Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Gevonden! Gestolen Porsche Cayenne 8-KFJ-33

cayennegejat534.jpgDingDong. GeenStijl Repo Service hier. We hebben goed nieuws voor de eigenaar van de gestolen grijze Porsche Cayenne diesel, met kenteken 8-KFJ-33. Uw gestolen Gooi Bolide (RDW Info) is terecht. Hoera! Toch een autootje van om en nabij 100.000 euri. En dan nu het minder goede nieuws. Uw schitterende Cayenne rijdt rond in... Noord-Irak. Een kleine 50 uur rijden (route) van Blaricum. Maar dan heeft u ook wat. Geen dank. Graag gedaan. Laat ff weten als-ie weer terug is. GS Repo Service *out*

Reaguursels

Inloggen

Heeft niemand die aflevering van Top Gear gezien waar de heren rondrijden in Noord-Irak (= Irakees Koerdistan)? Het is daar a) veilig, want alle plofkippen en hakbars zitten in het zuiden, b) prachtig mooi: schitterende bossen, bergen, watervallen. Ik wil serieus op niet al te lange termijn op vakantie in Noord-Irak.

www.krg.org/grafik/uploaded/2012/Rawan...

Tapu | 28-04-14 | 23:26

Die zal via via via via in Irak terecht zijn gekomen?

kloopindeslootjijook | 28-04-14 | 15:26

Jan Passant mk2 | 27-04-14 | 19:45
Ironie, daar houd ik wel van. Hoop dat anden dat ook snappen.

Tjemig | 28-04-14 | 13:09

Dit snap ik dus niet.
Men komt hier naar NL als 'vluchteling' want OOOWWWWW wat is Irak toch erg. 'In 2013 zoeken 1.094 Irakezen bescherming in Nederland.' (www.vluchtelingenwerk.nl/website-alge... )
Dan ben je hier. Dan steel je een auto.
Om dan vervolgens ER WEER MEE TERUG TE GAAN NAAR IRAK!?!?!?!
Kijk.
Zo'n gast moeten ze dus gelijk z'n papiertje afpakken.
Als je hier bescherming zoekt (of je ouders) omdat Irak niet veilig is, en je gaat vervolgens terug met een gestolen auto, dan ben je hier niet gekomen omdat Irak zo onveilig is voor je.
Asiel zoeken en liegen = EXIT en vaarwel NL-se nationaliteit.

gaffelbaard | 28-04-14 | 13:05

Ies vakansie. Om ogen uit te steken bij de kamelenschauffeurs...

Jan Gordelroos | 28-04-14 | 09:55

@cees2025: maar waarom neuken ze die schapen eerst dan? Of is dat normaal bij de vijand?

De Anaalprofeet | 28-04-14 | 02:55

Wedden dat ze onderweg te hard hebben gereden?? Ik zeg: kentekenhouder keihard aanpakken! DAT zal ze leren!

Of wacht....

Verder: al dat negatieve gepraat over onze patatjihadi's : dat zijn lieve, goed geïntegreerde jongens die deze gestolen auto's willen ophalen. En ja, op die afstand kan je wel eens in Syrië terecht komen in plaats van Irak.

Daarnaast zullen veel gutmenschen hun schouders ophalen: weer zo'n "aso- pc hoofttractor" minder op de weg.

klimgek | 28-04-14 | 00:08

apk?

westcoast | 27-04-14 | 22:49

Prof. Dr von Fotze | 27-04-14 |
We will not tire, we will not falter and we will not fail.

Amazing_Mark | 27-04-14 | 22:38

@Gayds | 27-04-14 | 18:10

Die Volvo is netjes geëxporteerd.

Harde Kopkaas | 27-04-14 | 22:34

Beste boef kom bij de Islam, wij hebben voor alles een alibi. De Quran is alles en zegt alles!

Quran ontcijferd, volume 1425325 deel 343414:
Profeet Mohammed was eigenlijk een varken vandaar dat het verboden is om varkensvlees te eten. Aardsvijand van het varken was het schaap vandaar veel schaap vlees eten.

cees2025 | 27-04-14 | 22:11

Irak? Niks daarvan. Da's Kanaleneiland.

Loofhutjes | 27-04-14 | 21:53

@Burnitall | 27-04-14 | 21:27

Dat schrijven van jou is anders ook om te huilen.."een vak die jij niet beheerst" man.man.man...

Sidderpaal | 27-04-14 | 21:49

@zundappboer
Dat zeg ik.. Hij staat al niet geëxporteerd... Maar dat is hij wel.. Hij rijdt nl in Irak. Begrijpend lezen is een vak die jij niet beheerst he..

Burnitall | 27-04-14 | 21:27

Vooral doorgaan met het ondersteunen van de pkk in nederland. Krijgen ze behalve geld en wapens ook nog cooole waggies om terug te rijden naar hun zomerkampjes.

hamster2701 | 27-04-14 | 21:18

@Veel Vaak 19:38 uur. Waarom geen dienstplicht? Omdat ik niet wil dat mijn kinderen in een of andere oorlog gesleurd worden door onze geweldige overheid. Straks kunnen ze naar Afghanistan of Mali o.i.d.

Maria.1 | 27-04-14 | 20:38

En dan gewoon het nederlandse nummerbord er op laten zitten. Wel bluf.

postmodernismisdead | 27-04-14 | 20:35

Kapitein Sjaak Mus | 27-04-14 | 18:57
Kaptein, het lijkt erop dat u ook in de machinekamer thuis bent! Maar zelfs dan wens ik het slachtoffer dit niet toe...

Smuts | 27-04-14 | 20:23

@KarlRuprechtKroenen | 27-04-14 | 20:15
Eens. Ik ben nog gevaarlijker dan Fortuin ik zou echt nog sneller koud worden gemaakt dan Pim ben ik bang.
Wil hiermee niet claimen dat ik het niveau of de historische kennis van Fortuin heb.

Veel Vaak | 27-04-14 | 20:23

@Veel Vaak

Dan zijn ons soort van denkers dus een redelijk staatsgevaarlijk soort.
Natuurlijk kunnen wij als bevolkings-meerderheid deze heersende elite klasse snel buitenspel zetten ,maar de benodigde meerderheid is nog simpelweg steeds gehersenspoeld en gelooft in dit soort instituten en blijft braaf volgens hun spelregels meespelen.

KarlRuprechtKroenen | 27-04-14 | 20:15

Niet verzekerd. Irak staat niet op de groene kaart.

boasatlas | 27-04-14 | 20:15

@paddy | 27-04-14 | 19:06
Kan je uit de droom helpen ik zit tussen het wal en het schip want per saldo mag ik me tot de rijken rekenen dat voelt als bevoorrecht. Echter ben ik ook een socialen jongen die bij alles vragen stelt en ook graag alles voor iedereen mogelijk ziet.
Als je die vragen stelt moet er meer welvaart gedeeld worden of in ieder geval gestuurd worden op minder rijkdom monopolie. Meer kansen voor de harde werkers en ondernemers en minder multi fucking nationals die de gehele economie naar zich toe trekken en afromen als core business beschouwen. Je zou me haast links noemen maar dat ben ik dus echt niet.

Veel Vaak | 27-04-14 | 20:05

Zoals je je iPhone of iPad bij vermissing op afstand een geluid kunt laten afspelen zou je je auto op afstand tot ontploffing moeten kunnen brengen. Vies kudtvolk.

Breinstein revisited | 27-04-14 | 20:02

trouwens... vanaf Blaricum naar Ninawa lopend afhalen gaat trouwens ook: 844 uur

fb070 | 27-04-14 | 19:49

Geen mens is illegaal, zeker niet de dief van uw auto. Jammer, dat de beschaafde menschen achter hun diepe kloof, altijd genoeg geld uit de staatsruif krijgen om zich goed te verzekeren.
Ik wens ze een streng thuisbezoek van hun beschermelingen toe.

Jan Passant mk2 | 27-04-14 | 19:45

@KarlRuprechtKroenen | 27-04-14 | 18:49
Ook deze analyse deel ik wel. Gewoonweg een resultaat van de macht van vroeger de elite, de corrumperende macht, de kerk niet te vergeten. De kerk werkt niet meer die hebben haar macht verloren maar de macht van het geld, de elite die is alleen maar sterker geworden.
Daar iets tegen beginnen is een strijd die zwaar is maar ik geloof wel in het gezonde verstand van de meeste burgers.
Aangezien het deel wat profiteren kan van dit macht spelletje nog altijd de minderheid betreft is de rest altijd nog te mobiliseren, inspireren en kan de macht weer gecontroleerd worden door de massa ipv andersom.

Veel Vaak | 27-04-14 | 19:44

Ende ghy leefdet in dewelken landes?
Kapitein Sjaak Mus | 27-04-14 | 19:08

Niet in Nederland gelukkig. Maar los daarvan is er waarschijnlijk, op een paar kleine stadstaten zoals Singapore na, geen enkel land ter wereld waar je zoveel geld betaald voor een auto, om daarna als automobilist nóg meer uitgemolken te mogen worden... Maar goed, Nederlanders zijn de Gekke Henkie van Europa, en weten (buiten comazuipen in Antwerpen en Spanje) sowieso niet erg veel van hoe de wereld in elkaar steekt. Vandaar dat men jullie zo gek kan maken met torenhoge belastingen, want de NPO brainwasht jullie gewoon om te geloven dat de rest van de wereld ook zo in elkaar steekt...

Inderdaad wel weer eens mooi kassa voor de Nederlandse Staat, want die mogen hoogstwaarschijnlijk nóg eens €18k aan BPM vangen als men een nieuwe en vergelijkbare auto koopt.

Rekenvraagje :
Hoeveel bewaakte landsgrenzen heeft deze dief dus (succesvol) kunnen oversteken, met een gestolen auto + NL kentekens onder z'n kont ??
Piet_Snot | 27-04-14 | 18:49

Inderdaad, waarschijnlijk weer gefundenes Fressen voor de EUSSR om nóg meer camera's en kentekenchips te introduceren!

Xirdalan | 27-04-14 | 19:40

@Maria.1 | 27-04-14 | 18:40
ok maar waarom niet dan ? gaat mijn niet om het gratis arbeiden meer om het verplicht leren je bek te houden en te luisteren. De jeugd zou er zo erg mee geholpen worden. Ik ken maar weinig soldaten die er slecht uit zijn gekomen. Sterker nog ik ken er geen een.

Veel Vaak | 27-04-14 | 19:38

Haal je eerst vredelievend met open armen wat irakese vluchtelingen binnen want zielig enzo.
En als dank roven ze je land leeg.

sinar2 | 27-04-14 | 19:34

Die auto is gewoon gelijk na de diefstal een container in gereden.Nog een paar van dergelijke auto s erbij in,container dicht lassen en verder geen problemen meer.Niemand die ze vind

dehandigesmeerlap | 27-04-14 | 19:26

dat is niet mijn auto, vriend.

shitttt | 27-04-14 | 19:24

KarlRuprechtKroenen | 27-04-14 | 19:09
wij noemen dat kankerstreken, en jullie?

dekogelkwamvanlinks | 27-04-14 | 19:22

-weggejorist-

De Hoer van Babylon | 27-04-14 | 19:18

Handige Harrie | 27-04-14 | 17:38
Ja en islam ies vrede.

Pikkestrijder | 27-04-14 | 19:16

Auto is dus via via verkocht aan iemand in Irak.

Dat zal absoluut via een flink netwerk gegaan zijn van soortgenoten...
Ons kent ons, en iemand van ons die ons kent daar in die streek wil wel een hele dikke bak voor een zacht prijsje.
Daar zorgt iemand van ons in onze streek even voor.
Die levert gewoon een streek in deze streek ten gunste van iemand anders in een andere streek.

KarlRuprechtKroenen | 27-04-14 | 19:09

@Paddy. Zo is dat! Vraag maar na aan de voedselbank klanten en ouderen die uit het verzorgingstehuis zijn gezet etc. *kucht*

Maria.1 | 27-04-14 | 19:08

@ Xirdalan | 27-04-14 | 19:05
Ende ghy leefdet in dewelken landes?

Kapitein Sjaak Mus | 27-04-14 | 19:08

@sergeant peper, veel vaak, etc overdrijven is ook een vak. Nederland is een van de rijkste en gelukkigste landen ter wereld. Als ik jullie zo hoor, waarschijnlijk omdat je van zeuren heel gelukkig kunt worden.

paddy | 27-04-14 | 19:06

Zullen we dat laatste stukje maar niet door Syrië gaan.
Is drie uurtjes verder rijden maar wel veiliger.

Miezerig | 27-04-14 | 19:05

Haha, €18k aan BPM! Jullie Nederlanders zijn echt knet-ter-gek, hahahaha!

Xirdalan | 27-04-14 | 19:05

@ cumshaft | 27-04-14 | 18:11
Gewoon.
Bij de plaatselijke dealer.
En anders bij de importeur.

Kapitein Sjaak Mus | 27-04-14 | 19:02

Piet_Snot | 27-04-14 | 18:49
De EU is zo lek als een mandje zo blijkt wel weer. Misschien verstandig om zolang dit niet is opgelost de Nederlandse grenzen weer volledig te controleren?

JackRyan | 27-04-14 | 19:01

Kan niet.
Iedere moslim zgt dat ie 'een goede moslim' is.
En 'Goede moslims' stelen niet.

Of... Wacht effe.....

Stelen van een ongelovig kaasvretend varken is halal.
Daarom ook zitten er miljoenen moslimse dieven de West-Europese sociale verzekeringskassen leeg te vreten.

En we staan er bij en kijken ernaar.

En als je er ook maar een béétje afkeurende opmerking over maakt ben je een smerige onderbuikracist met een kast vol bruine hemden.

Peter Emile | 27-04-14 | 19:01

In Irak kunnen ze de RDW niet raadplegen. Dus laat je die NL/platen gewoon zitten. Plaats je er valse Irakese platen op loop je sneller tegen de lamp.

Pimmetjes | 27-04-14 | 18:59

@Veel Vaak

En het wrange is, in het begin zou het 40% van de welvaart kosten, als ik mee ga in je voorbeeld, maar op lange termijn zouden we er veel rijker uitkomen. Maar dat is dus kennelijk niet wat de elite wil, ze willen ons na decennia van vrijheid weer indammen en onze identiteit vernietigen zodat ze vrij spel hebben.

Sergeant_Peper | 27-04-14 | 18:57

Het zij verre van mij om slachtoffers de schuld van de misdaad te geven.
Dat wordt al veel te veel gedaan.

Maar toch.
Lees ik dat nou goed?
Een Porsche diesel????

Kapitein Sjaak Mus | 27-04-14 | 18:57

Daar kunnen veel explosieven in.

CoffeePatch | 27-04-14 | 18:57

Irak staat niet op mijn tommie.:-(

Porta | 27-04-14 | 18:53

Ik neem aan dat dat goed nieuws is voor de staatskas?

Andersom dag | 27-04-14 | 18:53

Exporteren = kentekenplaten inleveren.

Bij de RDW staat de KJN wel degelijk als gestolen geregistreerd.

gekkehugo | 27-04-14 | 18:50

Rekenvraagje :
Hoeveel bewaakte landsgrenzen heeft deze dief dus (succesvol) kunnen oversteken, met een gestolen auto + NL kentekens onder z'n kont ??

Piet_Snot | 27-04-14 | 18:49

@Veel Vaak

Zit er misschien iets in de gedachte dat het bewust meehelpen creëren van tegenstellingen,onrust en een lichte vorm van chaos in een land een stiekeme vorm van bewust beleid kan zijn?

Als mede veroorzakende partij van de ongewenste toestand jezelf dan ook als een verlosser opwerpen tegen een flinke vergoeding en voor een vrijbrief voor nog meer macht natuurlijk.

Dat wat u voorstelt is iets wat dus weer afhankelijk is van het bestaande systeem.
Een overheid die de wens van het volk gaat uitvoeren tegen betaling.

Ik kan mijzelf aardig vinden in uw lijst ,maar zie zulks niet gerealiseerd worden door middel van zoiets als een regeringsvorm zoals we dat ten heden dag kennen.

Want dezen worden nadat ze het probleem hebben opgelost gedeeltelijk brodeloos,omdat handhaven minder werk is als in werking zetten.
Daar zullen zij dus geen zin in hebben.
Een status quo zal dus intact blijven wat hun betreft.

Ratenvanger hebben ratten nodig en dokters zieke mensen.

KarlRuprechtKroenen | 27-04-14 | 18:49

miko | 27-04-14 | 18:36

je kunt in Cuba nog steeds met de bus naar Bussum, is me hier al tien jaar niet meer gelukt.

Worstjes | 27-04-14 | 18:45

@Veel Vaak 17:57 uur. Mee eens, behalve de dienstplicht.

Maria.1 | 27-04-14 | 18:40

Hoe hebben jullie hem gevonden?

Worst_kaas_scenario | 27-04-14 | 18:38

Burnitall | 27-04-14 | 18:16
kloppen niet??
Gestolen Ja Geëxporteerd Nee WAM verzekerd Nee Wacht op keuren Nee

zundappboer | 27-04-14 | 18:37

Waar is het originele bericht dat 'ie gestolen was? De repo service zoekt toch niet uit zichzelf...

j0shua | 27-04-14 | 18:37

Ik heb in west Afrika ook Nederlandse gele streekbussen zien rijden, zouden die ook allemaal gestolen zijn?
Het zijn gotver wel handige flikkers die dieven!

miko | 27-04-14 | 18:36

Deze auto is wel degelijk geëxporteerd..
Burnitall | 27-04-14 | 18:16

THE END.

1+1 | 27-04-14 | 18:23

Ook in Irak wonen ordinaire patsers.

7,62x39 | 27-04-14 | 18:19

HA .. RDW gegevens kloppen niet..
Deze auto is wel degelijk geëxporteerd..

Burnitall | 27-04-14 | 18:16

Zie ik daar een Corps Diplomatique sticker.

Tishetnetnie | 27-04-14 | 18:16

Een zegen is het, die EU met die geweldige open grenzen.

Dr. Plofkop | 27-04-14 | 18:15

met afgehakte handen is wel moeilijk sturen straks.

Rijole | 27-04-14 | 18:12

Wat doet Hans Alders trouwens op een verkiezingsposter in noord Irak?!

VanBukkem | 27-04-14 | 18:12

hoe komt de irakese bestuurder straks aan onderdelen?

cumshaft | 27-04-14 | 18:11

lekker corrupt zooitje bij een aantal grenzen waar echt nog paspoort controle is. niet even checken/afvragen wat een dikke auto met nederlands kenteken daar moet.

zundappboer | 27-04-14 | 18:08

De dief heeft er waarschijnlijk een paar duizend voor gehad. Van een 'rijke' irakees. Ja die onderhouden contacten met elkaar hoor. Nu zit er natuurlijk een vers irakees nummerplaat op. Stop maar met zoeken.

de grote Anti | 27-04-14 | 18:07

We're gonna hunt 'em down
Smoke 'em outta their holes
And bring them to justice

Prof. Dr von Fotze | 27-04-14 | 18:04

@Breinstein revisited | 27-04-14 | 17:57
Wij wel eens een Irakees in dienst gehad hebben. En Irakees misschien niet spreken Nederlands zo goed, Irakees wel handig zijn en hard werken. Ik niet weten hoe het nu met Irakees gaat, ik ergens anders werk. Misschien hem dat wel zijn in die Porsche.

VanBukkem | 27-04-14 | 18:03

Simpel, via het Turkse netwerk is zo'n wagen in 3 dagen in Irak.

Lafayette | 27-04-14 | 18:02

Blaricum, koekje van eigen VVD deeg.

Worstjes | 27-04-14 | 18:02

@Veel Vaak | 27-04-14 | 17:57
Inderdaad. Trouwens, Nederlandse huishoudens behoren al tot de armste in Europa. Dat komt door de belastingdruk en door het feit dat een disproportioneel deel van het vermogen en de koopkracht in Nederland rust bij een kleine groep multinationale ondernemingen en bij de overheid.

Voor de gemiddelde Nederlander zou er heel weinig veranderen als deze fictieve welvaart zou verdwijnen, behalve misschien dat de belastingen verlaagd zouden kunnen worden omdat we niet allemaal meer in dienst hoefden te staan van de overheid en van die kleine groep multinationale ondernemingen die volop samenwerken met de overheid.

Nequebard | 27-04-14 | 18:01

@Gary Gunstone | 27-04-14 | 17:52: ehm, omdat alleen de rechtmatige eigenaar daarvan aangifte kan doen en onze Rijksdienst voor het Wegverkeer dan het vakje "Gestolen?" In haar database aanvinkt? Jezus man, is het echt allemaal te ingewikkeld voor je?

Breinstein revisited | 27-04-14 | 18:01

-weggejorist-

DeDikkeDominee | 27-04-14 | 17:58

vast weer een paar asielzoekers die een leuk handeltje hebben opgezet. Minder graag!

sitzkrieg | 27-04-14 | 17:58

Ik denk dat de gemiddelde Nederlander zomaar 40% van zijn en haar welvaart in zouden willen leveren voor:
-Gevangenissen vol met tuig
-Geen asiel opvang
-Niet legalen ook opsluiten in deze gevangenissen
-Grenzen en controle aan deze grenzen
-Afbreken van alle gebouwen die een Islamistisch stempel hebben.
-Hard aanpakken van niet Nederlands sprekende Nederlanders
-Politie, leraren en hulpdiensten weer aanzien geven en een behoorlijk mandaat
-Leger weer uitbreiden en tevens dienstplicht weer laten herleven
Kan zo nog een uur door gaan maar ik geloof oprecht dat we een stukje van ons fictieve welvaart over hebben voor een reset van de normen en waarden zoals we ze ooit hebben gekend.

Veel Vaak | 27-04-14 | 17:57

Oh, Irakezen. Whatever. Iets met knoflooklucht, te dom om te poepen en te lui om te werken. Dat soort.

Breinstein revisited | 27-04-14 | 17:57

Net zoals die wagens van dat verhuur bedrijf. Maar wij moeten iedereen maar binnenhalen, want de wereld is zo gevaarlijk en oneerlijk. Nou, zelfs in één van de meest bekende oorlogsgebieden van het moment is het niet eng genoeg om er weg te blijven, dus misschien moeten we onze blik op vluchtelingen maar eens herzien.

Piet van het Padje | 27-04-14 | 17:54

Er was een tijd, mooi was die tijd, toen moest je nog zesendertig landsgrenzen oversteken om van Blaricum naar Bagdad te geraken. Tegenwoordig hoef je alleen nog maar effe een stukje door Turkije.

VanBukkem | 27-04-14 | 17:54

Je moet het zo zien, de eigenaar kan nu op vakantie naar Noord Irak, en zijn auto is er al...

poeszje | 27-04-14 | 17:54


Wie zegt dat dat ding gestolen is ?

Gary Gunstone | 27-04-14 | 17:52

Zo'n auto kost geen EUR 100.000 hoor. Voor EUR 35.000 maken ze zo'n ding al voor je. De rest is een onvrijwillige bijdrage aan 's lands schatkist ten behoeve van lamzakken van over de hele wereld. Waaronder Iranezen. Oh, wacht...

Breinstein revisited | 27-04-14 | 17:52

Men mag inderdaad 'gewoon' stelen van kuffars, dus wat is het probleem? U moet wat toleranter zijn voor de vredelingen...
/sarcasme en traan modus uit.

eastender | 27-04-14 | 17:50

Ja, goedkoper om 'm daar vol te tanken @ 60 cent per liter

oplosmiddel | 27-04-14 | 17:50

Niet mijn favoriete auto's, maar blijkbaar zijn ze in Irak heel populair. Zeker als ze gestolen kunnen worden van die domme, naïeve Hollanders. Wanneer zien onze lieve, gulle leiders toch eens dat deze mensen ons gewoon zien als idioten die uitgebuit kunnen worden?

Nequebard | 27-04-14 | 17:50

Ik vertrouw er op dat de auto weer netjes wordt terug gebracht.

bottlebaby | 27-04-14 | 17:49

Haha!

drapina | 27-04-14 | 17:48

.. je verwacht het niet van eerlijke mensen met een weldadig geloof. Ik neem aan dat die asielzoeker uit Irak (met dubbel paspoort en levenslange vakantie in NL) nu weer veilig op vakantie mag in zijn land?
(als hij wel steeds een nieuwe auto meeneemt).

Jan Passant mk2 | 27-04-14 | 17:46

Toen Saddam Hoessein daar nog de baas was, gebeurden dit soort dingen niet.

VanBukkem | 27-04-14 | 17:45

De zegeningen van de multiculti hebben inmiddels ook al hun weg gevonden naar de automobielhandel...

Ommezwaai | 27-04-14 | 17:45

"Gedurende deze route moet u tol betalen"

Ja dan maar niet... schijt auto

verzekerings-geld is toch al binnen

indeklit | 27-04-14 | 17:43

Ook gewoon dat NL-kenteken erop laten zitten.., de brutaliteit. En wat zegt de koran ook alweer over stelen? Oh, wacht stelen van ongelovige honden ies halal.

brutus68 | 27-04-14 | 17:41

Zie ik daar nu gewoon een verkiezingsposter van Saddam Husseyn hangen links bovenin?

RenoWurreld | 27-04-14 | 17:38

Was er laatst niet een of ander autoverhuurbedrijf, die dat netjes hebben opgelost?

Als je een beetje ballen en geld hebt dan ga je erachteraan, al was het maar uit principe. Je laat je spullen toch niet jatten. Gewoon even wat beveiligers inhuren om mee te gaan. Ik ken nog wel een goeie, Fransje.
Heeft ervaring met dit soort klusjes, is al eens eerder een kluis+inhoud terug gaan halen in een of ander inheems land.
Mail de redactie maar als je daar de info van wilt weten.

Leyolm | 27-04-14 | 17:38

Altijd maar die negativiteit over Irakezen! Het kunnen toch ook goudeerlijke gelukzoekers zijn die drie jaar in ons land een uitkering hebben gehad, dat geld hebben uitgegeven aan een mooie Audi en daarna (met behoud van uitkering en kinderbijslag) zijn teruggekeerd naar Irak.

Handige Harrie | 27-04-14 | 17:38

Wat je ver haalt is lekker denken ze daar.

gedachtespinsel | 27-04-14 | 17:36

Grappig ik wist niet eens dat er nog wegen waren die naar Irak gaan. Ik dacht dat ze daar meer van de Porsche Camel waren.

Veel Vaak | 27-04-14 | 17:35

Mooi dat die weer terecht is maar hoe komen jullie in godsnaam aan die foto?

Piet Politiek | 27-04-14 | 17:35

Irak?
Da's weer eens wat anders dan Polen...

Mastermattie | 27-04-14 | 17:35

Hebben we nog een drone over?

Viffer | 27-04-14 | 17:35

Gevalletje Mark Stroop bellen die haalt ze wel terug .....

BJtheman | 27-04-14 | 17:34

Bij de RDW moet 'Geexporteerd' op JA staan.

RayHolland | 27-04-14 | 17:33

Via Koerdische link wellicht ?

bloemkooloor | 27-04-14 | 17:32

Niet om het een of ander maar heb nu meteen zin om die route eens te rijden, is dat vreemd?

hamstr | 27-04-14 | 17:32

waarom helemaal naar Irak?

Iftert | 27-04-14 | 17:31

Typisch.

frickY | 27-04-14 | 17:31

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken

#BREEK

LACHGAS VERBODEN