
Foto. Gistermiddag live gemaakt in de Albert Heijn, Zuidplein te Rotterdam, waar sinds deze week het Sinterklaas-seizoen voor geopend is verklaard middels
in store reclame-uitingen. U ziet het (klik voor groot). Zwarte Piet is niet meer zwart en heet geen Zwarte Piet meer. Zwarte Piet is nu een wit jongetje dat "HulpPietje" heet. Een blank onervaren kindslaafje dat door weer en wind en met gevaar voor eigen leven pakjes door schoorstenen moet gooien - een klus die voorheen geklaard werd door geoefende ervaren meerderjarige Zwarte Pieten, maar die in het huidige NL'se klimaat (is niks, is een neger) aan de kant zijn geschoven. Duidelijk. Waren de Zwarte Pieten bij Albert Heijn
vorig jaar november nog enigszins getint, dit jaar is de Zaanse grootgrutter dus definitief gezwicht voor de terreur van de minderheid. Nu we toch uw aandacht hebben. Dit zijn de
DRIE RECHTERS die door de Raad van State zijn aangewezen in het
Hoger Beroep dd 16 oktober van de Quinsy Brigades. Een enge paap, een enge zwartkousgrefo uit hellhole Capelle en een enge D66-wegkijker. Slechter kan Dit is Nederland het niet treffen...
So it begins. Consumenten manen Albert Heijn op de kleintjes te passen. Anders zwaait er wat.
Reaguursels
Inloggen"Rotomaatje | 09-10-14 | 11:30 Kolere zeg! Was heel Nederland maar net zo dapper en standvastig geweest toen er kindjes en ouwe mensen naar de gaskamers werden gedreven. Maar ja, die gaven ze liever aan voor flink geld."
Ooit gehoord van het verzet? En onderduikers? Er waren massa's mensen die hun leven waagden voor de Joden. Zou je sieren als jij hetzelfde zou doen voor je eigen volk.
Onbegrijpelijk houding en actie van AH, bang voor die paar idioten die , zols altijd een dikke vette minderheid is. De overheid is het beste kindje van de klas(lees EU)maar AH gaat daar nog een stukje overheen. Uiteraard ga ik niet meer winkelen bij AH, dag zwart/witte AH, Hallo Jumbo
Hierbij deel ik de zwarte pieten uit aan de klagers voor het verpesten van dit kinderfeest, de Hema (mogen hun rode cijfers zwart kleuren)Fischer Price, AH en andere bedrijven die hun voorbeeld willen volgen. Ik ga mijn boodschappen doen waar er wel pieten in de ramen staan.
Ik vraag me af wanneer we met de verkiezingen de kleinste partijen gaan laten winnen? Bananen democratie!
Kolere zeg! Was heel Nederland maar net zo dapper en standvastig geweest toen er kindjes en ouwe mensen naar de gaskamers werden gedreven. Maar ja, die gaven ze liever aan voor flink geld.
Tanja Jess! Blanke blonde roetmop neuker dat je dr bent! Negerneukfout...
Nu heb ik het bonnetje van gister niet maar zal vanmiddag wederom boodschappen doen en vanavond om 21:55 retourneren met bon en met de vriendelijke groet van zwart piet erbij.
Ik loop naar de Deka tegenover komend jaar.. Fuck Harry !
Je mag blijkbaar een paar klaagnegers niet voor hun kop stoten maar wel een heel volk zijn traditie (gedeeltelijk) ontnemen.
En Weetje Wat .. Meeste getinte (ja zo heet het nu "getinte") medemensen vinden deze piet mag niet actie ook heel slecht... Weetje waarom .. Het is discriminatie eerste klas .. de normale mens die is op gegroeid met multi cultuur ziet zelf geen huidskleur maar gewoon een mens ... nu hoor je zeker OMG WTF ze zien een mens ? ... Ja Zeker .. Eerst Mens daar na pas soms huidskleur.. maar dit is gewoon racisme door kleurlingen (geen medemens dus) die dus gewoon een traditie voor kinderen willen killen .... Zeg ga maar ergens anders leven als het je hier niet bevalt en neem die anti piet met jullie mee Wij willen jullie racisme hier niet... en als dat mij een racist maakt dan draag ik dat met trots zo lang jullie maar vertrekken met de stoom boot
gaat Albert Hein in Belgie, waar niemand problemen heeft met zwarte piet en ook de hele Nederlandse discussie belachelijk vindt, ook zwarte piet verbannen.
ik ga nooit meer Albert Hein onze "Nederlandse" huisgrutter.
hulppietjes? kinderarbeid zeg ik je.. daar ben ik ook zeer op tegen.. er is geen kleur die niet racistisch is..
-weggejorist-
Cool. Een vergelijking tussen WO2 en de slavernij/zwarte piet wordt gewoon weggehaald.
Goed hoor, dat freedom of speech hier.
Jammer.
De zeurpieten zien zichzelf, volgens eigen zeggen, niet graag terug in goedlachse, gulle en door kinderen geliefde alleskunners. Reste de blanke kinderen vervooroordelende zure (groene!) piet.
-weggejorist-
Enige maanden geleden heb ik een nieuwe buurman gekregen. Oudere man, artiest, linkse rakker, rode haan, maar vooral aardige vent. Nu wil het geval dat deze man van 1984 tot 1993 de Hoofdpiet van Sinterklaas is geweest. Ben zo benieuwd wat hij ervan vindt. Ga het een dezer dagen zeker vragen.
Gaan ze een volksopstand riskeren of niet, dat is de vraag.
AH toevoegd aan zwarte lijst. HEMA staat er al op.
-weggejorist-
Dit is mijn stamappie!De leiding daar bestaat daar uit Alo"s en je ziet er ook geen Nederlander werken op een instroomkassajufrouw na dan!Voor de rest alleen maar hoofddoek united dus ik kijk er niet van op!
Heb zojuist een bonuskaart onthoofd
Oké, dat was dan Albert Heijn. Er zijn ook andere supermarkten hoor!!!
OK geen AH hier meer, dan maar geen bonuskaart. Genoeg alternatieven in de buurt. Of gaan die ook zwichten voor deze klagende uitvreters?
@Boer Kini | 08-10-14 | 12:10
repeat
Er wonen meer zwarte piet Talibans in NL dan je denkt!
Allemaal opgevoed door gelovige ouders, die het Ware sprookje van het Toverroet aan hun koters vertellen. Want ies NL.se koeltoer! Plakt alleen op gezichten en niet op kleding.
Deze koters staan nu als radicale Jihadisten klaar om deze traditie te verdedigen. Want Ware NL.se koeltoer mag niet aangepast worden!
Heeft ook niets met racisme te maken. Dat kan je duidelijk zien aan de uitleg/verklaringen en taal in de reaguursels. Van alles wordt erbij gehaald, van blanke lak tot witte bollen en andere bewijzen om dit alles te onderbouwen.
Er wordt zelfs opgeroepen om bedrijven te boycotten, als niet aan de Ware traditie wordt meegedaan!
De Ware gelovige doet hier natuurlijk braaf aan mee.
Wij zijn benieuwd of de Omzet van de bedrijven straks in de komende feestdagen zullen stijgen.
Hopelijk van Wel. Want dan wordt er weer geld uitgegeven. Dat schijnt goed te zijn voor onze kwakkelende economie.
En natuurlijk moeten ALLE kindjes, lief of stout, een kadootje krijgen!!!
Van Wie?
DAT maakt niets uit.
Er zijn mensen, die beweren dat Sinterklaas en de Kerstman broertjes zijn. . . .
Albert Heijn = Ahold = Internationaal, dus zwarte piet = history.
Sinterklaas zelf is ook racistisch. Waarom moet dat een man zijn he? Dat is weer zo een vervelend stereotiep. Sinterklaas moet een vrouw zijn, bij voorkeur een allochtone vrouw. laten we er een besneden lesbische booslima voor nemen. In een rode boerka. Sinterfatima dus. En zwarte piet wordt zwarte Sam. een Jood. Kijken hoe lang dat goed gaat.
BOYCOT: albert heijn, hema -check-
Vreemd... Gisteren zag ik in de schappen toch gewoon een (chocolade) zwarte piet in zijn traditionele uitdossing.
pinkelotje | 08-10-14 | 09:29
Toen ik laatst in de Lidl was heb ik geen Zwartepiet of Sinterklaas gezien. In plaats daarvan zaten er cadeautjes op de verpakkingen...
-weggejorist-
Ik haal al 30 jaar AL mijn boodschappen bij Albert Heijn.
En als zij actief meedoen aan 't vernietigen van onze Hollandse tradities dan zoek ik een andere supermarkt...
Sorry.
-weggejorist-
Wij ( Mijn partner en ik ) Hebben besloten Sinterklaas Feest
uit ons huis te bannen, wij hebben een Nordmann-spar besteld
die wij 1 of 2 December kunnen ophalen en optuigen
Sinterklaas was altijd een feest bij ons thuis. Maar sinds de liedjes zijn herschreven en de Zwartepiet nu een ander karakter heeft gekregen. Nadat Onzinnige , Idiote En Zielige opmerkingen over het slaven verleden. Negerzoen mag niet meer
Jodenkoeken dus wel ?? snapt u het nog . Blanke Vla etc
Wij zetten gewoon een boom neer ( Omdat wij er Klaar mee Zijn
Noem zwarte piet gewoon pietje roet. Voelt niemand zich bezwaard en kan ie gelijk mooi zwart blijven.
Je kan Roet toch niet de schuld geven dat dat toevallig Swart is.
BOYCOTTEN DIE AH..... ik ga er nooit meer naar toe i.i.g..
Tijd voor de echte VOC mentaliteit mensen! Haal de oude slavenschepen uit het vet, keten de zeurnegers vast, vaar naar Afrika en trap ze daar van de boot af. Zwarte piet is een neger met grote rode lippen en oorbellen.
Dus dan moet je heel Ahold boycotten lijkt mij.
##Albert Heijn B.V. (Nederland/België/Duitsland)
##Etos B.V. (Nederland)
##Gall & Gall B.V. (Nederland)
##Bol.com (Nederland, België)
Fijn.....3 onafhankelijke rechters.
Niet dus.
hulppaardjes???
Russells Teapot | 08-10-14 | 14:12
is niets nobels aan die fb pagina, 100% spam
boycot ze hier: www.facebook.com...
eismctwee2 | 08-10-14 | 14:
Dat is een spamsite, opportunisten die hun nieuwe website waar je verzekeringen kan vergelijken spammen aan hun volgers
@eismctwee2 | 08-10-14 | 14:05
In the about van die pagina staat "wij boycotten hun" in plaats van "wij boycotten hen."
In een random reaguursel op GS zou ik daar niet over vallen, maar in de about van de hoofdpagina van een FB-actie staat dat nogal amateuristisch, hoe nobel het doel ook moge zijn.
-weggejorist-
Hoe is het in fukqsnaam mogelijk dat rechters wordt toegestaan om in de media actie te voeren voor ideologische doelen? Hoe kun je ooit de objectiviteit van een rechter garanderen, die vindt dat "de meerderheid toch wel aan haar trekken komt, en dus geen juridische bescherming nodig heeft?"
Deze mensen regeren als zonnekoningen vanaf de rechtersstoel, en niet gehinderd door enige controle, democratisch of anderszins, vaardigen ze bindende decreten uit op basis van hun eigen ideologische overtuigingen, die de rest van de maatschappij vervolgens verplicht is op te volgen.
Het ideaal van een democratische rechtsstaat is mooi, maar op het moment zijn we geen democratie én geen rechtsstaat.
Geen zwarte Piet, maar hun hele toko ligt wel vol halalvlees. Ik begin me te ergeren aan deze grootgrutter; tijd om eens rond te kijken naar een andere zaak.
Ik ben van Surinaamse afkomst, ben met sinterklaas vieren opgegroeid en ik noch mijn ouders hebben ooit het idee gehad dat zwarte Piet iets met slavernij of wat dan ook te maken heeft ... Tja zeikers en muggezifters maken geen onderscheid in ras noch afkomst.
Als AH dit doorzet, zijn ze ons als klant kwijt. Voor geen honderdduizend boerderijmini's koop ik daar dan nog iets. Ik ga het de komende weken volgen bij de AH in onze buurt. En gelukkig is Lidl vlak bij.
Zal ik dan maar........
Ondernemers zijn VOORSCHOTNEMERS.
Op de toekomst.
Even bij de AH ter plaatse geweest. Gewoon een kartonnen display met snoep waar de Zwarte Pieten vrolijk op staan afgebeeld. Ter plaats is onder viaduct A8, vlakbij hoofdkantoor AH
O, o alleen maar blanke hulppietjes?! Wat zou Sylvana Simons daar van zeggen?
Dus nooit meer boodschappen bij Albert Heyn doen,lijkt mij. Niet dat ik die oudbakken rommel ooit kocht. Maar goed.
Ik kan de Albert Hein niet boycotten want ik kocht er sowieso nooit wat want duur en slecht..
www.powned.tv/nieuws/binnenland/2014/1...
Albert H. ook maar aan de schandpaal nagelen, lijkt mij...
- Remember de HEMA ?
+ What is an "HEMA" ?
- Exactly !
Hee Hâji Piruz, heb je een vuurtje voor me ?
Blijkbaar voor het vooroordeel weer bevestigd dat witte mensen wel willen werken ;-)
Mooi zo, eindelijk een blank feest.
AH verleden tijd. Net mijn bonuskaart in de fik gestoken.
Wat een kans voor Jumbo / Hoogvliet: "Bij Jumbo komt Sint weer in het land, samen met zijn Echte Zwarte Pieten.".
Dan hebben ze honderd jankepotten die naar AH verhuizen voor hun boodschapjes, maar 10000+ extra klanten die Jumbo belonen.
Dat de omzet van de Appie in hoogte maar mag veranderen van de oude naar de nieuw piet.
Boyotten die tent.
Haha, over 3 jaar in de rechtbank:
Alfredo Querido stapt naar de rechter omdat hij niet mee mag lopen bij de Sinterklaas optocht als Cadeautjes Piet. Burgemeester van der Laan heeft ingestemd met het verbod. Alfredo is namelijk van oorsprong Surinaams en heeft een zwart uiterlijk en dit schemert door de blauwe en roze gezichtsverf heen. Alfredo "ik voel mij zwaar gediscrimineerd ten opzichte van de blanke Nederlanders. En diep gekwetst. Mijn voorouders zijn ook al zo diep gekwetst door die Hollanders en wederom herhaalt de geschiedenis zich, zij het op andere gronden".
Mijn N weigert .
McMarx | 08-10-14 | 12:32
Statler en Waldorf | 08-10-14 | 12:36
dennisz | 08-10-14 | 12:36
matrixbluepill | 08-10-14 | 12:40
AH heeft een emailadres laat dar weten wat je er van vind ,ik kan het alleen niet hier plaatse want mag iet van Joris.
Hun reactie op mijn mail:
Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben uw vraag ontvangen en geregistreerd onder klant contactnummer: 3126626.
Wij streven ernaar uw vraag binnen vijf werkdagen te beantwoorden.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Albert Heijn Klantenservice
RIP AH.
Ik sluit me aan bij de Boycot Albert Heijn actie. Spread the Word.
boycotten die handel! mij niet meer gezien
Ik ga dus niet meer naar de Albert Heijn.
Stik maar in je rotzooi.
Zwarte stift meenemen naar AH en even corrigeren.
Maar hiermee impliceert Albert Heijn dus eigenlijk dat zwarte kindertjes zich niet als Zwarte Piet willen verkleden?
Als ik keuze had zou ik niet meer bij AH boodschappen doen, maar in 070-centrum zitten er alleen maar AH's. Ook zoiets. Lijkt wel een geheime afspraak met de gemeente.
Ten eerste Tanja Jess is een mof dus die heeft de .. kamer gemist.
Zelf heb ik geen kleine kids meer dus het hele pieten feest boeit me niet meer zo.
Maar gister zat ik bij mc donalds en daar hoorde ik een kindje aan haar moeder vragen mamma waarom komt er geen zwarte piet meer.. de moeder legde uit .. sorry schatje maar er waren bruine mensen in ons land die dat niet leuk vonden dat er zwarte pieten waren en toen hebben ze het nu dus verboden.... het kindje antwoorde wat een stomme bruine mensen hier dan.....( lol .. ik dacht ja hoe krijg je discriminatie de kleine kindjes krijgen nu al n hekel aan onze bruine gasten)
Dan rest mij nog de vraag wat doet nederland als we wel doorgaan met ons zwarte pieten feest.. allemaal de bak in of wat...??
Ik ben in ieder geval al klaar met de multiraciale maatschappij. Want in de praktijk betekent het dat mijn culturele rijkdommen teniet worden verklaard, terwijl ik wordt geacht getrommel uit de jungle opeens fantastisch te vinden. Mensen die niet in een blank land willen wonen, rotten maar lekker op. Jammer dat ze blanke dingen als rechtsstaat, sociale zorg, en hoger onderwijs niet mee kunnen nemen.
Stuur een mail naar de klantenservice van AH in Zaandam..
Boycotten die handel!
Dan maar naar Jumbo, ga ik steeds vaker naar toe en zijn ook nog eens goedkoper!
BOYCOT
Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben uw vraag ontvangen en geregistreerd onder klant contactnummer: 3126626.
Wij streven ernaar uw vraag binnen vijf werkdagen te beantwoorden.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Albert Heijn Klantenservice
Mijn Piet is wit en als hij voor Sinterklaas speelt dan is het echt feest.
Zojuist volgende bericht aan AH verstuurd:
"LS,
Ik lees bij Geen Stijl dat AH afscheid heeft genomen van zwarte piet en op laffe wijze is gezwicht voor de terreur van een stel nieuwkomers, die vooral goed zijn in het plunderen van de uitkeringskassen:
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/10/...
Dat betekent dat ik in ieder geval voor de duur van het seizoen uw winkels niet meer zal bezoeken en op zoek ga naar een winkel waar Hollandse tradities nog wel in ere worden gehouden. Want ik zie de bui al hangen: straks gaat ook het Kerstfeest eraan, het Paasfeest enz.
Vriendelijke groet,"
Boycot die k winkel! Ze werken zoieso al met kindslaafjes in de winkel.
Een kopersstaking uitroepen dan maar? Dat heeft in 2004 bij de affaire Moberg/Ahold ook prima geholpen.
Dus: als we met z'n allen AH gaan boycotten zal er wel heel snel een oekaze uit Zaandam komen dat zwarte pieten gewoon weer in het assortiment opgenomen worden. Zou overigens de manier zijn voor Dick Boer om z'n positie als CEO van Ahold te verstevigen!
hahaha, staat goed op je cv was hulppaard van sinterklaas.... whoeha je bedenkt dit toch niet.
Reykjavik | 08-10-14 | 11:55
Laten we het hopen , als een ieder een email stuurt naar AH komen ze wel terug op hun besluit .
Ruik ik hier een snel aanstaande landelijke boycot-actie tegen Albert Heijn?
Link: gereformeerd = 'objectief' zijn. Haha. Kaïn begreep meer van objectiviteit dan rechter Vermeulen toen hij God antwoordde: 'Waar mijn broer Abel is? En dat vraag Je aan mij??'
Uiteraard is dat zo niet in den bijbel komen te staan. Het moest subjectiever en dus ondoorzichtiger. Vermeulen leest dat koffiedik met een zondagsstijfje en gaat op maandag opgewekt naar zijn werk om duivels die goedgristelijke negers uitbuiten te bestrijden.
Stem voor zwarte piet met je voeten en je portemonnee.
Mijn jongste is 5, en volgend jaar vertellen we hem hoe de vork in de gebleekte steel van Piet zit. Dit jaar nog niet. Volgend jaar gaan we hohoho Sinterklaasje inruilen voor de Kerstman!
Tsjernodebiel | 08-10-14 | 11:35
Nee, tegen die tijd heet hij al anders.
De goedheiligman ies haram en een wapen in de gemene strijd tegen islam waarmee Nederland de lieve moslims probeert te kwetsen en vernietigen.
Waarop de EU-pakjespersoon(m/v) in zijn geelblauwe kostuum met zijn leger grijze muizen van over een jaar of 20 zal rijden blijft de vraag maar er kkomt vast wel een voorstel van de PvdD oomdat een paard gebruiken voor het gemak van de mens natuurlijk schandelijk is.
Ik hoop dat de rechters vooral bij de kinderen te rade gaan of zwarte piet een "negatief stereotype van donkere mensen" is, zoals de Amsterdamse rechtbank dat noemt, waarmee zij blijkgeeft van haar racistische kijk op de maatschappij.
Kamervraag | 08-10-14 | 11:41
Reageer dan met een boycot email naar AH .
Piet is zo het zwarte schaap geworden. Dit varkentje moeten we even wassen.
Na de totaal verrotte konijnen die AH een paar jaar geleden als vers verkocht en waar veel mensen ziek van werden (lagen al jaren in Chinese pakhuizen dacht ik) heb ik geen pakje boter meer gekocht bij die oplichters.
@Ratarostok
nog even en de goedheiligman rijdt rond op een zebra.
Wij gaan gewoon naar de Jumbo met hun leuke zwarte pietjes. Fuck AH en ook die halaltent van een HEMA.
Zozo die rechters.... zelfs de schijn van onpartijdigheid is niet aanwezig.
@Tsjernodebiel | 08-10-14 | 10:39
Ik kom nog uit de tijd dat het paard van Sinterklaas nog geen naam had. Die naam is ook zo'n opgedrongen verandering die door de NOS is geïntroduceerd.
Tsjernodebiel | 08-10-14 | 10:39
Een hulppaard is een AH marketing-bliksemafleider die voor geen meter werkt. Ze zagen de bui al hangen als ze alleen pseudopieten hadden gebruikt en dachten dat de normale Nederlanders even dom en achterlijk zijn als de racistische anti-Pieten.
We hebben in dit land helaas heel veel landverraders, het zijn de NSB'ers van deze tijd.
Maar wat ik dus niet begrijp, dus witte piet mag wel maar zwarte piet mag niet, nou vraag ik me af wie is hier de echte racist?!
Ok.. Geen AH meer voor mij...
TiTi_no_ghost_237 | 08-10-14 | 11:14
Laat het ze dan ook weten ze hebben een emailadres .
Sinterklaas moet in de ban. De man handelde in slaven en liet ze het vuile werk opknappen zoals door schoorstenen klimmen en zakken dragen. Eens per jaar nam hij ze in een volgepakte boot mee naar Nederland om te laten zien dat er in Spanje nog steeds met goedkope zwarte knechten wordt gewerkt.
Schande maar wel gemakkelijk zo'n allochtoon die je schoorsteen gratis komt vegen in ruil voor een wortel en een bakkie haver.
Kom graag bij de appie maar dit gaat me te ver, zwarte piet in de ban?? Appie in de ban!! Idioten... Andere supermarkten bieden hetzelfde, vaak nog goedkoper... Geen zwarte piet? dan zie je mijn geld ook niet!
Voorspelbaar, niet boeiend, en ik hoef tot 5-12 hier niet terug te komen merk ik.
Bij de JUMBO doen ze gewoon ouderwets met zwarte pietjes.
Koopt uw waar dus bij de JUMBO mensen! Dan vecht je mee voor het behoud van de Nederlandse identiteit en het Nederlandse volk.
Bovendien krijg je gratis groenten en fruit als je een rotte appel aantreft en mag je zuivelproducten op de verloopdatum gratis meenemen!
Met zijn allen delen... Boycot Albert Heijn kapot!! www.facebook.com/boycotalbertheijnkap...
MJPA2 | 08-10-14 | 11:05
Mijn zwager Piet is wel wit maar zwarte Piet is zwart , echt waar hoor .
-weggejorist-
MX Daddy | 08-10-14 | 10:58
U had nog even tijd en dacht , kom ik tik een romannetje .
Het land wat het meeste geld over de balk gooit aan ontwikkelingshulp.
Het land waar iedereen recht heeft op zorg en hulp, ook de illegalen en de mensen die hier niet voor betalen.
Het land waar criminele jongeren naar toe worden gestuurd door hun eigen land.
Het land waar je meerdere paspoorten en nationaliteiten mag hebben.
Het land waar de Nederlander zijn best doet om zich verstaanbaar te maken aan mensen die er zijn komen wonen en de taal niet spreken.
Het land waar de grootste moskee van west Europa staat.
Het land waar je allochtonen geen allochtonen mag noemen, negers geen negers mag noemen, buitenlanders geen buitenlander mag noemen.
Het land wat haar ouderen, zieken en iedere Nederlander die dit land hebben opgebouwd laat boeten en betalen voor de schuldenlast van andere landen.
Het land wat volledige kinderbijslag, aow, wao, ww en alle andere sociale uitkeringen ongecontroleerd betaald aan immigranten die zijn teruggekeerd naar hun eigen land.
Het land dat kinderen van immigranten die in hun land van herkomst gaan vechten 'Nederlandse jongeren' noemt.
Het land waarin de top 10 van de meest gezochte nationale criminelen van buitenlandse afkomst zijn.
Het land waar allochtone jongeren mensen dood schieten, mishandelen, verkrachten en beroven vrij rond mogen lopen en weggestuurd worden door de politie als ze zich aan komen geven.
Het land waar immigranten alleen maar rechten hebben en geen plichten.
Het land waar autochtonen geen steeds minder rechten krijgen en steeds meer plichten.
Het land waar het dragen van de Nederlandse vlag als racistisch wordt gezien.
Het land waar het dragen van een buitenlandse vlag is toegestaan.
Het land waar de Nederlanders respect moeten tonen voor ieder ras, geloof en levenswijze maar zelf respectloos behandeld worden.
En nu het land wat een kinderfeest moet aanpassen omdat het een racistische achtergrond zou hebben en discriminerend is omdat er zwart geschminkte en verklede mensen snoepgoed en cadeautjes uitdelen...... welkom in nederland !
LJBrinkhorst | 08-10-14 | 09:55
Daarna genieten de mannen van een lekkere witte boterham met Duo Penotti. Het oudste (de wijste?) haal het bruine er uit want dat vind ie niet lekker en smeert dat in het haar van de jongste. Poepchinees roept ie dan.
@lachenjoh | 08-10-14 | 08:49
In wezen is dat nog altijd het volk die erop stemt. Zelfs massaal erop heeft gestemd.
Ex-minister Verdonk heeft er al voor gewaarschuwd: zelfs het Sinterklaasfeest wordt ons afgepakt.
En warempel. Ze krijgt nog gelijk ook.
Het valt op dat personen die door de media als extreem rechts worden gezien telkens gelijk krijgen terwijl het vaak bij roepen van dat soort zaken overdreven lijkt.
Het gaat de verkeerde kant op met Koninkrijk der Nederlanden. Op weg naar Kalifaat der Nederlanden als provincie van de EUSSR.
Jannes K. | 08-10-14 | 08:48
Jumbo met z'n halalsaucijzenbroodjes...?
AH = Alles Halal? Anti-Historie? Weet zeker dat Albert zich in zijn graf omdraait.
Ze kunnen beter Dombo het olifantje inzetten in hun reclame's ipv die kut hamsters.
De meerderheid van Nederland is nog altijd blank.
Ach gut.... kijk die kinders een gelukkig zijn op die foto....
"En we zingen en we springen en we zijn zo blij, want er zijn geen luie negers bij!"
-weggejorist-
wtf is een hulppaard? Sinterklaas heeft toch maar één paard, en die heet Americo of zoiets. Die is wit en doet ook nog eens gevaarlijk werk, op de gladde daken de Sint vervoeren. Behoorlijk wat verantwoordelijkheid als je het mij vraagt, maar goed dat ze daar een witte voor genomen hebben. Trouwens maar goed dat die pieten ook niet meer zwart zijn, dan komt die stoomboot misschien eens op tijd aan zonder de weg kwijt te raken.
Piraten van de barbarijse kust roofden hier vroeger in de kuststreken kinderen uit de kerkbankjes. Het is triest wanneer een volk aan geheugenverlies lijdt en niet langer weet waar haar tradities vandaan komen en wat deze werkelijk betekenen. De gruwelen die deze kinderen meemaakten waren met geen pen te beschrijven. Allahu Akhbar.
Mijn #boycotah is de deur uit.
Wanneer roept GS op tot een #boycotah megatweet?
Als een bedrijf denkt dat het kan overleven op de uitkeringen van een handvol zeurpieten dan moet de rest van de klandizie maar met de voeten afstemmen.
Kijken wat de Hoogvliet, Jumbo en andere winkels zo doen? HEMA is al kapodtstuk, AH is next!
*put-opties AHold kopen gaat*
Nodig Sinterklaas uit bij opsporing verzocht, krijgt die gratiz zijn zwarte pieten erbij in actie.
Om te zien hoe ze de kadootjes bij de mensen brengen, ow wacht terughalen.
@Kaan78 Als het jou toch niet uitmaakt, houden we gewoon Zwarte Piet erin. I rest my case.
Angel jammer dat je zöoo veel schade hebt opgelopen
Kaan78 | 08-10-14 | 10:28
DAAR gaat het dus niet over , het aat er over dat een paar roeptoeterende negers dit er hoe dan ook wil doorduwen en de media geeft ze een podium .
Wat een zeurpieten zijn jullie allemaal. Een kind ziet het verschil tussen een hulppiet en karikatuur van een zwarte domme neger met achterlijk taalgebruik, dikke rode lippen en gouden oorbellen en kroeshaar toch niet.
Wel eens witte pepernoten gezien? De bruine zijn lekker toch !
Zwarte Piet (salafistische moor) rooft kinderen in een zak naar Spanje (Ottomaanse rijk) als jihadistische oorlogsbuit waar de kleinen met de roe krijgen. (Interne orgaanschade oplopen van Piets enorme roe.) Blanke kindslaafjes behoorden dus eigenlijk altijd al bij het Sinterklaasfeest. Ziet u hoe onze cultuur stoelt op joodse, christelijke EN islamitische wortels?
Dan nog liever een roze piet. Stelletje idioten daar...
De hema heeft ze weer wel, de racisten....
Morgen inkopen doen.
Menschen koopt hier niet!, want Zwarte Piet bestaet hier niet. Val intens deaud Albert Heijn.
Albert Heijn, de kooptempel waar "correct" Nederland en de "goed gevoel" D66 vrouwtjes teveel voor hun boodschappen betalen, want wie moet anders de walglijk truttige tv reclame financieren.
Smerige gluiperd | 08-10-14 | 09:53
Je blijkt dus nog dommer te zijn dan je in je initiële reactie al liet doorschemeren. Leg mij maar eens uit waar ik een hele bevolkingsgroep wegzet. Namelijk nergens. Maar voor jou dus reden genoeg om te gaan jij-bakken omdat je zonder argumenten staat. Het ontgaat je ook nog eens echt volledig dat je met jouw zinnetje "Ik ben nederlander maar ik ben WEL verstandig en heb inlevingsvermogen" het volledige nederlandse volk wegzet? Natuurlijk je goed recht om dat te roeptoeteren, maar ga dan niet janken en om je heen slaan als dat reacties oproept. Laat dan dat verstand van jou spreken waarover je in het begin repte.
Met een naald een gaatje prikken in elke pepernootverpakking die in de schappen ligt van AH,dan worden ze na 1 dag net zo zacht als de Nederlandse overheid.
In de jaren vijftig/zestig las half Nederland het weekblad "Sjors en Sjimmie".. avonturen waarvan Sjimmie het "nikkertje" was zoals het toen heette. Geen mens die er "racistische" gedachten bij had.
Indien iemand, toen Nederland nog een normaal gezond land was, had gezegd "kan dat wel?" had men je aangekeken en gevraagd of er iets mis met je was.
Wat is er gebeurd dat we zo zijn afgegleden?
Waakvlam | 08-10-14 | 10:07
Ik praat wel met mijn poen, daar is AH veel gevoeliger voor. Als ze 0,1% marktaandeel verliezen door deze actie doen ze nooit meer mee aan pogingen de Nederlandse cultuur te verkrachten.
@Smerige gluiperd | 08-10-14 | 10:04
Misschien is het wel handig in een kinderfamiliefeest als je als kind zijnde je eigen ,als Zwarte Piet verkleedde, vader niet herkend?!
is naar mijn weten altijd al hulppiet geweest, blanke kindertjes met een zwartepietenpakje aan. Dat zijn nl geen echte zwarte pieten.
Hoe moet ik een winkel gaan boycotten die ik al boycot?
Ik heb een hekel aan de lokale AH, dus daar kwam ik al alleen in noodgevallen...
Zojuist een mail gestuurd naar de klantenservice van de AH met de redden van mijn boycot voor hen.
Ik zeg: volg mijn voorbeeld. Stuur een mail naar ze. Eens kijken hoelang ze dit vol gaan houden.
De Hema ging ook al snel huilen nadat de boycott was afgekondigd :)
'Smerige Gluiperd', een onzinnige tegenvraag is geen antwoord. De vraag is waarom Krampus en Piet niet zwart mogen zijn van jou. Je wekt ernstig de indruk zelf een racist te zijn.
@Smerige gluiperd | 08-10-14 | 10:04: heb jij wel eens een donkere medemens met zulke rode lippen gezien? Dat bestaat helemaal niet. Ze lijken nergens op, behalve op zwarte piet.
@ Mesmer: je doelt op het feit dat zwarte piet zwart is van het roet in de schoorsteen toch? Zo heb ik het altijd geleerd. Je kunt moeilijk die ouwe sok met witte baard de afvoerpijp insturen toch. Wat doen we moeilijk, de Sint was gewoon een Turk, verander je niks an..
Dus heel Nederland, tot in alle uithoeken van de provincies, moet zich onderwerpen aan de terreur van een kleine groep Bijlmernegers?
Amsterdam is allang niet meer Nederlands. Dat die stad zich aanpast aan de eisen, eigen regels en cultuur van onderontwikkelde, onbeschaafde en criminele vreemdelingen, is het probleem van Amsterdam.
Laat de rest van Nederland hiervan verschoond blijven! Het is al erg genoeg dat iedere werkende in dit land via belastingen mee moet betalen aan het levensonderhoud van >50% van de bewoners van Amsterdam=buitenland.
Genoeg andere supermarkten hier in de buurt, ik heb AH niet nodig. AH daarentegen kan niet zonder klanten...
Bij 1Vandaag werd er afgelopen maandag een oproep gedaan om je mening te laten horen over het uiterlijk van Zwarte Piet. Dus, wie voelt zich geroepen? Je moet je geloof ik wel aanmelden voor het opiniepanel.
Smerige gluiperd | 08-10-14 | 09:53
---
Als ik voor mezelf praat, is het niet eens zo zeer de discussie over zwarte, bruine en kleurpiet.
Ik zou prima kunnen leven met een bruine piet of regenboog piet.
-
Maar deze discussie is een uitting van een Nederlandse ziekte: een stel zeurnegers wil iets afdwingen wat miljoenen en miljoenen Nederlanders aangaat. Dit ging ook zo met Balkende en Rutte inzake de EU. En met dit en met dat.
--
Nooit heeft er iemand geklaagd over dit superleuke kinderfeest maar voortaan moet ik nu om heen kijken of er niet ergens van die orde verstorende surinamers of zeiknederlanders aan komen lopen om een feest te verstoren. En dan zie ik dat de Hema, AH, Playmobile al vast maar capituleert en daarmee Nederland meesleurt in dat proces.
--
Daarom wordt ik zo woest want wat wordt het volgende? De glijdende schaal is al door een superkleine meerderheid in werking gezet (sic!!!). De gouden koets aanpassen? Alleen nog maar chocomelk drinken?
Ik wordt gewoon steeds pissiger over de weg-met-ons mentaliteit van enkelen en daar zit het hem venijn.
-
En het zal best zo zijn dat sommige mensen er iets van racisme of weet ik al niet wat erin zien.
Ik zie bijv in de gaten in mijn plavond een spookgezicht terwijl het slechts gaten zijn.
Maar het is een kinderfeest waarbij GEEN ENKELE associatie met slavernij aan gekoppeld is. Maar wel door een stel kwaadwillenden met teveel fantasie. ZIJ hebben de naam slaaf aan zwarte Piet gegeven terwijl hij GEEN slaaf is. Het is op kwaadaardige wijze zo geframed.
En ga je nu schamen.
Rara wat mijn kinderen voor een kleurplaat gaan inleveren bij Appie. Ben benieuwd of ze die ook geen censureren :-)
Smerige gluiperd | 08-10-14 | 09:58
Bruin is trouwens ook geen zwart. Dus er is helemaal geen punt dat de klaagnegers zouden kunnen hebben.
Dick Luyenlomp | 08-10-14 | 09:59
Je zal vast heel veel geld hebben. Good for you :-)!
Mesmer | 08-10-14 | 10:00
Ja, dat is niet helemaal waar. Er zijn hele, andere verhalen, maar goed. Hoe krijgen de pieten dan zulke, enorme rode lippen bijvoorbeeld. Schrapen ze hun lippen tegen de bakstenen aan als ze naar beneden vallen ofzo?
Dan mogen we de CAO weleens gaan bekijken van de pieten.
Bij deze pleuren ze maar lekker op, ik vier het Sinterklaas feest gewoon niet meer. Als dit is wat die vreselijk politcoretco's willen: een traditie van honderden jaren om zeep helpen omdat wat zeur negertjes in Amsterdam e.o. lopen te huilie-huilie, dan bekijken ze het maar.
Wat een kut land is dit toch de laatste tijd! Gadverdamme. Nul-komma-nul ruggengraat en cultuuridentiteit-trots. Welnu, ik ben trots op Piet Heijn, op de VOC, op ir. Leeghwater en de waterbeheersing. Ik ben trots op onze ondernemersgeest die geleid heeft tot grote multinationals, zoals ING, Shell en Phillips. Ik ben trots op de verdraagzaamheid die wij honderden jaren hebben laten zien aan andere (verdraagzame) volken. Ik ben trots op de kleine blonde mannen op het voetbalveld. Trots ook op alle hardwerkende Nederlanders, die elke ochtend vroeg hun bed uitkomen in weer en wind om zo de (belachelijke) belastingdruk te voldoen.
Mogen we dan gvde-gvdmme gewoon ons Sinterklaas feest behouden?
@LoenJWT | 08-10-14
Wie, ik?
Smerige gluiperd | 08-10-14 | 09:56
Je doet je naam wel eer aan...
ik hoorde dat Santa Waus het binnenkort ook zonder zijn geslaafde elfen/dwergen zou moeten doen.
Is discriminerend tegen over de kleine medemensch/lilliputter
Jan Zand | 08-10-14 | 09:58
Waarom? Plaats ik het allemaal in een te fel licht?
Tsjernodebiel | 08-10-14 | 09:57
Ja, dat snap ik ook wel. Met name Prem moeten we per definitie niet serieus nemen. Dat soort mensen verpesten inderdaad wel de middenweg optie.
Misschien kunnen we Prem boycotten i.p.v. de AH etc.
Smerige gluiperd | 08-10-14 | 09:58
Omdat zwart geen wit is.
@Smerige gluiperd | 08-10-14 | 09:53 : Die hebben niet allemaal e toevallige huidskleur. Lees je eens in hoe zwarte piet ontstaan is. Heeft werkelijk niets met discriminatie te maken.
Boycotten! Of schaf sinterklaar gewoon af. Moet je is kijken hoe snel piet weer zwart is. Sinterklaas levert miljoenen omzet voor de winkels.
@MX Daddy | 08-10-14 | 08:53
Hoer!
Smerige gluiperd | 08-10-14 | 09:43
Waarom denk je dat? Maar goed, als ik jou vertel tot welke welstandsklasse ik hoor, dan geloof je me toch niet, dus die discussie ga ik niet eens aan.
Ratatosk | 08-10-14 | 09:56
Waarom heeft dit probleem geen middenweg?
Oostenrijk is nou net het verkeerde voorbeeld, 'Smerige Gluiperd'. Dat is de bakermat van Krampus. De Alpen-versie van Zwarte Piet. Google weet er alle van. Maar ongetwijfeld zijn de Oostenrijkers in jouw ogen ook verblind door racisme. Want Piet mag van jou kennelijk niet zwart zijn. Who's racist now?
@smerige gluiperd
sorry, de allochtone inderdaad, u weet het dus wel. Gaat me niet om de middenweg, het gaat me erom dat de hele discussie door zeurpieten als Quinsy en Prem op zo'n achterlijke manier gevoerd wordt met hun slavernijgeschreeuw, dat er wat mij betreft helemaal niks aangepast gaat worden. Waren ze op een normale toon hun ongenoegen aan gaan kaarten dan had er wat best het nodige aangepast mogen worden, maar door autochtone nederlanders als slavendrijvers en racisten weg te zetten over de rug van een kinderfeest maken ze het er zelf naar dat er weerstand komt.
swafful | 08-10-14 | 09:54
Bedankt voor je inhoudelijke bijdrage!
Mij zien ze niet meer bij AH.
Smerige gluiperd | 08-10-14 | 09:53
Nederland is wel een beetje klaar met 'de middenweg' voor zaken die geen middenweg hebben. Zwarte piet is geen racisme en is zwart.
appeltjesgroeneweide | 08-10-14 | 09:52
Precies! En dat gaat ook op voor jouw intellectuele standpunt.
We dringen nu iets aan elkaar op, terwijl er een MIDDENWEG is.
Laat ze het sinterklaasfeest dan maar in een keer helemaal afschaffen. Het wordt zo teveel verziekt door een stel zeurpieten. Maar dan ook geen verdiensten meer aan sinterklaasproducten voor AH, Hema, playmobil, fischer price en andere hypocriete meebuigers. En laat Quinsy en andere zeurpieten zich eens druk gaan maken over de echte problemen in deze wereld!
Yodu | 08-10-14 | 09:53
Hahaha, herkenbaar. En daarna schakel ik altijd met ze over op het Horst Wessel lied. Geintje.
Hey " smerige gluiperd"?
Ik wilde eerst reageren met " wtf,!", denk eerder dat je "borderline trekjes" hebt, je kunt er dus niets aan doen.
lillendvleesch | 08-10-14 | 09:46
Jij.
Mesmer | 08-10-14 | 09:46
Ik snap je Mesmer. Jouw intenties (en van de meeste Nederlanders) zijn goed. Geen racisme. Maar je kan toch ook niet ontkennen dat het feest raar is. 1 blanke, superieure meneer op een paard die duizenden 'helpers' heeft, die allemaal toevallig een donkere huidskleur hebben.
Waarom zo moeilijk doen over wat blanke en donkere pieten? Dat is een goede middenweg lijkt mij.
En straks alle marokkanen boos... kroeshaar-pruik, kraagje.
Alleen de leren jas mis ik nog om het plaatje compleet te krijgen.... ze beledigen onze lieve marokkaantjes! Ik zeg Actie!!
weet je waar ik bang voor ben? Bij de HEMA ligt Jip&Janneke nog steeds in de schappen, voor wie dat stukje heeft gemist vroeger; die zijn zo zwart als een aap... Kud, schiet me eens Sjors en Sjimmie te binnen! Zoek die zelf maar op, einde is zoek als we nog ff doorgaan(neej, ik ben geen zwartdenker)
Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen.
Gisteren zongen mijn blanke jongens van 1 en 3 uit volle borst "Moriaantje zo zwart als roet"
Ik moest een traan wegpinken. Zo trots was ik.
-weggejorist en opgerot-
k vind de reacties hier diep en diep triest. Het is en blijft een kinderfeest wat ruikt naar een bepaalde vorm van discriminatie. Als je dat blijft ontkennen, dan ben je pathologisch aan het liegen.
Smerige gluiperd | 08-10-14 | 09:40
---
Wat jij vindt, hoef ik niet te vinden.
En je emoties boeien me al helemaal niet.
Met je 'een bepaalde vorm van discriminatie' gezever.
Weet je wat jij kan doen, als je weer diep eens in december (niet van jan tot nov..) in je hartje gekwetst wordt: gewoon even de andere kant opkijken.
Zo dat zal ff wennen worden, die Lidl... Maar dit gaat echt te ver. #BoycotAH!
Het gevolg van dit soort gezeur is alleen maar dat de mening van de gemiddelde burger steeds verder gaat afwijken van het officiële policor gezwam. Het leidt alleen maar tot ontevredenheid, ergenis en op den duur ook tot agressiviteit. De kloof zal steeds groter worden op deze manier. Ik begrijp er geen reedt van dat dit niet wordt onderkend.
AH was toch al niet mijn favoriete super met dat vreselijke met chemicaliën en water ingespoten vlees. Nu AH waarschijnlijk hoopt dat de anti-zwartepiet negers het dagelijks brood en eten bij hun gaat kopen ipv gratis bij de voedselbank opeist, geeft dat blijk van totale wereldvreemdheid bij de beleidsbepalers aldaar!
Zou Obibio Ronald-Jan weer een Hersenscheet hebben gehad?
Smerige gluiperd | 08-10-14 | 09:40
Gelet op de vergelijking die jij trekt is je EQ vele malen hoger dan je IQ.
Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen.
Als dit, dan dat. *gaap*
Mag ik dat zeggen? Ja, dat mag ik zeggen.
Tot slot voor de uiterst slimme reacties die hierop gaan volgen: Ik ben Nederlands, maar ik heb wel verstand en inlevingsvermogen.
Smerige gluiperd | 08-10-14 | 09:40
Je bent iets uit je doen denk ik maar zo , de dokter heeft hier wel een pilletje voor .
Mag ik dit zeggen , ja dit mag ik zeggen , ik mag ook zeggen , pleur op met je onzin zwarte Piet is zwart anders heet hij wel groene piet maar dan is het de Hulk .
Tsjernodebiel | 08-10-14 | 09:44
Je bedoelt allochtonen neem ik aan? Natuurlijk: er is een middenweg, want je kan gewoon donkere en lichte pieten hebben. Maar hier steekt 95% zijn of haar hoofd in het zand.
Dag Hema, dag AH, deze cultuurpurist doet u beiden in het vierkante archief.
Smerige gluiperd | 08-10-14 | 09:40
Zoooo... Daar is WWII weer. Maar goed, uit je hele reactie blijkt dat je je bij voorbaat al aangevallen voelt door je in te dekken dat je Nederlander bent, je het mag zeggen, etc. En wat bedoel je precies met: "Ik ben Nederlander, MAAR ik heb wel verstand en inlevingsvermogen"? Wie zet hier nu een hele bevolkingsgroep aan de kant?
Staaltje Marketing van AH, zogenaamd een pakkenactie houden... en ondertussen dus gewoon buigen voor de kritiek vd minderheid... triest... jammer dat er hier geen keuze is...2 AH's en een zeer slechte COOP (waar de helft vd winkel over de datum is!) dan toch maar weer naar de slager de bakker en de groenteboer! ;-)
@Smerige gluiperd | 08-10-14 | 09:40 "wat ruikt naar een bepaalde vorm van discriminatie" ... ik zie, laat staan ruik, dat dus echt niet. Gezellig feest waar niemand als minder wordt behandeld. Maar als een kleine groep zich buiten onze maatschappij wil plaatsen dan horen ze er vanaf nu ook gewoon echt helemaal niet meer bij.
@ikdenkwat | 08-10-14 |
Nee maar iemand als Tanja Jess die een boek schrijft over moederschap zou beter moeten weten, maar ja, haar koters geloven niet meer in Sinterklaas, dus interesseert het haar niet.
Gewoon hypocriet, zelf met de kids altijd het heerlijk avondje vieren en nu verdomme doneren om de rechtszaak te bekostigen.
Kutwijf www.facebook.com/tanja.jess?fref=ufi
@Smerige gluiperd
klopt, alleen is inlevingsvermogen niet iets wat alleen aan Nederlanders opgedragen hoeft te worden. Je mag ook wel eens een keer van autochtone Nederlanders verwachten dat ze een beetje incasseren en zich niet bij het minste of geringste slachtoffer hoeven te voelen, want zo slecht hebben ze het hier echt niet anders zouden ze hier niet zijn komen wonen.
Sjaak uit Dordt | 08-10-14 | 09:39
Jij werkt zeker voor AH-marketing. Denk je nu echt dat dit extra stukje toegeven niet heel bewust gedaan is in een poging om vooral niemand tegen het verkeerde been te stoten?
Helaas heeft AH niet door dat het ondertussen Stalingrad is en dat elke stap achteruit nu beantwoord wordt met een volkomen terecht vuurpeleton.
De oplossing is simpel , je boodschappen ergens anders doen .
Dick Luyenlomp | 08-10-14 | 09:36
Jij hoort vast bij die kapitaal krachtige uitkeringstrekkers.
Je kunt natuurlijk ook gewoon alleen producten met witte pieten boycotten. Scheelt weer omrijden.
Albert Heijn gaat vol voor de hardwerkende blanke als Piet. Heel stigmatiserend van Albert Heijn.
Mijn Bonuskaart gaat de shredder in.
Plus is voortaan mijn nieuwe grootgrutter.
Hoop dat velen met mij volgen. Hema en AH boycott! Eens kijken hoelang ze dat vol gaan houden.
-weggejorist-
Sorry hoor, het gaat hulppietjes (ik heb er nog 1 in de gelovige leeftijd), niet om Zwarte Pieten.
Voor mij is het duidelijk, vanaf nu aan boycot ik AH en de HEMA. Jezus nog eens aan zeg!!... Concurrentie genoeg hier in Nederland.
Gaan de zwarte vakkenvullers nou ook eruit bij AH? Ik weet het, ze krijgen gewoon betaald, maar het is toch een schrijnend beeld om ze dit mensonterende werk te zien doen wat de witte man weigert, het doet me gewoon teveel aan de slavernij denken.
Het viel me vanmorgen op dat er wel erg veel pakken melk bij elkaar stonden. Eigenlijk net alsof chocolademelk geen eerlijke kans zou krijgen want die stonden ergens achteraan.
En dan die tandpasta. Ik pik het gewoon niet. Alleen maar witte tanden en geen enkele gold-tooth of zwarte tand.
Ik pik dat gewoon niet, nee!
MX Daddy | 08-10-14 | 09:01
Ik weet niet ooit een blauwtje gelopen met Tanja? NL vrij land weet je wel.
Die afleidingsmanoeuvre met dat verzonnen hulppaard is duidelijk niet helemaal succesvol. :')
Jumbo doet het veel beter. En kruidnootjes van het Kruidvat zitten in een heel leuk zakje. Ook nog bedrukt met hele leuke foute Sinterklaasliedjes. Lekker en niet duur! Laat AH maar mooi zitten met hun Sinterklaasspullen. En andere winkels ook, als er geen Zwarte Piet op de verpakking staat.
Ik denk dat het snel tijd voor een permanent topic op de Geenstijl met alle winkels (Hema, AH, ??) en merken (Lego, ??) die we in ieder geval niet meer moeten hebben, wegens teveel weg met ons.
Verder een weg-met-ons-facebookpagina, zodat alle weg-met-onzers duidelijk zijn.
Dan mogen de desbetreffende winkelketens zelf kiezen; of gehoor gezen aan een klein groepje beroepsboeroepers, omdat die nu eenmaal veel te veel tijd en te weinig activiteiten hebben.
Of luisteren naar enkele miljoenen kapitaalkrachtige autochtonen, die met lede ogen zien hoe hun land en cultuur te grabbel worden gegooid.
The silent majority, zoals deze in Angelsaksische landen genoemd wordt....
AH Zaandam damage control maakt overuren. Helaas op het verkeerde paard gegokt. Blijf je mee zitten, veevoer.
Bij groothandel Sligro (VEN) is volop Sint Nicolaas en Zwarte Piet snoep (in originele vorm) aanwezig.
Dus het kan wel!
Ik denk dat Zwarte Piet een kans maakt in het beroep. Vermeulen is geboren in de Antillen. Daar leeft het anti-Zwarte Pieten-sentiment totaal niet. En Lubberdink is een voorstander van nationale rechten, ook als ze haaks staan op Europese richtlijnen. En Harrie Piekema is meteen weer om als er een uitspraak ligt. Zo is-ie ook wel weer.
Een rechter die van mening is dat de meerderheid niet al te veel juridische bescherming nodig heeft.
Een gevaarlijk precedent, mensen gaan op deze manier steeds minder vertrouwen op de rechtsstaat wat één stap verwijderd is van eigenrichting.
OT
Krijg bij de extension een "503 Error". Is cloudflare weer bezig?
Omgekeerde discriminatie dat een Piet niet meer zwart mag zijn, krijgen we over een paar jaar weer gezeik over als er alleen nog maar witte Pieten zijn,
Wedden dat bij de AH in Belgie de Zwarte Pieten nog zwart zijn.. dat is bij de Hema ook nog zo.
Zwarte piet is per definitie zwart. Dat krijgen mijn beide bloedjes van kinderen gewoon mee. De tyfus voor die laffe honden van Albert Heijn.
Dit land is zo onnoemelijk kapot gemaakt door de PvdA en haar vazallen. Ze haalden honderdduizenden kanslozen naar ons land, verkrachtten het onderwijs en de zorg en drukte hun gelijkhebberige kutmening met allerlei subsidieclowns bij iedereen door de strot. Zodat iemand als Gario echt denkt dat hij een functie heeft op aarde.
Nee stelletje ruggengraatloze kruideniers, een paar door en door gesubsidieerde zeurnegers en wat meelopers in 020 staan niet voor Nederland.
Nou, dat wordt dus shoppen bij de Lidl ofzo.
Schandalig!! Behalve dat we hier in Strijen verplicht oude half bevroren broodjes vreten in de AH van ons aller Bram en dat er 's ochtends om 10 uur nog geen vers brood te bekennen is nu ook de Pieten terreur toegeslagen. Godzijdank komt de Lidl. en zijn we van het hele gezeur af dit is de bekende druppel.
Weg met AH, te duur en nu ook dit nog.
Bezwijken voor een stelletje cultuurfascisten onder leiding van een paranoide neger....
Zo nu op weg naar de Lidl!
Fuck de Albert gein ik rij wel door naar de Jan linde of de plus, goed dat ik dit topic nog net zie voor het boodschappen doen.
Ik kom al tijden niet meer bij AH , te veel paupers, vechtende zatte polen, vijfde generatie turken die geen Nederlands spreken... klaar mee.
De zittende macht ontleent haar persoonlijke machtstatus aan het vertroetelen van buitenlanders en andere minderheden. Bevolkt door figuren die geen persoonlijke kwaliteiten hebben dan meeliften op verwrongen idealen en daarin meegaan/faciliteren en daarvoor beloont worden. Mensen die in het gewone bedrijfsleven compleet zouden falen zijn binnen de overheid competente landverraders. Het is de smaak van de macht waarom ze keer op keer geen onafhankelijke beslissingen nemen. Het wordt tijd voor een revolutie, anders is nederland verloren.
Over 10 jaar vieren we op 5 december Zusterfatima.
Men kwam er achter dat sint toch te veel met de katholieke kerk te maken had, waardoor de andere religies zich gediscrimineerd voelden en Klaas was natuurlijk stigmatiserend omdat het een mannennaam is en puur Hollands, en dat is natuurlijk weer discriminerend voor de 5 miljoen allochtonen die Nederland in 2024 huisvest.
Zusterfatima houdt haar intocht in de Schilderswijk, gesluierd en in zwarte boerka, en is gezeten op een kameel.
De kinderen zingen liedjes als:
oh kom er eens kopschoppen en zie ginds komt de kameel uit het kalifaat weer aan en hoor het zwaard klieft door de nekken maar dat is puur folklore natuurlijk.
Op 5 december gaat ze met haar knechten, ook wel Getinte Rachids genoemd, langs de huizen om baklava te strooien, en kindertjes kunnen hun sandaal zetten met een I-phone 13 erin voor de hulpzusterfatimas.
Als ze dat niet doen vinden ze hem evengoed wel, maar nemen ze ook nog hun Playstation-9 mee.
Maar ook dat is folklore.
Meisjes die stout zijn gaan in de zak mee naar het kalifaat en worden verkocht als slavin, haha ook weer pure folklore.
Jongetjes die stout zijn gaan ook in de zak en kunnen kiezen, óf ze worden hulzusterfatima, óf ze krijgen een oranje jurk aan en mogen op de film.
De Albert Heijn verkoopt geen pepernoten en marsepein meer, maar kromzwaardjes en tulbandjes, mierzoete snoepjes waar je tanden van uit je bek rotten.
En op 6 december mag iedereen zingen:
dag Zusterfatimaatje, daag, daag, getinte Rachid en kan iedereen weer overgaan tot de orde van de dag, zijn of haar huis en haard beschermen, want op 25 december komt de Alahoe-akbarman weer.
Appietheid.
Als je zo graag wilt dat je gelijk bent, waarom ga je je dan zo anders gedragen!
Albert Geyn haalt haar omzet bij gekleurde paupers?
Zojuist alle boodschappen terug gebracht.
Chocoladeletters in de flessen automaat gestopt.
Taai taai in de koffie automaat.
De cassiere bekogeld met pepernoten.
Sin-ter-klaas hoo-li-gans
Gedoogbeleid is over. Zwarte piet gaat ondergronds.
Men introduceert dus een hashtag.
Men introduceert #boycotah.
Wie DTP-er is deze dagen moet zijn geweten opzij zetten, lijkt wel.
nou, je kan er op wachten, volgend jaar gaan ze weer lopen zeiken dat er onder de pieten geen zwarte vertegenwoordigers zijn, racisme dus!
AH gaat gewoon met zijn tijd mee, black is niet meer beautiful, black is uit, blank is in. Andere kleuren kunnen nog wel, maar zwart is echt niet hip meer. Zoals ook multiculti uit is, de integratie voorbij, we gaan weer segregeren, dat is de huidige trend. Een zwarte piet doet afbreuk aan de sfeer van gezellig onder mekaar zijn.
Bij de Plus zag ik laatst wel nog iets liggen met een Zwarte Piet erop.
Ik kom al een tijdje bij de AH en het viel me al op dat er nergens Zwarte Pieten (of Sinterklaas) te zien was op de pepernoten afdeling.
Hè bah.
Het gezeik dat je wist dat zou komen, komt hard en snel.
Okay, sinterklaas is officieel kapot. Jammer voor de kids maar ik kan er niet wakker van liggen. Wel jammer dat er wordt toegegeven aan de terreur van de racismeroepers.
Wat is de slogan nu eigenlijk, "Blanke kids hebben een paardensmoel of wigger-neigingen, allemaal"? Dat is best racistisch van de AH.
roy donderds kom er maar in met je zwarte pieten huispak.
-weggejorist-
Stir Glenfarclas II | 08-10-14 | 09:00
Dat laatste is al een tijdje bekend, Google maar eens op "Pim van Lommel", maar klaarblijkelijk zijn ze er aan de andere kant van de Noordzee na uitgebreid onderzoek nu pas achter.
@knier | 08-10-14 | 09:06 ,
wat een trieste actie, als mensen niet zitten te wachten op de appie gaat'ie vanzelf failliet
Het gaat om hulppiet-pakken... Dus, voor hulp-pieten. Geen ekte-Pieten. Die zijn dus klein, roomblank en heten Sterre, Lev of Benjamin.
Niet heel raar dat deze als zodanig worden afgebeeld op de verpakking van HULPPIET-PAKKEN.
Ergo. De Appie komt hier goed weg. Want ik kan niet zonder mijn afbak Kampioentjes.
Duizenden koppen worden er bruut afgehakt in het Midden Oosten en wij hier in het rijke Westen maken ons druk om zo'n non discussie.
Ik schaam mij gewoon te pletter!
Straks moet ik mij van die RASSISTISCHE Quincy Gario clan nog gaan schamen dat ik een melk/ roomblanke originele Nederlander ben!
Dat destijds blanke kindslaafjes werden geroofd, meegenomen op de boot, en verhandeld door Zwarte Pieten (eigenlijk moorse piraten, en moren zijn pik- en pikzwart) klopt weer wel. Alleen, dan heeft dit kindslaafje toch echt het verkeerde pakje aan. Daar hoort een zwarte in. Niet het blanke kindslaafje.
Het hele verhaal is gebaseerd op de legende van Basilius of Basilio. Geen zin om een link te plakken. Dat heb ik eerder al meermaals gedaan.
Google er zelf maar op, Quinsy en fans!
Het is wachten tot iemand de geschiedvervalsing van Quinsy en die idote magistraten recht zet.
Dag Albert, Hallo Jumbo!
Het smerige is dat ze proberen het onopvallend te doen. Niet als enorm statement, maar gewoon lalala, kijk hier twee verklede kindjes, eentje als paard en eentje als hulppiet... En de echte zwarte piet? Nee die staat geheel toevallig nergens op de afbeeldingen in de winkel, is gewoon toeval hoor.
En ze gaan maar even gauw voorbij aan het feit dat kindjes die zich verkleden als hulppiet vaak ook geschminkt zijn, de vuile mini-racistjes!
knier | 08-10-14 | 09:06
LOL, Albert Heijn is armoede!
Het is ook wat dat die zwarte pieten kennelijk zo lui en werkschuw zijn dat witte kinder-hulppietjes hun werk moeten overnemen.
Hommel | 08-10-14 | 08:52
Ik heb nog geleerd dat dat met de kinderwet van van Houten het geval was en dat was in 1874.
AH, what's in initials....
Dan gaan we daar dus niet meer naartoe, ik vond de AH toch al veel te duur.
En inderdaad. Exit ah. Ik moet er de auto voor pakken maar dat wordt naar de jumbo en de lidl.
m.ad.nl/ad/m/nl/1040/Den-Haag/article/...
Zo kan het ook.
Lekker boeien dat hele zware pieten verhaal.
Een rechter die Dick Slump heet is dan wel weer een grinnikje waard... hihi
Gelukkig maar één chocoladeletter nodig om de boycotlijst aan te vullen: HEMAH
Weer een winkel die ik voorbij ga lopen. Belachelijk dit dat buigen voor de "massa" van enkele honderden... TOV miljoenen.
Boycotten die handel en klaar met AH
Alle retailers zijn bange plofkipjes, immers de boel al aanpassen op voorhand. Dit is het zgn "chilling effect" wat veroorzaakt is door de discussie. Laf maar waar, het blijft een grootgrutter en die wil geen centjes mis lopen, dan zwarte piet maar op offeren.
We leveren steeds meer in, en krijgen steeds minder terug. NL2014
Dus apie dat wordt geen boodschappen meer doen bij AH.
Ik heb een enorm gruwelijke hekel aan de gekwetste zeurneger. (Wit/zwart)
Kunnen we het woord zeuren niet vervangen door neger- en? En negerkousnals vervanger van zeurkous?
Lubberdink: een eurosceptische D66-er. Dat dan wel!
Zijn ze daar aan de Provinciale Weg in Zaandam helemaal knettergek geworden? Vanmorgen nog niks van gemerkt toen ik er langs reed.
Ik zag het maandag ook al in Leiden en begon me boos te maken, toen ik zag dat er ook gewoon echte Zwarte Pieten tussen het assortiment liggen en deze foto's niet afwijken van het soort foto's voor bv de boerderijdierpakken
Tanja Jess is TEGEN Zwarte Piet en doneert zelfs on de rechtzaak te betalen.
www.facebook.com/tanja.jess
Zag gisteren chocoladeletters bij de Emtee met een getekend bakkertje ipv sint/piet. Het is toch een beetje als Kerstmis zonder kerstboom, Pasen zonder paashaas, Carnaval zonder confetti.
Gelukkig is er leven na de dood.
www.telegraph.co.uk/science/science-ne...
Maartje nou niet zo druk. Door al dat geschreeuw tegengaan actie krijgen ze alleen maar een podium. Als iedereen het op zen beloop had laten gaan wad het vuurtje allang weer gedoofd
-weggejorist-
Schaf gewoon dat hele Sinterklaas af. Schaf trouwens ook kerst maar af. Allemaal commerciële waanzin wat elk jaar vroeger begint. Zijn we ook gelijk van het zwarte pieten debat af.
@MX Daddy | 08-10-14 | 08:53
Tanja Nooo!
Wanneer geven wij, witte pieten, eens een signaal af? Waarom een discussie over zwarte of witte Piet? Waarom geen zwarte of witte Jan? of Gudde-Pepijn? We zijn altijd de klos en negatief gestereotypeerd. Ik noem een Piet Snot, Piet Verdriet, Malle Pietje.....
Ik stel een compromis voor. Sinterklaas en witte Quincy?
Ik zou de AH wel willen boycotten, maar ik kwam al nooit bij die maffia-winkel die kleine leveranciers afperst.
That's it! Boycot AH, totdat ze weer normaal gaan doen.
mensen die zich druk maken om de kleur van een kindervriend, of die nu wit of zwart is, moeten echt eens in therapie.
Hmmmm, waar moet ik nou op zondagmorgen voortaan mijn stokbroodjes vandaan gaan halen...
De Sinterklaasrechter is jaaaaaarig
Zet hem op de pot
Hij begint te stinken
Gooi de rechtbank op slot
Net als HEMA voor mij geen AH meer.
Dat worden minder aankopen bij de AH.
Koop ik het snoepgoed wel bij de Action.
Goedkoper en Zwarte piet!
Kijk eens op die facebook pagina!
Zelfs bekend nederland, TANJA JESS, doet een donatie om de rechtzaak te kunnen betalen. Niet normaal zeg, boycotten die trut en die vent van haar ook.
Hoe haalt ze het in haar hooft.
Geenstijl, doe daar eens wat aan, maak het bekent!
Tanja Jess is TEGEN Zwarte Piet
Stigmatiserend want hiermee wordt aangegeven dat zwarten te lui zijn om te werken of er tijdens het werk zo'n zooitje van maken dat het het beste is om een blanke in te zetten.
Foei, ga je schamen, AH.
Hmmm... dus als een HULPJE blank is mag het ineens wel?
De kinderarbeid werd in 1902 afgeschaft. Daar zeikt niemand over.
Ah het witte Nederslaafje van zwarte Piet, zoals buiten het sprookje zeg maar. De werknemer.
De enige juiste reactie op de zwarte piet hetze is dat we zwarte piet een nog slaafser uiterlijk geven. Die gouden oorring kan ook best door zijn neus bijvoorbeeld.
Ik vind het niet raar. Ze verkopen hulppietpakken. Kleine kinderen die hulppiet spelen zijn bijna nooit geschminkt dus zo vreemd is die foto niet.
Hulppietje... wat klinkt dat weer beroerd. Noem het dan piet met ondersteunde taken.
Appie toegevoegd aan het lijstje om te boycotten.
Ik boycot vanaf nu de albertheijn
Alexander pechtold is de grootste dreiging van onze samenleving!
Oke, na Hema is AH voor mij ook exit!
Boycot
Albert
Heijn
------
BAH!
Hmm, de C1000 is er ook nog. Zien wat die doet. Kiloknallers en plofkippen verkopen ze daar in ieder geval nog wel. Tegen de zeurterreur van die andere beroepszeikerds in.
Nederland is veel te tolerant voor intolerantie.
Bah, wat politiek correct toch weer. Maar wel vol mee gaan met alle islamitische tradities. BAH!
Godver. Nu moet ik verder rijden voor mijn boodschappen.
Hahaha, leuke denkrichting. Zwarte piet is een dermate belangrijke functie, dat kan je niet aan volwassen neger overlaten. Daar huren we een roomblank kinderen-voor-kinderen kind voor in.
RIP Zwarte Piet
Verwacht dat de Jumbo heel groot gaat worden indien zij zwarte piet in z'n huidige vorm gaan behouden.
En dan gaat het opeens heel rap. Het is nu wachten op de anti-kinderarbeidlobby...
Zo vermoeiend dit. Bukken voor een handje vol klagers. AH loop ik dus voortaan voorbij, keus zat in de buurt hier dus AH kan ik misschien als kiespijn. Ze stoppen maar zo'n smerige politiek correcte Hema worst in hun aars....
Boycot dan maar?
Die hele discussie mag nou wel ophouden hoor
WTF Krijgen we die onzin nu ook al bij 'onze' appie. Grmpf... Toon ballen (en peperNOTEN) en toon zwarte piet gewoon af.
Iets met zwarte piet stickers maken en die er overheen plakken? ...
REAGEER OOK