Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

NL-schoolmeisje droomt van ISIS tijdens scheikunde

metdegroetjesvanellavogelaar.jpgBegrijpelijk. Al die stomme formules. Al de stomme elementen en stomme periodieke systemen. Al die stomme dode wetenschappers. Duh... Niks mooier dan tijdens zo'n opleiding (waar die stomme Malala het altijd over heeft) te dagdromen van een toekomst als broedkip in een boerka voor het kalifaat. Lie back and think of Islamic State. Een stomme meid is nou eenmaal op de middeleeuwen voorbereid! En als zulks allemaal niet leuk, gaaf & gers is dan gewoon terug naar mams. Zoals die volgeblafte Oostenrijkse ISIS-grietjes. #FF @BrendaStoter voor de betere tweets over (soon to be) jihadbruidjes. Man man man. Voer voor feministes...

Reaguursels

Inloggen

Volkomen gehersenspoeld. Niets meer aan te doen.

wegrenner | 14-10-14 | 03:26

Kudt mokkels lekker daar blijven land verraders.

Real Dutch Meat | 13-10-14 | 23:08

IS... Staat dat dan voor In Service opleiding ;)

Min. v. Communicatie | 13-10-14 | 19:03

Merkwaardig, die Brenda Stoter voedt ons nieuws via het ondermeer het AD maar schiet in de stress als ze islamkritische berichten ontvangt via Twitter.

Dat zegt wel iets over de geloofwaardigheid van haar schrijfsels in de media.

basweetutwel | 13-10-14 | 19:01

Wel een geit bij de correcte naam noemen. Dit is GEEN NL schoolmeisje.

Tricephalus | 13-10-14 | 17:18

Weg ermee.
Simpel en klaar.

Real Dutch Meat | 13-10-14 | 16:21

Goh, wie heeft ons voor deze sharia liefhebbende mensen toch zo gewaarschuwd al die jaren? En hoe zat dat nou met de nieuwe generatie? Die waren toch vrijgevochten? Liberale moslims etc?

Old_Spice | 13-10-14 | 16:13

"Dutch". Geen van dat volk is Nederlands.

Piet van het Padje | 13-10-14 | 15:14

Best een aardig artikel over Sektes:
dare.uva.nl/cgi/arno/show.cgi?fid=1648...

Is op van alles van toepassing trouwens. Niet voor niets werden jongens vroeger op hun 17e opgeroepen voor militaire dienst.

De clou lijkt te zijn dat de individuele identiteit wordt ingewisseld voor een sociale. De beloning is bij een groep horen en vrij van verantwoordelijkheid zijn.

"Mensen die op zoek zijn naar antwoorden op levensvragen of betekenis aan het leven willen geven zijn kwetsbaar voor sektes (Rochford, 1982). Sektes zijn namelijk in staat om simpele antwoorden op deze vragen te geven

Het is gebleken dat vooral jongeren tussen de 18 en 23 jaar worden geworven door sektes, omdat deze groep minder verantwoordelijkheid, minder verplichtingen en veel tijd heeft

Jongeren hebben een versterkte behoefte om bij een groep te horen, omdat ze onzeker en op zoek naar hun eigen identiteit zijn. Een sekte kan deze behoefte vervullen, aangezien het een hechte groep is.

Er ontstaat een tweede identiteit die blijft bestaan naast de persoonlijke identiteit. Lifton (1991) noemt dit proces ‘doubling’, maar het wordt in de literatuur ook beschreven met de term pseudo-identiteit. Sekteleden krijgen ook vaak een nieuwe naam toegewezen”

"Het doel van deprogrammeren is om de geprogrammeerde manier van denken van sekteleden te doorbreken. Het is een intellectueel proces waarin leden worden gedwongen om na te gaan denken in plaats van zich te gedragen op gevoel zoals ze in de sekte al die tijd gedaan hebben."

“Ex-leden hebben gezegd dat het makkelijker werd om uit een sekte te stappen vanaf het moment dat ze gestopt waren met zingen en bidden. Door hier niet meer aan mee te doen stopte de hypnotiserende werking van deze beïnvloedingstechnieken. Dit zorgde ervoor dat de leden beter konden nadenken en eruit konden stappen.”

“Ze vertrouwen er niet op dat ze zelf keuzes kunnen maken. Tijdens hun lidmaatschap hebben ze geen beslissingen hoeven te nemen, aangezien alles voor hen werd bepaald door de autoritaire leider. Daarnaast werden emoties tijdens het lidmaatschap aangemoedigd en het denken totaal niet.”

kloopindeslootjijook | 13-10-14 | 14:58

First Contact | 13-10-14 | 14:31

Daar ben ik het wel mee eens. En zeker moeten we ons afzetten tegen moordzuchtige ideologieen.

Het valt me alleen op dat het de laatste tijd op dit soort berichten neerkomt. Nietszeggende voorbeelden (terwijl het voorheen betere, dieper gaande artikelen waren). Dan vind ik dat het van nieuws brengen naar propaganda gaat.

Maar goed, dat ga ik niet te hard roepen, anders wordt deze reactie ook weer weggejorist.

Kenpachi3763 | 13-10-14 | 14:53

Lesje atoomsplijting komt altijd van pas bij de strijders van dat tuighenland

Vuisteraar | 13-10-14 | 14:49

@WitteGrunneger | 13-10-14 | 13:46
Goed dat je dit plempt.

Ik vat samen. Ze vluchten naar NL, krijgen huis, geld en scholing en leren hun kinderen dat Nederlanders naar de hel gaan, moslims superieur zijn en de baas worden in Europa.

Er is maar één antwoord op:
*verbied islam in NL*

Lewis Lewinsky | 13-10-14 | 14:33

@Kenpachi3763 | 13-10-14 | 14:20
Het is juist goed GS zich onderscheidt tov van andere media, zo werkt dat met doelgroepen. En we moeten ons inderdaad afzetten tegen een moordzuchtige ideologie (welke dan ook). Alleen de stad Londen heeft inmiddels al meer dan 5000 terreurverdachten, het is een probleem wat niet zal overwaaien en waar we op alle vlakken tegen moeten strijden.

First Contact | 13-10-14 | 14:31

telT projectiebraken in der bek ook als scheikunidig optelsommetje? #DTV

Centauri3 | 13-10-14 | 14:30

-weggejorist-

kloopindeslootjijook | 13-10-14 | 14:29

We leiden moslims op hoe ze bommen kunnen maken dus.

funkyd | 13-10-14 | 14:28

ca12nag3 | 13-10-14 | 13:48
Neo nazi's misschien niet nee, Nazi's waren wel precies hetzelfde probleem als jij nu stelt. Maar daarover verschillen wij van mening denk ik.
Maar wat is nu niet meer in de hand te houden? Hoeveel zijn er al teruggekomen? Hoeveel mensen zijn uitgemoord en onthoofd? Deze feiten baseer je toch ook enkel wat je leest en ziet? Dus moet je maar aanmenen dat je niet wordt voorgelogen door de media.....
Maar hoeveel heeft het je persoonlijk getroffen? Tuurlijk zullen er veek domme mensen zijn die dit steunen, want dat is hetzelfde dat mensen nu bepaalde religies als het absolute gevaar zien (verdeel en heers). Maar dan moet je mij nog steeds uitleggen waarom het fucking nieuwswaardig is als een persoon een vlag tekent op een aantekeningschrift. Wat moet dit bericht ons zeggen? Dat het dichtbij is? Tja, stupid people are everywhere. Dat weten we ook al tijden. Of laat dit bericht zien dat het onacceptabel is? Tja, wat dan? Verbieden om dit te tekenen? Dat gaat inderdaad goed helpen om een gedachtegoed te stoppen. Al met al dus een totaal nutteloos bericht om maar weer meer verdeelheid te creeen. Jammer dat GS zich hiervoor leent.

Kenpachi3763 | 13-10-14 | 14:20

Wat heeft dat kind er onder geplemt trouwens, ik kan het niet lezen.

XaleX_2 | 13-10-14 | 14:18

Typisch voorbeeld van geboren en getogen Nederlander met hoofddoek. Precies hetzelfde type die je ook op straat tegen komt met haar mede moslima's al Arabisch lullend en wel. Is deze foto ook doorgetweet aan vak K toevallig?

XaleX_2 | 13-10-14 | 14:17

Moffenhoeren hadden ook zulke "idealen"..

Kaal scheren en aan het schavot !

Fratello | 13-10-14 | 14:17

joostniemoller.nl/2014/10/gesprek-over...
Wat betreft inhoud krijgt Wilders vaak gelijk, maar dan begint het gedram over de vorm en toon...
Problemen en politieke fouten mogen we dus niet benoemen ondanks de gevolgen voor de 'volgende' generaties.

First Contact | 13-10-14 | 13:58

veel van die vrouwtjes geilen op die baardapen

meneer Q | 13-10-14 | 13:49

Kenpachi3763 | 13-10-14 | 13:26
Neo-nazis zijn niet een bedreiging voor alles en iedereen. Ze zijn wel een kwaad maar eentje die onder controle is. ISIS heeft een land gesticht dat een stukje groter is dan heel nederland, slachten tienduizenden mensen af en jij ziet niet het verschil? Denk dat jij hier echt fout zit.
Tuurlijk Neo-Nazis, KKK, Black Power groepjes zijn een probleem, maar dat probleem is toch wel grotendeels afgebakend.
Dit is niet meer in de hand, door de poreuze grenzen lopen jihadis zo de grens over terug naar ons om ons pijn te doen. Die glossy laat duidelijk zien wat ze vinden en of het zo is of niet er stond een dik stuk over hoe hun vrouwen en kinderen gedood waren door raketten/drones. 1 iemand onthoofden geloof me is niet genoeg voldoening voor hun idee van wraak.
Als jij in 1940-45 een hakenkruis had getekend en openlijk voor de nazis koos kwamen ze je halen en kon je een kogel koppen na de oorlog.
Voor het geval dat je het niet wist, Nederland is in oorlog met de Islamitische Staat "weliswaar een niet erkend land" maar toch.
Als je in tijd van oorlog openlijk je support geeft aan de vijand, dat is andere koek dan een nazi kruisje en een lolletje trappen. Aangezien Nazi Duitsland niet meer bestaat en neo-nazis niet in het nieuws staan met afgehakte hoofden van communisten is het wel?

ca12nag3 | 13-10-14 | 13:48

Mijn vriendin trof ook een kind van vluchtelingen uit Syrië. Zijn ouders hadden net een verblijfsvergunning gekregen voorzien van een uitkering, huis, inrichting en scholing.
Hij wist te vertellen dat Nederlanders heel slecht zijn en allemaal in de hel komen, moslims waren de beste en komen in het paradijs. Ook vertelde hij dat allah binnenkort in heel europa de baas is en dat wij allemaal in de hel komen.
Mijn vriendin heeft het jongetje trachten in te perken, verschillende tegenargumenten mochten niet baten, het gehersenspoelde IS-Jugend terroristje in spe ratelde maar door dat moslims de beste zijn.
Ze heeft het kind naar huis gestuurd en haar dochter geadviseerd de kinderen maar niet weer met dat jongetje te laten spelen.Je geeft als Nederlanders alles wat in de mogelijkheden ligt en je krijgt er een mes in de rug voor terug.
Ik zei dat ze het had moeten filmen. Nederland moet zich mobiliseren om het kwaad van binnenuit op te sporen anders blijft de oorlog met de niet islamitische islamitische staat nog minstens honderd jaar voort woekeren.
Des te meer bewijzen, des te meer kans op een doeltreffend optreden.
Als ik als leek zo een beetje rondkijk op het wereldwijde web over de haat zaaiende ideologie begrijp ik niet wat Nederland zich zelf aan doet. De V.O.C.-mentaliteit is er zo langzamerhand door de degeneratie volledig uitgewist, zelfs de vijanden ontvangt onze regering met open armen. Als ik zo naar de niet islamitische islamitische staat kijk wordt het tijd om de kazernes van de i.s.-strijders in ons ooit zo mooie Nederland uit te kammen.
Dit moet bij de wortel bestreden worden. Nederland vecht! Waarom zouden we wachten op de volgende MH-17? En bij de hoeveelste MH17 gaat de vereiste actie het verschil maken met pappen en nathouden of daadkrachtig optreden. Het is nog altijd beter te voorkomen dan te genezen.
Nederland ontwaakt, de vijfde colonne is onder u. Waar kan ik me aanmelden voor De VERZETSBEWEGING?

WitteGrunneger | 13-10-14 | 13:46

TheseDays00 | 13-10-14 | 12:06

Krijgt slechte cijfer en slechte rapporten. Mede daardoor geen stageplaatsen.
Volgens de wegkijkers ligt de schuld bij: Ondernemers die die kansenkinderen geen stageplaats geven/gunnen en dus geen toekomst.

rooie vogel | 13-10-14 | 13:44

Wat zou er gebeurd zijn als een nederlands kind (ik vind dit kind geen nederlander maar iemand die toevallig in nederland woont) een hakenkruis had getekend? De wereld zou te klein zijn geweest.
En hoe is het voor dit meisje afgelopen? Een boze blik van de docent?

appeltjesgroeneweide | 13-10-14 | 13:39

Het zou helemaal ironisch zijn als ze net even niet op zat te letten op het moment dat de docent aan het uitleggen was hoe je door oplossen, filteren en destilleren ammoniumnitraat scheidt van calciumcarbonaat.

Mr Dixit | 13-10-14 | 13:37

Goh waar is de tijd gebleven... Vroeger tekende we poppetjes in een schrift tijdens een saaie les. Nu wordt er gedroomd Over IS. Het wordt tijd dat zo'n muts naar die zandbak wordt afgevoerd en wordt uitgescheurd door ali baba en zijn 30.000 struikrovers

bosmaloot | 13-10-14 | 13:31

Zeker de school waar de MP elke week les geeft?

Lewis Lewinsky | 13-10-14 | 13:28

Shadow112 | 13-10-14 | 12:30
Pardon? Denk je dat racistische gedachten zomaar opeens ontstaan?? Die beginnen altijd thuis/in de vriendenkring/vertouwde omgeving. Daar ligt de bron van onbegrip. Ook die van neo nazi's o.i.d.

ca12nag3 | 13-10-14 | 12:31
Nope nope nope. De 'neo nazi' gedachten hoort tot alles behalve het verleden. Kijk om je heen. Daarbij gaan zij ook uit van een absolute waarheid.
Dus appels met peren? Ik dacht het niet. Beide domme beinvloedbare mensen die domme gedachten steunen en zich ergens tegenaf zetten. De moeite waard om al dit soort minuscule puberale uitingen te publiceren? Bitch please, als dit ons 'nieuws' moet zijn, dan is het triest met ons gesteld.

Kenpachi3763 | 13-10-14 | 13:26

Pieleke | 13-10-14 | 13:15
In het midden, waar in het midden? ISIS is een kalifaat van koppensnijders verkrachters en slavendrijvers. Als je daar een vlag van gaat tekenen en ervan houd spoor je niet helemaal.
Welk midden is het? Tussen Nederland als democratie en ISIS het kalifaat?
Wat IS lovers aanhangen is zoiets als totally in love zijn met de nazis in 1940-45 geloof me dat liep niet zo fijn af toen voor wie erbij hoorde. En nu ook niet.

ca12nag3 | 13-10-14 | 13:25

Wonderful-Life | 13-10-14 | 12:42
Nee inderdaad, aan de hand van een tweetje weer een probleem upscalen is wijsheid. Wat jij de 1 kwalijk neemt, iets niet serieus nemen of downscalen, doe jij precies andersom. De waarheid ligt zoals altijd weer ergens in het midden.

Pieleke | 13-10-14 | 13:15

Ze doet gewoon aan Schijnkunde.

McMarx | 13-10-14 | 13:15

Isas? Dat zijn toch die ongelovigen, die er op los moorden en plunderen in het midden oosten?

zeeman73 | 13-10-14 | 13:13

@bram750 | 13-10-14 | 12:35
Je maakt een denk fout, jij deed het om een rebel te lijken, dat meisje doet het om er bij te horen..

Flipus | 13-10-14 | 13:10

Is gewoon een fase, waar misschien niet iedereen last van heeft. Maar gaat vanzelf weer over.
bram750 | 13-10-14 | 12:35

Het verschil met deze meid en jou is, dat jij waarschijnlijk niet in een nazi gezin opgroeide, maar zij groeit wel op in een moslim gezin. Hier wordt het vuur bij haar dagelijks verder opgestookt

Chiefmate | 13-10-14 | 13:10

Hoax, scheikunde wordt pas gegeven vanaf het niveau MAVO.

Petskast | 13-10-14 | 12:59

Graaf van Egmont | 13-10-14 | 12:44
Zal ik het nog anders formuleren, als ISIS/het Kalifaat openlijk aangeeft geen verlangens te hebben de wereld te onderdrukken en anders gelovenden met rust te laten, maar alleen een kalifaat wil stichten in hun geschiedkundig correcte regio zou ik zeggen laat die arabs het lekker zelf uitvechten.
Maar dat is dus niet het geval, alles wat anders geloofd slachten ze af of moet bekeren. Dus kun je niet anders dan je ertegen verzetten en ertegen vechten. Vind onze inzet van 6 vliegbootjes wel erg slap maar goed.
Het gaat ook zoals altijd om meer dan religie want alle politieke gevolgen worden ook weer bekeken en een hoop gezeik eromheen, want stel de koerden stichten een eigen staat. Of we bemoeien ons met wie daar de baas word. Maar voor mij is het duidelijk dat kalifaat is het kwaad zelf en moet tot de wortel uitgeroeid worden.

ca12nag3 | 13-10-14 | 12:52

Waarom uberhaupt naar school gaan als je een terroristensloerie wilt worden? Kennis wordt in die kringen toch niet op prijs gesteld, zeker niet bij vrouwen.

panadol | 13-10-14 | 12:49

Graaf van Egmont | 13-10-14 | 12:44
Inderdaad, als mensen hun geloof aan jou opdringen en je daarom executeren als ketter kun je wel eens van het "kerk"torentje naar beneden gekukeld worden als het volk boos word.
Of laat jij je bekeren tot een geloof? Of gewoon afgeslacht worden? Denk dat je de plank een beetje misslaat. Geweld in proportie is nooit verkeerd. Waarom hebben we dan een krijgsmacht die geweld kan uitoefenen? We houden ons aan bepaalde regels en waarden maar dat wil niet zeggen dat geweld uitgesloten is indien niet anders mogelijk.

ca12nag3 | 13-10-14 | 12:47

ca12nag3 | 13-10-14 | 12:33
Ja, ja. De katholieken waren de bad guys. Nooit van de beeldenstorm en de martelaren van Gorkum gehoord? Ik hecht er verder geen waardeoordeel aan hoor, maar Nederlanders kunnen een agressief volkje zijn.

Graaf van Egmont | 13-10-14 | 12:44

@bram750 | 13-10-14 | 12:35
Weer zo'n idioot die alles zit te downlullen, blijf naïef tot dat de kromme zwaard ook onder je nekt wordt gezet, domme mensen als jij vormen een groot gevaar voor de wereldvrede. De hele wereld zit tegenwoordig in de islamitisch shit dankzij decennia lang, het ontkennen van en knuffelen met, de islamitische ellende, door stelletje naïeve idioten als jij.

Wonderful-Life | 13-10-14 | 12:42

Is gewoon een arabisch bangalijstje.

Russ Meyer | 13-10-14 | 12:41

bram750 | 13-10-14 | 12:35
Ik denk dat als jij in 1940-45 hakenkruizen aan het tekenen was met een hartje erachter en openlijk met de nazi heulde je toch na 1945 een kogel mocht koppen.

ca12nag3 | 13-10-14 | 12:39

Dat kind is nog te dom om te beffen en dan denkt ze al dat ze naar het Kalifaat mag.

vivaldi | 13-10-14 | 12:38

Is dit de dochter van die goede vriend van Mark Rutte? In wiens schaduw Geert Wilders niet zou kunnen staan?
Krijgt Brenda Stoter nog gedonder mee, met het plaatsen van deze tweet. Schending privacy en zo...
Het gekopdoekte wicht kan natuurlijk rekenen op bescherming door vak K en aanhang.
Krijgt alle hulp en steun in haar zoektocht naar 'n stageplek... als potentiele bomgordelboerka, of toekomstige fokzeug om mo's leger te voorzien van nieuwe aanwas.
Heil allah, devil in disguise.

appelvink | 13-10-14 | 12:36

@HaagseSkieldah | 13-10-14 | 12:23
Frans Timmermans garandeert je overleving van een aanslag. Hij zal snel ter plaatse zijn met zuurstofkapjes.

dedeurs | 13-10-14 | 12:36

Trap alle moslimfascisten uit het westen, zulke gevaarlijke idioten horen al helemaal geen scheikunde te leren, ze zijn ziek in hun bovenkamer, levensgevaarlijke gekken zijn het, opzouten met deze islamitische vijand, ze hebben in het westen niets te zoeken. Weg ermee.

Wonderful-Life | 13-10-14 | 12:35

Ik tekende vroeger ook hakenkruizen; dat was spannend en grappig, want "dat mocht niet." Is gewoon een fase, waar misschien niet iedereen last van heeft. Maar gaat vanzelf weer over.

bram750 | 13-10-14 | 12:35

Graaf van Egmont | 13-10-14 | 12:28
Ah maar nee, die protestanten vochten voor hun land, voor hun vrijheid. Gingen nou niet bepaald een invasie plannen voor de rest van de wereld, en alle anders gelovende onthoofden.
Toch wel een verschil.
Overigens waren de katholieken wel van mening dat anders gelovende dood moesten.
Toch wel een verschil met het kalifaat, of heb je hun glossy niet gelezen? Of hun filmpjes bekeken?
Het is toch wel duidelijk dat hier een oorlogsverklaring t.o.v. iedereen staat.

ca12nag3 | 13-10-14 | 12:33

Gut, als die meiden nou dromen van een leven als hoer voor moordenaars, wie houdt ze nog tegen?

Maar dan geen onderwijs meer aan spenderen, zonde van het geld.
Gewoon direct laten afmarcheren richting bordeel in Irak/Syrie, en niet meer laten terugkomen( en al helemaal niet gevuld met IS-zaad).
Afschrijven.

mallekater | 13-10-14 | 12:33

Deed ik ook altijd op school... agenda's vol droedelen met dingen waarvan je op die leeftijd helemaal gék was... en kennelijk zit bij deze jongedame het kalifaat al op het hart gebakken.
-
Wédden dat ze hier geboren is, wédden dat ze uitstekend Nederlands spreekt, wédden dat ze zó een zaterdagbaantje bij de Appie kan krijgen (als ze op diezelfde zaterdagen niet in een benauwd zaaltje onder de dakstoel van een moskee zou zitten 'studeren'), wédden dat ze hartstikke 'hoogopgeleid'is (IS) en
-
wédden dat nu juist díe gegevenheden deze 'samen'leving kapot gaan maken???

bisbisbis | 13-10-14 | 12:33

'Op je rug liggen en zaad ontvangen en soldaten baren vereist een stukje biologiekennis, meer dient een vrouw niet te weten.'
- Ali Achmed Mohammed al-Martelaar, toekomstige echtgenoot van Nederlands schoolmeisjes.

dedeurs | 13-10-14 | 12:31

Kenpachi3763 | 13-10-14 | 12:27
Neonazis zijn een lachertje. Beetje rellen en af en toe is een geweldsmisdaad boehoe. En die kindertjes wisten niet wat ze deden.
Maar islamieten worden opgevoed met de koran en alles wat erin staat is 100% waar. En het kalifaat is een realiteit, Nazi Duitsland behoort tot het verleden.
Zoiets als appels met peren?

ca12nag3 | 13-10-14 | 12:31

Je wil niet weten wat ik allemaal in m'n schoolschriftje kalkte.. Trekt wel bij.

Tweespalt | 13-10-14 | 12:31

@Kenpachi3763 | 13-10-14 | 12:27
Hier sla je de plank dus goed mis.... Waar haalt dit meisje de ideeën vandaan, juist van thuis en/of moslim vriendjes. Dat is het grote verschil!

Shadow112 | 13-10-14 | 12:30

ca12nag3 | 13-10-14 | 12:21
Die laatste alinea had je beter weg kunnen laten. Die Nederlanders die de Spanjaarden er uit knikkerden waren zelf ook religieuze fanaten. Protestanten zogezegd.

Graaf van Egmont | 13-10-14 | 12:28

-weggejorist-

Kenpachi3763 | 13-10-14 | 12:27

Feynman | 13-10-14 | 12:23
Als het toch is bij roepen schrijven en vlaggetjes zwaaien bleef.
Maar je ziet onze buurman met hoofden van ongelovigen op de foto, vingertje omhoog, snackbar!

ca12nag3 | 13-10-14 | 12:26

Moest een keer op school komen want mijn zoontje had een oorlogstafereel getekend met tanks. Op de ene tank stond een ster en op de andere een hakenkruis. WAT IK DAAR ALS OUDER WEL NIET VAN VOND?????
Ik zeg, beste leraar, het hakenkruis op de tank is militair historisch niet juist, maar het mag toch duidelijk zijn dat de jongen een onderscheid wil maken tussen een Amerikaanse en een Duitse tank. Wat verwacht je nou van mij als ouder?

Graaf van Egmont | 13-10-14 | 12:26

Volgens Malala zijn boeken, pennen en schriften de oplossing. In hoofdlijnen heeft ze gelijk. Deze uitzondering bevestigd de regel.

Feynman | 13-10-14 | 12:23

Overigens is het echt wachten op de eerste echt grote aanslag hier in Nederland.
Al vind ik inrijden op scholieren ook best "groot".
Er moeten eerst doden vallen schijnt

HaagseSkieldah | 13-10-14 | 12:23

Le Roi | 13-10-14 | 12:13
Lang geleden toen er nog romeinen rondliepen ten hoogt van de rijn waren wij ook best wel, gewelddadig. Mensen offeren enzo. We kunnen wel net zo spannend en avontuurlijk zijn als de islamiet. Alleen hebben we er niet zo veel zin in.
Die schoftjes denken dat wij als volk mak en lam zijn, daar vergissen ze zich toch wel in.
Voor ons is het niet zo rendabel en we zitten warm. "Niet zo warm als in de zandbak" maar dat hoeft ook niet.
Ik denk dat links Nederland als de dood is dat we het groot-zwaard en de hakbijl weer uit kast trekken en er daad bij voegen.
De moeizame verchristening van Nederland en de opstand tegen de Spanjaarden laat duidelijk zien dat de Nederlander niet gediend is van religieuze fanaten.

ca12nag3 | 13-10-14 | 12:21

In 1977 schreef ik ook heel provocerend KISS met runentekens op mijn Ryam agenda.
Ben toch nog goed terechtgekomen in de door de staat gewenste huisje-boompje-beestje cultuur.

King of the Oneliner | 13-10-14 | 12:21

Herr Zimmermann | 13-10-14 | 12:14
Kunt vond ik toch lekkerder bekken :-)

Graaf van Egmont | 13-10-14 | 12:20

In ieder geval een gevalletje oppakken en vervolgen voor haatzaaierij.

No Mames | 13-10-14 | 12:20

Toch, ik heb liever dat ze ISIS-vlaggen tekent dan dat ze oplet bij scheikunde. Want scheikunde en ISIS-sympathisanten is natuurlijk een levensbedreigende combinatie.

VanBukkem | 13-10-14 | 12:20

Ik zie het probleem niet.
Zet die meid met haar broertjes, zusjes en ouders gewoon op de boot, nadat het Nederlanderschap is ingetrokken.

McPhart | 13-10-14 | 12:19

Al die meiden die zo naar i.s. verlangen, doen dit maar om 1 reden; huwelijkgarantie !

RegseHippie | 13-10-14 | 12:16

kont was ik vergeten in de 1 e regel....

Herr Zimmermann | 13-10-14 | 12:14

Lekker dwepen met massamoordenaars.

Muggenmepper | 13-10-14 | 12:14

patat - generatie | 13-10-14 | 11:46
Hmm... zo zo... D66 op je kunt laten tatoeeren.
De D op de linkerbil, de 6 op de rechterbil.... is er dan van je anus een 6 gemaakt? Heb je die uit laten scheuren? Hopelijk wel met de scheur naar boven, anders wordt het D96......

Herr Zimmermann | 13-10-14 | 12:14

En daarom, leer je je kinderen (vooral dochters) om vooral niet met Mohamedanen om te gaan en wat 'de ware religie' nu daadwerkelijk inhoudt. Elk meisje dat ik ken dat zich vroeger al met Marokkaantjes en ander islamitisch gespuis op hield, is uiteindelijk 'verpest'. Die lopen nu OF met IS mee, OF zijn bekeerd en lopen met hoofddoek OF lopen met meerdere halfgetinte koters rond en pappie is hem inmiddels gepeerd. Je vraagt je werkelijk af wat sommige meisjes toch in zulke straatschoffies zijn. Ze zullen het wel spannend en avontuurlijk vinden of zo...

Le Roi | 13-10-14 | 12:13

witwas | 13-10-14 | 11:59
Ik vind het best wel knap van Allah, dat ie al zijn volgelingen een IQ van 85 aan kan smeren. Ik doe het hem niet na.

Graaf van Egmont | 13-10-14 | 12:13

Nederland staat er weer mooi op met hun multikulti. Eerst die ex militair op CBS (?) Nu dit IS hoertje op de Twitters. Chapeau! Nog even en onze "bondgenoten" gaan ons als liability zien en mogen we niet meer aanschuiven aan de vergadertafels (behalve als r poen voor Gaza nodig is)

Russ Meyer | 13-10-14 | 12:13

Een IQ van 85? Je hebt de cijfers per ongeluk omgedraaid!

priwax | 13-10-14 | 12:10

Dat meisje bereidt zich voor als bommenmaker.
Herinneren jullie je de vader van de pakistaanse atoombom, Abdul Qadeer Khan ,nog?
Die studeerde in Delft. En wij, naïeve Nederlanders dachten dat hij de wereld vooruit wilde helpen.

watergeus | 13-10-14 | 12:10

DeJaVu5225 | 13-10-14 | 11:56
Was het maar zoals je het zegt. Dat men zich alleen maar vastklampte aan de romantiek en de zekerheid die men "kan" vinden in een geloof.
Ik geloof inderdaad dat mensen een houvast vinden in hun geloof. Niet iedereen hoeft zich druk te maken om hoe ons universum is ontstaan en of God wel of niet bestaat. Maar waar deze mensen zich aan vasthouden is niet een religie of een romantisch idee.
Het gaat hier om een kwaadwillende ideologie t.o.v. alles dat niet hetzelfde is. Ze slachten zelf mensen af die wel hun geloof delen maar niet mee willen in hun slachtpartij. Wat dus direct inhoud dat dit realiteit is.
Als je dus hier jezelf aan gaat verbinden hoor je niet bij de rest van de wereld. "Loving ISIS" is hetzelfde als "dood aan de ongelovigen" en ongelovigen bedoel ik alles en iedereen, en zij ook. Daar is geen misverstand in.
Linkse gutmenschen denken dat het allemaal wel meevalt, en dat dit niet de ware islam is, er was nu vandaag of gister een filmpje weer op de NOS/NPO door ons betaald! Waar een jongen ontsnapt was aan de ronselpraktijken van ISIS. En er werd een dikke streep gezet onder het verhaal dat de jongen wel moslim is maar niet gewelddadig.
Om de illusie te wekken dat islam niet gewelddadig is. Een totale fabel natuurlijk. De islam is gewelddadig en roept op tot openlijke oorlog tegen alles wat niet islam is.
Nu kun je het argument opwerpen dat christendom en jodendom ook geweld kennen.
Vooralsnog is het meestal in opdracht van God. Laat ik duidelijk zijn ik geloof niet, maar ik ken wel de stukken. Wanneer die oproep er was in het verhaal was het overduidelijk en open t.o.v. iedereen. In de stukken betreffende Josua en koning David, waar het specifiek is ging het om een gebied, het huidige Israël. Niet om totale vernietiging van anders gelovende.
Christendom word het ook vaak verweten en dan grijpt men terug naar het oude testament, het nieuwe totaal overslaan. Befaamde stukken als balk uit eigen oog, of een ieder die zonder zonde is word openlijk gemeden. Waar duidelijk naar de innerlijke zelf gekeken moet worden voor te oordelen.
Je dood dus geen mensen om misstappen tegen het geloof, dat is dus de nieuwe leer in het nieuwe testament. Islam heeft dit totaal weggepoetst.
Conclusie is dus dat islam oproept tot dood en verderf, mensen die zich moslim noemen en zich daar niet aan houden, houden zich niet aan de leer van islam. Ik vind dat niet erg maar woon je in het kalifaat heb je wel een probleem.

ca12nag3 | 13-10-14 | 12:09

Ik was altijd heavy metal letters in mijn agenda aan het kalken, je weet wel... Grafiti shit : Metallica, Iron Maiden, Testament en nog wat meer van die graftakken muziek.
*
Dit is gewoon het equivalent van jeugdige ongehoorzaamheid. Ze raken gewoon geïnspireerd door hun broeders. Ze zal vast af en toe onder de douche natte gedachtes krijgen bij dit filmpje : cnsnews.com/video/cnsnews/moroccan-soc...
*
En de werkelijkheid voor ons wordt dit :https://www.youtube.com/watch?v=sJJWzoSwPp0
*
For whom the bell tolls * it's * Sad but true * we must * seek and destroy * and show * no remorse * or we will be on a * Highway to hell

Albigensian | 13-10-14 | 12:09

IS-vlag tekenen, boeien, ze zit niet op te letten en haalt een onvoldoende. Geen nieuws.

TheseDays00 | 13-10-14 | 12:06

Ik zag twee booslims een aanslag broeden
Oh, dat is geen wonder
Wat een wonder, boven wonder
Dat ik nog steeds in één stuk heel ben
Hiep hiep, hap hap
Ik stond erbij met m'n hoofd in m'n hand

milky bar | 13-10-14 | 12:05

Waarom praat Geenstijl als enige nog steeds over ISIS en niet gewoon IS?

Mgr. Denwop | 13-10-14 | 12:05

Pfff, is dat nu nieuws? Wat ik vroeger allemaal wel niet tekende en dacht. Tis dat ze daar 'vroeger' niet zo panisch over deden, want anders was ik in het hier en nu allang aan jeugdzorg overgedragen. Vorige week ging het over Angst in Nederland. Tja, GS is een van de hoofdaanstichters, blijkt wel weer vandaag.

Pieleke | 13-10-14 | 12:05

@ Graaf van Egmont | 13-10-14 | 11:59
Ja, middelvinger omhoog en zijn eigen hoofd op internet zetten (allah haalt hem er wel af daarvoor).

TheseDays00 | 13-10-14 | 12:05

Dan zal dit wel niet de dochter van die marokkaanse buurman van slapjanus en lafbek Rutte zijn want volgens hem was dat een hele toffe gast. En Rutte kan het weten want af en toe bezoekt hij de marokkaanse kindertjes als oom Geert ze bang heeft gemaakt en onze opperleider die bange wezeltjes weer moet kalmeren.

drekzooi | 13-10-14 | 12:03

Maiwand was er snel bij. Zo te zien leest ook hij De GeenStijl.

oxigan | 13-10-14 | 12:02

Haar toekomst ligt in het kalifaat. En de toekomst van NL? In de vuilemmer.

milky bar | 13-10-14 | 12:02

Ik schreef altijd overal
'NINTENDO RULES'.

Maarja.

Nacho_Vidal | 13-10-14 | 12:01

Tja ik zie ook genoeg mensen met de Amerikaanse vlag rondlopen... nu ook niet echt een symbool voor liefde en vrede de afgelopen 60+ jaar.

blabam | 13-10-14 | 12:01

Zo'n kind wil je toch gewoon een hengst verkopen!
BAM! Wakker worden stomme trut!

Stoned Hengst | 13-10-14 | 11:59

En is die laatste tweet onderaan nou van Maiwand de thuisblijver?

Graaf van Egmont | 13-10-14 | 11:59

Die Allah is ook maar een God van niets, zijn volk al minimaal 1.400 jaar in de woestijn laten leven. De Israëlieten waren na 40 jaar al in het beloofde land. Daarnaast zet Allah zijn volgelingen op de wereld met een gemiddeld IQ van 85, waardoor hij zeker weet dat ze niet aan hun omstandigheden kunnen ontsnappen en ook nog eens in elke oorlog het onderspit delven. Als ze niet zo gewelddadig waren zou je bijna medelijden krijgen met de moslims.

witwas | 13-10-14 | 11:59

De islam en zijn aanhangers is een tikkende tijdbom in Nederland, als we niet snel ingrijpen en maatregelen nemen om deze bom te ontmantelen gaat het gruwelijk mis. Alleen ligt links Nederland boven op deze bom omdat ze denken dat hij dan niet ploft, als je maar toe blijft geven en lief blijft doen. Niets in minder waar, linkse mensen worden lachen misbruikt door de islamisten en links lacht vrolijk en onwetend mee tot de dag dat ook zei overbodig zijn en dan mogen ze kiezen. Allah of de dood.

StijlvolRechts | 13-10-14 | 11:59

Kost geld en blijft geld kosten.

De Stas | 13-10-14 | 11:57

IS aanhangers in de scholen, bij defensie, in de politiek, de tumor zit overal. Afgelopen weekend met een aantal mensen gesproken over hoe veilig is ons eten nog, nu de supermarkten hoofdzakelijk worden gerund door moslims en achter de schermen toegang hebben tot onze voeding.

toetanchamon | 13-10-14 | 11:56

In tijden van onzekerheid klampt men zich steeds verder vast aan een geloof, men geloofd niet meer in zichzelf en zoekt houvast.
Je kan het zwakte noemen, maar ondertussen vormt deze zwakte een gevaar.

DeJaVu5225 | 13-10-14 | 11:56

"ISIS heeft niets met de Ware islam te maken"

/gezamenlijke verklaring van Gutmenschen en Beroepsmoslims, gesponsord door "onze" regering

Jan Passant mk2 | 13-10-14 | 11:55

"NL-schoolmeisje".. Met dat woord heb ik echt grote moeite, zeker aangezien hier om allochtoon gaat..

Nieuws-Lezer | 13-10-14 | 11:55

HaagseSkieldah | 13-10-14 | 11:52
En de NPO ons maar steeds voorhouden hoe goed islamitische meisjes het op school doen, allemaal willen ze doctor, tandarts of advocaat worden.
Schijnbaar niet, liever met een zelf-ontbrandende mafketel op reis naar het kalifaat. Om daar nog meer zelf-ontbrandende mafketeltjes uit te persen voordat manlief zichzelf opblaast.

ca12nag3 | 13-10-14 | 11:55

Waarschijnlijk is er bij CERN iets misgegaan en zitten we nu met een wormhole of zo. Er duiken ineens mensen uit langvervlogen tijden op.

Stir Glenfarclas II | 13-10-14 | 11:53

Dit is van de gekke. U houd van IS? Bij deze niet meer naar school, dat wil je toch? Met je vaatdoek

HaagseSkieldah | 13-10-14 | 11:52

Dat commentaar in de tweets van moslims. Zegt al genoeg! Ze claimen, er staat een islamitische tekst in uit de koran. etc etc etc.
Je kunt ons ons geloof niet verbieden. HA!
Nazis hadden ook "Gott Mit Uns" op verschillende symbolische objecten. Gespen, plakkaten etc.
Zijn nog steeds verboden objecten, althans in Duitsland. Verder word je wel degelijk met Nazis geassocieerd als je met die rotzooi rondloopt. En niet met christendom. Dus laat maar zien hoe dom, radicaal en twisted die knuppels van de profeet zijn.

ca12nag3 | 13-10-14 | 11:51

Je zou toch denken dat ze bij scheikunde wel op zit te letten. Of is het maken van een chemische bom alleen bedoeld voor mannen?

Andiamo | 13-10-14 | 11:51

Kom kom. Ze moeten dat IS-volk man voor man en vrouw voor vrouw afknallen, daar niet van, maar een schoolmeisje dat provocerend een vlaggetje van die homobeweging in haar schrift tekent? Raken we daar al in paniek van?

LJBrinkhorst | 13-10-14 | 11:51

IS, is dat ook niet een element dan?

Graaf van Egmont | 13-10-14 | 11:42

Ja, een kwaadaardig element.

Santtulainen | 13-10-14 | 11:51

Ik denk dat het een 'nederlandse' marokkaanse is.

Thoth | 13-10-14 | 11:51

Heb dat al vaker hier gemeld en doe het nu nog maar eens. Een van de redenen dat het westen weinig bereikt in die landen is omdat men daar met westerse normen 'vecht'. Toen de VS vertrok was het wel al zo dat ze op kinderen schoten, iets wat ze ook niet deden toen ze daar voor het eerst aan kwamen maar waar ze uiteindelijk niet onderuit kwamen.

Echter hoe het daar werkt is dat in zo'n familie iedereen al weet dat 'papa' martelaar wordt. Moeder lief is maar wat trots om met een (toekomstig martelaar) samen te zijn want dat bezorgt haar ook een plekje in de hemel. Ze zal de kinderen na de dood verder opvoeden.

Iedereen is ook erg trots op zoonlief want die wilt ook martelaar worden en dochter lief wilt later ook trouwen met een martelaar. Het heeft dus weinig zin om alleen de strijders aan te pakken. Die hebben thuis namelijk al hun opvolgers en ondersteuners zitten. Maarja die een opblazen past niet in de westerse cultuur.

Hier zie je gewoon een voorbeeld van van een meisje dat ook zo'n toekomst voor zich ziet.

DerUnterMensch | 13-10-14 | 11:49

Lach er maar om. Ondertussen lopen er nog heel wat van die mafklappers rond die IS een warm hart toedragen. Ik ben blij dat ik niet in de randstad woon, mijn gok is dat het daar binnenkort los gaat.

dirtycrewman | 13-10-14 | 11:48

Volgens mij is er niets Nederlands aan deze scholiere. Ze woont toevallig in Nederland, heeft door landverraders in de politiek een Nederlandse nationaliteit gekregen en de Nederlandse belastingbetaler betaalt haar scholing en de uitkering van haar ouders. Dat is het.

Barani517 | 13-10-14 | 11:48

Maar het heeft echt helemaal niets met de islam te maken, echt echt echt niet hoor!

StijlvolRechts | 13-10-14 | 11:47

Zolang Alexander volhoudt dat er niks aan de hand is, vertrouw ik daarop. Pechtold is namelijk mijn held. Ik heb niets voor niets een paar jaar geleden 'D66' op m'n kont laten tatoeëren.

patat - generatie | 13-10-14 | 11:46

Dat ISIS hè, die zijn zo streng fundi orthodoxextreem dat zelfs al hun gewapende strijders en koppensnellerbeulen een burka om hun hoofd dragen.

Conan de Rabarber | 13-10-14 | 11:46

En zo wordt het aard van het beestje weer eens zichtbaar.
En als je dan zo dol op ISIS bent, kind, dan pak je het vliegtuig naar Turkije en steek je daar de grens over. Wordt je elke dag uitgewoond door een dier van een moslim maar heb je je wel je idealen nagejaagd.
Win-win toch?

appeltjesgroeneweide | 13-10-14 | 11:46

Nederland als broedplaats voor religieus fanatisme, tijd dat we de verantwoordelijken hiervoor door het OM laten vervolgen.

DenSlimsde | 13-10-14 | 11:46

Swastika 2.0

Stir Glenfarclas II | 13-10-14 | 11:45

Terroristische elementen...

Nietvoordekat | 13-10-14 | 11:44

ook nog een leuk detail. op het ROC ID college te gouda praten leraren marokkaans tegen marokkaanse leerlingen.

giovanni erkelens | 13-10-14 | 11:44

Godsdienstwaanzin is terug als nooit te voren. Triest triest triest...

fram | 13-10-14 | 11:43

Wij reaguurders, de meest racistische onderkruipsels op aarde, zaten in de klas ook steeds swastika's te tekenen en overal schreven we 'minder minder minder' op de muren.

Dat was heel erg.

Dit is niet erg, want ISIS = vrede.

Kaas de Vies | 13-10-14 | 11:43

IS, is dat ook niet een element dan?

Graaf van Egmont | 13-10-14 | 11:42

Beter opletten meisje, die scheikundelessen kunnen je naar het paradijs knallen.

rara | 13-10-14 | 11:42

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken