Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Iedereen roept het: WEG MET VAN AARTSEN

wegmetvanaartsen100.jpg Wederom liet Van Aartsen een demonstratie uit de hand lopen, wederom toonden de moslims van de Schilderswijk dat de gemeente Den Haag niet meer de baas is op straat en wederom deed de Haagse politiek er het pijnlijke zwijgen toe toen VanLeeuwen verhaal kwam halen in die grote witwasbak aan het Spui. Kortom: d'r is een heleboel krom in de Stad van Vrede & Recht. Maar vakantieganger Van Aartsen komt er niet meer mee weg. In navolging van het internet, dat al wekenlang om de Scalp van Jozias roept, schrijven nu ook de trage media dat de Haagse burgemeester een slappe dweil is. DEN HAAG RADELOOS, kopt De Telegraaf. In het artikel laat nota bene Ivo Opstelten zijn VVD-collega keihard vallen: ONAANVAARDBAAR, noemt hij de 'ongeregeldheden' in de Schilderswijk. Ook de Azijnbode is radeloos en vraagt zich vertwijfeld af waar Den Haag mee bezig is. De krant is zelfs zo angstig, dat ze meteen redactionele sharia invoeren en om een VERBOD op demonstraties roepen. Lafaards. We zijn benieuwd waar NRC vanmiddag mee komt, en kunnen niet wáchten tot de NOS ergens medio volgende week ook een keer aanhaakt. De Haagse haatbaarden doen ondertussen hun eigen propaganda en presenteren alvast de trailer voor hun aankomende victoriefilm 'De Slag van Schilderswijk'. Om de boel sociaal toch nog een beetje op te fleuren, doen we dit keer geen linkje naar een online petitie, maar kiezen we voor een andere vorm van clicktivisme: GeenStijl deelt de topicpica op grootformaat als gratis avatars uit. Doe mee en plak 'm op je Twitter, Facebook of Grindr-profiel. (Let op: een Nederlandse vlag kan als extreemrechts worden aangeduid in sommige kringen.) Weg met Van Aartsen!

Reaguursels

Inloggen

Wilders' taak lijkt volbracht...

Schaaldier | 12-08-14 | 18:09

Als er hard aangepakt gaat worden en ik zeg áls, zal dat ongetwijfeld de verkeerde mensen overkomen.
Die mensen die tegen ISIS zijn. Die tegen een sharia-wijk zijn. Die geen jihad maar vrede op straat willen. Die mensen.

Stelletje laffe landverraders zitten er in Den Haag.

Joke2500 | 12-08-14 | 15:38

Jazios von Oortsen is toch weg ? De lofbek kon beter door blijven. Pos ap londverroders, bijltjesdog kamt. o=a, a=o

53 n.o. | 12-08-14 | 15:17

Overlastgevers die toch niet werken kun je direct de huur opzeggen en verplaatsen naar Delfzijl of Schin op Geul, spreiding zal direct de overlast doen afnemen.
gebrokenvleugel | 12-08-14 | 11:58

Alsjeblieft zeg, ik ben niet voor niets naar het noorden verhuisd. Los het probleem ter plekke op ipv suggesties te doen om anderen daar mee lastig te vallen.Het is al erg genoeg dat de randstad een nogo-area wordt zonder dezelfde situatie in heel nederland te doen ontstaan. Bovendien stikken we hier al van de asielzoekers, met alle overlast vandien.

B. Randnetel | 12-08-14 | 13:26

@andjing | 12-08-14 | 12:43

Bovendien zouden we met zekerheid moeten kunnen stellen, dat er geen Nederlanders meevechten. Die lui die daar vanuit NL heen gegaan zijn, zullen waren geen Nederlanders, zijn geen Nederlanders en zullen dat ook nooit worden.
Helaas heeft onze overheid in al hun wijsheid besloten dat ze bij terugkomst gewoon hun paspoort mogen houden, traumabegeleiding krijgen, en gewoon weer een uitkering krijgen.

RightOfMind | 12-08-14 | 13:20

RightOfMind | 12-08-14 | 11:08
Herkenbaar. En het zijn je autochtone landgenoten die jou het hardste zullen aanpakken. Voor mij als donkere jongen speelt het nog meer. Tussen 150 man is het niet zo moeilijk om mij eruit te pakken. Verder heb ik met echte rechts-extremisten niet zo veel op en zij waarschijnlijk zeker niet met mij. Er moeten veel meer gewone doorsnee Nederlanders naar toe. Gewoon redelijke mensen die de jihad en bontkraagjesterreur zat zijn. Tot die tijd is het niet safe genoeg. Jammer.

Bigi Bana Boy | 12-08-14 | 13:18

@andjing | 12-08-14 | 12:43
.
Nu de Yanks daar kwistig met bommen strooien, kan het niemand nog veel reedten schelen hoeveel Kaas-Jihadisten zich bij IS aansluiten, toch?...

Brou Is Back | 12-08-14 | 13:13

Burgemeester Jozias van Aartsen maakt zijn vakantie gewoon af en komt niet eerder terug naar Den Haag. Dat zegt woordvoerder Bart Jochems van de gemeente tegen Omroep West. ‘Eind deze week is de burgemeester weer in de stad.’ ‘We hebben een loco-burgemeester en die is goed voorbereid’, zegt Jochems.

Het college wil nog steeds niet reageren op de ongeregeldheden. ‘We willen eerst het plaatje compleet hebben en alle feiten verzamelen.’

Het plaatje en de feiten vind je op Youtube, Jochems:
De Slag van de Schilderswijk. Ik weet niet waar ik me meer voor schaam. Hollands gesponsord Il-laha-Allah tuig of de bestuurlijke laag die dit mogelijk maakt. *Gaat in persoonlijke, quick-cooker, brainstormsessie op de hei* Ik kom er bij jullie op terug.

euromast | 12-08-14 | 12:53

De Tweede Kamer wil opheldering over het aantal Nederlandse IS-jihadisten dat betrokken is bij de bloedige strijd tegen yezidi's en christenen in Irak.

Uit onderzoek van NU.nl blijkt dat CDA en D66 van het kabinet willen weten of er Nederlanders meestrijden in het gebied. De partijen vragen zich af of zij onder de wet internationale misdrijven kunnen worden aangepakt voor deelname aan genocide, oorlogsmisdaden en misdaden tegen de menselijkheid

www.nu.nl/politiek/3849966/kamer-eist-...

andjing | 12-08-14 | 12:43

@gebrokenvleugel | 12-08-14 | 11:51
.
Hahaha, Jozias von Arschloch...

Brou Is Back | 12-08-14 | 12:30

@Outsider-Inside | 12-08-14 | 11:46
.
Ik help het je hopen! Deze omslag moet wel snel plaatsvinden, want de gehoofddoekte broedstoven van de profeet produceren grote aantallen nieuwe volgers...

Brou Is Back | 12-08-14 | 12:28

En misschien kunnen we afspreken met de kaalkopjes en de mensen die van plan zijn om eens flink uit te pakken dat die een tegengestelde route naar de Schilderswijk kiezen. Kunnen die mossels maar kiezen welke kant de stenen op moeten. En kan fatsoenlijk Nederland gewoon rustig laten zien dat het genoeg is.

Petrus Poortwachter | 12-08-14 | 12:26

@le raar 11.24. Toch maar doen, want , nog een bijkomend voordeel, als het Kalifaat een autonoom gebied is, kunnen we ze met een gerichte aanval van de kaart vegen, wegens vijandigheid en is de wijk weer voor welwillenden.

Oud wijf | 12-08-14 | 12:25

DE echte angst is dat er volgende week 10000 Nederlanders door de schilderswijk trekken.. en die week daarop richting Den Haag

(c)ZWITSUL | 12-08-14 | 12:21

Van Aartsen weigert vakantie af te breken

Burgemeester Jozias van Aartsen maakt zijn vakantie gewoon af en komt niet eerder terug naar Den Haag. Dat zegt woordvoerder Bart Jochems van de gemeente tegen Omroep West. ‘Eind deze week is de burgemeester weer in de stad.’

Afgelopen zondag ontaarde een anti-IS-demonstratie in de Haagse Schilderswijk in rellen. De ME moest ingrijpen en arresteerde zes demonstranten. De Haagse SP eiste daarop dat de burgemeester terug zou komen van vakantie. 'We hebben een sterke leider nodig en die missen we', aldus Van Kent. ‘We hebben een loco-burgemeester en die is goed voorbereid’, zegt Jochems.

Het college wil nog steeds niet reageren op de ongeregeldheden. ‘We willen eerst het plaatje compleet hebben en alle feiten verzamelen.’

Bron >http://www.omroepwest.nl/nieuws/12-08-2014/van-aartsen-weigert-vakantie-af-te-breken

andjing | 12-08-14 | 12:15

Ben benieuwd of Geert Wilders in de tweede kamer nog zo wordt weggezet als islamofoob en erger. Wat heeft die man het toch bij het rechte eind gehad, steeds maar weer.

andjing | 12-08-14 | 12:10

@redactie Misschien dat Van Leeuwen in een topic nog wat wil zeggen over de diversiteit van de groep. Die stond erbij en heb ik nog gedag gezegd. (Witte linnen broek, RL polo, oranje pet) Tevens wil Pro Patria, om de schijn van extreem rechts te ontkrachten, voor de 20-ste diverse maatschappelijke groepen verzamelen. Het gaat niet om de noemer, het draait om de gemeenschappelijke deler. Kom van die bank af!

euromast | 12-08-14 | 11:59

Gewoon met een groep van een paar duizend man die Schilderswijk inlopen en elke radicale moslim ongenadig hard op zijn bakkes timmeren.
griffin peterson | 12-08-14 | 11:52

Dat is nu precies wat niet moet, geweld lokt geweld uit.
Schilderswijk dient een normale wijk te worden, voor iedereen toegankelijk en geen no-go Ghetto.
Overlastgevers die toch niet werken kun je direct de huur opzeggen en verplaatsen naar Delfzijl of Schin op Geul, spreiding zal direct de overlast doen afnemen.

gebrokenvleugel | 12-08-14 | 11:58

Gewoon met een groep van een paar duizend man die Schilderswijk inlopen en elke radicale moslim ongenadig hard op zijn bakkes timmeren.
griffin peterson | 12-08-14 | 11:52

Dat is nu precies wat niet moet, geweld lokt geweld uit.
Schilderswijk dient een normale wijk te worden, voor iedereen toegankelijk en geen no-go Ghetto.
Overlastgevers die toch niet werken kun je direct de huur opzeggen en verplaatsen naar Delfzijl of Schin op Geul, spreiding zal direct de overlast doen afnemen.

gebrokenvleugel | 12-08-14 | 11:57

Gewoon met een groep van een paar duizend man die Schilderswijk inlopen en elke radicale moslim ongenadig hard op zijn bakkes timmeren. Daarna in een vliegtuig stoppen (in kooien) en droppen boven Irak en Syrië. Zijn ze eindelijk in het beloofde land en wij van een probleem af. Van onze politiek hoeven we niks te verwachten dus de autochtone Nederlander zal het recht in eigen hand moeten nemen.

griffin peterson | 12-08-14 | 11:52

Hulp van PVDA voor van Aarschloch, "was een bewuste provocatie van Moslims"Dat vindt althans de Haagse PvdA-fractievoorzitter Martijn Balster.
Retardatie neemt gruwelijke vormen aan, een verleende vergunning, vastgestelde route en dan geweldgebruikende elementen in de slachtoffer rol benoemen.
PVDA gaat een gevaar voor onze democratie worden, nee is al een gevaar.

gebrokenvleugel | 12-08-14 | 11:51

Van Aartsen: "Horen" "Zien" "Zwijgen"

double punch | 12-08-14 | 11:51

@ Brou Is Back | 12-08-14 | 11:24

Uit de geschiedenis blijkt telkens weer dat de dingen in een land pas echt gaan veranderen als met name de hogere middenklasse meer te verliezen dan te winnen heeft bij de status quo. En dan kan het ineens snel gaan.

Wat je nu ziet is dat met name de autochtone onderklasse en de snel wegzakkende middenklasse al bijna op dat punt aangekomen zijn en die beginnen nu te demonstreren. De crisis zal inderdaad door allerlei oorzaken (globalisering, euro, slecht onderwijs, slecht bestuur, te hoge belastingen, brain drain, etc.) nog wel een paar jaar aanhouden en daardoor wordt de groep die belang heeft bij verandering steeds groter.

Op het moment dat de hogere middenklasse tot de conclusie komt dat er geen houden meer aan is, draaien zij ook snel bij en dan pas krijg je structurele veranderingen. Overigens heb je best kans dat het dan nog veel slechter wordt dan nu omdat de best georganiseerde groepen dan vaak de macht grijpen (zie bv wat er gebeurde in Egypte na de Arabische lente).

Het is erg jammer dat de Nederlanders vooral hun energie verspillen door steeds elkaar allemaal vliegen af te willen vangen in plaats van nu eens gemeenschappelijk op te treden.

Outsider-Inside | 12-08-14 | 11:46

Prima dat dit in den Haag gebeurt en niet in Almelo of Leeuwarden. De wegkijkende linkse politici hebben nu geen keus. Waar ze ook kijken. Ze zien overal de ellende die hun pamperpolitiek in 50 jaar heeft veroorzaakt. Multiculti "ist gescheitert" zei Merkel al lang geleden. Nu Rutte/Samson nog. Vooral die laatste ziet de bui al hangen als zijn stemvee huiwaarts keert.

Lichtstadfan | 12-08-14 | 11:43

Wat wij nodig hebben in Nederland is een overkoepelende organisatie voor burgerinitiatieven ter bescherming van Nederland en de Nederlandse cultuur.
Met burgerinitiatieven bedoel ik demonstraties, buurtcomite's die strijden tegen de bouw van een moskee, buurtwachten, bescherming van homo's als die geterroriseerd worden, etc. Al deze kleine clubs kunnen dan rekenen op raad en daad en ervaring van de landelijke koepel. En kunnen er grotere vuisten worden gemaakt want al die kleine clubs samen kunnen heel groot zijn tezamen.
Deze organisatie kan dan zonder de schijn van extreemrechts langzaam maar zeker voor grote verandering zorgen. En het moet duidelijk geen subsidieclub worden met pluche bestuurders, maar een vereniging waar de leden voor betalen en ook mede bepalen.

Dhr. de Wit | 12-08-14 | 11:40

@Captain Pervert | 12-08-14 | 09:35
Wees niet naief.
Ze kunnen toch niet met terugwerkende kracht Wilders gelijk gaan geven?
Links zal een demonstratie tegen moslims altijd bestempelen als een ultra rechtse demonstratie.
Ze halen hun stemmers uit die groep.
Zie de walgelijke reactie van PvdA Den Haag:
www.telegraaf.nl/binnenland/22956475/_...

Roadblock | 12-08-14 | 11:38

@Right of mind @Brou is back

Stap af van die mindset!!!! Ik, 35 jaar, koophuis en mijn vriendin hebben ook meegelopen. Er stond inderdaad een pipo met een Vlaamse vlag en zo'n te heet gewassen Hollandse. Dat hou je toch. Ik zat lekker droog voor de buis hier in 010 FEY-ADO te kijken met als toegift het volgen op Geenstijl van de demo. Toen dacht ik, denkend aan de massamoorden, wtf doe ik hier? Daarnaartoe nu. 150 mensen verzamelden zich. Ikzelf liep tussen een Koerd en een mevrouw van 60. In de groep zelf was de sfeer prima. Ik kwam inderdaad meer depri thuis, omdat we de route niet konden afmaken en er meer IS-symphatisanten op de been waren, dan Nederland kan verzamelen. Dat gaat er bij mij niet in. 20 september zijn wij er zeker weer.

euromast | 12-08-14 | 11:37

Wilders gelijk is bewezen. Daar kan geen politicus meer omheen.

mooi geluld man | 12-08-14 | 11:35

Brou Is Back | 12-08-14 | 11:24

Goeie tegel, zal er eens over nadenken.

Maar hee: fucked zijn we natuurlijk nooit, hè, niet bij een beetje tegenwind opgeven.

Magdatkandat | 12-08-14 | 11:29

@XaleX_2 | 12-08-14 | 11:19
Filmpje bekeken. Best goed gedaan, inclusief de frame van extreemrechts t.a.v. betogers.
Benieuwd of er nog steeds wegkijkers zijn die deze intentie willen blijven vergelijken met hooligans.
Nogmaals:
www.youtube.com/watch?v=_xc9rcw039g&a...

atheïstisch stemvee | 12-08-14 | 11:29

kutjebefandijvie | 12-08-14 | 11:14

Ja, precies, dat is hoe wij dingen doen in Nederland. Wij halen iedere keer de lont uit het kruitvat door zelf alvast de boel gecontroleerd te laten ploffen. Controlled demolition indeed. Problemen in R'dam? We nemen een Marokkaanse burgemeester. Agressieve jongeren? We stoppen ze op vechttraining. Mogelijke clash demonstranten? We leiden de demonstratie om.

Het zou grappig zijn als het niet zo triest was.

Magdatkandat | 12-08-14 | 11:25

Oud wijf | 12-08-14 | 10:11
Nee! Geen Gaza in Nederland! Dat zou onmiddellijk het gevolg zijn!
Gewoon het Nederlanderschap afpakken en buiten de grens zetten.

L.E. Raar | 12-08-14 | 11:24

@RightOfMind | 12-08-14 | 11:08
.
Je hebt helemaal gelijk; dat is onze zwakte, we hebben teveel te verliezen. Maar als de crisis nog een paar jaar duurt (en dat doet 'ie waarschijnlijk), kan dat (hopelijk) weleens veranderen. Ik loop ook niet mee in zo'n demo, precies om de redenen die jij aangeeft. De meerderheid van mijn vrienden/kennissen/familie zit nog in de Teletubbie-mode; die denken dat de wereld Teletubbie-land is, waar weliswaar een paar slechterikken rondlopen, maar waar de meeste mensen van goede wil zijn.
.
Dit wereldbeeld projecteren zij ook op Islamieten en, toegegeven, er zijn ongetwijfeld veel Islamieten die geen gezeik willen en gewoon rustig willen leven. Maar hun sociale omgeving dwingt ze om de ideeën van de Islam te volgen en dat houdt in het verspreiden van de Islam tegen elke prijs en op elke mogelijke manier. Liegen (taqiyya) en geweld, zelfs zelfmoord (als je een paar ongelovigen meeneemt), zijn allemaal toegestaan volgens de Kor'an, als het de Islam vooruit helpt. Het ontkennen van alle of enkele deze Islamitische "waarden" wordt gezien als desertie, en het is bekend wat er in een oorlog met deserteurs gebeurt.
.
Dat is het probleem: wij komen niet massaal in verzet, onder dwang van onze (door naïeve waandenkbeelden misleide) sociale omgeving, en de Islamieten moeten, onder dwang van hun (door een zieke religie misleide) sociale omgeving, zich achter de vaandels van hun geloof scharen.
.
Conclusie: we're fucked.

Brou Is Back | 12-08-14 | 11:24

We kunnen wel roepen 'Weg met van Aartsen' maar moeten we niet eens eerst roepen 'Weg met deze ISIS aanhangers'?

MrSquiggles | 12-08-14 | 11:22

Als zelfs de Televaag van Aartslaf al laat vallen, weet je het wel. Die gaat snel weg.

Betonnen Plaat | 12-08-14 | 11:21

@andjing | 12-08-14 | 11:10

Ik ben tegen IS want/en tegen fascisme.

En nu?

De geschiedenisboeken heb je zelf niet helemaal begrepen denk ik.

Bruno Alaska | 12-08-14 | 11:20

Van Aartsen zal over een paar maanden met stille trom vertrekken. En waarschijnlijk zal Den Haag dan een Marokkaan als burgemeester krijgen.
Dit is de politiek anno 2014 in Nederland, wegkijken en de met de vijand heulen....

kutjebefandijvie | 12-08-14 | 11:14

Als ze domnstraties af gaan schaffen, uch, dan maken we er manifestaties van, uch uch.

zimmeradel | 12-08-14 | 11:12

Je hebt meer dan gelijk Van Rossum. Den Haag heeft een sterke burgemeester nodig die de Schilderswijk onder controle brengt en de bewoners er van duidelijk maakt hoe ze zich moeten gedragen.

Ergea | 12-08-14 | 11:11

@ DoorDraaiDeur | 12-08-14 | 10:12

Nee uiteraard bedoel ik niet die wanvertoning zoals laatst in Utrecht: Wilt u PVDA kandidaat 1 of PVDA kandidaat 2 als uw Burgemeester.

Maar gewoon verkiezingen (bij voorkeur direct), dan kan ieder geschikte persoon zich aanmelden en kan het verlammende partij-systeem eindelijk doorbroken worden.

Zie onderstaand overzicht hoe in andere Europese landen de Burgermeester wordt gekozen, dat gaat vrijwel overal via directe verkiezingen of indirect doordat de gemeenteraad de burgemeester kiest.

In Nederland liggen die plannen ook al lang klaar maar dit kroonjuweel van D66 werd door D66 leider Tom de Graaf snel weer ingeslikt en Tom de Graaf liet zich zelf vervolgens - oh ironie - tot Burgemeester van Nijmegen benoemen (zijn vader was ook 10 jaar Burgemeester van Nijmegen). Zo rolt de Nederlandse regentenkaste, die lastige burgers moeten zich er toch vooral niet mee bemoeien, wij weten wel wat goed voor u is.

www.citymayors.com/government/europe_m...

Overigens blijkt uit opiniepeilingen dat ruim 70% van de Nederlanders ook voor de gekozen Burgemeester is:

nos.nl/artikel/606615-veel-steun-gekoz...

Outsider-Inside | 12-08-14 | 11:10

@xspalm | 12-08-14 | 10:57

(( Die extreemrechtsen verpesten het goede initiatief. Voor mij een reden om niet mee te lopen, eerlijk gezegd. Ik wil niet met dat spul geassocieerd worden. ))

Da"s wel een heel slap excuus , In het verre verleden waren er ook al mensen welke er zo over dachten volgens de geschiedenis boeken .

Maar het is misschien ook wel weer leuk als uw kleinkinderen in burka naar school gaan later ?

Alvast wat tips hieronder voor gepaste kleding
i183.photobucket.com/albums/x180/mpfva...

andjing | 12-08-14 | 11:10

Ik hoor hier de roep om demonstraties steeds groter worden. Het probleem waar velen (waaronder ik) mee zitten, is dat ze teveel te verliezen hebben, om met zo'n demonstratie mee te lopen. Als ik mezelf als voorbeeld mag nemen, ik heb een huis, een gezin, op dit moment helaas nog geen baan (maar dat komt nog), en een leuke vriendenkring.
Als ik mee zou lopen, dan wordt ik door mijn omgeving (en de rest van gutlinksch nederland) gezien als racist/nazi/extreem-rechts, terwijl ik enkel en alleen protesteer voor de vrijheid. Overal lopen "spionnen" van links rond, klaar om diegenen neer te sabelen, die voor hun vrijheid wil opkomen, nu nog figuurlijk, maar er komt een dag dat dit letterlijk zal gebeuren.
Noem mij laf, dat mag. Ik hoop dat ik ooit de moed zal kunnen vinden om voor mijn vrijheid te vechten.

RightOfMind | 12-08-14 | 11:08

De media die demonstraties willen verbieden.
...
Diezelfde media die onder geheimhoudingsbelofte aanschuift bij de bilderbergconventies ?
nl.wikipedia.org/wiki/Bilderbergconfer...
...
quote : Journalisten zijn niet welkom tenzij genodigd; wel wordt de conferentie regelmatig bezocht door vaste leden van belangrijke kranten zoals The Washington Post en The New York Times, maar iedereen is verplicht tot geheimhouding.
...
Van niet-afhankelijke media moeten de bilderbergers niks hebben :
niburu.co/index.php?option=com_content...
wacht even hoor ik nu trollen roepen. Niburu-site, hahahahaha
Dit doe ik extra natuurlijk want er zijn ook andere sites die dit melden.
www.nujij.nl/algemeen/bilderberg-club-...
Iedereen kent nog Rupert Murdoch ? Trouwe bilderberggenodigde. Naast vele andere kopstukken in binnen en buitenland.
...
Laat u niks aanpraten mbt. demonstraties afschaffen. Dat komt dit volk alleen maar goed uit in hun kraam.

trotse_atheist | 12-08-14 | 11:07

Maar de oogjes gaan de komende weken wel open. De doos van Pandora is open. ISIS gaat onverminderd door en het oog van de wereld is erop gericht. Zelfs de NPO kan de massaslachtingen niet meer negeren. Heel Nederland zal zien welke vruchten Islam voortbrengt. Heel Nederland zal zien wat ISIS is. En opnieuw zal heel Nederland zien dat appeasement maar tot een ding leidt, meer, meer, meer in plaats van minder.

Parel van het Zuiden | 12-08-14 | 11:06

Deze lieden hebben ons hele systeem kapot gemaakt geleid door partijbelangen en eigenbelang.

Het hele systeem is smeriger dan u kunt bedenken.
Chinook Elsevier | 12-08-14 | 09:44

Ik vrees het ook. Lees voor de lol eens het boek Poetin van d'Hamecourt en daarna FIFA mafia, bij voorkeur in die volgorde. En gisteren op teletekst: "Iljoemzjinov blijft preses FIDE" (schaakbond). De verbanden zijn na lezing meteen duidelijk.
Maar ook de belangen en de *netwerken* tussen FIFA, Adidas, Interpol (!!) en andere grote bedrijven. De belangen, smeergelden, corruptie van topmensen.
NL blijft in die verhalen aardig buiten schot, maar met de huidige globalisatie staat NL echt niet geïsoleerd.
Als je dan naar het Oekraïne-verhaal kijkt, weet je dat dit alleen maar gebruikt woordt voor politieke spinnerij en dat het daadwerkelijk oplossen van de zaak volkomen (v.o.l.k.o.m.e.n) ondergeschikt is.

En Rutte wist dat al toen hij over zijn onderste steen boven begon. En Timmerfrans... ach.

Maar vergeet niet: het zijn de politice waar we zelf op gestemd hebben. En de volgende lichting zit in dezelfde maalstroom.

xspalm | 12-08-14 | 11:05

Is er lokaal en nationaal nog wel een goeie VVD bestuurder in Den Haag?

Boy Cot | 12-08-14 | 11:05

@Brou Is Back | 12-08-14 | 10:50
- - -
Die documentaire kende ik al.

Ik heb het gevaar al vanaf 1980 zien ontstaan, toen de eerste kudtmarokkanen Gouda onveilig begonnen te maken en ze de Hollander steeds lastig vielen op het treinstation. Ik ging in het begin voor mijn studie dagelijks naar Delft op en neer en kwam die etterbakken steeds weer tegen. Inmiddels is dat probleem daar rond het station wel opgelost, wat uiteraard weer kapitalen gekost heeft, want al ons belastinggeld gaat op aan het inperken van de schade van en beveiliging tegen die psychopathische kakkerlakken. Wat overblijft van ons geld komen ze wel stelen bij onze ouderen van dagen, want er bestaan geen grotere lafbekken dan de overtuigde moslimpsychopaat. Persoonlijk zou ik die hele Schilderswijk platgooien, zonder waarschuwing vooraf [wel de nog daar wonende Hollanders eerst stilletjes evacueren], liefst 's ochtends vroeg, als al die kakkerlakken nog op hun nest liggen vanwege het roven 's nachts.

Cosmic Traveller | 12-08-14 | 11:02

Ik voorspel: binnenkort gaat er een kalf verdrinken en pas dán dempt men de put. Niet eerder!

Clown Bassie | 12-08-14 | 11:01

@No Names
Waar hun broeders in islamitische thuislanden ook geweld gebruiken en een steen oppakken voor wanneer ze iets niet bevalt, doen ze dat ook hier. Het is een van de vele voorbeelden waaruit blijkt dat de islam zeer graag van onze vrijheden willen gebruiken, maar dat zij diezelfde westerse vrijheden notabene in ons eigen land niet die van ons zullen accepteren. Het is eenrichtingsverkeer. Door middel van geweld,aanslagen, bedreigingen wanneer bv. iemand kritiek oefent op de islam, proberen ze ons bang te maken. Totdat we net in dezelfde verstikkende verschrikkelijke hellholes leven waaruit zij vandaan zijn 'gevlucht'. Het laat zien dat zij helemaal niet achter onze westerse vrijheden staan, wanneer de islam in Europa meer macht zal krijgen zullen ze die vrijheden ons ontnemen. De islam is een gewelddadige, verstikkende, onderdrukkende, discriminerende geloof en ideologie. Elke vrije westerse autochtone vrouw zou daarin stelling tegen moeten nemen, als zij de vrijheden die zij nu heeft ook nog wilt behouden voor haarzelf en haar kleindochters. Asha kan nu wel zitten zaniken over rolbevestigend kinderspeelgoed in de speelgoedfolder, maar wanneer de islam steeds meer macht zal gaan krijgen in Europa zullen haar kleindochters wel wat andere problemen krijgen dan een speelgoedfoldertje.

Julia | 12-08-14 | 10:59

@Vindefin, 10.25, gebeurt vanzelf, als de geldstromen worden stop gezet en ze de rekeningen niet meer kunnen betalen. Ook ziekenhuiszorg wordt onbetaalbaar op deze manier. Scheelt weer een hoop dure robothanden, als de " rechtbank " daar vonnis gesproken heeft.

@tipo 10.15,ik weet het: hoeft niet/ mag niet. Ik zou zeggen toch maar gewoon doen.
Heeft alleen maar voordelen voor de welwillenden in dit land.
En Jehad strijders uit andere steden, kunnen na terugkeer, vrijwillig en " met een beetje dwang " emigreren naar het Kalifaat Schilderswijkistan.

Oud wijf | 12-08-14 | 10:58

Helder Groentje | 12-08-14 | 10:39
Aanslagen in Brussel, Londen en Madrid vergeten ? Hoe is het nou om met je hoofd in je kont rond te lopen als GroenLinks mens ?
Bigi Bana Boy | 12-08-14 | 10:44
Slecht geinformeerde sufferdjes, met een grote rose bril op hun domme neus, met grote oordoppen in hun flappers, zien niets en horen niets. Totdat ook hun "heldere" hoofd ruw ontwaakt uit de mooie droom. Dan is het te laat...

appelvink | 12-08-14 | 10:58

Bekijk het eens van een andere kant! Vijf jaar geleden nog maar mocht je helemaal niets zeggen in dit land. Een jaar geleden liepen onze nationale helden Asscher en Pechthold door de Schilderswijk en constateerden dat er helemaal niets aan de hand was. Nog korter geleden kreeg Wilders de volledige shit over hem heen nav antwoorden op zijn vraag.
Nu, dank zij Isis en de duidelijke sympathie van de mossels in dit land zal het onmogelijk worden, zelfs voor de fanatieke gutmenschen om weg te blijven kijken.
Wij, als klein landje, zullen geen revolutie teweeg brengen, maar vergis je niet, dit speelt in heel Europa. Overal krijgt men genoeg van dit eisende k*tvolk. En de verrijking van de multicul is een duidelijke verarming gebleken. Ook dit valt niet langer onder tafel te houden.
Als dan ook nog bezorgde Nederlanders de straat op gaan is er wel degelijk vooruitgang te bespeuren.
Wat mij nog wel van het hart moet: Volgens deze site heeft GS bijna 225.000 leden. Voor het overgrote deel leden die het beu zijn om in eigen land de wet voorgeschreven te krijgen door een stel spaghettimonsters. Kom dan onderhand eens van je kloten en ga op 20 september de straat op. Of hang de Nederlandse driekleur uit. Doe iets!

Petrus Poortwachter | 12-08-14 | 10:58

Zelfs de telegraaf noemt Pro Patria al een 'rechtse mars'. Als de kaalkopjes nou thuis waren gebleven, was die demonstratie misschien wat serieuzer genomen - nu wordt het weggezet als een stelletje rechtse gekkies terwijl er ook (enkele) normale mensen tussen liepen.
Captain Pervert | 12-08-14 | 09:35

100% mee eens. Die extreemrechtsen verpesten het goede initiatief. Voor mij een reden om niet mee te lopen, eerlijk gezegd. Ik wil niet met dat spul geassocieerd worden.

Tegelijkertijd is het goed als de NL bevolking (en daar horen de normaal levende moslims, die wél de NL normen, waarden en wetten accepteren, wat mij betreft gewoon bij) zich verzet tegen extremisten en sympathisanten van IS. Als we dit laten gebeuren heb je zeer binnenkort inderdaad gebieden waar de overheid niets meer te vertellen heeft en op een gegeven moment explodeert er dan iets.

xspalm | 12-08-14 | 10:57

@Bigi Bana Boy | 12-08-14 | 10:39

Mee eens. Zo'n Pro Patria demonstratie waar ik de rechts-extremistische gekkies dan maar voor lief moet nemen.. dat zie ik niet zitten. Beetje raar ook als je een pro-Gaza demo compleet veroordeeld omdat er geen afstand wordt genomen van die IS vlaggen zwaaiers.

De extremisten van alle groeperingen staan altijd vooraan. Ik ben redelijk gehecht aan mijn vrijheid en dat principe wankelt nu een beetje.

Bruno Alaska | 12-08-14 | 10:54

Weg met Van Aartsen! Het wordt tijd voor een echte burgemeester met ballen die een einde maakt aan dat schijttuig.

Jandoedel38 | 12-08-14 | 10:53

Waarom staat er ROFLBOT rechtsonder in het blauwe gedeelte van de vlag?

ParanoidAndroid | 12-08-14 | 10:52

Weg met van Aartsen? Kijk uit wat je wenst, een plaatsvervanger zou zomaar op een Saddammetje kunnen uitdraaien....

happysolo | 12-08-14 | 10:52

Radio1: "Waar maken ze zich druk om. Van Aarsten heeft gewoon een vakantie nodig. En een paar jongeren die moeilijk doen ? " Afschaffen die trage media.

Kamervraag | 12-08-14 | 10:51

Als je de Telegraaf moet geloven is de regio Den Haag een kalifaat aan het worden. Zondag waren er 150! IS sympathisanten op de been. En die riepen "kankerjoden".
Dat roepen de ADO supporters al 100 jaar. Die haatbaarden moeten aangepakt worden, geef ze een enkele reis naar het paradijs (IS land) dat ruimt lekker op.

Fisccon | 12-08-14 | 10:51

Iedereen, maar dan ook iedereen die sympathie heeft met ISIS zou deze video eens moeten kijken en nog eens moeten nadenken.
Walgelijk volk, te triest voor woorden.
NSFW en tere zielen.

therightscoop.com...
Maya de Blij | 12-08-14 | 10:42

Ken je nagaan wat ze min of meer met hun " eigen " volk doen. Wat denk je? dat ze ons zullen sparen als de gelegenheid zich voor zou doen?

Dutchmen32 | 12-08-14 | 10:51

@andjing | 12-08-14 | 10:46
"……... De volgende keer staan we er met een veelvoud aan deelnemers! …."

- - -

De demonstraties zullen absoluut in grootte gaan toenemen, de meesten kijken echter nu nog een beetje de kat uit de boom. Zodra het op gang komt, geht es los! Onze zogenaamde volksvertegenwoordigers zullen eveneens aangepakt gaan worden, tot aan het fysieke Binnenhof aan toe. Zij zullen er niet meer mee weg kunnen komen, deze land- en volksverraders.

Cosmic Traveller | 12-08-14 | 10:51

@Cosmic Traveller | 12-08-14 | 10:44
.
Het valt te vrezen dat dit soort burgermilities het enige is dat ons kan redden van de absolute achterlijkheid van het "Geloof van de Vrede"...
.
Kijk en huiver (duurt even, maar is de moeite waard):
.
www.youtube.com/watch?v=krvCQbzPKiI
.

Brou Is Back | 12-08-14 | 10:50

Een uitvloeisel van de huidige democratie in Nederland, te triest voor woorden.

sjaap.marok | 12-08-14 | 10:49

Wat nou NL vlag extreemrechts? De vlag van ons land. Laat die lekker in beeld wapperen...
Die vlag betekent niet 'alle buitenlanders eruit' en laten we dat zo houden. Je mag gewoon staan voor je eigen land. Het woord 'trots' krijg ik even moeilijk uit mijn toetsenbord, maar als je NL vergelijkt met de 195 andere landen, kun je nog steeds trots zijn (maar wel zeer bezorgd).

xspalm | 12-08-14 | 10:48

@Brou Is Back | 12-08-14 | 10:45
van Allo allo. Waar maak je je druk om zeikert

Petrus Poortwachter | 12-08-14 | 10:47

Misschien komt van Aartsen ook ?

zaterdag 20 september
om 14:00

De doelstelling van de laatste mars voor de vrijheid werd nog maar eens onderstreept: De salafistische ISIS aanhang in de Schilderswijk en Transvaal bepaalde wel even voor de politie of de pers hun werk mocht doen en hoe ver het in de grondwet vastgelegde recht van demonstreren gaat.

Wij willen dat de moslim fundamentalistische ISIS aanhang keihard wordt aangepakt! De inwoners in Den Haag zouden vrij moeten zijn in denken, doen en kleden.

De Nederlandse normen, waarden en wetgeving geldend in de Haagse straten. Klinkt normaal, maar het gebrek hieraan werd schrijnend duidelijk 10 augustus.

Mark our words: Wij vragen weer een route aan en die gaat gelopen worden! Wij hebben deze keer geluisterd naar de politie maar dat bleek achteraf de weg van de minste weerstand te zijn. Blijkbaar konden de straten nadat wij afbogen wel vrij geveegd worden.

Wij laten ons niet zoals de politie wegjagen, wij gaan door!

Nodig jouw (FB) vrienden uit! Plaats het door op websites en andere pagina's. Samen staan we sterk!

De volgende keer staan we er met een veelvoud aan deelnemers!

Bron > www.facebook.com/events/1459260184360...

Bron > www.omroepwest.nl/nieuws/11-08-2014/pr...

andjing | 12-08-14 | 10:46

@trotse_atheist | 12-08-14 | 10:33
.
"Never WAIST a good crisis"? Waar heb jij Engels geleerd?

Brou Is Back | 12-08-14 | 10:45

@Parel van het Zuiden | 12-08-14 | 10:17

"…... Ving het gerucht op dat er in bepaalde regio's stemmen opgaan tot het vormen van burgermilities. Nou, dan is wel duidelijk waar het staat."

- - -

Die gaan er zeker komen, ik heb ze al 'gezien' in hun zwarte outfits [met zwarte helmen op] en met zware, automatische wapens om onze burgers en straten te beschermen en verdedigen. De dappere helden van de nabije toekomst. Wij kunnen pas weer normaal ademen als de allerlaatste moslim defintief Europa uitgetrapt is. Waar mogelijk zal ik daaraan meehelpen.

Cosmic Traveller | 12-08-14 | 10:44

@Snowy2000 | 12-08-14 | 10:36
.
Ja, typisch een eigenschap van een propaganda-orgaan van de overheid: alleen dat laten zien dat de zittende macht welgevallig is. Maar het s(linkse) van de NOS is dat zij nog niet openlijk de zittende macht verheerlijken, zoals bijvoorbeeld Russia Today (RT). Dat zou de boel wel verhelderen en (hopelijk) meer mensen doen inzien dat de NOS en propaganda-orgaan is i.p.v. een onafhankelijke nieuwsbron met hoor en wederhoor.

Brou Is Back | 12-08-14 | 10:44

Helder Groentje | 12-08-14 | 10:39
Aanslagen in Brussel, Londen en Madrid vergeten ? Hoe is het nou om met je hoofd in je kont rond te lopen als GroenLinks mens ?

Bigi Bana Boy | 12-08-14 | 10:44

Iedereen, maar dan ook iedereen die sympathie heeft met ISIS zou deze video eens moeten kijken en nog eens moeten nadenken.
Walgelijk volk, te triest voor woorden.
NSFW en tere zielen.

therightscoop.com/horrible-isis-murder...

Maya de Blij | 12-08-14 | 10:42

Van Aartsen is nu een soort omgekeerde Gijs van Hall.

Burgemeester van Hall van Amsterdam werd in 1967 ontslagen omdat hij te hard optrad tegen de provo's ("van Hall ten val") maar van Aartsen treedt helemaal niet op, die gaat gewoon lekker op vakantie.

nl.wikipedia.org/wiki/Gijs_van_Hall

Outsider-Inside | 12-08-14 | 10:41

rien6139 | 12-08-14 | 09:50
Het is toch wel een apart soort hè die faardsen.
Persoonlijk heb ik het meest met de moedige faardsen.Van die faardsen die wel durven zeggen waar de schoen wringt.Het ergste zijn de wegkijkende faardsen,de grote meerderheid onder de faardsen.Die hoor je nooit,houden zich schuil als het lastig gaat worden en slaan zich op de borst als alles weer normaal is omdat ze dat toch maar weer goed geregeld hebben...
Van de laffe faardsen waar jij het over hebt heb je het minst last want je weet tenminste wie het zijn,die kan je gewoon negeren zo je wilt.

swassannuf | 12-08-14 | 10:41

Slappe hap daar in Den Haag. Die Burgemeester moet per direct op stappen en nooit meer een publieke functie bekleden. De schilderswijk zul je moeten aanpakken en dan niet met zachte hand maar alle individuen die zich conformeren aan IS, oppakken en het land uit bonjouren dan kunnen ze mooi in het Kalifaat gaan wonen. Dat is tenslotte wat ze willen, maar niet HIER!

Toetsiemonster | 12-08-14 | 10:40

Media rellen om het rellen.
Wat mooi dat de media in deze zeer sterk aanzet op confrontatie en zich laat misbruiken door een stelletje pubers met grootheidswanen.
Als een stel hooligans lopen te rellen is ineens ook niet Amsterdam Centrum volkomen verloren gegaan.
Doe normaal en hou het in proporties. Een stelletje relnichten uit die wijk gingen lekker los. Zouden daar allemaal stuk voor stuk consequenties uit moeten krijgen, maar dat gebeurd niet.
De burgemeester hoeft niet door media die geen ruk te doen hebben ineens op stel en sprong een puberrelletje in de kiem te smoren.
Ga wat nuttigs doen.

Helder Groentje | 12-08-14 | 10:39

Ik pleit voor een absolute migratiestop voor moslims en gedwongen remigratie voor jihadisten, sympathisanten en "gewoon" criminelen. Doen we dat niet dan zullen, door demografische ontwikkelingen, onze dorpen en steden over 50 jaar branden. Let wel, ik ben bereid goedwillende moslims dan nog gewoon eens kans te geven en zou mijn voorstellen dan ook niet racistisch willen noemen. Maar ziet iemand het al gebeuren in het huidige Europa ? Nee dus. Tot de Westerse bevolking, uit wanhoop, echte fascisten aan de macht helpt. Nee, dan zijn we lekker.

Bigi Bana Boy | 12-08-14 | 10:39

Brou Is Back | 12-08-14 | 10:33

We hebben het dus over de linkse Staatsomroep, die slechts dat in beeld brengt, dat u wel mag zien.

Snowy2000 | 12-08-14 | 10:36

No Mames | 12-08-14 | 10:30

Überhaupt, dat je kranten typt.
"handhaving van de openbare orde prefereert boven de vrijheid van demonstratie"
Daar ben je de kern al voorbij. Want daar waar je de openbare orde handhaaft daar kan een demonstratie ongemoeid doorgang vinden.
Waar zijn we beland in dit land, wanneer mensen die een dergelijk eenvoudige conclusie niet kunnen bevinden echter wel kranten typen?

No Mames | 12-08-14 | 10:34

Politici: 99,9 procent leugenaars en wegkijkers. Een onaantastbaar gilde van grootgraaiers. Vaak enkele jaren rechten gestudeerd, niet afgemaakt en dan meteen een klein baantje en enkele jaren daarna vette kluifjes bij de gemeente, het ministerie, de provincie of hier en daar semi-overheid of NGO's. Zo vanuit het studentencorps en vaak als fils of filles de papa het georganiseerde old boys and girls netwerk in. Ons kent ons en geen vuile was buiten zettende gluiperds. Iedereen die niet met dit zooitje wil meedoen wordt eruit gewerkt door hun gehoorzame managers. Het gaat deze lieden alleen maar om geld en acht, het dondert ze geen zier in welke staat NL verkeert, tenminste als het hun niet raakt. Het zijn van die rekenaars als Lubbers bagatelliserende reactie op de grootste demo oot "er leven 15 miljoen nederlanders hier". Zolang de PVV de meerderheid niet haalt trekken ze er zich ook geen zier van aan, want inderdaad ze zijn via hun partij of dat nu CDA, VVD, GL, D66 etc is, angesloten bij de NMP: de Nederlandse Midden Partij, zoals de smaken bij de AH ook allemaal uit dezelfde multinationale fabriek komen. Georganiseerde misdaad in NL. In NL hebben ze het volk uit elkaar gespeeld. PvdA in het begin wilde niet meeedoen maar de Nieuw Links types wel. En zo begon de oneindige immigratiestroom, zo werden getthos uit elkaar gehaald om de verzetshaarden te doven: jaren 70 begon men de woonwagenkampen uit te dunnen, miljoenen geinvesteerd om ze in een huis te krijgen verdeel door het land; complete volkswijken werden afgebroken met hulp van de woningcorporaties. Alleen de immigrantenghettos niet. Daar zullen ze straks wel weer meekomen. Kost weer gigantisch veel, maar dat intereseert die kliek niet want zij zwemmen toch in het geld. Gewone man mag het weer ophoesten. TUIGH is het. Nooit eens gewoon de waarheid sprekend. Altijd weer uit op gekonkel en eigen gewin. En de NL-ers blijven maar op deze politici stemmen. Ja zolang ze nog hun baantjes hebben. Partij eigenbelang gaat altijd voor nationaal belang. Ondertussen worden we uitgeleverd aan Brussel. Ja dat gebeurt dus door mannetjes als Van Aartsen, de man die zijn rechtenstudie niet afmaakte en wiens vader ook minister was. Schoolvoorbeeld van fils à papa. bahbah.

ecologiste | 12-08-14 | 10:34

Kan ISIS niet beter weg uit Den Haag? zou dat niet meer problemen oplossen?
@zwubu |

U slaat de spijker op zijn kop!

Het is typisch het poldermodel, het ligt aan ons, de politie moet harder optreden, we moeten dit verbieden, ja je was ook in de verkeerde wijk enz enz.. We moeten de problemen niet bij onszelf zoeken! daar moeten we nu mee stoppen want voor dit racistische volk blijkt al 10 tallen jaren geen opvoeding voor te vinden, dat is wel gebleken aan de criminaliteitscijfers!

Het beste is oppakken, de bak in en daarna uitzetten naar hun geliefde zandbak.

Wij moeten ons niet aanpassen aan dit soort! en wij moeten niet willen dat dit soort in ons midden is!

Dutchmen32 | 12-08-14 | 10:33

@william7055 | 12-08-14 | 09:47
.
Hahaha, ja, met het verschil dat iedereen in '40-'45 wel wist dat de Wochenschau pure Nazi-propaganda was... Van de NOS denkt een groot deel van dit naïeve Teletubby-land nog steeds dat het een objectief nieuwsorgaan is!

Brou Is Back | 12-08-14 | 10:33

Een verbod op demonstraties ???
...
komt hier nu de verborgen agenda van de elitaire happy few naar boven ?
Onder het mom van "never waist a good crisis" ?
Is dat niet heel doorzichtig allemaal.
- Eerst van vakbonden papieren tijgers maken.
- Dan nationale staten ontmantelen.
- Vervolgens overal camera's ophangen.
- Dan het internet willen censureren
- En nu om verbod op demonstraties roepen.
...
De burgers moeten onderdrukt worden.
Maar daarvoor moet de boel eerst uit de hand lopen.
...
Is dat datgene waar de van Aartsens mee bezig zijn ?
Want deze slappe vaatdoek wordt nu dan wel naar voren geschoven, maar hij is beslist niet de enige.

trotse_atheist | 12-08-14 | 10:33

Toch een kwestie van een paar shovels richting de Noordzee.

Snowy2000 | 12-08-14 | 10:33

Wel grappig, jullie betalen veel belasting (ik woon niet in NL) en een heel klein beetje van een ieder gaat naar mensen bijna lettelijk op jullie schijten.
En de politiek, die laat dat toe. Want stemrecht gaat boven alles bij links. In ieder geval nog zolang jullie belasting betalen ...

Oerkoendoe | 12-08-14 | 10:32

de oplossing zal wel worden een grotere zak geld naar het tuig in de schilderswijk

kees1960 | 12-08-14 | 10:32

van mij mag hij blijven. Hij laat precies zien (nu voor het grotere publiek en metname journalisten) wat er mis is in DenHaag , zowel bij de bestuurders als de mocro's.
Ik wacht nog op een groot 'incident' in de schilderswijk, daarna mag van mij de hel losbarsten in denHaag.

--sql error-- | 12-08-14 | 10:31

Ben het met je eens hoor Van Rossem, maar ik heb niet het idee dat er ook maar één politicus is die wel zal optreden zoals dat noodzakelijk is. We moeten reëel zijn. Nederland en de Nederlandse cultuur is grosso modo niet klaar om dit soort tuig en excessen aan te kunnen. Maar ook een hardere aanpak zoals in Frankrijk werkt niet. Het is een bijna onoplosbaar probleem omdat we zullen moeten toegeven dat we in feite in oorlog met de islam zijn. En dat zal geen enkele (wereld)leider ooit durfen en kunnen zeggen. Zegt een Westerse leider het wel dan staat de wereld in brand. En zo groeit de moslimpopulatie in onze steden door en zullen ook wij no go area's krijgen zoals je die in Engeland en Frankrijk al hebt. Het onontkoombaar als we geen drastische maatregelen willen nemen.

Bigi Bana Boy | 12-08-14 | 10:31

@DoorDraaiDeur | 12-08-14 | 10:12
Denk dat Outsider-Inside kiezen bedoelde, geen communistisch aanwijzen door het volk...

Smuts | 12-08-14 | 10:30

Levensgevaarlijke zin, "handhaving van de openbare orde prefereert boven de vrijheid van demonstratie".

Zet mij maar eens aan het roer, en dan vertel ik je wel even wat ik onder handhaving van de openbare orde versta, daar lusten de honden geen brood van.

No Mames | 12-08-14 | 10:30

baruch goldsilberman | 12-08-14 | 10:22
Hun Nederlands is al drie generaties slecht.....

RightOfMind | 12-08-14 | 10:27

Je zag toch alweer hoe Nederland rolt, zo'n linkse jongeren werker (verrader) die de optocht extreem rechts noemt omdat onze Nederlandse driekleur te zien was. Het begrijpelijk vond dat het ISIS tuig "hun" wijk verdedigden en voor hun opkwam. Het belachelijk vond dat die demonstratie door mocht gaan en de politie de schuld gaf dat het uit de hand liep.

Kan gelijk die 10 miljoen euro gestopt worden die elk jaar naar de schilderswijk gaat om dat volk een beetje in de samenleving te houden. Wil niet dat mijn gemeente belasting naar linkse jongerenwerkers gaat die opkomt voor ISIS tuig die het verheerlijken dat mannen, vrouwen en kinderen afgeslacht worden omdat ze in een ander spookje geloven.

vinzDH | 12-08-14 | 10:27

Oranje-wit-blauwe vlaggen wapperden op de vloot van admiraal Michiel de Ruyter die Tunis bombardeerden - dat eeuwige zeeroversnest roofde al te gortig. Ook Algiers en Salè kregen hun welverdiende portie.
nl.wikipedia.org/wiki/Barbarijse_zeero...

Dikke kans dat die bebaarde ophits imam Koranknuppels dit stukje VOC geschiedenis, toen ze óók woestijnzand moesten vreten, als een belangrijk haatmotief uitspelen: "se heppe ons eer gesgjond, kankuj*de".

ad pellant | 12-08-14 | 10:27

@sjipsknippert 09:42: De Volkskrant stelt het wel heel raar: alsof de openbare orde prevaleert boven het recht op demonstreren. Nee dus, in principe gaan onze rechten voor. Maar de VK heeft wel een punt; als een demonstratie op een bepaalde plek tot grote onrust zou kunnen leiden, dan kan het terecht zijn om de demonstratie ergens anders te laten houden, als de kans op geweld groot is en de impact op de demo klein. Van verbod is geen sprake.

Maar! In dit geval was er wellicht wel een goede reden om de mars juist daar te houden, om een bepaald deel van de bewoners daar een hart onder de riem te steken. Dat lukt niet vanaf het Malieveld. Slordig ook hoe de VK schrijft over DE bewoners die wezen op gevaren van onrust. Werkelijk? Alle bewoners? Of waren er misschien ook die de mars graag langs de voordeur hadden zien komen?

Muxje | 12-08-14 | 10:26

Goh hoe heeft het zover kunnen komen? En de Nederlandse vlag heeft niets te maken met rechts eerder een Geuzenvlag. Had de heer Wilders toch gelijk al jaren!

wocky | 12-08-14 | 10:25

@Zonietoch | 12-08-14 | 09:52
Kunnen we dan wel taxfree shoppen in de Schilderwijk?

Abu al Uitkering | 12-08-14 | 10:25

Oud wijf | 12-08-14 | 10:11
Wel ook nog even water, gas en licht afsluiten. Binnen 2 dagen lopen ze gillend het kalifaatje uit. Ze kunnen zelf hun reedt amper afvegen. Alleen afbreken, daar zijn ze goed in.

Vindefin | 12-08-14 | 10:25

Een geenstijl-twibbon. Woohoo!

psychonaut | 12-08-14 | 10:24

"De slag om de Schilderswijk" bedoelen ze.

baruch goldsilberman | 12-08-14 | 10:22

Al die bij mekaar gehokte moslims zullen nooit integreren. Twee of zo per straat, wat is daar zo moeilijk aan ?

niks mis mee | 12-08-14 | 10:22

Ach die arme man krijgt zijn orders ook maar vanboven van de Bilderbergertjes.
Hij moet waarschijnlijk die ISIS gasten hun gang laten gaan net zo lang tot ze steeds brutaler worden en aanslagen plegen omdat ze weten dat ze toch met alles weg komen.
Ze zijn op een burgeroorlog of iets uit, waarschijnlijk krijgen we dan een soort Martial law waarin alle burgenrechten worden geschrapt. Dit het favoriete middel van menig dictator om het volk te onderdrukken.

endofdays | 12-08-14 | 10:20

@malin | 12-08-14 | 10:11

Ik ga er niet vanuit dat de Europese politiek ten halve zal keren. De wal zal het schip moeten keren. Die wal, dat zijn wij.
.
En de tijd van zachte oplossingen is voorbij. Die kans heeft politiek jaren geleden laten gaan door het niet willen erkennen van het probleem.
.
Ving het gerucht op dat er in bepaalde regio's stemmen opgaan tot het vormen van burgermilities. Nou, dan is wel duidelijk waar het staat.

Parel van het Zuiden | 12-08-14 | 10:17

@Oud wijf 10:11
We hoeven de Schilderswijk niet als kalifaat te erkennen als de Nederlandse regering het kalifaat in Syrie/Irak erkent. Het is ook verboden om delen van het Nederlandse Koninkrijk onder vreemd bestuur te plaatsen, wat Jozias van Aartsen nu doet. Het is ook verboden om Nederlanders die in vreemde krijgsdienst strijden, hun Nederlandse paspoort te laten behouden.

tipo | 12-08-14 | 10:15

"een Nederlandse vlag kan als extreemrechts worden aangeduid in sommige kringen" Man man man, het moet niet gekker worden, ik ben niet zo van nationalisme en en al helemaal niet van rechts-extremisme, maar een Nederlandse vlag hoort gewoon bij Nederland, dus die kringen die "een Nederlandse vlag als extreemrechts beschouwen" hebben dan in Nederland ook helemaal niets te zoeken, hun paspoort afpakken en het land wegschoppen.

Wonderful-Life | 12-08-14 | 10:15

Moslims klaagden trouwens over de prinsenvlag, de oranje wit blauwe vlag... Stelletje hypocriete teringlijers.

Vlag die misbruikt is door de NSB maar onze voorouders met trots hebben gedragen door de eeuwen heen.

LangeTijdGeleden | 12-08-14 | 10:13

Outsider-Inside | 12-08-14 | 10:05

Het succes in Utrecht vergeten? Twee kandidaten, allebei zelfde partij? 9% opkomst? Vergeet het maar, gaat niet lukken.

DoorDraaiDeur | 12-08-14 | 10:12

Misschien niet zo'n gek idee van de Schilderswijk een kalifaat te maken.
Vandaag mee beginnen graag:
- Nederlands paspoort inleveren graag
- alle uitkeringen stopzetten, want soevereine staat!
- groot hek om de wijk, als nieuwe grens
- bewoners mogen uitsluitend " Nederland " met een visum in , aangevraagd in 3 voud.
Ik zou zeggen doen!

Oud wijf | 12-08-14 | 10:11

Parel van het Zuiden | 12-08-14 | 10:01

Ik zei het 15 jaar geleden al, toen Job Cohen de fundamenten legde voor een MO conflict in Amsterdam.
Wij zullen ons uiteindelijk precies hetzelfde gaan opstellen als Israël willen we het overleven, omdat bij die islamitische volkeren geen enkele andere aanpak werkt.
Wij hebben als oplossing vooralsnog de power om de wet te veranderen en de islamitische geweldenaren van het continent te kinkelen; met vereende Europese krachten zou dat lukken.
Maar wat zou zwaarder wegen betreffende de levens en leefbaarheid voor Europeanen, denk jij: de handelsbelangen, of de overtuiging van de naïeve politici in Brussel dat het wel in orde komt?

malin | 12-08-14 | 10:11

Kunnen we niet gewoon heel Den Haag, compleet met ambtenaren, politici, Schilderswijk en Haagse Harry's, afsteken en de zee in duwen tot buiten de territoriale wateren?

Brou Is Back | 12-08-14 | 10:11

Daadkrachtig op vakantie gaan kan hij. Hij houdt het goed vol, terwijl zijn stad in brand staat.
Vakantie wil ie? Vakantie ie krijg ie. Maar dan wat langer dan een paar weekjes wat mij betreft. Wat een totale faalhaas en lamlul eerste klas.

Wim Venijn | 12-08-14 | 10:09

Pek.
Veren.
Oprotten landverrader!

wakkere_nederlander | 12-08-14 | 10:09

@eerstwippendankleppen 09:50
Bij die naam lopen de tranen mij de broek in.

fuckje | 12-08-14 | 10:06

Ja weg met van Aartsen en laten we daarna de nieuwe Burgemeester gewoon zelf KIEZEN, zoals ook in de rest van Europa en de wereld gebeurt.

Weg met die benoemde partij-fossielen.

Outsider-Inside | 12-08-14 | 10:05

DEN HAAG - Ondernemers aan de Hoefkade in de Haagse Schilderswijk hebben schoon genoeg van de demonstraties in hun buurt. Een betoging van de beweging Pro Patria liep zondag bijna uit op een confrontatie met buurtbewoners. De ME voerde daarna charges uit. Het bezorgde de winkeliers een dag zonder omzet, en het bezorgde de Schilderswijk weer een deuk in de toch al negatieve reputatie.
www.omroepwest.nl/nieuws/11-08-2014/on...

Jan Leul | 12-08-14 | 10:04

-weggejorist-

Jan Leul | 12-08-14 | 10:02

Als je het zo terug ziet is het wel razendsnel gegaan. In antwoord op het toch nog wel recente bezoek van Wilders, wist men toch te melden dat er niks aan de hand was. Niet alleen Jozias moet weg:

nos.nl/artikel/508330-geen-sharia-in-s...

netniet | 12-08-14 | 10:01

malin | 12-08-14 | 09:46

Als Van Aartsen opgerot wordt, komt er eindelijk een burgemeester die hier wat aan gaat doen....... Oh wacht, dit is Nederland.

RightOfMind | 12-08-14 | 10:01

Net zolang 'de-escaleren' tot de shit aan de lippen staat.
Nu komt het moment om kleur te bekennen en blijken Sjaak en Sjaan alleen te staan ...

gentle giant | 12-08-14 | 10:01

Overigens is Van Aartsen slechts een van velen binnen VVD, PvdA, CDA, D66, CU, GL. "Appeasement at any cost" is eigenlijk meer een mentaliteit, een breed gedragen mentaliteit.
.
Het heroveren van onze straten, onze wijken, onze steden zal een andere mentaliteit vergen. U hoeft dus ook niet eens te hopen dat een stem op deze partijen tot verandering gaat leiden.
.
Een fatsoenlijke stem is een stem op meer "appeasement". ISIS sympathisanten in andere Nederlandse steden zullen snel Haags voorbeeld volgen als er geen lijn getrokken wordf.
.
Vergist u niet. The enemy is within the gates.

Parel van het Zuiden | 12-08-14 | 10:01

Hij is toch op vakantie nu? Gewoon z'n contract nu verscheuren en salaris stopzetten. Kijk maar hoe snel hij terug komt en dit gaat proberen 'recht te zetten'.

LangeTijdGeleden | 12-08-14 | 10:01

Gadverdamme, wat een ongelooflijk arrogante faalhaas. Schakel de Marechaussee maar in en haal die man naar huis. Of nee, fax hem liever dat hij helemáál niet meer hoef terug te komen en dat we iemand van ProPatria op zijn stoel zetten. "Gelieve ketting af te doen en deze per post te retourneren aan bekende adres - Dank".

milky bar | 12-08-14 | 10:00

@ Zonietoch 09:56

Vergis je niet in Rutte want die heeft al meer dan drie week niet meer geslapen want hij zou niet rusten aleer de daders van de laffe aanslag op MH17 zouden zijn opgespoord. Die is nu dus helemaal kapot want dat opsporen schiet niet echt op. Oh wacht...

eerstneukendanpraten | 12-08-14 | 10:00

Mariniers in die wijk en van deur tot deur dat pleurisgajes oppakken.
"Jozias,wij willen DenHaag terug".

R.B.Scott | 12-08-14 | 09:59

Van Aartsen heeft gewoon van hogerhand de opdracht gekregen om op vakantie te blijven , om het zo af te kunnen doen als een onbenulligheid. Even wachten op de volgende saria wijk.

snapdragon | 12-08-14 | 09:59

He, je kunt ook nooit meer eens lekker op vakantie. Word je terug geroepen.
Hij zal wel denken: "Bekijk het maar! Ik ben op vakantie."

koeberg | 12-08-14 | 09:58

De inleiding tot de derde wereldoorlog is begonnen. Dit is niet meer om te keren. Ik ben bang dat dit gruwelijk uit de hand gaat lopen. Zeker nu ik het filmpje over " de slag van Schilderswijk" gezien heb.
Maar eens kijken of ik ergens politiek asiel kan aanvragen.

RightOfMind | 12-08-14 | 09:57

Ik durf mijn grindr-profiel niet meer te bekijken want stel je voor dat Onno Hoes weer een selfie van zijn goddelijk lichaam naar mij heeft gestuurd...

eerstneukendanpraten | 12-08-14 | 09:56

@fuckje @eerstneukendanpraten net zoals ze Rutte zo zien? Alleen nog maar slappe hap bij de VVD.

Zonietoch | 12-08-14 | 09:56

Mmmm, dat is waar ook.
Nog totaal geen reactie gekregen van een van onze grootste politieke huichelaars D66’er Pechtold !!

wake-up-pete | 12-08-14 | 09:56

De oorlog tussen radicale moslims en de rest heeft straks de hele wereld als oorlogsgebied. We zijn genoodzaakt om mee te doen. Een moslim is als de dood voor als zijn hoofd wordt afgehakt, want anders komt ie niet in 1 van de vele hemelen van Allah. Dus we stellen voor, of kopvoddenbelasting, of homo worden of kop eraf.

Rest In Privacy | 12-08-14 | 09:54

@rien6139 | 12-08-14 | 09:50
Ja extreemrechtse leuzen. Hoe wou jij die oproepen van dat IS-tuig anders kwalificeren dan? Of kunnen alleen boze blanke mannen met snor extreemrechts zijn?

atheïstisch stemvee | 12-08-14 | 09:54

@malin | 12-08-14 | 09:46

Maar hij kan wel optreden. Dat geldt voor iedere burgemeester. En over tijd al optredende, veranderen dingen. Zoniet, dan ligt de bal bij Den Haag. We hebben het immers over dubbelpaspoorters.
.
Vergt slecht politieke wil en een beetje leiderschap.

Parel van het Zuiden | 12-08-14 | 09:54

Terug van vakantie komt er een persbericht dat Van Aartsen met pensioen gaat. Dit heeft dan echt serieus niets te maken met de staat van zijn stad. Echt waar. Erewoord enzo. Ohja en hij had dit besluit dan al gecommuniceerd voor hij met vakantie ging maar dat mocht toen nog niet openbaar gemaakt worden.

Mesmer | 12-08-14 | 09:53

Jozias blijkt totaal ongeschikt. Maar hoe groot is de kans dat de opvolger wel geschikt zal blijken? Of zijn opvolger? Of zijn opvolger? Of zijn opvolger?

DeSjaak1000 | 12-08-14 | 09:53

VVD-er Van Aartsen. Inderdaad de Chamberlain van deze tijd. De trage media NOS, Tros, Avro, Radio 1 (Vara is blijkbaar op vakantie in een ver land) willen geen woord wijden aan de anexatie. Kijken of EO-vrienden K&B het vanavond wel aandurven.

Kamervraag | 12-08-14 | 09:52

Valt Schilderswijk nog onder de EU? Als van Aartsen zomaar stukjes Nederland weggeeft moet hij ook thuisblijven om uitleg te geven hoe wij Schilderswijk nu moeten zien en door welke bril.

Zonietoch | 12-08-14 | 09:52

Op naar de 20ste en dan doorlopen! Kijken wat er dan voor reactie komt. Wordt het tegenhouden, omleiding of de demonstrant die vergunning heeft oppakken ipv rellende jongeren die stadsdelen blokkeren voor alles en iedereen ook voor het "gezag"
** braken doet **

Flightless bird | 12-08-14 | 09:51

"De slag van (om is beter) de Schilderswijk."
.
Klinkt als een klus voor het korps mariniers. Geschikt [x]

Parel van het Zuiden | 12-08-14 | 09:51

@ fuckje 09:36


Net als Peter Rehwinkel zeker...

eerstneukendanpraten | 12-08-14 | 09:50

Telegraaf zijn ook laffaards: "De lijst met incidenten wordt iedere week langer: weggepeste psychiatrische patienten, fans van terreurorganisatie ISIS die een kalifaat willen stichten in de schilderswijk, openlijke jodenhaat, geweld tegen journalisten en demonstranten "met als klap op de vuurpeil
(??) extreemrechtse leuzen".

rien6139 | 12-08-14 | 09:50

Geen stijl, tendentieus, ongefundeerd en nodeloos kwetsend.
Voeg daar als eretitel aan toe VASTHOUDEND.
Te lang zijn ze met zwijgen en wegkijken,onder hun verantwoordelijkheden uitgekomen, maar langzaam dringt het door, die goede tijden zijn voorbij, met dank aan.....

Dropke | 12-08-14 | 09:49

De Leeuwarder Courant (een soort Friese vertaling van het AD) heeft een heel verhaal over het stoppen van demonstraties in woonwijken. Kennelijk is dit verhaal in de Volkskrant ingekort tot 1 alinea.

frank87 | 12-08-14 | 09:49

NOS das tegenwoordig zo,n beetje de equivalent Deutsche Wochenschau 40-45 tog?

william7055 | 12-08-14 | 09:47

@Jerolimo | 12-08-14 | 09:38
De gemeenteraad kan het vertrouwen in de burgemeester opzeggen, dat is al vaker gebeurd na wanbeleid. De burgemeester moet dan meestal vertrekken.

Ken uw wetten.

rara | 12-08-14 | 09:46

Apekool.
De moslims schoppen stennis in elk land in Europa. Jozias ontslaan lost dat probleem van de gewelddadige islamitische immigranten niet op.

malin | 12-08-14 | 09:46

Mee eens met die slappe lul allemaal daar in het parlement.

GeargeSears | 12-08-14 | 09:45

'De Slag van Schilderswijk'.... Wie denken ze dat ze zijn, de profeet en zijn 40 rovers in de zevende eeuw?

Abu al Uitkering | 12-08-14 | 09:44

@M_Bulu | 12-08-14 | 09:34
Pensioen? Wachtgeld zal je bedoelen.

rara | 12-08-14 | 09:44

sjipsknippert | 12-08-14 | 09:42

Ik zie nog wel gebeuren dat dit het beleid wordt.. Met de smoes 'openbare orde' kan je veel maken als bestuurder in Nederland.

BeroepsDelinquent | 12-08-14 | 09:44

De grootste schuldigen zijn de door u gekozen volksvertegenwoordigers, deze groep
met een ruggengraat van een naaktslak heeft voor deze situatie gezorgd.

Ook nu weer trekken deze onnozelen ons naar een wereldoorlog toe o.l.v de Bilderbergers, grootbanken, multinationals, wapenindustrie.

Je zou toch verwachten dat onze geschiedenisleraar beter moet weten, maar die is ook nog niet droog achter zijn oren.

”Politiek is smerig, het is allemaal veel vuiler en vunziger dan mensen denken.” Dit waren de woorden
van een van onze grootste politieke huichelaars D66’er Pechtold.

Dit is nog maar het begin van alle ellende die we geïmporteerd hebben en u stemde telkens weer opnieuw op deze hypocriete huichelachtige zelfverijkers.

Deze lieden hebben ons hele systeem kapot gemaakt geleid door partijbelangen en eigenbelang.

Het hele systeem is smeriger dan u kunt bedenken.

Chinook Elsevier | 12-08-14 | 09:44

Alsof Flopstelten wel doortastend is, enkel en alleen door "Onaanvaardbaar" te roepen. Ook deze wegkijkflapdrol staat garant voor "overgaan tot de orde van de dag" en voor hem is dat vooral zijn pedoverdachte vriend Joris Demmink buiten justitiele vervolging te houden.

Ridde Rogter | 12-08-14 | 09:44

Alsof we uitspraken van Opstelten serieus moeten nemen. Die gaat Van Aartsen echt niet laten vallen.

Guy Veropzoudten | 12-08-14 | 09:42

Bij de azijnbode zijn ze helemaal gek geworden. Ik wil kunnen demonstreren op iedere plek in Nederland waar ik wil. Als de vreemdelingen die daar wonen er niet tegenkunnen dat wij Nederlanders dat willen rotten ze maar lekker op want dan horen ze hier niet. Waarom is het voeren van een nederlandse vlag verdacht terwijl data Isis tuig met zwarte vlaggen mag rondlopen?? Wordt onderhand kotsmisselijk van dat weg met ons gedrag.

sjipsknippert | 12-08-14 | 09:42

Als Opstelten roept dat iets onaanvaardbaar is, houdt dat vervolgens in dat hij er niets aan gaat doen.

Barani517 | 12-08-14 | 09:41

Laffe wegkijker Van Aartsen komt straks met als maatregel dat Den Haag verboden gebied wordt voor niet-moslims.

smdyasc | 12-08-14 | 09:38

In Nederland worden burgemeesters niet gekozen en al helemaal niet weggestuurd na wanbeleid. Zou toch heel bijzonder zijn als het een keertje anders was?

Jerolimo | 12-08-14 | 09:38

Er is nu al vrij nauwkeurig te voorspellen waarmee de Vonmeerschoutse Beobachter vanmiddag komt:
-
A:'het zijn er maar vijftien'
-
B: 'ze worden niet gehoord'
-
C: 'het zijn hoogopgeleide jongens en goede huisvaders'
-
D: 'ze zoeken de randen op met hun huisadvocaat, moet kunnen'
-
E: 'niet erger of gewelddadiger dan de gemiddelde ADO supporter, en die houden wij ook al dertig jaar buiten het cachot;
-
F: 'kost geen duit meer of minder dan de gemiddelde NL hooligan'
-
G: 'gewoon meer uitkering, grotere huizen en meer eigen scholen geven, dan gaat het vanzelf over'

bisbisbis | 12-08-14 | 09:37

De eerste dode moet nog vallen. Pas dan zal van Aartsen een Melkertje doen. Die dode is nog niet gevallen, dus speelt hij nog steeds met zijn piemel voor een spiegel.

Rollins | 12-08-14 | 09:37

Kwartiertje geleden een VVD-er op radio 1, hij vindt van Aertsen een sterke leider!!

fuckje | 12-08-14 | 09:36

Zelfs de telegraaf noemt Pro Patria al een 'rechtse mars'. Als de kaalkopjes nou thuis waren gebleven, was die demonstratie misschien wat serieuzer genomen - nu wordt het weggezet als een stelletje rechtse gekkies terwijl er ook (enkele) normale mensen tussen liepen.

Captain Pervert | 12-08-14 | 09:35

"Kunnen niet wáchten tot de NOS ergens medio volgende week ook een keer aanhaakt." LOL.

Rest In Privacy | 12-08-14 | 09:35

Kan ISIS niet beter weg uit Den Haag? zou dat niet meer problemen oplossen?

zwubu | 12-08-14 | 09:34

Jozias wordt 67 dit jaar, ik verwacht dat hij binnenkort z'n pensioen aankondigt en dat Den Haag daarna een nieuwe burgemeester krijgt.

M_Bulu | 12-08-14 | 09:34

De hamvraag: wie gaat hem opvolgen ? Die Loco burgemeester ? Of een andere parel ?

RegseHippy | 12-08-14 | 09:34

Opstelten vindt weer wat onaanvaardbaar. In deze man ben ik misschien wel het meest teleurgesteld.

metdedag | 12-08-14 | 09:34

Jozias van Aartsen! Kom onmiddellijk onder dat bureau vandaan!

VanBukkem | 12-08-14 | 09:33

Laf ,deden ze in de 2e wereldoorlog ook al ,lekker de andere kant opkijken en de Joden uitleveren .Niks veranderd ,door die uitvreters in Den Haag.

fleurtje | 12-08-14 | 09:33

Weg met deze arrogante flapdrol!
En geef daarmee meteen een signaal af aan al die bestuurders die denken dat je uit de problemen kunt blijven door ze niet te willen zien.
Aftreden! NU!

L.E. Raar | 12-08-14 | 09:33

Hij is weg momenteel, laat dat maar zo blijven

Bokito ergo sum | 12-08-14 | 09:33

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland