Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

GEERT DOET HET GEWOON WEER!

Hoe vaker je WILDERS IS HITLER roept, hoe langer Greet lachend blijft likken aan de enorme PR-lolly die het voor hem is. Weet je wat, hij doet het gewoon NOG een keer, dat roepen dat alle Marokkanen op een houtvlot naar de Sahara moeten. 'Bedoelt u soms criminele Marokkanen', piept het RTL Nieuws-meisje nog, maar niks hoor. Marokkanen moeten opzouten. Allemaal. En we tuinen weer tierend in deze Bosma-spin, dus dit weekend wordt 1 groot aandachtsfeestje met slingers & ballonnen & suikerspinnenhaar voor de PVV en haar trouwe schare van LOLDUTCHPEOPLE.

Reaguursels

Inloggen


me,myself and IK | 15-03-14 | 12:17 | + 0 -
Handig die spellingscheck, daar moet 'lichtgetinden' staan.

me,myself and IK | 15-03-14 | 12:23

Gisterenavond aan de bar merkten mijn SP stemmende vrienden op dat Wilders een idioot is waar je gewoon geen aandacht aan moet geven, in dezelfde zin wordt daar dan aan toegevoegd dat Marokanen kutvolk zijn en dat er eens strenger gestraft moet worden want 'zo kan het niet langer'.

Hetzelfde zie ik bij mijn ouders, willen niet horen dat ik PVV stem, maar hun huis is een bunker met op elke deur drie sloten. En ze zijn bang omdat er veel wordt ingebroken in hun omgeving en een familielid onlangs op de intensivecare terecht kwam nadat hij bij een inbraak door drie lichtgeronden in elkaar was geslagen.

Twee voorbeelden hoe Nederlanders hun kop in het zand steken. Dit land heeft geen Marokkanen probleem, maar een Nederlanders probleem.

me,myself and IK | 15-03-14 | 12:17

decadent degeneraat | 15-03-14 | 10:41 |
Laat ik een detail uitlichten uit je onderbuik oprisping:
Je snapt niks van Plato.

gutgutgut | 15-03-14 | 11:19

omanders | 14-03-14 | 20:25 |
"Intellectuelen kunnen we missen als kiespijn. Echt."
Je gelooft niet wat je leest hier.
Voor zoveel domheid moet je wel haast gestudeerd hebben.

gutgutgut | 15-03-14 | 11:17

JoeDoe | 14-03-14 | 21:49 |
Dat is zeker een kwoot uit "Der Ewige Jude"?
Daarin worden ook mensen vergeleken met ratten als ik mij goed herinner.
Bent u nazi?

gutgutgut | 15-03-14 | 11:10

@artfremd | 14-03-14 | 20:28

Gelukkig niet. Een intellectueel is iemand die in de beschermende atmosfeer van zijn grachtengordelpand de problemen van de wereld op papier oplost. Vaak gewapend met een opleiding sociologie als zwaard en Das Kapital als schild, probeert het krampachtig de werkelijkheid buiten te houden met de meest wilde theorieen.

Het valt me op, dat intellectuelen veel dingen niet willen weten. Ze belijden het rationalisme, geloven net als Plato, dat er een ideale onaantastbare vorm in de ideeen wereld is van elk ding in de echte wereld. Terwijl de werkelijkheid toch anders in elkaar steekt. Het multiculturele paradijs is meetbaar gefaald. Socialisme is meetbaar gefaald. Communisme is meetbaar gefaald. Het ziet er naar uit, dat het empirisme, elk denkbeeld van intellectuelen neersabelt. Als een grasmaaien over een fragiel poppengezichtje. En dat komt vooral door hun niet willen weten. Hun afkeer voor onfatsoenlijke kennis. Kennis die niet gereflecteerd mag zijn in de perfecte wereld.

decadent degeneraat | 15-03-14 | 10:41

Het Westen zag in een paar maand kans om de Serviërs uit hun stamland Kosovo te bombarderen.
Het moet een stuk makkelijker zijn om foute, zich buitenlander voelende criminelen uit NL te verwijderen.
Trek eerst eens de uitkeringen en voordelen in.

Mantisomantis | 15-03-14 | 10:05

Dus onze Ahmed was toch een vette trol!

eerstneukendanpraten | 15-03-14 | 09:51

Ahmed al-Salawi | 14-03-14 | 19:21 |
"Ook heb ik geprobeerd mijn taalbeheersing wat aan te passen aan het niveau van veel reaguurders. Helaas heeft dit mogen LIJDEN tot heel veel min punten en beledigingen van mensen die er geen snars van GEGREPEN."
---
TIP: Als je gaat sneren over het begripsvermogen van anderen moet je wel zorgen dat je toch tenminste je eerste twee zinnen op orde hebt.

WirMachenMusik | 15-03-14 | 03:06

Triestigheid. Wat een eikel. Kan gewoon niet redeneren. 1 op de 6 van de jongeren met de politie in aanraking dus 5 op de 6 niet. Wilders je bent het premierschap niet waardig. Enge populist. Kan iemand mij uitleggen waarom dit geen haatzaaien is?

Roer | 15-03-14 | 01:06

"The Words That Maketh Murder"

Charles Swietert | 15-03-14 | 01:02

Marokkanen mogen van marokko geen afstand doen van hun marokkaanse paspoort.
Daegranos | 14-03-14 | 17:21

Ik persoonlijk zou het prima vinden dat diegenen die wel afstand van hun paspoort willen doen, een nieuwe identiteit (met hollandse naam, dat dan weer wel) krijgen. Dit zou ook de intregatie m.i. bevorderen.
Helaas denk ik dat er dan nog steeds geen marokkaan te vinden is die afstand wil doen. Die gasten hebben gewoon niets met Nederland.

Solomon | 14-03-14 | 23:12

Dat ongemanierde fascistische wijf trekt voortdurend de microfoon voor Wilders zijn neus weg als hij midden in een antwoord zit. Uitstekende zelfbeheersing van Wilders.

Tiberius | 14-03-14 | 23:01

Nou, puntje voor Geert weer wat mij betreft, heeft gewoon gelijk

Snap je!? | 14-03-14 | 22:55

Frankrijk onder Sarkozy heeft, zonder problemn, Roma-zigneurs terug geschopt naar Roemenië. Waarom zou Nederland dat niet met de Marokkanen? Goed voorbeeld doet goed volgen, me dunkt.

von_cicero | 14-03-14 | 22:43

Vergelijkt een kut Marokkaan die nota bene de middeleeuwse leer uit Mein Koran aanhangt, die de volgelingen opdraagt alle Joden om zeep te helpen, dat GW de nieuwe Hitler is omdat GW terecht vindt dat er hier teveel (criminele) Marokkanen rondlopen.

In grote tegenstelling tot de Rif Mein Koran volgelingen, droegen bijv. Joden wel bij tot de welvaart en ontwikkeling van NL en Europa.

Het kan verkeren bij de Partij verraadt de Allochtonen. Die bewuste kut Marokkaan heeft zich verschanst in top van die Gideon bende (weet u het nog, Abimelech zoon van Gideon, die met behulp van leeglopers en ander gespuis zijn eigen broeders vermoordde) en weet zich dus beschermd door de niet halal SPEKman, de niet koosjere Asscher en tal van andere Quislings uit de top van de Partij vernietig de Allochtonen.
Mokummers bevrijdt u op 19 maart a.s. van het rooie juk dat al driekwart eeuw uw stad tiranniseert.

h.a.k. blok | 14-03-14 | 22:09

als ik last heb van ratten of ander ongedierte in huis kan er best wel een "goede" tussen zitten. toch gaan ze allemaal voor de bijl.

JoeDoe | 14-03-14 | 21:49

kloopindeslootjijook | 14-03-14 | 20:24

U gaat nu reeds de Nederlandse taal naar uw eigen hand zetten, als dat beter in het straatje past?

Skunk57 | 14-03-14 | 21:36

Wat Wilders natuurlijk eigenlijk bedoelt is dat de Marokkaanse cultuur die uitwassen mogelijk maakt, en de groep daarom niet zo makkelijk opgebroken kan worden in "goed" en "niet goed". Zo'n moedertje die niks doet, maar wel beweert dat haar prinsje meisjes verkracht omdat het verwerpelijke, Westerse hoeren zijn dreigt bij aan de algehele naarheid. En als die cultuur niet gebroken wordt, zullen we over 100 jaar nog steeds enorm veel mocro's de cellen in kieperen. Door keiharde repressie zal die cultuur ook niet beter worden, dus moeten we beginnen bij de wortel: Grenzen dicht. Daarna criminelen er uit, de macht van de moskee afbouwen, etc. En ik denk dat er prima veel Marokkanen bij zijn gebaat als we dat doen. Opeens homo kunnen zijn, of geen hoofddoekje op, mogen werken van je man/vader. Dat wordt allemaal mogelijk.

Piet van het Padje | 14-03-14 | 21:34

omanders | 14-03-14 | 20:25 |
Met je oordeel over Chomski ben ik het totaal oneens. Chomski heeft zich zeer verdienstelijk gemaakt door zijn analyses van de interacties tussen regerenden/establishment en media.
Voor de rest ben ik het met je eens dat het onjuist is om intelligentie gelijk te stellen met een hogere opleiding. Er mag dan wel een zeker positief verband bestaan tussen die twee, maar daartegenover staat dat aangeboren intelligentie, in de zin van gezond verstand, ook vaak genoeg zwaar beschadigd wordt door zo'n opleiding. Dit vooral in de niet-exacte opleidingsrichtingen.

WirMachenMusik | 14-03-14 | 21:10

Vaag...

Wat al-Salami hier schrijft "Ahmed al-Salawi | 14-03-14 | 20:17" is van een heel andere stijl dan wat er hier wordt neergezet... "Ahmed al-Salawi | 14-03-14 | 20:45"

Zit de redactie van Maroc.nl hier gezamenlijk te trollen?

basweetutwel | 14-03-14 | 20:52

Ahmed al-Salawi|14-03-14|20:45
Als dat laatste nou het probleem is dan mag je die 2 ook wel meenemen

viridis | 14-03-14 | 20:50

@kloopindeslootjijook | 14-03-14 | 20:38


Zoals ik al zei: Je moeten intelligente mensen, intellectuelen en academisch geschoolden niet als uitwisselbare termen beschouwen.

omanders | 14-03-14 | 20:49

@Ahmed al-Salawi:Heb je hier afgelopen topic dingen zien plempen waar ik waardering voor kan opbrengen,maar die on/bewuste taalfouten????(en zie laatste tegel).. toch jammer...

Boris Badass | 14-03-14 | 20:48

@Ahmed al-Salawi | 14-03-14 | 20:17,

Met hoevelen bent u eigenlijk?
Ik bedoel als je uw eerste plempsels vergelijkt met de laatsten zit er qua spelling nogal een groot verschil in.

basweetutwel | 14-03-14 | 20:48

-weggejorist-

Ahmed al-Salawi | 14-03-14 | 20:45

Kloopindeslootjijook|14-13-14|20:38
Denk je echt dat je intellectueel moet zijn om tanden te verwijderen? Ik heb 3 klassen lagere school maar je tanden zijn er zo uit hoor. :)

viridis | 14-03-14 | 20:44

@Ahmed al-Salawi | 14-03-14 | 19:39,

Dus nu moeten we ook al onze gevangenissen en strafvoering aanpassen omdat we Marokkanen hebben binnengelaten?
U zegt het indirect zelf, het probleem is dus de Marokkaan.

basweetutwel | 14-03-14 | 20:44

omanders | 14-03-14 | 20:25 | + 0 -
'Intellectuelen kunnen we missen als kiespijn. Echt.'

Ach, ze zijn best handig af en toe. Bijvoorbeeld als ze tandarts zijn. Die hebben ook boeken gelezen. Want kiespijn, da's niet mooi hoor.

kloopindeslootjijook | 14-03-14 | 20:38

@viridis | 14-03-14 | 20:32


Exact.

omanders | 14-03-14 | 20:34

Intellectueel, intelligent, slim en verstandig. Deze woorden zijn niet allemaal en/of altijd het antoniem van dom.

viridis | 14-03-14 | 20:32

-weggejorist-

Ahmed al-Salawi | 14-03-14 | 20:30

@artfremd | 14-03-14 | 20:28


Ik reageer op een opmerking erboven. Hij staat geciteerd in de reactie.

omanders | 14-03-14 | 20:30

omanders | 14-03-14 | 20:25
Is wilders een intellectueel? Zo nee, wat is hij dan wel?

artfremd | 14-03-14 | 20:28

Gossie doet hij het weer, grappig dat na zijn eerste optreden er toch een aantal aanklachten binnenkwamen. Deze man is eng in zijn denken, en op zijn GS gezegd volledig de weg kwijt. Als je je daarmee geassocieerd wil zien moet je toch wel erg bekrompen zijn van geest.

gedachtespinsel | 14-03-14 | 20:28

@Ahmed al-Salawi | 14-03-14 | 20:17


"Kijk eens naar de mensen die voor deze partij werken, er zit niet 1 intellectueel bij."


U moet intellectuelen, een bepaald mensentype dat vooral van de moderne politiek correcte en door de jaren zestig gevormde academische cultuur gebruik maakt [1], academici en intelligente mensen niet op een hoop gooien.


[1] Het archetype voorbeeld van zo'n zwatelaar is Noah Chomsky. Hij heeft wat gerotzooid in de linguistiek. Maar echt veel waard is het niet. Maar dat zal je niemand horen zeggen: Iedereen acht Chomsky brillant en dus eet iedereen zijn mening als zoete koek. Die mening bestaat uit WEG MET HET WESTEN VIEZE NAZI'S. Veel meer is het niet.

johnhawks.net/weblog/topics/minds/chom...


Intellectuelen kunnen we missen als kiespijn. Echt.

omanders | 14-03-14 | 20:25

Zeg Ahmed al-Salawi, jij zit toch niet een beetje de mythe van de elite in stand te houden he? Alsof mensen die niet intellectueel zijn (intellectueel = iemand die af en toe eens een boekje leest) z'n mond moet houden of geen land kan besturen.

kloopindeslootjijook | 14-03-14 | 20:24

De Marokkanen die het wel goed doen roepen nog veel harder dat ze die criminelen liever vandaag dan morgen het land uit willen.
Maar ja die mogen dat wel zeggen en vinden.
Marokkaanse collega stemt Wilders. Zegt hij tenminste.

Vitayalin | 14-03-14 | 20:21

The_Challenger | 14-03-14 | 19:47 |
Wilders heeft het alleen over Mar orkanen. De echte problemen laat hij vuisten schot. Hij richt zich liever op een stel sloebers. Net als jij. Jij levert ons land uit aan geboefte van de PVV dat nog geen roeiboot (nou ja dat dan nog net) kan besturen. Dat zich richt tegen bevolkingsgroepen maar geen enkel probleem oplost en de echte fraudeurs beschermt. Jij bent dell van het probleem niet van de oplossing.

gutgutgut | 14-03-14 | 20:21

he_Challenger | 14-03-14 | 19:54
Geert heeft wel of niet te vrezen, maar waar komt zijn vrezen vandaan? Door wie, of dat hem überhaupt iets wordt aangedaan is onbekend. Bang kunnen we zijn voor een rechtstaat die het verliest van een slinks geïndoctrineerde meute. Geert is zijn eigen boegbeeld geworden.

artfremd | 14-03-14 | 20:17

-weggejorist-

Ahmed al-Salawi | 14-03-14 | 20:17

Greet lijkt wel 18.

lulleficatie | 14-03-14 | 20:15

The_Challenger | 14-03-14 | 19:51 | + 1 -
Heb je een oproep van de Joop gehad om hier te trollen?

'Hier' is dus alleen voor 'rechtgeaarde-PVV'-schapen?
De PVV is als het goed is wel wat meer dan dat en de PVV is trouwens helemaal niet zo rechts als jij denkt. Dus wat doe jij hier eigenlijk? Mensen op een hoop gooien om lekker tegenaan te zeuren? Nee, daar wordt mijn mooie Nederland een heel stuk beter van zeg.

kloopindeslootjijook | 14-03-14 | 20:13

Zucht.... Diederik geef die PVDA mensen nou eens een eenvoudige traininkje 'reaguren op Wilders'
niet zeggen WO II Adolf H.

En ophouden met de beveiliging van Wilders voor een dag na zo'n domme uitspraak of voor iedere opruiende uitspraak eurootjes vragen, een soort persoonlijke Wilders foute uitspraken taxs, het is crisis meneer Wilders je wordt een beetje te duur om in leven te houden.
Maar ja, allemaal weer Wilders stemmen en succes ermee!

Frankasd | 14-03-14 | 20:13

Om van de testikel-van-de-week trofee maar te zwijgen

Jankurt | 14-03-14 | 20:11

@mocroGS | 14-03-14 | 16:12,

Wanneer laat jouw islam z’n ware aard zien in NL?
Als je naar de rest van de wereld kijkt wordt het nu wel eens tijd.... Of zijn jullie ergens bang voor?

basweetutwel | 14-03-14 | 20:11

Ahmed al-Salawi|14-03-14|20:00
Ook goed. Doen we het op jouw manier.We gaan niet samen met de( niet crimi) marokkanen specifiek het crimi-marokkanenprobleem oplossen.Op een harde manier!.Want i.d.d zo hoort niet en zo zou het niet moeten.. Alleen niet komen miepen als straks Wilders 2.0 opstaat.

viridis | 14-03-14 | 20:09

Skunk57 | 14-03-14 | 20:04

Helaas. Die eikel van het jaar titel is al tot 2020 vergeven aan PVDA-adepten.

The_Challenger | 14-03-14 | 20:07

Ahmed al-Salawi | 14-03-14 | 19:39

Op dit moment is mijn vrouw aan het werk. voor die bal gehakt moet ik toch echt bij die turken zijn die het ingevoerd wilden hebben. Helaas ook nog een PVDA wethouder in de vereniging, dan weet je wel genoeg.

Nogmaals het ligt allemaal aan ons. Omdat "wij" er niks van hebben gezegd. Wanneer kom je eens met die zelfreflectie. Een mens gaat niet roven omdat de overheid er niks aan doet. een mens rooft omdat het hem is ingegeven door een ingebonden stuk shijtpapier. Daar staat dat de ongelovigen moeten worden gedood. Islam is vrede. Whahaha. In de jaren 70 liep de gemiddelde turk hier met kralenketting in de ene hand en een stilleto in de andere. Nederland roept godverdomme al 13 jaar schande en nooit is er wat aan gedaan behalve het verder pamperen en nathouden.
Maar toch doet dat linksche zeikvolk huillie huillie bij alles wat Geert roept.

The_Challenger | 14-03-14 | 20:05

@viridis | 14-03-14 | 19:44
Bedankt voor je geduld. ik probeer altijd alle comments te lezen voor ik zelf ga reaguren, en in een topic als dit, waar veel mensen maar blijven zeuren over de vorm en vooral de inhoud hardnekkig blijven ontkennen raakt mijn geduld weleens (te vlug) op. Maar je nick staat in m'n geheugen en ik zal je comments voortaan helemaal doorlezen. Geen misbruk van maken hé? ;)

Petrus Poortwachter | 14-03-14 | 20:05

Lees ik toch net op de Televaag dat greet het helemaal niet zo nauw neemt met de vrijheid van meningsuiting. Als het anderen betreft althans. ik nomineer greet nu vast voor de eikel van het jaar.

Skunk57 | 14-03-14 | 20:04

The_Challenger | 14-03-14 | 19:51 | + 2 -
'Wilders is zeker niet onfeilbaar(de feiten kloppen wel altijd), maar linkse kerk-adepten zoals jij springen in de sloot zodra de multicultidroom weer geprikt wordt. Heb je een oproep van de Joop gehad om hier te trollen?'

Noem alles maar meteen trollen. Je leest mijn reactie niet goed. De PVV is niet een groep hooligans of een sektie, als het goed is. En mensen meteen in een vakje stoppen waar je overheen zeiken is al helemaal dom, zeker als je ze in het verkeerde vakje stopt.

kloopindeslootjijook | 14-03-14 | 20:04

eerstneukendanpraten | 14-03-14 | 19:45 |

Nee, 100% troll...

Gebrekkig Nederlands typen en na zijn "opgerot" ineens normaal, hoe duidelijk wil je het hebben ?
Meneer geeft het zelf nog toe ook...

*actie van joris niet begrijpt*

CornholioNL | 14-03-14 | 20:04

Misschien kunnen we tot een soort compromis komen door te stellen dat Marokkanen niet zelf de oorzaak zijn maar door anderen slechts gebruikt worden als middel om bepaalde doelen te bereiken.
Over wie die anderen zijn en welke doelen ze beogen kan dan gediscussieerd worden.
Dus:
Wie heeft ze binnengehaald of heeft dat tenminste toch gestimuleerd.
Wie beschermt en stimuleert het Marokkaanse uitschot met belachelijke straffen of zelfs beloningen in hun crimineel gedrag?
Wie profiteert van de hekel aan Marokkanen en de veralgemening van die negatieve houding naar de islam als totaal?
Enzovoorts!
Multiculturalisatie en vernietiging van (nationale) sociale cohesie lijken me in ieder geval twee concepten die een plaats verdienen in de reflectie over mogelijke bedoelingen.

WirMachenMusik | 14-03-14 | 20:02

kloopindeslootjijook | 14-03-14 | 19:46

Zuurkool
Bloemkool
Aardappelen

Wilders is zeker niet onfeilbaar(de feiten kloppen wel altijd), maar linkse kerk-adepten zoals jij springen in de sloot zodra de multicultidroom weer geprikt wordt. Heb je een oproep van de Joop gehad om hier te trollen?

Noem alles maar meteen trollen. Je leest mijn reactie niet goed. De PVV is niet een groep hooligans of een sektie, als het goed is.

kloopindeslootjijook | 14-03-14 | 20:02

U steelt, u ontvangt geld van ons door niets te doen, u heeft geen respect voor vrouwen, u heeft geen respect voor ander geloof, u wilt onze taal niet leren, u vormt een buurtprobleem, u verspreid drugs, u komt niet in actie tegen criminele kennissen en familie, u bent snel agressief, en dat in grote getallen. Maar niemand mag dat zeggen, want dan is diegene een fascist.

kovariant | 14-03-14 | 20:02

Kunnen we dan ook straks de turken en antillianen in een kamp doen? TOF!
En iederen met een iq onder de 80?
Zal wilders leuk vinden in zo'n kamp te zitten?

giulioo | 14-03-14 | 20:01

-weggejorist-

Ahmed al-Salawi | 14-03-14 | 20:00

Laat de marokkaanse gemeenschap eens optreden tegen 'die kleine groep raddraaiers' die marokkanen een slechte naam geven...
-
Willen ze niet
-
Kunnen ze niet
-
Zelfreflectie is ver te zoeken als je als makke schapen hevig leidt onder sociale controle. Geen ruimte voor het individu in de marokkaanse gemeenschap..

LeBlanc | 14-03-14 | 19:59

WirMachenMusik | 14-03-14 | 19:43

Wij kunnen ons alleen als rechtstaat gedragen. Jammer voor jouw terechte opmerkingen, maar zo is het nu eenmaal. Onze grondwet is onze burcht en niet het gewauwel van een narcistische fascist.

artfremd | 14-03-14 | 19:59

artfremd | 14-03-14 | 19:50

Dus daarom durven die mocro's niet alleen te lopen op straat en tijdens berovingen. Bedankt voor de bevestiging dat het toch een fascistoïde bende is

The_Challenger | 14-03-14 | 19:56

Ahmed al-salawi|14-03-14|19:50
Groep binnen de groep=crimi marokkanen binnen de marokkanen. En nu weer op nieuw lezen.

viridis | 14-03-14 | 19:55

artfremd | 14-03-14 | 19:50

Ik snap best dat jij die beveiliging graag weg wilt hebben. Kwam jou fascistische maatje Volkert niet gauw vrij? Of durf je zelf geen duit in het zakje te doen nu linke loetje

Maar Geert heeft natuurlijk niks te vrezen van de linksdraaiende yoghurtfascisten, of wel?

The_Challenger | 14-03-14 | 19:54

kloopindeslootjijook | 14-03-14 | 19:46

Zuurkool
Bloemkool
Aardappelen

Wilders is zeker niet onfeilbaar(de feiten kloppen wel altijd), maar linkse kerk-adepten zoals jij springen in de sloot zodra de multicultidroom weer geprikt wordt. Heb je een oproep van de Joop gehad om hier te trollen?

The_Challenger | 14-03-14 | 19:51

-weggejorist-

Ahmed al-Salawi | 14-03-14 | 19:50

@The_Challenger | 14-03-14 | 19:20
Een leider die omringt wordt door bodyguards is gewelddadig. Zijn geweld lijkt niet fysiek, hij slaat er niet op los, maar hij is onaantastbaar voor fysiek geweld en dit is zeer gewelddadig. De film the fight club maakt dit heel goed duidelijk.

artfremd | 14-03-14 | 19:50

Timmerfrans: een vergelijking met Hitler is natuurlijk ongelukkig gekozen. Noemt wilders vervolgens pestkop...

Rodekool | 14-03-14 | 19:49

gutgutgut | 14-03-14 | 19:39 |

Dus dat komt allemaal door die Marokkanen? Nu de link waar om gevraagd werd graag. Dat het geld daar ligt te wachten weet iedereen die de politiek een klein beetje volgt.
Linken om het linken maakt je niet echt slimmer maar laat je domheid zien. Jou insinuatie was dat de PVV zegt dat de Marokkanen daarvoor verantwoordelijk zijn. Daar vroeg ik om bewijs!!!!!!!!!
Het blijkt wel dat jij nog niet eens je eigen woorden begrijpend kan lezen.
Er was nog zo'n simpele ziel gisteravond. Je weet wel van die ene tweet. Hij gebruikte het woord OOK. Jammer dat de NOS/RTL daar niet over heeft doorgevraagd. Verwijderd hebben ze context wel want iedereen die begrijpend kan lezen kon daaruit opmaken dat die zandbakmopperaar zelf een hekel heeft aan Joden

The_Challenger | 14-03-14 | 19:47

The_Challenger | 14-03-14 | 19:36 | + 2 -
Jij kan goed uit je nek lullen he?

Is er ook iets waar de 'rechtgeaarde PVV-ver' geen hekel aan heeft? Je doet alsof de PVV een sekte of een groep hooligans is. Met Wilders als de onfaalbare goeroe waar niemand iets van mag zeggen.

kloopindeslootjijook | 14-03-14 | 19:46

Blijft leuk die optredens van Greet. Feiten en cijfers die liegen nou eenmaal niet. Links heeft het steeds moeilijker om recht te lullen wat krom is.

DerHanzel | 14-03-14 | 19:45

CornholioNL | 14-03-14 | 19:41 | + 2 -

Hij lijkt me te serieus voor een trol, vind je niet?

eerstneukendanpraten | 14-03-14 | 19:45

@Petrus Poortwachter|14-03-14|19:33
Waarom mag jij 5 zinnen gebruiken en ik maar 3? Dat s niet eerlijk.Maar ik zal het proberen aangezien je zo frustie bent dat je het geduld niet meer kan opbrengen om meer dan 3 regels te lezen per comm.

Als een groep binnen een groep een groot probleem oplevert dan kan je dat beter zo snel mogelijk wegsnijden voordat de de etterende wond alles aantast en dan.....
kudt ... mislukt ... mag het ook in delen? b.v. 3 zinnen per comment?

viridis | 14-03-14 | 19:44

artfremd | 14-03-14 | 19:15 |
Als je over fascisme wilt meepraten zou ik me eerst een informeren over de kenmerken van een fascistische ideologie. En vergelijk dat dan een met de kenmerken van de islam. Dan zul je met enige zelfreflecterende intelligentie bemerken dat je met een boemerang gesmeten hebt.
@Ginger Ted duidde dat in een reaguursel op Joop als volgt aan:
"Zo kun je bijvoorbeeld met nog meer reden de islam met het fascisme en nazisme vergelijken. Het is antisemitisch, erkent alleen de eigen ideologie/religie en haar leider, dreigt met hel en verdoemenis voor al het andere. En dan hebben de diverse islamitische bevolkingen ook nog een fanatieke eigen etnische voorkeur die met de fascistische/nazistische voorkeur voor het Germaanse ras te vergelijken is."

WirMachenMusik | 14-03-14 | 19:43

@Ahmed al-Salawi | 14-03-14 | 19:21

Zeggen dat je geen trol bent maar vervolgens wel ineens redelijk foutloos Nederlands gaan schrijven omdat Joris je eerder een schop gegeven heeft, je valt keihard door de mand beste...

En "aanpassen aan reaguurders" ???
Volgens mij heb jij je handen vol aan het laten aanpassen van al die inteelt neefjes van je, begin daar eens mee, dan kan mij oma weer veilig over straat...

CornholioNL | 14-03-14 | 19:41

@gutgutgut: vragen naar de bekende weg heeft geen zin. Zij die een andere overtuiging hebben, ons minachten, geen vrijheid verdragen, hun vrouwen onderdrukken en intolerant zijn jegens, in hun optiek andersdenkende, zullen geoblitereerd worden. Ze worden simpelweg een te groot probleem en de omvang hiervan neemt op termijn zo'n proporties aan, dat homogenisatie van de bevolking onvermijdelijk is.

Dead Silence | 14-03-14 | 19:40

-weggejorist-

Ahmed al-Salawi | 14-03-14 | 19:39

Petrus Poortwachter | 14-03-14 | 19:33 |
"nuanceren om maar niets te hoeven doen"
is niet goed te praten maar nuanceren om stommiteiten te voorkomen is ok.

gutgutgut | 14-03-14 | 19:36

gutgutgut | 14-03-14 | 19:26

Jij kan goed uit je nek lullen he? Heb je ook maar 1 bron die bevestigt wat jij zegt? Dat het komt door die ene bevolkingsgroep?

Het komt namelijk door dat andere waar de rechtgeaarde PVV'r een typhushekel aan heet. PVDA en zijn makke mekkaraars. De opvolger van de Nazipartij(anti-zionisme, anti kapitalisme , 1 groot Europa) gaat zijn eigen bord toch niet volschijten?

The_Challenger | 14-03-14 | 19:36

@viridis | 14-03-14 | 19:29
inderdaad, de eerste drie zinnen gelezen. En blijkbaar was ik niet de enige. Ik heb m'n buik vol van iedereen die alles maar wil nuanceren om maar niets te hoeven doen.
Als je hier een punt hebt doe het dan maar binnen drie regels of pak de minnetjes en het commentaar.

Petrus Poortwachter | 14-03-14 | 19:33

Ahmed al-Salawi | 14-03-14 | 19:21

"Helaas is menig reaguurder te dom om zelfs dat te begrijpen "

en een alinea verder " Als ik zou zeggen "Reaguurders zijn te dom om dit begrijpen", ben ik net zo generaliserend bezig als een uitspraak van Wilders"

Dit zijn jouw woorden.

Ik denk al meer dan 40 jaar na en zie al net zolang niks gebeuren. Ondertussen wordt mijn vrouw nagescholden op straat, kan ik het balletje HoH gehakt vergeten in de voetbalkantine, is een prachtig overdekt zwembad en een halve speeltuin opgeoffert voor een kerncentrale.... ehhh moskee. Geef de schuld aan die halfzachte kwakzalvers wat al jarenlang ons land regeert maar enige vorm van zelfreflectie is er niet bij.
Bekijk een bajes maar eens van binnen.

The_Challenger | 14-03-14 | 19:32

@petrus Poortwachter|14-03-14|19:21
Zelfs met m'n kop in m'n kont zou me het cynisme niet zijn ontgaan.. zeker alleen de eerste 3 zinnen gelezen?

viridis | 14-03-14 | 19:29

Intussen staan nog steeds 25000000000000 Euro's voor belasting en justitie verborgen op een bank zogenaamd op de Britse Maagdeneilanden zonder dat iemand het er over heeft. En we krijgen nog 2000000000 euro's van Zwitserland voor door de Nazi's geroofd goud.
Dat is allemaal de schuld van de armste bevolkingsgroep uiteraard.
Jullie lopen achter een heuse rattenvanger aan.

gutgutgut | 14-03-14 | 19:26

Ahmed al-Salawi | 14-03-14 | 19:21 | + 0 -

Ik heb gelukkig genoeg bier voor het weekend kaltgestellt. Drie keer diep ademhalen en dan ga ik beginnen te lezen. Eén, twee en drie...

eerstneukendanpraten | 14-03-14 | 19:25

-weggejorist-

Ahmed al-Salawi | 14-03-14 | 19:21

@viridis | 14-03-14 | 19:10
Een 'KLEINE' groep? Haal je kop eens uit je kont!

Petrus Poortwachter | 14-03-14 | 19:21

De Wilders haters horen altijd wat ze willen horen en daarna worden ze eng, beledigend en onhoudbaar.

Balletje Mayo | 14-03-14 | 19:20

artfremd | 14-03-14 | 19:15

Fascist? Doe eens bewijzen waar hij of een PVV stemmer geweld heeft gebruikt. Geef eens 1 voorbeeld lutser.

Maar met jouw standpunt over de joodse medemens ben je geslaagd als stemmenronselaar van de PVDA.

Hier kun je je aanmelden www.pvda.nl/partij/contact

The_Challenger | 14-03-14 | 19:20

Ach, als er nu niet snel wat aan de Marokanenproblematiek gedaan wordt zal de volgende Wilders deze mild doen overkomen. Zo klinken Janmaat en Fortuyn tegenwoordig bijzonder mild.
.
Maar goed, politiek correcte zeveraars en natuurlijk de "slachtoffers van Geert" lijken die escalerende tred maar moeilijk te kunnen onderkennen.
.
Inmiddels zie ik een stevige clash in de straten als waarschijnlijker dan een ombuiging in het denken bij de politiek correcte zeveraars en "slachtoffers".
.
Triest....

Parel van het Zuiden | 14-03-14 | 19:19

@ CornholioNL en Petrus Poortwachter

Dank voor de duiding, kan helaas niet alles lezen hier. Vond Ahmed eigenlijk wel aandoenlijk...

eerstneukendanpraten | 14-03-14 | 19:16

Iedere samenleving heeft een rand, zeg maar een groep mensen die niet deugen. Het is voorstelbaar dat je de rand deporteert of elimineert, maar dan krijg je weer een nieuwe rand. De oplossing lijkt simpel, maar bestaat helemaal niet. Het verwijderen van luizige joden die dieren onverdoofd slachten (Der ewige Jude, documentaire 1940) heeft toch ook niet tot een gewenst resultaat geleid. Wilders is een fascist en dat is bewijsbaar, maar de rechterlijke macht is nog steeds te laf dit toe te geven.

artfremd | 14-03-14 | 19:15

Geertje vergeet hier inderdaad te nuanceren. Men mag nooit maar dan ook nooit een bevolkingsgroep opzadelen met een probleem omdat een kleine groep binnen de bevolkingsgroep het verpest. Hij vergat inderdaad het bijvoegelijknw. Criminele marokkanen had hij moeten zeggen. Zou toch te gek zijn voor woorden wanneer b.v. een kleine groep jongeren een drankprobleem heeft je drank voor alle jongeren gaat verbieden . Of als banken in moeilijkheden komen door vette bankiersbonussen dat b.v. iedere nl aan de oplossing moet meebetalen. Of een nog gekker voorbeeld ... terrorisme aanpakken door alle nederlanders onder curatele te zetten.. of hahaha dat sommige mensen een drugsprobleem hebben en je dan alle drugs gaat verbieden.. tsss moet niet gekker worden,dat doen we niet in Nederrland. De goede mogen nooit onder de kw.... uuuuuh

viridis | 14-03-14 | 19:10

eerstneukendanpraten | 14-03-14 | 19:04

Dan doet Ziggo dat beter. Die heet iedereen welkom in 123.
Vroeger moest je nog 2 moeilijke vragen stellen. Hoe oud ben je en wanneer ben je jarig.

The_Challenger | 14-03-14 | 19:07

@mocroGS | 14-03-14 | 19:05
Nou, Stem PVV zou ik zeggen!

Petrus Poortwachter | 14-03-14 | 19:07

Dat stel je hier al tot vervelens toe. Geef jij eens een werkbare oplossing! Of bestaat het probleem helemaal niet?
Petrus Poortwachter | 14-03-14 | 19:01

De oplossing is alle Marokkanen terugsturen naar Marokkanie

mocroGS | 14-03-14 | 19:05

@eerstneukendanpraten | 14-03-14 | 18:57
kijk naar 'mijn' reactie op 17:48 Een heuse 'edit' waarin Joris aangeeft dat het een foutje betrof. Ahmed kan dus weer.

Petrus Poortwachter | 14-03-14 | 19:05

@eerstneukendanpraten...

Zie edit van : Petrus Poortwachter | 14-03-14 | 17:48 |

CornholioNL | 14-03-14 | 19:04

Hoe gaan wij al die Marokkanen deporteren? Ik heb nog wel een goedkope suggestie, maar dat zorgt weer voor zo'n enge vergelijking met het verleden...
Aart4888 | 14-03-14 | 16:17 |

Oh dear.

De Troet | 14-03-14 | 19:04

@ The_Callenger 19:00

Dat zou best nog wel eens kunnen meevallen. De KPN-monteur die hier onlangs de router moest vervangen want stuk zet standaard overal het niet te kraken password 1234567890 op...

eerstneukendanpraten | 14-03-14 | 19:04

@mocroGS | 14-03-14 | 18:56
'Wilders is krank im kopf. Mg ik dat zeggen?'

Dat stel je hier al tot vervelens toe. Geef jij eens een werkbare oplossing! Of bestaat het probleem helemaal niet?

Petrus Poortwachter | 14-03-14 | 19:01

eerstneukendanpraten | 14-03-14 | 18:57

Die komt zo wel terug onder een andere nick. Zo gauw hij het draadloos modem van de buren heeft gehackt. Ook wel toevallig trouwens dat met zijn gaan de hernieuwde binnenkomst van MocroGS ook is vastgesteld.

The_Challenger | 14-03-14 | 19:00

HardGaan | 14-03-14 | 18:10 |
Ben je echt zo dom?
Of toch een kale trol.

gutgutgut | 14-03-14 | 18:57

Volgens de tool is onze Marokkaanse vriend Ahmed inmiddels weggejorist en opgerot maar daar is hier nog niet zo veel van te zien. Komt vast ook door de cloud...

eerstneukendanpraten | 14-03-14 | 18:57

mocroGS | 14-03-14 | 18:56

Zoek jij charles swietert ff op? Die zoekt zijn vader.

The_Challenger | 14-03-14 | 18:57

Nappa | 14-03-14

Stelen, roven en het doden van de ongelovigen mag en is zelfs verplicht als je dat ingekafte stuk wc-papier van ze bekijkt.

The_Challenger | 14-03-14 | 18:56

Wilders is krank im kopf. Mg ik dat zeggen?

mocroGS | 14-03-14 | 18:56

gutgutgut | 14-03-14 | 18:50

Je zegt al wat hij is. Een rattenvanger. Zoiets kan alleen een ongewervelde linkssmensch zeggen.

Hij vangt ze allemaal in 1 x en dan kunnen ze allemaal weer de zandbak opzoeken.

The_Challenger | 14-03-14 | 18:54

-weggejorist-

Nappa | 14-03-14 | 18:53


fascisme heeft zijn tijd nodig en werkt langzaam; het probeert af een toe uit tot waar de zielen bereid zijn te gaan en taxeert zijn kansen. De leider,fascisme is een dictaat,heeft per definitie een narcistische persoonlijkheidsstructuur.

artfremd | 14-03-14 | 18:53

WirMachenMusik | 14-03-14

Tumoren wegsnijden helpt niet meer. Gewoon radioactief aanpakken die handel. Misschien muteert dat spul naderhand wel tot mens.

The_Challenger | 14-03-14 | 18:52

RegseHippie | 14-03-14 | 18:34 |
En ieder land heeft een probleem met rechtse domkoppen
die achter rattenvangers aanlopen.

gutgutgut | 14-03-14 | 18:50

mocroGS | 14-03-14 | 16:12 |
Als Wilders een (biologische) racist zou zijn zou hij in plaats van 'minder Marokkanen' vast wel iets gezegd hebben in de zin van 'Het heeft geen zin om slechts een gedeelte van een tumor weg te snijden'.

WirMachenMusik | 14-03-14 | 18:47

Charles Swietert | 14-03-14 | 18:26

Dus dan zijn wij Wilders-adepten toch niet tegen een kleurtje en daarmee geen racisten.

Heeft het CIDI trouwens al een onderzoek naar jou gedaan?

The_Challenger | 14-03-14 | 18:43

Dead Silence | 14-03-14 | 18:39 |
"nieuwe obliteratie"
Leg eens uit. Wie of wat gaat er geoblitereerd worden?

gutgutgut | 14-03-14 | 18:41

Charles Swietert | 14-03-14 | 18:31

Niet uit de poes van jouw tante in Marokko. Daar komt addergebroed uit ouwe anti-semiet

The_Challenger | 14-03-14 | 18:40

In Europa zal een nieuwe obliteratie plaatsvinden. Het verkrachten van Europa door incompetent tuig in Brussel en gedrag van inferieuren onder ons, voeden de haat. Die bom zal vroeg of laat barsten en is er geen houden meer aan.

Dead Silence | 14-03-14 | 18:39

YESSSS... zoals gewoonlijk is Geert klip en vooral klaar!!

meneer Q | 14-03-14 | 18:39

@Lewis Lewinsky | 14-03-14 | 17:27
Toch zelf eens naar dat filmpje kijken. Met name het stuk waarin hij duidelijk zegt:" U mag hier blijven, maar U past zich aan."

En het moge duidelijk zijn, veel mensen zijn de onaangepasten zat.

TheLuggs | 14-03-14 | 18:36

Ach elke keer weer hetzelfde liedje.... Keer op keer.... De Antillen op marktplaats, Marrokanen allemaal terug, de Islam is een achterlijk geloof.... Lelijke blonde bladhark, vertel eens wat nieuws!

Dakloze zonder krant | 14-03-14 | 18:35

Nu is het net alsof elke willekeurige Marokkaan die oprot een prima zaak is.

jeanmondo | 14-03-14 | 18:33

Dat is ook precies wat ie zegt. FN jargon, niks anders.

Charles Swietert | 14-03-14 | 18:34

@Charles Swietert | 14-03-14 | 18:30
Maar ja, die zijn allebei dood ZiBli...

Petrus Poortwachter | 14-03-14 | 18:34

Hindoestanen, ook een mooi voorbeeld van hoe het WEL kan. Maar niet alleen Nederland ondervindt van Marokanen. Eigenlijk ieder land waar zij zich settelen heeft zijn marokkanenprobleem. Gaat er dan nog niet iets in jezelf af, dat je je eens af gaat vragen van waar dat dan aan ligt, ipv met je vingertje uitgestoken iedereen voor racist uit te maken ? Daar begint het al mee, marokkanen hebben een totale lack aan zelfcriticisme. Hoe worden jullie in godsnaam opgevoed ? Ahmed of hoe je ook heet ?

RegseHippie | 14-03-14 | 18:34

jeanmondo | 14-03-14 | 18:33 |
Die onschuldige burgers met toevallig Marokkaanse voorouders vallen onder collateral damage vermoed ik. Heeft hij vast van zijn Tea Party financiers geleerd.

kicktherabbit | 14-03-14 | 18:34

Wat bedoelt hij nu eigenlijk? Minder toestroom of meer naar thuisland of naar andere steden? Kan niet echt zeggen dat ik het duidelijk vind.
Ik vind het wel degelijk een belediging als je een normale Marokkaan bent. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om even wat specifieker te zijn? Zeg gewoon geen nieuwe toestroom, remigratie waar mogelijk, geen dubbel paspoort en CRIMINELE Marokkanen terug. Dat valt allemaal prima te verdedigen. Nu is het net alsof elke willekeurige Marokkaan die oprot een prima zaak is.

jeanmondo | 14-03-14 | 18:33

@Charles Swietert | 14-03-14 | 18:28
Jou Pechtoldisering is ook wel compleet... Ja jij vind Wilders slecht, het is duidelijk.

TheLuggs | 14-03-14 | 18:32

The_Challenger | 14-03-14 | 18:27
Hebben ze jou al verteld waar kindertjes vandaan komen, snotaap?

Charles Swietert | 14-03-14 | 18:31

Lewis Lewinsky | 14-03-14 | 17:27 |
De problemen met integratie had hij het over. En om dat op te lossen wilde hij een immigratiestop. Klinkt niet zo heel raar of wel? Hij heeft het nooit gehad over een stad of land met geen of zo min mogelijk Marokkanen. Je moet niet in die Ad Melkert propaganda van die tijd trappen. Als Fortuyn nu in de Tweede Kamer had gezeten had hij niet alleen gehakt gemaakt van het socialistische economische beleid van die gekke Indo maar ook van zijn opvattingen over bepaalde bevolkingsgroepen in dit land. Jammer dat ik mijn gelijk niet meer kan halen.

kicktherabbit | 14-03-14 | 18:31

Petrus Poortwachter | 14-03-14 | 18:28

Wat wil je ...allemaal ZiBli's.
Die zouden Idi Amin en Donald Jones nog door elkaar halen.

Charles Swietert | 14-03-14 | 18:30

Of Geert nou gelijk heeft of niet, dit soort ongenuanceerde uitspraken genereert misschien wel de nodige aandacht, het levert hem geen extra stemmen op. Denk ik. Als Geert net zo welbespraakt was als Nigel, dan zaten we nu niet opgescheept met premier Lachebekje en Raspoetin.

VanBukkem | 14-03-14 | 18:30

Zo te zien heeft ie de cursus bij Front National cum laude afgerond. Greet is nu een heuze onverdraagzame geworden.

Charles Swietert | 14-03-14 | 18:28

@Charles Swietert | 14-03-14 | 18:26
'Zelf is ie ook niet zo roomblank'

En toch helemaal geaccepteerd door die pvv-xenofoben...

Petrus Poortwachter | 14-03-14 | 18:28

(@c)ZWITSUL
De bal ligt bij de Marokkaanse gemeenschap, Timmermans probeert het probleem te vergroten tot een nationeel probleem van iedereen. Dat werkt niet heeft de praktijk uitgewezen. Bovendien is het niet eerlijk voor de autochtone Nederlander en anderen die wel mee willen werken aan de samenleving.

Onderbuik | 14-03-14 | 18:28

Charles Swietert | 14-03-14 | 18:26

Bastaard? Vraag MocroGS maar eens wie je vader is.

The_Challenger | 14-03-14 | 18:27

Zelf is ie ook niet zo roomblank. Een beetje een bastaard als je het mij vraagt.

Charles Swietert | 14-03-14 | 18:26

Ik ben wel blij met wat Geert wilders doet. Anders waren het weer zulke saaie verkiezingen dat je alleen maar Peter Hilhorsty ziet uit Petrograd aan de Amstel

The_Challenger | 14-03-14 | 18:26

(c)ZWITSUL | 14-03-14 | 18:20 |
Het is dat samen waar ik maagzweren van ontwikkel.

Sophie9985 | 14-03-14 | 18:26

Charles Swietert | 14-03-14 | 18:20

Je weet niet eens wat dat woord betekent ouwe nationaal-socialist

The_Challenger | 14-03-14 | 18:24

@Charles Swietert | 14-03-14 | 18:23
Compliment!

Petrus Poortwachter | 14-03-14 | 18:24

@Lenny H | 14-03-14 | 17:45 | + -1 -

zo is het zijn ook vaak PVV stemmers! Het zijn onrendabelen allemaal!

De Treinende Rechter | 14-03-14 | 18:23

gelachewoar | 14-03-14 | 18:16
De discriminatie op de arbeidsmarkt geldt voor meer mensen. Leeftijd is bijvoorbeeld een goeie, boven de veertig ben je niet meer welkom. Maar in Nederland geboren en onderwijs genoten en dan nog het gore lef hebben om koeterwaals Nederlands en arabies te lullen zal werkgevers niet overhalen een kansenparel aan te nemen. Dus hollen ze de sociale zekerheid uit. Hoe dan ook, het kost een hoop geld.

Sophie9985 | 14-03-14 | 18:23

Wat ben jij een ZiBli...

Petrus Poortwachter | 14-03-14 | 18:21 |

Ziende Blind ? Dat heb ik dan toch mooi goed gezien :-)

Charles Swietert | 14-03-14 | 18:23

rooiebosduivel | 14-03-14 | 17:40

Wat dacht je van die drugsrunners in hum zwarte Mercedessen en BMW's?

Of zijn die nog steeds door de hele familie bij elkaar gespaard?

The_Challenger | 14-03-14 | 18:22

@Muxje | 14-03-14 | 17:42 |
Dat klopt. Ben zelf Hindoestaans en veel Hindoestanen stemmen strategisch op de PVV. Dat komt doordat veel Hindoestanen nog in de achterstandswijken wonen en dagelijks te maken hebben met k*tmarokkanen en hun drang naar Islamisering. Die stemmen dus op de PVV, omdat ze gemeenschappelijke belangen hebben.

Ook veel andere allochtonen stemmen PVV. Je zult versteld staan hoeveel allochtonen een hekel hebben aan Marokkanen en alleen daarom voor de PVV zijn.

Bharata | 14-03-14 | 18:22

@Charles Swietert | 14-03-14 | 18:20
Doe ik het ook nog een keer:
Wat ben jij een ZiBli...

Petrus Poortwachter | 14-03-14 | 18:21

in 2 steden meedoen en iedere dag volop in het nieuws.
'Marokkaanse Nederlanders horen bij Nederland, blijven in Nederland, dragen bij aan de opbouw van de Nederlandse samenleving'
- Frans Timmermans
'Marokkaanse Nederlanders hebben ook problemen in de samenleving, die problemen moet je oplossen.'
- Frans Timmermans
'Waar Nederland behoefte aan heeft, is dat we samen de schouders eronder zetten, niet dat we bevolkingsgroepen tegen elkaar op gaan zetten'
- Frans Timmermans

(c)ZWITSUL | 14-03-14 | 18:20

Ik doe het oook gewoon wer: wat een nazi.

Charles Swietert | 14-03-14 | 18:20

Ahmed al-Salawi | 14-03-14 | 16:19

Ach Hölzie heeft ook weer een nieuw IP-adres. Heb je eindelijk je officiële moslimnaam ontvangen?

The_Challenger | 14-03-14 | 18:19

Achmed Marcouch zegt in principe hetzelfde alleen generaliseert minder , maar je zou toch zeggen dat we na drie decennia nu die opvoeding, scholing, integratie etc nu hebben kunnen aanpassen ?

gelachewoar | 14-03-14 | 18:18

@TheLuggs 18:05
Dat ze hier geboren zijn is m.i. geen probleem: geintegreerd zijn ze immers niet en meedoen in de Nederlandse samenleving willen ze ook niet, dus: put your money where your mouth is, zou ik zeggen tegen deze gasten, toedeledokie en succes in Marokko.

Onderbuik | 14-03-14 | 18:16

hij heeft deels een punt, maar we zijn met ons politiek correct Den Haag nog steeds blijven hangen in 1985. Dus wegkijken en verkleinen met argumenten als'' komt door discriminatie op de arbeidsmarkt'' en hef afkeuren en knuffelen en doorgaan op de zelfde voet

gelachewoar | 14-03-14 | 18:16

-r +k

viridis | 14-03-14 | 18:11

Waarom zou Wilders niet mogen zeggen dat alle marokkanen het land uit moeten? Iedereen met een niet-Nederlandse Nationaliteit moet het land uit, je hebt hier niets te zoeken met je marokkaanse paspoort. Is Niets racistisch/discrimnatsie aan. De goede marokkanen zouden zich niet aangesproken moeten voelen, want dat zijn Nederlanders (met marokkaanse afkomst).

HardGaan | 14-03-14 | 18:10

@rara | 14-03-14 | 16:15
Dat of pure sangria straight from the vat.

SmegmaSmeer | 14-03-14 | 18:09

Citaat uit het boek "Van Menschen en Dingen in Amerika" van Prof. Dr. J.G.Sleeswijk, pagina 20 en 21, gepubliceerd ca. 1930:

"Tijdens het onderhoud, dat ik met President Hoover heb gehad, verzekerde hij mij, dat de Hollandsche immigranten in de Vereenigde Staten zeer goed staan aangeschreven. Toen ik hem naar de oorzaak daarvan vroeg, antwoordde hij: "Wij vinden hen nòch in de armenhuizen, noch in de gevangenis." Ik weet dat ik in deze dubbele ontkenning een zeer positieve waardering onzer volksgenooten in Amerika besloten lag: de Hollandsche immigrant is in het algemeen arbeidzaam en spaarzaam en hij gehoorzaamt de wet."

Hoe krijg je een goede naam als immigrant: zie boven.

Ni fallor | 14-03-14 | 18:07

-weggejorist-

viridis | 14-03-14 | 18:05

@Onderbuik | 14-03-14 | 17:55
Een groot deel van de criminele jeugd is geboren in Nederland. Dat maakt uitzetten een bijzonder onpraktisch verhaal. Ik ben het in deze een met de stelling van de "Kale professor", Het moge kutmarokkanen zijn maar het zijn wel onze kutmarokkanen. Maar het wordt hoog tijd dat we eens stoppen met het goedpraten van crimineel gedrag, en eens serieus gaan straffen. En dan niet alleen langer opsluiten, maar plukken. Kleed ze financieel uit, zorg dat de criminelen niet kunnen lopen pronken met hun criminele winsten.

TheLuggs | 14-03-14 | 18:05

@Jackanders | 14-03-14 | 17:48
Omdat het wel een grote groep is, maar niet crimineel. En de criminaliteit die ze hebben is niet uitsluitend op Nederlanders gericht.

i-Wonder | 14-03-14 | 17:58

Ik denk dat uitzetten als sanctiemiddel heel goed gaat werken, de mensen hebben een dubbel paspoort, de mogelijk is er.
Sommige mensen willen niet horen, en wie niet wil horen moet maar voelen. Gewoon uitvoeren dit plan, genoeg is genoeg.

Onderbuik | 14-03-14 | 17:55

@mocroGS | 14-03-14 | 17:45
Ik zou het meer als een oproep zien aan de Marokkaanse gemeenschap om er voor te zorgen dat ze niet langer oververtegenwoordigt zijn in de criminaliteitscijfers.

Ik denk dat iedereen wel weet dat uitzetten niet gaat werken. Maar het wordt hoog tijd dat de Marokkaanse gemeenschap beseft dat ze een Nederland wonen en als dusdanig deel uit maken van de Nederlandse maatschappij. En ja, als ze het criminele deel van hun gemeenschap niet onder controle kijken wordt de hele groep daarop aangekeken.

TheLuggs | 14-03-14 | 17:50

@Muxje | 14-03-14 | 17:31 | + -5 -
Een stukje logica waar Den Haag (VVD+PvdA) niet aan wil:
1. Criminelen ben je liever kwijt dan rijk.
2. Mensen met een dubbel paspoort mag je volgens internationale verdragen de nationaliteit afpakken en het land uitflikkeren (Duitsland doet dit bijv.)
3. Veel criminelen in NL hebben een dubbel paspoort.
.
Conclusie:...

Ir Rita Tie | 14-03-14 | 17:49

Ach, aan mijn tooltje te zien heeft Ahmed zijn maagden bereikt...
-edit En Ahmed kan weer. Was foutje -

Petrus Poortwachter | 14-03-14 | 17:48

Hoe schrijf je kristallnacht in het berbers?

bastemeijer | 14-03-14 | 17:48

Over Chinezen hoor je gekke Greetje nooit.
Hoe zou dat nou toch komen?

Jackanders | 14-03-14 | 17:48

CornholioNL | 14-03-14 | 17:45 |

Ah, het is al weg...

CornholioNL | 14-03-14 | 17:47

@mocroGS | 14-03-14 | 17:45
Kijk naar je eigen jonguh!

Petrus Poortwachter | 14-03-14 | 17:47

Die z.g. wel goed doende Marokkanen die moeten langzamerhand ook strontziek worden van al criminelen landgenoten. Geert heeft weer voor 100% gelijk, steeds maar weer. Steeds meer mensen worden die criminelen Marokkanen spuugzat.

Boy Cot | 14-03-14 | 17:45

@Muxje | 14-03-14 | 17:42
Precies. En zo zal de waarheid, zoals gewoonlijk, weer ergens in het midden liggen. Dus ben maar blij met Wilders want een paar jaar geleden lag 'de waarheid' helemaal links.

Petrus Poortwachter | 14-03-14 | 17:45

zet dan ook maar gelijk alle laagopgeleiden het land uit verdomme!! Die trekken over t algemeen ook meer subsidies en zijn vaker crimineel. En bajesklanten ook, weg ermee! En oja die linkse bomenknuffelaars die vragen ook veel subsidie, weg ermee!

Lenny H | 14-03-14 | 17:45

Ahmed al-Salawi | 14-03-14 | 17:27 |

Zelden zo veel stront uit een toetsenbord zien komen, u bent een schoolvoorbeeld Mocro, veel lullen om eigen handen schoon te wassen maar enige zelfreflectie is niet aanwezig.

Het is allemaal de schuld van de ongelovige Hollander, sterf met je pedoprofeet religie, ik schijt er op... doen jullie immers ook op ons.

CornholioNL | 14-03-14 | 17:45

Ik hoor iedereen roepen dat Wilders zogenaamd gelijk heeft. In wat? Dat je maar een hele bevolkingsgroep moet veroordelen om zo een probleem op te lossen. Volgens mij is er echt iets goed mis met je als je zo denkt.

mocroGS | 14-03-14 | 17:45

@TheLuggs 17.40
Juist zo heb ik het ook begrepen: de bal ligt bij de Marokkaanse gemeenschap, niet bij iemand anders.

Onderbuik | 14-03-14 | 17:44

@rooiebosduivel | 14-03-14 | 17:40
Die bodyguards (zo schrijf je dat) kwamen na dat 'makkelijk lullen'. Je draait oorzaak en gevolg om.
Als je last hebt van files dan moet je je laten omscholen tot iets wat je dicht bij huis kunt doen.

Petrus Poortwachter | 14-03-14 | 17:43

@Petrus Poortwachter 17:35: Ik ben het geknuffel ook kotsbeu. En er wordt niets aan de problemen gedaan. Waar ik verdrietig van wordt is dat niemand in Nederland met een rationele benadering van deze kwestie komt. Aan de ene kant staan de knuffelaars die niets slechts zien en alleen maar "racisme" en "streng straffen helpt niet" roepen. Aan de andere kant staat Wilders die blijkbaar alle Marokkanen weg wil hebben en op de knieschijven van rellende jongeren wil schieten. Daartussen staan clubs als CDA en VVD die de problemen vooral uit de weg gaan.

Ik ken wel wat Hindoestanen die op Wilders stemmen. Als Wilders zich wat minder op Marokkanen zelf zou richten en meer op criminelen in het algemeen, met daarnaast een spijkerhard immigratiebeleid, dan zou hij zelfs uit Marokkaanse hoek nog stemmen krijgen. Waar daar zitten ook lieden tussen die het gedrag van hun "broeders" en het gebrek van een correctieve hand onzerzijds beu zijn.

Muxje | 14-03-14 | 17:42

@Kameroudste | 14-03-14 | 16:12
neu, meisje had gelijk, welke Marokkanen, gewoon door vragen, deed ze prima, los van het onderwerp.

Uw Verzekeringsadvis | 14-03-14 | 17:41

Tsja, zijn stellig is onbetwistbaar juist. Hoe minder leden van een oververtegenwoordigde groep je hebt de beter. Je kan het ook zien als een uitdaging aan de welwillende Marokkanen om hun criminele jeugd beter in bedwang te houden. Het moge duidelijk zijn dat de politie geen grip krijgt op deze criminele jeugd. Het moge ook duidelijk zijn dat deze groep zich geen onderdeel beschouwd van de Nederlandse maatschappij. Mogelijk krijgt de Marokkaanse gemeenschap grip op hun. Alleen lijkt het er op dat de Marokkaanse gemeensschap het als een Nederlandsprobleem ziet wat hun niet deert.

TheLuggs | 14-03-14 | 17:40

Ahmed al Salami (sorry, Salawi) schrijft wel verstandige dingen. We ruzien wat heen en weer, maar het zal duidelijk zijn dat een kernprobleem zit in de Marokkaanse opvoeding van de jongens. Als er iets veranderd moet worden, dan is het de manier van opvoeding binnen de Marokkaanse gemeenschap. Maar die houdt zich stil, dus verandert er niet veel. Zolang de Marokkaanse gemeenschap wijst naar Geert Wilders, hebben ze hun eigen verantwoordelijkheid niet begrepen. Toch, Ahmed?

ljcoster | 14-03-14 | 17:40

lekker makkelijk lullen vanachter z'n bodygards.
Maareh wat vindt hij eigenlijk van de hypotheek aftrek of het file probleem op de A27 elke ochtend (in dat laatste geval alle Marokkanen het land uit helt niet want of ze werken niet of zitten in ploegendienst dus veroorzaken die shit bij Gorinchem niet)

rooiebosduivel | 14-03-14 | 17:40

Eng mannetje die wilders, hij wordt met het jaar enger en extremer in zijn denkbeelden. Pim heb ik nooit eng gevonden, Wilders heb ik echter altijd een griezel gevonden.

zeertegendradig | 14-03-14 | 17:39

@Ahmed al-Salawi | 14-03-14 | 17:34
Ah, Aliens mag je volgens jou wel gewoon terugsturen?

Petrus Poortwachter | 14-03-14 | 17:39

Ahmed al-Salami is een troll-account, mag 'ie een Jorisje naar z'n 70 onbevlekte geiten?

Perv | 14-03-14 | 17:38

@ harbi | 14-03-14 | 17:34 |
Tja, misschien heb je gelijk.
Ahmed, voor den draad ermee! Zit je te trollen of niet?
(Serieus, een paar jaar geleden had hier iemand een trucje voor. Toen werd er ook getwijfeld over de afkomst van een reaguurder en werd hem gevraagd een paar dingen in het Marokkaans/Arabisch (?) te zeggen. Die was toen snel ontmaskerd.)

Lewis | 14-03-14 | 17:38

@Bezorgdenverjaagster | 14-03-14 | 17:34
Dat weet ik. MAar ik vind het wel grappig en wil hem daarom helpen zodat ie tenminste zijn 'afkomst' goed schrijft.

Petrus Poortwachter | 14-03-14 | 17:37

@pluk-87 | 14-03-14 | 17:33
Ja. Maar. Dan. Moet. Je. Goed. Luisteren. Iets. Waar. Die. Journaliste. Ook. Moeite. Mee. Heeft.

Bezorgdenverjaagster | 14-03-14 | 17:37

Wat mij opvalt is dat ik veel allochtonen hoor (Turken) die het eigenlijk van harte met Wilders eens zijn. Dat komt volgens mij omdat de PvdA de "West-Europese ziekte" vertegenwoordigt. In Turkije en Marokko (en alles buiten West-Europa) is het gewoon heel simpel: Je komt in de eerste plaats op voor je eigen land en je eigen mensen. Daarom snappen ze Wilders veel beter dan Asscher.

Ir Rita Tie | 14-03-14 | 17:36

@Muxje | 14-03-14 | 17:31
En heb je ooit al een wetsvoorstel gezien wat hier zelfs maar een begin mee zou maken? Let wel, ik ben het met je eens, maar ik krijg er genoeg van om, om die ene goeie te ontzien, dan ook maar niks aan, inmiddels de meerderheid te doen. Dan moeten de goeien het maar met de slechte besnieten.

Petrus Poortwachter | 14-03-14 | 17:35

Daar heeft Geert mooi gesproken en hij heeft gewoon 100% gelijk, en de intervieuwster maar doorjengelen en eindelijk iemand die dit politiek correct vragen stellen als was het de Publieke Omroep, blijft pareren, HULDE!
Zou er dan toch nog hoop zijn op een beetje democratie in Nederland...

Onderbuik | 14-03-14 | 17:35

-weggejorist-

Ahmed al-Salawi | 14-03-14 | 17:34

Lewis | 14-03-14 | 17:25
Oh, dat ben ik met je eens hoor. En dus liever geen trollende kaaskop die zich voordoet als een genuanceerde Marokkaan.

harbi | 14-03-14 | 17:34

@Petrus Poortwachter | 14-03-14 | 17:31
Joh, laat je niet foppen. Die Ahmed heet eigenlijk gewoon Max, of Joep of Sjaak en zit hier een beetje te trollen.

Bezorgdenverjaagster | 14-03-14 | 17:34

@Bezorgdenverjaagster | 14-03-14 | 17:27 |
Ik voel me niet verheven want ik stem gewoon PVV wanneer ik hiervoor de kans krijg. Maar dit neemt niet weg dat hij in deze generaliseert en dat ik het daar niet mee eens ben. Veel mensen vinden Wilders goed en kunnen dan blijkbaar niet rationeel meer nadenken. Dit irritante verschijnsel komt zeer vaak voor.

pluk-87 | 14-03-14 | 17:33

@Ahmed al-Salawi | 14-03-14 | 17:27
'dit probleem is meer nakeurig te benoemen door te zeggen probleem met mensen met minder education/financien.'

Dat vergat Wilders nog te melden (of die doos vergat het te vragen) maar die schooluitval onder marokkanen (het is één M en twee K's) zorgt dus ook voor veel problemen. En ook dat doen ze helemaal zelf.

Petrus Poortwachter | 14-03-14 | 17:31

@kicktherabbit | 14-03-14 | 17:23
En daar luister je nu net zo verkeerd als die miep van RTL.
Kijk het filmpje nog een keer of vier, gekke Greetje heeft het over het onwillende gedeelte.
Heeft hij het overigens altijd over gehad, niets anders.

Jackanders | 14-03-14 | 17:31

@Grote stamper | 14-03-14 | 17:22 |
Generaliseren is helaas alleen voor de kortzichtige mensen onder ons. Bovendien kwetsend voor de Marokkanen die prima meedraaien en ook meebetalen aan jou w.w., w.a.o. mocht je die ooit nodig hebben.
.
Wat betekent dat dan precies? Dat het aantal lastpakken onder de Marokkaanse bevolking significant afwijkt van het aantal lastpakken onder andere bevolkingsgroepen? En jij vind dat Marokkanen (lees Nederlanders want ze hebben een Nederlands paspoort) een enkele reis Marokko aanbieden de oplossing is? Dat is geen oplossing en slaat helemaal nergens op. Los van dat Greet aan het generaliseren is zegt hij ook gewoon domme dingen.
.
Ik ben het met je eens dat criminele Marokkanen op kickboks les sturen geen oplossing is en dat er zeker vanuit de politie veel harder opgetreden mag worden. Misschien zijn heropvoedingskampen zelfs wel een idee daar het naar mijn idee vooral in de opvoeding van die criminele Marokkaantjes helemaal tekort schiet.
.
En kappen met dat gelul van 'links' die 'ons' de mond probeert te snoeren etc. Je kan toch stemmen? Dat is de enige manier waarop je jezelf kan laten horen.

Freek de Leek | 14-03-14 | 17:31

@Grote stamper 17:16: Toch heeft hij gelijk, het is (schandalige) flauwekul van Wilders. Ik zie niet graag dat mijn Marokkaanse kennissen, die hun stinkende best doen om er hier wat van te maken, met de nek worden aangekeken. Dat ondernemers en uitsmijters risicomijdend gedrag vertonen en hen als groep weigeren, daar heb ik alle begrip voor omdat zij zich dat risico zich gewoon niet kunnen veroorloven (met dank aan policor Nederland). Maar dat de staat dat o.l.v. dhr. Wilders zou doen is onbestaanbaar.

Als je criminelen wil aanpakken, dan moet je criminelen aanpakken. Zet die het land maar uit. En wil je geen gedonder met primitief bergvolk, dan laat je ze niet meer binnen en ga je eisen stellen aan immigranten qua opleiding en zo, om maar eens wat te noemen. Onderken je het Marokkanenprobleem (en dat is er zonder meer), dan formuleer je een speciale aanpak bij bestrijding en rehabilitatie voor die groep criminelen. Maar ook al zou er slechts 1 enkele goede Marokkaan tussen de criminele rest zitten, dan nog blijf je met je poten van die ene goeie af. En ze zijn stuk voor stuk goed tot het tegendeel bewezen is.

Muxje | 14-03-14 | 17:31

Wat zou het nu eens heerlijk zijn als die goede Marokkanen eens zouden zeggen die Geert heeft 100% gelijk opzouten die foute criminele landgenoten,terug naar de Heimat kan vast wel ze hebben bij de PVDArmoede in ieder geval een morco die weet wie Hitler is dus ook het woord Heimat dan wel begrijpt.

Toontje-lager | 14-03-14 | 17:30

-weggejorist-

HaagscheHarry | 14-03-14 | 17:29

@pluk-87 | 14-03-14 | 17:23
Voor de boven 'ons' verhevenen zijn er anders ook best wel leuke blogs te vinden.

Bezorgdenverjaagster | 14-03-14 | 17:27

@kicktherabbit | 14-03-14 | 17:23
Luister eens naar Pim zelf. *Dit land is het zat*. Namelijk de Marokkanen en Turken.
www.youtube.com/watch?v=deTKmGGZPWc

Lewis Lewinsky | 14-03-14 | 17:27

Argh hoe vaker ik hier naar kijk hoe kwader ik word. Was Fortuyn er nog maar.

kicktherabbit | 14-03-14 | 17:27

-weggejorist-

Ahmed al-Salawi | 14-03-14 | 17:27

@Ahmed al-Salawi | 14-03-14 | 16:19 |
Als je je zogenaamd als buitenlander wilt voordoen inclusief spelfouten moet je wel zorgen dat je spelfouten consequent zijn.

Swedish Chef | 14-03-14 | 17:26

@Fatwabuster | 14-03-14 | 17:19
En niet alleen de discussie verhard. Ten tijde van Fortuin hoorde je eens in de zoveel tijd vervelende berichten over de multi-cul. Tegenwoordig is er iedere dag een nieuw hot-item en hebben onze noord-afrikaanse vrienden het monopolie op zendtijd van Opsporing Verzocht.
En, als je de reacties van met name pvdabestuurders leest, zijn die nog in de jaren zeventig aan het regeren.
En dan vinden ze het gek dat de kiezer een andere koers wil...

Petrus Poortwachter | 14-03-14 | 17:25

Ach Geert doet aan provocatie wetende dat hij toch geen verantwoordelijkheid hoeft te nemen.

undead | 14-03-14 | 17:25

@ harbi | 14-03-14 | 17:19 | +
Liever een Marokkaan die zich genuanceerd maar met spelfouten in de discussie mengt, dan iemand die me in onberispelijk Nederlands het bloed onder de nagels vandaan haalt.

Lewis | 14-03-14 | 17:25

Stuitend dat er geen reactie van de marokkaanse gemeenschap komt tegen de ontelbare vormen van grove criminaliteit, terwijl er honderden reacties van die kant komen als er een wijnbar door een marokkaanse wordt geopend. Het zelf zat zijn van de criminaliteit uit de eigen gelederen wordt zo een illusie. Een krankzinnige houding waar met recht een hard antwoord tegenover moet staan.

Borghesia | 14-03-14 | 17:24

Iedereen terug naar zijn eigen land en zeer veel problemen zijn opgelost. Kan met vliegtuig, lopend, fietsen, trein enz.

behangtafel | 14-03-14 | 17:24

Als we iedereen die we kwijt willen zomaar op een vliegtuig mogen zetten, krijgen we wat mij betreft wel veel lege plekken in de tweede kamer.

james white | 14-03-14 | 17:23

@Freek de Leek | 14-03-14 | 17:16
Je hebt gelijk. Het min-gedrag van de mensen hier verraadt hun simpelheid.

pluk-87 | 14-03-14 | 17:23

Jackanders | 14-03-14 | 17:19 |
Die bedoelde helemaal niet hetzelfde. Hoe kom je daarbij? Hij was voor minder (lees: geen) nieuwe instroom van niet-Westerse immigranten hij heeft het nooit gehad over het 'zuiveren' (sorry voor de term) van Nederland van Moslims. Sterker nog, hij had het over onze Marokkanen en pleitte zelfs voor een laatste generaal pardon voordat de grenzen dicht gingen. Fortuyn was oprecht begaan met ons land en zat niet met haatgevoelens tegenover een of andere bevolkingsgroep in de politiek populistische dingetjes te roepen om maar de grootste te kunnen worden.

kicktherabbit | 14-03-14 | 17:23

@ Fatwabuster | 14-03-14 | 17:19 |
Exact, spijker op de kop. Precies ik in een eerdere tegel zei: inhoudelijk is hij onmisbaar.

Lewis | 14-03-14 | 17:23

Hoe Geert Hoeoeoehoeee? Vertel ons eens hoe je de Marokkanen uit Den Haag gaat verjagen!

Herbert Mossad | 14-03-14 | 17:23

Freek de Leek | 14-03-14 | 17:16 | + -2 -
.
Inderdaad, Geert generaliseert. Maar hopelijk ben je het ermee eens dat het aantal lastpakken onder de Marokkaanse bevolking significant afwijkt van het aantal lastpakken onder de andere bevolkingsgroepen.
.
Helaas moeten rechtse politici problemen ernstig uitvergroten omdat anders het linkse cordon sanitaire het weghoont.
.
Dus hoe langer links ons de mond probeert te snoeren, probeert te negeren of op een andere manier weg te zetten, hoe sterker de roep om harde maatregelen wordt.
.
Iets met oorzaak en gevolg...

Rest In Privacy | 14-03-14 | 17:22

o)+ | 14-03-14 | 17:13
Marokkanen mogen van marokko geen afstand doen van hun marokkaanse paspoort.

Daegranos | 14-03-14 | 17:21

minder lichtgetinte nederlanders... mag dat wel?

pim achtertuin | 14-03-14 | 17:21

@ Ahmed al-Salawi | 14-03-14 |
Dus met de eerste generatie was niets aan de hand (ik herinner het me anders, maar soit), maar doordat 'de Nederlanders' zo aardig voor ze waren, werden hun kinderen crimineel? Ik volg het niet helemaal geloof ik.

Lewis | 14-03-14 | 17:21

Hoogtijd om uitkeringstrekkers te criminaliseren, uitschot is het, allemaal! Het land uit NU! arbeidsreserve naar 0 alle lonen omhoog, wat een feest.

Bertus Brulbroek | 14-03-14 | 17:20

@Lewis | 14-03-14 | 17:14

Fortuyn had stijl en opende de discussie in 2002.... we zijn nu 12 jaar verder, er is niets veranderd en de discussie verhard dus.
Je hebt gelijk als je stelt dat Wilders het soms weleens diplomatieker mag aan pakken maar dat is zijn stijl niet.

Hier moeten we het dus mee doen een andere boodschapper van deze boodschap hebben we dus niet.

Fatwabuster | 14-03-14 | 17:19

@kicktherabbit | 14-03-14 | 17:16
Ach, die benoemde het welbespraakt, maar bedoelde precies hetzelfde.

Jackanders | 14-03-14 | 17:19

Ahmed al-Salami | 14-03-14 | 17:12
Doe je wel een beetje je best met die spelfouten? Nu is het net alsof je ze na afloop toevoegt.

harbi | 14-03-14 | 17:19

@R.B.Scott | 14-03-14 | 17:17 |
Leg mij eens uit waarom haar vraagtechniek zo dom is?

Freek de Leek | 14-03-14 | 17:19

Ahmed al-Salawi | 14-03-14 | 17:12 | + -5 -
.
Als niet de eerste generatie Marokkanen maar pas de tweede en derde generatie in de problemen raakt, is niet de Nederlandse samenleving hier debet aan. Het is de manier waarop de eerste generatie de tweede opvoedt enzovoorts.

Rest In Privacy | 14-03-14 | 17:19

Keurige timing en helder gesproken.
Geert werd wel gedwongen om constant in herhaling te vallen door de domme vraagtechniek van waarschijnlijk een lid van de Jostiband.
Ik woon niet in Den Haag en gelukkig al helemaal niet in Almere,maar woensdag kalk ik als signaal met koeienletters "PVV" op mijn stembiljet.

R.B.Scott | 14-03-14 | 17:17

Lewis | 14-03-14 | 17:14 |
Wil jij de briljante intelligente professor Fortuyn niet in één topic noemen met deze geblondeerde MBO-Xenofoob?

kicktherabbit | 14-03-14 | 17:16

Zo ongenuanceerd wat die pannenkoek weer zegt, een perfect voorbeeld van generaliseren. Die cijfers die hij noemt zullen wel kloppen maar hij benoemt het probleem helemaal verkeerd. Hoe kan je nou met droge ogen zeggen dat 'de Marokkanen' een probleem zijn en op moeten rotten? Overduidelijk stemmen winnen bij de onderbuik van Nederland: dit is hun taal. Ik zie geen verschil met de PvdA die in het Turks of Marokkaans stemmen probeert te winnen. Die taal begrijp ik niet, de taal van de onderbuik ook niet.
.
En die verslaggeefster heeft helemaal geen linkse muts op wat veel mensen hierboven beweren, ze confronteert Greet gewoon met zijn eigen domme uitspraak. Greet herhaalt gewoon tien keer wat hij zei: onderbuik blij en is het er mee eens dus goed wat Wilders zegt! En meisje is van de linkse kerk!
.
Het wordt lachwekkend. Oh wacht, dat was het al.

Freek de Leek | 14-03-14 | 17:16

Ahmed al-Salawi | 14-03-14 | 16:13 | + 5 -
.
Helaas blijft de Marokkaanse gemeenschap in z'n eigen cirkeltjes ronddraaien. Publiekelijk begrijpen weinig Marokkanen waarom ze de pispaal zijn, maar thuis aan de theetafel wordt de Nederlanderhaat er met de paplepel ingegoten. Niet iedere Marokkaan doet dat, maar het gros helaas wel. Gebrek aan verantwoordelijkheidsgevoel bij de Marokkaanse gemeenschap is naar mijn inzicht het probleem. Niet het eigen gedrag maar de reactie daarop van de Nederlander in de straat is het probleem. Ik ben helaas opgegroeid in een wijk met zeer veel Marokkanen en heb aan den lijve ondervonden dat Marokkanen weinig respect voor de Nederlandse cultuur wordt bijgebracht. En hoe kom ik aan die wijsheid? Vraag het een Marokkaan zelf en hij zal niet veel lof uiten over Nederland. Opnieuw, er zitten goeie tussen. Maar het percentage vervelende Marokkanen onder de welwillende Marokkaanse bevolking alhier is significant hoger dan het percentage vervelende Turken onder de Turkse bevolking. Of neem Indo's als voorbeeld, die zijn veel meer geïntegreerd in de samenleving. En daardoor krijgen die ook veel meer respect terug van Nederlanders. Indien ik een zelfde stuk over Indo's zou lezen zou ik het volledig oneens zijn met Van Rossem.
.
Succes Ahmed, doe er wat mee!

Rest In Privacy | 14-03-14 | 17:16

@--sql error-- | 14-03-14 | 17:07
Omdat het *altijd* het Probleem van de Ander is. Snap je?

Parsons | 14-03-14 | 17:15

Een paar van mijn collega's dus ook. De hufter. Wat een onmens die Geert en een gevaar voor ons land.

kicktherabbit | 14-03-14 | 17:14

@ Fatwabuster | 14-03-14 | 17:10 |
Ik haal Fortuyn nog maar eens aan. Die benoemde en was absoluut geen gladprater, maar hij was (vrijwel altijd) beheerst en had fatsoen.

Lewis | 14-03-14 | 17:14

Het kan ook anders, Geert.
Dubbele paspoort afschaffen en laten kiezen.
Moet jij eens zien.

o)+ | 14-03-14 | 17:13

Maar goed dat die rechtszaak tegen hem alweer achter de rug is. Dit gaat toch wel een stapje verder dan het over een geloof hebben. Overigens is het probleem van de oververtegenwoordiging natuurlijk wel een groot probleem, maar dit zelfs voor Wilders ongekend.

james white | 14-03-14 | 17:13

Ik ken een aantal Marokkanen die wat van hun leven proberen te maken en daarnaast erg aardig zijn. Voor dat soort mensen zijn deze uitspraken van Wilders niet uit te leggen. Toch krijgt hij mijn stem. Dat dan weer wel.

pluk-87 | 14-03-14 | 17:12

-weggejorist-

Ahmed al-Salawi | 14-03-14 | 17:12

Een goede, hardwerkende en niet-criminele Marokkaan hoeft zich totaal niet aangesproken te voelen.
Geert heeft het over het uitzschot en ja, die mogen van mij ook allemaal retour afzender.
Paspoort en uitkering inleveren aan de grens graag.
Doeiiii.

Schietmijmaarlek | 14-03-14 | 17:11

@Gabr | 14-03-14 | 17:08

Leg die eens uit.... als je zaken benoemt in de politiek dan is het einde oefening? Vandaar dat die politiek correcte gladpraters altijd blijven zitten... ze hebben nimmer een echte mening en praten met een bek vol meel!

Fatwabuster | 14-03-14 | 17:10

Je zou de uitspraken van Wilders ook kunnen uitleggen als 'wake-up call' voor de goedwillende marokkanen.
Die criminaliteitcijfers zijn al hoog, maar daaromheen hangt een hele cultuur van elkaar uit de wind houden en vooral niet met politie en justitie meewerken.
Gezien andere berichten in de pers, waar moderne marokkanen zich nu ook durven te laten horen (er is er zelfs al één die een afbeelding van mohammed heeft gemaakt en zegt zich daar niet aan te storen) kon het weleens zo zijn dat Wilders het tijdsbeeld beter aanvoelt dan de rest van de politiek of de marokkanen die hier weer meteen in een stuip schieten.
The times they are a changing.

Petrus Poortwachter | 14-03-14 | 17:10

Hotel New York | 14-03-14 | 16:56 |

Die hoost begrijpt hoe greet rolt en doet mee, storing in het hoofd? Storing op 't net.

Skunk57 | 14-03-14 | 17:10

Wat ik interessant zou vinden is als hij er gelijk bij zou vertellen hoe hij het aan zou pakken als hij het straks voor het zeggen heeft. Roepen kan iedereen. Geen woorden maar daden Geert! Stem op mij, ik wil dat iedereen 10.000 euro krijgt. Als ik er vervolgens niet bij vertel hoe ik dat ga doen ben ik behoorlijk ongeloofwaardig.

Herbert Mossad | 14-03-14 | 17:09

Gelukkig zijn moslims een prima voorbeeld van tolerantie. O, wacht...

Pikkestrijder | 14-03-14 | 17:09

Geert overspeelt zijn hand hiermee, dit is het begin van het einde van Wilders in de Nederlandse politiek.

Gabr | 14-03-14 | 17:08

Alle marokkanen die niet crimineel zijn of een uitkering hebben (lol) moeten zich toch diep schamen!
Nooit hoor ik de Marokkaanse gemeenschap verontwaardigd zijn over datgene wat hun zoontjes, broertjes of neefjes aanrichten! Altijd worden autochtonen bejaarde overvallen en nooit marokkaanse bejaarden(discriminatie!).
Dus Greet heeft wel degelijk een punt, het is een bevolkingsgroep waar je eigenlijk niets aan hebt. Behalve dat wijf van die wijnbar.

antoniospagetti | 14-03-14 | 17:08

Ahmed al-Salawi | 14-03-14 | 16:13 |
waarom doet die gemeenschap zelf niks aan de problemen van hun criminele jeugd?

--sql error-- | 14-03-14 | 17:07

Over vier jaar roept de PvdA precies hetzelfde.
En dan kan het wel door de beugel natuurlijk.
Poppenkast 5.0, die hele politieke kliek.

Jackanders | 14-03-14 | 17:07

Forza Savior Wilders!

crisdegek | 14-03-14 | 17:07

@mocroGS | 14-03-14 | 16:12

Lol, Peter R. de Vries. De Demmink defender; omhooggevallen stuk verdriet. Wilders speelt het spelletje niet mee, en als dat gansje geen antwoord krijgt dat zij wenst te horen, dan is Wilders de racist.
Wat een geestelijke armoede.

Desmoulins | 14-03-14 | 17:06

En wederom heeft Dhr. Wilders gelijk!!, als de Marokkanen het zo erg vinden ga dan het probleem opzoeken bij hun eigen volk die crimineel is of van uitkering geniet!!!
Maarja verkiezingen komen eraan dus het word weer modder gooien en zometeen praten ze allemaal rechts en de verkiezingen zijn voorbij en ze gaan gewoon weer verder om dit mooie land naar de klote te helpen.
De multicriminele-samenleving is MISLUKT!!!

lunatic76 | 14-03-14 | 17:05

Vrijwel alle normaal denkende Nederlanders denken het en spreken het uit op besloten feestjes of in de kroeg....

Geert zegt het gewoon en hij heeft gelijk!

Wat moeten we met al die criminelen, die de steden onleefbaar maken? Gewoon laten gaan zoals de rest van de politiek correcte kliek wil?

Fatwabuster | 14-03-14 | 17:05

Aart4888 | 14-03-14 | 16:17 |
verminderen van kinderbijslag en uitkeringen, dan zijn ze zo weer vertrokken... Veel marokkanen zitten sowieso al elke zomer 3 maanden in hun thuisland (op onze kosten).

--sql error-- | 14-03-14 | 17:03

Wilders is eindbaas! Hetzij bij gebrek aan betere eindbazen...

Rest In Privacy | 14-03-14 | 17:03

Hoe gaan wij al die Marokkanen deporteren? Ik heb nog wel een goedkope suggestie, maar dat zorgt weer voor zo'n enge vergelijking met het verleden...
Aart4888 | 14-03-14 | 16:17 |

Smaakvol, een inkijkje in het gedachtegoed van een PVV'er.
Ook goed dat GS dit laat staan.

mocroGS | 14-03-14 | 17:03

Wat een trutje van dat RTL. Inderdaad een duidelijke boodschap meegekregen. "Maak een scoop en lever het in bij ons en d66". Steeds hetzelfde vragen als een pubertje.

Kamervraag | 14-03-14 | 17:01

@ Ahmed al-Salawi | 14-03-14 | 16:19 |
U zegt zinnige dingen, dank daarvoor.
Criminele Marokkanen zijn echter in de allereerste plaats crimineel omdat ze daar zelf voor kiezen en omdat ze vaak van huis uit meekrijgen dat ze in een kutland wonen dat ze straffeloos kapot mogen maken. (Dat Nederland veel te soft is ben ik met u eens, maar laten we de belangrijkste verantwoordelijkheid wel neerleggen waar die hoort.)

Lewis | 14-03-14 | 17:01

De helft minder van die Karomanen zou al een mooi begin zijn in dit land.

Hassan_Jassan | 14-03-14 | 17:00

Hij heeft 100% gelijk. Geen speld tussen te krijgen.

Parsons | 14-03-14 | 16:59

IdiotSavant | 14-03-14 | 16:18 | + 2 -

Hij heeft tot nu toe bij mij nog even het voordeel van de twijfel...

eerstneukendanpraten | 14-03-14 | 16:59

''Deze man is onzorgvolgdig met zijn uitspraken. Ik ben zelf marokaan. Kan wel zeggen dat ik merk uit mijn omgeeving dat als je in buitenland ben als marokaan je meer nasjonalistisch wordt en bij je groep blijf. Dat doen nederlanders ook. Kijk maar in Spanje of Turkije waar hele enclaves kaaskoppen geen lokele taal spreken en de hele dag frikandellen zit te te eten. Niks mis mee. Ik heb stemrecht hier. Ik ben niet eens met zijn partij maar ben wel blij dat er grof tegengeluid is vanwege partij zoals PVDA die als kleuters regeren. Ik heb zelf zaak en ik betaal belasting. Het is jammer dat Ik de laatst tijd meer argwaand word aangekijkt. Het is een beiverschijnsel van dit soort dommigheid wat voornaamlijk bij uneducated mensen voorkomt doordat er op hun angsten voor vreemde dingen word gespeeld. maar goed. loopt wel los he.
Ahmed al-Salawi | 14-03-14 | 16:13 | + 4 -''

.
.
Ahmed is er eentje maar kan het niet schrijven: het is Marokkaan.

DeSjaak1000 | 14-03-14 | 16:58

@ Lewis Lewinsky | 14-03-14 | 16:55 |
Nou, 'gewoon'... het wordt wel wat irritant.

Lewis | 14-03-14 | 16:57

Haha die @MocroGS met z'n pure sang. Het is PUR SANG, analfabeet! Ghe.

Ashtrey | 14-03-14 | 16:56

En we zijn weer online. Die begint echt op een complot tegen Wilders te lijken GS. What's up with the host??

Hotel New York | 14-03-14 | 16:56

GS doet het gewoon weer!
*testing*

Lewis Lewinsky | 14-03-14 | 16:55

Ik stem op de PVV,... dat doe ik al jaren trouwens.
Geert W. heeft gewoon gelijk.

ANGEL70 | 14-03-14 | 16:28

Wilders heeft één ding goed begrepen; negatieve publiciteit is ook publiciteit, zolang ze je naam maar goed schrijven.

The Keymaker | 14-03-14 | 16:20

Hulde, eindelijk iemand die het probleem durft te benoemen zonder bang te zijn voor de media of voor fundamentalisten.

Batigol | 14-03-14 | 16:20

Nog zoiets: wapenwet aangescherpt na 1 incident, waar was de NOS toen?

poli | 14-03-14 | 16:20

Provoceren om het provoceren. Al heeft ie deels gelijk.

brutus68 | 14-03-14 | 16:20

Marokkanen zijn over het algemeen ook meer een last dan een verrijking. Diegene met dubbel paspoort moet je gewoon terug sturen. Hebben hier niets te zoeken met hun middeleeuwse ideeen en praktijken.

shenkie7 | 14-03-14 | 16:19

Het ergste moet nog komen want van de eerste generatie marrokanen had je geen last , de mannen werkten , maar de tweede en de derde generatie zijn crimineler , werkschuw en nijgen naar extremische islam .

elevator | 14-03-14 | 16:19

@Ven1V1d1V1c1 | 14-03-14 | 16:10
Persies! Hij wil gewoon gebiedsuitbreiding voor Den Haag!

Godsammekraken | 14-03-14 | 16:19

-weggejorist-

Ahmed al-Salawi | 14-03-14 | 16:19

@poli | 14-03-14 | 16:16
Pitbulls zijn niet verboden, al vijf jaar niet meer.

prodigy | 14-03-14 | 16:19

-weggejorist-

GuntherX | 14-03-14 | 16:19

Hier gaat Geert nog gedonder mee krijgen. Rabbae en zijn BOE-roepers gaan nu zeker aangifte doen :D

En Wilders krijgt weer de volle aandacht met waar hij ooit mee is begonnen; zeggen waar het op staat en de harde feiten oproepen, niemand anders doet het. Het zijn niet de handigste uitspraken, maar omdat niemand anders voor Nederland opkomt zal hij door deze uitspraken weer extra steun krijgen.

Je bent voor hem, of gigantisch tegen, maar hij is tenminste wél duidelijk. Daar is hij de enige in.

Respect dat hij niet draait. Hij blijft bij zijn woorden, daar hebben alle BOE-roepers van vanmorgen (hoi PvdA!) geen lef voor.

Hotel New York | 14-03-14 | 16:19

Je zou er als Marokkaan gewoon een vlaag van zelfbeschouwende innerlijke reflectie van krij... Ow wacht.

Bezorgdenverjaagster | 14-03-14 | 16:18

Ahmed al-Salawi | 14-03-14 | 16:13
Bent u een nieuwe troll?

IdiotSavant | 14-03-14 | 16:18

Nouja hij heeft ongeveer gelijk. De Marokkanen die wél goed mee doen in Nederland en zich Nederlandse Marokkaan en/of Nederlander noemen, voelen zich niet aangesproken. Dat uitschot dat wél hier woont, uit de staatsruif vreet, overlast veroorzaakt en onze ouderen overvallen, die blijven zich 'Marokkanen' noemen in plaats van Nederlanders en als ze dat zo graag willen, dan gaan ze toch gewoon weer terug, of heen naar waar nóg meer Marokkanen wonen? AKA Marokko?

LangeTijdGeleden | 14-03-14 | 16:18

Geert gaat in Den Haag de PvdA weg vagen en Geert gaat in Almere van 9 zetels naar 14 zetels in de gemeenteraad.
Laat Geert maar schuiven.
Geert heeft ook de VARA (DWDD, Pauw en Witteman, Nieuwsuur en Buitenhof) niet nodig.
Allemaal Links rukkend verachtelijk PvdA volk!

kippevlees | 14-03-14 | 16:18

@ Lewis | 14-03-14 | 16:16 |

Ik deel jouw dilemma...

Peter Emile | 14-03-14 | 16:18

Ben over het algemeen wel fan van RTL-nieuws, maar dit is wel echt een definitie-gemuggenzift met iemand waarvan je bij voorbaat al weet wat hij gaat zeggen. Maar gister gebeurde er ook al zoiets vreemds op het RTL-nieuws inzake de moord op Els Borst. Er werd volgens RTL-nieuws gezocht, naast de verwarde man, naar een mevrouw in een rode jas. (dat zij een ook een rode hoofddoek droeg, werd ineens niet meer door RTL-nieuws vermeld). Het AD doet over die info minder moeluk: www.ad.nl/ad/nl/30180/Overlijden-Els-B...

Nanker Phelge | 14-03-14 | 16:18

Het spreekwoord "Wie de schoen past trekt hem aan" past hier heel goed bij..

sko | 14-03-14 | 16:18

-weggejorist-

Aart4888 | 14-03-14 | 16:17

@Dannydekr 2.0 | 14-03-14 | 16:14

60% van de Marokkaanse jongens onder de 23 is met Justitie in aanraking geweest. Je weet zelf wat de pakkans is in dit land en hoeveel misdrijven onopgelost blijven. Dan neem ik dus gewoon maar aan dat 90% van die jongens zo crimineel als de kolere is maar dat ze gewoon niet allemaal gepakt worden. En dat is dan een "conservatieve schatting" zoals dat heet. Weerleg het maar.

Kameroudste | 14-03-14 | 16:17

Trololol en na de verkiezingen stug verder op de oude voet hahaha

ministerSinister | 14-03-14 | 16:17

Ach, Geertje neem ik toch al nooit serieus. Ik heb ook een schijtschurthekel aan die criminele Marokkaantjes, maar ik ken ook zat Marokkanen waar ik totaal geen last van heb. Los van het feit dat de PVV bestaat uit een samengeraapt zooitje mongolen, en ik spreek uit persoonlijke ervaring met meerdere kamerleden, die ook oververtegenwoordigd zijn waar het gaat om in aanraking te zijn geweest met justitie. Met zo'n achterlijke instelling bereik je helemaal niks, als je constructief het probleem wil aanpakken moet je de ouders van die jongeren onder druk zetten.

prodigy | 14-03-14 | 16:16

Zou hij het nu alleen over criminele Marokkanen hebben of allemaal? Ik luister het nog een keer :-)

Terpetijnzeikert | 14-03-14 | 16:16

Marokkanen zorgen zélf, dag in dag uit, voor de bevestiging van alle bestaande vooroordelen die geen vooroordelen zijn maar oordelen op basis van ervaring en feiten.

Peter Emile | 14-03-14 | 16:16

Ik kan hem goed volgen, ik ben het voor een belangrijk deel met hem eens en ik ben ongelooflijk blij dat hij er elke keer weer in zijn eentje voor zorgt dat het probleem op de agenda blijft staan.
Maar hij gedraagt zich als een hork, en daar stem ik niet zo graag op.
Voor mij blijft het een dilemma.

Lewis | 14-03-14 | 16:16

Alle pitbulls zijn verboden op cijfers die minder hard zijn dan die over Marokkanen.

poli | 14-03-14 | 16:16

@mocroGS | 14-03-14 | 16:12
Bedoel je 'pur sang'?

rara | 14-03-14 | 16:15

Ik zou er graag nog aan willen toevoegen: Turken, Somaliërs, Antillianen, Surinamers, Polen, Bulgaren, Roemenen en alle andere groepen die oververtegenwoordigd zijn in de criminaliteitscijfers en uitkeringsafhankelijkheid.

balustrade | 14-03-14 | 16:15

Deze man is volledig, maar dan ook volledig de weg kwijt.
Niet alleen als politicus, ook als mens.

Skunk57 | 14-03-14 | 16:15

Geert speelde het eerst op de islam, hier kon ik volledig inkomen. Maar om alle Marokkanen te generaliseren gaat veel te ver! Criminele Marokkanen eruit: Prima.
Alle Marokkanen eruit? Dat slaat nergens op. Ook al hoor je er niet veel over, niet iedere Marokkaan is radicaal en/of lui en/of crimineel. Ontzettend domme uitspraak dus van Greet en terecht dat men hier van walgt.

Dannydekr 2.0 | 14-03-14 | 16:14

-weggejorist-

Ahmed al-Salawi | 14-03-14 | 16:13

Geert heeft gewoon ALTIJD gelijk! Deze man weet waar hij over praat.
Mijn stem heeft hij!

the uninvited guest | 14-03-14 | 16:12

Peter r de Vries had gelijk dat Wilders nog lang niet zijn ware aard laat zien. Het is een racist pure sang.

mocroGS | 14-03-14 | 16:12

@Igor Putkin | 14-03-14 | 16:09
Omdat de nee-stemmers niet kunnen lezen? Je hebt een punt. Gefeli!

Godsammekraken | 14-03-14 | 16:12

Of het nu niet chique, niet correct of niet netjes is mag deel van discussie zijn. Maarrrrrr... de tijd van zachte heelmeesters etc is voorbij. Het is 'oorlog' en de Marokkanen kennen alleen de taal vd straat, de harde lijn en dat kan Geert dus ook! Go jongen, je bent allerminst de mesias maar je durft je tenminste uit te spreken!

de directeur | 14-03-14 | 16:12

De goeden moeten onder de kwaden lijden. Dat geldt voor Nederlanders, maar dus ook voor Marokkanen. Nederlanders hebben geen Marokkanenprobleem. Marokkanen hebben een Marokkanenprobleem.

Mokum Kosher | 14-03-14 | 16:12

Meisje blijft maar drammen, en kan slecht luisteren. Meisje heeft links mutsje op. Meisje is irritant.

En Wilders heeft hier gewoon gelijk. En als die góede Marokkanen door zijn uitspraken gegriefd worden, moeten ze maar eens heel goed gaan nadenken hoe het kómt dat dergelijke uitspraken worden gedaan. En echt niet alleen door Wilders.

Ik stem geen PVV, want daar lopen mij veel te veel intens stupide klotenklappers rond die maar wat roepen, maar op dit punt heeft Wilders gewoon 300% gelijk.

Kameroudste | 14-03-14 | 16:12

Met ouderen boodschappen doen... een nieuw format met geert en goor!!

arretje | 14-03-14 | 16:11

Ik vind dat die uitkeringstrekker Wilders het land uit moet. Was lekker in Israël gebleven man, het was daar toch zo leuk.

Ikweethetooknietmeer | 14-03-14 | 16:11

Decennialang is analfabeet, arm, lui, crimineel stemvee *als groep* binnengehaald omdat dit de gedroomde multiculturele zaligheid dichterbij zou brengen. Inmiddels weten we al lang beter en ook iedere statistiek schreeuwt hoe het mis aan het gaan is. Nu opeens mag er niet *als groep* over deze lieden gesproken worden. Selectieve verontwaardiging to the max.

Godsammekraken | 14-03-14 | 16:10

Volgens mij riep hij 'slechts' op tot minder Marokkanen per m2 in Den Haag.

Ceterum censeo Unionem Europaeam delendam esse.

Ven1V1d1V1c1 | 14-03-14 | 16:10

Tsja wat zal ik hierop zeggen.

Steedsmaarweermeneer | 14-03-14 | 16:10

Godsammekraken | 14-03-14 | 16:07
Wauw, een poll onder 749 mensen. En dan ook nog één waarbij de ja-stemmers gezien de stelling en de boodschap veel eerder zullen klikken.
Indrukwekkende bron.

Igor Putkin | 14-03-14 | 16:09

Mevrouw, begrijpt u nou zelf niet dat Marokkanen gewoon crimineel zijn?

Herr Knäckebröd | 14-03-14 | 16:09

Deze opmerking werkt beter in verkiezingstijd dan "het moet eerlijker".

Petrus de Rewa | 14-03-14 | 16:08

Geert Wilders, een duidend commentaar op deze man zonder een Godwin is bijkans onmogelijk.

Igor Putkin | 14-03-14 | 16:07

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken