Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Libische rekruten Engeland uitgetyft na Rape Spree

84117407_libya_130657b.jpgJe bevrijdt een land van een kinderneukende dictator, je pompt er miljoenen aan belastinggeld in en biedt vervolgens aan Libische troepen op eigen bodem op eigen kosten te trainen opdat deze soldaten een veiliger Libië kunnen creëren. De handgeselecteerde Libische rekruten wilden hun dankbaarheid aan dit ruimhartige gastland kenbaar maken, en besloten hiertoe hun gekoesterde islamitische strijders-traditie van groepsverkrachtingen, willekeurige geweldplegingen en diefstal in te zetten. Elf rapes in negen dagen, waarvan een van de slachtoffers een jonge man was. Het lijkt wel een recordpoging. Wellicht houden de Libiërs een soort rape-a-thon en moeten de resultaten van de teams die getraind worden in de VS en Italië nog binnenkomen. Het trainingsprogramma maakte deel uit van een G8 overeenkomst. Oorspronkelijk zouden de Redcoats 2000 lichtgetintiërs trainen, maar de eerste en tevens laatste 300 Akbars zijn het land uit gejorist en de overeenkomst is opgezegd. Was dit gedrag te voorspellen? Niet-westerse soldaten staan niet bekend om hun zachtzinnigheid. Islamitische soldaten vormen hierop geen uitzondering. Toch blijft het ongelofelijk dat Libische soldaten zich, na bevrijd en opgenomen te zijn door het Westen, zo beestachtig durven te misdragen. Het kan niet anders dat er aan hun zijde een zeer diepgewortelde en doorleefde minachting tegen niet-islamitische samenlevingen speelt, anders krijg je dit gedrag gewoonweg niet gedaan.

Reaguursels

Inloggen

@Long Horn | 07-11-14 | 19:34
Rechtvaardigt dit gedrag langzamerhand niet het inzetten van nucleaire wapens tegen dit .......................
*geen woord bedenken kan*

lilluke halve hoan | 09-11-14 | 16:29

het blijven toch gewoon woestijnrovers die alleen door een roverhoofdman kunnen worden geregeerd

Bamzaaiert | 08-11-14 | 20:50

En dan zijn er nog mensen die gelijkwaardigheid van cultuur prediken, die gelijkwaardigheid van religie prediken en die beweren dat ze daarmee de vrijheid en gelijkwaardigheid van mannen en vrouwen in het vrije westen verdedigen. Voorlopig is de kwestie dat we hard op weg zijn terug naar de middeleeuwen. Omdat er van die totaalidioten zijn die denken dat een analfabete zandbak-idioot in camouflagepak gelijkwaardig is aan een west europese geschoolde militair met een west europese mentaliteit.
De ziekte verspreid zich in heel Europa en de virusdragers zijn policor politici.

eastender | 08-11-14 | 19:45

EU, VS, NAVO, hebben Libië kapot gebombardeerd. Foutje gered van de dictatuur en ze een democratie aangesmeerd die ze niet willen. Oeps, na het tekenen van een paar oliecontracten de boel zo achtergelaten: een anarchistische puinhoop.
-
Altijd leuk om dan op de koffie elders te mogen komen uitrusten en de lokale vrouwtjes een beurt te geven.

Raider Twix | 08-11-14 | 16:12

Gebeurt hier ook,
90% van wat hier binnen komt haat ons en veracht ons.
Ze naaien ons letterlijk en figuurlijk.
Jammer dat Wilders hier niks georganiseerd krijgt.
Het wordt tijd voor een echte revolutiare partij.

2N3055 | 08-11-14 | 14:17

@milky bar | 08-11-14 | 12:44
Wat ik maar niet uit één artikel kan opmaken: wie of wat zijn er nu precies verkracht?? Weet iemand dat?

=> Volgens dit nieuwsartikel www.cambridge-news.co.uk/Cambridge-Sex... is er maar 1 keer mogelijk sprake van verkrachting (van een mederekruut). De andere zaken betreffen "sexual assault", hetgeen gedefinieerd wordt als ongewenste intimiteit. Bijvoorbeeld een klap op de kont.

"Last week three Libyans appeared in court and admitted two counts of sexual assault of two women in Cambridge.

Khaled El Azibi, 18, is charged with three sexual assaults and theft of a bicycle and did not enter a plea when he first appeared in court. Ibrahim Naji El Maarfi, 20, admitted two sexual assaults, indecent exposure and stealing a bike. Mohammed Abdalsalam, 27, admitted two sexual assaults, an offence of threatening behaviour towards a police officer and theft of a bike.

Two others, Moktar Ali Saad Mahmoud, 33, and Ibrahim Abogutila, 22, were charged with the rape of a man. Neither of the two entered a plea."

ElizaEhrlich | 08-11-14 | 14:13

De Arabische Lente! Zo mooi! Waar kennen we die ook al weer nog meer van? ISIL? Ook al zo'n vrolijk clubje met louter goede bedoelingen en zoveel liefde voor de verlichtte waarden van Europa. Nou ja, volgens links dan.

Piet van het Padje | 08-11-14 | 13:04

Wat ik maar niet uit één artikel kan opmaken: wie of wat zijn er nu precies verkracht?? Weet iemand dat?

milky bar | 08-11-14 | 12:44

Minder dan honderd jaar geleden, werden deze "soldaten" zonder pardon tegen de muur gezet.

Daarnaast gaven miljoenen Europeanen hun leven voor hun idealen, (tijdens de WOI waren de Britse strijdkrachten grotendeels vrijwillig en niet dienstplichtig).

Wat is er met ons eergevoel en ruggengraat gebeurd, waarom komen wij niet meer op voor onze idealen? We laten ons gewoon naaien door barbaren. Nu staat de toekomst van Europa echt op het spel en er gebeurd... niets.. Ironischer kan het bijna niet.

Misschien verdienen wij het gewoon niet, maar je kan net zo goed over de (oorlogs)graven van je voorouders pissen.

Kosmos | 08-11-14 | 10:33

En wat Khadaffi betreft: Zijn poging om de oliedollar te lozen en olie voor goud te gaan verhandelen is wat hem fataal is geworden. Zelfde als Saddam.
www.youtube.com/watch?v=THlaMUq6MKU

Tiberius | 08-11-14 | 08:53

@milky bar | 08-11-14 | 01:16
Verkiezingsretoriek of andere leugens. Daar kalmeert het plebs weer een tijdje van.

Tiberius | 08-11-14 | 08:50

Hoe erg zouden zij zich in Libië hebben misdragen?

Mahatma | 08-11-14 | 08:45

Niets nieuws, laatste keer dat we lichtgetintiers lieten meevechten in europa werd er ook verkracht en gemoord onder de burgerbevolking waar deze militairen gestationeerd waren.

Niets nieuws en die laatste 5 zinnen zijn gek genoeg waarheid.

oafc | 08-11-14 | 08:29

*ze = we

Kokhalsreflex | 08-11-14 | 08:13

Ha! nog even en we krijgen "DC Punisher" taferelen hier. Want er komt een tijd dat ze het echt zat gaan zijn. Het enige jammere eraan is dat ook de onschuldigen er onder moeten lijden.

Kokhalsreflex | 08-11-14 | 08:10

ElizaEhrlich | 08-11-14 | 01:02
Wat een minderwaardigheid.

Jan Dribbel | 08-11-14 | 01:21

Al in 2010 zei nota bene Angela Merkel dat "der Ansatz für Multikulti ist gescheitert, absolut gescheitert!". Het blijft merkwaardig dat deze vaststelling geen echte opvolging heeft gekregen in uitspraken van andere Europese leiders, na IS, na de massale groepsverkrachtingen in Rotherham, na noem maar op. Toch kan het m.i. niet lang duren voordat deze draad weer wordt opgepakt. Het probleem is alleen dat net als voorheen niemand met een oplossing zal komen en alles voorlopig nog even kan doorrotten. Hopelijk niet totdat alles al is ingestort...

milky bar | 08-11-14 | 01:16

Vandaag een halve dag vrij en ging boodschappen op de fiets doen. Kwam langs de moskee (een foute) en mijn mond viel open van verbazing. Er kon letterlijk geen auto meer bij rondom de moskee. Alles stond driedubbel geparkeerd. Blijkbaar hadden ze allemaal een halve dag vrij :-)
Toen ik doorfietste was ome motoragent druk doende alle mensen die naar het winkelcentrum gingen te controleren op gordels etc. door heen en weer te pendelen tussen de rotondes. Ze weten echter dat het een grote tyfus zooi is met auto's bij de moskee die zo mooi in een niet moslim woonwijk is neergesmeten.
Laat ome motorpiet daar eens even zijn bonnenboekje wapperen of zijn ze echt te bang dat ze hun schoenen dan meteen kwijt zijn?

Dirk III | 08-11-14 | 00:53

Welkom in de wereld van islam. Alles daarbuiten is onbelangrijk.

Antitheïst | 08-11-14 | 00:24

Spartacus, je bent er pas net, wss ook net droog achter de oren maar het is je al gelukt dat ik, zonder je stuk te hebben gelezen, een grondige tyfushekel aan je heb. Knap!

hStripe | 08-11-14 | 00:01

Neem aan dat ze nasr Nederland zijn gestuurd om alhier te worden opgevangen met woning en uitkering voor de rest van hun leven.

Barani517 | 08-11-14 | 00:01

No, I am Spartacus!

Ales | 07-11-14 | 23:15

De vrouwen die door deze barbaren zijn verkracht, zouden de mogelijkheid moeten hebben om de Britse overheid aan te klagen. De Britse overheid heeft willens en wetens deze barbaren binnen en losgelaten, heeft zijn burgers daar niet tegen beschermd. Indirect is de overheid schuldig aan deze misdaden.
Julia | 07-11-14 | 22:19

Nou, precies. Je laat ook geen roedel leeuwen los in de stad of haaien tijdens een zwemles. De burgers zijn aan gevaar bloodgesteld door de overheid. Zelfde als een AZC openen van 500 man bij een dorpje van 100 man. Dat doe je ook niet. Of toch wel?

Verbelgd | 07-11-14 | 22:59

De Britse overheid heeft willens en wetens deze barbaren binnen en losgelaten, heeft zijn burgers daar niet tegen beschermd.
Julia | 07-11-14 | 22:19
Een bange bevolking is makkelijker te regeren (lees te bestelen via belastingen). Dus wat doe je dan als overheid? Dan ontneem je de burgers het recht zich te beschermen en laat het land vollopen met criminelen en ander tuig.

Moonwarrior | 07-11-14 | 22:38

In Zweden en Australie is er ook al zo een plaag. Ze komen uit verschillende landen maar hebben 1 ding gemeen: hun geloof...

Moonwarrior | 07-11-14 | 22:35

De vrouwen die door deze barbaren zijn verkracht, zouden de mogelijkheid moeten hebben om de Britse overheid aan te klagen. De Britse overheid heeft willens en wetens deze barbaren binnen en losgelaten, heeft zijn burgers daar niet tegen beschermd. Indirect is de overheid schuldig aan deze misdaden.

Julia | 07-11-14 | 22:19

Nekschot is op zijn plaats voor deze parels.

Real Dutch Meat | 07-11-14 | 22:16

Vraag me af hoeveek mensen Khadaffi niet missen daar in libie.

Bad Ass Justice | 07-11-14 | 22:11

@iraqio | 07-11-14 | 20:36
Islamofobie is gezond, want islam=vrede is de grootste leugen ooit.

Jan Passant mk2 | 07-11-14 | 22:08

Natuurlijk pakte ghadaffi wat kost en vast zat maar dat boek is onzin van iemand die geld wilt verdienen icm naming and shaming. Iets net rechtvaardiging etc. . Zijn bodyguards waren mistresses die geen waoen konden vasthouden. Ja tuurlijk tijdens de oorlog legde 1 zon meid 19 rebellen om.

Bad Ass Justice | 07-11-14 | 22:02

Lewis | 07-11-14 | 20:31
Nee, wel om de gigantische miljarden verslindende ellende die daarna kwam.
De idioterie begon al bij Mossadeq, een liberaal die moest wieberen omdat hij oliebelangen wou veilig stellen, en sindsdien is de shit alleen maar erger geworden.
Regime change hier, regime change daar.
nl.wikipedia.org/wiki/Mohammad_Mossade...
Vroegah maakte de booslim zich alleen maar druk in booslim landen, maar sinds we ons er tegen aan zijn gaan bemoeien hebben we hier ook booslims.
Hou nu toch eens op, we bereiken helemaal niets.

bakoenin | 07-11-14 | 22:02

Tja, en Vladmir pist in zijn broek van het lachen, van wat die stomme europeanen, en Amerikanen op hun nek gehaald hebben.Hij heeft nergens last van, hij heeft namelijk zelf olie genoeg, en ook geen last van hordes , asylzoekers, die cultuur overhoop halen, en een godsvermogen aan geld kosten.Vandaar dat ie gewoon een nieuwe invasie kan opzetten.Where fucked, dat we dieviervoeters binnengelaten hebben.Niets is meer veilig, maar de Nyerodecloonen zagen dat het goed was.Lang leve de lol, buigen bitch dan stop ik hem in...... afijn vul zelf maar in.

Archy Bunker | 07-11-14 | 21:46

tja, je kan Achmed wel uit Noord-Afrika halen, maar hoe haal je Noord-Afrika uit Achmed?

Pierke Smulders | 07-11-14 | 21:36

Het beste wat je kunt doen in die moslimlanden is democratie per direct afschaffen en westengezinde dictaturen plaatsen. En de moslims die hier wonen vriendelijk edoch dwingend verzoeken om in zonniger oorden te gaan wonen. Zij blij, wij blij.

Sjaak uit Dordt | 07-11-14 | 21:34

Hear hear

Piet Karbiet | 07-11-14 | 21:16

iraqio | 07-11-14 | 20:36
Oh ja joh? En jouw voorouders hebben schone handen? Je bent een racist, want alleen blanken hebben kwaad gedaan. Wij zijn de enigen (blank huidskleur) die toegeven dat we vroeger fout waren. Noem me uw ras, en ik zal de donkere kanten van je volk even bloot leggen. Niet bij mij komen met dit soort onzin. Jij was er niet bij, ik ook niet. Criminaliteit is niet erfelijk. Maar ongelijkheid wel? En jouw grote verongelijktheid tegen ons, te samen met ons schuldberouw, lees onze linkse mensen, weg met ons, geeft jouw een kaartje op compensering? Werk er maar voor, zoals ik ook tegen elke blanke zeg.

Smarties | 07-11-14 | 21:09

@Lewis | 07-11-14 | 20:56
Dan zijn we het eens.

Uw Verzekeringsadvis | 07-11-14 | 21:03

@eerstneukendanpraten | 07-11-14 | 20:32
Newray heeft quat zitten kauwen schat ik zo in.

McMarx | 07-11-14 | 21:01

@ Lewis | 07-11-14 | 20:56
Dat was dus in reactie op @ Uw Verzekeringsadvis | 07-11-14 | 20:52

Lewis | 07-11-14 | 20:57

Drie dacht ik, maar inderdaad. En dat ontken ik dus ook nergens. Zoals ik al zei, de koe achteraf in de kont kijkend concludeer ik dat die fijne meneren beter hadden kunnen blijven zitten. Maar ik wil niet ontkennen dat ik het indertijd prima vond dat die afgrijselijke Kadhafi het veld moest ruimen.

Lewis | 07-11-14 | 20:56

@Lewis | 07-11-14 | 20:45
OK.
Het gevolg is wel dat de door jou aangehaalde 4 onaardige mannen nu vervangen zijn door een paar honderd bloeddorstige stamhoofden.

Uw Verzekeringsadvis | 07-11-14 | 20:52

@Pantheist | 07-11-14 | 20:08
Die Spartacus was wel een toffe peer volgens de analen.
|
Kijktip:
www.tubeplus.me/player/494219/Spartacu...
|
Wel zorgen dat je een Add-blocker in je browser actief hebt.

McMarx | 07-11-14 | 20:50

@Smarties | 07-11-14 | 20:36
Dat was vorig jaar mei met de idiote moord op een Britse soldaat al bijna het geval , dat hadden de moslim leiders in het UK verdomde goed door, de boel hebben ze kunnen sussen, als er toen nog een aanslag was gepleegd was het los gegaan op de moslims in het UK.
Het kan niet anders dat dat zich gaat herhalen, de vraag is alleen wanneer, vroeg of laat gaat het totaal verkeerd, kan niet anders.

Uw Verzekeringsadvis | 07-11-14 | 20:50

Mwah, dat is die Britten niet vreemd.
Waarschijnlijk dachten die Libiers dat het een gebruik was in het Britse leger aangezien Sexual Assault en Rape daar schering en inslag zijn zowel intern als in landen waar de eilandaapjes op bezoek zijn.
Passen die arme drommels zich een beetje aan aan de Britse mores en sores, is het weer niet goed.
Wat ook grappig is, wanneer het hun eigen sexuele misbruik betreft, komt het gros niet eens voor en wordt de rest onder het tapijt gemoffeld, moesten meerdere WOB verzoekjes aan te pas komen. Nu nemen hun gasten hun gebruiken over en dan is het meteen in actie springen en druk druk en verontwaardigd doen. Donder toch lekker op met die Inbred Island Monkeys.

www.channel4.com/news/military-investi...

www.theguardian.com/uk-news/2014/mar/0...

CumGranoSalis | 07-11-14 | 20:50

Je zou bijna gaan denken dat deze mensen een etnisch monopolie hebben op verkrachten.https://themuslimissue.wordpress.com/2013/10/13/muslims-raped-over-300-swedish-children-and-700-women-in-seven-months-of-2013/
.
En zo zijn er vele trieste voorbeelden in alle West-Europese landen te vinden. Maar ook buiten Europa lijkt dit zo te zijn.http://edition.cnn.com/2013/07/03/opinion/burleigh-rapes-tahrir-square/

Gaul Shaarad | 07-11-14 | 20:47

@ Uw Verzekeringsadvis | 07-11-14 | 20:38
Ik ben gewoon niet zo van de dictators, zal mijn Westerse insteek wel zijn. Kadhafi, Mubarak, Assad, Hussein, noem ze allemaal maar op. Ja, ze zijn/waren onmisbaar om de zaak onder controle te houden, maar daarom kun je tóch blij zijn op het moment dat ze worden verdreven. En ik heb toch heel even goede hoop gehad dat er iets moois zou voortkomen uit het verdrijven van die lui. Maar ja, die hoop heeft helaas niet langer dan een paar maanden geduurd.

Lewis | 07-11-14 | 20:45

Het wordt natuurlijk steeds moeilijker een ontkening serieus te nemen waarin wordt gesteld dat islam helemaal niets met de vertoonde onbeschaving te maken zou hebben. Nagenoeg overal inde islamitische wereld zijn zulke taferelen te bespeuren en met dank aan het wereld wijde web worden steeds meer mensen daarvan in kennis gesteld.

Takki Yah | 07-11-14 | 20:43

@iraqio | 07-11-14 | 20:36
Wilde ff los op je gaan, doe het maar niet, ga me tijd niet verpesten aan joods-christelijke foben.

Uw Verzekeringsadvis | 07-11-14 | 20:43

milfs ...

newray | 07-11-14 | 20:40

@Lewis | 07-11-14 | 20:31
Valt me van je tegen, de Fransozen zaten achter dat Libië gedoe, Sarko moest zo nodig een puntje scoren, hoopte herkozen te worden dat Franse stuk stront, en zie hier het resultaat, Sarko werkeloos ( en nu een nog groter stuk stront als pres. van Frkr ) en weer een moslim stammenland in een stammen oorlog.
Ergo, het ging en blijft gaan om het ego van een paar mannetjes met de gevolgen zoals de bevolking nu dagelijks mag onder gaan.

Uw Verzekeringsadvis | 07-11-14 | 20:38

Wat is dat nou weer voor achterlijke conclusie. Dan kan het ook niet anders zijn dan dat Nederlanders vanuit hun joods-christelijke traditie allemaal een hekel hebben aan andersgekleurden want: slavernij, levering chemische wapens massamoorden in Nederlands indie enz enz.. doe fucking normaal man. Geenstijl, zelfs van jullie had ik meer verwacht, vroeger kwamen jullie nog met intelligente argumenten, nu is het ronduit islamofobisch gelul om de gemiddelde reaguurder een plezier te doen...

iraqio | 07-11-14 | 20:36

rhythm | 07-11-14 | 19:59
Ze krijgen vandaag of morgen zoveel klappen. De treinen naar het oosten zullen verbleken.
Ik ben het hier overigens niet mee eens of hoop daar op. Maar ben wel voor een massale remigratie op boten, zonder geld en zoek het maar uit. Actie is reactie, zeker voor een populatie van 25 miljoen tegen 370 miljoen Europeanen. Elke dag dat je dit soort uitingen kunt doen is uitstel als moslim, voor je eigen stervensdag of wegwezen. We gaan ze uiteindelijk eruit gooien. Ik vind het jammer dat je niet samen kunt leven, echt. Maar dit gaat weer tot een apotheose leiden. Zoals WOII ook was. Weer Europa! De leiders van deze landen hebben nu al bloed aan de handen. Laten we dit niet vergeten, voor Nurnberg.

Smarties | 07-11-14 | 20:36

@ McMarx | 07-11-14 | 20:24
Pardon, ik begreep je verkeerd.
Inderdaad dus, die laatste zin zegt alles.

Lewis | 07-11-14 | 20:35

newray | 07-11-14 | 20:28

Jongen, wat heb hij nu allemaal tot je genomen?

eerstneukendanpraten | 07-11-14 | 20:32

@ McMarx | 07-11-14 | 20:24
Maar dat vond ik juist de beste van allemaal (I kid you not).
Het is toch ook zo? Als je dergelijk gedrag vertoont, net zoals die massale groepsverkrachtingen van een tijdje geleden in Engeland, dan zit er iets heel, heel diep.

Lewis | 07-11-14 | 20:32

@King of the Oneliner | 07-11-14 | 19:23
Het is in ieder geval voor de verandering weer eens een one-liner van jouw kant. Je gaat vooruit.

McMarx | 07-11-14 | 20:32

@ bakoenin | 07-11-14 | 20:26
Ik was ook blij toen Kadhafi werd afgezet. Achteraf is het makkelijk om een koe in de kont te kijken. Helaas heeft de Arabische lente de deksel van een beerput gehaald, maar om die afgezette dictators heb ik geen traan kunnen laten, jij wel?

Lewis | 07-11-14 | 20:31

72 naagden, weet je wel qat dat een totale fuckconditie dat is.

newray | 07-11-14 | 20:28

Who wants to IS forever? Precies andersom.

Terpen-tijn | 07-11-14 | 20:27

Stel voor 2 eeuwen terug te gaan en te her koloniseren, liggen ze nog maar 400 jaar achter die malloten.

Uw Verzekeringsadvis | 07-11-14 | 20:26

Mijn god, ik lees de idioten hier nog zo.
Bomb bomb bomb Ghadaffi ja dat ies goed, democratie en nog meer van die onzin.
Las ik ook al bij Afghanistan, en bij Irak. en nu trekken de helden weer ten strijde tegen Isis, wat jarenlang gesteund is door de VS.
Bomb bomb bomb... democratie, en zij zijn slecht en wij zijn goed.
Maar goed, het houd de idioten wel van de straat.

bakoenin | 07-11-14 | 20:26

Het kan hier ook leuk worden, als de jihadveteraantjes zich en bloc bij de Nederlandse krijgsmacht aan gaan melden. En Jeanine vindt het wel best, 'Zo zijn ze in elk geval van de straat.'

dedeurs | 07-11-14 | 20:25

@Lewis | 07-11-14 | 20:18
Met name de laatste zin dan. Die zegt eigenlijk alles.

McMarx | 07-11-14 | 20:24

"Het kan niet anders dat er aan hun zijde een zeer diepgewortelde en doorleefde minachting tegen niet-islamitische samenlevingen speelt, anders krijg je dit gedrag gewoonweg niet gedaan."
Zozo, het kan nog wel niet anders. Er is een veel eenvoudigere en - al zeg ik het zelf - waarschijnlijkere verklaring. Gewelddadige beroepen trekken agressieve gewelddadige aso's. Uitsmijters, politie, militairen: het is allemaal één pot nat.

7,62x39 | 07-11-14 | 20:22

Welnee gewoon taalbarrière... ze verstonden geen NO. Ja hiermee bevestig ik vanmorgen bij het ontbijt de hagelslag door een sarcasmus te hebben vervangen.

saidnowomanever | 07-11-14 | 20:20

tekstueel geweldig verhaal, ik lag in deuk. Voor de rest: al die slimme moos inderdaad het land uit flikkeren. Minder minder minder slimme moos.

John Doorzon | 07-11-14 | 20:19

Gewoon in het kort, we hebben een semi seculier bewind wat de tiefus hekel had aan Al Qaida eruit geflikkert, om er een rokende puinhoop van te maken met Hakbars die iedereen vermoorden en verkrachten.
En we (jij en ik) betalen die hakbars ook nog eens soepsidie.

bakoenin | 07-11-14 | 20:19

-weggejorist-

Lewis | 07-11-14 | 20:18

@ Der Schnitzeljäger | 07-11-14 | 19:02
Geloof het of niet, ik wilde net gaan tikken dat ik vooral de laatste zinnen ijzersterk vind.

Lewis | 07-11-14 | 20:18

Zandbakhakbars denken gewoon dat alle westerse vrouwen gewillige hoeren zijn die niet beter verdienen.

Hommel | 07-11-14 | 20:18

@Franco 1975 | 07-11-14 | 19:56
Uw rake en welbespraakte duiding in een woord, verdient enkel positieve toejuichingen.

smdyasc | 07-11-14 | 20:14

11 rapes 9 days. Damn zou maar zo de titel van een film kunnen zijn!

ca12nag3 | 07-11-14 | 20:13

King of the Oneliner | 07-11-14 | 19:23
Ik vind je opmerkingen normaal wel scherp. PMS vandaag?

Smarties | 07-11-14 | 20:12

Enige beschaafdheid is hen vreemd.

Muggenmepper | 07-11-14 | 20:09

Sinds wanneer is er een redacteur die "Spartacus" heet? Is dat de token allochtoon die ze hebben aangenomen om lekker divers te blijven? Zeker een verwijzing naar Thracië oftewel Turkije. Spartacus is dus de nieuwe Turkse redacteur gok ik dan. Mocht dit het geval zijn dan kan hij misschien duiden waarom moslims zo barbaars en ongeciviliseerd zijn.

Pantheist | 07-11-14 | 20:08

Je kunt iemand wel uit de zandbakcultuur halen, maar niet de zandbakcultuur uit iemand halen.

Le Roi | 07-11-14 | 20:07

@Graaf van Egmont | 07-11-14 | 19:55
Geen idee, wel denk ik dat de mensheid een zekere vorm van opvoeding nodig heeft. Het christendom is hier afgeschaft, maar de profeet van de christenen had in ieder geval een heleboel goede regeltjes die lang niet altijd opgevolgd werden. Toch waren die regeltjes erop gericht de slechtere trekjes van de mensheid in te perken. Ondanks dat er nu gepeopt wordt op den Jezus figuur zijn die regeltjes hier toch goed ingeburgerd. In het zicht van familie en kennissen houden de meeste mensen de schone schijn wel op en beschouwen het als a-sociaal om te doen zoals moslims.

De islam had een profeet die juist de slechtste kanten van de mens aanmoedigde. Mensen in kuddeverband hebben niet zoveel aanmoediging nodig om slecht te doen. Zeker tegen andere mensen die, volgens dezelfde Boze Profeet, van een mindere soort zijn. Mensen die onderdrukt moet worden, wegens niet-moslim. Slecht gedrag, dat niet slecht is in de ogen van hun familie en kennissen, want tegen den vijand gericht.

Jan Passant mk2 | 07-11-14 | 20:05

Islamvolkeren.
Het blijven toch genetisch gemankeerde zwakzinnigen.

Ars Vivendi | 07-11-14 | 20:04

Enfin lieve LCDschermkinderen, de les uit dit soort dingen is dat je geen partij moet kiezen in deze laatste editie van de Arabische beast wars. Er is geen goed, er is geen gematigd, tenminste niet naar onze maatstaven. Daar zitten gewoon een hele hand eeuwen tussen.
.
Uit real politieke overwegingen kun je ze best gebruiken voor het veiligstellen van onze eigen belangen, maar hou ze op armlengte. Bondgenoten zijn het zeker niet...

Parel van het Zuiden | 07-11-14 | 20:02

Ze doen het simpelweg omdat het kan. Teveel vrijheid, ook daar heb je sterke benen voor nodig. Maar lang leve de politieke correctheid waarop alleen al op het benoemen of erkennen van zoiets "stigmatiserends" al de doodstraf staat. Vandaar. Ze moeten die mensen dus gewoon niet onbeheerd los laten lopen. Of sowieso niet binnen willen halen maar ja. Roepende en woestijn enzo.

Beaulefermier | 07-11-14 | 20:00

Long Horn | 07-11-14 | 19:56
Gaan we doen. Wachten op de zomer en dan 120 uur schoffelen in de woestijn. Met helm op.

Graaf van Egmont | 07-11-14 | 19:59

En het ligt altijd aan anderen:
"But Mukhtar said the British government had “not offered a comfortable way of living here [at the barracks]”, and that some people were “trying to ruin the reputation of the Libyan army”.

On the curtailing of their training and its causes he said: “It was the British from the beginning. They should have sought a solution and finished the training well. They didn’t tell us about British law and what’s the difference between right and wrong here.”

Het is toch goddomme godgeklaagd. Alsof je normaal weldenkend mens niet snapt dat verkrachting en beroving niet deugt. O wacht......

rhythm | 07-11-14 | 19:59

En toch neemt Nederland ontzettend veel moslims op die een zgn. asiel aanvragen... Tja.
.

Thoth | 07-11-14 | 19:59

Tyfusvolk

Franco 1975 | 07-11-14 | 19:56

Samenleving is als de oorlog, de vijand zit overal.
Zeiden ze in wo2 ook al over N.S.Bers, ik heb dat niet verzonnen.

Terpen-tijn | 07-11-14 | 19:56

@Graaf van Egmont | 07-11-14 | 19:40
Zullen we gewoon 120 uur schoffelen doen?

Long Horn | 07-11-14 | 19:56

Jan Passant mk2 | 07-11-14 | 19:50
Zoals jij het beschrijft lijkt het gewoon in de genen te zitten. Zouden ze dan toch afstammelingen van Kain zijn?

Graaf van Egmont | 07-11-14 | 19:55

Alles wat typisch islamitisch is, dat is dan weer niet typisch islamitisch in de ogen van Gutmenschen.
Gutmenschen bedenken desnoods zelf hun mythische en nobel-gematigde moslim en plakken daar een foto en een verhaallijn bij.

Islam is een mengsel van armoede, achterlijkheid, achterstand, minderwaardigheidsgevoel, boosheid, wantrouwen - en nog wat mindere trekjes van de mensheid die aangemoedigd worden in de heilige geschriften van de islam.

Jan Passant mk2 | 07-11-14 | 19:50

@ VanBukkem | 07-11-14 | 19:42

Alleen op vakantie. Verder ben ik ook wel eens bij een huiskamerbijeenkomst geweest, maar dat terzijde.

HoogToontje | 07-11-14 | 19:50

Ja maar..... het was toch zeker een kleine groep die het verpeste voor de grote meerderheid van deze 300 man?? Toch? Toch?

Hobbykip | 07-11-14 | 19:50

Tsja je kunt er niet meer verbaast over zijn. Ja het enigste waar je verbaast over kunt zijn is dat westerse landen er nog steeds weer intrappen. En dat soort binnenhaalt. Al is het maar voor training. De slachtoffers zullen er weer blij mee zijn. Islam is wreed

tweetybird | 07-11-14 | 19:49

Boerinzoekt | 07-11-14 | 19:45
Komt omdat alle jongens daar als prinsjes opgevoed worden. Ze weten niet beter dan dat ze altijd en overal de leiding hebben. Ja, en dat valt in Europa nog wel eens tegen.

Graaf van Egmont | 07-11-14 | 19:47

Wat Europese Witmenschen maar niet willen begrijpen, is dat aardig doen tegen Arabieren niet wil zeggen dat ze aardig tegen jou zullen doen.
Integendeel.
Het word gezien als zwakte en onderwerping.
Daarom gaat het hier mis met pap en nathoud projectjes voor criminele naffers.
En voor de Gaza likkers heb ik ook slecht nieuws.
Verwacht vooral geen bedankje

Veritas Splendor | 07-11-14 | 19:46

De afwezigheid van feministen in een massale veroordeling van deze islamitische haatdaden, is ook het bewijs dat het feminisme echt compleet dood is. Een trieste waarheid.

smdyasc | 07-11-14 | 19:46

Doet me denken aan een Engels spreekwoord: "you can't polish shit."

Rico Tampeloerus | 07-11-14 | 19:46

Minachting wordt er bij die lui met de paplepel ingegoten. Al het goede wat hen overkomt, is in hun ogen het werk van Allah, nooit ofte nimmer zal dat het werk van een 'ongelovige' zijn. De minachting blijft overeind met deze beestachtige gevolgen. 'Hulp' heeft geen zin. Bespaar je de moeite.

Boerinzoekt | 07-11-14 | 19:45

Ik onthoud me van ieder commentaar.... ben er klaar mee!

Fatwabuster | 07-11-14 | 19:43

En weer een aflevering van Spartacus slaat door. Waar is de scherpe pen van de Geenstijl gebleven?

(En ja die rekruten mogen de tyfus krijgen)

Geert Linkers | 07-11-14 | 19:43

@HoogToontje | 07-11-14 | 19:36
Dit had ik inderdaad moeten weten ja. Stom.
U bent trouwens goed op de hoogte. Komt u wel eens in een moskee?

VanBukkem | 07-11-14 | 19:42

@bakoenin | 07-11-14 | 19:23

Ja, maar die dictator.
Dat dezelfde man korte tijd daarvoor nog met alle egards ontvangen werd door de Westerse politieke elite is slechts een detail.

Desmoulins | 07-11-14 | 19:41

Long Horn | 07-11-14 | 19:34
Die hakbars op hun motoren met die lijken er achter, hadden geen helm op. Mag dat?

Graaf van Egmont | 07-11-14 | 19:40

@Willianus Wortelus | 07-11-14 | 19:35

Vast een zionistisch complot.
Is namelijk zoveel meer dan joods nationalisme.
Er gebeurt niets in de wereld zonder goedkeuring of medeweten van die duivelse zionisten.

Desmoulins | 07-11-14 | 19:39

Wat een onzin. Dit heeft niets met haat te maken. Het is gewoon normaal bij hen.

Patatter | 07-11-14 | 19:39

@VanBukkem | 07-11-14 | 19:31,

Niet helemaal, eerder een een donker gat. Volgens de islam geleerden is sex tussen mannen wel toegestaan mits er geen sprake is van liefde.
Islam en liefde begreep ik dan weer niet...

basweetutwel | 07-11-14 | 19:38

Het westers gedrag is veel te zacht naar zulk tuigh. Zolang onze regeringen blijven doen wat ze nu doen mogen we hopen dat het niet onze vrouwen dochters en zelfs zonen zijn die dit meemaken.

De Stas | 07-11-14 | 19:38

''Het kan niet anders dat er aan hun zijde een zeer diepgewortelde en doorleefde minachting tegen niet-islamitische samenlevingen speelt, anders krijg je dit gedrag gewoonweg niet gedaan.''

No shit, Sherlock.

Desmoulins | 07-11-14 | 19:37

Van een hond maak je nu eenmaal geen kat. Zeg het al jaren.

brutus68 | 07-11-14 | 19:37

@ VanBukkem | 07-11-14 | 19:31

In de islamitische wereld is alleen de ontvangende partij homo, ik had van u gezien uw naam deze parate kennis wel verwacht.

HoogToontje | 07-11-14 | 19:36

welke naieve, wereldvreemde malloot heeft bedacht dat het wel eens een goed idee zou zijn om ze naar Europa te halen?
namen en rugnummers graag.

--sql error-- | 07-11-14 | 19:36

Die arme jongens kunnen er helemaal niets aan doen.

In hun eigen land is het verkrachten van clitorisloze vrouwen met burka's en alles de normaalste zaak van de wereld.

Laat staan als je gaat stappen in de UK en je ziet alleen maar donken halfnaakte ongelovige hoeren.

Willianus Wortelus | 07-11-14 | 19:35

@eerstneukendanpraten | 07-11-14 | 19:20
Duidelijker kan niet.

Fijnstoffer | 07-11-14 | 19:34

De mentaliteit en waarden systeem verander je niet bij deze mensen uit die steken.

En dan te bedenken dat iedere week veel gelukszoekers uit die steken met dezelfde houding en waarden naar ons land komen.

Marteljy | 07-11-14 | 19:33

Je kunt het hun niet kwalijk nemen. Het moet van Mohammed. En die heeft altijd gelijk.

artie | 07-11-14 | 19:33

Eén lichtpuntje: één van de slachtoffers was een jongeman.
Dus met de homo-emancipatie gaat het in ieder geval de goede kant op, daar in Libië.

VanBukkem | 07-11-14 | 19:31

Goed geintegreerd, en zo snel. Voor de rest een incident.
Maar eerst bewijzen en 4 getuigen (m), volgens islamitisch recht, that is.

Piet Karbiet | 07-11-14 | 19:30

bakoenin | 07-11-14 | 19:23 Nee. Dat was en is Zuid Afrika (niet per hoofd van de bevolking maar qua BNP)

Libië bungelde in de hoogtijdagen rond de tiende plek. Nog steeds niet slecht, daar niet van.

Willianus Wortelus | 07-11-14 | 19:29

De verdere islamisering van Europa heeft het Westen te danken aan zichzelf. Libië is één grote puinhoop geworden na de moord op Khadaffi. Het Westen (met name de NAVO) heeft een beslissende rol gespeeld in de destabilisatie van Libië.

"Gaddafi: Europe will 'turn black' unless EU pays Libya £4bn a year"
www.telegraph.co.uk/news/worldnews/afr...

www.youtube.com/watch?v=aJURNC0e6Ek

Blauwe Oester Sekte | 07-11-14 | 19:27

Zij hebben niets anders gedaan wat hun grote voorbeeld, Mohammed, ook deed: vrouwen verkrachten.

bruin1 | 07-11-14 | 19:27

Engeland wordt als geen ander land gegijzeld en politiek verkracht door rode labour-landverraders die met alle graagte andermans dochters (en zonen) laten gangrapen door hun importstem.

smdyasc | 07-11-14 | 19:27

King of the Oneliner | 07-11-14 | 19:23
Alleen domme mensen, zoals jij, maken zich druk om de vorm van een bericht. Taalvauten, grammatica... minst belangrijke zaak op deze hele aardkloot.

realiteitswaanzin | 07-11-14 | 19:25

Ach rot toch op.
Voor dat we ons gingen bemoeien met Libie was het de rijkste staat van Afrika, met universiteiten, gezondheidszorg, en een behoorlijke levensstandaard.
Nu is het een rokende puinhoop, met Hakbars die de scepter zwaaien en oliedollars die verdwijnen in de zakken van obscure lieden.

bakoenin | 07-11-14 | 19:23

Spartacus heeft zijn MAVO opstel Nederlandse taal ook weer ingeleverd, zie ik.

King of the Oneliner | 07-11-14 | 19:23


mindless | 07-11-14 | 19:02

En dat doe je dan bij je tweede post. Man man...

eerstneukendanpraten | 07-11-14 | 19:22

Alle culturen zijn gelijkwaardig.

Tarak | 07-11-14 | 19:21


Fijnstoffer | 07-11-14 | 19:12

Islam is vrede, altijd en overal en wie dat nu nog niet gelooft wordt gewoon onthoofd. Duidelijk zo?

eerstneukendanpraten | 07-11-14 | 19:20

De Nederlandse regering zou de situatie anders hebben opgelost. Deze trainingsbeesten hebben namelijk rechten als ze hier zijn. Hoor en wederhoor. En lag het niet aan de dames zelf? Zagen ze er dan niet als hoeren? Hadden de dames niet beter moeten weten? En de anderen, niet verkrachters, zijn toch onschuldig? Toch niet eerlijk als we hen ook het land uit zouden mieteren. En dan natuurlijk het gezichtsverlies. Hoe zouden onze internationale partners reageren? Kortom alleen de PVV zou hetzelfde hebben gehandeld. Wellicht dat het onze vertegenwoordigers de ogen opent maar ben bang van niet.

Hypno2050 | 07-11-14 | 19:18

Het zaad van Allah verspreiden kan kennelijk niet op een spontane medewerking rekenen

Islamofiel | 07-11-14 | 19:17

Ze konden geen geiten vinden voor hun behoeftes en sloegen toen helemaal door.

Abu al Uitkering | 07-11-14 | 19:16

Ik ga niet zeggen dat islam niet alleen een religie ie.

basweetutwel | 07-11-14 | 19:15

-weggejorist-

Sjaak uit Dordt | 07-11-14 | 19:13

Ze zullen wel asiel krijgen na een lichte straf. De linksmens en de goedmens willen deze figuren graag knuffelen.
En hun gedrag heeft overigens uiteraard niets met de islam te maken.

Fijnstoffer | 07-11-14 | 19:12

Positieve reacties over de islam onder de streep
------------------------------------------------

Sjaak uit Dordt | 07-11-14 | 19:11

Nou, hyena's uit de dierentuin zijn net zo gevaarlijk als uit het wild, hoor. Gewoon in de reservaten laten en alleen op afstand naar kijken dus...

Parel van het Zuiden | 07-11-14 | 19:08

Het wordt nog sterker! Uit the Guardian (certified lefties): "A number of the recruits, believed to be about 20, have also claimed asylum [...] An MoD spokesman insisted the group had been carefully chosen after undergoing immigration, security and medical checks [...] but admitted there had been disciplinary issues."
Toont ook mooi aan hoe betrouwbaar die immigration and security checks zijn. Waarschijnlijk dezelfde checks die ze ook op immigranten toepassen.

ole guapa | 07-11-14 | 19:08

Vergiftigd door de religie van haat, dan doe je dat soort shit omdat je je ontastbaar voelt en alle westerse vrouwen en sommige mannen zijn toch hoeren! en de ongelovige mag je gewoon bestelen en belazeren. Zo rolt de islam. De islam moet echt van zijn gewelddadige en hatelijke verzen af anders wordt het echt nog eens zware shit in heel Europa met dat volk, ondanks sommige het misschien best goed zullen bedoelen, neemt de haat al snel de overhand. Het is een religie voor en door criminelen.

StijlvolRechts | 07-11-14 | 19:05

Yo Spartacus, sinds die dictator weggejorist is, is het gezeik begonnen. En weet u waarom die dictator is weggejorist? En door wie? Nee, denk ik.

Orange Willem | 07-11-14 | 19:04

@mindless: secpo! En nu nooit meer van dit soort vervelio-posts tegelen.

ole guapa | 07-11-14 | 19:04

De beestachtigheid van de islam is onbegrensd.

smdyasc | 07-11-14 | 19:03

Wellicht niet eens een diepgewortelde minachting van niet-Islamietjes, waarschijnlijk een genetisch verankerde minachting van alles wat niet tot de eigen stam hoort. Het zou mij niet verbazen als ze in Egypte of zo net zo te keer zouden gaan.

ole guapa | 07-11-14 | 19:03

Heerlijk naïef die laatste 5 zinnen. Ik neem maar aan dat het ironisch bedoeld is.

Der Schnitzeljäger | 07-11-14 | 19:02

-weggejorist en opgerot-

mindless | 07-11-14 | 19:02

Schande!

mindless | 07-11-14 | 19:02

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken