achtergrond

Geenstijl

Leger van God, bid ISIS kapot!

hetlegervangod.jpgJaap Bönker is een soort Sergeant-Generaal van de Gristelijke Special Forces en hij heeft de strategie gevonden om ISIS voor eeuwig te verwoesten. Gebed (mirror). Als wij als christenen bidden tot onze god (niet te verwarren met allah, hun god), dan zullen alle radicale moslims als ware het magie de here Jezus vinden en dan zal het vrede zijn. Kijk. Hier zegt hij het: "Ik hoor zelden of nooit mensen bidden voor de leiders van Hamas, Isis, Boko Haram, radicale moslims en noem maar op, dat hun zielenleven wordt aangeraakt door de liefde van de Here Jezus. Daar ligt een sleutel voor herstel en vrede. Als de radicale moslims tot geloof komen in de Here Jezus dan veranderen situaties." Kijk, dat doet die moslims (die niks met de islam te maken hebben) meer pijn dan een maand bombarderen van de Amerikanen. Je kunt zeggen van die lasergestuurde 500-tonners die de Yanks op Isis smijten wat je wilt, maar ze raken echt niet het zielenleven van jihadi's aan met de liefde van de here Jezus. Overigens geeft Jaap Bonkbonkbonk wel aan dat JHWH een plan heeft met alle onthoofdingen en massa-executies van ISIS. Oh, JHWH, dat is de hippe gangsterbijnaam van Jezus op de straat, je weet zelluf. Oftewel, geen zorgen. Al die miljoenmiljard doden die ISIS bijschrijft in de geschiedenisboeken zijn het plan van god en als we gewoon braaf bidden lost dat hele probleem zichzelf op. Wat is dit toch eigenlijk een prachtige planeet, als je gelooft in het bestaan van god. Althans, de goede god. Niet die foute, die allah. Dan gaan dingen alleen maar stuk. Laat ons vechten met de kracht van gebed! Dat zal de koppensnellers leren.

Reaguursels

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.