Lolvid. Schaatscoach Jillert Anema haat TeamUSA
Voor wie niet dagdagelijks op Dumpert komt. Of naar de Spelen in Sochi kijkt, for that matter. Maar dit moet je ff zien, want ook leuk voor sporthaters. Schaatscoach Jillert Anema gaat tegenover een mevrouw van CNBC helemaal los op Amerikaanse sporten en sporters. In Oud-Boerenpolder Steenkolen-Engels gooit hij alle remmen los. Joe Emmerikkens olwees bielief det dee aar raait, olwees tink dee aar de best, bat no wee! Hilariteit bij de Amerikanen, die de oerconservatieve schaatsopa nog even lekker opstoken om er maximale troll-TV van te maken: But coach. Watching paint dry is more exciting than speedskating! Niet dat de stugge sportpurist Anema het door heeft. Die probeert later op de avond de heidense Amerikanen gewoon nóg een keer op te voeden in wat goed sportmanschap is: Aai sinks det de kwestjun about Emmerikkens nat winning meddels hier is moor about de sistem det joe hef in jor kantrie. Joe weest a lat of tellent wis Emmerikken foetbul!. Hilarisch followwupfilmpje hier. Maar of dit gemopper nou 'prachtig authentiek' en 'goudeerlijk oprecht' is, of star gebazel van een schaatsbejaarde die nog ergens in het Interbellum op houten ijzers heeft leren klunen - we zijn er nog niet helemaal uit. We stand there again colored on in die internesjunnel kumjoenitie, dat wel.
Reaguursels
InloggenBig Swinging Dick
Dat weet ik zonet nog niet; overcompensatie?
Amerikanen afdrogen altijd +1
" In Oud-Boerenpolder Steenkolen-Engels gooit hij alle remmen los."
Ik vind zijn Engels helemaal niet zo slecht. Hij is goed verstaanbaar en ook zijn zinsconstructies zijn over het algemeen goed.
Vond het wel een geslaagd optreden. Weer wat anders dan dat onderdanig/ass-kissing gedrag wat je vaak ziet richting Amerika en de Amerikanen. Dat Amerikanen in de voetballerij - de nr. 1 sport ter wereld - geen tiet voorstellen is simpelweg waar, en mag gezegd worden. Wat betreft honkbal is er ook wel wat op te merken. Veel topspelers zijn niet eens Amerikanen maar geïmporteerd Dominicanen en andere Zuiderlingen. Dit geldt trouwens voor veel disciplines in de VS, de top is vaak import.
Amerikaans gemiddeld GDP in USD: 49952,-
Nederlands gemiddeld GDP in USD: 46046,-
Fuck. Hun piemel is echt langer.
Rechter | 21-02-14 | 11:21 | + 13 -
Niet echt. Als je gaat kijken wat een Amerikaan allemaal moet doen om dat bedrag bij elkaar te sprokkelen; moet zich letterlijk de ziekte werken en krijgt 2 weken per jaar vrij. Voor die 5000 extra dollars verkies ik toch het Nederlandse werkklimaat.
Foezela | 21-02-14 | 20:59 Ik kan je van één ding verzekeren: Jillert Anema heeft ZEKER geen minderwaardigheidscomplex...
-123 : fantastisch, wat een score!! en wat ben ik daar toch trots op; dit zegt genoeg over die 123 Nederlanders; boerenhufters,altijd geweest.
Wat een minderwaardigheidscomplex heeft die friese coach ;grote bek om dat te verdoezelen.
ik schaam me nog meer Nederlander te zijn.
Mantisomantis | 21-02-14 | 13:07 |
de 500m wegrennen voor duo's, maar dat is geloof ik geen olympisch nummer.
beschamende vertoning, steeds maar weer.
Als Rutte nou ook es zo'n lef had tegenover Obama
De schaatscoach heeft groot gelijk. Is Nederland ergens goed in moet het gelijk weer gedowngrade worden. Nu weer die ISU baas Cinquanta, walgelijk gewoon.
eigenlijk zou medailleverdeling USA - Europa (niet: EU) moeten zijn ...
Ik zie Jillert nog wel aanschuiven bij Jon Stewart, Stephen Colbert, Letterman of iets dergelijks. Gewoon voor de lulz.
Sorry maar de verwoede pogingen van de Amerikanen om er een spelt tussen te krijgen lukken niet. Coach uit klein kippelandje maakt gehakt van 3 Amerikanen. Van Rossem dit pracht TV. Zou je trouwens eens interview in het Engels willen afgeven? Kijken of jij het zo goed doet...
-weggejorist-
strak plassertje | 21-02-14 | 11:47 | +
Gewoon even googlen op medailles per population.
Staan europese landen waaronder nederland echt al jarenlang bovenaan de lijst, die yanks staan geeneens in de top 10 (en china en rusland trouwens ook niet).
Zelfde verhaal als je kijkt naar medailles per bnp (of gdp).
Ik schaam me dood...
Wat heerlijk om een Nederlander - onder druk - zo'n betamelijk Engels te horen spreken.
alleen bij het schaatsen doen we wat, voor de rest.Holland?Says me nothing.......
Zoals ik gisteren al ergens las, het succes van de schaatsers in Nederland is te danken aan de vele vrijwillig bestede uren langs de baan van bijvoorbeeld coaches, maar ook beheerders en medewerkers van ijsbanen, gewoon mensen die er plezier in hebben om hun werk te doen en die niet perse financieel het onderste uit de kan willen hebben.
paar jaar geleden NY Yankees vs Milwaukee Brewers gezien (in Yankee stadium, dat wel), tjonge jonge, nog nooit zo'n slaapverwekkende vertoning gezien, duurde ruim 3,5 uur, waarvan zo'n 20 minuten iets gebeurt
Ik hou normaal gesproken niet zo van Hollandse arrogantie, maar in deze context vond ik het toch wel grappig. Hij weet het ook nog eens goed uit te leggen.
Logisch ook dat NL bij het schaatsen zoveel medailles haalt. Op ijshockey en kunstschaatsen na kunnen we de meeste andere sporten niet doen. Simpelweg niet genoeg sneeuw en reliëf.
Jillert heeft helemaal gelijk! Wat denken die arrogante Amerikanen wel met hun doodgecommercialiseerde sporten, waarbij de commercials belangrijker zijn dan het spel.
Wat een top gozer die Anema... prachtig hoe hij die Amerikanen afzeikt en we kunnen natuurlijk ook nog goed voetballen, hockeyen, turnen, kickboksen etc.
Jillert is een uiterst zelfbewuste vakman van een schaatscoach en heeft dat meer dan eens bewezen. Hij laat zich (meer dan terecht) niet de kaas van het brood eten, zeker niet door zo'n zelfvoldane Yank.
@Kameroudste | 21-02-14 | 13:05 Ik zat er al op te wachten...... tuurlijk als je geen argumenten heeft is/zijn de ander(en) (de Friezen)collectief zwakbegaafd. Ben zeer benieuwd hoeveel jij er feitelijk kent.... Einstein...
mocroGS | 21-02-14 | 12:54 | + -6 -
.
Begrijp ik daaruit goed dat in Mocro alle sporten een C sport zijn?
.
Ik zie alleen wat plakken voor rennen en boksen. Maar is dat sport, of dagelijks leven waar oefening kunst baart: slaan en wegrennen bij gebrek aan een brommer? ;-)
Tjemig | 21-02-14 | 13:05
True, maar met een variëteit aan nationaliteiten.
Beste mocro. Bestaat er ook een Marokkaanse sport? Ik bedoel dan een sport waar de mocro,s wel eens wat mee winnen?
Mantisomantis | 21-02-14 | 13:07 | + 0 -
Echt waar niemand? Is toch een inkoppertje.
Triatlon toch?
Lopend naar zwembad en op de fiets terug...
Ja, ik vind hem flauw, maar hier moet hij toch bij de meesten in de smaak vallen.
@ Spekjood
Trouwens, met de zomerspelen ook gewonnen met een Fries die maar "round and round" ging ;-)
Toch een heel andere tak van sport dacht ik zo...
strak plassertje | 21-02-14 | 11:47 | + 1 -
SpekJood2.0 | 21-02-14 | 12:28 | + 0 -
--
Volgens mij zaten beide zijden elkaar gewoon te jennen. Tegen een coach van een goud-winnend team zeggen dat je liever naar opdrogende verf kijkt is natuurlijk ook niet erg vriendelijk. Iets met ballen en kaatsen..?
En Anema heeft gelijk: als je meer individuele sporters hebt heb die bovendien nog met elkaar mogen concurreren heb je meer kans op medailles. Daarom valt met schaatsen plaats 1, 2 en 3 voor een land te krijgen, terwijl dat bij teamsport ijshockey niet mogelijk is.
.
Voor wat betreft "Feit: de States zijn bij elke vergelijking het meest succesvolle internationale sportland op de planeet, hands down." is BS.
Kijk naar de medaillespiegel van Londen, USA staat absoluut bovenaan, maar per hoofd van de bevolking hebben wij toch echt meer medailles. Volgens mij is NZ het meest succesvolle sportland ter wereld: met slechts 4,4 miljoen inwoners 13 medailles. USA had idd 8x meer medailles; maar ook 72x meer inwoners!
American football is alleen te pruimen als je het via de piratebay download. De enige uitzondering is de Superbowl met echt goede commercials.
Beste mocro. Bestaat er ook een Marokkaanse sport? Ik bedoel dan een sport waar de mocro,s wel eens wat mee winnen?
Humor: "world series", aantal deelnemende landen 1, usa.
Ik HAAT die friese OETLUL. Ga godverdomme je eigen volk effe belachelijk maken, kloothommel, met je dronken gelul bij de NOS, en nu dit tenenkrommende balzakverschrompelend beschamende stupide geblaat van een laagbegaafde (want Fries) schaats"coach".
Tijdens honkbal kun je lekker uitrusten, dat lukt je bij de 10 km schaatsen nog dadelijk niet.
Die Fries spreekt een stuk beter Engels dan die Amerikaan, en daarnaast spreekt hij ook nog Nederlands.
In ieder geval drietalig dus.
Geef deze man een medaille voor het trollen van Amerikanen, heerlijk! En ergens heeft hij nog een punt ook. Ik heb een serieuze poging gedaan de laatste twee edities van de Super Bowl te kijken maar kreeg beide keren binnen 10 minuten de neiging mn tv uit het raam te donderen.
Anema heeft gelijk. Eindelijk iemand die die amerikanen eens wijst op hun onvolkomenheden. Maar die amerikaanse reporter aan de andere kant is echt een dikke lul met ongelijke vergelijkingen en al helemaal door ons te beschuldigen van jaloezie omdat onze economie kleiner is dan de hunne.
Rot toch op met je schaatsen. De enige reden dat Nederland kan excelleren is omdat in elk ander land schaatsen een C sport is.
Dit gemopper was een beetje dollen van Rossem. Niks meer of minder. Je stukjes worden een beetje cynisch de laatste tijd.
Very fjunnie end goed
@spekjood
<<Leuk feitje, ook meer schaatsmedailles gehaald dan Nederland in haar geschiedenis.>>
NL heeft 103 schaatsmedailles gehaald op Winterspelen in schaatsen, US slechts 67...
<<Amerikanen hebben zelf veel vaker de Tour de France gewonnen dan Nederland, en niets is zo Nederlands als fietsen! >>
Maar liefst 1x vaker dankzij lone wolf Greg Lemond die m 3x won.
Jillert heeft gewoon gelijk en hopelijk motiveert t die yanks zodat er wat competitie ontstaat over 4 jaar.
Leuk stukje, twee vermakelijke sprekers. Lekker elkaar shittalken.
"Round and round"
Moeten die Amerikanen vooral zeggen met hun Nascar......
If it ain't DUTCH it ain't MUCH!
-weggejorist-
Hoewel zijn uitspraak tenenkrommend was heeft hij wel gelijk. Ik denk dat dit niet alleen een soort van terechtwijzing van de Amerikaanse sportmentaliteit was, maar van Amerika in het algemeen. Ik begrijp zijn frustratie.
King Anema!
Anema beheerst het Engels in ieder geval beter dan dat de doorsnee 'medelander' het Nederlands beheerst.
Schaatsen... niet mijn sport. Maar American Football is helemaal een lachertje, een regelrechte parodie op rugby. De enige hoogtepunten tijdens zo'n wedstrijd zijn de reclameblokken die er te pas en te onpas tussendoor komen.
@brutus68 | 21-02-14 | 11:26
1980 ja. [caps on] 1980! [caps off]
Het Is 2014, Man!
Maar ze kúnnen het dus wél! Alleen nu even niet.
stuffdutchpeoplelike.com/2011/05/28/du...
En Yankee is een verbastering van Jan Kees!
Erg zwak van die yank. Eerst keihard "Eric Heiden" roepen om vervolgens de sport waarin deze Amerikaan groot is geworden te reduceren tot "more boring that watching paint dry" en "round and round and round".
Wie is de beste langebaan schaatser allertijden?
Geen Ard Schenk, Sven Kramer of kees Verkerk,
Maar een Amerikaan met vijf x goud op de spelen in 1980, Eric Heiden is de naam Zoveel medailles heeft nog nooit een Nederlander op welke spelen in welke sport dan ook gewonnen! Maar coach pannenkoek roemt Shani Davis
Man man man wat is die coach Anema een belezen en goed geïnformeerde kerel zeg!!!
you can stay inside and make your own game like American Football De USA vertegenwoordigd meer sporten op zowel de zomerspelen als de winterspelen
dan er überhaupt in Nederland gespeeld worden. Hebben op alle Olympische spelen veel meer medailles gehaald dan Nederland. Feit: de States zijn bij elke vergelijking het meest succesvolle internationale sportland op de planeet, hands down. Leuk feitje, ook meer schaatsmedailles gehaald dan Nederland in haar geschiedenis. Tot zover coach Anema over Amerikanen en sport, hij staat mooi model voor de absolute domheid van de gemiddelde Nederlander wat sport over de grens aangaat. Zulke domme retoriek, yes we have 22 medalls, you have nothing, because in Basketball you only get one medal , Really?, hoe vaak heeft Nederland goud gewonnen met IJshockey, de 100, 200, 400 meter sprint, En die andere 100 sporten waar Nederland nooit iets in wint? Ga zo maar door Amerikanen hebben zelf veel vaker de Tour de France gewonnen dan Nederland, en niets is zo Nederlands als fietsen! En ja, Zoetemelk en Kuiper waren ook zwaar gedrogeerd!
Nou is een beetje nationalisme mij niet vreemd, maar zulke immense domheid vind je zelden over de grens. Het verbaasd me dan ook niet dat groot internationaal sporter en stotterkampioen Wennemars zat te juichen na het zien van zoveel domheid. Het was dan ook niet de frustratie van een gefnuikte sportcarrière die door een Amerikaan (Davis) om zeep is geholpen, maar objectieve vreugde, not!
Ik schaam me hiervoor, zoveel domheid uitkramen en dat gaat de hele wereld over. Tekenend is dat ons sportjournaille dit als een cult actie bestempeld, eufemistisch voor krankjorum gestoord dronken op TV je domheid etaleren. Thanks coach Anema voor deze top PR!
En wat American Football betreft, Die sport is niet door de Amerikanen verzonnen of bedacht, maar ontstaan uit het oudere rugby en geëvolueerd in de vorm die we nu kennen. Het blijft voor Nederlanders moeilijk om verder te kijken dan de eigen navel
Een tenenkrommend optreden van beide zijden.
Kaas de Vies | 21-02-14 | 12:05 |
hollanders en friezen verwarren eerlijkheid nogal eens met vriendelijkheid. Als iedereen dat doet is er niks aan de hand, maar de rest van de wereld weet dat onderscheid wel te maken. Daar vinden ze je gewoon onbeschoft (en dom) als je op zo'n manier communiceert.
Het prototype van de 'dutch uncle.'
Ik wil het engels van Van Rossem wel es horen. dat moet wel ongelooflijk zijn!
Mooie discussie aldaar in de panelen. Gaat al gauw over wiet & Duitsers. www.cnbc.com/id/101431838
Alsof Amerikkkanen wel Engels spreken. Duh...
De naam 'footbal' komt doordat de bal (ei) waar ze mee spelen 1 voet lang is. Verder is het best spectaculair om die sport te kijken. Maar dit is een beetje een kansloze discussie, het feit blijft, NL heeft gewoon hele goede prestaties op deze OS en de USA zuigt gewoon keihard. En dan hebben ze ook nog eens een stuk meer atleten daar rondlopen.
Je kan er alles van vinden, maar deze man is bijna archetype Nederlander. Direct, hard, gelovend in zijn eigen gelijk (in casu is dit ook zo).
Dit zijn de soort mensen waarom de rest van de wereld zo graag in Nederland wil komen, toch? Immigratiefielen!
een lompe, onbeschofte boer. zoals de meeste friezen dat zijn (vaak zonder dat ze het zelf doorhebben).
Deze man heeft het geweldig goed gedaan en z'n Amerikaans is prima!
Ga zo door!
Hij legt ze uit wat ze zelf eigenlijk ook al weten.
Voor de rest daagt hij Amerika alleen maar uit.
Niet om op te scheppen wie de grootste heeft, maar voor de sport en de atleten.
Je kan er gif op innemen dat er nu extra aandacht voor de schaatsers en hun sport komt in de States.
En niemand die doorheeft dat Anema hier zijn gebruikelijke coachingtaktiek toepast tegenover die Amerikanen? "Demotiveren is mijn kracht."
www.youtube.com/watch?v=dYc2JuCxpbM
strak plassertje | 21-02-14 | 11:47
knock yourself out!
Heeft iemand eigenlijk al eens omgerekend hoeveel medailles de verschillende landen hebben ten opzicht van het aantal inwoners?
@happen naar de baas | 21-02-14 | 11:42
Ze spelen niet met een mooie ronde bal, maar met een soort ei. De enige juiste naam is dus: Handegg.
Ik ga dat geleuter niet helemaal afluisteren maar dat USA zich niet afvragen waarom ze basketbal domineren en wel waarom NL schaatsen domineert is wel vreemd. Maar die coach is ook een aparte druif.
Ik wil hem dit wel eens bij de zomerspelen zien herhalen...
Jillert heeft zijn kostje gekocht, die zit binnenkort in alle US talkshows. Haha
Waar bemoeien die Amerikanen zich eigenlijk mee?
Zo trots als die Yanks zijn om dat "American Football".
Het feit dat de halftime show en de reclames worden gezien als hoogtepunten zegt toch genoeg.
Het heeft niks met sport te maken en is oersaai omdat er na elke paar seconden weer een pauze komt die langer is dan de tijd die ze actief spelen.
En dan beginnen we nog geeneens over de naam, Football, terwijl ze de bal bijna alleen overgooien.
En soort van rugby waar alles wat rugby mooi maakt uit is gehaald.
"American Handball" zou de lading beter dekken.
We zijn de op drie na grootste investeerder in Amerika.vlak na een land als China.
Skyeisthelimit | 21-02-14 | 11:24 | + 0 -
Honkbal is geen Amerikaanse sport. Volgens mij na voetbal de meest beoefende sport wereldwijd. Het is vooral een strategisch spel en elke speler heeft zo zijn specialiteiten en kwaliteiten, wel of niet 'moddervet'. De VS is er goed in, net als Cuba, NL, Japan, Canada, Panama, Zuid-Korea etc etc etc.
@Skyeisthelimit Precies, American Football (en honkbal) is poeptraag. Omdat wij graag rugby kijken, keken we ook eens een keer naar de Super Bowl. Na een uur vraagt m'n vriendin: "Wanneer begint die wedstrijd nou?". Die had het idee dat we naar een voorbeschouwing met losse fragmenten zaten te kijken tussen de reclame-onderbrekingen door. Slaapverwekkend.
Die Yanks hebben gewoon last van een minderwaardigheidscomplex. Zeker omdat ze niet op #1 staan in het medailleklassement. Tot overmaat van ramp heeft Obama de weddenschap met Steve Harper (minpres van Canada & Quebec) verloren inzake de vrouwen ijshocky finale tussen Canada en de USA hetgeen Barrack een kratje Buddweiser heeft gekost.
www.telegraaf.nl/telesport/sotsji-2014...
Een woord: Prachtig :)
@Skyeisthelimit | 21-02-14 | 11:24
Schaatsen is geen sport in Nederland,is koeltoer, net als Zwarte Piet.... dus moet het verdwijnen... eigenlijk moet heel Nederland verdwijnen van het buitenland en importinlanders... maar ja,waar moeten ze dan wonen en gratis geld halen?
@Rechter | 21-02-14 | 11:21
Neem de schuldpositie ook mee en je zal zien dat wij veruit de grootste en dikste piemel hebben.
Maar we laten Eric Heiden in 1980 in Lake Placid niet vergeten. Die gast won elke schaatsafstand bij de mannen. Dat zal niet snel meer getopt worden...
wat een domme man, ik schaam me dood Nederlander te zijn.
Volgende maand ben ik weer in USA, krijg geheid last.
bedankt, stupid!!
@Rechter | 21-02-14 | 11:21
Haal er een bepaalde bevolkingsgroep eraf en we verslaan de USA met 19 kilometer straat lengte!!
Wel eens naar een American football, basketball of honkbal wedstrijd gekeken ? Tenminste de helft van de tijd ligt de wedstrijd stil. Zo dynamisch zijn die Amerikaanse sporten dan ook helemaal niet. Een afstandschaatser is al snel enkele minuten onafgebroken in touw. Dat lukt een gemiddelde Amerikaanse 'supersporter' dus niet. Die heeft zijn pauzes nodig. Je kunt als honkballer of footballer ook gewoon moddervet zijn. Maak niet uit. Het spel ligt zo vaak stil dat je tijd zat hebt om bij te komen van de 30 meter sprint. In dat licht zijn de uitspraken van onze schaatscoach heel zo gek nog niet. En begrijp ik weinig van de stelling over opdrogende verf. Want kijken naar Amerikaanse sporten is kijken naar onderbrekingen en pauzes.
Jillert Anema for president! Prachtig!
Kaas de Vies | 21-02-14 | 11:15
Ja, dat zou je inderdaad iets minder kunnen doen.
Amerikaans GDP in USD: 15.68 trillion
Nederlands GDP in USD: 772.2 billion
Amerikaanse populatie: 313.9M
Nederlandse populatie: 16,77M
Amerikaans gemiddeld GDP in USD: 49952,-
Nederlands gemiddeld GDP in USD: 46046,-
Fuck. Hun piemel is echt langer.
Hij spreekt in ieder geval beter Engels dan de gemiddelde yank Nederlands . Of n' import welke vreemde taal dan ook. En zeg nooit tegen een Engelsman dat Amerikanen Engels spreken. Ik kreeg ooit een compliment van mijn Engelse collega' s over mijn perfecte uitspraak. Totdat ik voor een Amerikaans bedrijf ging werken. En hun accent overnam. Horrible.
@Mark Smith | 21-02-14 | 11:13
Ehm, ja inderdaad. Tenzij het functioneel is en bijdraagt aan een discussie. Benadrukken dat iemand bijvoorbeeld een lul is door dat te benoemen kan een argument krachtig benadrukken.
Vertel het die arrogante yanks, Jillert
Wat een kudde verwende blèr-kinderen zeg, erg vermoeiend
Krijgt ie nou doodsbedreigingen uit de USA?
Vind en nog aardig meekomen in z'n Engels... Vind dat ie leuk z'n bek open trekt !
Ik vind het schitterend hoe hij z'n mannetje staat tegenover mensen die in hun voertaal hem woorden in de mond proberen te leggen.
@Mark Smith | 21-02-14 | 11:13 | + 0 -
Of inhoudsloos bazelen in oneliners die vaak op de man zijn.
Dat economie argument was echt een "nee ik heb de grootste lul argument", die vervolgens door Anema werd beantwoord met een "Misschien, maar ik neuk 100x beter" respons :D
Bewapende drones boven Gaastermeer, ik herhaal...
Die Amerikanen lachen zich 3 slagen in de rondte om deze man..... Wel mooie tv natuurlijk.
Als de Atlantische Oceaan dichtvriest en we op de schaatsen komen binnenvallen piepen ze wel anders!
Jim Lovell | 21-02-14 | 11:10
Eens. Hetzelfde geldt voor schelden.
Het is in elk geval grappig, en dat is entertainend, net als sport.
Parel van het Zuiden | 21-02-14 | 11:06 | + 0 -
Mijn gedachten vriend
Dit is goud.....
@Mark Smith | 21-02-14 | 11:05
Mensen die in een discussie beginnen te schreeuwen hebben bij voorbaat verloren.
Wel goede standpunten en een geweldig leuk interview.
Ergens moet iemand die man tegen zichzelf in bescherming nemen natuurlijk. Want dit kan nogal arrogant overkomen. Maar goed, wel mooi dat hij er maling aan heeft :-)
Tenenkrommende beweringen van die Fries. Gênant en star gebazel in mijn optiek. Maar vooral heel dom.
Wat een verhaal weer zeg.
Hij heeft gelijk, maar de Amerikanen hebben ook een beetje gelijk: Het ligt aan de verbeteringen die ze aan het schaatspak hebben aangebracht.
Met als enige relevante verbetering natuurlijk de schaatser die ze erin hebben gestopt.
kijk Van Rossem pretenderen alsof zijn Engels beter is... Dit is een typische Europa vs USA discussie: lovely!
I want my 13 minutes back! Dan kijk je toch niet, stomme Yank en nemen wij al die medailles mee naar huis.
Olympische Spelen ielggg. Iets met geef het volk brood water & spelen.
Kaas, bij de fipo telt alleen goud.
Joe sink joe ken doe it wis toe fingers in jor noos but joe hef toe bie sjarper.
Die emerrikens kunnen zich beter eens flink druk maken over hun curling prestaties. Ook niet optimaal...
Coach heeft een punt, de Yank heeft last van kinnesinne.
Zowel Jillert als die Amerikaanse schreeuwerd hebben 100% gelijk. Dat is uniek in een discussie, daarom is dit memorabel.
Voor iemand die Jillert Anema heet spreekt hij toch verdomd goed engels.
Koning die man!
okay, uitspraak is niet je van het, maar qua zinsopbouw en woordenschat spreekt hij beter Engels dan drie kwart van de Nederlandse bevolking.
"Voor wie de afgelopen 48 uur in een diep comateuze toestand heeft verkeerd" lijkt me.
REAGEER OOK