Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Demmink Showcase LIVE, met getuige Henk Krol

Heden aan de gang: de eerste van twee 'uitloopdagen' van de getuigenverhoren in de kwestie Joris Demmink. Want hoewel er nog geen greintje nieuw bewijs voor pedofiele daden door de heer D. boven water zijn gekomen, roddels om te delen zijn er in overvloed. Vandaag derhalve in het getuigenbankje: Henk Krol. Die zelf nooit ergens getuige van geweest is als het op pedoseksuele dwangseks met mannelijke kindhoertjes aankomt, maar als rechtgeaard homo wel ingewijde is in het fluistercircuit van de natte kersengaard. Bovendien zou Henkiepenkie een zwijgdeal met justitie hebben over Demmink. Verder is het verhoor vooral show voor de bühne. De naam van Demmink is immers al lang gezuiverd door Peter Rehabilitatie de Vries, die bovendien nog een handgeschreven excuusbriefje (pdf) van Krol aan Demmink publiceerde. Kortom. We komen vandaag weer geen steek verder. Maar lekker roddelen is het wel. Saskia Belleman zit voor GS weer in de rechtbank, en doet via twitter verslag in het persvak hierboven. Update: Krol roddelt honderduit. Micha Kat zit ook in de zaal. Maar die moet wel zijn mond houden. En waxinelichtwerper Erwin Lensink, ook al present, mag niet ter plekke aangifte doen tegen de koninklijke familie wegens hoogverraad. Balen zeg.

Reaguursels

Inloggen

Schuldig of niet schuldig, het is iig schitterend om te volgen. Mensen die lijnrecht tegenover elkaar komen te staan qua verklaringen.

Als je nu nog gelooft dat er echt totaal niks aan de hand is ben je wel van het padje he. De vraag is alleen tot hoe diep het konijnenhol gaat lijkt me.

Jazekerrr | 12-04-14 | 12:45

Je begrijpt me wel ondanks mijn vage comment goedenacht pik

boze onkelz | 12-04-14 | 00:25

@boze onkelz | 11-04-14 | 23:42
Ik krijg trouwens per letter betaald van Demmink. Ja dude. Zo ver gaat het dus. Maar goed je moet toch wat. Dus dan tiep ik maar wat hier en daar gewoon omdat het kan. Toch?

Gelukkig ben jij slim genoeg (je weet dat ik per letter betaald krijg) om dit allemaal te doorzien en gelukkig heb jij het allemaal door.

Dus slaap zacht. Meneer.

De Koreaanse Slet | 12-04-14 | 00:06

@boze onkelz | 11-04-14 | 23:42
Jah was een mooi dagje! :-)

Ik ga lekker van mijn inkomsten genieten, wat ga jij doen?!

*proost*

De Koreaanse Slet | 12-04-14 | 00:03

don't feed the troll waarom is die slet hier zo actief c'mon now.

boze onkelz | 11-04-14 | 23:42

Kaas de Vies | 11-04-14 | 22:59
Hij is niet alleen benoemd maar de justitietop werd in die tijd ook in zijn geheel vervangen, op Demmink na dan. Sorgdrager (nu met Donner in RvS) werd daarin gesteund door Kok en Dijkstal.

Einde van de Domheid | 11-04-14 | 23:11

@Kaas de Vies | 11-04-14 | 22:59
Als roddels en achterklap hoogtij vieren en we alle mensen op deze wijze kapot kunnen maken is onze beschaving kapot. EN NEE. Daar hebben niet eens rifapen voor nodig.

De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 23:09

@Kaas de Vies | 11-04-14 | 22:59
Jij bent de enige die nog een antwoord waardig is, dus bij deze. Demmink is onschuldig tot het tegendeel bewezen kan worden. Dat tegendeel is 'Mager' om het zachtjes uit te drukken "Krol" maakte dat vreselijk duidelijk vandaag.

Sorry maar dit is een lachertje. Schandalig dat zonder bewijs we dit moeten ondergaan. Maar goed dat is de prijs van vrijheid.

De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 23:07

@De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 21:14
Allemaal leuk.

Maar is Demmink van onbesproken gedrag geweest of had hij de schijn tegen zich, ook dat is al genoeg om niet tot SG benoemd te worden.

Dat heeft hij, en toch is hij benoemd.

Kaas de Vies | 11-04-14 | 22:59

Koreaan,
Je hebt je scheldwoorden wel nodig.
Van vaak herhaalde matige inhoud hoef je het namelijk niet te hebben.

Einde van de Domheid | 11-04-14 | 22:27

@De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 21:10 21:14 21:15
Je zit er wel erg emotioneel betrokken in voor iemand die zg alleen de rechtstaat verdedigt. En die op de man gespeelde aannames over Lewinsky doen je zg neutrale opvattingen ook al geen goed. Op z'n minst deug je niet, op z'n slechtst ben je hier tot in je haarvaten bij betrokken.

medusa324 | 11-04-14 | 21:54

@Lewis Lewinsky | 11-04-14 | 20:43
Overigens moet jij of gestoord zijn of goed betaald krijgen om dit soort non-sense te verkondigen. Het is vrij duidelijk (waar of niet) het berust op laster en smaad.

De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 21:15

@Lewis Lewinsky | 11-04-14 | 20:43
Nou ik vond het teleurstellend. Je kan (en dat zal je blijven doen) hetzerig bezigen dat het de DOWN DOWN DOWN is voor Demmink, maar ik (redelijk weldenkend mens) zie het omgekeerde. Maar hoe dan ook het heeft me een dag uberlol gegeven om de simpele aannames van simpele mensen te debunken. Het doet me wel verdriet dat ze het niet eens willen zien of wat dan ook. Maar goed. Leg een moslim uit dat Allah niet bestaat krijg je hetzelfde resultaat. Domme mensen.

De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 21:14

@Lewis Lewinsky | 11-04-14 | 20:31
Ach zeikneus. Ik had een vriendin die Monica heette was dat de Monica Lewinsky die Billy Clinton pijpte in het witte huis?

Echt onnozeler kan je het haast niet vinden.

Maar goed.

Laat me raden.

Je bent. Werkloos, afgekeurd of anders niet in staat om voor jezelf of je familie te zorgen. Je bent boos, verwoed. Niet dom maar niet echt slim. Je zit vol met woede en haat en wil daar iets mee doen. Je wil in actie treden want het kan niet langer zo, zo op deze manier! Het is een grof schandaal dat het zo maar kan. Al die pedofielen die kinderen verkrachten en mijn leven onmogelijk maken. Zoiets?

Luister...

De man of vrouw die aan mijn dochter komt mag blij zijn dat er politie en justitie is want anders loopt het anders af. Snap je?

De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 21:10

Zeer, zeer, zeer belastende verklaringen vandaag voor Demmink.
*demmink is niet meer te verdedigen*

Lewis Lewinsky | 11-04-14 | 20:43

Het stilzwijgen van de media over Demmink loopt ten einde. De NOS heeft vandaag zelfs Micha Kat geïnterviewd. Wordt dinsdagavond uitgezonden.
*Micha Kat is held van de persvrijheid*

Lewis Lewinsky | 11-04-14 | 20:40

@De Koreaanse Trol | 11-04-14 | 19:26
Ik schreef dat de vaste vriend van Demmink (Libor)meespeelde in een pornofilm. Daarop reageerde jij met *geen greintje bewijs dat dit eigenlijk de vriend van Demmink was*. Vervolgens toonde ik aan dat zelfs de getuige Hans Bakker van Peter de Vries niet bestreed dat Libor de vriend van Demmink was. Dus er is wel bewijs. In plaats van dit toe te geven kom jij met een onzinnig plempsel vol komplotbedenksels.

Jij bent een trol. Een Koreaanse Trol.

Lewis Lewinsky | 11-04-14 | 20:31

de tijd zal het leren!

mois | 11-04-14 | 20:26

-weggejorist-

medusa324 | 11-04-14 | 20:12

@mois | 11-04-14 | 16:28
Heerlijk, maar welke vraag was dat ook alweer? #vrijmibeau

De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 19:46

@tweetybird | 11-04-14 | 16:38
Nou kom maar met dat bewijs.

Ik heb een schare aan vrienden die journalistiek niets liever zouden willen dan deze scoop. Dus kom maar. Want echt in de wereld van nieuwsbrengen cq. Breken is er niemand die niets liever wil dan het 'bewijs' in deze zaak!

Micha Kat huilt en roept (maar goed a 4,000 Euro per maand, *kuch* wiens brood men eet enzo)

Maar er is niets. Dat is het grote probleem. Er is tot dusver helemaal niets.

Kan jij zeggen ja maar. En ja maar. En nogmaals ja maar. Maar het zou moeten zijn nee want. En dat mist er.

En geloof me maar op mijn woord als Demmink schuldig blijkt te zijn trek ik al mijn woorden terug.

Doe jij dat ook als hij onschuldig blijkt te zijn? (simpele aanname, dat zal je dus niet doen)

De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 19:35

@Einde van de Domheid | 11-04-14 | 16:51
Rare autist. Volgens mij moet je jouw medicijnen regelmatiger slikken. Niet lullig bedoelt maar echt? Je wereldbeeld is op z'n minst apart te noemen.

De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 19:29

@Lewis Lewinsky | 11-04-14 | 16:38
Ik heet Adolf. De meeste mensen die me kennen noemen me Dolf. Weet jij wie ook Adolf heette?

*zucht*

Het gaat jou absoluut niet om de waarheid, het gaat jou enkel om de hetze.

Wie ben je dan echt? Koos? Micha? Martijn?

Het land loopt vol van nietsnutttende *hoest* *kuch* *hoest* zogenaamde klokkenluiders die uitkeringtrekkend ook nog eens de hand bijten die hun voedt. Ik spuug op jullie, ga eens aan het werk om het land op te bouwen en een toekomst te creëren.

De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 19:26

@mois | 11-04-14 | 16:46
JA toch, geloof me maar niet. Want dat zal je toch niet doen.

Maar als er bewijs komt tegen Demmink ben ik de eerste die zegt ik zat fout. Mea Culpa. Tot dusver zie ik roddel achterklap en vooral aanjagers daartoe. Dat vind ik kwalijk. Jij mag er je jouwe van vinden maar ik vind dat het niet kan. Let wel zonder bewijs, want er is geen bewijs.

De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 18:58

Einde van de Domheid | 11-04-14 |
Ja, viel mij eauk op: let op @JulienSorel123

malang | 11-04-14 | 18:30

't Mostert-potje is gevonden, het dekseltje zit er nog op maar voor hoelang?

mois | 11-04-14 | 17:56

-weggejorist-

Doe ik zelf maar even.

mois | 11-04-14 | 17:52

Dankjewel NU.nl wegens het -weggejorist- Geenstijl.

Een gewoon commentaar mag niet, gaat tegen de PVDA regels in en past niet in het VVD denken dus wegjorissen, ausradiren...

Weg discussie door weer een domme inloopmedewerkert stagier. KUDT, KLOTE. dat mag wel.

mois | 11-04-14 | 17:50

@Einde van de Domheid | 11-04-14
Nee, dat zijn twee verschillende demminkdoofpotontkennerts. Zowel Sorel als Slet komen zowel op GS als op twitter.

Lewis Lewinsky | 11-04-14 | 17:36

En, is Koreaan tevens een zekere Soerel op twitter.
Inhoud/toonaard lijken erg op elkaar.

Einde van de Domheid | 11-04-14 | 17:32

En:
- Hans Bakker blijkt leugenaar

Lewis Lewinsky | 11-04-14 | 17:16

Veel verhalen over Demmink blijken waar:
- seks met jongens in diensauto
- Demmink in Anne Frankplantsoen
- Demmink in Pinocchio Bar in Praag
- Vriend van Demmink speelde mee in Das Fickende Klassenzimmer
- Demmink deelde deze pornoband uit aan vrienden

Bonus:
- Wabeke blijkt liegende rechter
- Rechter R. blijkt doofpotrechter

*rechter is zolangzamerhand een scheldwoord*

Lewis Lewinsky | 11-04-14 | 17:15

*Demmink zou seks hebben gehad met de jongen, terwijl Mostert zat te wachten. Gebeurde meermalen, vertelde Bakker* aan Moeleker.
*seks in dienstauto is dus waar*

Lewis Lewinsky | 11-04-14 | 17:09

Mostert overleed binnen een week nadat hij een klacht had ingediend tegen Demmink.

Lewis Lewinsky | 11-04-14 | 17:08


#Koreaan
Als er een regen van beschuldigingen is.
Als die een concoctie is van een netwerk van gekkies, tourettes, criminelen en andere rancuneuzen.
Als daar een en slecht een enkele man het onderwerp van is, is het dan wijsheid om de hele justitietop te ontslaan en juist DIE man te behouden??? (Sorgdrager)
Zelfs als is alles onwaar, zo iemand kan niet meer functioneren in zo'n positie.
Wel kan hij vervangen worden door iemand met soortgelijke capaciteiten.
Dat is dus niet TOEGEVEN aan criminelen en idioten, dat is het laten prevaleren van een gezond rechtssysteem.

Einde van de Domheid | 11-04-14 | 17:08

-weggejorist-

mois | 11-04-14 | 17:07

Harry Borghouts zag geen reden de klacht van Mostert te onderzoeken.
*borghouts = doofpotter*

Lewis Lewinsky | 11-04-14 | 16:57

De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 16:46
Zijn raadsman liegt.

Einde van de Domheid | 11-04-14 | 16:51

Je betrokkenheid is hartverwarmend. En ook heel opvallend.

malang | 11-04-14 | 16:44

Inderdaad malang die gedachte heb ik ook. Hartverwarmend en zeer opvallend. Niet een betrokkenheid van schuld en onschuld maar meer een betrokkendheid van onschuld en verdediging daarvan.
Schuldig zijn lijkt uitgesloten want het is een groot complot. En ze verdedigt dat of haar leven er van afhangt waar de meeste mensen denken. Het zal me worst xijn. Het schuldig of onschuldig. Opvallend. Zeker.

tweetybird | 11-04-14 | 16:51

Lewis Lewinsky | 11-04-14 | 15:44
verget Das Raubernest niet, een homojongenspornografisch hoogstandje van de man waarvan is gezegd is het vriendje te zijn van joris d. en eenmalig tolk van beatrix.

Einde van de Domheid | 11-04-14 | 16:46

@mois | 11-04-14 | 16:39
Er is slechts 1 feit. En dat is het feit dat er absoluut geen bewijs is dat Demmink schuldig is aan waar hij van beticht wordt. Dat feit. Dat feit is de fundering van onze rechtsstaat en dat feit zal ik in ieder geval beschermen tot dat er tenminste wettig en overtuigend bewijs kan worden geleverd dat Demmink schuldig is aan ook maar 1 van de aantijgingen.

Wil je dat niet, dan gaan we 300 jaar terug in de tijd en wat oude vrouwtjes verbranden omdat we denken dat het heksen zijn en iemand zei dat iemand zag dat ze op haar bezemsteel misschien vloog op een zaterdag.

De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 16:46

heel opvallend.

mois | 11-04-14 | 16:46

'Ik doe dit omdat ik de waarheid boven tafel wil hebben na al dit gezeik en gezeur. Gewoon omdat ik gerechtigheid wil hebben. Maar eerlijk is eerlijk ik neig sinds deze verhoren enorm naar kamp Demmink'.
De Koreaanse Slet | 11-04-14 |
====
Je betrokkenheid is hartverwarmend. En ook heel opvallend.

malang | 11-04-14 | 16:44

Paniek

mois | 11-04-14 | 16:44

tweetybird | 11-04-14 | 16:38

Was voor koreaanse slet. Be effe mijn telefoon opnieuw opstarten. Dat kreng is in de war en vergeetachtig geworden.En laat de helft van tekst weg.

tweetybird | 11-04-14 | 16:43

Koreaantje
Je gebruikt steeds sterkere en grotere woorden.
Helpt dat?
In een interview met Jeroen Pauw ontkent Knijff dat Joris D in Pinocchio en in Turkije is geweest.
Beiden zijn ontkracht.
Opmerkelijk toch?
Als je naar VS gaat teken je een verklaring dat je geen terroristisch daad gaat plegen. Je bent dan niet schuldig, maar als je het TOCH doet extra schuldig.
(Vandaar mijn voorstel voor non-pedofiel verklaring in de gehele kinderbranche)

Einde van de Domheid | 11-04-14 | 16:43

@rmstock | 11-04-14 | 16:33
Dag Robbert. Kom je hier nu ook de panelen vervuilen zoals je dat bij Martijn en Micha doet. Dank voor je bijdrage.

De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 16:42

Hans Bakker door Moeleker ontmaskerd als leugenaar.

Lewis Lewinsky | 11-04-14 | 16:39

@De Koreaanse Slet,
Kom eens met feiten welke je hebt onderzocht, en hoe en waardoor je het kunt aantonen. Ik noem maar wat.

Je hebt #1. ... gevonden in ... krant, reproductie aanwezig en terug te vinden in of op .... te .....
#2, #3, #4, #5 t/m de waarheid.

We hebben ooit met ene van 't Sant te maken gehad met betrekking tot Prins Hendrik. De beste man moest ook ieder gaatje met stopverf dichten, rekeningen verantwoorden en de doofpot dicht houden.

mois | 11-04-14 | 16:39

tweetybird | 11-04-14 | 16:11 
Nee ik wil bewijs. Zo simpel is het. Ik wil bewijs van schuld. Keer op keer blijkt dat er dus niet te zijn.

Helaas voor u is het zo dat wat u niet als bewijs ziet anderen dat wel als bewijs zien. Het kan ook zijn dat het bewijs er keer op keer niet is doordat dat bewijs met alle middelen verkomen wordt. Dat het bewijs er keer op keer niet is wil niet gelijk zeggen dat de man onschuldig is. U begrijpt geloofvik niet dat we het hier niet over een gewone sukkel hebben . Maar een zeer machtig man met zeer machtige vriendjes en zeer veelvgeldcdaardoor. Deze man heeft zelfs bescherming bij sommige in de regering. Daarvoor u kijkt zeer kortzichtig. De man zijn macht strekt zeer ver. Zelfs bij justitie heeft de man macht en vriendjes. Zo is het mogelijk dat bewijs kwijtmaken zeer makjelijk is. Dat is nu de macht van machtven rijkdom. En u kunt roepen complot. Maar een man waarvan zelfs de advocaten betaald worden door justitie om de man te verdedigen. Raar. Een justitie die ook de rltaak is om de man zijn schuld aan te tonen door rechtszaken. Wat klopt hier niet. Ik weet het wel. Maar u schijnbaar niet.

tweetybird | 11-04-14 | 16:38

@De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 16:35
Luister nog eens. Hans Bakker heeft Demmink twee keer gezien met zijn Tsjechische vriend Libor.

Daarmee zijn jouw ontkenningen ontmaskerd.

Lewis Lewinsky | 11-04-14 | 16:38

@Lewis Lewinsky | 11-04-14 | 16:31
Ja joh vreemd het internet zit er vol mee. www.google.com/search?q=barely+18+por...

Geen kinderporno gelukkig. Dat er zieke mensen zijn ontken ik niet. Maar nogmaals geeft de schuld (of onschuld) van Demmink niet aan. Allemaal aannames en onzin. Kom maar met bewijs dan praten we verder.

Ik ga nu aan de vrijmibeau. Heb ik na mijn (uiterst goed betaalde) Demmink de-bunk dag wel verdient of niet! Ouwe gabber!

De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 16:38

@Lewis Lewinsky | 11-04-14 | 16:29
LOL!!! Hij zegt het zelf? 'Pornoacteur dat wist ik NIET, dat hoorde ik in de media - nou dan zal dat wel zo zijn'

Het enige wat hij zegt is dat Demmink een vriendje (Libor misschien?) had van in de dertig en die scheen Tsjechisch te zijn. Dus?

Je ziet schimmen. Je wil dingen zien die er niet zijn.

Martijn Alberda is toch wel de slechtste journalist / interviewer ooit. Hoe je zo'n scoop kan verneuken zal mij tot in de eeuwigheid verbazen.

De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 16:35

Klacht van Demmink-chauffeur Mostert (overleden) nu bevestigd door John Moeleker.
*Demmink hangt*

Lewis Lewinsky | 11-04-14 | 16:34

Er is gisteren wel nieuw hard bewijs opgedoken in de Demmink zaak :

Demmink had inderdaad een geregistreerde kinderopvang op de Riouwstraat 13. Het missende bewijs is nu boven tafel. Op 5 december 2007 wordt via de Gemeentelijke berichten in de Posthoorn bericht dat Demmink's adres uit het kinderopvang register was verwijderd. Dit pdf-je is al sinds 2008 verdwenen, maar vondt het vanmiddag weer terug. Het zou zo maar kunnen dat de verwoede pogingen tot een WOB verzoek van Ton Hofstede de IT bobo's van denhaag.nl hebben doen besluiten het weer beschikbaar te stellen :

G E M E E N T E B E R I C H T E N
Deze berichten staan ook op
www.denhaag.nl/gemeenteberichten
272374_BD_GemBerWk49 / pagina 264 x 154 mm / Plaatsingdatum: 5 december 2007
denhaag.nl/web/wcbservlet/com.gxwebman...

Zie ook :

crashrecovery.org/daily/05.12.2007/RIS...
crashrecovery.org/daily/05.12.2007/RIS...
crashrecovery.org/daily/05.12.2007/adr...

rmstock | 11-04-14 | 16:33

@De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 16:26
Ach, natuurlijk. De naam zegt het al. Das Fickende Klassenzimmer. Spelen alleen bejaarden in mee. Tuurlijk!

Lewis Lewinsky | 11-04-14 | 16:31

@malang | 11-04-14 | 16:24
Nee als Micha Kat (met een faktuur a 4000 Euro) jarenlang leugens loopt te brullen zijn we stil. Maar als ik mijn energie steek om simpele leugens te debunken dan zal ik er betaald voor krijgen. Complotdenkertje?

Helaas ik moet je teleurstellen. Ik doe dit omdat ik de waarheid boven tafel wil hebben na al dit gezeik en gezeur. Gewoon omdat ik gerechtigheid wil hebben. Maar eerlijk is eerlijk ik neig sinds deze verhoren enorm naar kamp Demmink. Ik vind het een nare man, het lijkt me ook een nare man. Maar deze hetze verdient mijn ergste vijand niet. Dus kom met bewijzen of hou op met je laster en leugens.

De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 16:30

Appeltaart met abrikozen staat klaar, slagroom geklopt maar geen antwoord op mijn vraag.

mois | 11-04-14 | 16:28

De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 16:15

Ik ben er van overtuigd dat deze zaak nog jaren door dendert. Het schuldig of onschuldig zal net als bij de bbc blijken bij overlijden. Dat is wat ik denk. Het broddelwerk kan ook gecreeerd zijn of gecreerd worden. Een strategie die vaker is gebruikt. Niet om schuld of onschuld te bewijzen maar om uit de wind te houden. Met schuld gaan vele mee. Met onschuld zullen velen niet overtuigd zijn van die onschuld en blijft het frikken. Dus beter een rook gordijn opwerpen om te laten zien kijk we doen er toch wat aan om de onvrede te beteugelen. Maar ze zijn niet uit op de oplossing van de zaak. Het is puur eenbuitstellen van het onvermijdelijke. Maar hopen dat zo lang te kunnen uitstellen totdat iedereen die mee zou valken uit het oog is. O ja en petr Rr de vries is gewoon 1 grote lul. Die aandacht te kort komt en helemaal geen reet weet en puur uit zijn nek lult. Om interesant te zijn. Hij wil voetbal makelaar zijn. Maar ook misdaad hoernalist. Voor eigen EGO.

tweetybird | 11-04-14 | 16:28

@Lewis Lewinsky | 11-04-14 | 16:16
Nee hoor, dat zegt hij nergens. Althans tenzij jij een bron hebt waar ik geen weet van heb. Hoe dan ook zelfs al zal het zo zijn. Er is geen sprake van kinderporno (nee ik ben niet van de gay-porn, dus het was even pijnlijk doorkijken) maar geen sprake van kinderporno. Dubieus misschien maar och, een mens is een mens ik heb ook ooit met een stripper wat gehad moet ik nu mijn baan opzeggen?

De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 16:26

De Koreaanse Slet | 11-04-14 |
Wordt jij er voor betaald of zo, dat je hier de hele tijd loopt te debunken? Volg gewoon de zaak, en dan zien we wel wat er uitkomt.

malang | 11-04-14 | 16:24

@mois | 11-04-14 | 16:15
Nee ik heb enorm veel interesse in deze zaak. Dus ik lees me in en brul niet zo maar wat. Want indien waar is alles waar onze maatschappij voor gevochten heeft een leugen, en indien niet waar is het een ranzige lastercampagne.

Ik geloof in wat mijn voorouders hebben gemaakt. En in tegen- of voorspoed zal dit toch echt een land moeten zijn in de top tien van beste landen om in te leven door hun offers.

Een pedo-justitie complot. Indien waar. Dan wil ik bewijzen en bloed zien. Indien niet waar, niet bewezen dan wil ik het bloed zien van de schoften die mijn geliefde land trachten te ondermijnen met leugens, roddel en achterklap.

De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 16:24

@De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 16:15
Jij vindt het gewoon dat ambtenaren kinderpornofilms uitdelen met in de hoofdrol hun vaste vriend?

Lewis Lewinsky | 11-04-14 | 16:20

@tweetybird | 11-04-14 | 16:11
Nee ik wil bewijs. Zo simpel is het. Ik wil bewijs van schuld. Keer op keer blijkt dat er dus niet te zijn.

En het maakt me doodziek om te aanschouwen hoe simpele zielen de ene Joris simpel met de andere Joris verwarren en zodoende de andere Joris als schuldig betitelen. En hoe vooral mensen wat nog niet eens als 'circumstantial evidence' gebruikt mag worden in een rechtszaal als waar aannemen. Dit lijkt meer op een ordinaire heksenjacht aangejaagd door criminelen, zakenlieden en stompzinnig complotvolk.

De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 16:20

@De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 15:58
Zelfs Hans Bakker (getuige 1a décharge) heeft verklaard dat de Tsjechische pornoacteur een vriend van Demmink was.

Lewis Lewinsky | 11-04-14 | 16:16

@ koreaanse slet

Hhm sorry maar de tekst heeft wat weggevallen letters. Door een update op mijn telefoon van software. Tsja kan wel eens gebeuren

tweetybird | 11-04-14 | 16:16

@Lewis Lewinsky | 11-04-14 | 16:05
Ik leef volgens de rechtsstaat in deze rechtsstaat ben je onschuldig tot het tegendeel bewezen wordt. Met hulde en toejuiching leefde ik toe naar deze getuigenverhoren en nu na Krol ben ik er zeker van. Krol leverde een journalistiek broddelwerkje en is niet eens man (pun intended) genoeg om dat nu gewoon keihard toe te geven. Er is geen bewijs en het neigt er zwaar naar dat er geen bewijs is omdat Joris Demmink onschuldig is van waar hij al jaren van wordt beticht. Ergens is het een absolute schande dat deze (uiterst onaardige en onsympathieke) man al jaren door half- en heelgestoorden al jaren lang ongestraft kan beticht worden van babies eten en kinderen verkrachten terwijl nu toch pijnlijk duidelijk wordt dat hier helemaal geen bewijs voor is.

Gelukkig zit Micha straks weer een maand of wat voor fiscale redenen in het buitenland en met een beetje mazzel blijft hij daar ook.

Het enige wat nog rest is het strafrechtelijk preliminair onderzoek wat gelast is door de rechtbank in Arnhem. Maar als dat zo'n broddelwerk blijkt te zijn als wat we de laatste dagen hebben mogen aanschouwen heb ik er geen hoop in dat Joris Demmink enige schuld zal treffen, noch dat dit ooit bewezen kan worden.

Maakt niet uit verder want de door wiet en drank stom gestompte halfgestoorde complotgekkies gaan middels hun uitkering toch wel verder. Het volk wil bloed zien, dus zullen ze toch niet ophouden totdat hun hart stopt met pompen. Het is te hopen dat dan eindelijk het verhaal een waardig eind krijgt.

De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 16:15

@De Koreaanse Slet,
Het deeg voor de appeltaart ligt in de koeling.

Maar...

Heb je alle antwoorden al klaar staan en is het een kwestie van kopiëren en plakken? Het lijkt wel of je op alles bent voorbereid.

mois | 11-04-14 | 16:15

De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 15:58

Ik vind dat u wel veel blbablabla roept. Ik ben niet overtuigd van zijn schuld maar ook niet van zijn onschuld. Het lijkt wel of u aandelen heeft in demmink. U loopt maar te roepen complot. Maar wie weet is het juist een groot complot van demmink en consorten om ons te laten denken dat alles berust op een complot tegen demmink. Heeft u de al de er van ovrrtuigde van de onschuld van demmink daar over nagedacht. U bent namelijk zelf ook niet vies van complot theorien waarin u denkt te weten dat jorris demmink in de war is gehaald met een jorris v. Waar het net zo goed een jorris v zaak en een demmink zaak kan zijn. De site waar u mee schermt die roeptoeteren complot zijn zelf ook van het soort complot maar dan complot van de mensen die demmink schuldig achten. Zij zien namelijkdat het een complot tegen demmink is en crearen daar zelf ook een complot mee. Denkt u daar maar eens goed over na voordat u roept complot en onschuldig. Dat is mijn mening u mag een ander hebben en dat is geen complot.

tweetybird | 11-04-14 | 16:11

Krol wordt in het pak genaaid door Knijff. Knijff krijgt de gelegenheid om Krol als 'draaier' weg te zetten.

malang | 11-04-14 | 16:07

@De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 15:58
Het is duidelijk dat jij wel een conclusie hebt, maar geen argumenten.

Of *bla* zou tegenwoordig een argument moeten zijn. Dan heb je 45 argumenten.

Lewis Lewinsky | 11-04-14 | 16:05

@Lewis Lewinsky | 11-04-14 | 15:44
*zucht*

1.) Bla bla bla bla niet aantoonbaar horen zeggen en bla bla bla

2.) Bla bla bla bla geen greintje bewijs dat dit eigenlijk de vriend van Demmink was, daar buiten is het geen kinderporno (via Swapichou - swapichou.wordpress.com/2014/04/11/das... NSFW or not for non-homosexuals)

3.) Bla bla bla bla bla geen bewijs horen zeggen en bla bla bla bla.

4.) Bla bla bla bla toch wel het bewijs dat de Brouwer een broddeljournalist was, ze scheelden 9 jaar in leeftijd en die Pinocchio bar was een homo-tent waar inderdaad schandknapen hun diensten aanboden. Verder bla bla bla bla bla

5.) BLa bla bla bla bla bla Henk Krol ontmaskert als roddel journalist bla bla bla bla.

Verder is helemaal niets bewezen want allemaal bla bla bla bla bla bla zelfs 'Van Rossum' kan niet anders concluderen. Of sta jij ook op de loonlijst bij Poot?

De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 15:58

Henk Krol noemde eerst een liegende rechter (Wabeke), en nu een rechter die getuigenverklaringen tegen de deken van W. niet wilde lezen.
*doofpotrechter*

Lewis Lewinsky | 11-04-14 | 15:50

Door Henk Krol vandaag genoemd:
1. Rijkspas van Joris Demmink gevonden in A-F-plantsoen.
2. Vaste vriend van Demmink speelde mee in Das Fickende Klassenzimmer.
3. Demmink gaf deze pedovideo vol trots aan rechter Wabeke.
4. Demmink kwam volgens de portier daar in Pinocchio Bar in Praag (pedobar).
5. Pedoreizen naar Praag waren te bestellen in A-F-plantsoen.

En meer van dit soort smoezeligheden.

Dat die Tsjechische pornoacteur de vaste vriend van Demmink was, is allang door getuigen bevestigd. Dat hij meespeelde in Das Fickende Klassenzimmer is domweg een feit. Dat Demmink deze video aan Wabeke gaf, heeft Wabeke bevestigd.
*wangedrag Demmink bewezen*

Lewis Lewinsky | 11-04-14 | 15:44

@mois | 11-04-14 | 15:01
Klopt dat heb ik ook gehoord. Maar ik was er niet bij.

De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 15:08

@mois | 11-04-14 | 14:32
Over Martijn Alberda gesproken: swapichou.wordpress.com/2013/04/24/het...

Hoppa die gasten hebben meerdere kennissen, ex-vrienden en vriendinnen van hem geïnterviewd en het moge toch duidelijk zijn dat deze meneer helemaal niet spoort.

De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 15:08

@mois | 11-04-14 | 14:49
*zucht*

Is al opgelost. Rob Mostert is overleden aan een erfelijke hartkwaal in 2000. De rest is erbij verzonnen.

Deze informatie over de werkelijke toedracht van zijn overlijden komt uit de eerste hand want Bakker (zijn collega, kennis en later baas) geeft dit aan en zo ook de weduwe en dochter van Mostert. Indien zij zouden liegen wil ik graag een bron (uit de eerste hand) die dit ontkent en de waarheid vertelt maar die is er niet. Die is er niet omdat het verhaal uit de dikke duim is gezogen door fantasten.

Waar blijft mijn appeltaart met abrikozen!

De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 15:04

Pim was vrij open over zijn *kuch* avontuurtjes met schandknapen.

Pim was HEEL open over zijn seksuele escapades omdat hij er niet mee gechanteerd wilde worden, wist wat hij deed en er verantwoording voor kon afleggen, ook bij het Anne Frank Plantsoen.

mois | 11-04-14 | 15:01

@mois | 11-04-14 | 14:32
Micha Kat is een man die lijdt aan querulantenwaan. Zo niet is hij nog steeds een querulant. Maar hij krijgt er tenminste goed voor betaald (ik meen 4,000 Euro per maand) die hij heel slim via een constructie niet aangeeft bij de Nederlandse belastingdienst.

Martijn Alberda is een egomanische randdebiel die denkt dat hij kan schrijven en onderzoeken. Zichzelf als held ziet maar inmiddels al ontmaskert is als vrouwenmishandelaar, fraudeur en leugenaar. De realiteit wil dat hij bijstand trekt wanhopig probeert zijn blogje (met de intentie de 'Nederlandse' David Icke te worden) het water staat hem aan zijn nek en hij wordt steeds gekker. Barracuda (een goed blog om te volgen: barracudanls.blogspot.co.il/2014/04/ge... ) zei het het allerbeste hij moet gewoon dozen gaan inpakken. Beter voor hemzelf en zijn volgersr.

Of Demmink schuldig is of niet weet ik niet. Ik word er wel steeds meer van overtuigd dat hij onschuldig is en met name omdat kamp anti-Demmink (complotgekkies, Poot, Baybasin) louter met hearsay of klinkklare onzin aankomt gesponsoord door boze Jan Poot en Chipshol en na al die miljoenen is er nog steeds geen overtuigend bewijs (laat staan wettelijk en overtuigend) dat Demmink ook maar enige blaam treft.

De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 14:59

@ Koreaanse Slet

Pim was er juist heel open over dat hij viel op jongere jongens. Ik heb hem nooit persoonlijk gekend maar met wat jaartjes zoekwerk en de dingen die je tegenkomt mag je zeggen dat Pim een gevaar was binnen en buiten de homoscene , politiek actief en levensgevaarlijk voor bepaalde personen binnen de politiek en zo.

mois | 11-04-14 | 14:55

@ Koreaanse Slet.

Los het raadsel van de chauffeur van Demmink eens op Rob (Robbert) Mostert.

Iemand schreef over een smal straatje en een voortuintje waar de weduwe van Rob, woonde in Den Haag in de ... straat. De weduwe woont er nog steeds, dochter woont op zichzelf.
Een smalle straat met een poortje (boog) en met een voortuintje. En hij is gestorven op de overloop op 50 jarige leeftijd, geboren in 1954 en overleden voor 14 oktober 2004.

Los het puzzeltje op en je krijgt van mij een appeltaart met abrikozen.

Mois

mois | 11-04-14 | 14:49

@mois | 11-04-14 | 13:37
Pim was vrij open over zijn *kuch* avontuurtjes met schandknapen. Althans dat zeggen ze. Toevallig heb ik een kennis die hem persoonlijk kende en dat beaamt. Persoonlijk neem ik daar afstand van want het is immers roddel en achterklap.

De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 14:49

@De Koreaanse Slet,
Micha Kat, ik volg de man langs de kantlijn slaat behoorlijk door dat merk je het laatste jaar aan heel veel dingen. Alles gaat minder gecoördineerd en iedere reactie word steeds schreeuweriger.
Buiten het feit dat alles in capslock staat en altijd "BREAKING" is.

Toch heeft Micha (naar mijn mening) op een aantal punten heel wat bereikt en lijkt de breuk/ruzie tussen Micha en Martin Vrijland/Alberda het geheel geen goed te doen.
Het gaat er uiteindelijk om om aan te tonen dat Demmink strafbaar is bezig geweest, er veel mensen bij betrokken zijn,en met name hoog geplaatste en machtige personen (vrouwen niet uitgesloten).
Justitie en politiek blijven een firewall om Demmink heen bouwen en telkens worden deze mensen op leugens betrapt.
En telkens worden ze betrapt op leugens, het hele ploegje en reken maar dat er op dit ogenblik een aantal personen het dun door de broek loopt.

mois | 11-04-14 | 14:32

@Einde van de Domheid | 11-04-14 | 14:20
Niet om lullig te doen maar heb jij last van autistische trekjes of zo? Is niet erg, maar serieus?

In een rechtsstaat ben je onschuldig tot het tegendeel bewezen wordt en dat is maar goed ook. Daar is ook een hele goede reden voor (zoek maar op). Wat jij suggereert is werkelijk een aanslag voor de rechtsstaat, buiten dat, het zal geen flikker helpen omdat pedofielen nu niet bekent staan als mensen die daar publiekelijk over scanderen. Sterker nog het is aannemelijker dat de grootste pedo-jagers zelf (in het kader van onderzoek) de grootste collecties ranzige kinderporno bezitten dan dat een leraar zich aan zijn leerlingen vergrijpt.

De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 14:30

@Einde van de Domheid | 11-04-14 | 14:13
Sorry? Welk gerucht? En welk persoon bestaat niet?

Je doelt toch zeker niet op Joris F. want als je ook maar eventjes de moeite zou doen om dit uit te zoeken zou je al heel snel weten dat deze Joris de man is die toentertijd nagespeeld werd op (ik geloof netwerk) in het grote pedonetwerk onderzoek. Pedonetwerken zijn er wel degelijk. Vieze ranzige smerige mannetjes soms armzalig soms schatrijke elitaire hufters. Maar de vraag of Joris Demmink daar ooit onderdeel van was is op z'n minst twijfelachtig te noemen.

De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 14:23

OK hier is mijn schikkingsvoorstel:
(Ik ben mid en gemakkelijk, ik weet het...)
Iedereen in de wereld van politie, justitie, politiek, ambtenarij, koningshuis en koningshuispersoneel, alsmede leraren, crechemedewerkers, kortom iedereen in childcare en wettelijke macht TEKENT een verklaring waarin ze aangeven NIET-pedofiel te zijn. Duikt hun naam (of creditcardnummer) op in downloads etc. beschuldigingen dan volgt ONTSLAG (of onbetaald verlof zolang het onderzoek duurt) ook voor lieden die diplomatieke bescherming hebben. Pedosexualiteit is daar een mooie uitzondering voor en de bescherming is bedoeld een politiek te zijn, niet een tegen een ziekelijk afwijking!
Ik rust hierbij mijn zaak.
Zij die willen ontkomen aan rechterlijke vervolging lopen het risico hun schepper te ontmoeten (zou deze bestaan) het zou goed voor ze zijn dan te kunnen verklaren dat ze al met hun issues gedeald hebben. Overwogen kan worden zelf vervolging aan te vragen!

Einde van de Domheid | 11-04-14 | 14:20

@NogSteedsNiet | 11-04-14 | 10:23
Overigens is het mij een raadsel waarom Micha Kat nog vrij rondloopt. Hij hoeft van mij niet perse in de bak maar dat het een psychiatrisch patiënt is toch wel duidelijk.

Man man man man dat noemt zichzelf zelfs nog journalist. Wat een stuk verdriet. Hoewel ik soms best om hem kan lachen.

De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 14:16

De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 13:58
dat is een gerucht en de persoon lijkt verder niet te bestaan.

Einde van de Domheid | 11-04-14 | 14:13

Als ik Koen Voskuil was zou ik nu peentjes zweten, want ook zijn stukje was natuurlijk broddelwerk. Hij kan het niet hard maken en na wat ik gerust 'Krol-gate' durf te noemen blijkt dat de Brouwer een waardeloze broddeljournalist was en Krol te megalomaan om in te zien dat deze 'scoop' helemaal geen scoop was maar een vervolg op een al sinds de jaren tachtig de criminelen ingezette laster en roddelcampagne over justitie-medewerkers om hun reputatie en dus ook werkzaamheden in twijfel te trekken. Wel slim van ze, maar het werkte niet echt. Waar we nu mee zitten is een hetze vanuit kamp Poot/Micha Kat/Roestige Spijker en kamp van der Plas/Baybasin tegen Demmink met maar 1 doel. Het beschadigen van de rechtsstaat.

Het is een schande dat het zo ver moest komen. Ik vind het dan ook stom van justitie dat ze Kat, Poot zo ver hebben laten gaan. Ik denk dat ze naïef dachten dat de roddels en achterklap wel een stille dood zouden sterven. Helaas vergaten ze de kracht van het internet. Nu zitten we met een zaak waarvan als het waar is de rechtsstaat kapot is en zo niet dat er toch echt mensen diep in de buidel moeten gaan tasten om de schade te betalen.

De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 14:07

@Lewis Lewinsky | 11-04-14 | 13:56
Oh ja joh? Waar baseer je dat op? Je wens die de vader is van je gedachten?

Poep is poep vriend. Je baseert je mening op geruchten, achterklap, roddel, van horen zeggen en niet op feiten. Dat is nogal kwalijk te noemen.

De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 13:59

@Einde van de Domheid | 11-04-14 | 13:49
Waarom? Ik toon duidelijk aan dat Joris F. niet Joris Demmink is terwijl dat door de amateurs hier aangenomen wordt, nou ja hopelijk werd. Daarnaast is dat stuk uit de AD een broddelwerkje. 'Nico van Empel' weet jij wie dat is? Dat is dus precies iemand die een typhushekel aan Demmink heeft. En inderdaad hij kan onder ede herhalen dat hij van horen zeggen heeft dat Dick Willard pochte dat er hele hoge ome's klant bij hem waren. Ik geloof hem zelfs nog. Zegt nog steeds helemaal niets over de schuld of onschuld van Demmink.

Geloof me, als ik dit verhaal zou kunnen kraken en onweerlegbaar zou kunnen aantonen dat Demmink zich ten minste eenmaal ophield met een minderjarige jongenshoer dan zou ik dat direct doen. Maar elk verhaal blijkt nog steeds uit tweede, derde of vierde hand of dermate onbetrouwbaar dat je noch voor Demmink noch voor wie dan ook tot een strafrechtelijk onderzoek kan komen.

De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 13:58

@De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 13:31
Natuurlijk zit het DNA van Joris Demmink op zijn pas, en ook dat van de vinder en dat van de politieagent(e) die de pas in ontvangst heeft genomen.

Lewis Lewinsky | 11-04-14 | 13:56

De man welke Krol niet wil noemen is hoogstwaarschijnlijk Pim Fortuyn.

mois | 11-04-14 | 13:37

*ondertussen laat mijn hond een smerige scheet, het is maar dat jullie dat weten*

De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 13:32

@Lewis Lewinsky | 11-04-14 | 13:24
Mijn paspoort is gevonden in een wijk in Amsterdam waar ik nog nooit ben geweest. Iemand vond hem daar en leverde het in bij de politie. Was ik daar of heeft iemand mijn paspoort gestolen en daar achtergelaten omdat ze er verder niets aan hadden? Echt? Serieus man.

Als die pas (als het verhaal al klopt want van horen zeggen) daar is gevonden zegt het pas wat over schuld als het vol zit met de DNA van een schandknaap en Joris Demmink. Want pas dan wordt het best lastig om te ontkennen.

Zoals al eerder gezegd je loopt te mennen en neemt alles voor zoete koek aan. Je wil eenvoudig gezegd dat Demmink schuldig is en het enige waar je naar op zoek bent is elke minuscule aanwijzing die daar eventueel op zou kunnen duiden. Heeft met waarheidsvinding weinig te maken. Je stelt niet eens de simpele vragen om jouw huidige hypothese te toetsen. Het is triest om te constateren maar zowel als onderzoeker, journalist en zeker als rechter faal je op alle basiseisen.

De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 13:31

@De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 13:16
Harro Knijff verklaarde overigens dat hij dat van horen zeggen had.

Lewis Lewinsky | 11-04-14 | 13:26

@De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 13:16
*Mijn cliënt is nimmer in het Anne Frankplantsoen geweest", aldus Demminks advocaat Harro Knijff op de televisie.

Staat in schrille tegenstelling met de in dat park gevonden pas van Demmink.

Lewis Lewinsky | 11-04-14 | 13:24

@Lewis Lewinsky | 11-04-14 | 13:01
*zucht*

Heeft hij van horen zeggen.

Pffffffffffffff Kom eerst maar eens met die pas, en zelfs dan zal die pas er zijn, en verloren in het Anne Frankplatsoen? Dan nog blijft de vraag hoe kwam die daar? Is hij hem daar verloren tijdens een wandeling? Heeft iemand hem daar geplant? Of is hij hem verloren tijdens het anaal uitwonen van een schandknaap?

Echt het is maar goed dat je reaguurder bent en geen rechter want als jij rechter was zouden er duizenden mensen onterecht ter dood veroordeeld worden.

De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 13:16

@tweetybird | 11-04-14 | 12:54
Je moet je mening niet als feiten presenteren. Je mag best denken en / of vinden dat Demmink schuldig is maar totdat er bewijs komt maak je jezelf schuld aan smaadschrift. Dat is strafbaar. Ben je daar ook bewust van?

Alle ambtenaren krijgen rechtshulp als ze in het kader van hun ambt (terecht of onterecht) ergens van beticht worden. Dat is zo wettelijk afgesproken dus ook Joris Demmink. Als je dat ook wilt dan moet je ambtenaar worden.

Verder is niemand, maar dan ook niemand zo gigantisch stom om voor een verder onbekende ambtenaar zijn eigen politieke carrière op het spel te zetten. Je overschat de macht van Joris Demmink. Hij kreeg pas na alle roddel en achterklap promotie. Hij is onderzocht en (terecht / onterecht?) brandschoon gebleken. Er moeten toch tientallen schandknapen zijn die Joris Demmink kunnen betichten van ontucht? Nee. Er zijn er vier. Frank L. die een valse aangifte deed en daarvoor zelfs straf kreeg, Bart van W. die het onder ede eigenlijk niet echt zeker weet. Twee Turken die het ook niet hard kunnen maken. *zucht* flinterdun. Voor de rest komt alles uit tweede, derde en zelfs vierde hand.

De link naar de BBC. Jeetje. Heb je nog steeds niet door dat pedofielen letterlijk overal zitten. Echt jouw beste vriend kan stiekem lonken naar je dochter van 12. Weet je het nog niet ze zitten overal. Meestal gewoon smerige mannetjes die seksueel zo verknipt zijn dat ze liever verkrachten en misbruiken dan een gelijkwaardige partner zoeken maar ze zitten echt overal in alle lagen en dus ook in de elite. Wel zijn het overwegend vaak de Jan met de pet uit een sociaal zwak milieu in combinatie met alcoholmisbruik. Maar goed dat is statistiek.

De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 13:13

Hét nieuws in de getuigenis van Henk Krol is dat de rijkspas van Demmink gevonden is in het Anne Frankplantsoen. Deze pas is ingeleverd bij de politie.

Lewis Lewinsky | 11-04-14 | 13:01

Kijk demmink heeft weldegelijk met tengels aan jongetjes gezeten. Maar de bewijzen zullen uit blijven. Reden de man is te machtig,nu nog,en hij heeft nog steeds steun van engbekken als teeven,opstelten en peter rrrr de vries. Ook is genoeg geld een reden waardoor bewijs uit blijft. Ook gaat de doofpot niet goed open. Pas bij dood van de man gaat het echt rollen,omdat de angst weg is en de macht. Zo is ook gebleken bij de zaak BBC. Iedereen wist ervan al jaren ,maar de beerput ging pas echt open bij de dood van de man. Zo ook hier. En de belangen zijn te groot. Want de man schuldig maakt dat er wel heel veel instort. Zelfs de heer opstelten en teeven zullen kunnen opzouten. En dat is waarvoor er geen bewijzen boven water komen,maar het geruchten blijven. En ze het nu nog in de doofpot terug willen. Want teveel hebben er belang bij dat de man niet schuldig verklaart word. En dat mag wat kosten zoals al is gebleken waar zelfs de man zijn advocaat werd betaald door justitie waar u en ik de pleuris kunnen krijgen en alles zelf mogen betalen. En zo is het naar mijn mening.

tweetybird | 11-04-14 | 12:54

-weggejorist-

De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 12:28

@Lewis Lewinsky | 11-04-14 | 12:21
Iets met appels en peren? Misschien?

De elite kapot willen maken is al zo oud als de mensheid. Roddels en achterklap ook. Dat er bij tijd en wijlen blijkt dat die roddels en achterklap klopt wil natuurlijk niet zeggen dat alle roddels en achterklap klopt. Dat is een drogreden van hier tot Niburu.

De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 12:26

Treurig om te zien dat die witwas actie van Peter R. bij Pauw en Witteman bij veel mensen gewerkt heeft.

Makro777 | 11-04-14 | 12:23

@De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 12:16
Dat er een doofpot was over de buitenechtelijke kinderen van Prins Berhard, was volkomen duidelijk. De Nederlandse pers schreef er jarenlang geen woord over. De buitenlandse wel.

Zelfde geldt voor de zaak Demmink.

Lewis Lewinsky | 11-04-14 | 12:21

@Lewis Lewinsky | 11-04-14 | 12:03
Er zijn geen bewijzen voor wangedrag van Joris Demmink, dat blijkt keer op keer mede door deze wanstaltige getuigenverhoren. En wat betreft een doofpot? Nou zonder bewijzen voor wangedrag door Joris Demmink kan er dus ook geen sprake zijn van een doofpot of beerput.

Maar er is hoop voor de complotgekkies: www.martinvrijland.nl/2014/04/10/journ...

Hoewel anderen daar weer anders over denken: swapichou.wordpress.com/2014/04/10/i-s...

En: barracudanls.blogspot.co.il/2014/04/ge...

De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 12:16

@De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 11:56
Dat zijn twee verschillende vragen. De vraag wat de bewijzen zijn voor het bestaan van een doofpot, en de vraag wat de bewijzen zijn voor het wangedrag van Joris Demmink. Waarom haal jij die twee vragen door elkaar, dude?

Lewis Lewinsky | 11-04-14 | 12:03

@Lewis Lewinsky | 11-04-14 | 11:47
Jammer dat ik je reaguursels niet meer makkelijk erbij kan halen. Maar het was jou toch echt zo duidelijk. Duidelijke doofpot is doofpot. Terwijl er toch echt geen bewijs is. Veel aannemelijker is dat deze viespeuk Joris F. door broddelwerk journalisten, criminelen, querulanten, haatzaaiers en rancuneuze zakenlieden bewust of onbewust verward is met Joris Demmink. Tenzij jij wel bewijs hebt want dan moedig ik je ten zeerste aan om deze te leveren aan justitie.

De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 11:56

@De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 11:42
Je legt mij woorden in de mond die ik nooit gezegd heb. Hoe noem je zo iemand ook al weer, die anderen woorden in de mond legt die zij nooit gezegd hebben?

Lewis Lewinsky | 11-04-14 | 11:47

@Lewis Lewinsky | 11-04-14 | 11:33
Nee, dat bericht kwam gewoon op de proppen in 1996. Zoek het maar op, of als je daar te lui voor bent vraag het aan 'seven'.

Was toen een enorm schandaal. Maar later op het internet is het een eigen leven gaan leiden en volkomen onterecht gekoppeld aan Joris Demmink. Dit wil nog steeds niet zeggen dat Joris Demmink onschuldig is. Maar de schijn spreekt momenteel wel in het voordeel van Joris Demmink. Als je dat inmiddels nog steeds niet in ziet ben je blind, naar eigen keuze.

De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 11:46

@Lewis Lewinsky | 11-04-14 | 11:31
Want de 'believers' gaan op het linkje klikken? Ach welnee joh. Joris Demmink moet hangen volgens jouw eigen woorden. Geef gewoon toe dat deze Joris F. de kern is van alle geruchten en aantijgingen. Dat wil niet zeggen dat Joris Demmink onschuldig is, maar het wil wel zeggen dat duidelijk mag zijn deze twee personen door elkaar gehaald zijn.

De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 11:42

Kaas de Vies | 11-04-14 | 10:06
Politicie en topambtenaren van (sexueel)onbesproken gerdrag. Daar zijn er niet zo veel van. Tijdens de NSS konden de escorts niet aangesleept worden. Er zij er nu nog met een schrale doos.

Tjemig | 11-04-14 | 11:41

@De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 11:07
Blijft raar dat dit ANP-bericht uit 1996 pas in 2012 opdook.

Lewis Lewinsky | 11-04-14 | 11:33

@De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 11:07
Doe liever een linkje in plaats van die lappen tekst.

Lewis Lewinsky | 11-04-14 | 11:31

@Muhammad S al-Beshi | 11-04-14 | 10:37
Joris Demmink was de top-man op justitie, geslepen, onaangename vos. Niet het type mens dat bij het minste geringste om zich heen gaat slaan. Het gaat nog een jaar of wat duren maar zodra blijkt dat het allemaal roddel en achterklap was slaat Joris keihard terug. Geloof mij nou maar Micha Kat, Poot en het AD zweten peentjes want als blijkt dat er geen enkele juridische grond blijkt om de aantijgingen te gronden dan kan Kat nu maar beter flink gaan sparen. Het type mens Joris (ik heb er geen sympathie voor) is het type mens dat rustig afwacht en later keihard terugslaat. Lijkt mij een ijskoude vent, onaangenaam maar wel keihard. Brrrr hoe verder dit ontwikkeld hoe meer ik als Micha Kat zijnde in mijn broek zou poepen want die mag al zijn luxe appartementen en dure schilderijtjes alvast gaan veilen want op deze manier word het niets en is Micha in zijn eigen val gevallen en kan het hem tonnen gaan kosten.

De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 11:26

Die meneer Bakker moet men op inzoomen. (briefje Krol)
Die werkte op het ministerie en bedreigde K. waardoor K. in gesprek wilde komen met D.

Pieter Breydel | 11-04-14 | 11:23

'Klopt, maar het NSB-knopje is er anders nog wel gewoon...'
eerstneukendanpraten | 11-04-14 |
====
Het NSB-knopje....:-D OK, dank je voor je antwoord.

malang | 11-04-14 | 11:21

@ malang 11:13

Klopt, maar het NSB-knopje is er anders nog wel gewoon...

eerstneukendanpraten | 11-04-14 | 11:15

De man die het meest 'gegrepen' is door de zaak (Micha Kat), zou wel eens de hele zaak kunnen verstieren door zijn bemoeienis vanuit de zaal.

Off topic: ligt het aan mij, of kunnen wij elkaar als reaguurder geen plusjes en minnetjes meer geven?

malang | 11-04-14 | 11:13

OMG, Jan Wolter Wabeke -oud Kifid- speelt ook een rol in dit dossier? Tsja, homosensuelen schoppen het vaak ver en de kring(spier)zal aan de top wel klein zijn.

LJBrinkhorst | 11-04-14 | 11:10

@Kaas de Vies | 11-04-14 | 10:58
"Algemeen Nederlands Persbureau ANP
April 12, 1996
09:53 Central European Time
Rijksambtenaar krijgt voorwaardelijke straf wegens ontucht

SECTION: BINNENLAND

LENGTH: 426 words

DATELINE: ROTTERDAM (ANP)

De rechtbank in Rotterdam heeft de 39-jarige J.F. uit Den Haag vrijdag veroordeeld tot zes maanden voorwaardelijke celstraf en 240 uur dienstverlening wegens ontucht. Tegen hem was een jaar geeist, waarvan de helft voorwaardelijk. De man, werkzaam als juridisch adviseur bij een ministerie, was een vaste bezoeker van de jongensbordelen in de Maastad, die begin vorig jaar door de politie werden ontdekt. Een chauffeur die de klanten van de bordelen vervoerde kreeg negen maanden voorwaardelijk en 136 uur dienstverlening. Tijdens de behandeling van F.’s zaak bleek dat de rijksambtenaar met zijn juridische kennis de souteneurs van de bordelen hielp om minderjarige jongens vanuit Polen naar Nederland te smokkelen. Bovendien pleegde hij ontucht met meerdere jongens. Vorig jaar zat de Hagenaar twee maanden vast in een Tjechische gevangenis op verdenking van soortgelijke misdrijven. De man is geschorst sinds de zaak in de publiciteit kwam.

De klantenkring van de jongensbordelen bestond onder meer uit kapitaalkrachtige mannen, onder wie Amerikanen en Engelsen. Op 7 mei moet een in Nederland wonende Franse klant voor de rechter verschijnen. Deze 34-jarige verdachte zou 125.000 gulden hebben gespendeerd in de Rotterdamse jongensbordelen.

Twee souteneurs zijn vorig jaar al veroordeeld tot straffen van vijf en zes jaar wegens mensenhandel en ontucht.
Algemeen Nederlands Persbureau ANP"

De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 11:07

@De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 11:05: Sorry, ik ben u excuses schuldig.

Muhammad S al-Beshi | 11-04-14 | 11:07

@Kaas de Vies | 11-04-14 | 10:58
"ROTTERDAM (ANP) – De Rotterdamse rechtbank heeft dinsdag een 41-jarige bezoeker van jongensbordelen veroordeeld tot drie jaar gevangenisstraf, waarvan zes maanden voorwaardelijk, met een proeftijd van twee jaar. De rechtbank acht onder meer bewezen dat de man enkele jongens heeft verkracht.

De man is de eerste klant van een omvangrijk netwerk van zo’n 25 minderjarige schandknapen, die terecht stond. In totaal vervolgt justitie de komende maanden 26 mannen die zich in vier Rotterdamse privéhuizen hebben vergrepen aan jongens vanaf 13 jaar. De 41-jarige man uit Maassluis was een vaste klant van de clubs. Tijdens de rechtbankzitting bleek dat hij ook jongens tegen hun zin gebruikte. De slachtoffers zagen hem als de moeilijkste klant, omdat hij altijd gemeenschap wilde.

Vooral het feit dat hij enkele jongens heeft verkracht, is hem door de rechtbank sterk aangerekend. Volgens de rechtbank was de man “slechts uit op zijn eigen gerief” en zij acht daarom een celstraf van drie jaar passend. Een deel van die straf, zes maanden, is voorwaardelijk. De rechtbank stelt wel als voorwaarde dat de man een groepstrainingsprogramma voor plegers van seksuele delicten gaat volgen. Officier van justitie mr. P. Oskam eiste twee weken geleden vier jaar onvoorwaardelijke gevangenisstraf."

De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 11:06

@Kaas de Vies | 11-04-14 | 10:58
"March 29, 1996
15:56 Central European Time

Twaalf maanden cel geeist voor ontucht jurist ministerie

SECTION: BINNENLAND

LENGTH: 573 words

DATELINE: ROTTERDAM (ANP)

Officier van justitie mr. P. Oskam heeft vrijdag voor de rechtbank in Rotterdam twaalf maanden celstraf, waarvan zes voorwaardelijk, geeist tegen de 39-jarige J.F. uit Den Haag, wegens ontucht met minderjarige jongens. De Hagenaar, werkzaam als juridisch adviseur bij een ministerie, was een vaste bezoeker van de jongensbordelen in de Maasstad, die begin vorig jaar door de politie werden opgerold. De klantenkring van de jongensbordelen bestond onder meer uit kapitaalkrachtige mannen, onder wie Amerikanen en Engelsen. Op 7 mei moet een in Nederland wonende Fransman voorkomen. Deze 34-jarige verdachte zou 125.000 gulden hebben gespendeerd in de jongensbordelen.

Twee souteneurs zijn in oktober vorig jaar door de Rotterdamse rechtbank wegens mensenhandel en ontucht veroordeeld tot gevangenisstraffen van vijf en zes jaar. In twee bordelen exploiteerde het duo dertig jongens, waarvan er twaalf minderjarig waren. Een klant kreeg vorig jaar een straf van 3,5 jaar.

Tijdens de behandeling van die zaken bleek dat de Haagse rijksambtenaar F. met zijn juridische kennis de souteneurs hielp jongens vanuit Polen naar Nederland te smokkelen. Hij bedreef ontucht met meerdere jongens van veertien jaar. Vorig jaar heeft de verdachte twee maanden vastgezeten in een Tjechische gevangenis op verdenking van soortgelijke misdrijven. De ambtenaar is geschorst sinds de zaak in de publiciteit kwam.

De verdachte verklaarde tegenover rechter mr. L. van Son zich niet te hebben gerealiseerd welke schade hij de jongens aandeed met de ontucht. Volgens de psycholoog dr. A. Bullens, die de slachtoffers onderzocht, gaat het om jongens uit sociaal zwakke milieus. “Hoewel zij ervoor werden betaald, kan er geen sprake zijn van vrijwilligheid bij seksuele contacten met volwassenen. Want dat impliceert gelijkwaardigheid. En die was er niet”, concludeert de psycholoog.

Uitspraak op 10 april."

De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 11:05

Liegende rechters! Wie had dat gedacht?

Lewis Lewinsky | 11-04-14 | 11:05

@mister niet scherp | 11-04-14 | 10:46
Krol weet ergens zelf ook wel dat hij een journalistiek broddelwerkje heeft geleverd. Alleen is zijn ego zo groot dat hij dat niet gaat toegeven. Krol dacht een scoop te hebben van heb ik jou daar en later bleek daar geen reet van te kloppen, daar moet hij nu mee leven. Het zou beter zijn dat hij nu gewoon keihard toegeeft dat het broddelwerk was.

De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 11:00

@De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 10:42
Ik wacht nog op een NJ nummer.

Kaas de Vies | 11-04-14 | 10:58

@De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 10:47: U terkt dingen uit de context, dus u geloofd menner Demmink ...?

Muhammad S al-Beshi | 11-04-14 | 10:49

#Joris, wil je svp de eerste tekst wegmaken?

Einde van de Domheid | 11-04-14 | 10:47

@Muhammad S al-Beshi | 11-04-14 | 10:41
Als je zulke misselijkmakende domme opmerkingen gaat maken mag ik hopen dat Joris (die van GeenStijl) je genadig is.

De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 10:47

@Kaas de Vies | 11-04-14 | 10:40: Dit is zo opgelost:

www.nieuws.nl/economie/20140408/Schiph...

Dus heeft drs. J Poot het nakijken ...?
ps. Heeft u ook het boek, De Demmink Affaire van bovengenoemde auteur ...?

Muhammad S al-Beshi | 11-04-14 | 10:47

-weggejorist-

Einde van de Domheid | 11-04-14 | 10:46

@Kaas de Vies | 11-04-14 | 10:40
Chipshol heeft Poot gelijk gekregen en geld gekregen, alleen vind Poot dat hij recht heeft op meer. Heeft hij ook gewoon toegegeven in de Volkskrant. Dus stopt deze rancuneuze Poot (pun intended) miljoenen in een smeercampagne om Demmink (en dus ook justitie) te besmeren. Dat is gewoon een feit, zelfs complotgekkies zijn daar inmiddels achter.

De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 10:46

Advocaat Knijf begrijpt het concept journalistieke bronbescherming niet.
Feynman | 11-04-14 | 10:08

Ik ook niet.
.
Nooit begrepen waarom een journalist niet verplicht kan worden zijn bronnen te noemen. Ja ik begrijp de gevaren op de mogelijke gevolgen voor een bron.
.
Maar wat ik niet begrijp is hoe men dus kan zorgen dat een journalist maar niet iets schrijft en het even aan een "bron" wijdt. Wij moeten er dus van uitgaan dat de journalist ter goeder trouw is?
.
Maar misschien kan jij het mij uitleggen.

mister niet scherp | 11-04-14 | 10:46

(Laatste tekst over dit onderwerp.)
AD, de dode de Brouwer en ook de chauffeur die niets gezien heeft hebben bevestigd dat Joris D. vaak is gezien bij Haagse jongensprostituee-exploitant, hij de kkoningin in Praag heeft rondgereden met zijn pr)nacteurvriend als tolk en dat de portier van Pinocchio D's regelmatige visite's aldaar bevestigd.
Het gaat er wat mij betreft niet over strafbaarheid/bewijsbaarheid maar over ongeschiktheid voor jobs op justitie als er sprake is van dit soor verhalen.
Vanaf Brongersma is er een politiek die leidt naar legalisering van pedosexualiteit. De pedopartij was een groepje stromannen terwijl randdebielen als Kat cum suis doen nog een schepje op de acceptatie van het begrip door op een Tourette-achtige manier dingen op straat te schreeuwen en op hun klungelige filmpjes.
De wetgeving die in 2002 (of 3) is teruggedraaid naar 16 jaar wil dit soort mannen weer terugdraaien, men zoekt daarvoor draagvlak. Is er een link naar het satanisch misbruik dat in de Wiki-leaks politioneel wordt omschreven, zijn er EU-parlementariers betrokken (of in de kern ervan?) Zeker is dat de machtsbasis niet meer in het vaticaan zit dus als er een macht de samenleving wil ondermijnen door kinderen te beschadigen deze in de hoogste regionen van het machtstheater bevindt.
Tenslotte, natuurlijk zijn er criminelen die garen proberen te spinnen door justitie aan te vallen. Laten ze echter geen zand in de ogen strooien!
Slotvraag, welke partij gaat deze opschoning in justitie vormgeven. VVD, GL en CDA hebben veel rechters/ politie/ politici in die kringen. PvdA een gitzwart verleden. Wie gaat het doen. Als het niet gebeurt kunnen we fluiten naar onze internationaal Gerechtshof in Den Haag. Ik vind niet dat het apparaat, of wat mij betreft het koningshuis gespaard hoeft te worden daarvoor.
Dus:
Recht is een taak van het volk.
Leiders zijn daarvan de uitvoerders.
Doen ze dat niet dan kunnen ze gaan!!!!

Einde van de Domheid | 11-04-14 | 10:42

@Kaas de Vies | 11-04-14 | 10:35
Rechercheurs zijn en waren niet bang voor deze Joris, zoals gezegd is deze veroordeeld voor ontucht. Doe je research anders gewoon eventjes.

De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 10:42

-weggejorist-

Muhammad S al-Beshi | 11-04-14 | 10:41

@De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 10:37
Beetje het gedrag dat Mark Smith tentoonspreidt.

Dat over die taps moet ik uitzoeken, als dit een identiteitsverwisseling is vervalt deels mijn betoog. Maar bij Chipshol affaire zijn bepaalde misstappen van justitie bewezen, alleen nooit bestraft. Hoe kijk je daar tegen?

Kaas de Vies | 11-04-14 | 10:40

@NogSteedsNiet | 11-04-14 | 10:33
*zucht*

DAT IS EEN ANDERE JORIS. Die Joris is er voor veroordeeld. Het enige wat deze Joris met Joris Demmink gemeen heeft is homoseksualiteit, de naam Joris en het feit dat deze Joris ook een ambtenaar was. Lijkt me niet genoeg om iemand aan de hoogste boom te hangen.

De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 10:39

Demmink is net als Prins Bernhard. Alle stront komt pas echt naar buiten als hij dood is.

Rest In Privacy | 11-04-14 | 10:38

@meneer der meneren | 11-04-14 | 10:35: Juist, dat vroeg ik mij ook al af.

Muhammad S al-Beshi | 11-04-14 | 10:37

@Kaas de Vies | 11-04-14 | 10:32
Stel je voor ik haat jou Kaas (is niet zo ik vind je lievvv) dus om te voorkomen dat jij een promotie krijgt gooi ik wat leugens over je in de ether. Heb jij dan plots geen recht meer op die promotie ook als na onderzoek blijkt dat er geen enkele grond is om aan te nemen dat er ook maar iets waar is van de leugens die ik over je verspreide?

De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 10:37

@berthaanstra | 11-04-14 | 09:52
zaakje of zakje?
Een vraag. Waarom doet Joris D. geen aangifte wegens laster?.

meneer der meneren | 11-04-14 | 10:35

@De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 10:31
Heb je daar een NJ nummer van?

Kan me namelijk niet indenken waarom rechercheurs bang zouden zijn voor een topambtenaar bij VWS.

Kaas de Vies | 11-04-14 | 10:35

Kaas de Vies | 11-04-14 | 10:26
Non informatie dus. Het hoge woord is eruit.
Kon ik nu maar een kudo geven..

Mark Smith | 11-04-14 | 10:35

@eerstneukendanpraten | 11-04-14 | 10:26
Omdat na een jarenlange hetze van o.a. Micha Kat, Jan Poot en nu ook Baybasin en Adele van der Plas + alle complotgekkies het toch echt wel tijd is om aan te tonen dat Demmink of nooit iets onoorbaars heeft gedaan of om hem aan de hoogste boom op te knopen. Want zo kan het niet langer. Sterker nog er moet een precedent komen dat je niet onbestraft zo lang iemands naam kan besmeuren.

Dat of Demmink is gewoon schuldig maar tot dusver kan iedereen met ook maar een beetje verstand van de wet je vertellen dat het absoluut nergens op lijkt dat hele getuigenverhoor. Ergens is een het schande dat het zo ver moet komen.

De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 10:34

@NogSteedsNiet | 11-04-14 | 10:23

Dan vind ik je - zoals ik al zei - erg naïef.. Hij wordt gewoon onwijs gedekt - figuurlijk dan he - door de Nederlandse staat.. Als ik van zoiets beschuldigd zou zijn, zou ik wel anders reageren.. Sowieso veel meer van me afslaan of een keer een goed interview op tv geven.. En niet zoals een pootje weglopen.. Er zijn ook telefonische opnames waar hij gewoon om jongetjes vraagt...

NogSteedsNiet | 11-04-14 | 10:33

@De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 10:29
Jan Poot heeft een conflict met hem aangaande de Chipshol affaire. Wat vind je daar nu van? Vind je dat wel normaal gedrag?

Nogmaals SG moet van ONBESPROKEN gedrag zijn. Vind jij dat Demmink voor zijn benoeming hier aan voldeed, en tijdens zijn functie.

Al dat complotgeneuzel kan je dus overboord gooien.

Kaas de Vies | 11-04-14 | 10:32

Hopelijk eindigt deze hetze met de onvermijdelijke uitspraak dat dhr. Demmink onschuldig is.

rzer0 | 11-04-14 | 10:31

@Kaas de Vies | 11-04-14 | 10:26
Die taps waar jij het steeds maar over hebt zijn van een andere Joris die inderdaad veroordeeld is voor ontucht met minderjarige schandknapen. Joris F. als ik me niet vergis een ambtenaar op het ministerie van VWS. Dus niet Joris Demmink.

De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 10:31

@NogSteedsNiet | 11-04-14 | 10:23
Joris Demmink is (zoals bekent) een onsympathieke en keiharde professional. Heel veel mensen die hem haten. Vriend en vijand. Is hij een kinderverkrachter? Ik betwijfel het ten zeerste met name omdat de getuigen niet op komen dagen, informatie uit de tweede of derde hand hebben of zoals met Bart van W. uiterst onbetrouwbaar zijn.

Oh en geloof me, ik wil dolgraag dat er (hoe dan ook) een einde aan deze zaak komt. Wat mij betreft moeten er mensen hangen aan de hoogste boom en of dit nu Joris Demmink of Micha Kat, Jan Poot, Baybasin en een hele ploeg andere mensen zijn maakt mij niet zoveel uit. Alleen neig ik steeds sterker en steeds meer naar kamp-Demmink (wat apart is want ik zat eerder in kamp anti-Demmink)

De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 10:29

@Feynman | 11-04-14 | 10:08
Dat snapt hij wel, maar heeft geen juridische waarde vandaar dat hij doorduwt. En ik begrijp wel waarom.

Kaas de Vies | 11-04-14 | 10:27

@Mark Smith | 11-04-14 | 10:19
Uit de derde hand, maar van mij krijg je uit de eerste hand mijn middelvinger.

Kaas de Vies | 11-04-14 | 10:26

@ De Koreaanse Slet 10:20

Maar waarom wordt dan pas nu vol op het gas gegaan door Justitie en wie heeft er belang bij dat zijn blazoen volledig wordt besmeurd?

eerstneukendanpraten | 11-04-14 | 10:26

@De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 10:20
De taps van de Rotterdamse recherche zijn geen bronnen uit tweede, derde of vierde hand.

Hier ga je dus totaal aan voorbij.

Het gaat er dus om dat deze man geen SG had mogen worden want hij laat zich in met criminelen.

Kaas de Vies | 11-04-14 | 10:26

@Snippeschieter | 11-04-14 | 10:09
Anne ligt begraven in een kuil in Concentratiekamp Bergen-Belsen en er staat een grafsteen bovenop.

Ongeblustekalk | 11-04-14 | 10:24

De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 10:20

Doe toch niet zo naief.. Als je echt zo naief bent, kan je misschien beter alvast lekker weekend gaan vieren..

Demmink wist nooit waar zijn agenda was, totdat er een brief opduikt dat hij op een bepaalde datum wel in Turkije is geweest, toen was die er ineens weer wel...

Het hangt zo met houtje-touwtje aan elkaar en nog zie je niet dat hier sprake is van een groot smerig complot..

Kijk die kop van Demmink dan..
www.youtube.com/watch?v=WDLRn4Ie4yg

NogSteedsNiet | 11-04-14 | 10:23

@Kaas de Vies | 11-04-14 | 10:06
Kaas, Kaas, Kaas toch... Als Peter de kans had gehad om de scoop te hebben om Demmink helemaal down te brengen gestaafd door keihard bewijs dan had deze narcist dat echt wel gedaan. Peter is een onprettig mannetje met een ego van hier tot Tokio. Het grote probleem (en de reden dat Koen Voskuil en het AD peentjes zweet) is dat het tot dusver allemaal roddel en achterklap uit de tweede, derde en zelfs vierde hand is gebleken.

Er is zeker sprake van een complot. Maar het heeft er alle schijn naar dat het een complot is om Demmink kapot te maken en dat is ze (gezien de reacties hierboven) enorm goed gelukt. Demmink zijn naam is besmeurt en 90% van de GS en telegraaflezertjes neemt het voor zoete koek aan. Geloof me, al ruim twee jaar zit ik bovenop deze zaak en ik zie niets liever dan de waarheid naar boven komen maar tot dusver is er gewoon geen greintje bewijs. Het meest hoopvolle was Bart van W. een uiterst labiele ex-schandknaap die onder ede niet met zekerheid kon zeggen of zijn Joris ook DE Joris was.

Complot? Ja zeker. Complot van Joris D. met volle medewerking van Justitie en het koningshuis? Ik betwijfel het steeds meer. Het lijkt steeds meer op een hetze en een heksenjacht op een homoseksuele top-ambtenaar.

De Koreaanse Slet | 11-04-14 | 10:20

Kaas de Vies | 11-04-14 | 10:06
Jij hebt toch inside informatie. Is dit niet een mooi moment om daarmee voor de dag te komen? Om het ongelijk van P.R. de Vries aan te tonen?

Mark Smith | 11-04-14 | 10:19

@ Snippeschieter

Ik ben zo monogaam als de pest. En omdat Anne Frank niet is begraven staat het nog niet vast dat ze geen graf heeft, maar die discussie zal nooit met feiten kunnen worden gestaafd. Maar dat er meer is tussen hemel en aarde staat voor mij als een paal boven water. Maar misschien kunnen we dit gedurende een bijpassend topic nog een keer aanroeren...

eerstneukendanpraten | 11-04-14 | 10:18

Zo kopje koffie, wc, broodje warme worst ow wacht.

* | 11-04-14 | 10:13

Cuyahoga | 11-04-14 | 10:05
Lol!!
Wilders met weldenkend Nederland vergelijken..

Mark Smith | 11-04-14 | 10:12

@ eerstneukendanpraten | 11-04-14 | 10:03

Misschien ten overvloede voor de andere reaguurders, maar Anne Frank is gecremeerd, dan is het wat moeilijk om je om te draaien.

Snippeschieter | 11-04-14 | 10:09

Advocaat Knijf begrijpt het concept journalistieke bronbescherming niet.

Feynman | 11-04-14 | 10:08

Een beerput uit de tijd dat hooggeplaatste en invloedrijke pedo's hun gang konden gaan. Royals probably involved. Dus die put zal op een gegeven moment wel worden dichtgekit in 'rechtsstaat' 0031.

Fijnstoffer | 11-04-14 | 10:07

@ eerstneukendanpraten | 11-04-14 | 10:01

Of eerst neuken en dan pas praten, over soa's, aids ofzo niet vies is.

Snippeschieter | 11-04-14 | 10:07

@Cuyahoga | 11-04-14 | 10:05
Wilders hoor je volgens mij niet zo over de Demmink zaak, maar de SP wel. Waarom is dat?

Kaas de Vies | 11-04-14 | 10:07

Wat ik niet begrijp in het hele verhaal.

Volgens taps van de Rotterdamsche politie (niet de auditu van obscure types in een park) had hij contact met een notoire homopooier (subspecialisatie jonge jongens).

Ook al zou Demmink de man alleen contacteren voor 18+ jongens, prostitutie was toen strafbaar.
Ook al zou Demmink alleen maar op goede voet met de man leven dan nog gezien de aard van zijn functie is dit laakbaar. Een SG dient van onbesproken gedrag te zijn.

En dit is hij gewoon niet. Hoef je helemaal niet de pedofiele voor te bewijzen, focus op het makkelijkste te bewijzen... is dat al laakbaar, ga vanuit die basis verder werken.

Want waarom moest iemand die niet van onbesproken gedrag was SG worden. Daar ligt de crux, en kan je die ontzettende klucht over pedoseksuele uitstapjes voor later bewaren.

Wat heeft Peer . de Vies daar eigenlijk over te zeggen, of heeft hij over mijn bovenstaande analyse een extreme analyse?

Nee dat dacht ik al niet.

Kaas de Vies | 11-04-14 | 10:06

Peter de Vries wou ooit zelf in de politiek met een programma vergelijkbaar met dat van de PVV, maar toen hij erachter kwam dat Wilders meer stemmen ging halen dan hij, zag hij ervan af.
Sindsdien haat hij Wilders.
Iets met alfa-mannetjes en wie de grootste rode billen heeft.
Anyway, sindsdien is hij een van de grootste criticasters van Wilders, al tientallen keren heeft hij op Propaganda1, 2 of 3 zijn afkeer mogen uitspreken.

Wilders wil minder criminelen?
Dan wil Peter meer.
Wilders wil minder illegalen?
Dan wil Peter meer.
Wilders wil minder islam?
Dan wil Peter meer.
Wilders wil minder pedofielen?
Dan wil Peter meer.
Daarom is Peter pro-Demmink, om weldenkend Nederland te sarren.
Omdat zijn egootje gekrenkt is geweest en Petertje daar als een 6-jarige peuter maar over blijft doordrammen.

Cuyahoga | 11-04-14 | 10:05

Eindhoven de gjekste!

LJBrinkhorst | 11-04-14 | 10:05

@SaskiaBelleman: Ex-minister Nawijn vertelde De Brouwer dat #Demmink interesse had in jonge jongens, "maar niet te jong."

De definitie van "te jong" in 1970, de definitie van 1994 of van 2014 ?!? Wat toen nog net maatschappelijk werd geaccepteerd, is nu gewoon strafbaar.

Feynman | 11-04-14 | 10:04

Als Anne Frank zou weten wat er in het naar haar genoemde plantsoen in het donker voor viespeukerij plaatsvond dan zou ze zich in haar graf omdraaien...

eerstneukendanpraten | 11-04-14 | 10:03

@ Kaas de Vies | 11-04-14 | 09:53
Blij dat jij zo duidelijk afstand van hem neemt en tegelijkertijd zoveel liefde en vergeving toont.

Dat zouden er meer moeten doen.

TheseDays00 | 11-04-14 | 10:01

Pedo's zijn vies, allemaal!

eerstneukendanpraten | 11-04-14 | 10:01

Het is wel treurig om te zien dat die Peer . de Vies zo overduidelijk en stellig partij kiest.

Totaal onnodig, maar toch doet hij dat, ik snap niet waarom. Wat kan hem het boeien, niet dat hij zo op de hand van de VVD is me dunkt.
Is het zijn ontzettende gevoel voor rechtvaardigheid? Als dat zo zou zijn zou toch echt een iets objectievere rol aan moeten nemen. Lijkt mij hoor.

In ieder geval moet hij tijdens het Kerstdiner in de bijkeuken zitten.

Kaas de Vies | 11-04-14 | 09:53

Ik geloof zeker dat Demmink met z'n tengels aan minderjarige jongetjes heeft gezeten. Maar ik geloof niet dat Belleman exclusief voor GS in de rechtbank zit te twitteren.

Professor Superhirn | 11-04-14 | 09:53

'uitloopdagen' is gezien de context misschien een ongelukkige term. Ik heb er beelden bij :(

Huh..? | 11-04-14 | 09:52

Demmink zijn zaakje zal ook wel gestonken hebben..

berthaanstra | 11-04-14 | 09:52

Kan me niet voorstellen dat Krol, gezien opeens zijn stilzwijgen nu opeens wel iets gaat zeggen.

Dat zit helemaal juridisch dichtgetimmerd met allerlei boeteclausules. Allemaal nietig natuurlijk, maar ga jij het risico lopen?

Kaas de Vies | 11-04-14 | 09:50

-weggejorist-

Muhammad S al-Beshi | 11-04-14 | 09:50

@Sniper79 | 11-04-14 | 09:47 die anusjes ook.

* | 11-04-14 | 09:50

Zaak stinkt inderdaad, zal alleen nooit helemaal bovenwater komen. Daar hangt te veel van af.

Hotel New York | 11-04-14 | 09:49

-weggejorist en opgerot-

Muhammad S al-Beshi | 11-04-14 | 09:48

Zaak stinkt.

Sniper79 | 11-04-14 | 09:47

Waar rook is is vuur, maar kom eens met harde bewijzen, dit gaat nergens over.

Ongeblustekalk | 11-04-14 | 09:46

En de doofpot continues *koffie en bammetjes pakt*

Klaus Herzog | 11-04-14 | 09:45

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland