Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Ombudsrel Van Woerkom vliegt hard uit de bocht

lieveopameneer.pngIemand, snel, bel de Wegenwacht want de Ombudsmanrel rond Guido van Woerkom vliegt volledig uit de bocht. De aimabele VVD'er (vijftiger, unisex jas, tourfiets zonder hulpmotor) wordt van alle kanten bestookt door rancuneuze linksmedia, backstabbers die op zijn beloofde baantje azen en Marokkaanse egoïsten wier narcisme zo groot is dat ze zichzelf 'Samenwerkingsverband' of 'Landelijk Beraad' noemen. Op VARA-vehikel JOOP.nl verschijnt het ene na het andere hijgerige bericht over Van Woerkom, waarbij in de kop zaken gesuggereerd worden die in de tekst nergens terugkomen. Smerig hoor, VARA. Maar vooral opvallend is dat bij alle artikelen louter vriendelijke foto's van Van Woerkom staan: de man is simpelweg niet af te beelden als een zure haatopa. Dat zou content manager Von Jolo toch te denken moeten geven. (Gelukkig krijgt de linkse McCarthy van onze tijd ook flak uit eigen gelederen.) Ondertussen steekt waarnemend Ombudsman Frank van Dooren een dolk in de rug van Van Woerkom, dus die tussenpaus zal zelf het eervolle baantje wel ambiëren. Morgen stemt de Tweede Kamer over de enige kandidaat voor de functie en GroenLinks is alvast heel obligaat-betrokken tégen de aanstelling van de vriendelijke en koersvaste directeur van 's lands grootste, vriendelijkste en meest fatsoenlijke consumentenvereniging. En waarom allemaal? Omdat de perfecte schoonvader vier jaar geleden liet doorschemeren dat hij zuinig is op zijn vrouw en daarom liever niet heeft dat ze bij een Marokkaan in een taxi stapt. Want kuch, kuch, kuch. Waarvoor hij zich onmiddellijk in excuses putte. Maar dat lijkt er nu niet meer toe te doen. Zelfs Tofik Dibi vindt het te fur gaan. We beginnen onderhand te geloven dat deze hele kermis maar 1 bedoeling heeft: gevallen PvdA-sukkel Pieter Hilhorst naar voren schuiven als nieuwe Ombudsman. Meer haatzaai nu op de NPO bij NIEUWSUUR. Update: Sja. Iemand rancuneus afbranden op publieke tv mag natuurlijk wel gewoon zonder dat je antecedenten tegen het licht worden gehouden.

Reaguursels

Inloggen

Van Woerkom kwam bij de ANWB al niet eens op voor de automobilisten die hem betaalden.

Velen zijn enkel "lid" van de ANWB vanwege de (TOP!!) wegenwacht. Automobilisten verzorgen dus het overgrote deel van de inkomsten van deze club. Automobilisten die de weg gebruiken om werkgerelateerd zo snel mogelijk van A naar B te komen.

Het beleid wordt echter bepaald door de leden die op vergaderingen afkomen: bejaarden die WEL alle tijd hebben. Zij zien de weg als recreatie-oord waar niets hun rust mag verstoren.

Deze bejaarden kunnen ook Haagse ministers en ambtenaren zijn, die autootje pesten nog net niet zo geperfectioneerd hebben als automobilistje melken.

Hiervoor heeft van W gebukt als Timmermans in Saoedi Arabië.

Vandaar dat van W beter geen ombudsman kan zijn. Raar dus dat Den Haag nu zo afwijzend reageert.
Of wacht... de achterban van links moet gepaaid worden.

klimgek | 03-06-14 | 23:13

ene wanneer wordt de grootste smeerlap nu eens afgebrand genaamd Samson de grootste huichelaar in de 2e kamer , dit walgelijke figuur zegt wel even wat meer over Marokkanen ,daarnaast welke idioot stemt er nog op deze criminele organisatie

rukkieduck | 03-06-14 | 18:24

Er heeft altijd een beetje vreemde waas gehangen over wat er nou precies bedoeld werd toen George W. Bush met een `Coalition of the Willing’ op de proppen kwam :

Coalition of the Willing
web.archive.org/web/20030618153155/ht...

" Afghanistan, Albania, Angola, Australia, Azerbaijan, Bulgaria, Colombia, Costa Rica, Czech Republic, Denmark, Dominican Republic, El Salvador, Eritrea, Estonia, Ethiopia, Georgia, Honduras, Hungary, Iceland, Italy, Japan, Kuwait, Latvia, Lithuania, Macedonia, Marshall Islands, Micronesia, Mongolia, Netherlands, Nicaragua, Palau, Panama, Philippines, Poland, Portugal, Romania, Rwanda, Singapore, Slovakia, Solomon Islands, South Korea, Spain, Tonga, Turkey, Uganda, Ukraine, United Kingdom, United States, Uzbekistan "

Ik zou zeggen `Coalition of the Willing but not always honestly Informed’. Dat neemt niet weg dat er een flink aantal landen, waaronder Belgie, niet bijstaan. Martin Vrijland claimt dat de EU Al-Qaida ondersteunt, maar mocht zoiets in Brussel of Straatsbourg zijn ondertekend, dan is dat alleen op papier het geval. En die situatie was ook aan de hand in 2003 met die `Coalition of the Willing’. Volgens Michael Moore’s documentaire "Fahrenheit 911" moet ook nog het Kingdom van Morocco aan deze lijst worden toegevoegd. Michael Moore zei weliswaar dat Morocco een bataljon van aapjes wilde inzetten om landmijnen onschadelijk te maken, maar dat moet natuurlijk met een korreltje zout genomen worden. De rol van Morocco is onduidelijk, en word in 2003 en ook daarna trouwens door de Bush Administration niet genoemd als lid van de `Coalition of the Willing.’ Pas veel later blijkt dat de rol van Morocco heeft gelegen in bijdragen voor de Amerikaanse Militaire geheime dienst. Naast Guantanamo Bay werdt er namelijk door de Amerikanen een hoop werk uitbesteed aan geheime rendition bases in Morocco [1].

[1] Bad Men: Guantanamo Bay and the Secret Prisons
by Clive Stafford Smith
Format: Trade Paperback
Dimensions: 336 Pages, 5.12 × 7.87 × 0.79 in
Published: February 7, 2008
Publisher: ORION PUBLISHING GROUP
Language: English
ISBN – 10: 0753823527
ISBN – 13: 9780753823521
www.chapters.indigo.ca/books/bad-men/9...

rmstock | 03-06-14 | 17:00

@Kapitein Stijlvol | 02-06-14 | 22:17
Autochtonen stelen auto's en houden deze zo lang mogelijk vast. Kansberekeningtechnisch is het uiterst onaannemelijk dat ze juist in die (zeer lange) tussenliggende periode met pech langs de weg komen te staan. Dus waar hebben we het over?

h65485665 | 03-06-14 | 15:46

Zoëven prof Peters van UVA bij BNR.
Is tegen benoeming want bij vorige benoemingen was er geen gedoe en dus is van Woerkom minder geschikt.
Die hoogleraar vergeet echter dat inmiddels de moslims monderger, of beter gezegd veel-eisend zijn geworden. En dat is veel verontrustender.
(Overigens vind ik het een ongelukige keuze, lijkt mij dat jurist uit de kring van beroepsjuristen een betere keuze zou zijn geweest).

Ci Ty33 | 03-06-14 | 13:28

Aangezien er in die tijd het Marokkaanse taxi chauffeur slaat klant dood incident en de afwikkeling daarvan speelde vind ik de opmerkingen van van Woerkom redelijk goed te begrijpen. Ik zou mijn dochters ook niet aanraden om bij een Marokkaanse taxichauffeur in te stappen aangezien er genoeg problemen bekend zijn die deze groep veroorzaakt. Zoals altijd lijden de goed willende chauffeurs onder wat het tuig aanricht. Maar de lange tenen die er op het ogenblik door de Marokkaanse gemeenschap vertoond wordt blijkt maar weer dat die groep geen enkel zelfinzicht heeft en geen enkele kritiek dult. Jammer dat ze in voorspelbaar politiek correct Nederland weer een medestander vindt.

Pimpim01 | 03-06-14 | 12:10

simpelman | 03-06-14 | 09:42
Uiteindelijk gaat het enkel maar om de schijn van onafhankelijkheid. Wat die van Woerkom destijds heeft gezegd heeft iedereen in een onbewaakt ogenblik wel eens gezegd. Dat het in de openbaarheid is gekomen en nu weer is opgerakeld, dat is het verschil met willekeurig welke andere pief die wordt voorgedragen. Al die schijnheilige gezichten die ik gisteren op tv langs zag komen, mijn God, wat een emmer aan gladde, stroperige, zuur geurende hypocrisie kregen we over ons heen!

Schoorsteenveger | 03-06-14 | 11:37

Die Mocro's laten hun superioriteit in achterlijkheid en zelfgenoegzaamheid weer eens zien. Die van Woerkom zit trouwens ook maar in de baantjesmachine. Laten we en de zuerende Mocro'tjes en het baantje links liggen en kiezen we voor een verse ombudsman en geen zeurende medelanders.

Iwmac | 03-06-14 | 09:44

Wat een fop-discussie.
Nationale Ombudsman hoort gewoon géén politieke benoeming te zijn.
Een Nationale Ombudsman die zijn/haar baantje dankt aan politiek gekonkel, is per definitie niet onafhankelijk.

simpelman | 03-06-14 | 09:42

Het probleem ligt bij vice-ombudsman van Dooren.
Als van Woerkom (CDA) benoemd wordt is er grote kans dat van Dooren (ook CDA) moet vertrekken. Hij is een handige speler en is zeker betrokken bij deze kermis

Islamofiel | 03-06-14 | 09:29

het gaat helemaal niet om Van Woerkom, wij Nederlanders worden stelselmatig opgevoed om te accepteren dat moslims hier alles bepalen, zie www.vrijspreker.nl/wp/2014/03/opvoedin...

wlodek | 03-06-14 | 09:11

@Graf Von Gurkenzug | 03-06-14 |

Hoe heet het dan als een minderheid vindt dat de meerderheid zin bek moet houden?

roze_bril | 03-06-14 | 08:37

Graf Von Gurkenzug | 03-06-14 | 08:33
De minderheid hoeft zijn bek niet te houden, maar diezelfde minderheid hoeft ook niet bij voorbaat zijn gelijk te kunnen halen, enkel en alleen omdat het een minderheid is.

Schoorsteenveger | 03-06-14 | 08:36

@raskol | 03-06-14 | 06:35
Inderdaad helemaal gelijk. Wanneer pakken we dit soort figuren eens aan. Hoe komt het dat ze überhaupt nog een podium hebben...

BarneyBoner | 03-06-14 | 08:33

-weggejorist-

Graf Von Gurkenzug | 03-06-14 | 08:33

Deze rel is het ultieme bewijs dat het debat, elk debat, gegijzeld kan worden door een minderheid met een grote bek. Of, omgekeerd, dat elke minderheid, door een grote bek open te zetten, het debat kan gijzelen.
Van Woerkom is de Zwarte Piet van de Marokkaan, van de Marokkaan met de grote bek, en van Woerkom maakt geen schijn van kans, moet sterven zoals Zwarte Piet moet sterven.
Het gaat helemaal niet om van Woerkom, en het gaat helemaal niet om Zwarte Piet, het gaat om lui die bloed ruiken en daar als aasgieren en hyena's op afkomen.
Laat ons niet treuren, en blij zijn dat die lieden tevoorschijn zijn gekropen om hun tanden te zetten in het nog warme vlees. Het is een nieuwe traditie, ingezet met de moord op van Gogh, een traditie die de ware aard toont van al diegenen die eertijds tot slachtoffer werden bestempeld en zich inmiddels tot beroepsslachtoffer hebben doorontwikkeld.
En laten we vooral ook hopen dat we een ombudsman of -vrouw kunnen vinden die het onderscheid weet te vinden tussen werkelijke slachtoffers en beroepsslachtoffers, tussen hen die bloeden en hen die van bloed leven.

Schoorsteenveger | 03-06-14 | 08:27

Misschien moeten wij, net als die kutmarokkanen, ook bij overheidsinstanties meer geweld en intimidatie toepassen om onze eigen zin door te drijven.
Als Nederland voor dit soort verborgen terrorisme zwicht dan kunnen we wel een strikje om Nederland doen en het aan Marokko verkopen. Dat er uberhaupt naar die zandhappers geluisterd wordt. In plaats van dankbaar zijn dat we ooit aan die rioolratten kost en inwoning hebben gegeven krijg je een stel leegvretende parasieten met een grote waffel. Wat een shitvolk is het toch ook. *helemaal klaar mee*

drekzooi | 03-06-14 | 08:25

Het lijkt me in de toekomst beter dat iedere te benoemen Nederlandse ambtsdrager eerst de instemming krijgt van de Marokkaanse koning, de groot-moefti in Cairo, de Turkse president, het Landelijk Beraad Marokkanen en Milli Görüs . Groen Links en een deel van de PvdA, gesteund door NPO en Volkskrant, zijn al voor.

batvoca2 | 03-06-14 | 08:18

Een volk dat voor "tirannen" zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft t licht.

Drupken69 | 03-06-14 | 08:08

Einde instituut ombudsman. Want nou kan niemand het meer worden. Elke volgende kandidaat is tweede keus en wie wil dat nou zijn? Alleen kneuzen. Bovendien wordt die ook weer onmiddellijk langs een meetlat gelegd en wie heeft er niet eens in het verleden een pepernoot van Zwarte Piet aangenomen. Nou ja, niks aan verloren.

P. Peeer | 03-06-14 | 08:00

Van Woerkom heeft ook maar liefst twee keer! gekeken naar GTST, een soap-serie waarvan de racistische vooroordelen door Johnny Quid feilloos zijn blootgelegd. Bovendien heeft Van Woerkom meerder malen gespeeld voor Zwarte Piet, één keer in 1986 en twee keer in 1991. Kortom, deze man is ongeschikt ombuttsman in het Nederland van 2014.

Rest In Privacy | 03-06-14 | 07:55

Probleem tegenwoordig is dat we ze hun zin geven.
Vandaar dat ik tegenwoordig HELAAS Nederlander ben.
Dat was vroeger anders.

helaas nederlander | 03-06-14 | 07:54

@mr Fawlty | 03-06-14 | 04:41
Door die achterlijke sukkels in Den Haag die het gejank van het 'Landelijk Beraad' (Lees: Mo' Rabbae (GL) van de pedofeet) serieus nemen.

dlseth_ | 03-06-14 | 07:44

Hoe lang zal het nog duren eer men inziet dat er niet zoveel aandacht aan morokkanen gegeven moeten worden? Negeren werkt!
Ze zijn van geen enkel belang anders dan wat rotzooi trappen en daar moet gewoon tegen worden opgetreden op een ongecompliceerde wijze.

Rest In Privacy | 03-06-14 | 07:36

@ristretto | 03-06-14 | 07:33
Sjukran.

Psycheltjes | 03-06-14 | 07:35

@psycheltjes
Lijkt me heel verstandig. Ongezond ook om zo negatief in het leven te staan. Neem een lekkere cappuccino en lach naar de zon.

ristretto | 03-06-14 | 07:33

Jankende niets toevoegende haat verspreidende moslims die weer alle aandacht en hun zin krijgen.

zwaanshals | 03-06-14 | 07:22

Vandaag blijf ik maar binnen en ga wel wat in m'n tuin in de zon zitten neuzelen want na twee artikelen over mohammedanen die denken hier in Nederland de boel wel even naar hun hand te kunnen zetten, heb ik het wel weer gehad met die agressieve lui. Uit veiligheidsoverwegingen aangaande mijzelf - het gevaar dat ik bij de minste of geringste irritatie zo'n moslim aanvlieg is zeer reëel aanwezig blijf ik dus maar in splendit isolation.

Psycheltjes | 03-06-14 | 07:04

Het is echt té erg aan het worden met de linkse idioten. Je mag jubelen en juichen over de moord op Van Gogh en oproepen tot de moord op Hirsi Ali en Wilders. Je mag Bin Laden als held vereren. Mohammed Azahaf doet t allemaal, en heeft nooit openbaar afstand van die uitspraken gedaan.

En dezelfde Azahaf mag wel iets vinden van de benoeming van Van Woerkom? Dit is echt te bizar.

raskol | 03-06-14 | 06:35

Juist vanuit de kant van mensen die zich in eerste instantie helemaal geen Nederlanders voelen gaan even uitmaken wie de nationale ombudsman moet worden voor mensen die zich wel Nederlander voelen ?
Moet niet gekker worden he.

mr Fawlty | 03-06-14 | 04:45

Landelijk beraad ?
Door wie zijn die erkent dan ?

mr Fawlty | 03-06-14 | 04:41

Ik begin dit land aardig zat te worden door haar lafhartige karakter. Minderheden die alle kansen krijgen die ze kunnen grijpen schijnen ook nog eens alles maar te kunnen bepalen in dit land. Ze roven en rammen erop los, beperken onze vrijheid van meningsuiting en dat moeten we allemaal maar goed vinden. Wordt dat de Nederlanders eens opstaan voor hun eigen geloof, mening en rechten.

sokosko | 03-06-14 | 03:51

@Joris,
sorry, maar deze moet nog even.

Trusten @all.

K1100 | 03-06-14 | 03:29

Er komt nog eens een dag dat ik hier een Vlunkie ga doen.

K1100 | 03-06-14 | 03:22

@necrosis | 03-06-14 | 03:09
Was jij er ook bij? En ik bedoel Pa... Ba....
Tel de puntjes. Is een nick aan elkaar geschreven.

K1100 | 03-06-14 | 03:15

@necrosis | 03-06-14 | 03:07
Same here. Ze hebben me altijd goed geholpen. Zelfs zonder mijn kaart. Ik had mijn portemonnee vergeten maar ben toch geholpen. Mag ook wel ben al heel lang lid.
Enig minpuntje: ik heb nog nooit een lepeltje gekregen :(

K1100 | 03-06-14 | 03:12

@K1100 | 03-06-14 | 03:04
Geen Pa of Ba....
*gnehe*

necrosis | 03-06-14 | 03:09

@K1100 | 03-06-14 | 03:00
Blaadje lees ik niet, teveel reclame en onzin.
Gewoon even 'anwb opzeggen' in de zoekbalk van Google en je weet alles.
Overigens ga ik niet opzeggen, en zeker niet vanwege een uitspraak waar ik niet heet of koud van kan worden.

necrosis | 03-06-14 | 03:07

@Stormageddon | 03-06-14 | 02:37
Gewoon om mijn nieuwschierigheid te bevredigen
Was jij Pa... Ba.....?
Je bent uiteraard niet tot antwoorden verplicht;)

K1100 | 03-06-14 | 03:04

@necrosis | 03-06-14 | 02:58
Loop ik weer achter. Ik gooi dat blaadje van ze altijd meteen in de papierbak. Maar jij leest het wel?

K1100 | 03-06-14 | 03:00

@K1100 | 03-06-14 | 02:46
ANWB heeft ook een telefoonnummer om op te zeggen.
Dat nummer ga ik hier natuurlijk niet plempen want: MagNie!

necrosis | 03-06-14 | 02:58

Kut, dan maar zo:
vandale.nl/

K1100 | 03-06-14 | 02:46

@Premier Trutte | 03-06-14 | 02:41
Denk je er wel aan twee maanden van tevoren op te zeggen. Schriftelijk per brief, dat is zo'n stuk papier beschreven met een vulpen en verstopt in een envelop beplakt met een postzegel.
Als dit je niets zeg verwijs ik je graag naar:
www.vandale.nl

K1100 | 03-06-14 | 02:45

@Stormageddon | 03-06-14 | 02:37
OK, niet belangrijk. Maar ik had ineens een glimp van herkenning.
*met weemoed terugdenkt aan GSSC*

K1100 | 03-06-14 | 02:41

Geen rozen zonder Dooren
Kom Woerkom kom...
Als jij het niet wordt... knip ik mijn ANWB-kaart in stukken!!!!!

.

Premier Trutte | 03-06-14 | 02:41

@j.m.de graaff | 03-06-14 | 02:33
De Vara is zendtijd voor de PvdA, dat zou je ondertussen toch wel moeten weten.

necrosis | 03-06-14 | 02:37

@K1100 | 03-06-14 | 02:29
O ja, wij kennen elkaar al sinds GSSC en dergelijke. Ik heb een andere jas, maar ben nog steeds dezelfde lul met vingers. Onbelangrijk verder.

Stormageddon | 03-06-14 | 02:37

@j.m.de graaff | 03-06-14 | 02:33
Ja, dat is hier al langer bekend ;)

K1100 | 03-06-14 | 02:36

De Vara gebruikt alle zendtijd die het ter beschikking heeft voor het brainwashen van het volk. Proletarische agitatie zal ik maar zeggen.

j.m.de graaff | 03-06-14 | 02:33

@Stormageddon | 03-06-14 | 02:24
Ieder zijn mening, Boris dus ook. Het gaat mij om de argumenten en die zijn irrelevant. Als je excuses aanvaard moet je verder je bek houden. Herhaling Nieuwsuur staat aan en daar zijn ze ook lekker bezig.

Nieuwsgierig: je noemt me Kelf. Kennen wij elkaar?

K1100 | 03-06-14 | 02:29

@K1100 | 03-06-14 | 02:15
Ja maar, hij heeft een stinkbek, Kelf! Hij mag met die stinkbek niet in het publieke debat! Dat vindt iemand met poep onder z'n nagels! Dus die kan het weten!
Want tja... poepnagels zijn tot daar aan toe, ruften uit de muil is not done natuurlijk.

Stormageddon | 03-06-14 | 02:24

Dit is van een zelfde orde als de Deense cartoons en Gregorius Nekschot. Geen mocro die ervan weet tot de imams erover in de moskee gaat blaten en hoppa, de rel is daar.

K1100 | 03-06-14 | 02:18

@Boris Poepnagel | 03-06-14 | 02:10
Sterke argumentatie. Werkelijk. Ik ben onder de indruk. Ongeschikt, want hij gebruikt geen Listerine.
[klaterend applausje]

Stormageddon | 03-06-14 | 02:18

Iedereen die op zo'n post terechtkomt heeft een politiek gekleurd verleden. En aan elk mens kleeft wel een smetje. De man heeft excuses aangeboden en die zijn aanvaard. Om dit weer op te graven toont de mentaliteit aan van het geïmporteerde stemvee. Die waarschijnlijk niet eens weten wat de ANWB is. Opgehitst door de linkse kerk en de Rabbaes. En zeg zelf, zou jij in een mocro taxi stappen?

K1100 | 03-06-14 | 02:15

@Stormageddon | 03-06-14 | 01:54

Dikke drol. Deze man moet gewoon z'n pensioencarrière volgen en zijn pedante stinkbek uit het publieke debat trekken.

Boris Poepnagel | 03-06-14 | 02:10

@necrosis | 03-06-14 | 02:01
I don't care. Grow a pair.

Stormageddon | 03-06-14 | 02:02

@Stormageddon | 03-06-14 | 01:55
Dat ligt bij mij heel gevoelig, je weet toch?

necrosis | 03-06-14 | 02:01

@tattooboer. Ik geloof in dezelfde rechten en plichten voor alle Nederlandse burgers. Toen ik er achter kwam dat Nederlanders achtergesteld worden, heb ik dit aangekaart bij de Nationale ombudsman. Maar die kon niks voor me doen. Even later las ik dat hij wel hulp bood aan 1 Turkse mevrouw die haar hoofddoek af moest doen tijdens het fouilleren door een agent. De broek zakte me af. 1 allochtone mevrouw is dus belangrijker dan alle autochtone Nederlanders. Neu, ik geloof er niet meer in!

Maria.1 | 03-06-14 | 01:57

@necrosis | 03-06-14 | 01:50
Gijs, Guido. What's in a name.

Stormageddon | 03-06-14 | 01:55

@Boris Poepnagel | 03-06-14 | 01:46
Kortom: Je twijfelt aan 's mans integriteit zonder enig inhoudelijk argument. Waarvan akte.
What can be asserted without evidence can also be dismissed without evidence.

Stormageddon | 03-06-14 | 01:54

@Maria.1 | 03-06-14 | 01:48
Vertrouwen is nog een bijzaak in dit soort gevallen denk ik, het geloof er in staat veel meer voor het functioneren ervan. Het hele systeem staat of valt in het geloof dat mensen hebben er in.

tattooboer | 03-06-14 | 01:52

@Stormageddon | 03-06-14 | 01:44
Gijs?
Bedoel je niet Guido?
Of ik moet wat gemist hebben.....

necrosis | 03-06-14 | 01:50

@Stormageddon. Ik ken Gijs niet. En of het gaat veranderen? Helaas heb ik al mijn vertrouwen in de overheid en ook in dit soort mensen verloren. Dat vind ik heel erg overigens.

Maria.1 | 03-06-14 | 01:48

@Lewis Lewinsky | 03-06-14 | 00:50
Absoluut niet. En zeker niet meer Marokkanen. Maar je kan het ook anders brengen natuurlijk.

Wim Venijn | 03-06-14 | 01:48

@Stormageddon | 03-06-14 | 01:42

Dan betwist ik in Van Woerkom's casus toch vooral de staat van verdienste.
En dat laatste is, gezien de Mocro-woorden, zé-ker een serieus woord van kritiek waard over de gehele, politieke linie. Of je het er nu mee eens bent of niet.

Boris Poepnagel | 03-06-14 | 01:46

@Maria.1 | 03-06-14 | 01:37
Dat gaat onder Gijs dus wel veranderen, denk ik.

Stormageddon | 03-06-14 | 01:44

@Boris Poepnagel | 03-06-14 | 01:35
Met als doel: de inwoners van de staat te beschermen tegen de staat en de staatsmacht te controleren op de juistheid van haar besluiten. Het beoordelen van een casus is nooit los te zien van de belangen die er spelen. En niemand is onafhankelijk. Iedereen die je daar neerzet heeft een verleden. Het lijkt me eerder een voordeel dan een nadeel om daar iemand uit het bedrijfsleven te hebben. Je moet er vooral geen ex-politicus of ex-ambtenaar willen hebben. Dan weet je zeker dat je nooit een objectief oordeel krijgt. (Over belangen en staat van dienst gesproken)

Stormageddon | 03-06-14 | 01:42

Sorry voor de dubbelpost; de server bleef hangen. Maar voor mij hoeft de nationale ombudsman niet meer.

Maria.1 | 03-06-14 | 01:39

@Stormageddon. Ik heb de ervaring met de nationale ombudsman dat die niks doet als je niet van allochtone afkomst bent.

Maria.1 | 03-06-14 | 01:37

@Stormageddon. Ik heb de ervaring met de nationale ombudsman dat die niks doet als je niet van allochtone afkomst bent.

Maria.1 | 03-06-14 | 01:37

@Stormageddon | 03-06-14 | 01:22

Een nationale ombudsman (NO) is niet bezig met het behartigen van belangen in het algemeen. Dat is een voornaam misverstand! Een NO is vooral bezig met het beschouwen en beoordelen van casussen (casi). Het behartigen van belangen is een laatste stap die door de 'administratie' van de NO wordt verricht. De vraag is dan ook of de beoogde NO in staat is om casi objectief en onafhankelijk te beoordelen én of zijn/haar staat van verdienste geen reden geeft om te twijfelen aan het voorafgaande.
Naar mijn idee is dat laatste ZÉ-KER het geval, waarmee de feiten (nog) buiten beschouwing worden gelaten.

Boris Poepnagel | 03-06-14 | 01:35

@Boris Poepnagel | 03-06-14 | 01:21
De politici die straks over zijn aanstelling mogen stemmen, hebben allemaal een brandschoon verleden en hebben MIJN belangen in de politiek met verve verdedigd?

necrosis | 03-06-14 | 01:30

@Boris Poepnagel | 03-06-14 | 01:21
Nou en? De nationale ombudsman is er niet voor conflicten van consumenten met bedrijven (waarvoor zijn zakelijke contacten óók een enorm voordeel zouden zijn, overigens) maar voor conflicten van burgers met de overheid. De overheid kan wat dat betreft wel wat leren van het bedrijfsleven. Het is helemaal niet verkeerd om de belangen van inwoners tegen de overheid door een rechts-liberale zakenpik te laten behartigen. Het enige dat mij bevreemdt is dat een rechts-liberale zakenpik dat zou willen doen en dat gezeik van rancuneuze kleine kutburgers wil aanhoren.

Stormageddon | 03-06-14 | 01:29

@Boris Poepnagel | 03-06-14 | 01:11
Ja.
Waarom zouden dat soort baantjes altijd vervuld moeten worden door staatsruifgraaiers van sociaal-democratische huize? En bovendien: hij heeft zich met verve ingezet voor zijn club, de leden, en hij heeft hun belangen prima behartigd. Kortom: belangen behartigen kan hij dus. In een andere hoedanigheid zijn die kwaliteiten ook te gebruiken. Zijn conduitestaat is wat dat betreft heel wat beter dan menig vakbondsbestuurder.

Stormageddon | 03-06-14 | 01:22

En mijn antwoord op @Boris Poepnagel | 03-06-14 is dan ook:

Neen. U heeft, gezien Uw Curriculum Vitae, reeds sinds 1984 verregaande en intrinsieke contacten met de internationale zakenwereld (o.a. Ahold, BBDO en een 0,5%-commissariaat bij Deloitte). Daarmee is er een significante schijn gewekt dat Uw aanstelling als Nationale Ombudsman mogelijkerwijs in strijd is met het onafhankelijkheidsprincipe van de desbetreffende functie. Daarnaast is zijn vlezige smeerkop een aanfluiting voor het objectieve karakter van de Nederlandse rechtstaat en politieke milieu.

Boris Poepnagel | 03-06-14 | 01:21

U bent een openlijk rechts-liberale zakenpik die jarenlang de belangen van autorijdend Nederland heeft behartigd boven de belangen van fietsend Nederland, en U wilt Nationale Ombudsman worden. Mag dat?

Boris Poepnagel | 03-06-14 | 01:11

We hebben het in dit land zo ontzettend goed, maar ondertussen gunnen we elkaar het licht in de ogen niet. Hedonisme, hypocrisie, corruptie en hebzucht voeren de boventoon. Het zijn de signalen van een maatschappij in verval.

PG4161 | 03-06-14 | 00:54

Al is 1 Marokkaan tegen dan wordt hij het niet...
Waar moet dat heen met dit kudtland...

BarneyBoner | 03-06-14 | 00:50

@Wim Venijn | 02-06-14 | 23:21
Jij wil meer marokkanen?

Lewis Lewinsky | 03-06-14 | 00:50

Wim Venijn | 03-06-14 | 00:34

Werken tot ten hoogste 65 jaar, terug naar de oude situatie du. Hanteren van het thuislandbeginsel, alle afspraken die hieromtrent gemaakt zijn kunnen wat mij betreft opgedoekt worden. AOW naar rato van gewerkte jaren. Veel gastarbeiders kwamen naar Nederland en hebben maar relatief kort gewerkt, veel ziektewet en daarna snel door naar de WAO om afgekeurd te worden.

Als je dan de berekening van de AOW doorvoert, dan kom je op een veel lager bedrag uit dan dat ze nu per maand krijgen. Ik heb 38 jaar gewerk en moet nu nog 12 jaar en krijg in principe dezelfde aow als iemand die hier maar relatief kort in arbeidsproces opgenomen is geweest en nu lekker goedkoop woont in het eigen land van herkomst. Klopt dus niet.

aajjee | 03-06-14 | 00:46

Aangifte doen tegen Marokkaanse taxichauffeurs is misschien 'n adequate reactie op al die onzinmarokkanen die denken dat ze hier het voor het zeggen hebben.

Rest In Privacy | 03-06-14 | 00:44

Citaat van van Woerkom: luchtvervuiling is niet erg, ik wil best een half jaar minder leven als ik maar mag autorijden.
En zo'n man van de auto-lobby zou nu ineens onafhankelijk zijn.
Dat de marokkanen boos zijn pleit een beetje voor hem, echter de marokkanen zijn altijd boos.
Altijd, in meerdere gradaties. Van mild boos tot woest boos. Vandaar de naam, booslims.

Jan Dribbel | 03-06-14 | 00:44

@xspalm | 03-06-14 | 00:26
Ik zou niet willen spreken van een domme opmerking. Noch van een misplaatste opmerking, noch van een smakeloos grapje. Het was geen grap, geen domme en geen misplaatste opmerking. De ophef die de klagers en de pers erover maken is dat wel. Zowel dom, als misplaatst, als smakeloos.

Iedereen die enigszins goed bij zijn hoofd is stapt never-nooit-niet bij een Marokkaan in de taxi. Zelfs in Marokko zelf is dat ten strengste af te raden. Van Woerkom houdt veel van z'n vrouw. Alleen als je je vrouw intens haat laat je haar bij een Marokkaan in de taxi stappen. Hij had gewoon keihard gelijk en hij er nooit z'n excuses voor moeten aanbieden.
Fuck 'em.

Stormageddon | 03-06-14 | 00:42

@aajjee | 03-06-14 | 00:25
Deal. We gaan nog ver komen. Hoe sta je tegenover pensioenen?

Wim Venijn | 03-06-14 | 00:34

@xspalm | 03-06-14 | 00:26
Absoluut een zeikland.
Maar hou daar rekening mee. Lekker genuanceerd aan de buitenkant. Uitspraken waarbij mensen zeggen: 'Ja, daar heeft ie een punt'. Daar win je stemmers mee op de langere termijn. Geert gaat voor korte termijn stemmers winnen. Voor de EU bijv. Langzaam mensen in dat soepje gaar koken, en ophogen die vlam. Gelijk op 280 graden, dan springt iedereen eruit.
En de MSM is al zo links, die duikelen erboven op. Zie je wel..

Wim Venijn | 03-06-14 | 00:32

excuses, ik druk me onnauwkeurig uit. "wordt dit" moet zijn: "is dit geworden".

xspalm | 03-06-14 | 00:31

Check ook vooral de namen en politieke partijen van de ondertekenaars...
politiek.thepostonline.nl/2014/06/02/n...
Of deze... (ja sorry, het is dat leden-weblog van de VARA. Klikken op eigen risico.)
www.joop.nl/opinies/detail/artikel/271...
Uiteraard staat beroepsactivist en aangifte-fetisjist Frank van der Linde er ook tussen. Nou ja, dan weet je het wel: niet serieus nemen.

Stormageddon | 03-06-14 | 00:30

Gut, gut, gut.
Omdat linksch Nl en de Marokkanen tegen zijn is de beste man ineens de beste kandidaat?
Hij heeft automobiel NL in het sop gaar laten koken en de oldtimer scene (mede) om zeep geholpen. En dat voor een VVD-er....
Maar daardoor wel van zijn politieke vrinden een mooi baantje aangeboden gekregen.
Wat mij betreft komt er een Ombudsman die wel onafhankelijk is en boven partijen staat. Maar dat is vast een Utopie;-)

G-Klasse | 03-06-14 | 00:28

Wat een zeikland wordt dit. De man heeft één domme opmerking gemaakt. Waarschijnlijk een misplaatst (en, toegegeven, smaakloos) grapje.

En de pers ziet kans dit tot reuzeproporties op te blazen. Echt alleen maar om krampachtig de oplage ophoog te krijgen.

xspalm | 03-06-14 | 00:26

Wim Venijn | 02-06-14 | 23:21

Helemaal mee eens. Geert heeft het verkeerd aangepakt. Hij had een fluweler tong moeten hebben en niet zo ongenuanceerd zijn uitspraken moeten doen. Dan had hij heel ver gekomen.

Nieuwe partij oprichten? ja hoor kom maar!!

aajjee | 03-06-14 | 00:25

Of het nou een baantjesjagers gedoe is of niet. Het is absoluut ongepast dat een minderheid gaat bepalen wat de meerderheid moet gaan doen. In mijn ogen is dat zeer fascistisch. Marokkanen/moslims zijn sowieso niet gewend aan een democratie, daar zal het 'm dus in zitten.

Ik vond het gvd godgeklaagd dat wij er eeuwen over gedaan hebben om een democratie te worden en binnen 45 jaar is het afgebroken tot een zandbakkenstaat.

aajjee | 03-06-14 | 00:21

Wanneer zien de wegkijkers eens in dat ze het multiculturele drama in stand houden en zelfs verstevigen.

Jan Dribbel | 03-06-14 | 00:08

Sinds wanneer bepaalt een Marokkaanse minderheid, waarvan je de integriteit en eerlijkheid ernstig in twijfel kunt trekken, wie hier in Nederland de functie van Nationale = Nederlandse Ombudsman mag bekleden?
Waar zijn ze bang voor????

Ik krijg van diverse vrienden en kennissen, maar vooral van mijn zoons, al jarenlang het dringende advies NOOIT in een taxi te stappen met een Maroc achter 't stuur. Dat zal zo wel z'n reden hebben.

appelvink | 03-06-14 | 00:07

ristretto | 02-06-14 | 23:59
Op een warme dag plakt dat leer anders behoorlijk en in die ouwe Mercs waarin ze rijden zit echt geen airco

Brinkman | 03-06-14 | 00:02

Het zijn de linkscorrecte kutnederlanders die die kutmarokkanen het idee geven dat ze hier alles maar dan ook alles kunnen maken.
.
‘politieke correctheid’ een eufemisme voor politieke lafheid.‏:
hoeiboei.blogspot.nl/2014/06/een-eufem...

Rest In Privacy | 02-06-14 | 23:59

@harry turtle,

Kan wel merken dat je nooit met een taxi mee rijd. Het heeft een leren bekleding. Geen pluche. Dus Fatima blijft nergens aan plakken.

ristretto | 02-06-14 | 23:59

Wel dus weer gewoon een baantjesjager uit dat kliekje dat elkaar steeds de baantjes toespeelt..
Erg veel medelijden kan ik niet voor die eikel opbrengen -ook al staat hij dan altijd als een brave opa op de foto...

Wijze Uil | 02-06-14 | 23:58

reageerbuis | 02-06-14 | 23:36
Friesen, Zeeuwen, Groningers en Tukkers zijn allemaal mensen die oorspronkelijk binnen Nederland horen. Het zijn ook allemaal mensen die het echt niet erg vinden als er mensen van buiten de grenzen erbij komen. Het zijn wel mensen die het totaal niet kunnen hebben dat ze daarna stank voor dank krijgen. Dat na al die jaren inzet waar jij het over hebt, deze nieuwkomers nog steeds veelvuldig terroriseren. Ik begin er na ieder nieuwsbericht erger van te walgen, dag in, dag uit. Het wordt tijd dat Normaal Denkend Nederland opstaat, autochtonen en allochtonen! De partijnaam is er al, wie zet 't op?

Brinkman | 02-06-14 | 23:58

Langetenenmaffia heb je in alle rangen, standen, gezindten en andersoortig gespuis.

De Treinende Rechter | 02-06-14 | 23:55

Laat me raden: Van Woerkom is géén lid van de PvdA.

Guido | 02-06-14 | 23:52

“GroenLinks meent dat de functie van Ombudsman helemaal buiten de partijpolitieke baantjesverdeling gehouden zou moeten worden.”

Alleen een kandidaat van rechtse signatuur is onaanvaardbaar.
Aldus Groen Links.

de honden blaffen... | 02-06-14 | 23:52

@ reageerbuis | 02-06-14 | 23:36
Maar een Zeeuw of een Fries heeft wel slechts één paspoort, en is de Nederlandse taal machtig, en is trouw aan Nederland en haar wetten (en zo niet, dan is dat een Nederlands probleem voor justitie, onderwijs etc.).

Nederlanddraaitdoor | 02-06-14 | 23:46

Kijk, je hóeft het niet met Guido eens te zijn maar hij heeft wel gelijk.

zeg maar jansen | 02-06-14 | 23:45

ristretto | 02-06-14 | 23:34
Fatima als taxichauffeur, wel zelf je bagage achterin gooien en je deur open doen want zij is niet van der zetel te krijgen.

Harry Turtle | 02-06-14 | 23:38

ristretto | 02-06-14 | 23:34
Fatima mag van haar vader of echtgenoot helemaal nooit taxi rijden. Dus.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 02-06-14 | 23:37

@Nederlanddraaitdoor | 02-06-14 | 23:23
Je draait een beetje door hoor. Als Fries ben je Nederlander, als Zeeuw ben je dat ook. Aangezien wij als Nederlander, al jarenlang wat mindere volkeren geholpen hebben aan een beter leven, door ze te proberen te scholen een taal te leren die ze ook begrijpbaar maken buiten hun dorp, mag je de 3e generatie rifmarokaan best wel in het rijtje zetten van.... (de nederlander op vakantie op een camping ergens in spanje).

reageerbuis | 02-06-14 | 23:36

En.. Ach, als Pieter Hilhorst werd voorgedragen zou je de commentaren hier eens moeten zien. Hemd, rok, nader.

ristretto | 02-06-14 | 23:36

Nederland Oh Nederland jij bent een kampiOEN!

Mokum Kosher | 02-06-14 | 23:36

en de mtc werd opgedoekt omdat het een drugsrunners organisatie was. mtc staat voor marokkaanse taxi centrale. al deze gutmenschen houden namelijk de goedbedoelende marokkanen gegijzeld in een achterlijke luchtbel die alleen maar meer extremisme en anti-parlementair gedachtengoed voedt. van woerkom had gewoon gelijk. hij beschreef de realiteit in amsterdam.

minimá-armezusvan.. | 02-06-14 | 23:36

We krijgen nog barre tijden. Waar moeten al die overbodige PvdA ers en andere linke overblijvers hun geld krijgen, halen, verdienen? De baantjescarrousel is niet meer het exclusieve domein van de PvdA.

Fatima als taxichauffeur. Durft de vrouw van van Woerkom dan wél in te stappen?

ristretto | 02-06-14 | 23:34

@Nederlanddraaitdoor

Yes, ik ben inderdaad in het bezit van twee geweldige paspoorten. 1 die me in staat stelt moeiteloos af te reizen naar allerlei mooie westerlijke bestemmingen, en de ander die me onder andere in staat stelt moeiteloos door het midden Oosten te reizen. Fijn he:-)

Goudse Kaas | 02-06-14 | 23:34

Haha dat maffe haatbaardje heeft wel een punt met de dubbele moraal inzake terugkeerders.

Harry Turtle | 02-06-14 | 23:33

Goudse Kaas | 02-06-14 | 23:24
Cheeseburger of toch niet?

Jan-Joris-Jaap-Joop | 02-06-14 | 23:32

Knevel en van den Brink zijn wel dol op die vervelende radicaalbaardjes.

Rest In Privacy | 02-06-14 | 23:31

Jullie begrijpen toch wel dat Tolkien bij de keuze van de naam voor het Rijk van het Kwaad tot de naam Mordor kwam, als een subtiele verwijzing naar Morocco? De kansenparels waar wij thans van mogen genieten hebben model gestaan voor de Orcs (je snapt hem wel, een mORoCS)

Boretti | 02-06-14 | 23:30

vriendje van Mohamed Azahaf:

www.facebook.com/ibrahim.abuadam?fref...

Maar nee hoor, meneertje heeft gebroken met zn radicale verleden en joop.nl verleent hem gratie middels een stuk te Mogen schrijven.

Kinner | 02-06-14 | 23:30

@Goudse Kaas | 02-06-14 | 23:03
We hebben 't over de samenleving.
Dat is iets waar 90% van de Marokkanse 'Nederlanders' niet aan mee wil doen.
Jullie laten je publiekelijk vertegenwoordigen door extreem denkende moslims die hier in dit land niet de wil hebben samen te leven. En jullie vinden dat prima.
Nederlandse Nederlanders zijn dat goed zat.
Niet meedoen betekent niet-kiezen voor de samenleving.
Dus, al die zgn zieligheidsstichtingen en -verenigingen die ons bakken met geld kosten: kappen met de susidie. Ga maar werken.
Niet willen werken: opsodemieteren en anders ga maar stichtingen en verenigingen oprichten in landen waar ze jullie beter begrijpen.
Normaal denkend Nederland is 't zat; we hebben de pest aan querulanten.

Stenkel | 02-06-14 | 23:30

De links progressieve ideologie heeft zich inmiddels lang geleden een zodanige positie verworven, bv. in de media en aan universiteiten, dat die ideologie ogenschijnlijk hetzelfde is als de gehele westerse beschaving. Zo presenteert het cultureel marxistische gajes zich: als hoeders van onze beschaving die ze in werkelijkheid proberen te vernietigen.

AgentKrol | 02-06-14 | 23:29

@Goudse Kaas 23:03: Die kandidaat bestaat niet, voor elke kandidaat is wel iemand te vinden die vindt dat hij niet deugt. Als ze straks Jan Peter "zonder religie kan je niet functioneren" Balkenende of (oh horror) Melkert naar voren zouden schuiven, dan zou ik er ook weinig vertrouwen in hebben, en ik zou me niet goed vertegenwoordigd voelen. Maar ik zou toch niet op hoge poten eisen dat ze maar een ander vinden, en de kandidaat op capaciteiten beoordelen. Als hij echt niet functioneert, laat dat dan maar blijken en stuur hem naar huis.

Muxje | 02-06-14 | 23:28

@Jan-Joris-Jaap-Joop

Vooral rustig blijven. Niet gaan koken. Dank voor je inhoudelijke reactie! Erg fijn dat ik me als burger zijnde mag uitspreken tegen zijn benoeming:-)

Goudse Kaas | 02-06-14 | 23:24

@ Goudse Kaas | 02-06-14 | 23:03
"Ik als Marokkaanse Nederlander..."
Daar heb je de kern te pakken. Je begint met "Marokkaanse". Je hebt dus twee nationaliteiten. Je bent dus ook gewoon Marokkaan, net als al je landgenoten hier. Het Nederlandse paspoort is in mijn ogen niet anders dan een permanente verblijfsvergunning, aangezien je de Marokkaanse nationaliteit ook hebt. Om die reden alleen al zullen jullie NOOIT Nederlander zijn, en ook GEEN deel uitmaken van MIJN volk. De enige Marokkaan die ik ooit Nederlander zal noemen is diegene die zijn Marokkaanse nationaliteit heeft opgegeven, en slechts de Nederlandse heeft (aantoonbaar). Dit individu spreekt als 2e generatie of later dan ook accentloos Nederlands, of lokaal Nederlands dialect, en is trouw aan Nederland en haar wetten. Alleen die persoon is in mijn ogen Nederlander (en dan geneens ex-Marokkaan). En dat jij als Marokkaan geen vertrouwens hebt in Dhr van Woerkom zal mij (en heel veel anderen) echt een wortel wezen!

Nederlanddraaitdoor | 02-06-14 | 23:23

Jan Leul | 02-06-14 | 23:18
Punt één is het niet erg origineel om dit te posten en punt twee wordt deze uitspraak voortdurend uit zijn verband gehaald. Churchill had het over het communisme onder Stalin en met alle respect voor je afkeer van links, kun je NL's links met alle wil van de wereld niet vergelijken met de Stalin terreur. Mooie uitspraak derhalve maar slechts geldig in de tijd waarin Churchill leefde.

Bigi Bana Boy | 02-06-14 | 23:23

Als Wilders een beetje gaat indimmen. Niet minder minder minder gaan roepen. Maar wat genuanceerder. En bijvoorbeeld niet de Islam als geheel, maar delen die radicale ideeën erop na houden wil verbieden (je moet toch ergens beginnen, nietwaar?).
Als hij een beetje tegemoet kan komen aan het heersend sentiment in Nederland: 'We moeten het toch allemaal met elkaar doen, en met alle culturen'.
Ik denk dan, alleen dan krijgt hij behoorlijk wat stemmen. En behoorlijk wat medestanders voor zijn partij.
Iemand een partij met me oprichten?

Wim Venijn | 02-06-14 | 23:21

Als die antisemiet bij K+B geen moslim was, was het een fascist.
In de ogen van de Linkse Kerk dan natuurlijk.

de honden blaffen... | 02-06-14 | 23:21

Churchill: "De nieuwe fascisten zullen zichzelf anti-fascisten noemen".

Jan Leul | 02-06-14 | 23:18

Hee een totaalmalloot bij K&vdB

Harry Turtle | 02-06-14 | 23:18

Goudse Kaas | 02-06-14 | 23:03
Jij als Marokkaanse Nederlander mag Van Woerkom de kont kussen. We zijn een beetje klaar met besneden snikkels die sissen naar vrouwen en spugen naar mannen zonder circumcisie.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 02-06-14 | 23:15

Landverraad. Er schijnt inmiddels een organisatie in de maak te zijn van normale Nederlanders die actie gaat ondernemen tegen deze vijfde colonne.
*adres probeert te vinden*

funkyd | 02-06-14 | 23:15

Ben wel benieuwd wat het Samenwerkingsverband' of 'Landelijk Beraad' vindt van alle roofovervallen door hun "leden".

Fair Trader | 02-06-14 | 23:11

@Muxje | 02-06-14 | 22:44
Ik ben er ook bang voor.
Waarom is het zo links hier in Nederland? Waarom is het zo politiek correct om elke keer weer die groep te ontzien?
Waarom elke keer weer, toegeven aan die groep.
Terwijl die groep ons alleen maar ellende, criminaliteit en tweedeling in Nederland zorgt.
Ik zou als die groep zijnde, nu de tendens in Nederland erg anti is, erg maar dan ook heel erg mezelf stil houden.
Maar nee. Dat roeptoetert maar weer, en hopla. Daar gaan we weer.
We zijn te open naar andere culturen. En we cijferen onszelf daarbij helemaal weg. Het bekende wegmetonsjes.

Wim Venijn | 02-06-14 | 23:10

Goudse Kaas | 02-06-14 | 23:03
Badr Hari ?

Eurotokkie | 02-06-14 | 23:06

Wat een onvoorstelbare tukkers daar bij de VARA! Publieke omroep? Fuck or stelletje matennaaiers!

Occipitaalcasibus | 02-06-14 | 23:06

Wat een onvoorstelbare tukkers daar bij de VARA! Publieke omroep? Fuck or stelletje matennaaiers!

Occipitaalcasibus | 02-06-14 | 23:05

Eerst Woerkom de laan uit en eind van het jaar zwarte piet , dan is Nederland weer een stuk veiliger.

Eurotokkie | 02-06-14 | 23:04

@Ad Melkert

Ik als Marokkaanse Nederlander wil de heer van Woerkom niet als toekomstige Ombudsman.

Mocht u het wel worden heer van Woerkom, heeft u mijn vertrouwen niet.

Het vriendelijke verzoek een nieuwe kandidaat aan te dragen. Een kandidaat die wel het vertrouwen geniet van ALLE Nederlanders.

Goudse Kaas | 02-06-14 | 23:03

@Ad Melkert

Ik als Marokkaanse Nederlander wil de heer van Woerkom niet als toekomstige Ombudsman.

Mocht u het wel worden heer van Woerkom, heeft u mijn vertrouwen niet.

Het vriendelijke verzoek een nieuwe kandidaat aan te dragen. Een kandidaat die wel het vertrouwen geniet van ALLE Nederlanders.

Goudse Kaas | 02-06-14 | 23:03

@bisbisbis | 02-06-14 | 22:52
Heeft die relnicht van een Rabbae ooit normaal werk verricht?
Die hufter heeft voorzover ik weet,alleen maar uit de subsidie- en staatsruif gevreten.
Gevaarlijk tuig en zo ken ik er nog een paar.

Stenkel | 02-06-14 | 23:00

De grote vraag is natuurlijk: want vindt Saoedie-Arabië ervan?

Rest In Privacy | 02-06-14 | 22:58

Wim Venijn | 02-06-14 | 22:49

De wal zal het schip keren "Wim', vroeg of laat.

Klier van Bartholin | 02-06-14 | 22:56

Het is al net als met al die 'gezamenlijke'Joodse organisaties; die Marokkaanse clubs stellen niets voor, ze vertegenwoordigen helemaal niemand, ze hebben geen enkele consistente achterban en ze slúrpen bákken soepsidie.
-
van Woerkom is een absolute nitwit,maar dat is hij niet vanwege een oude uitspraak waarvoor hij ooit door het stof is gegaan.
-
Mohammed Rabbae: doe iedereen een groot plezier. Go to hell.

bisbisbis | 02-06-14 | 22:52

Tussenstand Baantjes-caroussel vs Dhimmivereniging 0 - 1

Petrus Poortwachter | 02-06-14 | 22:50

@Lewis | 02-06-14 | 22:29
Ik moet je gelijk geven. De hardste gillers, schreeuwers krijgen hun gelijk aan hun kant. Vuurtje wordt vrolijk opgestookt door Joop, en linksche mensen.
Wat ik dan weer raar vind (of ben ik echt zo naïef?)
Marokkanen zijn Nederlanders. Waarom voelen zich meer Marokkaan dan Nederlander? Waar is het misgegaan?
Net zoals 'minder, minder, minder'. Ik zou als Marokkaan denken, ah. Ik ben al binnen. En al Nederlander. Laten ze rest maar tegenhouden, want we helemaal sporen we ook niet.
Totaal het tegenovergestelde gaan ze dan doen met een selfie met hun Nederlands paspoort 'ik ben ook Marokkaan'. Ik snap die logica niet.
Ben je nog steeds Marokkaan? denk ik dan. Ga dan terug naar Marokko, als je geen Nederlander voelt. Je voelt je duidelijk niet thuis.
Maar Nederland gaat weer zwichten en buigen voor de harde boe-roeptoeters. Helaas, weer zo voorspelbaar.

Wim Venijn | 02-06-14 | 22:49

Meeroever | 02-06-14 | 22:38
dat is ook niet een club voor alle nederlanders heur. alleen voor die mensen die er lid van worden.
helaas kun je je lidmaatschap voor die ombudskneuzerij niet opzeggen, dat word door de blauwe brigade desnoods onder dwang ge-int

jack and friends | 02-06-14 | 22:48

Het feit dat er zoiets als een ombudsman bestaat en dat er waarde aan wordt gegeven is illustratief voor dit failliete land. U heeft een geschil met de overheid? stuur maar een mailtje. We zijn verworden tot ee laf, volgzaam volkje

cucaracha | 02-06-14 | 22:47

@Wim Venijn 22:16: Het zoveelste één-twee-drietje tussen de linkse pers, het maatschappelijk middenveld (dat met "midden" weinig te maken heeft) en de linkse Kamer. Men ruikt een kansje om een rechtsige kandidaat onderuit te halen en wellicht meteen het kabinet een hakje te zetten, dus worden de zeikerts gemobiliseerd, vervolgens is het een "item" en kunnen de registers vol open, de pers, de TV, Joop, alles. En let op mijn woorden: morgen wordt deze enige kandidaat kaltgestelt omdat hij na deze publiciteitslawine aangeschoten wild is, en te controversieel om een onpartijdige functie te bezetten.

Muxje | 02-06-14 | 22:44

Schijnt dat Anne Frank is opgehaald door een SD auto met ANWB schildje,zucht.

Jan Leul | 02-06-14 | 22:43

@ Bigi Bana Boy | 02-06-14 | 22:36
Tja, ik ben het zoals vaak helemaal met je eens.

Lewis | 02-06-14 | 22:41

Ja ja ze moeten wel zeker weten dat het aan hem blijft kleven hè...... anders is alles voor niets geweest.

Hobbykip | 02-06-14 | 22:39

Wilders heeft een zeer intolerante houding t.o.v. bepaalde bevolkingsgroepen maar ik begin mij zo onderhand ook behoorlijk te irriteren aan de politieke correcte gedankenpolizei van Groen Links. Van Woerkom is verdorie voorzitter van een vereniging waar bijna 4 miljoen Nederlanders lid van zijn, veel meer dan het aantal leden van alle politieke partijen bij elkaar opgeteld, en dat heeft deze man uitstekend gedaan. En om dan nu vanwege één discutabele uitspraak deze man zo af te serveren is volkomen disproportioneel.

therealbraindump | 02-06-14 | 22:39

Maar dat hij de ANWB vertegenwoordigde al die jaren was geen enkel probleem? Tief op!

Meeroever | 02-06-14 | 22:38

Waar en wanneer houdt het eens een keer op, dat moslims en Marokkanen hier de dienst gaan uitmaken?
Wanneer wordt de meest agressieve, criminele, angstaanjagende bevolkingsgroep eens teruggeplaatst daar waar zij thuishoren in onze samenleving?
Wanneer worden die politieke slijmjurkenpartijen eens gewezen op hun verantwoordelijkheden t.o.v. de TOTALE samenleving en op hun electoraal minderwaardige houding t.o.v. diezelfde groeperingen?
Laat die Van Woerkom gewoon Nationale Ombudsman worden.
De man heeft nooit iemand een stroobreed in de weg gelegd. Zijn uitlating over die taxichauffeur was alleszins begrijpelijk. Niet omdat die a priori slecht zijn, maar omdat je, als je de keus hebt, risico's voor een vrouw alleen op voorhand wenst te vermijden.
De moslimopinie over vrouwen wordt ons dagelijks in het nieuws onder de neus gewreven.
Zijn uitspraak was alleszins begrijpelijk, terwijl zijn excuses achteraf van grote klasse getuigen.
Overigens was dat voor mij absoluut onnodig.
Gebruik gezond verstand en benoem Van Woerkom.
Niet nogeens mogen querulanten met (on)duidelije bedoelingen de samenleving langer chanteren en HUN wil opleggen.

Stenkel | 02-06-14 | 22:37

Lewis | 02-06-14 | 22:29
Ik ben van mening, als semi-allochtoon zijnde, dat Nederland best de mening van minderheidsgroepen zou moeten aanhoren en wellicht zelfs bepaalde wensen zou kunnen faciliteren zolang het niet ten koste van de NL'se cultuur zelf gaat. Maar het vereist wél dat NL piketpaaltjes slaat en duidelijk grenzen stelt. Tot hier en net verder. Maar dat gebeurt niet. Er is een autochtone minderheid die de rest van bevolking gijzelt met hun policor geloofsleer. En het lukt ze ook nog, want Van Woerkom kan het vergeten. En door die afgedwongen meegevende houding van NL krijg je dat twee groepen daar gebruik van maken, namelijk allochtone linksige beroepsdrammers (die overigens waarschijnlijk zelf ook maar een kleine minderheid vertegenwoordigen net als hun autochtone tegenhangers) en allochtone extremisten en/of provocateurs. Er moeten grenzen worden gesteld voor het zoals in de UK te laat is.

Bigi Bana Boy | 02-06-14 | 22:36

Ik heb even op de link geklikt naar Nieuwsuur maar gelijk weer uitgezet. Het ging over Deense Marokkanen.
Is er werkelijk geen ander nieuws? Ik kijk de laatste jaren na achten alleen maar af en toe naar een film op de TV.
Die linkse propaganda maakt me snel misselijk en is slecht voor mijn bloeddruk.
BAH!

Toine Tussenbeen | 02-06-14 | 22:36

Fatwa voor van Woerkom. Holland wint het WK. Win-winsituatie.

Plukkiehaar | 02-06-14 | 22:36

Ja hoor. NPO, VARA, Nieuwsuur, K en B straks, StaatsJournaal, DWDD, Buitenhof, Binnenhof, Binnenste Buitenhof, Buitenste Binnenhof, Joop, joep, jeep en noem de hele bende van linkse doodskoppen maar op. Of het nu om Fortuijn ging, of om Wilders gaat, en nu weer het demoniseren en beschimpen van een zekere v.Woerkom.... Het.houdt.niet.op. En ze kunnen het allemaal gewoon doen. Want NIEMAND,NIEMAND, NIEMAND pakt dat linkse terreurzooitje aan op hun partijdige propaganda. NIEMAND!

rien6139 | 02-06-14 | 22:36

wat is het probleem?
hij wordt toch ombudsman voor de Nederlanders en niet voor de Marokkanen?
waar bemoeien ze zich mee?

frenchy | 02-06-14 | 22:35

lingo star | 02-06-14 | 22:32
Tja.... Joop.nl had ik nog niet bekeken..... Wat een hoog NSB gehalte :-(

Paradijs | 02-06-14 | 22:35

Waarnemend ombudsman Frank van Dooren is bij deze dus ook compleet ongeschikt. Even vuil je opvolger een mes in de rug steken, omdat je zelf de baan wil. Zo herken je ze weer.

ad melkert | 02-06-14 | 22:33

Wacht even... "De Nationale Ombudsman is een Hoog Colleg van Staat". Wat de neuk? Is dat wat er van die morsige en eeuwig verongelijkte Frits Bom is geworden?


PS: Voor de jonkies onder ons: De Ombudsman is ooit als televisieprogramma begonnen. Ja, zo erg is het gesteld in dit land dat een variant van de Vakantieman een "Hoog College van Staat" kan worden.

omanders | 02-06-14 | 22:33

Paradijs | 02-06-14 | 22:28
Het is nog erger. Het is misschien een handvol Marokkanen die erover vallen, de rest houdt zich met belangrijker dingen bezig, maar het is heel GroenLinks en Joop.nl die gelijk in de activistische houding springen.

Rest In Privacy | 02-06-14 | 22:32

Mag ik mijn witte jurk en puntmuts aantrekken? En dan solliciteren voor deze baan? Want in een democratie zijn we toch allemaal gelijk en staan alle functie's toch open voor iedereen? Ja toch? ......

Polletje Piekhaar | 02-06-14 | 22:32

Hieruit blijkt helaas wel dat onze linksche medemensen zich beter kunnen groeperen en samen 1 front kunnen vormen tegen mensen die een eigen mening hebben. Waar hebben we dat eerder gezie... Oh, wacht effe...

13_Kamikaze_13 | 02-06-14 | 22:30

Rare dag. Prima stuk van Tofik.

Hoeki Oekema | 02-06-14 | 22:30

@ Wim Venijn | 02-06-14 | 22:25
Maar Bigi heeft natuurlijk gelijk. Ik ben het op zich wel met je eens, maar de protesterende Marokkanen neem ik het niet eens kwalijk. Het gaat natuurlijk om de mensen die ze al die ruimte geven en die ze het idee geven (nou, meer dan alleen ' het idee' natuurlijk) dat als ze maar boos en/of zielig genoeg doen, ze hun zin wel krijgen. En die ruimte krijgen ze dus in de eerste plaats van de politiek (grotendeels blanke, Nederlandse mannen) en uiteindelijk ook van de gemiddelde Nederlandse kiezer. Want ik kan je nu al op een briefje geven dat die man géén Ombudsman wordt en dat de politiek daar níét voor gaat worden afgestraft.

Lewis | 02-06-14 | 22:29

Een oude term: de lakmoesproef! Als Van Woerkom het niet wordt, zich terugtrekt, dan is het duidelijk. De Marokkanen hoeven maar te koeren en ze krijgen hun zin. Vrijheid van meningsuiting geldt niet zodra het (bewezen) gaat om het laag bij de grond gedrag van een kleine groep mensen, die wanneer het henzelf uitkomt, zich Nederlander noemen.

Paradijs | 02-06-14 | 22:28

Hadden we in Nederland niet vrijheid van meningsuiting? Of geldt die alleen voor (s)linksen en lange tenen/vingers?
Wat een bezopen discussie weer!

L.E. Raar | 02-06-14 | 22:26

Een pvda'er op die plek is vragen om moeilijkheden.Zoals overal waar pvda'ers leuke baantjes voor meestal mislukte gelijkgestemden willen verdelen.

van stampij | 02-06-14 | 22:25

Dat van die nationale ombudsman is niks anders als een linkse hobby.

Flutfunctie.

Als het geen flutfunctie zou zijn, zouden we kunnen stemmen over wie het volk op die plaats wil hebben.

Lewis Lewinsky | 02-06-14 | 22:25

Trouwens. (ook op Joop geschreven maar niet gepubliceerd)
Ik zou, als Nederlanders zich zouden misdragen in het buitenland. Ik zou me rot schamen. En niet eens wat er van zeggen als ze bijvoorbeeld Nederlanders supporters willen weren. Groot gelijk geef ik ze.
Waarom hebben de Marokkanen dat net? Waarom schamen ze niet voor het wangedrag van Marokkanen?
Waarom geven ze van Woerkom niet gelijk?
Iets van: Ja, Marokkanen zijn inderdaad oververtegenwoordigd in de criminaliteitscijfers. En vol schaamte moet ik u gelijk geven?

Elke keer vragen we de Marokkaanse gemeenschap in opstand te komen, als er weer een Marokkaan zich misdraagt.
We vragen ze om in opstand te komen. Of iets van te zeggen, en afkeuring uit te spreken als een Marokkaan zich misdraagt. Ze voelen zich niet verantwoordelijk voor elke Marokkaan. Dat kan ik nog een beetje begrijpen. We voelen zelf ook niet verantwoordelijk voor elke Nederlandse gek.

Maar ondertussen deze uitspraken, en dat ze van Woerkom niet willen. Schaam-te-loos gewoon.
Ik zou stilzwijgen, en stilletjes in een hoekje schamen, voor het gedrag van mijn mede Marokkanen. En hem groot gelijk geven.

Wim Venijn | 02-06-14 | 22:25

Wat betreft Hilhorst: Iedereen moet vertrouwen hebben in de Ombudsman, elke PvdA-er valt dus af.

CoffeePatch | 02-06-14 | 22:24

Wat een uitgekotst volk is dat toch.

Miezerig | 02-06-14 | 22:24

Maar wel een marokkaan als burgemeester in Rotterdam.
Natuurlijk, heeft u verder nog wensen?

de honden blaffen... | 02-06-14 | 22:23

Ik stap sowieso niet in een taxi.. Ben ik nu ook een racist en ongeschikt om ombudsman te worden?

WellusNietus | 02-06-14 | 22:23

Zodra de waarheid vertellen als een valse start word verklaar door de NPO gaat alles mis, waarom valt de NPO het moraal en de beschaving aan?
Dit kan niet!

tattooboer | 02-06-14 | 22:23

Ik word werkelijk ziek van dit politiek correct gezeik.

Rest In Privacy | 02-06-14 | 22:22

Undercover Alberto Stegeman: Gedrag taxichauffeurs kijken en je ziet dat van Woerkom gelijk heeft www.sbs6.nl/programmas/undercover-in-n... Jammer dat die man z'n excuses heeft aangeboden.

CoffeePatch | 02-06-14 | 22:21

Komkom, als van Woerkom het niet wordt... over de volgende kandidaten valt vast ook wel wat vuil te spuiten en modder te gooien. Dit is Nederland... eh... Marokko anno 2014.

De Hoer van Babylon | 02-06-14 | 22:21

Alles wat de Nederlandse blanke autochtoon fout doet of vermeend fout doet, wordt tot in het oneindige opgeblazen, terwijl wat 'anderen' doen juist zoveel mogelijk wordt gebagetellisseerd en weggewuifd. Misschien moeten we ons allemaal (wij slechte witte mensen, en in het bijzonder mannen) maar meteen vrijwillig een dwangbuis aandoen en een prop in onze mond stoppen. Want vroeg of laat blijken we toch allemaal racist en xenofoob.

Lewis | 02-06-14 | 22:20

Juist benoemen dus. Duidelijker signaal kun je niet maken tegen de mocro's, dat best een flink deel van de bevolking gewoon best wel ernstig klaar is met ze!

Nederlanddraaitdoor | 02-06-14 | 22:20

@mocroGS | 02-06-14 | 22:17
Niemand maalt om jou mening.

tattooboer | 02-06-14 | 22:20

-weggejorist-

Jan Leul | 02-06-14 | 22:19

Sjemig wat een aanstelleritis zeg. Als ie nou iemand vermoord had of geslagen...

Rest In Privacy | 02-06-14 | 22:19

-weggejorist-

Jan Leul | 02-06-14 | 22:19

Onder dwang je excuses moeten aanbieden over iets wat waarschijnlijk iedereen in dit land vindt en iets waar je bovendien gewoon gelijk in hebt. Zo is het leven onder de knoet van de policor gedachtenpolitie.

Bigi Bana Boy | 02-06-14 | 22:18

En die Frank van Dooren is kennelijk ook een vuige smiecht... Bah, wat een achterbakse lees-tussen-de-regels verklaring.

Reykjavik | 02-06-14 | 22:18

Nederland is een weg-met-ons KOTSland geworden.

Ik spuug op mijn eigen land dat wij dit zomaar laten gebeuren - een stel haatzaaiende KUDTmarokkanen die zich zogenaamd uitgesproken hebben in vereniging (laat me niet lachen) wegens omdat Van Woerkom z'n vrouw niet meer alleen met de taxi durft te laten gaan in Amsterdam (en terecht, geen enkel weldenkend mens laat z'n vrouw in Amsterdam nog in een taxi stappen, wegens KUDTmarokkanen), kan het dus voor elkaar krijgen om de linkse totaalidioten voor het karretje te spannen en dit soort benoemingen te dwarsbomen.

Laat onverlet dat ik Van Woerkom een totale lul vind, maar dat doet in dezen niet ter zake.

Parsons | 02-06-14 | 22:18

De waarheid mag niet gezegd, wat een keiharde ondergang.

tattooboer | 02-06-14 | 22:18

Wij laten ons weer mooi ringeloren door de Naffers.
Moeten wij eens doen, Iman's of andere islamitische geestelijken ter discussie stellen, let alone iemand in die Naffer kring ter discussie stellen dan zijn wij gelijk vul maar in Rasciesme en Dieskriemienasie.

Miezerig | 02-06-14 | 22:18

Marokkanen stelen auto's en verkopen ze daarna zo snel mogelijk weer door. Kansberekeningtechnisch is het uiterst onaannemelijk dat ze juist in die (zeer korte) tussenliggende periode met pech langs de weg komen te staan. Dus waar hebben we het over?

Kapitein Stijlvol | 02-06-14 | 22:17

Hij mag van mij die fopbaan hebben.
waarvan akte: Mocrogs

mocroGS | 02-06-14 | 22:17

Volgens mij is het over het algemeen juist de gemiddelde Marokkaan die er baat bij heeft dat er bij een sollicitatie niet wordt teruggekeken naar negatieve gedragingen van tot vijf jaren terug.

vindead | 02-06-14 | 22:16

Het wordt oog tijd dat Van Jolo met een enorme trap onder zijn dedain achterwerk van zijn zelfgeschapen troontje wordt geflikkerd. Die man gaat werkelijk alle perken te buiten.

Reykjavik | 02-06-14 | 22:16

Misschien een nieuwe kans voor Pieter Hilhorst?

ad melkert | 02-06-14 | 22:16

Ik begin Van Woerkom steeds sympathieker te vinden, kan er geen steuncomité voor hem worden opgericht.

Rest In Privacy | 02-06-14 | 22:16

Ik zeg het nog maar eens een keer, de belangrijkste oorzaak van de multiculturele policor terreur zijn jullie eigen autochtone landgenoten. Het is die groep die elk tegengeluid succesvol smoort met .. tsja ik noem het maar pure terreur. Zeg jij maar eens op school of op je werk hoe je echt over bepaalde zaken denkt. Moet je eens kijken hoe snel je ernstig in de problemen komt. Deze groep faciliteert een kleine groep allochtone beroepsdrammers én islamitische extremisten omdat ze een ongekend angstbewind voeren over hun eigen landgenoten. En het is overal hetzelfde, de UK voorop.

Bigi Bana Boy | 02-06-14 | 22:16

Zwaar overtrokken. 4 jaar geleden. En hij heeft al zijn excuses aangeboden.
Ze blazen het enorm op.

Wim Venijn | 02-06-14 | 22:16

Gezocht: moslimombudsvrouw voor multiculturele bemiddeling in samenlevingszaken.

Rest In Privacy | 02-06-14 | 22:15

Ik stap ook niet in een taxi.
Maar sLinks kan weer eens door de bocht, met die internet terrorist van Van Jole voor op.

Sjaak uit Dordt | 02-06-14 | 22:14

Parool van vandaag,
.
Er gaat nog steeds veel mis in de Amsterdamse taxiwereld. Uit onderzoek van de gemeente blijkt dat chauffeurs bij 72 procent van de ritten fouten maken. In vier procent van de gevallen gaat het zelfs ernstig fout.
.
Het mag dan beter gaan in de taxibranche, er gaat nog steeds van alles fout: er worden ritten geweigerd, er wordt omgereden en klanten worden geschoffeerd.

www.parool.nl/parool/nl/4/AMSTERDAM/ar...

Jan Leul | 02-06-14 | 22:14

In wat voor een triest land ben ik terecht gekomen? Drammerige linkse haatzaaimedia bepalen hier de agenda van het nieuws. En ik moet daar verplicht aan meebetalen.

Lauwe Koffie | 02-06-14 | 22:13

wat een gezeur over een negatieve uitlating over Marokjes, kun je over dat volk ook een positieve uitlating doen dan? JA DAT KAN, maar dan moet je wel flink kunnen liegen!

thepinkpainter | 02-06-14 | 22:13

Ja, als das "herrenvolk" (de marokkanen) het niet wil, gebeurt het ook niet.

de honden blaffen... | 02-06-14 | 22:13

gewoon om de pvda te fucken.. Weekers voor ombudsman

jack and friends | 02-06-14 | 22:13

Gamalkuk vond Hilworst als ombudsman niet zo slecht, helaas moest-ie zonodig politiekeling worden om als schaamlap voor Didi te kunnen dienen....

gamlakuk | 02-06-14 | 22:13

Hij kan nog snel effe naar de huidige ombudsman.

wolffman | 02-06-14 | 22:12

Van Woerkom for president.

Dutch_Holland | 02-06-14 | 22:12

Dat wordt bandjes plakken voor onze Guido. Ik vind het wel verbijsterend dat een complete minderheid even kan aangeven wie wel/niet uw nieuwe ombudsman gaat worden. Dat moeten we dus nog minder willen. Nederland is primair voor de Nederlanders en voor degenen die zich als zodanig willen gedragen.

ad melkert | 02-06-14 | 22:10

Gore sLinkse rakkers & Mocro's; match made in heaven...

Zoek_eauk2 | 02-06-14 | 22:10

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken | Kinderkleding
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers
Online Casino | Bookmakers | Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Goksitesvergelijker.nl | Onlinecasinofortuna.com | Online Casino Nederland | Casino bonussen