Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Oh noes. Kruistocht tegen islam in volle gang

fuckdatslachtoffergejank.jpg"Er hoeft maar één persoon te zijn die dit als zijn persoonlijke djihad opvat en de oorlog begint ook in Nederland. Ik vrees dat het dan niet bij die ene persoon blijft die dan hier gaat strijden. Ik kan mijn haat nog binnenhouden." Aldus een Schilderswijkmoslim over de inzet van Nederlandse F16s in Irak. Want het kapotdoodmaken van ISIS is volgens velen daar 'een aanval op de islam.' HEE MAAR WACHT EENS! ISIS had toch niks met de islam te maken, volgens iedereen aan de correcte zijde van de fatsoenskloof? Lijkt wel of er nu eentje toegeeft dat ISIS kapotmaken = islam kapotmaken. Nouja, goed te weten dat we zowel daarginds in Zandbakkistan als hier in Nederland in oorlog zijn. Veep Asscher persconfereerde zojuist dat we in verband daarmee waakzaam moeten zijn en vooral niet provocerend moeten gaan doen met bijvoorbeeld militairen in uniform laten rondlopen op eigen bodem. Het sarren van zielige moslims die zo ontzettend gemeen onder vuur liggen sinds de islam op 11 september 2001 de oorlog verklaarde aan het Vrije Westen neemt nota bene in diezelfde Schilderswijk stuitende vormen aan. Treiterjood Fabrice Schomberg wil zomaar een Loofhutje neerzetten bij zijn huis. Hij vroeg er keurig een vergunning voor aan maar kreeg van de politie alvast te horen dat het geen goed plan is, gezien de sentimenten in de buurt. Volkomen terecht natuurlijk, openlijk joods zijn is net als openlijk werken voor onze krijgsmacht allemaal deel van de kruistocht die gevoerd wordt tegen de islam. Laten wij degenen die hun haat tegen ons nog binnen kunnen houden diep dankbaar zijn, laten we vooral niets doen dat deze getergde zielen zou kunnen doen ontvlammen en om godswil, laat ons buigen, verstoppen, ontwijken en op eieren lopen. Daar winnen we inderdaad de oorlog niet mee, maar dan wordt er in ieder geval niemand gekwetst. Het Kalifaat bereiken via slachtofferschap, dat kan alleen in een ziekelijk correct landje.

Reaguursels

Inloggen

Het zou toch ook zomaar kunnen dat er dadelijk een Anders Breivic opstaat en een hele moske leeg schiet.

h.a | 28-09-14 | 05:11

Zet een groot hek om de Schilderswijk, met een bordje verboden te voederen.

h.a | 28-09-14 | 05:01

-weggejorist-

Blanke ras | 27-09-14 | 21:21

* De schilderswijk uit de boeken verwijderen doet *
Afgeschreven en in eigen sop laten gaar koken...

Rest In Privacy | 27-09-14 | 19:50

Tja, in Den Haag worden de daders beschermd. Dit blijft zo net zolang tot wij als burgers niet meer wegkijken uit angst voor geweld. Bestuur is niets anders dan ren afspiegeling van onszelf. En dan bedoel ik samen opstaan, incasseren zonder te schelden of zelf geweld te gebruiken. Dat is uitdagend, maar beter dan mopperen langs de zijlijn. In het geval Loofhut; je steunt deze meneer en nodigt inderdaad ook de omgeving en andere religies uit. Niet alleen achter de gordijnen wegkijken en berichtjes posten op GS.

Haagse Tokkie | 27-09-14 | 11:40

Die moslims zijn net boeren. Dan is het geen islam, dan is het wel islam. Waarom geef je gewoon niet toe, dat je er zelf niks van snapt. Of wil je koste wat het kost underdog blijven. Zoiets als GL figuren, die hebben ook altijd wat te janken en weten het ook niet. Dan niet meedoen, dan wel. He Bram.

Rest In Privacy | 27-09-14 | 11:29

Waar blijft de EU met hun expertise?
Oja EU=FAAL, gaat alleen over burgertje pesten

ET007 | 27-09-14 | 09:25

Het is een Zionistisch complot en/of het heeft niks met de Islam te maken. Waarom zo boos?

Muggenmepper | 27-09-14 | 08:59

Turkse Koerden (moslims) willen en gaan desnoods illegaal de grens over om te vechten tegen IS. Het gaat dus niet om islam als geheel. IS is blijkaar een organisatie die de islam gebruikt om verschil te maken tussen ubermenschen en untermenschen. En waarom zou je dat willen?

kloopindeslootjijook | 27-09-14 | 08:46

We halen deze week duizenden paarden van Troje binnen. Nu nog als zielige vluchteling aankloppen. Over een paar maanden hier in Nederland de Jihad strijden. "wees allen waakzaam"

Europa nee | 27-09-14 | 07:30

Veep ?
Ik las even veet.
Zou trouwens niet gek zin als alle moslimmannen aan de veet gingen.
Dan zouden ze er iets minder onaantrekkelijk uitzien.

Rest In Privacy | 27-09-14 | 06:47

Laten wij degenen die hun haat tegen ons nog binnen kunnen houden diep dankbaar zijn, laten we vooral niets doen dat deze getergde zielen zou kunnen doen ontvlammen en om godswil, laat ons buigen, verstoppen, ontwijken en op eieren lopen.
.
______
.
Laten we bidden,... en, als onze hoofden vallen, het andere wang toekeren.

Rest In Privacy | 27-09-14 | 06:41

Lief Zijn Voor Elkaar !
*klaar is met paarlen werpen*

hallevvezool | 27-09-14 | 06:17

-weggejorist-

h.a | 27-09-14 | 05:56

Moeten wij bang zijn?,dacht het ff niet.laten de moslims maar goed naar onze geschiedenis kijken hoe nsbers en moffen hoeren hun huis werden uit getrokken,dat kan zomaar weer gebeuren 100 tegen 1

h.a | 27-09-14 | 05:40

"openlijk joods zijn "
wat is dat toch met dat joden knuffelen? Joden zijn geen haar beter dan moslims, alleen weten ze het beter te verbergen.

swift1.6 | 27-09-14 | 04:44

Isis heeft niks met islam te maken. De islam is de religie van de vrede, terwijl isis voortdurend geweld gebruikt. Het zijn vooral kansarme jongeren, die zich aansluiten bij isis, om toch nog ergens bij te horen.Ze hebben de boot gemist en zitten al vol rancune. Dan hoeft zich maar een jihad baardman aan te dienen, en ze lopen achter hem aan, ongeveer zoals dat germaanse volk in crisis achter die snor aanliep. Daar kwam ook weinig goeds van, nouja, de Autobahn dan. Jihad is wat vroeger de hippie underground was. Alleen, toen trokken ze een oranje jurk aan en rookten zich suf aan wiet terwijl men zich nu, in het kader van de vooruitgang, bezighoudt met koppensnellen. Nogmaals de basis is, dat deze jongeren niet inpasbaar zijn in het westerse systeem van iphone en audi.

j.m.de graaff | 27-09-14 | 02:33

Schaaldier | 27-09-14 | 01:59
Scheerapparaat moet zijn defensieapparaat, sorry. Geen drank in het spel maar autocorrectie

Schaaldier | 27-09-14 | 02:06

Ter aanvulling wil ik wel duidelijk maken dat ik het op geen enkele manier eens ben met oorlog, door wie of wat dan ook en om welke reden dan ook ingezet. Ik heb het ook gehad met het collectieve slachtofferschap van onze medelanders. Maar het blijft belangrijk om verder te kijken dan wat we op tv kant en klaar voorgeschoteld krijgen.

Schaaldier | 27-09-14 | 02:02

Lieve GeenStijl, in deze video wordt nog eens duidelijk uiteengezet waarom de VS en een aantal vermogende knakkers uit landen rondom Syrië daar nu oorlogje spelen, en hoe ze al jaren IS lopen te financieren. Als dit klopt, dan heeft IS inderdaad niet zoveel direct met de islam te maken maar wordt deze organisatie zwaar gesponsord door het land wat wij nu gaan bijstaan in hun machtshonger. The Truth About U.S. Air Strikes on Syria With Sy…: youtu.be/8nyUnWW5Hh0
Syrië heeft blijkbaar zelf een enorm scheerapparaat, maar dat moet tegen de vlakte. Ook moet de regio nog instabieler worden. Vergeet niet dat de VS geld en macht zijn kwijtgeraakt en dat moet blijkbaar ten koste van alles hersteld worden. Als tengevolge van de huidige ontwikkelingen ook Europa wordt meegezogen, wordt uiteraard de Euro ook instabieler dan die al is. Komt dat effe goed uit...

Schaaldier | 27-09-14 | 01:59

Aanslagen door moslims tegen eigen burgers en Joden is precies waar de eurofiele politiek op hoopt, die overgens 'eigen burgers' niet kennen, wij zijn slechts voedsel voor ze.
Door de 'boze' islam te bestrijden kunnen ze de 'goede' islam blijven binnenhalen. Het onvermogen tot discriminatie en het verbod op racisme heeft toch wel zo zn voordelen, alleen niet voor u, aanstaand bommenvleesch....

G. Raayer | 27-09-14 | 01:22

Kaan78 | 27-09-14 | 00:40
Nee, dan de hoogstaande moraal van de koppensnellers.
Verder gebruikt een verstandig mens alleen wc papier, anders verstopt de boel.

gutgutgut | 27-09-14 | 00:48

ZonderNaam | 26-09-14 | 22:48
Natuurlijk bestaat de gematigde islam wel. En goddank zijn de meeste moslims aanhanger daarvan. De gematigde islam is de islam die zich binnen onze rechtstatelijke grenzen beweegt of een die in een moslimland beleden wordt waar men geen sharia heeft ingevoerd en/of dat welvarend is. Je kunt niet ontkennen dat je van de meeste moslims geen last heb en ook niet zult hebben.

Het probleem is echter dat de radicalere visies aan populariteit en invloed toenemen. En een groot gevaar kunnen vormen aangezien ze niet bepaald gematigd staan tegenover onze westerse waarden. En daar is de islam i.d.d. vatbaar voor. Want -dat geven experts aan- in wezen is de islam een imperialistische ideologie. En die kan zeer gemakkelijk worden gebruikt door machtswellustelingen of worden aangewend door achtergestelden, die maar niet snappen waarom ze niet zo superieur zijn als ze pogen te denken.

Maar er bestaat wel een gematigde islam. Mensen hebben blijkbaar een dergelijke versie kunnen construeren en daar hun vredelievende islam van gemaakt. Daar is de koran een boek met leefregels gericht op goede daden doen en de jihad meer een geestelijke strijd (zoals bij de christenen). Probleem is echter dat door culturele verschillen en daaruit voortkomende wrijvingen met onze normen en waarden radicalisering snel op de loer ligt. Deze wrijvingen leiden immers tot gekwetstheid (gekatalyseerd door culturele factoren als superioriteitsdenken, eergevoel etc. en het slachtofferdenken als 'minderheid'; hoewel dat laatste natuurlijk komt door een gebrek aan willen integreren of beter: assimileren) maar misschien speelt ook de vermeende (sociaal-economische) achtergesteldheid een rol.

Het is dus balanceren op dun eis met delen van de moslims in ons land. Maar we hebben ze ooit zelf welkom geheten. Ze gaan hier niet meer weg. Daarom kunnen we beter er het beste van maken. Het enige wat we dus kunnen doen is ervoor zorgen dat ze gematigd blijven.. of beter nog dat ze assimileren (wie betoogde ook alweer dat gemengde huwelijken goed zouden werken?, haha). Daarbij kunnen veel middelen worden aangewend (i.i.g. niet rapworkshops of thee drinken). Maar wat niet helpt is aldoor roepen dat een gematigde islam niet bestaat. Gematigde moslims bestaan wel en zijn in de meerderheid hier. Laten we dat vooral zo houden, maar dat doe je niet door ze te vervreemden, door ze op 1 hoop te gooien met de radicalo's.

M-Bozz | 27-09-14 | 00:43

Erg smaakvol ook om iemands heilige boek in de wc te stoppen. Dat is ook het morele failliet van Nederland/Westen.

Kaan78 | 27-09-14 | 00:40

Wie zulke koppensnellende bandieten steunt, al is het maar met woorden, is een vijand van de samenleving.
Die alevitische moslim Khalid Ergüz kan beter op zijn hoofd passen in plaats van begrip te tonen voor IS aanhangers.

gutgutgut | 27-09-14 | 00:38

gelukkig zijn moslims heel herkenbaar..
verstoppen onder Nederlanders zit er niet bij.. doeii

nietnietniet | 27-09-14 | 00:36

Al die mensen die riepen dat Fortuyn ongelijk had, of Theo van Gogh, of Wilders, die moeten zich toch maar eens achter de oren gaan krabben, de strijd komt naar dit land toe.

Moonwarrior | 27-09-14 | 00:35

Wat een walgelijke uitspraak van die Schilderswijk moslim.
Zulke mensen horen niet in Nederland thuis PUNT.
Ik mag aannemen dat moslims die in het openbaar dit soort uitspraken doen een bezoekje van de diensten krijgt? Meneer Opstelten?

Dhr. de Wit | 26-09-14 | 23:55

Jamal Saidi is voorlopig niet welkom in Saoedi-Arabië.
Die kan de hadj naar Mekka wel op zijn buik schrijven.
Vaarwel paradijs, Jamal.

Jan Dribbel | 26-09-14 | 23:43

Hun haat wordt veroorzaakt door gebrek aan erkenning voor hun aan hen zelf toebedeelde superioriteit. En een onvermogen tot kritische zelfreflectie en invoelen in de omgeving. Puur narcisme dus.. Ze begrijpen het gewoon niet.. waarom ze fout zitten en men tegen hen is..

M-Bozz | 26-09-14 | 23:38

Beste Jamal en Faisal van het Trouw-artikel,

Kom voor een keertje eens uit die slachtofferrol! Wees ene man. Denk eens gewoon na.

Ja het is een kruistocht tegen de islam. Tegen de radicale islam i.d.d. En naast olie/handel (jullie heilstaatjes kunnen ook niet zonder) is dat vanwege veiligheid. Niemand in de wereld zit te wachten op de radicale islam. Snap dat dan.

En ja. Toevallig is nu de soennitische sekte de lul. Omdat die toevallig niet zo geweldig is.. met je misplaatste superioriteit. Snap dat dan.

Bovendien heeft het Westen de soennieten onder Saddam jaren hun gang laten gaan. Maar blijkbaar is dat niet zo'n geweldige denominatie..

Denk voor een keertje na. Gebruik die grijze massa i.p.v. je misplaatste emoties.

*potje janken doet

Beste

M-Bozz | 26-09-14 | 23:33

Waarom gaan ze niet terug naar hun thuisland?
Ze mogen niet van de sociale dienst, vanwege verlies van uitkering.
Zo zie je maar weer, het is altijd de schuld van anderen.

Jan Dribbel | 26-09-14 | 23:29

ZonderNaam | 26-09-14 | 22:48
Kenners zeggen ook dat er niet zoiets als een "gematigde islam" bestaat.
"Gematigde islam" is een leugen van de Nederlandse politiek die wanhopig probeert de steeds duidelijker worden ramp met de door hun aan ons opgedrongen multiculti te bagatelliseren.

Moi2 | 26-09-14 | 23:25

'Maar ik ben bang dat het probleem van de gewapende djihad naar de wijk wordt gehaald", zegt de Marokkaans-Nederlandse Esma Hajiloui (32).'

'de vraag is of dat genoeg is om te voorkomen dat ze hun woede buiten gaan afreageren. Ze zijn jong en denken onvoldoende na over de gevolgen van hun daden.'

"Ik hoor bij mijn vrienden de boosheid. Ze haten door hun persoonlijke omstandigheden al bijna iedereen die ook maar iets met de Nederlandse overheid te maken heeft, maar nu die zich gaat bemoeien met de strijd, vrees ik dat het ontzag voor bijvoorbeeld de politie helemaal verdwijnt"

"Nederland moet zich niet bemoeien in de strijd in Irak. Amerika voert al jaren een kruistocht tegen de islam. Ze willen dat iedereen gematigd is. Maar er is maar één islam en die is onvernietigbaar: de soennitische islam, waar ik ook in geloof."

"De VS gebruiken moslimlanden alleen maar voor olie. Als die er niet is, zijn ze in geen velden of wegen te bekennen. Puur eigenbelang, en Nederland doet er lustig aan mee. De grote baas gaat, dus dit land, het schoothondje, ook. We hoefden niet bang te zijn voor aanslagen, maar nu wel, denk ik.'

"Dit is niet alleen olie, of die arme vluchtelingen en minderheden. Dit is een strijd tegen de islam."

Een duidelijker oorlogsverklaring kan bijna niet.
Het kabinet zou in spoedzitting moeten bijeenkomen om zware maatregelen te treffen.

Indianaskywalker | 26-09-14 | 23:18

Bernard Couperus | 26-09-14 | 22:58
Je hoeft het niet eens te zijn met mijn verzoek.
Jouw mening en visie geven mag, mits respectvol en constructief. Alleen maar zeggen dat je vroeger naar toen was geluk heel gewoon hebt gekeken is een overbodige opmerking.

happysolo | 26-09-14 | 23:17

francisca van jole | 26-09-14 | 22:22
Ik hoop ook dat het anders kan maar na al deze jaren geloof ik er niet meer in.
-
Wat betreft Wilders geef ik je gelijk.
Hij is niet diplomatiek genoeg.
Maar zijn boodschap is vele malen beter dan de bij elkaar gelogen en aantoonbare onzin die pro-multiculti Nederland al die jaren gebracht heeft.
-
Als ik moet kiezen tussen een prachtige verpakking met een goedkoop plastic nep klokje zoals pro multiculti Nederland heeft of een oude schoenendoos met een fonkelnieuwe originele Rolex Oyster van Wilders neem ik die schoenendoos wel.
-
Ik kies liever voor de boodschap dan voor de verpakking en daarom zal ik Wilders bij de verkiezingen weer steunen.
Maar ik het fijn vinden als hij een paar debatteer lessen gaat nemen of op zijn minst een paar video's met Pim Fortuyn gaat bestuderen.

Moi2 | 26-09-14 | 23:17

'Gisteren was ISIS een zionistisch complot. Vandaag is iedereen die dat zionistisch complot bestrijdt een kruisvaarder.'
Jan Passant mk2 | 26-09-14 | 20:08
====
Treffender kun je hun gekte niet verwoorden. De islam lijkt wel een geestesaandoening.

malang | 26-09-14 | 23:03

Wanneer komen de kalasjnikov's op de markt voor de gewone burger ?
Gadverdamme maar zo ga je wel denken.

Real Dutch Meat | 26-09-14 | 23:00

@happysolo Ik heb de jaren zeventig meegemaakt. Toen was geluk nog gewoon. Jij waarschijnlijk niet.
Anyway, zonde van mijn tijd om verder off-topic te reageren op een puber zoals jij.

Bernard Couperus | 26-09-14 | 22:58

Mooi stukje uit het gelinkte Trouw artikel:

"De Marokkaans-Nederlandse winkelmedewerker Jamal Saïdi (27) uit de Schilderswijk is duidelijk: "Nederland moet zich niet bemoeien in de strijd in Irak. Amerika voert al jaren een kruistocht tegen de islam. Ze willen dat iedereen gematigd is. Maar er is maar één islam en die is onvernietigbaar: de soennitische islam, waar ik ook in geloof."

Zie je wel, islamcritici en moslims roepen feitelijk hetzelfde. Het is alleen de Linkse Kerk die steeds beter denkt te weten en met haar 'gematigde islam' sprookje aan komt zetten.

ZonderNaam | 26-09-14 | 22:48

@francisca van Jole
Inderdaad, Geert Wilders is natuurlijk niet gek, hij weet de opinie te bespelen en spreekt duidelijk Nederlands. Zijn fout is echter dat hij soms te ver gaat hetgeen hem stemmen kost. Fortuyn was intelligent en had een enorme dossierkennis en had wat minder extreme standpunten. Het lijkt wel of de isolatie Wilders de realiteitszin langzaam beneemt. Van Boer Koekoek via Janmaat en Fortuyn naar Wilders bij gebrek aan een alternatief neig ik er ook naar.

Drs.B | 26-09-14 | 22:39

Well, fuck them !!!......... wilde ik eigenlijk zeggen, maar ik hoor net dat ik in dialoog moet gaan met ze. Sorry.
"Hallo, ik wil graag met jou in dialoog, kan dat?"
"Mijnheer, mijnheer, mag ik wat zeggen?"
"Ja, natuurlijk mag dat".
"U stinkt!!!!"
"Oh".
Heb ik echt meegemaakt. Daarna ben ik uitgemaakt voor Jood en drie keer in mijn gezicht gespuugd.

asylumstreetspanker | 26-09-14 | 22:38

@appelvink | 26-09-14 | 22:18
Amen!

343 | 26-09-14 | 22:36

Isis. hehe,, weet nu eindelijk waar het voor staat. EISEIS. Wij eisen uitkering. Wij eisen nedelandse militairen lopen met gek hoedje. Wij eisen alle vrouwen geen rok. Wij eisen baard voor iedereen. Wij eisen moskee. Wij eisen geen demonstratie in onze buurt.Wij eisen geen homo. etc.etc

viridis | 26-09-14 | 22:32

Bernard Couperus | 26-09-14 | 22:30

Moet jij niet naar bed?

happysolo | 26-09-14 | 22:32

@ francisca van jole
Pim Fortuyn, ik zag hem vaak op de universiteit. Geert Wilders: dat is een onverstandige, provocerend figuur. Maar alleen al het feit dat Geert als volksvertegenwoordiger NIET in vrijheid kan leven in zijn eigen land, is voor velen voldoende reden om hier met volle overtuiging op te stemmen. Er is geen alternatief, dan op de PVV stemmen (helaas). Ook ik had echter veel liever Pim Fortuyn gezien.

Bernard Couperus | 26-09-14 | 22:30

Ach, ik zal het niet over mijn fantasie hebben. Maar het betreft een jihadist, een opgerolde koran en een anus. En het kost mij ook steeds meer moeite om me te beheersen.

ratelaar | 26-09-14 | 22:27

@Moi2 | 26-09-14 | 22:07
Ik hoop er nog steeds op dat de dreiging en de overlast van moslims voldoende zal zijn om de mensen in te laten zien dat deze regering niet de oplossing is.
Het grote probleem is echter geert Wilders, hij heeft teveel dingen gezegd en gedaan die bij een grote groep mensen niet in goede aarde is gevallen, zelfs veel mensen die helemaal zat van Marokkanen zijn gaan niet op hem stemmen.
Helaas kan hij niet in de schaduw staan van Pim Fortuyn.
Ik vervloek nog steeds de dag dat Volkert van der Graaf hem door het hoofd schoot.

francisca van jole | 26-09-14 | 22:22

Nederland moet zo snel mogelijk zich ontdoen van alle aanhangers van politieke islam. Daarnaast zou mijn voorstel zijn dat we trots en fier moeten zijn. Dan maar opgeblazen worden door een-of-ander allah-hak-bar figuurtje. We moeten toch een keer gaan.
Dus:
- militairen overal en altijd in uniform laten lopen;
- meer inzet ri. Syrie en Irak tegen ISIS;
- duidelijke taal vanuit regering dat Nederland opgebouwd is op humanistische en christelijk-joodse grondslagen (vergelijk laatst premier van Australie);
- iedereen moet nu kiezen: kies je voor Nederland en alles waar NL voor staat, of kies je anders? In dat laatste geval: graag vertrekken, en financieel stimuleren;
- geen gezinshereniging vanuit moslimlanden;
- grenzen voorlopig dicht; Meer financiele steun voor opvang in regio al daar;
- NL's burgerschap, taal, cultuur, geschiedenis en waarden/normen als norm stellen.

Vervolgens kunnen we met zijn allen keihard de schouders eronder zetten om van dit land iets moois te maken. Turk, marokkaan, surinamer, allochtoon, kaaskoop, autochtoon; deze termen bestaan dan niet meer en worden ook niet meer gebruikt.
We zijn voortaan NEDERLANDER. Net als dat iedereen in Amerika, Amerikaan is.

Bernard Couperus | 26-09-14 | 22:19

Anno 2014 in Nederland:
Militairen kunnen maar beter niet in beroepskleding buiten de deur
Dames kunnen maar beter niet meer op 'n terras een wijntje drinken
Joden kunnen maar beter geen loofhutje bouwen
Rutte kan maar beter liegen dat marocs tot z'n beste vrienden behoren
De politie kan maar beter de-escalerend optreden ipv handhaven
Van Aartsen kan maar beter liegen over het kalifaat Schilderswijk
-
Reden voor al deze nonsens? De booslim kan getriggerd raken, en zomaar plots ontaarden in een beestachtige koppensneller. Omdat de booslim denkt het recht te hebben u en mij te doden, want u en ik leven niet volgens de regels van ene Mo, pedo en nepprofeet. Ergo:
De booslims vreten al decennia uit de ruif, die de kaffir vult.
De booslims nemen schaamteloos onze openbare ruimte, scholen en onze huizen in beslag.
De booslims claimen rechten die zij de autochtonen willen ontnemen.
-
Wij moeten deze booslims zien kwijt te raken uit ons ooit zo mooie vrije Nederland, op wat voor manier dan ook.
Want booslims zijn geen mensen, althans geen mensen die kunnen evolueren en zich aanpassen aan de tijd waarin wij, beschaafde mensen leven.
Hun trieste leven speelt zich nog af in het jaar 600. Barbarisme is nog steeds hun ding. Afbraak, puin, zand, dorre grijze woestenij, kortom alle vooruitgang kapotvermoord, daar voelen booslims zich thuis.
Schoonheid, vrede, opbouwen en genieten van dit aardse leven is niet aan de booslims besteed.
Stuur ze terug naar hun kalifaten, hun geitenstallen, hun trieste woestenij en hun mooie vooruitzicht op allah's hoerenkast. Gaan ze niet vrijwillig? Help hen 'n handje.
Ik ben er klaar mee, ik pruim ze niet meer.

appelvink | 26-09-14 | 22:18

Weten we nog hoe van Aartsen zei dat er helemaal geen problemen in zijn stad waren?

Moi2 | 26-09-14 | 22:18

Gelukkig voor hun hebben vele islamieten ondertussen al een tweede huis in hun eigen zandbak bij elkaar gespaard van de gulle uitkeringen en bijdrage dan wel aftrekposten die de gehate Nederlanders hun toebedeelde.

deraderendraaien | 26-09-14 | 22:15

francisca van jole | 26-09-14 | 21:05
Ik zou het ook graag anders zien maar er is geen schijn van kans dat onze huidige multiculti geïndoctrineerde wegkijk politici dit probleem gaan oplossen.
Ze zullen, zoals ze al jaren doen, door hun laffe houding dit probleem alleen maar verder laten escaleren.
Een moslim aanslag zal het snelste manier zijn om van deze politieke kliek af te komen.
Die worden vervangen door politici die niet bang zijn voor hun moslim achterban want die willen helemaal geen moslim achterban.
-
Die moslim in Den Haag waarschuwt de Nederlandse bevolking dat bij moslims de vlam in de pan kan slaan maar vergeet daarbij dat het ook andersom kan gebeuren.

Moi2 | 26-09-14 | 22:07

In Nederland, maar ook in de rest van Europa, begint het kristal langzaam te rinkelen. Er komt een nacht dat alle hoofddoeken en djellaba's uit het straatbeeld verdwijnen.

We wachten op de dag dat ze zelf de lont in het kruitvat stoppen.

En hooguit ergens achter een boekenkast dat er nog een te vinden is.

BraadWorstLul | 26-09-14 | 22:07

Ik denk dat als in Typisch Nederlands de hoofddoekjes door de lucht gaan vliegen dat we er dan redelijkerwijs van uit kunnen gaan dat Market Garden een feit is, waarschijnlijk
na het vrijdags gebed... Be ware, ga niet tijger doen als je poessie bent.

happysolo | 26-09-14 | 22:04

Wat een land... alle militairen in uniform in hrt ov we zijn in oorlog.

robinhoed | 26-09-14 | 22:01

Tenzij er zonder verder verwijl een aanvang gemaakt wordt met de gedwongen repatriëring van deze cultuurvijandige groep, is een bloedige confrontatie in de toekomst, om verschillende redenen, niet te vermijden. Ik ga ervan uit dat de verantwoordelijken, wanneer die dag aanbreekt, de gepeperde rekening gepresenteerd zullen krijgen.

Tricephalus | 26-09-14 | 22:00

Ik heb trouwens 30 jaar gelden in de Schildersbuurt gewoond. 3 hoog. Beneden ons woonde een hoer met 4 dochtertjes van 4 verschillende mannen. Af en toe moest ze bijspijkeren en kwamen we op het gehuil van de kinderen af. Ze bond ze vast op bed, ze wist geen andere oplossing. Na een paar keer hebben we haar sleutel geëist en werd het gewoon dat we minimaal 1 a 2 x per week op de kinderen pasten. Nu heb ik spijt als haren op mijn hoofd. We gingen meer verdienen en kregen een grotere woning in een betere buurt. En nooit meer contact gezocht. Wat zou er van die meisjes zijn geworden? De Schilderswijk was de slechtste buurt in Den Haag, maar toch gezellig, met een kroeg op elke hoek. Ook toen waren er trouwens rotjochies, die rotjes gooiden naar fietsers tegen Oud en Nieuw.

Frans1156 | 26-09-14 | 21:51

Zullen we anders onszelf vast preventief ruimen?

Rest In Privacy | 26-09-14 | 21:50

Die wijkagente die ver buiten haar boekje ging door de loofhut af te raden, want de politie gaat daar helemaal niet over, schoenmaker hou je bij je leest, die agente dus die was toch wel in burger?

Want een politieagente in uniform, wat moeten de moslims daar wel niet van denken? Eej?

Lewis Lewinsky | 26-09-14 | 21:46

@Koning Radboud | 26-09-14 | 20:58
Jij bent best wel een vervelend jochie.

Jim Lovell | 26-09-14 | 21:37

Goed stuk, is natuurlijk achterlijk dat militairen niet in hun kloffie mogen lopen doordat die tedere moslims dan weer boos zijn. Ongelooflijk kut land.

Vroeger waren militairen verplicht om te reizen in
uniform.

"Ik hoor bij mijn vrienden de boosheid. Ze haten door hun persoonlijke omstandigheden al bijna iedereen die ook maar iets met de Nederlandse overheid te maken heeft"

Waarom ben je dan hier vraag ik me af het is zo tegenstrijdig als je iets haat dan ga je dat normaal gesproken uit de weg of weg van die plaats,Wat is het dan dat jullie tegen houd om weg te gaan.

En hoe kan het dat waar veel moslims wonen een ander moet vrezen voor zijn veiligheid het is heel simpel als er in de schilderswijk geen enkele moslim zou wonen was deze wijk gewoon gezellig en veilig,en niet alleen in de schilderswijk.

janmetdepet | 26-09-14 | 21:36

Drs.B | 26-09-14 | 21:21

Ik denk dat dat niet klopt. Dit was een studente, die net zoveel kans krijgt als iedereen. Aboutaleb die burgemeester werd, was inderdaad groot nieuws, maar we zijn er al lang aan gewend en sterker, hij wordt geapprecieerd. De uitspraak van deze studente is gewoon eng. Ze zijn vergiftigd met het idee gediscrimineerd te worden, of ze zijn zo listig dat ze weten een gevoelssnaar te raken bij veel Nederlanders.

Frans1156 | 26-09-14 | 21:31

@Koning Radboud | 26-09-14 | 20:49
Mee eens. En de islam is politieke ideologie, dat totaal niets met een geloof te maken heeft. Continue eisen stellen. Hoofddoekje, gebedsruimte, moskeeën. Alles heeft het Nederlands volk gegeven zodat haatideologie kunnen belijden. En ze spugen op Nederland en alles wat westers is. Die nuance is allang verdwenen.
Dus ik ben het volkomen met je eens. En ik kan dan nog wel geloven dat ze serieus menen dat het niet 'hun geloof is'.
Maar dan begrijpen ze hun eigen geloof niet. Het namelijk precies hun geloof (ideologie).
Maar wel zo aardig om van te voren de moslims op de hoogte te stellen wat hun te wachten staat bij een eventuele aanslag. Zoiets wat wij te horen krijgen als we vechten tegen ISIS en dat er gevolgen komen. Dreigementen, en pas maar op, want...'En ik kan me haat nog net binnenhouden' (maw, andere moslims zullen dat waarschijnlijk niet kunnen). Klinkt als een serieus dreigement.
En net zoals die moslim zei in dat interview 'Maar ik ben niet zo'. In dezelfde stramien tikte ik even een verhaal terug. Daarbij, de moslims elkaar laten aangeven als extremist, is altijd een goed plan.
Kortom. Gewoon wat oorlogsretoriek van mij tussendoor aan de moslim. Vandaar dat ik zo ook begon met 'beste moslim'.

Wim Venijn | 26-09-14 | 21:31

En zo komt de spreekwoordelijke moslim uit de mouw. De agenda blijft niet langer verborgen en die is dan ook heel simpel uit te leggen: anders- en nietgelovigen moeten eraan en het zijn broeders en zusters van alle moslims die daar zorg voor dragen.
De ware aard van het grootste deel van de moslims komt naar boven en ik hoop dat wij dit keer wel verzet bieden. Al begint het ook in het klein met moslim of moskeetje pesten maar er gaat tegenactie komen. Niet meteen want daarvoor zijn we te laf maar die druppel gaat over de emmer lopen. En geef onszelf eens ongelijk.

drekzooi | 26-09-14 | 21:25

@pinkelotje "'steeds meer mensen zien nu de waarheid en wat al dat geknuffel heeft aanricht de laatste jaren"je bedoeld ,elk wel denkend mens had dat voor pak m beet 20 jaar geleden al zien aankomen,maarja dat werd dan onderbuik genoemd enzo, en je weet wie het de algelopen decennia voor het zeggen heeft gehad in denhagistan ... aleen de echte diehard multicultheedrinkendewegmetonzer ziet het nu nog niet ,maar dat zijn van die types die als je er met een fototoestel voor gaat staan boven een afgrond en zegt nog een stapje achteruit ja.. jaiets nog ,dat ze het ook nog gewoon doen en dan stomverbaasd zijn als ze onderuit donderen

bowlfabriek | 26-09-14 | 21:25

Overigens.

Slappe bende in NL. De kern van onze rechtsstaat, de mensen met het geweldsmonopolie, ons leger! Wordt aangeraden hun uniform niet te dragen.

Ga gelijk maar op je rug liggen. Godkolere. Wat voor signaal is dat. Bang in eigen land. Opgeleid voor oorlog maar te laf om je plunje aan te houden.

Wat moet een oma van 80 wel niet denken. 'Als het leger al niet durft wat moet ik dan nog.' Weg met ons. Píswoest ben ik van die slappe appeasers in Den Haag. Is er dan niemand meer met kloten in zijn broek?! Juist in je groen de straat op. Laat ze maar komen die laffe terroristen die hier hun klauw ophouden maar die boos zijn op het land wat ze te vreten geeft omdat we een genocide proberen te verijdelen.
Massamoordenaars die klagen dat als palestina gebombardeerd wordt, we niks doen. Nee, dat zijn ook van die fijne gasten namelijk. Pleur dan op daarheen als het van die dikke maten van je zijn, wat doe je hier nog.

Allemachtig wat ben ik woedend.

Don Bomgordello | 26-09-14 | 21:24

WE zijn allemaal in oorlog tegen de Islam.. maar we noemen het gewoon anders, zo werkt dat.
Eerst alle gevaarlijke allah gekkies naar 1 plek gelokt en nu plat bombarderen.. brilliant plan.

(c)ZWITSUL | 26-09-14 | 21:23

@Frans1156
Ik denk ook dat het een minderwaardigheidscomplex is wat aan de houding van de meeste moslims ten grondslag ligt, met name marokkanen. Opgegroeid in Schalkwijk/Haarlem ben ik van jongs af aan met veel culturen in aanraking gekomen zonder ooit enig probleem. Buitenlanders kriegen en krijgen veel kansen in Nederland, maar als het niet lukt in de maatschappij of als je niet wil werken voor je geld, is de slachtofferrol de enige remedie. Een marokaan die een hoge functie krijgt is nieuwswaardig in Nederland. Enerzijds dankzij de linkse propagandamachine maar anderzijds omdat het dus niet vaak voorkomt. En dat zegt dus eigenlijk genoeg.

Drs.B | 26-09-14 | 21:21

Bij deze wordt de kruisraket die vanavond richting IS kalifaat gestuurd wordt weer met een naam op de raket geeerd . Net zoietss als in ww II waar vliegtuigen een naam kregen. Vanavond hebben ze een passende naam er op geverfd. Met de groetjes van lange frans. Staat er groots op. En daaronder koppen sukkels.

tweetybird | 26-09-14 | 21:20

@Hobbykip | 26-09-14 | 19:52
Allemaal een beetje oppassen voor net tot de islam bekeerde moslims, dus.

*Hey Mo, where you're going with that knife in your hand*

Lewis Lewinsky | 26-09-14 | 21:19

De MH17 is over de rug van onschuldige burgers gegaan en nu het ISIS gebeuren , ja Den Haag zorgt goed voor zijn Belastingboerderij , OIL is het toverwoord de rest interesseert ze geen flikker !! en dat is uw regering !!

Jetstream | 26-09-14 | 21:18

@Tering!
Geen keppeltje, je gaat toch niet voor paal lopen met zo'n ding? Doe mij maar een mooie ketting met davidster! Knappe jongen die daar wat van zegt.

Ruud Hazes8197 | 26-09-14 | 21:16

-weggejorist-

Holein1 | 26-09-14 | 21:16

Haifi staat te juichen nu dit zionistische complot eindelijk aangepakt wordt door het vrije westen.

Holein1 | 26-09-14 | 21:15

Woord van het jaar 2015: moslimmoe

de Voorzittert | 26-09-14 | 21:15

Vanavond op tv: een enthousiaste UVA studente met een hoofddoek die een 'United Nederland' of zoiets wil oprichten. Maar ze had ook veel pijn. Bijvoorbeeld, dat Hollanders soms tegen haar zeiden 'dat ze zo goed Nederlands sprak'. Dat Hollanders niet eens door hadden hoe bevooroordeeld dat klonk. Met andere woorden, hoe racistisch en discriminerend. En daar zit hem de crux. Ze vat het niet op als compliment, nee, het doet haar pijn. Terwijl het toch echt waarschijnlijk als compliment bedoeld is omdat we met zoveel allochtonen zitten die nauwelijks Nederlands spreken. Dus niets bevooroordeelds. Het zit gewoon echt in hun aard, zich slachtoffer te voelen. Of hebben al die geitenwollensokken dat er jarenlang ingestampt?

Frans1156 | 26-09-14 | 21:15

Kruistocht? Kruisrakettentocht, deze keer.

Lewis Lewinsky | 26-09-14 | 21:15

Je mag geen soeka meer? Wat de neuq?
Hallo, Hollanders? Wat moet dit?
Begint het nazisme gewoon weer opnieuw? Zijn de NSB'ers weer duidelijk aanwezig in de politie contreien? Waar is de politieke verontwaardiging over deze gebeurtenis?

tattooboer | 26-09-14 | 21:11

Best vervelend natuurlijk dat de soennieten daar in Irak wel in de meerderheid waren, maar niet de baas waren, maar nu wordt wel HEEL ERG duidelijk WAAROM dat ook niet zo zou moeten worden!!!
Onder dit soort typhusvolk krijgt geen enkele andersdenkende ook maar een seconde de kans te overleven.
Dat was met de soennieten onder de shiieten toch wel anders, weliswaar niet veel macht (en nu is overduidelijk waarom niet...), maar hen werd ook niet systematisch de keel afgesneden, noch werden ze massaal tot slaaf gemaakt.
De strijd is tussen de shiieten en de soennieten en die is al gaande sinds het begin van de Islam.

Dibe | 26-09-14 | 21:07

-weggejorist-

kopje zwarte thee | 26-09-14 | 21:07

Aan alle moslims die het hier niet bevalt: niemand die je dwingt hier te blijven. Tief gewoon op ipv te gaan lopen zeiken. Kudtvolk.

Pikkestrijder | 26-09-14 | 21:06

@kopje zwarte thee
Helemaal geweldig joh. Blijf lekker daar en val me niet lastig met je nutteloze bezigheden. Aan je taalgebruik te zien ben je er al lang, ik zou zeggen nooooooit meer terugkomen naar dat "kutland".

Drs.B | 26-09-14 | 21:06

Koning Radboud | 26-09-14 | 20:58

Al zou het een hoer zijn,wat ik niet denk dat het is,dan vind ik koning radboud dat u op een vreemde tijd eet. Ramadan is al heel lang voorbij en je mag allang weer om 6 uur eten. Als het nog licht is en de meeste vrouwen of mannen dan koken en eten.

tweetybird | 26-09-14 | 21:06

@Drs.B | 26-09-14 | 20:58
De bedoeling begrijp ik wel maar daarom blijft het wel een onzinnige opmerking omdat je niemand gunt het slachtoffer van een aanslag te worden en zo te merken gaat Moi2 er gemakshalve maar vanuit dat hij/zij niet bij die slachtoffers hoort.

francisca van jole | 26-09-14 | 21:05

Uw Verzekeringsadvis | 26-09-14 | 20:31
Je stelt mij niet gerust, ik heb er nog eentje voor je,
Realiseer rond Schiphol een Buchenwaldje voor 40.000 pax
en hou iedereen in transit, onder leiding van Frau Kleinsma kunnen ze hun eigen eten verbouwen. Handel elke asiel aanvraag VOOR de streep af, anders kom je er nooit meer vanaf... Ce Sa

happysolo | 26-09-14 | 21:04

-weggejorist-

FreedomFTW | 26-09-14 | 21:03

Een land wat voor tirann.... ach laat ook maar. Doe t licht ff uit.

FreedomFTW | 26-09-14 | 21:03

Je kunt er nog jaren over praten maar er is maar 1 oplossing. Alle moslims uit Europa.
Ze zijn niet gelukkig hier, wij zijn niet gelukkig met ze. Wie had dit kunnen denken, he? Niet de zweefkutjes van de pvda en groenlinks die nog niets zouden zeggen als hun vrouw onder hun ogen zou worden verkracht. Zouden ze zeggen "Doe je wel een condoompje om?"
Ik walg van die haatbaarden en die hoofddoekjes en dat afgrijselijk arabisch gerochel van ze. Ze horen hier niet, ze hebben hier nooit gehoord en ze zullen hier ook nooit horen.
De zachte heelmeesters hebben stinkende wonden gemaakt en eens zal de pusbult springen.

343 | 26-09-14 | 21:02

-weggejorist-

kopje zwarte thee | 26-09-14 | 21:01

-weggejorist-

Koning Radboud | 26-09-14 | 20:58

@francisca van jole
Jij begrijpt dus werkelijk niet wat Moi2 hiermee wil zeggen?

Drs.B | 26-09-14 | 20:58

Draai het eens om, als wij hier in Nederland moslims zouden onthoofden, omdat ze simpelweg moslim zij.
Bekeren tot Grristen, of kop eraf.
En stel dat er in Zandbakkië een paar Nederlanders wonen, zeg 1 miljoen, en die Nederlanders dáár zeggen dan 'dat is niet mijn religie vriend', zouden de daar wonende moslims dan zeggen dat het niet uitmaakt en één zijn met de daar wonende Nederlander?

Gezwelgje | 26-09-14 | 20:57

@Moi2 | 26-09-14 | 20:50
jij biedt je vrijwillig aan als slachtoffer van zo'n aanslag ?

francisca van jole | 26-09-14 | 20:52

Stel een dappere daad als sympathisant en goede strijder van de ISIS en blaas jezelf op in de Schilderswijk. Dan breng je de strijd naar de plek waar het thuishoort, toch? Alle zelfmoord aanslagen vinden altijd plaats op drukbezochte marktplaatsen waar vele onschuldige moslims wonen. Er zal ergens wel een vers in de Koran staan die deze laffe daad juichend bezingt.

Baronwater | 26-09-14 | 20:51

Ipv dat ze haat voelen tegen mensen die anderen hun keel afsnijden, die onschuldigen alles afnemen, die kinderen en vrouwen tot seksslaven maken... maar nee.. tegen Nederland, het land waar je van geboorte tot dood verzorgd wordt, alles krijgt wat je nodig hebt; scholing, zorg, rechten, uitkering indien geen werk, gratis advocaat als je een eeuwigheid door wilt procederen tegen de 'racistische' politie die jou oppakt na je misdaden...
Die haat... is zo irrationeel en buitenpropotioneel, dat dit soort mensen echt per direct het land uitgezet moeten worden.

Dibe | 26-09-14 | 20:50

En ik geloof je. Maar de andere Nederlanders waarschijnlijk niet. En elke moslim in Nederland zal daar een lange tijd de gevolgen van ondervinden, gezien de reacties op de aanslagen van 9/11 in Nederland.
Wim Venijn | 26-09-14 | 20:41

Ja de militairen lopen dan weer in uniform,maar ik denk dat de haatbaarden in haat veranderen want die verdwijnen uit het straatbeeld alsmede het de jurk en het hoofd doekje. Is toch best een mooie ruil. Wij weer echte soldaten die met trots hun uniform kunnen dragen. En ook de vouwen die hun haar weer kunnen tonen. Want zeg nu eerlijk ze hebben vaak mooi lang haar. Als de grootste met de lange tenen zo machtig was dan had een hoofddoek niet gehoeven. Dan had hij ervoor gezorgd dat je kaal geboren werd en bleef. Maar schijnbaar heeft de almachtige anders gedacht. Joh ik geef ze allemaal prachtig haar. Tsja die almachtige was in elk geval niet echt een brein.

tweetybird | 26-09-14 | 20:50

Laat ze maar aanslagen hier plegen.
De snelste manier op die vreselijk laffe politiek correcte welvaartsstaat politici die nu in Den Haag rondlopen zo snel mogelijk kwijt te raken.

Moi2 | 26-09-14 | 20:50

@Wim Venijn | 26-09-14 | 20:41
Heb jij in een grot gewoond ofzo, iedere vorm nuance is allang dood en begraven en komt NOOIT meer terug.

Koning Radboud | 26-09-14 | 20:49

-weggejorist-

elkipo | 26-09-14 | 20:49

Als het leger zich moet gaan verstoppen in eigen land hebben we de strijd eigenlijk al verloren.

Infidelio | 26-09-14 | 20:49

Een ieders hoofddoek is aan ander zijn kruis. Om over lui in jurk met baard nog maar te zwijgen. En oh ja Timmerfrans en Gekke Geert zijn ook mal.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 26-09-14 | 20:48

Beste moslim,
Als je zo nodig je gastland wilt onderschijten begin dan met GL en PvdA'ers. Want zij hebben jullie binnengehaald en dan zou je kunnen redeneren dat zij jullie zouden moeten geven wat jullie verdienen. Ja, echt knullen. Wat jullie verdienen. En als je dat dan niet krijgt wat je wilt dan begin je als goede moslim toch eerst met de hand af te bijten die je zo goed welwillend gevoed heeft? Want zo roll je toch?
Laat foutlinksch Nederland maar eens zien en voelen hoe je over zaken denkt. Laat Nederland maar zien dat het een van onze grootste (nou ja, die van regeringsleiders dan) fouten was om jullie zo welwillend binnen te halen.
We waren aardig. We waren lief voor jullie. We waren goed voor jullie.
Maar de islam randde onze mentaliteit aan zoals een moslim zich vergrijpt aan een onschuldige Yezadi boerendochter.
Laat je ware aard maar zien en hou je vooral niet in.
Nooit geen gezeur met Chinezen, Polen, Duitsers, Belgen. Maar overal in de wereld gezeur met moslims.

appeltjesgroeneweide | 26-09-14 | 20:46

Moslims kunnen kiezen of kabelen: of ze nemen snel en heel ondubbelzinnig afstand van het jihadisme, of ze zijn verdoemd in deze maatschappij.

Rest In Privacy | 26-09-14 | 20:44

De islam is altijd in oorlog met iedereen die geen moslim is. Men (de beroepsgeestelijken) moet alleen per situatie bepalen hoever men kan gaan met het afdwingen van de islam. Het ging wel lekker in NL. Lekker kalm islamiseren via de PvdA/D66/GL-goedmensen en de sullige VVD'ers en CDA'ers, immigratie/asielzoeken, dubbele paspoorten, en baarmoeders. Maar met IS (ISIS) ziet men het ware gezicht van de islam zoals de profeet het bedoeld heeft. NL wordt hopelijk langzaam maar zeker wakker. Jihadisme = Islam en betekent: u als niet-moslim heeft geen bestaansrecht. De koran is de grondwet van de islam. Lees dat "mein kampf"-boek en proef het zelf.

Fijnstoffer | 26-09-14 | 20:44

Goed stuk, is natuurlijk achterlijk dat militairen niet in hun kloffie mogen lopen doordat die tedere moslims dan weer boos zijn. Ongelooflijk kut land

swagmachine | 26-09-14 | 20:43

Heeft opa Opstelten het inmiddels ook door, of is hij alweer vergeten waar het over ging?

--sql error-- | 26-09-14 | 20:43

Het artikel in trouw geeft goed aan waar de sympathie en loyaliteit ligt bij de meeste moslims; en dat is bij IS en andere Jihadistische groepen die vechten voor een islamitische staat.Ook blijkt weer eens dat Geert Wilders gelijk heeft. Er is veel meer sympathie onder de moslims voor het streven en vechten voor een islamitische staat dan de andere politici willen toegeven. Ook blijkt dat het praten over een z.g gematigde islam onzin is. Uiteindelijk streven de meeste moslims naar een islamitische staat en degene die daar voor vechten steunen ze; openlijk of stilzwijgend.

Als er een voordeeltje is aan deze narigheid is het wel dat de maskers beginnen te vallen en het steeds duidelijk word waar de moslims staan; waar hun sympathie en loyaliteit ligt.

Zoals Fortuyn heeft gezegd:" ”We hebben hier godverdomme gewoon een vijfde colonne!”

Marteljy | 26-09-14 | 20:43

Als ze ons zo haten laten ze dan onze paspoorten teruggeven en opzouten naar hun eigen land.
Maar dat doen ze niet, want zonder ons zijn ze niets meer dan een paar kansloze geitenhoeders in het Rifgebergte.

Moi2 | 26-09-14 | 20:43

JiHAAT. Het lontje wordt steeds korter.

DANNY3960 | 26-09-14 | 20:42

Ik ben zo verschrikkelijk kláár met die verwende, stampvoetende, huiliehuilie doende #^*(~#/¥> poldermoslims die werkelijk geen reedt toevoegen aan de sameleving.
.
Ps. Annabel, blijhijf nouhouw!

Gezwelgje | 26-09-14 | 20:42

Beste moslims,
Nu kunnen jullie moslims wel zeggen, ja maar onzinnig om je tegen ISIS uit te spreken. We zijn geen extremisten.
Maar beste moslims. Als jullie niets doen, worden alle moslims weggezet als extremisten.
Tijd om de koppen bij elkaar te steken. En in ferme bewoordingen als één groep tegen extremisten uit te spreken. En elkaar in de gaten te houden.
En zelfs je mede moslims aangeven, als hij vormen van extremisme vertoond. En dat ligt nogal gevoelig bij jullie. Maar ik zou het maar doen.
Jullie doen het niet voor de 'witte man' om tegen ISIS uit te spreken zoals Tofik met dat kinderachtige schrijfsel deed. Maar jullie doen dat voor alle moslims in Nederland.
Want als er een aanslag gebeurd in Nederland, reken er maar op dat jullie als één groep worden weggezet. En dan is elke vorm van nuance verdwenen. Kijk maar hoe gereageerd werd na 9/11. En ik bedoel dan niet de feestvierende marokkanen op straat, maar hoe het Nederlands volk naar moslims keek na die aanslagen. nos.nl/video/271402-na-911-werd-ik-eve...
Nou kan je wel zeggen dat dat je islam niet is. En dat je er niets mee te maken hebt, met die vormen van extremisme. En ik geloof je. Maar de andere Nederlanders waarschijnlijk niet. En elke moslim in Nederland zal daar een lange tijd de gevolgen van ondervinden, gezien de reacties op de aanslagen van 9/11 in Nederland.

Wim Venijn | 26-09-14 | 20:41

Ik kan mijn kots niet meer binnenhouden.

Infidelio | 26-09-14 | 20:40

De socialistische burgemeester Ilmar Reepalu van het Zweedse Malmö riep jaren geleden dat zijn stad een afspiegeling moest zijn van de wereld.
Dat is gelukt.
De Joden in die stad zijn inmiddels allemaal vertrokken, uit Zweden door gebrek aan vertrouwen in Zweden als land of uit de stad Malmö.
Heel veel Zweden zelf zijn ook uit die stad vertrokken om elders in een wel veilig deel van Zweden te gaan wonen en werken. Triest.

duitse herder | 26-09-14 | 20:40

@bisbisbis | 26-09-14 | 20:33

Pilletje ??

Koning Radboud | 26-09-14 | 20:39

Niets van dat alles,. Dit is Nederland: wij kijken Studio Sport en wij lezen het morgenochtend wel in de krant.
bisbisbis | 26-09-14 | 20:33

En we laten natuurlijk arnold swarzenegger,charles bronson en steven seagul invliegen. Wat dacht jij. Die dan in koor roepen i"l be back.

tweetybird | 26-09-14 | 20:38

burn or be burned THATS the question

Koning Radboud | 26-09-14 | 20:38

De spiraalredenatie bij veel 'gematigde moslims' is inmiddels meer dan duidelijk: "Ik ben tegen ISIS, maar... wat Israel doet is veel erger én Amerika is de duivel én wij soennitische moslims zijn de eigenlijke slachtoffers én stiekem hebben ze wel een beetje gelijk die strijders om voor ze op te komen én we zouden ze daarom maar niet moeten aanpakken."

jeanmondo | 26-09-14 | 20:37

Ja en maakt u zich totaal geen zorgen zegt dit kabinet. We hebben al vele jaren alles in de hand. Dat is dus als net zoiets van pinokkio rutte die iedere nederlander 1000 euro belooft en het ze dan laat betalen. Omgekeerde wereld dus lijkt me. Als het kabinet dit dus zegt zou ik me maar zorgen gaan maken. Dat doen ze in amerika ook nu hoor na het laatste incidentje. Want je kunt wel een hekel hebben aan collegas maar het hoofd afsnijden is toch een beetje vreemd niet. En dan zeggen ze nog rustig ,de man is pas bekeerd tot de islam maar of dat er mee te maken heeft weten ze niet. Yes right. Nou zeg maar dat hij in elk geval wel de instructie videos gekeken heeft schijnbaar. Soms denk je toch ,bestaan er nu echt zulke sukkels op de wereld die niet weten dat 1 plus 1 nog steeds twee is.

O ja effe off topic annabel wanneer nodig je me uit voor een bakkie koffie.
Is dat als suikerfeest en pasen op 1 dag valt. Want dan kan ik lang wachten ben ik bang . Tegen de tijd dat het dan zover is heb ik ook zo"n baard tot aan de grond.

tweetybird | 26-09-14 | 20:34

En als de eerste onschuldige slachtoffers dood op het perron van het Holland Spoor liggen, wat doén wij dan?
-
Komt er een orgie van tegengeweld? Blazen wij massaal de moskeeën op? Worden in Schubbekuttenveen besnorde hoofddoekdames gíllend uit de huursubsidiehokken getrokken? Bungelen de haatbaardmansen van de hoogspanningsmasten van lijn 11?
-
Niets van dat alles,. Dit is Nederland: wij kijken Studio Sport en wij lezen het morgenochtend wel in de krant.

bisbisbis | 26-09-14 | 20:33

@happysolo | 26-09-14 | 20:20
Valt mee, is een kostenpost van een kleine miljard op jaarbasis plus bye bye zwaai zwaai naar huisvesting voor NL-ers.

Uw Verzekeringsadvis | 26-09-14 | 20:31

-weggejorist-

Tukker69 | 26-09-14 | 20:31

@Hobbykip | 26-09-14 | 19:52
Het is weer bewezen, dat zwaar gestoorde psychopaten de islam zeer aantrekkelijk vinden. Islam is een zieke ideologie, het is een fascistische ideologie, het zaait altijd en overal terreur, dood en verderf. De islam moet verboden worden.

Wonderful-Life | 26-09-14 | 20:29

Mijn haat richting moslims heeft onderhand ook grote proporties aangenomen alleen ik loop straks niet met een aardappelschilmesje willekeurige kelen door te snijden.

drekzooi | 26-09-14 | 20:28

Hallo Annabel, heb jij je bij die pica wel goed nagedacht? Ten eerste kan een koran qua grootte never nooit door een toilet worden gespoeld want dat geeft een mega-verstopping. Ten tweede branden die dingen normaliter als de neten in mijn vuurkorf maar als je ze eerst helemaal met water laat volzuigen geeft dat een enorme rookontwikkeling die de buren we niet in dank zullen afnemen.

eerstneukendanpraten | 26-09-14 | 20:26

De regering moet daadkrachtig optreden tegen iedereen die IS of andere radicale sprookjesliefhebbers steunt. Toon eens ballen ipv altijd zo halfslachtig en voorzichtig te reageren in de vrees andere groepen te kwetsen. De tijd van tolerantie is voorbij en als de regering niets doet zullen de problemen in de straat moeten worden geslecht.

Drs.B | 26-09-14 | 20:26

Meld die kneus nou dat hij onder de lamme vleugels van links vandaan wil komen, eindelijk zijn ding doen. Dat zou tijd worden.

Net of dat zijn haat om een clustertapijtje opweegt tegen de ellende die ik van binnen heb na 20 jaar belasting drama, om voor die gasten te schuiven.
Do not under estimate the power of time. *knipoog

Overigens Is dit niet het moment om onder die vleugels vandaan te komen, maar daar praten zijn professionelere vakbroeder in de politiek, en aanverwante posities die er wel toe doen, hem wel even in bij via de kanalen denk ik.

Nederland heeft niets te vrezen, er is hier veel meer te halen dan een lullige aanslag of wat gedonder.

No Mames | 26-09-14 | 20:25

De Grebbeberg verbleekt bij deze capitulatie.

maggoo | 26-09-14 | 20:25

Gewoon converteren. Mijn vrouw is al dertig jaar moslim af en als 'die Kacke am Dampfen' is (zoveel mooier dan ' When the shit hits the fan'), dan is zij de eerste die een paar haatbaardjes naar de overzijde wil helpen.

Ruud Hazes8197 | 26-09-14 | 20:23

"Laten wij degenen die hun haat tegen ons nog binnen kunnen houden diep dankbaar zijn". Neeeeee, liever niet, het liefst juist dat ze hun islamitische haat snel duidelijk laten zien, dan kunnen we eindelijk meer in het leger en terreureenheden gaan investeren, zodat vervolgens het land goed schoongemaakt wordt.

Feit: De islam is altijd en overal ellende, vroeg of laat zal de islamitische pleuris uitbreken. Maar, hoe eerder hoe beter, zou ik dan zeggen.

Wonderful-Life | 26-09-14 | 20:22

Hoe langer ik er over nadenk hoe krankzinniger ik het verbod op het dragen van het militaire uniform vind. Daarmee geeft Defensie aan dat ze doodsbang zijn voor een inteeltmocro die via de socialmedia Nederland met een aanslag dreigt.

*uniform weer uit de plunjebaal haalt*

eerstneukendanpraten | 26-09-14 | 20:22

Inderdaad Nanninga. Vooral de bangmakerij op de voorpagina van de Telegraaf is een beetje eng aan het worden.

De Treinende Rechter | 26-09-14 | 20:22

Voor alle booslims. Het is zooooo simpel:
Met je dubbele paspoort ben je zo weg uit dat ellendige Holland.
Verbrand je NL-paspoort en ga. Alsjeblieft. Ga.

Pastor Sippenhaft | 26-09-14 | 20:21

Ik hoor net op het nieuws dat er inmiddels 30.000 ISIS vluchtelingen in Nederland zijn, hoe groot is de kans dat ze uiteindelijk op Nederlandse bodem zullen sterven?
Met de een miljoen allogtonen die er in Nederland leven schat ik die kans zeer zeer groot in. Als Moses niet naar de berg komt, dan komt de berg wel naar mozes. Ik zou maar vast een leger kampement opslaan in de buurt van Zwolle.

happysolo | 26-09-14 | 20:20

Mijn houding jegens dit soort lieden is zeer recent sterk veranderd. Ik ben voorbereid en lust ze rauw. Ben blij dat het hele westen weer eens laat zien wie de baas is en altijd zal blijven.

pluk-87 | 26-09-14 | 20:20

hahahahahahahahahahahahaah schilderswijk HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA die hele wijk is een slechte grap geworden sinds er geiten wonen.

arunt_da_beftekkol | 26-09-14 | 20:16

"openlijk joods zijn is net als openlijk werken voor onze krijgsmacht allemaal deel van de kruistocht die gevoerd wordt tegen de islam"
Heerlijk scherp. Zo jammer dat ik dat moet missen straks.
Kan me voorstellen dat je wat meer diepgang stukken wilt schrijven.
Maar, kan je niet, zoals Hans J., tenminste 1x per week je scherpe pen laten zien? Hier?

paridae | 26-09-14 | 20:15

Wat gaat er nou gebeuren als een groot aantal islamietjes aanslagen gaat plegen in NL? Gaan we ze dan preventief vastzetten. Gaan ze er allemaal uit?
Kan natuurlijk ook zijn dat ze hun baard afscheren, zandbakkleding verbranden en zich toch maar ff snel aanpassen. Oeps. loserssss. keuzes, keuzes. Chippies klaar, biertje erbij. Ben er klaar voor.

viridis | 26-09-14 | 20:15

Weet opa Opstelten dit al?
En Mark Rutte?
En al die anderen die maar blijven roepen dat het NIKS met de islam te maken heeft?
De islamitische apen rollen inmiddels bij bosjes uit de mouwen.
Maar ja, moeilijk te zien als je met je kop in het zand zit.

Schietmijmaarlek | 26-09-14 | 20:15

.. maar goed. Ik had liever gezien dat Rutte stevig met zijn kruis was gaan varen tegen (voor ons) meer problematischer kalifaten als Schilderswijk of Kanaleneiland.
Het is zo zinloos wegwerpmoslims in een ver land te bombarderen met peperdure bommen - en ze daarna hier op de samenleving los te laten wanneer ze onverhoopt gemist worden.

Jan Passant mk2 | 26-09-14 | 20:14

-weggejorist-

Ridde Rogter | 26-09-14 | 20:14

"Dat Nederland aan de oorlog tegen IS meedoet, is begrijpelijk, want wat die extremisten doen is verwerpelijk en niet mijn islam."

Wat een islamofoben en racisten. Bah.

Stir Glenfarclas II | 26-09-14 | 20:13

vossejongk | 26-09-14 | 20:02 Dat klopt. Het land verdiend niets.

Islam en de daarbij horende sharia is een zegen voor de lokale krijgsheren die er de macht hebben. "Het volk" houdt elkaar bang, achterlijk en uitermate stabiel middeleeuws. De krijgsheren laven zich in onmetelijke, uiteraard westerse, hedendaagse luxe.

Willianus Wortelus | 26-09-14 | 20:13

@Conan de Rabarber | 26-09-14 | 20:10

"boos of onverschillig over het Nederlandse bondgenootschap met de Verenigde Staten"

idd - ik weet of deze mensen hebben zitten slapen op school, of misschien vergeten zijn dat...

nl.wikipedia.org/wiki/Noord-Atlantisch...

harry21 | 26-09-14 | 20:13

Helaas kan ik het inmiddels dan toch ook niet meer anders zien dan als volgt:
Ik voel me niet perse vertegenwoordigd door de Nederlandse overheid, maar IS verklaart mij als Nederlander de oorlog, vanwege het beleid en gedrag van onze overheid, danwel het feit dat we geen moslim zijn. Dat is prima, maar omgekeerd beschouw ik IS dan ook als mijn vijand. En iedereen die sympathiseert met IS, of IS een warm hart toedraagt of wat dan ook, is indirect ook een vijand.
Gaat lekker zo in de wereld...!

Jimmydepimmy | 26-09-14 | 20:12

Wacht. Dus a) Gekken moorden hele groepen mensen (Moslim, Christen, enz) uit, en gebruiken extreem geweld b) Moslims in NL distancieren zich hier van. c) Ohnee, toch niet..?

Dit is hoop ik niet waar en/of een slechte grap.

harry21 | 26-09-14 | 20:11

Schilderswijk, ik weet nog dat daar penoze woonde. Je kon er veilig over straat, zolang je je kop maar hield. En NU? Maakt niet uit wat je zegt, ze verstaan je toch niet.

PhoenixFly | 26-09-14 | 20:11

""boos of onverschillig over het Nederlandse bondgenootschap met de Verenigde Staten""
- wel snotverdomme! Wij hebben al eeuwenlang een band en bondgenootschappen met de VS. Als het deze beroepsmoslims niet bevalt laat ze dan heel snel hun biezen pakken. Geen hond die ze tegen zal houden.
... Nja, goed, Opa Opstelten zal misschien hun paspoort afpakken maar dat hebben ze toch niet meer nodig want ze hebben er toch twee.

Conan de Rabarber | 26-09-14 | 20:10

He bah. Heeft Rutte weer gelogen? ISIS heeft niets met de islam te maken, verzekerde hij nog.
Nu komen de moslims zelf zeggen dat ISIS=islam=moslims.
Leuke vrienden heb je Rutte.

Wim Venijn | 26-09-14 | 20:09

De Islam wordt niet aangevallen.
IS wordt aangevallen.
Het is niet mogelijk om IS te vertellen dat ze niets met de Islam te maken hebben.
(Nouja, hier en daar een snippet maar daar staat zoveel evil tegenover...)
Evil wordt aangevallen, monsters worden aangevallen.
Niet de Islam.
Maar dat weten jullie best!

Einde van de Domheid | 26-09-14 | 20:09

Tegen pet aan tikt, Bonjour Madam Naninga Vous êtes très aimable ce soir...

happysolo | 26-09-14 | 20:08

Als er 1 kenmerkende eigenschap van de islam is, dan is het wel dat "de waarheid" iedere dag van richting of van kleur kan veranderen. En dat ook meestal doet.
Het is een fout proberen mee te draaien, dan beschuldigt de islam je ook nog eens van hypocrisie.

Gisteren was ISIS een zionistisch complot. Vandaag is iedereen die dat zionistisch complot bestrijdt een kruisvaarder.

Morgen is het zaterdag, dat is wel waar - en nog zeker ook.

Jan Passant mk2 | 26-09-14 | 20:08

Geschift ook het idee dat je je geloof zo beschermen wil, dat acties in een ander land je zelf instaat bent tot een terreuraanslag in eigen land.

Weet je wat het is... Je hoeft hier niet te blijven hoor. Niemand verplicht je. We leven in een vrij land.

Anoguurder | 26-09-14 | 20:06

-weggejorist-

Claudia M. | 26-09-14 | 20:06

Ja laten we ons aanpassen aan deze primaten. Dit maakt toch geen enkele indruk. Wishful thinking van een paar geloofsfanaten.

Drs.B | 26-09-14 | 20:06

Burgers ga gerust slapen,wij waken over u. Komt me bekend voor.

viridis | 26-09-14 | 20:05

@henkvaningrid | 26-09-14 | 19:57
Je jat nu 1 op 1 mijn comment...

eelko1976 | 26-09-14 | 20:04

Inderdeed 9-11 was geen inside job.

Bertus Brulbroek | 26-09-14 | 20:03

""De VS gebruiken moslimlanden alleen maar voor olie. Als die er niet is, zijn ze in geen velden of wegen te bekennen. "

Wat een baas ook! Gelukkig voor de moslimlanden verdienen ze er ook heel weinig aan *proest*

vossejongk | 26-09-14 | 20:02

*het nodige aan "tuingereedschap" binnen gaat halen*

Claudia M. | 26-09-14 | 20:02

"Gematigd haten, zo rollen moslims."
@Kapitein Stijlvol | 26-09-14 | 19:55

Ik wilde net een snedige comment plaatsen, maar hier kan ik niet meer overheen. LOL

atheïstisch stemvee | 26-09-14 | 20:01

Volgens mijn Koran hier in de boekenkast doet ISIS gewoon wat er in dat boek staat: ongelovigen aanpakken.

Rest In Privacy | 26-09-14 | 20:01

toch knap hoe dat volk zo dom en ongeïnformeerd kan blijven. generatie na generatie.
heb ik respect voor.

--sql error-- | 26-09-14 | 19:59

wedden dat dit heel anders gaat aflopen
dan iedereen verwacht
dat was zo met libie
met irak
zelfs met afganisthan
t is alleen even wachten
tot de clown uit de taart springt

alexander loebe2411 | 26-09-14 | 19:57

Briljante analyse, mw. Nanninga! "Kapotdoodmaken van ISIS is volgens velen daar 'een aanval op de islam.' HEE MAAR WACHT EENS! ISIS had toch niks met de islam te maken?"

Game, set, match.

henkvaningrid | 26-09-14 | 19:57

Als de wetten eerlijk en consequent zouden worden toegepast, liep er geen moslim vrij rond.

smdyasc | 26-09-14 | 19:57

Want het kapotdoodmaken van ISIS is volgens velen daar 'een aanval op de islam.' ~ Maar ISIS had toch niets met Islam te maken? Oh wacht...

eelko1976 | 26-09-14 | 19:57

Aan politiek en politie hebben we waarschijnlijk niks als de poep de ventilator raakt. Het is misschien een idee om jezelf te bewapenen.

Zure prak | 26-09-14 | 19:56

Gematigd haten, zo rollen moslims.

Kapitein Stijlvol | 26-09-14 | 19:55

Dus die baardapen mogen overal in Nederland een Moskee opwerken, meer Moskee minder kerk, en die Jood wordt een gebedsruimte geweigerd??? Hebben ze dan de macht die Kalifaatbaarden of niet. Maar gelukkig is het zover, de laatste druppel steeds meer mensen zien nu de waarheid en wat al dat geknuffel heeft aanricht de laatste jaren.

pinkelotje | 26-09-14 | 19:55

Even kijken of ik dit kan nuanceren. Nope.
Dit gaan ze niet winnen.

Jim Lovell | 26-09-14 | 19:54

Als er maar niet wordt vergeten uit te checken als je het station weer verlaat na de aanslag.Anders kan de rekening flink oplopen.

van stampij | 26-09-14 | 19:54

"... Het sarren van zielige moslims die zo ontzettend gemeen onder vuur liggen sinds de islam op 11 september 2001 de oorlog verklaarde aan het Vrije Westen..."

Het sarren van zielige moslims die zo ontzettend gemeen onder vuur liggen sinds de islam in het jaar 620 het maanlicht zag...

ZKH EénOog | 26-09-14 | 19:54

Place your bets..
Ik geef het een maand voordat de eerste haatbaard iets in Nederland flikt....
Pleur ze daarna allemaal maar terug naar hun respectievelijke zandbak, wegens ;
[ ] Geschikt om mee samen te leven.
[x] Ongeschikt om mee samen te leven.

Wijze uit het Oosten | 26-09-14 | 19:53

De islam krijgt waar die racistische en fascistische ideologie recht op heeft, klaar.

smdyasc | 26-09-14 | 19:52

Vreemd, ik dacht moslims wel blij zouden zijn dat zo'n zionistisch complot wordt aangepakt.

neemjemoederindemali | 26-09-14 | 19:52

"... Ik kan mijn haat nog binnenhouden..."

Maar haten doet ie. Op een vredige manier, dat wel natuurlijk.

ZKH EénOog | 26-09-14 | 19:51

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland