Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

KIJKTIP. Bier. Nootjes. Bier. Bier. MultikulTV!

Zo. Beste man met muts, in dat nieuwe programma Typisch Nederlands Big Brother WegMetOns van Jeroen Pauw zometeen straks op NPO1. Dus jij hebt er moeite mee dat er alcohol op tafel komt. Tut-tut-tut. Weet jij waar ik moeite mee heb? Ik heb er moeite mee dat jij zo'n mal mutsje draagt. Ik heb er moeite mee dat jij zo'n middeleeuwse baard hebt. Ik heb er moeite mee dat jij in een jurk loopt. Ik heb er moeite mee dat jij je vijf keer per dag aanstelt voor je imaginaire vriendje. Ik heb er moeite mee dat jij schapen onverdoofd de keel doorsnijdt. Ik heb er moeite mee dat jij de genitaliën van wilsonbekwame kindertjes verminkt. Ik heb er moeite mee dat jij vrouwen opsluit in huis en hoofddoek. Ik heb er moeite mee dat jij dat malle boek met die soera's bovengeschikt acht aan onze grondwet. Ik heb er moeite mee dat jij die idiote ideologie niet gewoon achter je eigen voordeur kunt houden, maar aan iedereen drammerig opdringt. Gast. Wij dronken hier al bier toen die Mohammed-knakker van jou nog geboren moest worden. 4000 jaar voor die andere gek trouwens, kom, hoe heet-ie... Jezus. Toen kwamen de rare Romeinen, en die vonden dat we wijn moesten drinken. Die Romeinen hebben we er ook uitgeflikkerd, dankzij toverdrank. Dus een beetje dimmen met je "moeite", vriend. Dit land is ons land. En iedereen die minder minder minder alsdan 20 scoort in DEZE TEST van Opa Han van der Horst (Joop.nl) wordt door Zwarte Piet in de zak gestopt en op de tjoeke tjoeke stoomboot gezet. UPDATE: UITZENDING GEMIST? HIERRR.
typischmulticulti.jpgEn negers eten kip met meloen en kunnen heel goed dansen...

Reaguursels

Inloggen

Wat ongevoelig weer, negers eten GEFRITUURDE kip en WATERmeloen. En behalve Regilio Tuur kunnen ze inderdaad allemaal dansen, know your facts.

Kapitein Stijlvol | 14-09-14 | 09:50

En dan nog iets. Dat gelul over die hoofddoek. Dat vrouwtje maakt zichzelf wel op, mascara, lippenstifje. Goed figuurtje, mooie tanden. Dat is al genoeg om bij de mij de conclusie te trekken dat ik het op haar best zou kunnen.
Hypocriet gelul. Trek dan gewoon een Burqa aan.
Ik ga voortaan met een Jezus kruis rond mijn nek rondlopen, met daaronder een shirtje met de tekst: "Geef mij maar varkensvlees en een lekker pilsje". En dan gelijk gaan mekkeren als iemand geen varkensvlees wilt eten.

Het is een sluipende intolerantie waar je niet intolerant genoeg tegen kan zijn.

Bernard Couperus | 14-09-14 | 00:59

Hij kan ook zijn smoel houden als het over alcohol gaat en zijn gezicht afwenden oid. Altijd maar dat drammen.

Bernard Couperus | 14-09-14 | 00:55

@poisonivy | 13-09-14 | 15:29
En ik heb er moeite mee dat jij met je soepjurk met je reet omhoog naar Allah ligt te jengelen. Maar ja, ik ben WEL tolerant, dus laat ik je je gang maar gaan.


Einde discussie.

Rest In Privacy | 13-09-14 | 18:55

@strikdewepstroper01 | 13-09-14 | 15:03
Yep, typisch Nederlands: de eigen cultuur is minder waard dan de cultuur en rare ideen van vreemdelingen.
.
Wat ik me nog het meest afvraag, is wat denken gutmenschen te bereiken met al dat gedoe? Dat Nederland zonder zwarte piet, overal halal vreten etc. gezelliger, toleranter, welvarender wordt?

Graftak | 13-09-14 | 18:24

@gare stapeldekker | 12-09-14 | 21:41
opdrinkt

Afgeschminkte Bassie | 13-09-14 | 18:13

Waarom moeten wij altijd tolerant zijn tegen intolerantie?

drielenaar | 13-09-14 | 17:52

"Ik heb er moeite mee dat je een biertje pakt", Nou ik heb er geen moeite mee dat je oprot. Idioot.

poisonivy | 13-09-14 | 15:29

Typisch Hollandse pleasersmentaliteit, met alle winden en culturen meewaaien om het iedereen naar z'n zin te maken. Zelfs een kinderfeest als sinterklaas ondergaat aanpassing. We passen ons aan voor een klagende minderheid die bij alles de racismekaart trekt...... Probeer in een land als Zwitserland of Denemarken als nieuwkomer de tradities daar te veranderen, weinig kans..... wij zijn niet tolerant, wij zijn slap en naïef.....

strikdewepstroper01 | 13-09-14 | 15:03

Even melden dat ik het eens ben met dit stuk van Pritt Stift.
(normaal vind ik dat zijn stukjes echt apenballen zuigen, dus het leek me niet meer dan fair om m nu even een veer in zn reet te steken).

Ballenman | 13-09-14 | 13:34

Ach Pauw, je was al verloren man....

sjaap.marok | 13-09-14 | 13:00

Volgens mij is het best een aardig programma wat aantoont dat de man in de jurk en de rest niet samen gaan.

Robertski | 13-09-14 | 12:47

Met de hakken over de sloot 25 punten. Tjeezus wat een moeilijke vragen voor een Kaaskop zoals ik....

Ffiver | 13-09-14 | 12:34

GEZAKT! Heh. Test leek zo makkelijk. 21/34

Arnoudo | 13-09-14 | 12:28

Heb even zitten te kijken, maar de opzet is duidelijk, men begint met de hetze tegen Wilders! Waarom een moslim met een hoofddoek en een mafkees in jurk met een gebreid petje op?

Ik ben afgehaakt toen die vent in een jurk begon te zeiken dat hij er moeite mee heeft dat ANDEREN alcohol drinken in zijn aanwezigheid?

Vraag me af of er ritueel doodgemarteld vlees werd gekocht in de supermarkt, zal haast wel want anders……….. bla bla bla

JI-HAAT | 13-09-14 | 12:20

@Bo Dreksma dat was mijn idee ook. Die vraag van de elfstedentocht was ook zo Sneekie <- pun intended Hindelopen ipv Hindeloopen dat kan je alleen maar weten als je toevallig eens het plaatsje op de borden hebt zien staan of een elfsteden liefhebber bent (dat laatste echt niet!)

Dat zijn altijd van dat soort lompe examen geniepigheden en laat niets van kennis zien.

En een subjectieve vraag als "wat doet een Nederlander als hij een feestje geeft en het kan wat overlast veroorzaken?" Hoe de fuck moet je dat nou weten? Ik meldt het bij mijn buren maar wat de rest van de Nederlanders (wat dat ook moge zijn) doet kan ik toch verdomme niet weten?!

rdoetjes | 13-09-14 | 12:04

Hoe komt het dat de jongere Moslim Nederlanders die hier geboren zijn, hier op school zijn gegaan toch op een achterlijke manier Nederlands brabbelen?

pinkelotje | 13-09-14 | 11:42

Geslaagd maar na eerlijkheid ook maar net hoor met 26 punten.
Maar ik mag in mijn Nederkalifaat blijven, en wat ben ik daar blij om..... Not

rdoetjes | 13-09-14 | 11:42

Geslaagd maar na eerlijkheid ook maar net hoor met 26 punten.
Maar ik mag in mijn Nederkalifaat blijven, en wat ben ik daar blij om..... Not

rdoetjes | 13-09-14 | 11:42

Score 21/34.
Het nare is dat je niet kan zien welke antwoorden fout waren.
Als ik fouten maak wil ik ook weten wat ik fout doe.

Bo Dreksma | 13-09-14 | 11:29

Ik mis wederom mensen met een Aziatische achtergrond. Deze groep mensen is altijd stil en daardoor 'onzichtbaar' en dat doen ze nu weer.
Ik had het nog interessanter gevonden als er nog een Chinees, Japanner, Indonesiër (oude kolonie waar wij als land ons flink hebben misdragen).

Ook tekent het nu al dat de twee groepen die in de samenleving het meest verbaal zijn, ook hier weer de meeste spreektijd hebben.
De volkse hollander en de vrome moslim.

Tim is wat slap die had kunnen zeggen tegen Hassan, wanneer heb jij gekozen om op vrouwen te vallen? Wanneer heb jij gekozen: wil ik een kan of een vrouw?

Het zijn allemaal heel slecht in argumentatie dat maakt het minder sterk.

rdoetjes | 13-09-14 | 11:29

@Snowy2000 | 13-09-14 | 09:59
Bedoelt u soms de Arbeitseinsatz?

Rest In Privacy | 13-09-14 | 11:05

Wat betekent trouwens 297,18? Het is bijna 7 x 42 en de 7 is ook een heilig getal, Dus...? Welke veelvuldigheid wordt bedoeld?
Evocatus | 13-09-14 | 01:18

Google eens op kaliber. En AK47.

Willianus Wortelus | 13-09-14 | 11:02

Net aan gezakt. Ik stel voor mij en mijn gezin te deporteren naar een zonnig eiland met witte stranden en uiteraard palm bomen waar wij liggend in een hangmatje genietend van een cocktailtje nogmaals een studie kunnen maken van deze test.

Ruud530 | 13-09-14 | 10:52

Nou snap ik waarom wij volgens het kabinet in 2015 50.000 werkelozen minder hebben. Regeren is dus inderdaad voorruit zien, eerst haal je ze binnen, vervolgens spoor je ze op. Een soort van werkverschaffing, hadden ze 74 jaar geleden ook al.
www.powned.tv/nieuws/binnenland/2014/0...

Snowy2000 | 13-09-14 | 09:59

Met de hakken over de sloot 24, Ik mag blijven

Islamofiel | 13-09-14 | 09:58

Goede morgen. Goed geslapen?

Rest In Privacy | 13-09-14 | 09:50

Het is niet Nederlands om je cultuur te vergooien voor andere culturen. Daar hebben we de Partij van de Afbraak voor. Die doen dat voor ons.

XanderdeBarmhartige | 13-09-14 | 09:42

23, maar ik heb uit protest Pim Fortuyn aangeklikt.

Igor.The.Horrible | 13-09-14 | 09:31

Een jihadistennetwerk in het Gooi verzorgt al vijf jaar Koranlessen aan kinderen en jongeren. Voorzitter van de stichting Educatief Instituut Arabische Taal en Cultuur is de voormalige Hofstad-verdachte Jermaine W.
-----------------
GODVERDOMME!

P. Peeer | 13-09-14 | 09:24

"3 of 4 uur gaan ze 's nachts hun bed uit, ik vraag me af hoe ze kunnen functioneren op hun werk?"

Hoezo domme vragen stellen?

NowItsMyTurn | 13-09-14 | 09:16

Mag ik een teiltje en een dweiltje, an zum Kotzen mann.

Snowy2000 | 13-09-14 | 09:08

necrosis | 13-09-14 | 08:27 |

U begrijpt mij verkeerd.

A: Wat heb ik eraan als t op tafels staat. In m'n pens moet het.
B: Het is nooit genoeg. ( Maar dat heeft niets met die tafel te maken)

evert bäckström | 13-09-14 | 08:51

@necrosis | 13-09-14 | 08:29 Mjaaahhh heb je een punt! Onmogelijke opgave idd in mijn geval.

Beaulefermier | 13-09-14 | 08:48

-weggejorist-

wilboyl | 13-09-14 | 08:47

@Dhr. de Wit | 13-09-14 | 08:28
Het grootste probleem van veel moslims, is het hardnekkig in stand houden van segregatie.
Veel jongeren die in Nederland zijn geboren en Marokkaanse ouders/ grootouders hebben, voelen zich in eerste instantie Marokkaan.
Wat verwacht Jozias dan van het bedrijfsleven?
Hetzelfde geldt voor veel Turken.
Mijn werkgever stelt dat je maximaal 3 weken aaneengesloten vakantie kunt opnemen.
Een medewerker met Turkse 'roots' kreeg 5 (!) weken, omdat 'mijnheer' extra weken nodig had om zijn dienstplicht in Turkije af te kopen en een aantal weken te 'dienen' aldaar.
En dan heb ik het niet eens over de mensen die eerder naar huis gaan/ later beginnen vanwege moskeebezoek.
En nee, dit is geen PVV promotie, dit is de ervaring van een hoop goedwillende werkgevers.....

necrosis | 13-09-14 | 08:44

Grappig; het filmpje begint met het veelbesproken Minder, Minder van Wilders, bij de aftiteling klinken deze woorden toch een stuk begripvoller...

Scheepskameel | 13-09-14 | 08:35

@Beaulefermier | 13-09-14 | 08:14
Wil jij de maximale score halen van een test die op de site van Vara staat?

necrosis | 13-09-14 | 08:29

@necrosis | 13-09-14 | 07:56
Je had gewaarschuwd, en inder-fucking-daad! Dat plan en de motivatie van van AartSSen is van A tot Z dikke kwats.
Moslims komen niet aan het werk want:
· spreken slecht Nederlands, met name de jeugd en hun irritante accentje
· willen 5x per dag bidden
· zijn op vrijdagmiddag niet beschikbaar want moeten naar hun haatkeet
· stellen allerlei eisen zoals hoofddoek en bidruimte
· respecteren vrouwen niet als leidinggevende
· eisen respect voor alles wat ze denken en doen
En dit is maar een selectie uit de problemen, wel de belangrijkste.

Nu onderweg naar werk, want uitkeringen moeten ergens betaald van worden.

Dhr. de Wit | 13-09-14 | 08:28

@evert bäckström | 13-09-14 | 08:17
Wat is er mis met alcohol op tafel?
Het sist en spuugt niet naar je en noemt die rondborstige dame tegenover me geen 'hoerrrr'.

necrosis | 13-09-14 | 08:27

Moraal van het filmpje: zet 10 verschillende mensen in een hok en de baardmans wordt t probleem.

Scheepskameel | 13-09-14 | 08:23

Het is idd typisch nederlands om het land zoals je dat van je voorouders gekregen hebt te verkwanselen aan profiteurs, parasieten, haatidioten etc zodat je eigen kinderen straks onderdrukt zullen worden door barbaarse, gedegenereerde holbewoners.

Rest In Privacy | 13-09-14 | 08:21

TV? Is dat Tokkie-Vermaak?

realiteitswaanzin_ | 13-09-14 | 08:20

Ik heb ook moeite met alcohol op tafel.

evert bäckström | 13-09-14 | 08:17

Precies zoals voorspeld: na slechts een paar minuten dwong de gejurkte witmutshaatbaard de gesprekken van de groep al tot het onderwerp van de islam en mochten we weer eens de kromgeteende getuige zijn van de achterlijke leefregeltjes waaraan de witmutshaatbaardmans zijn leven en dat van anderen kennelijk wenst op te hangen. Al snel daarna moesten ook de andere aanwezigen zich dus maar liever naar zijn islamregeltjes schikken….. Stel je toch eens voor dat het ineens gezellig zou kunnen worden...

Daar gaat het dus steeds op mis met dat islamitisch haatvolk. Die lui zijn zo gehersenspoeld en leven zo verschrikkelijk schizofreen en bekrompen, dat ze helemaal niet leven. Hun bestaan is daardoor zinloos en ze kunnen dan inderdaad maar beter een voortijdige 'heldendood' in een zanbak naar keuze sterven. Hier valt toch werkelijk niks meer van te verwachten, mensen?

Een zinloos tv-programma dus, dat wederom aantoont wat we al lang wisten: de moslims zijn een eigengereid zooitje gehersenspoelden die niets goeds voorhebben met het spontane leven. Met de hakken in het zand en de hand chronisch aan de handrem proberen ze tevergeefs het dynamische leven in te dammen om het in 'veilige hokjes' te kunnen proppen. Al wat zij daarmee zaaien is onrust en menselijk leed. Het is dan ook 'de islam van de onvrede' en 'de islam van de wrede'. Zij verdienen het niet om hier van te leven, dus laat ze toch vooral terug gaan naar de eigen zandbakken, waar de middeleeuwen nog hoogtij vieren en waar het bewijs dat islam alles is behalve vrede, dagelijks op grote schaal bewezen wordt.

Het is onmogelijk om werkelijk naast iemand te zijn die er nog een achterlijk geloof, of een ideologie als de pislam, op nahoudt en die dan ook nog eens aan een ander meent op te moeten dringen. Er zou helemaal geen discussie met die lui meer plaats moeten vinden. Moslims verspelen hun plaats in het westen en ik vind dat degene die dat niet wil begrijpen 'terug naar af' moet. Kom maar weer eens kijken als er wat meer bewustzijn in die inteeltbreinen is ontstaan. Voor nu, lekker optyfen naar zandbakkistan. Ga daar maar ongelimiteerd bekrompen zitten wezen met elkaar.

Cosmic Traveller | 13-09-14 | 08:16

20 punten nou ja zeg!

necrosis | 13-09-14 | 07:56 tenenkrommend plan lag t net te lezen. Het ligt toch allemaal weer aan ons. Want ja superzielig dat je als moslim wel wil maar door discriminatie geen baan krijgt. Dan kom je vanzelf in de extremistische weergeld tenslotte. Jozias is het wegkijken duidelijk nog niet verleerd. De schat blijft wanhopig vasthouden aan de utopische denkbeelden uit de jaren zeventig. Irritante vent dat hij sowieso zijn mond nog open durft te doen. Kwal.

Beaulefermier | 13-09-14 | 08:14

In mijn tijdlijn is het doodstil over dit programma , dat vind ik toch wel heel knap hoor , ik kijk de volgende keer weer ...

charoeset | 13-09-14 | 07:56

@Sjompie | 13-09-14 | 07:42
Heb je gezien welk logo er prijkt op de website van die test?
Als je de maximale score hebt behaald, ben je gewoon Vara/ PvdA stemvee en kijk je dagelijks Pauw en DWDD.
Je bent dus geslaagd!

necrosis | 13-09-14 | 07:52

20 punten... ik vertrek naar het Kalifaat!

Sjompie | 13-09-14 | 07:42

-weggejorist-

wilboyl | 13-09-14 | 07:35

-weggejorist-

wilboyl | 13-09-14 | 07:34

Flipus,5.37 hopenlijk zullen deze vragen worden gesteld door 1 van de bewoners aan de moslim-meneer. De antwoorden op deze en tal van andere belangrijke vragen zullen voor zich zelf spreken. Duidelijk zal worden wie de wij/scheiding aanbrengt, waarom overal waar de islam in meerderheid aanwezig is, het multiculturele karakter van een samenleving verdwijnt en de vrijheid voor de anderdenkenden verkleint wordt. Stap voor stap moeten de feiten kenbaar gemaakt worden.

Ben Adam | 13-09-14 | 07:32

Pauw is goed bezig. Hij ontpopt zich langzaam maar zeker. Hij weet echt wel hoe het zit...

Ben Adam | 13-09-14 | 07:24

-weggejorist-

wilboyl | 13-09-14 | 07:22

Doodgeschoten
Wie was de eerste politicus in Nederland die werd doodgeschoten?

1 Pim Fortuyn
2 Johan van Oldenbarnevelt
3 Gebroeders de Wit
4 Willem van Oranje
---------------------

Hoezo fucking downplayen van de situatie!!! Godverdomme *kanker*mongolen (om even in hun door de rechtstaat ge-eerde opvatting te blijven, waag het om me weg te jorissen hierom!!!)

We leven *nu* niet in de tijd van Willem van Oranje.... Geen musketten... Geen ratten op straat.... Geen VOC (ZWARTE Piet anyone).... WE LEVEN IN FUCKING 2014 ... HOE HAAL JE HET IN JE LINKSE KUTHOOFD om dit soort dingen in een historische context TE DOWNPLAYEN (WANT DAT DOE JE!!!!)

Linkse gutmensch gutkitrche... Flikker op *allemaal*!

peterdh | 13-09-14 | 06:21

Heeft er wel iemand eens goed naar die vragen gekeken?
Wie heeft er nu echt interesse hoe onze staatsvorm functioneert? Vraag eens of je het kunt accepteren dat er een man naast je woont die iedere dag een ander vriend ontvangt.
Serieus, "waar heeft Anne Frank gewoond", wie boeit dat nu werkelijk, vraag eens waarom het zo fout is dat een moslim meisje met een blanke jongen danst.

Stel eens de vraag of het werkelijk in de Koran staat dat je mag liegen tegen een ongelovige.

Stel de juiste vragen, dan ben je veel sneller klaar.

En ja, ik ben wel geslaagd voor die debielen test.

Flipus | 13-09-14 | 05:37

Lees de laatste 12 maanden van GS.

Hebben wij, de betere aluhoedjes, een vinger aan de pols of niet?

Dacht het wel. Game on.

o)+ | 13-09-14 | 04:55

@Graftak | 13-09-14 | 04:08
Ach, ik ben ook ooit gezakt voor het proefexamen van een inburgeringstoets. En ik ben godverdomme zo blank en autochtoon dat ik licht geef in het donker.

Wist je dat je een huurconflict niet oplost door de eigenaar voor z'n bek te slaan?

dlseth_ | 13-09-14 | 04:20

@dlseth_ | 13-09-14 | 04:03
Zelf ook maar 23 gescoord. Volgens mij is dit meer een Gutmensch test dan een "Nederlandsschap-test".

Graftak | 13-09-14 | 04:08

Niet geslaagd...

Maar ik ben nu ook zo nuchter als Hero Brinkman...

dlseth_ | 13-09-14 | 04:03

@Jan Dribbel | 13-09-14 | 03:25
Off-topic maar nog even dit. Als iemand met lang (en moeilijk) haar, ingredienten in shampoos en vooral conditioners maken echt heel veel verschil.

Graftak | 13-09-14 | 03:55

Met veel pijn en moeite de hele aflevering afgekeken (haakte eerder na 10 minuten al af). Ja, de hele aflevering gaat eigenlijk alleen maar over Moslims en Niet-Moslims en dat de Niet-Moslims zich aan de Moslim-regels moeten houden om met de Moslims om te gaan.
Daar zijn alle Niet-Moslimse Nederlanders in het programma het over eens en velen vinden het maar irritant. Een paar seconden over racisme (waarschijnlijk hebben de producenten dat uit de deelnemers moeten trekken en zoveel mogelijk hebben geknipt en geplakt om dat er ook in te kunnen verwerken).

Graftak | 13-09-14 | 03:49

@Jan Dribbel | 13-09-14 | 03:25
Het is helemaal geen verkooptruuk.
Halal betekent Islamitisch toegestaan voedsel, die aan de Islamitische spijswetten voldoet.

Graftak | 13-09-14 | 03:45

@Jan Dribbel | 13-09-14 | 03:25

Ik geloof niet.
En rare vergelijkingen gebruikt u.

lady blabla | 13-09-14 | 03:41

Leuke test. Is 32500 een modaal inkomen? Ik wed dat de makers denken dat het antwoord ja is. In werkelijkheid zou het land te klein zijn als opeens iedereen met een modaal inkomen (35000) een krappe 7% moeten inleveren...

Verder belachelijke vragen van een echte historicus.
Nee, ik ben niet geslaagd.

welatenheterbijzitte | 13-09-14 | 03:34

lady blabla | 13-09-14 | 03:11
Ha,ha(lal). Een verkooptruuk niets meer of minder.
Of geloof je ook dat in shampoos allerlei technologiën zijn ingebouwd. Of dat wasmiddelen slimmer zijn dan een raket naar de maan?

Jan Dribbel | 13-09-14 | 03:25

1964=2014 50 jaar vakantie..

newray | 13-09-14 | 03:18

@lady blabla | 13-09-14 | 03:11
Yep. Het is alleen maar tolerant of multicul als het aan islamitische normen voldoet.
.
Zelf eet ik geen varken, maar ik vind niet dat anderen dat niet zouden mogen eten omdat ik het niet eet... Ik kan en wil dat aan NIEMAND opleggen. Ieder z'n eigen ding. Maar zo ziet die cultuur niet in elkaar. Kijk naar Isis.

Graftak | 13-09-14 | 03:18

nou. als het na 50 jaar toch weer war wordt, doe dan de slavenhandel in belleggingspaket.

newray | 13-09-14 | 03:15

@Graftak | 13-09-14 | 02:49

Net als Dat Halal gedoe. Ik bestelde vanavond een pizza bij newyork pizza en staat er op hun website dat alles halal is. Schandalig!

En deze site dan!! vast betaald door 1 of ander subsidiepotje.
www.halalpolitie.nl/

lady blabla | 13-09-14 | 03:11

@Graftak | 13-09-14 | 02:56
Volgend jaar kom ik zonder werk te zitten en ik ben niet echt een ondernemer, Mijn droombaan is ondertussen het veilig escorteren van mensen die zich onveilig voelen met reizen van A naar B.

Al SchietjemeLevend | 13-09-14 | 03:06

alle milde mueslieii katholiek maken.

newray | 13-09-14 | 03:00

@Von Xzastryd | 13-09-14 | 02:30
Ben benieuwd of je er nog steeds hetzelfde over denkt zodra je dochter elke dag voor hoerrrrrr wordt uitgescholden omdat ze zich normaal en zonder hoofddoekje kleedt en je zoontje wordt gepest omdat hij ham op zijn boterham heeft.

Graftak | 13-09-14 | 02:58

@Al SchietjemeLevend | 13-09-14 | 02:47
Ik denk niet dat die homo bang is voor de Nederlanders of negerts, maar meer voor de kopvodden en mannenjurken.

Graftak | 13-09-14 | 02:56

Ik kijk dus niet, ik weet vooraf al dat ik me van begin tot eind kapot zou ergeren. Die titel alleen al.. Waarom wordt er niet een fatsoenlijk TV programma gemaakt over massale repatriering van moslims naar land van herkomst dan wel afkomst? Daar hebben we veel meer aan dan dit soort multikul bagger.

De Anaalprofeet | 13-09-14 | 02:55

Waarom lopen er baarden rond in jurken met badmuts, terwijl ze nooit in een zwembad komen?

Jan Dribbel | 13-09-14 | 02:54

Ik ben een boer, woon achter Utrecht - vanuit grachtengordel gezien - zoals de meeste miljoenen Nederlanders zijn - en ik zie mij niet vertegenwoordigd in dat groepje van 8. Ik wens hier dus ook niet aan mee te betalen. Is er voor die miljoenen boer(innen) een meldpunt, want ik heb het helemaal gehad zo

(Behind)Doors | 13-09-14 | 02:53

De enigen die zich aanpassen zijn de niet-Moslims.
Die moeten zich bedekkend kleden, mogen niet homosexueel zijn, mogen geen alcohol drinken, geen varken eten.... Anders kan er geen "harmonie" zijn.....
Nederlanders hebben vrijwel geen problemen met homo's, surinamers, antilianen, negers etc. zolang men maar gezellig is... Maar met de Islam kan dat niet.

Graftak | 13-09-14 | 02:49

en dit gaat waar over,?

newray | 13-09-14 | 02:49

Ik heb uitzending gemist bekeken, en wat mij bang maakt is de angst die die homo uitstraalt.

Al SchietjemeLevend | 13-09-14 | 02:47

Tokkie Hagenees had overigens wel 'n punt met z'n opmerking over: als je om 4 uur in de nacht opstaat, kun je dat wel normaal functioneren op je werk.

Ohnee wacht...., haatbaard in jurk en werk...... nuff said.

Onze man in Mockba | 13-09-14 | 02:36

-weggejorist-

Von Xzastryd | 13-09-14 | 02:34

@Von Xzastryd | 13-09-14 | 02:21
@Von Xzastryd | 13-09-14 | 02:22
?!

We spreken elkaar nog, Von. Smoorverliefd of niet. Ik moet nu slapen wegens uitgeput.

Houdoe@all
- out -

Lewis Lewinsky | 13-09-14 | 02:31

Ik vind dit wel een mooi stukje.

Je bent of vóór of tegen Mohammed. Zwart/wit. Er is geen grijs. Dat kun je ongenuanceerd, polariserend en extremistisch denken noemen, maar Mohammed was de extremist.
Er is geen 'goede' of 'gematigde' Mohammed.

1 van de reacties van dit artikel.
www.elsevier.nl/Buitenland/achtergrond...

lady blabla | 13-09-14 | 02:31

-weggejorist-

Von Xzastryd | 13-09-14 | 02:30

Het is helemaal niet "multi" cultureel. Het is het opdringen van de Islamitische Monocultuur.

Graftak | 13-09-14 | 02:29

Hadden ze alsjeblieft GASTarbeider gebleven, dit wil niet zeggen dat ze gewerkt hebben.

Steenrijk | 13-09-14 | 02:29

@Von Xzastryd | 13-09-14 | 02:24
Ongesteld raken, want dan is er iets goed mis!

Wolveshead | 13-09-14 | 02:28

-weggejorist-

Von Xzastryd | 13-09-14 | 02:24

-weggejorist-

Von Xzastryd | 13-09-14 | 02:22

@Von Xzastryd | 13-09-14 | 02:19
Hoe je het ook wendt of keert, met je eerste binnenkomer in deze draad ging je al onderuit. Het vervolg maakt het niet bepaald beter.

Wolveshead | 13-09-14 | 02:21

-weggejorist-

Von Xzastryd | 13-09-14 | 02:21

@Von Xzastryd | 13-09-14 | 02:19
Nattebever?

Lewis Lewinsky | 13-09-14 | 02:20

-weggejorist-

Von Xzastryd | 13-09-14 | 02:20

@Von Xzastryd | 13-09-14 | 02:15
PVV-stemmer. En jij, nieuweling, hebt zojuist een account gemaakt om D66 te promoten?
*holle lach produceert*

Lewis Lewinsky | 13-09-14 | 02:19

-weggejorist-

Von Xzastryd | 13-09-14 | 02:19

"gaat nieuwe krat bier halen"

newray | 13-09-14 | 02:19

@Von Xzastryd: je spoort niet man.

De Anaalprofeet | 13-09-14 | 02:17

@Von Xzastryd | 13-09-14 | 02:08
Ja, dat zou ik kunnen. Of ik het zou willen is iets anders.
Blijft mijn vraag staan waardoor verhaspelen van spreekwoorden en/of gezegden etc. wordt veroorzaakt. Slechte DNA-mix, inteelt wellicht?

Wolveshead | 13-09-14 | 02:15

-weggejorist en opgerot-

Von Xzastryd | 13-09-14 | 02:15

Lol hoe een gezellig bedoeld dinee omkeert tot discussie over geloof.

Anoguurder | 13-09-14 | 02:14

@lady blabla | 13-09-14 | 01:58
Het Westen doet boete voor de holocaust.

Lewis Lewinsky | 13-09-14 | 02:13

Onze man in Mockba | 13-09-14 | 02:06
het kopvod staat net zoals nonnen voor niet beschikbaar, vrouwen met lang haar wel , maar in moo's wereld is alles al verkocht, en maar zeiken dat wij de slavenhandelaars zijn/

newray | 13-09-14 | 02:12

-weggejorist-

Von Xzastryd | 13-09-14 | 02:08

@Onze man in Mockba | 13-09-14 | 02:06
Een dergelijke stelling is toch al meermaals opgeworpen door moslims en "feministen"?

Wolveshead | 13-09-14 | 02:08

@Von Xzastryd | 13-09-14 | 01:56
Waardoor wordt het verhaspelen van spreekwoorden en/of gezegden veroorzaakt? En, als je toch bezig bent, kan een succesvolle DNA-mix leiden tot een weelderig behaarde en (in het leven) geslaagde PVV-stemmer?

Wolveshead | 13-09-14 | 02:06

Kwestie van tijd (afl 3-4) dat die hoofddoek claimt dat het kopvod staat voor vrijheid..... mark my words

Onze man in Mockba | 13-09-14 | 02:06

lady blabla | 13-09-14 | 01:58
we maken ze gewoon allemaal katholiek.

newray | 13-09-14 | 02:00

Islam is simply irreconcilable with western values. So the obvious question is, why is Islam accepted by the west?

lady blabla | 13-09-14 | 01:58

Klier van Bartholin | 13-09-14 | 01:55
Sorry, ben nog steeds aan het lachen, mijn dank hiervoor.

newray | 13-09-14 | 01:58

Rest de vraag: Wat vindt John Williams ervan?

lillendvleesch | 13-09-14 | 01:56

-weggejorist-

Von Xzastryd | 13-09-14 | 01:56

newray | 13-09-14 | 01:45
Het tolerantie-level is omgekeerd evenredig aan het level van commodity-impact, voeg daarbij het zgn. butterfly-effect en u zal zien dat e.e.a. volledig echter niet in haar geheel conform de econometriewetten in een emotionele onbalans zal geraken.
Voorts is het inherent dat de evidentie ook het mea culpa gevoel zal genereren.

Klier van Bartholin | 13-09-14 | 01:55

Lewis Lewinsky | 13-09-14 | 01:41
Neen.&#8232;
De schijn van enige ambitie is slechts aan te merken als een voornemen mits er een signaal is dat rechtens haar uitingsvorm voldoende valide is om de betreffende boodschap als zodanig aan te merken.&#8232;In het onderhavige geval is derhalve geen sprake van een emotionele reactie die blijk geeft van enige schijn van teleurstelling.

Klier van Bartholin | 13-09-14 | 01:51

@newray | 13-09-14 | 01:45
Ja. Het is nu eenmaal zo. Feit is feit.

Lewis Lewinsky | 13-09-14 | 01:50

Die tekst heb je gestolen van Boris Poepnagel.
Lewis Lewinsky | 13-09-14 | 01:41
lewis... held .. lol

newray | 13-09-14 | 01:45

@bij gelegenheid | 13-09-14 | 01:38
Dan ook voor u een zelfde nachtrustwens als reeds eerder uitgesproken.

Wolveshead | 13-09-14 | 01:44

Ah.. een nieuw *huilie, huilie, je moet Akbar en mijn wensen wel respecteren hoor* topic.
Daar heb ik nou de hele dag met smart op zitten wachten!

Ik file deze denk ik onder "Haatbaarden doen hypocriet" Hoewel die file uit zijn voegen dreigt te barsten..

Biertje?

Flashback_nl | 13-09-14 | 01:43

Zum kotzen, kut vara, kut pvda en alle andere overbetaalde linkschklootzakken

Verbelgd | 13-09-14 | 01:42

@Klier van Bartholin | 13-09-14 | 01:36
Die tekst heb je gestolen van Boris Poepnagel.

Lewis Lewinsky | 13-09-14 | 01:41

Wolveshead | 13-09-14 | 01:3oké, doe uw ding. Hier onder-de-wol tijd. Wekker half zeven.

bij gelegenheid | 13-09-14 | 01:38

Het zit weer vol met de typische islamitische goedpraat leugens, o.a.:

"Islam betekend vrede".
Nee het betekend onderwerping.

"Het zijn de rotte appels die de homo's niet accepteren".
De grote meerderheid moslims zijn dus rotte appels, inclusief de opperbaardaap en pedoprofeet zelf.

incidentje | 13-09-14 | 01:38

newray | 13-09-14 | 01:14
De kazige vleesrichel oogde vochtig, nat en blonk in het schampere schijnsel van de bureaulamp. De bolle homp vlees glom fier en ontsloot fraai de ambitie om de niet-coherente weefselmassa ritmisch te beroeren. Dat daarmee de schijn van verbazing van niet-vermoedende aanschouwers een hinderend effect zou hebben op de verdere, bloedeloze toekomst van hen allen zou verzinken in de evolutionaire, wetenschapsloze kennismassa zoals ons nimmer ontsloten zal worden, zou ons allen als lulkoek worden verkocht.

Klier van Bartholin | 13-09-14 | 01:36

Net 2 flesjes Rochefort 10 en 1 St. Bernardus abt genuttigd. Dat zouden ze bij die haatbaard met een trechter in zijn strot moeten gieten.. Dan valt hij gelijk van zijn geloof af hahaha.. Tja je moet maar imaginair geloven dat er bier in de hemel is, en dat je mag pas zuipen als je deaudt bent.. Wat een armoede... En nu opzouten NPO met je multicul bout programma!!

Gaul Shaarad | 13-09-14 | 01:36

INH.30CL | 13-09-14 | 01:22
50CL blikken geven minder puinhoop/

newray | 13-09-14 | 01:34

@bij gelegenheid | 13-09-14 | 01:30
En ik was eigenlijk nog niet eens klaar!

Wolveshead | 13-09-14 | 01:33

Cuyahoga | 13-09-14 | 01:17
Breng een bezoekje aan het cafe, maak eerst een spiekbriefje met het adres, en stop met flauwe vragen.
www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q...

Jan Dribbel | 13-09-14 | 01:30

Wolveshead | 13-09-14 | 01:22. Dank voor deze aanvulling.

bij gelegenheid | 13-09-14 | 01:30

@Lewis | 13-09-14 | 01:25
Een welgemeend welterusten gewenst Lewis!

Wolveshead | 13-09-14 | 01:27

@Cuyahoga | 13-09-14 | 01:17
Alzheimer, wie was dat ook alweer?

Lewis Lewinsky | 13-09-14 | 01:26

@Wolveshead 01:22
Hear, hear.
En nu ga ik pitten.

Lewis | 13-09-14 | 01:25

@Cuyahoga | 13-09-14 | 01:17 ja, ander topic je weet? Cuyahoga Uw vraag kan ehh niet zo 1,2 en ehh ehh 3 worden beantwoord doch ik kan u mededelen dat we eh er werk van zullen maken.

bij gelegenheid | 13-09-14 | 01:24

Evocatus | 13-09-14 | 01:18
"Wat betekent trouwens 297,18"?
Dat kost een stropdas in de PC-Hooft straat. Een instapmodel.

Jan Dribbel | 13-09-14 | 01:23

@7,62x39 | 13-09-14 | 01:05
Wat jij beschrijft heeft naar mijn mening weinig tot niets met "in harmonie" samenleven te maken maar alles met langs elkaar heen leven.
Ik vind het eveneens opmerkelijk dat jij er geen aanstoot aan zou nemen als jouw nazi-buurman allerhande verschrikkelijke zaken namens zijn ideologie in de straat waarin jij woont, voor jouw deur, zou lopen verkondigen. Maar goed, zolang het jou niet raakt is het voor jou dus geen probleem. Jij noemt dat wellicht tolerantie, ik noem dat wegkijken en laf gedrag. Hoe dan ook, met "harmonieus samenleven" heeft het (en ik herhaal mijzelf) in elk geval niets te maken.

Wolveshead | 13-09-14 | 01:22

Op de een of andere manier smaakt mij het bier niet bij de vara. Deze sla ik dus maar over.

INH.30CL | 13-09-14 | 01:22

@Cuyahoga

Vijf keer al. En vier keer weggejorist. Oprotten dreigt.

Lewis | 13-09-14 | 01:21

7,62x39 | 13-09-14 | 01:07 uw comment van vijf over 1
U bent zelfs bereid om uw niet-directe verwanten te confronteren met een ideologie waarvan u al op voorhand weet dat u zal ingrijpen mocht het handelen van deze luyden vanuit hun ideologie uw directe verwanten aangaat, zal treffen.


Ben er stil van. Zal er stil van blijven jegens zo'n houding.

bij gelegenheid | 13-09-14 | 01:20

@7,62x39 | 13-09-14 | 01:15
Is dat nou een gevatte opmerking over zelfoverschatting?
*je vroeg erom, gnehe*

necrosis | 13-09-14 | 01:19

@sjoost

Daar zeg je zo wat....

Lewis | 13-09-14 | 01:19

Ha ha, die test. Alsof algemene ontwikkeling typisch Nederlands is.
7,62x39 | 12-09-14 | 23:25

Ja , met nog wat weetjes erin. De oorspronkelijke koek en zopie zal ik ook wel fout hebben, maar de gemiddelde Nederlander denkt inderdaad zoals Pauw opmerkt aan warme choco o.i.d. Betekenissen kunnen veranderen, taal is niet statisch.

Nog zo'n instinkertje. Door specifiek te spreken over de "Koning der Nederlanden" dan kun je alleen maar Willem I invullen, kun je in een klap geïnformeerde republikeinen uitschakelen, want die denken onmiddellijk aan Koning Lodewijk Napoleon van het Koninkrijk Holland. Maar slim bedacht, hoor.

De slavernijvraag is geheel toegesneden op de beleving van sommige Nederlanders, de gore export van mensen door hun medegekleurde overheersers naar het Oosten wordt geheel buiten beschouwing gelaten, dat is een soort policor gemakzucht.

Hetgeen niet wegneemt dat bepaalde bevolkinsgroepen weldegelijk dit als een psychische belasting zullen voelen. Alleen het herstelbetalingsgejank komt soms nogal hebberig en berekenend over.

Wat betekent trouwens 297,18? Het is bijna 7 x 42 en de 7 is ook een heilig getal, Dus...? Welke veelvuldigheid wordt bedoeld?

Afsluitend merk ik op dat religies d.m.v. indoctrinatie van kinderen een verwerpelijke, verachtelijke voortplantingsmethode in stand houden.
Salut! Evocatus

Evocatus | 13-09-14 | 01:18

Weet iemand of ik mijn Alzheimer-grap al gemaakt heb?

Cuyahoga | 13-09-14 | 01:17

Ot
Geen expliciet 911-item. Wow, de moslims hebben hun zin. Geen aandacht meer voor hun recente aanval op westerlingen waar we nog steeds lessen uit moeten trekken.

sjoost | 13-09-14 | 01:16

necrosis | 13-09-14 | 00:51
Jouw gehele œuvre in deze panelen valt in het niet bij één willekeurig comment van pius.

7,62x39 | 13-09-14 | 01:15

Water en olie laten zich niet mengen.
Klier van Bartholin | 13-09-14 | 01:06
mot je er een ei bijgooien, gaat het prima..

newray | 13-09-14 | 01:14

7,62x39 | 13-09-14 | 01:07
Zie uw comment 01:05

bij gelegenheid | 13-09-14 | 01:10

Ja, excuses. Ik typte nogal snel.
Wim Venijn | 13-09-14 | 01:04
Of vooruit denken?

Jan Dribbel | 13-09-14 | 01:07

bij gelegenheid | 13-09-14 | 00:57
Tja; pius zou nu een gevatte opmerking over zelfoverschatting uit zijn mouw schudden.

7,62x39 | 13-09-14 | 01:07

Lewis | 13-09-14 | 00:57
Water en olie laten zich niet mengen.

Klier van Bartholin | 13-09-14 | 01:06

Fantastisch optreden van Fleur Agema bij Pauw trouwens. Hartverwarmend om te zien hoe zij zich inzet voor de mensen in verpleeghuizen. Met gevoel, en met verstand.

Lewis Lewinsky | 13-09-14 | 01:06

Wolveshead | 13-09-14 | 00:51
Heel eenvoudig. Het nationaal-socialisme is een idee hoe een ideale samenleving er uit ziet. Nazi's moeten met nazi's een samenleving naar hun smaak inrichten. Zo lang zij mij met rust laten is er niets aan de hand. Als mijn buurman nazi is mag hij dat zijn, hij mag zijn ideologie uitdragen, met gelijkgestemden marcheren en hakenkruisvlaggen voeren. Als ik daar aanstoot aan neem is dat mijn probleem. Aanstoot zit in mijn hoofd.
Als nu mijn buurman mijn familie in kampen opsluit trek ik een grens: nu lijden anderen onder zijn handelen. Dit moet niet toegestaan worden.

7,62x39 | 13-09-14 | 01:05

@Jan Dribbel | 13-09-14 | 00:51
Ja, excuses. Ik typte nogal snel.

Wim Venijn | 13-09-14 | 01:04

@Graaf van Egmont | 13-09-14 | 00:47
En wit vlak heb ik net gemaakt. Ik denk dat ik wel een paar ton voor kan krijgen. De kunst van tegenwoordig. 'Who's afraid of white, except for Quinsy' is de titel.

Wim Venijn | 13-09-14 | 01:03

Lewis | 13-09-14 | 00:57 Nog voor het ontbijt, a taste of islam bekijken.
www.youtube.com/watch?v=YjBDDC4wVxk Scheelt minimaal een spuugbak.

bij gelegenheid | 13-09-14 | 01:02

Had Pauw een kans willen geven met zijn praatshow, maar na dit debacle mogen ze hem uit de Vara pleuren.

Klik_hier | 13-09-14 | 01:02

@Lewis | 13-09-14 | 00:46
Dat van die gemeenschap, is ook gelijk mijn angst.
De controle. De correcties. Gematigde moslims, mochten die bestaan, zullen radicaliseren. Dat is de norm. En een samenleving en de gemeenschap, wordt gevormd naar de norm. De mens is een kudde dier. Lastig om in die gemeenschap een andere stem te laten horen. Zolang ze die niet laten horen, zal er geen tegengeluid zijn, en zal de kudde moslims radicaler gaan worden. En zich afkeren tegen de Nederlandse samenleving.
Zich vormen naar de norm die daar geldt.
Willen die moslims dat niet, dan moeten ze toch echt hun geluid laten horen. Want anders gaat het van kwaad naar erger. Wil je meedoen in de Nederlandse samenleving, laat je dan horen moslim. Maar ik denk dat het doodstil zal blijven uit die hoek.

Wim Venijn | 13-09-14 | 01:01

Ho 30 van de 34, ga direct een hoofddoekje kopen. Ben dus NederlanderT

animar | 13-09-14 | 00:59

necrosis | 13-09-14 | 00:51
Heb @ megalöl doorzien. Plots pleite, alweer ja.

bij gelegenheid | 13-09-14 | 00:57

@ Klier van Bartholin | 13-09-14 | 00:54
Volgens mij vergeet niemand iets, zeker de heer Venijn niet.
Leg het vooral even uit, maar wel snel dan graag, want het is bedtijd voor mij.

Lewis | 13-09-14 | 00:57

Lewis | 13-09-14 | 00:46
Wim Venijn | 13-09-14 | 00:37
Mooie woorden maar u vergeet twee zaken:
1) Utopie
2) Dubbele agenda.

Klier van Bartholin | 13-09-14 | 00:54

@7,62x39 | 13-09-14 | 00:11
Pius een topreaguurder?
*op dijen kletst*

necrosis | 13-09-14 | 00:51

Wim Venijn | 13-09-14 | 00:37
"en in een slachtoffer schieten". Haha.
Nu nog schieten ze in de slachtoffer rol.
In de heilstaat, schieten ze voor het eggie in de slachtoffers.

Jan Dribbel | 13-09-14 | 00:51

@7,62x39 | 13-09-14 | 00:36
Is voor jou harmonieus samenleven met bv. een nazi mogelijk zolang hij je maar met rust laat? Hoe ziet die harmonie er dan uit?

Wolveshead | 13-09-14 | 00:51

@ Graaf van Egmont | 13-09-14 | 00:47
Mee eens, heel helder verwoord.

Lewis | 13-09-14 | 00:50

23 uit 34, maar het ergste is nog dat ik überhaupt op die link heb geklikt, je weet dat een groot deel van de vragen suggestief is en linkse propaganda. Ik denk dat ik bij de volgende verkiezingen maar weer een ga stemmen en wel op Jut Bontes en Jul van Klaveren, sterker nog ik stel me beschikbaar voor de twee voor een zetel in het Europarlement.

Meneer Rozenwater | 13-09-14 | 00:49

Wim Venijn | 13-09-14 | 00:41
Toch kwam het bij mij goed binnen. Helder verwoord. En ik weet niet of schrijven echt schrappen is. Wel dat tekenen en schilderen de kunst van het weglaten is. Maar dat doen we in de volgende les.

Graaf van Egmont | 13-09-14 | 00:47

29 van de 34. Van voetbal heb ik geen verstand en kan me gestolen worden.

Mayumi | 13-09-14 | 00:46

@ Wim Venijn | 13-09-14 | 00:37
Ik ben het volledig met je eens. Herken eigenlijk alles wat je schrijft.
Zoals ik al probeerde te zeggen: ik bagatelliseer de problemen niet. Ik maak me net zoveel zorgen als vele reaguurders hier. Het enige wat ik constateer, is dat er echt zat moslims zijn (vaak vrouwen overigens), die echt niet zo heel anders in elkaar steken als wij. Die er gewoon het beste van proberen te maken en geen moeite hebben met andersdenkenden. En inderdaad denk ik dat ze ervoor terugschrikken om hun geluid te laten horen omdat ze worden tegengehouden door hun eigen gemeenschap. De angst regeert.
Het stemt allemaal wel treurig. Dat een redelijk, weldenkend mens als jij tot de conclusie moet komen die je hierboven beschrijft, bijvoorbeeld. Ik word er niet vrolijk van. Maar ik begrijp het heel goed.

Lewis | 13-09-14 | 00:46

@Lewis | 13-09-14 | 00:34
Och, zo erg is het ook nog niet gesteld. Al bekruipt mij af en toe wel het gevoel dat ik meebetaal aan een feestje waaraan ik van de organisatoren niet geheel deel mag nemen, qua verdeling van de spijs zeg maar.

Wolveshead | 13-09-14 | 00:46

Wim Venijn | 13-09-14 | 00:41
Goed leesbaar. Vervolg uw verhaal.

bij gelegenheid | 13-09-14 | 00:44

Allemaal tegen de muur of aan de hoogste boom.
Maakt me niet uit.

bft | 13-09-14 | 00:42

Sorry voor de enorme lap tekst. Schrijven is schrappen. Ik kan niet schrijven.

Wim Venijn | 13-09-14 | 00:41

31 punten trouwens!

Nederlanddraaitdoor | 13-09-14 | 00:39

7,62x39 | 13-09-14 | 00:30
De aanwezigheid van mensen met verschillende achtergronden, verschillende waarden, culturen etc. dwingt ons er toe na te gaan welke waarden goed zijn, Allerlei geproclameerde waarden die op de letter afwijken van wat ons boek ons dagelijks, ja, minimaal 5 maal daags, influistert heeft enkel met onze waardigheid van doen. We zullen onze verontwaardiging geenszins onder westerse stoelen of banken willen verstoppen om onze waardigheid te moeten verduidelijken. Heil Allah.

Zo kén 't eauk pius.

bij gelegenheid | 13-09-14 | 00:39

@Lewis | 13-09-14 | 00:03
Dank je. Ook jouw tegels lees ik vaak met instemming.
Scheer ik de moslims over één kam? Een paar jaar geleden deed ik dat niet. Ook ik wilde het blijven zien, dat we met ze kunnen samenleven. Christenen, joden, of welke religie dan ook levert geen enkel probleem op. Elk ander volk kan in Nederland leven en wonen. Prima en mooi die cultuurverrijking. Heel normaal in een samenleving.
En wellicht zijn er een paar moslims die hun geloof in deze samenleving kunnen belijden, zonder het opdringen van hun ideologie aan anderen.
Maar waar zijn die moslims dan? Ik hoor dat ze er zijn. Waar is die verontwaardiging van die moslims van ISIS, of aanslagen in naam van de islam? Ik zie ze nooit. Hoor ze nooit. Worden ze tegengehouden door de gemeenschap? Door hun religie? Hoe kun je dan in vrijheid leven, als je wordt tegengehouden door je mede-moslims? Zijn dat wel moslims? Volgens de islam niet. Het is het woord via de engel, van god. In de koran zijn tal van teksten hoe ongelovige behandeld moet worden.
De fout dat we maken in de westerse wereld, is onze wereld, onze normen en waarden projecteren op de moslims. En er vanuit gaan dat zij dezelfde normen en waarden hebben. Het is niet als het christelijk geloof met vergeving, en acceptatie. Het is het opdringen van hun ideologie. En degene die daar niet mee eens zijn, moet vermeden worden. Niet als vriend nemen. En zelfs gedood worden.
Wie weet horen we nog van die moslims. Maar na al die jaren van stilte, zou het me zwaar verbazen als dat het geval is. Je kan hopen op kaboutertjes. Maar soms moet je het loslaten, en toegeven aan het feit dat ze inderdaad niet bestaan.
Als er tolerantie, acceptatie komt van de moslims. Het kunnen samenleven met anderen. Iets wat ik jaren heb gedaan, dan kunnen we samen er wat van maken.
Het is een éénrichtingsverkeer. Wij moeten aan hun aanpassen. Wij moeten toegeven op hun eisen om hun geloof te kunnen belijden. Zij dringen het aan ons op. Ik heb teveel ingeleverd aan mijn vrijheid, om met ze samen te kunnen leven. Maar steeds is het meer, meer opeisen. En als zij erop worden aangesproken is het de racisme kaart trekken, en in een slachtoffer schieten.
Wij zijn die slachtoffers. Wij geven toe op onze cultuur, op onze identiteit. Want wij zijn tolerant. Als zij dat ook zijn, heb ik hoop. Maar helaas, de praktijk is anders. Intolerantie jegens anderen en respect eisen voor hun geloof is wat de moslims doen.
De samenleving moet zich vormen naar de moslims. Als de moslims nou eens vormen naar de samenleving, is het heel wat gewonnen. 5% in Nederland is moslim. Wat een stempel drukken ze toch op onze samenleving.

Wim Venijn | 13-09-14 | 00:37

Haat is slecht. Er is geen reden om de medemens te haten om zijn religie, eetgewoontes of de taal die hij spreekt. Moslims zijn niet de vijand. Moslims moeten niet-moslims met rust laten en vice versa. Meer is niet nodig voor harmonieus samenleven.

7,62x39 | 13-09-14 | 00:36

@ Wolveshead | 13-09-14 | 00:32
Tuurlijk wel. Nederland is nog altijd een mooi land om in te wonen. Dhr. de Wit heeft gelijk, we moeten niet het hoofd laten hangen.

Lewis | 13-09-14 | 00:34

7,62x39 | 13-09-14 | 00:30
Zo waar allemaal.

Graaf van Egmont | 13-09-14 | 00:33

Ik stel voor al die saoudische prinsjes eens door te lichten.

newray | 13-09-14 | 00:32

Ah, volgens deze test mag ik blijven met mijn 30 behaalde punten. Bekruipt mij echter wel de vraag of ik daar inmiddels nog wel zo blij mee moet zijn...

Wolveshead | 13-09-14 | 00:32

De aanwezigheid van mensen met verschillende achtergronden, verschillende waarden, culturen etc. dwingt ons er toe na te gaan welke waarden goed zijn, universele waarde hebben. Om zes uur of om één uur warm eten, een glaasje wijn bij het ontbijt of helemaal nooit alcohol, het is een kwestie van smaak. Uiteindelijk gaat het erom een ander geen kwaad te doen. Wie er moeite mee heeft dat zijn medemens bij de uitgebreide lunch een wijntje neemt moet zich realiseren dat hem er geen kwaad mee wordt gedaan. We zullen onze verontwaardiging moeten bewaren voor situaties waarin mensen werkelijk kwaad wordt gedaan. Verder: leven en laten leven.

7,62x39 | 13-09-14 | 00:30

@Dhr. de Wit | 13-09-14 | 00:24
Als het betreffende orgaan oud, droog en verlept is en de bezitster ervan ook, vrees ik dat mijn libido sterk afneemt en omslaat in het tegenovergestelde.
Maar niettemin, ook u een goede nachtrust gewenst, met mooie dromen van jonge maagden?

Rest In Privacy | 13-09-14 | 00:28

@ Dhr. de Wit | 13-09-14 | 00:27
Ha ha, dat siert je.
Jezus_Boeddha bedoelt het niet zo kwaad, hoor.
Slaap wel.

Lewis | 13-09-14 | 00:28

@Lewis | 13-09-14 | 00:21
Dat was indirect tegen relitrol omdat ik hem de eer niet gun dat ik antwoord op zijn/haar waanzin.
Zie je, ben zelfs niet sexistisch!

Dhr. de Wit | 13-09-14 | 00:27

@Islamofiel | 13-09-14 | 00:13
Ik heb trouwens nooit ergens enige duidelijke bewondering voor de profeet laten blijken. Die heb ik ook niet.

Rest In Privacy | 13-09-14 | 00:25

Nog even een naschrift voor de relitrol voordat ik tussen de lappen duik om morgenochtend weer naar een afspraak af te reizen om geld in het uitkeringslaatje te deponeren:
In Den Haag zeggen wêh welles: ieder kutje is roze van binnen.
Slaap zacht!

Dhr. de Wit | 13-09-14 | 00:24

7,62x39 | 13-09-14 | 00:11
'nou..'
We gaan t beleven. Giet oan zeg maar.

bij gelegenheid | 13-09-14 | 00:22

Een hekel aan gelovigen hebben staat niet gelijk aan racisme.
Dhr. de Wit | 13-09-14 | 00:16
Dat begrijp ik, dat had ik toch ook niet ergens beweerd hoop ik?

Lewis | 13-09-14 | 00:21

@Dhr. de Wit | 13-09-14 | 00:16
Maakte ik zoveel lawaai? Sorry dat ik besta hoor.

Rest In Privacy | 13-09-14 | 00:21

@ Pritt Stift | 12-09-14 | 21:25 |
Niets aan toe te voegen! Chapeau!

Nederlanddraaitdoor | 13-09-14 | 00:21

Multi-culti maaltijd vergt echt wel veel alcohol drinken, vanwege slechte hygiene, bacterien enzo...
Collega, en een kennis van mij in ziekenhuis beland, na vakantie in moslimland. Collega drie maanden zeer ernstig ziek, komt nooit meer van zijn daar opgelopen virus af.
Ik bedank voor de eer. Geef mij maar een maaltijd bereid met schone handjes en gekeurd goed gekoeld varkensvlees.
Vieze handen met zwarte nagelranden, illegaal geslacht of geimporteerd slecht gekoeld vlees brrrrrrrr
Al is de muts nog zo wit, daar onder zit alleen maar shit.

appelvink | 13-09-14 | 00:20

@Islamofiel | 13-09-14 | 00:13
Als toch al voor relitrol en goedprater wordt uitgemaakt, wil best een beetje meepraten en de rol van trol vervullen. Mijn nick geeft inderdaad wel mijn religieuze sympathie weer. Dus in die zin ben ik inderdaad een relitrol. Mooie erenaam trouwens. Ben die aanduiding hier nog niet eerder tegengekomen.

Rest In Privacy | 13-09-14 | 00:19

Multi-culti maaltijd vergt echt wel veel alcohol drinken, vanwege slechte hygiene, bacterien enzo...
Collega, en een kennis van mij in ziekenhuis beland, na vakantie in moslimland. Collega drie maanden zeer ernstig ziek, komt nooit meer van zijn daar opgelopen virus af.
Ik bedank voor de eer. Geef mij maar een maaltijd bereid met schone handjes en gekeurd goed gekoeld varkensvlees.
Vieze handen met zwarte nagelranden, illegaal geslacht of geimporteerd slecht gekoeld vlees brrrrrrrr

appelvink | 13-09-14 | 00:18

Klier van Bartholin | 12-09-14 | 23:23
Ja, dat lijkt mij ook zeker evident. Ook evident is dat u een bakkie extra heeft geconsumeerd wat wellicht resulteerd in de lapsus dat econometriewetten los van elkaar ten geschrifte behoren gebracht te worden, Maar hee..
Boeind niks allemaal. En zuip er een extra voor mijn.. ik ga niet hard genoeg.

NiCeY | 13-09-14 | 00:16

@Lewis | 13-09-14 | 00:07
Yep. En ik heb zelfs allochtone vrienden. Sterker, toen ik nog jong en aantrekkelijk was heb ik diverse merken vriendinnen met kleurtjes gehad. Zelfs een Hindoestaanse met dikke memmen die elke week haar snor e.d. moest scheren. Een hekel aan gelovigen hebben staat niet gelijk aan racisme.

@Lewis Lewinsky | 13-09-14 | 00:07
Neem even een slokkie water en laat GS even los en kijk wat kittenvideos op de tjoeps. Doe ik soms ook als mijn bloeddruk tegen de plunten klotst door dit soort gezeik. Fleur je zomaar van op!

En hoorde ik daar nou een relitrol schijten? Wel even je troep opruimen hè.

Dhr. de Wit | 13-09-14 | 00:16

@ chique ouwe nicht | 13-09-14 | 00:10
Ja, dat zou ik ook heel graag willen, heb ik hier ook al herhaaldelijk betoogd. De angst regeert helaas.

Lewis | 13-09-14 | 00:13

7,62x39 | 13-09-14 | 00:11
Met 'eugenetica' viel het kwartje .
.

bij gelegenheid | 13-09-14 | 00:13

Jezus_Boedha 23.56
Ik heb al voorspeld dat ontkend zal worden dat die man bij de Islam hoort. Jij noemt het een grieved en karikatuur, maar hij imiteert gewoon de profeet.
Een serieuze Moslim dus.
Ik zou maar niet meer in de spiegel kijken als Ik jou was, wat je ziet is een trol

Islamofiel | 13-09-14 | 00:13

'Ik heb er al moeite mee dat je het drinkt'. Het fucking lef van die lui. Never stops to amaze me. Jammer van de houding die ertegenover wordt gesteld. Flabbergasted, onderdanig met lichte poging je niet te laten kennen en veel angst om echt te zeggen wat je zou moeten zeggen. Ook daar weer 0-1..;zucht.

Franco 1975 | 13-09-14 | 00:12

niet wij, maar zij dronken 4000 jaar geleden al bier.

141535979 | 13-09-14 | 00:12

Getver, ik lees net dat ze bij BurgerKing een zwarte hamburger hebben introduceerd.
www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/articl...
Als ie maar halal is, zal ik maar zeggen.
Ben benieuwd wat Quincy er van vind.

Jan Dribbel | 13-09-14 | 00:12

bij gelegenheid | 13-09-14 | 00:08
Nee, pius ben ik niet. Het is wel een eer om voor die topreaguurder aangezien te worden. Ik spel beter, dat wel. En ik heb meer geduld met de intellectueel minder bedeelden.

7,62x39 | 13-09-14 | 00:11

Ja, er zijn dus ook heel erg veel prettige, goedwillende moslims in dit land.... dat heet de "zwijgende meerderheid".... Ik zou willen dat de zwijgende meerderheid eens de stem verheft en laar horen en zien dat extremisten op moeten rotten !

chique ouwe nicht | 13-09-14 | 00:10

@7,62x39 | 13-09-14 | 00:02
Zow! Je gaat echt los, zie ik ;)

Lewis Lewinsky | 13-09-14 | 00:08

7,62x39 Hoi nepkeizerT. U ook weer terug van weggeweest.

bij gelegenheid | 13-09-14 | 00:08

@Dhr. de Wit| 13-09-14 | 00:01
Dank voor de ondersteuning, De Wit. Heel aardig van je.
*tranen drogen doet*

Lewis Lewinsky | 13-09-14 | 00:07

@ Jezus_Boeddha | 13-09-14 | 00:04
Wat is dat nou voor rare vraag, niemand beweert toch dat alle allochtonen moslim zijn? En als iemand dat kan weten is het Dhr. de Wit wel, want meer dan de halve bevolking van zijn stad is allochtoon.

Lewis | 13-09-14 | 00:07

@Wim Venijn | 13-09-14 | 00:04
Ik kijk ook graag naar hoofddoekloze autochtone meisjes. Maar die zie je minder vaak achter de kassa's werken. Die studeren vermoedelijk meer. Of zoiets.

Rest In Privacy | 13-09-14 | 00:06

tussen de -spatie - rassen

7,62x39 | 13-09-14 | 00:05

@Dhr. de Wit | 12-09-14 | 23:55
Je kent zelfs allochtone niet-moslims? Dat is al een hele stap in de richting van multi culturaliteit. Wat zijn die mensen? Hindoes? Gezien het feit dat je in Den Haag lijkt te wonen?

Rest In Privacy | 13-09-14 | 00:04

@Eurotokkie | 12-09-14 | 22:31
Heb ik gedaan en die staan klaar, iedere extreme moslim kan 'm zo opkomen halen en zijn spullen er in kwijt. En als ze hulp nodig hebben met pakken of naar Schiphol gebracht moeten worden geen probleem, doe ik graag.
Mensen die denken dat daar, hier is, moeten daar naar toe en niet hier blijven.

toetanchamon | 13-09-14 | 00:04

@Jezus_Boeddha | 12-09-14 | 23:58
Lief kijkend meisje die gevangen zit in haar geloof, en dat dat geloof haar onderdrukt, minderwaardig wordt bestempeld en beperkt in haar mogelijkheden en potentie. Ik zie dat niet 'liever dat, dan..'.

Wim Venijn | 13-09-14 | 00:04

@ Wim Venijn | 12-09-14 | 23:54
Ik ben blij met je komst hier, lees je meeste tegels met instemming, maar hier zou ik zeggen: denk wat minder zwart-wit. Ja, er zijn zéér grote problemen met moslims in dit land, ja, de elite, een groot deel van de bevolking, de meeste politici, ze kijken allemaal weg of zijn bang, en ook ik maak me daar zéér grote zorgen over - maar er zijn ook zat moslims die gewoon aardig zijn, waar helemaal niet zoveel mis mee is (of in elk geval niet meer dan met onszelf), die net als wij maar gewoon proberen er het beste van te maken en het beste met anderen voor hebben. Maakt dat mijn zorgen minder groot? Nee. Maar ik wil het wel blijven zien, en ik weiger pertinent alle moslims in dit land over één kam te scheren. Ik hoop dat jou dat ook lukt.

Lewis | 13-09-14 | 00:03

@Dhr. de Wit | 12-09-14 | 23:58
Zal ik er dus ook wel griezelig uitzien. Met hangtieten tot op de vloer en lange gele tanden en een pikzwarte huid.

Rest In Privacy | 13-09-14 | 00:02

Lewis Lewinsky | 12-09-14 | 23:47
Ha! En voor een kleine meerprijs kan zo'n gespierde neger tijdens kantooruren de boodschappen thuis bezorgen.
Sowieso moet er een markt voor mooie mensen zijn. Lieve Oosteuropese kindermeisjes met dikke jetsers voor de allerkleinsten. Ook aardig voor de pappadagen. Afrikaanse tuinlieden en chauffeurs, uiteraard in blote bast. Zwoele Noordafrikaanse poetsmeisjes die op hun knietjes de vloer dweilen.
In deze panelen heb ik er vaak voor gepleit om de beperkingen op immigratie af te schaffen. Al die arme sloebers staan tenslotte te trappelen om hier allerlei vervelende karweitjes op te knappen. Misschien moeten alleen knappe mensen worden toegelaten. Dat leidt tot meer neuken en dat is, zoals we weten, de oplossing voor alle problemen. Een verrijking van de genenpool. Eugenetica, maar dan niet zo bekrompen als halverwege de twintigste eeuw. Zie wat al die schoonheid Brazilië gebracht heeft. Het land heeft zijn uitdagingen, maar tegenstellingen tussen decrassen is er nauwelijks.

7,62x39 | 13-09-14 | 00:02

@Lewis Lewinsky | 12-09-14 | 23:59
Komt wel goed ouwe, effe door de zure appel heenbijten!

Dhr. de Wit | 13-09-14 | 00:01

Jezus_Boeddha | 12-09-14 | 23:48
U wilt niet weten hoevelen moeders 'k dagelijks meemaak die zich laven aan haram voedsel en geen kopvod dragen, zelfs geen regenkapje ophebben ter bescherming van een watergolf. Geinig? Ja, Nederland is groter dan menigeen voor ogen heeft*

bij gelegenheid | 13-09-14 | 00:01

@Dhr. de Wit | 12-09-14 | 23:55
Tx, De Wit, tx.
*opfleurpoging doet*

Lewis Lewinsky | 12-09-14 | 23:59

22 goed...... maar wel al 8 flessen bier op, dus 22+8=30, dus toch nog geslaagd!!!
&#127867;

IkSchrijfDusIkBen | 12-09-14 | 23:59

@Wim Venijn | 12-09-14 | 23:54
Ik moet wel zeggen dat ik lief kijkende meisjes leuker vind dan zure oude dames of geirriteerde oudere mannen.

Rest In Privacy | 12-09-14 | 23:58

Ah, daar is jezus_boedha ook weer. Relitrol en goedprater. Geen aandacht aan besteden demense!

Dhr. de Wit | 12-09-14 | 23:58

Een vent in 'n witte jurk/pyama met een gehaakt babymutsje op z'n dikke haatbaardkop heeft een probleem met een biertje drinken??? De sneuneus zou niet misstaan in een carnavalsoptocht, met totaal bezopen carnavalsvierders. Die zouden denken dat deze sneuneus/haatbaard zijn outfit heeft opgeduikeld uit een door houtworm vermolmde verkleedkist op bet-over-overgrootmoeders zolder.
Het is beter voor iedereen dat deze haakmuts/haatbaard zijn heil zoekt in 'n land waar kamelenmelk, kamelenmest en kamelen beffen de normale dagelijkse standaard IS.

appelvink | 12-09-14 | 23:56

Die man in dat filmpje vind ik wel een beetje een griezel. Of is het een karikatuur? Als ik in de spiegel kijk zie ik altijd Gretta Duitenberg als overoma met slagtanden. Ook griezelig.

Rest In Privacy | 12-09-14 | 23:56

Bier is bij hullie uitgevonden, in het midden Oosten in Mesopotamie...
Geen idee waarom ze gestopt zijn het te drinken :)
Maar niks erg, dan hebben wij meer.

Bezorgde Buurtvader | 12-09-14 | 23:56

@Lewis Lewinsky | 12-09-14 | 23:45
Kop op! Juist door angst of somberheid te tonen laat je de tegenstander winnen. Moslims zijn net honden wat dat betreft, als ze angst ruiken slaan ze toe. Als inwoner van Den Haag weet ik dat maar al te goed. Vaak proberen groepjes moslimjeugd je van de stoep te lopen of kijken je indringend aan. Ik loop gewoon door, al dan niet botsend en als je je sterk houdt dan durven die laffe honden niks te doen. Ze proberen het wel.

Ik durf mijn vleespet erom te verwedden dat de outer circles van de boven ons gestelden gewoon niet als afvallige gezien willen worden. En wat te denken van allochtone niet-moslims? Die zijn ook echt niet blij want dankzij moslims worden zij ook gestigmatiseerd.

Dus nogmaals, kop in de wind en laat je niet kennen!

Dhr. de Wit | 12-09-14 | 23:55

@ Russells Teapot | 12-09-14 | 21:42
Goed punt.

Lewis | 12-09-14 | 23:54

@Jezus_Boeddha | 12-09-14 | 23:48
Het feit dat je weet wat je afrekent bij ze, en dat ze daarbij lief aankijken, geeft al aan dat je weet welke producten ze bezwaarlijk vinden. Op zich heeft dat dus al effect. Anders zou je het niet opvallen. Toch?

Wim Venijn | 12-09-14 | 23:54

Zag laatst wel in een school twee leerlingen met volledige boerka op. Schrok me in eerste instantie rot. Maar de volgende keer hadden de meisjes de boerka vervangen door gewone hoofddoek. Wel zwarte gewaden aan zoals vroeger de nonnen. Bleek dat er bij die meiden was ingebroken. Vandaar dat ze alleen hoofddoeken op hadden. Weken later zag ik ze weer. Nu weer met boerka. Ik herkende ze toch want die boerka's waren tamelijk gewaagd en doorschijnend.

Rest In Privacy | 12-09-14 | 23:53

Een concept dat laat zien waar het allemaal al lang schuurt. Van de belastingcenten. Zinloos.

lillendvleesch | 12-09-14 | 23:52

@CyberGuard | 12-09-14 | 22:45
De kassameisjes bij mijn Jumbo zijn allemaal moslima's met hoofddoekjes op. Ze kijken je heel lief aan als je bier, ham en worst afrekent. Heb eigenlijk nooit problemen gehad.

Rest In Privacy | 12-09-14 | 23:48

@Jezus_Boeddha | 12-09-14 | 23:44
Die test zuigt, bij een aantal vragen stond het goede antwoord er gewoon niet bij!

necrosis | 12-09-14 | 23:47

@7,62x39 | 12-09-14 | 23:42
LOL. Ik zag niet aankomen dat je door die ene anekdote zo geïnspireerd zou raken!

Lewis Lewinsky | 12-09-14 | 23:47

@Lewis Lewinsky | 12-09-14 | 23:34
Oh mijn god. Mijn aktie heeft dus een averechts effect?

@bij gelegenheid | 12-09-14 | 23:38
Het opdringen van een ideologie, en je weet waar het voor staat als je een hoofddoekje ziet, moet verboden worden.
Zelfs bij het stemmen zag ik een ambtenaar zitten met een hoofddoekje. Spandoeken, posters of andere uitingen zijn niet toegestaan in het stemlokaal. Maar een hoofddoekje, dat mag dan weer wel.
Het lijkt mij dat mensen daardoor beïnvloed worden.
De vrijheid om te stemmen, wordt daarmee dus beknot.
Zo zijn er tal van voorbeelden te noemen.

Wim Venijn | 12-09-14 | 23:46

Jan Dribbel | 12-09-14 | 23:40 repsect(bottehond)

bij gelegenheid | 12-09-14 | 23:45

@Dhr. de Wit | 12-09-14 | 23:18
*Het tij kan nog gekeerd worden*.

Dat zou nog kunnen, ja, in theorie.

Maar het ziet er niet naar uit, wel? De boven ons gestelden zijn allemaal fanatiek de islam aan het ophemelen, bevorderen en voortrekken.

Op Wilders na.
*somber is*

Lewis Lewinsky | 12-09-14 | 23:45

@necrosis | 12-09-14 | 22:22
Ik had zelfs maar 24 van de 35. Verder ben ik het niet eens met de kwalificatie van Jezus als 'die gek'. Jezus is veel beter dan bijvoorbeeld Mohammed.

Rest In Privacy | 12-09-14 | 23:44

En dan te bedenken dat Pritt voor de VARA heeft gewerkt!

Rodekool | 12-09-14 | 23:44

Lewis Lewinsky | 12-09-14 | 23:34
Als ik een supermarkt zou runnen zou ik alleen maar bloedmooie kassameisjes aannemen. Voor de vrouwelijke klanten gespierde negers met blote bast om de vakken te vullen. En daar dan mee adverteren. Boodschappen doen kan zo veel leuker.

7,62x39 | 12-09-14 | 23:42

Zelfs het woord respect is al bevuild door de mosselman.

Jan Dribbel | 12-09-14 | 23:40

Wim Venijn | 12-09-14 | 23:26
Las voor enige dagen terug ergens een verhaal /ander blog, dat vrijheden van de burgers binnen het publieke domein telkens weder worden beknot wanneer zij, de burgers idd, worden geconfronteerd met andermans religieuze opvattingen. Je neemt dan als voorbeeld een ziekenhuis, een politieagent(e), een ambtenaar en zo.
Kan mi. niet daar dit geen vrijheden van een burger betreft binnen de publieke ruimte.

bij gelegenheid | 12-09-14 | 23:38

@7,62x39 | 12-09-14 | 23:28
Ik ben eens in een rij gaan staan waar al 20 mannen stonden. En die mannen begrepen van elkaar heel goed waarom zij nu juist bij dat ene kassameisje wilden afrekenen. Ze was van een zeldzame schoonheid. Een week later was ze weer verdwenen.

Lewis Lewinsky | 12-09-14 | 23:34

Gewoon even een vraagje, maar waarom mag je eigenlijk niet racistisch zijn? Als je nu toch een hekel hebt aan die lui. Dat kan toch?

zwikkie | 12-09-14 | 23:33

@7,62x39 | 12-09-14 | 23:28
Totdat ze het aantal klanten dat is geholpen aan de kassa gaan controleren.

Wim Venijn | 12-09-14 | 23:31

@necrosis | 12-09-14 | 23:14
Precair onderwerp. Laat ik het zo zeggen. Het is opvallend dat de baas van Nederland de tijd vindt om geregeld maatschappijleer te geven en dan enkele uren te verkeren met schoolkinderen. Op een school. Met kinderen van een jaar of 14. Terwijl hij MP is. En dus wel wat anders aan zijn hoofd zou moeten hebben. *nadenkt* Typisch. Opvallend. *op kop krabt*

Lewis Lewinsky | 12-09-14 | 23:29

Wim Venijn | 12-09-14 | 23:07
Een korte rij bij een kassameisje betekent dat ze haar werk goed doet.

7,62x39 | 12-09-14 | 23:28

@bij gelegenheid | 12-09-14 | 23:14
Weten de ambtenaren met een hoofddoekje op, dat ook? Mag nog in Nederland. Ook in een publieksfunctie. Of de lerares op een openbare school. Leuk als die de evolutieleer probeert te onderwijzen. 'Maar het is maar een theorie hoor'.

Wim Venijn | 12-09-14 | 23:26

Ha ha, die test. Alsof algemene ontwikkeling typisch Nederlands is.

7,62x39 | 12-09-14 | 23:25

Ik las multilul. Teveel Jiskefet gekeken, denk ik.

geomario | 12-09-14 | 23:24

NiCeY | 12-09-14 | 22:32
Neen.
Het tolerantie-level is omgekeerd evenredig aan het level van commodity-impact, voeg daarbij het zgn. butterfly-effect en u zal zien dat e.e.a. volledig echter niet in haar geheel conform de econometriewetten in een emotionele onbalans zal geraken.
Voorts is het inherent dat de evidentie ook het mea culpa gevoel zal genereren.

Klier van Bartholin | 12-09-14 | 23:23

wist niet wat een koek-en-zopie was maar ja, het vriest ook nooit meer. Dat moet die ene gemiste vraag zijn. En verder belachelijk gemakkelijk. Komt zeker uit een inburgeringstoets?

jan-lul-de-behanger | 12-09-14 | 23:20

Waarom dwepen de linkse menschen van de (inter)Nationaal Socialistische Beweging altijd zo met strenge mannen in rare uniformen uit vreemde landen?
Waarom hebben zij zo'n hekel aan Nederland en Nedeerlandse dingen als Zwarte Piet? Waar komt die zieke zelfhaat vandaan?

Ik ben zo bang dat ze straks weer treinen naar het oosten laten rijden, vol mensen die op een andere partij stemden dan zij "fatsoenlijk" vinden, achter hun benepen bange Fatsoenskloof!

Jan Passant mk2 | 12-09-14 | 23:19

Ik zal mijn score maar niet vermelden.
Nooit goed geweest in proefwerken.
Vandaar dat ik een skieldah ben geworden.

HaagseSkieldah | 12-09-14 | 23:19

Momenteel bestaat de bevolking uit ongeveer 9% moslims.
Het tij kan nog gekeerd worden maar dan moet de politiek wel op korte termijn maatregelen gaan nemen om verdere groei te voorkomen.
Mede door het relatief lage percentage ben ik optimistisch dat het gaat goedkomen, ook omdat veel allochtone niet-moslims het ook aardig zat beginnen te worden want door het gedrag van islamisten worden mensen met een kleurtje ook vaker met de nek aangekeken.
Je zou sommige van mijn allochtone vrienden eens moeten horen, dan zijn wij hier op GS nog redelijk mild.
Kortom, kop in de wind en aanpakken die zooi!

Dhr. de Wit | 12-09-14 | 23:18

Ben zo stom geweest op de link te klikken.
Je wilt me nu dus wijs maken dat op die foto boven die test "echte" mensen staan, dat gelooft toch geen hond... fake plastic people out of a box.

Ikkenoow | 12-09-14 | 23:17

Als jij de vrijheid hebt om met je nerden-baard, mieten-jurkpark en nichten-mutsje rond te lopen hebben wij de vrijheid om een drankje te doen voor je neus. Hoe kun je daar trouwens "auw" aan hebben en moeite mee hebben dat een ander iets doet wat tegen jouw geloofje is? Moet hij toch weten? Waarom moet je van Allaaf dat aan een ander opdringen? Oh omdat hij anders toch niet echt lijkt te bestaan?

Copycrauw | 12-09-14 | 23:15

@Lewis Lewinsky | 12-09-14 | 23:10
Een tijdje geleden wist RVD toch ook te melden dat Rutte absoluut GEEN homo heeft.....

necrosis | 12-09-14 | 23:14

Wim Venijn | 12-09-14 | 23:07
Een zorgverlenende instelling bv. Binnen de publieke ruimte geen uitingen van eender welke religie cq ideologie dan ook. As simple as that.

bij gelegenheid | 12-09-14 | 23:14

@necrosis | 12-09-14 | 23:06
Dat weet jij, dat weet ik, maar dat zegt de Rijksvoorlichtingsdienst nou weer net niet.

*Wilders wordt MP*

Lewis Lewinsky | 12-09-14 | 23:10

Haha, na 41 jaar als ex-pat ben ik met m'n 26 goeie antwoorden kennelijk nog steeds typisch Nederlands.

AJRaalte | 12-09-14 | 23:09

@matrixbluepill | 12-09-14 | 23:03
Oh, dat kost me geen moeite. Bij deze.
Nu nog de kassameisjes met hoofddoekjes. Ik hoef het geloof niet te zien als ik afreken. Lijkt wel of je een moskee binnenloopt. Soms twijfel ik nog even of ik me schoenen uit moet doen bij het afrekenen. Dus die vermijd ik dan ook maar. Korte rijen altijd wel bij die hoofddoekjes. Iemand opgevallen?

Wim Venijn | 12-09-14 | 23:07

Ik zit elke dag met een portugees, griek, italiaan, pool, en een oekrainse en indiaase te lunchen. Maar ja, ik zit dan ook in de IT en niet in het buurthuis.

Werkforens | 12-09-14 | 23:06

@Lewis Lewinsky | 12-09-14 | 22:56
Beatrix onpartijdig?
Die zou een rolberoerte krijgen als Wilders I op het bordes zou staan.

necrosis | 12-09-14 | 23:06

Min zoveel. @ Pritt. Does wat aan 'Ik heb er moeite mee dat jij je vijf keer per dag aanstelt voor je imaginaire vriendje.' Dat jij je 24/7 laat nemen door Allah cum suis.. Geen dank.

bij gelegenheid | 12-09-14 | 23:04

Zet er ook nog ff bij:
ik heb moeite dat islamieten een speciale gebedsruimte krijgen in "PRETPARK" Walibi. Stelletje idioten. Zo weer iets om te boycotten. Wie doet mee?

www.ad.nl/ad/nl/1100/Consument/article...

matrixbluepill | 12-09-14 | 23:03

*De Koning heeft stemrecht, maar hij maakt er geen gebruik van. De Koning is namelijk onpartijdig. Hetzelfde geldt voor Koningin Máxima en Prinses Beatrix*.
www.koninklijkhuis.nl/nieuws/veelgeste...

Stemrecht hebben, en dan niet gaan stemmen.
*weg met de monarchie*

Lewis Lewinsky | 12-09-14 | 22:56

MEDISCHE GRONDEN:
Okay, kunnen we het dan niet op medische gronden gooien?
Ik ben allergisch voor dit soort volk. Ze benauwen mij (ademklachten) en roepen buitenproportionele emoties (haatgevoelens) in mij op.
Ik wil dat niet, maar het gebeurt gewoon.
IK, vredelievend mens zonder strafblad. Ik word er gewoon ziek van!
Het zou toch mooi zijn als mijn huisarts een uitwijsbrief zou afgeven, waarmee deze ziektekiemen verwijderd worden. Terug naar hun oorspronkelijke biotoop.
Poliklinisch correct toch?
Mmmh, ik ga toch eens praten met mijn huisarts.....

dennis8704 | 12-09-14 | 22:54

IK behaalde 0 van de punten.
Misschien omdat ik het verdomde om op de cirkeltjes te klikken?

BBmetR | 12-09-14 | 22:53

Ik als roomblanke behaalde 23 van de 34 punten. Wellicht moet ik ofwel in Allah gaan geloven, of aan m'n intelligentie gaan twijfelen. Of aan de stupiditeit van deze test.

E-cards | 12-09-14 | 22:50

@duitse herder | 12-09-14 | 22:48
Boeoe, het land uit, en snel een beetje ;)

necrosis | 12-09-14 | 22:50

@necrosis | 12-09-14 | 22:47
VARA hè... Rechts geamputeerd.

Stormageddon | 12-09-14 | 22:49

Behaalde score: 19 van de 34 punten
Dat klopt ook. Ik ben geen Nederlander maar een Hollander.

duitse herder | 12-09-14 | 22:48

@Stormageddon | 12-09-14 | 22:42
Da's zo verholpen met wat gaffeltape, maar waarom heeft het rechterstuk een 'ader' minder?

necrosis | 12-09-14 | 22:47

Men moet proosten op dit videoitem. Nooit toegeven, ze winnen het niet. Teveel mensen vinden bier lekker.
Spareribs komen op een zaterdagavond altijd na teveel bier. Want Allah is een varken.

hallofreen | 12-09-14 | 22:47

de_hendrik | 12-09-14 | 22:42
En nu nog een keer in het Nederlands.

Klier van Bartholin | 12-09-14 | 22:47

Ik ben er zo klaar mee dat wij ons, met onze superieure westerse waarden, aan de moslims aan zouden moeten passen. Dat is nu afgelopen, het steeds breder gedragen fenomeen dat het mooi is geweest, zal overwinnen. Gefeliciteerd iedereen, maar harnas jezelf nog even.

pluk-87 | 12-09-14 | 22:46

29 punten! Met dank aan Joop.nl die mij (waarschijnlijk onbedoeld) de ammunitie levert om in de supermarkt nog fanatieker (want typische Nederlander, dus legitiem) het hoofddoekje aan de kassa op te zoeken met mijn mandje witbier, pakjes achterham en voor mijn lief een fles rode wijn.

CyberGuard | 12-09-14 | 22:45

als geboren en getogen nederlander maar 22 goed.en alles toch naar hollandse gebruiken ingevuld.klopt dus niet echt veel van deze opgevens en redeneringen.of ben ik te recht georiënteerd voor de vara?

de_hendrik | 12-09-14 | 22:42

En die Hassan, die heeft het toch niet helemaal begrepen.
Weet hij niet dat de profeet afbeeldingen van mensen verbiedt?
En dat zojuist miljoenen naar hem hebben gekeken?
Linea recta naar de hel.

de honden blaffen... | 12-09-14 | 22:42

@Eurotokkie | 12-09-14 | 22:16
www.youtube.com/watch?v=FZ8_B26oOVY
Aanpassen? Zij geeft zonder dat ze het beseft exact aan wat er mis is met het denkpatroon van hier geboren kinderen van moslimmigranten. Fatima Elatik is geboren en getogen in Amsterdam maar haar vaderland is Marokko. Uiteraard wil zij geen Nederlandse partner, een Marokkaan.

drs.Nee | 12-09-14 | 22:41

Typisch Nederlands bestaat niet.
Daar heb je namelijk De Nederlander voor nodig, en De Nederlander bestaat niet.
Volgens onze eigen keunigin.

ZKH EénOog | 12-09-14 | 22:41

wolkjewit | 12-09-14 | 22:34
Ja de Islam is volmaakt en je raakt niet snel uitgepraat over iets wat volmaakt is en dit al 1400 jaar lang.

Eurotokkie | 12-09-14 | 22:39

Mis idd in de reeks van tekenaar Albert Uderzo en scenarioschrijver René Goscinny; Asterix en de *haatbaarden*.

reageerbuis | 12-09-14 | 22:38

Frank Zappa zei het al.
Winos don't march.

robinhoed | 12-09-14 | 22:38

het programma toont exact aan waarom moslims het aan zichzelf te danken hebben dat ze in Nederland met de nek worden aangekeken. Zelf tonen zij geen waarachtig respect jegens niet-moslims maar verwachten wel dat anderen hen respecteren. Eerst hier in Nederland de boel lopen verpesten en dan zeggen dat ze niet worden gewaardeerd. Loop toch naar de pomp !

krelus | 12-09-14 | 22:38

Smokin' server

blauw! | 12-09-14 | 22:37

www.youtube.com/watch?v=Wf0BPe28qpI

Kijk wiels durfde dit te zeggen tegen de nederlanders die op curacao wonen!
Als Rutte dit nu tegen al die opdringerige moslims zegt, dan is het land te klein.
wij nederlanders passen ons overal aan.

maar nee de linkse kerk zegt altijd ach het valt wel mee!
totdat hun eigen strot wordt afgesneden.

Ikbetaalhelemaalniks | 12-09-14 | 22:35

Van A tot Z mee eens!!!!

DikkeLollie | 12-09-14 | 22:35

Daarom is het ook zo goed dat ISIS er is. Zelfs bij de meest policore idioot moet er toch een rood lampje gaan branden.
De komende jaren kunnen we nog ruimschoots genieten van ISIS, hoe deze barbarenhorde de islam ontmaskert. Go ISIS, Go!

Rest In Privacy | 12-09-14 | 22:35

Hoe kun je dit nou kijken? Het voorstukje verraadde al genoeg. Je moet de islam geen platvorm geven. Die intolerante middeleeuwse ideologie neemt niemand meer serieus, het is typisch iets links om dit programma nu te maken, terwijl dit eigenlijk 15 jaar geleden plaats had moeten vinden. Mosterd na de maaltijd. Minder minder minder minder.

pluk-87 | 12-09-14 | 22:34

De laatste opmerking van de blanke Hagenees was raak , moet het altijd over de islam gaan pleur op , perfect , terwijl hij zich open en meegaand opstelde de hele dag .

wolkjewit | 12-09-14 | 22:34

Zag alleen de laatste paar minuten. Misschien zit ik ernaast, maar wat een vaag stel. Moet dit Holland in de notendop voorstellen?

Latrinalia | 12-09-14 | 22:33

Clash of the cultures hier. Wat wel weer de boventoon voert is dat het idd steeds over de islam gaat. De anderen proberen het te begrijpen, terwijl de moslim daar wel doet of hij/zij de wijsheid in pacht heeft, in tegenstelling tot weet ik wat zijn naam was, die de grapjes in de winkel als grappig en een soort show zag. Dan zie je ook de verschillende visies binnen eenzelfde geloof. Met geen bier op tafel willen toelaten stel je jezelf ook per direct boven de rest van de gehel groep, en dat is nou precies waar de schoen in dit land wringt. Deze mensen zullen zichzelf nog heel lang buiten de samenleving plaatsen, en misschien zelfs proberen hun doctrine op te dragen aan anderen.

NiCeY | 12-09-14 | 22:32

-weggejorist-

wilboyl | 12-09-14 | 22:32

Nu woon ik op pis afstand van Belgie, vertoef regelmatig in Belgie en ken veel Belgen. Ik kan dus een aardige inschatting maken van hoe deze medemensen zouden antwoorden. Die paar geschiedenis vragen zouden ze waarschijnlijk niet raden, staatsinrichting mwah, de gedrags vragen wel. Die zouden zomaar 'typisch Nederlands' bevonden kunnen worden.
Ik hoor ze al krijsen van verontwaardiging.
Waardeloze stigmatiserende qud test.

*lloyd* | 12-09-14 | 22:32

Voor mijn commentaar op dit programma wil ik graag Annabel Nanninga citeren. Met permissie, Joris, in kapitalen. Want zo doet ze dat.
"NEE! GA WEG! STERPH!"
Dus. Kort samengevat is dat het wel.

Stormageddon | 12-09-14 | 22:32

-weggejorist-

wilboyl | 12-09-14 | 22:31

toetanchamon | 12-09-14 | 22:29
Pak je koffers dan maar .

Eurotokkie | 12-09-14 | 22:31

Tijd voor het late avond hapje. Even een heerlijk gemarineerd Hollandsch speklapje op het vuur gooien. Bier blief ik niet vanavond want morgen weer vroeg naar een afspraak voor het werk. Op zaterdag... Omdat uitkeringen natuurlijk wel ergens door gefinancieerd moeten worden.

Dhr. de Wit | 12-09-14 | 22:30

Betalen wij nou allemaal verplicht mee aan die hersenspoelende meuk?

Lauwe Koffie | 12-09-14 | 22:29

Ik hoop dat er in NL heel wat ogen zijn geopend met deze uitzending, het is een feit dat we van mensen afscheid moeten gaan nemen in NL.

toetanchamon | 12-09-14 | 22:29

Huh? Wat? Geen zwarte piet vraag? DISCRIMINAZIE! Zo, ben ik nu geslaagd?

MonsterKody | 12-09-14 | 22:27

@Eurotokkie | 12-09-14 | 22:23
Nope, ik heb meer dan 23 punten.
*steekt tong uit*

necrosis | 12-09-14 | 22:25

Met zijn "moeite"...
Mooi stukje Pritt.
Dit is ons land.

Desmoulins | 12-09-14 | 22:24

31 en verder wat Cuyahoga | 12-09-14 | 22:03 zegt.

_Fly66_ | 12-09-14 | 22:24

necrosis | 12-09-14 | 22:22
Je bent gewoon een moslim.

Eurotokkie | 12-09-14 | 22:23

25 van de 34 punten?
Die test deugt niet!

necrosis | 12-09-14 | 22:22

'Big Brother WegMetOns van Jeroen Pauw' ROFLOL

Lauwe Koffie | 12-09-14 | 22:21

Onthutsend, onthutsend, onthutsend. Mijn arme stad, meer allochtonen dan autochtonen. hoofdsponsor PvdA en de linkse subsidieslurpers bij de NPO.

Dodaar | 12-09-14 | 22:21

de honden blaffen... | 12-09-14 | 22:13
Al maken ze duizend programma's over die onderwerp , wat je op TV ziet en wat zich in de maatschappij afspeelt is een wereld van verschil.

Eurotokkie | 12-09-14 | 22:20

Zit maar 1 normaal mens in dat programma

folio | 12-09-14 | 22:20

@Cuyahoga | 12-09-14 | 22:06
Gelukkig. Pfft.

Lewis Lewinsky | 12-09-14 | 22:19

*zucht*
Wie was de eerste koning van Nederland? En het goede antwoord (Lodewijk-Napoleon) staat er niet eens tussen.

Willem VanDer Decken | 12-09-14 | 22:19

Weer zo'n typische zeikmoslim. Je zou 'm de hele krat in z'n reet moeten rammen. overdwars

eerlijke joop | 12-09-14 | 22:19

Ruim geslaagd, toch wil ik weg uit dit kutland.

Coolchwip_ | 12-09-14 | 22:18

Toch gezapt naar NSB1. Zit een homo stamelend te vragen aan die soepjurk wat ie van homo's vindt. Baardaap zegt dat het schadelijk is voor de gezondheid.
Meneer Taqqya vergeet echter te vermelden dat veel mosselmannen in het MO er jochies op nahouden en/of elkaar stiekum bevredigen. Ook vindt hij het niet normaal dat er moslims zijn die homoseksueel zijn.

Dhr. de Wit | 12-09-14 | 22:16

drs.Nee | 12-09-14 | 22:07
Hollanders moeten zich gewoon aanpassen , dit doen we al meer dan 40 jaar.
Dat mensen hiervan misbruik maken komt langzaam maar zeker naar boven , zie bijvoorbeeld de zwarte piet discussie en het verdwijnen van de naam negerzoen en ga maar door.

Eurotokkie | 12-09-14 | 22:16

Apart. De homo moet zijn homoseksualiteit verdedigen. Niet de moslim dat zij homo's niet accepteren. En wat een vooroordelen bij die moslim. Je bent niet zo geboren, aldus de moslim. Lekker intolerant zijn die moslims toch hé?

Wim Venijn | 12-09-14 | 22:15

HET JAAR 2025
Vragenlijst voor verkrijgen van verblijfsvergunning voor autochtonen.
1. Wanneer werd de sharia ingevoerd in NL?
2. Hoe kan je een homo het best van het dak duwen?
3. Wanneer werd Greet vermoord?
4. Hoe neuk je een geit?
5. Op welk lichaamsdeel kan je je vrouw slaan?

viridis | 12-09-14 | 22:15

Rot..... gewoon..... op!
Het was niks met die moslims, het is niks met die moslims en het gaat nooit wat worden met die moslims.
Klaar, punt, uit, opzouten.

Schietmijmaarlek | 12-09-14 | 22:14

De VARA maakt dit soort programma's, om ons te leren dat Hassan weet wat goed voor ons is.

de honden blaffen... | 12-09-14 | 22:13

ja dames knuffel hem nog maar even. als hij en zijn vrienden het voor het zeggen krijgen worden jullie allemaal slaafjes.

Ir. Wilhelmus | 12-09-14 | 22:12

hee kijk een knuffel haatimam!

Ir. Wilhelmus | 12-09-14 | 22:10

Han van der Horst is een relopa. helaas moet bekennen dat ik het soms. heel soms. wel eens met hem eens ben, en dat ik zijn stukken interessant vind.

Ir. Wilhelmus | 12-09-14 | 22:10

@ kippevlees | 12-09-14 | 22:06
Han Van der Horst heeft je vrouw volgeblaft?

Willem VanDer Decken | 12-09-14 | 22:10

irma zonderboezem | 12-09-14 | 22:04
Ik dacht echt dat je een kaaskop was .

Eurotokkie | 12-09-14 | 22:08

NPO = NSB

Jozes | 12-09-14 | 22:08

Het is Man bijt hond maar dan halal

apigisacop | 12-09-14 | 22:08

31 van de 34 goed. Dat kan helemaal niet, ik ben een Limburger...

Ben wel benieuwd wat ik fout heb, waarschijnlijk de koek en zopie, wat is daar nou weer Nederlands aan?

LeBut_013 | 12-09-14 | 22:07

Prima dat 'ie zelf niet drinkt maar als hij liever geen drank in zijn buurt wil zien, kan hij beter naar een schijnheilig moslimland vertrekken, daar drinken de meesten stiekem alcohol. In Nederland drinken we dat gewoon normaal. In het openbaar.

drs.Nee | 12-09-14 | 22:07

@Lewis Lewinsky | 12-09-14 | 22:02
Ja, het was Quintis Ristie maar.

Cuyahoga | 12-09-14 | 22:06

En hij trekt weer de racisme kaart. Mijn tenen krullen op een manier dat ik voor onmogelijk had gehouden.

Wim Venijn | 12-09-14 | 22:06

-weggejorist-

kippevlees | 12-09-14 | 22:06

@Cuyahoga | 12-09-14 | 22:03
1962 voor Saudi-Arabië, 1952 voor Qatar. Officieel dan.

SamKoeman | 12-09-14 | 22:06

Beetje makkelijk programma hoor. Anti Wilders mensen die niet veel anders discussiëren als de gemiddelde werkplek. Niet 1 die een beetje kritisch is. Alleen maar rtl boulevard kijkers die op basis daarvan denken te weten wat er in het land speelt.

de_Tuinman | 12-09-14 | 22:06

Cuyahoga | 12-09-14 |
E: Nooit!

Plukkiehaar | 12-09-14 | 22:05

Lekker die islam hé? Iedereen moet rekening houden met die reliegekkie. Het gaat alleen maar om de islam. Tolerantie 0,0. Opdringen van hun ideologie. Alles moet wijken.

Wim Venijn | 12-09-14 | 22:05

kudt.... ik ben gezakt, gelukkig is de asielzoelkers kerk bij ons om de hoek vorige week ontruimd...... dan kan ik daar gaam liggen met mijn slaapzak :-(

irma zonderboezem | 12-09-14 | 22:04

22 goed, tis wat. maar dan nog, per direct uit de EUSSR

blabla9899 | 12-09-14 | 22:04

Wanneer is de slavernij in Saudi-Arabië en Quatar afgeschaft?
A 2022
B 2032
C 2042
D 2052

Cuyahoga | 12-09-14 | 22:03

@Cuyahoga | 12-09-14 | 21:55
Ben je er nog?

Lewis Lewinsky | 12-09-14 | 22:02

Waarom is het typisch Nederlands om te weten welke voormalige slaveneilanden zijn kwijtgemaakt, of wanneer de slavernij is afgeschaft (of dat die is afgeschaft)?

klaas.heitinga | 12-09-14 | 22:00

henkvaningrid | 12-09-14 | 21:57
Leuk he photoshop .

Eurotokkie | 12-09-14 | 21:59

Russells Teapot | 12-09-14 | 21:42 Scherp!!

Willianus Wortelus | 12-09-14 | 21:58

Gadver de Gadver .... bah, oh oh wat kunnen we goed met elkaar om gaan, kijk buitenwereld ... er zitten vast verschillende subsidie jagers vanavond met een harde plassert ...

FapMaster | 12-09-14 | 21:58

Samen koken, en gij geleuft dah.

de honden blaffen... | 12-09-14 | 21:57

Gaan ze het er nog over hebben waarom de regeltjes zijn zoals ze volgens iedereen zijn? Zoals mannen wel een mutsje op, vrouwen juist niet of net andersom. Wel een biertje geen biertje. Wel homo's geen homo's. Anders wordt het gewoon jouw boekie tegen mijn boekie. Dat schiet niet op.

kloopindeslootjijook | 12-09-14 | 21:57

Kijk maar:
i58.tinypic.com/2e0mpfs.gif

31 van de 34 goed. Echte Hollander, of politiek correct. Wie zal het zeggen.

henkvaningrid | 12-09-14 | 21:57

Varkenskop op de deur van de studio hangen!
Opzouten!

Samper | 12-09-14 | 21:56

Ga ik niet kijken. Slecht voor m'n bloeddruk. Alle moslims Europa uit en daar laat ik het verder bij.

Willem VanDer Decken | 12-09-14 | 21:56

@Eurotokkie | 12-09-14 | 21:54
LOL

Lewis Lewinsky | 12-09-14 | 21:55

33 van de 34 goed. Welke ik fout heb weet ik echter niet.

malang | 12-09-14 | 21:55

Ik voel me zwart,mag dat?

Real Dutch Meat | 12-09-14 | 21:55

Ik typ dit comment vanuit een internetcafé en achter mij staat een grote dikke neger die elk woord meeleest wat ik ty

Cuyahoga | 12-09-14 | 21:55

Ga een webshop beginnen voor oogkleppen en oorbeschermers en dan adverteren op de jeaup. Zal ik effe rijk worden zeg!

Dhr. de Wit | 12-09-14 | 21:55

Kijk eens aan 35 van de 34 vragen goed.

Eurotokkie | 12-09-14 | 21:54

De champagne op tafel is dan weer geen probleem zo te horen?

tiku99 | 12-09-14 | 21:54

ahaha GEWELDIG geschreven!! echt genieten :D xx

Kadietje | 12-09-14 | 21:54

Toe maar. 31 van de 34 punten.

henkvaningrid | 12-09-14 | 21:52

Cuyahoga | 12-09-14 | 21:47
Ja en ze moeten allemaal door 1 deur , het probleem is dat de overheid door de jaren heen voor iedere groep een andere deur heeft gemaakt en
daarom is de integratie ook zo verschrikkelijk fout gegaan.

Eurotokkie | 12-09-14 | 21:52

"Ik heb er al moeite mee dat je alcohol drinkt"
Lolwut?
We zijn hier in NEDERLAND, niet in Zandbakkië!

Denk dat ik maar niet ga kijken want anders ontploft mijn hoofd denk ik.

Dhr. de Wit | 12-09-14 | 21:51

Negers eten toch uitsluitend bananen?

wakkere_nederlander | 12-09-14 | 21:51

Op Nederland 2 is betere TV bezig momenteel.

Snackbar van Allah | 12-09-14 | 21:50

@Long Horn | 12-09-14 | 21:44
The Roof.. The Roof.. is on Fire .. o o

Long Horn | 12-09-14 | 21:49

Eisen aan de omgeving stellen is voor een moslim een manier om dominantie te verwerven en dummies van ons te maken die buigen.

Waarom is politiek correct Nederland daar nog steeds niet achter?

Islamofiel | 12-09-14 | 21:49

Het is kip met ananas, Pritt!

Paardenlullenpoetser | 12-09-14 | 21:48

Slechte kijktip hoor.
Hoe minder succesvol dit programma is , hoe eerder ze ermee stoppen.

lady blabla | 12-09-14 | 21:48

Die blanke bakra geeft het enige goede antwoord. Tenminste, een ander goed maar minder beleefd antwoord zou zijn: mijn biertje weg, dan ook jouw baardje weg. Of in elk geval dat gekke mutsje. Het zou zo mooi zijn als bij elk diner, in elke talkshow, elke binnenhofbbq en elke receptie dat het antwoord zou zijn op de booslims die alcohol en varkens uit willen bannen: begin eens met het afdoen van al die religieuze zaken waar wíj aanstoot aan nemen.

Muxje | 12-09-14 | 21:47

Als ik het goed begrijp hebben ze drie dagen samen in een huis gezeten.
Drie dagen, dat is ook precies hoe lang de multicultishit houdbaar was.
Jammer dat ze daar na 40 jaar pas achter komen.

Cuyahoga | 12-09-14 | 21:47

32 van de 34 vragen goed.

Lewis Lewinsky | 12-09-14 | 21:47

Die vraag. Die is ook logisch.

Een gemiddeld Nederlands gezin werkt zich de typhus om hypotheek, accijns en belasting te betalen. Man én vrouw zijn tot vijf uur aan het werk met nauwelijks tijd om te eten. Vervolgens wordt er een snelle, goedkope berg a.v.g. op tafel gestort, en wordt er gegeten. Daarna is het zoonlief helpen met huiswerk (hij moet ook belasting gaan betalen), huishouden, vrijwilligerswerk doen en naar bed. De Volgende morgen gaat tenslotte om 05.30u weer de wekker voor de volgende ronde.

In een gemiddeld zielig gediscrimineerd moslimgezin gaat dat anders. Daar is moeders de hele dag het huis niet uitgeweest nadat ze samen met haar man om half acht wakker werd. De drie zoons redden zich al aardig ondanks het feit dat ze alleen thuis zijn om te eten en te slapen. Vervolgens gaat manlief naar het gemeentehuis om extra steun te vragen voor een nieuwe wasmachine en begint vrouwlief vast aan het eten voor vanavond 21.00 u ongeveer. Ondertussen regelt ze nog even de besnijdenis van haar jonge dochter. Gelukkig komt morgen de uitkering weer, dan kan de heer des huizes tenminste weer eens trakteren in het koffiehuis waar hij het grootste deel van de dag doorbrengt.

En dan is het dus onze schuld dat ze niet integreren....

koolteer | 12-09-14 | 21:46

Aboe Blauwe knoop.

Kaltsnautzige | 12-09-14 | 21:45

Problemen met een biertje op tafel maar achteraf gaat petje op zijn kameel wel even langs de hoeren .

Eurotokkie | 12-09-14 | 21:45

30/34 dus gewoon normaal dus.....
Maar het opdringerige gedrag van die moslim, alleen in de voorstukjes, is voor mij al reden genoeg om niet te gaan kijken.

frenkievee | 12-09-14 | 21:45

25 punten, ik mag mijn paspoort houden woehoe!

Dhr. de Wit | 12-09-14 | 21:45

Vraag 26. Wanneer is nl begonnen met naar de klotuh gaan?

viridis | 12-09-14 | 21:44

Ik dacht altijd dat negers maximaal hard konden rennen

Den Meester | 12-09-14 | 21:44

shit, 3 goed, hoe krijg ik dat voor elkaar?

Strange Glue | 12-09-14 | 21:43

29/34. Vooral de vragen rondom het aanvragen van soepsidies zijn pittig. Liever iets over belastingtarieven gehad.

b1efstuk | 12-09-14 | 21:43

Ik blijf het bizar vinden dat er twee negers en twee moslims bij zijn, maar geen enkele Chinees, Indier of Indonesier.

Blijkbaar wordt je als minderheid alleen beschermd en serieus genomen door multiculturele gutmenschen als je genoeg overlast veroorzaakt.

Russells Teapot | 12-09-14 | 21:42

"Ik heb er al moeite mee als je het opdringt, zeg maar." En wij maar hun schijttaferelen netjes slikken die zij opdringen, maar hé.. kijken we toch gewoon even de andere kant op?

gare stapeldekker | 12-09-14 | 21:41

Die mijnheer die in het filmpje de wijn van tafel wil, dat klopt niet hoor, zo is de Islam niet, net zoals ISIS de Islam niet is.

Islamofiel | 12-09-14 | 21:41

29 uit 34. Opa Han van der Horst heeft dus 5 fouten in zijn antwoorden zitten.

CoffeePatch | 12-09-14 | 21:40

Rodekool | 12-09-14 | 21:29
"Typisch Nederlands"
.
Typisch als bijvoeglijk naamwoord: 'wat er precies bij past'. Dit is een slinkse wijze om woorden op te misbruiken. Want er staat niet "Typisch voor Nederland", neen, er staat ""Wij vinden dit typisch Nederlands".
.
Het is een zoveelste bombardement om de onschuldigen en naïevelingen te indoctrineren naar de wereldbeschouwing die de eigenheimhaters idoliseren

ex.nl | 12-09-14 | 21:40

31 goed, hoef ik dat programma niet te kijken

witwas | 12-09-14 | 21:39

Ik geef eerder de schuld aan de naïevelingen die deze middeleeuwse gasten knuffelen, ze kunnen wel blijven proberen, het was niks, het is niks en het wordt ook helemaal niks, een keer houdt het echt helemaal op, want de islam en het vrije westen zijn onverenigbaar, het is niet en en, maar of of. Of vrijheid en democratie, of de fascistische islam. Ik wil graag vrijheid en democratie, daarom ben ik tegen de islam. De islam moet verboden worden, want we willen hier geen fascisme. Weg ermee.

Wonderful-Life | 12-09-14 | 21:38

En ik heb er moeite mee dat jullie besneden kinderen achter onze dochters aan zitten! Opkalifateren terug naar Zandbakkië!

Cummie de Swappert | 12-09-14 | 21:38

29 uit 34. Maar ben nu wel benieuwd naar de juiste antwoorden.

SamKoeman | 12-09-14 | 21:38

30 uit 34. Ik zeg prima, nu Nederlands bier naar binnen hakken.

The Q | 12-09-14 | 21:37

leuk zo een tafel vol mensen die elkaar haten , maar natuurlijk doen ze alsof ze elkaar liev vinden.

Eurotokkie | 12-09-14 | 21:36

@Rodekool | 12-09-14 | 21:29
Omdat het typisch nederlands is om je eigen cultuur te vertrappen en weg te gooien voor welke importcultuur dan ook, hoe achterlijk die importcultuur ook is.

sinar2 | 12-09-14 | 21:36

Wat een walgelijk gezeik, nu al!

Rodekool | 12-09-14 | 21:35

Zo, die staat
Als politiek correct Nederland zich hier iets van aantrekt komt het misschien nog goed

Islamofiel | 12-09-14 | 21:33

Amen. Pritt.

Wonderful-Life | 12-09-14 | 21:33

Weg met ons!

StijlvolRechts | 12-09-14 | 21:32

minder!

PonyPletter | 12-09-14 | 21:31

Testje gedaan, bij de vraag; "Wat is de politieke functie van de Tweede Kamer?" ben ik opgehouden, de gegeven antwoorden zijn allemaal leugens.

Daanster40 | 12-09-14 | 21:30

En hoezo heet het programma "Typisch Nederlands"?

Rodekool | 12-09-14 | 21:29

Luid het luchtalarm!
Luid het luchtalarm!
De staatsetelevee bombardeerd ons met extreem linkse multikul propaganda!
Luid het luchtalarm!
Sluit ramen en deuren zet de TV uit!
Weldenkende mensch, red uw ziel
Ga de schuilkelders in!

wakkere_nederlander | 12-09-14 | 21:28

Ha! Eindelijk iemand die zegt waar t op staat

jan_lid | 12-09-14 | 21:28

En goed schoonmaken. Als je ze traint en goed in de gaten houdt tenminste.

Parsons | 12-09-14 | 21:26

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl