achtergrond

Geenstijl

Lachen. Ophef op Twitter om Albert Heijn

Zeau. Dat was het dagje weer wel. Voor alle boodschappers 20-85, filiaalchefs en uiteraard voor de jongens en meisjes op het officiële Albert Heijn Social Media PaniekBeheer Centrum. (Heus waar. Grote bedrijven hebben van die media rooms met allemaal brute schermen waar ze de hele dag uw online gebabbel monitoren en vervolgens debunken/downplayen middels sokpoppen, geloof ons maar, wij zijn in die van Heineken geweest en die was echt awesome.) Bij AH is de totaalpaniek inmiddels van dien aard dat ze nu DIT PERSBERICHT naar buiten persberichten. Snapt u het nog? Wij wel. Bij AH hebben ze geen idee wat ze aangericht hebben. Twittergrapjes en -plaatjens over #boycotAH volop in de bonus na de break. [Dit topic wordt realtime aangevuld...]
UPDATE: Gelukkig. Lokale franchisers van Albert Heijn gaan recht tegen de Piekema Doctrine in.
ahmailsedit.jpg

Reaguursels

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.