Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

1Vandaag Dossier: PvdA 010 in Turkse handen

sitestat
Vanavond bij de publieke omroep een kritisch stuk onderzoeksjournalistiek naar demense toe. Ja wij moesten ook zacht snikken van ontroering en verbazing, maar EenVandaag Dossier bewijst dat het kan op de NPO. Taxpoet welbesteed, en dat bedoelen wij bij zeer hoge uitzondering nu eens niet sarcastisch. Want wat wij al heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel heel (plus LOL-Karaokusliedje) vaak aantoonden, kunnen demense thuis in hun luie stoel nu ook eens zien via hun telebeeldbuis: De Rotterdamse PvdA onder leiding van Karakus is door en door cliëntelistisch, verrot en corrupt. We zien en horen alles. Karakus wist van de brandgevaarlijke moskee-internaten, de Partij van de Anatoliërs pleurt lukraak maar wat mensen op de lijst omdat ze nou eenmaal de zoon van de neef van hun moeder zijn, en er is naar wij hebben vernomen zeer explosieve footage van Karakus die hem drie weken voor #GR14 weleens de kop zou kunnen kosten. Daarom. Intunen om 21:25 op Nederlandje2 of ga naar Opnaardenulzetels24.
UPDATE: Nou. Dat was niet mals. Handhaving in de brandgevaarlijke internaten werd tegengewerkt. De opgesloten kinderen werden de facto gegijzeld ten bate van een nieuwe moskee. En de raadsleden van Feijenoord zitten er 'om het Turks zijn, en om het geld, maar niet om hun sociaal-democratische idealen.' Hamit Karakus was niet alleen op de hoogte, maar was het brein achter deze machinaties. Gelukkig dat Hans Spekman nog altijd trots op hem is. Zelden zagen wij zo glashelder bewezen: de PvdA is een cynische baantjes- en belangenmachine. Terugkijken hierboven, met Turkse ondertiteling door 1Vandaag zodat niemand van de Turkse cliënten van de PvdA de repo verkeerd kan uitleggen aan de achterban. Oh en dat gebouw waar Karakus binnen gaat? Was een bijeenkomst van de Grijze Wolven, volgens meerdere Turkse bronnen.

Reaguursels

Inloggen

PVDA stemmers verdienen hun verrotting en verkankering. Socialer kan ik het niet maken.

Rest In Privacy | 01-03-14 | 22:11

ET007 | 27-02-14 | 14:02
[..]
Met feitelijke onderbouwing bedoel ik officiële documenten of inside information.
>>
Had nou ff moeite genomen de link naar het nrc artikel in m'n vorige tegel te lezen. Daarin staat de link naar de uitspraak van de rechter; je gewenste 'officieel document' en voorbeeld van islamitische knevelarij anno 2014.

En nu wel eerst lezen hoor, die link! Anders heeft verdere discussie geen zin, en houdt ze gelijk hier op.

p.s. Nog 1 keer dan. Omdat die quote van Multatuli zo treffend en passend is:

'.Want daar 't van algemene bekendheid was dat de knevelarij plaats had ten behoeve en onder bescherming van de regent, wie de resident niet bij de regering wilde aanklagen, leidden al die gesprekken tot niets dan tot mishandeling van de klagers. .'

gaffelbaard | 27-02-14 | 17:49

gaffelbaard | 27-02-14 | 12:41 | + 1
Onrecht is bijna altijd een onderbuikgevoel, aangezien de motivatie meer emotioneel waargenomen wordt, dan feitelijk onderbouwd.
Sommige dingen kan men gewoonweg niet 100% feitelijk onderbouwen. Zeker niet aangezien we als burger de meeste info via media krijgen. Misschien is de media gemanipuleerd. Misschien wilt de PVDA als ze alle stemmen eenmaal hebben, de Turkse nationaliteit verbieden. Lijkt me sterk, maar weet ik niet en kun jij ook niet weten.
Met feitelijke onderbouwing bedoel ik officiële documenten of inside information.

ET007 | 27-02-14 | 14:02

Paard van Troje. Ken je die uitdrukking. Ik zou zeggen google even.

ip | 27-02-14 | 13:29

ET007 | 27-02-14 | 10:59 | + 3 -
.. de onderbuikgevoelens ..

Misbruik en onrecht benoemen is NIET hetzelfde als 'onderbuikgevoelens'. Het is wat het is: misbruik en onrecht.

gaffelbaard | 27-02-14 | 12:41

De media schrijft over 'clientelisme', maar eigenlijk is het gewoon knevelarij (nl.wikipedia.org/wiki/Knevelarij). Waarom wordt dat niet vervolgd?

In Max Havelaar's Multatuli werd 1 eeuw+ geleden al geschreven over het islamitische systeem van knevelarij. Hoe treffend en actueel voor de Rotterdamse situatie nu:

'.Want daar 't van algemene bekendheid was dat de knevelarij plaats had ten behoeve en onder bescherming van de regent, wie de resident niet bij de regering wilde aanklagen, leidden al die gesprekken tot niets dan tot mishandeling van de klagers. .'

Arme klager >> (www.nrc.nl/nieuws/2014/02/06/klokkenlu...)

gaffelbaard | 27-02-14 | 12:30

-weggejorist-

oafc | 27-02-14 | 12:25

Ik kwam 15 PVDA-er's tegen die stonden te flyeren.
Ik vroeg ze of ze wisten wie Domela Nieuwenhuis en Pieter Jelles Troelstra waren?

Geen van de 15 Pvda-ers wisten wie ze waren..

Gezien mijn naam Troelstra is adviseer ik iedereen om niet op de partij opgericht door mijn achter groot oom te stemmen. De partijleden weten niet eens wat de partij filosofie is.

oafc | 27-02-14 | 12:23

Spekman is dus ook gewoon gek.

Willem van Rood | 27-02-14 | 11:58

Lewis Lewinsky | 27-02-14 | 00:36 |
Er bestaat niet zoiets als gematigd extreemrechts.

Romanov | 27-02-14 | 11:25

Dankzij Karakus wordt het Nederlands een uitstervende taal in rotterdam.

Bataaf | 27-02-14 | 11:13

Je leest er nergens iets over in de kranten. Ik ben super blij met Geenstijl. Geenstijl is meedogenloos en knalt gewoon keihard al het gecensureerde nieuws op het net. Geenstijl brengt de onderbuikgevoelens van mensen naar het licht, feitelijk onderbouwd en vol met humor. Wat zullen een hoop dikkoppen een hekel hebben aan Geenstijl. Geloof maar dat Geenstijl non-stop aan het boksen is achter de schermen om dit allemaal mogelijk te maken. Bij deze: Bedankt Geenstijl voor alle info, hoop en humor die alle ellende net nog een beetje verdraagzamer maakt. Dank zij jullie is in ieder geval het licht aan terwijl we openlijk in onze anus gebonkt worden.

ET007 | 27-02-14 | 10:59

Het westen (en wij in NL zijn kampioen-naief) voor Turken, Marokkanen en aanvangsgewijs nu ook voor MOE-landers niks meer dan 1 grote pin-automaat. Wij zijn de nieuwe slaven, witmensen. Wen er maar aan.

Rest In Privacy | 27-02-14 | 10:50

Ach ga maar een nieuw paspoort halen op de deelgemeente-Charlois op Rotterdam-zuid, het lijkt net alsof je de Turkse-ambassade binnen gaat zoveel Turkse meiden zitten er daar achter de balie.
Zelfs de beveiliging is Turks.

Havenwerker | 27-02-14 | 10:37

Ach ja, het is niets nieuws. Dit soort praktijken gebeuren al decennia lang bij de PvdA. Mijn vader was ooit ook vrij hoog aangeschreven in de PvdA. Toen hij belangenverstrengeling constateerde en dat aankaartte werd hij op (s)linkse manier de PvdA uitgewerkt.

Mijn vader heeft mij sindsdien altijd al gewaarschuwd voor de PvdA. De PvdA heeft maar één ideaal, dat is het pluche en dat verkrijgen ze via vriendjes en die vriendjes verkrijgen ze via subsidies.

saaymsik | 27-02-14 | 09:57

Maria.1 | 27-02-14 | 09:23 |
Nee, ook nooit in geloofd. Het is naïef om te veronderstelling dat je een volk die een "achterlijk" geloof aanhangt zou kunnen integreren, je zou het ook niet moeten willen.

lanexxx | 27-02-14 | 09:44

Zijn er nog mensen die geloven in integratie?

Maria.1 | 27-02-14 | 09:23

Makkelijk scoren voor de spuiten 11 van Een Vandaag dankzij de voortreffelijke research van Annabel.
Het kratje Prosecco is inmiddels onderweg mag ik hopen?

Ayatollah Oink-Oink | 27-02-14 | 08:58

Wie kan mij het beste argument geven waarom ik uberhaupt ooit nog op de pvda zou moeten stemmen? Ongelofelijk wat is deze partij corrupt!

lachenjoh | 27-02-14 | 08:38

Nu gaan er nog meer Turken op hem stemmen omdat ze nu bevestigd zien waarvoor ze hem eigenlijk hebben gekozen en dat hij dus z'n werk uitermate goed doet voor z'n persoonlijke achterban en ik denk dus dat hem dit nog meer stemmen op gaat leveren uit Turkse hoek dan dat dit hem stemmen gaat kosten....... helaas!

mase | 27-02-14 | 08:24

Ik heb maar 4 woorden over voor deze situatie: WEG MET DE PVDA.
.
Sowieso weg met al die baantjes en belangenmachines. Weg met D66, weg met de VVD en weg met het CDA. Ik ga wel SP stemmen.

navigator18 | 27-02-14 | 07:58

is al jaren bekend de pvda vertroeteld zijn stemvee en treed niet op tegen corruptie en bedreigingen .

Ik hoop dat iedere Rotterdammer op leefbaar stemt weg met al die bagger die vanuit de grachtengordel wordt aangestuurd.
Rotterdam is na de komst van appie laadklep afgezakt naar een saaie stad waar niets meer blijkt te kunnen.

zwaanshals | 27-02-14 | 07:11

Potver, ik heb de docu nog niet bekeken, ik vraag me af of er ook nog een link licht richting moslimfundamentalisme.
Mosliminternaten, moskeeën, politieke invloed, het doel heiligt de middelen om de dhimmie's in te lijven in de ummah. Dit lijkt heel erg op de modus operandus van al qaida...
Ga ik nog induiken misschien dat ik dan de vraag kan beantwoorden: is er een verband met moslimfundamentalisme of is het puur machtswellust nepotisme en corruptie?

ratelaar | 27-02-14 | 06:31

Sorry voor de dubbel Joris. Kreeg een server-error 500

wolffman | 27-02-14 | 03:37

-weggejorist-

wolffman | 27-02-14 | 03:29

Andere partijen beschuldigen, beschimpen, veroordelen, wegzetten, weghonen, minachten omdat ze populistisch (zouden) zijn.
En dan zelf om motieven die alleen als doelgroep-populisme omschreven kunnen worden je eigen partij-idealen verloochenen om stemmen te winnen.

Stel dat er in Rotterdam een willekeurig klasje was op een brandbaar zoldertje waar minderjarige meisjes worden klaar gestoomd voor wat dan ook, dan zou die klas binnen 24 uur opgedoekt zijn en de verantwoordelijken ter brandstapel geleid worden. Terwijl de klas wordt ontruimd komt de gretig filmende NOS-ploeg beelden schieten van de wantoestanden en trekken een PvdA-er in beeld die breed mag uitleggen wat er allemaal fout was op die zolder.

En dan nog iets:
Nu snap ik ook dat Ibn Ghaldoun jarenlang kon voortbestaan. Ben benieuwd hoe vaak in dit dossier de naam Karakus opduikt.

En nog iets:
Wiki Grijze Wolven - extreem rechts, Nationalistisch, fascistische, racistische, maffiose organisatie, liquidaties, panturkistisch, neo-fascistisch en islamofascistisch. Dus dat zit wel snor. Zeker omdat ze Hitler steunden in zijn strijde tegen de joden.

wolffman | 27-02-14 | 03:21

Eindelijk al zal de populariteit van die moskee-internaten met het verdwijnen van die belachelijke dubbele kinderbijslag-regeling ook wel snel afnemen. Al ging die wetswijziging onder Asscher wederom niet van harte. www.telegraaf.nl/binnenland/21466209/_... Die internaten dus, iets met kalf, put en verdronken. Al is al die graties extra kinderbijslag naast het gebouwenonderhoud, zo te zien ook niet in (nieuwe) inventaris gestoken. De kinderen krijgen zittend op de grond les in dezelfde kale bedompte ongezellige ruimte waar 's avonds de matrassen worden uitgespreid om op te slapen.

Liever chanteren ze de overheid voor nog meer extra graties geld voor een nieuwe moskee met als inzet de veiligheid van hun eigen kinderen. 010-Sharia dus, zoals Iran ook kinderen voor de troepen uit de mijnenvelden instuurde en islamieten over het algemeen vrouwen & kinderen als menselijk schild inzetten bij conflicten met het westen. Niet bij hun onderlinge conflicten want ze weten dat hun mede-moslims daar schijt aan hebben.

*Samson: "Hamit Karakus is de belichaming van alles waar de partij voor staat, de vleeschgeworden emancipatiemachine."* Spekman: "Hamit is niet beschadigd, ik ben trots op Hamit". Ze klampen zich wanhopig vast aan die Turkse Rotterdam Feyenoord stemmers, net als in de overige randstedelijke deelgemeenten omdat de overige stemmers allang al bij ze zijn weggelopen.

Met al die voorkeursstemmen zal het bij voldoende Turkse namen op de PvdA-kieslijst van de volgende Tweede Kamer verkiezingen daarom nog maar de vraag zijn of Samson en Spekman zelf daarna nog terug kunnen keren in diezelfde kamer.

Ven1V1d1V1c1 | 27-02-14 | 03:04

Volgens de dikke van Dale (jan 1984) :

cliëntelisme, o., politieke klantenbinding
waarbij de o. slaat op onzijdig.

Politieke klantenbinding strafbaar stellen is zeer ongebruikelijk. Bij het tegenovergestelde hiervan, Het Bolsjewistische Directoraat, gaat het anders : de `klanten' kunnen maar op 1 partij stemmen en horen pas achteraf in welke Gulag ze terecht gaan komen.

De PvdA-ers van weleer worden nu eigenlijk met een koekje van eigen deeg af-geserveerd. De geruchten gingen vroeger dat de Joden een geheime agenda erop na hielden en ooit 'Greater Israel' zouden oprichten. Wat dacht U van Greater Turkey : van Istanbul tot Rotterdam, waar Rotterdam dan wordt aangeduid als Nieuw Istanbul.

rmstock | 27-02-14 | 02:47

Romanov | 26-02-14 | 23:11 |
Al zou je met je muil tegen rechts-extremisme aanlopen dan zou je het niet herkennen. Recht-extremisme is Hitler verweten, terwijl het gewoon een links-extremist was, zaols Pol Pot, Stalin en Mao.

Smarties | 27-02-14 | 02:14

Vanavond viel ik van m'n stoel. Niet alleen die stomme Turkse nepotistenkliek blootgelegd maar en passant ook de achterkamertjespolitiek die deelgemeente heet..
De bijl erin! Kappen met al dat dode hout! En pluskudos voor deze docu-makers van de npo!

Professor Pipo | 27-02-14 | 01:54

Iedere falende politicus moet aan het kruis, en het kruizenveld is immens, en hangt vol met individuen, maar de PvdA is de Partij van het KwAad, dat overstijgt het individueel falen ... *hier moet ik verder nog even op broeden*

(Behind)Doors | 27-02-14 | 01:40

Toch maar even de stemwijzer ingevuld om te kijken of ik niet gek ben.

Ik woon in 070, dus ik mag PVV stemmen.
En ja, PVV komt als grote winnaar uit de bus, met de Libertarische Partij als goeie tweede.
De Partij van de A(... vul maar in) kwam redelijk laat, maar met GroenLinks heb ik blijkbaar het minst.

Geert, mijn stem heb je. Doe er in godesnaam wat goeds mee.

Lijkt me logisch... | 27-02-14 | 00:44

Kan niet wachten tot het bijltjesdag is.

Koonkluk Huis | 27-02-14 | 00:37

@Romanov | 26-02-14 | 23:11
Geert Wilders is zeer gematigd. Aansteller.

Lewis Lewinsky | 27-02-14 | 00:36

Prachtig om te zien hoe de Vara (Pauw/Witteman)er alles aan doet om het klootjesvolk te manipuleren. Natuurlijk niets over dit onderwerp, maar over Hilhorst bestaat de verdediging uitsluitend uit "Het is de schuld van Geenstijl" of "Die Wilders".
Wachten tot die club eindelijk failliet gaat. Nog eventjes. Volhouden graag.

Kamervraag | 27-02-14 | 00:30

PvdA is een microcosmos van wat er met Nederland kan gebeuren als men niet nu gaat ingrijpen.
PvdA was een partij voor de Nederlandse arbeiders. En nu een verrotte karkas aangevreten door opportunistische geldwolven, turkse nederlandhaters en wegkijkende lafaards, de gutmenschen. Walgelijk.

343 | 27-02-14 | 00:07

Het in 2010 opgerichte ministerie voor Turken in het Buitenland heeft namelijk aangekondigd de miljoenen Turken in het buitenland en met name in Europa te gaan mobiliseren, zodat ze een politieke vuist gaan maken om de belangen van Turkije en de islam te gaan verdedigen.
- xandernieuws.punt.nl/content/2012/04/t...

(c)ZWITSUL | 27-02-14 | 00:05

@Osdorpertje | 26-02-14 | 22:31
Nog even wachten dat dit Arnoud van Doorn overkomt? Wat zal die raar staan kijken. Net als al die PvdA'ers van wie nu alles wordt afgepakt door hun islamitische vrienden. Mensen die nog geloven in de goede bedoelingen van de islam zijn met recht ontoerekeningsvatbare gekken.

No Mo | 26-02-14 | 23:54

@meneer Q | 26-02-14 | 23:48
En dan gaan die allochtonen het nog zwaar krijgen. Niks zo geweldadig dan een gefrustreerde socialist.
Met een beetje geluk kan Geert rustig achteroverleunen de komende tijd. En die allochtonen zullen nog terugverlangen naar de tijd dat ze 'problemen' met de pvv hadden.

Petrus Poortwachter | 26-02-14 | 23:52

Ja pvda... dit is het (h)eerlijke verhaal.
Als het aantal allochtonen het aantal autochtonen in de partij overschrijdt dan is het niets anders dan TERECHT dat deze mensen de mooie baantjes krijgen.

meneer Q | 26-02-14 | 23:48

Zometeen slaat de Koerdische strijd over naar Nederland, want de 'vrede' met de koerden zal niet lang meer duren vrees ik, gezien de geopolitieke situatie.

Astroturfer | 26-02-14 | 23:46

Die nieuwe moskee is al een paar jaar geleden gerealiseerd op Varkenoord (what's in a name), dus waarom is dat meisjesinternaat dan nog steeds niet opgeheven ?

taxhond | 26-02-14 | 23:40

Miezerig | 26-02-14 | 23:02 | +
Dan zou ik er toch voor kiezen om jou dood te schieten ;)

ITEACHYOU | 26-02-14 | 23:39

Iedereen van jullie die denkt dat dit niet overal nog doorgedrongen is ( inclusief de fysieke bedreigingen) heeft niet in de gaten wat er aan de hand is. Dit komt allemaal van nog veel hoger af dan de politieke partijen. er word onrust gezaaid, verdeeldheid gecreëerd. De redenen zijn herleidbaar naar gebeurtenissen in de geschiedenis. Zoek het maar op. Voor de rest wens, hoop en eis ik dat alle burgers op gaan staan en dit land gaan terug nemen. het word nog veel erger dus kom op mensen, de straten op!

tattooboer | 26-02-14 | 23:35

Die blonde hex haat mannen

ET007 | 26-02-14 | 23:33

Weet je waarom vrouwen in de overgang komen? Omdat ze op een gegeven moment al het bloed nodig hebben voor hun spataderen. Rot toch op.

ITEACHYOU | 26-02-14 | 23:32

Nou PenW zijn ook lekker up-to-date, geen enkele vraag over deze wantoestanden in Rotterdam en of dit zich misschien ook in Amsterdam afspeelt. Voor de rest verliep het interview met Pietertje precies zoals te verwachten was.

readbetweenthelines | 26-02-14 | 23:31

Nog zo een: die beweert dat mannen het gewoon niet snappen :)
Dat is probleem nr 2: thee drinken met vrouwen die zich tekort geschoten voelen en van de man eisen dat ze begrepen moeten worden.
Volgens mij snapt deze vrouw bij P&W niks van mannen.
Maar ja, nu begeef ik me op dun ijs.

ET007 | 26-02-14 | 23:27

Outsider-Inside | 26-02-14 | 23:24
Herr Oberstormbannführer Wilders is regelmatig uitgenodigd, maar durft nooit aan te schuiven. Niet zo janken dus.

Romanov | 26-02-14 | 23:26

dat was al lang bekend, pvda heeft zich zelf de das omgedaan.de naam partij van de alochtonen is gewoon terecht.

bekijket | 26-02-14 | 23:26

@reageerbuis. Bennie Jolink van Normaal.

Maria.1 | 26-02-14 | 23:24

Wat is het toch een klojo die Hilhorst... zelfs die linkse Youp van t Hek zit hem meewarig aan te kijjken zo van jongen hou maar op... dit wordt echt heelmaal niks.

En alleen maar linkse gasten aan tafel... Zoals gewoonlijk. Ik heb echt niks gemist de afgelopen maanden dat ik niet naar P&W gekeken heb merk ik al. Pure PVDA-propaganda.

Outsider-Inside | 26-02-14 | 23:24

Ik had naar bed moeten gaan.
En ik denk dat ik dat alsnog maar gaan doen.

VanBukkem | 26-02-14 | 23:23

Er wordt misbruik gemaakt van onze democratie (dat wisten we al lang, maar we mochten niks zeggen want dan zijn we racisten). En wat gaat er nu aan gedaan worden?

Maria.1 | 26-02-14 | 23:23

Chriet Titulaer | 26-02-14 | 23:19 |
Er is meer op deze wereld dan fundamentalistische Moslims en extreemrechtsen. Ik zou het prima vinden als ze het elkaar moeilijk maken. Zelf wil ik met beiden niets te maken hebben.

Romanov | 26-02-14 | 23:22

Gewogen en te licht bevonden die Hilhorst.
Na de gemeenteraadsverkiezingen kan ie sofort vertrekken.

Ommezwaai | 26-02-14 | 23:20

brutus68 | 26-02-14 | 23:18 |
Hij anticipeert al op een plek in de TK door geen afstand te nemen van de strafbaarheidstelling van illegalen.

Romanov | 26-02-14 | 23:20

Meneer Erdogan is al een tijdje bezig met het opstarten van het 2e Osmaanse Rijk!!! Ik hoorde pas van een bekende van mij (Turk) dat Turken in het buitenland een vereniging kunnen starten. Als vereniging krijgen ze minimaal 100.000,- overgemaakt van Erdogan. Hiermee moeten ze 'Turkse Scholen' opstarten, die als doel dienen de buitenlandse Turken, Turks te houden. En denk maar niet dat je die 100.000,- voor je eigen plezier kan gebruiken. Er worden professionals uit Turkije naar de vereniging gestuurd om het in goede banen te leiden. De dienstplicht voor Turken in het buitenland is er ook niet zomaar. Dat is gewoon om het Osmaanse Patriottisme aan te wakkeren in de mannen.

eazy_vld | 26-02-14 | 23:19

Romanov | 26-02-14 | 23:11 |

"iedereen is slecht" is uw argument.

Mooi werk

Chriet Titulaer | 26-02-14 | 23:19

Wat een clown, die Hilhorst. Tragisch. Een haring heeft nog meer uitstraling.

brutus68 | 26-02-14 | 23:18

Die Hilhorst hangt overigens.. Wordt helemaal niets.

Romanov | 26-02-14 | 23:17

Wie voor de neuk is die dikke met dat gifkikkerjasje bij paul en witjes?

reageerbuis | 26-02-14 | 23:15

ET007 | 26-02-14 | 23:11
Wat betreft uw laatste alinea, hier kan het alleen maar volmondig mee eens zijn.
Wat betreft de Turken in Nederland, mijn mening blijft overeind.
.
Als een Turk trouwt voor de kerk is ie afvallig en dat is dan weer een ander verhaal.

Ommezwaai | 26-02-14 | 23:15

Ommezwaai | 26-02-14 | 23:04
Niet alle Turken kiezen voor Turkije.
De kinderen zijn ook niet besneden. Ze hebben zelfs de communie gedaan. Hij is getrouwd voor de kerk. Dat heeft hij gedaan voor zijn vrouw.
Maar ik snap waar je naar toe wilt en heb je ook gelijk. Maar niet allen. En dat is namelijk ook het oneerlijke. De PVDA is hier dadelijk grotendeels schuldig aan. En ik vind echt dat de PVDA verboden moet worden. Vanwege aanzet tot haat en kiezersbedrog.

ET007 | 26-02-14 | 23:11

@Ommezwaai | 26-02-14 | 23:08
Tenenkrommende teevee. Ik weet dat ik beter naar bed kunt gaan, ivm de bloeddruk, maar ik blijf toch maar even kijken.

VanBukkem | 26-02-14 | 23:11

Chriet Titulaer | 26-02-14 | 23:10 |
Geert Wilders is hetzelfde kwaad. Ze moeten allemaal weg. Zowel fundamentalistische moslims, als rechtsextremisten van het allooi Wilders.

Romanov | 26-02-14 | 23:11

Echt. Ik ben geen watje. Maar bij die Hilhorst gaan al mijn haren overeind staan. Wat een creep.

brutus68 | 26-02-14 | 23:11

@Miezerig | 26-02-14 | 23:02
Hier kan ik niks mee.

Al SchietjemeLevend | 26-02-14 | 23:11

Haha hij zit nu al in het nauw

The Five-Eau | 26-02-14 | 23:11

... maar het èchte kwaad is Geert Wilders!!
.
of ehh, misschien toch niet. Hij waarschuwt al jaren en heeft kéér op kéér gelijk, maar wordt door de publieke omroep telkens uitgemaakt voor hitler, rechts-radicaal en schreeuwlelijk.
.
Succes Nederlandje, waarin iedereen een grote mond heeft, veel klaagt, maar iedereen tòch weer gewoon D66, PvdA, SP of Groenlinks stemt.

Chriet Titulaer | 26-02-14 | 23:10

Aan alle PvdA stemmerts: kijk nu naar P+W, Pieter Hilhorst.
Daar gaat u toch niet echt op stemmen?

de honden blaffen... | 26-02-14 | 23:09

*e naar boven slingert*

Ommezwaai | 26-02-14 | 23:09

Hilhorst, ik ga er toch even voor zitten.
Eén ding wet ik zeker, hij komt Oeganda niet in.

Ommezwaai | 26-02-14 | 23:08

@eerstneukendanpraten | 26-02-14 | 22:35 | + 2 -
Ja, de tijd dat de Turken alleen maar als stemmentrekkers op de kieslijst stonden om de blanke PvdA'ers aan een zetel te hulpen is definitief voorbij. "Alien" staat in dit geval symbool voor de gemeenteraadsverkiezingen. De parasiet wordt geboren en de gastheer sterft. danielmclaren.com/sites/danielmclaren....

Osdorpertje | 26-02-14 | 23:06

ET007 | 26-02-14 | 22:23
Ik ken ook genoeg Turken en ja, ook in mijn vriendenkring.
Maar als je de keuze geeft om te kiezen voor een samenleving waar Turkije voorop staat, dan gaan ze allemaal de barricades op en kiezen voor de Turken en Turkije.
Laat je niet in de luren leggen, onderhuids broeit het....

Ommezwaai | 26-02-14 | 23:04

@bruin1 | 26-02-14 | 22:45
Ayaan Hirschi Ali had van mij premier van Nederland mogen worden. Ik weet zeker dat die het beter had gedaan dan hansworst Mark Rutte. Ayaan heeft tenminste ballen.

VanBukkem | 26-02-14 | 23:03

Het wordt weer eens tijd voor een poll.
"je moet kiezen"
*VVD
*PvdA
*Schiet mij maar dood

Miezerig | 26-02-14 | 23:02

Parel van het Zuiden | 26-02-14 | 22:42 |
De VVD, CDA en CU zijn partijen waarop ik het helemaal niet heb.
GL was een k-partij, maar zijn er nu wel op vooruit gegaan. Blijft nog steeds niks in mijn ogen, maar goed.
De PVDA is een gevaar geworden voor de samenleving.
Dat is het verschil.
Ieder heeft de vrijheid om voor bepaalde idealen te strijden en te stemmen.
En ook al is de uitkomst niet altijd prettig. In een democratie moet je zoiets dan maar afrekenen met de verkiezingen.
Maar wat de PVDA doet is bedrog en landverraad om er zelf beter op te worden (of poging de schade van wanprestaties te beperken).

ET007 | 26-02-14 | 22:56

alpha centauri | 26-02-14 | 22:45 | + 1 -

Sommige wisten dit al jaren maar de dagen van wegkijken zijn hopelijk voorbij , de PVDA gaat voor stemmen en niet om het land beter te maken.
De bedoeling is om de grootste te worden en te blijven met behulp van de allochtone kiezer.

Eurotokkie | 26-02-14 | 22:54

bruin1 | 26-02-14 | 22:45 |
hey trol,
wat schuift dat nou, om zo'n dom berichtje te plaatsen?

--sql error-- | 26-02-14 | 22:52

Mooi ook om te zien hoe Speknek resoluut een nieuw onderzoek van de hand wijst. Trots op een PVDA-Turk die te koop is.

FrankVeer | 26-02-14 | 22:50

Parel van het Zuiden | 26-02-14 | 22:42 |
Maar dit was 10 jaar geleden ook al bekend. De huidige generatie PvdA'ers is hier willens en wetens in meegegaan. Een enkeling zal misschien een beetje naief zijn, maar dat kun je van Samsom of andere kamerleden niet zeggen. (autistisch misschien/waarschijnlijk, maar niet naïef ).

--sql error-- | 26-02-14 | 22:49

Allochtonen zouden tot in de vierde generatie geen openbare functies mogen bekleden. Hopelijk zijn ze daarna ontworteld en volledig geïntegreerd.

bruin1 | 26-02-14 | 22:45

BedrijfsTijgerT | 26-02-14 | 22:34 | + 3
Klopt. Vanaf toen is NL ook doorgedraaid.

ET007 | 26-02-14 | 22:45

'Zelden zagen wij zo glashelder bewezen: de PvdA is een cynische baantjes- en belangenmachine'.
Was dit niet dezelfde reden waarom men in Oekraïne onlangs massaal de straat op ging..?

alpha centauri | 26-02-14 | 22:45

Vooral de reactie van Spekman is ontluisterend. "Trots op Hamit", de gemeenteraad heeft al geconcludeerd dat er helemaal niets aan de hand is en verder onderzoek is onnodig.
De schaamte volledig voorbij, alles is geoorloofd, liegen is niet eens een tweede natuur meer maar zit er standaard ingebakken.

spanarchist | 26-02-14 | 22:44

Verbazend dat de AVRO/TROS toestemming van de zendercoördinator gekregen heeft om deze docu met kritiek op de PvdA uit te zenden.

de honden blaffen... | 26-02-14 | 22:44

Begin jaren tachtig werd al zichtbaar dat Rotterdam verloren was... wij zijn met de zaak er toen vertrokken, nadat voor de zoveelste maal de vuilnisbak van de turkse bovenburen in de tuin werd geleegd.. klagen hielp niet... is koeltoer hé?

pim achtertuin | 26-02-14 | 22:43

@ET007 | 26-02-14 | 22:12 |

Dit kun je niet volledig in de schoenen van Samsom schuiven. Deze PvdA is het werk van generaties. Van binnenuit langzaam corrupter geworden. Niet zo vreemd trouwens zo lang dichtbij de macht. Er worden immers grote sommen (gratis) geld opgepot, heen, en weer geschoven. Een graai is makkelijk, gul, straffeloos. Gaat ook op voor VVD, D66, CDA, CU & GL. Gelukkig hebben de grote denkers van de SP, PVV, de eenzame mannenbroeders van de SGP, en een bonte verzameling lokalen om hen geen duimbreed in de weg te leggen.
*zucht*

Parel van het Zuiden | 26-02-14 | 22:42

Nu nog een plek zoeken waar we de PVDA kunnen begraven.

Eurotokkie | 26-02-14 | 22:41

@VanBukkem | 26-02-14 | 22:34
Dat klopt. Met hufters pak je hufters moet je maar denken.

Ongeblustekalk | 26-02-14 | 22:40

kan iemand de uitzending op dumpert gooien, aub?
De NPO verbied toegang van buiten NL naar hun websites (want de nederlandse taal en cultuur moet vooral niet worden getoond buiten de landsgrenzen, want dan ben je een nationaalsocialist blijkbaar... ). Net-neutraliteit snappen ze ook al niet.

--sql error-- | 26-02-14 | 22:40

Met dit verhaal is toch wel onomstotelijk bewezen dat de PvdA een CRIMINELE organisatie is.

Snackbar van Allah | 26-02-14 | 22:40

@ET007 | 26-02-14 | 22:29
De man's achternaam is "Janmaat", zijn voornaam "Hans". Dus niet voornaam "Jan" en achternaam "Maat".

Old_Spice | 26-02-14 | 22:36

@ Osdorpertje 22:31


Mooi gezegd! Zat zelf te denken aan zo'n alien uit de gelijknamige filmserie die zich in zijn gastheer nestelt en daarna vernietigt.

eerstneukendanpraten | 26-02-14 | 22:35

ET007 | 26-02-14 | 22:29
Janmaat had nooit verketterd en als raar mannetje weggezet mogen worden (door links uiteraard).

De man had destijds een groot inzicht en groot gelijk.
Een grote schande was het.

BedrijfsTijgerT | 26-02-14 | 22:34

Wat ik al vaak zei. Een stem op de pvda is een stem van een landverrader.
En wat ik ook vaker zei. De islam moet met tak en wortels verdreven worden uit Nederland en de rest van Europa.

343 | 26-02-14 | 22:34

@Ongeblustekalk | 26-02-14 | 22:28
U bent een hufter!

VanBukkem | 26-02-14 | 22:34

Maar de vraag is: gaan we het merken in de uitslag in maart? Anders is ons vreugdegezang voor niets geweest...

Boer in 020 | 26-02-14 | 22:31

De Turken zijn als een koekoek. Ze leggen hun koekoekseieren op de kieslijst van de PvdA, en als hun koekoeksjongen uitkomen (met voorkeursstemmen worden gekozen) dan wippen ze de eigen jongen van de PvdA uit het nest.

Osdorpertje | 26-02-14 | 22:31

Ik twijfel nog over de capaciteiten van PVV en mogelijk A50. Maar mijn stem heeft de PVV. En als het kabinet valt door tegenwerking van andere partijen stem ik weer PVV. Ook andere partijen moeten zien dat NL het dal ingaat ipv omhoog. Hoe moet NL in godsnaam opbouwen als de meeste nederlanders een hekel krijgen aan de bestuurders. Heeft geen enkele partij wat aan.
Jaren geleden werd Jan Maat verboden. Ditzelfde moet ook met de PVDA gebeuren. Of de PVDA komt morgen met actie. Vele stemmen zijn ze toch al kwijt. Kunnen ze meteen nog een beetje eer tonen aan het volk.

ET007 | 26-02-14 | 22:29

@VanBukkem | 26-02-14 | 22:25
Ik zou Jezus opnieuw aan het kruis nagelen wanneer men dat vroeg, dus aardig? Neen.

Ongeblustekalk | 26-02-14 | 22:28

@oplichter | 26-02-14 | 22:02
Pvda'ers en ander gelijkgestelde oplichters worden altijd eerst gecheckt.

pim achtertuin | 26-02-14 | 22:27

@VanBukkem | 26-02-14 | 22:21
Gha, geen dank en ik was nog mild vanavond.

Ongeblustekalk | 26-02-14 | 22:25

tijd voor GS om aangifte te doen?
Er lijkt me nu wel genoeg bewijs voor een een aanklacht van het vormen van een criminele organisatie.

--sql error-- | 26-02-14 | 22:25

@Ongeblustekalk | 26-02-14 | 22:16 |
Jullie mogen dan wel een stelletje hufters zijn, jullie zijn wel aardige hufters, zoals @eerstneukendanpraten ook al opmerkte.

VanBukkem | 26-02-14 | 22:25

De 010 PvdA is is allochtone handen en blijft dat ook. Dat was het doel van de PvdA, veel allochtone stemmers binnenhalen. Nou, dat is dus gelukt. Meer dan de helft van 010 is allochtoon dus komen er veel stemmers op de PvdA.

Patatter | 26-02-14 | 22:25

De PvdA overgenomen door moslims. Het voorland van wat er met Nederland gebeurt. PvdA en Groenlinks en alle achterlijke mensen die op deze partijen hebben gestemd hebben dit hun geweten. De PvdA is de eerste die ten onder gaan. Wij volgen.

No Mo | 26-02-14 | 22:24

Ommezwaai | 26-02-14 | 22:08 |
Niks mes niks kromzwaard. Ik kan er niks aan doen maar dit gaat veel te ver. Cultuurverrijking?
Ik ben absoluut geen racist, aangezien ik goed met buitenlanders kan omgaan. Sterker nog: ik leef er al lang mee samen. Ik heb ook Turkse kennissen, al zou je niet zeggen dat ze Turks zijn. En dat is ook wat me kapot maakt: een groep buitenlanders die het dadelijk moeilijk gaat maken voor mijn kennissen. Gewoonweg omdat het bepaalde personen niet lukt (wil) om te integreren.
Welwillende en goede mensen worden hier de dupe van. En een al rotte partij als de PVDA laat dit toe, omdat ze anders hoop stemmen verliezen. Dus omdat ze niet in staat zijn te regeren, naaien ze de burger, en waarom: om hun eigen pluche. Bah!

ET007 | 26-02-14 | 22:23

Kapitein Sjaak Mus | 26-02-14 | 22:01
Ooit (jaren '80) is er besloten om allochtonen stemrecht en daarmee introductie in de politiek te geven. Er kan gewoon, nu het nog niet te laat is, mijns inziens gewoon democratisch besloten worden dat dat een enorme vergissing is geweest.

Tenzij de PVV de veruit de grootste wordt zie ik dat natuurlijk niet gebeuren. Maar het zou wel de enig juiste beslissing zijn om dit zinkende land te redden. Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald. Helaas is dat besef in de politiek ver te zoeken.

BedrijfsTijgerT | 26-02-14 | 22:23

@Ongeblustekalk | 26-02-14 | 22:16
Dank u wel.
(Ik word er weer even stil van...)

VanBukkem | 26-02-14 | 22:21

Ben zeer benieuwd naar het commentaar van Samsom op dit geheel. Het zal wel iets worden in de trant van dat politiek voeren in het algemeen een proces is wat gewoon tijd kost en dat dit een onderdeel van dat proces is maar dat ze in de goede richting bezig zijn.
Zag hem trouwens net nog op de regionale TV campagne voeren in Delfzijl waar net een fabriek is gesloten omdat de stroomtarieven in de ons omringende landen voor grootverbruikers een stuk lager liggen en deze fabriek daardoor kostprijstechnisch te duur produceerde. De oplossing voor het bedrijf zou een kabel naar de overkant van de Dollard zijn om daar veel goedkopere Duitse stroom mee aan te voeren. Die kabel zou iets van 35 miljoen euro moeten kosten en dat geld was er niet. Volgens Samsom kon de politiek het bedrijf ook niet meer redden. Maar wel 18 miljard voor windmolens reserveren maar ach, er komen maar een kleine 700 directe en indirecte arbeidsplaatsen te vervallen. Maar het allerwrangste is nog dat er op nog geen 10 km hemelsbreed de grootste productie-unit van electriciteit in aanbouw is en men vreest voor overproductie en graag extra stroom wil leveren...

eerstneukendanpraten | 26-02-14 | 22:21

Er zal toch ongetwijfeld NIEMAND hierdoor oprecht verbaasd en geschokt zijn zeker?
Dit is een algemeen publiek geheim. Je moet wel in een verrot diepe kelder zijn opgesloten geweest de afgelopen decennia om hierin nog openbaringen te zien.
De PvdA zal dan ook volledig verdampen als de moslims haar niet langer meer zullen gebruiken, verbaasde, verraden sociaal-democraten gelovigen achterlatend.

illuvatar | 26-02-14 | 22:20

De Spek zegt dat het allemaal goed is. Ik hoop echt dat de PvdA enorme klappen gaat krijgen.

Febofiel | 26-02-14 | 22:19

@Romanov | 26-02-14 | 22:11
Pownews is wel andere teevee dan je tot nu toe van de publieke omroep gewend was. Dus wel meerwaarde, vind ik. Dat u het niet leuk vind is een ander verhaal.
Ik mag Danny wel.

VanBukkem | 26-02-14 | 22:18

@Romanov | 26-02-14 | 22:11
Achja, beter dom publiek naaien voor de camera dan dom volk naaien achter de camera.

Ongeblustekalk | 26-02-14 | 22:18

Afgelopen jaar zat Spekman bij de PvdA gezinde Pauw en Witeman te verkondigen dat er de afgelopen maanden veel over de integriteit van PvdA-bestuurders en politici is gesproken. Zo meteen schuift Pieter Hilhorst daar aan. Let op of ze hem confronteren met die PvdA-integriteit!

drs.Nee | 26-02-14 | 22:17

Kruis erover #PvdA

Fast Forward | 26-02-14 | 22:17

@VanBukkem | 26-02-14 | 22:14
Gecondoleerd en sterkte met Uw verlies :)

Ongeblustekalk | 26-02-14 | 22:16

Mensen die nu nog pvda gaan stemmen zijn a priori landverraders die heulen met de islamitische vijand... allemaal!

de directeur | 26-02-14 | 22:15

@Ongeblustekalk | 26-02-14 | 22:09
Dat wil ik best van u aannemen. Mijn roots liggen trouwens ook in omgeving Assen.
Mijn opa heeft nog met Bartje op school gezeten.

VanBukkem | 26-02-14 | 22:14

Het liefst zie ik alle posters van de PVDA verdwijnen. De PVDA zijn niet alleen bedriegers. Ze maken NL kapot. Ik ben niet eens met vele politieke partijen. Gladjanussen zijn het, maar PVDA is verdomme gevaarlijk.
Ik vind echt dat Samson maar eens moet opstappen. Beste is PVDA opdoeken, maar Samsons vertrek is wel nodig. De PVDA is zijn spoor verloren. Niks socialisten. Profiteurs, slopers. Moet meteen ook weer denken aan de locoburgemeester van Utrecht. Waar moet dat heen .. Plasterk, jezus. Ben ik nu gek of kan dit alles zomaar.

ET007 | 26-02-14 | 22:12

@Ommezwaai | 26-02-14 | 21:52
Tja.
En toch is het een heel klein beetje eigen schuld.
Hoeveel autochtonen nemen ook maar de moeite om naar de stembus te gaan bij gemeenteraadsverkiezingen?

Kapitein Sjaak Mus | 26-02-14 | 22:12

Aan o.a. Peper en Baruch zie je zich de ommekeer ontwikkelen op de manier die voor voorspelbaar is. Gewoon omdat dat bij politieke opportunisten/windvanen altijd zo gaat.
Nu ze niet meer om de feiten heen kunnen en vooral ook zienderogen hun macht, invloed en adviesbaantjes bedreigd zien, komen ze met:
WE HEBBEN ER ALTIJD AL VOOR GEWAARSCHUWD!
En dat met een vanzelfsprekendheid die bijna doet vergeten dat ze enkele jaren geleden de ware en integere politieke klokkenluiders met hetzelfde opportunisme nog voor racisten en nazi's uitmaakten.

WirMachenMusik | 26-02-14 | 22:11

Mensen als je nog op die kut partij stemt dan spoor je toch niet helemaal, bijna een criminele daad je stemt dan eigenlijk tegen het landsbelang .

De partizaan | 26-02-14 | 22:11

VanBukkem | 26-02-14 | 22:02 |
Als we voor het salaris van Weesie maar 1/10 onderzoeksjournalist konden betalen was het al een win voor de PO. Politici weten inmiddels redelijk hoe ze met de flauwigheden van de interviewers om moeten gaan. Danny is alleen maar op zoek naar iemand die niet die zich niet in kan houden. En verder gaan ze een beetje Buitenbeeld-stijl een paar beurzen af waarvan op voorhand duidelijk is dat er dom publiek voor de camera komt. Ik zie er de meerwaarde niet van in.

Romanov | 26-02-14 | 22:11

Ik zij het eerder: Kara Kus betekent Zwarte Vogel. De Turken in 010-politiek zijn Milli Görüs, een factie van de Moslim Broederschap. Zodat jullie het weten!

Henk Daalder | 26-02-14 | 22:10

@Godsammekraken | 26-02-14 | 22:02
Ik heb het ook over de autochtone PvdA stemmert. Die kijkt ook liever naar voetbal of SBS6 dan naar iets leerzaams. Dat Galatasaray toevallig een Turkse club is, is deze discussie misschien een beetje verwarrend, maar daar bedoelde ik verder niks mee. Het had ook Schalke - Real Madrid kunnen zijn.

VanBukkem | 26-02-14 | 22:10

Hoe eerder deze door en door rotte partij valt des te beter voor dit land, ik kan niet wachten om dit mee te maken maar, "be careful what you wish for" , hun kiesvolk is heel erg geïndoctrineerd!

lanexxx | 26-02-14 | 22:10

@VanBukkem | 26-02-14 | 22:02
Assen? Uit de omgeving van dat dorp komt best veel uitschot vandaan, wist je dat?

Ongeblustekalk | 26-02-14 | 22:09

@Romanov | 26-02-14 | 21:58
Het moet toch niet gekker worden. Dit moet stoppen!
Die anti-westerse moskee-internaten worden indirect gefinancierd via de dubbele kinderbijslag.

drs.Nee | 26-02-14 | 22:09

BREAKING 'Diederik Samsom treed terug om meer tijd met gezin door te brengen, Lodewijk Asscher neemt het stokje over'

(c)ZWITSUL | 26-02-14 | 22:08

ET007 | 26-02-14 | 22:05
Wellicht is het raadzaam om eerst een mes en kromzwaard aan te schaffen.
Het koppensneller neemt snel aan populariteit toe in islamitische kringen.

Ommezwaai | 26-02-14 | 22:08

VanBukkem | 26-02-14 | 22:02

Assen? Ze zijn echt wanhopig....

brutus68 | 26-02-14 | 22:07

Gatverdamme wat een stelletje smeerlappen het begon al met die kale dwerg in de jaren 70 die ons aardgas verkwanselt heeft de pvda is slecht voor nederland , slecht voor ons , weg ermee

De partizaan | 26-02-14 | 22:07

Voordat ik Arabisch leer ga ik eerste oefenen met schieten. Bah. Hoe tolerant moet men zijn om dit te blijven accepteren. Als iemand beschuldigd moet worden voor discriminatie, dan zijn het partijen als de pvda.
Nog even en het is ook hier oorlog. Gadverdamme. Alle subsidies stoppen, uit de EU en een max migranten zoals in Zwitserland. Nederland is tot het bot rot.

ET007 | 26-02-14 | 22:05

Where the slime lives.

Dead Silence | 26-02-14 | 22:04

@drs.Nee | 26-02-14 | 21:25
Bronvermelding? Ik ben wel benieuwd in welke context hij dit heeft geschreven.

Petrus de Rewa | 26-02-14 | 22:04

@Mark Smith | 26-02-14 | 21:56
Jij weet de betekenis van strijden niet en wist je die wel, dan had je er een hekel aan.
Ga maar snel damesvoetbal kijken, sensueel warhoofd.

Ongeblustekalk | 26-02-14 | 22:03

@Romanov | 26-02-14 | 21:53 |
Pownews mag van mij blijven. Ik ben niet vaak in de gelegenheid om te kijken, maar ik zie het graag. Ik heb zelfs 10 euro overgemaakt naar Powned en mijn handtekening gezet. Ze stonden leden te werven in het winkelcentrum van Assen. (5 Euro was ook genoeg, maar dan krijg je een paar stomme handschoenen. Voor 10 euro krijg je zo'n cool versterkertje voor de muziek op je telefoon. Werkt op inductie. Koopje.)

VanBukkem | 26-02-14 | 22:02

@VanBukkem | 26-02-14 | 21:41
Voor de mensen die jij bedoelt maakt het geen flikker uit of ze het programma wel of niet gezien hebben. Zoals ook in het programma uitgelegd: iesh khoeltoerrr!!

Waar het wel voor uitmaakt is de autochtone PvdA-stemmer die er *eindelijk* achter komt hoe hij/zij jarenlang de ziel aan de duivel van het socialisme heeft verkocht en nu is verraden.

Godsammekraken | 26-02-14 | 22:02

Waarom gaan die comments zo ontzettend traag?
A la Televaag.
Of ga ik eerst langs de censuur? Tegenwoordig.
A la Televaag.

oplichter | 26-02-14 | 22:02

@Ommezwaai | 26-02-14 | 21:52
In rotjeknor was het verlies al vlak na de dood van Pim dat de paladijn van de koningin van de provincie ZH de stad ging straffen door een dubbelpaspoorthouder uit amsterdam aan te stellen als burgervader. Gemener kan je een stad niet raken.

reageerbuis | 26-02-14 | 22:01

@BedrijfsTijgerT | 26-02-14 | 21:42
Jaja, democratie is iets moois.

De vraag blijft natuurlijk, wat moet je met democratisch genomen beslissingen die leiden tot het afschaffen van de democratie? Kan je dat voorkomen? Kan je daar iets tegen doen?

Kapitein Sjaak Mus | 26-02-14 | 22:01

Grappig genoeg begin van de avond ook een spotje van WNL gezien op de publieke, en zowaar.... een kritisch item over de PvdA (al twee keer vandaag) op de publieke! Je zou bijna gaan denken dat het weer verkiezingstijd is....

Nederlanddraaitdoor | 26-02-14 | 22:00

@Romanov | 26-02-14 | 21:42
Hoezo? De in het programma opgevoerde Turken zijn gewoon tuig zoals hier ook even overtuigend als overdadig aangetoond wordt. Of mogen we aan bepaalde bevolkingsgroepen geen normen opleggen die we voor anderen als vanzelfspekend beschouwen? Wat mij betreft is juist dat laatste hetgeen in de krochten thuishoort.

Racist!

Godsammekraken | 26-02-14 | 21:59

Dit heet moderne kolonisatie.Dus even een paar eeuwen wachten en wij krijgen geld van Turkije!
*al in handen wrijft van plezier*

pim achtertuin | 26-02-14 | 21:59

boasatlas | 26-02-14 | 21:57

1 zwaluw maakt nog geen zomer.

brutus68 | 26-02-14 | 21:59

drs.Nee | 26-02-14 |
Wethouders moeten eentalig zijn, allemaal. Geen Engels, geen Frans, geen Duits, geen Turks. Nederland is voor Nederlanders en als je een andere taal spreekt ben je simpelweg niet geschikt voor een bestuurlijke functie.

Romanov | 26-02-14 | 21:58

Heftig! Welke Nederlander stemt nog PVDA? Alleen het eigenbelang telt bij de PVDA. Stop de PVDA. Het is een schande!

ET007 | 26-02-14 | 21:58

Bram Peper (PvdA coryfee) over Karakus.. "hij heeft een kras op het gezicht opgelopen, jammer genoeg"...
Ik vind het wel meer dan een kras... meer een dolksteek in de rug van een heel volk dat hem en zijn soortgenootjes met open armen en veel geld heeft omarmt. Ik hoop oprecht en vurig dat dit de aanloop is naar een volledig einde van de PvdA. Socialisme, communisme, marxisme, maoïsme en sociaaldemocraten zijn zooo niet meer van deze tijd!

Nederlanddraaitdoor | 26-02-14 | 21:57

Wel één positieve kant; Publieke omroep kijkt kritisch (krities) naar de Partij van de Allochtonen.

boasatlas | 26-02-14 | 21:57

Zo'n Spekman dan ook. Met zijn ongeschoren tronie. "Hamit is lief, echt waar" Je gelooft het niet.

brutus68 | 26-02-14 | 21:56

eerstneukendanpraten | 26-02-14 | 21:52 | + 1
Ja, tegen het zoveelste reaguursel met allemaal ü's is het lastig strijden..
*proest*

Mark Smith | 26-02-14 | 21:56

Karakas wethouder in NEDERLAND lult Turks!
De PvdA vindt ophef over Turkse verkiezingsposters maar overdreven‏ terwijl PvdA wél 95 miljoen euro gemeenschapsgeld per jaar uittrekt om de taalachterstanden op scholen in die achterstandswijken aan te pakken!

drs.Nee | 26-02-14 | 21:55

Spekmans nog altijd volstrekt in denial. Toedekken, ridiculiseren en verder alles uit de kast. Hou dat vast Hansie! Tenminste tot 19 maart!

Godsammekraken | 26-02-14 | 21:55

Correctie: de zoon EN de neef van hun moeder zijn

Hobbykip | 26-02-14 | 21:55

Ik vond die Roland Duong al goed in slag voor Nederland ook al is het een NPO gesubsidieerde hippie maar zijn kritische stem is in deze docu goed te horen en hij schopt weer eens heerlijk tegen een heilige huisje aan.

SmegmaSmeer | 26-02-14 | 21:55

Is die Robbert Baruch toch zo gek nog niet. Spekman heeft een plaat voor zijn kop zo dik als Karakus, echt niet te geloven.

Traanplaat | 26-02-14 | 21:54

Mark Smith | 26-02-14 | 21:49
Maar uw reaguursel was wel weer het meest voorspelbaar.

Ommezwaai | 26-02-14 | 21:53

Bram Peper die zinnige dingen zegt. De wijsheid komt met jaren.

brutus68 | 26-02-14 | 21:53

Lel, massaimmigratie en jezelf niet naar de cultuur willen aanpassen. En daar bovenop natuurlijk je schimmige geloofje en nog schimmigere clubjes uit het vaderland.

HaatAth3ist | 26-02-14 | 21:53

NPO... u mag niet kijken... eigen volk eerst

duitse herder | 26-02-14 | 21:53

VanBukkem | 26-02-14 | 21:50
Maar laten we dan wel snijden in achterlijke programma's. Pownews, P&W, ontbijttroep, spelprogramma's. Weg ermee.

Romanov | 26-02-14 | 21:53

Nederlanders hebben het geheugen van een demente bejaarde, morgen zijn ze alles weer vergeten en stemmen ze vrolijk PVDA

fleurtje | 26-02-14 | 21:52

Laat dit even goed op uw inwerken...
Het is niet alleen in Rotterdam het geval, maar in de meeste grote steden zwaaien de allochtonen inmiddels de scepter.
Ongelooflijk, men staat erbij en kijkt er naar.

Ommezwaai | 26-02-14 | 21:52

@Mark Smith | 26-02-14 | 21:49
Ik ga jouw tegels missen. #proest

reageerbuis | 26-02-14 | 21:52

Ik heb een donkerbruin vermoeden dat één bepaalde reaguurder het nu te heet onder de voeten wordt...

eerstneukendanpraten | 26-02-14 | 21:52

PvdA stemmen is net als roken; Kan echt niet meer!

Nederlanddraaitdoor | 26-02-14 | 21:51

Lewis | 26-02-14 | 21:48 | + 0 -
Mij verbaast dat Peper als deskundige doodgemoedereerd commentaar geeft op TV terwijl hij als burgemeester van Rotterdam door zowat iedere Rotterdammer is uitgekotst.

lingo star | 26-02-14 | 21:50

@lingo star | 26-02-14 | 21:49
Meer geld naar de publieke omroep! Nu!

VanBukkem | 26-02-14 | 21:50

Het begint met een stadsgreep en uiteindelijk wordt het een staatsgreep.
Maar gewoon PvdAllochtonen blijven stemmen, hoor.

Schietmijmaarlek | 26-02-14 | 21:50

Voorspelbare topics, voorspelbare reaguursels.

Tot later. #GalChe

Mark Smith | 26-02-14 | 21:49

Voor de onderzoeksjournalistiek moet je bij de TROS zijn niet bij Powned.

lingo star | 26-02-14 | 21:49

Tranen lopen over mijn wangen, wat een geweldige televisie dit.

Julius_Civilis | 26-02-14 | 21:49

Deelgemeentepolitiek = clientalisme, corruptie en machtsmisbruik

Sir Eddy | 26-02-14 | 21:48

@Cuyahoga
Peper deugt al veel langer.

Lewis | 26-02-14 | 21:48

Het feit dat ik al 20 minuten naar Nederlandse ondertiteling zit te kijken op Ned2 zegt al genoeg over de toestand van de gemeentepolitiek in mijn stad...

Ik word hier zo droevig van...

CornholioNL | 26-02-14 | 21:47

Geniaal 'House Of Cards' achtergrondmuziek bij docu over boefje Karakus.

GraafTel | 26-02-14 | 21:47

De pvda is als de nsb pakweg 80 jaar geleden. Socialisten in de politiek zijn niet de eerlijke socialisten benoemd in wikipedia. Onze politieke socialisten zijn plucheplakkers die het electoraat bij iedere stembeurt afzeiken.

De pvda is als een zwarte broek... Ze zeiken erin, het geeft even een warm gevoel en je kan even rondlopen zonder dat het iemand opvalt tot het gaat stinken.

reageerbuis | 26-02-14 | 21:47

Het is zowaar nog veel enger dan ik al vreesde.

Lewis | 26-02-14 | 21:46

@Godsammekraken | 26-02-14 | 21:40
Dat is toch mooi, Bram Peper die eieren voor zijn geld kiest en toegeeft dat hij zijn hele politieke carriere fout is geweest.
De ratten verlaten het zinkende schip.

Cuyahoga | 26-02-14 | 21:44

Goed om te zien dat de realiteit nu soms al 2 jaar na publicatie op GeenStijl, óók op de Publieke Omroep te zien is. Dat was 5 jaar geleden nog ondenkbaar.

Als de glasnost in Hilversum in dit tempo doorgaan dan kunnen de omroepen al in 2023 dezelfde "kwaliteitsjournalistiek" leveren als GeenStijl en Pownews nu.

Dandruff | 26-02-14 | 21:43

De zoon van de neef van de moeder. Is dat daar niet gewoon je broer...?

Air van Boven Dorens | 26-02-14 | 21:43

Godsammekraken | 26-02-14 | 21:40 |
Ik ga die discussie niet met je voeren. Moet jij niet gewoon terug naar de stormfront-achtige krochten van het internet?

Romanov | 26-02-14 | 21:42

Nu 010 in handen. Over niet al te lange tijd de gehele PVDA.
Voor iedereen die hoopt dat de PVDA op sterven na dood is:
Nu een zeteltje of 15 - Vooral allochtone kiezers:
1.500.000.
Over 10 jaar 3.000.000
Over 15 jaar 4.500.000.

Dat brengt de PVDA over 10-15 jaar naar ongekende hoogtes en Nederland, voor zover al niet het geval, naar de totale afgrond.

BedrijfsTijgerT | 26-02-14 | 21:42

Het met Pvda-pamfletten behangen paard van Troje, gevuld met vertegenwoordigers van de sharia, staat al lang en breed binnen de poorten van het Binnenhof.

Nestorix | 26-02-14 | 21:41

-weggejorist-

VanBukkem | 26-02-14 | 21:41

Gefeliciteerd GS, gefeliciteerd waarde medereaguurders, dit is een geweldige doorbraak.
*plop*

Cuyahoga | 26-02-14 | 21:41

Helaas kijken de mensen die dit zouden moeten zien op dit moment naar Galatasaray - Chelsea. Reken er maar niet op dat deze uitzending enig positief effect(zetelverlies PvdA) heeft op de komende gemeenteraadsverkiezingen.

VanBukkem | 26-02-14 | 21:41

Die Turken zijn natuurlijk tuig maar schrijnend is toch de huichelachtigheid van de geinterviewde niet-Turkse PvdAers die nu schande spreken over een situatie die ze decennialang hebben laten dooretteren.

Godsammekraken | 26-02-14 | 21:40

En bij de weg: Powned, eat your heart out. Dit zou jullie taak moeten zijn. Ik ben blij dat ik er toentertijd niet in ben getrapt.

Romanov | 26-02-14 | 21:40

Je kunt het ook zorgwekkend vinden dat zelfs de npo er niet meer onderuit kan dit probleem te benoemen. Maar kom, laat ik niet te pessimistisch zijn: +1 voor de npo.

Lewis | 26-02-14 | 21:39

Ik kan hier zo van genieten. Nederland stuurt troepen naar ver weggistan om moslims af te knallen. Nederland heeft kritiek op landen die zich verzetten tegen moslim terreur. Nederland heeft niet door dat het zelf van binnenuit kapot gemaakt wordt. Kapot door dhimmies en zandvolk.

Maar de patient kan nog gered worden.

Mokum Kosher | 26-02-14 | 21:39

Ik heb pas twee biertjes op, maar ik denk dat ik het delirium-stadium al bereikt heb.
Er is een PvdA-kritisch programma op Staats2.
Zou het.
Dan toch.
Ooit.
Nog.
Eens.
Gebeuren?

Cuyahoga | 26-02-14 | 21:38

De ouderwetse TROS is terug!!! Eindelijk een publieke omroep die niet 100% blind pro PvdA is.

Voor wie hem nog niet gezien heeft: Karakus = de Godfather van de PvdA 010
youtu.be/tXeRqkmkCb4

GraafTel | 26-02-14 | 21:36

Zou het dan toch? Heeft de NOS dit echt allemaal opgespaard voor de komende verkiezingen?

uninvited guest | 26-02-14 | 21:36

Turken werken altijd met verbanden, relaties. Die zijn belangrijker dan inhoud. Je kunt er dus ALTIJD vanuit gaan dat het ergens gaat rotten, te meer omdat men totaal geen band heeft met Nederland.
Dit land is een soort pretpark met naieve anwb-zoetwatersporters voor ze. Een ongekend graaifeest waar werken een optie is.

das_Freudenmädchen | 26-02-14 | 21:36

Haha, altijd al gedacht: PvdA gaat van binnen uit gesloopt worden, juist omdat ze dit soort lui binnenhalen die dat als doel hebben, zonder dat de PvdA dat weet. Die hebben namelijk een hele andere agenda. Over naiviteit gesproken.

Kan nog wat jaartjes duren, maar het proces is opgestart. Als ik zo in de intro die PvdA-ers hoor panikeren is de rot al verder dan ik dacht.

La Bailaora | 26-02-14 | 21:36

@drs.Nee | 26-02-14 | 21:31
Heel erg racistisch, de PvdA met hun rode grijze wolven zijn de nieuwe nazis.

smdyasc | 26-02-14 | 21:36

-weggejorist-

smdyasc | 26-02-14 | 21:36

Karakus, de Erdogan van Rotterdam. Dit land wordt steeds griezeliger.

brutus68 | 26-02-14 | 21:36

Wat?! Hoorde ik dat goed?

Moskeebestuur weigert internaat brandveilig te maken, voor ze een nieuwe moskee mochten bouwen? Aan de hoogste boom die lui. Een beetje onderhandelen met de veiligheid van onschuldige kinderen. Pek, veren, alles.

Romanov | 26-02-14 | 21:35

Ik krijg de laatste tijd een beetje het idee dat ze bij 1vandaag en nieuwsuur een beetje aan het afglijden zijn, richting realiteit. Goeie zaak.

VanBukkem | 26-02-14 | 21:34

Pvdü, gü üüns düüd!

eerstneukendanpraten | 26-02-14 | 21:34

"Hamit Karakus vertegenwoordigt alles waar de PvdA voor staat"

Jij zegt het Didi Samsom!!

Godsammekraken | 26-02-14 | 21:33

Als de Turken straks afhaken, haken de Marokkanen en de Antillianen weer aan..
Beetje subsidie hier, knuffeltje daar.
Ik ben socialisten moe geworden.
Trap ze met hun knuffelvrienden gewoon het land uit, basta!
Ga maar lekker in Cuba die waanideeën werkelijkheid maken. Het is mooi geweest zo.

Ommezwaai | 26-02-14 | 21:33

Zachtjes knagen de ratten zich steeds verder in het fundament van onze rechtstaat. En geloof maar dat dit zich in veel meer Europese landen afspeelt. Nu Turkije nog een keer in de EU en het feest is compleet.

Hassan_Jassan | 26-02-14 | 21:33

Etnisch cliëntelisme bij de PvdA! Hoe racistisch is dat?

drs.Nee | 26-02-14 | 21:31

Goh, dat wisten we nog niet...

Iets met moslim internaten en een klokkenluider...

Iets met PvdArabieren...

No Mo | 26-02-14 | 21:30

Oh wat zal dit schrijnen bij de Nederlandse PvdA stemmertjes. Hoelang zullen ze nog kunnen wegkijken van de waarheid die hun iedere keer weer om de oren slaat?
Op een gegeven moment mag je een PvdA lid gewoonweg simpel noemen als ze nog steeds geloven dat de PvdA eer eerlijke arbeiderspartij is. De pvda is van binnenuit gecorrumpeerd door hun eigen stemvee en een mooiere straf kan er haast niet bestaan.
Alleen jammer dat door het niet willen zien van de waarheid de islam een partij van binnenuit aan het veroveren is en zo politieke macht krijgt. Zoals een boktor hout verpest. Zoals een klimop een boom smoort.

appeltjesgroeneweide | 26-02-14 | 21:28

PvdA onder de kritische loep bij de PO? Tranen en ongeloof vechten om voorrang in mijn ziel. There is a god.

peppievankokkie | 26-02-14 | 21:28

Hoe is het nu met die klokkenluider(ambtenaar uit Rotterdam) die werd ontslagen maar van de rechter gelijk kreeg?

frisenfruitig | 26-02-14 | 21:28

Turken met banden met allemaal nationalistische clubjes die zich hier onder socialistische vlag invreten.

Weet je wie behalve nationalistisch ook so... Ach laat ook maar.

Godsammekraken | 26-02-14 | 21:27

Het zijn allemaal deugnieten bij de PvdA. Niet deugenden.

Normpje | 26-02-14 | 21:26

Niets aan de hand. Wat meer Turkse politieke cultuur in Nederland kan echt geen kwaad. Kijk maar naar Erdogan en z'n kliekje. Volkomen zuiver op de graad.

Parel van het Zuiden | 26-02-14 | 21:25

Prof. dr. S. Couwenberg in 1982:
"Onze nationale cultuur moet uitgangspunt zijn bij het minderhedenbeleid. Volledige gelijkheid is uitgesloten, allochtonen zullen zich moeten aanpassen. Als groep hebben etnische minderheden niet dezelfde rechten als de Nederlandse bevolking, wel als individu. De minderheden zullen zich langzamerhand aan onze dominante normen moeten aanpassen."

drs.Nee | 26-02-14 | 21:25

PvdA is tot een soort van franchise verworden...

De hersenloze | 26-02-14 | 21:24

".. omdat ze nou eenmaal de zoon van de neef van hun moeder zijn.."

Meestal omdat ze zowel broer als neef zijn.

Godsammekraken | 26-02-14 | 21:23

Tijd om de PvdA te verbieden.

smdyasc | 26-02-14 | 21:23

Je verwacht het niet

MrPan | 26-02-14 | 21:23

Verbazing? Ook bij de publieke omroep zijn de peilingen mbt PvdA doorgedrongen dus die gaan zich indekken. Weliswaar komt er (nog) geen landelijke aardverschuiving aan maar toch.

Wiens brood men eet wiens woord men speekt. En waarschijnlijk wordt dat op afzienbare termijn iemand anders. Vandaar.

Godsammekraken | 26-02-14 | 21:22

Ze moeten toch wel lid van jouw sekte zijn.. Toch? #spektrui

reageerbuis | 26-02-14 | 21:22

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken