Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

GSTV. Vergunning voor VVS-demo bijna rond!

U dacht dat wij een grapje maakten hè? Dat we Oom Jozias een beetje zaten terug te fucken? Dat we helemaal geen demonstratie tegen verticaal filmen gaan organiseren. Wat kent u ons toch slecht. Hedenmorgen heeft onze Van Leeuwen een gesprek gehad bij Politie Haaglanden met niet minder dan drie ernstig geïnteresseerde officials. Na afloop stuurde hij dit telegram: "Ze zijn akkoord. STOP. Groen licht voor Operatie VVS. STOP. Maandag bevestiging van locatie. STOP. Voorbereidingen kunnen doorgaan." Gelooft u het niet? Bel maar naar de dienst Operationele Zaken bij Politie Haaglanden en vraag even naar Suzanne. Zij kan alles bevestigen. Of er echt 15.000 man komt, wilde de gemeente nog wel even weten. Welnu. Dat hang van u af. Bovenstaande - horizontale! - video is een call to arms. Figuurlijk dan hè, want we willen geen geweld & gedoe. We komen in vrede, voor een nobel streven: een einde aan de domheid. Een einde aan het gefaal. En een pleidooi voor horizontaal. Internet Against Vertical Video Syndrome. 20 september. Malieveld. Den Haag. Be there. Or be vertical. Peace! [HD TV]

Reaguursels

Inloggen

@ De Koreaanse Slet | 05-09-14 | 22:33

Helemaal mee eens!

Wat mij betreft is het nu oorlog, hier, in Nederland. Geen all-out conventionele oorlog, maar het sluimerende begin van een strijd. De radicale islam is een duidelijk en helder gevaar voor onze Westerse cultuur. Deze vijand moet met wortel en tak worden uitgeroeid. Radicale moslims moeten met hun families worden gerepatrieerd. Als dat niet mogelijk is, opsluiten. De IS moet worden vernietigt, alle middelen zijn hiervoor geoorloofd. Ik ben bereid sommige Westerse waarden tijdelijk terzijde te schuiven als het gaat om de bestrijding van deze vijand. Hoe fascistisch dat ook moge klinken, de verdediging van onze mooie Westerse cultuur met zijn tijdloze en universele waarden staat boven alles.

slackrjack | 06-09-14 | 17:34

Ik rij wel ff langs. Hoe laat?

kibbesoeb | 06-09-14 | 14:51

vvs blocks mss een idee lol

niks_nut | 06-09-14 | 13:15

Ik ben reaguurder. dus ik kan niet komen omdat ik dan niet meer kan type als ik de deur uit gaat.
en zal maar je gebeuren ben je buiten en er wordt wat geplast op het internet dan ben je niet thuis dat moet je toch niet willen zo thuis blijven is de beste optie lol

niks_nut | 06-09-14 | 13:13

Echt, stop dit domme gelul. Je hoeft geen vergunning aan te vragen om te "mogen" demonstreren. Zelf melden van tevoren is meer beleefdheid dan verplichting.

Mr Dixit | 06-09-14 | 11:37

Doe toch 's normaal!! Film horizontaal!!
Doe toch 's normaal!! Film horizontaal!!
Doe toch 's normaal!! Film horizontaal!!

Semtex | 06-09-14 | 09:57

I will not be there.

Don Bomgordello | 06-09-14 | 06:38

Demonstreren tegen onbenulligheid? Dan kan je bezig blijven.

Rest In Privacy | 06-09-14 | 00:45

Arbeiten ja, er moet er 1 de kost verdienen, stel luie donders, ow en maai meteen ff het gras daar (al dan niet voor iemands voeten)

Occipitaalcasibus | 06-09-14 | 00:23

Arbeiten ja, er moet er 1 de kost verdienen, stel luie donders, ow en maai meteen ff het gras daar (al dan niet voor iemands voeten)

Occipitaalcasibus | 06-09-14 | 00:23

koekje erbij?
nee, niet koekje-dr-bij, das een lul.

koekje erbij? | 06-09-14 | 00:13

@tattooboer,
hmm, ik volg jouw uitspraken en spreuken ook al een tijdje (je ziet, ik ben ook van de eerste orde).
Jij bent een vage vogel :-)
Botte hond 2.0

koekje erbij? | 06-09-14 | 00:07

@tattooboer | 05-09-14 | 22:55
Jij komt toch uit Israel of niet? Dan moet je, tenminste, wat tactische kennis hebben. Zelfs als voetsoldaat. Je gaat geen oorlog winnen van 1 miljoen mensen in Nederland. Maar je kan wel die honderden, duizenden extremisten keihard aanpakken, niet omdat ze 'moslim' zijn maar omdat ze een direct gevaar vormen voor iedereen in Nederland. Dat is tactisch,en dat werkt.

Elke commandant weet dat je een oorlogsgebied zo snel mogelijk moet verkleinen en je vijand in het nauw duwen en als je het niet kan met bestormen gewoon geduldig wachten tot de fouten komen. Angst is een hele slechte raadgever.

De Koreaanse Slet | 06-09-14 | 00:03

tattooboer | 05-09-14 | 23:49

Geef jezelf niet te veel bloot op GS. Deel ze ergens waar je serieus wordt genomen Het is met respect een advies voor jou. Einde.

uithetoosten | 05-09-14 | 23:59

@macmiep, geen geld, maar wel een mac,natuurlijk, muts.

koekje erbij? | 05-09-14 | 23:58

Volgens mij zijn er die dag wel betere demonstraties in Den Haag.

Ih8yousf | 05-09-14 | 23:58

@uithetoosten | 05-09-14 | 23:47
Het is je recht zo te zijn. Ik respecteer dat.

tattooboer | 05-09-14 | 23:49

tattooboer | 05-09-14 | 23:43

Ja

uithetoosten | 05-09-14 | 23:47

@tattooboer | 05-09-14 | 23:43
PS; de NPO en de structurele media spelen hier in geen rol ;).

tattooboer | 05-09-14 | 23:45

@uithetoosten | 05-09-14 | 23:31
die is te ruim om het als 100% te duiden. Aangezien de wetenschappen van alle tijden ook aangetoond hebben dat veranderlijk zijn kan ik me alleen maar daar na schikken. Ik ben veranderlijk. Leeftijd, geneugten, omgeving, gebeurtenissen en liefde die mijn ogen opent zijn allemaal factoren waardoor ik jou nu niet een bepaald beeld kan schetsen die misschien over twee weken niet meer 100% zal zijn. Durf jij anders te beweren over jezelf?

tattooboer | 05-09-14 | 23:43

tattooboer | 05-09-14 | 23:28

Pardon, maar een levensvisie is jouw kijk op het leven, dus normen, waarden, filosofie, levensbeschouwing waar jij voor 100 % achter staat.

uithetoosten | 05-09-14 | 23:31

@MacVulpen | 05-09-14 | 23:13
www.karzoo.nl/

tattooboer | 05-09-14 | 23:30

@uithetoosten | 05-09-14 | 23:16
Nee. Niet in het kort. maar wel met nederigheid. Ik hang hier al redelijk lang en ik denk dat mijn "geschiedenis" hier, opzoekbaar is door "search geenstijl thru here" maar een kleine inzicht geef ik graag; wie goed doet, goed ontmoet maar wee die die mij kwaad bedoelt.

tattooboer | 05-09-14 | 23:28

tattooboer | 05-09-14 | 23:11

Je zegt interessante dingen. Kun je in het kort jouw levensvisie schetsen?

uithetoosten | 05-09-14 | 23:16

Wie wil er carpoolen vanaf Usquert?

MacVulpen | 05-09-14 | 23:13

@uithetoosten | 05-09-14 | 22:59
dankjewel! Ik durf namelijk, wijsheden uit het verleden een plek te geven in het heden. Als iemand hier, of waar dan ook een geldig argument kan serveren dat mijn argument zou verminderen, te niet zou doen of zou versterken dan sta ik daar voor open. maar idd, dom ben ik niet! Goed van je dat te herkennen. Het ratio waar je het over hebt is niet één ledig, niet twee ledig en niet drie ledig het is multi-ledig, misschien wel in het (x=infty) bereik. Hoeveel zou men daar aan vast willen houden, een ratio, een denkpatroon. In mijn geval een patroon van vier. Die allen ongevaarlijk zijn voor vriendelijke zielen maar een titanium muur vormen voor mijn vijanden, en natuurlijk staat het jou ook vrij te onderzoeken waarom de tattooboer, die je nét niet dom kan noemen dit beweert.

tattooboer | 05-09-14 | 23:11

Een mooi wapen tegen het geweld van de politie, met name het video-team. Even eens en voor altijd een strijd aangaan en zien wie levert de meeste en de beste beelden van aanwezigen. Het filmen-geweld van de politie moet voor eens en altijd worden bestreden met een Horizontale film.

Kom op en maken dus zoveel mogelijk beelden van alle aanwezigen politiemannen en vrouwen.

Yoo2621 | 05-09-14 | 23:07

@koolteer | 05-09-14 | 22:41
De les die jij mij leert is me vaker in krijt geschreven mijn waarde. Niet alle neuzen kunnen en( vooral) mogen de zelfde kant op. Ik ben die ene klootzak die de brutaliteit heeft onze wijsheden ten toon te versprijden. Waarom? Omdat er ook gezegd word, divrei gagamiem, be sjeket nisjmaïem. ( de wijste woorden worden gefluisterd) Maar dat is aan een ieder om er zijn believen mee te doen. Ik bedoel het goed!

tattooboer | 05-09-14 | 23:03

tattooboer
Na het lezen van jouw quoten (mn tattooboer | 05-09-14 | 22:12) is het duidelijk dat je ‘n behoorlijke rationaliteitsachterstand hebt (sorry voor dit moeilijke woord, maar gebruik met opzet de betekenis dom niet). Deze achterstand is ook wel weer amusant. Ga dus gewoon door.

uithetoosten | 05-09-14 | 22:59

@De Koreaanse Slet | 05-09-14 | 22:33
Ok stel.. je moet een deeg maken om een bepaalde taart te bakken, maar.. de ingrediënten zijn niet 6 of 7. Meer dan dat, echt 16,5 miljoen. dat is even een recept van een andere orde!
Daar gaat tijd in zitten maar wees getroost met het internet en twitter onder anderen zal je een platform geven waar je de ingrediënten kan mixen en tot een baksel kan brengen die ons tot een koek kan smeden die nodig is om de aankomende problemen op te lossen. Maar... De oven, het krijgsveld is niet zo klein als jij zou willen, de koek word op een grote schaal gebakken die op alle plekken goed geölied moet, ons vet, onze waarheden moeten gelijkmatig en in alle hoeken dringen om de koek nuttig en verteerbaar te bakken. De vijand, of hoe je wilt, de tegenstand om in die hoekjes te komen zijn heel zeker van zichzelf maar hebben een zwakte. Chaos, onbeduidendheid. Dus aan het werk jij. Omed ha olam al 4 hadvareiem ha'ele: avoda, zehiroet, anivoet ve lischot. De wereld staat op vier dingen. werk, voorzichtigheid, nederigheid en zwemmen met de haaien. wees erbij!

tattooboer | 05-09-14 | 22:55

tattooboer 22:12
Jij snapt het. Maar soms is het onverstandig je kennis te delen met de onwetende...

koolteer | 05-09-14 | 22:41

@uithetoosten | 05-09-14 | 22:33
Zoiets als; lorre lorre lorre een kopvod in het kantoor is nog geen vier uur cupa'a'soep waard. Aldoch zou je referentie naar de Lionking je wel meer in de 90's plaatsen en je de tijd wel kunnen af lezen van; de talkbay...

tattooboer | 05-09-14 | 22:39

@De Koreaanse Slet | 05-09-14 | 22:33
Toevoeging. De mensen die gebruik maken van de lusten en niet meedoen met de lasten zijn de vijand. ALTIJD. Nu zijn het ISIS support sukkels, maar hoe dan ook in welke kleur of religie het zijn allemaal vijanden van onze samenleving. Vergeet dat niet. Ook Henry met de uitkering al 40 jaar lang is een vijand. Ook Abdul die hier komt om ons te knechten is een vijand. Ook Ivan die hier komt om ons te laten kruipen voor zijn/haar beeld van haar geweldige land is een vijand. Het zijn vijanden. Vergis je niet.

De Koreaanse Slet | 05-09-14 | 22:37

tattooboer | 05-09-14 | 22:15

Tatoeëer een papegaai op de plaats waar je horloge zit en als je dan wil weten hoe laat het is probeer dan zelf een quote te bedenken. Als dat mislukt eis dan je schoolgeld terug. Wegens het te verwaarlozen bedrag gaat dat lukken.

uithetoosten | 05-09-14 | 22:33

@tattooboer | 05-09-14 | 22:12
Nee. want...

Het schiet niet op. Je moet als volk, inclusief allochtonen een grens trekken. Het enige waar de politici in falen is die grens kristalhelder te maken. Hoe dan ook een burgervader is niet de vijand. Zijn baan is burgervader te zijn, zo goed zo kwaad als het gaat.

In het KORT. Wij moeten afstappen van islam-o-fobie en overgaan naar extremisten-o-fobie. Dat maakt het oorlogsveld kleiner en gemakkelijker te beheersen. Dus nogmaals. Pak de extremisten aan, hard, keihard en schop ze (waar dat kan) het land uit of zet ze ergens in Gitmo vast. Met deze mensen kan je niet onderhandelen dus is er maar 1 optie die rest.

De Koreaanse Slet | 05-09-14 | 22:33

Vigil | 05-09-14 | 22:32
hebben moet zijn heeft.

Vigil | 05-09-14 | 22:33

tattooboer | 05-09-14 | 22:27
Dank je. Jammer, dat blijkbaar een aantal mensen dat nog niet helemaal door hebben.

Vigil | 05-09-14 | 22:32

@Vigil | 05-09-14 | 22:26
Jij snapt em!

tattooboer | 05-09-14 | 22:27

Ik vind dit een heel slimme actie van GS. Als veel reaguurders daar gaan filmen, dan kan het journaille en/of de politie veel minder manipuleren met de beelden en bijbehorend geluid, evenals politici e.a.

Vigil | 05-09-14 | 22:26

Ik vermeen zojuist dat Jermaine Walters niet komt.

CoffeePatch | 05-09-14 | 22:23

Ik heb hier minder dan geen zin in, dus ik kom niet. Tabee!

In the morning! | 05-09-14 | 22:18

Ik zou graag komen, maar ik heb pleinvrees.

Petrus Poortwachter | 05-09-14 | 22:17

@uithetoosten | 05-09-14 | 22:07
Dromen worden waar als je het echt wilt. Een mooie iniminieschedel op je borst misschien?

tattooboer | 05-09-14 | 22:15

@Eurotokkie | 05-09-14 | 22:10
stinkie!

tattooboer | 05-09-14 | 22:14

@De Koreaanse Slet | 05-09-14 | 22:00
Ook voor jou geld, gaver, je hoeft hier niet te kijken en lezen. Ze lo osé et ze bishwil ga? Az telech!. Snap je gamoedie?
Je snapt toch wel wat hafoeg al hafoeg betekend? ( omgekeerd op omgekeerd) Daarmee strooi je vertwijfeling en breng je chaos in de contreien zoals het hoort. Overstijg je eigen ego en stop anderen te wijzen waar ze pijlen moeten richten en zie het groter plaatje. In deze is GS wederom geheel briljant bezig. Ze snappen dat je moet winnen met wanorde zaaien om regelloosheid en beduusdheid bij de vijand teweeg te brengen. Is een joods-chineese denkwijze die veel voorkomt bij de ethiopische gruzen.

tattooboer | 05-09-14 | 22:12

Islamofiel | 05-09-14 | 22:04

Over een maand komt ze via de achterdeur weer terug.

Eurotokkie | 05-09-14 | 22:10

tattooboer | 05-09-14 | 21:54
Sorry dat ik je stoorde, kijk nog even sesamstraat gemist en dan snel naar bed, lekker dromen van tattoos.

uithetoosten | 05-09-14 | 22:07

Grote kans dat Annelies van der veer (columniste METRO) er ook is om horizontaal afscheid te nemen van de stad waar ze zich binnenkort niet meer welkom voelt:
hoeiboei.blogspot.nl/2014/09/daar-kome...

Islamofiel | 05-09-14 | 22:04

Ben ik de enige die vindt dan GeenStijl begint te zeiken? Overigens is de vijand niet onze 'bestuurders' (Anders Breivik) maar de mensen die onze waarden en normen willen ondermijnen. Het grootste goed, het allergrootste goed wat wij hebben is VRIJHEID, en dat mogen we nimmer opgeven voor wat dan ook. Dus. Richt de pijlen op de werkelijke vijand en ga niet huilen over politici, dat zijn slappe ouwehoeren. Altijd.

Nederland sta op en weiger, onder alle gevallen extremistisch terreur van welke kleur dan ook. Altijd. En geef nooit op.

De Koreaanse Slet | 05-09-14 | 22:00

Ja die mobieltjes staan in portretfoto mode en dat je hierin ook kun filmen is niet de fout van de gebruiker maar van de fabrikant.
Misschien een App maken dat dit niet meer mogelijk is of anders het software herprogrammeren van het mobiel.

Eurotokkie | 05-09-14 | 21:59

Ik naam aan dat we allemaal als zwarte piet komen?

D-boy | 05-09-14 | 21:54

@uithetoosten | 05-09-14 | 21:39
Je hoeft hier niet te komen lutser. En al helemaal niks te typen. Drink een fles azijn en ga je nepvrienden ammuseren geak.

tattooboer | 05-09-14 | 21:54

Speelkwartier op GSTV. Daar isie weer, VanLeeuwen of beter Leeuwin, welp, padvinder. Slaat geen deuk in pakje boter. Verliest elk interview. Gaat daarom nu acteren. Duidelijk les gehad van Castricum, dus erbarmelijk, slecht, zielig buitengewoon zielig. Geëntertaind worden door een leeuw zonder tanden, de Simba van GeenStijl. Onophoudelijk amusant.

uithetoosten | 05-09-14 | 21:39

Zonder het zwarte piet gezever heeft de gemiddelde slavernij-jankende-neger weinig in te brenger, er zullen veel zwarte pieten zijn van beiden kanten.

smdyasc | 05-09-14 | 21:36

Allemaal schuld van de 16-negers...
Wilders iemand?!?!?

Aart Z. | 05-09-14 | 21:33

Het zou bijdragen aan onze koeltoer als de VVS demonstranten allen verkleed gaan als Zwarte Piet.
Zie het al voor me: een veld vol haatjurken, broodmagere AFAs, kaalkopjes en Zwarte Pieten. Confusion galore!

Dhr. de Wit | 05-09-14 | 21:30

Ah gezellig, reaguurders bijeenkomst. Ik zal er zijn in mijn oranje opblaaspak.

Supermatthijs | 05-09-14 | 21:30

Mijn telefoon heeft geen camera, mag ik nou niet komen?
.
.
Wel een draaischijf overigens.

marcoplarco | 05-09-14 | 21:26

Ik neem wel mijn toetsenbord mee.
Als iemand mij dan beticht dat ik alleen durf achter het keyboard van mijn PC krijgt ie vol op zijnen muil met mijn qwerty plank!

wakkere_nederlander | 05-09-14 | 21:26

Telegram, jaja, als het nou een fax was....

faz | 05-09-14 | 21:24

Wees geen miet, film gewoon niet.

Infidelio | 05-09-14 | 21:22

Een oplossing zou zijn om een beeldscherm met superhoge resolutie te nemen. Laten we ergens op een of andere sociëteit waar betrokken ambtenaren en bewindspersonen borrelen voorstellen om de BTW op 4k-schermen af te schaffen. Dan mis je geen resolutie als een filmpje verticaal wordt afgespeeld. Of op de tennis oid. Gewoon informeel. Hoef je niet met petjes op zo'n modderig veld te staan.

7,62x39 | 05-09-14 | 21:13

Ik snap het héél goed en geef dan hierbij ook een opdracht aan allen;
Film de resterende malieveld benutters in hun volle glorie, van dichtbij, van ver af, van voren, van achteren en van opzij. Doe het verticaal en zet ze op dumperT bij! Moge de vredelievendheid van de schermen af spetteren ( of ook niet) maar 20 september moet worden gefilmd, harde terrabytes vol heerlijke malieveld gedruis.

tattooboer | 05-09-14 | 21:11

Oh, ik ben bang dat ik op 20 september niet kan. Bovendien geloof ik niet in betogingen. Het is effectiever om discreet achter de schermen invloed uit te oefenen. Al zou ik zo één-twee-drie niet weten bij wie je moet zijn om VVS aan te pakken.

7,62x39 | 05-09-14 | 21:10

peterdh | 05-09-14 | 20:44 Bedankt voor de tip! Had ik dat maar eerder geweten.

Ramsesz | 05-09-14 | 21:09

Het probleem is niet dat mensen verticaal filmen maar dat er nooit een optie is om een filmpje verticaal af te spelen.

DaRealSwag | 05-09-14 | 21:09

Nauwe Opening | 05-09-14 | 19:53
Bij verticaal filmen is het filmoppervlak even groot als bij horizontaal filmen. Dat is het probleem dan ook niet. Het probleem is dat een verticaal filmpje niet goed op een computerscherm komt. Op een telefoon of een tablet is een verticaal filmpje weer beter te zien.

7,62x39 | 05-09-14 | 21:07

bolkebeer | 05-09-14 | 19:50
Als je dat verticaal filmt komt ie weer horizontaal op het scherm.
Of omgekeerd, kan ook.

ZZP-er | 05-09-14 | 21:05

Maar is er ook kaltgestellt Duitsch bier, ook voor Igor Putkin...

eerstneukendanpraten | 05-09-14 | 21:05

Volgens mij hoef je voor een demonstratie geen vergunning aan te vragen, je hoeft het slechts binnen een redelijke termijn te melden aan de gemeente dat je een demonstratie gaat houden (en waar).

SamKoeman | 05-09-14 | 21:03

Is er een patatkraam? Of brengen ik zelf bammetjes mee?
Kan ik mijn vriendin meenemen? Zijn er dan publieke toiletten?
Nog oude hippies geïnteresseerd om te democraties te participeren? Make love, no VVS!

Zyprexa20mg | 05-09-14 | 21:02

ik kom, met mijn 2 zonen.
VVS bandana's
Vlag die we maakten
2 horizontale zwarte banen (natuurlijk!) Geil wijf in t midden waar je alleen buik van ziet

2emeREP | 05-09-14 | 21:02

Kweenie hoor. Zelfs die prehistorische middeleeuwers van IS filmen horizontaal, dus ben er nog niet uit of bij teken van protest je juist VOOR vvs moet zijn. Maar het is wel op een dag dat werkenden een kans hebben dat ze niet hoeven werken. Aan de andere kant, minder minder VV roepen levert je een nachtje Bubba op vermoedelijk. 1st world problems.

superlutser | 05-09-14 | 20:55

Helaas, geen geld voor de reis, dus veel plezier zonder Miep.

Rest In Privacy | 05-09-14 | 20:55

Ik ben persoonlijk voor verticaal filmen,als cycloop zijnde.

miko | 05-09-14 | 20:52

@Tapu | 05-09-14 | 20:34
Ik weet er nog wel een!

miko | 05-09-14 | 20:51

-weggejorist-

Zyprexa20mg | 05-09-14 | 20:49

@Harry_Witkamp | 05-09-14 | 20:36
Of een varken.

Botte Hork | 05-09-14 | 20:48

@Nauwe Opening | 05-09-14 | 19:53

"Dat je met horizontaal meer ziet is natuurlijk flauwekul. De FoV is namelijk even groot alleen niet horizontaal maar verticaal."

Klopt helemaal, je ziet precies evenveel, verticaal nutteloze lucht en grond... Horizontaal complete context...

Maar evenveel is het :( Maar dat was het punt niet...

peterdh | 05-09-14 | 20:46

Ik kom, ik heb namelijk ooit ook meegedaan aan de GOD ralley's en dit lijkt er veel op!

Ulle Ruttelflut | 05-09-14 | 20:45

Bwah. Je telefoon draaien om een in een ander beeldformaat te filmen. Kun je ook gewoon via de opnameinstellingen doen hoor.

Boyo | 05-09-14 | 20:39

@ --sql error-- | 05-09-14 | 20:32
.
jammer dat jij er nooit in zit!

Glas Koning | 05-09-14 | 20:37

Het werd tijd. Ik zie steeds meer politici met het hoofd op de schouder lopen vanwege dat verticaal filmen.

Islamofiel | 05-09-14 | 20:37

En als we geen last van hamas en isis-fans willen hebben: allemaal een hond meenemen!

Harry_Witkamp | 05-09-14 | 20:36

Hopelijk is geen tegendemonstraties dan. Bedoel, tig man die hun lul demonstratief vertikaal gaan filmen, is geen prettig gezicht.

Wim Venijn | 05-09-14 | 20:36

Een demonstratie, verscholen onder de noemer VVS, tegen de onnozelen in onze regering?

Of ben ik nu te ver aan het denken?

Ik schenk mijzelf en de ander nog wel een glaasje in.

Jasaanhetiskoud | 05-09-14 | 20:36

Nou maakte ik laatst een filmpje van een spuitende geiser op IJsland, keurig horizontaal, maar dat was verticaal toch echt heel veel beter uitgepakt. Enige uitzondering zullen we dan maar zeggen.

Tapu | 05-09-14 | 20:34

Glas Koning | 05-09-14 | 20:25
so what.. er stort zo vaak een klein privé vliegtuigje neer.

--sql error-- | 05-09-14 | 20:32

Bravo! dit is de kracht van Nederland, ieder individueel drama gevoed door het nimby sentiment, eist zijn recht op om te mogen mekkeren in de openbare ruimte. Tegendemonstratie aankondigt voor gelijke rechten voor alle diagonaal filmers uit Scheveningen.

Bertus Brulbroek | 05-09-14 | 20:24

hé, een mug,.. pats!

horsteknots | 05-09-14 | 20:23

ben ik nou de enige die deze grap niet helemaal begrijpt?

--sql error-- | 05-09-14 | 20:20

Wat begon als een demonstratie tegen VVS, eindigde in het van de troon stoten van kalief Jozias. Toch?

Kapitein Stijlvol | 05-09-14 | 20:14

Worden er trouwens pendelbussen in gezet, om de verschillende demonstraties bij te kunnen wonen? Anders moet ik mijn prioriteiten bijstellen in belangrijkheid voor demonstreren. En dan gaat ie van Geenstijl voor, uiteraard.

Wim Venijn | 05-09-14 | 20:12

14:00? Te vroeg, lig ik nog in mijn nest.

brutus68 | 05-09-14 | 20:06

VVS = Veilig Verkeer Syrië?

GroteZaagdildo | 05-09-14 | 20:05

Het OM heeft tijdens de borrel met Van Aartsen nu al alweer een fake-aanklacht opgesteld, ze zullen het telkens opnieuw proberen.

smdyasc | 05-09-14 | 20:04

Ambtenaren die GS wel te woord staan. Het is weer eens wat anders. Of niet Ilse?

padbuffel | 05-09-14 | 20:02

Sympathieke actie. Let's go.

superlenig | 05-09-14 | 20:02

Den Haag? Dat stadje is al decennia verloren..
Eerst Joop den Uyl en nu ISIS.

Ommezwaai | 05-09-14 | 20:01

Ik ben reaguurder dus ik kom niet buiten, laat staan naar een demonstratie buiten mijn dorp.

JehovaGetuige | 05-09-14 | 19:57

Ik doe graag mee,.. maar geen peut om naar de residentie te rijden. Bedank Rutte hiervoor. (en eerlijk gezegd; ik doe liever iets anders met het weekeind)

horsteknots | 05-09-14 | 19:55

Dat je met horizontaal meer ziet is natuurlijk flauwekul. De FoV is namelijk even groot alleen niet horizontaal maar verticaal.

Nauwe Opening | 05-09-14 | 19:53

Ik was eigenlijk van plan om naar de Pro Patria demonstratie te gaan. Maar ik ken mijn prioriteiten, dit is echt wel even belangrijker.
Wees geen faal, film horizontaal!

wakkere_nederlander | 05-09-14 | 19:53

Hoe doe je dat eigenlijk? Horizontaal filmen. Is daar ook ergens een handleiding van?

roze_bril | 05-09-14 | 19:52

Het maatschappelijk belang is duidelijk.

Fijnstoffer | 05-09-14 | 19:51

Het punt is, het is zo lastig om met één hand en de duim daarvan om de virtuele 'record' knop te drukken.

Ramsesz | 05-09-14 | 19:51

Een echte GS reaguurder laat alleen protest zien via z'n toetsenbord.

DirckII | 05-09-14 | 19:51

"Gelukkig is VVS vrij eenvoudig te genezen", VVS wel.

smdyasc | 05-09-14 | 19:50

Mag ik mijn lul nog wel in verticale toestand omhoog steken? Ik lig tijdens het fappen namelijk graag op mijn rug van Leeuwen.

bolkebeer | 05-09-14 | 19:50

Sorry, nee man.

Peauper | 05-09-14 | 19:49

«Alleen Een Paal Film Je Verticaal»

Dhr. de Wit | 05-09-14 | 19:49

Daar zullen vast wel 4 of 5 figuren op afkomen

DirckII | 05-09-14 | 19:49

Ik stuur wel een verticaal filmpje..
Er moet namelijk gewoon gewerkt worden.

Wijze uit het Oosten | 05-09-14 | 19:48

Gaaf.

Ramsesz | 05-09-14 | 19:46

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl