Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Plopkap Fittie! Salaheddine vs Danny Ghosen

Salaheddine komt een Pownewsverslaggever tegen en probeert hem te interviewen, maar helaas loopt hij snel weg. Aldus Salaheddinne, de Erik Dijkstra van Hendrik-Ido-Ambacht, op zijn YouTube. De zelfverklaarde schrijver/tv-maker Salaheddine loopt Danny Ghosen tegen het lijf in een soort van Epic Battle of the Plopkaps. Eigen Baas vs NPO-loonslaaf. Marokko vs Libanon. Tv-maker vs TV-maker. Next level straatjournalistiek van de bovenste plank dit. Geen idee wie de winnaar van dit spontane debat is en wie nou wie heeft aangepakt. Daarom hoog tijd voor een tweede ronde tussen die Bollo Mocro en het Libanese Lefgozertje! Wordt ongetwijfeld vervolgd.

Reaguursels

Inloggen

Dit is nou precies de reden dat ik klaar ben met die fanatieke Marocs die zich het misdeelde kindje lopen uit te hangen en continu de boel op stelten willen zetten. Ik zeg: minder! minder! minder!

Jan Gordelroos | 30-04-14 | 12:44

Wahahaha. Ik heb net alle reacties doorgelezen, heerlijk! wat een vermaak! Het geenstijlvolk is op de pik getrapt. Commentaar over journalistieke kwaliteiten, uitgerekend hier, het afvoerputje van het internet. Hilarisch!

En wat Danny betreft, zat blanken die zijn kunstje beter kunnen dan hij zelf. Maar goed, het zal wel aan een of ander allochtonenquotum liggen.

Nog iets, iemand schreef dat het filmpje gemonteerd is.. uh, volgens mij had Danny een cameraman bij zich.

Klapband1408 | 30-04-14 | 01:31

Eerst reclame voor een hallahhhakbar hoerentent en vervolgens doen waar de bloedzuigende aso´s wél goed in zijn en dat is de bloedzuigende aso uithangen.
Iets vragen en gewoon doorleuteren terwijl iemand antwoord wil geven op je vraag.
Ik zou zeggen minder, minder, minder, minder van dit soort bloedzuigende randdebielen.

said_fred | 30-04-14 | 00:22

Iemand niet uit laten praten, altijd zwak.

Rammstein | 29-04-14 | 22:10

Wordt voor mij even een gevalletje aangifte doen van discriminatie. Salla-iets vindt dat hij gehoereerd wordt en stelt de vraag 'waarom niet door een blanke laten doen?'

lillendvleesch | 29-04-14 | 20:42

Is eigenlijk ook grappig, de ene Arabier (Israel) zanikt over de andere Arabier (Palestijnen), en dan komen die andere Arabieren zich er ook mee bemoeien (Mocro's), en dan... mja... Het zijn allemaal facking Arabieren, GTFO.

Power2All4Ever | 29-04-14 | 20:30

Voer voor PVV die Saladedinges.

Power2All4Ever | 29-04-14 | 20:24

-weggejorist-

De Hoer van Babylon | 29-04-14 | 20:13

@2emeREP | 29-04-14 | 00:26
Zo praat hij helemaal niet tegen diplomaten en dergelijken, bovendien heeft hij een punt tegen die rare diplomaten e.d. die gedragen zich ook belachelijk. Hij wordt ten onrechte bejegend en overdreven toegeschreeuwd.

maghetminder | 29-04-14 | 19:54

Volgens die gast is er geen enkele discussie mogelijk: het enige wat hij roept is "geef toe". Iets anders wil hij niet horen. Waarom zou een buitenlander niet bij Powned kunnen of mogen werken en zijn/haar ding doen ? Volgens die "geef toe" roeper is dat blijkbaar fout. Ik denk dat "geef toe"-meneer meer racist is dan hij denkt.

Rest In Privacy | 29-04-14 | 17:41

Vreemde vertoning van een man die denkt dat als hij kwaakt als een eend hij een eend is, blaft en hij is een hond, praat met in de hand een plofkap en hij is journalist, geef hem een camera en hij is fotograaf, hij draagt een zadel en is een paard, een voetbal onder de arm en hij is Messi.
Hij blaat er flink op los, meer niet, dat zegt voldoende.

Causa Sui | 29-04-14 | 17:19

Hij krijgt niet eens de kans om iets terug te zeggen, laat staan, iets toe 'te geven'. Andere mensen uit laten praten is en blijft ietwat problematisch...

Claudia M. | 29-04-14 | 16:57

En daarom PVV. Aardige mogen blijven en zulke manipulatieve opdringerige subsidieslurpende klootzakken eruit. Pown heeft zich goed gedragen, want man wat zou ik die lul willen slaan. Hoe moet je met dergelijk karakter een gesprek aangaan D66, PVDA ?

ET007 | 29-04-14 | 15:41

Die Saladiene doet (in zijn ogen) een imitatie van Danny.
Dat blijven drammen met dezelfde vraag is toch de geenstijl/pownews tactiek, sinds die langharige plofkip zijn items had bij Geenstijl.
En Danny reageert precies hetzelfde als dat veel van de geinterviewden in het verleden hebben gedaan.
delije | 29-04-14 | 08:28
---
Saledinges geeft zelf de antwoorden op zijn eigen vragen, hij trekt de microfoon expres steeds te snel weg, aan zo'n 'journalist' heb je niks, dus wat moet je dan ? Dan kan je alleen maar zeggen, zoek het maar uit, en dan loop je weg.

poeszje | 29-04-14 | 15:29

HAHAHAHA kijk hoe die schijterd Danny vlucht! Salaheddine doet Pownews style terug en danny kan het niet handelen.

Hier zijn de rollen omgedraaid en probeert Danny Salahedinne na te doen maar ook zonder succes.
www.youtube.com/watch?v=lFiuiFR_eO8

Het is gewoon een zielig ventje die zich veilig voelt tussen zijn Hollandse collega's die hem toch nooit zullen bijstaan.

Als puntje bij paaltje komt rent Danny weg met zijn brutale mond. Hij kon beter bij Sessamstraat werken dan bij Pownews.

kurdi | 29-04-14 | 15:20

Wat heeft die salalalahedin een verwrongen beeld van de maatschappij. Daarnaast, iemand een vraag stellen en hem geen antwoord laten geven geeft blijk van een lage beschaving.

r@face | 29-04-14 | 13:09

-weggejorist-

Zoekthoop | 29-04-14 | 13:07

Jammer.. Salaheddine bevestigd het stigma over Marokkanen.

Danny is succesvol en dat kan natuurlijk niet als je de slachtofferrol wilt spelen.

Danny bedrijft wel journalistiek en wat heeft deze gozer nou bereikt? Niets alleen maar laten zien dat hij asociaal is en kan schreeuwen.. Welke bevolkingsgroep vond nou dat ze gerespecteerd moesten worden.. Waar is hier het respect?

Sjoerd5000 | 29-04-14 | 12:08

-weggejorist-

dirkieeee | 29-04-14 | 11:29

@Nietvoordekat

Onzin, als de verslaggever niet het antwoord krijgt dat hij horen wilt begint hij te drammen.

Iemand weleens bij een show van Salahedinne geweest? Komt over als iemand die heus wel weet waar de problemen liggen. Heeft zelfspot en het grotendeels Marokkaanse publiek heeft dat ook.

Alleen jammer dat die zelfspot alleen "intern" wordt geuit, op straat is zelfspot ver te zoeken en gaat men in de verdediging/ritueelslachtofferrol.

delije | 29-04-14 | 11:28

En weer begon die kudtmoslim over blanken, wat een gore racisten zijn ze toch, maar ach, de islam is de bron van racisme en fascisme, en daarom zeg ik: Verbied de islam.

Wonderful-Life | 29-04-14 | 11:18

@mental K, ooit gehoord van cynisme?

Allochtoon_in_NL | 29-04-14 | 11:05

Kan iemand die Minderkaan vertellen dat hij gewoon op kan rotten naar Marokko als hij zich zo gediscrimineerd voelt in Nederland? Je kan namelijk niet aan de ene kant gaan huilen dat er op je wordt neer gekeken vanwege je cultuur, maar aan de andere kant exclusief in hullie-zullie taal spreken. Zo langzamerhand begin ik trots te voelen met elke "minderheid" die loopt te kankeren op blanken.

En voor de duidelijkheid: Libanon > Marokko.

Piet van het Padje | 29-04-14 | 11:01

Verslaggevers van PowNews zijn alleen irritant als mensen ze niet te woord willen staan. Dus mensen die zeggen dat Danny hier op z'n PowNed's gepowned wordt, hebben het gewoon niet begrepen en dienen derhalve niet serieus genomen te worden.

Nietvoordekat | 29-04-14 | 10:59

Saleddine heeft wel gelijk.

Baby Rasta | 29-04-14 | 10:54

@Allochtoon_in_NL | 29-04-14 | We 'plukken' echt helemaal nergens 'de vruchten van' wat betreft allochtonen in NL. Als je alles plust en mint, denk ik dat we blij mogen zijn dat we een gasbel hebben. Uh, hadden.

mental K | 29-04-14 | 10:52

@Rajputana | 29-04-14 | 00:44
Onzin want Danny geeft de ander in zijn interviews wel de tijd om te antwoorden en dat deed deze rifaap niet, big verschil

Ouwe-RukkerT | 29-04-14 | 10:49

Hahaha, wat een helder licht die Salaheddine. Ahum. Zichzelf voor de gek houden kan ie wel als de beste.

Tisnietanders | 29-04-14 | 10:38

Meer meer meer Danny

frisenfruitig | 29-04-14 | 10:33

Zwak optreden van Salaheddine. Ik heb mensen die kabouter van PowNed op veel betere manieren in de zeik zien nemen.

Doldwaas | 29-04-14 | 10:30

Typisch gevalletje IQ 80 die Schaapeddine.
Veel geblaat weinig wol.
Iemand 'interviewen' en dan alleen maar zelf heel hard krijsen met zo'n dom Berber accent.
Dit is een typisch geval van moslim roept afvallige 'broeder' ter verantwoording, zoals dat al 1400 jaar gaat in Schaapeddine's woestijncultuur. Die krijsende roodbilmakaak moet lekker terug naar z'n apenrots.

KoninginWildemina | 29-04-14 | 10:25

Dieja Ray | 28-04-14 | 22:29

Hahahahahahahaha, de leukste website die ik vandaag heb gekeken.

Rest In Privacy | 29-04-14 | 10:19

Salaheddine is niet blij met Nederland. Misschien moet hij maar naar betere oorden (Marokko?) vertrekken. Daar zitten ze vast te wachten op een rapper uit Nederland.

Mahatma | 29-04-14 | 10:00

mocroGS | 28-04-14 | 22:58
Danny doet zijn werk. Dat hij blanke collega's of leidinggevenden heeft, maakt hem nog geen huisneger. Ik begrijp wel dat laagvoorhoofdige mensen dat niet kunnen bevatten.

Mahatma | 29-04-14 | 09:56

Die Salaheddine leek het ook smaakvol om zich te laten fotograferen als Mohammed Bouyeri. Openlijk een grote fanboy van het islamofascisme - in Nederland welteverstaan.
Dat geschreeuw en geïntimideer van die man ook, het legt voor mij een rechtstreekse associatie met het chimpanseehok in de Artis. En dan die box met een willekeurige passant op het eind van het filmpje. In Nederland struikel je kennelijk al over de sympathisanten van dit soort volk. Nee, 3x minder is niet genoeg.

Professor Superhirn | 29-04-14 | 09:33

Schreeuwen als een primaat en dan keihard lachen en dan denken dat je de discussie gewonnen hebt. Als allochtoon schaam ik me voor dit volk. Nederlanders plukken nu de vruchten van deze tweede en derde generatie kinderen van gastarbeiders.

Allochtoon_in_NL | 29-04-14 | 09:15

-weggejorist-

Jandoedel38 | 29-04-14 | 08:58

hoe zet je in 2 minuten een hele bevolkingsgroep voor lul nou zo leer en huiver wat een ngeloofelijke sukkel.
de blanke hoeft zijn mond niet eens te openen man man wat ga je hier af, en zet je de Marokkaan neer als een zeer dom mens.

rukkieduck | 29-04-14 | 08:53

Hiermee kunnen we meteen de discussie over "Discriminatie bij sollicitaties" beeindigen. Als je voor een blanke werkt is het kennelijk uitbuiting. Daarom krijgen Marokkanen geen werk.

De Laatste Atlantiër | 29-04-14 | 08:37

Afgunst, much ?

Baron bierviltje | 29-04-14 | 08:36

Volgens mij wordt Danny ingezet op die items omdat hij de grootste ballen heeft en niet omdat de 'blanke man' hem dat opdraagt. En dan helpt het niet om 20X keer: "GEEF GEEF TOE DAN" te brullen met een kreet die menig baviaan met het syndroom van down niet zou misstaan. En arme Royal Diamonds, je zal er maar mee geassocieerd worden.

Blote Bertus 2000 | 29-04-14 | 08:32

*policor comment*
Ik vind Danny sympathiek.
Ik vind Salaheddine niet sympathiek.

necrosis | 29-04-14 | 08:30

-weggejorist-

Hank Chinaski | 29-04-14 | 08:28

Die Saladiene doet (in zijn ogen) een imitatie van Danny.
Dat blijven drammen met dezelfde vraag is toch de geenstijl/pownews tactiek, sinds die langharige plofkip zijn items had bij Geenstijl.

En Danny reageert precies hetzelfde als dat veel van de geinterviewden in het verleden hebben gedaan.

delije | 29-04-14 | 08:28

Dit zegt eigenlijk alles.
"Wij bepalen wat jij moet vinden en wat jij moet doen"

Kamervraag | 29-04-14 | 08:13

www.youtube.com/watch?v=mXkc_mcGAm0

Dit is een typisch Danny item. Salaheddine aanhangers verwijten Danny ervan ook nooit iemand uit te laten praten maar hier is te zien dat hij dat wel doet. Een voetje tussen de deur is iets heel anders.

Ook wordt Danny verweten dom en laf te zijn door weg te lopen. Ik tel 8 pogingen van Danny om te antwoorden maar Salaheddine schreeuwt erdoorheen. Ook is er in dit filmpje geknipt dus je weet niet hoe veel tijd daartussen zit waarin Danny wordt beledigd, gediscrimineerd en uitgedaagd.

Stel je trouwens eens voor als een blanke Danny voor dom, vies, gebruikt en laf had uitgemaakt. Deze zelfde Salaheddine types stonden dan te schreeuwen dat die persoon een racist was en zou aangifte doen. Blijkbaar hebben ze door dat zij alles mogen zeggen, want beschermd door rechtssysteem, want Marokkaan (wat natuurlijk ook een vorm van discriminatie is).

Alpha Runner | 29-04-14 | 07:54

Danny wordt niet gekozen omdat hij zwart is maar omdat hij DURFT, een hoop zouden het vertikken, Rutger is aan de Amsterdamse gracht aan een voordeur ook wel eens stevig beetgepakt dat hij er van schrok.

thepinkpainter | 29-04-14 | 07:49

Er gaat weer een hele wereld voor me open. Hoe slachterofferschap ontstaat. Hoe twisted moet je zijn om Danny's functie binnen Pownews aan zijn afkomst te koppelen. Er zijn daar gvd iets van 4 of 5 verslaggevers, waarvan hij relatief vaak "gevaarlijke" items draait. Dat doet hij goed, doordat hij behoorlijk dapper is, zeker voor zijn kleine gestalte. Omdat hij het goed doet,en zich vast heeft gebeten in bijvoorbeeld de diplomaten, blijft hij die items maken.

Ik vraag me af hoe men zich dat dan voorstelt, qua "gebruikt" worden. Dat Weesie daar op de redactie zit en denkt: hmm, ik heb hier een gevaarlijk item. Ik denk eigenlijk dat Tom Staal het beter zou doen, maar die is blank. Ik stuur Danny wel, die mag best wat klappen krijgen.

Verder over de interview stijl: het is nogal een drammertje inderdaad, maar hij geeft wel altijd de mogelijkheid tot antwoorden. Bovendien interviewt hij vooral mensen die iets doen wat onwettig is, als het interview maatschappelijk belang dient mag het best een beetje opdringerig zijn. Dat was hier met die saladin niet echt het geval geloof ik.

logisch | 29-04-14 | 07:46

Je gaat je toch afvragen wie hier nu eigenlijk de racisten zijn... Dat domme joch loopt maar te blaten dat Danny wordt gebruikt door "de blanken". Wat een armoedige vertoning, kom op Danny deze maak je makkelijk een kopje kleiner met je kromzwaard.

de Botte Bijl | 29-04-14 | 07:37

Ziek voelen doet door wat pvda en andere linkse partijen met Nederland hebben gedaan. Doodziek.
Maar dat was dan ook hun echte plan met 't wagenwijd openen van de grenzen voor allerhande achterlijke culturen.
Ik ga wel weg, bedankt nog voor het definitief totaal verne*ken van mijn land.
Ik hoop dat jullie trots zijn op t eindresultaat.
Salut motherf!

Prokapitaal | 29-04-14 | 07:19

tis natuurlijk wel waar, Danny is het negertje, het zwarte pietje van Pownews, de hete kastanjes mag hij met zijn blote klauwen uit het vuur halen, vroeg of laat heeft dappere Danny toch eens een gebroken kaak.

thepinkpainter | 29-04-14 | 07:17

mooi voorbeeld van het restant Nederlander...

duitse herder | 29-04-14 | 07:15

In 1988 hadden we korte tijd een running gag onder vrienden. Dan zaten we in de auto en dan stelde iemand een vraag. Nog voordat iemand anders kon antwoorden draaide de vragensteller de autoradio keihard op 10. Vond ie leuk. Misschien vind Salaheddine de zelfpijperT zichzelf ook zo grappig. Het is wel pre-internet lol hoor, dit. Net als Seth Gaaikema.

michello | 29-04-14 | 07:08

als je dit ziet denk je inderdaad: minder minder minder

bekijket | 29-04-14 | 06:51

Typisch.

Ben Adam | 29-04-14 | 06:48

Meneer de Media Marokkaan zit aan de Coke. Dat werd me al na een paar seconden duidelijk.

denoorman | 29-04-14 | 06:43

"Salaheddine" (is dat een vrouwen naam?) is echt een totale lul eerste klas. Wat een vervelend mannetje zeg. Inderdaad echt een typisch voorbeeld van al dat tuig wat je tegenkomt, verschrikkelijk grote bek maar ze durven je absoluut niet te laten praten want ze weten dat ze dan keihard geowned worden; hij staat ook al behoorlijk voor lul doordat hij de simpele vraag "noem eens op dan" niet kan beantwoorden maar enkel domme opmerkingen erachter kan gooien. Maar kijk hem zichzelf eens goed vinden... En lachen... Met z'n even achterlijke vriendjes. Echt *te* typisch, iemand de kans niet geven (net als met 20 man op 1 slachtoffer duiken) en elkaar dan helemaal super geniaal vinden.

Wat een achterlijke lul en wat een achterlijk volk; die cultuur moet men hier niet.

Liroy | 29-04-14 | 05:39

Het punt is dat Saledinges een showtje probeert te maken door vragen te stellen en zelf gelijk te beantwoorden, kijk maar hoe snel hij zijn witte plopkap steeds bij Danny weghaalt, dus hij laat hem niet, niet lang en onvolledig, aan het woord, tja, Saledinges, dan lopen ze weg van je he... ha ha ! Sukkel !

poeszje | 29-04-14 | 04:24

Een typisch gevalletje: "Don't argue with idiots because they will drag you down to their level and then beat you with experience"

logisch | 29-04-14 | 03:38

mijn palestijnse maat waarschuwde mij al jaren geleden op te passen voor die marokksanse loerende katten. En ze geminacht worden door de arabieren.

robinhoed | 29-04-14 | 02:59

Maarja, mijn zakdoekjes zijn bijna op, snotter de boel onder, nu paardenbloem thee.. Wat een ellende allemaal. Veel rauw vlees eten de komende tijd om weer op kracht te komen. Cheers ! (uiteraard nog een goed wijntje) deze is uit 1996 zelfs.

de grote Anti | 29-04-14 | 02:57

@Modi | 29-04-14 | 02:24
Euh, nee, ben je een UI of zo?

gedachtespinsel | 29-04-14 | 02:53

Laatst stonden er een paar somaliers ergens in een winkel in nederland achter mij, ze doen echt verdomde hard hun best aanwezig te zijn.. En dan net wanneer ze voldaan met elkaar gaan kletsen draai je om en bekijkt ze van top tot teen. STIL.

de grote Anti | 29-04-14 | 02:44

@tattooboer | 29-04-14 | 02:38
Hee, pas op! Ik ben het in meeste inzichten/concepten echt niet met je eens! haha

gedachtespinsel | 29-04-14 | 02:41

@tattooboer | 29-04-14 | 02:35
Ik reageer op het filmpje, niet de persoon. En ja ik vond het hilarisch.

gedachtespinsel | 29-04-14 | 02:40

@gedachtespinsel | 29-04-14 | 02:33
Ik raak dan wel echt meerdere snaren bij je, aangezien ik die omschrijving graag uitdeel aan vele mede reaguurders die jaar in jaar uit hun consistentie ten toon geven hier. Ik ben gevleid en zal er over nadenken.

tattooboer | 29-04-14 | 02:38

Ben trouwens al ziek als een hond voor een paar dagen.. Vreemde shidt. Komt en gaat. Loopneus en pijnlijke ribben. Dit heb ik echter in geen tien jaar gehad, dus @danny, ik zou maar even wat nunchakus aanschaffen, ik lig nog even plat.

de grote Anti | 29-04-14 | 02:37

@tattooboer | 29-04-14 | 02:33
Nou volg ik je ff niet meer, maar over het geheel van je plempsels en discussies die we gehad hebben. Maar lijkt me dat iedereen zo zijn eigen invalshoek heeft op een topic, en zelfs de eigen 'mood' kan invloed hebben op wat op dat moment getegeld wordt.

gedachtespinsel | 29-04-14 | 02:36

@gedachtespinsel | 29-04-14 | 02:26
In de religie waar meneer selach zich verdiept is lachen, muziek, vermaak en vertier dmv spot geheel ontzien van oorloof. Wist je dat niet?

tattooboer | 29-04-14 | 02:35

@tattooboer | 29-04-14 | 02:32
Omdat je authentiek bent in je uitspraken en consistent aan je uitgangspunten.

gedachtespinsel | 29-04-14 | 02:33

@gedachtespinsel | 29-04-14 | 02:29
Ik neem graag afstand om het geheelplaatje in te nemen en dat kun je zien als je al mijn plemspels als een periode neemt in plaats van een tijdstip.

tattooboer | 29-04-14 | 02:33

@gedachtespinsel | 29-04-14 | 02:25
Ik vraag me af waarom je mij vertrouwd.

tattooboer | 29-04-14 | 02:32

@tattooboer | 29-04-14 | 02:28
Gaat het nu over de instrumenten, de achtergrond van de interviewer of de inhoud?

gedachtespinsel | 29-04-14 | 02:29

@gedachtespinsel | 29-04-14 | 02:23
Een kind oordeelt anders, die maakt die onderscheid niet. Een kind doet niet aan opvoedkunde. natuurlijk heeft de naam erkenning, selachaldin, religie is het enige goede. Vieze indoctrinatie van ouders naar hun kind en de kinderen in de omgeving toe. Smerige spelletjes waar we hier niks van willen weten.

tattooboer | 29-04-14 | 02:28

@tattooboer | 29-04-14 | 02:24
Ongeoorloofd????? Kan toch niet zo zijn dat lachen ongeoorloofd is. Je kunt alleen jezelf beledigen hoor.

gedachtespinsel | 29-04-14 | 02:26

@tattooboer | 29-04-14 | 02:21
Zolang er geluid komt in mijn oren blijft communicatie mogelijk :-) Vraag gerust mijn emailadres bij redactie, ze hebben mijn toestemming :D

gedachtespinsel | 29-04-14 | 02:25

@Jan Dribbel | 29-04-14 | 02:14
Dat ongeoorloofde lachen zal ze ook vergaan.

tattooboer | 29-04-14 | 02:24

gedachtespinsel | 29-04-14 | 00:12
"
Briljant!!!!!!!!!!! Epic, ultieme 'ownded' by far!!!! "

Poep pies en plas ,dat vind je ook briljant zeker ?

Butt owner !

Modi | 29-04-14 | 02:24

@tattooboer | 29-04-14 | 02:16
Wat heeft een naam te maken over hoe zij/hij behandeld wil worden? De naam wordt je gegeven en daar moet je het mee doen lijkt me. Als op basis van een naam een beoordeling komt over wie die persoon is dan moet je je afvragen over de opvoedkunde van degene die een oordeel geven over een naam! Toe nou toch.

gedachtespinsel | 29-04-14 | 02:23

Danny kan daar ook weinig tegenin brengen.. Deze, laat ik ze maar figuren noemen, EISEN een antwoord. In hun gelijk welteverstaan. Dilemma.. mij zou hij niet zo moeten aanspreken maar ik ben dan ook geen verslaggever.
Wat te doen. Vriend @salaheddine, beter laat je danny met rust. Hij zit achter de feiten aan maar is duidelijk geen vechter. Die agressie straalt erweer vanaf. Bah.

de grote Anti | 29-04-14 | 02:22

@gedachtespinsel | 29-04-14 | 02:16
Zolang er licht in mijn ogen valt is alles mogelijk.

tattooboer | 29-04-14 | 02:21

@Jan Dribbel | 29-04-14 | 02:14
Degene die roept weg-met-ons heeft überhaupt verloren in mijn optiek.

gedachtespinsel | 29-04-14 | 02:20

@gedachtespinsel | 29-04-14 | 02:05
Ja wel, daar zit jij precies op te wachten. En je kind een naam geven die geen ander kind kan uitspreken en je dan afvragen waarom et geen vriendjes heeft, dat heb je met kindjes met selachaldin als naampje.

tattooboer | 29-04-14 | 02:16

@tattooboer | 29-04-14 | 02:13
Je weet, met jou ga ik echt nog wel een keer een filosofisch gesprek aan met een wijntje en een BBQ. En meen het nog serieus ook.

gedachtespinsel | 29-04-14 | 02:16

@tattooboer @gedachtespinsel

Als de ware gelovigen mogen lachen, wat natuurlijk niet is toegestaan, dan lachen ze om de weg-met-ons mentaliteit van die onnozele Hollanders.

Jan Dribbel | 29-04-14 | 02:14

@gedachtespinsel | 29-04-14 | 02:04
Verschuilen achter een vals aangenomen identiteit. Duidelijk.

tattooboer | 29-04-14 | 02:13

Wat een lulkoek ,alsof je niks beter kan verzinnen .

Wat mij wel weer opvalt is dat beiden verbaal erg kut zijn .

Modi | 29-04-14 | 02:10

@tattooboer | 29-04-14 | 01:58
Oh, ik weet wel hoe ik behandeld wil worden, maar zit niet te wachten op anderen die denken op een andere manier mij te moeten behandelen vanuit hun ideologie.

gedachtespinsel | 29-04-14 | 02:05

@tattooboer | 29-04-14 | 01:56
Kan ook niet anders, ik ben tenslotte gedachtespinsel hahahaha

gedachtespinsel | 29-04-14 | 02:04

@gedachtespinsel | 29-04-14 | 01:35
Als jij al niet eens weet hoe dat hoort..

tattooboer | 29-04-14 | 01:58

@gedachtespinsel | 29-04-14 | 01:21
Ik wist dat je het voetje ging melden, maar iemand vast pakken is over die grens. Ineens? hij waarschuwt selach, hij zegt dat hij niet meewerkt als hij er geen woord tussen krijgt en probeert hem alsnog een antwoord te geven, Vertel eens, heb je gedronken dat je deze leugens durft op te typen?
En heb het eens over de inhoud spin, want die is ronduit racistisch, beschamend en geheel haatdoordrenkt. Je gemakszucht en je gespin zijn weer van ongenietbaar niveau.

tattooboer | 29-04-14 | 01:56

wat een nazi,die seladin ofzo... varken!

Foezela | 29-04-14 | 01:36

@tattooboer | 28-04-14 | 23:21
Behandel vrouwen zoals men dat moet doen. Heb je het ze gevraagd? Zeggen namelijk de imams in andere culturen ook.

gedachtespinsel | 29-04-14 | 01:35

@necrosis | 28-04-14 | 22:43
Werken, belastinggeld ophoesten om smurfen van pownews te onderhouden? Wees blij eindelijk een initiatief waarbij onsoepsidieert iemand zo'n NPO pruts reporter aanpakt. Heerlijk.

gedachtespinsel | 29-04-14 | 01:27

Atlantis-95 | 29-04-14 | 01:07
Jij, je vriendin of allebei waren met een ander getrouwd op dat moment?

Graaf van Egmont | 29-04-14 | 01:22

@tattooboer | 29-04-14 | 01:16
Toe nou toch, voetjes tussen door plopkap voor iemands neus en zeuren, pownews heeft daar het patent op, worden ze met eigen patent om de oren geslagen, nee dan ineens hard weglopen. En wederom, ik heb het niet over de inhoud, die is doorgaans bij pownews toch ver te zoeken.

gedachtespinsel | 29-04-14 | 01:21

@gedachtespinsel | 29-04-14 | 01:05
Luister spin, het gaat hier totaal nergens over, er word racistisch over blanken gepretendeert en geen ruimte gelaten voor antwoord, daarbij gebruikt die selach din geweld en belemmering van beweging door Danny vast te pakken. dat zijn absolute no-go's. Ik verwacht van jou dat je het verschil kunt herkennen.

tattooboer | 29-04-14 | 01:16

Leuk en aardig, maar ik kwam destijds ook Jojanneke met die plofklap tegen bij de Mediamarkt bij A'dam Z-O (lekker lang wijf is dat overigens), maar ik en een vriendin van mij zaten echt niet te wachten op camerabeeld op dat moment.

Atlantis-95 | 29-04-14 | 01:07

@tattooboer | 28-04-14 | 22:51
Je kunt zeggen wat je wil, wordt de huistijgert van pownews een keer aangepakt met zijn eigen wapens, nee, dan haakt hij af. Nog afgezien van de inhoud.

gedachtespinsel | 29-04-14 | 01:05

@tattooboer | 29-04-14 | 00:50
Nee hoor, punt is dat wapens eens tegen pownews reporters gebruikt worden, vinden ze dus zelf ook niet zo leuk.

gedachtespinsel | 29-04-14 | 01:01

Sergeant_Peper | 29-04-14 | 00:29
En daarom moet het juist stukken minder.
Het kan zeker... Waar een wil is, is immers altijd wel een weg.

Ommezwaai | 29-04-14 | 00:58

@gedachtespinsel | 29-04-14 | 00:24
Mooi, dan weet ik nu wel goed aan welke kant jij staat.

tattooboer | 29-04-14 | 00:50

Het bewijs eigenlijk dat je zo'n rifaap niet met moderne techniek de straat op moet sturen. Hij weet overduidelijk niet wat hij er mee moet, kan, of aanricht. Nou ja één ding dan: jezelf voor lul zetten en alle vooroordelen van zijn bevolkingsgroep bevestigen.

Graaf van Egmont | 29-04-14 | 00:49

Aan welke subsidie-kraan hangt die Mocronezier....?!? die kan i.i.g. wel dicht want z'n broddelwerk heeft weinig tot geen toegevoegde waarde.

Onze man in Mockba | 29-04-14 | 00:46

@DeRuyter112 | 28-04-14 | 23:55

Precies dit. Het gaat om de manier van interviewen, niet om wat die Marokkaan allemaal zegt en schreeuwt. Vanaf het begin zie je al dat Salaheddine opvallend opdringerig probeert te doen en antwoorden afdwingt. Dat is precies hoe PowNews ook mensen interviewt.

Die Danny krijgt gewoon een spiegel voorgehouden van wat hij andere mensen ook flikt, kan het niet handelen en loopt weg. Het zou pas compleet zijn als hij ook achter Danny zou aanrennen. Dan was het interview volledig in PowNews-style.

Rajputana | 29-04-14 | 00:44

Subsidie van een hoerencatering.. rofl.

Oktoberfest | 29-04-14 | 00:41

Wat is die sala-nogiets nu weer voor n kutmarrokaan???

BarneyBoner | 29-04-14 | 00:40

mocroGS | 29-04-14 | 00:

Reclame is geen subsidie???

Oktoberfest | 29-04-14 | 00:37

-weggejorist-

Sharkbait | 29-04-14 | 00:35

-weggejorist-

dB79 | 29-04-14 | 00:34

-weggejorist-

Canis Spurcus | 29-04-14 | 00:34

Dat is het hele probleem van dit mislukte experiment. Zodra er wel sprake is van integratie dan worden ze gezien als verraders en meelopers van 'de blanken'. Zodra ze niet integreren is het de schuld van 'de blanken' dat ze niet als lid van de club gezien worden. Ik heb het wel gehad iig, ik negeer het maar gewoon, ik voel me namelijk als ik in gesprek ga met die lieden of een racist of een outsider. En ja, het is moeilijk om snel te zien of iemand Nederlanders is of Nederlands paspoorthouder dus als iemand de oplossing weet, ik hoor het graag.
_
1 ding weet ik wel, hadden we emigratie gewoon op een natuurlijke en verstandige wijze gedaan, namelijk zonder massa ervoor en spontaan dan hadden we een land gehad die goed toeven was. Nu zie ik een toekomstbeeld voor me met een grotere verzuiling dan die we ooit gehad hebben.

Sergeant_Peper | 29-04-14 | 00:29

Geweldige commentaren hierboven.
Denny wordt eens benaderd op de manier waarop hij zelf diplomaten, ministers van andere bevriende landen, ambassadeurs etc aanspreekt en kijk m reageren.
-
Denny van powned is geowned.
-
En commentaren als dit... gewedldig! Alsof danny ooit iemand uit laat spreken....
---
Bloed en bloedirritant zo'n figuren. laten je niet eens uitspreken... Extreem vervelend zo'n mensjes.
maghetminder | 28-04-14 | 22:28

2emeREP | 29-04-14 | 00:26

-weggejorist-

luchtverkeersleider3 | 29-04-14 | 00:24

@tattooboer | 29-04-14 | 00:22
Ik vind het briljant ja :-) Heerlijk, je kon me wegdragen van het lachen.

gedachtespinsel | 29-04-14 | 00:24

Wat een kneus is die saleh ook!! Zo agressief...

Waarom benadrukt hij 2-3 x Libanezen?? Wat is zijn doel raar kind aandacht zoeker..
Hij begint op Wilders te lijken puur de afkomst benadrukken..

En Libanezen heb je ook in christelijke VROM vandaar dat de naam DANNY!!!

Doei

Libanese | 29-04-14 | 00:23

@gedachtespinsel | 29-04-14 | 00:12
Ho ho ho even, wat? Jij vind dit goed?

tattooboer | 29-04-14 | 00:22

mocroGS | 28-04-14 | 23:39 |
Geef nou eens antwoord dan? Doe dan?
Als je zelf niet ziet wat je aan het doen bent, ben je echt dom!
Waarom beantwoord je de vraag niet? Nou? Je kunt toch gewoon wel even antwoord geven? hm? Jij bent dom man.
--- voel je m?
Enfin, jij wil het punt gewoon niet zien. Bovendien toon jij zelf ook aan dat je een racist en een fascist bent.
Met je "gebruikt worden voor gevaarlijke klussen". Verslaggever in Afghanistan, dat is pas gevaarlijk. Idioot. Danny doet zijn werk, doet dat met inzet en met passie en 100% zeker weten dat hij daar zelf zijn draai aan mag geven en sturen.

datzouzomaarkunnen | 29-04-14 | 00:18

LangeMocro | 29-04-14 | 00:02
Ook nog een vergelijk met Nieber van powlitie? Ben benieuwd voor zetje zoiets? youtu.be/c4E-FZ2mbfc

ikdenkwat | 29-04-14 | 00:17

@mocroGS
Ieder z'n talent. Volgens mij vind Danny t gewoon leuk om een beetje actie in z'n fragmenten te hebben. Hij is destijds aangenomen nadat hij belaagd was voor een moskee toen hij nog voor een multiculti-zender werkte. Dat is dus niet iets wat ontstaan is bij zijn Powned-tijd. Kun je wel blijven doorjammeren dat dit zo is, maar dat verandert de feiten niet.

jeanmondo | 29-04-14 | 00:15

Bij P&W zat een vieze oude man in een zwarte trui te oreren. Daar was ook niets mee aan te vangen.

van_de_pot_gerukt | 29-04-14 | 00:13

-weggejorist-

gedachtespinsel | 29-04-14 | 00:12

Maaar, ik zit dan aalllexclusive in Turkey/

newray | 29-04-14 | 00:11

Ik vind die Sladinges eigenlijk alleen maar illustratief voor het verkeerd soort Marokkanen, drammen en zuigen.

Maar wel een 'held' voor de vriendjes natuurlijk. Loser.

Embla | 29-04-14 | 00:09

Geeenstijl,youtube doet het niet hier.

newray | 29-04-14 | 00:07

viridis; onzekerheid is nog het minste wat deze bevolkingsgroep plaagt. Een gemiddelde besneden jongen heeft veel meer moeite om tot een orgasme te komen dan een niet-verminkte man. Daarnaast is eeuwenlange voorplanting binnen de directe familie funest voor de ontwikkeling van de hersenschors. Plant deze mensen in een kenniscultuur waar wél genetische diversiteit en sexueel verliefd plezier plaatsvindt en ze zullen hun achterstand nooit kunnen inhalen. Zodra de uitkeringen met de PvdA verdwijnen zal dit pijnlijk duidelijk worden.

Shaitan | 29-04-14 | 00:07

@mocroGS | 28-04-14 | 23:56

Je hebt gelijk man Danny is kanonnenvlees hij poetst de schoenen van de hele redactie. Omdat hij niet blank is. En zelf niet kan denken. Hij heeft je hulp nodig. Hij moet gered worden. Klopt helemaal hoor gozer. Je hebt 'ons' door. Nou ik ga nog even wat negers lynchen met mijn Klu Klux klan vrienden en dan lekker naar bed. Morgen weer een zware dag met mensen discrimineren voor de boeg. Zo rollen we hier in Nederland. Maar goed dat je het door hebt hoor, heel knap. Je moet je nick trouwens aanpassen in Don Quichot! Nou ik zet de witte kap weer op en pak de fakkels, iemand moet het toch doen he. welterusten allemaal

flat out | 29-04-14 | 00:07

Waarom krijg ik eerst een reclame van een of andere hoerencatering????
Oktoberfest | 29-04-14 | 00:05
_

Sallahdine verdient geld met reclame en zonder subsidie i.t.t. Powned.

mocroGS | 29-04-14 | 00:07

Neukon?

Plukkiehaar | 29-04-14 | 00:05

Waarom krijg ik eerst een reclame van een of andere hoerencatering????

Oktoberfest | 29-04-14 | 00:05

Jammer dat Danny weg loopt. Sal gebruikt opzettelijk Danny zijn interview stijl tegen hem. Grappig om te zien dat Danny aan de andere kant van de mic, net zo laf weg loopt als de kansloze figuren die hij vaak interviewt. Schaam!!!

geenstijlo | 29-04-14 | 00:04

Salaheddine is wat fel, maar ik vond het niet heel anders dan wat PowNews soms deed. Vooral dat niet laten uitpraten. Je douwt een microfoon onder iemands neus maar trekt die weer terug nog voor iemand wat zegt, ja lekker dan. Voer dan een monoloog zonder die persoon, dat getuigt nog van wat respect. Verder schandalig natuurlijk dat die Danny af en toe zo als een pop door elkaar wordt gegooid, moest er wel van denken aan die aflevering van Southpark: www.youtube.com/watch?v=AQnEBSwdAXw

LangeMocro | 29-04-14 | 00:02

Niet met humor kunnen omgaan etc etc

viridis | 28-04-14 | 23:57

-weggejorist-

viridis | 28-04-14 | 23:57

Dieja Ray | 28-04-14 | 23:48

_

Ik heb niks tegen Danny. Hij kreeg hier een koekje van eigen deeg, daar kan ik wel om lachen.
Eigenlijk ben ik meer geintresseerd in datgene wat Sallahdine opmerkt namelijk waarom Danny als enige allochtone reporter de gevaarlijkste items verslaat. Daar kan je niet omheen. Hij is degene die klappen ontvangen en Rutger, Tom e.a. zitten veilig 2de kamerleden te interviewen.

mocroGS | 28-04-14 | 23:56

sorry
Dieja Ray | 28-04-14 | 23:31

Hij (M) kan gewoon geen antwoord geven op je vraag zonder in het kk-stotteren te komen.

Waarschijnlijk iets met niet voorhandene zelfreflectie en een alles overvleugelende afweerimpuls.

Clusterfuck-up | 28-04-14 | 23:56

-weggejorist-

DeRuyter112 | 28-04-14 | 23:55

Kan iemand die Rifaap een rotschop geven naar de woestijn a.u.b. ? Mijn heilige god............. wat voor een mongolen lopen er hier in dit land rond, gewoon eng.

enkelereisretour | 28-04-14 | 23:53

Dieja Ray | 28-04-14 | 23:48 zoiets?

Danny is te laf om te antwoorden, vandaar dat Sallahdine uiteindelijk provoceert.
Als Danny enigszins lef had, ging hij op de vragen in. Echter zie je hem laf weglopen.
mocroGS | 28-04-14 | 23:29

ikdenkwat | 28-04-14 | 23:53

Wat een TOP interviewer! "Ik vraag iets, maar als je wat terug zegt trek ik de mic onder je neus vandaan".
.
Ja, kwaliteit dit... *zucht*

Jodelahiti | 28-04-14 | 23:53

Het is om te janken! Doet het nou niemand pijn dat dit land zo kapot is???
.
Ik kan wel janken!

Glas Koning | 28-04-14 | 23:49

@ mocroGS | 28-04-14 | 23:39

Kijk, nu komen we ergens. Vooruit, ik waardeer het in ieder geval dat je op een normale manier iemand van repliek dient.
En dan laten we dat voorbeeld van die overvallers even voor wat het is.
Dan even terug naar bovenstaand filmpje. Je vindt dat danny zich laf gedraagt en een mietje is omdat hij uiteindelijk wegloopt. Wat had hij, rekening houdend met jouw referentiekader, dan WEL moeten doen? Wat was volgens jou juist geweest? En stel, hij had jouw advies opgevolgd, wat had dat dan van hem gemaakt? Wat was hij dan voor jou geweest? Was danny dan geen "mietje" meer?

Dieja Ray | 28-04-14 | 23:48

De door links gesubsidiëerde vetrand rond deze brulberber stoort mij nog het meest.

Shaitan | 28-04-14 | 23:48

Een moslul.

van_de_pot_gerukt | 28-04-14 | 23:48

108 punten

viridis | 28-04-14 | 23:48

Een marokkaan die iemand anders dom noemt.

Jan Dribbel | 28-04-14 | 23:45

-weggejorist en opgerot-

blownthefuckout | 28-04-14 | 23:44

MocroGS|28-04-14|23:39
Geef dan antwoord namens jezelf. Wat zou jij willen?

viridis | 28-04-14 | 23:44

Het mocro probleem.

Niet de islamitische gelovigen zijn het probleem. Maar het volk wat uit Marokko komt......

flaskk2.0 | 28-04-14 | 23:40

Typisch gevalletje Kutmarokkaan, die "Salaheddine". Grote smoel waar veel inhoudsloos en onzinnig geblèr uit komt, en vervolgens ook nog jezelf een veer in de reet steken omdat je er standaard van uit gaat dat je iedereen onder de tafel lult terwijl men je gewoon te dom om te poepen vindt.

Le Roi | 28-04-14 | 23:40

mocroGS | 28-04-14 |
Raar he, dat je gebruikt wordt door je werkgever....

ITEACHYOU | 28-04-14 | 23:40

mocroGS | 28-04-14 | 23:29
Nou ja man, als jij dit okey vindt prima hoor. Laf, mietje, dom enz. Het zijn jou woorden. Ik heb respect voor Danny en mag er graag naar kijken. Maar goed volgens jou wordt hij gebruikt?? Zielig vindt je dat ofzo en daarbij moet hij dan door iemand geïntimeerd worden en uitgelachen. Mwa niet mijn ding, de jouwe wel.

ikdenkwat | 28-04-14 | 23:40

Dieja Ray | 28-04-14 | 23:31

Ik kan niet op jouw vraag een antwoord geven omdat deze doorspekt is van generalisatie.
Die overvallers waar je bijvoorbeeld naar refereert heb ik totaal geen enige respect voor. Ik lig er ook niet wakker van dat ze dood zijn. Dat geldt voor elke crimineel. Echter jij denkt in je bekrompenheid dat in namens een hele bevolkingsgroep kan spreken. Ik geloof daar niet in.

mocroGS | 28-04-14 | 23:39

Wat heeft een Libanees met mocro's te maken? Ik snap het niet. Zwak van Danny, hij had gewoon "ja" moeten zeggen, punt . En nu?

ITEACHYOU | 28-04-14 | 23:38

Jesus wat een driftkikker.

okplanb | 28-04-14 | 23:37

Danny-wannabe.

Flubber de Wups | 28-04-14 | 23:36

bedankt Sallahdine.. ik weet weer waarom ik op jullie spuug

(c)ZWITSUL | 28-04-14 | 23:36

@mocroGS | 28-04-14 | 23:29
Realiseer je even goed dat Danny die slag din helemaal niks verschuldigd is.

tattooboer | 28-04-14 | 23:35

@mocroGS
Dit topic is blijkbaar jouw finest hour, geniet ervan.

Rest In Privacy | 28-04-14 | 23:35

waar zij toch die kudos??? Waarom kunnen we mensen die scherp zijn geen schouderklopjes meer geven?

LeBlanc | 28-04-14 | 23:35

Daan Nieber doet toch het zelfde werk met powlitie echt dit is zo rare actie. Twijfel echt aan sommige zijn bovenkamer. Jammer hoor.

ikdenkwat | 28-04-14 | 23:34

Het belangrijkste probleem is denk ik onzekerheid. Dus angst. Angst en agressie liggen dicht bij elkaar en zijn makkelijker dan problemen oplossen op een redelijke manier

viridis | 28-04-14 | 23:34

@mocroGS | 28-04-14 | 23:29
Volgens mij zit je nu Joris te provoceren.
En geloof me, dat win je niet!

necrosis | 28-04-14 | 23:33

@mocroGS | 28-04-14 | 23:25
Makkelijk geld en macht en dat mag het leed en het leven van ons kosten, geen respect niks. Dure Italiaan lijkende rommel uit China willen marocs, Tony Montana worden en chaos veroorzaken. Vrouwen bezwangeren zonder de verantwoordelijkheid achteraf. Uitkering trekken ernaast en nu heb ik het over de sukkeltjes die nooit naar school willen, die de blanken als leeg ziet, als pikvee. Maar niks daarvan zal ongestraft blijven, zo werkt dat.

tattooboer | 28-04-14 | 23:33

@ mocroGS | 28-04-14 | 23:25

Ik heb je daarnet nou precies DIE vraag gesteld. Geef jij me nu eens het antwoord. Ik hoor het namelijk graag eens uit jouw mond, en niet uit die van Tattooboer (sorry tattooboer, maar ik hoor t graag ff van meneer mocro).

Vertel ons nu eens allemaal in normale nette bewoordingen wat er schijnbaar aan de hand is?

Dieja Ray | 28-04-14 | 23:31

diejaray|28-04-14|23:14
Ben jij iemand die in de dierentuin bij de hyena's de kooi ingaat, ze voert en dan zich afvraagt waarom ie gebeten wordt of was het een retorische vraag op 22.40 uur?

viridis | 28-04-14 | 23:29

Als er enige affiniteit met Danny was geweest had de interviewer een dialoog met hem aangegaan. Misschien een bakje koffie gepakt met hem, verzin wat. Je bent steken blind als je niet ziet dat hij Danny gebruikt om te scoren!!
ikdenkwat | 28-04-14 | 23:21
_

Danny is te laf om te antwoorden, vandaar dat Sallahdine uiteindelijk provoceert.
Als Danny enigszins lef had, ging hij op de vragen in. Echter zie je hem laf weglopen.

mocroGS | 28-04-14 | 23:29

Ben ik blij dat ik in een klein dorpje in oost Brabant woon, daar heb je dit soort namelijk niet. En als ze wel komen worden ze fijn het dorp uit getrapt!

Hans Teeuwen | 28-04-14 | 23:27

@TrueRust | 28-04-14 | 23:23
Vergeet dat moment niet waarop hij vraagt 'zal ik ook eens in de camera kijken'?
Nare vent, die Kinnegin.

necrosis | 28-04-14 | 23:27

Dom zou ik zijn als ik niet zou inzien wat jullie, marocs, willen, maar je krijgt het nooit.
tattooboer | 28-04-14 | 23:21
_

Wat willen wij dan, meneer de intellectueel.

mocroGS | 28-04-14 | 23:25

De tweedeling in de samenleving mooi in beeld gebracht. Hij spreekt in termen van "zij". Dankjewel politiek voor een prachtig land vol van haat en spanning. Blijf vooral wegkijken. Nu heeft deze mijnheer nog een microfoon.

Afgeschminkte Bassie | 28-04-14 | 23:24

Ook Rutger: "zie je die plomp daar-kinnegin"

TrueRust | 28-04-14 | 23:23

mocroGS | 28-04-14 | 23:16
U hebt nogal een beperkt denkvermogen. De reden dat Danny alle risicovolle reportages doet is omdat Rutger een schijtluis eerste klas is. Dat heeft absoluut niets te maken met het geboorteland van Danny...

Grote Joop | 28-04-14 | 23:23

de Hever | 28-04-14 | 23:20
landing is lading

de Hever | 28-04-14 | 23:22

@mocroGS | 28-04-14 | 23:16
Jij wordt momenteel anders ook behoorlijk verbaal uitgedaagd......

necrosis | 28-04-14 | 23:22

@mocroGS | 28-04-14 | 23:16
Omdat mensen denken dat hij klein en ongevaarlijk is, de blanken waren groter en hebben strakke kaken en sterke schouders, maar denk maar niet dat Powned in deze ook maar iets voorstelt. Wat echt iets voorstelt is het volk, dat er langzaam maar zeker zat van is. En , nee, ik ben niet dom, ik ben geleerd en inzichtig, verwerp religies en behandel vrouwen zoals men dat moet doen. Dom zou ik zijn als ik niet zou inzien wat jullie, marocs, willen, maar je krijgt het nooit.

tattooboer | 28-04-14 | 23:21

mocroGS | 28-04-14 | 23:16
Als er enige affiniteit met Danny was geweest had de interviewer een dialoog met hem aangegaan. Misschien een bakje koffie gepakt met hem, verzin wat. Je bent steken blind als je niet ziet dat hij Danny gebruikt om te scoren!!

ikdenkwat | 28-04-14 | 23:21

De schizofreen schreeuwende moker met kolonisatiewanen zal samen met het aardgas verdwijnen, nog even geduld.

Shaitan | 28-04-14 | 23:20

Dit is dus een voorbeeld van de explosieve landing van de cultuur die hier binnen is gelaten.

de Hever | 28-04-14 | 23:20

Shalalala zit morgen bij P&W, mark my words.

Grote Joop | 28-04-14 | 23:19

Vooral ook veel uitroeptekens gebruiken om je argument kracht bij te zetten. Werkt goed ook. Anderen voor dom uitmaken werkt ook altijd goed in een gesprek.

mental K | 28-04-14 | 23:19

Het is toch best bizar wat dat met je kan doen als je alleen maar mensen om je heen hebt die het met je eens zijn of zwijgen als je iets zegt dat je denkt dat waar is.
Het tast blijkbaar het kritisch denkvermogen aan en voornamelijk zelfreflectie.
.
Danny is geen 'huisneger' of 'vuile klussen opknapper'.
Hij is een journalist met lef, dat zeker. Hij weet daardoor dingen gedaan te krijgen die anderen die minder lef hebben niet lukt. Dat is een kwaliteit waar hij terecht trots op is.
.
Daarom ook dat hij in dienst is voor een heel aardig loon bij PowNews. profiteren beide partijen van. En ik ga er 100% van uit dat hij zelf in breng heeft in de items die hij maakt. Dat is nu eenmaal sterk zo in die wereld. Een deel moet je doen vanwege actualiteit, een deel bepaal je zelf.
.
Daarnaast wil ik de interviewer toch sterk aanraden de persoon die je spreekt te laten uitpraten en in te gaan op datgene wat die persoon zegt. Ook als het niet jou gezochte antwoord is. En vooringenomenheid zoals dat uitgedragen word in de bewoordingen horen absoluut niet thuis in de journalistiek. Maar ook daar is de zelfreflectie een belangrijk onderdeel van het gedane werk.

Helder Groentje | 28-04-14 | 23:19

@Worstjes | 28-04-14 | 23:13

We "gebruiken" hem. Wel in slachtofferschap blijven denken, hè...

Parel van het Zuiden | 28-04-14 | 23:17

tattooboer | 28-04-14 | 23:12

_

Wat ben jij dom! Er is een verschil tussen een reporter die per toeval een agressieveling tegenkomt en steeds maar weer dezelfde reporter op pad sturen naar de meest risicovolle items.
Waarom denk je dat Danny het vaakst fysiek is aangevallen!!!!

mocroGS | 28-04-14 | 23:16

mocroGS | 28-04-14 | 23:06 ah. je bent zelf een racist. Duidelijk. ciao.

mental K | 28-04-14 | 23:14

mocroGS | 28-04-14 | 23:00

Jij weet helemaal niet wat ik stem. In ieder geval niet op gekke geertje.

Komop, ik wil gewoon graag een normale verbale discussie. Zonder scheldwoorden / bedreigingen. Je geeft aan dat je vindt dat ik generaliseer. Ik deel die mening niet met je. Ik constateer slechts dat het aantal incidenten zoals in bovenstaand filmpje de laatste paar jaren exponentieel toeneemt. En ik constateer ook dat ik (hoe zeer ik ook mijn best doe), niet of nauwelijks een tegengeluid hoor uit de marrokaanse gemeenschap.

Echter, op het moment dat 2 marrokaanse overvallers worden doodgeschoten door een juwelier, komen er plotseling vanuit alle uithoeken van het land demonstranten aanzetten om op te komen voor hun overleden kameraden.

Ik probeer bovenstaand fenomeen gewoon echt te begrijpen. Vandaar mijn vraag. Vanwaar die continue intrinsieke vijandigheid?

Dieja Ray | 28-04-14 | 23:14

Mocro GS werkt momenteel als "kanonnenvlees" voor blank GS, pluim.

Worstjes | 28-04-14 | 23:13

Weten we trouwens zeker dat Danny niet gewoon aftaait vanwege de bij veel Marokkanen gebruikelijke onuitstaanbare melange van knoflook, olijfolie, en tien jaar achterstallig gebitsonderhoud?

Parel van het Zuiden | 28-04-14 | 23:13

Het verschil tussen origineel en namaak smaakt vies.

Zyprexa20mg | 28-04-14 | 23:13

@ MocroGS: Wat jij "gebruikt" noemt, noemen wij in beschaafd nederlands gewoon "werken in loondienst", maar daar hebben jij en je rootsgenoten natuurlijk geen ervaring mee.

Geslepen Pen | 28-04-14 | 23:12

gelukkig is saleheddine geen slaaf van het geld met z'n commerciële door allah (t.e.a.b.) goedgekeurde (!) kwakzalverij items -tegen het boze oog-voor zn filmpjes www.youtube.com/watch?v=LXKqR5nU1Zo *proest*

flat out | 28-04-14 | 23:11

@Bugsy Malone | 28-04-14 | 23:08
Het is wel typisch gedrag ja.

Kaas de Vies | 28-04-14 | 23:10

mocroGS | 28-04-14 | 22:46
Nee, hij schreeuwt het in zijn gezicht en bedreigt hem, deze woestijnrat laat hier in een paar minuten zien wat er mis is met jouw soort volk, minderwaardige schreeuwlelijkerds.

Bugsy Malone | 28-04-14 | 23:08

Die Saladin krijgt ook een kaartje voor de boot enkele reis, zal niet lang meer duren.

Mazzeltov | 28-04-14 | 23:08

@mocroGS | 28-04-14 | 23:06
Wat lul je toch slap, ik kan het weten, ik ben er nogal goed in.

Kaas de Vies | 28-04-14 | 23:08

diejaray|28-04-14|22:40
Niets dus haha.

viridis | 28-04-14 | 23:07

mocroGS | 28-04-14 | 22:58
Danny heeft vrije interpretatie van interviews afnemen. Zijn baan tegenover diplomaten is zeker niet ongevaarlijk blijkt, maar is juist het item waar hij zich in vastbijt. Wat is het probleem van het aan de kaak stellen daarvan? Waarom maakt de meneer in kwestie er nu juist zo punt van? Er zijn zat mensen die het baantje van Danny zien zitten. Daarbij zijn er veel baantjes te verzinnen die veel gevaarlijker zijn. Wel eens een een ketel aan de binnenkant gestraald in de botlek?

ikdenkwat | 28-04-14 | 23:07

Salaheddine en mocroGS weten in ieder geval de diverse niet-Marokkanen scherp te benoemen. Zou je als autochtone Nederlander eens moeten doen. Er ligt subiet een kwartet aan racisme en discriminatiekaarten op tafel. Wat ik u brom....

Parel van het Zuiden | 28-04-14 | 23:06

@ mocroGS | 28-04-14 | 22:58 wat een gelul. Gevaarlijke zaken? Herinner je je die aggressieve skinhead niet meer, die Rutger wel ff in de sloot zou gooien, en hem ff van die betonnen trap zou gooien?? En zo nog een paar voorbeelden. Je discriminatie-kaart is zo 2010. Schijt op discriminatie roepers.
mental K | 28-04-14 | 23:04
_

Haha, je bedoelt die hoogleraar waarvan Rutger in zijn broek scheet omdat hij niet wist dat een blank agressief kan zijn. Met jouw reactie heb je inderdaad mijn punt bewezen.

mocroGS | 28-04-14 | 23:06

@Bassman-T | 28-04-14 | 23:05
Nee hoor, maar we zullen er wel weer voor moeten vechten, geschiedenis herhaalt zich altijd.

tattooboer | 28-04-14 | 23:06

Onze hele cultuur gaat stuk.

Bassman-T | 28-04-14 | 23:05

@ mocroGS | 28-04-14 | 22:58 wat een gelul. Gevaarlijke zaken? Herinner je je die aggressieve skinhead niet meer, die Rutger wel ff in de sloot zou gooien, en hem ff van die betonnen trap zou gooien?? En zo nog een paar voorbeelden. Je discriminatie-kaart is zo 2010. Schijt op discriminatie roepers.

mental K | 28-04-14 | 23:04

Corecte reactie van Danny.. goed gedaan. Hij laat zich niet provoceren.. Laat die youtube hobby kneuzen maar lekker aankutten met hun itempjes.
.
Mooi ook hoe hij aan het einde blij is met de props van de kansenparels op straat, hij voelt zich helemaal het mannetje. Alsof die lui geinteresseerd zijn om zijn te items bekijken op hun gejatte laptops..

LeBlanc | 28-04-14 | 23:04

In je bek schreeuwen en agressief bewegen en iemand vastpakken die je interviewt en dan raar opkijken als iemand weg wil.. ja doei.

mental K | 28-04-14 | 23:02

Ik zie in het filmpje een (mocronesische) eigenpijper die vooral zichzelf wil horen en helemaal geen antwoord wil op zijn vraag maar, op bizar slechte wijze, zijn gelijk wil hebben/halen.

Die gaat nog ver komen in de politiek.

david keel | 28-04-14 | 23:02

Zo irritant zijn de Powned verslaggevers nog niet eens..

Plakanus | 28-04-14 | 23:01

"Waarom gebruiken ze daar dan geen blanke voor"


Salaheddine zegt impliciet dat hij geen (en Danny) dus geen blanken zijn. Zeer aparte opmerking.

omanders | 28-04-14 | 23:01

Irritante pisvlek die Salaheddine!
Duidelijk voorbeeld van een intolerante marokkaan waarbij je het minder, minder, ninder gevoel krijgt.

stormtijd | 28-04-14 | 23:01

basweetutwel | 28-04-14 | 22:55
Wij denken dat ze agressief zijn , maar dit is gewoon de manier waarop ze communiceren .

Eurotokkie | 28-04-14 | 23:01

Dieja Ray | 28-04-14 | 22:40

Dat is geen vraag. Je komt met een en al generalisatie. Geen zin om daar op te antwoorden. Ga lekker PVV stemmen, ofzo.

mocroGS | 28-04-14 | 23:00

Er kijken overigens klaarblijkelijk wel een hoop Marokkanen naar PowNed

ZonderNaam | 28-04-14 | 23:00

@mocroGS | 28-04-14 | 22:33

Geef nou gewoon toe
X 10
...

Parel van het Zuiden | 28-04-14 | 23:00

Je bent dit en je bent dat. slaat nergens op. schreeuwlelijk. Wel jammer dat die Dannie wegloopt. Dit vraagt om reactie. kom op pownews

krasse karel | 28-04-14 | 23:00

Ben benieuwd, nou Salehedien toch in Rotterdam is, hoe dat gedrocht Aboutaleb zou interviewen...

basweetutwel | 28-04-14 | 22:59

Lekkere wij tegen zij sfeer zet die Sallejihad neer. Als je het omdraait en tegen hem doet dan slaat ie er binnen 30 seconden op los. "Je laat je gebruiken", alsof mensen niet zelfstandig kunnen denken, waarheid in pacht: ik zeg: baantje bij de PvdA met behoud van uitkering. Dan de banencaroussel en uiteindelijk met je vingers in de snoeppot 2 dagen nieuws, volgende baantje. Dat is ons institutioneel racisme namelijk: allochtonen met geld besmijten. Next

flat out | 28-04-14 | 22:58

Misschien heb je het gemist, hij kan geen antwoord geven. Noem een reden waarom je zou blijven staan? En wat vindt je van de vraag?
ikdenkwat | 28-04-14 | 22:54

_

Danny ontwijkt de vraag. Een hele legitieme vraag. Waarom wordt Danny altijd op pad gestuurd om de meest gevaarlijke items te verslaan. Die jongen is al enkele keren een blauw oog geslagen.
Hij is de enige allochtoon bij Powned. Dat Sallahdine hem hierop wijst is geheel terecht.
Hij wordt GEBRUIKT.

mocroGS | 28-04-14 | 22:58

@basweetutwel | 28-04-14 | 22:55
Als je niet slim bent moet je sterk zijn en als je niet sterk bent ga je schreeuwen vloeken en tieren, agressief zijn.

carramba | 28-04-14 | 22:57

Salaheddine denkt als ik nu ga schreeuwen misschien maakt dit indruk .

Eurotokkie | 28-04-14 | 22:57

@mocroGS | 28-04-14 | 22:50
Jij moet één ding begrijpen, het moment dat er op bijna live TV een blanke interviewer zou worden aangevallen heb je de volgende dag gewoon doden en zwaargewonden in de straten van de steden, de gekte zal waarschijnlijk bij de blanken, voornamelijk de Tokkies, niet in te binden zijn. Vandaar dat het een briljante strategische zet is van Powned om Danny het te laten doen. Ik snap heel goed dat jou kleine hersentjes deze wijsheid nooit zullen bedenken, bevatten of beredeneren op een realistische stijl, maar dat boeit me eigenlijk ook helemaal niks, want minder!

tattooboer | 28-04-14 | 22:57

@mocroGS | 28-04-14 |

Geef nu eerst eens antwoord op mijn vraag aub. Ik ben oprecht geinteresseerd.

Dieja Ray | 28-04-14 | 22:56

Danny zit daar omdat de po zoveel procent allochtonen in dienst moet hebben.
Verder dezelfde truc die pownews ook gebruikt, mensen niet uit laten praten etc.

Aart Z. | 28-04-14 | 22:56

basweetutwel | 28-04-14 | 22:55
Omdat ze hele kleine pikkies hebben en veel moeten compenseren.
Zie verder ook hun auto's, hun dikke lelijke wijven en je weet genoeg.

Dick Luyenlomp | 28-04-14 | 22:56

@mocroGS | 28-04-14 | 22:42
Volgens diezelfde logica zijn de meeste marokkanen nepnederlander en zijn het niet waard om zichzelf nederlander te noemen dus kunnen we ze beter maar hun paspoort afnemen, dan zijn ze tenminste niet in hun eer getroffen, want stel je voor zeg dat je ooit eens "een van ons" zou worden, een Nederlander. Vreselijk !

Von_Rompuy | 28-04-14 | 22:56

GEEF GEWOON TOE, KOOP DAN.

Waarom denken mensen toch dat ze een discussie aan het winnen zijn als ze zichzelf gewoon tig keer blijven herhalen tot de ander het zat is?

Nesterov | 28-04-14 | 22:56

Dit zou erg lachwekkend kunnen zijn, zo'n salade relnicht die alleen maar stoer kan doen omdat hij de enige is die in de microfoon praat.
Echter, hij is racistisch danwel fascistisch, afhankelijk van je IQ en denk patroon. Iets wat de blanke niet mag, maar al het ander gespuis blijkbaar wel.
De verering door fans van Salade relnicht is het voorbeeld van hoe de mocro's Nederland anno 2014 zien. Het gedrag zelf van Salade relnicht het voorbeeld van de dagelijkse houding deze schoften.
Agressief, onbeleefd, ongemanierd, opdringerig, beledigend, racistisch, fascistisch, neerkijkend, verachtend.
Met duidelijk de oogkleppen op, dat je zo nooit, maar dan ook nooit verder komt in het leven en nooit mee zult komen in al het moois wat het westen te bieden heeft.

datzouzomaarkunnen | 28-04-14 | 22:56

Waarom zijn Marokkanen altijd zo agressief?

basweetutwel | 28-04-14 | 22:55

@mocroGS | 28-04-14 | 22:50
Je lijkt echt op die Salahedinne, die blijft zichzelf ook maar herhalen.....

necrosis | 28-04-14 | 22:54

@ZonderNaam | 28-04-14 | 22:51
Elke avond weer.

Kaas de Vies | 28-04-14 | 22:54

mocroGS | 28-04-14 | 22:50
Misschien heb je het gemist, hij kan geen antwoord geven. Noem een reden waarom je zou blijven staan? En wat vindt je van de vraag?

ikdenkwat | 28-04-14 | 22:54

@pvda-lid | 28-04-14 | 22:44
Ik zie wel dat hij het probeert, maar het lukt hem niet omdat hij niet snel kan reageren met iets spitsvondigs op replieken.

Het drammen is er zeker bij pownews, maar toch 1000x beter dan wat hier is te aanschouwen.

Kaas de Vies | 28-04-14 | 22:53

@mocroGS | 28-04-14 | 22:50
Was Danny er wijzer van geworden als hij 40x ipv 20x'Geef nou toe' gehoord had dan?

ZonderNaam | 28-04-14 | 22:53

@mocroGS | 28-04-14 | 22:33

Grappig. U vindt dus dat Marokkanen interviewen gevaarlijk is. Da's toch een stukje culturele zelfkennis/zelfkritiek wat we niet van u gewend zijn. Ik zie persoonlijke groei. Het kan dus toch.

Parel van het Zuiden | 28-04-14 | 22:53

jeanmondo | 28-04-14 | 22:47
Helemaal gelijk, het is net zo'n racist als die Quincy Gario.

Simon_GS | 28-04-14 | 22:52

mocroGS | 28-04-14 | 22:50

ben jij die gozer met dat Nazi kapsel?
staat je mooi.

Worstjes | 28-04-14 | 22:52

@mocroGS | 28-04-14 | 22:28
En jij bent het kippescheetje van GS. Nou tevreden?

tattooboer | 28-04-14 | 22:51

@mocroGS | 28-04-14 | 22:46
Volgens mij een strategische overweging, ze sturen Danny op pad om te voorkomen dat de racismekaart getrokken wordt.

carramba | 28-04-14 | 22:51

@Kaas de Vies | 28-04-14 | 22:49
Laat jij je ook zo uitbuiten door de Witte Man dan?

ZonderNaam | 28-04-14 | 22:51

-weggejorist-

mocroGS | 28-04-14 | 22:50

Zenuwachtig doorschreeuwend angstkameeltje zonder punt of inhoud. Die werkt straks bij de VARA.

Shaitan | 28-04-14 | 22:50

En dan ben ik een institutioneel racist.

"Men gebruikt je omdat blanken het niet willen doen", "je bent dom" niet de vraag onderbouwen, en niet uit laten praten

Hoe dom is die gozert....."kom dan"... en ze zijn ook zo blij, ze vieren dit als een overwinning.

Ik ben benieuwd wanneer ze mij gaan interviewen, dat zal lachen worden.

Kaas de Vies | 28-04-14 | 22:49

Iemand die "de juistheid van de religie" heet zou ik nooit ever en ten nimmer serieus nemen. Wat deze selach doet is racist zijn, anti blanken, de rat maakt het hele volk uit voor uitbuiters en duivels. Op een dag gaat ook hij er uit geknikkerd worden.

tattooboer | 28-04-14 | 22:49

amateur macho in de luier...

duitse herder | 28-04-14 | 22:49

Wat is het volgende interview, bij een kassa in de supermarkt een turkse werknemer dat hij gehoereerd wordt door de Albert Hein? Waarom gaat de directeur niet achter de kassa? Wat is zijn vraag nou?? Racistischer dan dit heb ik zelden gezien, puur aangevallen op zijn afkomst en boks met je maatje. Man man man waar glijden we in af.

ikdenkwat | 28-04-14 | 22:48

Dit is geen koekje van eigen deeg. Dit is keiharde intimidatie. Die salahedien meent 100% wat hij zegt. In zijn holle kop vindt hij nu eenmaal dat iedere buitenlander die teveel meedoet of niet in de pas loopt qua straatcultuur of nederlanderhaat een verrader is.
Deze gast laat maar al te vaak zijn ware aard zien als je zijn filmpjes een beetje kent.

jeanmondo | 28-04-14 | 22:47

Dit is geen koekje van eigen deeg. Dit is keiharde intimidatie. Die salahedien meent 100% wat hij zegt. In zijn holle kop vindt hij nu eenmaal dat iedere buitenlander die teveel meedoet of niet in de pas loopt qua straatcultuur of nederlanderhaat een verrader is.
Deze gast laat maar al te vaak zijn ware aard zien als je zijn filmpjes een beetje kent.

jeanmondo | 28-04-14 | 22:47

Danny heeft nu eenmaal meer succes met zijn items dan Salaheddineen en dit steekt een beetje.

Eurotokkie | 28-04-14 | 22:47

wie is die knul met dat Nazi kapsel die Salaheddinne achteraf vuistje geeft?

Worstjes | 28-04-14 | 22:46

Salaheddine heeft gewoon een sterk punt. Die Libanees sturen ze altijd op pad voor de gevaarlijke klusjes, terwijl de Nederlandse reporters deze nimmer doen. Danny wordt gewoon gebruikt en Salaheddine zegt het recht voor zijn raap.

mocroGS | 28-04-14 | 22:46

Libanon vs Marokko. Ongeveer hetzelfde als Parijs vs Schubbekutterveen.

The_Master_Bear | 28-04-14 | 22:46

Allebei goed gedaan.
Gekke interviewerT bestrijdt iets waar hij het blijkbaar niet mee eens is (Powned) met hun eigen middelen (irritant, opdringerig en uit z'n verband getrokken conclusies waar een kern van waarheid in zit) en Danny blijft rustig, probeert hem zichtbaar correct te woord te staan en geeft terecht op nadat blijkt dat de gekke interviewerT niet geïnteresseerd is in een antwoord.

zeauzitdat | 28-04-14 | 22:45

@mocroGS | 28-04-14 | 22:42
Ah, dus Abdul Jabbar van der Ven is het ook niet meer waard zichzelf Nederlander te noemen?

ZonderNaam | 28-04-14 | 22:45

Die gast eet te veel merkez, met zijn plof kop!

SCraphy | 28-04-14 | 22:45

Die Salahdinne (niet zomaar een nick van een kansenparel maar de naam van een jihad-massamoordenaar) is natuurlijk een misbaksel. Maar het was een goede gelegenheid geweest hem eens van repliek te dienen. Weglopen is dan geen optie, daar kom je bij de roze plopkap ook niet mee weg. Een goed leermoment Danny, volgende keer beter je best doen!

PrinsesStoepje | 28-04-14 | 22:44

Salaheddine, racistische kloodtzak. Voor dit soort klapmongolen met een slachteroffer complex moet je uitkijken. Éénzelfde soort mafketel die op haat-jihad zou gaan en terug zou komen om wat "westerlingen" de dood in te jagen, met westerlingen bedoel ik natuurlijk iedere niet Noord-Afrikaan/Arabier/Moslim.

Wel bevestigend om te zijn dat Salaheddine zijn manier van een discussie voeren vooral schreeuwen is, zoals gewoonlijk bij de cultuur van die achterlijken.

HaatAth3ist | 28-04-14 | 22:44

Ik weet het niet hoor, maar het is toch ook gewoon zo. Waar Rutger naar Brabant/Friesland wordt gestuurd voor een of andere kulonderwerp, moet Danny zich steeds uit hachelijke situaties zien te redden(arrestatie, bloedneus, Powlitie en meer).Tja...

Ben wel van mening dat Salaheddine zijn punt wat minder ADHD-achtig had mogen overbrengen.

Opdehoek | 28-04-14 | 22:44

-weggejorist en opgerot-

pvda-lid | 28-04-14 | 22:44

koekie van eigen deeg?

Satria | 28-04-14 | 22:43

@mocroGS | 28-04-14 | 22:39
Ik ben net een half uur thuis van mijn werk, en nee, GeenStijl MagNie op mijn werk!

necrosis | 28-04-14 | 22:43

Hij schreeuwt alleen maar dat Danny moet toegeven. Echt journalistiek.... o_O

ca12nag3 | 28-04-14 | 22:42

Von_Rompuy | 28-04-14 | 22:39
_

neplibanees inderdaad ja. Iemand die zichzelf Danny Ghosen noemt en zijn afkomst verloochent is het niet waard om zichzelf libanees te noemen.

mocroGS | 28-04-14 | 22:42

Wat een joker die Salaheddine.

carramba | 28-04-14 | 22:41

marokkanen beginnen altijd te flippen zodra ze een camera zien, niks nieuws. schuim op z'n mond, ruzie zoeken, spugen, (poging tot) intimideren.... altijd hetzelfde met die kutmocro's.
Wat een hysterisch dom wijf is die Sladinne.

--sql error-- | 28-04-14 | 22:41

Arme Danny ontmoet vaak mensen die niet meer dan 1 zin kunnen zeggen. "Blijf van die auto af". (20x). of "Geef toe dan". (20x).

Simon_GS | 28-04-14 | 22:41

Wat een irritante baggermuziek aan het begin van het filmpje.
Nou struikelen reaguurders regelmatig over mijn smaak, maar dat (Marokkaanse?) kattengejammer is absolute Ruk!

necrosis | 28-04-14 | 22:41

Die Salaheddine zal wel uit zijn bek stinken.

SCraphy | 28-04-14 | 22:41

wat moet die royal sadness reclame er voor dan.

Blaszix | 28-04-14 | 22:40

@mocroGS | 28-04-14 | 22:39

En wat doe jij dan hier?

Sniper79 | 28-04-14 | 22:40

Wat een debattechniek heeft die bolle.
Hij zou de politiek in moeten gaan

ZonderNaam | 28-04-14 | 22:40

Die Mokro is echt goed... in mensen wegjagen!

down | 28-04-14 | 22:40

Beste Mocro GS. Ik ga hier niet stoer lopen doen tegen je vanachter mijn pc-tje. Dat is idd erg laf. Maar ik heb wel een vraag voor je waar je wellicht even op kan antwoorden: waar komt die continue intrinsieke verontwaardiging / agressie bij jullie type mensen toch vandaan?

Wat verwachten / vragen / eisen jullie eigenlijk van de NL. samenleving? En kun je aangeven hoe, stel dat er aan al jullie eisen voldaan wordt, jullie je vervolgens zullen gaan gedragen en wat jullie aan de samenleving gaan bijdragen / terugdoen als tegenprestatie?

Dieja Ray | 28-04-14 | 22:40

neplibanees en huisneger. Klaarblijkelijk zijn zowel libanezen en negers minderwaardig in je ogen. Laat wel weer zien met wat voor haat en minachting jij bent opgegroeid. Zal wel iets te maken hebben met die donald duck die in een keer foutloos geschreven is.

Von_Rompuy | 28-04-14 | 22:39

Heet jij soms Salaheddine?
Of heb jij een papegaai thuis?
necrosis | 28-04-14 | 22:37

_

Heb jij een leven buiten GS om? Vraag ik me echt af.
Ga eens iets anders doen dan heel de dag f5'en. Neem een vriendin of vriend.

mocroGS | 28-04-14 | 22:39

Wat een ongelooflijke racist.
De PvdA zal wel in alle tonen zwijgen hierover, druk als ze zijn met klagen over minder, minder, minder.

happen naar de baas | 28-04-14 | 22:39

Ja, de matties van Salaheiden hadden gebeld...Sjnel komen dan...hij is ien koopgoot....echt waar...ik swier jou...hij is hier....kom nou maar.

En hop, daar ging Salaheiden in zijn spiksplinternieuwe goudkleurige Mercedes 200D.

Begin koopgoot uit het idiotmobile gesprongen, half verstrikt in de gepunikte gordijntjes rende hij niet geremd door enig fatsoen op Danny af. Keihard drammen en dan lachen om de eigen domheid. Zo dat had hij voor zijn matties even geregeld.

Morgen maar eens werk zoeken...echt werk dan.

*Zo moet het ongeveer zijn gegaan*

Sniper79 | 28-04-14 | 22:39

Apart dat de Salafi... Salaheddinemeneer Danny's identiteit als puur Libanees neerzet... Je zou zeggen dat dat niet uit zou maken.

Sabbey | 28-04-14 | 22:38

Ja als die steeds die microfoon wegtrekt kan hij natuurlijk niet antwoorden , wie is hier nu dom.

Eurotokkie | 28-04-14 | 22:38

@mocroGS | 28-04-14 | 22:33
Heet jij soms Salaheddine?
Of heb jij een papegaai thuis?

necrosis | 28-04-14 | 22:37

Wel, ik vind dat meneer de zelfstandige interviewer ook maar eens voor pownews ingehuurd moet worden. Gaat mooie televee worden :D

Graftakkehuis | 28-04-14 | 22:37

Wat een loser die shalalalala.

DeSteef | 28-04-14 | 22:37

Salade dr in zet zichzelf wel voor lul met dat geschreeuw en geblaf, wat een sjap. Al was dat nog duidelijker geworden als Danny gewoon had blijven staan.

aappp | 28-04-14 | 22:36

gelukkig is het marokje niet irritant.

meso1 | 28-04-14 | 22:36

Een interview is wat vragen en op antwoord wachten. Wat is dit? Zeggen dat je dom bent en vrouwmens op achtergrond roept mietje! Waarom zou je blijven staan? Danny komt duidelijk als de verstandigste over, maar goed om dat te zien zal de bruller wel te dom voor zijn...

ikdenkwat | 28-04-14 | 22:36

Sorry, na de eerste geluiden direct afgehaakt. Dat trek ik niet...

emtebee | 28-04-14 | 22:35

'Als ik niet mag uitpraten, dan zijn wij snel klaar.'

Iets wat Pownews altijd laat doen hé, dat uitpraten.
Pas als ze weten dat ze zeggen wat zij willen horen laten ze uitpraten en anders blijven ze net zo lang doorlullen totdat zei hun stomme mensen momentje weer hebben.

MDesiqn | 28-04-14 | 22:35

Multi-Kul.

Klier van Bartholin | 28-04-14 | 22:34

Ach over drie dagen zit hij achter het net in de vrachtwagen...

Sniper79 | 28-04-14 | 22:33

Onsportief om zoveel te roepen maar Danny geen momentje mag praten. Poep Marokkaan die Salaheddinne moet hem nageven dat hij wel goed kan zuigen hij zou zo het park in kunnen.

Veel Vaak | 28-04-14 | 22:33

booslim laat precies zien wat voor islamofascisme we kunnen verwachten met hen aan het roer: geen enkel respect voor vrijheid van meningsuiting, en bullebaktaktieken om anderen monddood te maken. Hij interviewt niet, en zeker niet middels een koekje-van-eigen-deeg stijl. De man intimideert en maakt Danny zijn werk onmogelijk. Geen intellect slechts schreeuwen. Je wordt er spontaan 'islamofoob' van.

arbanafal | 28-04-14 | 22:33

Hij wordt gebruikt, maar is te dom omdat te begrijpen.
Altijd sturen ze Danny om de gevaarlijke( lees domme) klusjes te doen. Hij heeft er zelfs blauwe plekken voor over. Rutger en Weesie lachen zich dood om die domme allochtoon.

mocroGS | 28-04-14 | 22:33

@meester Kwel | 28-04-14 | 22:31
Kunnen ze schrijven dan?

blinde kip | 28-04-14 | 22:32

En ook voor dit soort marekanen:

Minder, minder, minder!

Dick Luyenlomp | 28-04-14 | 22:32

Ook apart, die verkapte dreigement. "Toegeven en er niks aan de hand."

Oh, en anders?

blinde kip | 28-04-14 | 22:32

Duim omhoog van mij voor Danny. Hij heeft meer lef dan ik.

VerenigingVanDieven | 28-04-14 | 22:31

Salladin, de held van de kansloze onderklasse, gezien het commentaar op Youtube.

meester Kwel | 28-04-14 | 22:31

"Ze".
Fijn dat Salaheddine zich hier thuis voelt.

blinde kip | 28-04-14 | 22:31

Ik weet in ieder geval waar ik niet ga eten

tovervork | 28-04-14 | 22:30

Hij wordt gebruikt omdat hij door bepaalde iemanden gezien wordt als broeder en daardoor makkelijker kan benaderen. Als dan blijkt dat hij kritisch is naar zijn broeders wordt ie in elkaar geslagen of bespuugd. Danny dus +1

Bluebook | 28-04-14 | 22:29


Werken voor blanken, schande.

Worstjes | 28-04-14 | 22:29

Door zulke kansloze blaat apen denk ik wel eens:

www.man-man-man.nl/

Dieja Ray | 28-04-14 | 22:29

Haha, Danny nep libanees wordt keihard geowned!!
Het is gewoon waar, Danny is de huisneger van Powned.

mocroGS | 28-04-14 | 22:28

Bloed en bloedirritant zo'n figuren. laten je niet eens uitspreken... Extreem vervelend zo'n mensjes.

maghetminder | 28-04-14 | 22:28

die opblaasmoslim pop, ironisch

paranoya | 28-04-14 | 22:28

Tja typisch een Marokkaan.

Ouwe-RukkerT | 28-04-14 | 22:27

wat een mongool...

watson357 | 28-04-14 | 22:26

Ik vin helemaal mooi.

hunman | 28-04-14 | 22:26

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl