
Bij de Volkskrant dopen ze normaal hun vulpen in een pot augurken voordat ze artikelen schrijven, maar vandaag staat de RemarqueRedactie tot aan de knieën
in de haatdrek. "
De groep Marokkaans-Nederlandse jongeren die zijn betrokken bij ten minste zes liquidaties in Nederland en Antwerpen en bij een reeks extreem gewelddadige overvallen, is veel groter dan gedacht. Het gaat volgens de Amsterdamse recherche [...] om 'honderden' jongeren in zowel Nederland als Marokko. Het betreft drugshandelaren, schutters, uitvoerders en faciliteerders, die allemaal aan elkaar zijn gelieerd." Nou nou, wat doet de afkomst er nou toe, Volkskrant? Okee, even verderop meldt de Völkischer Beobachter van de polder dat de Marokkaanse jongeren die extreem gewelddadige overvallen en liquidaties plegen onderduiken in Marokko, omdat ze zich daar onschendbaar wanen. Maar verder? Totaal overbodig om hier de afkomst te melden. Racistische riooljournalistiek, dit. Pure angstzaaipennerij die aanzet tot haat. Suggestief met feiten komen dat honderden Marokkaans-Nederlandse jongeren in Nederland zich bezig houden met ultragewelddadige criminaliteit. Doe dat eens gewoon ontkennen, zoals het een beschaafde krant betaamt. Olie op het vuur dat Geert Wilders (NSB) constant opstookt, dit. Vandaag brengen we zware Marokkaans-Nederlandse criminelen die zich God in de polder wanen in kaart. Morgen rijden de treinen weer naar het Oosten. Zo gaat dat altijd. Dit zijn simpelweg gestigmatiseerde kansenjongeren uit prachtwijken die slechts een extra dot subsidie en kickboksles nodig hebben om weer op het goede pad te komen. Dat werkt al decennia lang zo, dus waarom zou de Volkskrant nu ineens afstappen van die succesformule? Nu de rassenhaters van de Volkskrant benoemt dat er honderden Marokkaans-Nederlandse jongeren in de zware criminaliteit zitten, is de Volkskrant schuldig aan het feit dat Marokkaans-Nederlandse jongeren zich aangesproken voelen. En dus in de zware criminaliteit terecht komen vanwege het label dat ze meekrijgen. Kijk, Nederland ondertekent nu
een verdrag dat Marokkaanse criminelen voortaan berecht kunnen worden in Marokko voor misdaden begaan in Nederland. Dat krijg je er dus van: een internationale heksenjacht. Haatkrant. Nu aangifte doen tegen de Onderbuikkrant. Dat helpt. Want zware Marokkaans-Nederlandse criminelen zijn lieverdjes, als ze al bestaan. Allemaal.
Reaguursels
InloggenIdd totaal overbodig om de afkomst te vermelden.
'Bij de Volkskrant dopen ze normaal hun vulpen in een pot augurken voordat ze artikelen schrijven'
Kunnen jullie eens iets originelers ontdekken?
Het is me onduidelijk ,of je ben een Marokkaan of een Nederlander niet beide of zit het in de 2 paspoorten?
En 'honderden' tussen aanhalingstekens, dat betekent dus dat het er minimaal duizend zijn.
Weer een bewijs dat we, zo snel als mogelijk is, af moeten van die dubbele paspoorten. Oude nationaliteit niet op kunnen geven: dan ook geen Nederlandse nationaliteit. Alleen een verblijfsvergunning die na gebleken crimineel gedrag onmiddellijk wordt ingetrokken.
Prachtige spiegel van de VK.
He Quid, allemaal de schuld van de PVV, Dat was je deze keer vergeten te vermelden. Je wordt slordig. Opletten voortaan en iets vaker PVV negatief vermelden aub.
Nieuws van dertig jaar oud.
www.elsevier.nl/Nederland/nieuws/2014/...
Frappant dat er toch laatst zon links rapport was dat etniciteit niks had te maken met criminaliteit?
En ook dit nog.
www.telegraaf.nl/buitenland/22917716/_...
Dubbele nationaliteit betekent daar gestraft, maar hier hier zitten. Met vervroegde vrijlating, enz.
www.dji.nl/Onderwerpen/strafoverdrach...
Quid, blij dat ik je cynische ondertoon herken, anders zou ik toch vrezen dat het je totaal in de bol is geslagen.
25 jaar te laat. Diep- en dieptriest. Hoe leuk en fijn en mooi was dit land geweest als de PVDA, VARA & Volkskrant 25 jaar geleden waren met benoemen van problemen en rotzooi. Hoeveel onnodige doden en andere slachtoffers heeft dat structureel wegkijken in die 25 jaar al gekost ? En dat soort lui noemt zichzelf fatsoenlijk maar ze zijn simpelweg mede verantwoordelijk !
Nou tweede kamer, nu is jullie beurt om de "mea maxima culpa" naar Geert Wilders toe gezamenlijk te belijden. Jarenlang hebben, met het miezerige ventje voorop Geert lopen zwartmaken, owh wacht..., mag lopen zwartmaken nog wel?
BASinnic | 31-07-14 | 15:37
Ze bedoelde(n) het ongetwijfeld goed maar zijn zo verknocht aan hun denkbeelden dat ze niet kunnen en/of willen toegeven dat de realiteit anno 2014 anders is. Voeg daar een moreel superioriteitswaan bij en je hebt OSM.
"Het verdrag maakt mogelijk dat verdachten onder Marokkaans recht worden vervolgd en berecht."
.
Dat klinkt als muziek in de oren.
honderden marokkanen betrokken bij 6 moorden. tja, in hun eentje kunnen ze niks
@Bigi. Hanneke Groenteman ontwaakt pas als het kromzwaard op haar nek neerdaalt.
Maar de Joodse lobby had het toch wel down qua bepaling van de publieke opinie in de jaren 80. 'prof' de Jong mocht 14 delen volschrijven over de Joodse geschiedenis tijdens WO2; mijn verplichte literatuurlijst bestond voor 80% uit boeken over joden in WO2; Nederlanders mochten dienen in het IDF zonder hun NL-schap te verliezen; bij de media en omroep was het 'rood, poot of jood'. Kortom, deze lobby heeft hun positive in krap 25 jaar verkwanseld
-weggejorist-
-weggejorist-
Toen de Duitse socialisten op bezoek kwamen nam de Volkskrant als eerst een Duitse censor in dienst. En als enige Nederlandse krant deden ze dat vrijwillig.
-weggejorist-
Nick de prick:
----
En waar moet je dan heen, als je geen NLer meer bent?
-----
Alle Marokkanen hebben een Marokkaans paspoort. Dus wat dacht je van Marokko? Mooi land toch, kan je lekker geld verdienen met geiten hoeden en je nichtjes verkrachten.
Ik vind 't niet zo overbodig om te vermelden dat het Marokkaanse Nederlanders gaat eerlijk gezegd we wéten namelijk al dat deze mensen oververtegenwoordig zijn in de criminele sector. Het is zelfs wel goed om dit te doen: zet die lijers maar in de schijnwerpers om ze óf af te schrikken, óf de overheid langzaam wakker te schudden en er écht wat aan te laten doen.
_
Racisme is pas racisme als je onterecht culturen/rassen/geloven/e.d. zwart maakt. Het is geen racisme als je het beestje bij de naam noemt zodat mensen zich bewust worden van de problemen en er daadwerkelijk wat aan gedaan kan worden.
@copywriter | 31-07-14 | 14:28
Waar wachten ze dan nog op met het intrekken van die verblijfsvergunningen?
Ongewenste vreemdelingen, zonder de Nederlandse nationaliteit moet toch geen probleem zijn om die eruit te flikkeren?
Wim Venijn | 31-07-14 | 14:09
Dat is het hele punt. Ze hadden al veel eerder het Nederlanderschap kunnen aanvragen maar net als hun ouders willen ze dat niet. Nu Nederlanderschap aanvragen is voor hen zinloos. Ze staan onderhand in elke justitiecomputer die dit land rijk is. Hun aanvraag zal worden afgewezen.
Intrekken van hun verblijfsvergunning is wel degelijk effectief. Geen woning meer, geen uitkering, geen medische hulp, geen toekomst plus het risico dat ze in het buitenland worden aangehouden als ze op de opsporingslijst terecht komen.
-weggejorist-
copywriter | 31-07-14 | 14:00
En in 2012 www.ggd.amsterdam.nl/publish/pages/473...
En in 2014 www.ggd.amsterdam.nl/publish/pages/587...
Lewis Lewinsky | 31-07-14 | Excuus, ik bedoelde zwakbegaafd i.p.v. verstandelijk beperkt. Ik haal deze twee weleens door elkaar.
www.bol.com/nl/p/het-immigratietaboe/1...
www.dagelijksestandaard.nl/2012/05/%E2...
@Lewis Lewinsky | 31-07-14 | 13:52
Exacte cijfers heb ik nog niet kunnen vinden. Maar dat het er vrij veel zijn:
www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenlan...
@copywriter | 31-07-14 | 14:00
Na 5 jaar kan je naturalisatie aanvragen.
Dus we krijgen een boel nieuwe Nederlanders erbij.
Afschaffen van automatisch verlengen na 5 jaar, heeft dus geen nut. Ze kunnen Nederlander worden.
Tenzij ze vrijwillig weer terug gaan als ze geen verblijfsvergunning meer hebben, en geen Nederlanderschap willen aanvragen (Mwhahaha as if)
BASinnic | 31-07-14 | 13:25
Zou zo'n erkend gecertificeerd links joods OSM instituut als Hanneke Groenteman inmiddels ontwaakt zijn ? Ben ik best benieuwd naar.
In 2009 is in Amsterdam onderzoek gedaan naar deze groep Marokkaanse criminelen. De z.g. "600 short list"
Daar kwam ondermeer uit dat 75% niet eens de NL nationaliteit heeft!!!
De oorzaak daarvan ligt in het feit dat hun ouders nooit de moeite hebben willen nemen om de NL nationaliteit aan te vragen met als gevolg dat hun kinderen die hier geboren zijn ook de NL nationaliteit niet hebben.
Deze criminelen verblijven hier op basis van een verblijfsvergunning welke elke vijf jaar automatisch word verlengd.
Hoog tijd om die automatische verlenging maar eens wat minder automatisch te maken en een stel van die verblijfsvergunningen compleet in te trekken met de notatie "ongewenste vreemdeling"
Of is opa Opstelten alweer in slaap gesukkeld.
Duiding
De Volkskrant, de NOS, de Telegraaf, de Joop, Geenstijl en Powned zijn al jarenlang aan het stigmatiseren. Jarenlang zien we stelende Roemenen, dronken Russen en tolereert heel Nederland dat racisme wat er vanaf druipt.
Wat men niet meer zag is dat deze echte racisten, de elite racisten ook de discussie over Marokkanen flink aanwakkeren met hun arrogante cultuurrelativisme en brutale, oppervlakkige en decadente machtsspelletjes.
Dat aanwakkeren van een splitsing in deze samenleving was nodig om de ogen af te leiden van de groeiende haat tegen Oost Europa.
Langzaam worden een aantal mensen wakker. Waaronder een aantal afgestudeerde allochtonen. Zij protesteren nu tegen deze linkse haatpropaganda.
Wat deze groep vergeet is hetzelfde ongenoegen te uiten over de haatpropaganda die door de beeldbuis jaagt ten aanzien van Rusland. Veel zullen er ook niet aan mee willen doen omdat Rusland geen vriend van de Islam en veel Moslims geen vriend van Rusland zijn.
Wat overblijft is een samenleving waarvan de ogen alleen nog gericht zijn op de Marokkanenhaat en het elite racisme. Tegelijkertijd wordt onze ziel verkocht aan de Westerse oligarchen, de Afghaanse Warlords en loopt 88% slaafs achter dit beleid aan. Inclusief de voltallige Nederlandse pers en de voltallige Tweede Kamer.
Ik en anderen hebben dit jaren geleden aan zien komen. Het is vandaag de dag een gevaarlijk feit.
Fortuyn zag het aankomen.
Van Wilders ben ik nog niet overtuigd. Hij zou zomaar een marionet kunnen zijn van het instand houden van deze splitsing.
ITEACHYOU | 31-07-14 | 13:03 rara | 31-07-14 | 13:07
Kloppet! Spekman heeft op deze manier al een hele verzameling uit gans het land binnengekregen, dit is één van de laatsten...
www.google.nl/search?q=hans+spekman&a...
Zeg gewoon wat je wil zeggen zonder al dat sarcasme of vreemde gedoe zoals die sinasappel column..... Schrijf eens een goed verhaal.
@Willianus Wortelus | 31-07-14 | 13:50
Heb je een link naar dat onderzoek waaruit blijkt dat 55% verstandelijk beperkt is? Alvast dank.
Onzinstuk Quid. De Volkskrant is al tijden niet meer het linkse parochieblaadje van weleer, net als het geen katholieke krant meer is. Remarque is wel een goeie pik wat dat betreft en in ieder geval geen babyboomer. De Telestürmer zal het niet worden, maar old school links is het al lang niet meer.
Wim Venijn | 31-07-14 | 13:15 Duidelijk.
De reden waarom er met geen enkele marokkaan in Nederland iets te beginnen is hoor je op 102:00 De eerste 200 van een groep van 600 is psychisch onderzocht. Een groot gedeelte is verstandelijk beperkt en heeft geen geweten.
Ik roep het al jaren: waarom gaan Nederlanders met een verstandelijke beperking naar de dagopvang en laten we marokkanen gewoon op straat rondlopen? Waarom???
Ja dat antwoord heb ik wel. Het percentage Nederlanders met een verstandelijke beperking of erger ligt rond de 10%.
Het percentage marokkanen met een verstandelijke beperking of erger ligt rond de 55%. Laat dit getal even op u inwerken. 55% hoort, naar Nederlandse maatstaven, naar de dagopvang gereden te worden met een busje om aldaar in serene rust onder begeleiding wasknijpers in elkaar te zetten.
Iedere professional die met marokkanen te maken heeft in Nederland weet dit.
Soms laten jullie je echt teveel kennen, Geenstijl. Voel veel frustratie in dit artikel voor een weblog die tendentieus hoort te zijn.....
Beetje vreemd dat Nederland dan weer gaat bedingen dat ze in Marokko niet de doodstraf mogen krijgen. Gaan we hier in het Westen dan opeens heel cultuurrelativistisch bedenken dat hun strafrecht niet deugt. En daarbij, zij zullen toch zeker het beste weten hoe je met hun eigen soort criminelen omgaat?
@roze_bril | 31-07-14 | 13:31
Aanslag op de rechtbank, met een granaatwerper.
En die man die al op de grond lag, nog een kogel in de borst schieten. IQ van hooguit 80, en ze zijn echt helemaal gek.
Als iemand nog dacht dat het meeviel, dan helpt dat ze wel uit die droom.
Morgen een nagezonden rectificatie in de Azijn-pisser en vriende van Jolo krant: "het was een misverstand. Oprechte excuses aan alle bontkraagjes, al of niet scooterrijdend". Let maar op.
Goed moment om hier met fopstraffen te stoppen. Als je de intentie hebt om criminaliteit te bestrijden, dat is.
@Nick da Prick | 31-07-14 | 13:38
Natuurlijk kan dat, lul. Of moet ik zeggen prick? En het gaat binnenkort ook gebeuren: oppakken, denaturaliseren en uitzetten.
*waar een wil is*
@ --sql error-- | 31-07-14 | 13:36
Ja dat voelde goed, lekker naief blijven tot het bittere end.....
Je bent nooit nederlander als je geen afstand doet van je andere nationaliteit.
Dus mocro's zijn mocro's.
Lewis Lewinsky | 31-07-14 | 13:33
Tof dat ik een lul ben, maar daardoor kan het niet opeens. Je kunt het paspoort van 'criminele dubbele paspoorters' whatever that may be niet afpakken. Je kunt een NL paspoort eenvoudig weg niet afpakken.
Ter info:
www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/neder...
Ach,
Zelfs de PvdA-media kunnen deze ongelofelijke puinzooi niet meer ontkennen. Das war einmal.
het wordt hoog tijd dat GroenLinks aangifte tegen zichzelf gaat doen.
pbs.twimg.com/media/Bj5FTsPIIAEfu_Q.j...
Nee Quid, deze keer de treinen naar het zuiden graag. Enkeltjes richting Gibraltar s.v.p.!
@Nick da Prick | 31-07-14 | 13:28
Nederlanderschap afnemen van criminele dubbele paspoorters. Dat kan gewoon, lul. Dan gaan ze naar Marokko, Turkije, Nigeria of zo. Het land van hun andere nationaliteit. Hebben wij een probleem minder.
@Ommezwaai | 31-07-14 | 12:47 !
Wat een idioot is die Opstelten toch.
Heeft ie de kans, mist ie hem!
Weet zeker dat het schrappen van de doodstraf niet een opzetje van de Marokkanen is geweest. Ongetwijfeld heeft Opstellul dit op verzoek van de PvdA gedaan anders waren Samsom en Spektrui nooit akkoord gegaan met een dergelijke regeling. Marokkanen moeten gepamperd worden immers. Als ze al veroordeeld worden dan mogen ze hun straf overigens uitzitten in de luxe Nederlandse hotelgevangenis. De pakkans van dergelijke criminelen is in Marokko zo goed als nul. En wat vindt de Marokkaanse koning van deze regeling? Al goedgekeurd? Denk het niet.
De Volkskrant benoemt gewoon feiten zonder te generaliseren. Dat kan idd vreemd overkomen op de reaguurder.
Onderlaatst werd bekend dat Marokkaanse meiden die in Marokko veroordeeld werden voor drugssmokkel in NL hun straf gaan uitzitten. Welke totaal idioten verzinnen dit toch? hier moeten de gevangenissen dicht en dan ook nog de Marokkanen herbergen voor Marokko?
Zodra ze veroordeeld zijn in Marokko, zou Nederland ze als persona non grata moeten bestempelen.
Ommezwaai | 31-07-14 | 13:18
Moet kunnen. Ik zie daar geen probleem eigenlijk, behalve dan de slappe politici en bestuurslui.
@Wim Venijn | 31-07-14 |
Even vertellen dat het om 98 minuten begint. Maar dan heb je ook wat. Ik schrik me rot. Die lui zijn van god los. Ouders die profiteren of onverschillig zijn. Jongeren die zwakzinnig zijn of niet ontwikkelt geweten. Mijn hemel. Het is nog erger dan ik dacht.
@Johnny Quid
Eindelijk een stukjesschrijver die het aandurft de echte racisten aan te pakken. Vergeet die bij de NOS, de Telegraaf en de rest van de MSM niet. En vergeet ook niet de rest van de regering/kabinet. Vergeet ook niet een stukje te schrijven over de zeer objectieve rol van de Nederlandse MSM om Rusland haat aan te wakkeren. De Russen zijn de nieuwe Marokkanen.
Je zou er bijna cynisch van worden.
vhKarelkruizenruiker | 31-07-14 | 13:03
Het waren de rechtse werkgevers die deze lui naar binnen haalden. Goedkope werkkrachten en zo. Vooral en zo.
@Ommezwaai | 31-07-14 | 13:18
Precies. Nederlanderschap afpakken!
Lewis Lewinsky | 31-07-14 | 13:23
Hoe? Snap je niet dat de essentie van NLschap is dat je het niet kwijt kan raken?
En als je dan een wetswijziging wil. Zou je het dan ook logisch vinden dat jij je NLschap kwijt zou kunnen raken als je in de fout gaat? Of je vrienden? En waar moet je dan heen, als je geen NLer meer bent? Of moet het alleen voor Marokkanen gelden? Maar hoe dan? Moeten Marokkanen als 2erangs burgers worden gekwalificeerd in de wet?
Vragen vragen.
Het bekt natuurlijk lekker zo'n permaban, maar het kan simpelweg niet. Omdat wat jij een Marokkaan noemt, vaak net zoveel NLer is als je eigen vader of moeder.
Dubbele nationaliteiten afschaffen!
*kamer, aan het werk*
@ITEACHYOU | 31-07-14 | 13:01 Je krijgt het natuurlijk benauwd op je zgn moral highground.
Hoe wilderiaanser hoe beter want dat is de enige methode om eenvoudigweg uit te spreken wat er aan de hand is in dit land. Weg met dat politiek correcte en landverneuqende geleuter. Oplossingen zijn er genoeg, als je had opgelet had je geweten dat er zat zijn geopperd. Dus doe je vinger maar weer omlaag.
Grappig om te bedenken dat wanneer Drs H. Janmaat nu journalist/columnist bij VK zou zijn hij van de hoofdredacteur opdracht zou krijgen fermere taal te gebruiken tov buitenlanders. Janmaat rechts ingehaald door VK!!
De Joodse lobby binnen het OSM establishment was een beetje slapende sinds de jaren 80 en zijn nu wreed walker geschud.
Dat kan toch niet waar zijn zoveel! De politie en justitie hadden dat nooit zo uit de h(l)and laten lopen.
Nauwelijks worden er strafbare feiten geconstateerd.
*kijkt weg*
wel jammer dat er nu zo'n uitermate zuur stukje wordt geschreven door Quid om een incrowd media fittie uit te vechten tussen GS en VK.
Het lijkt me een belangrijk onderwerp, maar GS vindt een ruzie om wie de zuurste augurk heeft blijkbaar belangrijker. (komkommertijd zeker?)
Het moment dat ze elkaar opruimen, gaan wij er wat actief aan doen.
Wacht dan eventjes.
@Ommezwaai | 31-07-14 | 13:18
Precies. Nederlanderschap afpakken!
Volgens Abdelkarim (gisteren bij Radio 1) is het allemaal de schuld van de journalisten.
duitse herder | 31-07-14 | 13:10
Ik was het met de indeling van je incidentjes eens totdat ik zag dat die getallen zes jaar mee moeten gaan. Volgens mij lopen ze binnen het jaar uit hun range.
@klimgek | 31-07-14 | 13:10 LOL!
Wat ik nog mis in het verdrag wat Opstelten heeft gesloten, is een permaban voor Marokkaanse criminelen.
Zodra ze veroordeeld zijn in Marokko, zou Nederland ze als persona non grata moeten bestempelen.
Twee weken ook al artikel over de gangsterislam in VK.
www.volkskrant.nl/vk/nl/3184/opinie/ar...
"Suggestief met feiten komen dat honderden Marokkaans-Nederlandse jongeren in Nederland zich bezig houden met ultragewelddadige criminaliteit."
Lees het boek van Paul Vugts 'Doorgeschoten'.
Hij was ook bij BNR.
Vanaf 93.50
www.bnr.nl/?service=player&type=fr...
Duidelijk toch?
Gaat de Volkskrant nu wijs worden?, ze hebben jarenlang het Nederlandse volk opgestookt om vooral dit verschrikkelijke "deel" van de bevolking te omarmen, ik heb er nooit naar geluisterd, de massa wel, zie wat er van ons land geworden is!
Lees ik prompt in het dvhn dat er een inbraakgolf op hoogbejaarde mensen is opgelost. Slachtoffers o.a. een dementerende vrouw en een vrouw van 98. Rechter vraagt zich af hoe laf het is om berekend misbruik te maken van zwakke plekken van oude hulpbehoevende bejaarden. Hij geeft zelf het antwoord. Waarom ik dit hier drop? Verdachten: Imrane A uit Leeuwarden, Soufiane B uit Gouda, Karim T uit Gouda.
Ook nu zie je hier de Gutmenschen piepen dat het een zielig stukje is van Quid maar ze gaan nergens in op de genoemde keihard feiten.
Het is gewoon de schuld van de politie en justitie die de identiteit van de daders heeft achtergehouden. Nu weten we wel beter. En straks krijgen we zware misdaad erbij ter financiering van de jihadoorlog.
Geef ons het recht om een juist en objectief oordeel te vormen omtrent bepaalde bevolkingsgroepen. Voor politiek correcte struisvogelpolitiek kopen wij helemaal niks.
Karma
Nick da Prick | 31-07-14 | 13:06
Het zijn er alleen een beetje (te) veel.
Bij de PVDA hebben ze het ooit al eens gezegd, de Marokkanen hebben een monopolie op criminaliteit.
Ik wacht even op de genuanceerde duiding van joop.nl voor ik hier mijn ongezouten mening geef...
Breaking...
Marokko voert nieuw systeem in voor Nederlands-Marokkaanse criminelen: Het incidentje.
.
De volgende dossiernummers zijn al gereserveerd:
NL/MAR 2014.00000001 t/m NL/MAR 2020.10000000
(Hè hè ben weer ingelogd, meer mensen last van dagelijks paar keer er uit vliegen?)
Heb niet te veel hoop op mening VK , de hoofdmoot is met Kras op reis.
En de moraal van het verhaal komt van het tuig hun advocaat die ze naar Nederland lokt om de pecunia en een de Graaf behandeling als hij een politicus betrapt op een mening.
Voor minder minder effect kinderbijslag tot 2 kinderen, daarna boetes.
Vorige week had Max Pam ook al zo'n ophitsend stukje in de Volkskrant geschreven!
Iets over isis en Jodenhaat, en dat we dat toch niet moeten willen.... de racist!
Nog erger: een epistel dat met de islam ook het virulente antisemitisme geïmporteerd is. De boeven!
Daarnaast refereerden zij zelfs aan de-ver-van-ons-bed-show in de banlieus en de aanslag op het Joods museum in Brussel.
Tfoe!! Alles wordt er bij gehaald om maar te stigmatiseren!
Ik zeg: AlJazeera in plaats van Ned 1 t/m 8! Alleen zo kan de verrechtsing van Nederland gestopt worden!
Zijn er al voorgedrukte formulieren, verongelijkte burgemeesters en jankende politici?
Ommezwaai | 31-07-14 | 13:04
Pakkans is nu eenmaal altijd laag. Politie kan niet altijd overal zijn. Aangezien deze jongens een Marokkaans en NL paspoort hebben (andere discussie, kun je van alles van vinden, maar moeilijk aan te pakken) kunnen ze vrij pendelen tussen EU en Marokko. Dat maakt pakken heel moeilijk. Daar wil Marokko echt ook iets aan doen. Het is heus niet alsof dit crimineel tuig daar als helden wordt gezien.
@ITEACHYOU | 31-07-14 | 13:03
Na de vijfde keer wordt de trui aan Spekman gedoneerd.
roze_bril | 31-07-14 | 12:59
En wat is die waarheid dan? Dat er Marokkaanse criminelen zijn? Tsjonge wat een nieuws. Dat kon zelfs de voorzitter van de PvdA 30 jaar geleden al verkondigen zonder achterban voor het hoofd te stoten.
Ja er zijn Marokkaanse criminelen en wat je nu leest in de Volkskrant is een manier om dat aan te pakken. Het is constructief en geeft hoop. Waarom moet dat dan weer aanleiding voor cynisme zijn.
Voorbedrukte aangifte formulieren wegens aanzetten tot gaat en racisme door de VK tegen de onschuldige marocs liggen klaar bij de politiebureaus!
Overigens worden hiervoor meestal 15/16 jarigen ingezet om de risicovolle/vuile klusjes op te knappen, want de criminelen weten dat die via het NL'se jeugdrecht toch geen risico lopen.
In ander nieuws: EU geeft Marokko 890miljoen kado, 15% meer dan voorgaande jaren: www.bladna.nl/europese-unie-marokko-
hervormingen,08830.html
Volgens Lubbers c.s. hebben we deze mensen hard nodig. Dus niet in een gevangenis in Marokko stoppen, ze moeten hier aan het werk in bijvoorbeeld een verpleeghuis, het liefst met Lubbers als bewoner natuurlijk.
Nick da Prick | 31-07-14 | 12:54
Luister, als Nederland eerder ingegrepen had (lees:Politie/Justitie), dan was de vlucht naar Marokko van deze lui helemaal niet aan de orde geweest.
Hoe komen ze in de eerste plaats in Marokko terecht?
.
Dit verdrag is een wassen neus. Iedereen (nog een keer) weet hoe de zaken er aan toe gaan in die landen.
Die gasten worden nooit en te nimmer veroordeeld.
-weggejorist-
Hoezo Marokkaans-Nederlandse jongeren?
Het zijn gewoon Marokkanen, die door een historische fout (Veroorzaakt door onze linksdenkende mede mensch)in Nederland zijn terecht gekomen.
eerstneukendanpraten | 31-07-14 | 12:57
had je m niet weggegooid dan na de eerste keer?
Ik denk dat Kwit bedoelt dat den tekst:
"De groep Marokkaans-Nederlandse jongeren die zijn betrokken bij ten minste zes liquidaties in Nederland en Antwerpen en bij een reeks extreem gewelddadige overvallen, is veel groter dan gedacht. Het gaat volgens de Amsterdamse recherche [...] om 'honderden' jongeren in zowel Nederland als Marokko. Het betreft drugshandelaren, schutters, uitvoerders en faciliteerders, die allemaal aan elkaar zijn gelieerd."
geen nieuws is. Dat weet iedereen die niet aan de Gute (verkeerde) kant van de diepe onoverbrugbare Fatsoenskloof woont.
Wat WEL nieuws is, is dat het in de Volkskrant staat. Groot nieuws zelfs.
mooie constatering, nu nog een oplossing die ook in de praktijk kan worden toegepast. voelt toch een beetje Wilderiaans aan dit. Constateren maar met een oplossing komen ho maar.
Zijn ze bij JOOP al wakker?
@Nick da Prick | 31-07-14 |
Weet je wat pas zielig is. Als je al jaren voor racist wordt uitgemaakt omdat je gewoon de waarheid en datgene wat je ziet verkondigt. En dan als je je gelijk eens wilt halen dat er dan zo`n aanmatigend persoon hier komt reaguren.. Dat is pas sneu. Dat je je hier nog durft te vertonen. Man, ga in een hoek staan je schamen.
Quit wat een vreselijk kinderachtig stukkie. Doet echt afbreuk aan het onderwerp en je stelling.
Benoemen, labelen en eruit schoppen.
Lijkt me een duidelijk en eenvoudig te volgen procedure.
Is er al een meldpunt waar we Volkskrantlezers kunnen aangeven?
Hier moet de politiek nu iets mee gaan doen, ander zijn ze echt totaal ongeloofwaardig, nu maar eens een gebaar naar de NEDERLANDSE bevolking want die heeft al 25 jaar last van deze woestijn ratten. Dus met je luie en bange reet achter dat bureau weg, en aan houden die gasten.
Als ik marron was zou ik dit niet pikken maar gewoon afrekenen .
Wat zijn wij toch een goed land!
*trui opnieuw onderkotst*
Voor honderd miljoen euro beslag gelegd...
Betekent in de praktijk dat er al miljarden in Nederland zijn geklauwd.
Altijd verongelijkt, wat kut. Er gebeurt gedverdomme een keer iets, bestuurders, die niet achter hun toetsenbord zitten te janken maar echt iets doen, sluiten verdragen, werken samen, proberen dit land beter te maken.
Hoera! Marokkanen die snel naar Marokko vluchten als ze gepakt lijken te worden zijn niet meer onaantastbaar. Er is een succes geboekt. Door een verdrag met Marokko (zie ik Wilders nog niet voor elkaar krijgen). Dat is nieuwswaardig. Daar schrijft de Vk dus over.
Maar die onverteerbare rancune hier: " zie je wel, als ze eerder hadden geluisterd, Geert Wilders zou er voor vervolgd worden, NL wordt langzaam wakker etc." Wat extreem hopeloos zielig.
Allemaal gelieerd aan elkaar. Familie,vaders, ooms, broers,neven.
Dan zullen nu die GroenLinksers, PvdAers, Raymann de komiek en vele anderen die een shirt met de tekst "Ik ben een Marokkaan" nu wel supertrots rondlopen. Wat waren we toch goed. We horen er helemaal bij. Een groot crimineel marokkaans netwerk.
En nu ben ik heel benieuwd wat het standpunt van medereaguurder MocroGS is. Oh wacht...
Pleasoya | 31-07-14 | 12:49
Ja man!
Een stukje journalistiek van de bovenste plank!
Die hebben vast een verslaggever die zo af en toe nog wel eens buiten de deur komt.
Komt omdat ze geen stageplek kunnen vinden. (want ze hebben heus wel een diploma hoor)
Tijd voor een petitie!
-weggejorist-
fuckje | 31-07-14 | 12:44
Ja. Alexander, Diedie en Spektrui.....
Dat zijn zo'n beetje de enige drie in heel Nederland.
OT/
Geen toegang tot plaats delict...
nos.nl/teletekst/#108_01
"Een belangrijke voorwaarde is wel dat de doodstraf niet wordt uitgevoerd. Daarvoor heeft minister Opstelten van Justitie een zogeheten 'Blauwe Brief' (tussen ambtgenoten) naar zijn Marokkaanse collega Mustapha Ramid gestuurd."
.
Wat een idioot is die Opstelten toch.
Heeft ie de kans, mist ie hem!!
@ParanoidAndroid | 31-07-14 | 12:42
Mohammed.
Geert, 7 uur geleden al op twitter:" Is er iemand in NL die MEER Marokkanen wil"?
Iets wat de autochtone Nederlander al jaren weet en dus geen nieuws.
De linkschmensen beginnen het nu ook door te krijgen.
Wellicht omdat de fin zich meer begeeft in en rond de grachtengordel.
.
Zo langzamerhand begint de emmer vol te geraken en rest ons alleen nog maar keiharde uitzetting.
Dus alle media dat Geert eerst zo nodig door de modder MOESTEN slepen gaan nu (al dan niet indirect) toegeven dat hij misschien wel, toch wel, eigenlijk toch, misschien dan, wel een stukje, gelijk heeft.
De waarheid is hard hé goedvolk?
Mijn idee is dat een of meerdere redactie-leden van de Volkskrant
te maken hebben gekregen met 'n paar kansenpareltjes. :-) en dat niet op de meest prettige wijze
@ roze_bril | 31-07-14 | 12:40
Nou, noem er eens één dan? Noem er eens één!
PickWick thee wil zeker niet meer adverteren in die krant?
Zolang ze elkaar maar overhoop schieten vind ik het best .
Wat zal Geert heerlijk van z'n vakantie genieten zeg!
Al het gelijk van de wereld dat hij had,komt in dezelfde media die hem betichte van haat zaaien en extremistisch gedrag en discriminatie, op de zelfde methode naar zijn vakantieadres. En daar hoeft hij niks voor te doen haha!
Ik azijn-pis-bode op criminele micro's, allemaal!
Als ze die arme Hanza in een marrokaanse cel stoppen ga ik demonstreren!
Volkskrant doet net of alle Marokkanen criminelen zijn. Maar zo is het natuurlijk niet. Er zijn ook goede Marokkaanse criminelen. Eh, goede Marokkanen, nou er zijn ook mensen in Nederland die niet crimineel zijn. Dus!
Allemaal enkeltje Marokko geven, ik als Marokkaan snap echt niet waarom deze criminelen nog vrij rondlopen in Nederland?
Criminele Marokkanen die andere criminele Marokkanen afschieten, what to think. Zelfreflectie kent die bevolkingsgroep in ons land misschien niet, maar zelfreinigend vermogen dus wel. Is ook wat waard.
Ik ben ook Marokkaan.
-weggejorist-
Zelfs Marokko is betrokken bij deze golf van onverholen racisme; ze duwen de betrokkenen nog verder in de shit met dat verdrag. Niet te geloven.
REAGEER OOK