Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Wim van de Camp (CDA): 'Kiezers zijn zeikerds'

taseuee.jpgIedere vijf jaar geeft het Europarlement 200 miljoen euro uit aan 'kantoorkosten'. Dat is ongeveer 250.000 euro per EP'er. Dat is ziektriest veel. De Europarlementariers zullen zich wel de ballen uit de broek schamen nu ze zo schaamteloos ge-out zijn door het AD. Toch? WELNEE. Lees en huiver. 'Elke vijf jaar is er hetzelfde gezeik. (..) Met onze onkosten hebben jullie niks te maken,' aldus christendemocraat Wim van de Camp. Jullie? Hoe bedoelt u 'jullie', geachte volksvertegenwoordiger? De pers? De kiezer? In beider gevallen: wij hebben 100% dik vet alles te maken met uw onkosten. En wel omdat wij die verdomme betalen. Of bent u inmiddels zo volgevreten dat u het belastinggeld van de burger gewoon grijpt en hem vervolgens een zelfvoldane middelvinger voor houdt? Blijkbaar. Overigens hebben wij wel een donkerbruin vermoeden waar Wimpie van de Camp z'n onmetelijke salaris aan uitgeeft, zo'n Ducati 899 Panigale kost niet niks. CDA'er Van de Camp is overigens lang niet de enige die zijn uw tienduizenden euro's per jaar lekker opmaakt. Hetzelfde doen ze bij de VVD waar ze niet eens de moeite meer nemen om bonnetjes te bewaren, en christenfundi Belder (SGP) vindt dat hij alleen 'aan god en het parlement verantwoording schuldig is.' Knettergek. Het is echt een kwestie van op een partijlijstje terecht komen, vijf jaar maximaal leven op kosten van de belastingbetaler en je daar met nog niet met één haar op je hoofd voor generen. Volksverlakkers. Om te kotsen weer. Dit stukje van het AD mag u trouwens absoluut niet missen. Gunst. Gaan we ons nu afvragen waarom er niemand komt stemmen 22 mei.

Reaguursels

Inloggen

Wim van de Camp: Hypocritische schijnheiligheid ten top. Zogenaamd christen, zogenaamd volksvertegenwoordiger, zogenaamd hetero, zogenaamd bezig voor ons. Flikker toch op man, achterlijke idioot, nog nooit zijn eigen broek omhoog gehouden en heel zijn leven op staatskosten in stand gehouden. Nu op fantasy island, lekker buiten alle controle om zoveel mogelijk graaien voor jezelf, stelen , zo veel als je kan binnen de aanwezige mogelijkheden. Ook nog schaamteloos je gestolen trofeeën laten zien aan het klootjesvolk, waar je al lang afstand van hebt genomen maar van wie je wel de stemmen nodig hebt om te kunnen blijven stelen. Ik wens je aids of dat je jezelf kapot rijdt met je Ducati op een boom, als je met grote snelheid op weg bent naar een homo-ontmoetingsplaats. Wim van de Camp, nog niet waard dat je in de schaduw van mijn reet een rotte appel vreet, vuile misgroei !!!!!!!!

plywood | 04-05-14 | 23:54

"Wim van de Kamp"... Dat is toch de kapstok-/toilletman van de het binnenhof?

Ouwe Zwitsal... | 04-05-14 | 15:03

Wim van de Kamp.. pro-EU.
-
En dus.. minder-EU. Zeker nu.
-
Als je meent dat er 1 pro-EU politici is die het NIET voor het geld/de machtspositie doet.. dan is Mugabe een pure volksvertegenwoordiger.

GeefDeWaarheidNKans | 04-05-14 | 06:52

Ook Wim Camp zal zich ooit bij zijn schepper moeten verantwoorden, ik denk ook zijn stemmer maken daar boven geen beste beurt als zij moeten vertellen waarom op dit gedrocht gestemd is.

gebrokenvleugel | 04-05-14 | 01:29

Ik vind de reactie van SGP'er Belder ook wel schokkend. Hij zegt alleen verantwoording schuldig te zijn aan God en het Parlement. De kiezer, namens wie hij daar zit, op wiens mandaat hij dat geld toegeschoven krijgt, en die hem middels de pers zou moeten kunnen controleren, kan de tyfus krijgen. Zo'n man hoort dus geen volksvertegenwoordiger te zijn. Die heeft er werkelijk geen ene kut van begrepen. Dat valt me behoorlijk tegen, vooral voor een vertegenwoordiger van die club die toch goed geschoold is in het staatsrecht.

Stormageddon | 03-05-14 | 20:21

@ andersom dag 12:34

als ze die dan maar wel hebben aangelengd met een stevige hoeveelheid dieselolie!!

tegen de Spanjaarden ging het destijds om vrijheid en tien procent.... hoe lang zal het nog rustig blijven, nu het om minstens veertig procent en, weer, onze vrijheid gaat?

s.o.i.a. | 03-05-14 | 19:25

CDA Was de Grote Middelvinger tegen de burgers: Het was CDA premier van Balkenende die vaststelde dat de NL bevolking kwezels zijn en dat dit land hoedanook in de EU ging. Alle politieke partijen gingen daarmee akkoord en hieven zó de parlementaire democratie op.
DUS: Stempt Artikel 50 of PVV.

eastender | 03-05-14 | 19:13

-weggejorist-

Toffuhjonghu | 03-05-14 | 19:11

En weet je wat nou zo leuk is..??
Omdat we dit zo leuk vinden kiezen wij ze steeds weer..
Wie CDA, VVD, PvdA, CU. SGP,D66,en GL kiest, kiest dus voor deze praktijken en is PRO EU..
Gewoon omdat we het leuk vinden kiezen wij vrijwillig en zelf voor onze eigen armoede en narigheid
We geven de verkeerden de macht om hun eigenbelang te laten groeien en ons te belazeren en te benadelen.

4609 | 03-05-14 | 18:10

van de Camp was afgelopen zondag bij de echtejannen
daar zei hij ook al van die gekke dingen
(hij zat daar aan de rode wijn misschien kwam het daardoor)

janneman1977 | 03-05-14 | 18:00

Wacht maar af Wimpie van der Camp, een van de graaijongens in het Europees parlement, waar de burgers van dit land allemaal mee te maken kunnen hebben.
Ten eerste, jouw riante niet verdiensten van 8000 Euro bruto Exclusief de Declaratie en de getekende Presentielijst waarbij 2/3 van die zelfbenoemde " geachte "aanwezigen tekent en 'm smeert.
Beste Wimpie wij weten allemaal dat je géén lichtpunt in rekenen bent daarom helpen we je hierbij, jij Wim komt al gauw op 10.000 Euro per maand !!!!!!
En daar hebben wij niks mee te maken, maar, is 't je nou écht heel erg in de kop geslagen, Wij, we the people, betalen jou, faciliteren de nieuwe motorfietsen die je hiervan kunt aanschaffen, faciliteren jouw leven als een luis op zeer hoofd, dat van ons, dus shut up alsjeblieft, gá zonder wachtgeld uit dat parlement met het niksnutten gegraai, we zijn 't goed beu, hebben geen zin meer om jouw riante leven te bekostigen en dat van de graai-zieke-collega's, ga weg, anders blijven we net zolang zeiken totdat deze graai-poppenkast met uitgerangeerde zelfbenoemde nono "parlementariërs" zelf dit hallucinante gebeuren deleten.

puck&bully | 03-05-14 | 17:14

In de middeleeuwen zijn dergelijke schaamteloze zakkenvullers voor minder onder de guillotine terecht gekomen.
Als dit nepotistisch rapaille niet tot inkeer komt, zal de bestorming van EUSSR-zonnekoningpaleizen net als de Bastille vroeg of laat in de geschiedenisboekjes terecht komen.

Nestorix | 03-05-14 | 17:10

croque monsieur | 03-05-14 | 16:24

Zijn zijn eigenlijk nergens toe in staat, behalve geld van hardwerkende nederlanders (en anderen) verdampen en domme regeltjes verzinnen.

doskabouter | 03-05-14 | 16:56

Kiezers kunnen dan wel zeikerds zijn maar het zijn niet zulke graaierds als Europarlementariers

jasser | 03-05-14 | 16:42

Typo: onbegonnen

croque monsieur | 03-05-14 | 16:26

Hahahaha. De EU zegt dat het controleren van de declaraties inbegonnen werk is. hahahahahaha.
Ze zeggen het ECHT.

croque monsieur | 03-05-14 | 16:24

Het stemmen op een eurofiele Partei is hetzelfde als een AK47 leegschieten op het dorpsplein. En daarna weer terug naar je buitenwijk

G. Raayer | 03-05-14 | 16:24

rien6139 | 03-05-14
Groot gelijk. Laat je de kop niet gek maken.
Blijf NIET thuis. Ga massaal PVV stemmen. Thuisblijven betekent dat die vieze regenten partijtjes zoals PvdA, CDA en D666 naar verhouding MEER stemmen zullen krijgen want reken maar dat die lui wel gaan stemmen.
Kom verdomme nou eens van je luie reet af en ga stemmen.

copywriter | 03-05-14 | 16:24

"christenfundi Belder (SGP) vindt dat hij alleen 'aan god en het parlement verantwoording schuldig is."
Wat een totale lul is die Belder toch. Als volksvertegenwoordiger is hij zijn eigen kiezers verantwoording schuldig! Zelfs bij de SGP snappen ze al niet meer hoe het werkt.

copywriter | 03-05-14 | 16:13

Kantoorkosten van 200 miljoen voor zo'n grote en machtige organisatie, die zelfs oorlogen weet te voorkomen? Dat is peanuts natuurlijk.
Maar wacht, het wordt al beter: Omdat Frankrijk dat zo wil (U mag zelf raden waarom) wordt er 13X per jaar naar 1 vd 3 leegstaande paleizen in Brussel, Strassbourg en Luxemburg (1X) verhuisd. Kosten van dit circus: 250 miljoen. Nog lang geen miljard dus. Waar hebben we het eigenlijk nog over?

En dan het burgelijke gezeur over:
hoge salarissen, gratis onderdak, gratis ontbijt en lunch met kreeft, kaviaar en champagne,
de gratis chauffeur 's avonds, 3-daagse werkweek met slechts op tijd handjeklappen, de vele en hoge 'onkostenvergoedingen', geen belastingen betalen. Welke politicus wil zich nou niet als miljonair laten feteren? De burger trakteert!

HdK | 03-05-14 | 16:04

Schándálíg wat zo'n Von der Camp e.c. fulmineren.

Maar, dit is natuurlijk allemaal onderdeel van het plan om zoveel mogelijk Nederlanders niet te laten stemmen. Want het Nederlandse geld is welkom, maar het Nederlandse volk is te brutaal en eigenzinnig voor de EU dictatuur.

Mensen trap er niet in; laat op 22mei je afkeer blijken !

Shareholder II | 03-05-14 | 16:02

Weet je wie er ook van de kampen was?

caspert79 | 03-05-14 | 15:14

En dat is nou precies de reden dat ik niets maar dan ook niets meer met de zgn gevestigde partijen te maken wil hebben. Stelletje regenten. Ze zitten er niet voor ons.... ze zitten er voor zichzelf. Er is in mijn ogen nog niets zinnigs uit Brussel gekomen. En ja meneer van de Camp het steekt de kiezer dat er zoveel geld van hun belastinggeld verbrast wordt terwijl hen tegelijkertijd het vel over de oren wordt getrokken. U MOEST ZICH SCHAMEN!!!!

van gummigalgen | 03-05-14 | 14:54

Akelig mannetje, die Wim. Hoort ook alleen maar wat 'ie wil horen. Mijn kritische doch beleefde tweets als reactie op die van hem worden keer op keer verwijderd. Typisch een persoon die het al lang en breed verdient om met de figuurlijke pek en veren van zijn zeer comfortabele positie verwijderd te worden. En maar een grote smoel hebben naar 'het volk' en smijten met loze termen als solidariteit. Allemaal op andermans (lees: onze) kosten natuurlijk, dat is wel zo makkelijk.

Le Roi | 03-05-14 | 14:47

Wimpie is de broer van Dynamo, de street magician die over water kan lopen.... Ome Willem doet telkens voor hoe je omhoog kunt vallen.

Graf Von Gurkenzug | 03-05-14 | 14:32

Ja, ze betalen er ook gotverdegotver het abonnement van de krant van! Nou en? Ik moet ook het abonnement van de krant (heb ik trouwens niet, want papier is zó 1990) van mijn eigen salaris betalen en verhoudingsgewijs ben ik dan veel duurder uit, want gewone loonslaaf die in dit land door de roverheid van 75% van zijn verdiende loon wordt beroofd.
.
Precies die uitvretersmentaliteit van die graaiers in Brussel zorgt ervoor dat mijn stem naar de PVV gaat. Lost niets op, maar heeft wel maximaal effect qua dun-door-de-broek-lopende schijt bij de plucheplakkers; op de Gideonsbende van Wilders zitten ze niet te wachten. Mwoehaha! Ik wel.

Brou Is Back | 03-05-14 | 14:25

Graaiende volgevreten nietsnutten.

Muggenmepper | 03-05-14 | 14:12

En ik maar op de centjes van de baas letten. Wat een arrogantie, wat een decadentie, wat een eigenbelang en egoïsme!

Claudia M. | 03-05-14 | 14:06

"Controleren van die bonnetjes is ondoenlijk" Ha! Zal dat excuus in het vervolg aan de belastingdienst geven kijken of die ook gaan zeiken.

cestca | 03-05-14 | 13:58

@Kazig Stan 11.58u Tja, je hebt helemaal gelijk. Het is beter om WEL even te gaan stemmen. Vooral als je tegen de EU wil stemmen, bv op de PVV. Alléén op die manier kan je dit soort arrogant Christelijke bosmongolen als vdCamp een grafavond bezorgen. Maar het zij zo. Sommigen zeggen dat ze een statement willen afgeven door NIET te gaan stemmen. Helaas kijken de eurofielen niet naar de opkomst maar naar het aantal zetels, al komen er maar 500 mensen stemmen. Dus ja, ga gewoon stemmen. Bij een lage opkomst wordt je stem juist doorslaggevender.

rien6139 | 03-05-14 | 13:48

@A3an | 03-05-14 | 13:29

Het enige doel, agenda, is een flinke vermindering van de wereldbevolking en ik geef ze groot gelijk, 85% is te stom om voor de duvel te dansen, wat moet je met zo'n volk. Vreten de aarde leeg en planten zich (in vele contreien) massaal voort. Met de manier waarop ze dit echter doen / willen doen, dáár mag je de nodige vraagtekens bij zetten. Blijf erbij dat massaal thuisblijven de beste optie is. Misschien fronsen ze dan wel de wenkbrauwen, bespeuren ze "enige dreiging" -)

A3an | 03-05-14 | 13:40

du Roi Soleil | 03-05-14 | 13:36

En zo is het maar net.

Boy Cot | 03-05-14 | 13:37

En al die mensen die zeggen dat 400 miljoen maar kleingeld is vergeleken met de totale bedragen die aan misplaatste subsidies en overige fraude in de EU omgaan: als een regering eenmaal corrupt is dan verliest zij ook het vermogen om fatsoenlijk te regeren. Dat kost ons op de lange termijn het honderdvoudige.

du Roi Soleil | 03-05-14 | 13:36

Het meest schaamteloos van die waardeloze eu is, vind ik, het maar niet willen opgeven van het geldverslindende Straatsburg's circus, n.l. het 12 keer per jaar verhuizen van Brussel naar Straatsburg. Het is niet eens het geld wat gemoeid is met die belachelijke exercitie. Op het totaal van het eu budget zijn het maar peanuts. Maar het is de stuitende arrogantie waarmee dit al die jaren in stand wordt gehouden, met medewerking van het Europese parlement.
Het is logisch dat mensen denken, als het met deze geldverspilling al gebeurd wat voor 'groot' geld wordt er over de balk geflikkerd. Er wordt wel eens af en toe gemekkerd. Maar als de voltallige raad, uitgezonderd de Franse uiteraard, nou eens zou zeggen; 'godverdomme, we stoppen er een keer mee, krijg het lazerus maar met je verhuizing', dat zullen de ministers raar opkijken en hun mind op moeten maken.

Boy Cot | 03-05-14 | 13:30

@VanBukkem | 03-05-14 | 12:36

Je eerste zin in je reactie geeft al aan dat het geen zin heeft. Je laatste zin zal de uiteindelijk enige optie blijken te zijn. Dat hele EU-gebeuren is een grote poppenkast met trekpoppen van en voor de ware machthebbers achter verborgen schermen.

A3an | 03-05-14 | 13:29

Waarom zie ik die baantjes nou nooit in de krant? Ik wil ook wel een nieuwe motor.

__dictatuur | 03-05-14 | 13:28

Ik twijfel nog tussen Artikel 50 en de PVV.

Onderbuik | 03-05-14 | 13:24

Bizar. Het is genoeg. Zürcher gaat dus wél stemmen. Uit protest. Maar dan wel slim. Geen Geert, dan kan ik mijn stempas met hetzelfde effect in de Limmat kieperen.
Tip: Kijk eens naar de grote fracties in het Europees Parlement. Er is in datzelfde parlement een fractie die serieus een einde wil maken aan dit soort ongein. Ze zijn zelfs groot genoeg voor een enkel succes. De Europese Conservatieven en Hervormers. Vooral veel Britse Conservatieven, zoals Cameron, en andere Eurosceptici. Daar kun je (even zoeken) ook met een Nederlandse Stempas een stem op uitbrengen.

zürcher | 03-05-14 | 13:13

Wim, ik werk ook hard. Maar door het beleid van u kan ik er net mee rondkomen. Sparen doe ik al jaren niet meer. Dat gaat gewoonweg niet. Klootviool !

Eshek | 03-05-14 | 13:09

Als je zulke dingen durft te roepen als Van de Camp nu heeft gedaan, dan ben je de schaamte definitief voorbij....

brutus68 | 03-05-14 | 13:09

Eens in de 5 jaar, ik heb elk jaar gezeik met de belastingmaffia die het laatste dubbeltje er uit knijpt om l*llekoppen zoals v.d. Camp een onbezorgd leventje te bezorgen.

Uw Verzekeringsadvis | 03-05-14 | 13:09

Wou ik via de sgp op Farage stemmen, komen ze met dit soort wereldvreemde uitspraken. Daar kan ik dus echt niet op stemmen. Dan toch maar PVV.
Want hoe zeer ik ook voor het principe ben van niet stemmen = niet erkennen = de ware anti stem, ben ik bang dat daar in de praktijk weinig van zal uitkomen.

Snorro | 03-05-14 | 13:08

-weggejorist-

Krishnamurti | 03-05-14 | 13:02

VanBukkem | 03-05-14 | 12:59
Zijn we het daar in ieder geval over eens.

ITEACHYOU | 03-05-14 | 13:01

@ITEACHYOU | 03-05-14 | 12:35
Die voetballers worden (meestal) niet van belastinggeld betaald.

Geenstijlfiguur | 03-05-14 | 12:59

@ITEACHYOU | 03-05-14 | 12:52
Voetballers worden betaald door de sponsors, steenrijke clubeigenaren en supporters. Dat die zo gek zijn dat ze een Wayne Rooney 300.000 pond per week willen betalen, moeten ze zelf weten. Het kan en het mag. Absurd is het wel natuurlijk. Dat geld had beter besteed kunnen worden.

VanBukkem | 03-05-14 | 12:59

Voer naast die bonnetjescontroles dan ook gelijk maar wekelijkse drugscontroles in, met zulke uitspraken.

Zijn de toiletten en riolen van dat EP onlangs nog getest op sporen van drugs?... Dat zou pas wonderlijke resultaten opleveren.

Ven1V1d1V1c1 | 03-05-14 | 12:57

@Jim Lovell | 03-05-14 | 12:41

Sorry. Jong gezin brengt ook enige verplichtingen met zich mee. Hebben die 'hard werken' blaters meestal niet zoveel zicht op.

Maar allez: ik geef toe dat ik niet zoveel reistijd heb als Wim. Elke maand van Brussel naar Straatsburg en weer terug, arme stakker...

raskol | 03-05-14 | 12:53


VanBukkem | 03-05-14 | 12:50
Jaaa, dat geld drukken de clubs zelf .....

ITEACHYOU | 03-05-14 | 12:52

'Met onze onkosten hebben jullie niks te maken'? Wat een grappige redenering. Ongedekt declareren heet in goed Nederlands gewoon fraude. Dat iedereen daar in Brussel fraudeert maakt het echt niet opeens oké.
Maar goed, dit is de kern van de EU. Het zuiden vd EU wordt niet noordelijker, onze politci worden juist zuidelijker/corrupter.

seven | 03-05-14 | 12:51

-weggejorist-

Wabadaba | 03-05-14 | 12:51

@ITEACHYOU | 03-05-14 | 12:35
Voetballers worden niet betaald van belastinggeld.

VanBukkem | 03-05-14 | 12:50

Wim is misschien gristen, maar geen democraat. Wel is ie achter de ellebogen, maar dat zijn alle gereformeerden.

roze_bril | 03-05-14 | 12:49

De -betaalde- EU-trollen hebben dit topic ook weer gevonden!

du Roi Soleil | 03-05-14 | 12:49


Loebas | 03-05-14 | 12:41
Lekker he, idiote dingen plempen. Idiot, geldt ook voor de andere reaguurders die hopen dat iemand zich doodrijdt.

ITEACHYOU | 03-05-14 | 12:45

Het ergste is dat we het blijkbaar allemaal wel goed vinden met zijn allen. Want niemand komt in opstand om deze ******lijers uit hun pluche te rukken en in het cachot te flikkeren.

OpperGek | 03-05-14 | 12:45

@Andersom dag | 03-05-14 | 12:29
Hoeveel mensen...? Één Timothy McVeigh. Maar dat was dan ook een Amerikaan, en die zijn iets meer gehecht aan hun vrijheid dan wij, europese loonslaven.

VanBukkem | 03-05-14 | 12:44

@ Jim Lovell | 03-05-14 | 12:41

Mafkees! Douchen, eten en sociale contacten heb jij niet?

kwark001 | 03-05-14 | 12:44

-weggejorist-

Loebas | 03-05-14 | 12:41

@raskol | 03-05-14 | 12:36
Onzin, er zitten 24 uur in een dag en de week heeft 7 dagen, dus er kan met gemak 16 uur per dag 7 dagen in de week gewerkt worden en dan zijn ook de geldproblemen van de onrendabelen verdwenen.

Jim Lovell | 03-05-14 | 12:41

En de de bevolking staat erbij en kijkt er naar .

Modi | 03-05-14 | 12:39

Wim van de Camp, partijgenoot van crimineel Yulia Tymoshenko. Verwachtte je daar normen en waarden van dan?

Ares | 03-05-14 | 12:38

@Lichtstadfan | 03-05-14 | 11:19
Ik sla dit jaar over. Ik wacht liever nog eens 4 jaar voordat ik weer meedoe aan het enige democratische wat dit land en dit Europa heeft. Wat doe ik in de 4 jaar ertussen? Doen alsof we in een democratie leven natuurlijk en genieten van het oh zo geweldig werkende systeem dat men nog steeds democratie noemt.

Nederlandse gulden ƒ | 03-05-14 | 12:37

Het ligt niet aan meneer Camp of Samsom of hoe ze
ook heten. Wij kijken of keken heel verkeerd naar
de politici, wij de kiezers dachten dat ze er voor
ons zitten of zaten. Maar ze runnen net als een
winkelier hun eigen winkeltje en de ene winkelier
geeft meer service dan de andere maar het belangrijkste
is hun eigen portemonnee.

tolate | 03-05-14 | 12:36

Dat EP daar wil ik ook wel in.Je hoeft er blijkbaar niet veel voor te kunnen.

Zure prak | 03-05-14 | 12:36

@A3an | 03-05-14 | 12:18
Ze zeggen wel dat ze graag willen dat iedereen gaat stemmen, maar eigenlijk zal het ze worst zijn of we wel of niet stemmen. Als je op Nigel of Geert wil stemmen dan hebben ze zelfs liever niet dat je gaat stemmen. Ook al gaat er maar één Europeaan stemmen bij de volgende verkiezingen, er worden toch wel ruim 700 zetels verdeeld.
En dat je de organisatie erkent als je gaat stemmen, is natuurlijk onzin. Het is, naast de fakkels en hooivorken, het enige machtsmiddel dat ons nog rest. Dus zolang we nog niet massaal met fakkels en hooivorken de straat op gaan, ga ik stemmen. Hoewel de fakkels en hooivorken ook mijn voorkeur geniet.

VanBukkem | 03-05-14 | 12:36

Andersom dag | 03-05-14 | 12:34

Mest is wel het laatste, de boeren boeren veel te goed met de EU.

Klier van Bartholin | 03-05-14 | 12:36

@Jim Lovell | 03-05-14 | 12:29

Ik werk gewoon fulltime, zou ook best zo'n motor kunnen betalen, maar ik ga mezelf niet op de borst slaan omdat ik 'er zo hard voor werk'. Genoeg hardwerkende mensen kunnen met moeite de eindjes aan elkaar knopen wegens loonstops en lastenverzwaringen, en Van der Camp spuugt deze mensen vol in het gezicht met zijn arrogante geblaat.

Van der Camp rooft samen met z'n EU collega's uit de zakken van Europese burgers die écht hard werken, en de schaamteloosheid waarmee ze dat doen wordt met de dag erger.

raskol | 03-05-14 | 12:36

All systems go!
Fuck de EU, had ik dat al gezegd?
Bij deze.

Ongeblustekalk | 03-05-14 | 12:35

De verpauperende maatschappij zijn wij, de volgevreten Westerlingen dat zijn zij.

Ven1V1d1V1c1 | 03-05-14 | 12:35

Peanuts, menig voetballer die 300000 per week verdient en daar maakt niemand zich druk om..... Ongelooflijk.

ITEACHYOU | 03-05-14 | 12:35

Wie 22 mei gaat stemmen is een EU lover/landverrader.
Dus.

Ongeblustekalk | 03-05-14 | 12:34

Het is een kwestie van geduld voordat iemand een vrachtwagen met mestzakken daar naar binnen rijdt.

Andersom dag | 03-05-14 | 12:34

De EU kan alleen door (burger)oorlog gestopt worden.

Wie dat niet ziet is ziende blind en horende doof!
kwark001 | 03-05-14 | 12:30
Dat proberen ze momenteel in Oekraïne. We zullen zien of het lukt.

ZwarteKater | 03-05-14 | 12:34

Kunnen die rare fundisch zichzelf niet opblazen in het Europarlemant. Mijn zegen hebben ze. Ik ben die lui daar in Europa zooo zat.

Zegg | 03-05-14 | 12:33

Kunnen die rare fundisch zichzelf niet opblazen in het Europarlemant. Mijn zegen hebben ze. Ik ben die lui daar in Europa zooo zat.

Zegg | 03-05-14 | 12:33

Daarom stem ik dus anti EUSSR

HoutekopHarryHendrik | 03-05-14 | 12:33

Goed. De mensen gaan niet stemmen. Uit protest heeft dat geen zin, de varkens van George Orwell vinden het helemaal prima als er niemand komt stemmen.
Dan hoeven deze varkens niet te doen alsof ze zich iets aantrekken van de uitslag van zelfs deze nep-verkiezingen.

Scheelt een hoop moeilijk gerommel aan de slotjes op de stembussen, gedurende de weken die zij zichzelf daarvoor hebben gegeven. Verminderd de spanning op de uitkomst van de verkiezingen, als ook de bussen zijn opgehaald uit de gebieden waar vervoer nog met ezels wordt geregeld.

Jan Passant mk2 | 03-05-14 | 12:32

Die vent koopt om de paar maanden een nieuwe motor.
Ik spot hem regelmatig bij motorzaken hier in de Haagsche regio en ik heb hem het afgelopen jaar al op 3 verschillende spiksplinternieuwe motoren (o.a Ducati, Suzuki, Harley)zien rijden...

Hufter | 03-05-14 | 12:30

Nog even en ze zijn de nieuwe Nomenklatura uit de voormalige USSR. Dan rijden hun bolides op privewegen, zodat het plebs ze niet kunnen zien. Hun kinderen verblijven in priveparadijzen en prijzen de EUSSR. Tot ook die muur valt ...

Mammeloe | 03-05-14 | 12:30

De EU kan alleen door (burger)oorlog gestopt worden.

Wie dat niet ziet is ziende blind en horende doof!

kwark001 | 03-05-14 | 12:30

@raskol | 03-05-14 | 12:27
Ach, je kan ook zelf een tandje bijzetten en hard werken, dan kun je ook een Italiaanse rammelbak kopen.

Jim Lovell | 03-05-14 | 12:29

Wim van de Camp ? Dat is toch die homofiel van een jaar of 60 die door zijn CDA achtergrond niet uit de kast durft te komen en daardoor maar eenzaam op zijn motortje rijdt, dagdromend over jonge jongens achterop ?

Barbarous_Relic | 03-05-14 | 12:29

Hoeveel mensen zijn er nodig om het Brusselspandje incluis hun bewoners in te laten storten?

Andersom dag | 03-05-14 | 12:29

Wat een zooitje ongeregeld zit daar.
We hadden al het idee dat ze daar niet voor ons zaten, maar nu weten we het zeker.
Ze komen er nu openlijk voor uit. Wij graaien en u betaalt en moet uw smoel houden.
Wat zal het feestje ons gekost hebben, waarop ze Hans van Baalen hebben benoemd tot erevoorzitter van de Liberale Internationale?
Vanwege zijn inzet voor de mensenrechten, de democratie en de vrijheid.
De lul de behanger die samen met holmaat Guy zo ongeveer een nieuwe oorlog heeft ontketend?
Nou.... reken maar dat ik tegen ga stemmen!
Al moet ik kruipen naar dat vermaledijde stemlokaal.
Dan maar een zeikerd.

Schietmijmaarlek | 03-05-14 | 12:28

Dit is waarom het 28 koppige slangenhoofd verstoten dient te worden.
De verbeelding van de macht haalt het minste boven :zie wat er uit het apen kopje van van Rompuy is opgeborreld .het masterplan voor corruptie op continentale grootte.
Ontmanteling van de EU.en wie het kan plundere zijn miljarden terug bij de ECB. KNOT??je maakt kans op een heldenrol.
No dreams no war.

Ik kook ook | 03-05-14 | 12:28

Pek, veren, guillotines! Ik ben er wel klaar mee.

pfffft! | 03-05-14 | 12:27

@noerg | 03-05-14 | 12:13

Het gaat om de toon. Niemand misgunt m zijn lol, maar als je zegt dat je je een motor kunt permitteren omdat je 'hard werkt' en 'spaart' terwijl je graaiende EU-parlementariër bent, dan ben je elk contact met de harde werkelijkheid kwijt.

Hardwerkende schoonmakers schudden niet zomaar even 17k uit de mouw om een Ducatti te kopen. Hardwerkende Nederlanders met modaal inkomen zitten al jaren op de nullijn en zien hun besteedbaar inkomen alleen maar dalen door inflatie en lastenverzwaring. Wim van der Camp schuift 8.000 euro salaris naar binnen en mag, ongecontroleerd, 4.300 euro p/m stukslaan voor onkosten. Ja sorry, maar ik kan me goed voorstellen dat het bloed bij normale mensen dan gaat koken. Bij mij wel i.i.g.

raskol | 03-05-14 | 12:27

Weet je wie ook hard werkte en van motorisch geweld hield...

Onderbuik | 03-05-14 | 12:24

De Europarlementariërs mogen die naam niet eens hebben. Het zijn niets anders dan door geld gecorrumpeerde ambtenaren die niemand vertegenwoordigen, maar alleen als zodanig bestaan om ons de EU door de strot te duwen. Walgelijk graaituig.

Fijnstoffer | 03-05-14 | 12:23

@lanexx: Er is gewoon EU-budget om journalisten te betalen om pro-EU te schrijven.
Het is echt de wederopstanding van de Soviet-Unie of het Vierde Rijk.

du Roi Soleil | 03-05-14 | 12:23

In beider gevallen? Hm.

Sjeez | 03-05-14 | 12:23

Vanaf €17.550, zo'n van de Camp Ducati. Scheelt een paar nietmachines en paperclips. Dat dan weer wel.Hoop voor hem dat die centenbak van hem groot genoeg is om al dat graaigeld op te bergen.

Tuig van de richel. En dat is dan nog een belediging voor de mensen die al zo gekwalificeerd worden.

Okkie Trooi | 03-05-14 | 12:22

Er zijn anders wel erg veel journalisten die in de zak zitten van het eurofielen kamp, neem alleen het NPO!

lanexx | 03-05-14 | 12:21

EU moet gauw ophouden met bestaan, dan is beter voor de Burgers en beter voor Europa. In een klap alle begrotingstekorten opgelost..

byebyeholland | 03-05-14 | 12:20

Reageer niet vaak, maar lees alles.
Het beste zou zijn als heel Europa niet ging stemmen op deze zichzelf neergeplantte figuren.
Door te stemmen impliceer je impliciet deze organisatie te erkennen !!!
En dat doe ik niet als tegenstemmer in 2005 !

A3an | 03-05-14 | 12:18

Jemig, die Bugatti-tweet van m ook... Wat een walgelijke zelfingenomen regent die alle aansluiting met de realiteit is kwijtgeraakt... Een lintje voor de boom waartegen Van der Camp zich te pletter rijdt!

raskol | 03-05-14 | 12:16

Vraag me af of die Eurofielen die onkostenvergoeding meer gebruiken voor benodigdheden voor op óf onder het bureau.

Russ Meyer | 03-05-14 | 12:15

Pim Fortuyn in 2002 (uit de Puinhopen van acht jaar Paars): "De Nederlandse politieke en bestuurlijke elite heeft lak aan de democratie, lak aan de burger en dat geldt zowel voor de politiek in engere zin als voor het gehele maatschappelijke middenveld."

Gelukkig verandert de maatschappij helemaal niet snel.
*zucht*

vlad inpoet | 03-05-14 | 12:15

Wim 'Ghostrider' van de Camp is een duidelijk voorbeeld van hoe een midlifecrisis in combinatie met Viagra je hersenfunctie kan vertroebelen. Vroeger zei hij nog wel eens wat zinnigs.

VanBukkem | 03-05-14 | 12:14

Wat een zuurpruimen op twitter over die ducati.. mooi ding, en laat die vent lekker. Ding kost 17 000 euro.. de schrijven de meeste van collega's binnen een paar jaar af op hun prive auto, net als heel veel mensen. Of ze steken het in een zeilboot/sloep.. daar kijkt (terecht..) niemand van op. Als die man een paar duizend euro per jaar stuk wil slaan op zn hobby is dat toch prima.. tenzij je dat zelf niet mag je van je vrouw ofzo, dan snap ik dat je zo zuur wordt

noerg | 03-05-14 | 12:13

@louis6227 | 03-05-14 | 11:41
De bevindingen in het EU-trendrapport 2014 van de Algemene rekenkamer waren daar al bedroevend over terwijl er niets in de MSN over verschenen is. www.rekenkamer.nl/Publicaties/Onderzoe...

Ven1V1d1V1c1 | 03-05-14 | 12:13

@een_mike | 03-05-14 | 12:07

Als gristenhond ben ik geneigd CU te stemmen, maar voor de verkiezingen zitten ze in 1 lijst met de SGP waarvan een vertegenwoordiger zegt dat-ie alleen aan God en de EU verantwoording verschuldigd is voor z'n gegraai. Het wordt dus toch maar Artikel 50.

raskol | 03-05-14 | 12:11

@Ivoren Toren | 03-05-14 | 12:04
Dat zou kunnen. Vrouwen....

VanBukkem | 03-05-14 | 12:08

Op www.wimvandecamp.nl kun je Wim natuurlijk ook even laten weten hoe je erover denkt. Zojuist verstuurd, benieuwd of regent Wim het fatsoen heeft om te reageren op zo'n zeikburger...

[Geachte heer Van der Camp,

Met grote ontsteltenis nam ik kennis van de berichtgeving omtrent de uitzonderlijk riante onkostenvergoeding van EU parlementsleden, die maar liefst 4.300 euro per maand hieraan mogen besteden. Dit nog bovenop het toch al zéér forse salaris en de 300 euro tekengeld voor elke bijgewoonde vergadering.

Nog erger is dat er feitelijk geen enkele controle op de besteding van deze onkostenvergoeding plaatsvindt. Op een enkele eerlijke Nederlandse parlementariër na, is het kennelijk bon ton om de onkostenvergoeding gewoon volledig te besteden (incl. voor privé-doeleinden) en daar geen verantwoording over af te leggen.

Helemaal schrijnend wordt het als u de (volledig terechte) ophef hierover afdoet als 'gezeik'. Staat u werkelijk zó ver vandaan bij de burger die u geacht wordt te vertegenwoordigen? In Nederland is de crisis voor bijna iedereen keihard voelbaar: uitkeringen en subsidies worden teruggeschroefd, lasten voor werkenden worden verzwaard, de werkeloosheid stijgt. En op hetzelfde moment gaat het EU-parlement door met schandalige en ongecontroleerde zelfverrijking.

Ik zie hierin het ultieme bewijs van het falen van de EU: een ongecontroleerde bureaucratische moloch, waar regenten en ambtenaren zichzelf schaamteloos verrijken en bevoordelen, en daarbij geen enkele rekening houden met diegene waarvoor ze hun werk zouden moeten doen: de Europese burger.

Vertel mij alstublieft eens waarom ik op 22 mei níet zo anti-EU als mogelijk moet stemmen.]

raskol | 03-05-14 | 12:08

Vroeger vielen legers landen binnen. Nu is dat het IMF. Goed voorbeeld is Oekraine. Eerst wordt de zittende bestuurslaag omgekocht of weggestemd. De politici worden stuk voor stuk mooie baantjes in het EU circus beloofd in ruil voor een bepaalde kant op stemmen. Vervolgens stemt het land in met het accepteren van een miljardenlening, uiteraard 'om de economie te helpen' en dan is het land defacto veroverd. Die schuld is er als pressiemiddel, en de regering heeft feitelijk geen macht meer, zeker niet als het land vervolgens wordt ingelijfd in de Euro Zone, en ook de controle over haar eigen valua, en daarmee soevereiniteit, compleet verliest. Volgende stap? EU belasting, natuurlijk.

Adversary | 03-05-14 | 12:08

Niet te geloven, alsof de gemiddelde ondernemer/burger tegen de belastingdienst zou kunnen zeggen dat ze geen zin hebben om de bonnetjes te bewaren. En niet alleen dat de EPers zeggen dat het niet hoeft, maar dat ze het er ook nog mee eens zijn, omdat ze daar geen tijd voor hebben?
-
Het einde van de wereld is nabij als je op de CU moet gaan stemmen om nog iemand met een geweten te vinden. Die zijn op eigen houtje bonnetjes gaan verzamelen.

een_mike | 03-05-14 | 12:07

Klier van Bartholin | 03-05-14 | 11:58
Dat maakt me geen Van de Camp uit.

Russ Meyer | 03-05-14 | 12:05

@ VanBukkem
Had Jasser Arafat niet een weduwe achtegelaten die multimiljonair is?

Ivoren Toren | 03-05-14 | 12:04

Zonnekoning gedrag. En we weten allemaal hoe het daar mee afgelopen is.

medusa324 | 03-05-14 | 12:02

En daarom lijst 50

Mesmer | 03-05-14 | 12:02

Ook gij Wim?
Zakkenvullers zijn het. Het is intriest dat wat dit betreft onze politici zelfs een voorbeeld kunnen nemen aan wijlen Jasser Arafat. Jasser Arafat bezat namelijk helemaal niks nada noppes. Die deed wat ie deed voor zijn volk en niet, zoals waar ik onze 'leiders' van verdenk, voor eigen gewin.
Eigenlijk zijn in dit opzicht alleen die rooien van de SP nog een beetje te vertrouwen. En Marianne Thieme.

VanBukkem | 03-05-14 | 12:02

De EU is een vorm van omkoperij. Het is een bestuurslaag zonder enig verder nut dan het zijn van een bestuurslaag, en de steun van de leden wordt gekocht met exorbitant hoge salarissen en andere voordeeltjes. Het einddoel is nog meer macht en nog meer geld voor de besturende elite. Dit gaat zo door tot er eigenlijk geen weg terug meer is (toch, Maarten van Rossem?) en je wakker wordt in een superstaat waar vrijheid een illusie is. Want de Staat beslist wel wat goed voor u is.

Adversary | 03-05-14 | 12:01

Die laatste zin uit het artikel in het AD: "Zijn jullie nu helemaal gek geworden?" is ook verhelderend. Kennelijk had deze parlementarier verwacht dat de journalistiek zijn belangen hoort te dienen. Zodat ze in ruil daarvoor af en toe lekkere hapjes in de vorm van spannende quotes of mooie baantjes (hallo Pieter Broertjes!) toegeschoven krijgen.

Ivoren Toren | 03-05-14 | 11:59

CDA is zo sterk omdat ze al die bejaarden net voor sluiten van stembussen nog even naar het plaatselijke kieshokje rijden.
Gristelijke invloed kan eenvoudig teniet worden gedaan door wel te stemmen.

Het hele polieke circus wordt buiten beeld gedirigeerd, in rookvrije achterafkamertjes met de jeneverfles op tafel.
Dat neemt nog niet weg DAT IEDEREEN MOET STEMMEN , om het gristentij te keren.

Kazig Stan | 03-05-14 | 11:58

Russ Meyer | 03-05-14 | 11:52

Verticaal of horizontaal?

Klier van Bartholin | 03-05-14 | 11:58

-weggejorist-

HaatAth3ist | 03-05-14 | 11:58

"aarnaast besteedde Europarlementariër Marije Cornelissen zo'n veertigduizend euro aan een ruimer huis en kinderopvang. "Ik zie dat als een vergoeding die nodig is om mijn mandaat te kunnen uitvoeren", verweert Cornelissen zich in de krant."
Dat is dus geld wat gegeven wordt om kantoorartikelen te kopen. Omdat het (voor de Europarlementariër) om zulke 'kleine' bedragen gaat is het niet efficient om hierop controle uit te voeren. Gewoon extra, belastingvrij inkomen dus.
Mijn vrouw werkt in de kinderopvang. Paar jaar geleden werd het opeens VERBOTEN om met de kinderen een boterhammetje te eten tussen de middag. Dit brood werd immers door de werkgever verstrekt en was dus een vorm van belastingontduiking!!
DIe vrouwen met een inkomen van nog geen 1200 euro per maand wordt het brood dus letterlijk uit de mond gestoten, die 20 cent per dag, terwijl deze hofhouding ongecontroleerd en belastingvrij tienduizenden euro's per maand mag achteroverdrukken.

du Roi Soleil | 03-05-14 | 11:57

De jaarrekening van de EU is overigens al 19 (NEGENTIEN) jaar niet goedgekeurd door de Europese Rekenkamer.
Dus hoe serieus moet je die EU eigenlijk nemen?

Guy Veropzoudten | 03-05-14 | 11:57

Het zal ze een zorg zijn of er iemand komt. Hoe minder mensen stemmen, hoe groter hun macht.

ZwarteKater | 03-05-14 | 11:56

Hoop dat hij met zijn van onze belastingdukaties gekochte Ducati binnenkort kennis maakt met het asfalt.

Russ Meyer | 03-05-14 | 11:52

Eurofiele personen zijn gewoon.... ziek. Te ziek om fatsoenlijk met de kiezer om te gaan.
We kunnen ze genezen... maar dan moeten we wel met zn allen anti EU stemmen.En dan zul je zien dat ze ssnel weer beter worden.

obligan | 03-05-14 | 11:50

Wat verstaat Wim vd Camp onder sparen met zijn salaris? 2 dagen geld opzij leggen? Of is zijn nieuwe Ducati soms volledig verguld?

Harry Turtle | 03-05-14 | 11:50

En wij maar weer nieuwe huurverhogingen voor de kiezen krijgen, BTW-verhogingen enz.enz. alles om dat zooitje in brussel vet te mesten.

meneer Q | 03-05-14 | 11:49

iemand die zich zo in z'n eigen voet schiet móet wel autorijden

barf | 03-05-14 | 11:48

Dukaten. Ducati. Duck.

Normpje | 03-05-14 | 11:48

5 jaartjes EP en je bent miljonair, als je het goed doet.. ja toch

(c)ZWITSUL | 03-05-14 | 11:47

Gewoon gaan stemmen de 22e we kunnen het verschil maken in ieder geval een poging doen om van de oplichtersbende af te komen.
Misschien dat de graaiers voor een ander land daar kunnen gaan zitten.
Maar wij moeten met spoed uit de EU!!!!!!

Toontje-lager | 03-05-14 | 11:46

Stemmen lijkt me juist wel verstandig. U heeft twee smaken, PVV of SP.

Ridocar | 03-05-14 | 11:46

Nou kan iedereen hier wel schelden en tieren en kwaad worden op die uitvreters.

Het maakt geen bal uit!

Ze blijven gewoon zitten en doorgaan.

En niemand die dat kan stoppen, ook die fopverkiezingen niet!

kwark001 | 03-05-14 | 11:43

met zo'n centenbaksmoel, waar het spuug uit loopt langs z'n te witte kunstgebit, als Wimmetje Van de Camp heb je wel een te grote motorfiets nodig om je een beetje gestalte te geven, en een vette bijbel, typische ChristenHond.

fred1434 | 03-05-14 | 11:41

"Controleren van die bonnetjes is ondoenlijk" pfff.., als zoiets simpels al ondoenlijk is, begrijp je gelijk hoe het met de controle op de jaarlijkse uitgave van 100 miljard gaat.

louis6227 | 03-05-14 | 11:41

Met het vertegenwoordigen van 'het volk' hebben deze mensen niets van doen. DE AGENDA dienen en zorgen dat het eigen inkomen en pensioen veilig is. Dat is het enige wat deze uitvreters doen.
En die Hans van Baalen slibt vanzelf een keer dicht. Wat een arrogante bal gehakt is dat toch.

Guy Veropzoudten | 03-05-14 | 11:40

Als belijdend(?) christen heeft Wimpie van der K het evangelie niet helemaal begrepen.

Ars Vivendi | 03-05-14 | 11:40

Mocht ik ooit zonder centen zitten kom ik ze persoonlijk halen, dat jullie het alvast weten. Heb er wel een paar jaar voor over als ik vingers kan knippen, heb dan toch niks meer.

Bokito ergo sum | 03-05-14 | 11:40

Camp heeft mijn stem!!
alhoewel van Baalen OOK een held is!!
toch weer twijfel....

Tjooo | 03-05-14 | 11:39

mooi ding wel, die duc

noerg | 03-05-14 | 11:37

@ Toetsiemonster
Spijker, kop, raak.

Ivoren Toren | 03-05-14 | 11:36

meer meer meer EU

Tjooo | 03-05-14 | 11:36

je leven lang wordt je bestolen door de overheid en zelfs na je deaud komen ze graaien, en nu de Brussel-dictatuur erover heen, het wordt steeds claustrofobische in Europa.

fred1434 | 03-05-14 | 11:36

Schijnt ook dat europarlementariërs bovenop hun normale royale pensioen ook nog een aanvullend pensioen kunnen opbouwen waarvan de kosten voor iig 2/3e en tevens tekorten worden gedekt door de EU.

'Het belangrijkste bezwaar was dat de parlementariërs zelf maar eenderde hoefden in te leggen. Het parlement legde de rest bij. Een gepensioneerde Europarlementariër die een volle zittingstermijn van vijf jaar deelnam, krijgt tot aan zijn dood maandelijks 1.392 euro uitbetaald, bovenop zijn nationale pensioen. Na vier termijnen kon een Europarlementariër zo tot een aanvullend pensioen van ruim 5.500 euro per maand.

Kort voor de verkiezingen in 2009 raakte het fonds verder in opspraak. Door dalende beurskoersen was de dekkingsgraad gezakt tot ongeveer 60 procent. Eerder was juridisch vastgelegd dat het parlement in geval van nood zou bijspringen.' www.nrc.nl/nieuws/2014/05/03/europese-... &
NRC 2009: 'Deelnemende Europarlementariërs dragen 1.194 euro per maand bij. Dit wordt maandelijks aangevuld met 2.388 euro uit het budget van het Europees Parlement.

Minstens tien voormalige Nederlandse Europarlementsleden hebben rechten opgebouwd, of ontvangen reeds pensioen uit het fonds. Onder hen zijn de huidige minister van Buitenlandse Zaken Maxime Verhagen (CDA) en oud-minister Laurens Jan Brinkhorst. Manders benadrukt dat hij het fonds nog steeds als een een „legitieme regeling" '

seven | 03-05-14 | 11:36

Meneer Camp is toch die meneer die uit z'n neus zat te vreten in de tweede kamer dat was al van een laag niveau en nu dit weer.

tolate | 03-05-14 | 11:35

Ze vinden het vreemd dat er iedere 5 jaar weer over die onkosten vergoedingen en de riante salarissen gezeurd wordt. Dat komt simpelweg door het feit dat de belastingbetaler zich elke 5 jaar weer verbaasd dat er nog steeds niks is gedaan aan die riante salarissen en onkosten vergoedingen. Opheffen die poppenkast daar in Brussel. Even wat feiten:
De EU zou vrede en welvaart geven, wat hebben we gekregen? Oorlog en crisis.

Toetsiemonster | 03-05-14 | 11:32


jeneverneus | 03-05-14 | 11:30
Inderdaad, de EU selectie in Brussel legt idd de bijl aan de wortels....

Einde van de Domheid | 03-05-14 | 11:32

Toch knap zonder prestatie zo'n salaris beuren.

lidlbier | 03-05-14 | 11:31

-weggejorist en opgerot-

jeneverneus | 03-05-14 | 11:30

Als kiezers zeikerds zijn dan zijn politici onbeschaamde dieven en leugenaars (wat ze sowieso zijn). En die van de Camp is helemaal een schaamteloze hond als ie z'n nieuwe speeltjes zo durft te etalaren.

hStripe | 03-05-14 | 11:28

@yamaha
Als Henkie uitgepist is, schijt ie je zakken vol, maar vraagt daarna wel beleefd om toiletpapier

getergde kaasboer | 03-05-14 | 11:27

Van de Camp doet alles om zijn torenhoge salaris maar te houden. Je moet nooit bijten in de hand die je voedt. Zo iemand zou alleen geen politieke functie moeten hebben. Helemaal geobsedeerd door geld.

doskabouter | 03-05-14 | 11:27

Haha, die opmerking over zijn nieuwe motor. "Als je hard werkt en goed spaart kom je ver." Totaal wereldvreemd deze man.

Duifmans | 03-05-14 | 11:27

Wim van de Camp is ook zoiemand die nog nooit een normale baan heeft gehad en nog nooit een bedrijf van binnen heeft gezien. gemeentemedewerker, KVP, CDA, EU.
Z'n hele leven nog niets anders gedaan dan teren op het geld van een ander.
Niet verwonderlijk dat hij helemaal niets begrijpt van waar geld vandaan komt. hij denkt ook ongetwijfeld dat hij er 'recht op' heeft...
Ziek hoe zulke types zo buiten de werkelijkheid kunnen leven.

--sql error-- | 03-05-14 | 11:24

Ik zag die van der Camping laatst bij Eva Jinek, hij geeft z'n geld uit aan een PR campagne team die live in de uitzending de grootste moeite hadden het domme gelul van van der Camping recht te lullen. Deze kerel ontbreekt het volledig aan authenticiteit. Een ambtenaar pur sang die nog denkt in termen als beheersen en controleren. Dit soort lieden moeten zo snel mogelijk opzouten uit de politiek!

Rest In Privacy | 03-05-14 | 11:24

Wim van de Camp is zo'n man die je in je bek pist en blijft zeggen dat het toch echt bier is.

yamahaha | 03-05-14 | 11:23

Geef mensen privileges en ze denken meteen dat het een van god verkregen recht is.

Rest In Privacy | 03-05-14 | 11:23

Gelegaliseerde diefstal

Ars Vivendi | 03-05-14 | 11:22

En dan zeggen ze daar in Brussel ook nog dat het controleren meer kost dan het oplevert..... pfffff daar gaat het niet om!
Het gaat erom dat ze gewoon geld voor de zogenaamde kantoorkosten privé gebruiken om dus bijv. een Ducati te kopen of om een huis te verbouwen. Ik word hier echt pislink van.

Traanplaat | 03-05-14 | 11:22

Wauwelend syndroom.

kwark001 | 03-05-14 | 11:21

Het is werkelijk ongehoord en onbeschoft zo'n reactie van Wim van der Camp.

Willemdewilde | 03-05-14 | 11:21

Wim van de Camp, was dat niet eens een impopulaire lyceumleraar.

Einde van de Domheid | 03-05-14 | 11:20

Pek en veren

EARP | 03-05-14 | 11:20

-weggejorist-

Lichtstadfan | 03-05-14 | 11:19

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland