Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Saban Baran had in Turkse cel moeten zitten

sabanijsjeklein.jpgJa dat was zuur he, die LekkerLeven kiekjes van Saban Baran. De plurk die meer dan honderd vrouwen door middel van allerlei gruweldaden dwong tot prostitutie en zijn straf ontliep doordat Justitie hem op verlof stuurde om zijn pasgeboren baby (aaahw liev!) te bezoeken. Toen was de pooier gevlogen, naar zijn vaderland Turkije. Waar de rechter prompt weer een appeltje met hem te schillen had want het was natuurlijk niet zo dat hij daarginds opeens van vrouwenslopend lowlife tuig in een deugdzame, oppassende burger veranderde. Nope, afpersen en witwassen voor de kost! Maar ook de Turkse Vrouwe Justitia maakte hij zijn bitch, gebrandmerkt met zijn initialen: Baran mocht in 2010 op borgtocht weer naar huis. Een kwestie waar Pieter 'is die man echt OVERAL' Omtzigt prompt vragen over stelde in de Raad van Europa, met het vriendelijke doch dringende verzoek dit heerschap subiet weer op te bergen. In ons vorige kiekjes-topic waren wij ietsje te kort door de bocht: Turkije en Nederland hebben weliswaar geen uitleveringsverdrag, maar juridische samenwerking om Saban achter tralies te krijgen is wel degelijk mogelijk. Sterker nog, dit is niet alleen mogelijk maar ook in niet mis te verstane termen toegezegd, ziehier het antwoord op de vragen. Dus. We hebben een stapelfaal van Nederlandse en Turkse rechters. We hebben een A4tje vol toezeggingen en goede bedoelingen. We hebben minimaal honderd slachtoffers van mensonterende praktijken. En we hebben een naar stuk gajes, het middelpunt van dit alles, dat fluitend onder de Turkse zon aan een zwembadje zit met als grootste zorg: zal ik voor op Facebook een zelfie-mugshot van mijn boeventronie maken, of een pica van mijn exquise maaltijd? Mensenhandel, gouwe handel.

Reaguursels

Inloggen

maar eens het bewijs dat vrouwenrechten eigenlijk een soort mantra-speeltje zijn van een groep mannen die er vooral leuke baantjes aan overhoudt. het misbruik van die vrouwen kan die justitiekerels geen reet schelen, zolang zij maar papier, regels, communiqués, uitspraken, evaluaties etc. produceren voor de raden van toezicht waar ze uiteindelijk zelf ook in komen.

minimá-armezusvan.. | 18-08-14 | 09:42

Laf volk die Turken,ze kunnen ook niets ze blinken nergens in uit, niet in de sport te korte beentjes en een te grote blaf muil

h.a | 18-08-14 | 05:50

gutgutgut | 17-08-14 | 23:36
Hij heeft zijn feesboek profieltje al weggehaald. Ik denk dat zolang hij zich redelijk gedraagt en genoeg geld heeft om eventuele problemen te laten verdwijnen hij een heerlijk leventje kan leiden....
Behalve als hij veel (media) aandacht krijgt inderdaad.... Zodat Turkije een beetje de hitte onder de voeten voelt.... Ik sluit me aan bij go GS en ik hoop dat dit nog flink wat aandacht krijgt.....

Graftak | 18-08-14 | 02:21

gutgutgut | 17-08-14 | 23:36

waarschijnlijker is dat held Saban een prominent Grijze Wolf is, wat verkaart dat de d666 rechter hem een vrijlatingsbewijs gaf in de vorm van een verzoek om 'kind te zien'. In Turkeye werd hij ook vrijgelaten dus is een belangrijke islam pion die zich met de gebruikelijke vrouwenhandel bezig houdt. Ziek.

G. Raayer | 18-08-14 | 01:27

G. Raayer | 17-08-14 | 21:26
Ziek.

gutgutgut | 17-08-14 | 23:37

Graftak | 17-08-14 | 21:05
Misschien maakt hij zich nu toch wel zorgen.
Turkije slaat een pleefiguur met hem.
Publiciteit is wel het laatste wat hij kan gebruiken.
Hij zou de eerste niet zijn die zichzelf de das om doet met facebook of twitter.
Go GS.

gutgutgut | 17-08-14 | 23:36

TegenBeterWetenIn | 17-08-14 | 16:34
"Wat kunnen we hieruit concluderen? "
Dat schurken schurkenfamilie hebben.
Bij de Soprano's was dat ook al zo.

gutgutgut | 17-08-14 | 23:32

"maar juridische samenwerking om Saban achter tralies te krijgen is wel degelijk mogelijk"
Dat hebben Donner, Hirsch Ballin en Opstelten dan goed verborgen weten te houden. Al high-fivend. Heeft Baran ze ooit vanuit Instanboel een bedankansichtje gestuurd? Vast wel.

dedeurs | 17-08-14 | 22:57

Zijn appeltjesgl en d666 al gespot met hun 'ich bin Saban Garan' T-shirt??

G. Raayer | 17-08-14 | 21:26

En die vraag werd toen ook al niet beantwoord.

Pa Ramaribo | 17-08-14 | 21:16

Pieter Omtzigt krijgt mijn stem, een politicus die niet in coma in de Franse Riviera ligt en zijn ogen niet in zijn broekzak heeft, kritische vragen stelt en wakker ons land in de gaten houdt verdient gewoon stemmen. Omtzigt voor minpres!

Tuinverlichting | 17-08-14 | 21:07

Het enige echte nare stuk gajes in deze hele geschiedenis, is de Nederlandse rechter die deze crimineel een week naar huis liet gaan, te weten die rechter van het Arnhemse Gerechtshof in september 2009. Waarom is de naam van die rechter nergens te vinden?

Pa Ramaribo | 17-08-14 | 21:05

saban zit nu lekker in zijn bubbelbad champagne te poppen en onze comments te lezen.

Graftak | 17-08-14 | 21:05

Daban zit nu lekker in zijn bubbelbad champagne te poppen rn onze commenta te lezen.

Graftak | 17-08-14 | 21:03

Hij moet een ''ongeluk'' krijgen.
Dat zou een heugelijk iets zijn.

Real Dutch Meat | 17-08-14 | 20:21

"We hebben een A4tje vol toezeggingen en goede bedoelingen."

En Saban heeft smeergeld. Daar kom je een stuk verder mee in dat prachtland.

Morris Stockwood | 17-08-14 | 19:54

Dat zulks ook nog nazaten kan produceren...
Man, man.

Ommezwaai | 17-08-14 | 19:43

Gezien de juridische staat van dienst is de man hofleverancier. De Vrinden wordt de hand boven het hoofd gehouden. Hoere-justitie...bah.

Eigen_Gereid | 17-08-14 | 19:39

Inderdaad een zionistisch complot. Laten we Yasmina Haifi minister van Justitie maken en Fatima "heks op bezemsteel" Elatik burgermeester van Amsterdam.. Dan komt alles goed!!

denoorman | 17-08-14 | 19:19

Het is een Zionistisch complot om de vrouwenhandel in een kwaad daglicht te stellen. Heb ik ergens gelezen. Schijnt echt waar te zijn.

meneer der meneren | 17-08-14 | 19:07

Mwah, een mensenhandelaar is echt geen schurk waar Saban Baran vandaan komt. Eerder gewoon een ondernemer.

Slavenhandel is alleen iets om drukte over te maken in landen als Nederland. Waar regenten en ander slap volk in elkaar krimpt en (gemeenschaps)geld poept zodra een gekleurde oplichter beschuldigingen strooit.

Jan Passant mk2 | 17-08-14 | 19:04

De Aivd mag wel een hit rgelen op die gast zeg. Daarna beetje doorschemeren dat de Aivd erachter zit. Beetje angst á la Mossad stijl creëren. Niet fucken met NL.

Bad Ass Justice | 17-08-14 | 18:56

Keypadheroe | 17-08-14 | 17:59
Terechte vraag. Maar ik ken een hoop atheistische Turken met goedlopende ondernemingen met wie het prima zakendoen is. Geen moskeebezoek, geen eerwraak, geen uithuwelijken, geen buitenlandse indoctrinatie, en af en toe een stamppotje op tafel met bier. Willen ook niet terug naar 'dat Turkije'. Kom er vaak in huis en geloof me, Erdogan en IS mafketels worden de tiefus gescholden. Sommige vrouwen/stelletjes zijn letterlijk 'gevlucht' voor al bovenstaande onzinpraktijken. Waar jij en ik ons terecht zorgen om maken is dat het uiteindelijk een te verwaarlozen groep is, die wel normaal opereert.

chicago river | 17-08-14 | 18:55

@--sql error-- | 17-08-14 | 18:38
Ja natuurlijk wat dacht je? Daar heeft hij recht op. Waarschijnlijk is de uitkeringsinstantie as we speak bezig om zijn rekeningnummer te achterhalen. Die zijn veel efficiënter als BZ.

Bad Ass Justice | 17-08-14 | 18:54

Kunnen we niet gewoon als Nederlandse staat een huurmoordenaar regelen die zijn kleintjes even mee gijzelen naar Nederland, mocht saban deze dan even netjes ophalen kan hij meteen een ketting om ze nek krijgen met een bal van 50 kilo er aan? Schoppen dit tuig van een bootje af 10 km uit de kust. Niemand die hem zou missen. Immers is het zielig voor die kinderen om dat als vader te hebben, die verdienen ook beter.

Da_scorpio | 17-08-14 | 18:53

geen uitleveringsverdrag,
wél een uitkeringenverdrag
?

jimbo888 | 17-08-14 | 18:50

ik neem aan dat z'n uitkering nog wel elke maand keurig wordt overgemaakt naar Turkije? en de ziektekosten vergoeding. en de hoersubsidie.

--sql error-- | 17-08-14 | 18:38

Weg is weg. En hij zal z'n gezicht in NL. of het Schengengebied niet meer laten zien. Laat het Turkije maar uitzoeken.

dr. P. von Orno | 17-08-14 | 18:30

-weggejorist-

Islamofiel | 17-08-14 | 18:30

Bij Allah zal hij zijn recht op 72 maagden wel verspeeld hebben.

Islamofiel | 17-08-14 | 18:30

@miko | 17-08-14 | 18:24
En de Nederlandse staat zorgt op zijn beurt weer heel goed voor hun criminelen. Beter dan voor de ouderen in een verzorgingshuis.

Wim Venijn | 17-08-14 | 18:29

@brutus68 | 17-08-14 | 17:25
Als je vrouwen verkracht,martelt en brandmerkt dan is het al slecht met je gelopen.
het hoeft alleen maar af te lopen.
Maar liever zie ik hem tien jaar doen in een Turkse cel.
Maar dat zal wel niet.

@Ars Vivendi | 17-08-14 | 18:05
De gemiddelde dief verzorgt zijn omgeving beter dan de Nederlandse staat.

miko | 17-08-14 | 18:24

Ars Vivendi | 17-08-14 | 18:05
Erg éénzijdig is het lijstje.
Uiteraard gaat er veel verloren aan 'flauwekul' maar de meerderheid (zie indeling parlement) is het hier blijkbaar mee eens (De VVD bleek vandaag weer in de plus te staan).
Ik kan u het boek 'Oikofobie' aanraden, daaruit zal blijken dat wij dichter bij elkaar staan dan het zich in eerste instantie laat aanzien.

Klier van Bartholin | 17-08-14 | 18:19

Waarom geen peter r de vries of alberto stegelul die hem gaan zoeken ? Durven ze niet zeker

Alberto stegehond | 17-08-14 | 18:16

'.. ook in niet mis te verstane termen toegezegd ..'
Ja, en dat moeten we allemaal geloven want alle Turken staan natuurlijk bekend als zeer betrouwbaar. **kuch**

Thoth | 17-08-14 | 16:51
Dit soort gajes misbruikt alles dat niet-islamitisch is. Daar zit 'm ook het racistische karakter in, maar de politiek wil dat nog steeds niet snappen.

Ars Vivendi | 17-08-14 | 17:46
Ja, en dan met zo'n opmerking dat Saban niet de islam of moslims vertegenwoordigt [=Mourabit modus] en een groeten-uit-Turkije berichtje van Saban erbij met een tekst als: 'Lieve slachtoffers' en “Wij hebben een geschiedenis met elkaar. Daar leef ik al tien jaar mee.[=Van Aartsen modus]"

gaffelbaard | 17-08-14 | 18:15

'Een 'staat' moet er zijn, belasting moeten wij betalen en daar is niks mis mee.'
@Klier van Bartholin | 17-08-14 | 17:56
En als je hetgeen je aan belasting betaalt relateert aan de wijze waarop jouw bijdrage besteed wordt?
Wat zie jij concreet terug van jouw bijdrage aan de staat?
Het wordt besteed aan:
- ambtenarensalarissen, mensen die onzinnige regeltjes voor jou bedenken
- zuidelijke EU landen
- inventaris & huizen voor uitvreters
- levensonderhoud van uitvreters
- overeind houden van buitenlandse banken.
- maak het verhaaltje zelf af en kleur de plaatjes...

Zomaar een greep uit het assortiment...

Ars Vivendi | 17-08-14 | 18:05

Chicago river,
Een ondernemer zoals onze IS aanhangende rijschoolhouder?
Angst of is je "Turkse bakkertje" zo lekker handig en dichtbij?

Keypadheroe | 17-08-14 | 17:59

@Ars Vivendi | 17-08-14 | 17:42
Klopt, en de staat/belastingdienst is net zoals criminelen bang voor maar een paar lieden/organisaties/multinationals.
Dat heb ik gisteravond al zuipende met een paar intern. fiscaal juristen van die lui toevallig opgestoken.

Uw Verzekeringsadvis | 17-08-14 | 17:57

@fleurtje | 17-08-14 | 17:52
Ik ben er één keer geweest. Met een negroïde vriendin. Discriminatie heeft men daar tot ware kunstvorm verheven.
Lomp, ongemanierd, middeleeuws kutvolk.

Ars Vivendi | 17-08-14 | 17:56

Ars Vivendi | 17-08-14 | 17:42
Overdrijven is ook een kunst.
Een 'staat' moet er zijn, belasting moeten wij betalen en daar is niks mis mee.
Echter is 'vadertje staat' geen 'vadertje' meer.

Klier van Bartholin | 17-08-14 | 17:56

Liever een doorgesnoven lul uit Urk, dan een vakbekwame Turk.
had je werkgever dat moeten denken toen je collega werd aangenomen, mijn beste necrosis?

Keypadheroe | 17-08-14 | 17:55

Die term 'justitiële blunder' dekt meestal niet de lading in deze gevallen.
Het is vaak meer keiharde bedreiging en omkoping van o.a. justitie-ambtenaren. En dat komt uiteraard niet zo in de krant, want dat spoort anderen aan om het ook op die manier te proberen en dat willen we niet.

Guy Veropzoudten | 17-08-14 | 17:53

Van mijn leven niet naar Turkije op vakantie, en dat zouden meer mensen moeten doen.

fleurtje | 17-08-14 | 17:52

Saban wordt ooit door 'iemand' nog wel de les geleerd, en zal het niet kunnen navertellen. Wat Turkije doet moet Turkije weten, mits Saban, met in z'n kielzog al die Erdoganlovers, journalistenmoordenaars en Grijze Wolven dan ook nooit niet langer hiernaartoe komen om zoals in Feyenoord de deelraden in hun greep te houden. Maffiakliek.
Blijf maar rondjes rond de Bosporus maken als je zo graag 'voor langere tijd ertussenuit' wilt. Want wel altijd willen terugkeren naar het vaderland.
Wat me weerhoudt van tieren is de goede keerzijde - de Turkse ondernemer.

chicago river | 17-08-14 | 17:48

Ik verwacht binnenkort de Facebookpagina 'Steun Saban Baran'.

Ars Vivendi | 17-08-14 | 17:46

@necrosis | 17-08-14 | 17:37
Zo klinkt het wel af en toe, tomatenplukker met een voorkeur voor uw weet wel.
U heeft gelijk, zal voortaan goed opletten en daar na wellicht kunnen concluderen welk een briljante, en uiteraard zeer nuttige functie, u vervult.

Uw Verzekeringsadvis | 17-08-14 | 17:43

'... tegenwoordig is de 'staat' een zakenpartner die men uiterst scherp in de gaten moet houden.'
@Klier van Bartholin | 17-08-14 | 17:37

Dat vind ik veel te veel eer.
Belasting is geïnstitutionaliseerde diefstal. Dientengevolge is 'de staat' per definitie een criminele organisatie.

Ars Vivendi | 17-08-14 | 17:42

In Nederland doet het er niet meer toe welke burger een andere burger iets aandoet getuige de 12.000 veroordeelden die vrij rondlopen.
Zelfs taakstraffen kan men niet meer naar behoren uitvoeren dankzij de bezuinigingen.
Men zal slechts achter de tralies verdwijnen indien men de 'staat' tekort doet.
Eens was de 'staat' redelijk betrouwbaar, tegenwoordig is de 'staat' een zakenpartner die men uiterst scherp in de gaten moet houden.

Klier van Bartholin | 17-08-14 | 17:37

@Uw Verzekeringsadvis | 17-08-14 | 17:30
Ik zit niet in de 'groenten', ik adviseer je om beter op te letten.

necrosis | 17-08-14 | 17:37

@TegenBeterWetenIn | 17-08-14 | 17:06
Voor zover ik weet zit die familie in turkistan.
En het zou me niet verbazen dat zijn 'vrouw' een Nederlandse is.
Dat is vaak toch het summum voor dat gajes
miko | 17-08-14 | 17:24

Zijn kindjes zijn wel erg lichtblond dus kan kloppen....

Graftak | 17-08-14 | 17:37

"En het zou me niet verbazen dat zijn 'vrouw' een Nederlandse is."
miko | 17-08-14 | 17:24
- Bij het vorige topic wees ik al de op de blonde haren van de/zijn? kinderen, dus vermoedelijk ja.

milky bar | 17-08-14 | 17:37

Ach, als de georganiseerde misdaad in Den Hagabad, ook bekend onder de term "politiek", zegt dat ze 'meer tijd aan hun gezin willen besteden' en 'luiers wil gaan verschonen', zie je dat rapaille ook binnen een jaar in een topgraaiers "baan" terugkomen, waarin ze hun kennis om via het dievenhoofdkantoor, ook wel "2e kamer" genaamd, zo veel mogelijk miljarden naar zich toe te laten vloeien terugkomen.
Een crimineel in de bak bedoelt met "kind zien" gewoon hetzelfde. Voor elke zelfrespecterende d666 rechter is dit een standaard vrijlatingsbefehl...

G. Raayer | 17-08-14 | 17:36

Saban laat weten NL een ontzettend goed land te vinden.

milky bar | 17-08-14 | 17:33

@carramba | 17-08-14 | 17:18
Hoe zo, die eerste was briljant.
En trouwens, vroegah , kreeg zo n erdogan ook gewoon een gaatje tussen de gluiperige oogjes van de Amerikanen

Uw Verzekeringsadvis | 17-08-14 | 17:32

@Graftak | 17-08-14 | 16:52
Kom kom niet zo somber,we kunnen het op zijn minst even proberen.

miko | 17-08-14 | 17:31

@necrosis | 17-08-14 | 17:15
Maak je niet druk dat bedrijf van jou en die turk is binnenkort toch naar de klote, t is voor jou afgelopen met het tomaten en aanverwante meuk plukken.

Uw Verzekeringsadvis | 17-08-14 | 17:30

@TegenBeterWetenIn | 17-08-14 | 16:34
Hun conclusie zal zijn: 'Allah is goed'.
Zo reageren ze ook als zoonlief gestolen spullen naar huis sleept en er 7 tv's in huis staan. En de uitkeringen die ze ontvangen. Of in dit geval, iemand die vlucht naar Turkije met de meest vreselijke misdaden op zijn naam.
Allah is goed.

Wim Venijn | 17-08-14 | 17:26

Ach, met dit soort figuren loopt het vroeger of later toch wel slecht af.

brutus68 | 17-08-14 | 17:25

@TegenBeterWetenIn | 17-08-14 | 17:06
Voor zover ik weet zit die familie in turkistan.
En het zou me niet verbazen dat zijn 'vrouw' een Nederlandse is.
Dat is vaak toch het summum voor dat gajes

miko | 17-08-14 | 17:24

@Graftak | 17-08-14 | 17:16
Dat weet ik niet, waarschijnlijk woont 'zijn vrouw' in een kutbuurt in Nederland en moet ze zich behelpen met een uitkering.
En doe niet zo vijandig, de agressie spat van je comments af....

necrosis | 17-08-14 | 17:23

De gelehe overheid en rechterlijke macht bestaat uit laffe wegkijkers wiens enige belang is dat ze hun muntje iedere maand krijgen overgemaakt en dat ze rond half vijf weer zoetjes aan op huus an kunnen.

très cool | 17-08-14 | 17:23

En de figuur die hem op verlof stuurde, heeft vast nog steeds een goedbetaalde baan bij Justitie, want in Nederland wordt nooit, maar dan ook nooit iemand verantwoordelijk gesteld voor zijn stommiteiten.

MAD1950 | 17-08-14 | 17:23

Enige vraag is waarom iemand op verlof een paspoort krijgt, leverde hij jongentkutjes aan de vermoedelijk perverse Ernst Hirsch Ballin

Bokito ergo sum | 17-08-14 | 17:20

Als mensenhandel verboden is hoe kom ik dan aan een sofinummer en ben ik onderdanige gesteld aan 'boven' de wet verheven politici en koningshuis. Waarom koop ik iedere maand mijn (beperkte) vrijheid af in de vorm van belasting?

toetanchamon | 17-08-14 | 17:20

Vluchten is een mensenrecht. En volgens het gelijkheidsbeginsel zou ik dan ook een dubbele paspoort moeten krijgen, om de mogelijkheid te krijgen om te kunnen vluchten naar een ander land.
Of degene die een dubbele paspoort heeft, die moeten afpakken. Het laatste is wat eenvoudiger.

Wim Venijn | 17-08-14 | 17:19

@carramba | 17-08-14 | 17:17
Inlichtingendiensten.

carramba | 17-08-14 | 17:18

Kan de Nederlands inrichtingingendienst dat beest niet gewoon koud maken?

carramba | 17-08-14 | 17:17

@Graftak | 17-08-14 | 16:59
Ik kan je even niet volgen...
necrosis | 17-08-14 | 17:08
Dus het kind dat ervoor zorgde dat hij vrijkwam woont NIET bij hem in Turkije?
En zijn 'vrouw' ook niet?

Graftak | 17-08-14 | 17:16

@TegenBeterWetenIn | 17-08-14 | 17:06
Op mijn werk loopt er een Turk rond die afgelopen jaar 5 weken vakantie kreeg, niemand anders krijgt meer dan 3 weken.
Hij moest namelijk zijn dienstplicht 'afkopen', dus twee weken 'dienen' en een paar duizend Euro's aftikken zodat hij de komende jaren weer op verkansie kan.
Ik sta erbij en voel me belazerd.....

necrosis | 17-08-14 | 17:15

@Graftak | 17-08-14 | 16:59
Ik kan je even niet volgen...

necrosis | 17-08-14 | 17:08

@Keypadheroe | 17-08-14 | 17:03

Echt, verzin eens iets nieuws. Ik kan die PvdA- en D66-rechter-grapjes werkelijk niet meer aanhoren.

TegenBeterWetenIn | 17-08-14 | 17:07

@necrosis | 17-08-14 | 16:42
@miko | 17-08-14 | 16:37

Precies mijn punt. Ze respecteren niet alleen onze rechtstaat niet, maar ook de waardigheid van de slachtoffers niet. Ik vind dit een heel beangstigende gedachte met het oog op ons integratieprobleem.

TegenBeterWetenIn | 17-08-14 | 17:06

Volgens van Aartsen zijn hier geen strafrechterlijke grenzen overschreden, en is er duidelijk sprake van een zionistisch complot..

number668 | 17-08-14 | 17:05

In Nederland vast PvdA gestemd want de uitkering, naast de verdiensten uit de prostitutie, moest wel veilig worden gesteld.

Keypadheroe | 17-08-14 | 17:03

-weggejorist-

steekmug | 17-08-14 | 17:03

ik las laatst dat vrouwen een beetje onderdrukking helemaal niet zo erg vinden.

Hesselbollah | 17-08-14 | 17:02

necrosis | 17-08-14 | 16:55
Dus bij die kinderen op zijn feesboek zit níet het kind dat zijn verlaat de gevangenis zonder betalen kaart was?

Graftak | 17-08-14 | 16:59

gevalletje voor het internationaal opererend buro"
de losse eindjes". aka BTK.

JoeDoe | 17-08-14 | 16:57

O/T
"Wij konden hopelijk enige troost en een luisterend oor bieden" Welke faal burgemeester slaat zichzelf weer op de borst?
Het moet een vriend van fransje een geweldig land zijn.
Antwoord: http://www.telegraaf.nl/binnenland/22974969/___Saamhorigheid_biedt_steun___.html

toetanchamon | 17-08-14 | 16:57

@Graftak | 17-08-14 | 16:43
Volgens mij heeft hij zijn 'vrouw' alleen maar misbruik om zonder borg de gevangenis te verlaten en te vluchten naar Turkije.
En Turkije levert geen onderdanen uit.
Ik kan me schor schreeuwen of op mijn kop gaan staan, er verandert niets.
Behalve dat we dat stuk uitschot nooit meer toe hoeven te laten in dit land!
Hem opsluiten in een NL gevangenis is een stuk duurder.
En wellicht komt hij daar (in Turkije) ooit de 'verkeerde' tegen.....

necrosis | 17-08-14 | 16:55

Ach, hij heeft alleen niet-moslims gebruikt in Nederland. Zo'n 100 stuks. En daar geven ze niks om...
.
Thoth | 17-08-14 | 16:51

Zijn toch maar kafir hoeren...

Graftak | 17-08-14 | 16:54

@Graftak | 17-08-14 | 16:41
Dat is precies de reden dat ik Turkije niet bij de EU wil...
necrosis | 17-08-14 | 16:47

Dat. Dan is er ook nog de islam, een genocidetje...
.
Plus er wonen zo'n 80 miljoen Turken in Turkije en zoveel uitkeringen kan Nederland nooit opbrengen....

Graftak | 17-08-14 | 16:52

Ach, hij heeft alleen niet-moslims gebruikt in Nederland. Zo'n 100 stuks. En daar geven ze niks om...
.

Thoth | 17-08-14 | 16:51

Zijn feesboek pagina is verdwenen...

Graftak | 17-08-14 | 16:49

Er was een tijd dat de Midnight Express dag+nacht reed nl.wikipedia.org/wiki/Midnight_Express... en schrik aanjoeg;
Echter, times are a changin'... Zo dus ook, als je flink wat vrouwen de tiefus slaat en mishandelt

FredFlinstone | 17-08-14 | 16:48

@Graftak | 17-08-14 | 16:41
Dat is precies de reden dat ik Turkije niet bij de EU wil...

necrosis | 17-08-14 | 16:47

Rechters die de rechtspraak niet serieus nemen en afspraken met Turkije die niets blijken te betekenen.

smdyasc | 17-08-14 | 16:43

Ik mis nog het standpunt van zijn 'vrouw' en kind in Nederland.
necrosis | 17-08-14 | 16:36
Zitten die niet ook in Turkije nu?

Graftak | 17-08-14 | 16:43

@TegenBeterWetenIn | 17-08-14 | 16:34
Wat dat betreft reageert zijn familie hetzelfde als de familie van die 4 moordenaars/ verkrachters in Alanya.
De zogenaamde 'Dolmusboeven'
De vader van de hoofdverdachte liep destijds te schelden dat de 'westerse honden' hem van zijn eer probeerde te beroven terwijl zijn zoon werd verdacht van het verkrachten en vermoorden van Nederlandse vrouwen.

necrosis | 17-08-14 | 16:42

Wat ik stuitend vind, is dat op de geplaatste foto's duidelijk is, dat het de familie helemaal niets interesseert dat de man hier veroordeeld is voor mensonterende misdaden. Wat kunnen we hieruit concluderen?
TegenBeterWetenIn | 17-08-14 | 16:34

Hij zal ze wel verteld hebben (als ze er überhaupt van hebben gehoord) met grote puppy ogen dat hij het niet was, dat het een valse beschuldiging is, omdat hij Turks is dus de schuld wordt op hem afgeschoven etc. Waarop hij dan nog zegt: lijk ik op iemand die zoiets zou doen? Ik respecteer vrouwen! Hoe behandel ik jullie (jullie hebben nu een nieuw huis, auto, geld etc).....

Graftak | 17-08-14 | 16:41

Ach, het waren toch maar kafir-meisjes dus de regering van Erdogan zal daar echt geen punt van maken.

sinar2 | 17-08-14 | 16:41

En zijn ongeletterde inteeltfamilie doet zich nog maar eens tegoed aan een rijke maaltijd gefinancierd door dit stuk stront...

Air van Boven Dorens | 17-08-14 | 16:40

Wel fijn dat ie het land uitgerot is. Zouden er meer moeten doen. Saban's genoeg hier.

Botte Hork | 17-08-14 | 16:39

Turkije zorgt goed voor z´n grijze wolfjes...

MichieldeMuiter | 17-08-14 | 16:39

@TegenBeterWetenIn | 17-08-14 | 16:34
Dat de familie ook de bak in moet?
Luister,de helft van de makelaars en ontwikkelaars in NL weet dat het geld van hun investeerders vuile centjes zijn.
Om maar niet te spreken van autohandelaren en juweliers. Vooral die laatste zijn zo hypocriet als ze groot zijn.
Bloedgeld aannemen,bloedgoud en bloeddiamanten verpatsen maar als ze zelf een keer de sigaar zijn moord en brand schreeuwen.

miko | 17-08-14 | 16:37

Het was dan ook totaal racistisch geweest als we deze man zouden hebben opgesloten als beschaafd land zijnde. * Thee over de heg flikkert *

Botte Hork | 17-08-14 | 16:37

Die zal de lokale politie wel omgekocht hebben...

Graftak | 17-08-14 | 16:36

Ik mis nog het standpunt van zijn 'vrouw' en kind in Nederland.

necrosis | 17-08-14 | 16:36

Begin eens met het afschaffen van dubbele paspoort. En diegene die ooit getoetst heeft dat het wel een goed idee zou zijn om Saban met verlof te sturen een ontslag.

Anoguurder | 17-08-14 | 16:35

Toch gun ik hem wel een cel in Turkije,liever dan schoffelen in Nederland

miko | 17-08-14 | 16:35

Wat ik stuitend vind, is dat op de geplaatste foto's duidelijk is, dat het de familie helemaal niets interesseert dat de man hier veroordeeld is voor mensonterende misdaden. Wat kunnen we hieruit concluderen?

TegenBeterWetenIn | 17-08-14 | 16:34

Sa!!!! Geef die man een Ban.

Ashtrey | 17-08-14 | 16:33

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken