
Goed nieuws! "Twee mensen aangehouden ivm pro-Gazademonstratie in Den Haag van 24 juli. Worden verdacht van strafbare uitingen (OM)." Zojuist binnengekomen als ANP Persalarm, dus dan is het belangrijk nieuws. Volledig ANP-berichtje
HIER. "Twee tolken vertaalden los van elkaar teksten die door het OM als strafbaar worden gezien", lezen we. Duurde een week, maar dan pak je ook een antisemitische haatzaaier of twee. Zijn we nu blij? Mwa. Deze plotse daadkracht doet vermoeden dat burgemeester Van Aartsen, na het misbruiken van de griffie om zijn eigen kwootjes met voorrang
bij de pers te krijgen, nu ook het Openbaar Ministerie voor zijn eigen hachje inzet. Want wanneer hoor je nou ooit dat er een week na een demo ineens nog arrestatiedaadkracht wordt getoond? Van Aartsen heeft eindelijk door gekregen dat alleen maar piepen dat hij het allemaal zo erg vindt
voor zichzelf, de kwestie niet heeft opgelost. Maar wat heeft de slapende regent wakker gemaakt? Was het de petitie die roept om zijn vertrek (en inmiddels ruim
17.000 handtekeningen telt). Was het de internationale aandacht voor antisemitisme in de stad van Vrede en Recht bij
The Daily Beast en
Newsweek? Is het de
brandbrief van het Simon Wiesenthal Center aan MinPres Mark & Ome Roon over het labbekakkerige gedrag van Judas van Aartsen? Waren het de
bestuursrechtelijke argumenten op GeenStijl, waaruit blijkt dat Van Aartsen zijn bevoegdheid niet gebruikte terwijl hij wél de mogelijkheid had, en achteraf de griffie misbruikte voor een propagandaspelletje? Hoe dan ook, de repo die Nieuwsuur gisteren uitzond (zie hieronder) was blijkbaar niet voldoende om Van Aartsen uit de wind te houden. Dus zijn er alsnog twee haatbaarden van de straat geplukt. Nu de belagers van de vrije pers nog, want daar horen we nog steeds
geen woord over.
Reaguursels
InloggenZe zijn trouwens allebei na een paar uurtjes weer heengezonden. Ze hadden spijt betuigd, en beloofd nooit meer zo direct te zijn. De nobele detectives waren ontroerd, en in samenspraak met Jozefien van Aarsloch zijn Abu-KabelSlot en Abu-BakkieDoen heengezonden met de welgemeende excuses van Politie/Burgemeester & Wethouders en de 2e kamer. Terwijl Abu-KabelSlot de fietsen ging pakken, nodigde Abu-BakkieDoen Jozefien uit voor een koppie thee...
Welke 2 waren het? Abu-BakkieDoen en Abu-KabelSlot?
twee al opgepakt...???
Van Aartsen weet wel van aan pakken.... de held.
-weggejorist-
Er gaat niks boven bisonkit. Geen Haagse politicus die zonder kan. Van Aartsen heeft aandelen in die handel.
Zo toe maar twee stuks van die hele groep. Gevalletje dweilen met de kraan open. Wat dachten ze laten we er maar twee aanhouden om het gepeupel tevreden te stellen?
Maar,maar... die Arabisch sprekende politieagent zei dat hij niks ongeoorloofds had gehoord. Wordt hij nou ook op het matje geroepen bij zijn baas? Sowieso lijkt me een bezoekje aan Schoonenberg (wat leuk om te horen) aan te bevelen, als ook een opfriskoersoes Arabisch.
Sjongejonge, het kost wel een heleboel tijd, energie en frustratie alvorens een paar wegkijkende politici in aktie komen. Iets met ambtenaren enzo ?
En nu maar afwachten als Willem Jebbink zelf eens als onderwerp van deze protesten wordt gebracht. Dan piept hij wel anders met zijn quasi politiek correcte opmerkingen. Het loopt dan dun door zijn broek. Mafkees!!
Komt het tóch nog allemaal goed!
nos.nl/artikel/681450-om-grijpt-eerder...
Stormageddon | 31-07-14 | 15:33
De Indy's, AFA's en IS'en van deze wereld zitten met een klein probleempje. Het zielige volk waarvoor ze altijd voor zijn opgekomen (natuurlijk ter meerdere eer en morele glorie van zichzelf) keert zich tegen ze en blijkt alles te vertegenwoordigen waar ze zelf tegen zijn. Los daarvan, zie je het al voor je, een ploegje van die ongewassen hipstermutsjes in de Haagse Schilderswijk?
Jaja, direct opgepakt. Dit heet in goed politiek Haagsch "je straatje schoonvegen". Als deze heren zo snel achterhaald zijn, zijn het bekenden van bureau Hoefkade en herkenbaar op beelden en foto's. Wat mij aannemelijker is: de twee opgepakte heren stonden toevallig op de beelden en moesten zich nog melden, waarna ze zijn aangemeld onder dit kopje, zodat Van Arschlog makkelijk kan zeggen "zie je wel dat er iets gedaan wordt". Een iets te doorzichtige spin voor de oplettende toeschouwer.
Ik ben wel benieuwd waar de knokploegen van de AFA waren. Die zijn er anders ook altijd als de kippen bij als fascisten en neonazi's ergens op een industrieterrein demonstreren. Niemand weet daarvan, maar zij weten dat altijd als eerste en weten dan ook moeiteloos een knokploeg van honderd man bijeen te trommelen voor een tegendemostratie. Maar bij deze demonstratie zijn ze niet gesignaleerd. Ik heb zelfs even gekeken op de website van ze, en hun media-spreekbuis Indymedia. Geen woord. Niets, nada. Da's toch wel merkwaardig. Want op hun website lees ik toch duidelijk: "Sindsdien heeft AFA zich ten doel gesteld racistische en fascistische partijen, groeperingen en tendensen te bestrijden (...)".
Kennelijk is het ze niet te doen om jodenhaat en antisemitisme. Dan vraag ik me wel af wat hun bezwaar is tegen de NVU en andere kaalkopjes-verenigingen. Ideologisch staan ze verder niet zo ver van elkaar vandaan. Het is ook niet zo dat Den Haag en de schilderswijk buiten hun blikveld valt, want waar hebben ze het wel druk mee? Nou... met vermeend "racistsich politiegeweld". www.indymedia.nl/node/23936
Ik heb dat krapuul nooit echt begrepen, maar hier begrijp ik helemaal niets van. Het zwijgen is oorverdovend.
Als het OM zich in deze zaak nu ook eens zo zou uitsloven als men doet om watvuurwerkgooiende Ajax-hooligans te pakken te krijgen. Foto's en al in de kranten. Dat mag dan wel. Doe'us niet zo onnozel poitiek-correcte D'66-ambtenaren!!
@Veenmoslim | 31-07-14 | ##:##
Je lult er om heen, net als de rest van de M/m*arokanen die toch liever niet terug gaan. Er is verdomme niemand, maar dan ook niemand van jullie die openlijk afstand neemt; lafbekken noemen ze dat hier.
Je mag in Nederland de gehele democratie en de normen van Nederland onzin vinden, dat mag en je mag daarbij ook gewoon in Nederland blijven wonen. Je bent juridisch gezien niet verkeerd bezig.
Veensemoslim | 31-07-14 | 12:04
Juridisch niet - als het bij een mening blijft.
Maar oproepen tot haat? Tot het omverwerpen van de democratie ten faveure van een totalitaire islamitische staat? Dat is juridisch strafbaar.
En moreel verwerpelijk!
En dat is dan de geloofsleer van grote groepen islamgelovigen. Bah.
Is het die wajong steuntrekker Azzedine Choukoud aka Abou Moussa die opgepakt is? Zijn Twitter account (twitter.com/AbeMoussa/with_replies) is stil sinds vanmorgen.
eastender | 31-07-14 | 12:41
Omdat Nieuwsuur specifiek en de NOS in het algemeen er ernstig blijk van geven als mediatrekpop van de EU(dus indirect USA) te fungeren in plaats van onafhankelijke media.
Blik op de toekomst ?.
www.vrijechroniqueurs.nl/zweedse-polit...
eastender | 31-07-14 | 12:40
Stormfront en Isis- achtigen komen klaar op de uitspraken van die advocaat idd. Hoewel ik denk dat er wel was opgetreden als kaalkopjes iets dergelijks hadden geroepen.
In het buitenland ben ik trots op Nederland en voel ik me een trotse Nederlander, in Nederland zelf heb ik dat minder.
Veensemoslim | 31-07-14 | 12:25
Ik ben benieuwd wat je dan in het buitenland precies voelt en wat er met je gebeurt als je terug bent in NL. Wat is het kantelpunt en waar gaat het "fout". Terug in een omgeving waar teveel negativiteit heerst? Anders?
van Rossem: "Nu de belagers van de vrije pers nog"
Dat gaat hem dus niet worden, eenvoudiger is het gewoon de vrij pers aan banden te leggen opdat nooit meer over dit soort zaken bericht zal worden.
Da's veiliger voor regenten als VA...
Gezellig de laatste tijd in Nederland. Ik denk dat ik maar eens om ga kijken naar een plekje in het buitenland. Ik heb totaal geen vertrouwen in de politiek. Die laat het gewoon uit de hand lopen. Moeten de joden emigreren naar Israël. Daar zit de overheid natuurlijk niet mee. De joden hier zijn niet geweldadig en zullen zonder mokken de pleiterik maken uit de polder. Okay, een aantal joodse organisaties zullen boos zijn, maar die zijn te beschaafd om aanslagen te plegen. De weg van de minste weerstand is partij te kiezen voor de islamieten, die de joden uit NL naar Israël zullen verdrijven. Zo cynisch is de Nederlandse overheid toch niet, zou je zeggen? Neeee.....
Dit waait echt niet zomaar over, Van Aartsen denkt met deze lullige actie te scoren de hypocriet.
Van Aartsen is onnozel maar vooral dom, hij kan zijn macht gebruiken maar durft niet, er is geen plaats voor deze angsthaas, wegwezen!
Iedereen de petitie getekend?
En natuurlijk Mohammed Pissebed en zijn vrienden die opriepen tot groepsverkrachting.
Oppakken, denaturaliseren en uitzetten.
Ook de antisemieten oppakken die *dood aan de joden* schreeuwden, svp.
Oppakken, denaturaliseren en uitzetten.
@Veensemoslim | 31-07-14 | 12:41 Ben jij doof voor alle alarmbellen die hier al sinds de opkomst van Fortuyn rinkelen?
Veensemoslim | 31-07-14 | 12:13
nl.wikipedia.org/wiki/Zwarte_Steen_(Me...)
Eh, sorry???
Getekend. Recht zal zegevieren!
Veensemoslim | 31-07-14 | 12:51
humdalla humdalla
@Centauri3 | 31-07-14 | 12:47
Ik weet niet wat ik van uw tekst moet vinden, het gaat je goed!
Weet je wat grappig is, in Nederland voel ik me Marokkaan en in Marokko voel ik me Nederlands. In het buitenland ben ik trots op Nederland en voel ik me een trotse Nederlander, in Nederland zelf heb ik dat minder.
Veensemoslim | 31-07-14 | 12:25
is dit dat gevoel wat Paa'tje Pim bedoelde dan?
Dat verweesde samenlevingsgevoel? U is eigenlijk een ontheemdT Kind. U heeft goed in de gaten wat een nederlandse klein 'J' tot een grote 'j' bij u teweeg brengt. maar U heeft helemaal niet in de gaten wat uw mede broeders en zusters 3e generatie u aandoeT? [Technically Spoken]
Het zal wel iets met de dubbele passportages te maken hebben dat u in wezen in een schizofrene spagaat bent beland. Isch niet errug ... er zijn hordes aan goede nederlandsche zelfhulpboeken aanwezig. [niet pesé het hollands Wetboek der Nederlandsch Recht].
En ik wacht met schmart op een mooie stripboek over uw geliefde Mohammed dan wel Allah en zijn schimmige bruinhemdige frinden.
@ Bijscholing - 10:41 "Overigens, zo'n dom gansje als Fatima Elatik loopt dus ook tussen dit soort imbecielen. Ik vermoed dat ze bij een volgende demonstratie er gewoon weer bij staat." Onderschat deze gans Elatik niet, ze is uitgekookt. Onderschat trouwens geen enkele moslima, ofwel de rol van de vrouw. Want zij zijn het - zoals in eigenlijk alle culturen en samenlevingen - die de man, het mannelijke, het mannelijke lid aansturen: "ga naar buiten, Hassan, ik wil vrete voor die kindere fan jouw en Ali. En een nieuw bankstel en tv sgjootelantenne[etc, etc ]... kamme niet schele hoe je an de cente kompt.. en zo niet, dan hou ik me benen stijf en mag je d'r niet op vanavond." Op hun beurt willen hormonaal stijf staande jongeren - die zich rondom besneden ook nog eens volgieten met blikjes caffeïne - zich bewijzen richting de meiden - die pas na het trouwen hun benen mogen spreiden, lullig genoeg voor ze, de rukkers, de sgjapefukkers. Wat de Haagse haatuitbarsting betreft - duidelijk was de schelle boventoon te horen die juist uit talrijke vrouwenkelen galmde, walmde. Kortom: Cherchez la Femme - Wees alert op de rol van de vrouw, ook in dit vraagstuk. Ook in dit bloedernstige conflict dat in Den Haag wellicht verder is doorgekankerd dan waar ook, althans in Nederland.
@eastender | 31-07-14 | 12:40
De titel; "strafrecht advocaat" doet u geen belletje rinkelen?
En hoe komt het dat Nieuwsuur 'minder, minder, minder' dan wel heel kwalijk vond?
@Veensemoslim | 31-07-14 | 12:25
Die verhouding wordt slechter omdat er steeds maar weer allerhande klaplullen zijn die niet normaal kunnen doen.
Nu ik het filmpje heb gezien ben ik met Dr. Samuels eens: Ook ik hoop dat er een sterke, brede tegen beweging op gang komt. Dit (en ander voortdurend) wangedrag van moslims is inderdaad een klap in het gezicht van Nederlanders en rechtgeaarde medelanders, zoals ook die eindeloze politieke apologetiek is.
Voor iedere wissewas zijn moslims beledigt; Nieuwzuur voert een advocaat op die feitelijk zegt (correct me if I'm wrong) dat als we met zijn allen onder een (aan Nederlanders verboden) masker 'dood aan de moslims' gaan scanderen en ze 'terug jagen naar de riolen waar ze vandaan komen' zodat ze 'vieze islamieten onze westerse -jds/chr/hum/sec- landen niet meer kunnen bevuilen', dan maakt niemand ons iets ?!? Mensen toch, waar is Nieuwsuur mee bezig? Wat is er gebeurd dat dit niet meer als fascisme wordt herkent?
@Centauri3 | 31-07-14 | 12:35
Ik vat u niet, verklaart u nader aub.
Ontsla die Arabisch sprekende agent dan ook maar.
@robinhoed | 31-07-14 | 12:30
Klopt, in Marokko wordt ik niet gezien als volwaardig Marokkaan en in Nederland wordt ik niet gezien als volwaardig Nederlander. Dat houdt niet in dat ik laks mag worden en dat ik schijt aan iedereen moet hebben, dat zou juist voor mij als mens toch een reden moeten zijn om extra mijn best te doen om toch nog goede resultaten te halen om mijn medemens te bevorderen. Het heeft zijn voordelen en nadelen.
Veensemoslim | 31-07-14 | 12:25
komt bij mij SchizoGenia over. hmmm ... daar krijg je sterke kinderen van.
Twee van die sujetten oppakken gaat alleen niks oplossen. Het probleem is dat ons land helemaal VOL zit met deze vijfde colonne. Het enige wat het tij kan keren, is een totale immigratie-stop en de gedwongen remigratie van (zwaar) criminele immigranten. Met de familie erbij, mocht de dader in kwestie minderjarig zijn.
Dan hoeven we namelijk ook niet meer moeilijk te doen over de vrijheid van meningsuiting. Er zijn namelijk maar twee soorten mensen die dit soort extremisme uitdragen heden ten dage: Radicale Moslims, en radicale socialisten. Die eerste sturen we terug, en die tweede verbieden we gewoon, net zoals Nazisme is verboden in dit land. Nazisme is namelijk ook maar gewoon een radicale vorm van socialisme.
Veensemoslim | 31-07-14 | 12:25 Noem het maar grappig je kan je nergens thuis voelen Je bent geen maroc en geen kaaskop is dus eigenlijk nix.
@Veensemoslim | 31-07-14 | 12:25
Of het grappig is weet ik niet, maar kan dat wel begrijpen, de verhoudingen verharden idd.
Als je in Marokko met een ISIS vlag pareert dan zal je waarschijnlijk een aantal jaren moet zitten in de gevangenis en je zult ongetwijfeld gemarteld worden omdat je dan verdacht wordt op betrekkingen met een terroristische organisatie.
Misschien gelijk in Marokko berechten? Las in de Televaag, dat dit mogelijk is, wel na 6! liquidaties of overige criminaliteit, dat dan weer wel. Nu maar hopen dat deze 2 ook al zo'n lijstje hebben.
@ca12nag3 | 31-07-14 | 12:22
Weet je wat grappig is, in Nederland voel ik me Marokkaan en in Marokko voel ik me Nederlands. In het buitenland ben ik trots op Nederland en voel ik me een trotse Nederlander, in Nederland zelf heb ik dat minder. Komt waarschijnlijk omdat de sfeer tussen autochtoon en Marokkaan steeds slechter wordt in Nederland.
Het westen dient flink meer in defensie te gaan investeren, maar dan vooral investeren in zwaar bewapende Elitetroepen, want pappen en nathouden lost niets op tegen die moslimfascisten www.youtube.com/watch?v=nZUeuuGqCnc
Veensemoslim | 31-07-14 | 12:15
Het is ook precies zoals je het zegt 3e generatie Marrokaan In Nederland. Geen Nederlander van marrokaanse komaf. Daar zit de angel.
Moet gewoon opsodemieteren met zulke mensen die zich nooit nederlands zullen voelen of willen voelen.
Wapper die Isis vlaggen ergens anders. Btw in Marokko en Turkije kun je beter geen buitenlandse vlag paraderen. Word je gewoon opgepakt.
@ca12nag3 | 31-07-14 | 12:16
In de Nederlandse taal is het zo dat als jij joden met een kleine "j" benadrukt, dat je dan niet racistisch bezig bent. Heel simpel, want je legt de nadruk op een Godsdienst en aanhangers van een Godsdienst, maar wanneer we spreken over Joden met de grote "J" dan zijn we degelijk racisten en zijn we volgens de wet verkeerd bezig. Zo moeilijk is het toch niet?
@veense moslim 12:13
beter stenen en bomen te aanbidden dan de duivel.
Mede dankzij Geenstijl kun je wel zeggen
Veensemoslim | 31-07-14 | 12:15
oke
van Aartsen is een soort NSB burgemeester. Een slappe dweil zonder ruggengraat, bukkend voor de fascisten.
Snel ff 2 laten oppakken, om iets te doen vanwege 17.000 handtekeningen.
Waarom 2? Want meer betekent voor hem ingegooide ruiten en dat past niet in huize v.aartsen.
Zulke lui hebben nog maar 1 functie, namelijk oprotten en plaats maken voor echte en bekwame bestuurslui.
Veensemoslim | 31-07-14 | 11:03
joods zijn is een volk, niet een religie. Je mag van mij onze joodse religie belachelijk maken hoe veel en vaak je wil. Alleen over joden dat = racistisch. Maar jij wil joden als volk en religie laten verwateren. En dat is erg slinks. Devalueren van een geheel volk.
@Veensemoslim | 31-07-14 | 12:13
U bent duidelijk niet op Hadj geweest. Dat draait zo ongeveer om het aanbidden van een steen. Letterlijk.
-weggejorist-
@Centauri3 | 31-07-14 | 12:13
Als 3e generatie Marokkaan in Nederland heb ik er werkelijk geen graantje moeite voor hoeven doen, m'n Nederlandse paspoort ophalen was nog makkelijk dan een patatje "met" bestellen.
@Fred Bastiat | 31-07-14 | 12:08
Is dat raar?
Je mag in Nederland de gehele democratie en de normen van Nederland onzin vinden, dat mag en je mag ...
Veensemoslim | 31-07-14 | 12:04
Hey ... kreeg u deze zin met uw hollandse paspoort mee ingesloten?
da voelT vreemd!
@isa bin maryam | 31-07-14 | 12:10
Ik ben blij dat de Arabieren onze voorvaders hebben bevochten, anders waren wij Marokkanen nog steeds bezig met het aanbidden van stenen en bomen. Wat ben ik een bofkont!
Het gelijk van lafaards Aartsen, 75% procent van de 'nederlandse' moslims vinden het 'helden' die in Syrie en Irak strijden. En die moet je niet tegen hun bol in strijken...
.
Wat dit in ieder geval aantoont is dat je met elkaar de zaak in beweging krijgt als er maar eerst een politicus geviseerd wordt. Als v Aartsen niet 'onder vuur' was komen liggen, was er nog steeds niks gebeurd, zoals al blijkt uit het feit dat de zgn. liberalen niets om vrije pers geven. Dus de volgende keer de druk opvoeren op, bijvoorbeeld, pallie-liefje Elatik en de PvdA die de terreurmars ondersteunden: Kan dat fotootje waar ze zo om blafte nog eens geplaatst worden?
-weggejorist-
Veensemoslim | 31-07-14 | 12:06
Dan schrijf je keurig Nederlands, kudo's.
@Fred Bastiat | 31-07-14 | 12:00
Ik ben een Marokkaan. (dus niet bekeerd)
@@Veensemoslim | 31-07-14 | 11:48
Dan zouden we het verplicht moeten stellen aan elke Nederlander om het wetboek te memoriseren? Niemand weet wat het inhoudt, normen en waarden leer je van je ouders en dat verschil weer per gezin. Zo gaat het er hier aan toe in Nederland, als je papa en mama joint addicts zijn dan zou het heel normaal om op je 15e samen met je ouders een jointje op te steken. Als je ouders dat niet zijn dan zou het natuurlijk uit den boze zijn en zou het absoluut niet onder de norm passen. De werkelijkheid is heel anders, wat ook grappig is aan Nederland. Je mag in Nederland de gehele democratie en de normen van Nederland onzin vinden, dat mag en je mag daarbij ook gewoon in Nederland blijven wonen. Je bent juridisch gezien niet verkeerd bezig.
Twee, van een groep van enkele honderden.
Waarschijnlijk niet meer dan een pro forma "Kijk eens, wij doen wèl wat" actie van de Haagse politiek.
Die twee zijn waarschijnlijk al weer thuis, vergezeld van een foldertje (in hun moedertaal) hoe ze schade kunnen claimen.
filmpje op 2:52
'Waarbij de joden werden verdreven door moslims'.
nos spint, draait en liegt weer zoals altijd.
De joden werden helemaal niet verdreven.
ze werden vermoord, de vrouwen tot sex-slaaf gemaakt, en de overige mannen onderworpen.
Lichtpuntje bij de slag was dat Mohammed direct na de slag vergiftigd werd door een joodse vrouw (wiens familie was afgemaakt) die uiteindelijk leidde tot de dood van deze weerzinwekkende despoot.
www.youtube.com/watch?v=6iU5CAzMGVA
Bekeerlingen als Veensemoslim zijn het engste en moet je eigenlijk als eerste naar zijn Kalifaat sturen. Islam = Nederlandvijandig = Hoort hier niet.
@Veensemoslim | 31-07-14 | 11:48
Dat is zeker wel vastgelegd. Grondwet, EVRM, burgerlijk wetboek. Documenten die we niet door gasten laten herschrijven. Meedoen of opdonderen. Is overigens voor uw eigen bestwil. Die documenten en de ideeën die zij uitdragen hebben er voor gezorgd dat Nederland een rijk, vrij, en vredig land was en is. Waarom wij geen Midden Oosten zijn. U zou ze moeten omarmen.
.
Sorry, maar die Islamsmeerpijperij uit het Midden Oosten, die believen we niet...
@Dhr. de Wit | 31-07-14 | 11:56
Ik zou hetzelfde tegen u kunnen zeggen.
@Veensemoslim | 31-07-14 | 11:27
Je kunt lullen tot je een ons weegt en waardeer het zeer dat je niet gelijk allerlei expletieven gebruikt in je tegels, op kakkerlak na, maar helaas neem ik alles van moslims aan met een vrachtwagen vol zout.
En inderdaad, ga naar een ander land. Het is hier toch zo kut met al die mensen die meningen hebben? Rot dan ook op!
@Veensemoslim | 31-07-14 | 11:31
Je mag haten wie je wil, het tekent je alleen een nazi, maar daar zijn moslims eerder trots op dan zich ervoor te schamen. De islam en het nazisme ontlopen elkaar dan ook niet veel.
Jozias is typisch zo'n ventje die zich na een oorlog als een verzetsman zou afficheren. Fout en laf volk tot in de botten!
Gedigt:
raket in lucht
vliegtuig plof
dood en verderf
Rutte en Poetin
bellen en gebeld
Timmermans en VN
huil en ween
trein die rijd
POTUS stookt
Gaza en kind
bom op kop
tunnel doet boem
IDF nog meer
Aartsen doet Den Haag
ISIS doet autochtoon
kop en hek
vlag en groet
jood moet dood?
wereld gek
draaimolen draait
rem kapot
kots en braak
(vrij naar Kouwes)
@Veensemoslim 11:27, ik haat moslims en de islam helemaal niet, maar ik ben wel klaar met de uitwassen. Overal waar je met dit geloof en haar gelovigen te maken krijgt, is het gezeik! Eisen dit, eisen dat Nog nooit had ik mijn nek bijna gebroken over biddende christenen, Protestanten, Katholieken, boeddhisten, Hindoestanen en zelfs geen Joden, maar wel over zon baard die ik om de hoek in een gang trof op een kleedje. Iedereen moet/mag zelf weten waar hij/zij in gelooft, maar houdt het lekker achter je voordeur en val anderen er niet mee lastig. Enne, dat haten laat ik maar aan jullie over; het loopt er van over zo te zien!
@Dhr. de Wit | 31-07-14 | 11:43
Nee wat ik eigenlijk wil aankaarten is het feit dat er geen Jodenhaat bestaat onder ISIS aanhangers, het zijn ook geen "antisemieten". Dat is waar ik de nadruk op wil leggen, waarom spreekt de media gelijk over "antisemitisme" en "racisme" tegen de Joden? We weten toch dat de haat van ISIS tegen de joden een religieuze issue is, heeft toch niks met etnische Joden te maken? Eigenlijk zou een etnische Jood zich gewoon kunnen aansluiten bij ISIS als hij zich ook zou bekeren tot de Islam.
Demonstreren tegen andere mensen en oproepen naar moord en andere zaken hoort niet thuis in Nederland, dat ontken ik nergens. Maar damn wat ben je toch een kakkerlak, waarom moet je toch gelijk naar een andere land als ik een andere mening aanhang? Normen en waarden is ook weer zo'n bullshit term die met de tijd veranderd, nergens is er vastgesteld wat dat werkelijk inhoudt.
@Veensemoslim | 31-07-14 | 11:27
Als ik jouw betoog omdraai dan mogen wij dus ook een demo houden waarin wordt opgeroepen om moslims te haten en te doden?
Je.Bent.Ziek.
Verhuis asjeblieft naar een ander land, want je snapt kennelijk onze normen en waarden niet.
@Veensemoslim We krijgen met de dag meer een hekel aan moslims. En hoe zou dat nou komen?
@witwas | 31-07-14 | 11:39
Heeft u ook helemaal gelijk in.
@Feynman | 31-07-14 | 11:30
Ik heb gisteren een vertwijfelde poging gedaan een lans voor 'm te breken, maar het mocht niet baten.
@Dhr. de Wit | 31-07-14 | 11:36
Klopt wat u zegt, maar waarom spreken we dan over Antisemitisme?
ISIS aanhangers in Nederland zijn misschien een paar honderd ontspoorde tieners
Veensemoslim | 31-07-14 | 11:27
een kleine kanttekening:
- aan harddrugs en anabolen sjit gerelateerde ontspoorde tieners.
@Veensemoslim | 31-07-14 | 11:27 Je draait oorzaak en gevolg om, als onze nedermoslims zich een beetje gedroegen als de nederchinezen dan was er voor GS en de reaguurders geen eer aan te behalen. Overigens haat ik geen moslims en degenen die meedoen in onze maatschappij zijn wat mij betreft van harte welkom. Maar de moslims die uitspreken alle kk-kaaskoppen te haten, alle kk-joden te willen vermoorden, zwaar crimineel zijn of gewoon alleen maar teren op onze verzorgingsstaat ben ik liever kwijt dan rijk.
@Veensemoslim | 31-07-14 | 11:33
Ja dat klopt natuurlijk, maar andere teksten zoals "Khaybar Khaybaar o joden, de moslims komen eraan" mag dan weer toch wel? Omdat het hier niet gaat om etnische Joden, maar juist om joden die het Jodendom aanhangen. En hoe wij het dan ook zien, dit is geen antisemitisme omdat in die gehele demonstratie niet is gepleit voor Joden haat, eerder voor Jodendom haat en haat voor joden. Dat kan je geen racisme noemen, ook al is het niet toegestaan dan alsnog kunnen we niet spreken over antisemitisme en racisme, dat is pure onzin om Joden weer zielig te vinden.
Bij de volgende samenscholing van dit isis tuig op de knieën schieten. Dat is nog steeds 10x vriendelijker dan hoe isis met anders denkende omgaat.
@Igor Putkin | 31-07-14 | 11:28
Dat mag u vinden. Ik vind dat er andere dingen aan het doorslaan zijn. Het spijt me hoor, maar dit soort "protesten" brengen een donker verleden van Nederland en een nog donkerder acutaliteit uit het Midden Oosten heel dichtbij. En weer wordt er niets gedaan. Weer wordt er vergoeilijkt. Weer wordt er weggekeken. Weer worden er pogingen ondernemen om mensen die dit soort gevaarlijk gedrag benoemen weg te zetten als islamofoben en nazi's. Terwijl de echte nazi's al door de straten marcheren. Ze komen er gewoon openlijk voor uit.
.
We zijn al veel te ver een glijdende schaal opgegaan. Dit moet gestopt worden. Dit gaat niet vanzelf weg.
@Veensemoslim | 31-07-14 | 11:27
Onderbuik? Jochie, het onderbuikgevoel is allang een bovenbuikgevoel -raar woord-.
Nederland is moslims kotszat, het is dat GS zo'n beetje de enige media is die er stevig over bericht, op een paar marginale blogs na.
Ja, je mag grappen maken over joden, over Sam en Moos en Sara.. Maar je mag ze niet doodwensen, en dat is wat er hier is gebeurd.
wakkere_nederlander | 31-07-14 | 11:03
't Is gewoon een vlakke lul, die zich redt met citaten van anderen en fipo's die of al in de redactietekst voorkomen of zo algemeen zijn dat ze overal op van toepassing zijn.
Pfff column, laat me niet lachen. Zoals @PvhZ gisteravond terecht zei, hij was van mening dat de G van GS voor Godsammekraken stond.
Volledig terechte ban die mij niet lang genoeg kan duren.
Veensemoslim | 31-07-14 | 11:33
Nee, je mag ook niet oproepen mensen die het Jodendom aanhangen te doden.
Hoe moeilijk kan het zijn?
@Igor Putkin | 31-07-14 | 11:25
Ze doen het nu, terwijl het al tijdens de demo had moeten gebeuren. Daar wees ik op, elke andere conclusie is ontstaan door jouw verwarring. Vooral je suggestie dat het iets te maken zou hebben met willekeurige arrestaties is vreemd. Geeft niet, hoor. Ik ken je al langer.
@Indianaskywalker | 31-07-14 | 11:31
Daar ben ik het met u eens, maar wie zegt dat de demonstranten de Joden met de grote hoofdletter bedoelde? Wie weet bedoelde zij met "joden" de mensen die het Jodendom aanhangen? (Godsdienst dus) En dat mag wel toch?
Of je op de Titanic staat.
Je weet dat het schip vergaat, iedereen om je heen heeft nog hoop op redding, maar jij weet wel beter.
@Realism Is All | 31-07-14 | 11:18
"waar het grootste deel van de bevolking helemaal klaar mee is" Nou nou, en dat geloof ik nou echt niet hoor, want dat is juist het probleem, dat het andersom is, want het grootste deel van de bevolking ligt te pitten en snapt er nog steeds niet wat er aan de hand is. En daarom, zoals u vervolgens aangeeft, Nederlanders zijn super naïef, gelukkig niet alle Nederlanders, maar helaas de de grote meerderheid wel, anders gaan ze niet op links en andere islamknuffellaars stemmen.
@The Kwisatz | 31-07-14 | 11:27
Je mag joden haten maar Joden niet.
Veensemoslim | 31-07-14 | 11:27
Bekkerling zeker?
In ieder geval is kritiek op een Godsdienst (Islam) wat anders dan dood aan de Joden roepen.
wakkere_nederlander | 31-07-14 | 11:03
Misschien is Godsammekraken een beetje té beknopt. In deze maand juli 2014 kan ik maar twee tegels van zijn hand ontdekken die langer zijn dan een alinea. Rest zijn oneliners. Binnen het huidige format lijkt het me handig meer aan te leveren dan alleen een titel.
Volledigheidshalve wil ik nog de post van Parel van het Zuiden onder de aandacht brengen binnen deze context. www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/07/... Inclusief edit.
@Sumato | 31-07-14 | 11:24
U hoeft zich geen zorgen te maken. Ik ben een nettobelastingbetaler, verzorger van werkgelegenheid, en een hele gewone Nederlanderse burger.
.
Ik ben het echter zat dat mijn land verkracht wordt, onze normen en waarden met voeten getreden worden, dat verworvenheden als vrijheid, rechtstaat, en democratie kapot gemaakt worden.
.
Ik leg echter de schuld niet alleen bij het tuigh dat dit voorstaat vanuit hun religie, maar ook bij de mensen die dit mogelijk maken.
.
Maar ik heb het idee dat u wil wat zeggen. Zeg het dan gewoon?
Laat maar vallen dan.
Het komt er toch wel van.
Het geeft niet of je rent.
'k Heb jou nooit gekend.
'k Wil weten wie jij bent.
'k Wil weten wie jij bent.
En de Arabisch sprekende agent had niets verkeerds gehoord... als hij opdracht had niets verkeerds te horen, of als hij de zaak van ISIS is toegedaan, of beide. Wiens twijfelachtige ordehandhaver hij werkelijk is, zullen we vast niet te weten komen.
@MAD1950 - 11:10
Nee, maar ik zei het vol van hoop. Dat moet je toch een beetje houden.
Noem het naïviteit, vertrouwen dat de mensen waarvan wij het pluche bekostigen ons niet in de steek laten. Doen ze dat niet, tja, dan is eigenrichting de enige manier.
Parel van het Zuiden | 31-07-14 | 11:17
Je slaat door, je zou er eens een paar dagen tussenuit moeten gaan.
Waarom merk ik dat veel mensen hier op GS van een mug een olifant maken, er wordt gedaan alsof elke moslim in Nederland een ISIS aanhanger is en alsof elke moslim een anti Semiet is. ISIS aanhangers in Nederland zijn misschien een paar honderd ontspoorde tieners. Dat is gewoon te gek voor woorden, elke keer als ik weer eve op GS lees dan hoop ik gewoon dat niet iedereen zoals GS reaguurders denkt, want als dat wel het geval zal zijn dan kan ik niet anders doen dan hopen dat het nog goed gaat komen in Nederland. De moslimhaat en Islam-haat spat er gewoon vanaf hier op GS en dat is natuurlijk in Nederland toegestaan, waarom doen we dan nog moeilijk als het om jodenhaat en Jodendom haat gaat? Je mag toch kritiek tonen tegen moslims en Islam? Waarom dan niet op joden en Jodendom? Achterlijke hypocrisie van achterlijke onderbuik reaguurders.
@Veensemoslim | 31-07-14 | 11:03
Dus jij praat je Jodenhaat... oh sorry jodenhaat goed door lettergebruik? Dus je bent geen Nazi maar een nazi!
scuzi ... Holland is packed and loaded with usefull idiots. mezelf incluis.
Q: hoeveel betaal je nou voor zo een verbruiksspersoon? [ik moet toch ook mijn huurThuis kunnen blijven betalen of wel of niet dan?]
Parel van het Zuiden | 31-07-14 | 11:09
Op dit moment is bewustwording belangrijker dan een volksleger op straat.
Nieuw-realisme en daar zorgt oa Geenstijl met onze eigen stijl Babe Nanninga in de hoofdrol.
BBmetR | 31-07-14 | 11:24
Linkse mensen kijken die filmpjes toch niet. Laat staan al die huppelende meisjes die D66 stemmen. En daar zijn er nog een boel van.
rara | 31-07-14 | 10:32
Dat doen ze nu toch? Is het weer niet goed. Of zou je willen dat ze gewoon random maar mensen oppakken?
@hovawart,
Je bedoelt zoals Dhimmy's apardte kleding moesten
dragen en hoofddeksels zoals volgens het Pact van Omar?
Waar Hitler zijn ideetjes vandaan haalde lutser.
Ach oppakken, registreren en in de gaten houden zal in deze het hoogst haalbare zijn. Is ook niet zo'n ramp. Dergelijke demonstraties verbieden werkt averechts. Nu is de publieke opinie op scherp gezet en begint het ook tot het ongeïnteresseerde GTST-volk door te dringen dat het zo niet verder kan.
De term "strafbare uiting" doet mij toch een koude rilling over de rug lopen. Gaan we mensen vanwege een mening oppakken, hoe fout die mening ook is? Dat was bij Nekschot niet in orde, en bij openbare Jodenhaters ook niet. Een echte oproep tot geweld is natuurlijk wel wat anders.
Nee, die jongens die bedreigingen uitten, díe moeten ze hebben. En niet alleen bij demonstraties, maar altijd. Beledigen? Agressief doen? Meekomen. Veelplegertje? Straf. Onverbeterlijk? Kamp. En wie bang is dat "het geweld daarmee escaleert": ga eens aan de Joden, de homo's en de vrouwen in achterstandswijken vragen hoe veel verder het geweld nog moet escaleren voordat er wat gedaan wordt.
Wie is er vaardig genoeg om een compilatie te maken van de filmpjes die gemaakt zijn van de moorden op joodse mensen door ze in een greppel dood te schieten en de soortgelijke filmpjes van ISIS?
Misschien dat dan de mensen wel overtuigd kunnen worden dat de islam identiek is aan de Nationaalsocialistische Partij van mijnheer Hitler.
@Parel van het Zuiden | 31-07-14 | 11:17
U woont toch voldoende ver in het zuiden dat ik geen belasting voor u betaal?
Kan niet beschrijven hoe triest ik word, bij het idee dat al onze grote steden een broeinest worden voor de radicale moslims, waarin geen plaats is voor Nederlanders en met name Joden.
Eigenlijk is dat nu al zo>> Welke Jood waagt zich nu nog in de Schilderswijk?
Ook als Nederlander> bij problemen met moslims zal de politie doodleuk zeggen dat je er niks te zoeken hebt.
en dan dat genoeglijke lachje op 2:05, kijk mij nu eens gelijk hebben. Dat zijn bijna dezelfde mensen die VdvG gewoon over straat willen laten lopen.
Nee, iemand dood wensen, ach wat geeft het, het mag in een demonstratie, want het is een demonstratie. Vreemd land.
Ze zullen wel een taakstrafje krijgen waar ze les in de Koran mogen geven.
@Claudia M. | 31-07-14 | 11:15
www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland...
Het zijn er geen twee, het zijn er een miljoen. Een miljoen moslims die, nu nog, heimelijk de demonstraties goedkeurend bekijken en zullen glimlachen als inderdaad de eerste joodse burger uit zijn huis gesleurd word.
De jodenhaat is zo diep geworteld in de islam en word letterlijk genoemd in de Koran dat iedereen die zich oprecht moslim noemt deze haat per definitie in zich draagt.
Hulde aan GS inderdaad! Laat maar elke dag zien wat voor ongedierte er hier rondloopt. Hopelijk keert heel Nederland tegen dit tuig en roepen we massaal MINDER!
"Nu de belagers van de vrije pers nog.."
heeft GS/Nanninga aangifte gedaan?
Hulde aan GS! Hulde aan het OM (en nu doorpakken)! Hulde aan Michiel, de starter van de petitie! Hulde aan het Wiesenthal Centrum!
@Senorans | 31-07-14 | 11:12
Pechtold heeft er wel degelijk mee te maken want hij was mede indiener van de motie Halsema om de islamisering in Nederland niets in de weg te leggen.
Wie denkt er nu werkelijk serieus dat die lui ook maar een ietsepietsie straf krijgen?
We kennen het toch en weten hoe dit gaat.
Vingertje omhoog, niet meer doen foeifoei en weer op vrije voeten.
Alles dankzij ons doorgeslagen over-tolerante beleid waar het grootste deel van de bevolking helemaal klaar mee is maar wat de elite vanuit hun Ivoren-toren altijd in stand zal houden.
Want we zijn zo'n ongelooflijk GOED land.
Ja, een ongelooflijk NAIEF en OVERTOLERANT land, dat wel.
@hovawart | 31-07-14 | 11:12
Dat is hoe zij redeneren. Wat zij wensen voor anderen.
.
Verder is het natuurlijk een hele zwakke poging van u om GeenStijl en haar reaguurders in een hoek te drukken waar zij helemaal niet thuishoren. Maar goed, vijfde colonne rolt, zoals vijfde colonne rolt.
.
Het is gezien, het zal niet vergeten worden...
Jammer dat elke aanhouding geen moer helpt.
Het is een doekje voor het bloeden, Aartsen heeft zijn plicht gedaan, er is een heel klein beetje genoegdoening. Maar er verandert niks, wordt alleen maar erger, dat spul schat zijn kansen in, daarom zijn ze in andere (hoofd)steden van Europa nu al nog radicaler en gewelddadiger.
Q; Ik denk niet dat de Nederlanders blij zijn met zulke demonstraties.
The understatement of the year! Ik ben er woest over! Woest dat deze import, want dat is het en zal het ook altijd blijven, zo lijkt, onze gastvrijheid zo onvoorstelbaar misbruikt. Wat mij betreft mogen ze zelf in hun riool terug kruipen! Wat een takkevolk is dit toch! Ik ben er helemaal klaar mee!
@hovawart | 31-07-14 | 11:12
Ho ho.. gelijke monniken gelijke kappen, dan die 'anderen' ook.. we hebben nog wel ergens een voorraadje "j's" liggen.
@hovawart | 31-07-14 | 11:12
Ho ho.. gelijke monniken gelijke kappen, dan die 'anderen' ook.. weh ebben nog wel ergens een voorraadje "j's" liggen
Kom kom beetje geduld. Liever uiteindelijk twee man achter de tralies dan 20 na een nachtje weer losgelaten.
Tja tegenwoordig is het nieuws wanneer de overheden hun werk doen.
@één-en-al-oor : Probeer jij nou eerst eens foutloos Nederlands te schrijven...
Sorry,(mee)
Wanneer nemen we het heft in eigen hand?
Alle moslims verplichten om een gele badge met een M erop te dragen, dat zal ze leren.
Pechtold heeft er niks meer te maken, maar toch vind ik het een misselijk kleverig mannetje.
En die van Aartsen is toch zo een arrogant figuur, dat als die kop op de tv komt gaan mijn rozen hangen in de kamer.
Ha, twee schlemielen gevonden die de burgemeester uit de wind gaan houden.
*Dhr. de Wit
"... want het lijkt mij evident dat burgemeesters nu wel doorhebben dat zulke manifestaties misbruikt worden om aan te zetten tot genocide en jodenhaat."
Nou, ik zou er maar niet te vast op rekenen.
@Indianaskywalker | 31-07-14 | 11:04
Vooralsnog zit dat stijlroze leger nog in de barakken. Laten we trots nog maar even achterwege laten....
@Andersom dag | 31-07-14 | 10:56
Goedemorgen, m'neer / m'vrouw vijfde colonne,
.
Dit gaat over Nederland en Nederlandse ISIS extremisten. Zoals we in Syrië en Irak dagelijks kunnen zien hebben die geen Joden nodig om geweld en dood te zaaien. Dat zullen ze in Nederland ook niet nodig hebben. Dit is intrinsieke haat en er is gewoon een aanleiding gezocht om dit weer eens te uiten. Heeft niets te maken met Israel en Palestina, zoals ook de moordadige opmars van ISIS in het Midden Oosten daar niets mee te maken heeft.
.
Doelbewust proberen te spinnen naar Israel vertelt veel over uw intenties. Mensen zoals u zijn medeverantwoordelijk voor de ellende die ISIS aanhangers (gaan) aanrichten in Nederland. Vergoeilijken, draaien, wegkijken, daarmee het leven van uw medeburgers op het spel zettend.
.
Het is gezien, en het zal niet vergeten worden.
.
Smeerlap!
Appeltje, eitje voor die 2. Gewoon de burgevader van Aartsen als getuige oproepen: Jozias zal wederom verklaren dat er zich NIETS maar dan ook NIETS geroepen is dat niet door de beugel kan.
En toch staat aan de basis hiervan (een beetje optreden tegen Joden-haat moslims) onze eigen 'Jeanne d'Arc ' oftewel A.Nanniga, chapeau !
We mogen dan verraden zijn door politici en collaborateurs Nederland kan trots zijn op het stijlroze leger !
@Ars Vivendi | 31-07-14 | 10:59
Ik ook.
Hij mag wat mij betreft ook een column krijgen op GeenStijl net als Feynman.
Godsammekraken is namelijk altijd heel humoristisch, scherp en beknopt.
Niet voor niets de meest gelikedte reaguurder.
Redactie?
D'r was toch ook nog sprake van een Arabisch sprekende agent die niks verkeerds gehoord had? Hoe zit het daarmee? Heeft die opzettelijk de boel voorgelogen?
Probleem met heet woordje "joods" en "Joods" is vaak waar het mis gaat. Als ik "joden" beledig dan mag dat wel omdat "joden" een groep mensen zijn die het "Jodendom" aanhangen en dat zijn mensen met verschillende achtergronden. Hoewel als ik nu "Joden" ga beledigen met de "H"hoofdletter "J" dan ben ik degelijk racistisch bezig en moet ik natuurlijk gestraft worden. Ik denk dat deze ISIS fanaten eerder een hekel hebben aan de joden met de kleine "j" dan aan de "J"oden met de grote, dus laat ze maar lekker hun gang gaan. Anders mogen we Hans Teeuwen en al andere moslim bashers ook de gevangenis in gooien. We moeten deze zaak wat genuanceerder bekijken en niet altijd vanuit de anti Semitische bril beoordelen, ik mag degelijk joden haten als ik daarbij bedoel dat ik mensen haat die het Jodendom aanhangen, maar Joden haten doe je niet omdat dat gewoon puur racisme is.
Maar gelukkig in Duitsland worden die ISIS ratten meteen aangepakt
www.facebook.com/mawqe3kldanisryanias...
@wakkere_nederlander | 31-07-14 | 10:56
Ik mis 'm nu al.
Van Aartsen is bang dat zijn functie onder druk komt te te staan en is nu wel gevoelig voor de publieke opinie. Hij had bij die optocht de Schilderswijk moeten schoon vegen, maar is bezig met zijn eigen straatje schoon te vegen.
Die van Aartsen zit er alleen voor zich zelf en niet voor de bevolking waar hij voor zou moeten opkomen.
Van Aartsen is op zijn best als er een beslissing moet worden genomen over wel of geen nieuwe parkeerplaatsen in de binnenstad of dat zondags de winkels open moeten. Hij als liberaal is dan natuurlijk voor.
Maar de demonstratie met Isis staat wel heel ver weg van de tennisclub en de hockeyvelden van Bloemendaal.
Wie verlost deze man uit zijn lijden. Hij kan het niet aan nu het Nederlandse gematigde volk hem nodig heeft. VVD-ers claimen altijd het monopolie op rechtvaardigheid en hard optreden. Maar dit is slappe hap meneer Aartsen. Nog zo'n optocht en hij gaat keihard om zijn moeder roepen.
Blijven tekenen dus. De teller staat inmiddels op ruim 17.000!!
@Brulboei_61SB | 31-07-14 | 10:53
Mooie oplossing! Desnoods spuiten we een stuk IJsselmeer op, hek eromheen en niet meer naar omkijken.
@Klier van Bartholin | 31-07-14 | 10:53
Omg. Arme ziel.
Ik heb hetzelfde lot ook ondergaan een paar maanden geleden.
Dat wordt ff cold turkey afkicken voor hem.
Lijkt me toch erg moeilijk deze dagen om je pro-semietitsch uit te laten. Het is dat de de wereld over Israel heen zal vallen maar krijg toch sterk de indruk dat ze het liefst genocide op de Palestijnen zouden willen uitoefenen.
Zien we een feitje hoever de politieke corruptie gevorderd is, komt het eigen hachje in het geding gaan we ineens daadkracht tonen.
-weggejorist-
Even voor mijn beeld.... De Haagse politiek geeft met het stilzwijgen over deze kwestie heel duidelijk aan dat ze volmondig achter Van Aartsen, ISIS aanhangers, en ISIS staan. Op welk moment worden er wel grenzen bereikt?
.
Een ontploffende bus of trein, een wilde schietpartij op een zonovergoten terras, een met bloed besmeurde synagoge of kerk, niet-moslim hoofden gespiest op de Scheveningse pier, raketten vanuit de Haagse sharia driehoek op autochtone wijken?
.
Zegt u het maar.... Ik weet het even niet meer....
Said C met zijn waterpistooltje wil ook nog even iets zeggen.
www.telegraaf.nl/binnenland/22916258/_...
Deze valt ook onder uw hoede Jozias.
*zucht*
Wat is Godsammekraken stil vandaag?
wakkere_nederlander | 31-07-14 | 10:48
Die is opgerot.
@Dhr. de Wit | 31-07-14 | 10:50
Er liggen in Zaandam alweer 2 bajesboten klaar die thans voor asielzoekers bedoeld zijn die toch niet komen. Prima oplossing voor voorlopig cellentekort.
-weggejorist-
Hoera, het begin is er! Vlag uit! (Geen ISIS vlag wel te verstaan!)
Te laat en te weinig. Dit is een gevalletje politieke damage control. Zit geen overtuiging achter, geen daadkracht. Slim advocaatje heeft ze zo weer op straat, en komt dan nog triompantelijk bij Knevel en Poephoofd uitleggen hoe het eigenlijk zit met het recht in Nederland en het falen der bestuurderen.
Er is geen hond in de politiek die de discussie terzake breed durft aan te zwengelen.
Gerelateerd maar niet in het nieuws: er worden nog steeds gevangenissen gesloten want leegstand. Dat is an sich al een wonder met al dat crapuul. Maar we gaan die gevangenissen straks hard nodig hebben.
Moet Van Aartsen nu verplicht een reis naar Auschwitz maken? Is wel nodig, me dunkt.
Nu zal van Aartsverrader binnenkort ook de laan wel uit vliegen...
*verder dromen doet*
-weggejorist-
Kan die toch zeggen dat het maar een incident was.
Wat is Godsammekraken stil vandaag?
Ik mis zijn snedige (first) posts.
Prachtig, de goedmensen zitten in een spagaat: moeten ze nou kiezen voor dat Supercorrecte Simon Wiesenthal Instituut, of voor het elitaire bestuur, in persoon van Van Aartsen?! Daarbij, er zijn lieve moslimmensjes in deze kwestie, dus daar kun je ook niet makkelijk een harde mening over hebben. Want 'het is hun cultuujrrr', DUS mag je ze daarop niet aanpakken. En ze zijn natuurlijk niet zo ontwikkeld als westerlingen, dus moeten we ze met fluwelen handschoentjes aanpakken, ze moeten nog veel leren, geef ze even de tijd (een eeuw?!).
Waar zijn de reacties van uit den haag op deze , of doen we dat alleen als er minder geroepen is door meneer Wilders ,waar ben je Alexander ?
Ik neem aan dat het deze twee in elk geval verboden wordt om aan pro isis demonstraties deel te nemen? Voor zover die nog worden geoorloofd, want het lijkt mij evident dat burgemeesters nu wel doorhebben dat zulke manifestaties misbruikt worden om aan te zetten tot genocide en jodenhaat.
De tijd is NU voor de politiek om duidelijk te maken dat «wij» dit soort taal in ons land niet willen horen.
Pak desnoods het NL paspoort af. Jai hier de mensen haten? Jai terug naar zandbak van oorsprong.
Hieveel figuren deden ook alweer mee aan die parade? En er zijn wel twee opgepakt, wat een daadkracht.
Nu Said nog met zijn blaffertjes, Oh... nee want Said is geen sportschutter of jager.
wakkere_nederlander | 31-07-14 | 10:43
Nee, je mag niet alle moslims over een kam scheren, zeggen ze. Maar als er iets onwelvalligs (spotprent, raket op Gaza, Wilders) gebeurt, zijn ze wel allemaal 'als moslim' over de zeik. Dat werkt heel flexibel kennelijk.
Goh, ze hebben twee slachtlammetjes gevonden om de gemoederen van NL mee gerust te stellen. Wat een heroïsche afknappert die Van Aarsen. [sarc]
Parel van het Zuiden | 31-07-14 | 10:42
Inderdaad. Mensen die de verschrikkingen in Irak steunen moeten hier weg. Vandaag zijn het de sjiieten, morgen de joden, overmorgen wij.
2 haatbaarden opgepakt? Ik zag toch dat de hele groep met leuzen stond te haatzaaien. Maar goed, 2 is misschien het hoogst haalbare met meneer van Aartsen aan het roer. Ik zou zeggen, al die gasten oppakken, geen woord aan vuil maken, paspoort innemen en de grens overzetten.
Als men tijdens de tweede wereldoorlog mobiele telefoons, sociale media & internet had gehad en men had kunnen vernemen welk verschrikkelijk lot de Joden ondergingen dan zou er toch meteen een dramatische reactie komen van zowel de internationale gemeenschap als het Duitse volk.
Deze laatste had nooit achteraf kunnen claimen 'Wir haben Es nicht gewusst'
Eenzelfde reactie had ik zeker verwacht na het zien van die afschuwelijke massa slachtingen van ISIS.
Als ik dan vervolgens zie dat er geen protest TEGEN maar VOOR ISIS in NEDERLAND wordt gehouden door islamieten dan is voor mij alle hoop verloren.
En al die ISIS vlaggendragers die daarmee openlijk de ISIS moordmachine verheerlijken en steunen? ISIS maakt tienduizenden slachtoffers per maand. En de wijze waarop....
.
Blijft mij te veel onderbelicht in deze casus....
Overigens, zo'n dom gansje als Fatima Elatik loopt dus ook tussen dit soort imbecielen. Ik vermoed dat ze bij een volgende demonstratie er gewoon weer bij staat.
Een doekje voor het bloeden ? Een koekje voor de honden ?
Waar gaat dit over ? Waarom nu en nu pas ? Doet van Aartsen het al zo erg in zijn broek dat dit voor de Bühne even moet gebeuren?
Waarom geen ontslag voor de arabisch sprekende doofpotdiender ?
De politiek en OM voeren éérst hun eigen agenda uit, en pas na aanhoudende druk uit de samenleving komen ze in beweging. Bij sommige gebeurtenissen houdt die druk op, doordat de aandacht van het onderwerp af raakt. Of tijdens Olympische Spelen of een WK, wat een heerlijke afleiding is voor de machthebbers. Mensen gaan lekker tv kijken met een pilsje, want de voorpagina van de Telegraaf brengt op dat moment geen kritisch nieuws.
en de heer Pechtold, die zijn mond zo vol had over de 'minder' kwestie .. toch iets anders dan 'dood', die heb ik even gemist de afgelopen week, net als wat GroenLinksers overigens.
@Parel van het Zuiden | 31-07-14 | 10:37. Die moet ook weg. Duidelijk gevalletje taqyya.
FF kijken of ik nog ergens een Fuck kan vinden voor Van Aarshaar..
Nope..
@Parel van het Zuiden | 31-07-14 | 10:35
Nederland slaat internationaal wederom een pleefiguur.
Next level stupidity
Too little too late. Opdonderen met Aarsman!
Sta je daar als ligtgetinte lafbek met je sjaal om je rotkop. opgerot
Dat zal ze leren, geef ze maar een verplichte cursus "spreken in het openbaar".
En de Arabisch sprekend agent, die vond dat er niets verkeerds werd geroepen?
Als Nederlandse burger zie ik dat soort mensen niet graag met een geweldsmandaat over straat lopen. Zo'n kerel gaat maar zo helemaal Rodney King op een niet-Moslim....
Vooral de internationale aandacht is interessant. Jozias van Aartsen (VVD) heeft in één keer veel meer schade toegebracht aan het imago van Nederlander dan Wilders in jaren voor elkaar gekregen heeft.
.
Dat u even weet wat zo'n fatsoenlijke stem ons land oplevert....
Ik wil minder minder minder Van Aartsen.
Het O.M. laat zich blijkbaar sturen door medialawaai en petities, en dat is een slechte zaak. Ze hadden vanaf het eerste moment gewoon moeten doen waar ze voor zijn: wetsovertreders vervolgen.
Some folks covering their asses?
REAGEER OOK