Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

'Drie patatjihadi's gemartelaard door Obama'

Drie 'Nederlandse' jihadisten zouden zijn omgekomen door de Amerikaanse bombardementen op Aleppo in Syrië. Dat meldt bovenstaande figuur op Twitter, net als deze deftige meneer die ook wat plaatjes om te kijken heeft gemaakt. Ze worden geretweet door ervaren MO-journo's, dus dan zou het zomaar waar kunnen zijn. De slachtoffers zouden bij Jabhat al Nusra horen, wat betekent dat de VS en hun bondgenoten naast IS ook andere radicale groepen onder vuur hebben genomen. Voor de geïnteresseerden heeft Vice News gisteren zijn eerste deel van een embedded-verslag bij Islamic Front (niet IS!) in Aleppo op YouTube gezet, voor tijdens het wachten op de US-strike filmpjes. Enfin, terwijl we in Nederland nog moeilijk aan het doen zijn over paspoorten afpakken bombarderen de VS onze patatjihadi's gewoon aan flarden. Samen met hun Arabische partners. Trouwens, waar blijft Turkije eigenlijk in dit geheel?
Death from Above. F/A 18 Hornets en EA-6B Prowlers stijgen op vanaf USS George H.W. Bush
Update: Obama geeft rond 16u NL tijd persco over IS. Hierrr.
Tomahawks. Ugh!

Reaguursels

Inloggen

IS bestaat uit angst. Zodra er een nieuwe sterke leider/stroming komt, dan rent de halve zandbak daar weer achteraan. Spijtig voor de andere helft.

De langste thuis | 24-09-14 | 10:25

Vliegen ze nu NOG met die ouwe prowler kisten, geen normale tankvliegtuigen in de buurt?

cynic | 24-09-14 | 00:17

Wat nou als door de vele / hoge vraag, de 72 maagden 'op' zijn ?
Misschien moeten de jihadies aldaar de 'broekriem'maar aanhalen.

EvertsNL | 23-09-14 | 22:47

ISIS gaat spijt krijgen van het openlijk onthoofden van Amerikaanse & Britse journalisten. Ze hebben hun doodvonnis op die momenten getekend.

Hei-kneuter | 23-09-14 | 22:31

Wanneer gaan ze theedrinken met deze schavuiten?

Real Dutch Meat | 23-09-14 | 22:07

Zijn die kamelenbeffers met of zonder mayonnaise gefrituurd ?

vivaldi | 23-09-14 | 21:01

mooi.. goede zaak..

bigoks2531 | 23-09-14 | 20:27

@ willie1971 | 23-09-14 | 13:52

".... ik wil gewoon geen oorlog bij mij in de straat!!!"

Dat wilden mijn ouders in 1940 ook niet maar die hadden niks te willen en dat hebben jij en ik nu ook niet.

De moslims zijn, ook in Nederland, al een tijdje oorlog aan het voeren tegen de autochtonen en wat jij daarvan vindt interesseert ze geen bal. Dezelfde stijl als destijds de bruinhemden van AH.

De moslimknulletjes roepen al jaren openlijk dat ze binnenkort hier de baas zijn. Hoe zou dat komen denk je?

Pieter V | 23-09-14 | 19:17

-weggejorist-

habramar | 23-09-14 | 19:06

Namen en rugnummers graag. Complete cv´s. Hoe ze in NL zijn gekomen: "gastarbeiders"(proest); huwlijk met mocro, gezinshereniging, geboren uit bijstand of andere soebsidietrekkers?
Kinderbijslag gesoepeeerd? In aanraking geweest justitie? Strafbare feiten? Schade veroorzaakt aan autochtone burgers,totale kosten overheid in al die jaren? huurtoeslag, zorgtoeslag, kindgebonden budget, alleenstaande ouderkorting, bijzondere kinderbijstand, kindertoeslag, kwijtschelding van rioolbelasting en afvalstoffenheffing, jeugdhulpverleningskosten, soepsidie sportclubs, schoolgeld etc etc. En dan prognose bij levensverwachting 85 jaar hoeveel deze knapen ons in totaal nog gekost zouden hebben. M.a.w. een meevaller voor de schatkist! Ga zo door en we hoeven niet meer tot ons 67ste te werken en kunnen weer normaal met 65 met pensioen. Dit was brandhout goedenavond.

ecologiste | 23-09-14 | 18:28

Die sissen wel iets harder dan de gemiddelde maroc-boy

Gemeen Mosje | 23-09-14 | 18:03

Wat kan ik zeggen? Als er één over is, is dat er één teveel. Ik treur er niet om. In dit geval, met de duidelijke onmenselijke gedragingen, geen genade. Zelfde met de alom geliefde Che. Was een vieze moordenaar (naar eigen zeggen beleefde hij zelfs plezier aan de gruweldaden die hij beging) maar och, een shirtje hier of daar met zijn kop vindt iedereen geweldig, want hij is en 'hero'. Fuck op. Die lui die het zogenaamde 'moslim' spul aanhangen om macht te vergaren, net zo erg. Iedereen die daar aan mee doet, of mee 'voelt' ak sympatiseert is tegen de mensheid, dus uit de mensheid halen.

Geinstijl | 23-09-14 | 17:21

Obama +3

Pramsu | 23-09-14 | 16:54

Ai,jai jai, weer 3 ruggewervels uit onze toekomstige economie verwijderd!

janjing | 23-09-14 | 16:50

Streven is naar Obama +150

protonplof | 23-09-14 | 16:49

wetas | 23-09-14 | 16:08

Vooringenomen lullen vanuit een bepaalde stroming heeft niets met kennisniveau te maken, die hebben het in hun ogen altijd immers bij het juiste einde. Dus ben ik met jou snel klaar.
Blijf lekker slim in je eigen kring, doe lekker dom hier! Het ga je goed of niet! * zal mij verder ook een zorg zijn*

TuuT | 23-09-14 | 16:28

Armin Langbaard | 23-09-14 | 16:11
.
Veel wijst erop dat soenni-leiders op zijn minst bereid zijn tot een modus-vivendi, als ze maar zeker weten dat ze niet weer met VS-steun door een sjiiet worden onderdrukt.
.
Meer algemeen gesproken heb je gelijk dat de situatie daar geen makkelijke oplossing kent. De koloniale machten hebben daar in de loop van de 19e en het begin van de 20e eeuw landsgrenzen getrokken die totaal niet corresponderen met allerlei historische territoriale aanspraken van soennieten en sjiieten en allerlei etnische onderscheidingen. Maar dat soennieten en sjiieten al eeuwen ruzie hebben, betekent niet dat je het beter maakt door telkens te interveniëren, zoals nu wel uitputtend is gebleken (maar nog schrikbarend weinig wordt ingezien, zie de reaguurders hier bv). Hoe dan ook had IS geen kans gemaakt op duurzaam, stabiel gezag in een functionerende staat, als de 'normale' soennieten reële hoop hadden gehad op een beetje fatsoenlijke toekomst.

wetas | 23-09-14 | 16:19

Meer, meer, meer.

marcoplarco | 23-09-14 | 16:17

wetas | 23-09-14 | 15:48
Ik acht de kans zeer klein dat een eerlijke verdeling tussen Soennieten en Sjiieten in een stabiele Iraakse regering mogelijk is. Zeker na het enorme geweld van Soennieten op Sjiieten en andersom.

Armin Langbaard | 23-09-14 | 16:11

TuuT | 23-09-14 | 16:00
- Tja, als jij serieus gelooft dat de Irak-invasie nog steeds populair is in de VS, dan ben ik idd uitgeluld.
.
- Wat betreft drones: onzin, die werken voor geen meter, tenminste als je als deugdelijkheidscriterium hanteert dat niet honderden onschuldige omstanders mee worden opgeblazen.
.
"ISIS komt uit de lokale bevolking, IS de lokale bevolking"
GROTE onzin, zie mijn commentaren op 15.06u en 15.48u. Waarom denk je dat ze zo ontzettend veel repressie nodig hebben om de bevolking eronder te houden? Omdat ze zo populair zijn? Tjongejonge.
.
"Gooi alles plat"
Zoals ik al zei, als je genocide wil verdedigen, moet je zelf weten.
.
"Kwestie van kleur"
Nee kwestie van kennisniveau. Degelijke empirische basiskennis van historische omstandigheden, achtergronden en ontwikkelingen. Mis ik bij jou.

wetas | 23-09-14 | 16:08

wetas | 23-09-14 | 14:47

Precies Gallup is één vd velen! Tis maar naar welke je wil luisteren en/of wie je wil geloven!
.
Vwb Dat onbemande spul, daar ligt de toekomst, ze worden steeds beter en krachtiger en zorgen ervoor dat je geen duizenden (eigen) manschappen hoeft op te offeren voor een soortgelijk resultaat.
.
ISIS komt uit de lokale bevolking, IS de lokale bevolking, de mannen zijn naast het zwaard het zaad, de vrouwen de baarmoeder en de kinderen de toekomstige strijders in naam van Allah (aan welke terreurgroep dan ook gelieerd).
Laat hen stoppen, geef ze wat waarschuwingen, dan wat serieuzere en vervolgens idd gewoon de genade klap.
.
Vwb Japan. Goed kom ik jou tegemoet (eigenlijk zei ik het zelf al), gooi alles plat daar in die zandbak, net zoals ze dat deden in Japan, met vele conventionele fire bombing canpagnes, met als eindstuk die 2 grote klappen, die het einde van hun hoedanigheid markeren.
Japan had wel degelijk door, dat als ze met 1 zo'n bom, zo'n resultaat boekten, dat nu niet definitief opgeven het absolute einde zou betekenen.
In jouw "opgeleid" gezelschap zou ik er niet mee wegkomen misschien, maar bij een ander goed opgeleid gezelschap weer wel. Kwestie van de kleur van een gezelschap. Net als bij onderzoeksbureaus zijn ook daar vele smaken verkrijgbaar.

TuuT | 23-09-14 | 16:00

Prachtig. Viva USA. Hoe minder moslimterroristen, hoe mooier de wereld. Petje af voor de Amerikanen.

Wonderful-Life | 23-09-14 | 15:50

Putin is in!

aero911 | 23-09-14 | 15:50

Armin Langbaard | 23-09-14 | 15:38
"Wat zouden jouw aanbevelingen zijn ten aanzien van dergelijke provocaties door ISIS? Stelselmatig negeren?"
.
Wat betreft Irak: Luisteren naar wat vele soennitische stammenleiders en andere soennitische sleutelfiguren zeggen. Die willen garanties vd VS dat er een regering komt waarin soennieten en sjiieten beide een faire vertegenwoordiging hebben (ipv het drama vd afgelopen jaren met de door de VS gesteunde sjiitische despoot al-Maliki). Dan zullen zij verzet tegen IS organiseren en steunen. Remember, tot kort geleden waren IS maar een paar duizend man (!). Stelde niks voor. Nu worden ze helaas steeds groter dankzij de VS interventie.
.
Wat betreft Syrie, moeilijk. Wellicht is de enige oplossing een tijdelijk pact met de duivel (Bashar al-Assad) sluiten. Die heeft nog steeds een goed georganiseerd leger. Allerlei andere mogelijke bondgenoten zijn zeer twijfelachtig en wellicht de IS van morgen, als je ze traint, financiert en bewapent. Daarna met economische en politieke druk (en de mogelijk van geweld impliciet) Assad tot rede proberen te brengen. Klinkt gek, maar niet als je je bedenkt dat Assad al sinds 2008 toenadering zoekt tot Obama en heeft laten weten tot veel bereid te zijn om een normale relatie met de VS te krijgen.
.
Alles is iig beter dan wat nu gebeurt. In samenvatting:
www.thenation.com/sites/default/files/...

wetas | 23-09-14 | 15:48

wetas | 23-09-14 | 15:06
Met andere woorden: Amerikanen verergeren het probleem. Wat zouden jouw aanbevelingen zijn ten aanzien van dergelijke provocaties door ISIS? Stelselmatig negeren?

Armin Langbaard | 23-09-14 | 15:38

Wat een ontgoocheling moet dat zijn. Eindelijk 72 maagden en dan ligt je verbrande snikkel ergens eenzaam in de woestijn.

Rien7847 | 23-09-14 | 15:37

Niks 72 maagden, een maagd van 72 staat je op te wachten :)

Verwachtniks | 23-09-14 | 15:34

Ach gossie. Heeft knuffelkut Rutte al gevraagd om de onderste steen boven te krijgen waarom zonder hem iets te vragen moslims, die ook z'n lieve buurmannen hadden kunnen zijn, maar zo zijn aangevallen?

drekzooi | 23-09-14 | 15:32

jammer dat het er maar drie zijn.
meer meer meer
en als je gedood wordt kom je niet in de hemel en zeker geen 72 maagden, domheid wordt niet beloond. is nieuwe regel moet nog aanslaan.

gentle_giant_58 | 23-09-14 | 15:19

meer..! meer..! meer..!

kinderhoofdje | 23-09-14 | 15:15

Geweldig ! Als ze maar wel genoeg "maagden " daarboven hebben................. hahahahaha

gebochelde | 23-09-14 | 15:11

Parel van het Zuiden | 23-09-14 | 14:55
"De snelle opmars van IS is juist mogelijk gemaakt door de steun van de lokale (sunni)bevolking"
.
De VS-marionet en sjiiet al-Maliki heeft jarenlang de sunnibevolking gemarteld, verkracht, gedood en wanbestuurd (zie het recente Amnesty International rapport). Hierdoor stonden sommige sunnis niet onwelwillend tegenover IS, aanvankelijk. Algemeen gesproken echter, heeft IS weinig werkelijk gemeend draagvlak. Ze kunnen alleen regeren door keiharde repressie (zie de vele getuigenissen van vluchtelingen). Daarom WILLEN ZE NU dat de VS aanvalt (de onthoofdingen en andere video's zijn aas). Als ze op eigen houtje het gigantische gebied moeten blijven besturen verschrompelen ze vanzelf wegens gebrek aan mankracht (paar maanden geleden nog maar een paar duizend man) populaire steun. Maar zodra door zogenaamde 'precisie'-bommen weer honderden kinderen, vrouwen, huizen en moskeeën uiteen worden gereten, zal hun aanhang gigantisch toenemen, zowel qua toestromende buitenlandse en binnenlandse kandidaat-jihadi's, als qua achtergrondsteun van kapotgebomardeerde burgerij.

wetas | 23-09-14 | 15:06

@wetas | 23-09-14 | 14:47

De snelle opmars van IS is juist mogelijk gemaakt door de steun van de lokale (sunni)bevolking en hun milities (die ook per definitie uit burgers bestaan).
.
Dat die ook wat klappen te verstouwen krijgen is de consequentie van eigen keuzes.

Parel van het Zuiden | 23-09-14 | 14:55

@francisca van jole | 23-09-14 | 14:07
Mooi, ik niet met jouw opmerking dat de gematigde reaguurder niet bestaat.
Verder rake opmerkingen.

AbleArcher13 | 23-09-14 | 14:55

TuuT | 23-09-14 | 14:40
"weer zo'n zoveel in een dozijn onderzoekje!"
.
Nee, Gallup is één vd meest respectabele onderzoeksbureau's in de VS. Bovendien zijn genoemde percentages stijgende.
.
"Tomahawks, drones en onbemande vliegtuigen doen het werk prima!"
.
Die doen het werk al bijna anderhalf decennia lang waardeloos. Levert wel veel op voor de betreffende producenten.
.
"Nuke 'm met een paar kleine tactische raketten!"
.
Tja, boos zijn op ISIS omdat ze de lokale bevolking onderdrukken en mishandelen, en dan lachend voorstellen om genocide te plegen op diezelfde lokale bevolking, moet je zelf weten.
.
"Japan had ook snel door"
.
Waarom hadden ze dat dan niet door na eerdere conventionele fire bombing campagnes op andere steden waarbij veel meer doden per stad vielen dan bij Hiroshima en Nagasaki? Met deze canard over de atoombom en Japan kom je echt niet meer weg, tenminste, in opgeleid gezelschap.

wetas | 23-09-14 | 14:47

Gezien de resultaten en ervaringen van ingrijpen door USA in het Midden Oosten, vrees ik dat bombarderen slechts dweilen met de kraan open is.
Amerika zal het risico lopen in het moeras van een langdurige, kostbare en onzekere oorlog getrokken te worden.
Hoe zal het gaan met de Arabische landen die nu nog meedoen, maar waar het broeit onder de bevolking?
Turkije is een zeer onzekere factor van betekenis.
Wat gaat Rusland doen? Die zal Assad nooit opgeven om hun militaire haven Tartous in Syrië.
Ik verdenk IS van een strategische zet en Obama zit klem. Nietsdoen is geen optie. Wie het weet mag het zeggen. Wellicht Westers gezinde dictators opleiden? Dan kunnen we het hele circus over pakweg een millennium weer afdraaien.

Eppo | 23-09-14 | 14:46

Blijft een vreemd idee dat deze wapens recent bijna ingezet waren tegen het regime in Syrië en nu tegen hun vijanden. Ik denk dat men content is in Damascus.

Simon_GS | 23-09-14 | 14:45

Allah is groot
En zijn hooligans zijn dood.
Goh, ik word er gewoon lyrisch van!

MAD1950 | 23-09-14 | 14:45

@Ja nee, geen mening | 23-09-14 | 14:33
:) waar t hart van vol is, loopt de mond van over.

Dibe | 23-09-14 | 14:44

Zo zie ik Jihadi's het liefst. Uitgesmeerd in een abstracte bloedvlek op de restanten van hun kalifaat.

Parel van het Zuiden | 23-09-14 | 14:44

Dat wordt weer bloemen leggen en stille tochten houden voor de gevallen Nederlandse martyrs. Moslimas moeten zich zo snel mogelijk aanmelden, er gaat een chronisch tekort aan maagden onstaan.

Baronwater | 23-09-14 | 14:43

Zolang er ook nog maar één van die verachtelijke beesten van IS levend rondloopt, mag Nobama van mij zijn gang gaan en ze allemaal tot atomen reduceren.

No fucking mercy!

De Droit | 23-09-14 | 14:43

Verhoudingsgewijs zijn er al meer moslimvrouwen dan moslimmannen. Die verhoudingen zijn zojuist weer wat schever getrokken. Een slimme moslimman wacht zijn kans af en heeft straks 12.017 moslimmaagden in real life! Tel uit je winst Izmir!

Armin Langbaard | 23-09-14 | 14:42

wetas | 23-09-14 | 14:22

Tja weer zo'n zoveel in een dozijn onderzoekje!

Overigens, als het aan mij zou liggen, dan zouden er ook geen US troops daar moeten/hoeven vechten. Is helemaal niet nodig om onnodig westerse levens te offeren in die zandbak voor dat soort volk.
Tomahawks, drones en onbemande vliegtuigen doen het werk prima!
Al naar gelang ze terug blijven slaan, andere (zwaardere) kop op die dingen. Eerst shock & awe, niet de verwachte uitwerking? Nuke 'm met een paar kleine tactische raketten! Japan had ook snel door dat god of de keizer niet langer aan hun zijde stonden.

TuuT | 23-09-14 | 14:40

MuhajiriShaam schrijft: Jabhat al Nusra has been attacked by America. Also mujahideen from England and Holland fell ass martyrs.

Ass martyrs? Hebben ze die raketten dan rectaal ingeplant gekregen?

Ja nee, geen mening | 23-09-14 | 14:33

Ik las 'Drie patatjihadi's gemarineerd door Obama'.

Der Schnitzeljäger | 23-09-14 | 14:31

<a href ="http://i.ytimg.com/vi/gJe7fY-yowk/maxresdefault.jpg"> nederlandse bijdrage?</a>

ie-wie-waai-weg | 23-09-14 | 14:30

dit zal ook wel werekn. <a href ="http://i.ytimg.com/vi/gJe7fY-yowk/maxresdefault.jpg">minder-minder-minder </a>

ie-wie-waai-weg | 23-09-14 | 14:28

Is die Yilmaz nu eindelijk de pijp uit?

swagmachine | 23-09-14 | 14:27

Daar gaat de 'aanwinst' voor onze samenleving. Zeg er eens wat van, Didi, je electoraat kalft zienderogen af.

natte krant | 23-09-14 | 14:25

Nou Rutte, doe jij ook nog eens wat? Nederland lijkt Turkije wel met dat getreuzel. Doe eens wat man, i.p.v. hekjes bouwen om Timmerfrans z'n paleis? Of moet je eerst advies en raad vragen aan die geweldige moslim vriendjes uit je torentje? Je weet wel die mensen waar je een oneindig groot respect voor heb.

Boy Cot | 23-09-14 | 14:25

@Koning Radboud | 23-09-14 | 14:16
:) Ze schudden geen handen van vrouwen, volgende keer een vrl president dan maar in de USA. Scheelt een risico.

Dibe | 23-09-14 | 14:24

Is er ook al een adres van hun familie bekend? Dan stuur ik ze alvast mijn gelukswensen.

KarelMarks | 23-09-14 | 14:24

@ie-wie-waai-weg | 23-09-14 | 14:13
Die terroristen/jihadisten verstoppen zich tussen de burgerbevolking. Met bombardementen tref je die dus. Ik vind dat erg, jij niet, moet je zelf weten.

AbleArcher13 | 23-09-14 | 14:24

@roze_bril | 23-09-14 | 14:14
Wanneer je zorgt dat een vijand zijn doel niet kan bereiken, heb je ook gewonnen en dat kan ook op andere manieren dan ongestructureerd grof geweld te gebruiken.
En nee ik ben niet links en probeer alle kanten van het/een verhaal te beschouwen voordat ik een conclusie trek.

AbleArcher13 | 23-09-14 | 14:22

Zo, dat scheelt weer drie uitkeringen.

Russells Teapot | 23-09-14 | 14:22

TuuT | 23-09-14 | 14:12
"men wil gewoon ordinaire wraak"
.
Nu nog wel ja. Ook dat moet de geoefende waarnemer bekend voorkomen. Als deze zoveelste interventie weer op een epische tragedie en mislukking is uitgelopen, zal men over een aantal jaren weer zeggen, shit het was achteraf een slecht idee.
.
'53% of Americans believe US made a mistake sending troops to fight in Iraq' (Gallup 2013).
'For the first time since the US became involved in Afghanistan in 2001, Americans are as likely to say US military involvement there was a mistake as to say it was not.' (Gallup 2014)

wetas | 23-09-14 | 14:22

De 72 maagden krijgen het er maar druk mee!

De Laureaat | 23-09-14 | 14:18

why can`t we just be friends ?

Koning Radboud | 23-09-14 | 14:16

wat heerlijk om dit te lezen
dat er nog vele mogen volgen

Weg met dat vuilnis | 23-09-14 | 14:16

NPO, vooruit! De meest afschuwlijke beelden van gewonde kinderen en vrouwen verzamelen en vanavond in het Journaal uitzenden!

De Laureaat | 23-09-14 | 14:15

@AbleArcher13 | 23-09-14 |

Wie zegt dat het doel is om "te winnen" van IS. Kijk jij nog steeds braaf het journaal met zijn propaganda materiaal? Ja, ik kan me voorstellen dat je een bepaalde mening hebt.

roze_bril | 23-09-14 | 14:14

Drie Nederlandse jihadisten zijn omgekomen, dat pikt Mark niet, het zijn namelijk wel zijn jihadisten, en daar moet Bama wel vanaf blijven, as wie spiek, is Mark druk bezig om het Malieveld te reserveren voor rouw betuiging, spreek koren, en stille marsen, krijg net door dat timmerfrans met geen mogelijkheid over dat hek kan komen, hij is het sleuteltje namelijk verloren, en tjibbe mag niet gestoord worden, want die zit nog steeds op een zekere plaats. Maar het volk kan rustig gaan slapen hoor, Mark houd een oogje in het zeil.

happysolo | 23-09-14 | 14:13

@hero of heaven: stil en haatbaard gaat niet samen..

ie-wie-waai-weg | 23-09-14 | 14:13

En vanavond in het nieuws weer mannetjes die met dode kinderen sjouwen en beelden van bebloede burgers in overvolle ziekenhuizen.

AbleArcher13 | 23-09-14 | 14:04

Ja en de US hebben alleen maar bejaarden, kinderen en babymelkpoeder fabrieken getroffen. We kennen die NPO propaganda wel onderhand.

Maar ach, niemand zal het boeien, men wil gewoon ordinaire wraak, althans ik wel!
Wat mij betreft een hoop muziek en lol, stop elke moslimfundi maar zo'n tomahawk in z'n hol, wordt het vanzelf productief!

TuuT | 23-09-14 | 14:12

Grondoffensief = niet nodig. Ebolalijken droppen, grote boem erop en klaar. MINDER-MINDER-MINDER ISIS-gestoorden.

ie-wie-waai-weg | 23-09-14 | 14:12

Grondoffensief = niet nodig. Ebolalijken droppen, grote boem erop en klaar. MINDER-MINDER-MINDER ISIS-gestoorden.

ie-wie-waai-weg | 23-09-14 | 14:11

@hero_of_heaven | 23-09-14 | 14:08
Ik voel wel wat voor een massale urineer marathon op jihaat vlaggen. Gesponsord door een bekend biermerk of zo.

Conan de Rabarber | 23-09-14 | 14:11

Benieuwd naar welke gek op het idee komt om een stille tocht te houden voor de 3 Nederlanders die zijn omgekomen door Amerikaans geweld.

hero_of_heaven | 23-09-14 | 14:08

Waarom F/A-18's?
Waarom niet gewoon een stuk of 10 B-52's?
Meer mag ook....

necrosis | 23-09-14 | 14:07

@AbleArcher13 | 23-09-14 | 14:04
Volledig met je eens.

francisca van jole | 23-09-14 | 14:07

--sql error-- | 23-09-14 | 14:01
"Ze zouden ook zelf eens verantwoordelijkheid kunnen nemen in die landen."
.
Precies. Waarom moesten Afghanistan en Irak worden aangevallen 13 jaar geleden? Wat voor goeds heeft het gebracht en welke doelen van de 'war on terra' zijn ermee bereikt? Het antwoord is geen enkel goeds (integendeel) en nul van de doelen bereikt.

wetas | 23-09-14 | 14:07

Plop... dat is het geluid van het flesje bier welke ik net open trek. Die paspoorten hoeven we tenminste niet af te pakken! Proost

bosmaloot | 23-09-14 | 14:06
-weggejorist-
Diepe Vuist | 23-09-14 | 14:05

Dit is een actie voor de bühne, je wint het nooit van de IS op deze manier, maar Obama moest wat, dus dan dit maar.
En vanavond in het nieuws weer mannetjes die met dode kinderen sjouwen en beelden van bebloede burgers in overvolle ziekenhuizen.
Contraproductief en dom, dat is het.

AbleArcher13 | 23-09-14 | 14:04

Geweldig nieuws weer! Om dit te vieren zet ik snoeihard de eerste 50 seconde van dit nummer op, en ik visualiseer de laatste secondes van het leven van de strijders die al alahackbar-roepend in hun broek zeken. Veel geluk in het paradijs, zij blij, wij blij. www.youtube.com/watch?v=VAWjsVoDpm0

pluk-87 | 23-09-14 | 14:04

De Jihaat-primaat ontlaadt zich
in de naad van een kalifaatcastraat
en stortte zijn hete zaad tegen diens prostaat.
Gott, wat rijmen er toch veel woorden op fanaat.

Conan de Rabarber | 23-09-14 | 14:03

US geeft IS les! Hakken doe je niet met een mes, maar met een tomahawk!

TuuT | 23-09-14 | 14:02

wetas | 23-09-14 | 13:57
altijd makkelijk om de VS de schuld te geven. Ze zouden ook zelf eens verantwoordelijkheid kunnen nemen in die landen.

--sql error-- | 23-09-14 | 14:01

Zijn de uitkeringen van die "martelaren" al stopgezet?
Zal wel niet.

Dostranamus | 23-09-14 | 14:00

Dibe | 23-09-14 | 13:49
Het is wel interessant dat nu een vergelijkbare stemming heerst als in 2001 en in 2003. De Amerikanen zouden met hun technologische superioriteit wel even de terroristen platbombarderen. Het zou een paar maanden duren, half jaar max., volgens de hawks van toen (Wolfowitz, Rumsfeld). 'We' zouden de 'gematigde' groepen (inmiddels de commandanten van IS, Jhabat al-Nusra) even bewapenen en trainen. Daarna zou het Midden-Oosten top zijn. 2001 is inmiddels 13, 2003 is inmiddels 11 jaar geleden. Er is louter verslechtering en escalatie van dood, verderf en economische vernietiging geweest in die 13 jaar.
.
Maar goed, nu zal dezelfde strategie vast werken.

wetas | 23-09-14 | 13:57

Uit de berichtgevingen van afgelopen week was al op te maken dat er iets stond te gebeuren, er werden overal hekken geplaatst, mensen van de straat geplukt, bedreigingen geuit, bommetje hier, bommetje daar, opeens word er met Tomahawks gegooid alsof dat niets kost, de wereld staat op het punt om in brand te vliegen.
Tjibbe is het schijthuis niet uit te krijgen, en Mark zit met twee vingers in zijn oren het Wilhelmus te fluiten.
Het word tijd dat ik mijn prepper bunker maar eens ga opzoeken...

happysolo | 23-09-14 | 13:56

"Trouwens, waar blijft Turkije eigenlijk in dit geheel?"
Turkije heeft het te druk met de naar Turkije vluchtende Syrië Koerden. Het beste zou natuurlijk zijn als de EU meehelpt. Met het stichten van een Koerdische staat in gastvrij land #1, Nederland. Koerdisch-Nederlandse meester in de rechten Moyad Abdulkadir regelt de rest wel.

dedeurs | 23-09-14 | 13:56

Nederlanders???ze hebben hier alleen de uitkeringen ontvangen, missen we helemaal niks aan .

fleurtje | 23-09-14 | 13:55

Dutch -> “Former inhabitants of the Netherlands”

Antitheïst | 23-09-14 | 13:54

Hoewel ik volledig ben voor aanpak van ISIS mafketels in eigen land door ze vooral lekker te laten en gaan en de paspoorten en uitkeringen bij vertrek in te nemen. Maar net als sommige andere reaguurdes weet ik niet of dit zo slim is. Al jaren bemoeien wij ons met die regio's, met name Amerika helpt door al dat geweld en bewapenen van groepen die op dat moment gunstig zijn steeds weer een andere tiran of fanaat het zadel in. Die na een paar jaar de achtergebleven wapens van de Amerikanen afstoffen en weer een nieuwe "ja maar mijn Ieslam is waarheid, niet die van jou" oorlogje gaan uitvechten. Laten we nu eens die regio gewoon lekker zijn gang laten gaan, dan komt er een moment dat ze zelf wel die Jihad pagina's de koran uitschrappen. Maar tot ze een eigen "weet je nog, toen, dat was zo erg, er zijn toen zoveel doden gevallen" herdenkinkje kunnen organiseren stopt dit niet.

saidnowomanever | 23-09-14 | 13:53

[heb je dan echt niet door was IS aan het uitspoken is?]
Dizzydent | 23-09-14 | 13:32

Ja weet ik, daar heb je internet voor maar dat wil nog niet zeggen dat het niet gestuurd kan worden!
Sinds 11 sept. 2001 is er meer dan 2000 miljard dollar extra in het US militair apparaat gevloeid, daar zijn een paar heel machtige mensen heel blij mee, noem het maar complot denken maar ik wil gewoon geen oorlog bij mij in de straat!!!

willie1971 | 23-09-14 | 13:52

Laat IS voortbestaan in een uithoek van de zandbak. Is een mooie manier om patatjihadi's er heen te lokken om ze vervolgens aan hun maagden te helpen.

sinar2 | 23-09-14 | 13:52

Yess

Centauri3 | 23-09-14 | 13:52

De islam is als een giftig kruipgewas waarvan de directie van de kinderboerderij zegt dat het een waardevolle plant is. Daarom snoeien "wij" soms wat stekels aan de uiterste rand, net buiten eigen terrein - en laten de kern ongemoeid.

Grote Leiders als Obama en Brussel en Den Haag zeggen dat dit nuttig is. Gezien het enorme salaris dat "wij" zulke koekenbakkers gunnen hopen wij maar dat ze gelijk hebben.
Tegen beter weten in.

Jan Passant mk2 | 23-09-14 | 13:51

@Meeroever | 23-09-14 | 13:23
Waarom niet? Lijkt me juist makkelijker, 1 vijand ipv 1 en 40 mogelijke (stromingen) vijanden.

GekkeDave | 23-09-14 | 13:51

Nederlandse vlag gaat kopen en kijken of mijn toeter het nog doet.

roze_bril | 23-09-14 | 13:50

@wetas | 23-09-14 | 13:42
Dat ze bedolven mogen worden onder de cadeaus!

Dibe | 23-09-14 | 13:49

Daash is niet de baas.

impy | 23-09-14 | 13:47

'Dutch Fighters'...

Het klinkt ook gewoon niet.

'Dutch Debaters' is beter.

Of 'Dutch Polder-Models' dekt de lading ook wat beter.

Realism Is All | 23-09-14 | 13:44

@So Fresh So Clean | 23-09-14 | 13:03
Plus allebei de filmpjes ter gelijkertijd afspelen met het geluid op max.

Psycheltjes | 23-09-14 | 13:44

If they aren't Dutch, it ain't much. Those Martyrs aren't Dutch.

Madrox | 23-09-14 | 13:42

Er is een vrij solide consensus onder militaire en geopolitieke experts dat als het doel is ISIS verzwakken en/of vernietigen, dit niet kan lukken via bombardementen en bewapenen/trainen van proxy-groepen. Het tegendeel, scherpe opleving van ISIS als gevolg van toegenomen steun lokale bevolking en toegenomen aansluiting van buitenlandse jihadi's achten de militaire experts waarschijnlijker.
.
Toch is de teneur onder de reaguurders euforisch: ze worden met de grond gelijk gemaakt! Nee dus. ISIS krijgt vandaag het mooiste cadeau dat ze hadden kunnen wensen.

wetas | 23-09-14 | 13:42

@Fijnstoffer | 23-09-14 | 13:39

En toch heb ik op hem gestemd.... maar jij ben meer het type zusjes neukende domme redneck, zo te lezen?

captainobvious | 23-09-14 | 13:42

Mark Rutte zal toch wel de Amerikaanse ambassadeur op het matje roepen voor het doden van drie Nederlanders?

Duifmans | 23-09-14 | 13:42

@Vloberto | 23-09-14 | 13:39
Ja leuk, aan de koerden want die zijn nu ineens liev.
man alles in die regio is van de pot gerukt. Die moet je helemaal gen wapens geven.
enneh, weet je wie ook een koerd is/was?
www.geenstijl.nl/archives/images/khali...

miko | 23-09-14 | 13:42

500.000$ per Tomahawk? Krijgt de US Army geen bulk-korting ofzo?

Bocherinelli | 23-09-14 | 13:41

@francisca van jole | 23-09-14 | 13:22
Het is geen moordlust lieve Francisca.
Het is wraakzucht.
Na het zien van zo veel gruwelijkheden kan wraak erg zoet zijn. Het zien van deze beelden geeft me een intens gevoel van opluchting en gerechtigheid.

Geweld is niet altijd verkeerd. Sterker nog het is soms noodzakelijk!
Het onrecht dat ISIS de wereld aandoet kan alleen bestreden worden met geweld. Deze krankzinnige despoten zijn totaal van God los en niet voor rede vatbaar.

wakkere_nederlander | 23-09-14 | 13:41

En het is nu wel duidelijk hoe Turkije in dit conflict staat denk ik, nooit bij de EU laten, die vijfde colonne.

captainobvious | 23-09-14 | 13:41

Te weinig te laat, maar leuk geprobeerd
irma zonderboezem | 23-09-14 | 13:19
- Zoiets dus als met jouw nick

milky bar | 23-09-14 | 13:41

@Realism Is All
het is een groot misverstand dat het om 72 jonge vrouwelijke maagden gaat. het zijn vooral katholieke priesters die ze opwachten...

Satria | 23-09-14 | 13:40

Ik hoop dat er geen vriendjes van Mark tussen zaten die bij hem in het torentje zijn geweest. Straks zijn de schaduwen op waar Wilders niet in kan staan.

MrRealistic | 23-09-14 | 13:40

@willie1971 | 23-09-14 | 13:18
Dom onwetend complotdenkertje.

Wat een prachtbeelden vanaf de Bush, adrenaline stoot van het kijken alleen al.

captainobvious | 23-09-14 | 13:40

Top.
Maar het probleem blijft, Barack Hussain Obama. Dat is namelijk de islam zelf. Read the fucking Quran. Dat gif zal voor altijd zorgen voor nieuwe aanwas van keeldoorsnijders.

Fijnstoffer | 23-09-14 | 13:39

Wat is de haatbaard/tomahawk ratio in deze? Het moet natuurlijk wel efficient blijven allemaal.

sanasolis | 23-09-14 | 13:39

Kan de uitkering van deze 3 jihad strijders worden geschonken aan de Koerden in de vorm van wapens? Lijkt me een leuke geste.

Vloberto | 23-09-14 | 13:39

'Drie 'Nederlandse' jihadisten zouden zijn omgekomen'-
Leuk voor ze.. Hadden ze wellicht niet daarheen moeten gaan als ze niet dood wilden.

Care | 23-09-14 | 13:38

Ze kosten maar zo'n 500.000 euro per stuk die Tomahawks, maar goed, dan heb je ook wat. Wat is dat toch een gaaf wapen. Vooral met de wetenschap dat er een dode IS strijder aan de andere kant op wacht.

beetjemoe | 23-09-14 | 13:38

Burn motherfuckers burn.
We don't neer nog water,
let the motherfuckers burn.

dadoorunrun | 23-09-14 | 13:38

@Bocherinelli | 23-09-14 | 13:28
Samen met de andere financiers van dezelfde terreur.
ik vind het prima dat ze IS naar de verdoemenis schieten maar er hangt toch wel een zweem van hypocrisie omheen.
Het werd de golfstaten een beetje te heet onder de voeten denk ik zo.
Met het steun van de verzets- en domocratische *kuch, uhum* bewegingen in het midden oosten hebben we nu een aantal faal staten gecreëerd. Daar krijgen we nu de rekening van gepresenteerd. Allee met veel geweld en wapengekletter gaan we deze nieuwe hordes van Allah van ons af kunnen slaan.
Ziet er goed uit voor de toekomst.
Een rode dageraad verschijnt aan den kimme.

miko | 23-09-14 | 13:37

wetas | 23-09-14 | 13:26
Bedankt, dan weet ik in ieder geval in welke hoek ik ze kan plaatsen. Interessant, maar gezien jouw linkje ook een beetje dubieus, als die gasten uit gaan maken wat wel of niet islam is. In dit onderhavige geval dan hè?

Graaf van Egmont | 23-09-14 | 13:36

francisca van jole | 23-09-14 | 13:22
Wat hebben Joop.nl en het aanrecht gemeen? Ze zijn allebei deze kant op >>>>

Kapitein Stijlvol | 23-09-14 | 13:36

Zo dat scheelt weer een paar uitkeringen en onkosten voor de staat.
De werkeloosheidscijfers dalen.
Ze doen het beter als de PvdA zelf

Rest In Privacy | 23-09-14 | 13:36

Kan er geen traan om laten.. PS: kunnen ze ff de BSN nummers doormailen zodat hun uitkeringen gestopt kunnen worden. Alle kleine beetjes helpen namelijk

Rene7559 | 23-09-14 | 13:35

Projecting military force all over the world...

Plofkonijn | 23-09-14 | 13:34

Erdogan bemoeit zich niet met de IS, heeft heimelijk plezier aan de daden van IS; Net zoals 70% van de moslims in Nederland.

De Laureaat | 23-09-14 | 13:33

Wel hypocriet van die martelaartjes om Westerse techniek te gebruiken om te janken over Westerse landen. Stuur volgende keer een postduif, stelletje moordgeile religieuze nutcases. Er is maar een plek waar jullie naar toe gaan en dat is een paradijs gevuld met varkensmest.

Dima Beeline | 23-09-14 | 13:33

@ willie1971 | 23-09-14 | 13:18

Meld je aan bij de dichtstbijzijnde moskee en boek een enkele reis naar het Kalifaat. Kan je daar fijn protesteren. [heb je dan echt niet door was IS aan het uitspoken is?]

Dizzydent | 23-09-14 | 13:32

Even het Vice filmpje gekeken, mensen die hun eigen habitat tot schroot helpen moeten toch een ernstige afwijking hebben, er is werkelijke niets meer heel daar.
Denk niet dat er in de toekomst (is er daar nog wel een toekomst ?) iets positiefs is te verwachten uit die hoek.

Verwachtniks | 23-09-14 | 13:31

Hopelijk geen/zo min mogelijk burgerslachtoffers, maar verder: fijn dat er nog een land is dat wel ballen heeft om dat moslimtuig (sorry voor het pleonasme) naar de hel te bombarderen. GO USA!

Dizzydent | 23-09-14 | 13:30

Hoera,meer,meer,meer....

baanaru | 23-09-14 | 13:30

Allah is een loser, dat blijkt maar weer.

louis6227 | 23-09-14 | 13:29

Ik ga een bedankbrief aan Obama schrijven.
Serieus!

wakkere_nederlander | 23-09-14 | 13:28

En weer staan de Verenigde Staten pal tegen de moslimterreur waar de Europeanen te laf en te gierig zijn om een poot uit te steken, Met het ombrengen van die 'NL'ers' lost de Amerikaanse belastingbetaler hier ons probleem op, want zelf doen we er geen flikker aan. Ik hoop dat de Amerikanen er nog een hoop over de kling jagen, en zo onze straten en steden veiliger maken,

Bocherinelli | 23-09-14 | 13:28

Niemand? Meer, meer, meer!
En natuurlijk mag Amerika de rotzooi weer opruimen. Wat een helden. Zeker als je weet de die achterlijke bevolking over een paar maanden weer Amerikaanse vlaggen loopt te verbranden.

_Fly66_ | 23-09-14 | 13:27

Hè heerlijk nieuws, kan zo op www.happynews.nl

Rest In Privacy | 23-09-14 | 13:27

francisca van jole | 23-09-14 | 13:22
Ik zeg alleen maar: hullie zijn begonnen.
*schoolplein modus off*

Graaf van Egmont | 23-09-14 | 13:27

@francisca van jole | 23-09-14 | 13:22
wat dacht je van de moordlust daar, van IS?
Steek je kop daar maar in een zelfgegraven graf, en roep dan eens om hulp.
Wil je dan dat er iemand komt of niet?
Is daar moordlust voor nodig of heet dat wellicht anders?....

Dibe | 23-09-14 | 13:26

Graaf van Egmont | 23-09-14 | 13:24
Anonymous is een sterk gedecentraliseerde 'groep' zonder duidelijke organisatievorm of leiders, maar toch enige cohesie. Ze vergelijken zichzelf wel met een 'zwerm'.
.
Hun kracht ligt in hun tech-expertise. Vele leden en sympathisanten zijn wannabes en script-kiddies, maar er zitten wel degelijk ook A-level hackers bij, die de ICT-capaciteiten van ISIS best wel wat schade zouden kunnen toebrengen, als ze daartoe bereid zijn.

wetas | 23-09-14 | 13:26

"Dutch Fighters" vind ik zo kut klinken. Alsof het onze 'militairen' zijn. Het zijn volslagen idioten met een krankzinnige religie die zich nooit "nederlands" op wat voor manier dan ook voelden.

Go Obama!

LangeTijdGeleden | 23-09-14 | 13:26

Geef mij nog maar een 'patatjihadi oorlog'

De hersenloze | 23-09-14 | 13:25

Wat vervelend

Bokito ergo sum | 23-09-14 | 13:24

wetas | 23-09-14 | 13:19
Hoe moet ik eigenlijk dat Anonymus plaatsen? Wat is hun doel en waar ligt hun kracht, of lullen ze maar wat?

Graaf van Egmont | 23-09-14 | 13:24

@willie1971 | 23-09-14 | 13:18
"IS is door de CIA gecreerd"... ja!!En Bush is de auteur van de Koran, samen met de nog immer in het geheim levende Sharon die de Sharia overal invoert.

Dibe | 23-09-14 | 13:24

"Drie patatjihadi's gemartelaard" ; eindelijk goed nieuws vandaag.

miff | 23-09-14 | 13:23

Pas nou maar op. Op de grond zullen ze ook verslagen moeten worden en dat kunnen wij niet. En als ze Al Nusra en alle andere radicale groepen aanpakken dan dwingt ze dat eerder tot samenwerking. En dat willen we al helemaal niet.

Meeroever | 23-09-14 | 13:23

Kunnen ze de Schilderswijk ook even aandoen?

Zzzzooooffff | 23-09-14 | 13:22

De moordlust hier, ongelofelijk, gelukkig raken de Amerikaanse wapens alleen de mensen waarvoor ze zijn bedoeld.
En zo lekker clean ook, nergens een spatje bloed te bekennen, het lijkt wel oud en nieuw met al dit vuurwerk, groot feest der beschaving.
Het is me al lang duidelijk, de gematigde reaguurder bestaat niet, het zijn radicalen. allemaal.

francisca van jole | 23-09-14 | 13:22

willie1971 | 23-09-14 | 13:18

Hahahaha, u heeft een alu-hoeden groothandel?

Dick Luyenlomp | 23-09-14 | 13:22

De enige goede moslim is een ex-moslim.
Hulde voor deze 3 verstandige jihadi's.

wakkere_nederlander | 23-09-14 | 13:21

Yes we can! Nu zijn anderen ook eens aan de beurt.Dit is wat anders als dorpjes in de zandbak aanvallen en onschuldigen harteloos vermoorden.NL is nog aan het vergaderen geeeeuw.Rutte pak de koe eens bij de hoorns vast.

varkensvleesje | 23-09-14 | 13:21

Ze willen toch allemaal "martelaar" worden, we helpen ze graag een handje, dit tuig kan niet snel genoeg worden opgeruimd.

Verwachtniks | 23-09-14 | 13:20

Realism Is All | 23-09-14 | 13:17

Precies, allemaal haat en nijd onderling en er zijn er zeker altijd een stuk of 15 ongesteld.

eerstneukendanpraten | 23-09-14 | 13:20

En weer drie heldhaftige onnozelaars, eh martelaars naar gott geschoten. Dat er nog maar vele mogen volgen, tot ze allemaal op zijn. Of stuk, net wat eerst komt.

Conan de Rabarber | 23-09-14 | 13:20

Jammer nou.

PS Jammer dat het er maar3 zijn.

ikkebenhet | 23-09-14 | 13:19

Mochten er would-be jihadi's naar Syrië wensen te gaan - ik zal ze niet tegenhouden.

L.E. Raar | 23-09-14 | 13:19

... een flesje Chablis '59 koudstelt en de Israelische vlag uit de mottenballen van '73 tevoorschijn haalt...
zal toasten op Uncle Sam bij wie Rutte niet in de schaduw kan staan...
*******
het gaat overigens om enkele dozijnen polderkrankzinnigen, niet 3!!!

MarcAntony | 23-09-14 | 13:19

Turkije heeft het te druk met de koerden die bezig zijn met het verdienen van hun eigen staat. Tevens vindt turkije die goedkope olie helemaal niet erg.

keizeradmiraal4 | 23-09-14 | 13:19

En wij betalen de repatriëring zeker?

sigaar_konthaar | 23-09-14 | 13:19

Te weinig te laat, maar leuk geprobeerd

irma zonderboezem | 23-09-14 | 13:19

The Arabs hate us anyhow,
So let's drop the big one now.
Let's drop the big one now.

Well, boom goes Riyad
And boom Mecca
More room for you
And more room for me.
And every city the whole world round
Will just be another Secular town.

dadoorunrun | 23-09-14 | 13:19

ze gaan eraan... allemaal !

(c)ZWITSUL | 23-09-14 | 13:18

Lost wel gelijk de werkeloosheid en de kostenpost van uitkeringstrekkers op in Nederland.

Wim Venijn | 23-09-14 | 13:18

Ongelofelijk maar waar, de USA heeft weer wat ze willen.
Onder mom van "war on terror" wordt Syrië alsnog gebombardeerd,nu nog zg IS maar ondertussen worden Assads troepen ook even meegenomen. Ondertussen worden de zg gematigde groeperingen bewapend en getraind en de VS kan op korte termijn Syrië aan zijn lijstje veroverde landen (lees gasvelden) toevoegen. En maar schelden op Poetin maar het is de VS die overal een veroveringsoorlog voert.
ISIS is door de VS (CIA) gecreëerd, net als de Mujahadin en al-Qaida om de zg "war on terror" te kunnen voeren terwijl ze zelf de grootste terroristen zijn.

willie1971 | 23-09-14 | 13:18

Het enige is wel dat we de afgelopen 10 jaar geen fuck zijn opgeschoten. Voor iedere extremist die je doodt komen er twee terug.
Volgens mij moet je ze elkaar laten uitmoorden. Als ze druk zijn met elkaar laten ze de rest met rust.
Of je moet ze nuken.....

chiel_labiel | 23-09-14 | 13:18

Geweldig nieuws, de vlag mag uit.

De Anaalprofeet | 23-09-14 | 13:18

brienenoord | 23-09-14 | 13:10

En de geyten evenzo maar er zijn vast nog wel wat geyle bokjes op voorraad.

eerstneukendanpraten | 23-09-14 | 13:17

Kunt zeggen van die Yank's wat je wilt, maar daar vliegt wel een heleboel taxpoet de lucht in. Sja hun hebben deze situatie gecreëerd, dat dan weer wel. Of hoorde het "stelen"van olievelden door isis niet bij het door hun opgezet plannetje?

Shadow112 | 23-09-14 | 13:17

Snap zowieso niet wat er nu zo aantrekkelijk is aan 72 maagden.

Je moet ze allemaal uitleggen hoe het moet, nog geen enkele ervaring.

Plus 72 jonge meiden bij elkaar in een ruimte... Moet U er aan denken...???

Realism Is All | 23-09-14 | 13:17

Het is in ieder geval duidelijk dat Turkije dus echt nooit en te nimmer bij de EU hoort.

Dibe | 23-09-14 | 13:16

Alles goed en wel die hoerastemming. Maar het gaat hier wel om dode medelanders die nog een stevige bijdrage aan onze maatschappij hadden kunnen leveren. Toch.......?

Graaf van Egmont | 23-09-14 | 13:16

We hebben hier vast nog een paar reserve kandidaten zitten om die drie te vervangen.

ZKH EénOog | 23-09-14 | 13:15

Lekker voor je, khutttttttt.

Hendrik Poepstamper | 23-09-14 | 13:15

Grote teleurstelling als het toch dat trosje druiven blijkt te zijn. Jammer dan voor ze. Meer van dit soort bommen graag. Kan het niet vaak genoeg zien.

Wim Venijn | 23-09-14 | 13:15

Prima goed! Waar kunnen we de live beelden bekijken?
Platbombarderen die grotten en een paar emmertjes napalm er overheen voor de zekerheid. (krijg er helemaal een warm gevoel van binnen van. :))

simplie | 23-09-14 | 13:14

@ Satria | 23-09-14 | 13:11: Frietjihadi's?

goedverstaander | 23-09-14 | 13:14

Ik verklaar als verlichte geest dat ik *geen* afstand neem van het uiteenrijten van haatsmurfjes met bommen. Hoera!

Godsammekraken | 23-09-14 | 13:13

Heeft Mark Rutte al afkeurend gereageerd en voorgesteld om deze jihadis een staatsbegrafenis te geven?

Heiseenberg | 23-09-14 | 13:13

Dat ze maar veel bommen mogen koppen. DNA-afval.

OpperGek | 23-09-14 | 13:12

Drie? Dat betekent dus een paar uitkeringen minder, minder, minder.

Godsammekraken | 23-09-14 | 13:12

Champagne!

Hetiswat | 23-09-14 | 13:12

Verbaas je er niet over als er politici op zullen staan die de regering gaan vragen om bij de yanks om opheldering te vragen over de dood van deze fantastische medelanders.

goedverstaander | 23-09-14 | 13:12

Veel plezier met de 72 Kaas de Vies look-a-like maagden!

Wc-kip | 23-09-14 | 13:11

onze patajihadi's?
hoe noemen we de belgen dan?

Satria | 23-09-14 | 13:11

Zal even een flesje wijn en een doosje sigaren naar het Witte Huis sturen.

ZonderNaam | 23-09-14 | 13:11

Kan de woningcorporatie die paar huurhutjes in de Schilderswijk mooi weer aan paar zielige bejaarden verhuren.

Jimmydepimmy | 23-09-14 | 13:11

Geeft ook goede berichten op geenstijl.

gerrit5042 | 23-09-14 | 13:10

Volgens mij gaan daarboven de maagden opraken.

brienenoord | 23-09-14 | 13:10

Jullie hoofd afhak filmpjes, wij Tomahawk filmpjes. Of zoals een andere reaguurder het ooit zo mooi opschreef... Jullie willen sterven voor je geloof, wij komen graag even helpen...

Plop! | 23-09-14 | 13:09

Wat een genot,ik zou er bijna een strak plasssertje van krijgen,MEER MEER MEER

h.a | 23-09-14 | 13:09

En dat er maar vele mogen volgen!!!

Jihadi's aller landen, verzamelt u in Syria en Irak. Het liefst met vele bij elkaar ergens midden in de woestijn.

Wij zullen voor een ontmoeting met de 72 maagden zorgen.

Vogelbeest | 23-09-14 | 13:09

And nothing of value was lost.
Enjoy the 72 virgins guys!

Dick Luyenlomp | 23-09-14 | 13:07

-weggejorist-

dadoorunrun | 23-09-14 | 13:07

Drie? Daar win je niet eens een potje kwartetten mee.

Kapitein Stijlvol | 23-09-14 | 13:06

Kaas de Vies | 23-09-14 | 13:03
Het wordt hóóg tijd voor een andere invalshoek. Deze heeft inmiddels een (haat)baard.

Igor Putkin | 23-09-14 | 13:04

Obama +3

subsidistan | 23-09-14 | 13:04

Die kwaadaardige Christenen van de USA hebben weer mensen die TOEVALLIG Moslim zijn gebombaardeerd!

Direct protesteren, de barricades op. Hup met zijn allen toeterend rondje Hofplein doen!
Zionistisch complot. ISIS is slachtoffer. Gaza is een normaal strookje land met een uitgebreid metrostelsel in aanbouw. Stuur geld naar GAZA!

Zo. Dat het maar duidelijk is.

Kaas de Vies | 23-09-14 | 13:03

Even een fijne luisterplaat opzetten: Metallica - Kill 'Em All

So Fresh So Clean | 23-09-14 | 13:03

Somebody up there doesn't like them.

rara | 23-09-14 | 13:02

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl