Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Haagse politie uitgeleverd aan policor idealen

horenzienzwijgen.gifHet toeval wil dat net nu de onfortuinlijke gebeurtenissen in de Haagse Schilderswijk omtrent jodenhaat en bedreiging van de pers voor ophef zorgen, er ook een rapport over de lokale politie uitkomt. Ombudsman Van Dooren onderzocht er excessief politiegeweld, naar aanleiding van klachten van het Actiecomité Herstel van Vertrouwen. Zijn conclusie luidt, samengevat: Neh, valt wel mee. (Hele rapport hier, PDF.) Nou, daar is oprichter en woordvoerder van het Comité Yasmina Haifi het NIET mee eens. Mevrouw Haifi, projectleider bij het ministerie van Veiligheid en Justitie (!!!) van beroep, mag in de Volkskrant (PDF) ongegeneerd accuzuur sproeien over de Haagse politie. "Het ontbreekt de agenten aan multicultureel vakmanschap," aldus mevrouw. Pardon? Ja, want de wijk is het toneel van islamitische stammenstrijd tussen Sunniten en Shi-ieten, ronselpraktijken en radicale salafistische bijeenkomsten, dus agenten dienen al die geïmporteerde gevoeligheden eerst tot in de puntjes te begrijpen alvorens de belhamels in hun eigen taal respectvol terecht te kunnen wijzen. De al even moslimvriendelijke VKjournaliste Janny Groen stelt dat de politie na de uit de hand gelopen demo donderdag 'de wind van voren' kreeg 'op social media' omdat zij te slap optrad. Neen mevrouw Groen, Van Aartsen kreeg voor zijn kloten van ongeveer alle nieuwsmedia en het prestigieuze Wiesenthal Centrum. Niet de dienders, die door hem met 7 man op een ISIS-demo af werden gestuurd. Met de opdracht om vooral de-escalerend op te treden want anders staan de Haifi's van deze wereld weer tegen de pers te gillen dat de politie geweld pleegt tegen lieve schatten die alleen maar een politievehikel slopen. En das klein bier, zoals ze hier bij Pauw en Witteman (2:20) beweert, met excessief kunstwimpergeweld. Het meebuigen gaat zo godsgruwelijk ver in dit land dat dienders met onvoldoende personeel, materieel en mandaat op een agressieve horde worden afgestuurd uit angst voor Actiecomité's die niet in actie komen tegen misstanden in eigen kring maar tegen wetshandhavers. Het tuig heeft ons bij de ballen en ze weten het. Wij tekenden donderdag letterlijk de volgende woorden op uit de mond van een jonge relschopper, jennerig en minachtend tegen een agent: "Wat ga je doen dan. Om ons tegen te houden heb je het leger nodig, en dat heb je niet."

Reaguursels

Inloggen

Hoezo, we hebben geen leger? We zetten gewoon onze tanks in... oh wacht... Ach, de overheid.. tot in de hoogste regionen geinfiltreerd door de linkse landverraderskliek. Dat komt niet meer goed.

De Anaalprofeet | 31-07-14 | 03:28

Ik stel voor dat we gemaskerd gaan, de 10e. Allemaal een varkensmaskertje op ?

RegseHippy | 31-07-14 | 00:29

De moslim-mollen zijn de overheid aan het overnemen. Ze deden het onopgemerkt en niet zo snel, maar de afgelopen paar jaar steeds opzichtiger en sneller. Arm Nederland.

jojo1956 | 31-07-14 | 00:04

Citaat ware religie:
Flik dergelijke retorische propagandatrucjes overigens niet uit bij joden. Daar kunnen ze niet zo goed tegen (eufemisme). Iedere kritische noot is voor hen alsof ze weer naar Bergen- Belsen worden gereden. Je weet wel, die andere sociale werkplaats waar de joden hun eigen stuk land kregen maar als ondankbare honden keihard ‘holocaust’ begonnen te janken. Ik krijg al astma van het idee dat de gewone burger óók nog de gasrekening heeft moeten betalen.[einde citaat]

Je weet hoe ze zijn, maar als ze, zoals hier een glimp van hun ware aard laten zien, wordt ik echt onpasselijk, en daarna woest!
Islam=fascisme!

Gerrit gordijnstok | 30-07-14 | 23:29

@K0fr@ | 30-07-14 | 17:39. Nee, jij wordt niet gek. Het ligt altijd aan een ander. Ze steken nooit hand in eigen boezem.

Maria.1 | 30-07-14 | 20:34

Ik zeg: voor witten het Nederlandse recht, voor lichtgetinten de sharia en voor zwarten de zak van Sinterklaas. Iedereen blij.

koetje4040 | 30-07-14 | 20:33

Ik heb een idee! Geef die ettertjes gratis kickboksles, dat zal ze leren!

Maria.1 | 30-07-14 | 20:26

-weggejorist en opgerot-

kisskiss | 30-07-14 | 19:51

Ik heb trouwens veel respect voor de politiemensen in de Schilderswijk: keihard werken, veel incasseren, veel stank voor dank, weinig respect en dat alles voor een heel bescheiden loon.
orange pekoe | 30-07-14 | 14:55
.
Maar het kan nog veel erger.
Hier een leuk verhaaltje uit Zweden.
www.vrijechroniqueurs.nl...
copywriter | 30-07-14 | 15:17

Heb het filmpje gekeken, maar het filmpje dat eronder staat..... dat gaat gewoon over de Wilders-stemmers, die gedeporteerd moeten worden en hier niet horen! En niemand heeft hier wat aan gedaan en gewoon bij Pauwel en Wauwel hè?!

mom van avezaath | 30-07-14 | 18:42

Goed idee van dat jennerige jochie: send in the army en laat die daar de orde eens handhaven. Is het snel afgelopen met dat idiote gedoe.

Reykjavik | 30-07-14 | 18:27

Als een rechtse groep dezelfde dingen zou doen als wat hier de moslims doen zou heel de wereld op zijn kop staan.

Rest In Privacy | 30-07-14 | 18:18

@Kloof2012 | 30-07-14 | 16:36

De eerste dode viel tien jaar geleden al. En Van Gogh is echt niet de enige, als je alle eerwraak-moorden meetelt. Of bijvoorbeeld dit: www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/01/...

54321 | 30-07-14 | 17:49

Wat ook onderaan geciteerd wordt van omroep west:

"Sterker: er zouden mensen zich door het optreden zo onwelkom voelen in hun eigen stad en buurt dat er signalen zijn dat jongeren naar Syrië afreizen voor de jihad. "

Het moet toch niet gekker worden?!?! *of wordt ik nu gek?*

K0fr@ | 30-07-14 | 17:39

Die laatste zin lijkt op een uitnodiging om de lange lat er overheen te halen.
Dat moet nu dan maar eens een keer gebeuren.
Zoniet, reken dan maar op Joegoslavische taferelen want «de burger» is het ZAT!
Ben heel benieuwd hoe die demonstratie tegen moslimfascisme in de Schilderswijk verloopt...

Dhr. de Wit | 30-07-14 | 17:02

Multicultureel vakmanschap
Waar haal je de termen vandaan. Gadver wat een foute insteek.
Wordt tijd dat de politie zelf een boekje mag opendoen over multiculturele scheldpartijen en smerig onbeschaafd gedrag dat ze zich moeten laten aanleunen.
Recordertje mee police

Ik kook ook | 30-07-14 | 17:01

Ik zeg oog om oog, tand om tand. Een keer is het geduld op.

Piet Paardenhoef | 30-07-14 | 16:53

54321 | 30-07-14 | 15:14
Ehm... Meldpunt Discriminatie, kijkt U even mee? AIVD? Justitie?
We wachten kennelijk met ingrijpen tot de eerste doden vallen. Hier, in Nederland ja.

Kloof2012 | 30-07-14 | 16:36

Laten ze op deze manier nog maar even door gaan, dit zet meer kwaad bloed dan dat ze voor mogelijk houden, echt heel erg lang zal het niet meer duren voor dat de pleuris bij de Nederlanders uit breekt. En als het niet is door geweld, dan zeker wel door een tsunami aan voorkeur stemmen voor onze witte verlosser.

happysolo | 30-07-14 | 16:24

@Bill Cosby | 30-07-14 | 15:40

Nou nee, hij beheerst het verschil tussen die/dat totaal niet (net als jij trouwens...)
Verder loopt het ook grammaticaal, lexicaal en stilistisch niet echt lekker, maar ja, wat verwacht je ook van zo iemand? Over de inhoud hoef ik het niet eens te hebben.

54321 | 30-07-14 | 15:56

Yasmina H. toont aan dat niet alleen politie en justitie wel eens leiden aan tunnelvisie.

Guido | 30-07-14 | 15:55

@ Claudia M. | 30-07-14 | 15:36

Ik ben ook netjes opgevoed, met veel liefde. Maar bij het overschrijden van een grens kreeg ik een tik. Zo leer je ook.

Die tik moeten wij dus nu gaan uitdelen. Laf links doet dat niet voor je.

Snackbar van Allah | 30-07-14 | 15:49

#bornhere ? #movethere !

Tjemig | 30-07-14 | 15:46

@gutgutgut | 30-07-14 | 15:41
1. Link doet het niet.
2. Ze lijken allemaal op elkaar.

Shadow112 | 30-07-14 | 15:42

Even wat verbanden leggen.
De vermeende bedreiger van de GS verslaggeefster (foto www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/07/...) lijkt precies op de Mohammed uit Pauw&Witteman (bv. op 0:33), rechtsboven. Ook zijn neef neef (ook Mohammed) uit P&W lijkt precies op een man op de foto van GS.

gutgutgut | 30-07-14 | 15:41

54321 | 30-07-14 | 15:14
heeft goed opgelet tijdens les nederlands. Verder een walgelijk stuk, die elke lot tart. Het lot waarmee wij hebben te leven - alleen - wanneer valt ie?

Bill Cosby | 30-07-14 | 15:40

Islamitische staat in de Schilderswijk? Dat zou ideaal zijn. Meteen grensbewaking instellen en niemand kan zonder visa verstrekt door Nederland - en die gaat alleen maar verstrekt worden als men zich tot het Christendom bekeert, ISIS paspoort van het Kalfaat Schilderswijk Nederland binnenkomen, economisch verkeer is niet mogelijk vanwege het terroristisch gedachte goed van deze Kalifaat. Dan heeft DeWareReligie haar ideaal bereikt. Gas wordt niet geleverd.

Baronwater | 30-07-14 | 15:39

@Snackbar van Allah | 30-07-14 | 15:31
Format C: Wel een goeie naam voor een metalband.
Verder wat @Claudia M. | 30-07-14 | 15:36 zegt.

atheïstisch stemvee | 30-07-14 | 15:38

atheïstisch stemvee | 30-07-14 | 15:11
Tja Snackbar van Allah, hier moet ik de schrijver toch helemaal gelijk in geven. Ik ben immers netjes opgevoed - pa en ma zouden zich omdraaien in hun graven - ook ik wil me niet tot dat niveau verlagen. Huid & haar zullen echter indien nodig duur verkocht worden. Ik laat me door niemand meer piepelen.

Claudia M. | 30-07-14 | 15:36

hj van ipsscheuten19 | 30-07-14 | 13:00 | niet ok!
Zweden is de politiek-korrekte hel op aarde. Volkomen gestoord. Maar wij zijn een goede tweede helaas. Maar onthoud het goed, het zijn altijd je policor landgenoten die je grootste vijanden zijn.

Bigi Bana Boy | 30-07-14 | 15:32

@ atheïstisch stemvee | 30-07-14 | 15:11

Laten we het dan Format C: noemen. Net zoals je bij Windows moet doen om je computer weer enigszins aan de praat te krijgen.

Snackbar van Allah | 30-07-14 | 15:31

@Bigi Bana Boy | 30-07-14 | 15:25
Hoe dan Bigi. Hoe gaan 'wij' dat doen zonder te vervallen in wetteloosheid of zelfs barbarij?
De politiek blijft oorverdovend stil, alleen een paar week voor verkiezingen wat holle retoriek.

atheïstisch stemvee | 30-07-14 | 15:31

Ik geloof dat een van de weinige kritische nootjes uit het rapport is;

'' Vooral jongeren geven aan dat hun om de haverklap wordt gevraagd hun
ID-bewijs te tonen en dat zij het gevoel hebben dat dit met name geldt voor jongeren van
Marokkaanse origine. Hoewel dit in het onderzoek niet kon worden vastgesteld, dient dit
signaal wel serieus genomen te worden.''

Mooi is dat, zeker nog nooit van ID plicht gehoord.
Af van manieren tonen (waardoor de pliesie er niet om hoeft te vragen).

Van Nostrand | 30-07-14 | 15:30

@copywriter | 30-07-14 | 15:17
Ik word er letterlijk onpasselijk van.

Shadow112 | 30-07-14 | 15:30

Wij hier moeten als voorhoede eerst afrekenen met de politiek-korrekte maffia van eigen bodem. Het is precies die kaste die de meeste schade veroorzaakt, nog meer dan de allochtonen in kwestie die alleen maar gebruik maken van de ruimte die ze krijgen. Van Aartsen is een mooie testcase. Laten we niet rusten tot deze, ongetwijfeld aardige en goedbedoelende maar slappe lafaard, afgetreden is. Toon de macht van het volk.

Bigi Bana Boy | 30-07-14 | 15:25

Misschien handig als die agent die gozer met een headshot had neergelegd, met de denkbare worden, "Oh maar ik ben mijn eigen leger" daar hadden ze niet van teuggehad :)

Athalon | 30-07-14 | 15:23

Het ontbreekt de buurtbewoners aan mono cultureel Nederlands burgerschap. Is dat duidelijk ? De jaren 70 zijn voorbij. Pas je aan je gastland aan of verdwijn.

Bigi Bana Boy | 30-07-14 | 15:20

O ja, en hier is - eindelijk! - de verklaring waarom álle westerse vrouwen lastig gevallen moeten worden:

"‏@AbuSuhayb_DWR
Zo zie je maar, dat ieder meisje van om de hoek, gewoon 'n vieze terrorist kan zijn die vrijwillig kinderen vermoordt "
twitter.com/AbuSuhayb_DWR/status/4942...

54321 | 30-07-14 | 15:17

Ik heb trouwens veel respect voor de politiemensen in de Schilderswijk: keihard werken, veel incasseren, veel stank voor dank, weinig respect en dat alles voor een heel bescheiden loon.
orange pekoe | 30-07-14 | 14:55
.
Maar het kan nog veel erger.
Hier een leuk verhaaltje uit Zweden.
www.vrijechroniqueurs.nl/zweedse-polit...

copywriter | 30-07-14 | 15:17

Wij, van wc eend... Allochtonen die aan zelfreflectie doen? Nou nee. Een allochtoon zal nooit ergens excuses voor aanbieden. Waarom? Inshallah toch? Ongezouten de tyfus kunnen ze krijgen. Ik hoor genoeg, ik lees genoeg en kijk nu dagelijks RT. Nu zie ik ze ook al op TV en zich gedragen als slachtoffer van... Yup, slachtoffer van je eigen falen stelltje losers!. Als Paul en Witteman me eens een keer uitnodigen met zo'n setje in de studio? Maar dat zal nooit gebeuren, want er is nogal wat te vertellen over dit stukje inteelt binnen Nederland. Ongewenst en hoort in een zandbak thuis en niet in een moderne beschaving!

Mr_Pikibelly | 30-07-14 | 15:15

Dat u weet met wat voor ongedierte u te maken heeft:

"Islamitische Staat In Schilderswijk onder vuur: ‘Te Wapen broeders!’ DeWareReligie.net
30/07/2014 15:07
Afgelopen week demonstreerden een grote groep broeders met vlaggen van de islam tegen het onrecht (eufemisme) die de terroristen van Zionisie aanrichten in Gaza. Over die demonstratie is een hoop te doen geweest, omdat een vetklep wat provoceerde. Kamervragen vragen in de gemeenteraad en sinds gister zelfs de oproep tot opstappen van de Haagse burgvader, Jood(zias) van Aarsen. Het door de PVV verkrachte knulletje dat vorig jaar een voetbalveldje liet ontruimen met ME’ers en een helikopter, omdat moslims aan het voetballen waren.
Dergelijke razzia-praktijken zijn in de smaak gevallen. Althans, bij de arbeiders van de sociale werkplaats. Van Aarsen zag blijkbaar ook in dat dit nou niet de manier is van handelen en heeft daarop zijn beleid een beetje aangepast. Immers, hoe meer politie, hoe meer aandacht en hoe meer bereik de dawah heeft. Zelfs als moslims gewoon rustig voetballen. Enfin, het schoolvoorbeeld dus van hoe het beleid dient te worden afgestemd op uiteindelijke het resultaat en dat een herhaling van fouten ten alle tijden dient te worden voorkomen.
Bij z’n achterban gaat dat er alleen niet zo makkelijk in. Die raakten net gewend aan de nieuwe politiestaat en voelden zich eigenlijk wel prettig in hun nieuwe rol als NSB 2.0. Moslims bashen, bedreigen en haat jegens moslims zaaien, kan al jaren ongestraft. Net als leugens verzinnen overigens. Een vlag met de geloofsgetuigenis wordt een jihadvlag, de vlag met de zegel van de Profeet, vrede zij met hem, wordt een ISIS-vlag en De Islamitische Staat wil moslima’s verminken. Maakt niet uit, zolang het doel maar is om de islam onderuit te halen.
Flik dergelijke retorische propagandatrucjes overigens niet uit bij joden. Daar kunnen ze niet zo goed tegen (eufemisme). Iedere kritische noot is voor hen alsof ze weer naar Bergen- Belsen worden gereden. Je weet wel, die andere sociale werkplaats waar de joden hun eigen stuk land kregen maar als ondankbare honden keihard ‘holocaust’ begonnen te janken. Ik krijg al astma van het idee dat de gewone burger óók nog de gasrekening heeft moeten betalen.
Maar goed, een deel van dat gespuis heeft zich nu tegen Jood(zias) gekeerd. De verbale oorlog is leuk, maar razzia’s zijn natuurlijk nog veel leuker. Terwijl de politieke beweging nu het aftreden wil, gaat de Facebook-beweging, onder de naam Pro Patria de straat op. Een halve Nazi-mars door de Islamitische Staat In Schilderswijk om de moslims te laten weten dat het modern nationalistisch gedachtegoed – bekend van de kreet ‘eigen volk eerst’ – nog leeft. “Is dat niet de puurste vorm van provocatie hoor ik u denken. Welnee, Nanninga provoceerde ook, maar dat noem je dan gewoon ‘persvrijheid’, en deze carnavalsoptocht zal onder vrijheid van demonstratie worden geschaard.
Als bescheiden columnist van DeWareReligie wil ik echter wel een voorstel doen. Want als opzichtig van dichtbij fotograferen met een Iphone tegenwoordig al journalistiek is, dan lijkt het mij leuk om massaal als moslimgemeenschap ons van onze beste journalistieke kant te laten zien. Dan beloof ik dat ik iedere foto met een duidelijk herkenbare Pro Paria-kop, regelrecht en ongecensureerd op deze website zet. Gewoon, omdat het kan, omdat dat in Nederland onder journalistiek valt. Mailen mag naar pakdeparia@.
Laat je dan ook vooral niet wegjagen als de SS je wilt wegsturen! Sta je mannetje, dit is journalistiek! Iedereen kan en mag zich journalist noemen en iedereen mag zich beroepen op persvrijheid. Eens kijken hoe ‘waardig’ hun beoogde protest is. Te wapen telefoon, broeders!
Columnist Abu Suhayb"
dewarereligie.net/2014/07/30/actueel/i...

54321 | 30-07-14 | 15:14

Vd Graaf uitspraak gaat verkeerde kant op... twitter.com/SaskiaBelleman . Geen enkelband nodig en geen plaatsverbod. Kijk uit Wilders...

Wat een debiele D66-rechters hebben we toch in NL.

Fred Bastiat | 30-07-14 | 15:14

@Snackbar van Allah | 30-07-14 | 14:55
Neen dank u. Knokploegen en ongecontroleerd geweld zijn nu niet bepaald dingen waar ik warm voor loop. Het is een hellend vlak om zelf voor politieagent, rechter en beul te gaan spelen. Dan verlaag je je tot een zelfde niveau wat je denkt te gaan bestrijden.

atheïstisch stemvee | 30-07-14 | 15:11

We zitten vast in onze eigen politieke correctheid.
We hebben alleen last van dergelijke lui omdat ze hier
een uitkering krijgen, gratis kunnen studeren, of een
overheidsbaantje krijgen omdat nou eenmaal allochtonen
aan een baan moeten worden geholpen.
We kunnen hier nog jaren blijven kankeren, maar laten
we er eens iets aan gaan doen.

Pim Fortuin zei het al, artikel-1 van de grondwet zit
ons in de weg. Volgens mij kunnen we met een subtiele
wijziging het probleem oplossen:

Huidige versie artikel-1:

"Allen die zich in Nederland bevinden, worden in
gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie
wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke
gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook,
is niet toegestaan."

Voorstel wijziging (in hoofdletters):

"Allen die zich in Nederland bevinden EN DEZE
GRONDWET ONDERSCHRIJVEN, worden in gelijke gevallen
gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst,
levensovertuiging, politieke gezindheid, ras,
geslacht of op welke grond dan ook, is DAN niet
toegestaan."

Van diegene die toch discrimineren kunnen we dan
de uitkering stoppen. Dan vertrekken ze vanzelf.

Happy Atheist | 30-07-14 | 15:08

"Haifi, projectleider bij het ministerie van Veiligheid en Justitie" "multicultureel vakmanschap"

Ik voel me heel veilig in de wetenschap dat de vijand zich inmiddels (dankzij een PvdA-kruiwagen) binnen de hoogste gelederen van justitie bevindt.

Te-kapen-varen | 30-07-14 | 15:06

"Om ons tegen te houden heb je het leger nodig, en dat heb je niet."
.
Nee, maar we hebben wel de Nationale Reserve die waar en wanneer dan ook binnen NL kan worden ingezet.
Daar heeft sukkeltje natuurlijk even niet bij stilgestaan.

copywriter | 30-07-14 | 15:04

Ik stel voor om mevrouw Haifi tegemoet te komen: er zal in de toekomst ook multicultureel gestraft gaan worden. Afhakken die poten van dieven en overvallers en afhakken die hoofden van sissers.

Oud wijf | 30-07-14 | 15:04

Niet voldoende multikul, het is verdomme de omgekeerde wereld. Zij moeten ONZE normen en waarden kennen er er naar leven. Zo niet de karawats erover.

Ik krijg ook een mededeling van het OM dat ik geacht de wet te kennen. Dus zullie ook, dus nogmaals de zweep er over.

En wat doet zo'n vijfde colonne muts bij het ministerie van veiligheid? dossier kopieren???

tavor | 30-07-14 | 15:04



Typisch Marokkaans.
Geen enkel oog voor de aanleiding, maar wel krijsen over de gevolgen.

Typisch Marokkaans.

malin | 30-07-14 | 15:03

Ja, dat hoor je vaker, dat agenten 'de cultuur' van bepaalde mensen niet begrijpen, dat ze de boel laten escaleren omdat het 'anders werkt' bij de groep die ze willen aanpakken. Zouden de mensen die met dat verwijt komen dat nou echt zélf niet de omgekeerde wereld vinden, als ze eerlijk zijn? Mensen die uit een ander land komen moeten natuurlijk weten hoe het *hier* werkt, hoe ze zich dienen te gedragen om de politie niet tegen zich in het harnas te jagen...
Ha ha, ze zien je in Amerika, Spanje of Turkije al aankomen met dat geluid.

Lewis | 30-07-14 | 15:03

Het is gewoon volkomen doorgeschoten en daar zijn flapdroltypes als van Aartsen mede debet aan. Van VVD stemmers als van Oeffelen kreeg meneer namelijk ook bakken met kritiek. Maar zelfs dat schijnt m niet te deren. Hij is slechts slachtoffer van verkeerd begrepen mediamanipulatie acties en een hetze. Dat denkt deze man echt. Hoe snel kan deze patient opgenomen worden ?

van Oeffelen | 30-07-14 | 15:02

Dolle YasMina

NACademicus | 30-07-14 | 14:56

@ atheïstisch stemvee | 30-07-14 | 14:49

Zo kun je het ook noemen.

Snackbar van Allah | 30-07-14 | 14:55

Sander8669 | 30-07-14 | 14:45
Dit punt zal er nooit komen , we hebben de laatste dagen gezien dat Nederland over zich heen laat lopen,
zowel in het binnenland als buitenland.
Je moet er mee leren leven dat we in een land wonen vol met lafbekken.

Eurotokkie | 30-07-14 | 14:55

@Igor Putkin | 30-07-14 | 14:33
Lol of niet, op mijn werk is een gebedsruimte en daar gaat men met respect mee om.
Ik verlaag me niet tot het niveau van die kneus die dreigde om 'in Nanninga's slaapkamer te pissen'.
Deed ik dat wel, dan piste ik die gebedsruimte onder, dat doe ik echter niet, ik heb namelijk opvoeding genoten.
Jij begrijpt?

necrosis | 30-07-14 | 14:55

Ik heb trouwens veel respect voor de politiemensen in de Schilderswijk: keihard werken, veel incasseren, veel stank voor dank, weinig respect en dat alles voor een heel bescheiden loon.

orange pekoe | 30-07-14 | 14:55

Waarom gaan die agentwe niet gewoon weer eens op excursie naar Marokko, om te leren de Marokkaanse cultuur beter te begrijpen? Beproefd recept.

VanBukkem | 30-07-14 | 14:54

We hebben teveel onderzoekers in dit land, die waardeloze onderzoeken doen, het gevolg van al die flut opleidingen.

Dutch_Holland | 30-07-14 | 14:52

@miko | 30-07-14 | 14:41
De politie treed de bezetter met fluwelen handschoenen tegemoet of doet zelfs helemaal niets (ISIS-demo's). De bezetter eist een voorkeursbehandeling bij monde van die wimperhoer.

Of ga jij mee in de klassieke meeste stemmen (patent bij Sonja Barend) VARA-agitprop uit het filmpje?

Godsammekraken | 30-07-14 | 14:49

@Terpen-tijn | 30-07-14 | 14:30
Een Nederlandse vlag lijkt mij voldoende. Ik beschouw Nederlandse joden als Nederlanders die beschermt dienen te worden. Dat in tegenstelling tot dat islamitische gajes waarvan ik echt niet snap wat ze hier doen. Die hebben, buiten dat ze hier verblijven, niets maar dan ook helemaal niets met Nederland te maken. Vergeet niet dat die lui een even grote grafhekel hebben aan de rest van Nederland als dat ze aan joden hebben. We zijn allemaal even haram.

nietvaneergister | 30-07-14 | 14:49

@Snackbar van Allah | 30-07-14 | 14:44
Beginnen met wat? Knokploegen?

atheïstisch stemvee | 30-07-14 | 14:49

"agenten dienen al die geïmporteerde gevoeligheden eerst tot in de puntjes te begrijpen alvorens de belhamels in hun eigen taal respectvol terecht te kunnen wijzen."

Ik ben er geen voorstander van, maar een bekend gezegde luidt: "Macht komt uit de loop van een geweer."
Om te beginnen die gasten zonder aanzien des persoons door de ME flink in elkaar laten rammen en als dat niet helpt dan het machinegeweer erover.
Overigens: heeft van Aartsen in z'n naiviteit niet begrepen dat hij in de vergunning voor de demonstratie van Donderdag had moeten laten opnemen dat er niet gemaskerd (of gezichtsbedekking) gedemonstreerd mocht worden? Dat zou vrijbrief voor een groot aantal arrestaties geweest zijn.

Brulboei_61SB | 30-07-14 | 14:47

Het is trouwens Zum Kotsen hoe die vrouw criminele feiten marginaliseert en de politieaanpak neerzet als iets verschrikkelijks. Alsof het vergelijkbaar is.....

Sander8669 | 30-07-14 | 14:46

Multicultureel vakmanschap betekend in haar ogen niets meer en minder dan voorkeursbehandeling en fluwelen handschoenen aanpak voor moslims, want moslims.

StijlvolRechts | 30-07-14 | 14:45

Er gaat een keer een punt komen waarop NL het zat is al dat tuig wat hier de boel verstiert.

Sander8669 | 30-07-14 | 14:45

@ atheïstisch stemvee | 30-07-14 | 14:41

Zolang jij geen slampamper bent, kun je meedoen. Binnen vier weken kunnen we beginnen.

Snackbar van Allah | 30-07-14 | 14:44

Multicultureel vakmanschap. Multicultureel vakmanschap....

Moeten agenten dan gaan discrimineren op basis van culturele verschillen? En mogen werkgevers dat bijvoorbeeld ook dan? Uitkeringsinstanties? Huurbazen? Rechters?

Kloof2012 | 30-07-14 | 14:42

Hoe zat het ook alweer met dat trias politicas.

Harry Turtle | 30-07-14 | 14:42

"En ook dit keer delven de moslims het onderspit."
@Snackbar van Allah
Ik vraag het me af. Ik vind veel van mijn mede-autochtonen maar slampampers. Sorry.

atheïstisch stemvee | 30-07-14 | 14:41

@Godsammekraken | 30-07-14 | 14:30
De politie in de tweede wereldoorlog hielp de bezetter.
De politie van nu treed te hard op tegen de bezetter.
Nee ik zie de relevantie niet tussen het onderwerp en je link.

miko | 30-07-14 | 14:41

multiculturelefuckheads, en we hebben geen leger nodig, zorgen wij zelf voor het probleem, ik zeg de fik dr in, grenzen zijn allang overschreden

Occipitaalcasibus | 30-07-14 | 14:41

@Igor Putkin | 30-07-14 | 14:34
Wat ben je laat spuit 11!

Godsammekraken | 30-07-14 | 14:40

@ Claudia M. | 30-07-14 | 14:34

Ik ben voor. Roep maar wanneer, en ik trommel zo 100 man op. Stilaan worden dat er meer.

Joegoslavie 2.0, here we come. En ook dit keer delven de moslims het onderspit. Ik ben klaar met dat importvolk.

Snackbar van Allah | 30-07-14 | 14:39

Ondertussen zitten ze zich steeds meer op te vreten in de Schilderswijk, want Israel is druk bezig om de Gaza van de aardbodem te laten verdwijnen.
Zal alleen nog maar meer radicaliseren, ben ik blij dat ik niet in Den Haag woon.
Die laatste gedachte is ook de opinie van de overheidspersoneel> ik woon er gelukkig niet, munten genoeg om die bende te ontvluchten, de rest zoekt het maar lekker uit.

Terpen-tijn | 30-07-14 | 14:39

Terpen-tijn | 30-07-14 | 14:23
U weet het verschil tussen woorden en daden?

Igor Putkin | 30-07-14 | 14:37

mevrouw haifi is een prachtig voorbeeld van de ijzeren driehoek. een niet anders dan meer regeltjes producerende parasitair wezen dat de eurofiele, muliticul policor elite in het zadel moeten houden met nog meer regeltjes, meninkjes en opvattinkjes hoe gewonen mensen toch eigenlijk slecht zijn, want nazaten van slavenhandelaren en dus geneigd tot marcheren in laarzen door de straten. een elite die zich met leugens en wegkijken in stand houdt en inmiddels zo corrupt is geworden dat ze wegkijken voor openlijke uitingen van anti-semitisme, en hoe ironisch, oproepen tot afschaffenn van hun eigen systeem. want als de sharia echt wordt ingevoerd in nederland krijgt mevrouw haifi eerst heggeschaar over haar doos, en vervolgens mag ze de keuken in van haar islam-vriendelijk aangepast woning, zodat de nooit meer met mannen in aanraking kan komen, behalve de zo nu en dan verkrachting door een oom, neef, broer, vader of man.

minimá-armezusvan.. | 30-07-14 | 14:36

Het probleem is gewoon dat er aandacht aan mensen zoals Yasmina Haifi wordt besteed. Dat vinden ze heerlijk. Het maakt ze namelijk niet uit HOE ze in de publiciteit komen, ALS ze maar in de publiciteit komen.

Je kunt je daar verbaal over opwinden, maar het probleem begint bij het feit dat we met zijn allen accepteren dat Nederland een enorme hoeveelheid van dit soort zwaar gesubsidieerde hou-ze-bezig clubjes heeft, waar altijd wel een (te goed) betaalde functie te vinden is voor afgedankte politici en andere mensen die niet goed genoeg zijn om zich in een ECHT bedrijf te kunnen handhaven. Zij die liever op krijg-geld teren dan om ECHT financieel aan de samenleving bij te dragen.

Time for change!!!

hxl | 30-07-14 | 14:36

Godsammekraken | 30-07-14 | 14:30
Tjonge, ben jij nu zo dom of zijn zij zo slim?

Igor Putkin | 30-07-14 | 14:34

Waar hebben we gvd nog mariniers voor? Of moeten we Haring Arie en Vette Lap maar op herhalingsoefening sturen? Want die hebben met hun maten met afgezaagde biljartkeuen toch ooit de warme buurt rond de Zeedijk gezuiverd. Iets voor de Haagse penose? Oh, wacht....

Polletje Piekhaar | 30-07-14 | 14:34


"Het ontbreekt de agenten aan multicultureel vakmanschap," aldus mevrouw.

Dat is toch ook de bedoeling, dat de agenten niet naar kleur of afkomst kijken ? Ze moeten gewoon ingrijpen bij overtredingen.

orange pekoe | 30-07-14 | 14:34

Het staat er echt; het is wijk waar spanningen tussen islamitische stromingen onderling, tussen sjiieten en soennieten oplopen…” Dat daar dan nu geronseld wordt, kan toch niet echt een verassing zijn…

WTF! Dit is Nederland! Ne-der-land!!! Het moet [bijzonder zware censuur] nu echt afgelopen zijn! Je gaat je ellende maar uitvechten in het land van herkomst; niet hier! Bedankt hoor, fijne bestuurders of kan ik beter zeggen ‘pamperaars’, bedankt voor het compleet naar de klote helpen van ons eens zo mooie polderlandje.

Claudia M. | 30-07-14 | 14:34

Multicultureel vakmanschap?!
Alsof daar n mbo opleiding voor nodig is.
Draai het eens om.
De multiculturelen ontbreekt het aan westers vakmanschap.
En dat is toch echt de eerste eis als je in een westerse wereld wilt leven.

zimmeradel | 30-07-14 | 14:34

necrosis | 30-07-14 | 14:31
LOL!!! Pfff.

Igor Putkin | 30-07-14 | 14:33

robinhoed | 30-07-14 | 14:27
Dat is dan alvast een klinkend bewijs van zijn intelligentie.

Tricephalus | 30-07-14 | 14:33

@Igor Putkin | 30-07-14 | 14:24
Er is een heel groot verschil, te weten: beschaving.

necrosis | 30-07-14 | 14:31

Weet je wat een goed tegenprotest zou zijn voor Nederland?
Dat iedereen met een keppeltje rond gaat lopen. Gewoon omdat het kan en mag.
Net zoals elk geloof is het jodendom maar een achtelijk geloof, maar je blijft met je poten van die mensen af.

Terpen-tijn | 30-07-14 | 14:30

@miko | 30-07-14 | 14:23

@peter1953 | 30-07-14 | 14:15

Slaafs en gewillig de wensen uitvoeren van het gezag dat op zijn beurt weer alles behalve de belangen van het Nederlandse volk dient. Het staat er toch gewoon.

Godsammekraken | 30-07-14 | 14:30

@necrosis | 30-07-14 | 14:16

Ja maar de agent is dan niet in Casablanca maar gewoon in Nederland waardoor het resultaat dus zal zijn dat bepaalde groepen en voorkeursbehandeling gaan krijgen. Ze hun eigen taal gaan spreken en ze het paard van Troje hebben kunnen uitbreiden. We hebben nu al teveel moslims op posities waar je die eigenlijk helemaal niet wilt hebben. Leger en politie, want als er ooit oorlog met moslims komt (en dat is niet onbedenkelijk)zullen zei de kant van de moslim kiezen.

StijlvolRechts | 30-07-14 | 14:30

Dat Omroep West stuk leest als een satirisch artikel. Omdat ze boetes krijgen hebben ze schulden en gaan ze de criminaliteit in, really??? Ik dacht dat we dit soort kromme goedpraat redenaties hadden achtergelaten in de jaren negentig?

Harry Turtle | 30-07-14 | 14:28

Als je onze politieagenten de volmacht geeft om los te gaan op dit tuig zullen er heel wat jarenlange frustraties uitgeleefd kunnen worden. Ik heb een jonge politieagent in enkele jaren dienstdoen in Amsterdam zien veranderen in een islam en zijn volgelingen hater.

robinhoed | 30-07-14 | 14:27

Multicultureel vakmanschap????? weer wat nieuws hoe debiel denkend.Ze bedoeld multicultureel inburgerschap . AANPASSEN in een land waar je MAG wonen en WERKEN. Anders pak een vliegtuig en wegwezen.

L.M. | 30-07-14 | 14:27

@Igor Putkin | 30-07-14 | 14:24
Ach ja, er komt iedere keer weer een druppel bij. Dag in, dag uit. Jaar na jaar.
En dan nog steeds niet gehoord worden maakt boos.

atheïstisch stemvee | 30-07-14 | 14:27

wederom blijkt wel weer dat de angst regeerd in dit hypocriete landje
als je als voetbal supporter schuldig maakt aan spreekkoren bv hamas hams etc dan krijg je tegenwoordig 5 jaar stadionverbod en een boete van de rechter! ben je moslim en loop je mee met een demonstratie je brengt de Hitler groet en roept dan alle joden dood moeten, dan hoor je de burgermeester zeggen dat er op de grens van het toelaatbare uitingen zijn gedaan! welke grens
de voetbal supporter word hier gediscrimineerd de politiek en de media doen daar maar al te graag aan mee ! alles uit angst voor de moslims ! lang leve de vrijheid van meningsuiting alleen geld die niet voor iedereen!

bubbabuks | 30-07-14 | 14:27

@Cuyahoga | 30-07-14 | 14:23
En als ze echt dapper is probeert ze het eens met een Israëlische vlag.
Wedden dat ze dan na 5 minuten blij is dat die 'hufters' er zijn?

miko | 30-07-14 | 14:26

@Clown Bassie | 30-07-14 | 14:09
Oh, in het kalifaat weten ze ook alles van onze cultuur hoor: Haram, dus kop er af...

frank87 | 30-07-14 | 14:25

Bestuurders, politiek correct tot voorbij het uiterste. Hun 'multicultureel vakmanschap' bestaat uit korte-termijn eigenbelang bij het bewaren van politiek-correcte lieve vrede. Dat het in Den Haag de politie machteloos maakt, en Nederlandse burgers (in dit geval vooral joden) in gevaar brengt, is voor mensen als Van Aartsen van geen belang. Die relschopper intussen heeft het min of meer door, die verwacht geen tegenstand van betekenis voor zijn zaak.

Zoetwaterpanharing | 30-07-14 | 14:25

Zo te lezen is er bijzonder weinig verschil tussen de die hard reaguurders en de haatfundi's waar ze zo tegen ageren.
En Nanninga met haar crusade, zou die stoppen als heur haar niet meer prikt van de frisdrank?

Igor Putkin | 30-07-14 | 14:24

@Godsammekraken | 30-07-14 | 14:01
Snel een stukje opgezocht maar niet even gelezen?
ik zie de relevantie niet.

miko | 30-07-14 | 14:23

Als er straks een aanslag gepleegd wordt op een Jood. dan is Aartsen medeschuldig.
Hij kweekt zelf een klimaat, waarin het wel ok is om een bevolkingsgroep dood te wensen.
Wat nou vrijheid? Iemand met een keppeltje op moet de hele dag vrezen voor zijn leven.

Terpen-tijn | 30-07-14 | 14:23

Ik daag mevrouw Haifi uit voor een multicultureel vakmansschapstestje.
Pak een Nederlandse vlag en loop er een kwartier mee door de schilderswijk.
Noteer alle opmerkingen die u te horen krijgt en lees 's avonds even terug wat multiculti in Nederland precies is.

Cuyahoga | 30-07-14 | 14:23

Met alle ontwikkelingen in NL, in Europa en in 'de wereld' vraag ik me elke dag af hoe lang het gaat duren voordat heel NL, heel Europa echt in de fik staat...

kibambam | 30-07-14 | 14:21

Het aller engste is dat het islam tuig inmiddels in alle lagen van de samenleving is geïnfiltreerd.

Piet Paardenhoef | 30-07-14 | 14:21

Je kan met goed fatsoen geen policor-aanhanger meer zijn of je moet een dikke plaat voor je kop hebben, oh wacht..

Conan de Rabarber | 30-07-14 | 14:19

Kunnen we niet gewoon beginnen met knuppelen ipv knuffelen?

swagmachine | 30-07-14 | 14:18

Van het woord 'multicultureel' alleen al moet ik subiet kotsen. Niets, maar dan ook niets fundamenteels voegt deze multiculti toe aan ons land.
Alleen al uit Nederland gaat per jaar een geldstroom van rond de 4 Miljard Euro naar Marokko, dit is inclusief kinderbijslag van de tweeling die daar bij oma woont. Dit is dus geld wat niet aan de Nederlandse economie wordt toegevoegd maar gezien het BBP van Marokko (rond de 100 Miljard Euro) daar met gejuich wordt ontvangen. En uit België en Frankrijk gaan gelijksoortige geldstromen de straat van Gibraltar over. Andersom is helaas niet mogelijk, mag niet van Rabat...

eerstneukendanpraten | 30-07-14 | 14:18

Ik krijg eerder het idee dat onze politici en ambtenaren teveel "multicultureel vakmanschap" hebben.

Muxje | 30-07-14 | 14:18

Nog meer geknuffel zeker, dat is geen enkele garantie voor veiligheid, alleen voor negeren van hele enge zaken die zich ontwikkelen, weg met die zeikerds, laat ze Nederland aub zo snel mogelijk verlaten.

Boobystrap | 30-07-14 | 14:18

Het ontbreekt die multiculti relnichten aan kennis van de Nederlandse normen en waarden.

Sadomassochristus | 30-07-14 | 14:17

Van Aartsen is een slappe hondelul, de zwakste partij pak je op, Grote smoel mag niet tenzij je met meerderen bent.
Zo n enkel (blank) burgertje die zich discriminerend uitlaat, wordt wel vervolgd, doodsverwensingen van een groep gaan vrijuit.
Het beste is maar dat hij aftreedt, vertrouwen is weg.

Terpen-tijn | 30-07-14 | 14:17

In januari 2014 wendde het Actiecomité zich tot de Nationale ombudsman met de mededeling dat het ca. 60 klachten had over discriminerend en gewelddadig optreden door politieambtenaren van Bureau De Heemstraat. In de media waren inmiddels beelden ontstaan die de vraag opriepen of we hier te maken hadden met ‘Parijse toestanden’. Voor de Nationale
ombudsman was dit reden om een onderzoek uit eigen beweging in te stellen.
De Nationale ombudsman vroeg het comité de 60 klachten te concretiseren. Toen bleven er 17 over. Deze hadden overigens niet allemaal betrekking op het Bureau De Heemstraat.

CoffeePatch | 30-07-14 | 14:17

@StijlvolRechts | 30-07-14 | 14:09
Dat denk ik niet.
Moet je (als berber) tegen een agent uit Casablanca 'ik neuk je de moeder' zeggen, of roepen dat 'ze het leger maar moeten gaan halen'.....
Geloof me, daar krijg je spijt van.

necrosis | 30-07-14 | 14:16

Eigenlijk moeten we willen dat iedereen die zich nog recht probeert te lullen met het multicultifreubelverhaal regelrecht het land uitflikkerd wordt op grond van ondermijning Rechtstaat en afpersing van de Nederlandse gemeenschap met instrumenteel emotioneel geweld.

Oktoberfest | 30-07-14 | 14:16

Gebruikten ze maar excessief geweld.

derKaiser31 | 30-07-14 | 14:15

Het kan niet genoeg herhaald worden: zolang ze hier zijn, wordt het nooit meer wat. Deporteer ze.

Tricephalus | 30-07-14 | 14:15

Mevrouw Haifi moet oprotten naar een land waar een islamitische regering heerst. Weg ermee. Geen fundamentalistisch islam in Nederland. Eigenlijk moet alle islam verboden worden alhier.
.
www.nrc.nl/nieuws/2013/12/13/moslimfun...
.

Thoth | 30-07-14 | 14:15

De geschiedenis herhaalt zich. gerard45.bloggertje.nl...
Godsammekraken | 30-07-14 | 14:01

juist niet: toen waren ze zeer actief; nu juist niet

peter1953 | 30-07-14 | 14:15

"Er is sprake van verbaal geweld en de houding van de mensen getuigt niet van empathie.’ "
LOL, het is de politie hè, niet de buurt'vaders'.

Boobystrap | 30-07-14 | 14:13

Het Actiecomité Herstel van Vertrouwen stelde dat aangiften tegen politieambtenaren structureel niet werden opgenomen door de politie. De ombudsman heeft daarom aangeboden deze aangiften in ontvangst te nemen, waarna hij deze met instemming van de hoofdofficier van justitie, naar de hoofdofficier zou doorsturen. Uiteindelijk heeft de ombudsman geen enkele aangifte ontvangen.

CoffeePatch | 30-07-14 | 14:13

De dienders dienen..
zie Godsammekraken | 30-07-14 | 14:01
Het is inderdaad aan beleid te 'danken'

vanlinknaarrecht | 30-07-14 | 14:13

De enige reden dat wij nog geen Parijse toestanden hebben is de appeasement-politiek. Zoals Samsom al eerder concludeerde: ze voelen zich onaantastbaar. En ging over tot de orde van de dag.

atheïstisch stemvee | 30-07-14 | 14:12

Uit het artikel van Omroep West: "Als ze op straat hangen, krijgen ze een boete, daardoor belanden ze in de schulden en de criminaliteit." Ergo, het is de schuld van de Politie dat ze in de schijt en criminaliteit belanden. Weg-Met-Ons!

Nibdib Niddib | 30-07-14 | 14:12

"Mensen worden met grof geschut aangepakt voor kleinen dingen."
Als voorbeeld eenpolitie auto vernielen.
Muts dat gaat niet om de auto dat gaat om de directe minachting van het gezag.
Dat de politie niet overloopt van slime mensen is een feit maar waarom hebben mensen in andere buurten daar minder last van? Omdat agenten in die buurten niet begeleid worden met sis geluidjes en scheldkanonnades in sliertjestaal??

miko | 30-07-14 | 14:12

Clown Bassie | 30-07-14 | 14:09
Raciest!

Aatje | 30-07-14 | 14:12

In historisch perspectief is policor van nu net zo gevaarlijk als het pacifisme van voor de 1e en 2e Wereldoorlog. In theorie klinkt het leuk, in werkelijkheid geef je je, in beide gevallen(!), over aan de nazi/islam fascisten. De parallel is huiveringwekkend.

ole guapa | 30-07-14 | 14:12

"Wat ga je doen dan. Om ons tegen te houden heb je het leger nodig, en dat heb je niet."

Klopt. Het leger zit nu in maandenlang in Mali terwijl ze hier in een middagje hetzelfde resultaat zouden kunnen boeken. Fire at will!

Godsammekraken | 30-07-14 | 14:12

Het comité hield zelf een enquête onder 117 pyromanen in de buurt.
Negen van de tien vindt de bejegening door de brandweer negatief.

Het comité hield zelf een enquête onder 117 muggen in de buurt.
Negen van de tien vindt de bejegening door de vliegenmepper negatief.

Het comité hield zelf een enquête onder 117 tumoren in de buurt.
Negen van de tien vindt de bejegening door de bestralingsartsen negatief.

Het comité hield zelf een enquête onder 117 pannekoeken in de buurt.
Negen van de tien vindt de bejegening door kleine kinderen negatief.

Cuyahoga | 30-07-14 | 14:11

Diegene die het hardst schreeuwen over gelijke behandeling zijn zelf vaak het meest selectief in het toepassen ervan.

Harry Turtle | 30-07-14 | 14:11

De politie hoeft zich niet ook eerst te verplaatsen in de geest van een pedoseksueel, een dief of een moordenaar om deze te kunnen oppakken, laat staan zich te hoeven verplaatsen in de zieke geest van Moslims. Hij/zij hoeft slechts de wet te kennen en deze toe te passen.

Brou Is Back | 30-07-14 | 14:10

Nanninga heeft haar komkommer wel gevonden deze zomer.

Geert Linkers | 30-07-14 | 14:10

"Het ontbreekt de agenten aan multicultureel vakmanschap"? Het feit dat agenten een bepaalde vaardigheid niet hebben, betekent niet automatisch dat ze die nodig hebben in de uitvoering van hun beroep. Een goede beheersing van de spaanse taal ontbreekt de agenten ook, maar dat is niet erg, want we zijn verdomme in nederland!

Waarom moeten nederlandse agenten van multiculti kennis nemen? Ik draai het om: Waarom gaan die isis-demonstranten zich niet verdiepen in de nederlandse cultuur?

Clown Bassie | 30-07-14 | 14:09

@necrosis | 30-07-14 | 14:02

Nee want dat is precies wat ze willen.

StijlvolRechts | 30-07-14 | 14:09

positiefgediscrimineerde muts *that is*

hogeheuvel | 30-07-14 | 14:09

Kortom> als er niet teveel moslims op straat lopen, durft de politie wel.

Terpen-tijn | 30-07-14 | 14:09

Al dertig jaar lang worden dienders geteisterd door allerlei multikul traings- en adviesbureautjes, voornamelijk gedreven door lieden met een opmerkelij hoog Marcouch- gehalte. En al dertig jaar lang haalt het geen moer uit.
-

bisbisbis | 30-07-14 | 14:09

-weggejorist-

NocturnalDemon | 30-07-14 | 14:08

Goh toen blonde greet het idee opperde viel heel correct Nederland over hem heen, nu geeft het tuig het zelf aan, ik zeg doennnn.

sjipsknippert | 30-07-14 | 14:08

Is er iemand binnen het korps die zo'n omhoog gepositeifdicrimenerende muts serieus neemt? Zo ja, dan hebben we écht een probleem.

hogeheuvel | 30-07-14 | 14:08

Terecht dat de vinger nu echt op de zere plek gelegd wordt; het zijn NIET de dienders, en zelfs niet de rechters!! Het is het weekdier van de politiek die maar weigert om afdoende mandaat en rugdekking te geven.

ole guapa | 30-07-14 | 14:06

Is er geen Shazam versie die radicale leuzen herkent beschikbaar in de AppStore?

flowert | 30-07-14 | 14:05

'Multicultureel vakmanschap'.........

brutus68 | 30-07-14 | 14:04

@Kaas de Vies | 30-07-14 | 14:01
Voor deze jonge relschoppers geldt alleen de sharia.
Nederlandse wetgeving is daar ondergeschikt aan.

Ing. eslapen | 30-07-14 | 14:04

Kunnen we niet een stuk of 100 Marokkaanse politieagenten uit hun grote steden lenen?
Die spreken de taal en slaan veel harder dan NL agenten....

necrosis | 30-07-14 | 14:02

"Het ontbreekt de agenten aan multicultureel vakmanschap,"

De wet is voor iedereen gelijk, voor mij totale dwarse mafkaas of voor een Marokkaan. Lazer nou eens op met je voorkeursbehandeling. Iedereen is gelijk, dat is het uitgangspunt de rest is kolder.

Behandelt de politie niet iedereen gelijk dan moet je daar iets aan doen, maar voorkeuren eisen onder multicultifultibulti....... is reinste kolder!

Kaas de Vies | 30-07-14 | 14:01

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl