Lange Frans: IS is Amerikaans complot!
Heel IS is opgezet door de CIA. Bewapend, getrained alles erop en er aan.
— Frans Frederiks (@langefrans) September 26, 2014
Move over Yasmina Haifi! Er is een nieuwe complotdenkende eindbaas in town. Polderrapper Lange Frans. De voormalige BFF van Baas B. begon de dag zoals gebruikelijk met een halve gram Purple Haze en besloot daarna via de Twitters wereldkundig te maken wat domme schapen zoals u nog steeds weigeren te geloven: ISIS is een Oh ja ; en zwarte piet is racisme ! 😃
— Frans Frederiks (@langefrans) September 26, 2014
Reaguursels
InloggenDie gast is echt niet goed o_0. Moet je die tweets een van hem lezen... *Gooit ijsblokje*
e-wie-waai-weg | 26-09-14 | 15:06
Look at mister grammar nazi! zo issie braaf.
Superleuk van je te reageren. Want waar gaat het uiteindelijk om, de boodschap of dat de woordjes goed geschreven zijn.
Maar dank u voor het versterken van mijn punt.
Dikke zoen
Elke complot-theorie is van nature een reactie op de gang van zaken.Zonder de grootste voordelen die dat heeft voor een bepaalde partij,geen complot.Naar mijn idee is er al sinds 1990 alleen groot voordeel behaald door de dunbevolkte Arabische oliestaten.Bij al die oorlogen is het christelijke westen als olie-afnemer, HET werktuig van de overwinning gebleken,maar.... dat blijft alleen structureel,zolang olie wordt afgenomen.Wat is het grote belang dat Saoedi-Arabië heeft bij al die oorlogen ? Zo dun bevolkt mogelijk houden van het hele MO,want oorlogen zijn daarbij heel effectief,niet in de eerste plaats omdat ze veel slachtoffers maken,maar vooral omdat er door de nood veel minder mensen geboren worden in oorlogen.Een probleem kan zijn : De oorlogen gaande houden zonder zelf er onder te lijden.DAT kan je dus met oliegeld en de olie-consumenten.Simpel com bonjour Maar... vooral omdat je tegelijkertijd de hoeder van de religie bent.Die politiek verschilt absoluut niet van die van de pausen in onze middeleeuwen.M.a.w. steeds spelen met het excommunicatie-werktuig dat de heilige schrift biedt.De koran is daarin heel veel explicieter dan de bijbel,alleen al door de status van de vrouw veel meer te discrimineren.Neem alleen al de Koranspreuk :" Uw vrouw is uw akker,bewerk haar zoals het u goeddunkt " en al die dodelijke haat jegens ongelovigen,zelfs in futiel verschillende richtingen binnen de islam.Kortom het is een chaotische toestand in het MO,maar... het olie en het grote geld WINT,zoals overal.Waarom ? Omdat we oliejunks zijn,al 1,5 eeuw.Een mens is daarmee één grote "gang naar Canossa" om maar niet uitgesloten te raken van het grote geld en zijn drug.
Lange, ga je schamen!
Jaha.. Want Lange Frans kan het weten... hij is nl... uh.. NIETS
Weer geen goed media optreden Grosse Swans.
Hoe zit het eigenlijk met het huidige THC gehalten in cannabis?
Zou dat misschien een oorzaak kunnen zijn van je achterlijke complottheorie?
@basbadjas | 26-09-14 | 11:38
And not a fuck was given.
Dit is het land van Lange Fransie, dit is het land waarin ik terugkom van vakantie.
Aldus toekomstig Syrieganger Abu Fransie el Diemeni
-weggejorist en opgerot-
Nemen wij deze B-artiest nog voor vol aan?
Bange Frans. Sure. Maar waar is Dwaas 2 ?
.. vraag dat maar na in de gesubsidieerde moskee bij u op de hoek.
De islam is een zionistisch/Amerikaans/kapitalistisch/imperialistisch/duivels complot om de islam in een slecht daglicht te stellen.
Dat ziet een linkse aap!
Dom hè, trollen over zoiets bij twittervolk.
Hee lutser.. heeft je vrouw dat moedervlekje aan de binnenkant van haar dij al laten verwijderen? Groetjes G-spot lover
gewoon een gevalletje klok en klepel.
Daar heeft Frans al heel wat langer last van.
en afghaan.
Hoe Lang IS Frans al van het padje af?
@mrKrinkle,
Als de VS al ergens "stoken" dan zit daar toch vaak een democratisch ideaal achter. Dit in tegenstelling tot het gestook in de gemiddelde moskee.
Want dat vrijwel elk islamitisch land en vrijwel elk land met meer dan 5% moslims problemen heeft met de islam heet toch echt alles met de islam te maken, en niks met de VS.
- Feit is dat de VS vrije verkiezingen organiseerden in zowel Irak als Afghanistan.
- Feit is dat de VS daar ziekenhuizen en scholen hebben gebouwd, en hebben geprobeerd politie en leger naar Westerse maatstaven te trainen.
- Feit is dat de meeste doden in Irak en Afghanistan na de VS-invasie vielen door islamitische terreuraanslagen tegen moslims.
- Feit is dat die moordpartijen het gevolg zijn van een moorddadige doctrine die al 1400 jaar huishoudt; lang voor de VS bestonden.
Als de VS echt de wereld in hun macht zouden hebben dan zou de wereld er een stuk beter uitzien.
LF is een kwal en is dit altijd al geweest. Of hij nu in spotlights wil staan of graag zijn mening over deze situatie wil geven weet alleen hij zelf. Feit is dat 80% van de reaguurders weet dat hij gedeeltelijk gelijk heeft, ook al verwoord hij het allemaal een beetje eenzijdig. Het is een grote leugen allemaal. Putin, Obama, UK, Isis, al Qaeda, Oekraïne, China, Saudi Arabië, Egypte, islam, joden, Israël. (Zet er maar bij wie je wil). Ze liegen en moorden allemaal om hun eigen belangen te beschermen. De geschiedenis vanaf het ontstaan van de mens bewijst niet anders. Het is gewoon het recht van de sterkste. Net als in de dierenwereld. Het zit gewoon in de mens. Vooral degene die op macht geilen. Mensen tegen elkaar opzetten en zelf met je clubje, groepje, stroming, land proberen er beter van te worden. In Nederland doet de politiek, lobby, bedrijven en jijzelf waarschijnlijk niet veel anders. Gelukkig leven wij hier in een redelijk beschaafd land en wordt je hoofd er niet te snel afgehakt als je geluk hebt. Het risico is natuurlijk wel wat vergroot nu NL mee doet tegen IS. Wij willen namelijk ook meedoen op het wereldtoneel. Doe maar niet en laat de VS zijn eigen rommel maar opruimen zou ik zeggen. Hou je maar bezig met het aanpakken van alle uitkeringstrekkers, gelukzoekers, bontkraagjes en boeven (vestia, banken, Europa) Misschien wordt het leven hier dan ook wat eerlijker en aangenamer. Kunnen jantje modaal en (goeie)Mohammed ook gewoon een gezinnetje stichten en een fijn leven lijden. Over een aantal jaren geloven de kinderen van (goeie) Mohammed misschien ook niet meer in de Koran en hebben we misschien nog een leuke fijne buur om lekker mee te zuipen en te ouwehoeren over het feit dat het fijn zou zijn als alle jantjes, Mohammeds en hun gezinnen in de wereld ook de kans hadden op een wat beter leven. Weinig kans Frans.
Dandruff | 26-09-14 | 17:15
Ik zal de vrijheid van de USA altijd kiezen boven die moslimextremisten, laat ik dat even duidelijk stellen. Maar als jij het stoken van de USA (overal, bewezen!) in de wereld niet ziet, en daar geen uitwassen van ziet, dan ben je stekeblind. We zullen toch echt ook kritisch moeten zijn richting de USA, want ze hebben de wereld in hu macht. That's all I'm saying.
Toch vraag ik me steeds af waar die honderden gloednieuweToyota pickupps vandaan komen,hebben gewoon een chassisnummer moet toch wel te achterhalen zijn wie ze besteld/gefinancierd heeft?
-weggejorist-
-weggejorist-
@mr Krinkle (16:48),
De geschiedenis liegt niet, anti-Amerikaanse extremisten wel.
Het is onzin dat het afzetten van een massamoordenaar automatisch tot clubjes als isis leidt. De VS hebben ook Hitler en Hirohito afgezet, en dat leidde niet tot een machtsvacuüm en extreem moorddadig terrorisme. In Duitsland en Japan woonden namelijk geen moslims.
De VS hebben ook de moslims in Bosnië en Kosovo beschermd tegen de oorspronkelijke bewoners van Bosnië en Kosovo, de Serven. Toch leidde dat niet tot Servische aanslagen in de VS. Integendeel; sindsdien zijn diverse Bosnische terroristen in de VS opgepakt die aanslagen aan het voorbereiden waren tegen hun "bevrijders". In Bosnië zelf zijn succesvolle moslimaanslagen geweest op Amerikaanse militairen.
De islam is het probleem, net als in tientallen andere landen waar de VS nooit geweest zijn.
Volgens de extremisten zijn de VS altijd schuldig, of de VS een dictator nu steunen, boycotten, negeren of afzetten. Die dictators zelf hebben natuurlijk geen schuld, net zo min als de terroristische clubjes die hen opvolgen. Het is natuurlijk makkelijk de VS overal de schuld van te geven, en vooral veilig; de VS doden hun critici niet. Vrijwel alle islamitische landen en organisaties doen dat wel.
Maar die onzin overtuigt niet. Geen zinnig mens kan serieus menen dat de rommel in de porseleinkast niet wordt veroorzaakt door de kudde olifanten, maar door de schoonmaker die af en toe de scherven opraapt en nieuw servies neerzet. Islamisten en socialisten kun je dat soms wijsmaken, weldenkende mensen nooit.
-weggejorist-
Lange frans, ook wel bange frans genoemd vanwege zijn laffe houding naar islamofascisten ("gevaarlijke mensen moet je niet boos maken, dus moeten we vooral de critici van gevaarlijke mensen aanpakken"), is altijd al net zo gek als laf geweest.
Jaren geleden schreef hij columns voor een gratis krantje, waarin hij de CIA ook al de schuld gaf van 11-9.
Volgens bange frans is dat logisch; mensen die oproepen tot geweld tegen onschuldige mensen en dat ok dagelijks toepassen kunnen nooit zo gemeen zijn om een vijandig burgerdoel aan te vallen. Maar een democratisch land dat zelfs haar vijanden met allerlei mensenrechten beschermt; dat is zó amoreel dat die wel verantwoordelijk móéten zijn voor een massamoord op de eigen bevolking.
Als sterkste bewijs gaf frans dat er geen enkel bewijs is, "want dat houdt de CIA verborgen".
Als bange frans ooit iets nuttigs wil gaan doen met zijn leven raadt ik hem aan om proefdier te worden. Scheelt toch weer een labrador of een chimpansee.
ca12nag3 | 26-09-14 | 16:20
Dit was geen risico, dit was een faalplan. Sinds het machtsvacuum in Irak na de 'mission accomplished' van USA toen ze Saddam uitschakelden was er sprake van Al Qaida in Irak. Daarvoor amper. De inval was illegaal en trok buitenlandse strijders aan en radicaliseerde Sunni's die leden onder het pro-Shia puppet bewind wat de USA daar installeerde. Vanaf het vertrek van de USA daar is de provincie Anbar in handen van de voorlopers van I.S. Het komt niet uit de lucht vallen. Sinds de strijd in Syrie (met wapens van de VS uit de zogenaamde Arabische lente) hebben deze gasten hun kans gezien om grensoverschrijdend te gaan opereren, en voila. Dat doen ze nu. Ze hebben wapens veroverd op het Syrische leger, het Iraakse leger en dus materiaal uit de USA vanuit de Arabische lente. De USA was bij al deze conflicten betrokken en soms zelfs grotendeels verantwoordelijk. Een complot? Hoe dom is het om dat te zeggen? Want het is ook bijna dom als je, met wat serieus onderzoek, nog beweerd dat het dat niet is. Laat ik bij de conclusie blijven dat het stinkt en dat ik de uiteindelijke plannen (of toeval, zoals je wilt) niet ken.
Maar de geschiedenis liegt niet, da's zeker.
Mwa, hij heeft gelijk, de VS, UK en zelfs Nederland zijn druk bezig of aan het plannen om de IS van wapens te voorzien. Staat zelfs groot in alle kranten en op geenstijl in de afgelopen weken, dus sluit je ogen niet!!!
.
Aflevering gebeurd per F16.
-weggejorist-
Wie grosser der Schwanz, wie dummer der Franz.
Mr. Krinkle | 26-09-14 | 16:12
Zoals ik gezegd heb je neemt als overheidsdienst soms risicos. De gewone plebs riotten maar wat af als het niet helemaal loopt volgens plan. Maar dat is gewoon risico van het vak.
En in dit geval enorm uit de klauwen gelopen.
Het probleem is dan ook niet de CIA of welke dienst dan ook. Maar de politiek erachter of liever gezegd ervoor. Obama can kiss his career goodbye, als uit zou komen dat hij wapens heeft laten leveren aan deze mensen. Met welke goede bedoeling er toen ook achter stond. Toen hadden die knuppels in de levant nog het label "freedomfighter" tegen Asad. En dat was het ook. Maar grotendeels is alles overgelopen naar de radicale ISIS groep. En gaan ze al snackbarrend door het middenoosten. Met goodies gekregen van Uncle Sam.
Zo kan het lopen.
Ik weet ook dat bv wij als Nederland de USA bewapend hebben tegen de britten tijdens hun onafhankelijkheid. Had ook heel anders kunnen lopen maar dat is het risico dat je neemt. Alleen die lullos op het pluche zullen altijd ontkennen en iedereen uit de weg ruimen die ook maar ergens lucht van geeft.
Het is dus echt geen conspiracy.
Ach die arme frans heeft doodsbedreigingen gekregen. Hoe is dat nu frans om te zien dat er ook net zulke domme mensen als jouw in Nederland zijn. Mensen die om een dom tweetje van jouw nu dom doodsbedreigingen sturen. Ja fransje is een beetje dom geweest zou maxima zeggen. De mensen die er met een doodsbedeiging op reageren zijn minstens zo dom als nog dommer als lange fransje. Zo zie je maar fransje. Er zijn altijd weer mensen met een over treffende trap van onzin. Wel gelukkig voor jouw. Je bent niet de enige die af en toe dom uit de hoek komt.
Israel is wel 'verdacht' stil rond 't hele ISIS gebeuren...
Hesselbollah | 26-09-14
Tja, Israel ziet Assad graag lijden. Zolang ze elkaar afschieten hebben ze het te druk om Israel aan te vallen, dus dat is mooi voor Israel. Maar Israel begrijpt wel dat ze beter Assad kunnen hebben dan die islamhalvezolen die helemaal aan de jihad gaan. Alleen kan Israel niet ingrijpen, want als Israel de kant van Assad kiest is dat het bewijs voor de islammers dat ze IS moeten steunen, en als Israel IS steunt dan is dat bewijs van een zionistisch complot.
Dus ze bemoeien zich lekker nergens mee!
Lange Frans, lange schwanz. Maar de USA hebben natuurlijk door Irak binnen te vallen destijds WEL de voedingsbodem gecreëerd voor IS (formerly known as ISIS, Al-Qayda in Iraq etc. En met welke wapens vechten ze? Juist! Met de wapens die de USA in Libië aan de 'rebellen' gaf... die ze vervolgens via Turkije naar Syrie smokkelden. Het zaakje stinkt enorm mensen, maar de one-liners van lange Frons dekken zeer zeker de lading niet, dat klopt.
Tsja je moet wat. De naweeën van Expeditie Robinson gaan ook niet jaren mee. Dan maar een alu-hoedje.
Net als die Hollandse blaaskaak-meiden die tot hun 18e alles doen wat Allah verboden heeft en dan ineens moslima worden.
Aandacht, aandacht, (negatieve, whatever...) aandacht....
Ben benieuwd of, wanneer er een paar mensen die hij persoonlijk kent een scheerbeurt onder de kin krijgen van snackbars, hij dan ook de USA de schuld geeft en de iloeminatie haha. Wat een kneus. Ook al zou de CIA heimelijk de prille beginnende ISIS gangsters gesteund hebben tegen Asad, wil dat nog niet zeggen dat dat altijd zo blijft, en dat de agenda van dat ISIS tuig veranderd kan zijn na verloop van tijd.
Zeg maar jij leent als bank een boer geld voor z'n tomatenkweek plantjes. Kan die bank toch niet aansprakelijk worden gesteld als de boer maar wiet gaat kweken...
Wat een kortzichtig dom mannetje is die Lange Frans.
Figuren met een Limburgs accent zijn sowieso niet te vertrouwen. Wat een mafkees joh.
En mocht er wel wat gebeuren dan is het onze eigen schuld, aldus Lange Frans
Ja tuurlijk joh, net als het Theo van Gogh zijn eigen schuld was zeker. Meneertje de vredestichter. Als ik hem ergens tegenkom zal ik een ijsklontje tegen zijn hoofd gooien, kijken of die dan og zo rustig blijft
- Viet Minh gesteund en bewapend in Vietnam om stand te bieden tegen de Franse invloed in Indo-China. Dit werd later de Vietcong en die keerde zich tegen hen.
- Mudjahadin geholpen in Afghanistan tegen de Russen. Hun leider was éne Osama bin Laden. De rest is geschiedenis.
Kas | 26-09-14 | 11:45
1. De VS steunde de Viet Minh niet tegen de Fransen, maar tegen de Jappanners. Toen die weg waren steunden ze de Fransen omdat de Viet Mihn te commie waren.
2. Osama bin Laden was geen leider van de mujahideen. Ten eerste waren er 6 groepen mujahideen en Osama was een lid van een van die bewegingen en hield zich vooral bezig met geld rondsluizen. Dus hij was geen leider daaro.
dus al die mensen daar naar irak vertrekken ,om met de IS mee te doen .
werken eigenlijk voor America.
het land dat ze haten tot in het bot.
wat een zooitje
Niveautje blowende puber conversaties onder het stoned triktrakken en lurkende aan een AA"tje...
You can get Fransie out of the coffeeshop,
but you can't get the coffeshop out of Fransie..
Lange Jan.. uhh Frans, natuurlijk heb jij recht op jouw mening. Net zo goed als de westerse wereld het recht heeft jouw veronderstelde vermeende fout recht te zetten. Verder ben je een zak hooi die zijn ex-vrouw de vieze zaakjes laat oplossen die jij had recht moeten zetten. Ik verneem nu aan wiens kant je staat, wij zullen het niet vergeten wanneer de stront werkelijk de ventilator raakt. Hopelijk zal je de trekken en velden van mijn zoon's C7 nooit in de ogen kijken.
Kijk lange frans wilde duidelijk weer effe in de picture staan. Want zo blijf je bnn-er. Maar het hoort eigenlijk niet meer te gaan over wie de schuld is of wie er achter zit. Er moet gewoon een conclusie getrokken worden. IS is schadelijk voor alles en iedereen. En belangrijk moet zijn ongeacht wie zijn schuld het is of wie er achter zit. Hoe kom je van zulk onmenselijke iets zo snel mogelijk af als wereld. Dat moet de politieke discusie zijn. Hoe het intern aan te pakken in de landen door IS verboden te verklaren en ook het aanhangen er van. Jihadisten niet meer terug te laten komen. Aanhangers en ronselaars vast te zetten en bij dubbel paspoort het nederlanderschap ontnemen. En dat moet eigenlijk ook gelden voor sommige nederlandse gekkies met enkel het nederlandse paspoort. Aanhanger of ronselaar van IS en person non grata. En moven. Verder moet er keihard ingegrepen worden in de gebieden van IS en niet enkel met bombaderen maar ook met grondtroepen om het kwaad, want dat is het uit te roeien. En daarbij moeten zelfs eventuele belangen bij deze groep opzij gezet worden. Want sommige landen hebben tijdelijk best belang gehad totdat ze te groot werden. Bijvoorbeeld turkije. Die dachten zo dan hebben de koerden wat te doen en hebben wij effe geen last meer van ze. Nou uiteindelijk toch foutje want uiteindelijk blijkt IS toch langzaam aan een veel groter probleem te worden voor de turkse samenleving. Duidelijk is dat werkelijk alle landen zich grof hebben vergist. Van de usa tot nederland , turkije en de gehele moslim gemeenschappen op zich. Ik denk dat zelfs de meeste moslims hier nu niet echt op zaten te wachten. Want dat IS zijn moordadige gekken. Die juist het tegenovergestelde gaat bereiken. Op wat kudtkabinetten na zijn de heren ineens wakker geschud. Helaas nog niet echt ons kabinet, maar dat komt wel op het moment dat aanslagen op westerse doelen een feit zijn. Iets wat niet te hopen is. Zeker niet voor de moslim gemeenschap op zich want dan zal het ook hier in negatieve zin veranderen. Daar kun je op wachten. En de pvda en groenlinks zullen genieten. Hun taktiek van discriminatie roepen om eender wat en haat zaaien heeft gewerkt. Een nieuwe generatie kiesvee is binnen gehaald. Door de problemen niet op tijd te hebben aangepakt. Constant maar te knuffelen en niet daadkrachtig te hebben opgetreden. En problemen te baggataliseren. Zij zijn verantwoordelijk dat het allemaal zover gekomen is. Met hun onzin in nederland.
@Kenpachi3763
Het is "conSequent" en "tegeNgeluid".
Leer de taal of flikker op.
Eén keer IS in de titel was genoeg geweest. Het is natuurlijk een proteststem van Lange Frans, die wil dat we na blijven denken. We vechten in ieder geval met Westerse wapens tegen Westerse wapens, er spelen steeds enorme belangen. Verder zijn die moslims ook zonder Westerse hulp vaak erg onsympathiek.
Nu is de Frans natuurlijk niet helemaal lekker, laten we daar mee beginnen.
Maar kijkend de historie van de Amerikaanse geheime diensten, zou het mij niks verbazen. Die Rednecks hebben een aardig trackrecord als het om 'verkeerd kiezen van je vrienden' (Hoi, Ba'ath en Al Qaeda!) gaat.
lachenjoh | 26-09-14 | 11:44 Daar doe je kermit te kort mee
tweetybird | 26-09-14 | 12:51
Inderdaad. Ze hebben de snelheid en kracht van de opkomst van IS onderschat. Uiteraard wisten ze al veel langer van het bestaan dan wij, en dachten ze misschien zelfs die luitjes te kunnen gebruiken tegen Assad of wie dan ook.. en misschien hebben ze zelfs hen een handje geholpen. Oliedom! Bovendien kunnen ze nu de rommel opruimen. Dit wordt door collateral damage van de aanpak en omdat het een strijd tegen een soennitische sekte (i.c.m. weinig realiteitszin/contextgevoel/nuance en zelfreflectie van soennitische radicalen) is uiteraard weer een bron voor toekomstige terreur. Een en al ellende.
Maar een bewust complot? Kan niet op dergelijke schaal georganiseerd worden. Onbeheersbaar, veel te grote risico's en de macht over de wereld is gewoon te gefragmenteerd. Zie mijn eerder uiteenzetting.
Lach maar, een Amerikaanse politici heeft al lang toegeven dat IS vanuit Saudi Arabië is gefinancierd.
Kijk, luister en huiver vanaf 0:52
Http://www.youtube.com/watch?v=MmX6oMSqio0
Vond de beroeps-druiloor dat hij aandacht te kort kwam, of zoiets?
Maar, in dit land mag een ieder een mening hebben.
Hoe wereldvreemd en idioot ook. Helaas....
Het zal wel een zionistisch duivels plan zijn om wat tv-minuutjes voor doebe te vergaren.
Aan de andere kant, wie wil zo'n debiel aan zijn/haar debat-tafel hebben?
Waarschijnlijk die klasse-presentator Pauw...
Magdatkandat | 26-09-14 | 13:41
Graag gedaan en bedankt voor de andere 'leestips' ;)
www.washingtonpost.com/posteverything/...
De Amerikaanse economie hangt aan de dollar. De dollar hangt aan olie verkoop in dollars zodat alle landen dollars nodig hebben en Amerika daar goederen en diensten voor terug krijgt. Landen en regeringen die dat willen veranderen om de invloed van Amerika te verminderen worden uitgeschakeld als de mogelijk is zonder te veel risico voor America. Saddam kreeg toestemming van de Verenigde Naties om zijn olie in euro's te verkopen. Dat was het begin van zijn einde. Zelfde met Gaddafi, met zijn droom voor een Afrikaanse munteenheid gekoppeld aan goud. De Amerikanen hebben moslims extremisten gebruikt om Gaddafi neer te halen. De moslim extremisten hebben grote hoeveelheden wapens buit gemaakt en die wapens hebben de start van de oorlog in Syrie mogelijk gemaakt. Dat is de belangen van Amerika en zijn bondgenoten in het midden-oosten. Want Qatar en Saudi-Arabië willen graag pijplijnen naar Europa om zo makkelijker en meer direct olie en gas te verkopen. Assad voelde daar niet zo voor en wou liever iets met Iran doen. De Amerikanen willen de macht van Iran in de regio breken. Iran en Syrie hebben een pact, wanneer een van de landen aangevallen word moet het andere land helpen. En dus was het ook in het voordeel van amerika om Assad te breken. Op die manier kunnen ze meer druk uit oefenen op Iran en misschien zelfs Iran in een oorlog betrekken. Dit is vrij lastig voor elkaar te krijgen in de wereld wanneer jij de agressor bent. Amerika heeft precies wat het wou. Een excuus om op Syrisch grondgebied te bombarderen in de hoop dat Syrië zich verdedigt waarna Amerika kan zeggen dat Syrie aan de kant van IS staat met de hoop dat in een oorlog tussen Amerika en Assad Iran ook zal volgen. Dit alles kan tot een kettingreactie leiden want Rusland is ook een bondgenoot met Iran. China, Rusland en nog andere landen doen al hun best om onder de olie invloed van de Amerikanen uit te komen. Dit willen de Amerikanen niet en kan tot wereld oorlog 3 leiden. En dat is het hele plaatje. Niemand wil oorlog maar sommige machtsblokken willen meer macht en Amerika wil zijn macht behouden en dus komt er oorlog. Kwestie van tijd, er gaat altijd wel iemand door het lint zodat je een Pearl-Harbor of de aanslagen in New York hebt die het mogelijk maakt de koers van de geschiedenis te veranderen. Democratie kan ons redden maar Amerika is geen democratie meer maar een Oligarchie
(oligos) = 'weinig en (archein) = 'heersen'
Rusland is ook een Oligarchie en van China weet ik het niet. Amerika en Rusland zijn dus keihard aan het botsen en hoe meer bloed er daar voor vergoten word de meer de kans is dat het ooit mis gaat.
Er zit een kern van waarheid in de tweets van Frans. Die IS promo sessies in de schilderswijk zijn in werkelijkheid geheime CIA meetings.
Amerikanen zijn lief, net als de Russen. Ze spelen nooit vuile spelletjes en het gaat nooit om olie. Gelukkig weet heel de wereld dat.
Jozes | 26-09-14 | 12:56
wat dat betreft is de hele wereld niet echt lief. Uiteindelijk draait het allemaal puur om geld.
En ik denk niet dat dat ooit verandert. Usa is net zo rot als de ussr en net als de meeste andere landen. Dat weet echt iedere boerensukkel ook wel. En uiteindelijk is het altijd het politieke spelletje. Wie heeft de meeste schuld. Nou ik denk de meeste in die politieke spelletjes. Ze keken naar het geld en dat was het.
Lange Frans..... Lange Frans.... nee... sorry... zegt mij helemaal niets....
Ik vind het een goede grap van Lange Frans. Natuurlijk is Zwarte Piet geen racisme.
Nergens om maar dan heb je ook de hersens van een garnaal..... Sorry dat ik al die garnalen beledig trouwens.....
Dus omdat ze getraind zijn door de VS, is de VS ook meteen schuldig aan het feit dat ze uit naam van een boekje en een grote tovenaar in de lucht gewoon maar andersdenkenden gaan onthoofden?
Prachtig, die logica. Verklaart meteen de geweldige diepgang en tijdloosheid van zijn eigen muziek.......
Geenstijl, altijd complottheorieën belachelijk maken. Behalve soms, dan ineens niet meer. Of ze starten er zelf mee.
Snap dat de site is opgezet met een knipoog, maar wees wel concequent.
Over de kwestie Demmink, jeugdzorg, overheid zijn alle tegengeluiden welkom. En in dit soort kwesties is elk tegegeluid onzin en aluhoedjes.
That's kinda retarded
Toen ik 16 was en geen werk had zat ik ook de hele dag in de coffeeshop na te denken over dat er wel allemaal complotten moeten zijn. Want waarom was anders mijn leven zo kut? Denk dat Lange Frans momenteel beetje hetzelfde doormaakt zeg maar...
Komt wel goed Fransie je vind echt wel weer een keer werk!
Sumato | 26-09-14 | 12:09
dat is een beetje te simpel. Het was de bedoeling dat ze een bedreiging zouden vormen voor Iran. Ze zijn alleen een andere richting uit gegaan.
Dat er proxy-oorlogen zijn is geen geheim, maar dat doen alle partijen in het MO. www.theguardian.com/commentisfree/2014...
Frans ga A.U.B naar Irak, mijn vriendje Lange Obama heeft een Langeafstands raket op je, door drugs (moet wel), bedorven hoofd gericht.
Lange Frans heeft ze wel alle zeven. Alleen jammer dat ze in ploegendienst werken.
Voor jullie mij de les leren over IQ en discussie. Ik reageer alleen op een flink aantal GS reaguurders die hierover begonnen(!). Ik meld alleen dat wat zij vermelden onzin is. Dat moet niet vreemd overkomen bij jullie denk ik.
Kaan78 | 26-09-14 | 13:08
Wijf
Als ik zijn 'muziek' hoor krijg ik ook wel de behoefte om naar het kalifaat af te reizen waar een verbod op muziek geldt.
En dan gaan we nu over naar Lange Frans zijn nieuwe single: Whola ik zweer je toezzz
Volgens mij is hij aan het trollen. Vooral met z'n Zwarte Piet uitspraak.
Ik snap trouwens niet waarom blanke rapperts vaak zo'n moeite doen om zich koste wat het kost te identificeren met alles waar een allochtoon smaakje aan zit.
Weg met het westen, weg met blank. Willen praten met een importaccent. Wellicht omdat hiphop uit een zwarte underdogcultuur komt en een roomblanke jongen met keurige doopnamen anders niet genoeg streetcred heeft.
Die spagaat werkt nogal een identiteitscrisis in de hand, lijkt me.
Maarja, dat is slechts mijn mening.
www.youtube.com/watch?v=tW4p9N2Ocs8
Russells Teapot | 26-09-14 | 12:29
tweetybird | 26-09-14 | 12:51
Sioux | 26-09-14 | 13:10
M-Bozz | 26-09-14 | 13:25
My thoughts exactly. Altijd meegenomen als anderen de moeite nemen om je gedachten op papier te zetten. Had mij 2 uur van mijn leven gekost, nu een paar minuten. Ik heb zelfs een wasje kunnen doen, het afval gescheiden & de kelder opgeruimd. Hulde.
Ja ja ik heb het bewijs, die beul spreekt Engels en dat doen hunnie in Amerika ook.
Blijkbaar is Lange Frans een Jood, want hij heeft blijkbaar inside informatie die alleen zionisten hebben. Toch kan ik hem mij niet herinneren gezien te hebben vorig jaasr in Tel Aviv op de jaarlijkse "Zionist World Domination 2014" conventie.
Soms zie je LF hele kleine aanzetjes tot denken. Met maximale krachtinspanning, na lang persen en zweten, als bijna niemand er nog op rekent, dan ontspruit er sputterend en trots glimlachend over zijn eigen knappe prestatie iets uit zijn walnotenbrein. Tja.
@DanBilzerian | 26-09-14 | 13:33
Wat een onzin. Dat zegt hij helemaal niet, dat maak jij ervan.
Onze back rappert zingen over zinloos geweld, maar openlijk in de media het toejuichen, wees en held en zeg dat tegen de familie van de slachtoffers stom stuk vreten wat je er rond loopt, je school zeker nooit afgemaakt.
Vond het altijd een toffe gast met humor.
Zie alleen de humor hier niet van in, wat een LUL.
Aandachtsgeile ISLAM hoer.
Hij is geeeeeeeeeekkk!!!
Dag Lange Fransje Dag Dag, Dag Dag Islamiet.
Ik denk dat je daar gelijk in hebt. Lange Frans maakt wel fouten want als je dat soort uitspraken doet weet je dat je overal op gepakt wordt. Dus geen zadenverkoper uit Texas (A. Jones) of Xandernieuws citeren. Pak gewoon de wallstreet journal (bijv. online.wsj.com/articles/deal-with-saud... ) of iets wat interessant klinkt als voltairenet.org
De fout die mensen maken die wel wat verder durven te kijken is dat ze geen goed onderbouwde argumentatie paraat hebben. Dan lijk je inderdaad koekie...
ITM
Dit is dus Fransies bron: xandernieuws.punt.nl/content/2014/07/C...
Waar ik echt niet bij kan is dat mensen zo heilig geloven in dergelijke samenzweringstheorieën (hier: van de elitaire globalisten/NWO). Ik wil er best aan dat er gure clubjes bestaan met een geheime agenda en dat veiligheids-/informatiediensten dingen opzetten om bepaalde al dan niet veiligheidsgerelateerde doelen te verwezenlijken.. en daarbij smerige praktijken niet mijden.. en dat ze hun boekje wel eens te buiten gaan voor eigen belangen of voor connecties. Voer voor spannende films en series.
Maarrr.. Dat er een eliteclub zou zijn die een allesomvattend plan (inclusief geplande oorlogen) zou hebben bedacht en uitgewerkt en ook in staat is daadwerkelijk beheerst te verwezenlijken?!? Komop. Daar geloof je toch niet in? Iets dergelijks valt nooit op zo'n grote schaal te beheersen. Je hebt met zoveel mensen te maken die allemaal eigen belangen hebben, een eigen moreel kader, die opportunistisch zijn, onvoorspelbaar. Zoiets kan je nooit uitdenken, laat staan beheersen. Daarnaast zou je enorme risico's lopen als je bv. een groep als IS zou steunen met geavanceerde wapens/training. Dat is al zo vaak fout gegaan in de geschiedenis. Het is kortom never nooit beheersbaar. En dat is slechts één van de vele logische redenen dat ik nooit in een dergelijk complot zou geloven.
De mens is gewoonweg te complex en te wispelturig (naar goede en slechte kanten) om volledig op te vertrouwen. Zo'n systeem kan nooit stand houden. Laat staan dat er een club elitaire klootzakken zou zijn die zulke slechte ideeën hebben om zichzelf te verrijken (en waarom zouden ze niet slachtoffer worden van hun eigen geïnitieerde plannen? Het zou dom zijn om daarop te vertrouwen) en dat eensgezind willen uitvoeren. Er zijn makkelijkere manieren om geld en macht te verwerven.. en met minder risico's. En ja, macht corrumpeert en graaiers willen meer en meer. En mensen geneigd tot kwaad.
De zoveelste idioot die het hebben van 'een mening' verwart met het stellen van onjuiste -of in ieder geval niet aantoonbare- beschuldigingen. Vrijheid van meningsuiting was mooi, totdat het werd aangegrepen door zwakbegaafden en slachtofferrollerts.
Als iemand zou zeggen 'Lange Frans is een verkrachter, eigenhandig verantwoordelijk voor ebola en hij heeft 20 kilo drugs op zolder liggen' is dat een valse beschuldiging (hopelijk :P).
We hanteren niet voor niks termen als smaad en laster.
Die twee dienen als een filter om vrijheid van meningsuiting functioneel te houden.
@JIP! | 26-09-14 | 11:52
Dat zou ik dan niet eens ze erg vinden.
Die zeikliedjes met kerst.
@Kaan78 | 26-09-14 | 13:12
quote:
"Als plaatsvervangend schaamte kijk ik weg bij deze draad."
Dat is nou juist het grote probleem met jouw soort: wegkijken.
Wegkijken, ogen ervoor sluiten, doen alsof het er niet is, je bent een echte linksche gutmensch.
Misschien vallen ooit die oogkleppen eens af maar ben er bang voor.
Gestoorde gek die zich na moet laten kijken. Is ie al bekeerd?
@Conan de Rabarber | 26-09-14 | 11:44
paarden, ik maar denken dat ie t met schapies deed.
Leg Kamervragen nog eens op voor wat extra duiding omtrent de terwijl de Illoemienatie een casus belli voor WWIII fabriceren.
Fransje Fredriks, beroeps NSB'er.
Gaaaap, na Bonny st.Clair de volgende 'B' artiest die wanhopig een poging doet om aandacht te krijgen...
@Kaan78 | 26-09-14 | 13:12
Hoi Lange Frans
@ Kaan78 | 26-09-14 | 13:12
Nou nou, over mensen de maat nemen gesproken. Het valt hier waarachtig wel mee met het gemiddelde IQ hoor.
Nee, zijn account is inderdaad niet gehacked maar zijn hersens wel, al jaren!
Mijn mening is dat LF beter doorgevoerd is in GEO politiek dan de meeste GS reaguurders. Hoger IQ heeft. Socialer is in de omgang. Dat is ook niet erg. Wat wel erg is, is dat domheid aan de kant van GS reaguurders zo in de spotlight komt dat het pijnlijk wordt om het te lezen. Als plaatsvervangend schaamte kijk ik weg bij deze draad. Veel plezier met reaguurders gedachtengoed hier te ventileren. Ik kom wel weer terug als het ergens over gaat.
Hij maakt wel heel aardige liedjes.
En laten we wel wezen, er zijn zat Nederlanders die het met hem eens zijn, zelfs hier in de panelen.
Fransje doet mond open. Reaguurder schijt erin. Fransje doet mond dicht.
@De waard zijn gast | 26-09-14 | 11:46
Daarom zijn japanners intelligent, Japan is een van de weinige landen die geen moslimterroristen hebben, want de islam is in Japan niet welkom, en terecht. www.geenstijl.nl/archives/images/ANP-2...
-weggejorist-
En Adolf Hitler was onderdeel van een zionistisch complot, met als doel het stichten van de staat Israël op Palestijns grondgebied. Ja, je gelooft het haast niet; maar die Joden zijn bereidt om heel ver te gaan in hun snode plannen.
Sterker nog; de Joden zijn weer een Amerikaans complot om wereldheerschappij te bewerkstelligen. En iedereen weet dat de Nederlanders als eerste New York hebben gesticht, toen nog Nieuw-Amsterdam genaamd. Als je dat eenmaal weet, dan is het overduidelijk dat de Nederlanders achter de Amerikanen zitten, die weer achter de Joden zitten, die weer achter de Nazi's zitten. En de Nazi's zijn fout, maar dat is een valse vlag. Het uiteindelijke doel is het zwart maken van Zwarte Piet (zie je het verband nu?) om zo de racistische volksziel van Nederland te voedden met het kwaad van Satan zodat de zionisten de wereld kunnen veroveren op de vredelievende Islam. Zoiets. Toch?
@bisbisbis | 26-09-14 | 12:42 :
Die is makkelijk : De FED.
Ach lange frans als je het zo oneens bent met ons in ONS nederland. Tief dan lekker op.
Met je zwarte piet is rascisme. je mag het niet zeggen maar iemands lange nek mag wel een s... t krijgen.
En ik zal er niet om rouwen.
Voor jullie mij de les leren over IQ en discussie. Ik reageer alleen op een flink aantal GS reaguurders die hierover begonnen(!). Ik meld alleen dat wat zij vermelden onzin is. Dat moet niet vreemd overkomen bij jullie denk ik.
Als je naar de geschiedenis kijkt van de VS wat ze allemaal al niet hebben gedaan aan bedrog en manipulatie dan zou het niet heel vreemd zijn als ze hier ook iets mee te maken hebben.
Dat rappers paupers, dom en achterlijk zijn, dat wisten we al hoor. Vooral kanslozen worden rappers.
En gelijk heeft hij, USA government -> CIA -> Saudi Arabia -> IS
www.independent.co.uk/voices/comment/iraq-cri...
Grappig al die aluhoedjes die als vliegen op de stront van die cokesnuiver afkomen. Tijd dat het GGZ weer de deuren sluit.
Lange Frans
Was niks
is niks
zal nooit iets zijn
kannie rappe
kannie zinge
kannie presenteren
kannie normaal denken
kannie tegen geweld zijn
kannie ... ach vul zelf maar in
Wat ik een beetje jammer vind is dat die Lange vergeet te melden dat de wapens vanuit de VS worden opgepikt uit wapenopslagplaatsen in de voormalige USSR en afgeleverd met UFO's. Dat is toch algemeen bekend?
@lange lutser, excuus, lange Frans:
Drugs are bad m'kay. En ga es deaud.
.
Kijken of je zo lult over 'als er wat gebeurd' als het daadwerkelijk gebeurd en er een paar bekenden van je bijzitten, domme sukkel.
Osama bin Laden was trouwens wel een product van de CIA.
Malle Schwanz
-weggejorist-
Amerikanen zijn lief, net als de Russen. Ze spelen nooit vuile spelletjes en het gaat nooit om olie. Gelukkig weet heel de wereld dat.
krijgt hij halleke nazi's??
Eurotokkie | 26-09-14 | 12:53
Dat ligt aan de gebruiker, drugs kunnen een toevoeging zijn mits verantwoordelijk gebruikt.
Hoe zorg ik ervoor dat ik met 2 tweets de frontpage van een bekend weblog haal en een hoop mensen blij maak die op dit soort domme reacties zitten te wachten om er vervolgens hap hap op in te haken - door Frans Frederiks
Way to go!
@widtvoet ® | 26-09-14 | 11:41
of een te lang verblijf in Diemen
Dat Lange Leeghoofd maakt wel een heel rare move om zijn 'dood paard aan een touw' carriere wat leven in te blazen.
Drugs maakt meer kapot dan je lief is.
@de verlichte | 26-09-14 | 12:47
Volgens mij heeft Lange Frans de MH17 neergeschoten, bewijs jij maar eens dat ik ongelijk heb.
ParisXL | 26-09-14 | 12:31
Nee het is meer hoe hij het brengt met een alluhoedje. Een complot. Een door amerika wellens en wetens extreme terreurgroep die iedereen vermoord ongeacht geloof of iets anders. Een groep die moord om het moorden. Maar IS is gewoon ontstaan uit extreme rebellen waar ze een groep gevormd hebben die nog extremer is. En ik denk niet een complot maar ondoordacht wapens verkopen aan groepen uit winst oogmerk. Waarbij er verkeerde inschattingen gemaakt zijn. En de groep daarmee kansen heeft gekregen op te bloeien. Ook denk ik dat veiligheidsdiensten redelijk hebben zitten slapen. En ze hun peilen teveel op andereterreur groepen hebben gericht. Terreurgroepen die aardig geminimaliseerd waren. En er te weinig over is nagedacht dat juist dat feit een nog veel extremere groep teweeg kon brengen. En dat is gebeurt. Nee geen complot. Maar gewoon domheid. Van assad afwillen. Groepen steun geven en wat ergers terugkrijgen. Het is niet de eerste keer en zal ook niet de laatste keer zijn. Want nu hebben ze een nog vervelender probleem als Assad. Want die is al in sommige opzichten extreem. Maar wel zo extreem dat het ons en andere landen weinig kwaad kan omdat het bij assad gericht is tegen eigen bevolking. Maar er nu een IS dat zo extreem is dat iedereen slachtoffer kan worden. En dat was vantevoren schijnbaar niet bedacht. Dus meer foutje bedankt.
Lange Frans, das toch die rappert zonder hersenen?
Bange Frans is zelf een complot theorie......
Geenstijl redactie zijn in dit geval complotdenkers die klakkeloos ieder complotverhaal van de Amerikaanse overheid geloven. Ben geen fan van Frans maar hij heeft gewoon gelijk. De VS gaat onverminderd door met 'gematigde' rebellen steunen. Daar is net een half miljard voor uitgetrokken.
Lange Frans: met die IS-complot zit je misschien goed, maar met die Zwarte Piet = racisme val je toch echt genadeloos door de mand. Doei.
-weggejorist-
Kaan78 | 26-09-14 | 12:38
Maak me meer zorgen over mijn EQ, er gaan soms weken voorbij dat ik met niemand wil praten. Wattisser, wattisser, vraagt mijn vrouw dan de hele dag. Moet ik aan werken.
IQ zit wel snor
@kaan78: snuiffrans deed vwo op het ibm gajes? LOL
@Kaan78 | 26-09-14 | 12:38
Zeiken over IQ is altijd een zwaktebod. Je kunt ook gewoon inhoudelijk op de zaken ingaan. Lange Frans poneert een ontstellend domme stelling, en mensen gaan daar inhoudelijk op in. Dan doet het er niet toe of die man een IQ van 200 heeft, de stelling wordt daar niet minder dom van.
Als jouw antwoord daarop is: "Ja, maar jullie zijn dom en hebben een laag IQ! Lekker puh!" dan zet je vooral jezelf voor lul. Het is maar dat je het weet.
Zijn vrouw werd destijds ook zeker door de CIA getraind om Baas B om te leggen.
@Kaan78 | 26-09-14 | 12:38
quote:
"Daarnaast heb ik 1 keer een gesprek met hem gehad. Hij kwam wel intelligent over."
Dat zegt dus meteen iets over jouw intelligentieniveau.
Hé Frans, nu wij het er tóch over hebben: wie vermoordde Kennedy?
Aandachtshoer
De schuld van Alles is de uitvinder van het wiel.
Samen met de eerste die in t zn nare kop haalde om schelpjes te gaan ruilen.
Ik begin de dag altijd met een dikke joint white widow, paranoia gegarandeerd!
@de verlichte | 26-09-14 | 12:27
Met de stelling iedere Noor kan schaatsen is niet gezegd dat iedereen die kan schaatsen een Noor is.
Zo ook hier, dat er in het verleden mensen die de waarheid spraken voor gek werden verklaar wil nog helemaal niet zeggen dat iedere verklaring van een gek ook waar is.
De mensen die verklaarden dat de aarde rond was deden dit op basis van onderzoekingen.
Lange Frans doet zijn uitspraken na een paar pilletjes te hebben geslikt, dat is het verschil.
rara | 26-09-14 | 11:58
Ha, kijk een snuif mattie, gaan we daarna gezellig raaskallen!
Russells Teapot | 26-09-14 | 12:32
Ik weet dat hij in ieder geval VWO geschoold is. Dan lijkt mij dat hij een laag IQ heeft wel uitgesloten. Daarnaast heb ik 1 keer een gesprek met hem gehad. Hij kwam wel intelligent over. Dat heb ik bij veel GS bezoekers niet. Ik wil ook graag info van de 20% GS bezoekers die wel bijdrage leveren. Ik denk niet dat ik er veel naast zit met 30IQ punten.
Ik neem die gast dan ook al jaren niet meer serieus, ook niet als artiest.
@Skunk57 | 26-09-14 | 12:30
Ik reageer graag op idioten, hobby van me.
Z'n tweet is een zionistisch complot om aandacht van z'n ex te krijgen
@rekzooi | 26-09-14 | 12:35
En meestal werkzaam in de IT
@badderbeest! +1
Complotdenkers en aluhoedjes bij dit soort topics zijn zoooo simpel in een hokje te plaatsen:
het zijn:
A. enorme Amerika haters
B. enorme Israel haters
Okay, een mix kan ook nog.
Simpele zielen die via allerlei kronkeltheorien altijd bij deze twee 'vijanden' uitkomen.
Domme Frans..
Langvergeten frans heeft zich een paranoide delier lopen snuiven!
Zeg droeftoeter met je alu-hoedje, als je klaar bent met je complotten, dan hier een taallesje voor laagletterigen:
Het is GETRAIND en niet getrained.
Het is EROP EN ERAAN en niet erop en er aan.
Leuke tijden leven we in...
Maar wat Frans ook allemaal mag uitkramen, waar ik me druk om maak is kan mn jas emt camouflageprintje nog wel aan..??
Want het dragen van een legerjas is vragen om onthoofd te worden door een moslim die toevallig in de buurt is.
Moet ik nu ineens een nieuwe jas kopen?
Dan wil ik wel dat de moslims met die rare petjes van ze rond gaan om geld in te zamelen voor mensen met een legerjas.
drekzooi | 26-09-14 | 12:29
Die snuiftabak maakt meer kapot dan je lief is!
@Kaan78 | 26-09-14 | 12:27
"Ik denk dat Lange frans meer 30 punten meer IQ heeft dan de gemiddelde GS bezoeker."
Nu jij er bij bent, zou dat inderdaad wel kunnen kloppen ja.
Alleen maar op zoek naar aandacht, gewoon negeren.
-weggejorist-
@de Botte Bijl | 26-09-14 | 12:18
Hoho, graancirkels bestaan.
Kas | 26-09-14 | 11:45
Goed gezien Kas maar ook Frans, verder past in dit rijtje ook Al Qaida, opgericht door USA om voor USA een reden te hebben om oa de russen in Afghanistan te verdrijven.
In plaats van een mening te vormen o.g.v. de Teleslaap en andere msm zouden de meeste mensen ook eens wat echte onderzoeksjournalistiek moeten lezen. Een half jaar geleden riepen deze mensen nog dat USA niet te vertrouwen was omdat USA alles en iedereen afluisterde en nu is USA weer de grootste vriend?!
Beste medelanders, lees eens wat over Blackwater, JSOC, Rothschild zionisten, 9/11, waarheid over Khadaffi, het zal zeer zeker jullie ogen openen! Succes en voor de andere medelanders... slaap zacht!
Lange Frans is op Joran v/d Sloot na de grootste randmongool uit onze vaderlandsche geschiedenis.
AbleArcher13 | 26-09-14 | 11:42
Het feit dat jij hem volgde zegt meer over jou dan over hem.
Sommige mensen lijden nu eenmaal aan een blind, irrationeel geloof in de totale Westerse superioriteit over de rest van de wereld.
Ze kunnen het zich gewoon niet voorstellen, dat er dingen gebeuren in deze wereld die niet in gang gezet zijn door het westen. Alsof niet-westerse landen ontwikkeld genoeg zouden zijn om hun eigen koers te varen en zelfstandig dingen voor elkaar te krijgen, doe niet zo mal!
Nee, niet-westerse mensen zijn eigenlijk gewoon grote kinderen zonder eigen verantwoordelijkheid, die door de westerlingen alle kanten op worden gemanipuleerd, omdat westerlingen nu eenmaal veel slimmer en beter ontwikkeld zijn. Schaam u, westerling!
Wat een lutser is het!
@eerstneukendanpraten | 26-09-14 | 12:26
Toen had 'ie nog een paar cellen maar die zijn nu ook wel een keertje kapotgesnoven.
Faalfrans is gewoon een leeg omhulsel en ook nog eens een enorm lelijke.
Hij gaat trouwens niet alleen op de vuist met fans, hij mag ook graag vrouwtjes tikken.
Oh ja en lange Fransis een lul.Een lange lul.
Holleeder verheeerlijker, ga toch weg man.
Hebben de Amerikanen en de E.U. soms "Een Verborgen Agenda" de dorst naar oorlog is wel heel erg groot.
www.youtube.com/watch?v=8nyUnWW5Hh0#t=...
Uit eindelijk kom je na jaren lang snuiven in een coce psychose terecht.Boycotten die verslaafde multiculturele pisvlek,en dat durft zich nog rapper te noemen ook haha ik heb hem een keer horen (rappen)ik wil met je douchen want je heb een mooie blouse,je moet toch aardig doorgesnoven zijn om die onzin uit je muil te krijgen
-weggejorist-
Ik denk dat Lange frans meer 30 punten meer IQ heeft dan de gemiddelde GS bezoeker. Rappen levert nou eenmaal meer geld op dan doen alsof je wat voorstelt als 1 van de miljoenen kantoortypen.
Die mafkees heeft hier een aantal jaren terug een keer in de plaatselijke discotheek opgetreden en ging toen op de vuist met een bezoeker die hem onheus bejegend zou hebben. Die gast heeft wel een erg kort lontje en te weinig werkende hersencellen.
Parsons | 26-09-14 | 12:03
kijk frans scheelt wel maar inderdaad echt begrijpen doet hij het niet. Tuurlijk is de wapenindustrie mede verantwoordelijk. Die zien enkel veel geld. En vergeet niet dat de zogenaamde ontwikkelingshulp gelden ook veel mogelijk gemaakt hebben omdat die gelden vaak in de verkeerde handen komt. Meerdere landen zijn mede verantwoordelijk voor de bewapening omdat het big business is. Alleen lange frans brengt het als complot. Nee het is enkel de mogelijkheid die geschapen is door daar zoveel wapens te brengen. En die wapens eindigen meestal in verkeerde handen. Maar dat zal de wapenindustrie bogus zijn. Die zien alleen de vette winst. Ik denk dus dat niet de usa alleen mede verantwoordelijk is,maar vele landen. Niet opgezet,maar door foute keuzes per ongeluk gecreeerd. Rebellen bewapenen waarbij er achteraf ook hele foute rebellen zaten die geswitcht zijn. En nu bedankt zeggen. En er nu helaas een groep ontstaan is die tussen de extreemste de extreemste zijn en echt een gevaar vormen. En niet alleen voor de westerse samenleving,maar voor alles en iedereen. Maar het is een utopie om te denken dat het de komende jaren op te lossen valt. Waar 1 extreme groep valt staat een nieuwe nog extremere op. Toch is het zeer belangrijk om daad krachtig en keihard op te treden om het enigzinds te beteugelen. En een bepaalde stabiliteit te bewaren. Anders is het eind zoek. Maar een echt complot. Ik denk het niet.
Ik denk dat Lange Frans nog lang niet clean is !
cia weet ik niet, dat het gecreëerd is wel.
En hij heeft nog gelijk ook. Turkije heeft namens de VS de soenitische IS op de rit geholpen om een breuk in de Syrische sjiitische verbintenis te slaan van Syrie, Irak en Iran. Nu keert de boemerang terug op de ontwerper.
Had iemand al gezegd dat Lange Frans een aandachtshoer is?
Nee?
Lange Frans is een aandachtshoer!
een totale nietsnut, een prestatieloos geval, een nul in de maatschappij doet alles om enige aandacht te krijgen. Nu het normale niet lukt verlegt hij zijn grens naar dit soort absurditeiten. Eens temeer bevestigt dit dat het een loser is.
Het plaatje van die lange klopt wel... hij slaat z'n vrouw, praat op rare muziek en snuift.. Muts op en wegsturen die jihadist!
@de verlichte | 26-09-14 | 12:17
De inhoud van de boodschap kan ook alleen maar komen van een geestelijk gestoorde zoals de persoon Frans.
De CIA heeft vast geen schone handen in deze (heben ze nooit gehad ook) maar nederlandse slachtoffers hier niet betreuren das te ver! In het geval dat één van de slachtoffers jou of je familie betreffen zal dan piep je wel anders enorme sukkel dat je bent!! Maar daar denkt ie niet aan de nitwit. PS: Zwarte Piet is van ons allemaal! Leve Nederland!
wat een varken
Elvis Costello | 26-09-14 | 11:51
Ach, weet je, in hogere zin is alles door het westen mogelijk gemaakt. Literatuur, rock 'n roll, wapens, pick-ups, techniek, youtube, schoteltjes, noem maar op. Alles van enige waarde komt bij ons vandaan. Daarom is ons migratiesaldo ook positief.
Maar het is een tamelijk racistische, jaja: racistische, opvatting te stellen dat wij daarom ook aansprakelijk zijn. Dat betekent immers dat jij vindt dat je niet-westerlingen niet verantwoordelijk kunt houden voor hun daden, dat niet-westerlingen ontslagen zijn van zelf nadenken, dat niet-westerlingen geestelijk aan het leibandje lopen van de CIA. De CIA geeft ze een machete en zij doden vervolgens alles wat op hun weg komt.
Wat overigens niet wil zeggen dat die opvatting onjuist is.
Wat ik zeggen wilde, ik heb lang geleden ook met een wapen in mijn hand gelopen en het is nooit in mijn hoofd opgekomen om eens mijn Noorse buren in hun slaap te vermoorden. Ik denk ook niet dat iemand mij daartoe had kunnen aanzetten, Befehl oder nicht. Gold ook voor mijn buren.
C'est ca, la difference.
Die wordt moslim binnenkort.
@Billy Bob | 26-09-14 | 11:40
Zwans.
Als je graancirkels als echt beschouwt en Xandernieuws als serieus ervaart ben je eigenlijk al te ver heen om ook maar een beetje serieus te worden genomen.
eraan is één woord
Lange Frans, Kleine Denker
jongens, jongens en meisjes niet zo gemeen tegen fransje das raccismu! sielug
-weggejorist-
Heb hem ooit eens horen raaskallen op Lowlands, die zwans leeft in één grote complottheorie. Hij weet er wel veel vanaf, maar je moet dan ook iets als je de hele nacht stijf staat van de coke, lekker veel Youtubefilmpjes kijken! Zo zonde van z'n energie.
Hij leest teveel reaguursels op rt.com wanneer hij weer eens niet kan slapen door de coke, coke wat toch speed bleek te zijn.
@ Kamervraag | 26-09-14 | 11:44
Hitje, dankzij The Lau, dat dan wel weer.
Lange Mohamed
@brtnsnwbrd | 26-09-14 | 11:53
Hoi Frans, hoe gaat het?
Doorgesnoven leipo
Het eerste gedeelte van de Tweet is onzin. Het tweede gedeelte tikt echter de waarheid aan.
Veel opstandelingen van toen werden voorzien van wapens door het Westen. Diezelfde opstandelingen hebben zich nu aangesloten bij IS.
Lange Frans is zo dom dat hij zelf niet in de gaten heeft hoe dom hij is (Bomans)
Faalfrans heeft nog nooit iets zinnigs gedaan of het moeten die slechte rijmpjes zijn die hij op zo'n shitbeat opdreunt. Waarom die wannabe rapper en witte Marokkaan ooit mediaaandacht heeft gekregen kan ik nog steeds niet bij.
Zou mooi zijn dat zijn kop als eerste rolt (letterlijk) mocht zo'n IS mafkees hier wat uitspoken of is lange faalfrans een bekeerling?
Hij hoort typisch thuis in de linkse angsthazen club. In de oorlog was dit een grote nsb'er geweest.
Al 2 jaar lang verzorgen de VS/SA een eindeloze stroom wapens in de handen van Sunni retards in Syrie, al dan niet via splintergroepjes, die de wapens doorverkopen aan al-nusra en sinds een jaar aan IS.
Al ruim 1 jaar lang wist de VS met haar enorme inlichtingen apparaat dat ISIS aan het oprukken was.
Een probleem creeren om als excuus te gebruiken Syrie binnen te vallen.
Islam is een katholiek complot: www.redicecreations.com/specialreports...
Tjezus moet Pauw echt op deze manier aan tafelgasten komen om nog enigszins te scoren?
Een leven lang blowen en een coke verslaving er boven op. Het doet toch wat met je hersenen
Als Lange Frans het zegt dan moet het wel waar zijn!
@Kamervraag | 26-09-14 | 11:44
Je kan zeggen wat je wilt van Fransie, maar hij heeft wel meer dan 1 hitje gehad. Of ze over 50 jaar nog in de top 2000 staan, dat weet ik niet....
Volgens Frans hoeven we niet bang te zijn voor een invasie van marsmannetjes.
twitter.com/langefrans/status/5154291...
Lange lul zul je bedoelen,wat weet die hansworst nu.Dat hij zich maar bij zijn gekwek houdt.
Het is toch altijd weer fantastisch dat als ik de enige echte universele waarheid te weten wil komen, ik alleen maar even in de comments van GeenStijl hoef te kijken...
Is er ook iets wat reaguurders niet weten?
De tragiek van de marginale geest. Tenenkrommend en komisch tegelijkertijd.
Ik vond hem leuker toen hij nog rapte. Compleet van 't padje af.
The Unjorisable | 26-09-14 | 11:53 | | Reageer+ | 0
Amen
Hij heeft wel degelijk een punt.
Niet dat hij het zelf begrijpt, maar dat is een ander verhaal.
www.youtube.com/watch?v=oMjXbuj7BPI
-weggejorist-
Welnee. ISIS is een logisch gevolg van het ritueel dat op 9-11 is uitgevoerd. Doel van het ritueel was het bevruchten van Isis met zichzelf, opdat zij middels wedergeboorte kon ontsnappen uit de Ka'aba, waar zij al eeuwenlang in is opgesloten.
ISIS is de wraak van het vrouwelijk principe; de wederhelft van de schepping die in de Islamitische wereld al 1500 jaar lang wordt beschimpt, onderdrukt, verminkt en vermoord. De Islamitische wereld plukt nu de wrange vruchten van 1500 jaar monomaan hameren op testosterongerichte suprematie; van 1500 jaar aan gesublimeerde castratieangst. Laat ISIS vooral haar gang gaan en uitwoeden; ze zal de Islam in haar huidige vorm ten val brengen.
Hij staat snuivend op en gaat snuivend naar bed. Dus je kunt hem zijn domheid niet kwalijk nemen. Want hij is zielig. Lange frans heeft altijd lange ellende. Niet kunnen zingen. Vrouw weggelopen en ook nog krimpende hersens. Ja het zit de man niet mee.
Tja als je iets subsidie geeft krijg je er meer van. Zie wapens en training in Jordanië en Turkije. Oorlog kost veel geld en ze houden het nu al 2,5 jaar vol in Syrië. Follow the money.
Waarom krijgt deze randdebiel steeds een podium om zijn door coke veroorzaakte hallucinaties te spuien?
De NPO loopt als een verliefde bakvis achter deze mongeaul aan, omdat ergens een paar mensen denken dat hij relevant is.
Er komt al jaren niks dan bagger uit zijn waffel.
Gevaarlijke man is het, ze trekken hem een nette trui aan en hij lacht een keer lief en het domme gepeupel denkt werkelijk dat meneer wat zinnigs te melden heeft.
Mij lijkt lange franzzz meer een cia-complot om IS bij moslims in een negatief licht te zetten als verraders zodat ze afstand van IS gaan nemen en het weer goed komt met de wereld. Cia-agent lange fratzzz bedankt. Na-nu Na-nu. Ofzo
en lange Frans is goed in zijn bovenkamer ............
Lange Frans. De figuren die in cultureel perspectief een belangrijke rol spelen, zeggen ook heel wat over de staat van een land. Of misschien is het gewoon wel het medium Twitter dat iedere ziel uitnodigt, niet gehinderd door enige kennis, tot verbale diarree.
Maar ondertussen hebben we 't wel weer over hem. Doettie goed!
LOL. Die frans is volledig van het padje af. Geen aandacht meer aan besteden. Lees die tweets! Om te gieren.
Kijk Frans, dit is echte Rap: www.youtube.com/watch?v=XbGs_qK2PQA
www.prisonplanet.com/the-truth-about-u...
roze_bril | 26-09-14 | 11:55
LOL
Als je Lange Frans achterstevoren afspeelt heb je "Snarf Egnal" dat zegt genoeg lijkt mij......
Op zich een geniaal plan als je als EU en VS een overschot aan haatbaarden wilt exporteren (en vervolgens definitief opruimen) zonder policor Godwins over je heen te krijgen. De intrigant van Asterix en Obelix had het niet beter kunnen bedenken.
@LangeFrans heeft zojuist een bommetje op zijn carrière laten vallen.
Oh, en Zwarte Piet is geen racisme!
Israel is wel 'verdacht' stil rond 't hele ISIS gebeuren...
Hesselbollah | 26-09-14 | 11:57
Ik denk dat ze het prachtig vinden, het haalt de druk van hun ketel af.
@Hollemans | 26-09-14 | 11:56
Ja, doe maar.
Lange Frans is toch een ordinaire junk? Dat soort mensen neem ik nooit serieus.
Ik sluit niets uit.
Hoi Frans, aandacht tekort? Dan is dit een goede zet.
Israel is wel 'verdacht' stil rond 't hele ISIS gebeuren...
Fransje is een randfiguur die er al jaren niet meer toe doet! Zijn laatste momenten in de "spotlights" gingen vooral over zijn poederneus-bezigheden en dat geyle wijf van hem!
.
Dat meneer blijkbaar Nederlandse doden bij een eventuele aanslag niet betreurt is echter weer een Gore NSB opmerking als je het mij vraagt.
Nog een lijntje??
Tijd voor een nieuwe naam, alvast wat voorzetjes: Bange Hans, Laffe Lapzwans, etcetera etcetera.
Ik denk niet dat het een complot is. Ik denk meer aan een stomme streek, die steeds weer wordt herhaald door half demente bejaarden.
Wie heeft dat gespuis getraind? Is dit net zoiets als destijds de Taliban, die ingezet werden tegen de Russen? Was het nu de anti Assadclub die aan de startstreep stond?
En waar komen al die wapens vandaan? Daar hoor ik niemand meer over.
Lange Frans is racisme! Lange Frans heeft ISIS bewapend!
Lange Frans weet gewoon dingen.
Ik vond dat knulletje met die theedoek om zijn smoel al zo'n zwaar Amerikaans accent hebben.
Misschien bedoelt 'ie zoiets als dit. Je moet het dus niet 1:1 al te letterlijk nemen. Maar wel 1+1 = 3
www.prisonplanet.com/the-real-reason-w...
is de naam Lange frans geen discriminatie tegen over dwergen (sorry) kleine mensen.
En de aluhoedjes komen weer onder hun steen vandaan,dat gaat weer leuk worden vandaag.
Wat ik wel wil geloven is dat sommige strijders die nu voor IS vechten ooit bewapend en misschien zelfs getraind zijn door Amerika met de bedoeling tegen Assad of een andere vijand te vechten.
-
Maar Frans rukt het hier totaal uit zijn verband. Hij doet het voorkomen alsof heel IS gewapend en getraind is door de CIA met de doelbewuste intentie om een organisatie te creëren zoals IS in zijn huidige vorm. En als je het zo uitlegt dan is het complete onzin.
Lange Frans?
Lange Schwantz zul je bedoelen.
@ron78 | 26-09-14 | 11:52
Dat is jou beleving kennelijk. Maar weltrusten verder... :)
Dat Lul Frans Twittervolgers heeft geeft aardig de stand in het land weer
die zien we ... nooit meer... teruggggg
sorry voor 2x, meteen ESC gedrukt voor een typo... toch te laat.
Dat het een randdebiel is, jammer. Maar er mee te koop lopen .... nog sneuer en superstom.
... en 'White Christmas' moet, want racistisch, ook verboden worden volgens die trut van de VN.
-weggejorist-
[cynical mode]
Valt weer mee, ik hoorde laatst iemand zeggen, dat IS door een nieuwe nazi-orde was gesticht en dat daarom Duitsland niet mee wil bombarderen.
Gelukkig ligt het allemaal simpeler en kan LF dat duiden.
[/cynical mode]
OMG, wat een totale onbeul dit.
brtnsnwbrd | 26-09-14 | 11:50
en zwarte piet is ook wit inderdaad.
Ach.. Hollanders weer. Sinds de Linkse revolutie van 1968 ingespoten met een wegkijk-gen, niet aan de waarheid willen-chromosoom en een omgekeerde wereld-DNA. Ooit tijdens de executiefoto's enz opgelet met wat voor moderne wapens men daar schiet bijvoorbeeld?
www.wanttoknow.nl/overige/wie-isis-aan...
Inconvenient truth is inconvenient.
Bij de taliban was het waar.
Ey sukkels! En hij heeft gelijk ook.... IS = Moedjahedien = Al Qaida = CIA. (of in welke volgorde je het ook wil zetten!)
Hulde!
Lange Frans? Was niks, is niks, en zal ook nooit wat worden - op welk gebied dan ook.
drugs are bad, m'kay
Lange Frans is een racist met z'n gele smiley...
Yeah right. En alle schoonmoeders zijn mannenhaters. En dat is de schuld van de mannen.
Zionistisch hoef je hier overigens niet door te strepen want Amerikaans = zionistisch.
He, Frans zo raak je wel je geloofwaardigheid kwijt. Dat kost je je volgende baantje als uithangbord van Brein.
"Geen traan zal ik laten om Nederlandse doden bij een aanslag hier."
Je moet toch gestoord zijn wanneer je zoiets op Twitter slingert. #boycot_LangeFrans
Nee, dat zouden de Yanken nooit doen! Tuurlijk is het een complot van de yanks. Die hebben weer wapens te verkopen en petrodollar is weer veilig de komende tijd.
Onbegrijpelijk dat dergelijke lieden een podium krijgen waar dan ook. Tekent de armoede van Nederland.
Diagnose: Mentaal gestoord met waanideeën. Gevaar voor de samenleving. In bezit van vuurwapens.
Behandeling: Platspuiten en dwangbuisje.
Next!
jongens, de troll heeft wel weer genoeg voer gehad, stop maar.
Hoe langer de lul hoe dommer de knul.
Wat een sneu figuur is het toch ook, lul met vingers
Ik heb geen idee of Lange Frans in dit geval gelijk heeft, maar de CIA heeft een lange geschiedenis van fuck-ups op dit gebied:
- Viet Minh gesteund en bewapend in Vietnam om stand te bieden tegen de Franse invloed in Indo-China. Dit werd later de Vietcong en die keerde zich tegen hen.
- Mudjahadin geholpen in Afghanistan tegen de Russen. Hun leider was éne Osama bin Laden. De rest is geschiedenis.
- Saddam Hussein ondersteund in zijn strijd tegen Iran.... oeps
Misschien zou zo'n verplichte anti-IS-verklaring ook voor eencellige rappers moeten gelden.
Getrained?
Dan mag je ook nooit meer dat hypocriete liedje 'land van' van je zingen, lange sufkneus...
Nee Frans, het K(ro)ningslied was een Amerikaans complot.
Lange Frans... Één van de grote intellectuelen van onze tijd.
Het was al duidelijk dat gezien de inhoud van zn 'liedjes' het iq bij deze kerel niet verder gaat dan kikker en zn vriendjes.
Lange Frans pijpt paarden. Wat een warhoofd.
Het is wel duidelijk wie zijn achterban is. Die man teert trouwens nog steeds op een eenmalig "hitje".
Frans wie is dat nou ook al weer,iets met vriendin en verboden wapen bezit... ow ja.
Het klopt wel... een beetje dan. Veel IS aanhangers zaten bij de Irakese politie of leger die trainingen van Amerika hebben gehad en nu zijn overgestapt naar IS.
Lange Frans moet eens stoppen met drugs gebruiken. Daar komen al die idiote ideeën vandaan.
Lange l*l met vingers op pootjes!
hahaha
.
"en zwarte piet is rascisme" als uitsmijtertje.
.
Ik heb die mafkees meteen ontvolgt van mijn twitter.
Feit is wel dat diverse strijden de groepen wel gesteund werden door het westen. Veel van die groepen sluiten zich weer aan bij dergelijke organisaties.
Frans zou bovendien geen traan laten wanneer er slachtoffers vallen in Nederland door aanslagen. Gevalletje eigen schuld, aldus onze rapper: twitter.com/langefnans/status/5154294...
Zo zie je maar lieve kijkbuiskinderen, pas op met drugs. Daar gaat je brein van rotten.
LF heeft zijn hersens ook bij een pakje pepernoten gekregen.
Lange Frans is een zionistisch complot.
Lange wie?
Lees net dat het Frans ook aan zijn lange zwans zal roesten als een jihadist hier, net als in Brussel, een paar mensen doodknalt
twitter.com/langefrans/status/5154129...
Nou dan maar hopen dat een jihadist een paar godde-/allahloze rapperts de dood mee inneemt.
En dan een "bron" aanhalen als XanderNieuws, man man man
Daar gaat je marginale carriere.
And nothing was lost...
REAGEER OOK