
Niet alleen het illegaal gefinancierde PvdA-vehikel Joop.nl liegt erop los als het om GeenStijl gaat. Ook bij de linkschristelijke dode boom Trouw kunnen ze er wat van. In het verder
prima artikel van Perdiep Ramesar over de islamitische moslimdruiloren die zo graag sharia willen in het Vrije Westen is een storende alsook lasterlijke fout geslopen. Zo zouden wij van GeenStijl de beruchte rioolput en platform voor polderende hoofdafhakkers DeWareReligie gehackt hebben (
Mirror Trouw-gelul). Dat is onjuist en een leugen. Wij waren het niet. Een iemand heeft een permanent redirect (
301) op DWR gezet, waardoor al het verkeer naar die middeleeuwse haatsite bij ons terechtkomt. En die iemand is niemand van ons. Ook geinig in het Trouw-artikel...
de foto. De hakbar met het mutsje én het balkje is
Oussama C. alias Abou Yazeed. Hij werd onlangs gearresteerd op verdenking van ronselen voor massa-executies, nekschoten en onthoofdingen voor Irak en Syrië. Ook dat hebben we bij dezen even rechtgezet, en de balkjes naar de hoofden van de persoonsbeveiligers verplaatst (zie foto boven, klik voor groot). Mind you. Deze kromzwaardknakker stond dus op 1,5 meter afstand van de heer Geert Wilders tijdens diens bezoek aan de Schilderswijk, Jihadcity in 2013. Hetgeen maar weer bewijst dat ze bij de AIVD (moedwillig?) liggen te pitten. Wat DOET die knakker daar? Hallo, waar is de intel? In elke fatsoenlijke democratie was zo'n terrorist in directe nabijheid van een bedreigd politicus prompt afgevoerd of beter. NB: die zogenaamde "koffer" van die beveilingsmeneer (midden) is een
ballistic briefcase, ook in gebruik tijdens het uitlaten van de
Gouden Koets. Niet dat het geholpen zou hebben...
Reaguursels
InloggenEen keer trek je de conclusie. Wanneer doen we dat voor arabieren?...
In Nederland schijnt het allemaal te kunnen.
mallekater | 08-07-14 | 15:05
We moeten wel betalen en dat allemaal door jou vrinden,stomme dimmy.
Baby Rasta | 08-07-14 | 13:32
===
Die anderhalve man en een paardekop?
Als het geen opzet van de aivd is om dit niet te voorkomen heeft het geen zin om die organisatie meer geld te geven.
Op de foto; Wilders draagt ook een kogelvrij vest?
Eh... die meneer, polderjihadi of niet, heeft precies evenveel recht zich daar te bevinden als goldylocks..
Het ligt aan de - door ons al jaren betaalde - beveiliging om de man uit goldylockjes buurt te houden, en doen ze dat niet, dan mankeert er iets aan die beveiliging.
Maar eh, eh, eh, waarom moest ons aller querulantje zo nodig ook al weer naar de Schildersbuurt?
Er gaat natuurlijk een veel grotere dreiging uit van een waxinelichthouder gooier met een oranje aluminium complex dan een schizophrene relitard.
dedeurs.
Geen Stijl is voor jou een godszegen.Zelden zul jij een plek vinden waar je je onderbuikdiarrhee zo efficient kunt legen.
'dat pand is net een spookkasteel.....'
necrosis | 08-07-14 | 10:12
===
Ik heb gewerkt bij OCW toen ze nog in dat pand zaten. Het is gigantisch groot, lopend van de ene naar de andere kant kost je bijna 10 minuten. Inderdaad net een spookkasteel.
malang | 08-07-14 | 11:58
Jawel hoor. Goed zoeken maar ze zijn er wel degelijk.
Nee, Josias, vragen ze jou erg vaak waar je je mobieltje, laptop, Ipad e.d. vandaan hebt?
Kentochnait.
Juist, als ik weet - of denk - dat men mij ergens met alle geweld dood wil hebben ben ik niet zo'n zot dat ik daar met alle geweld heen wil, terwijl ik intussen in één moeite door elke vorm van discussie uit de weg ga.
Kentochnait.
Juist, als ik weet - of denk - dat men mij ergens met alle geweld dood wil hebben ben ik niet zo'n zot dat ik daar met alle geweld heen wil, terwijl ik intussen in één moeite door elke vorm van discussie uit de weg ga.
KlunsJohannes, je bedoelt die drol met die geblondeerde haren?
Trouw balkt dit hondvarken dus beleefd af... En anders de Volkskrant wel. Heeft Allah´s speenvarkentje Oussama connecties met het koningshuis ofzo? Treedt hij tijdens de verjaardagen van de prinsesjes op als rappende Jihad Aladdin? Het is weer gotgeklaagd in dit van gotgeklaagde fascistencollaborateurs vergeven land. Want kinloos stinkdier Yazeed stond daar niet toevallig die dag. Dat kun je aan zijn rattenmuil zien.
@Baron bierviltje | 08-07-14 | 11:39
Wilders is niet de enige die veel moet opofferen voor wat levensvreugde...
Hoeveel linkse goedmensen met blonde dochters wonen in deze "driehoek"..... juist geen,nee die schreeuwen het hardst van veilige afstand dat het allemaal wel meevalt en dat mensen die de middelen niet hebben om weg te vluchten, racisten,xenofoben en tokkie zijn.
'Heeft hij Henk en Ingrid uit de wijk gered?'
Baby Rasta | 08-07-14 | 10:54
=====
Er wonen geen Henken en Ingrids meer in de Schilderswijk, deze wijk is nagenoeg 100% niet-westers allochtoon (nwa). Het ernaast gelegen Transvaal is ook al hard die kant op, meer dan 80% nwa.
Baby Rasta | 08-07-14 | 11:15 Onder andere door Bill Clinton is het zaadje geplant van de financiele crisis. Beste Bill wilde stemmen winnen van de zwarten in het zuiden van de VS en stelde een plan op waardoor het makkelijker werd voor zwarten een hypotheek los te krijgen. Bill dacht dat zwarten dan huizen zouden kopen en dit de verloedering zou tegengaan.. Maar goed, die hypotheken gingen als warme broodjes over de toonbank zonder dat deze gezinnen het werkelijk konden betalen. De subprime morgages was geboren. Een toxic financieel product welke werd opgeknipt en doorverkocht aan onder andere banken in Europa .. Zo werden wij meegesleurd in het fantastische plan van Bill Clinton.
Niemand is perfect en ook Geert Wilders niet, maar wat deze man op-offert qua levensvreugde voor Nederland is bewonderingswaardig.
-weggejorist-
-weggejorist-
@Verwilder(s)t Niet | 08-07-14 | 11:10
En dat er geen belletje gaat rinkelen en dat er geen onderzoek wordt gestart als ze horen dat de sleutel al jaren zoek is? Of heb ik iets gemist?
Die Rechtse met een balk voor zn ogen is trouwens Machiel de Graaf. Waarom een balk voor zn ogen en niet op zn befsnor? Waarom zie Wilders eigenlijk nooit een jankend moslim oppakken en vol op de wangen zoenen? Bill Clinton heeft een negerkind vol op de wangen gepakt en dat heeft de naam de geuzennaam black president opgeleverd. Wilders wil niemand die hij aanvalt te woord staan en dat vind ik het zwakke aan de man. En daarom neem ik hem niet serieus. www.youtube.com/watch?v=KQ2dquaHO7Q
@kweethetooknietbeter | 08-07-14 | 11:01
Dat lijkt mij evident...
Is die Ballistic briefcase soms tegen de "Balic Briefcase":
www.oobject.com/category/12-concealed-...
(nummertje 5)
Dit zou toch een gouden kans moeten zijn om miljonair Wilders met een gordelbom op te blazen? Misschien is Geert toch niet zo heel erg belangrijk voor deze piefen. Wellicht denken ze: laat die gozer maar lekker aan de zijlijn roeptoeteren. Beveiligers, altijd wel alert blijven!!!
Nog een geluk dat die hakbar alleen maar Plaatjes heeft geschoten ipv Wilders (of omstanders).
Op de foto:
Wildersfan maakt foto's van zijn idool, die zijn wijk bezoekt.
@drs.Nee | 08-07-14 | 10:22
Je bedoelt die school waar, nadat de sleutel van de kluis, waar de examens werden opgeslagen, op onverklaarbare wijze zoek was geraakt, de resultaten van de examens ineens vooruit gingen?
kwark001 | 08-07-14 | 10:57
Yep. Ruik es aan mn vinger...
Dit is best schokkend eigenlijk. Hallo AIVD!
Dan doet Israël het toch beter.
Baby Rasta | 08-07-14 | 10:54
In je luier gescheten?
Wat hij daar doet? Beveiliging in kaart brengen om te bepalen waar de zwakke plekken zitten. Code rood zou ik zeggen.
malin | 08-07-14 | 10:54
Nee, die staat hier om de hoek. Met vier wielen, past net geen moskeet in.
7,62x39 | 08-07-14 | 10:17
Schilder die wijk niet zo negatief af. Er zijn ook fatsoenlijke bewoners al zul je goudlokje daar natuurlijk niet over horen. Die was daar alleen om de wijk neer te zetten als haatbaardencentrum. Maar wat heeft hij verder voor de wijk gedaan erna???? Dat is wat ik mij afvraag. Heeft hij Henk en Ingrid uit de wijk gered? Nee die heeft ie laten stikken. Dat die domme mensen nog op hem stemmen gaat er bij mij nog steeds niet in. Zij denken in hem een verlosser te zien en telkens blijkt hij een judas.
kwark001 | 08-07-14 | 10:52
En die kliko is dat kakelverse kalifaat, toch?
Dit is gewoon een test hoe dichtbij te als terrorist bij een doel kan komen. Nu is het nog met een cameraatje.
malin | 08-07-14 | 10:5
Indien je goed kijkt op de foto, zie je dat in z'n nek het handvat zit om het gespuis makkelijk in de kliko te mieteren.
kwark001 | 08-07-14 | 10:48
LOL
Ofwel: het prototype van het Todesbornprogram. De standaard moslimrobot van de lopende band.
malin | 08-07-14 | 10:44
En niet te vergeten het mutsje dat bij de geboorte om z'n hoofd is verweven.
Ma had de gebreide onderbroek vergeten uit te doen. Pa was bij de hoeren tijdens ramadan.
Pritt. Dit bewijst dus alleen maar dat die hele Wilders karikatuur overhyped is als zelfs een een poldersalamist op zo'n afstand van hem kan komen.
Prittje toch... Je wéét toch dat in een fatsoenlijke democratie het probleem Wilders op een dag vanzelf van de straatstenen geschrobt wordt?
Het is niet fatsoenlijk om zo op verantwoordelijkheden te wijzen.
Maar die jongens zijn alleen in Irak en Syrië een probleem.Hier niet,zolang je ze een huis en zo geeft.
geen waxinelichtje dus geen gevaar
kwark001 | 08-07-14 | 10:41
Tezamen met het schedelbot dat een gezicht de normale breedte geeft.
Weer wat geleerd. Ik dacht altijd dat het het yoga-matje van de koningin was.
Een damschreeuwer of waxinelichtgioier kunnen ze wel preventief ruimen..
De Hoer van Babylon | 08-07-14 | 10:39
Die is in de lange inteeltfase weg gedeformeerd.
De Hoer van Babylon | 08-07-14 | 10:39
Die is in de lange inteeltfase weg gedeformeerd.
Met de kennis van nu hadden we het toen anders gedaan....
@ Ruben Koene | 08-07-14 | 10:26
Ik denk dat hij de baard in de keel nog niet eens heeft gehad.
En gezien waar hij zijn "diploma" heeft (gehaald/gekregen) is het een kansloze uit een kansenwijk die maar snel naar Syrië moet om te sneuvelen.
Waar is de kin van Abou Yazeed?
@7,62x39 In een fatsoenlijke democratie worden mensen die deze democratie met geweld willen slopen even apart gehouden wanneer zij een gevaar vormen voor mensen die deze democratie wel een warm hart toedragen.
In dit soort beveiligingssituaties ben je alleen verdacht als veteraan, republikaan of anti-koningshuis...... moet je iemand oppakken die tegen Sinterklaas te ver gaat..... dan ligt het land plat en komt de VN op bezoek.....
Natuurlijk zal de AIVD dit doodzwijgen want de foto is een hoax. Of men vertelt doodleuk dat toen die gozer zijn gesubsidieerde huisje-boompje-beestje verliet, wist men al dat hij geen gun op zak had. Ook heeft hij op weg naar Geert geen kans gezien om dit te bemachtigen of aangereikt te krijgen van zijn gabbers.
Alles onder controle!
Half kameel/half aap, die oussama.
@PotjeTolerantie | 08-07-14 | 10:27
Is ook zo waarschijnlijk.. maar wat hij dan weer niet weet is dat ie zelf ook in het vizier van de veiligheidsmensen staat.
@Ommezwaai | 08-07-14 | 10:14
Denk dat ze de melkmuiltje niet mogen slaan omdat de kans erin zit dat deze nog mooi werk gaan doen in Syrië of Irak.
Je kan duidelijk de intenties raden van deze hakbar.. Hij is aan het filmen of maakt foto's voor zijn mede islamieten om te laten zien hoe dichtbij ze bij Wilders kunnen komen.. Genoeg die dit als een kans zien.
Het manneke is nog te klein/jong om een haardbaardje te laten groeien ....
Eerlijk gezegd vind ik het eng dat die knakker zo dicht bij GW kan komen. Als hij zich volhangt met explosieven, is het gebeurd.
Trouw is net zo christelijk als dat de islam vrede is. Ze zeggen het wel, maar het slaat nergens op.
Ach wat wordt de nl cultuur toch steeds rijker met al die influx van buitenaf.
Nu hebben we polderjihadisten.
Dat multiculturele is toch iets fantastisch moois.
*glunderen doet*
@necrosis | 08-07-14 | 10:12
Ik ken het gebouw van buiten af is idd net een spookstad-element.
Het is echt schandalig, dat wij in ONS EIGEN LAND beschermd moeten gaan lopen omdat buitenlanders ons omver willen schieten.
'Knakker' krijgt bij deze griezel een heel andere betekenis.
Oussama C. alias Abou Yazeed heeft op de beruchte islamitische Ibn Ghaldoun-scholengemeenschap in Rotterdam gezeten.
7,62x39 | 08-07-14 | 10:17
Nee, geen weldenkend mens, maar wel een mens die ondanks dat het voor hem en zijn personeel bijna levensgevaarlijk is, toch de paar mensen die hem in de Schilderswijk nog wel steunt een hart onder de riem wil steken.
7,62x39 | 08-07-14 | 10:17
Aan de meeste berberse hoofden is te zien dat daar al eeuwenlang geen denkwerk in wordt verricht.
Het 'Pim scenario' is dus mislukt.
KenTochNait?! | 08-07-14 | 10:13
Een weldenkend mens zet geen stap in de Schilderswijk.
KenTochNait?! | 08-07-14 | 10:13
En niet zomaar dood. Dat soort kijkt 24/7 naar onthoofdings- en martelfilmpjes in de hoop asap zelf in levend vlees te mogen snijden.
Moet toch steeds weer aan Pim denken. Hoor hem nog in die uitzending van Jenssen smeken om zijn leven. "Bescherm mij !". Hoe herkenbaar.
Trouwens, als die ballistic briefcase openklapt staat er heel groot: BOE !
Dat zou een prima gelegenheid zijn geweest om deze haatbaard zonder gezichtsbeharing om te leggen.
@7,62x39 | 08-07-14 | 10:11
Ja, net zoiets als een moskee bouwen op nederlandse bodem waarbij ik dan een permament gebiedsverbod krijg omdat ik weiger te kruipen voor de aanbidders van De Pedo (zgan).
En maar D66 stemmen. Als er een aanslag komt gaat de PVV weer toppen. Nu zitten we nog in de inslaapsusmodus..
7,62x39 | 08-07-14 | 10:11
Zou u gemakkelijk door de Schilderswijk kunnen wandelen voor werk, wetende dat de helft van de inwoners u dood willen?
Jaja, en dan gaat het ineens om feiten, als dat GS uitkomt. Veel reaguurders kan het alsnog niets schelen wat er daadwerkelijk gezegd is; zorg vooral dat je entertainment waarde houdt.
Haagse politietopman Paul van Musscher onder Berber-vuur door uitspraken...
Het wordt steeds gekker!
heeee! ... ik herken dat zwarte balkje
@deraderendraaien | 08-07-14 | 10:03
De AIVD is momenteel gehuisvest in Zoetermeer, je moest eens weten wat de verbouwing van het voormalige pand van het ministerie van OCW heeft gekost.
Ik heb er jaren geleden (als koerier) een x-large papierversnipperaar moeten afleveren, dat pand is net een spookkasteel.....
KenTochNait?! | 08-07-14 | 10:07
Haha, dus als Wilders er zelf voor kiest een bezoek aan de Schilderswijk te brengen moet de hele buurt maar een gebiedsverbod krijgen?
7,62x39 | 08-07-14 | 10:03
als ze iemand verdacht vinden die zich in de omgeving van wilders bevind mogen ze hem staande houden en zijn persoonlijke gegevens controleren.
beveiligingcirkel heet dat!
en wilders loopt daar niet toevallig!
je draait het om.
provoceren kunnen die geloofsmongolen als de beste en dan gaan janken als ze aangehouden worden.
7,62x39 | 08-07-14 | 10:03
Juridische redenen: verdachte/gearresteerde ronselaar van idealistische hakbars voor ISIS en/of verwante feestcommisie te Syrië.
Morele redenen: elke bekende hakbar in de buurt van Greet is een gevaar en een risico voor zijn leven.
GS, eis een rectificatie.
anders leren die fop-journalisten het nooit.
Het is zo jammer dat er pas écht op de PVV gestemd gaat worden als Wilders iets gebeurd... Maar het vervelende is dat Wilders er dan dus niet meer is... En er is geen alternatief
Reactie van de beveiliging:
"Jamaar als die gasten zich ineens gaan scheren, kan je niet van ons verwachten dat we ze herkennen!"
roze_bril | 08-07-14 | 09:59
In ieder geval is er geen juridische of morele reden om Yasheed te verbieden zich op de openbare weg te begeven als Wilders daar toevallig loopt. Bijdehand.
Je zou bijna gaan denken dat er opnieuw een heel eng scenario klaar ligt,waarbij het excuus achteraf is dat er te veel bezuinigd is op de AIVD,en daar dan de oorzaak zou liggen van een voltrokken ramp in de toekomst.
Nu krijgt de AIVD er weer een klein beetje bij,,maar lang niet genoeg om volledig effectief te kunnen functioneren.
Ik vind dat eng.
Geert heeft zijn Geenstijl stropdas om.
@7,62x39 | 08-07-14 |
Heb je nog zo`n platitude? Helaas is het niet waar wat je zegt. Je mag niet overal staan en gaan waar je wilt. Dat weet je zelf ook wel. Misselijke trol.
Heej is dat Wouter Bos met die tas?
@KlunsJohannus | 08-07-14 | 09:57
Zo'n hoofd heb ik ook, dat wil dus niet zeggen dat hij dom is.
Wat een lelijke gehersenspoelde inteelt kutkop heeft die Aboe al Android zeg.
In een fatsoenlijke democratie mag een burger gaan en staan waar hij wil. Hij heeft toch geen gevangenisstraf.
"In elke fatsoenlijke democratie was zo'n terrorist in directe nabijheid van een bedreigd politicus prompt afgevoerd of beter."
Kom kom. Zolang hij geen waxinelichtjeshouder bij zich heeft is er geen reden tot paniek.
Wilders lijkt hem zelf wel te zien.
Die redirect was erg grappig, degene die dat gedaan heeft verdient een lintje.
REAGEER OOK