Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

3 Noord-Afrikaanse Uiterlijken schoppen man (79)

In het wereldberoemde dorp Blokker (NH) betrapte een Westfries opaatje dit weekend drie inbrekers in zijn woning. Opa (79) kreeg naast de schrik van zijn leven een trap en een duw van het laffe smerige laaghartige criminele pusdrietal, dat er vandoor ging en sindsdien spoorloos is. Van de drie inbrekers is op dit moment alleen bekend dat zij een licht getinte huidskleur hebben, tussen de 25 en 35 jaar oud zijn en tussen de 1.80m en 1.85 m groot. Aldus BurgerNet en 112WestFriesland. GeenStijl vond -ondanks dit vroege uur op de zondagochtend- een drietal Nederlandse politici bereid tot een korte reactie op dit zoveelste incident waarbij senioren het slachtoffer zijn van criminaliteit en geweld. Op onze vraag of het niet wat minder kon, kregen we de volgende reacties. "Kutmarokkanen moet je kielhalen." aldus een woedende Tjalling Halbertsma (PvdA). "Marokkanen hebben een etnische monopolie op overlast." aldus Diederik Samsom (PvdA) in de WhatsApp. De immer attente Hans Spekman (PvdA) sprak met overslaande stem aan de telefoon: "De Marokkanen die niet willen deugen, moet je vernederen, voor de ogen van hun eigen mensen." Dinsdag aanstaande besteedt Opsporing Verzocht (NPO1, 20:30 uur) aandacht aan deze zaak.

Reaguursels

Inloggen

De Marrokaanse ambasadeur zal wel thee gaan drinken met het hoofdbestuur van de NPO om dat rassistisch programma "Opsporing Gezocht" te stoppen.

habramar | 13-10-14 | 13:00

Wat zou het toch mooi zijn als we nu eens daadwerkelijk met honderdenduizenden mensen naar de zitting van Wilders gingen,of een keer net als in Frankrijk de economie 3 dagen plat gooien

h.a | 13-10-14 | 04:49

Woon je in een wijk met veel moslims: koop een stel grote stevige honden. Ze schijten bagger voor die brave beesten. En honden ruiken dat en grijpen ze als ze stoer beginnen te doen.
.
Of doe wat Theo Hiddema al jaren geleden adviseerde, iets met een pistool kopen geloof ik. Die man snapt hoe erg we al afgegleden zijn.

The Green*Machine | 13-10-14 | 01:15

Blij dat ik twee grote Duitse herders heb die al beginnen te grommen als ze een moslim van honderd meter afstand ruiken. De smerige zwijnen die bij mij inbreken zijn nog niet jarig.

The Green*Machine | 13-10-14 | 01:10

Volgens linkse Gutmenschen zijn dit niet noemenswaardige uitwassen van de arabische Lente.

Tis nie waar! | 12-10-14 | 20:52

Met 3 "man" een bejaarde, gehandicapte of een klein kind in elkaar trappen, dan is een signalement van de daders overbodig.

Slipsnifter | 12-10-14 | 19:52

Het houdt niet op.
Niet vanzelf.

Slipsnifter | 12-10-14 | 18:24

Schaaldier | 12-10-14 | 14:13

Totale onzin.
De rest van de politiek voert nog steeds hetzelfde wegkijkbeleid.
De afstand tussen het volk en de rest van de politiek is nog nooit zo groot geweest.

Desmoulins | 12-10-14 | 16:21

Einde van de Domheid | 12-10-14 | 11:01

Goed stuk maar is dat niet precies wat u al weken, zo niet maanden, op deze site kunt lezen? De reaguursels die min of meer hetzelfde betogen staan namelijk tussen de wat minder verfijnde epistels.
Misschien dat daarom de verontwaardiging zo groot is over het door onze elite geschetste beeld dat de islam niets met het gedachtegoed van IS te maken heeft...

Desmoulins | 12-10-14 | 16:17

@donjon. 45% van deze € 5.969.081.000,- aan bijstandsuitkeringen gaat dus naar 'allochtonen', dus ongeveer 2,7 miljard per jaar. Er zijn 7,2 miljoen werkzame personen in NL.
Dan hebben we natuurlijk nog de volgende kostenpostjes: stel 50% van de criminaliteit (i.t. 31 miljard per jaar, www.elsevier.nl/Nederland/nieuws/2007/...), 100% van het vluchtelingenbeleid ca. 0,5 miljard (www.elsevier.nl/Politiek/nieuws/2010/5...) en alle andere kosten die erbij komen kijken (huursubsidies, zorgtoeslagen, kinderbijslag, zwart geld circuit, etc. etc.)
Zonder de overige posten (andere kosten kon ik even niet zo inschatten) kom je uit op voorzichtige ondergrens van € 18,7 MILJARD per jaar. Is opgeslagen over het werkend deel van NL slechts: ca. € 2.500,- per jaar.

Dus: Lang Leve de Multiculturele Samenleving, heerlijk zo'n broodje Shoarma met knoflook saus ! En bekijk het verder maar.

Bernard Couperus | 12-10-14 | 15:25

Jongens, jongens, zijn we nu niet een beetje doorgeschoten met dat Marokkanen bashen ? (o sorry, hoofdletter).

Bernard Couperus | 12-10-14 | 15:06

Neemt nog een biertje tegen de schrik

thatsme | 12-10-14 | 15:02

Oppakken en he-le-maal de tiefus trappen. Daarna met pek en veren richting homeland

thatsme | 12-10-14 | 14:56

Voor degenen die zich de laatste tijd bij dit soort aangelegenheden verbaasd afvragen waarom er geen reactie van Wilders komt... Het lijkt er op dat Wilders' taak er wat dat betreft heel ver op zit. Hij heeft iets belangrijks bereikt wat hij wilde bereiken, namelijk dat de politiek en het volk de ogen opent en bewust is van de dagelijkse praktijk. Dat er ruimte is om eerlijk en kritisch te zijn, en dat de acceptatie hiervan toeneemt tot een punt waarop wegkijken en goedpraten absoluut geen optie meer is.

Schaaldier | 12-10-14 | 14:13

Julia | 12-10-14 | 11:28
Nee. Je hebt ongelijk.

Smarties | 12-10-14 | 14:11


En als ze het niet thuis komen halen, vreten ze wel uit de staatsruif:
.
Gelezen in elsevier magazine van 20-9-2014 het volgende:

.
„buiten proportie”, uitkeringen/bijna de helft van alle
bijstandsuitkeringen gaat naar niet-westerse allochtonen.
dat is veel meer dan hun aandeel in de bevolking zou rechtvaardigen.
.
niet westerse allochtonen maken 12 procent uit van de bevolking(1,4
miljoen),maar vormen 45 procent van alle bijstandsontvangers, meer
dan autochtone Nederlanders, die goed zijn voor 44 procent.
.
totale kosten bijstandsuitkeringen(2014) € 5.969.081.000,—
.
men kon vermoeden dat het heel veel zou zijn, maar zo extreem is toch
een zeer onaangename verrassing.
.
daarnaast ontvang 2/3 van de bevolking in Nederland de een of andere
toeslag, variërend van kinderbijslag, huursubsidie etc.
rondpompen van geld wat de belastingbetaler dient op te brengen.
.
gelukkig kwam het kabinet met de mededeling dat wij allen in het
nieuwe jaar er een 1/2 procent op vooruit zullen gaan.
compensatie volgt door hogere belastingen, ziektekostenpremie etc.
hoe cynisch kun je zijn om mensen te trakteren op zo’n kinderlijke
behandeling.
slikken maar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
.
Zie ook: www.elsevier.nl/Economie/achtergrond/2...

donjon | 12-10-14 | 14:06

Eens wordt dit vervloekte juk van onze schouders afgeworpen. Van onze huidige "regeringsleiders" (lees landverraders) moeten we het niet hebben. Misschien dat Geertje ons een handje kan helpen, maar ik heb het stevige vermoeden dat we het zelf moeten doen...

Albigensian | 12-10-14 | 13:27

Dit soort N-A lieden pakken nooit er eentje van eigen soort. Het zijn altijd de NL-ers die ze pakken.

gaffelbaard | 12-10-14 | 13:22

Schandalig. Overigens heeft uitgerekend Mark Rutte ooit een marokkaan ontmoet waar hij oneindig veel respect voor had!? zei hij onlangs. Verder nooit meer iets van gehoord. Hij heeft nooit verteld wie dat dan was?? Raar verhaal van Mark Rutte.. Het zal toch niet weer een van zijn leugentjes zijn... Kamervragen!!

denoorman | 12-10-14 | 13:20

Hier moeten we niet "minder" van willen en wie dat toch zegt slepen we voor de rechter.

doskabouter | 12-10-14 | 13:11

Het wordt denk ik maar tijd om alle bontkraag marrokanen op straat preventief kreupel te knuppelen. De politiek wil er niks aan doen, dan moeten we zelf maar wat gaan ondernemen.

benrod | 12-10-14 | 13:11

Hans Spekman (PvdA) "De Marokkanen die niet willen deugen, moet je vernederen, voor de ogen van hun eigen mensen."

Kunnen we even terug gaan naar de reacties toen Wilders dit zei?

Was wilders zijn tijd vooruit of is de PvdA gewoon eens wakker geworden? En indien het laatste: gaan ze nu dan eens hun beleid veranderen?

Henk9730 | 12-10-14 | 13:10

@lulleficatie | 12-10-14 | 09:53
Opsporing Verzocht mag toch op last van dit kabinet (Lees PvdA) geen aandacht meer besteden aan lichtgetinte daders. Daarom worden er tegenwoordig oude en heel oude gevallen met blanke verdachten, uit de kast gehaald.

Dientengevolge zal Opsporing Verzocht aanstaande dinsdag aandacht besteden aan de moord op de gebroeders De Witt.

Rémy Martin ® | 12-10-14 | 12:18

Wat een gore lafbekken.
Dit soort kutmarokkanen moet je inderdaad kielhalen. Ze hebben absoluut een etnische monopolie op overlast. De Marokkanen die niet willen deugen, moet je vernederen, voor de ogen van hun eigen mensen.
Kijk.... als de PvdAllochtonen dat zegt over Marokkanen en het niet heeft over "criminele" Marokkanen, maar gewoon over Marokkanen, dan is er niks aan het handje.
Maar als je als PVV-er zegt dat het wel ietsje minder kan met die Marokkanen, dan ben je racist, roep je op tot geweld en word je vervolgd.
Zo rolt Nederland.

Schietmijmaarlek | 12-10-14 | 12:13

De heer Wilders kan nog niet in de schaduw staan van deze parels der multiculturele samenleving, dat jullie het even weten.

Betadine | 12-10-14 | 12:09

@ necrosis | 12-10-14 | 10:59

Met een HoogToontje tot gevolg?

HoogToontje | 12-10-14 | 12:07

-weggejorist-

Papa Rasta | 12-10-14 | 12:01

UPDATE
Rub Oudkerk (PvdA) tussen neus en schaamlippen: "het zijn kut-Marokkanen'.

Reactie Jolob Cohen (PvdA): 'maar het zijn wel onze kut-Marokkanen'

Naar de man in straat genaamd mehmet Pamuk wordt gezocht om een reactie.

Forget about it | 12-10-14 | 11:58

Test 123, heb ik wel of geen entry_id

Wedstrijdkrokodil | 12-10-14 | 11:54

@necrosis | 12-10-14 | 11:17
Ghe ghe.. zodra de PvdA uit alle bestuurssystemen zijn opgedonderd kunnen we dus aan de Marokkaanse aanpak beginnen?
Prima plan,als zou ik nu wel alvast een workshop Marokkaanse methoden voor onze politie willen voorstellen.

deraderendraaien | 12-10-14 | 11:51

Dat waren zeker drie hardwerkende Islamieten die Rutte zo goed kent.

Rien7847 | 12-10-14 | 11:46

Maar goed. De problemen negeren totdat de islam sterk genoeg is ZELF de problemen op te lossen, dat is een "aanpak" die nu eenmaal beter ligt bij de (linkse) Gutmenschen.

Hoe de islam problemen oplost is iedere dag wel weer in het nieuws. Wie het niet aanstaat bij de islam, die kan altijd nog vluchten naar een land waar de islam nog niet is. Natuurlijk vluchten de islamisten dan gewoon mee, zodat ze niet hoeven te vechten om uiteindelijk zo'n land vol Gutmenschen als een rotte appel in hun nog rottere schoot te laten vallen.

Jan Passant mk2 | 12-10-14 | 11:45

Ik zie dat mijn vorige reaguursel weggejorist is, vet cool! De primeur wat mij betreft.

Arkefly en Corendon kregen het heel druk als het aan mij lag. Een speciäle ingang op schiphol met daarboven eindbestemming "kalifaat" voor deze "getinte jongeren" en al die mensen die verenigd zullen worden met hun familie en land van herkomst.

Zo goed?

Albigensian | 12-10-14 | 11:44

Die Partij van de Arabieren aanhangers moeten toch snel te vinden zijn. Gewoon goed opletten wanneer ze hun uitkering komen ophalen.

Snowy2000 | 12-10-14 | 11:41

Sinds er op fora vaak wordt verwezen naar de oververtegenwoordiging van criminele Marokkanen bij Opsporing Verzocht, zijn de makers van dit programma, met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid, onder druk gezet door de politiek-correcte elite.

De koerswijziging die sinds enige tijd merkbaar is ( minder delicten tonen waarbij Marokkanen bij betrokken zijn) bij de makers van Opsporing Verzocht is opvallend.

Bij Opsporing Verzocht heeft men het "minder, minder" van Geert Wilders meteen in de praktijk gebracht.

knerf | 12-10-14 | 11:36

Julia | 12-10-14 | 11:00
De peilingen zeggen anders. Maar ik begrijp nog steeds niet hoe D66 zo hoog kan staan. Moraal ridders zijn nooit lang houdbaar.

ca12nag3 | 12-10-14 | 11:30

Iedere dag is er een nieuw feestje in de multiKul (K van flauweKul).

De islam is een verrijking van den Nederlandse samenleving - aldus nog steeds de officiële boodschap van wegkijkers en Gutmenschen. Wegkijkers en Gutmenschen beheersen "onze" media; "onze" scholen; "onze" ambtelijke apparaten; "onze" regering. Dat maakt het verdacht iets anders te durven denken.

Natuurlijk zijn er wat negatieve aspecten aan de islam. ISIS; (criminele) marokkanen; een enorme veiligheidsindustrie; idiote toestanden op de luchthaven; intimidatie; straatgeweld; intolerantie tegen alles dat niet islamitisch is. Onze bejaarden en zwakkeren kregen de status van prooidier.

Maar dat heeft allemaal niets met de islam te maken (zeggen de verdachten), die daarom onverdroten door mag gaan met enorm groeien en islamiseren van de samenleving. Dat laatste wordt uiteraard ontkent.

Doe als de Zweden, afstotelijke Gutmenschen die het Ware probleem vormen! Maak het strafbaar negatieve dingen te zeggen over massa-immigratie, het demagogische feest van den islam. En rot op naar de moskee om je te bekeren.

Jan Passant mk2 | 12-10-14 | 11:29

Voor degenen die willen dat deze mensen uit Nederland worden verwijderd, of dat er een of andere burgeroorlog zal gaan komen!?... en dat in die burgeroorlog de 'Nederlander' zal gaan overwinnen??... Niet echt realistisch jongens.
1. Politieke partijen zullen er tegen zijn om deze mensen terug te sturen. 2. Nederlanders behoren nou niet echt tot een moedig volk en laten zich vaak alles maar gedwee overkomen. Kijk bv. naar 1e en 2e WO en nu dus de problemen met de multiculturele samenleving. 3. De Nederlandse cultuur is gefeminiseerd, we hebben een cultuur gecreeerd van overleggen, polderen, empathie. Dat hoeft geen probleem te zijn, TENZIJ..... je dus mensen binnenlaat die een totaal andere volksaard,mentaliteit,denkbeelden,geloof,ideologie hebben. Een volksaard die heetgebakerd en agressief is, die overleggen en empathie tonen een teken van zwakte vind. 4. Nederlanders hebben meer te verliezen.
5. Met andere woorden, wanneer het erop zal aankomen zullen de nieuwkomers met hun eigen agressieve cultuur overwinnen, want de laffe Nederlander die veel te verliezen heeft en een cultuur heeft van overleggen weet dan niet wat hij moet doen.
Wanneer je mensen binnenlaat uit mindere geslaagde culturen en samenlevingen zal je door demografische cijfers uiteindelijk ook tot een minder geslaagde samenleving komen, totdat het hier net zon hellhole is als waar ze vandaan zijn gekomen.

Julia | 12-10-14 | 11:28

@necrosis | 12-10-14 | 11:22
zo dan doe ik het zelfde als jij. is er al een probleem opgelost. slaap lekker necrosis ! Next

Hebik | 12-10-14 | 11:25

@Hebik | 12-10-14 | 11:15
Zo te zien heb je al moeite met het spellen van mijn nick.

necrosis | 12-10-14 | 11:22

salsaparilla | 12-10-14
"Langszaam maar zeker gaat het de goede kant op..."

Ik ben bang dat als puntje bij paaltje komt onze heldhaftige Lodewijk Frans Asscher door zijn knietjes zakt.

Boy Cot | 12-10-14 | 11:18

@deraderendraaien | 12-10-14 | 10:57
Sterker nog, ze vragen zich af waarom wij zo zacht omspringen met HUN landgenoten die ze uitkotsen.
Mijn antwoord: ik mag niet te hard slaan van PvdA....

necrosis | 12-10-14 | 11:17

@Nercrosi
En jij bent nog niet wakker ? Vermoed ik.
Helaas slikt de Nederlander. Nog wel steeds alles zo weg. Maar gaat goed komen.
En droom jij lekker verder Nercrosis!

Hebik | 12-10-14 | 11:15

-weggejorist-

jawohlja | 12-10-14 | 11:12

@Hebik | 12-10-14 | 11:01
Stormfront is een paar deuren verder, je bent verdwaald!

necrosis | 12-10-14 | 11:11

@Julia | 12-10-14 | 10:51
Och onze overheid is al druk bezig met het oplossen van de problemen; Wilders vervolgen en geen meldingen meer van afkomst bij Opsporing verzocht. Zo zal het aantal van dit soort criminaliteiten flink dalen...

Maria.1 | 12-10-14 | 11:10

VanBukkem | 12-10-14 | 10:47
"wat ooit het grote Friese rijk was"
Dat liep in de 8e eeuw van midden Denemarken tot Duinkerken. Voorchristelijk, Dorestad handelden ze en Friese munten zijn gevonden in Rusland, Engeland, Frankrijk en Scandinavië.

Maar wat heet groot. Kleine nederzettingen, meestal op terpjes.

En Lang geleden.

kloopindeslootjijook | 12-10-14 | 11:08

-weggejorist-

Albigensian | 12-10-14 | 11:07

Kloopindeslootikniet:10:52:Staat er veel water in die sloot? Kun je je nog altijd vasthouden aan die enorme plank voor je kop.Alles wat de PVV aandraagt, wordt meteen weggewuifd, onder het motto het komt van de PVV, dus weg ermee.Wordt eens volwassen jongen, kun je je beperkte wereldje wat meer verruimen.

Archy Bunker | 12-10-14 | 11:07

@deraderendraaien | 12-10-14 | 10:57
In de grote steden van Marokko hebben ze een bloedhekel aan mensen uit het rifgebergte.
Wat men daar zegt over die lui, zou Wilders nog niet eens durven zeggen.
Maar als ze lastig doen, krijgen ze wel de knuppel van Mohammed Agent in de nek.
Ik kan even mijn linkje niet vinden wat ik al maanden geleden geplempt heb, maar het komt neer op Marokkanen die zich afvragen waar WIJ mee bezig zijn.
In eigen land wordt het tuig gewoon de typhus geslagen, hier trekken we fluwelen handschoentjes aan....
Maar dat ligt uiteraard NIET aan PvdA!
*zoekt teiltje*

necrosis | 12-10-14 | 11:07

Langszaam maar zeker gaat het de goede kant op. De nieuwe regelingen met Marokko worden flink aangescherpt. Kinderbijslag verdwijnt als je kinderen in Marokko opvoed, bijstand wordt aangepast, etc. M.a.w. Nederland wordt steeds minder interessant voor Marokkanen. Nu nog harder straffen en je hebt het hele pakket.

salsaparilla | 12-10-14 | 11:05

@ITEACHYOU | 12-10-14 | 10:41
Inderdaad. Linksmensen beweren dat langer straffen niet werkt. Ik bestrijd dat. New York is het levende bewijs dat strenger straffen wel werkt. Sinds burgemeester Giuliani (Rep.) daar de scepter zwaaide en de oorlog verklaarde aan de misdaad ('Three Strikes Law'), kun je daar naar het schijnt na zonsondergang gewoon weer veilig je hond uitlaten in één van de parken. En ook de taxichauffeurs, een goeie graadmeter voor buurtveiligheid, durven weer in alle uithoeken van de stad te komen.

VanBukkem | 12-10-14 | 11:03

-weggejorist-

Hebik | 12-10-14 | 11:01

ca12nag3 | 12-10-14 | 10:49
Mocht je willen, dit is namelijk een incidentje hoor. Daar moet je die hele groep niet op afrekenen. Opa moet dit gewoon maar accepteren. Opa kent namelijk een hele aardige getinte groentenboer en zijn kleinzoon is vriendjes met een lichtgetinte slissende Marokkaan die best wel aardig is. Zie je wel? Er is totaal niks aan de hand en Opa en zijn kleinzoon stemmen de volgende keer gewoon weer Pvda. Dat de Pvda de autochtone arbeider allang de deur heeft gewezen en nu enkel opkomt voor illegalen,buitenlanders,allochtonen,Marokkanen en asielzoekers maakt de oude man niks uit want hij gelooft nog steeds dat de Pvda opkomt voor zijn belangen.

Julia | 12-10-14 | 11:00

@kloopindeslootjijook | 12-10-14 | 10:52
Vraagje.. welke oplossingen zouden niet uitvoerbaar zijn dan?

deraderendraaien | 12-10-14 | 10:59

@Julia | 12-10-14 | 10:51
Gratis les van iemand die weigert op PvdA te stemmen: altijd tussen de benen mikken, liefst vol op de noten.
Dan zingen die zandbakkers wel een toontje hoger....

necrosis | 12-10-14 | 10:59

@necrosis | 12-10-14 | 10:49
Die zullen ze daar ook zeker liever kwijt dan rijk zijn lijkt me.

deraderendraaien | 12-10-14 | 10:57

Waarom lees je nou nooit eens in de krant op zondagochtend.
Mohammed Dubbelepas met ongelooflijk hoge score:16,225 voor de tweede keer haalde de wereldtitel namens Nederland?
Helaas kunnen alleen echte kaaskoppen de discipline en inzet opbrengen om naar goud te vliegen ipv goud te roven.
www.telegraaf.nl/telesport/23190748/__...
Epke.. Nederland koestert jongens als jou.
Mohammeds daarentegen waren niks,zijn niks,en zullen ook nooit niks worden.

deraderendraaien | 12-10-14 | 10:56

Ergernis
"PVV stemmen helpt niet, aangezien die alleen de problemen luidkeels aanstipt, maar geen uitvoerbare oplossingen aandraagt."

Je zult het toch eerst moeten aanstippen kunnen/mogen voordat je verder kan kijken waar hier aan de hand is.

kloopindeslootjijook | 12-10-14 | 10:52

@kom hoe heet ie | 12-10-14 | 10:36

Na zo'n incidentje vroeg een agent mij om een beschrijving. Ik antwoordde:, "het was, hoe zal ik het eens netjes zeggen, een mediterrane medelander." De agent knikte en mompelde:, "daar was ik al vanuit gegaan."

Parel van het Zuiden | 12-10-14 | 10:51

Eigenlijk zou men als vrouw zijnde verplicht op zelfverdedigingsles moeten. Zodat ze zich kan verdedigen tegen criminelen,overvallers,dieven en verkrachters. In de toekomst zal dit alleen maar meer gaan toenemen, aangezien er geen rem is op het immigratiebeleid en aangezien de nieuwkomers hier meer kinderen produceren dan Nederlanders. Plus, we halen een ideologie binnen die zegt dat ze geen respect hoeven op te brengen voor westerse ongelovige vrouwen want dat zijn toch maar hoeren. Net zoals Nederlandse oudjes, die hoef je geen respect te geven en mag je verrot trappen. Bedankt Nederlandse overheid! De Nederlandse overheid zou deze zelfverdedigingslessen moeten betalen aangezien zij dit schorem hebben binnengelaten.

Julia | 12-10-14 | 10:51

Als dat alles is. Opa zijn AOW afpakken. Goed voorbeeld voor die andere 2.900.000 oudzeurstemmmingmakers

duitse herder | 12-10-14 | 10:51

@deraderendraaien | 12-10-14 | 10:36
De overheid zou eens te rade moeten gaan bij Marokkaanse politieagenten uit Casablanca.
Als je dacht dat Nederlanders in het algemeen een hekel hebben aan 'kut-marokjes', vraag eens aan die agenten wat ze denken...

necrosis | 12-10-14 | 10:49

Wolfman:09:31: Lammetjes zijn niet veilig bij marokkanen, net als jonge meisjes.

Archy Bunker | 12-10-14 | 10:49

Zelfs pvda krijgt nu een probleem. Als opatje 79 volgens traditie altijd pvda stemde doet hij dat volgende verkiezingen niet meer. Zijn kinderen, vrienden en kennissen vast ook niet.

ca12nag3 | 12-10-14 | 10:49

Wellicht moet er een commerciële tegenhanger komen van Opsporing verzocht. Eentje die niet afhankelijk is van de taxpoet voor het voortbestaan van het programma en dus zelf kan bepalen hoeveel licht getinte kansparels zij tonen per aflevering.
Daarnaast sterk om de uitspraken van PVDA weer even in het daglicht te zetten. Waardoor weer eens volkomen duidelijk is dat er met twee maten gemeten wordt bij het doen van dergelijke uitspraken. Doet Geert Wilders deze uitspraken dan is het politiek-correcte-clubje-nederland te klein maar PVDA-ons-kent-ons komt ongestraft met ergere uitspraken weg.

Dirk III | 12-10-14 | 10:49

@necrosis | 12-10-14 | 10:45
West Friesland is net als Ost Friesland: vergane glorie. Stille getuigen van wat ooit het grote Friese rijk was, tegenwoordig gereduceerd tot een verzameling verbaal gemankeerden op een drooggevallen stuk wad.

VanBukkem | 12-10-14 | 10:47

Leuk die PvdA steeds. Zijn er nog andere partijen die de daad met de etnische achtergrond willen verbinden en daarmee alle mensen met die etnische achtergond op een hoop gooien?

kloopindeslootjijook | 12-10-14 | 10:47

@Parel van het Zuiden | 12-10-14 | 10:31
Dat weet ik dus wel.
West Friesland is een soort illegale nederzetting in Noord-Holland.
De rest kan je waarschijnlijk wel raden....

necrosis | 12-10-14 | 10:45

@Flipus | 12-10-14 | 10:08
-
Totdat er de woorden: 'benoemd','onderkend'of 'structureel'voor geplaatst kunnen worden zonder dat dat enige vorm van opzien baart.

bisbisbis | 12-10-14 | 10:45

Zodra we de guillotine weer invoeren, zal de overlast afnemen.

MisterIk | 12-10-14 | 10:43

Strenger straffen=langer van straat

ITEACHYOU | 12-10-14 | 10:41

Meer meer meer overlast richting wegkijkers en ontkenners (incl familie, vrienden, partners en kinderen); de vervuiler betaalt ! Als je dit blijft faciliteren, verdien jezelf ook de schade. Socialer kunnen we het niet maken.

Rest In Privacy | 12-10-14 | 10:40

Van de NPO en politici moeten er minder marokkanen in opsporing verzocht. Wie discrimineert hier nou?

The real McCoy | 12-10-14 | 10:38

Wederom echoën de legendarische woorden die een agent ooit tegen mij sprak na een geweld 'incident': 'Meneer, het zijn ALTIJD marokkanen.'

kom hoe heet ie | 12-10-14 | 10:36

Wat de overheid zou moeten doen is het Oudhollandse begrip mijn en dijn erbij deze ongewenste groep in moeten stampen.
Dat zal dan wel een behoorlijke klus worden in een cultuur waar mijn het zelfde is als dijn omdat je nichtje van 7 ook je vrouw kan zijn en je broer ook je vader is,maar begin maar met het stoppen van uitkeringen om deze rede en je zult al een eind op weg zijn in de uitleg van de regels.De volgende stap bij een diefstal of inbraak,is huis leeghalen bij de voltallige familie van de dader(s) en opsturen naar een derde wereldland naar keuze zodat die het ook beter krijgen.Hoeven er vanuit daar ook geen kansloze meer deze kant op uit armoede.Win win dus.

deraderendraaien | 12-10-14 | 10:36

@necrosis | 12-10-14 | 10:27

U weet volgens mij niet helemaal wat West-Friesland is...

Parel van het Zuiden | 12-10-14 | 10:31

@Flipus | 12-10-14 | 10:08
Waarschijnlijk gaan 'we' door met importeren totdat een 'probleem' ineens 'koeltoer' wordt.
En dus probleem opgelost.....
*sprak ik bitter en zuur*

necrosis | 12-10-14 | 10:30

Overigens, wat doet een west-Fries in Noord-Holland?
Ouwe baasjes beroven is niet oké, maar als de popo de daders gepakt hebben, graag opa weer afzetten aan de juiste kant van de Afsluitdijk....
*gnehe*

necrosis | 12-10-14 | 10:27

Kut=goed

knier | 12-10-14 | 10:27

@Parel van het Zuiden | 12-10-14 | 10:12
Zo heb ik onlangs flink geïnvesteerd in een aantal respecten. Deze heb ik duidelijk zichtbaar opgehangen en sindsdien heb ik nergens meer last van. Het idee komt uit de Marokkaanse gemeenschap in Nederland. Die hebben ook overal respect voor. Dat blijkt dus ook erg goed in twee richtingen te werken.

Chiant | 12-10-14 | 10:19

@Flipus | 12-10-14 | 10:08

U zult uw vraag iets moeten specificeren. Hebben we het over een Marokkaan, de Islam of juist over wat meer autochtoon-achtige personen of zaken? Maakt een wereld van verschil voor het uiteindelijke antwoord...

Parel van het Zuiden | 12-10-14 | 10:16

Misschien moeten we als burgers de koppen bij elkaar steken en meer aan preventie doen.
.
Zo heb ik mijn wereldlijke bezittingen allemaal in een beveiligde opslag laten onderbrengen. Waar de TV hing hangt nu een stageplek, idem voor de auto hifi. Vrouwliefs sieradendoos, vol met stageplekken. Ik ga zelfs niet meer over straat zonder een stageplek onder de arm.
.
Wellicht een idee voor u? Want tussen u en mij gesproken. Dat is wat die aardig rustige lieve jongens eigenlijk willen, stageplekken...

Parel van het Zuiden | 12-10-14 | 10:12

Bij hoeveel incidenten gaan we over tot de benaming "Probleem"?

Flipus | 12-10-14 | 10:08

@roze_bril | 12-10-14 | 09:57
Dat kan ik me voorstellen aangezien ik de enige reaguurder ben met een door Bel gesigneerd reaguursel.
Overigens zou je die gasten op z'n Marokkaans moeten oppakken....

necrosis | 12-10-14 | 10:03

Beste mensen, de reactie van onze premier is inmiddels ook al bekend. Rutte zei dat hij nog niet in de schaduw van dit drietal kan staan. Diederik Samsom gaf na deze woorden van de minister president aan dat hij blij was met deze uitspraak. Hij moedigt de premier hier vooral mee door te gaan.

Omnisciens | 12-10-14 | 10:01

Wat die drie kerels deden was, behalve die opa aftuigen, haatzaaien. Een vraag stellen aan een groep mensen of ze meer of minder personen met een buitenlands paspoort in ons land willen is dat niet.

Swaan | 12-10-14 | 10:01

Moet ik wel toegeven. . Zonder lichtgevende medelanders heeft GA bijna geen bestaansrecht meer.
N.B riep Spektrui er ook niet heel hard GODVERDOMME achteraan?

badlegerig | 12-10-14 | 09:57

Mensen, mensen, we weten toch allemaal wel dat met iemand met een Noord-Afrikaans uiterlijk behalve Marokkanen ook mensen uit de Western Sahara, Algerije, Tunesië, Libië, Egypte, Israël, Libanon, Jordanië, Sirië, Irak, Iran, Koeweit, Saudi Arabië, Ver. Arabische Emiraten, Quatar, Yemen en Oman bedoeld worden. Alleen omdat er meer Marokkanen in Nederland wonen dan mensen met hetzelfde uiterlijk uit een van de andere landen is het wel erg makkelijk automatisch aan te nemen dat het gelijk om een Marokkaan gaat. Om niet te discrimineren en al deze mensen daarom gelijk te behandelen stel ik voor ze allemaal terug te sturen naar het land van herkomst. Ook al is die herkomst 3 generaties geleden. Het lijkt me economisch, cultureel en maarschappelijk in het voordeel als Nederland gewoon Nederland blijft.

liflafje | 12-10-14 | 09:57

@necrosis | 12-10-14 |

Ik zit al de hele ochtend op jouw commentaar te wachten.

roze_bril | 12-10-14 | 09:57

Ik ben geen beroemd politicus, maar waarom werd mijn commentaar niet gevraagd?

necrosis | 12-10-14 | 09:53

Opsporing Verzocht mag toch op last van dit kabinet (Lees PvdA) geen aandacht meer besteden aan lichtgetinte daders. Daarom worden er tegenwoordig oude en heel oude gevallen met blanke verdachten, uit de kast gehaald.

lulleficatie | 12-10-14 | 09:53

Opsporing Verzocht mag toch op last van dit kabinet (Lees PvdA) geen aandacht meer besteden aan lichtgetinte daders. Daarom worden er tegenwoordig oude en heel oude gevallen met blanke verdachten, uit de kast gehaald.

lulleficatie | 12-10-14 | 09:53

Linksch Mensch modus

Huis, geld en kopvod zag ik al voorbij komen maar nog geen kickboksles of stuntmannen opleiding. Denk dat deze jongens dat echt nodig hadden.
Ligt deze man wel op de intensive care?
Anders moeten ze het nog eens proberen..

Bassie B | 12-10-14 | 09:51

De politie zit bovenop de zaak. "Als de verdachten een auto hebben, is het slechts een kwestie van tijd dat ze geflitst worden", aldus de politie. Niemand ontkomt in dit land aan de sterke arm der wet.

VanBukkem | 12-10-14 | 09:45

Aangezien ik geen vertrouwen heb in de dhimmie D66 rechters ga ik de klewang wetten ;-)
Ome Donner gaat dit niet leuk vinden *Delische-Attische zeebond*

kapitein oosterlng | 12-10-14 | 09:43

Nee Pritt, opsporing verzocht komt hier pas medio mei 2015 mee.

osta | 12-10-14 | 09:41

Zo'n trieste zaak, niet alleen dat Opa in elkaar getremd werd, maar ook de hele trieste bende hier omheen. Domme, angstige, wegkijkende kiezers, die toch maar weer PVDA blijven stemmen, kop in het zand, een laatste strohalm van zogenaamde beschaving vastgrijpend. En daardoor de genegeerde, helder denkende medeburger steeds dichter naar de afgrond duwend. PVV stemmen helpt niet, aangezien die alleen de problemen luidkeels aanstipt, maar geen uitvoerbare oplossingen aandraagt.
Een stap in de goede richting zou zijn: bij criminele minderjarigen de ouders het ouderschap ontnemen, en de kindjes in een heropvoedingsinstituut tot hun 18e. Ongeacht afkomst. Discipline en educatie. Een vak leren. Verder geef ik het op.

Ergernis! | 12-10-14 | 09:39

Dus ... om zonder aangiftes en vervolging racistische uitspraken te kunnen doen, dient men lid te zijn van de PvdA.

Fijnstoffer | 12-10-14 | 09:36

En schandelijk weer wat Geert Wilders nu weer zegt over deze daders. OM stel een onder in, nu. Red ons land. Bevrijd ons van Geert. Geert weg en alle problemen in Nederland zijn opgelost. Marokkanen voelen zich niet meer gestigmatiseerd en verworden dartelende lammetjes in het Hollandsch weideland.

wolffman | 12-10-14 | 09:35

@Min. v. Communicatie | 12-10-14 | 09:13
Minder, minder, minder!

EvT | 12-10-14 | 09:33

De daders droegen allen zwarte Lacoste schoenen en een zwarte gewatteerde jas met bontkraag. Ook hadden zij een opgeschoren kapsel en een opvallend spraakgebrek, waarbij zij de letter 's' uitspraken als een 'z' en geen onzijdige lid- en voornaamwoorden kenden.

Chiant | 12-10-14 | 09:32

Hebben ze dit echt gezegd, die vuile racisten? Gaat nu aangifte doen!

roze_bril | 12-10-14 | 09:32

wilt u wat minder aandacht aan Marokkanen besteden in Opsporing Verzocht. Criminaliteitsbeleving moet een afspiegeling zijn van de samenleving ook al wijken de reële cijfers daarvan af.

wolffman | 12-10-14 | 09:31

Boos, heel boos op de zondag ochtend. Enige wat nog enigzins helpt: pat condell. Éénmaaldaags een videotje doet wonderen. N.b. de reaguursels die hij ontvangt daar zou je een goed gs artil over kunnen maken. Spoiler alert: het is de schuld van joden, homo's, christenen en het westen. Die moeten allemaal dood. Maar islam is wel vrede.

www.patcondell.net/feedback/

broek vol goesting | 12-10-14 | 09:30

@schijtendijkes | 12-10-14 | 09:27
Duik eens in het archief, zou ik zeggen...

Mastermattie | 12-10-14 | 09:29

@Plukkiehaar | 12-10-14 | 09:23
Ja, het valt me ook op dat er op facebook en twitter ook een heleboel protesten tegen azc's in zo'n beetje ieder leeg plekje in NL ontstaan.
Hier is iets echt flink uit de klauwen aan het lopen. Als we blijven importeren hebben we een gigantisch probleem maar die eikels in Den Haag welke dit besluiten kan het geen hol schelen omdat zij, als het uit de klauwen loopt, toch hun bliezen pakken en op wachtgeld gaan teren.

Mastermattie | 12-10-14 | 09:28

Wat zou GS voorstellen zonder onze lichtgetinte vrienden ?

schijtendijkes | 12-10-14 | 09:27

Knap staaltje historisch besef van Pritt. Blokker staat voor eeuwig op muzikale kaart na het concert van de Beatles.

delije | 12-10-14 | 09:25

Gezelligheid betekent in Nederland... er komen er alleen maar meer bij.

Plukkiehaar | 12-10-14 | 09:23

@IJzervreter | 12-10-14 | 09:17
Opsporen ?
Sorry het quota is al vol.

Ing. eslapen | 12-10-14 | 09:22

Slechts één uurtje de burger laten zoeken? En wat hebben de heren zelf gedaan? Wanneer het een allochtoon zou betreffen die in elkaar wordt geschopt, zouden noch kosten, nog moeite worden gespaard om de daders te vinden...

Lum-chan | 12-10-14 | 09:21

@alexbl | 12-10-14 | 09:18
Nee, zonnebanken zijn voor het plebs.
Criminelen gaan een (paar) keer per jaar van uw en mijn centen naar de "echte" zon.

Mastermattie | 12-10-14 | 09:19

Gezien de etnische afkomst van de verdachten is het wenselijk dat er verder geen aandacht aan deze zaak wordt besteed.
Dat zou discriminatie zijn namelijk.

jemagookniksmeer | 12-10-14 | 09:19

Hebben alle criminelen een zonnebank? Hoe komt het anders dat ze altijd licht getint zijn?

alexbl | 12-10-14 | 09:18

Opsporen, oppakken, een mooi huis geven, gratis geld regelen en een import kopvod hierheen halen voor ze. Dat zal ze leren. De belhamels.

IJzervreter | 12-10-14 | 09:17

Wilders zal wijselijk zijn mond houden. Want alles wat hij zegt wordt door de advocaten die tegen hem zijn (en dat zijn er nogal wat) afgewogen.

jasser | 12-10-14 | 09:17

Dit komt toch zeker niet in Opsporing Verzocht?. Zo stigmatiserend. Bah!

ad melkert | 12-10-14 | 09:16

@Moi | 12-10-14 | 09:14
Zoiets zou ik graag verwoorden als publiekelijk wegkijken.

Mastermattie | 12-10-14 | 09:16

Zoals de spotprent van Geert: Ze mogen wel een allochtoontje minder zingen...

Mastermattie | 12-10-14 | 09:15

Maar Rutte houdt repsect!

fuckje | 12-10-14 | 09:14

Niets aan de hand mensen.
Gewoon een incidentje.

Ing. eslapen | 12-10-14 | 09:14

Opsporing verzocht mag geen aandacht aan deze zaak spenderen want dit kabinet probeert wanhopig te doen alsof de ons door de strot gewrongen PvdA stemvee import (=multiculti) geen ramp is.

Moi | 12-10-14 | 09:14

Mis ik nog het commentaar van Geert...

Min. v. Communicatie | 12-10-14 | 09:13

Oppakken en het land uit trappen!

Toetsiemonster | 12-10-14 | 09:11

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken