Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

4ZUUR NIEUWSBREEK! Diederik Samsom wil grenzen

Zo zeg. Diederik Samsom, de binnenkort voormalige partijleider van de PvdA, is gewoon een mens. En tevens PISWOEST op de GeenStijl. Omdat wij gisteren wat fotootjes publiceerden waarop hij op een opvallend tijdstip (late zondagavond) op een ongebruikelijke plek gespot werd (Amsterdam West), en daar wat vragen bij opwierpen. Nou nou, tut tut, Didi. Het is niet dat we je gevraagd hebben om een lege kinderwagen door de straat te duwen. Of dat we een filmpje met je kinderen hebben opgenomen. We liepen ook niet over je tuinpad en we hebben al helemaal niet geprobeerd om achter de voordeur te komen. Dus niet zo miepen over een paar fotootjes die in de openbare ruimte zijn gemaakt. Zeg maar zoals de PvdA in 020 ook al jaren doet met de mobiele kentekenscanners van Cition en het uitgebreide cameratoezicht. Maarreh, we zaten dus goed? Het was een heimelijk dinertje met Ahmed Marcouch over een wethouderschap..?
Coalitie020: Etentje heeft geholpen. Thom de Graaf benoemt PvdA (5 zetels verloren en bijna de helft van de kiezers kwijt) terug in de Amsterdamse coalitie.

Reaguursels

Inloggen

Didi, heeft wel een klein beetje een punt.

Fundament | 16-05-14 | 12:33

'Ik ben maar een gewoon mens'.
Ja. Je hebt gelijk, net als ik. Ik was ook vorige week nog 'gewoon' fractieleider, sta ook iedere dag met m'n smoel op tv, kan ook iedere dag uit eten in een restaurant, maak ook iedere dag beslissingen over miljoenen anderen.
Een 'gewoon mens' ... :?

gaffelbaard | 16-05-14 | 11:33

ER zijn grenzen: zoiets doe je bij de PVV en niet bij de PvdA, zoals het de oude media betaamt. Dat die grens door andere media niet meer gerespecteerd wordt ergert Samsom waarschijnlijk nog het meest.

Zoetwaterpanharing | 16-05-14 | 10:57

Je kunt ook achteraf denken. Eigenlijk heeft hij wel een punt.

metdedag | 16-05-14 | 10:07

Samson is een totale lamlul en een milieuterrorist. Maar hij spaart wel veel...

Mammeloe | 16-05-14 | 09:58

Overigens goed nieuws voor Amsterdam, mocht Marcouch wethouder worden. Maar dit geheel terzijde.

poepaanmijngaatsie | 14-05-14 | 21:43

nu weet die samson ook eens hoe wij ons voelen want we zijn KWAAD op de ministers en de EU

tistriest | 14-05-14 | 18:25

Samson heeft een punt. En GS gaat achteruit de laatste tijd.

inderdaad geen stijl | 14-05-14 | 15:05

meh, vond het stukje ook niets toevoegen, dus snap z'n reactie wel. Niemand, ook dido zelf niet, die zegt dat het niet mág, wel dat het niet hoeft en eigenlijk gewoon onnodig is. Net als een flink deel van de reaguursels hier, die worden ook met dag dag triester...

pj_vr | 14-05-14 | 11:55

He Didi! Alles kits achter de rits?
Toen Thommetje als MIN ister zijn ontslag nam wegens het kwijtraken van het kroonjuweel "de gekozen burgemeester" (weet je nog oudje?) had ie veel vriendjes nodig om zich te laten kiezen als burgemeester van Nijmegen. Een baan met bovenmodaal poen waar je niets voor hoeft te doen is toch het minste dat je moet overhouden uit de politiek. Voor Didi is het probleem dat ie geen vrienden heeft en dus nog geen baantje. Daarom gaat ie niet weg en loopt voortdurend rond met een bobbel in zijn broek.

Graf Von Gurkenzug | 14-05-14 | 09:12

Gluiperige kwezel.

Spielmacher | 14-05-14 | 03:15

Het wil maar niet wennen, voor iemand die eerder in zijn leven gewend is geweest om vanuit schaduwen te opereren: wordt wakker, meneer Samson: u bent een publiek figuur.
-
Wees blij,mener samson -nee: dank onze lieve heer op uw blote activistenknietjes- dat u nog ongehinderd op een straathoek in een stad in Nederland kunt staan - u bent mede-instrumenteel in het gegeven dat sommige van uw collega politici dat niét kunnen en rond de klok beveiligd moeten worden.
-
Welkom in het Nederland dat u zélf,al mede participerend, geschapen hebt: u wilde toch zo nodig politicus zijn?
-
If you cannot stand the heat, get out of the kitchen.

bisbisbis | 14-05-14 | 01:31

waren er nog maar grenzen, want toen die er nog waren, hadden we het véél minder slecht dan nu, en dat kan niemand ontkennen. Geen politici, niemand!

von sokkenstopfen | 14-05-14 | 01:15

"Nu weet hij eens hoe het voelt!"

Ik weet dat jullie hier allemaal te jong of te dom zijn (de meesten waarschijnlijk allebei) om te snappen waarom het goed is dat de overheid in sommige gevallen preventief bepaalde informatie over burgers verzamelt, maar maak het nou alsjeblieft niet nog erger door te suggereren dat stiekem foto's maken van iemands privé-leven en er een waardeloos stukje bij plaatsen hetzelfde is.

Schotnek | 13-05-14 | 23:41

Didi heeft (voor deze ene keer) keihard gelijk. Stukje sloeg helemaal nergens op. Foto'tjes hadden geen enkele nieuwswaarde.
Plaats dan niks.

Prof. Yakko | 13-05-14 | 22:47

Hij kan tenminste wel een etentje betalen... (of waarschijnlijk betalen wij dat) Misselijke zak hooi dat het is!

Jofkeee | 13-05-14 | 22:21

Het was ook knap zielig dat topic. Daar heeft hij gewoon een punt. En als je dat niet snapt dan is dat nog pijnlijker.

Chow | 13-05-14 | 21:47

Piswoest ben ik ook als de CJIB op de mat ploft of de belastingdienst mijn telefoon weer eens aftapt. En waar is dan die van mijn belastingcenten betaalde camera om mijn hart te luchten? Oh? Bij een politicus die voor burgerspionage is. Fijn dan. Met zijn schimmige echte mensenverhaal.

tipo | 13-05-14 | 21:18

-weggejorist-

sjaap.marok | 13-05-14 | 21:10

Ik wil ook grenzen. Grenzen aan het aantal PvdA-ers die nog steeds de dienst overal uitmaken en dat met een electoraat van +/- 10%.

sjaap.marok | 13-05-14 | 21:09

-weggejorist-

NoFliesDaantje | 13-05-14 | 21:03

Ik snap niet waar hij zich druk over maakt. Artiesten, niet dat ik hem daarmee vergelijk alhoewel hij wel van optreden houd.. die hebben dat ook maar daar verdienen ze wel hun brood mee. Als hij gewoon loodgieter was geworden had niemand interesse in hem gehad, tenzij hij de lekkende kraan kwam maken. Het is niet leuk maar het hoort erbij, als hij wat te vertellen heeft over zijn verkiezingscampagne of iets dergelijks dan staat hij ook vooraan bij de camera's met een grijns van oor tot oor. Wij, de brave burgers van dit land hebben geen privacy, op iedere straathoek hangt een camera, overal worden we gefilmd of we het willen of niet, slimme meters die op afstand uit te lezen zijn dus ook door een kwaadwillende misbruikt kunnen worden in Nederland is niets meer privé en dat komt door Didi en de zijnen. Als je daar niet tegen kan dan moet je geen publieke figuur willen zijn want dan gebeuren dit soort dingen ook. Heel Nederland lag in een kreuk om het broodje Badr toen hij uit de bak kwam, de camera's stonden te snorren in de tuin van Stellemans maar die figuren verdienen daar hun brood mee. Het is een commerciële hoerenzooi en daar kan je maar beter aan meewerken anders ben je zwaar de lul. En Didi als je zo fijn alles leest op Geen Stijl, doe dan eens iets aan het Marokkanen probleem al is het alleen al omdat ook jou arme oude omaatje in haar woning kan worden overvallen, of de juwelier waar je een stukje goud koopt voor Saar.

pinkelotje | 13-05-14 | 20:39

@McMarx | 13-05-14 | 16:40

Dacht U dat Yvonne K. *hem* tot haar vriendenkring rekent? Ik kan me dat moeilijk voorstellen.

Bezorgde_Burger | 13-05-14 | 20:32

Zit nog eens goed naar dat filmpje van Samsom te kijken. Die enorme verbeten houding... Samsom begrijpt nu geloof ik ook (voor het eerst) dat het echt gedaan is met hem en dat heel NL hem uitkotst (en reageert dat veel te fel af op de GS-verslaggever).

Dat verhaal over die cash aankoop van dat huis zit hem natuurlijk ook niet lekker, dat is ook wel een erg vreemd verhaal richting de (PVDA)kiezers.

Hij beseft het nu zelf ook: op 23 mei is het afgelopen met Didi Samsom. Klaar! Dat was het dan. Didi gaat net zo eindigen als Job Cohen die hij zo behendig wist kalt te stellen, laat dat maar aan de (Asscher)hyena's van de PVDA over.

Wat gaat zijn volgende job worden, Burgemeester van Gouda of zoiets? Of toch maar een lucratieve oogst-functie in de windmolen-industrie (wie subsidie zaait zal een topfunctie oogsten).

Didi, het waren 2 fantastische jaren, bedankt.

Outsider-Inside | 13-05-14 | 20:24

@stipjes | 13-05-14 | 16:31

War had U dan in gedachten islamitische landen, Noord Korea, Cuba of Oekraine ?

Bezorgde_Burger | 13-05-14 | 20:18

@noby | 13-05-14
Bijval. Ik vind wat van hem als politicus, niet als mens. Hij doet maar.

van heinde en verre | 13-05-14 | 20:14

PvdA says: er zijn grenzen. Hahaha. Didi huilie huilie S.

croque monsieur | 13-05-14 | 20:11

1. PVDAers zijn geen (fatsoenlijke) mensen.
2. Als je zo dit land verkwanselt en verrot, dan moet je niet over grenzen beginnen. Dan heb je geen enkel recht van spreken !
3. Wederom de boel afleiden van waar het om gaat. Het gaat totaal niet om Diederik Samson. Het gaat om dit land. De "entiteit" Samson doet er totaal niet toe; het gaat enkel om het land en zijn/haar belang natuurlijk.

Zou Kok terugkijken op wat hij heeft gedaan en achtergelaten ? Zou Bos zich een moment schamen voor zijn voorgangers en zijn slappe excuus voor zijn gezin terwijl hij nu zijn "sociale" zakken vult ? Heeft Melkert gewoonweg geen bloed aan zijn handen ? Is Samson kritisch naar zichzelf ? nog een paar PVDAers: meeste miljonair NATUURLIJK: Paul de Leeuw, Maarten van Rossum, Freek de Jonge, Marcel van Dam, Job Cohen, Jan Mulder, Herman van Veen, Ferry Mingele, Kees Driehuis, S. Dijksma die nog nooit een bedrijf van binnen heeft gezien en snapt hoe deze wereld werkt, Hanneke Groenteman, Jan Pronk. Stuk voor stuk veinzen ze fatsoen maar stuk voor stuk hebben ze de weelde en luxe ver weg te wonen van de mensen die echt overlast ondervinden. De mensen die overlast ondervinden noemen zij daarentegen: tokkies, onopgeleiden, simpel, dom en te stom om stemrecht te mogen hebben. Dikke vette pech voor bovenstaande pseudosocialisten. De rekening volgt. Geen probleem toch ?

Rest In Privacy | 13-05-14 | 19:42

De kiezer geeft een duidelijke middelvinger naar de Partij van de Arabieren maar ze zullen erin blijven zitten al is het op de rand van het bankje. Sulletjes met wie we zo snel mogelijk af moeten rekenen. Val kabinet!Val!!

Canis Ferox | 13-05-14 | 19:31

Samsom heeft het over grenzen. Samsom die daags na de verkiezingen doodleuk verklaarde dat het volgens hem acceptabel is om alle tijdens de campagne gedane beloften te breken. Hoort er gewoon bij. Alles aan die man is nep. Zelfs als hij zoals in dit filmpje woede veinst krijgt hij die geoefende grijns niet van zijn huichelachtige bek. Denk namelijk niet dat hij echt boos is. Hij achtte deze reactie gewoon het meest aangewezen, want wie verontwaardigd is hoeft geen lastige vragen te beantwoorden. Samsom die het over grenzen heeft: het is een gotspe die niet eens meer verbaast.
Ik haat Diederik Samsom.

7,62x39 | 13-05-14 | 19:26

Zoals Lou Bandy ooit zong, Zoek de zon op, het is zo fijn, maar als je boter op je hoofd hebt blijf er dan maar liever uit.....

Polletje Piekhaar | 13-05-14 | 19:25

Godverdegodver, Amsterdam weer niet verlost van de Rode Octopus des Armoede. Die stad was amper al te redden, maar nu is afdrijven en afzinken echt de enige remedie.
Alle beerputten blijven nu potdicht, corrupte ambtenaren blijven op hun plek zitten, en de deelraden gaan vrolijk verder met het kopen van stemmen.

Abject | 13-05-14 | 19:03

Om met Yvonne Kroonenberg te spreken; iedereen noemt zich maar mens tegenwoordig.

Demonische Eend | 13-05-14 | 19:02

Terecht.

dutchdj | 13-05-14 | 18:54

Zure lul hij had er geen moeite mee om z'n gezin te misbruiken tijdens de verkiezingen en ze daarna bij het grof vuil te zetten en hij vind dat er GRENZEN zijn kom op.

Toontje-lager | 13-05-14 | 18:52

Luister Samson. Als er een partij is die elke grens van de privacy heeft kapotgemaakt dan is het de PvdA wel. overal camera's, providers die gegevens moeten bewaren, een overheid die de burger bespioneert te pas en te onpas, telefoontaprecords. Overal zit de PvdA wel ergens achter.

Moonwarrior | 13-05-14 | 18:50

Ik geef hem geen ongelijk. Dat stuk was van het niveau britse tabloid.

Melk met klonten | 13-05-14 | 18:50

Toen hij nog millieu-activist was had ie ook niet zo'n moeite met grenzen overschrijden.

Mask | 13-05-14 | 18:45

Zn stemvee, de mocrootjes, jihadisten en boko haram bekeerlingen hebben ook altijd zo'n hekel aan als ze gevolgd worden en reageren ook altijd zo agressief. Net als zn stemvee zijn sociaal democraten op een enkele sukkel na ALTIJD crimineel en Sampie met zn verleden was het al. Een mooi pakkie trappen we hier niet in, Diederik.....

G. Raayer | 13-05-14 | 18:45

Hij heeft gewoon groot gelijk. Stukje sloeg helemaal nergens op.

Djong | 13-05-14 | 18:43

Moet je ervaren hebben welk een schijt deze zelfde PVDA heeft aan bijstandtrekkers, te pas en te onpas kunnen ze bij een bijstandgerechtigde binnenvallen en z'n hele huis overhoop trekken op zoek naar bewijs.
Vinden we heel normaal wij van de PVDA.

gebrokenvleugel | 13-05-14 | 18:40

didi is nu eenmaal een van de vele bnners die ons land herbergt, en zeker niet eerste die ongevraagd op de gevoelige plaat wordt vast gelegd. Dat hoort daar nu eenmaal bij. Dan moet moet je maar geen bnner willen zijn.
Om daar een potje over te gaan janken, geeft wel aan wat een looser die figuur toch is.

Brandend Zand | 13-05-14 | 18:22

Weet je wie het ook niet meer pikken dat men over de grens gaat?

FreedomFTW | 13-05-14 | 18:18

Ik vind helemaal mooi

Geenszins | 13-05-14 | 18:10

Als ik Samsom was had ik er niet zo moeilijk over gedaan. Dat moeilijk doen maakt het enkel dubieuzer. Natuurlijk heeft hij recht op privacy, maar door zijn publieke functie vangt ie meer aandacht. Deal with it.

E-cards | 13-05-14 | 18:07

1 fotootje op GS en dan pislink?
.
Ik ben vanmiddag even in de stad geweest: mijn kenteken is diverse malen uitgelezen door camera's op de weg heen en terug, daarna uitgelezen bij de parkeergarage. Toen ben ik diverse malen met beveiligingscamera's gefilmd in de stad. Mijn pinpas is een keer of 5 uitgelezen (waar ik was hoe laat en wat ik kocht) toen ik in winkels pinde. En het geheel is totaal gemonitord door mijn gsm gedurende de hele tijd uit te lezen zodat mijn provider (en desgewenst de Roverheid) precies weet waar ik was en hoe laat.
.
Morgen zit ik bij de mondhygieniste die tijdens de behandeling mijn gehele patientendossier voorleest en onderwijl allerlei vragen stelt over al mijn kwalen en aandoeningen van de afgelopen tig jaren.
.
22 mei stemmen met de stemcomputer: ik moet niet vergeten om met mijn neus te drukken want de Roverheid heeft mijn vingerafdruk van beide wijsvingers; een link is zo gelegd!
.
Dus didi, 1 fotootje, je mag niet klagen dacht ik zo.

DeSjaak1000 | 13-05-14 | 18:06

Waarschijnlijk maakt Plasterk op dit moment foto's van mijn matig geschoren kin met de frontcam van mijn foon. Maar dat is 'toegestaan'.

Pleur toch een end op Dildohoofd Samsom. Wij geen privacy, jij geen privacy!
Als het aan mij ligt is dit nog maar het begin. Wen er maar aan sukkel.

NB. Aangezien mijn kind niet veilig is (ekd), zijn ook jouw kinderen zonder privacy... Daar ben je tenslotte zelf mee begonnen.

koolteer | 13-05-14 | 18:05

Ik ben ook een mens, en mijn kinderen ook, o shit

EARP | 13-05-14 | 18:02

Die had wat te verbergen, dat ruik je gewoon.

gentle giant | 13-05-14 | 17:45

Nou, alle roddelbaden kunnen inpakken als het aan samson ligt

typtyphus | 13-05-14 | 17:44

Dat geen GS zichzelf om zeep helpt zou ik betreuren, omdat de grip op reaguurders daarmee verloren gaat.
Verder van geen belang.

Skunk57 | 13-05-14 | 17:42

Te lang met mocro-tuig omgegaan. Dan krijg die allergie voor camera's.

Petrus Poortwachter | 13-05-14 | 17:37

Min mannetje.

--neus-- | 13-05-14 | 17:37

@wgqef | 13-05-14 | 17:02
Hij was daar om met Marcouch te spreken - een partijgenoot. Dat zal niet over koetjes en kalfjes zijn geweest. Derhalve is het een voor het publiek een relevant optreden in functie van zijn politieke loopbaan. Dat hij vervolgens gespot wordt is wel degelijk nieuws in die context. Zo rolt de 'journalistiek'. De wijze waarop GS er mee om gaat kan betwist worden vanuit uw hoogstaande normen en waarden maar, aan deze wordt niet tegemoet gekomen door de politici zelf. Dus argeren is hier zeker relevant, ookal is dat met een smeuig gemaakt item.

Rest In Privacy | 13-05-14 | 17:36

Ik hoor de regering altjd zeggen: als je niks te verbergen hebt hoef je toch niks te vrezen?

kees1960 | 13-05-14 | 17:31

Samsom heeft niets te willen, hypocriete clown

DaeHanMinGuk2 | 13-05-14 | 17:26

Over grenzen gesproken... als je NL inrijdt fotograferen ze bij de D-NL grens met tientallen camera's. Dag en nacht. Wil ik niet... wat nu ?

duitse herder | 13-05-14 | 17:25

2emeREP | 13-05-14 | 17:05
Overigens, het feit dat je plempsel vol zit met driedubbele uitroeptekens, vraagtekens en hele woorden in hoofdletters, maakt dat je gefrustreerd en dom overkomt. Daar moet ik eigenlijk helemaal geen energie in steken.

schmenzo | 13-05-14 | 17:22

Graaf van Egmont | 13-05-14 | 17:07
Ik heb dat gedaan omdat ik anders te veel reacties krijg met het verwijt dat politici zich niet inzetten voor de goede zaak, met tal van voorbeelden etc. (waar ik 9 op 10 keer het niet mee eens ben en dan voel ik me geroepen om er op te gaan reageren). Daarnaast is de ‘goede zaak’ en een ‘goede politicus’ voor iedereen iets verschillends, ik wilde de woorden gebruiken in basale zin.

wgqef | 13-05-14 | 17:21

2emeREP | 13-05-14 | 17:05
Als je wilt fileren, moet je het wel goed doen pipo. Dat begint met goed lezen. Ik geef nergens een waardeoordeel over Samsom of over zijn functioneren. Ik neem het niet eens voor hem op. Over hetgeen wat jij er allemaal bijsleept, hoor je me niet eens. Blijkbaar is het tegen het zere been, want je comment liegt er niet om. Mijn kritiek richt ik op de flauwe manier waarop elke scheet van Samsom door GS uitgemeten wordt en vervolgens in een heel flauw stukje over verschijnt. Ik pleit nergens voor inperking van persvrijheid. Het heeft gewoon nul nieuwswaarde, maar omdat het Samsom is, is elke stok goed genoeg om mee te slaan. Je kunt lullen wat je wilt, maar dat is gewoon een journalistiek zwaktebod. GS wordt zienderogen minder.

schmenzo | 13-05-14 | 17:18

Volgende keer niet meer doen Geenstijl. Die man heeft toch geen leven meer als hij niet kan dineren net als elke andere burger (24/7 surveillance) en royalty (paparazzi die in je eigen tuin foto's maken). Gelukkig maakt hij zich wel hard voor de goede zaak, en raakt hij de essentie van waar het er toe doet: politici die massaal op de foto worden gezet in hun privé leven.

kovariant | 13-05-14 | 17:15

Duzzz... je wordt bij verkiezingen tot de enkels toe afgebrand als PvdA zijnde, en via de U-bocht constructie kom je dan als PvdA zijnde alsnog in het college van 020? We leven toch in een democr...... ho wacht...

Reykjavik | 13-05-14 | 17:15

https://twitter.com/rubenkoops/status/466217500871778305
Doe het niet SP! Niet doen!

Boris die Sauertopf | 13-05-14 | 17:13

@2emeREP | 13-05-14 | 17:05

Amen. Eet ze!

Mr_Pikibelly | 13-05-14 | 17:10

Is dit niet de man die geen enkele scrupules had om zijn kinderen in een campagnespotje te plaatsen voor een lekkere reductio ad infantum?

In principe ben ik het met hem eens, maar ik kan deze kritiek werkelijk niet slikken gezien het feit dat Wilders nog steeds 24/7 beveiliging nodig heeft. En dat er zelfs PvdAers en PvdA-stemmers zijn die deze beveiliging af willen schaffen! En dan wordt Didi boos om een paar wazige fotootjes? Als hij het niet had bevestigd, had ik nog steeds met de twijfel gezeten of het hem daadwerkelijk was.

Maar als hij hier al zo'n stuip van krijgt, vraag ik me af hoe lang hij het vol zou houden in Wilders' schoenen.

Piet van het Padje | 13-05-14 | 17:10

schmenzo | 13-05-14 | 17:07
Ik bepaal de snelheid van mijn auto mbv de cruise control en de langs de weg geplaatste max. snelheidsborden. Ik wordt dan ook nooit geflitst!

Graaf van Egmont | 13-05-14 | 17:09

wgqef | 13-05-14 | 17:02
Goed dat je goede politicus en goede zaak tussen aanhalingstekens plaatst. Je gelooft dus ook niet in wat je daar aan het schrijven bent.

Graaf van Egmont | 13-05-14 | 17:07

Hij heeft gelijk. Ik wil niets meer van hem zien.

Normpje | 13-05-14 | 17:07

kanon0503 | 13-05-14 | 17:02
Graaf van Egmont | 13-05-14 | 17:02

wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet

schmenzo | 13-05-14 | 17:07

Laat Samsom gewoon oprotten de viezerik.
Elke grens die overschreden kan worden heeft hij al gehaald. En dan miepen over een foto!

eppo123 | 13-05-14 | 17:06

"Er zijn grenzen..." Nee, dit mag gewoon. Dat het een nietszeggend en waardeloos topic was doet daar niks aan af.

Harry Turtle | 13-05-14 | 17:06

Domme Didi Vleesplaat toch. Jij hebt geen idee hoeveel de mensen jou haten, en daarmee dus een gewild name and shame object bent. Met je simpele 'ik ben ook een mens' gelul. Niks dervan. Je bent een publiek figuur met teveel macht, destructief persoontje in joyw functie en hoedanigheid, en loopt in de publieke ruimte. If you can't stand the heat, stay out of the politics. Jankerd.

Koettoerk | 13-05-14 | 17:06

@schmenzo | 13-05-14 | 16:57
je hebt t werkelijk nog steeds niet begrepen? Jij neemt GS nog steeds totaal compleet serieus? en je leest GS? En je ziet niet dat iedereen uitsluitend en alleen beoordeeld wordt volgens de normen die diegene zelf hanteert?
-
voorbeeldje:
PvdA neemt iedereen de maat, kijkt achter iedere voordeur, meent dat eenieder alles moet delen met welke laagopgeleide ambtenaar of hulpverlener dan ook.
Dus!
Als Samsom een lege kinderwaqen duwt, voor verkiezingstijd, moeten we m zorgzaam vinden MAAR als Samsom een huis van 3ton zonder hypotheek koopt is dat prive-leven? Of! Als hij op een hoek staat en rozen uitdeelt of we dat alsjeblieft breeduit willen meten, liever nog in zn straatcoachjekkie MAAR! als wij zelf het foto-momentje kiezen dan schenden we ineens een code???
-
hij is toch verdorie geen lid van t koninklijk huis?
pleit jij niet eigenlijk voor inperking van persvrijheid?
en vind je dit reaguursel van je HET middel om die strijd te voeren?
-
er is zo ontzettend veel mis met je schrijfzel maaar ik heb geprobeerd enkele hoogtepunten van wat commentaar te voorzien.
Ik kan nog uren doorgaan met je onzin fileren.
Maar ik ga koken

2emeREP | 13-05-14 | 17:05

Een beetje op mijn kosten lekker zitten vreten in een restaurant en dan lopen jammeren over zijn privacy. Tsskk.

brutus68 | 13-05-14 | 17:05

wat een ongelooflijke lul!
Voor campagnedoeleinden maakt ie een filmpje van z'n vrouw en z'n gehandicapt dochtertje, ach.... wat zielig en wat goed dat ie voor ons in de politiek zit.En nu is het plotseling : ër zijn grenzen", dus jij maakt dat uit? een gesjeesde student?
Gedver!

Foezela | 13-05-14 | 17:04

Wat een kwal wel zijn kinderen uitbuiten op beeld voor het voordeel en nu janken, man ga weg heb je je leven weer terug en wij blij.
Toch vanmorgen wel ff wat schunniger, die Verhofstad heeft zoveel bijbanen komt over een half miljoen per jaar aan inkomen, vraagt €12.000 per uur voor een spreekbeurt, bizar aan het zakkenvullen.

gebrokenvleugel | 13-05-14 | 17:04

Hij noemt het overigens zelf 'schunnige fototjes' ja hij zal het zelf het beste weten :-)
Flapdrol.
Ja er zijn inderdaad grenzen, maar Samsom is die al lang over.

Bovendien kun je aan de buitenkant niet zien of iets privé is of politiek, het bleek politiek. weer een leugen van Samsom

kees1960 | 13-05-14 | 17:04

er zit nog geen reactie tussen over grenzen en het afsluiten hiervan. Dat is best opvallend

poldergeiz | 13-05-14 | 17:04

Hij was gewoon aan het bellen met Rob Oudkerk voor een adres, meer niet.

Eurotokkie | 13-05-14 | 17:04

McMarx | 13-05-14 | 16:31
In de huidige maatschappij moet een politicus tegen deze vormen van ‘privacy-schending’ kunnen, je weet van te voren dat je onderwerp wordt van allerlei roddels en speculaties, die in de privésfeer hangen. Echter lijkt het mij niet van morele deugdzaamheid getuigen om ‘BN’ers’ te beschuldigen van allerlei zaken waar geen bewijsgronden voor zijn, alleen omdat er publiek geïnteresseerd is in verhalen achter de persoon. Ik zou het van waarden achten als een individu geen belangstelling toont voor het privéleven van een politici en dat de media daarna handelen. Politici zijn mensen die in beginsel bezig zijn voor de ‘goede zaak’ en daarbij automatisch bekendheid krijgen, zonder dat zij hoeven te zoeken naar die bekendheid. Als de media valse verhalen verspreiden, dan kan een ‘goede politicus’ die zich in wil zetten voor de ‘goede zaak’ terugdeinzen, omdat het haar/zijn privéleven wil beschermen. Door dit soort privéschendende gedragingen en handelingen kan het zijn dat exceptionele kwaliteiten van bepaalde mensen niet ingezet worden voor de goede zaak.

wgqef | 13-05-14 | 17:02

Amsterdam heeft nog wel een tijdje te gaan voor het echt verlost is van de rode gemeente.

LJBrinkhorst | 13-05-14 | 17:02

schmenzo | 13-05-14 | 16:57
Het grote verschil is, dat als de politie je flist, het je geld gaat kosten. Samsom daarentegen kost het helemaal niks. Nou ja, een paar duizend zetels dan.

Graaf van Egmont | 13-05-14 | 17:02

@schmenzo;
en de overheid/AIVD/politie dan? Die lopen te pas en te onpas kentekens te checken, plakken op elke hoek tegenwoordig een camera om je tronie mee op te kunnen nemen terwijl je nog niets gedaan hebt, het OV wat al je privégegevens bewaard, telefoniebedrijven die je gegevens bewaren enzovoorts… en dan mogen wij, als burger, niet gewoon een fotootje maken van een publiek gezicht? Bekende personen klagen ook niet/zelden over het feit dat ze dankzij de publieke functie die ze hebben door iedereen wel worden gefotografeerd. En dan gaat Didi zeuren over een fotootje? Goedkope/makkelijke journalistiek of niet, hij moet gewoon niet zo zeuren. Anders had ie maar pleb/burger moeten worden. Dan had hij de andere kant van 't verhaal ook eens gezien.

kanon0503 | 13-05-14 | 17:02

@Olof van Corpusstein:
"Dido had wel een punt. Wat hij in de nachtelijke uren uitspookt dat moet hij lekker zelf weten."
Mogelijk, maar dat geldt ook voor de burger en die wordt ook in de gaten gehouden door de overheid..

Europese rechter heeft een uitspraak gedaan dat communicatie van de burger in nederland niet langer bewaard mag worden en wat doet de regering 'we moetn ons er eerst een sover buigen.

Je kunt bijna niet meer poepen zonder dat de regering het weet dus nou moet Samsom niet klagen over zijn privacy.

Van mij mogen ze elke minister 24 uur pd volgen, zijn telefoongesprekken publiceren en ook nog zijn vuilnisbak doorspitten

kees1960 | 13-05-14 | 17:01

graag meer foto's van politici.. want als ze cash huizen kunnen afrekenen of veel onroerend goed bezitten (in vb Marokko / Turkije / Frankrijk .. ) dan wil je wel weten hoe dat betaald is.. met wie ze schimmige zaakjes doen.

(c)ZWITSUL | 13-05-14 | 17:00

Zo rolt de PvdA. Eerst schijnheilig moralistisch gaan lopen doen, dag later rolt de aap uit de mouw, meneer was gewoon op de zondagavond Amsterdam aan het terugveroveren op de kiezer.

Dat Samsom dat een een privé zaak noemt, laat keurig zien hoe hij denkt over een verkiezingsuitslag. Die is niet van U, maar van hem persoonlijk.

Feynman | 13-05-14 | 17:00

haha
is gewoon campagne-strategie. zo krijgt ie nog meer Gutmenschen achter zich.
Van die lui die geloven dat GS de aanjager is in plaats van zijzelf.

2emeREP | 13-05-14 | 16:59

Hij heeft volkomen gelijk. De verhuftering in de journalistiek (mede ingezet door GS), laat zich hier weer vol in het lelijke gezicht kijken. Dat moet maar kunnen blijkbaar. Als een politieagent vanuit de bosjes auto's flitst, moet -ie volgens GS (en reaguurders) boeven gaan vangen. Als GS stiekeme foto's van Samsom publiceert, is er niets aan de hand... Hypocriete flikkers. Ga eens journalistiek bedrijven!

schmenzo | 13-05-14 | 16:57

Huilebalk.
Foto's van anderen op het net pleuren, daar heeft ie dan weer geen moeite mee.
devriendenvanwilders.eu/

Schietmijmaarlek | 13-05-14 | 16:56

Thuis vertelde hij iets heel anders te gaan doen , dus dat kwam even klote uit , maar ja pvda en liegen is bijna het zelfde .

slotbert | 13-05-14 | 16:55

Maar goed. Kan Diederik niet gewoon een bivakmuts opzetten wanneer hij 's nachts rondschuimt? Zoals hij zonder twijfel gewend was in zijn activistentijd.

Jan Passant mk2 | 13-05-14 | 16:54

Hij heeft moeite dat hij ongevraagd werd gefotografeerd ?
Wat een kloothommel. Wij als burgers die zijn salaris betalen worden 24/7 op de meest gestoorde plekken door de overheid gefilmd, gefotografeerd en in de gaten gehouden. Bek houden en welkom in de wereld die je zelf hebt gecreeerd, didi.

loser | 13-05-14 | 16:53

Ik vind die fotoserie best van een hoog journalistiek gehalte, gezien de collegebesprekingen, GL weggelopen, aaseter PvdAas op de loer. OK hij geeft al toe dat ie in een restaurant gegeten heeft zonder dat ginger hem er naar gevraagd had. De volgende de vraag van ginger zou dus moeten zijn: "En met wie heeft u daar gegeten?" Tweede vraag: "En wie mag het gaan declareren?"
(laatste vraag is niet nodig want allebei een bonnetje)

Graaf van Egmont | 13-05-14 | 16:53

@Outsider-Inside | 13-05-14 | 16:35

de ongekozen willem heeft dat wel voor elkaar gekregen. Het zou mij niet verbazen als dit een aanzetje is tot het "cordon sanitaire" tegen GS.

Want zo gaat dat bij de linkschmenschen, wij bepalen wel wat goed voor u is...

ox | 13-05-14 | 16:53

Ja Diederik , respect moet je verdienen en heel wat mensen hebben geen respect voor je.
Buiten dat bent u ook nog eens een leugenaar en die verdienen al helemaal geen respect.
Dus kijk Aub eerst eens in de spiegel voordat u zich beklaagd over een foto.

Eurotokkie | 13-05-14 | 16:52

Burgers worden door de overheid in de gaten gehouden omdat ze heel misschien wel eens iets zouden kunnen doen wat conflicteert met het landbelang. Politici behoren dus gewoon (zeker in de publieke ruimte) in de gaten gehouden te worden omdat datgene wat zij uitspoken doorgaans altijd conflicteert met de belangen van de burgers. En wie hebben we daarvoor ? Juist ja, de journalistiek.

He Didi, live with it!

taxhond | 13-05-14 | 16:50

Wij hebben ook grenzen, didi! Vraag maar eens aan alle werkelozen, vraag maar eens aan alle bejaarden die verwaarloosd worden. Of vraag het eens aan al die hardwerkende mkb-ers die door de btw-verhoging en de torenhoge accijnzen hun hoofd nog maar nauwelijks boven water kunnen houden. Of vraag het aan al die vreemdelingen die spelend op een gratis playstation en halal voedsel etend op hun uitkering zitten te wachten ......... oh wacht.

doskabouter | 13-05-14 | 16:49

z'n collega's hangen het hele land vol camera's, staatsbedrijf NS plaatst zelfs gezichtsherkinningszooi in stations, maar als hij zelf slachtoffer is dan is het plotseling fout.
hypocriet.
(maar hij heeft wel gelijk.)

--sql error-- | 13-05-14 | 16:49

Boehoehoe.. huil huil jank jank.
En ik huil voor Amsterdam dat de PvdA weer in de coalitie zit. Met D66.. Ofwel.. niets veranderd.

giechelmeisje | 13-05-14 | 16:49

Mooie freeze van het filmpje. Zo'n bek trek ik ook altijd als ik aan de PvdA denk.

je postbode | 13-05-14 | 16:48

Die foto van Didi is viesssss Patrick....

loze stijl | 13-05-14 | 16:48

De PvdA terug in de Amsterdamse coalitie?
Man, man, man, dàt noemen ze nou democratie.
De PvdA èn D66 (Thom de Graaf) zijn de schaamte al mijlenver voorbij.
Noch de PvdA, noch D66 verdienen nog maar èèn stem van elke weldenkende burger.
22 May, D-Day.
Afrekening Day.

Dostranamus | 13-05-14 | 16:46

Over het gunnen van privacy:

"Het kenteken van de gemiddelde Nederlandse automobilist is vorig jaar 250 keer gecontroleerd door politie en justitie. In totaal werd ruim twee miljard keer een kenteken opgevraagd bij de Dienst Wegverkeer RDW."

Dat betekent dat de gemiddelde Nederlander eigenlijk elke dag dat ie onderweg is, door de politie en justitie wordt gecontroleerd. Laat didi met z'n rood aangelopen vleespet zich daar maar eens druk over maken. Ik denk eerder dat hij zich gewoon betrapt voelt bij iets wat nog niet bekend mag worden bij het grote publiek en zijn eigen achterban.

FrankVeer | 13-05-14 | 16:45

Het moet eerlijker en socialer...

sjaap.marok | 13-05-14 | 16:43

opvallend tijdstip??? ongebruikelijke plek??? deze argumentatie is nog slapper dan het artikel zelf.

poldergeiz | 13-05-14 | 16:43

Haha, huilie huile van Didi. Wat een losert.

funkyd | 13-05-14 | 16:43

T zal wel, erger is dat ze Thom de Graaff weer ergens opgegraven hebben en verdomp, alles weer naar de klote geholpen de Pvda weer in het 020 bestuur een dikke vinger naar de kiezer.

Uw Verzekeringsadvis | 13-05-14 | 16:42

Och gut, Doet Didi een beetje huilehuile omdat er een fotootje van 'm is gemaakt? Van Didi, de persoon met een publieke functie die áltijd al overal en nergens wordt gefotografeerd? Tja, had je maar geen politicus moeten worden jongen.
Oh wacht even… is dat dezelfde Didi die ons graag aan Brussel verkoopt? Inclusief onze privacy? Inclusief allerlei regels waar Brussel niets mee te maken zou moeten hebben? Goh, vervelend hé Didi, als je in je privacy en eer gekrenkt wordt. Je zou je bijna een gewone pleb/burger gaan voelen! Sukkel.

kanon0503 | 13-05-14 | 16:41

Hij zegt dat ie ook maar een gewoon mens is...
Dat is natuurlijk een verwrongen werkelijkheid die enkel in zijn hoofd bestaat of ronduit een leugen met voorbedachte rade.

Rest In Privacy | 13-05-14 | 16:40

Geeft toch wat van te zeggen lijkt me. Hij leest GS. Nou, tenminste een plekje waar je objectief de ongezouten postings voorbij ziet schuiven. Gebaseerd op feitjes en notabene ook nog eens realistisch! Zien we allen je bootje zinken en dan nog miepen over privacy? Hallo....klop, klop samsom! We worden dagelijks al ongewenst bekeken en afgeluisterd. Is toch normaal, beetje luisteren hier, en een beetje meekijken daar.. Het zo zowaar een geheim recept kunnen wezen. Oja, ergens op straat een stiekum filmpje maken, dat mag en dat kan ook nog. Maar ik vermoed dat die toch door heeft, niet meer anoniem over straat kan lopen. Trouwens, Onze Geert kan dat ook al een tijdje niet meer. Heeft iets te maken dat socialisten/bomenknuffelaars e.d. de waarheid niet zo goed aan kunnen. Next time zou ik wel lachen, want voor je het weet, sta je er gekleurd op!

Mr_Pikibelly | 13-05-14 | 16:39

Hahahaha, hij rost Van Leeuwen nog net niet op zijn smoel.

brutus68 | 13-05-14 | 16:38

wat 7e55e | 13-05-14 | 16:19 al plempt....

Je gezin (privé) in een campagne (werk) gebruiken net een paar maanden voordat je ze gaat verlaten, omdat je personderlichster lekkerder neukT, en dan klagen over privacy?!

Dat van Leeuwen daar geen vragen over op hem afvuurde is wel erg jammer...

ox | 13-05-14 | 16:37

@Outsider-Inside | 13-05-14 | 16:35
Of een pruik, bril met neus en snor opdoen.

Rest In Privacy | 13-05-14 | 16:37

Ik ben het voor het eerst met hem eens!

Antitheïst | 13-05-14 | 16:36

Wat een overdreven reactie van Samsom.

Het lijkt wel of hij overspannen is. Als politicus moet je niet zo janken als je in deze tijd waar iedereen een smartphone heeft wordt gefotografeerd, zeker niet als je als partij zelf websites opricht om andere partijen te demoniseren.

Misschien moet Samsom voortaan met een petje op gaan lopen waarop staat "Prive" als hij in prive-tijd ergens rondloopt is zodat we allemaal weten dat we hem dan niet mogen fotograferen.

Outsider-Inside | 13-05-14 | 16:35

kippevlees | 13-05-14 | 16:32

Dat wordt dan hommeles in huize Samsom want bij Greenpeace hebben ze ook een woordvoerster die de voorzitter bij "alles" moet assisteren en gezien Rikje zijn reputatie zou ik het daar niet op laten aankomen als ik zijn nieuwe vriendin was...

eerstneukendanpraten | 13-05-14 | 16:35

Ik denk dat er duizenden, duizenden mensen veel ... pistwoestiger.... zijn op die Samsom,..
heerlijk, nog maar `n paar dagen, dan kunnen we naar de stembus.
Ik stem op de PVV...

ANGEL70 | 13-05-14 | 16:33

Kijk, natuurlijk is Samson een hypocriet ventje dat zijn privéleven wel uitvent als het toevallig in zijn santenkraam past. En is hij een uberfoute partij die zelf ook niet vies is van vuilspuiterij jegens andersdenkenden. Nah ja, laat bij nader inzien het punt dat ik wilde maken maar zitten...

Empathie met Samsom, waarom eigenlijk.

LJBrinkhorst | 13-05-14 | 16:33

Diederik is een infiltrant
ingehuurd om de PvdA van binnenuit te slopen, gaat lekker tot nu toe

arikanari | 13-05-14 | 16:33

Wat een verschrikkelijke man is die DiDi Samsom!
Ga toch weg arme meelijwekkende mislukte partijleider van de P.v.d.A. en voorman van de P.v.d.A. fractie in de Tweede Kamer.
Ga wat anders doen met uw leven want de politiek is echt NIETS voor U.
GREENPEACE zoek binnenkort weer eens een nieuwe voorzitter,iets voor U???

kippevlees | 13-05-14 | 16:32

@hotnot | 13-05-14 | 16:19
Leisure Suit Larry! Hulde en +1.
.
Verder: DiederIKKE moet niet zeiken. Je bent een publiek figuur, dus als je in de openbare ruimte bent kan je verwachten dat je opvalt.
Dat het stukje er bij totale bullshit was, weten we allemaal wel. Dat hij er zo op reageert is een stuk veelzeggender...
Ik hoop dat hij nog veel vaker in de gaten gehouden wordt en gepubliceerd wordt. En die hele rooie roversbende van hem ook. Dat het eens doordringt in de samenleving dat de PvdA een stille dood dient te sterven na wat ze ons land aangedaan hebben en aandoen.

Den Heerscher | 13-05-14 | 16:32

@ Toetsiemonster | 13-05-14 | 16:09

Inderdaad! Diederik, stop met het schenden van mijn privacy voordat je gaat zeuren als de jouwe wordt geschonden.

pislink | 13-05-14 | 16:31

@wgqef | 13-05-14 | 16:25
Dat politici in de openbaren ruimte meer in de publiciteit komen dan 'normale' mensen en dat soms aanleiding is om zo iemand als aanleiding wordt genomen om een debat over zijn persoon als politicus levend wordt gehouden... daar moeten ze tegen kunnen. Zo niet: extra mediatraining volgen.

Rest In Privacy | 13-05-14 | 16:31

Er zijn landen waar je het niet hoeft te proberen zo onbeschoft tegen vooraanstaande politici te doen. Hij heeft natuurlijk helemaal gelijk. En dan ook nog dit stukje online plaatsen met de video erbij triest!

stipjes | 13-05-14 | 16:31

Niet verwacht dat ik het ooit nog zou zeggen maar bij deze:

Diederik Samson heeft volledig gelijk.

Zo, dat is eruit.
Het hele verhaal oversteeg het niveau story niet en jullie kunnen beter.

diederik14 | 13-05-14 | 16:31

@kovariant | 13-05-14 | 16:27
PROEST!!!

New Order | 13-05-14 | 16:30

Hij heeft gelijk, er zijn grenzen. En fotootjes plaatsen van een publiek figuur op Internet is blijkbaar óver die grenzen.
Je eigen kinderen in de steek laten voor een lekkere scharrel, dat is voor hem blijkbaar niet over de grens. Je kiezers belazeren voor een machtspositie is ook niet over de grens. Regeringsbeleid steunen dat de economie naar z'n mallemoer helpt omdat dat pluche nu eenmaal zo lekker zit, dat is ook niet over de grens. Je eigen partij verkloten, toe maar. Kinderlevens als wisselgeld gebruiken in de onderhandelingen, moet kunnen. Liegende, bedriegende, stelende partijgenoten de hand boven het hoofd houden, geen probleem …
(Hoeveel past er eigenlijk in zo'n reaguurvakje? Zeg maar: enzovoorts.)

simpelman | 13-05-14 | 16:29

McMarx | 13-05-14 | 16:22 | | Reageer+ | 0

Nu je het zegt, als er weer eens een ban wordt uitgesproken omdat ze mekaar weer eens voor rotte vis hebben uitgemaakt zijn ze meestal allebei tegelijk het haasje.

eerstneukendanpraten | 13-05-14 | 16:28

Hahaha, ik LOLde.

lerrative | 13-05-14 | 16:28

Hij heeft wel gelijk. Gun die man zijn privacy.
GS heeft de mond vol over allerlei privacy kwesties en dan komen ze met nietszeggende foto's met zero nieuwswaarde.

mocroGS | 13-05-14 | 16:28

We zijn het dan wel niet eens op politiek beleid, maar potverdorie het is wel iemand die integer is.

kovariant | 13-05-14 | 16:27

@eerstneukendanpraten | 13-05-14 | 16:18
Aanvulling:
Door de juiste medicatie tegen schizofrenie is Kaasmark genezen en is Mark overgebleven.

Rest In Privacy | 13-05-14 | 16:26

Ik zou 1 foto genoeg vinden. Als een fotograaf snachts maar blijft knippen lijkt hij meer op een achterlijke stalker. Maar dat een publiek figuur geknipt mag worden staat.

Einde van de Domheid | 13-05-14 | 16:25

Zo belangrijke politicus kan verwachten dat ook zijn privéleven in sommige media opduiken. Daar heeft hij niet altijd invloed op en daar worden verhalen bij verzonnen die op geen enkele grond als ‘waar’ hoeven te worden gezien. Ik vind het persoonlijk onbelangrijk wat Diederik om 12 uur ’s avonds doet in de binnenstad van Amsterdam, maar sommige mensen vinden privélevens van belangrijke personen interessant. Dat personen foto’s maken van anderen, spannende verhalen verzinnen, publiceren en speculeren, is hun verantwoordelijkheid. Het is alleen jammer dat anderen moeten lijden voor de handelingen en het ontbreken van zelfverantwoordelijkheid bij deze mensen.

wgqef | 13-05-14 | 16:25

Vroegah, toen fatsoen niet uitsluitend tet domein was van de zelfbenoemde beschaafden achter hun gapende fatsoenskloof, toen kregen politici nog hun recht op een privé. Die politici waren toen ook zelf nog redelijk fatsoenlijk.
Maar dat was vroegah allemaal.

Jan Passant mk2 | 13-05-14 | 16:25

Z'n gezicht laat zien dat hij op exploderen staat. Hopelijk vallen er geen slachtoffers wanneer hij doordraait.

rara | 13-05-14 | 16:24

Het was misschien een nietszeggend stukje gisteren, maar volgens mij waren al die foto's gewoon op straat gemaakt, in de publieke ruimte dus.

Russells Teapot | 13-05-14 | 16:23

@eerstneukendanpraten | 13-05-14 | 16:18
Zou het kunnen dat er opzet in het spel was?
Of: dat Mark en Kaas een en dezelfde persoon zijn.
In een enkel lichaam dus. Dat noemen ze toch scizzoofreen.

Rest In Privacy | 13-05-14 | 16:22

Gelijk heeft hij inderdaad. Echter kun je het niet maken om als "volksvertegenwoordiger" door rood te lopen. Mooie scoop hoor GS!

JanBoterletter | 13-05-14 | 16:21

kibambam | 13-05-14 | 16:06
Tweede kamer of publieke omroep is voor die pvdaers hetzelfde. Een beetje de moraalridder uithangen en links lullen en voor de rest niks uitvoeren.

Dack Janiels | 13-05-14 | 16:20

Het zoveelste prutswerk van Dhr. Nijman, dit topt de windmolen-flater van zondag wel hoor. Groot gelijk heeft Diederik.

wimdebie | 13-05-14 | 16:19

Ik kan mij een campagne filmpje herineren samen met zijn familie, of was dat niet echt???
(Over werk en prive gescheiden houden)

7e55e | 13-05-14 | 16:19

In een oud en belegen computerspelletje uit het DOS tijdperk werd al hardhandig duidelijk gemaakt dat de straat gevaarlijk is. Didi had de taxi voor moeten laten rijden, heel kort over straat. Daar op zo'n hoek staan te wachten, is vragen om moeilijkheden. Hij had beroofd kunnen worden.

hotnot | 13-05-14 | 16:19

Schuimbekkend kaalkopje Samsom wil niet met schimmige fotootjes in een kwaad daglicht gesteld worden. Nu doet hij dat met zo'n reactie vooral zelf, maar die balk in je eigen oog Diederik, zie je die nog steeds niet, vriend van me.

Morgenhout | 13-05-14 | 16:18

Mark Smith | 13-05-14 | 16:14

LOL, maar waar heb je Kaas nu gelaten?

eerstneukendanpraten | 13-05-14 | 16:18

Maar wat was Didi's antwoord op de vraag hoe het komt dat hij geen hypotheek op z'n huis heeft?

liegende hollander | 13-05-14 | 16:18

Nou ja, heeft hij hierbij bevestigd dat hij het was.
Zo duidelijk vond ik de foto's niet.

Faphorst | 13-05-14 | 16:16

Ik snap best dat Diederik het niet leuk vindt dat ie zo gefotografeerd wordt. Maar als we gaan zeggen dat dit niet mag, dan zijn dat de eerste schreden in een grijs gebied waar we ons niet moeten wagen. Want voordat we het weten mogen we niet meer op de openbare weg filmen.
Hij moet blij zijn dat ie niet Tabloidland woont.

VanBukkem | 13-05-14 | 16:16

Gingerdude is wel stil!

Glas Koning | 13-05-14 | 16:16

Geen fan van Didi, maar hij heeft hier helemaal gelijk. Ook het stukje dat erbij was gekalkt had een bijzonder hoog Kwalbert Verlinde gehalte.

Optelsommetje | 13-05-14 | 16:15

Met 1 camera per 82 inwoners houdt de overheid de burgers in de gaten:
www.nu.nl/binnenland/3381958/nederland...
Maar als het volk haar overheid een beetje in de gaten wil houden springen gelijk de stoppen door. Ik wordt erg bang van een overheid die zo bang is van ons.

witwas | 13-05-14 | 16:14

eerstneukendanpraten | 13-05-14 | 16:10
Hoeveel kilo ben je al kwijt?
*Bezorgd is*

Mark Smith | 13-05-14 | 16:14

Kietel maar nog even verder aan die gevoelige snaar.

Die taxi-chauffeur wil voor wat euro's vast wel vertellen waar hij heen ging ;)

frickY | 13-05-14 | 16:13

Hij heeft gelijk. Het was een waardeloze foto en stukje... Amen

JanJ | 13-05-14 | 16:13

Ik heb het gezegd: overleg gehad met de marokkaanse achterban. Ha!

Rest In Privacy | 13-05-14 | 16:12

Didi is tegen laster, behalve als het om de PVV gaat. Dan is alles toegestaan.

rara | 13-05-14 | 16:12

Groot gelijk heeft 'ie. Wie dit goedkeurt moet ook niet zeiken over zijn eigen privacy.

Mark Smith | 13-05-14 | 16:11

Die pvda's moeten zowieso dag en nacht gevolgd worden.Kan je gelijk ingrijpen met al die rare bokkesprongen.

van stampij | 13-05-14 | 16:11

Piswoest inderdaad. Hij moet zich echt inhouden. Totaal ongeschikt voor een (openbare) functie.

Atlantis-95 | 13-05-14 | 16:11

Hij heeft helemaal gelijk. Het stukje ging echt nergens om en was behoorlijk puberaal. Het is zuur vast te stellen dat geest uit geenstijl is.

Pater Piet | 13-05-14 | 16:11

Hahaha dat toontje, die intonatie! Hilarisch. Wat een lulkoek over zn respect, ik word verdomme tig keer per dag ongevraagd gestalkt door diezelfde overheid waar HIJ het gezicht van is. Lazer toch op Didi met je klets over respect.

Beaulefermier | 13-05-14 | 16:11

Zittende politici achtervolgen is een feest, vraag het maar aan Bert v.d. Roest. En toen moest ik weer kotsen...

eerstneukendanpraten | 13-05-14 | 16:10

'Buiten publieke omroep' hahahahaha!

New Order | 13-05-14 | 16:10

Van veraf genomen? Sorry? www.geenstijl.nl/mt/archieven/2014/05/... Ik zie toch echt twee foto`s van de achterkant van zijn ei op minder dan een meter afstand.

Hoezo schunnig? Samson heeft toch een driedelig pak aan? Het is toch niet alsof hij daar in een gele Borat string op de foto`s staat?

Samson draait hier harder aan het bericht van Geenstijl, als dat Geenstijl zelf met de foto`s uit alle macht probeerde te draaien.

Feynman | 13-05-14 | 16:10

Didi vindt het ontoelaatbaar. Gaat hij nu aangifte doen of is het wel toelaatbaar en staat Didi wederom voor lul?

De PvdA kennende zullen de voorgedrukte aangifteformulieren huis-aan-huis verspreid worden.

rara | 13-05-14 | 16:09

Dat gevoel heb ik nou ook altijd als ik weer eens geflitst wordt. D'r zijn grenzen en die moeten we respecteren. Dus Diederik ik ben het met je eens, weg met al die camera's en privacy schendingen voor de gewone burger. Wij als gewone burgers moeten wel kunnen controleren wat onze werknemers doen natuurlijk zoals politici en ambtenaren. Oh, shit wacht daar ben jij er ook 1 van, een publiek figuur die z'n geld verdient met ons lastig vallen. Dan vind ik het geen probleem natuurlijk want, wat gij niet wilt dat gij geschiedt doet dat ook een ander niet!

Toetsiemonster | 13-05-14 | 16:09

Hou je muil, vreemdgaande landverrader. En wees liever zo kwaad over wat er in Nederland gebeurd met bijv. de oude van dagen.

343 | 13-05-14 | 16:09

Vindt Samson een koekje van eigen deeg dan niet lekker?

KarlRuprechtKroenen | 13-05-14 | 16:08

Diederik moet niet zeuren. Ik word ook regelmatig ongevraagd gefotografeerd. En daar moet ik nog voor betalen ook. Dus.

VanBukkem | 13-05-14 | 16:08

Het is een domme lul die kennelijk iets te verbergen heeft.

New Order | 13-05-14 | 16:07

Hij zei: "ik heb een leven buiten de publieke omroep" (??)

kibambam | 13-05-14 | 16:06

Dido had wel een punt. Wat hij in de nachtelijke uren uitspookt dat moet hij lekker zelf weten. Het was ook een beetje riooljournalistiek. Genoeg beleid van Dido waarop hij te bekritiseren is, laat zijn priveleven er dan maar lekker buiten.

Olof van Corpusstein | 13-05-14 | 16:06

Ik zou ook piswoest zijn.

Hitman | 13-05-14 | 16:06

-weggejorist-

Rest In Privacy | 13-05-14 | 16:06

Aanval is de beste verdediging #roompotjepeilen

kneuterzak | 13-05-14 | 16:06

Mee eens. Het was een dom en nietszeggend stukje.

noby | 13-05-14 | 16:05

Samsom piswoest op de GeenStijls?

Je moest eens weten hoeveel hardwerkende burgers er piswoest zijn op de Samsoms!

Reinaert | 13-05-14 | 16:05

-weggejorist-

KarlRuprechtKroenen | 13-05-14 | 16:04

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken