbar van Allah | 20-11-14 | 15:35

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland