Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

VIDEO. Weer een kopschoppende meisjesschopper

Het heerst nogal. Elkaar de tiefus trappen en schoppen. Rotterdam. Groningen. Nu weer twee grieten (v) die helemaal loesoe gaan op straat in Enschede. Hiero [maps] bij de Boeren Academie. Kinders toch. Moet dat nou? Misschien dat ze bij al die pestprogramma's op de sgolen en de televee iets minder moeten focussen op de uitspraken van Mijnheer Geert, en wat meer op het feit dat die koters hun handen moeten thuishouden in conflictsituaties. En de voeten. Kap nou gvd eens met dat getrap op het hoofd als iemand op de grond ligt. Daar komen dooien van. Hallo OCW. Hallo schoolbesturen. Kan deze stijlloze manual "Vechten als een Vent" even opgenomen worden in de lesboeken? Alsook een apart hoofdstukje over het uiterst onwenselijke Verticaal Filmen? Dank! (Via het haperende FaceBook)
Update: Kopschopmeisje aangehouden wegens POGING TOT DOODSLAG.

Reaguursels

Inloggen

Ik zeg: ingeburgerd!

kd1387 | 20-06-14 | 12:43

Gadverdamme, dit is nog veel smeriger dan wat die criminele Bulgaarse hond deed. Poging tot doodslag is wel het minste wat deze criminele kopschoppende griet aan haar broek mag krijgen.

neemjemoederindemali | 20-06-14 | 12:25

mannen worden wijven en vrouwen worden mannen ,er is iets goed mis met het milieu en voeding.

pedro300 | 20-06-14 | 10:03

Wat een vies, dik, vet varken.

alexbl | 20-06-14 | 09:06

Vooral die mensen die nietsdoen en zich verschuilen achter een camera, daar mag ook wel wat aan gedaan worden. Er staan minstens 3 mensen aan de zijlijn en niemand die wat doet. Pak deze mensen aan en geef ze een boete van € 500 voor onverschilligheid en daarmee het in levensgevaar brengen van andere mensen. Iemand?

navigator18 | 20-06-14 | 07:47

Da doortrappen terwijl iemand al op de grond ligt is hysterisch. Uit het pogen te behandelen van hysterie bij vrouwen is de vibrator uitgevonden (sic).

Rest In Privacy | 20-06-14 | 05:48

IANAL, maar hier wat linkjes: www.wetrecht.nl/poging-tot/
www.wetrecht.nl/doodslag/

"Volgens de wet is doodslag het opzettelijk een ander van het leven beroven." en dit is dus kennelijk een poging daartoe. Het verschil tussen moord en doodslag is dat ze ter plekke wilde moorden, of er eerst 's goed over nagedacht heeft.

Ik denk dat de kopschopper hier zo hard mogelijk wilde trappen om zoveel mogelijk pijn te doen, maar een bewuste poging het slachtoffer dood te schoppen? Zware mishandeling of zo, duidelijk. Half jaar netjes opsluiten ipv schoffelen, ook prima. Maar een schoppend meisje beschuldigen dat ze (in dit geval) denkt en hoopt kans te maken hier iemand van het leven te beroven: no way.

Arjan | 20-06-14 | 01:39

@ caspert79 | 19-06-14

Een trap van bovenaf zoals dit filmpje in je nek en het is einde verhaal, zeker als je met je hoofd van de stoep in de goot ligt.

krem | 20-06-14 | 01:08

Ik lees elders: het meisje dat schopt is jarenlang gepest door het meisje dat ze schopt.
Wraak, daar wordt op geen Stijl toch voor gepleit.

Jan Dribbel | 20-06-14 | 00:13

2 Mutsen met galaxy gewoon lekker naar huis sturen, hebben nix verkeerd gedaan toch ?
Die schoppende stoerie wordt morgen naar huis gestuurd, kan ze huilend bij mammie in de armen vallen hoe gemeen de pliesie was en dat ze een zak lollies van Ivo heeft meegekregen om de daderpijn te verlichten.
Hup holland hup

Neukeboot | 20-06-14 | 00:03

Ik hoop dat dat domme blondje wat staat te kijken ook op is gepakt??

vaisonne | 19-06-14 | 23:32

dafuq

Stolker | 19-06-14 | 22:37

Wat ik steeds mis bij dit soort fitties zijn volwassenen die adequaat ingrijpen, ook hier bij deze Twentse tokkiemeisjes.
Volwassenen moeten gewoon weer veel meer de straat op en daar de controle nemen.
Eén normale, sportieve volwassen man of vrouw met redelijke sociale vaardigheden kan makkelijk vier tot tien van dit soort vaak te dikke en moeizaam bewegende achterstandsdozen tot de orde roepen.

Peyronie | 19-06-14 | 21:59

Iedereen kan kinderen maken, maar opvoeden.......
Man man man hoe halen ze het in hun hoofd.

Terpetijnzeikert | 19-06-14 | 21:44

-weggejorist-

Pappie | 19-06-14 | 19:57

5 dagen schorsing wat een school zeg echt ziek. het is beter naar een ander school sturen is ook beter voor de ander meisje die ook op de school zit

niks_nut | 19-06-14 | 19:42

@Dulle Olivier, dat jongens en meisjes elkaar vroeger ook al in elkaar trapten, herken ik niet.
Maar ik zat ook niet in een Krachtwijk op school tussen kansenparels. ;-))

Oud wijf | 19-06-14 | 19:33

Wel godverdomme, wat is dit? Ik lees iets over paupers/tokkies... Zo te horen aan hun tal valt het meer onder de middenklasse.
Wat mankeert al die kinderen toch? Wat mankeren de scholen toch? 5 dagen schorsing? WTF!!
Er zit hier iets goed scheef in de maatschappij. Dan kan men trachten alles dicht te plamuren met een miljard regeltjes en protocollen, ondertussen gaat de samenleving naar de verdoemenis. Misschien zouden de watjes van het Binnenhof es met wat meer daadkracht naar voren moeten komen, en op pesten, mishandeling, intimidatie ( ook naar leerkrachten toe!) zware straffen leggen... Maar hé, tis Holland, dus er gebeurd geen fuck...

Papapanzer | 19-06-14 | 19:23

Trouwens ze heet Pamela-Jennifer, dat wijst toch echt op tokkie-afkomst! Haar moeder loopt vast en zeker de hele dag rond in een Roy Donders huispak en vaderlief zit de hele dag aan de drank.

Moonwarrior | 19-06-14 | 19:19

De dader is 5 dagen geschorst??? WTF? Wil je als school zo een doorgeslagen figuur terug hebben?

Moonwarrior | 19-06-14 | 19:16

@de nakketikker | 19-06-14 | 18:17 Een knokpartij is van alle tijden, evenals kopschoppen. Hoe verwerpelijk ook. Echter de talloze (social) media van tegenwoordig doen mensen (vooral bange) geloven dat dit nieuw(s) is.

-----

Ja? Zou het echt? Vroeger trapten schoolmeisjes elkaar ook bijna het hoofd in en schopten jongens naar believen de benen onder meisjes weg? Pesten op school is iets van alle tijden, maar het gericht proberen iemand net niet dood te trappen is volgens mij toch een vrij nieuwe trend onder scholieren.

Dulle Olivier | 19-06-14 | 19:11

Blijven publiceren, dit soort filmpjes, en zorgen dat ze nooit meer van internet verdwijnen.

captainobvious | 19-06-14 | 18:38

@caspert79

Hoeveel Newton denk jij dat nodig is om de hersenen een flinke bloeding te geven? Ik garandeer je dat ze dat wel heeft bereikt. De schedel hoeft niet perse gepenetreerd te worden, schade treedt al lang voordat dat gebeurt op.

Anoniemtje | 19-06-14 | 18:27

Holy fuck.... Wat is mis met dat kind. Dat is niet zomaar iemand tegen het hoofd schoppen, en dat is al ernstig.

Anoniemtje | 19-06-14 | 18:26

De samenleving is ziek. En het gaat waarschijnlijk niet meer goedkomen. Tenzij een frische, fröhliche Krieg om de boel weer op de rails te krijgen.
Dulle Olivier | 19-06-14 | 17:24

Een krieg om een paar vechtende meiskes? En na die krieg zijn alle kopschoppers uitgeroeid en blijven er alleen nog maar nette mensen over? Neem je pilletje in man. Een knokpartij is van alle tijden, evenals kopschoppen. Hoe verwerpelijk ook. Echter de talloze (social) media van tegenwoordig doen mensen (vooral bange) geloven dat dit nieuw(s) is.

de nakketikker | 19-06-14 | 18:17

Wat heeft Geert hier nou mee te maken, Pritt?

g00f | 19-06-14 | 18:13

@copywriter | 19-06-14 | 17:28
Zie mijn reactie hierboven

Boris die Sauertopf | 19-06-14 | 18:11

Wat een lieve mensen hier allemaal? Vochten jullie vroeger nooit? In ieder geval is het in Nederland vrijwel altijd een tegen een. In veel andere landen (met een warmer klimaat) hadden haar vriendinnen er ook boven op gesprongen.

EU refugee | 19-06-14 | 18:11

Asociaal wijf dat is zeker, maar poging tot doodslag lijkt me overdreven, daar heeft ze domweg de
kracht niet voor. Die zak uit Rotterdam echter had wel kracht, m.i. een zwaardere mishandeling.

caspert79 | 19-06-14 | 18:09

http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?cat=1&nid=192438
Het moet dus eerst in de media cq op de geenstijl belanden, voordat de school enigszins gepaste maatregelen neemt, anders was het gewoon bij 5 dagen schorsing gebleven..

Boris die Sauertopf | 19-06-14 | 18:05

@istawa | 19-06-14 | 13:55
Heeft u nog steeds de moraal van een holbewoner dan?

Cor Rupteling | 19-06-14 | 18:01

@Enskude | 19-06-14 | 17:19
Kort lontje?

carramba | 19-06-14 | 17:56

De schuldige www.facebook.com...
Gaan we die ook nog even met z'n allen ouderwets stenigen?
Junkycat | 19-06-14 | 17:08 | | Reageer+ | 0
Nee, afschieten op de iSis manier. Instructiefilmpje staat op geenstijl. Stenigen is zo ouderwets volgens de mekka's, schieten of snijden lijkt de trend te zijn.

Bill Cosby | 19-06-14 | 17:55

Vast vriendje gejat: voor de gemiddelde tokkie bakvis al snel reen tot moordneigingen. Heropvoeden, ouders uit de ouderlijke macht zetten en doorlopen.

Homer P. Simpson | 19-06-14 | 17:53

@copywriter
Kort door de bocht? Hoe kort wilde je het hebben?

Mastodont Zombie | 19-06-14 | 17:36

Wat hierboven allemaal is gezegd over die school is toch wel wat kort door de bocht.
Op aandringen van de school zelf is door de ouders aangifte gedaan, school kon dit zelf niet doen omdat het gebeurde buiten het schoolterrein.
Ze is vijf dagen geschorst maar na die vijf dagen mag zie niet meer terugkomen en zal ze een andere school moeten zoeken.
Dus de school heeft wel degelijk passende maatregelen genomen.

copywriter | 19-06-14 | 17:28

De samenleving is ziek. En het gaat waarschijnlijk niet meer goedkomen. Tenzij een frische, fröhliche Krieg om de boel weer op de rails te krijgen.

Dulle Olivier | 19-06-14 | 17:24

Vuurwerkkruitdampen ingeademd?
mottige beer | 19-06-14 | 15:51
Ik hoop dat jij net zo gekopschopt wordt met zulke trieste reacties! Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik! Mafkees!

Enskude | 19-06-14 | 17:19

@ havannahapper | 19-06-14 | 16:40 Juist!

Reykjavik | 19-06-14 | 16:51

Het is niet normaal meer! Wat mankeert deze jeugd? Aanklagen voor zware mishandeling en poging tot doodstraf. Oh, en die ouders ook even heel goed aanpakken.

MoonBeebe | 19-06-14 | 16:41

Ook meegemaakt dat de pester van mijn dochter destijds vijf dagen geschorst zou worden (voorstel school). Ik heb de directeur in een prettig gesprek aangegeven dat, als dat gebroed terugzou keren op de school, ik dan voor mijn dochter een andere school zou uitzoeken. Ik heb hem wel gezegd dat hij dan voor zichzelf mag verantwoorden waarom hij een goedwillende leerlinge wegjaagt en een probleem-geval pampert en op school houdt. Ook herinnerde ik hem aan zijn toespraak in het begin van het jaar waarin hij aangaf dat de school vooral een veilige plek voor zijn leerlingen moest zijn..
Het hielp: Tokkie trut ging en dochter bleef en maakte daar haar middelbare school af.. Voor mij won toen de rechtvaardigheid (met minder had ik geen genoegen genomen)..

havannahapper | 19-06-14 | 16:40

Enschede de gekste!

maakdatdekatmaarwijs | 19-06-14 | 16:40

Het gemak waarmee getrapt wordt maar ook de non reactie (beetje gegiechel) van de vriendinnen...
Eng gewoon..
Het was niks, het is niks en het wordt niks..
Abfuhren maar..

havannahapper | 19-06-14 | 16:26

Waarom is al dat soort volk nou te dom om hun telefoon correct vast te houden tijdens het filmen van zaken die ze om te beginnen al beter niet zouden filmen?

Pierre Tombal | 19-06-14 | 16:25

@Nederlanddraaitdoor
Rechtsorde? Wat bazel jij nu? Welluke rechtsorde heb je het over? De rechtsorde die deze luitjes nooit straft? Lol
Ik geloof dat er bij deze jongeren een steekje los zit wat de uitkomst is van decennia lang 'rechtsorde' spelen. Je zou het beter 'onrechtsorde' kunnen noemen. Dat is meer logisch en vooral: toepasselijk.

Mastodont Zombie | 19-06-14 | 16:22

We hebben nu zelfs de naam van het slachtoffer met dank aan een leerling van die volgens haar sowieso slechte school.

Leyolm | 19-06-14 | 16:20

Is er gefilmd door een vriendin van de kopschopster?
Zou het de bedoeling zijn het slachoffer extra te vernederen door dit filmpje op internet te zetten?
Dit is van te voren waarschijnlijk met elkaar besproken.

lienke | 19-06-14 | 16:19

@Nederlanddraaitdoor | 19-06-14 | 16:07:

Je hebt je nick erg goed gekozen.

zeauzitdat | 19-06-14 | 16:17

en dan dit; ".. De school heeft volgens bronnen van de krant aan leerlingen gevraagd het filmpje te wissen. De dader zou vijf dagen zijn geschorst...".
Even voor de goede orde; er is een misdrijf begaan (poging tot moord), en de school handelde op deze manier??? Dat is in mijn ogen medeplichtigheid aan poging tot doodslag en verstoring van de rechtsorde. Schoolleiding dus ook in de boeien en veroordelen!

Nederlanddraaitdoor | 19-06-14 | 16:07

@Reykjavik | 19-06-14 | 15:53
Gut wat een treurnis op dat feesboeks, niet veel beter dan die agressievelingen zelf.

carramba | 19-06-14 | 16:05

Staat ook leuk op je cv

Mali | 19-06-14 | 16:03

Lol we got her! Ga zelf de naam niet posten, maar voor degene die het willen weten: www.facebook.com/events/4688828899128...

scroll maar naar dit kopschopfilmpje and you'll see.

Leyolm | 19-06-14 | 16:01

Dit uiterst laffe natrappen en schoppen als iemand ligt kan maar op één manier worden bestreden; de dader publiekelijk door een horde boze ouders helemaal in elkaar laten huften met honkbalknuppels. Dit soort afval is niet meer op te voeden, weg ermee dus! En de nietsdoende omstanders mogen ook een reprimande van de politie middels een wapenstok in het gezicht, laffe hufters!

Nederlanddraaitdoor | 19-06-14 | 15:52

-weggejorist-

mottige beer | 19-06-14 | 15:51

@Pater Henk | 19-06-14 | 14:50
Het woord "schoolvoorbeeld" ... Treffend.

Wijze uit het Oosten | 19-06-14 | 15:50

@necrosis | 19-06-14 | 14:37
Klopt ! Proefondervindelijk aangetoond. Als ik teveel bier op heb ga ik slap lullen en kan ik niet meer autorijden, laat staan parkeren !

Wijze uit het Oosten | 19-06-14 | 15:48

-weggejorist-

Snelle Jeroen | 19-06-14 | 15:48

klappen op school als je je niet gedraagt
klappen thuis als je je niet gedraagt
klappen van de politie als je je niet gedraagt
klappen van de buren als je je niet gedraagt

wij hebben het allemaal gehad en we leven nog en kunnen ons gedragen.

het wordt tijd dat de jeugd van nu dit ook krijgt

stuur ze desnoods maar naar de paters die sloegen het er wel in als het moest.

let wel excessen zijn ook niet goed maar zonder slaan kunnen deze jongeren niets meer leren.

gentle_giant_58 | 19-06-14 | 15:46

"Agrarisch Opleidingen Centrum."
Is dit een goede kandidaat voor "Boer zoekt Psycho-bitch"?

Haatgenerator | 19-06-14 | 15:45

Meid zat dus eerder vast dan het verspreiden van het filmpje. Wat een zooi toch allemaal.
aajjee | 19-06-14 | 14:07
----------
Juist, en we hebben allemaal gezien wat er gebeurt als er geen forse media aandacht inclusief naam, toenaam en beelden verspreid worden...

Dan word het stilletjes van tafel geveegd.... Is het niet bij deze, dan bij de volgende die het niet filmt en niet op internet gooit....

Dat heet wat maatschappelijke bewustwording... En dat hebben we nodig om onze kop uit onze d66 aars te trekken....

peterdh | 19-06-14 | 15:45

Moet ik nou elke dag als ik uit mijn werk kom en achter mijn pc kruip eerst tijd gaan inplannen voor zen oefeningen ? Net als gisteren weer mijn bloeddruk tegen het plafond.

Wijze uit het Oosten | 19-06-14 | 15:40

@ikdenkwat | 19-06-14 | 14:58:
Ik heb die vechtpartijen niet 'jolig' genoemd en inderdaad, zover ik weet is daar nooit blijvend letsel bij toegebracht. Maar dat is eerder geluk dan wijsheid want kinderen of pubers staan daar op het moment dat ze in een gevecht zijn verwikkeld niet bij stil. Toen niet en nu niet.

@Ci Ty33 | 19-06-14 | 15:02:
Mijn schooltijd was in de jaren '80 en begin jaren '90, de pastoor of dominee hadden toen echt niet meer zo'n invloed. Leerkrachten wel en die wilde je in die tijd echt niet kwaad maken.

@Mahatma | 19-06-14 | 15:12:
Dat ben ik met je eens, maar niet iedereen heeft zichzelf goed in de hand als ie zo kwaad is dat al er een flinke knokpartij is ontstaan.

Mijns inziens ligt dit voor een groot deel aan (het gebrek aan) opvoeding van de ouders. Wanneer een vechtpartij in mijn tijd ernstig uit de hand liep kreeg je sowieso eerst je leraar op je dak die vervolgens je ouders inlichtte, waarna je thuis ook nog eens op je sodemieter kreeg voor a. de vechtpartij en b. de leraar kwaad maken.
Dit alles heeft te maken met respect. Een begrip wat je vroeger van huis uit mee kreeg voor bijvoorbeeld leraren en wat tegenwoordig een vaag iets is wat geëist wordt door iedere willekeurige al dan niet minderjarige import-tokkie.

zeauzitdat | 19-06-14 | 15:39

Meisje na school ophalen, eenzaam opsluiten en onder psychiatrische behandeling stellen. Jongedame dient opnieuw opgevoed te worden.

ET007 | 19-06-14 | 15:38

p.s. kunnen de dames die staan te kijken en filmen ook opgepakt worden wegens het niet helpen van een slachtoffer?

Dlareg | 19-06-14 | 15:37

@zeauzitdat

Nee, hier gaat vaak jarenlang gepest en getreiter aan vooraf, het is niet "maar" een vechtpartij, het is iemand jaren van zijn leven verzieken. Dat mijsje wat die Kuba gisteren in elkaar trapte had al 1,5 jaar last van hun getreiter, en dat doet meer schade dan een paar klappen.

De staat en de scholen moeten harder optreden tegen treiteraars en geweld mag helemaal nooit getolereerd worden, 5 dagen schorsing is helemaal laf van zo'n bestuur!

Satje | 19-06-14 | 15:36

Dit is ook vlak naast die "school" gebeurd: binged.it/1nR2OLu

Dlareg | 19-06-14 | 15:36

anonickname | 19-06-14 | 15:26
Poging tot doodslag? Het lijkt op poging tot doodslag met voorbedachte rade, dus poging tot moord!

Ci Ty33 | 19-06-14 | 15:34

En pak dan de aso-trutten eromheen, die toekijken en niets doen om het te stoppen, gelijk ook even aan? In wat voor wereld leven we tegenwoordig... Godsamme.

Reykjavik | 19-06-14 | 15:26

Deze dame (lees: smerig tuig) vind ik persoonlijk nog veel verder gaan dan dat irritante mannetje uit Rotterdam. Die ging al vele grenzen over maar dit is in mijn ogen nog ernstiger. Poging tot doodslag? Inderdaad.

anonickname | 19-06-14 | 15:26

heel goed dat justitie er zo boven op zit en de daders onmiddelijk oppakt .. dit moet gestopt worden.
alleen die taakstrafjes nog wat upscalen naar echte straffen, dan komt het misschien ooit nog is goed.

(c)ZWITSUL | 19-06-14 | 15:25

in één woord: verschrikkelijk.

MagiMercury | 19-06-14 | 15:23

Jeetje... Hier word ik even stil van...

number668 | 19-06-14 | 15:22

"De school heeft volgens bronnen van de krant aan leerlingen gevraagd het filmpje te wissen."

Kunt u dit even uitleggen meneer de schooldirecteur?? Is dit soms weer een geval van eigen straatje van falend pestbeleid schoonvegen soms?

Sunabalk | 19-06-14 | 15:21

@Nietvoordekat | 19-06-14
Het probleem is een bedorven genenpoel. Normvervaging en het totaal ontbreken van sociale omgangsvormen.

carramba | 19-06-14 | 15:20

zeauzitdat | 19-06-14 | 14:51
In mijn tijd had je ruzie en vocht je het uit. Wanneer er een niet wilde vechten dan ging je niet alsnog meppen en vervolgens kopschoppen.

Mahatma | 19-06-14 | 15:12

Uit die link: "De dader zou vijf dagen zijn geschorst"
Vijf dagen. Je trapt iemand bijna dood en wordt dan door je school vijf moederneukende dagen geschorst. Waar zijn we godverdomme mee bezig in dit kutland?

Nietvoordekat | 19-06-14 | 15:10

Struisvogelpolitiek en angstcultuur onder leerkrachten voor leerlingen en ouders. Dat is wat het is mensen. Hoofdopvoeders( ouders) en medeopvoeders (oa school) falen jammerlijk in dit land.
Gewoon zelf oplossen als maatschappij. Drie of vier gevallen waarbij aanstichters door een lynchmob het ziekenhuis in worden getrapt en deze onzin gebeurt 100x minder.
Gewoon doen, het gaat hierbij niet over goed of slecht, gepast of ongepast. Het gaat erom dat wij niet willen dat dit onze kinderen in de toekomst overkomt.

Leyolm | 19-06-14 | 15:10

Blanken schijnen wel het monopolie te hebben op kopschoppen...

Mahatma | 19-06-14 | 15:09

Paupers, tokkies, tuig.

carramba | 19-06-14 | 15:08

5 jaar gevangenisstraf en verplichte sterrilisatie. Je moet er niet aan denken dat zulk tuig zich ook nog gewoon kan voortplanten.

En die meid die staat te kijken zonder in te grijpen en degene die het heeft gefilmd zonder in te grijpen ook vervolgen dat zal ze leren.

Snippeschieter | 19-06-14 | 15:07

-weggejorist-

mottige beer | 19-06-14 | 15:07

Gelukkig is het van alle tijden anders zou je jezelf nog bijna zorgen gaan maken. Slaap lekker. zzzz

rukvogel | 19-06-14 | 15:07

@zeauzitdat | 19-06-14 | 14:51
De hersenschade van de daders staat vast. Die is groot.

meneer der meneren | 19-06-14 | 15:05

Wat was eigenlijk de aanleiding van deze actie ?

van Oeffelen | 19-06-14 | 15:04

ben zelf een paar jaar ouder dan deze 'meisjes'. Het is dat dit gefilmt is, er is een behoorlijke groep jongeren die echt een steekje los hebben. Die gaan uit, alleen om te vechten (dit is eigenlijk vrij normaal geworden bij sommige groepen),en met voetbal is het ook elke keer raak.

Vroeger hadden deze wel een strenge opvoeding, tegenwoordig zijn het ouders die alles goedpraten en vooral vrienden willen blijven met hun 'kinderen'.

Sommige mensen moeten het recht worden ontnomen om kinderen te krijgen. Iedereen is wel is boos, en een vechtpartijtje zal iedereen wel is hebben gehad, maar als iemand geen serieuze weerstand bied en je gaat verder, dan lijkt het me een gepaste straf

Wallen van w. Kok | 19-06-14 | 15:03

zeauzitdat | 19-06-14 | 14:51
En er is meestal nog een verschil: vroeger gebeurde dit vooral in de eigen wijk/milieu , en dan werd er corrigerend opgetreden door b.v. wijkbewoner met persoonlijk gezag. En als het heel erg was, b.v. bij een verkrachter, dan zei de dominee: voor jou is bij ons in het dorp/wijk geen plaats meer, we gaan naar de politie tenzij je zorgt binnen een half jaar naar Canada o.i.d. te emigreren. Er was dus een soort informele ouderwetse verbanning tot plm begin 70'er jaren.

Ci Ty33 | 19-06-14 | 15:02

@Abject | 19-06-14 | 14:04
Vooralsnog zijn beiden opgepakt.
Daarnaast vind ik de rol van de passieve en soms toejuichende omstanders een zeer kwalijke.

hfakker | 19-06-14 | 15:02

zeauzitdat | 19-06-14 | 14:51
Bij hoeveel van die jolige knokpartijtjes is er achteraf hersenschade bij het slachtoffer geconstateerd?? Doordat bij het slachtoffer in bewusteloze toestand op het hoofd de horlepiep is gedanst??

ikdenkwat | 19-06-14 | 14:58

@Desmoulins | 19-06-14 | 14:54

en, slechts een*

Desmoulins | 19-06-14 | 14:56

Maar hoe is 't nu met het slachtoffer?

Haatgenerator | 19-06-14 | 14:55

@the namster | 19-06-14 | 14:21

Ik ben waarschijnlijk jonger dan u.
Overigens heb ik altijd binnen stedelijk gebied gewoond, stumperd.
Ik zie de meerwaarde niet. Uiteraard keur ik het niet goed of vind ik dit typisch gedrag voor zwakzinnigen, maar de klaagzang die hier dan weer te lezen is over het aanbrekende einde van de wereld en andere dwaze, overtrokken reacties is iets teveel van het goede.
Het was een slechts cynische reactie, zoals zo vaak.

Desmoulins | 19-06-14 | 14:54

"De mishandeling was bij het Agrarisch Opleidingen Centrum." GVD, zelfs boeren zakken af tot dit niveau. Waar gaat het heen!

Pieleke | 19-06-14 | 14:53

Sancties moeten hier worden opgelegd. Over dat gazon mag met de fiets aan de hand niet worden gelopen.

Radagast | 19-06-14 | 14:52

Ik wil die kopschopper van een paar dagen geleden en deze dame best even een dag of twee onder mijn hoede nemen. Daarna, en dat beloof ik, halen ze dit soort laffe teringtrucs nooit meer uit....

historyjunk | 19-06-14 | 14:52

Op de grond en door schoppen, echt, die leert nooit koken de droeftoeter, afvoeren en hondevoer van maken hebbie niets aan in deze maatschappij.

ikdenkwat | 19-06-14 | 14:52

Het is schijnbaar nogal hip om elke vechtpartij tussen pubers te willen veroordelen alsof men genocide pleegt. Natuurlijk is de manier waarop hier gevochten wordt zeker niet netjes, maar vechtpartijen tussen kinderen (want daar hebben we het hier over) bestaan al zolang er mensen zijn en ze zullen wel blijven bestaan ook.
Jezus, in mijn schooltijd werd er ook nogal wat afgevochten hoor en dat ging zeker ook niet altijd even netjes. Het verschil is dat er toen geen opnames gemaakt werden.

zeauzitdat | 19-06-14 | 14:51

RTV Oost website: "Het filmpje werd onder leerlingen razendsnel verspreid. De school heeft volgens bronnen van de krant aan leerlingen gevraagd het filmpje te wissen. De dader zou vijf dagen zijn geschorst."

Standaard schoolvoorbeeld van "in de doofpot stoppen"....

Pater Henk | 19-06-14 | 14:50

wakker worden | 19-06-14 | 14:43

Tucht, bestaat dat woord nog?

Klier van Bartholin | 19-06-14 | 14:50

Wordt het niet eens tijd om filmende omstanders die niets doen om te voorkomen dat iemand zinloos wordt afgetuigd te vervolgen?

doskabouter | 19-06-14 | 14:50

'Opgepakt voor poging tot doodslag'
klink veel belovend...... nu nog maar een zien of ze daar ook voor wordt veroordeeld, of dat ze er vanaf komt met 20 uur schoffelen, want zielig....

McGuyer | 19-06-14 | 14:49

Alle kinderen op een suiker dieet, eens kijken of ze dan massaal wat minder opgefokt worden.

Durereaguurder | 19-06-14 | 14:48

Die gozer van gisteren heette die geen Marcel? Ik zie hier mensen droppen dat 't een pool genaamd Kuba zou wezen.

Willem VanDer Decken | 19-06-14 | 14:47

Dit interbellum zal veel korter duren dan de vorige (1819-1940) ben ik bang...

JIP! | 19-06-14 | 14:44

Vroeger hadden we daar de tuchtschool voor.

wakker worden | 19-06-14 | 14:43

Ze kan misschien nog pleejuf worden in de plaatselijke V&D. Meer zit er niet in.

meneer der meneren | 19-06-14 | 14:43

Dat meisje in het zwart zou van mij een stuk of 15 kei en keiharde oorvijgen krijgen waarna ik haar mee zou nemen naar haar ouders. Daar zou ik die ouders haarfijn uitleggen dat ik aangifte ga doen en dat ze het verhaal maar eens op het bureau kan gaan vertellen.

WatZalIkErvanZeggen | 19-06-14 | 14:42

Maar goed dat er politie is!

Mastodont Zombie | 19-06-14 | 14:40

Enge maatschappij...

JIP! | 19-06-14 | 14:38

er zal wel wat aan vooraf gegaan zijn, maar het is natuurlijk psychiatrisch om, als iemand al op de grond ligt, maar door te blijven schoppen. Dat is in de loop der tijden wel veranderd, jeugd is harder geworden, maar door wie zou dát nou komen??

gz | 19-06-14 | 14:38

@Fundament | 19-06-14 | 14:00
Die is veel te groot en stoer voor Kuba

Haatgenerator | 19-06-14 | 14:37

@Peter Emile | 19-06-14 | 14:34
Ik raad vrouwen aan om veel bier te drinken, dat zit vol vrouwelijke hormonen (zegt men).

necrosis | 19-06-14 | 14:37

Misschien wordt het tijd voor een website waarop de filmpjes van dit soort primaten tentoongesteld kan worden, tot in de eeuwigheid, met naam en toenaam.

cowmonkey | 19-06-14 | 14:36

Kunnen we voor dit soort hersenlozen niet gewoon een eiland vrijmaken en ze erop flikkeren? &%$#$@!!!

Rottumerplaat will do. Water en brood over het hek gooien once a day en laten wegkwijnen.

Justitie doet er toch niks mee, dussss....

JIP! | 19-06-14 | 14:36

@StYxX | 19-06-14 | 13:59
Ai, de dader is heeft maar liefst 5 dagen vrij gekregen, en of iedereen vooral even het filmpje wil wissen.
De school heeft nog net niet iedereen opgeroepen om die psycho-bitch een knuffel te geven.

Haatgenerator | 19-06-14 | 14:36

the namster | 19-06-14 | 14:18
Hef de onterechte, dure en zinloze leerplicht op en u heeft gelijk. Zolang de Staat onder dreiging van uithuisplaatsing ouders DWINGT om hun kinderen vanaf 4 jaar 30 uur of meer per week in een schoolgebouw door te brengen, buiten zicht van de ouders, moet die Staat ook aansprakelijk zijn als individuen of zelfs hele generaties van het padje raken. Ambtenaren kunnen zichzelf niet enorme macht toedichten en wegkruipen voor de bijbehorende verantwoordelijkheid. Tenzij we accepteren dat NL een dictatuur is geworden.

Rearden Metal | 19-06-14 | 14:36

@jack and friends | 19-06-14 | 14:32
Zodra iemand op de grond lag, was 'het gevecht' over.
Tegenwoordig is dat schijnbaar juist het begin....

necrosis | 19-06-14 | 14:35

Wat ik bij beide gevallen het meest kwalijk vind, is dat er blijkbaar van te voren met maatjes is afgesproken dat dit gefilmd gaat worden.
In allebei de gevallen hoor ik achterlijk gegiechel van de filmers(sters) voordat er iets gebeurt.
Pak de meelopertjes, filmers(sters) ook eens aan.

Roadblock | 19-06-14 | 14:35

Zelfs wijven stinken tegenwoordig naar testosteron.
De hele samenleving stinkt naar testosteron.
En het wordt met de dag erger.

Er komt oorlog.
Zoveel staat voor mij vast.

Peter Emile | 19-06-14 | 14:34

Wat is er aan de hand? Van totale lul van de week gaan we naar de kopschopper van de dag!
Ik mag toch hopen dat het schoolbestuur niet alleen deze leerling heeft geschorst, maar ook aangifte heeft gedaan bij de politie met de beelden.

Duifmans | 19-06-14 | 14:34

Die jongen gister was 'slechts' een mishandeling. Dit is poging tot doodslag. Tevens onbegrijpelijk dat niemand ingrijpt. Zelf zou ik ook niet gelijk ingrijpen bij iedere vechtpartij op straat. Maar zodra iemand op de grond ligt en mensen gaan intrappen op het hoofd, dan staat er gewoon serieus een mensenleven op het spel.

vindead | 19-06-14 | 14:34

Overigens: twee grieten (v)....
Zijn er nog andere grieten dan?

necrosis | 19-06-14 | 14:33

Eens met trottle ! 15 jaar opsluiten dat paupertuig!

Kobus Kloothamer | 19-06-14 | 14:33

Nu maar hopen dat je van een gevangenisdieet kan afvallen. Wereldvoedselprobleem opgelost!

GraafTel | 19-06-14 | 14:32

vroegah hadden we hier regels voor. 1 ervan was niet doortrappen als de ander op de grond ligt.
een ander was met de rest zo gaan staan dat volwassenen het niet konden zien.

jack and friends | 19-06-14 | 14:32

Dit is erger dan wat gisteren te zien was. Die blijft maar doortrappen. Maakt niks uit jongens of meisjes, die woede is het zelfde.

gz | 19-06-14 | 14:31

Organische evolutie | 19-06-14 | 14:26
Nee

zuurkool | 19-06-14 | 14:30


'Fucking hell,waar is die opvoeding gebleven.'
ron78 | 19-06-14
Grappig zo'n reactie, vooral de toonzetting.

Klier van Bartholin | 19-06-14 | 14:30

Als een vrouw of meisje door een man wordt aangevallen staan er gelijk -tig kerels en vrouwen klaar om het voor de vrouw of het meisje op te nemen. Het feminisme stelt echter dat geweld tegen vrouwen een instrument is van "het patriarchaat" om in naam van alle mannen vrouwen er onder te houden. Typisch #omgekeerdewereldmensen
www.youtube.com/watch?v=u3PgH86OyEM
www.youtube.com/watch?v=V4akMaeZ0-k

AgentKrol | 19-06-14 | 14:28

Ik moest ineens aan Edward Norton denken, maar die speelde 'slechts' in een film.
Hoe lang nog voordat dit irl op JijBuis staat?

necrosis | 19-06-14 | 14:28

Het meisje moet brommen, true, maar toch is dit anders dan het ventje VanAchteren van gisteren of de kopschopclub van Danny Ghosen, vinden jullie niet?

Organische evolutie | 19-06-14 | 14:26

@keikoud | 19-06-14 | 13:52
".... En waarom grijpt niemand in?..."
.
Omdat het IQ van de filmert/toeschouwers van het zelfde gehalte c.q. lager is.....

the namster | 19-06-14 | 14:26

5 dagen geschorst, ongelofelijk.

lachenjoh | 19-06-14 | 14:26

Ziek

zuurkool | 19-06-14 | 14:24

@Desmoulins | 19-06-14 | 13:51 | | Reageer+ | -100

".... Vroeger vocht men nooit op deze wijze, wat zeg ik, vroeger werd er helemaal niet gevochten...."
.
Sure, zeker in uw jeugd heeeeeel lang in een hutje op heide gewoons.....

the namster | 19-06-14 | 14:21

Fact check nr2: Antilliaanse vrouwen zijn inmiddels gemiddeld crimineler dan autochtone mannen.

AgentKrol | 19-06-14 | 14:20

@ron78 | 19-06-14 | 13:50
Juist !!
.
P. Stift plaatst (terecht) een filmpje, maar plaatst vervolgens een hele reeks verkeerde conclusies :
1) Twee grieten die helemaal losgaan.... NIET - die IQ_loze kuttrut met het rokkie begint en gaat door. Die andere verdedigd zichzelf.
2) Greet erbij halen.... HEEFT ER NIETS ME TE MAKEN
3) OCW en schoolbesturen erbij halen.... HEEFT ER WEINIG TOT NIETS ME TE MAKEN. Het woord (achterlijke) ouders behoord hier te staan.

the namster | 19-06-14 | 14:18

zorgan | 19-06-14 | 13:58
Enschede heeft het hoogste percentage werklozen van alle Nederlandse steden. Allemaal betaald door die domme werkenden in het "rotte Westen".

Rearden Metal | 19-06-14 | 14:18

Ze had mijn fiets gejat, dus.....

behangtafel | 19-06-14 | 14:16

@Dack Janiels | 19-06-14 | 14:05
Ik zou niet in het midden gaan liggen.....

necrosis | 19-06-14 | 14:16

Kijken of er nu ook verzachtende omstandigheden zijn en afgedaan wordt als "Incident".

behangtafel | 19-06-14 | 14:15

Ter info: Het gemiddelde verschil in kracht tussen mannen en vrouwen is -50 procent voor het bovenlijf, en -20 procent voor het onderlijf. Verschillen binnen de sekse zelf kunnen groter zijn.

AgentKrol | 19-06-14 | 14:14

Bij die vierde trap neemt ze gewoon een aanloopje alsof ze een penalty gaat nemen! Wat mankeren deze totaaldebielen toch? Ik vind het echt schokkend allemaal.

René B. | 19-06-14 | 14:13

Die meid gaat helemaal gek op het einde.
Tijd om hetzelfde te doen als gisteren dus. Snel die griet op het politiebureau laten belanden!

BeunDeHaas | 19-06-14 | 14:12

Het misselijke wijf is wel opgepakt voor poging tot doodslag. Dit gaat binnenkort nog een keer helemaal fout. maar de omstander trutten zijn toch gvd geen haar beter. Allemaal het heropvoedingskamp in. Het lijkt mij wel, als die criminelen zich buiten zo gedragen, dat het in huis ook ongeleide projectielen zijn.

aajjee | 19-06-14 | 14:11

Ik dacht gewoon dat het een bitch fight was, totdat ik de laatste 10 seconden van de video zag.
Ja, we moeten de komende tijd maar een flink aantal schandpalen neerzetten. Als er een tiental minder slachtoffers zijn heeft dat al zijn nut gehad.
Maar pas op reaguurders, laten we ons niet zo gaan gedragen als de daders zelf ...

Optelsommetje | 19-06-14 | 14:11

vechtende meiden/vrouwen (bitchfight) ik mag het graag zien alleen dit gaat te ver.

Miezerig | 19-06-14 | 14:11

"het filmpje werd onder leerlingen razendsnel verspreid. De school heeft volgens bronnen van de krant aan leerlingen gevraagd het filmpje te wissen. De dader zou vijf dagen zijn geschorst."

LOL, 5 dagen geschorst. En waarschijnlijk een fopstraf van justitie want ocherm staat op internet.

Mensen moeten zich eens gaan beseffen wat actie- gevolg inhoudt.

En ja als je zo laf bent dan verdien je niet beter.

Leyolm | 19-06-14 | 14:10

Sta er dan niet als een mongool bij te kijken dan. Dom pubervolk.

Ad Hominem | 19-06-14 | 14:09

tjongejonge, nog nooit een hoerengevecht gezien?

Van Nostrand | 19-06-14 | 14:08

Ik ben het wel met mottige beer eens.

Rochel | 19-06-14 | 14:08

@StYxX | 19-06-14 | 13:59
Zo te lezen wordt dat geen taakstrafje (poging tot doodslag) al heb ik wel vaker meegemaakt dat iemand de maximale taakstraf (240 uur) kreeg wegens poging tot doodslag.
Die mensen werden 'geholpen' door mijn werkgever, door ze 'uren' aan te bieden.
Ik kan je vertellen dat het voor hun bepaal geen straf was.....

necrosis | 19-06-14 | 14:08

Meid zat dus eerder vast dan het verspreiden van het filmpje. Wat een zooi toch allemaal. Wat we vandaag en gisteren weer gezien hebben, zijn de ouders van morgen. Inderdaad, terug naar de holbewoners.

aajjee | 19-06-14 | 14:07

@StYxX | 19-06-14 | 13:59

Uit het bericht: "Het filmpje werd onder leerlingen razendsnel verspreid. *De school heeft volgens bronnen van de krant aan leerlingen gevraagd het filmpje te wissen.* De dader zou vijf dagen zijn geschorst."

Volgens mij is opdragen tot vernietiging of verwijderen van bewijsmateriaal nog steeds strafbaar. Leest er een jurist mee?

BenBinnen | 19-06-14 | 14:06

Diagonaal filmen. Wordt het helemaal

Het wordt overigens wel steeds leuker in Nederland.

Ikdus | 19-06-14 | 14:05

Fundament | 19-06-14 | 14:00
Dan had deze griet die magere Kuba waarschijnlijk onder handen genomen.

algebra | 19-06-14 | 14:05

Niemand? Ik zou ze doen. Allebei!!

Dack Janiels | 19-06-14 | 14:05

Ach ja, tokkies. Het ene moment slaan ze mekaar de hersenen in, om zich even later te laven aan een comazuipfestijn met de rest van de buren. Of in dit geval met elkaar de ervaringen inzake het rosbiefgebruik te delen.

Revvoyensovyet City | 19-06-14 | 14:04

Ik wil een Facebook linkjeeeee!

JohnDickson | 19-06-14 | 14:04

@StYxX | 19-06-14 | 13:59
Scherp.

De school heeft gevraagd de filmpjes te wissen.
Leuke vorm van damage control.

Kapitein Sjaak Mus | 19-06-14 | 14:04

Poging tot doodslag = 5 dagen schorsing

Fappelmoes | 19-06-14 | 14:04

hfakker | 19-06-14 | 13:51
Tja, gezien de pakkans, strafmaat en de prioriteiten bij justitie gaat dergelijk burgerinitiatief nog eens heel erg groot worden, daar komen lynchpartijen van vrees ik.

Abject | 19-06-14 | 14:04

wat een gezeik dit soort fitties deden de holbewoners al in hun tijd.
istawa | 19-06-14 | 13:55
Maar die holbewoners waren niet zo dom om zelf belastend materiaal te publiceren op internet.

Djong | 19-06-14 | 14:03

Een regel thuis was: nooit meisjes slaan of schoppen, whatever what.
Nieuwe regel: dit soort wijven terugschoppen, liefs met legerkistjes aan.

Oud wijf | 19-06-14 | 14:03

En straks weer hard janken als ze met naam en rugnummer op de interwebs staan. 'dit was allemaal niet zo de bedoeling' en 'ja maar zij...' En OM be like: 'ja, genoeg gestraft door media'

Maar laten we niet met zn allen net doen of dit vroeger nooit gebeurde. Dat is natuurlijk net zo onzinnig als deze actie. Don't be a babyboomer

Kenpachi3763 | 19-06-14 | 14:02

Sjonge ze is wel 5 dagen geschorst, wat een straf.... Zo'n school zou een zero tolerance beleid moeten handhaven met hard aanpakken van dit soort K#T gedrag, maar nee, de school durft hier niets te doen....

Satje | 19-06-14 | 14:02

-weggejorist-

mottige beer | 19-06-14 | 14:02

Twentse wijven hebben nu eenmaal kruit in hun poten, want kampioen van de Benelux.

Kaltsnautzige | 19-06-14 | 14:01

Nederland. Is. KAPOT

SoepKip | 19-06-14 | 14:01

@StYxX,

Dank voor de medewerking.

Agrarisch Opleiding Centrum zegt genoeg lijkt me.

Heiseenberg | 19-06-14 | 14:01

Kuba Konicki had beter deze griet onder handen kunnen nemen. Dan deed hij nog iets goeds.

Fundament | 19-06-14 | 14:00

zorgan | 19-06-14 | 13:58
Jullie hebben geen tokkie wijken, maar zo te zien wel tokkies

thheo | 19-06-14 | 14:00

Leg uit dan! Vervolgens schop je haar kop. Ze krijgt niet eens tijd om het uit te leggen.

Dack Janiels | 19-06-14 | 13:59

Voor mij zijn de toeschouwers net zo schuldig als de dader. Niets doen is toestemming geven.

thheo | 19-06-14 | 13:58

Wij hebben geen tokkie wijken in Enschede, voor Tokkiewijken moet je toch in dat rotte westen zijn....

zorgan | 19-06-14 | 13:58

Woehoe, nieuwe manhunt. Zet m op iedereen.

terazino | 19-06-14 | 13:58

Krijg je hé als ouders hun jong niet zelf meer opvoeden maar aan de kindercrèche over laten en op latere leeftijd een sleutel geven om alleen gefrustreerd thuis te zitten zonder aandacht van hun ouders die te druk met werken bezig zijn om hun 2e auto of te grote lcd scherm af te betalen.

mente aperta | 19-06-14 | 13:58

@istawa | 19-06-14 | 13:55
Holbewoners sloegen geen meisjes, die sleepten ze aan de haren mee hun grot in.

necrosis | 19-06-14 | 13:57

Doe trouwens even naam en rugnummer van dit hoertje...

Heiseenberg | 19-06-14 | 13:57

Ik vind dit wijf erger dan Kuba, zij blijft maar doortrappen!!

bodo | 19-06-14 | 13:56

In ons moeten de intellectuelen lijden onder de imbecielen.

Heiseenberg | 19-06-14 | 13:55

wat een gezeik dit soort fitties deden de holbewoners al in hun tijd.

istawa | 19-06-14 | 13:55

Jammer dat er in mijn tijd geen mobieltjes waren, toen kwam iedereen er mee weg en ik ben pas 33. Ik had toen ook graag gehad dat die treiterkoppen zo op film hadden gestaan, dan pas nemen ze het serieus want anders is het hun woord tegen het jouwe... Niemand die zijn bek durft open te trekken omdat je bang bent de volgende te zijn....

Satje | 19-06-14 | 13:54

Die bitch in het zwart is echt mental. WTF.

Captain Pervert | 19-06-14 | 13:54

Ik verwacht wel een stijgende lijn bij de reaguurders, dus ik kan met niets anders genoegen nemen dan dat 'mevrouw' in kwestie sneller publiekelijk geschandpaalnageld (Scrabble-woordwaarde x7) wordt dan onze Kuba van gisteren.

Kapitein Stijlvol | 19-06-14 | 13:53

En waarom grijpt niemand in?

keikoud | 19-06-14 | 13:52

En daar loopt/vecht/scheld dus mijn toekomst.
-
(Brandend Zand fakkelt al meer dan 50 jaartjes)

Brandend Zand | 19-06-14 | 13:52

Verticaal? Dit is diagonaal gefilmd! Jeezz.. Make up yo mind bitch!

Teruggejorist | 19-06-14 | 13:52

Misselijke tyfuswijven. Allemaal. Die mogen ze van mij door diezelfde machine halen waarmee die kuikentjes worden verwerkt.

Waldkorn | 19-06-14 | 13:52

Waarom trekken vrouwen altijd aan elkaars haren?
Dat heb ik nooit begrepen....
*over kaal bolletje aaien doet*

necrosis | 19-06-14 | 13:52

Vroeger vocht men nooit op deze wijze, wat zeg ik, vroeger werd er helemaal niet gevochten...
Sinds we lastiggevallen worden met diverse filmpjes, voyeurisme viert hoogtijdagen, begin ik ook bijna te geloven dat we zoveel gewelddadiger en extremer zijn geworden...

Desmoulins | 19-06-14 | 13:51

achterlijke wijven! tokkie grieten.

whatsinaname | 19-06-14 | 13:51

Vooral bij jongens vind ik het nog wel eens lastig om onderscheid te maken tussen stoeien en vechten om het eggie, maar in deze zaak zou ik toch niet zomaar blijven staan om te kijken, laat staan filmen.

Guido | 19-06-14 | 13:51

Fucking hell,waar is die opvoeding gebleven.
Dit word moeilijk,want film is nogal ver opgenomen.
Mocht de filmerdt dit lezen,geef de dader snel aan.
Gooi anders facebook hier op geenstijl,dan regel wij de rest wel!!!

ron78 | 19-06-14 | 13:50

Hier mag trouwens ook wel zo'n mooie gif van worden gemaakt en naast die van Brent Leysen gezet worden, met naam en toenaam, opdat wij nooit vergeten zullen.

Meer van Dit | 19-06-14 | 13:50

Nee ik ga het niet kijken deze keer. M'n bloeddruk wordt té hoog bij het kijken van dit soort filmpjes waarin laffe achterlijken trappen op hele laffe gebieden van het lichaam.

LangeTijdGeleden | 19-06-14 | 13:50

Dumpert moet maar opgedeeld gaan worden in Geweldsfilmpjes en Andere filmpjes. Want die raken een beetje ondergesneeuwd.

dedeurs | 19-06-14 | 13:49

Pritt doet een Malmström.
Het bewust, al dan niet onbewust, omdraaien van oorzaak en gevolg of het leggen van causale verbanden die er simpelweg niet zijn.

Dit land wordt steeds dommer.

Desmoulins | 19-06-14 | 13:48

Nederland is een verpauldeleeuwd halve zolen land geworden. Gewoon netjes vragen werkt niet meer, direct meppen als het effe kan.

Ikbeneenzelfbouwer | 19-06-14 | 13:48

Ik heb het nu drie keer gekeken, en vooral het tot 6 keer toe kopschoppen terwijl iemand ligt is onvergefelijk.

Hier kom je niet mee weg wat mij betreft. En aangezien deze dame waarschijnlijk een stuk ouder is dan onze Kuba, gaat deze zaak wel volgens volwassene recht.

Leyolm | 19-06-14 | 13:47

Man man man wat een land, iedereen heeft blijkbaar zijn breedbeeld tv verkeerd om opgehangen.

Openbaar Mysterie | 19-06-14 | 13:47

En die domme zeekoeien staan er bij alsof ze last van diarree hebben gekregen.

KenTochNait?! | 19-06-14 | 13:47

-weggejorist-

van Oeffelen | 19-06-14 | 13:46

Zeg Pritt, nu heb je al vier van die grote zwarte blokken op het real estate van je FP. Weet je wel hoeveel adverteerders je daar op kwijt had gekund?

Conan de Rabarber | 19-06-14 | 13:45

Dit is gewoon poging tot doodslag!
trottle | 19-06-14 |

Maar icm met gefilmd worden en jeugdig zal het wel uitdraaien op een straf minder dan 5 km te hard rijden.

Fiets | 19-06-14 | 13:44

smerige laffe hoer....

ozewiesewoze | 19-06-14 | 13:43

Nou begrijp ik niet wat Meneer Geert hier mee te maken heeft als 2 meiden aan het vechten zijn.
Maar ja,.. je zult wel beetje dom zijn.

ANGEL70 | 19-06-14 | 13:43

Daar gaan we weer.. Dit is toch niet normaal. Het enige wat nog voor haar spreekt is dat het geen jongen tegen meisje is.

Leyolm | 19-06-14 | 13:42

Ziet er uit als een keurige tokkiewijk daar in Pluskut

Skyeisthelimit | 19-06-14 | 13:42

De wereld gaat stuk :(

WW3 | 19-06-14 | 13:42

Afschaffen van het onderscheid tussen recht voor jeugd en volwassenen. Als je in staat bent iemand te molesteren, dan ben je ook in staat er voor te gaan zitten.

BenBinnen | 19-06-14 | 13:42

Dat denk ik ook Trottle.

De Drent | 19-06-14 | 13:41

Er is toch iets goed mis in dit land.

kruimelzuiger | 19-06-14 | 13:41

Dit is gewoon poging tot doodslag!

trottle | 19-06-14 | 13:40

Op je gemakje erheenlopen, alsof het de normaalste zaak van de wereld is.

yamahaha | 19-06-14 | 13:40

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken