Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Okee, sorry, Geert en Emile hadden gelijk

bartsimpsonsschrijftstrafregels.pngOkee, sorry, Geert en Emile hadden gewoon gelijk en nu moeten we allemaal strafregels schrijven over het feit dat Nederland ondanks 3,7 procent begrotingstekort nooit een boete heeft betaald aan Brussel van meester Fennema. Okee, sorry, Geert en Emile hadden gewoon gelijk en nu moeten we allemaal strafregels schrijven over het feit dat Nederland ondanks 3,7 procent begrotingstekort nooit een boete heeft betaald aan Brussel van meester Fennema. Okee, sorry, Geert en Emile hadden gewoon gelijk en nu moeten we allemaal strafregels schrijven over het feit dat Nederland ondanks 3,7 procent begrotingstekort nooit een boete heeft betaald aan Brussel van meester Fennema. Okee, sorry, Geert en Emile hadden gewoon gelijk en nu moeten we allemaal strafregels schrijven over het feit dat Nederland ondanks 3,7 procent begrotingstekort nooit een boete heeft betaald aan Brussel van meester Fennema. Okee, sorry, Geert en Emile hadden gewoon gelijk en nu moeten we allemaal strafregels schrijven over het feit dat Nederland ondanks 3,7 procent begrotingstekort nooit een boete heeft betaald aan Brussel van meester Fennema. Okee, sorry, Geert en Emile hadden gewoon gelijk en nu moeten we allemaal strafregels schrijven over het feit dat Nederland ondanks 3,7 procent begrotingstekort nooit een boete heeft betaald aan Brussel van meester Fennema. Okee, sorry, Geert en Emile hadden gewoon gelijk en nu moeten we allemaal strafregels schrijven over het feit dat Nederland ondanks 3,7 procent begrotingstekort nooit een boete heeft betaald aan Brussel van meester Fennema. Okee, sorry, Geert en Emile hadden gewoon gelijk en nu moeten we allemaal strafregels schrijven over het feit dat Nederland ondanks 3,7 procent begrotingstekort nooit een boete heeft betaald aan Brussel van meester Fennema. Okee, sorry, Geert en Emile hadden gewoon gelijk en nu moeten we allemaal strafregels schrijven over het feit dat Nederland ondanks 3,7 procent begrotingstekort nooit een boete heeft betaald aan Brussel van meester Fennema. Okee, sorry, Geert en Emile hadden gewoon gelijk en nu moeten we allemaal strafregels schrijven over het feit dat Nederland ondanks 3,7 procent begrotingstekort nooit een boete heeft betaald aan Brussel van meester Fennema. Okee, sorry, Geert en Emile hadden gewoon gelijk en nu moeten we allemaal strafregels schrijven over het feit dat Nederland ondanks 3,7 procent begrotingstekort nooit een boete heeft betaald aan Brussel van meester Fennema. Okee, sorry, Geert en Emile hadden gewoon gelijk en nu moeten we allemaal strafregels schrijven over het feit dat Nederland ondanks 3,7 procent begrotingstekort nooit een boete heeft betaald aan Brussel van meester Fennema. Okee, sorry, Geert en Emile hadden gewoon gelijk en nu moeten we allemaal strafregels schrijven over het feit dat Nederland ondanks 3,7 procent begrotingstekort nooit een boete heeft betaald aan Brussel van meester Fennema. Okee, sorry, Geert en Emile hadden gewoon gelijk en nu moeten we allemaal strafregels schrijven over het feit dat Nederland ondanks 3,7 procent begrotingstekort nooit een boete heeft betaald aan Brussel van meester Fennema. Okee, sorry, Geert en Emile hadden gewoon gelijk en nu moeten we allemaal strafregels schrijven over het feit dat Nederland ondanks 3,7 procent begrotingstekort nooit een boete heeft betaald aan Brussel van meester Fennema. Okee, sorry, Geert en Emile hadden gewoon gelijk en nu moeten we allemaal strafregels schrijven over het feit dat Nederland ondanks 3,7 procent begrotingstekort nooit een boete heeft betaald aan Brussel van meester Fennema. Okee, sorry, Geert en Emile hadden gewoon gelijk en nu moeten we allemaal strafregels schrijven over het feit dat Nederland ondanks 3,7 procent begrotingstekort nooit een boete heeft betaald aan Brussel van meester Fennema. Okee, sorry, Geert en Emile hadden gewoon gelijk en nu moeten we allemaal strafregels schrijven over het feit dat Nederland ondanks 3,7 procent begrotingstekort nooit een boete heeft betaald aan Brussel van meester Fennema. Okee, sorry, Geert en Emile hadden gewoon gelijk en nu moeten we allemaal strafregels schrijven over het feit dat Nederland ondanks 3,7 procent begrotingstekort nooit een boete heeft betaald aan Brussel van meester Fennema. Okee, sorry, Geert en Emile hadden gewoon gelijk en nu moeten we allemaal strafregels schrijven over het feit dat Nederland ondanks 3,7 procent begrotingstekort nooit een boete heeft betaald aan Brussel van meester Fennema. Okee, sorry, Geert en Emile hadden gewoon gelijk en nu moeten we allemaal strafregels schrijven over het feit dat Nederland ondanks 3,7 procent begrotingstekort nooit een boete heeft betaald aan Brussel van meester Fennema. Okee, sorry, Geert en Emile hadden gewoon gelijk en nu moeten we allemaal strafregels schrijven over het feit dat Nederland ondanks 3,7 procent begrotingstekort nooit een boete heeft betaald aan Brussel van meester Fennema. Okee, sorry, Geert en Emile hadden gewoon gelijk en nu moeten we allemaal strafregels schrijven over het feit dat Nederland ondanks 3,7 procent begrotingstekort nooit een boete heeft betaald aan Brussel van meester Fennema. Okee, sorry, Geert en Emile hadden gewoon gelijk en nu moeten we allemaal strafregels schrijven over het feit dat Nederland ondanks 3,7 procent begrotingstekort nooit een boete heeft betaald aan Brussel van meester Fennema. Okee, sorry, Geert en Emile hadden gewoon gelijk en nu moeten we allemaal strafregels schrijven over het feit dat Nederland ondanks 3,7 procent begrotingstekort nooit een boete heeft betaald aan Brussel van meester Fennema. Okee, sorry, Geert en Emile hadden gewoon gelijk en nu moeten we allemaal strafregels schrijven over het feit dat Nederland ondanks 3,7 procent begrotingstekort nooit een boete heeft betaald aan Brussel van meester Fennema. Okee, sorry, Geert en Emile hadden gewoon gelijk en nu moeten we allemaal strafregels schrijven over het feit dat Nederland ondanks 3,7 procent begrotingstekort nooit een boete heeft betaald aan Brussel van meester Fennema. Okee, sorry, Geert en Emile hadden gewoon gelijk en nu moeten we allemaal strafregels schrijven over het feit dat Nederland ondanks 3,7 procent begrotingstekort nooit een boete heeft betaald aan Brussel van meester Fennema. Okee, sorry, Geert en Emile hadden gewoon gelijk en nu moeten we allemaal strafregels schrijven over het feit dat Nederland ondanks 3,7 procent begrotingstekort nooit een boete heeft betaald aan Brussel van meester Fennema. Okee, sorry, Geert en Emile hadden gewoon gelijk en nu moeten we allemaal strafregels schrijven over het feit dat Nederland ondanks 3,7 procent begrotingstekort nooit een boete heeft betaald aan Brussel van meester Fennema. Okee, sorry, Geert en Emile hadden gewoon gelijk en nu moeten we allemaal strafregels schrijven over het feit dat Nederland ondanks 3,7 procent begrotingstekort nooit een boete heeft betaald aan Brussel van meester Fennema. Okee, sorry, Geert en Emile hadden gewoon gelijk en nu moeten we allemaal strafregels schrijven over het feit dat Nederland ondanks 3,7 procent begrotingstekort nooit een boete heeft betaald aan Brussel van meester Fennema. Okee, sorry, Geert en Emile hadden gewoon gelijk en nu moeten we allemaal strafregels schrijven over het feit dat Nederland ondanks 3,7 procent begrotingstekort nooit een boete heeft betaald aan Brussel van meester Fennema. Okee, sorry, Geert en Emile hadden gewoon gelijk en nu moeten we allemaal strafregels schrijven over het feit dat Nederland ondanks 3,7 procent begrotingstekort nooit een boete heeft betaald aan Brussel van meester Fennema. Okee, sorry, Geert en Emile hadden gewoon gelijk en nu moeten we allemaal strafregels schrijven over het feit dat Nederland ondanks 3,7 procent begrotingstekort nooit een boete heeft betaald aan Brussel van meester Fennema. Okee, sorry, Geert en Emile hadden gewoon gelijk en nu moeten we allemaal strafregels schrijven over het feit dat Nederland ondanks 3,7 procent begrotingstekort nooit een boete heeft betaald aan Brussel van meester Fennema. Okee, sorry, Geert en Emile hadden gewoon gelijk en nu moeten we allemaal strafregels schrijven over het feit dat Nederland ondanks 3,7 procent begrotingstekort nooit een boete heeft betaald aan Brussel van meester Fennema. Okee, sorry, Geert en Emile hadden gewoon gelijk en nu moeten we allemaal strafregels schrijven over het feit dat Nederland ondanks 3,7 procent begrotingstekort nooit een boete heeft betaald aan Brussel van meester Fennema. Okee, sorry, Geert en Emile hadden gewoon gelijk en nu moeten we allemaal strafregels schrijven over het feit dat Nederland ondanks 3,7 procent begrotingstekort nooit een boete heeft betaald aan Brussel van meester Fennema. Okee, sorry, Geert en Emile hadden gewoon gelijk en nu moeten we allemaal strafregels schrijven over het feit dat Nederland ondanks 3,7 procent begrotingstekort nooit een boete heeft betaald aan Brussel van meester Fennema. Okee, sorry, Geert en Emile hadden gewoon gelijk en nu moeten we allemaal strafregels schrijven over het feit dat Nederland ondanks 3,7 procent begrotingstekort nooit een boete heeft betaald aan Brussel van meester Fennema. Okee, sorry, Geert en Emile hadden gewoon gelijk en nu moeten we allemaal strafregels schrijven over het feit dat Nederland ondanks 3,7 procent begrotingstekort nooit een boete heeft betaald aan Brussel van meester Fennema. Okee, sorry, Geert en Emile hadden gewoon gelijk en nu moeten we allemaal strafregels schrijven over het feit dat Nederland ondanks 3,7 procent begrotingstekort nooit een boete heeft betaald aan Brussel van meester Fennema. Okee, sorry, Geert en Emile hadden gewoon gelijk en nu moeten we allemaal strafregels schrijven over het feit dat Nederland ondanks 3,7 procent begrotingstekort nooit een boete heeft betaald aan Brussel van meester Fennema. Okee, sorry, Geert en Emile hadden gewoon gelijk en nu moeten we allemaal strafregels schrijven over het feit dat Nederland ondanks 3,7 procent begrotingstekort nooit een boete heeft betaald aan Brussel van meester Fennema. Echt sorry nog daarvoor.

Reaguursels

Inloggen

-weggejorist-

Lagging | 28-02-14 | 20:18

@kicktherabbit | 28-02-14 | 11:06
Verklaar dan maar eens waarom het in sommige EU landen goed gaat en in andere niet? Ik kan het overigens zelf wel verklaren. De koopkracht aantasten in tijden van crisis heeft wel degelijk een significant effect op de economie.

Old_Spice | 28-02-14 | 17:38

@WaarDeWindWaait | 28-02-14 | 10:56
De facto komen we nu ook geen steek vooruit met de staatsschuld, simpelweg omdat de koopkracht zo is aangetast dat de belastinginkomsten enorm zijn terug gelopen. Bezuinigen oke, lastenverzwaren nee. Dit zijn ook dingen waar de SP en de PVV duidelijk stelling tegen hebben genomen, en daarin hebben ze ook volledig gelijk. De overheid moet minder uitgeven, de overheid moet krimpen. Alhoewel dit meer een PVV standpunt is. De SP is immers voor meer belasting heffen als puntje bij paaltje komt.

Old_Spice | 28-02-14 | 17:36

@Asmodean | 28-02-14 | 15:08
Dit is de eerste keer dat ik het volmondig met je eens ben. Dat mag in de krant. :)

"@cabrão | 28-02-14 | 12:04
De PVV heeft al 15 jaar de juiste oplossing maar wordt door de gevestigde partijen verguisd."
No Mo | 28-02-14 | 12:45 |

Dan zit je er maar zes jaar naast en dat is niet erg, maar wel erg dom, zeker - zoals reeds is gezegd - je een ander verwijt dat die er niets van weet.

Dus neuh, er is werkelijk geen enkele reden waarom ik jaloers en afgunstig zou zijn op een zwitsal die zich onsterfelijk belachelijk maakt.

Dat heb ik dan ook gedaan, smakelijk gelachen om die stompzinnige reacties op mijn opmerking.

Fijn weekend!




La Vie En Rose | 28-02-14 | 17:15

@Asmodean | 28-02-14 | 15:08
Nou dat is heel fijn. Jammer dat dat van iemand al u met uw hoogwaardige reputatie moet komen. Dat maakt het dan weer niet zo geloofwaardig. Maar ik neem aan dat u beiden een gelijkwaardige intelligentie heeft en dat verklaart dan weer een en ander. Ik val niemand persoonlijk aan. Ik attendeer iemand er gewoon op dat ie een kniesoor is. En jaloers, jawel.
Ik zeg altijd maar een dag niet gelachen is een dag niet geleefd en u beiden heeft mij weer smakelijk doen lachen.

No Mo | 28-02-14 | 15:20

No Mo | 28-02-14 | 14:55 |
La Vie en Rose heeft groot gelijk. Je komt gewoon achterlijk over als je anderen hier persoonlijk aanvalt terwijl je geen flauw idee hebt wanneer de PVV is opgericht. Ik zie ook geen enkele reden waarom La Vie en Rose in godsnaam afgunstig en jaloers op een type als jou zou zijn. Ik ben het ongeveer nooit met haar eens, maar ze komt stukken intelligenter over dan jij.

Asmodean | 28-02-14 | 15:08

Geert & Emile kunnen wat mij betreft gewoon ongezien de vlektyphus krijgen.

Geitenwollensokjuhz | 28-02-14 | 14:55

@La Vie En Rose | 28-02-14 | 14:42
U bent nog steeds afgunstig en jaloers. Dat is pas een zwaktebod van jewelste.

Ik denk dat anderen prima over mijn reacties kunnen oordelen. En daartoe zelfs veel beter in staat zijn dan u zo blijkt.

No Mo | 28-02-14 | 14:55

Jos Tiebent | 28-02-14 | 14:48 |
Van Dijk stelt heel duidelijk dat hij sancties wil voor overtreding van de 3%-norm. Ik heb het je keurig aangewezen waar hij dat gezegd heeft. Je ongelijk niet toegeven is simpelweg laf. Zeer laf.

Asmodean | 28-02-14 | 14:52

"hoe zou jouw citaat waarin Van Dijk stelt geen permanent noodfonds te willen afbreuk doen aan het feit van Dijk stelt dat de sancties voor het overtreden van de 3%-norm te laat en te soft zijn?"

Sorry luisteraars, ik rust mijn kaas. Niet omdat ik te laf ben, maar dit soort zinsconstructies slaan meer tangen op varkens dan excuustruusen op een VVD-borrel bij een toiletpot. Ga lekker op een poeptegel stemmen en koop een huis. Doe eens wat nuttigs.

Er is gezegd wat er gezegd is, en er staat wat er staat. En als je het woord compromis niet begrijpt, ga dan maar lekker kachel worden dit weekend of zo. *out*

Jos Tiebent | 28-02-14 | 14:48

Geert heeft altijd gelijk.

solero53 | 28-02-14 | 14:42

@No Mo | 28-02-14 | 14:15
Niet zo hoog van de toren blazen, zwitsal. U zei tegen een reaguurder dat hij/zij er niets van weet en u weet zelf niet hoelang de PVV bestaat.

Dat komt nogal dom over. Zwak uitgedrukt. De rest van uw comment eveneens. U probeert zich er overduidelijk uit te lullen, door met een jijbak aan te komen. Een zwaktebod van jewelste.

La Vie En Rose | 28-02-14 | 14:42

als je iets afspreekt, en niemand houdt zich aan de afspraak en er is weinig zicht op houden aan de afspraak, dan ben je terug bij af. nieuwe ronde, nieuwe prijzen. maar de basis vraag is of nederland een welvaartsverlies wil lijden om zuid-europa op de been te helpen, in de veronderstelling dat die landen daadwerkelijk hun leven zullen beteren. dat is een dubbele vraag.

minimá-armezusvan.. | 28-02-14 | 14:39

Jos Tiebent | 28-02-14 | 14:25 |
Goh, je hebt het gelezen! Je antwoord slaat als een tang op een varken, maar vooruit. Leg eens uit, hoe zou jouw citaat waarin Van Dijk stelt geen permanent noodfonds te willen afbreuk doen aan het feit van Dijk stelt dat de sancties voor het overtreden van de 3%-norm te laat en te soft zijn? Tevens, hoe rijmt zich dat met het feit dat de PVV voor de motie Slob (nr. 779) stemde? Geef gewoon toe dat je ongelijk hebt, het wordt een beetje kansloos zo.

Asmodean | 28-02-14 | 14:34

@Ass

De heerTony van Dijck (PVV):
Voorzitter. Ik dank de bewindspersonen voor de antwoorden. Zoals wellicht is opgevallen, is de fractie van de PVV erg kritisch over het noodfonds. Zij steunt dan ook de uitbreiding ervan niet. Ook steunt zij de instelling van een permanent fonds niet. Dit is wat ons betreft symptoombestrijding. Ook het europact steunen wij niet. Daar druipt volgens ons de overdracht van soevereiniteit vanaf.

En.. voor het geval je te lui bent om het op te zoeken, dit is de alinea die er vooraf ging. Succes met je composities in drakenland.

Jos Tiebent | 28-02-14 | 14:25

ja,diedus! | 28-02-14 | 14:15 |
Ja. Jij ook? Zoja, dan zou je weten dat we niet al honderden miljarden hebben overgemaakt.

Asmodean | 28-02-14 | 14:22

Asmodean | 28-02-14 | 11:11 | He' , eu-trol heb je al gekeken naar het stabiliteitsmechanisme (ESM)en voor hoeveel Nederland daar in zit ?

ja,diedus! | 28-02-14 | 14:15

@Pierre Tombal | 28-02-14 | 14:04
Pfff... Lees ik net dat ik die uitzending gisteren "gemist" heb. Oh wel.

Pierre Tombal | 28-02-14 | 14:15

@La Vie En Rose | 28-02-14 | 13:55
Uitermate correct opgemerkt van u. U bent de beroepszeikerd van GeenStijl? Althans, als ik zo de algemene teneur van uw reacties bezie.
Een kniesoor die erover valt. Het is bij wijze van spreken. Ik wist niet dat ik de exacte datum erbij moest zetten. Zo dom zijn de mensen hier immers niet. Uitzonderingen als u zo te zien daargelaten.

No Mo | 28-02-14 | 14:15

Binnenkort zullen de landelijk partijleiders wel weer aanschuiven op TV om te gaan vertellen dat het een strijd wordt tussen links en rechts en hoe belangrijk het is om op een gerenommeerde partij te stemmen bij de gemeenteraadsverkiezingen. Maar wie zit er eigenlijk te wachten op Brusselse eenheidsworst om beslissingen op lokaal niveau te nemen? Of op raadsleden die als het Alexander Pechtold uitkomt ineens andere standpunten innemen? Wie gaan er straks de wethouders leveren? De trekpoppetjes van de landelijke partijen of degenen die lokale aangelegenheden in een lokale beleidsvisie hebben gevat?

Pierre Tombal | 28-02-14 | 14:04

@No Mo | 28-02-14 | 12:48

Dat de PVV de juiste oplossing heeft, ben ik wel met u eens, maar u gooit ook geen hoge ogen met een ander de maat nemen en zelf beweren (om 12:45) dat de PVV al 15 jaar de juiste oplossing heeft.

De PVV is pas in 2005 door Wilders opgericht.


La Vie En Rose | 28-02-14 | 13:55

Sjo, Kwit moest strafregels schrijven van @Pritt. Mooi zo.

Overigens betekent gelijk hebben niets in de polletiek.

Ow en reaguurders die denken dat de PVV en de SP ooit samen zullen gaan regeren: dream on.
DE PvdA, CDA, D66 en de VVD hebben de macht in dit totaal verrotte land en zullen er alles aan doen om beide partijen buiten een coalitie te houden.

La Vie En Rose | 28-02-14 | 13:45

Jos Tiebent | 28-02-14 | 13:18 |
Tevens vraag ik me af waarom je in godsnaam een citaat van 7 zinnen als 'oneliner' afdoet. Wellicht kun je dan ook even uitleggen wat er volgens jou onjuist is aan deze weergave van de feiten. Ik ben benieuwd, maar nogmaals, volgens mij ben je veel te laf om met inhoudelijke repliek te komen.

"De versterking van het SGP is op zich een goede zaak. De besluiten over de sancties hadden wat ons betreft al jaren geleden moeten worden genomen. Ze zijn wat ons betreft nog iets te soft. Er is echter in ieder geval sprake van een beweging in de goede richting. Landen moeten het tekort binnen de norm van 3% houden. De schuld mag bovendien maar 60% zijn. Hoe dat wordt bereikt, is wat ons betreft aan het land zelf."

Asmodean | 28-02-14 | 13:32

Met het handje schrijven vrinden. Copy/Paste is te makkelijk

thatsme | 28-02-14 | 13:31

Geert en Emile hebben wel vaker gelijk alleen dat wil de media niet bekennen. Nou ja, we zien we hoe het loopt met de verkiezingen hopelijk wordt Nederland massaal wakker en gaan we een flinke tik uitdelen aan die Eurofielen.

Toetsiemonster | 28-02-14 | 13:25

Jos Tiebent | 28-02-14 | 13:18 |
Jij vraagt om een bron. Ik geef je die inclusief link, omdat je zelf weigert te zoeken of gewoon te stom bent om het te vinden. En het enige waarmee jij aan komt zetten is dat ik googelen niet juist vervoeg. Als je ook maar een klein beetje lef had gehad had je gewoon toegegeven dat ik gelijk had. Ja, figuren als jij noem ik laf. Ongelooflijk laf.

Asmodean | 28-02-14 | 13:23

@ Asmodean | 28-02-14 | 12:34 |

Er zijn ook miljarden gestort door NL in het kapitaal en committed callable capital (storten binnen 7 dagen indien nodig) van het EFSF en het ESM. Die fondsen hebben vervolgens heel veel geld in de obligatiemarkt geleend en houden zo Zuid-Europa financieel overeind (mede dankzij de garantstelling van NL).

Daardoor krijg je nu een sluipende voor het electoraat niet direct zichtbare (want veel te ingewikkeld) welvaartsoverdracht van de sterkere Euro landen naar de zwakkere Euro-landen.

Hierover heb ik niet echt veel gelezen of gezien in de Nederlandse media de afgelopen tijd en volgens mij is er ook niet echt een debat over geweest in de kamer.

Voor de liefhebbers, meer details hier:

www.efsf.europa.eu/attachments/EFSF%20...

Outsider-Inside | 28-02-14 | 13:21

Al ben je waarschijnlijk veel te laf om hierop te antwoorden.
Asmodean | 28-02-14 | 12:32 |

Apentaal. Leer eerst maar eens het woord googelen goed te vervoegen, vervolgens complete quotes in plaats van oneliners te kopiëren, en geef dan nog eens fatsoenlijk antwoord, in plaats mij laf te noemen.

Jos Tiebent | 28-02-14 | 13:18

Onthoud het volgende: Emile had het juist, zoals de SP vaak juist zit. Geert is een VVD-er met Hitler neigingen... Past dus wel bij de telegraaf, die hun hele bestaan al fascistisch zijn... (Steunde de Hitler Duitsland en heeft nog steeds dezelfde ideologieën.)
Ronald Helm | 28-02-14 | 13:08 | + -2 -

Jaaaaa de eerste Godwin is een feit! En dat al na ongeveer 2 uur! Goed hoor Ronald!

Sylvan | 28-02-14 | 13:17

Onthoud het volgende: Emile had het juist, zoals de SP vaak juist zit. Geert is een VVD-er met Hitler neigingen... Past dus wel bij de telegraaf, die hun hele bestaan al fascistisch zijn... (Steunde de Hitler Duitsland en heeft nog steeds dezelfde ideologieën.)

Ronald Helm | 28-02-14 | 13:08

Jullie hebben het niet door hè? De spin zit hem in het in één adem noemen van PVV en SP. Het is verkiezingstijd, weet je nog?

postmodernismisdead | 28-02-14 | 13:01

@KenTochNait?!
een leuke en gewillige vrouw heb ik, dat klopt.
zoon is uit huis inmiddels en doet het ook goed
Verder moet Oskaar het doen van en met, rond de 1600 euri
een huurwoning, geen auto, abo op het plaatselijke zwembad en een jaarlijkse kampeervakantie op terschelling.

Mijn leven durf ik absoluut goed te noemen.

Oskaar Blafzuur | 28-02-14 | 13:01

Het lijkt de Telegraaf wel. Ik lees iedere keer hetzelfde...

Jippie | 28-02-14 | 12:51

No Mo | 28-02-14 | 12:45 |
Toch knap dat de PVV al 15 jaar de oplossing heeft terwijl Wilders nog geen 10 jaar geleden wegliep uit de VVD. In 2001 verklaarde gekke Geert zelfs nog dat hij niets had tegen de islam.

Asmodean | 28-02-14 | 12:49

@WaarDeWindWaait | 28-02-14 | 10:56
Pechtold, kereltje. Hahaha! Je weet er weer niets van en toch een grote mond. Zo zielig.

No Mo | 28-02-14 | 12:48

@KenTochNait?! | 28-02-14 | 12:10
Die eerste zes punten heb ik niet, die laatste dan weer wel.

IJzervreter | 28-02-14 | 12:47

@cabrão | 28-02-14 | 12:04
De PVV heeft al 15 jaar de juiste oplossing maar wordt door de gevestigde partijen verguisd.
Partijen als D66 en PvdA zijn vooral goed in het beschuldigen van anderen en fouten afschuiven op anderen. Terwijl zij er zelf aantoonbaar een enorme puinhoop van maken en de slechtst denkbare koers varen. Ook de VVD.

No Mo | 28-02-14 | 12:45

Wel gedownvote natuurlijk, maar inhoudelijk commentaar blijft achterwege.
Asmodean | 28-02-14 | 11:57 | + 0 -
Dat komt omdat PVV-aanhangers niet in staat zijn tot het voeren van een discussie. Bij ieder commentaar dat ze lezen dat niet in hun beeldvorming van Wilders de Almachtige past doen ze af door, al lalalala schreeuwend met vingers in de oren op de min-knop de rammen. Bewijs is het aantal minnetjes onder dit bericht maar het uitblijven van enige reacties.
pomtiedom | 28-02-14 | 12:13 | + -5 -

Er zijn inmiddels honderden 'Geert Wilders-topics' waarin genoeg wordt gediscussieerd door vóór- en tegenstanders, geef de voorstanders even de kans, het topic is slechts 1,5uur oud ten tijde van uw commentaar en daarbij is uw generaliserende commentaar ook niet echt stimulerend om met u in discussie te gaan.
Gegroet, een domme hardwekende tokkie die PVV stemt.

Sylvan | 28-02-14 | 12:39

Desmoulins | 28-02-14 | 12:16
Ik ben kritisch naar alle partijen. Ik ben alleen niet zo naïef om in mijn haat naar huidige politiek een outsider die stiekem eigenlijk al het langst in de Kamer zit te aanbidden. Ik ben niet zo naïef om te denken dat hij gratis bier en vrouwen regelt. Ik ben evenmin zo naïef om te vergeten dat Geertje draait en draait en draait, maar dat zijn aanbidders dat allemaal toch wel goedvinden. Simpelweg omdat ze niet doorhebben dat gekke Geert eerst pal achter de 3% staat, en het later opeens als Europees dictaat wegzet. Kijk maar naar dit bericht. Zijn volgers geloven het simpelweg niet. Geen kwaad woord over Geert immers. Dat heeft niets met het geloven in de huidige politiek te maken. Dat heeft te maken met een nuchtere kijk op alle politici.

Asmodean | 28-02-14 | 12:39

Outsider-Inside | 28-02-14 | 12:20 |
Ah, dus voor het gemak stel je dat de honderden miljarden aan garanties alvast zijn overgemaakt. Duidelijk. Is alleen niet waar.

Asmodean | 28-02-14 | 12:34

Jos Tiebent | 28-02-14 | 12:10 |
Luchtfietserij? Aangezien je blijkbaar te stom bent om zelf te google'en hierbij de notulen van het debat over het stabiliteitspact:

zoek.officielebekendmakingen.nl/hande...

Ik citeer Tony van Dijk (PVV):

"De versterking van het SGP is op zich een goede zaak. De besluiten over de sancties hadden wat ons betreft al jaren geleden moeten worden genomen. Ze zijn wat ons betreft nog iets te soft. Er is echter in ieder geval sprake van een beweging in de goede richting. Landen moeten het tekort binnen de norm van 3% houden. De schuld mag bovendien maar 60% zijn. Hoe dat wordt bereikt, is wat ons betreft aan het land zelf."

De motie die de PVV vervolgens steunde, waarin het kabinet werd bevolen het stabiliteitspact (incl. de 3%) strikt na te leven is de motie Slob (nr. 779).

Nu jij weer. Al ben je waarschijnlijk veel te laf om hierop te antwoorden.

Asmodean | 28-02-14 | 12:32

@ Asmodean | 28-02-14 | 11:11 |
Elke cent, elk flintertje meer macht naar Brussel, is al teveel. Het braafste jongetje van de klas Nederland valt in haar eigen kuil, want vooral ons land heeft zich sterk gemaakt voor boetes vanuit Brussel bij het overtreden van de 3%-regel.
Het maakt die kliek in Den Haag natuurlijk niet uit, want het is immers toch maar belastinggeld.

goedverstaander | 28-02-14 | 12:21

@ Asmodean | 28-02-14 | 11:58 |

Zie bijvoorbeeld hier de uitleg van meer dan EUR 200 miljard aan staatsgaranties en Nederlandse bijdragen aan de reddingsfondsen:

daskapital.nl/2013/09/staatsgaranties_...

Vergelijk dat bijvoorbeeld eens met een land als Noorwegen, dat vandaag bekend maakte dat ze in 2013 maar liefst USD 115 miljard winst gemaakt hebben met hun olie-fonds. En dat in 1 jaar voor een land met 5 mln inwoners.

Outsider-Inside | 28-02-14 | 12:20

@pomtiedom | 28-02-14 | 12:13

Nou bring it on, pipo.

Desmoulins | 28-02-14 | 12:17

@LangeTijdGeleden
GW zal dan wel zijn vrijage met ulrarechts moeten opgeven, en zijn andere standpunten (moslims) meer moeten nuanceren.
Er zijn ook nogal wat moslims die een heel stuk minder streng in de leer zijn, gewoon alcohol drinken en alleen nog bukken als er een briefje van 10 op straat ligt.
en nooit meer in een moskee komen

Oskaar Blafzuur | 28-02-14 | 12:17

@LangeTijdGeleden
GW zal dan wel zijn vrijage met ulrarechts moeten opgeven, en zijn andere standpunten (moslims) meer moeten nuanceren.
Er zijn ook nogal wat moslims die een heel stuk minder streng in de leer zijn, gewoon alcohol drinken en alleen nog bukken als er een briefje van 10 op straat ligt.
en nooit meer in een moskee komen

Oskaar Blafzuur | 28-02-14 | 12:17

@Asmodean | 28-02-14 | 11:57

Nog steeds geloven in de huidige machtspartijen geeft blijk van veel intelligentie en inzicht...
U bent totaal geïndoctrineerd, maar een logische ontwikkeling. Het gemeenschappelijke vijandsbeeld van Wilders dat er nu al jarenlang systematisch wordt ingeramd heeft nu eenmaal gevolgen voor bepaalde daarvoor vatbare geesten. Wanneer Nederland angstvallig vast blijft houden aan deze 3% norm, en daar ook naar handelt, zou het in het belang van Nederland zijn om de straffen bij overtreding van deze gestelde norm zwaarder te maken. Zeker gezien wij netto-betaler zijn.

De essentie van het huidige, falende systeem is ook dat geen partij ooit een absolute meerderheid kan behalen.
Het poldermodel functioneert dan ook alleen met partijen die baat hebben bij een status quo.

Desmoulins | 28-02-14 | 12:16

Wel gedownvote natuurlijk, maar inhoudelijk commentaar blijft achterwege.
Asmodean | 28-02-14 | 11:57 | + 0 -
Dat komt omdat PVV-aanhangers niet in staat zijn tot het voeren van een discussie. Bij ieder commentaar dat ze lezen dat niet in hun beeldvorming van Wilders de Almachtige past doen ze af door, al lalalala schreeuwend met vingers in de oren op de min-knop de rammen. Bewijs is het aantal minnetjes onder dit bericht maar het uitblijven van enige reacties.

pomtiedom | 28-02-14 | 12:13

meneer der meneren | 28-02-14 | 10:59 | + -11 -
natuurlijk heeft Quid niet zo vaak Copy and Paste gedaan als jij doet voorkomen. Beginnend met de eerste zin heeft hij die 1x gecopypasted. Daarna heeft hij de 2 zinnen gecopypasted opdat er 4 waren. Vervolgens heeft hij die 4 gecopypasted opdat er 8 waren en vervolgens heeft hij die 8 zinnen gecopypasted opdat er 16 waren. Tenslotte heeft hij die 16 zinnen geselecteerd en 6 x gecopypasted opdat er 96 zinnen waren plus nog eens 4 zinnen er bij gecopypasted. Dus in totaal slechts 11x

cabrão | 28-02-14 | 12:11

Oskaar Blafzuur | 28-02-14 | 12:08 |

Ja en? Als ik de reaguursels sporadisch doorleeft, hebben 80% van de reaguurders een inkomen van 60k netto per jaar, 2 auto's, een huis met carport, zwembad en 5 slaapkamers, 3 kinderen en een lekker wijf.

KenTochNait?! | 28-02-14 | 12:10

Asmodean | 28-02-14 | 11:57

[...]"waarin ik zeg dat Wilders niet alleen voorstander van de 3% was, maar de straffen voor overtreding ook nog eens te mild vond"[...]

Je wordt niet meer serieus genomen door dit soort luchtfietserij. Bron graag.

En tot die tijd blijven we je allemaal hilarisch vinden! *bijna carnaval*

Jos Tiebent | 28-02-14 | 12:10

@ ijzervreter
hahahaha, een teveel aan ijzer tast de hersenen aan..
verder heb ik gewoon een goedbetaalde baan .

Oskaar Blafzuur | 28-02-14 | 12:08

No Mo | 28-02-14 | 10:51 | + 111 -
en welke partij geeft haar fouten wél toe ?
PVV kan het niet zijn want die maken immers geen fouten.

cabrão | 28-02-14 | 12:04

Outsider-Inside | 28-02-14 | 11:56 |
Op slinkse wijze honderden miljarden naar Brussel overmaakten? Vertel?

Asmodean | 28-02-14 | 11:58

KannieWaarZijn | 28-02-14 | 11:49 |
Hilarisch hoe mensen gekke Geert aanbidden. En mijn commentaar waarin ik zeg dat Wilders niet alleen voorstander van de 3% was, maar de straffen voor overtreding ook nog eens te mild vond wordt simpelweg genegeerd. Wel gedownvote natuurlijk, maar inhoudelijk commentaar blijft achterwege. En maar constant blijven roepen met z'n allen hoeveel gelijk Geert wel niet heeft. Helaas voor jullie is het maximaal haalbare voor de PVV 1/5 van de stemmen, ofwel 30 zetels. De PVV gaat dus nooit een rol van betekenis spelen, behalve natuurlijk het schreeuwen langs de zijlijn en net doen alsof je bent vergeten dat je zelf voorstander was van de 3%. De stemmers weten het toch allang niet meer, en willen het ook helemaal niet weten. Wat een treurigheid.

Asmodean | 28-02-14 | 11:57

Afgezien van het gelijk van Geert, wat veel erger is dat je in 2012 toen dit allemaal speelde echt helemaal niemand in de media hoorde die met verstand van zaken beargumenteerde dat het allemaal niet zo slim was wat Kunduz en Samsom en Rutte aan het doen waren en de NL economie met hun gepruts om zeep aan het helpen waren en de crisis verergerden (en op slinkse wijze honderden miljarden naar Brussel overmaakten).

Waarschijnlijk komt dit door gebrek van kennis van zaken bij de MSM plus doordat de meeste journalisten alles door een linkse bril bekijken en iedereen die eens wat anders zegt dan wat zijzelf vinden meteen door hen meewarig als een of andere PVV-malloot afgeserveerd wordt. Nee, en wat die lichtgewicht school voor de journalistiek types vinden moeten we wel serieus nemen?

Alleen bij het FD is de laatste tijd een kleine kentering te bespeuren, waarschijnlijk ook mede door de groeiende invloed van sites als GS en DK waar meer financiele kennis van zaken bij de reaguurders zit dan bij de meeste andere NL media in de redacties.

Outsider-Inside | 28-02-14 | 11:56

Parel van het Zuiden | 28-02-14 | 11:45 |

9/10 van hedendaagse NL-journalisten zijn geindoctrineerde, bange schapen met een ruggengraat gemaakt van een lange bamisliert.

KenTochNait?! | 28-02-14 | 11:55

Wat is er met die Volkskrant gebeurd ? Lees de commentaren op Fennema. 1 op 1 met die van GS. Daar kan nog maar één ding tegenover staan: Pauw en Witteman/DWDD mobiliseren. Het gepeupel moet en zal op de PvdA stemmen. Fascisme/Racisme en "Die Wilders" waren voorheen hun toverwoorden. Als ik zo de commentaren in de VK lees, hebben hun lezers daar ook geen zin meer in. Kan leuk worden komende tijd.

Kamervraag | 28-02-14 | 11:49

Het is zo klaar als een klontje. Roemer zei dat Brussel ahw zijn rug op kon. En dan wordt hij door de media afgekraakt en verliest de verkiezingen terwijl hij net daarvoor op gigantische winst stond.
Gisteren nog even dat debat bij die P&W leugenaars gekeken.
Roemer slooft zich uit vriendelijk te blijven want als je zuur kijkt heb je bij voorbaat al verloren.
Roemer was iets aan het vertellen en het kwam een beetje ongelukkig uit zijn mond. Vervolgens zag ik Samsom en Pechtold en Buruma alle drie smilen met een elkaar toegworpen blik van enorme verstandhouding.
Het ergst vond ik nog die slijmkop van een Samsom met een smile alsof hij rechtstreeks uit de lachspiegel kwam geklapt. In feite is er maar 1 politieke partij en dat is de verzameling van de gevestigde partijen.
Als je echt wilt meedoen moet je je aan hun regeltjes conformeren. Jan Marijnissen wilde dat niet, Geert ook niet en daarom worden ze op alle fronten bestreden.
De gevestigde partijen VVD, PvdA, CDA, D66 en nog wat zijn de Cerberus. Zij bevolken de onderwereld waar de maffia heerscht. Vrije mensen zijn daar niet welkom want veel te levend. Zij willen afgerichte schapen, koetjes die ze naar willekeur kunnen melken met hogere accijnzen, zij willen de poppetjes laten dansen op hun maat op hun programma en Brussel komt hun goed uit.
Als je dit vrijwel onuitroeibare Kwaad wilt uitroeien zul je of heel goed moeten kunnen praten om de mensen te bevrijden van de smurrie, praten, bijna zingen als Orpheus. Of je moet zo sterk zijn als Herakles. Ik denk dat het nooit meer goed komt. Volgens mij wist Hieronymusch Bosch dat eeuwen geleden ook al.

ecologiste | 28-02-14 | 11:49

Steeds maar weer heeft Geert gelijk!

KannieWaarZijn | 28-02-14 | 11:49

@braadlap | 28-02-14 | 11:45 |

Gewoon verrekenen met de inleg ESM.

Parel van het Zuiden | 28-02-14 | 11:47

Maar een beetje integer persoon zou zich toch de ogen uit de kop schamen wanneer die onderdeel is van het Nederlandse journaille. Er tegenwoordig geen (politiek) onderwerp meer waar echt op onderzocht wordt, kritisch tegen het licht gehouden wordt, en scherpe vragen stellen doet. Hoeders van de democratie, my ass.

Parel van het Zuiden | 28-02-14 | 11:45

die boete,kunnen we die ook langs ons neerleggen? onder het mom die betalen we wel een keer.

braadlap | 28-02-14 | 11:45

Wat maakt het uit wie er gelijk heeft? De hele gevestigde orde in de politiek is één pot nat. Ze rommelen allemaal in de marge zonder écht het verschil te maken.

Bijvoorbeeld: Nederlanders maken zich massaal zorgen over hun privacy en over de ongebreidelde surveillance van overheden. Welke van de gevestigde partijen neemt hier een duidelijk standpunt in?

Niemand dus. Waarom zou je er nog op stemmen dan?

Nee, laten we het vooral hebben over procentjes en wie daarover gelijk had .... pffff.

LieberLiber | 28-02-14 | 11:43

@WaarDeWindWaait | 28-02-14 | 10:56

Aangezien ik me niet beter weet te herinneren dat we al decenia lang een (s)Linkse regering hebben, mag en kan ik niet anders van oordeel zijn dat we een EEG nodig hebben. Je bent er zo eentje van. NL uit de EU en Nederland drijft weg in een oceaan van ellende? Nee, Onze leider is geen socialist. In plat Hollands noemen zoiets, realist. ( je kan ermee rijmen) Maar tiepVoutjes en overdenkingen maken we allemaal wel eens, en door alle leugens, graaicultuur, oplichting, afpersing, fraude gevalletjes etc: van (s)linkse partijtjes. Mede dankzij internet snel bekend bij een groot publiek, maken we allemaal wel eens denkVouten en zeker als we net wakker zijn. Dus pak ff een bak koffie en ga eens lekker wakker worden! Goedemorgen nog, trouwens.

Mr_Pikibelly | 28-02-14 | 11:39

Ik hoop dat Fennema verder doorpakt. Sinds hij na Fortuyn 180 graden is gedraaid, meneer zag eerst nog achter iedere boom een racist, hoop ik dat hij geen genoegen meer neemt met een hopeloze elite alleen omdat er dan tenminste sprake is van een elite.

www.volkskrant.nl/vk/nl/11204/Meindert...

De leugens betreft de zogenaamde zegeningen van de EU, of consequenties bij het negeren van Brusselse dictaten, zijn talrijk.
We zijn massaal voorgelogen en bedrogen.

Desmoulins | 28-02-14 | 11:36

Het gaat er niet om wie gelijk heeft, maar wie gelijk krijgt. Zie Putin.

Ome Gijs | 28-02-14 | 11:34

Coalitie SP, PVV en gedoogpartner CDA?

Paar Jaar geleden was dit niet voor te stellen maar nu, met het slechtste kabinet sinds de 80 jarige oorlog aan het roer lijkt het wel een hemelse formatie.

LangeTijdGeleden | 28-02-14 | 11:34

Kleine correctie: Geert en Emile hebben geen gelijk, maar ene Meindert Fennema, lid van Groen Links en van mening dat je begrotingsproblemen maar het beste voor je uit kunt schuiven, vindt dat zij gelijk hebben.

bintang | 28-02-14 | 11:34

Die Dijkstra is echt het sop van de kool niet waard.
Eigenlijk is die hele VVD kliek rijp voor de slacht. Wat een amateurs zijn dat.

Ommezwaai | 28-02-14 | 11:33

@Fragger | 28-02-14 | 11:21, ik ben ervaringsdeskundoloog, maar zonder je af te willen zeiken, let op je interpunctie, en doe iets met twitter, heeft mij in ieder geval enorm geholpen.

gentle giant | 28-02-14 | 11:29

@Fragger | 28-02-14 | 11:21 | + 1 -
Ik heb geen werk voor je, maar als je 20-30 jaar gewerkt hebt dan heb je in mijn ogen meer dan recht op een uitkering, pak het voor dat de echte uitvreters er mee vandoor gaan.

Ranja Drinker | 28-02-14 | 11:27

Fragger | 28-02-14 | 11:21
Je snapt het niet. Je krijgt gelijk een baan als je geen handen hebt, als je linker en/of rechter hersenhelft niet meer functioneert, als je weigert terug naar een land dat beter bij je past qua taal en cultuur, als je geen brieven kunt schrijven, als je geen HBO/WO hebt gedaan, en als je niet te beroerd bent om gratis geld te ontvangen als je met je wii thuis op de bank zit.

Dan pas wordt er naar je geluisterd. Ik ken je probleem, ben wel 10 jaar jonger en zelfs dan hebben ze je niet meer nodig. 200+ solli's red ik niet, maar de 120 tik ik wel aan in 6 maanden.

Jos Tiebent | 28-02-14 | 11:27

Er zijn nog wel een paar punten waar ze allebei gelijk in hebben, maar hoe krijg je de verschillen overbrugtd?
Dat is a hell of a job.

gentle giant | 28-02-14 | 11:24

We kunnen in ieder geval concluderen dat alusmelterij Aldel uit Delfzijl failliet is gegaan door de te hoge energieprijzen. Daar gaan veel meer bedrijven aan kapot, net als de te hoge belastingen en regeldruk. Daar hoor je verder niemand over.

In Duitsland kost bouwgrond bijna niks, bouwvergunningen miepen ze bijna niet over en minimumloon kennen ze niet. Vreemd dat het daar zo goed gaat. Heb ik het nog maar niet over de torenhoge accijnzen aan deze kant van de grenspaal.

neemjemoederindemali | 28-02-14 | 11:24

Ze hebben gelijk die peppi en kokkie mij een biet, nu even iets anders wat mij veel meer bezig houd, ik man 53 zonder werk en uitkering zoekt baan maakt niet uit wat of waar (20+ jaar IT met HTS opleiding), ik heb geen problemen met verhuizen ik ben immers al de laatste 5 jaar verhuisd voor een tijdelijke baan naar 3 landen, gewoon omdat het kan maar ook moest want ja ik wil geen gratis geld. Ik ben een gezonde man van 53 met een linker en rechter hersendeel die goed functioneren en twee jeukende handen die graag uit de mouwen gestoken worden en die willen werken voor het geld wat aan het eind van de maand in diezelfde handen terecht komt. Gewoon geen werk kunnen vinden omdat ik 53 jaar jong ben kan en wil ik niet accepteren, In 3 maanden meer dan 200 sollicitaties gedaan en allemaal voor niets en zonder resultaat. Dus weet je iets dan mag je een email sturen naar acudroids@gmail.com

Fragger | 28-02-14 | 11:21

Dit land heeft een groot gebrek aan journalisten die niet naar de pijpen dansen van die leugenachtige politici. Ook hier is lafheid en geen zelfvertrouwen de oorzaak, liever mee huilen met wolven in het bos dan ergens kritiek op hebben, en daar verlangen we allemaal naar, eerlijke verslaggevers zonder angst....

lanexxx | 28-02-14 | 11:21

Ik heb me er altijd al over verbaasd dat de voltallige journalistiek zo gretig het frame 'Wilders loopt weg en is onbetrouwbaar' heeft overgenomen.

De Geus | 28-02-14 | 11:19

Ven1V1d1V1c1 | 28-02-14 | 11:02
Bijna. Niet de kapitein.

Volgens mij heet die amateurtekenaar die zichzelf "I'm the King of the World" waande, Jack Dawson. Eigenlijk vind ik zijn karakter meer bij Rutte passen. De hoofdrol claimen door vals te spelen met gokspelletjes, met dure en geleende woorden proberen de show te stelen, en als er paniek gaat uitbreken roemloos ten onder gaan. Het enige wat hij achter liet zijn bestolen bejaarden.

Jos Tiebent | 28-02-14 | 11:18

Goed stuk Quid.

The Nameless | 28-02-14 | 11:17

@Oskaar Blafzuur | 28-02-14 | 10:59
Jouw Emiel is een populistische blaaskaak, daar stem je op als je een voor de maatschappij onrendabele uitkeringsgenieter ben.

IJzervreter | 28-02-14 | 11:15

zo quit, joris is op vakantie zeker?

kaplaarzenverkoper | 28-02-14 | 11:14

Daarmee heeft de PVV/SP nog geen gelijk. De rede waarom Oli Rehn coulant is voor het Nederlandse begrotingstekort boven de 3% (en dat van meer zuidelijke landen) is omdat hij ziet dat er genoeg wordt gedaan om het tekort terug te dringen (bezuinigingen, belastingen en hervormingen). Als we het plan van de PVV/SP zouden uitvoeren, niet bezuinigen en het tekort gewoon zouden laten oplopen tot ver boven de 3% was een boete wel degelijk te verwachten

pomtiedom | 28-02-14 | 11:13

Zijn er nog mensen die politici aandacht geven? Zonde van je tijd om uren naar professionele, zelfingenomen leugenaars te luisteren. Ja Geertje valt hier ook onder.

blabam | 28-02-14 | 11:13

Misschien heeft de Gristenunie nog een leuk baantje voor Jeff gezien een van hun mutsen de bewuste mail verspreid heeft. Gewoon een goed betaalde baan uit humanitaire naastenliefde. Maar werk.. heeft ie nog niet, misschien hoopt hij op een levenslange uitkering, smartengeld o.i.d.

pinkelotje | 28-02-14 | 11:13

goedverstaander | 28-02-14 | 11:09 |
De afdracht aan Brussel is een schijntje op onze begroting. Waarom wordt er toch altijd gedaan alsof de helft van ons geld naar Brussel gaat?

Asmodean | 28-02-14 | 11:11

Never underestimate the power of repetition.

Ashtrey | 28-02-14 | 11:11

Mag ik mijn bovenstaande metafoor herzien?

Dit beste kabinet sinds WOII is als de bemanning van een oceaanstomer genaamd de Titanic, op ramkoers naar een ijsberg om onderling het verzekeringsgeld te verdelen, met Kapitein Rutte aan het roer.

Ven1V1d1V1c1 | 28-02-14 | 11:10

Strafregels schrijven? Dit is aan zekerheid grenzende waarschijnlijk gewoon copy-paste geweest.

ProAsfalt | 28-02-14 | 11:09

Het antwoord van D66 is dat ze de belasting gaan verlagen.
Dat laat wel weer zien hoe minzaam D66 denkt over de burgers.

Willem van Rood | 28-02-14 | 11:09

Ik, Jeroen Dijsselbloem, ben een totale lul en geef nog meer belastinggeld aan Brussel; Ik, Jeroen Dijsselbloem, ben een totale lul en geef nog meer belastinggeld aan Brussel; Ik, Jeroen Dijsselbloem, ben een totale lul en geef nog meer belastinggeld aan Brussel; etc...

goedverstaander | 28-02-14 | 11:09

StijlvolRechts | 28-02-14 | 11:03 |
Gratis geld voor iedereen! Na ons de zondvloed!

Asmodean | 28-02-14 | 11:08

StijlvolRechts | 28-02-14 | 11:03 |
Jij denkt echt dat al die faillisementen en ontslagen door de PvdA en VVD komen? Niet door de crisis waar Europa in zit? Je overschat hier de rol van de politiek een beetje. Kijk de geschiedenis er eens op na want dit is niet de eerste crisis waar we in zitten. Als Europa slecht gaat dan gaat Nederland slecht, met of zonder EU.

kicktherabbit | 28-02-14 | 11:06

duitse herder | 28-02-14 | 11:04 |
Want? Nog altijd is er zo ongeveer geen enkele capabele PVV'er te vinden, vandaar dat hij in maar liefst 2 gemeenten meedoet. Nou, dat zet zoden aan de dijk hoor.

Asmodean | 28-02-14 | 11:06

Overigens linkse politiek is helemaal zo slecht nog niet (al haat ik in hokjes van links en rechts denken).

Echter PvdA en GL hebben 'links' volkomen om zeep geholpen, waardoor het nogal een slechte naam gekregen heeft. Graag zou ik dan ook het onderscheid zien van fout-links en links.

Boris die Sauertopf | 28-02-14 | 11:06

Na 19 maart krijgt Wilders nog meer steeds veel gelijker....

duitse herder | 28-02-14 | 11:04

Het is maar 98 keer!

GingerTed | 28-02-14 | 11:04

WaarDeWindWaait | 28-02-14 | 10:56 |
Je mag de waarheid niet zeggen over Geert hier, is demonisering.
De Grieken profiteurs noemen maar stiekem hetzelfde beleid in dit land door willen voeren. Daar komt alleen Geert mee weg. Ik verlang weer naar de rechtse 'We moeten minder uitgeven dan dat er binnenkomt' mentaliteit van vier jaar geleden in plaats van dit socialistische opportunistische geleuter. Ik moet hier potdomme nog minstens 40 jaar werken om al die grapjes te kunnen betalen. Was Fortuyn er nog maar, die kon dat tenminste duidelijk uitleggen aan 'het volk'. Nu hebben we een socialist als grootste alles-is-kut schreeuwert.

kicktherabbit | 28-02-14 | 11:03

@WaarDeWindWaait | 28-02-14 | 10:56 | + -1 -

Die boete had minder erg en zwaar geweest als alle faillissementen en ontslagen die er nu gevallen zijn. Die boete hadden we makkelijk kunnen betalen en de economie had gewoon nog op volle toeren gedraaid. Nu is alles stuk en we zijn er nog lang niet, ondanks de charlatans in Den-Haag ons anders willen doen geloven.

StijlvolRechts | 28-02-14 | 11:03

Zo toch ook met de BTW en de accijns?! Dit beste kabinet sinds WOII is als een oceaanstomer genaamd de Titanic, op ramkoers naar een ijsberg met een maniacale suïcidale Kapitein Rutte aan het roer.

Ven1V1d1V1c1 | 28-02-14 | 11:02

Comments voorkomen door het papier vol te schrijven?

frank87 | 28-02-14 | 11:02

Overigens is de reden dat we die boete niet hebben gekregen natuurlijk dat er tal van hervormingen zijn aangekondigd die de financiën op de lange termijn weer oké moeten maken. Dat was met de PVV aan het roer nooit gebeurd, waardoor we die boete misschien wel gekregen zouden hebben. Bovendien, als het aan de PVV had gelegen was die boete ook nog eens veel hoger geweest. Toen de PVV de 3%-eis steunde vonden ze de straffen immers te soft. Maar dat geldt duidelijk alleen voor andere landen.

Asmodean | 28-02-14 | 11:02

De kiezer laat zich echt geen oor meer aannaaien door de linkse media...

De hersenloze | 28-02-14 | 11:01

De SP heeft sowieso weleens vaker gelijk. Die riepen in 1998, ja dat is inderdaad de vorige eeuw, al dat Europa en de Euro niet zo heel erg strak plan en vooral helemaal geen goed idee waren.

Als het volk toen massaal juist gestemd hadden, was ons nu een hoop ellende bespaart gebleven..

Echter mag je dit niet hardop zeggen of de minnetjes vliegen je hier om de oren. Maar het is een keihard feit.

Boris die Sauertopf | 28-02-14 | 11:01

De SP heeft voor mij ook afgedaan nadat ik hen een dilemma had voorgelegd waar ik een slap verhaal op terug kreeg dat ook nog eens niet klopte. SP heeft niet veel meer met de burger op dan andere partijen.

Maria.1 | 28-02-14 | 11:01

Voor de politiek en de ondersteunende journalistiek maken feiten en de waarheid een ongewenste inbreuk op hun propaganda.

smdyasc | 28-02-14 | 11:00

Onzen Emiel is unne goeie vent en al zeker ginne zakkenvulller jonguh...

Oskaar Blafzuur | 28-02-14 | 10:59

-weggejorist-

meneer der meneren | 28-02-14 | 10:59

Overigens werken de Eurofielen aan een mega stimuleringspakket waardoor alles weer goed komt. Nog heel ff doorprovoceren inzake Ukraine en onze havens lopen over van militair materieel, munitie en er is weer werk genoeg in wapenfabrieken en onder de wapenen...

Parel van het Zuiden | 28-02-14 | 10:59

Mooi. Is dat misverstand ook uit de weg. Maar zijn Emile en Geert ook degenen die de plannen hebben om met iets meer financiële armslag de boel aan de gang te krijgen? I doubt it.

Lowdown | 28-02-14 | 10:59

Gelukkig heeft Geert geen gelijk gekregen, toen hij een motie van Arie Slob steunde waarin hij niet alleen de steun van de PVV verkondigde voor de 3%, maar ook nog eens verkondigde dat de straffen op het overtreden van de 3%-norm wat de PVV betreft te soft waren. En nu maar brullen over het 'Europees dictaat'. God, wat ben je toch hopeloos naïef als je hier intrapt. Gelukkig voor Geert is zijn publiek niet zo kritisch.

Asmodean | 28-02-14 | 10:58

Ehh, dat wisten we toch al lang? Voorwaarde was wel dat we verder gaan met onze begroting op orde brengen door het gaat tussen inkomsten en uitgaven verder te dichten. En daar willen de met geldstrooiende socialisten van de SP en de PVV dan weer niks van weten, dus waarschijnlijk hadden we met hen aan het roer wél die boete gekregen.

kicktherabbit | 28-02-14 | 10:57

Ik voel een kentering!!!!! Niemand kan de stront aan, uiteindelijk stemmen we allemaal de ???

ikdenkwat | 28-02-14 | 10:56

TL;DR Okee, sorry, Geert en Emile hadden gewoon gelijk en nu moeten we allemaal strafregels schrijven over het feit dat Nederland ondanks 3,7 procent begrotingstekort nooit een boete heeft betaald aan Brussel van meester Fennema.

Mesmer | 28-02-14 | 10:56

Dus wat je eigenlijk probeert te vertellen is dat Geert gelijk had?
Steeds.Maar.Weer!

The Kwisatz | 28-02-14 | 10:56

Het gaat niet om de boete, maar of het slim is om eindeloos door te lenen en rente op rente te blijven betalen. In Griekenland, en menig ander postverteer land, is dat namelijk niet zo succesvol gebleken. Met het socialistische duo Geert en Emile hadden we nu ver over de 3.7 procent gezeten, maar, net als hun achterban zijn dat niet de slimste jongetjes uit de klas. misschien moeten ze eerst maar eens hun eigen huiswerk gaan doen, voordat ze anderen de les gaan lezen.

WaarDeWindWaait | 28-02-14 | 10:56

De gevestigde politiek krijgt gewoon gelijk. Gelijk hebben is daar geen voorwaarde voor.

Parel van het Zuiden | 28-02-14 | 10:55

Vroegah walgde ik van een coalitie SP/PVV. Nu kan ik bijna niet wachten. Eng.

Frankiej | 28-02-14 | 10:55

Zozo, Quid is in een goeie bui.. Eindelijk overtuigd?!

Hierna komt Quid met een positief stemadvies op de PVV..
Nu niet meer een andere weg ingaan dan deze he..

NogSteedsNiet | 28-02-14 | 10:55

Jemig Quid. Moest dit nou?

Klaus Herzog | 28-02-14 | 10:54

Geert is een BAAS! Maakt niet uit hoe vaak hij verguisd of genegeerd wordt, het overgrote deel van de hardwerkende Nederlandse bevolking is inmiddels wel wakker...!
Geert for president!

Sylvan | 28-02-14 | 10:54

Ik heb veel vaker gelijk, waar zijn mijn topic,lofuiting, taart, odes, groupies en schaambeenklopjes?

Kaas de Vies | 28-02-14 | 10:54

Een journalist die toegeeft dat de PVV gelijk heeft?
Dat mag een journalist niet, want zo hebben ze dat niet geleerd op de journalistenschool.

Cuyahoga | 28-02-14 | 10:53

Tldr

neemjemoederindemali | 28-02-14 | 10:53

Geert heeft altijd gelijk,en Emiel als hij Geert napraat.

Welles! Nietes! | 28-02-14 | 10:53

De druiven zijn zuur. #kinnesinne

De Geus | 28-02-14 | 10:53

Hun Brussel, ons Nederland...

J.Dahmer | 28-02-14 | 10:52

Ja Quid.... zelfs jij moet toegeven dat Geert vaak gelijk heeft.... waarvan akte!

Fatwabuster | 28-02-14 | 10:51

Ja zo'n lang topic dat ga ik dus echt niet lezen he!

wakkere_nederlander | 28-02-14 | 10:51

Ik moest even alles drie keer goed lezen om te zien of ik het wel goed gelezen had maar inderdaad er staat 100 keer hetzelfde.
Maar PvdA en D66 en VVD zullen nooit fouten toegeven. Dat weten we al lang. Daarom weg met die partijen.

No Mo | 28-02-14 | 10:51

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken