
Het was ons wat, afgelopen zomer. De Turkse premier Erdogan schopte een rel rond pleegjongetje Yunus, omdat Erdo tijdens zijn bezoek aan Nederland even zijn spierballen wilde laten zien aan de Nederturkse gemeenschap.
Gedoe! En nu beleggen Turkse verenigingen samen met hulpverleners een bijeenkomst om meer bi-culturele pleegouders te werven. Hmmkee. Kán, hoewel we ons moeten afvragen of afkomst of zelfs, zoals in het geval-Yunus, geaardheid überhaupt een rol moet spelen als het gaat om pleegzorg verlenen aan kinderen, maargoed, hoe meer pleegouders er zijn hoe beter. Dus zien we in
deze flyer dat hulpverleners, multicultuur-subsidiespons Stichting Diversiteitsland en Pieter Hilhorst (PvdA) achterban-gericht allochtone pleegouders gaan zoeken. Op 6 maart, om 19:00 uur te Amsterdam. Joe, veel plezier dan maar en succes met soepsidie veiligstellen bij Hilhorst, als ie er toch is en heee..wacht eens. Wat is deze?
Nog een flyer! Over een politieke netwerkbijeenkomst met prominent Hilhorst erop plus alle Turkse politici die relevant zijn voor de komende gemeenteraardsverkiezingen. De Turkse achterban kan de heren ontmoeten en "uw steun kenbaar maken en steun vragen voor uw doel." Subsidiegericht socializen dus, met extra stukjes cliëntelisme, op 6 maart, om 19:00 te Amsterdam. Inderdaad, op de pleegzorgmeeting. Die opeens wel heel anders verhermarketeerd wordt naar de Turkse kiezer toe. Wij vermoeden een snaaks 1-2tje tussen sübsidieclub Diversiteitsland en het PvdA-campagneteam. Dat zullen Bureau Jeugdzorg en Spirit Pleegzorgbureau leuk vinden, als rekwisiet voor een Turkse achterbanmeeting komen opdraven. Chic hoor, Hilhorst, ouwe stemmenmagneet!
Reaguursels
Inloggeneen roomse streek van een rode prelaat. had je soms iets anders verwacht?
Aan de grote Anti,
Is dat zo, dat EO de allochtoon ziet als broeder?
Alles beter dan die atheïsten? Wat een vreemde opvatting van EO. Zij zouden beter moeten weten.
Zoals de waard is ...
Erdogan is gefixeerd op z'n neo-Ottomaanse droom.
De Ottomanen hadden eeuwenlang de traditie om systematisch Balkan babies te roven en in Turkse pleegezinnen te plaatsen (harem resp. Janitsarenkorps.)
Geislamiseerd/besneden en al, werden de Balkan kids levenslang verTurkt.
Andersom mag er geen invloed van andere culturen op Turken zijn. De wederkerigheid is weer ver te zoeken.
What's next? Mogen donorganen van verongelukte Turken alleen een goed Islamitisch plekje krijgen in oorspronkelijke landgenoten of moeten we een wervingsactie opzetten voor Turkse orgaanontvangers?
@Maria.1 | 19-02-14 | 23:03
Dat is context afhankelijk lijkt me!
@Maria.1 | 19-02-14 | 23:10
Je kunt je ook afvragen of de stratenmaker wel verantwoordelijkheid wil/kan afleggen waarom een weg moet komen op de plek waar die moet komen.
Maar heeft GS die flyer dan niet gezien waarin Hilhorst oproept om 6 maart om 19.00 uur op de Mansveltschool te komen praten over het ongemak die blanken veroorzaken in je poging een tweede Ankara in 020 te stichten.
En op 6 maart om 19.00 uur in de Mansveltschool organiseert Hilhorst een bijeenkomst voor werkloze arbeiders van Nederlandse komaf in lokaal 403. Maar daar trap ik niet in daar er in de Mansveltschool geen lokaal 403 is.
gedachtespinsel | 19-02-14 | 23:02
Houdt nu gewoon eensch op. Wat een flauwekul man. Het is maar waar je je bij neerlegt. Er zijn daar genoeg mensen die wel kansen zien en benutten. Als jij als boer je dochter verkoopt of erop uitstuurt om te gaan werken ipv haar op te leiden zodat zij een beter leven kan leiden is dat jou fout als ouder. Klaar. Offers maken heet dat.
Zo'n simpele gedachtegang dat kan niet van een origine afkomstige Nederlander zijn.
@Gedachtespinsel. En om in Nederland te blijven; kun je de 40 uur werken van een stratenmaker vergelijken met de 40 uur werken van een bankmedewerker? Een stratenmaker verdient beduidend minder, maar verricht fysiek zwaarder werk.
@Gedachtespinsel. Hebben zij ook dezelfde hoge vaste lasten dan?
@KeurMeester | 19-02-14 | 22:58
Niet eens! We hebben een derde wereldland zoals Indonesie uitgezogen voor ons eigen welvaart. Dat gaf mogelijkheden om een verdeling in te richten zoals die nu is. Dat wij prima handelaren zijn en zelfs poging hebben gewaagd om onze normen op te leggen aan anderen zegt niets over dat wij nu zo hard werken!!! Hard werken, het is maar hoe je het wel interpreteren, maar die 40 uur die wij maken is niets vergeleken met wat ze doen in zuid oost azie, dus verdienen zij niet hetzelfde dan?
Het startbijeenkomst + is een ideale moment, namens Pieter Hilhorst. Ongelofelijk.
gedachtespinsel | 19-02-14 | 22:48
Gewoon je eigen boontjes doppen, zoals ze dat noemen. De rijkdom die wij hebben "verkregen" hier is ons ook niet komen aanwaaien. Daar hebben en strijden nog steeds iedere dag mensen voor. Eerlijke hardwerkende mensen spreek ik ik dan over.
Niet over mensen die hun geld "verdienen" door het geld van hard werkende te cashen of afdwingen om druppels op een gloeiende plaat te druppelen.
@ITEACHYOU. Ik denk dat bijna niemand problemen heeft met allochtonen die geïntegreerd zijn en dan maakt het nog niet eens zo zeer uit of ze al dan niet werkeloos zijn. Veel autochtonen zijn op het moment ook werkeloos. Waar ik wel problemen mee heb is dat veel moslims (niet alle natuurlijk) hun eigen cultuur willen opdringen aan onze maatschappij. De sharia willen invoeren en daarmee onze rechtstaat zoals wij die kennen afbreken. En als men zegt dat het wel meevalt dan komen de feiten als mosliminternaten, moslimpartijen etc. aan de orde. Het valt NIET mee.
@KeurMeester | 19-02-14 | 22:42
Nee, de wereld zelf zal sowieso nooit beter worden, maar binnen de Wereld zoals wij/zij ervaren is niet meer dan de balans tussen rijkdom-armoede, begrijpen-niet begrijpen, oordelen-niet oordelen, respecteren niet-accepteren, wel dialoog aangaan of niet niet dialoog aangaan.... Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen?
gedachtespinsel | 19-02-14 | 22:3
'nog' je zegt het goed. Nog voorkomen. En NEE, wij maken de wereld echt niks beter door zelf meer in te gaan leveren. Daar bestaat echt geen 1 normaal nuchter onderbouwd argument voor.
@Parel van het Zuiden | 19-02-14 | 22:31
Blijf ik toch anders zien, maar ik hoop dat je het in je nieuwe 'moederland' wel kunt vinden. Voorlopig denk ik dat de top 10 lijstjes waarin wij nog voorkomen voldoende aanleiding geeft om niet op te geven.
@ITEACHYOU | 19-02-14 | 22:20
De dingen die ik schreef, dragen niet bij aan integratie, eerder aan segregatie.
In een maatschappij als Nederland zouden er geen parallelle samenlevingen moeten bestaan.
PvdA stimuleert dit echter door oa met meertalige flyers te komen.
En daarom stem ik NOOIT op PvdA!!
@gedachtespinsel | 19-02-14 | 22:22 |
Ik ben op veel continenten geweest. Voor werk, tijdelijk wonen, en vakantie. Ik weet wat er in de wereld wel en niet te vinden is. Zo goed doet Nederland het helemaal niet. Maar dat maakt nog niet eens wat uit. Het is Nederland anno 2014 dat zoveel minder is dan bijv. Nederland anno 1990.
.
U gaat trouwens wel heel makkelijk voorbij aan de beweging, de ontwikkelingen. De essentie van mijn gedachtenlijn. Het gaat helemaal de verkeerde kant op. Nog minder vrijheid, nog minder democratie, nog minder zelfbeschikking, nog minder fatsoenlijk uitgevoerde kerntaken, nog meer lasten, nog meer multiculturele ontwrichting, nog meer bureaucratie. Resulterend in onderdrukking.
"dat moeten we niet willen"
zullen we het gewoon eens hebben over wat we WEL willen?!
Dat is GEEN pvda, dat is GEEN open grenzen, dat is GEEN subsidie/toeslagen voor alles en iedereen behalve de werkende alleenstaande, dat is GEEN Brussel, dat is GEEN politiek op basis van idealen voor groepen/culturen maar voor de GEHELE FUCKING BEVOLKING!
Stelletje Heoren!
@Parel van het Zuiden | 19-02-14 | 22:20
Dan is jouw ervaring niet de mijne, maar misschien ben ik teveel landen geweest dat nog niet helft heeft wat 'wij' hebben. Als het om onzekerheidsvermijding gaat in Nederland dan mag je nog steeds niet klagen in mijn optiek.
necrosis | 19-02-14 | 22:17 | + 0
Nogmaals, zolang ze gewoon werken, de nl taal machtig zijn en geen crimineel gedrag vertonen is daar toch niets mis mee?
@gedachtespinsel | 19-02-14 | 22:06 |
Die top 10's, tsja. Als u dat wilt geloven mag dat van mij. Onzinlijstjes wat mij betreft. Het onderwijs is geen schim meer van wat het was, de zorg is matig op z'n best, en corruptie? Laat me niet lachen. De baantjescarroussel is de nieuwe enveloppe met smeergeld.
.
Het gaat mij trouwens niet om het huidige plaatje, maar om de beweging, de ontwikkelingen. Die gaan helemaal de verkeerde kant op. En er is mij, en u, wel degelijk al heel veel afgenomen. Democratische invloed op de meest zwaarwegende besluiten. Een overheid die zich aan haar eigen (grond)wettelijke kaders houdt. Een gezonde en veilige samenleving.
.
We riepen ooit "dat nooit meet" en de Europese Unie is "dat dus toch weer". De grootste bedreiging voor de vrijheid in de afgelopen 70 jaar. Clear and present!
@ITEACHYOU | 19-02-14 | 22:06
Ik ben er bijna van overtuigt dat zelfs reaguren hier al helpt. Stel de juiste vragen en mensen gaan denken. Het probleem is vaak aan wie stel ik welk vraag en sluit die aan bij de toehoorder :D
@Slipsnifter | 19-02-14 | 22:05
Ja? Dit is niet mijn werk, overigens werk ik niet maar heb een hobby en wordt ervoor betaalt. Mijn reaguursels is ook een hobby waarvoor ik niet word betaald maar met evenveel genoegen doe.
@ITEACHYOU | 19-02-14 | 22:06
Zal ik jouw vertellen wat ik zie?
Veel mensen met een Turkse achtergrond houden vast aan eigen cultuur zoals gebruikelijk in Turkije.
Veel mannen met een Turkse achtergrond vervullen de dienstplicht in Turkije, of kopen die af, anders kunnen ze niet meer op vakantie naar Turkije.
Veel mannen die 'toe zijn aan een vrouw' halen die uit Turkije.
Je mag me noemen wat je wilt, dit is wat ik in het dagelijks leven zie/ meemaak, iets wat PvdA niet ziet, of omdat ze het niet WILLEN zien.
Aantal jaren geleden bood Wouter Bos mij een roos aan op de markt en wilde met mij praten. Ik vertelde hem dat als hij nog één woord zou zeggen, ik hem zou aanklagen wegens aanranding van mijn oren met ongewenste woorden. Hij werd stil..... doodstil.
*plop*
Top 10 vergeleken met 9 Afrikaanse landen zeker..
@Parel van het Zuiden | 19-02-14 | 22:02
Ik respecteer je keuze, maar wat heb je nu echt verloren dat het zover heeft moeten komen? Ik bedoel, Nederland heeft nog steeds top 10 zorgsysteem, nog steeds top 10 educatie, top 10 tolerantie, top 10 minste corruptie.... Wat nu weggaan hier?
gedachtespinsel | 19-02-14 | 22:03
Het wordt niet beter als we hier niets tegen doen, van beide kanten niet. Daar maak ik me druk om.
@gedachtespinsel | 19-02-14 | 22:04
Reaguren telt niet als werk, dat heb ik al zo vaak gezegd.
Tjezus, GS! Sloop die partij nu eens goed en kap eensch met die bitchslapjes.
Wij( zeg ik gewoon) willen er vanaf. Echt, er is genoeg en er zijn er genoeg om de grond in te boren na de pvda en hun lieden.
@kippevlees | 19-02-14 | 22:03
Dan wel voor de leuk even een filmpje van maken en op dumpert tyfen :)
@Slipsnifter | 19-02-14 | 22:02
Ik heb prima werk, dus om mij hoef je je geen zorgen te maken.
Wie bij mij aan de deur aanbelt om een PvdA roos aan te bieden, die trap ik zelf hoogpersoonlijk van mijn stoep af, met roos en al.
Waarom moeten die flyers in Nederlands én Turks?
Als je in Nederland woont, dien je Nederlands te spreken (muv Ex-pats).
Spreek je geen Nederlands, dan hoef je wat mij betreft ook geen stemrecht te krijgen!
@ITEACHYOU | 19-02-14 | 22:01
Wat is dan het probleem? Moslims die zich niet willen aanpassen hebben te maken met onze wetten, de reaguurders die moslims afbranden hebben niet voldoende stemmers, wat maak je je druk dan?
@gedachtespinsel | 19-02-14 | 21:48 |
Nee dank u. Ik zal mij niet gaan bewegen in de Nederlandse politiek. Ik heb hier op GS al eens vaker uit de doeken gedaan waarom niet. Maakt verder ook niet uit. Het is te laat voor verandering. De Nederlandse democratische rechtstaat is uitgehold, doelbewust kapot gemaakt, en reeds volledig aan corruptie en partijbelangen verloren.
.
Mijn enige minieme politieke daad in de nabije toekomst zal het meelopen in massale protesten zijn of het verlaten van dit continent. Fight or flight. Ik zal namelijk nooit buigen voor een autoritaire bureaucratie en daar stevent Europa in moordend tempo op af.
@gedachtespinsel | 19-02-14 | 22:00
Je doelt op de sociale dienst die wil dat je aan het werk gaat?
gedachtespinsel | 19-02-14 | 21:57 | + 0
Ik heb inderdaad geen respect voor meningen die haaks staan op mijn principes. Zo heb ik geen respect voor moslims die zich niet aanpassen en heb ik geen respect voor reaguurders die moslims bij voorbaat afbranden.
@miko 21:48
Zeker wel, voor de gemeenteraad Partij voor de dieren, en voor EU natuurlijk PVV.
@Slipsnifter | 19-02-14 | 21:59
Ik wil niet zoveel, echt niet, het zijn meer anderen die iets willen, alleen daar hoef ik me niet aan te conformeren lijkt me.
@LostSandWich | 19-02-14 | 21:57
Ja? Dus?
@gedachtespinsel | 19-02-14 | 21:58
Wat jij wil.
@Slipsnifter | 19-02-14 | 21:57
Dan gaat vast het gemiddeld IQ van Nederland omhoog en tevens de plek waar je naar toe gaat... Oh nee, dat is vals.
@gedachtespinsel | 19-02-14 | 21:53
Dat van dat overgrote deel klopt inmiddels wel aardig.
Consult is niet nodig, ik doe aan zelfhealing dmv emigratie.
Maar onder tussen is Yunus het jongetje wat ONTERECHT bij zijn ouders is weggehaald, nog steeds onder gebracht een pleeggezin.
En dat pleeggezin staat heel ver vanaf de culturele achtergrond van de roots van Yunus af.
@ITEACHYOU | 19-02-14 | 21:31
Vreemd je spreekt jezelf zo af en toe behoorlijk tegen, wenst wel van een ander respect maar andersom lijkt ver te zoeken. Ga eens dialoog aan op basis van feiten, helpt vast.
@Slipsnifter | 19-02-14 | 21:50
Oh jee, emoties? Lijkt er op dat je de overgrote deel van de bevolking dus een grafdebiel vindt.... Misschien eens tijd voor een consult op de bank? Zou zomaar kunnen zijn dat jou absolute waarheid wel eens niet waarheid zou kunnen zijn.
@ITEACHYOU | 19-02-14 | 21:49
Ik beloof niks.
Parel van het Zuiden | 19-02-14 | 21:37 | + 0 -
Dan zijn we het daar wel over eens ;)
@Mark Smith | 19-02-14 | 21:45
Ik zeg niet dat ik een hekel heb aan moslims, alleen wonen er inmiddels veel te veel van in nederland.
Een grotere hekel heb ik aan de kudtpartijen die ze massaal blijven importeren en ze in alles voortrekken en hun zin geven, en de grafdebielen die op die kudtpartijen blijven stemmen.
Flyer 2:
"het startbijeenkomst"
"De ideale moment"
Ik heb gesproken.
Slipsnifter | 19-02-14 | 21:47 | + 0 -
Alleen als we na afloop gaan zoenen..
@Parel van het Zuiden | 19-02-14 | 21:46
Ik zou haast zeggen dat er een mooie taak voor is weggelegd, maak eens een mooi partijprogramma, probeer de meerderheid te halen in een tig-partijen-systeem hier in Nederland. Maar met je eens, het gaat doorgaans meer om de persoon dan de inhoud.
@fuckje | 19-02-14 | 21:36
Stem niet?
ITEACHYOU | 19-02-14 | 21:17
Klapje?
@boasatlas | 19-02-14 | 21:08
euh..... Welk land woon jij? Volgens CBS zitten we zo rond de 17 miljoen....
@gedachtespinsel | 19-02-14 | 21:40 |
Iemand die weet wat het liberale gedachtengoed inhoudt, weet dat de hedendaagse VVD en D66 daar niets mee te maken hebben. Ik bedoel dus beroepspolitici en stemmende aanhang.
Slipsnifter | 19-02-14 | 21:15 | + 0 -
Voor iemand die een hekel heeft aan moslims probeer je de moskeeën wel aardig vol te krijgen.
@ITEACHYOU | 19-02-14 | 21:39
Okay, geaccepteerd, maar ik heb soms wat moeite met het feit dat mensen makkelijk generaliseren, dat is dan weer mijn probleem :D
@ITEACHYOU | 19-02-14 | 21:42
Ik identificeer mij niet met een maatschappij maar accepteer die maatschappij, en dat lijkt me een fundamenteel verschil.
gedachtespinsel | 19-02-14 | 21:38 | + 0 -
Algemeen genomen wel, maar niet met alles, dat klopt. U wel?
@fuckje | 19-02-14 | 21:36
Heel veel domme mensen denken dat de PVV de redding is omdat het zo lekker in gehoor ligt. Stem anders, begin je eigen partij!
@Parel van het Zuiden | 19-02-14 | 21:16
Praat je nu over de beroepsgroep politici of denk je dat liberalen ineens ondergedoken PvdA'ers zijn. En dan nog, meeste stemmers trekken meeste macht in parlement, lijkt me nogal helder.
gedachtespinsel | 19-02-14 | 21:36 | + 0 -
Met dit verschil dat ik niet alle reaguursels bij voorbaat kansloos vind.
@ITEACHYOU | 19-02-14 | 21:33
zie vorig reaguursel, lijkt wel of je de identiteit van de maatschappij niet echt kunt verenigen met die van jezelf.
@ITEACHYOU | 19-02-14 | 21:31 |
De Nederlandse gevestigde politiek, de PvdA in het bijzonder, IS de klootzakstapel!!!1!
@miko | 19-02-14 | 21:32
Dat is dan het oordeel van groepen en niet volgens de wet.
miko | 19-02-14 | 21:36 | + 0 -
Het was een vraag, geen stelling, dat dan weer wel
Heel veel domme mensen blijven PvdA stemmen omdat hun ouders dat ook al deden? Domme mensen? Ja, anders stemden ze wel anders.
Stem Anders, Stem Flankpartij!!
@ITEACHYOU | 19-02-14 | 21:08
Ik denk dat je vergeet dat wat jij vindt aan van bevooroordeelde reacties jij zelf toch ook een oordeel uitspreekt die getuigt dat je bepaalde groepen in een hokje denkt te moeten stoppen.
@ITEACHYOU | 19-02-14 | 21:33
Nee. Je moet mij niet op een hoop gooien met de andere reaguurders.
Razist.
miko | 19-02-14 | 21:32 | + 0 -
Dus hanteer jij hetzelfde achterlijke gedrag?
-weggejorist-
-weggejorist-
@ITEACHYOU | 19-02-14 | 21:08
Het buiten de maatschappij plaatsen gebeurt toch iets meer in bepaalde import groepen.
Het in stand houden en aanmoedigen van brandgevaarlijke moslim-internaten. En dan over pleegzorg prüten. Met vijf Turkse maten op een poster.
Sterph PvdA, sterph.
Parel van het Zuiden | 19-02-14 | 21:25 | + 0 -
Niks verkapt aan lijkt me.... overduidelijk hoe een hoop reaguurders bij voorbaat blaten. Er gaat een hoop mis, helemaal mee eens, maar moet je daarom continu afgeven op je medemens? Je superieur voelen? Benoem de klootzakken en gooi niet voor het gemak iedereen op de "klootzak stapel".
pim achtertuin | 19-02-14 | 21:22 | + -1 -
Da's een redelijk linkse gedachte!
@Parel van het Zuiden | 19-02-14 | 21:16
Door al het schuim op de bek zal er bij menig reaguurder wel weer vergeten worden dat de ene partij vrede en voorspoed beloofde bij een pro-EU beleid en dat de ander 1000 euro beloofde.
Invoering van een capacitair kiesstelsel zou ideaal zijn.
Karel Doormanstraat 125, 1055 VE Amsterdam
Allochtonenmeter:
Postcode 1055 in gemeente Amsterdam
Totaal aantal inwoners: 18420
Totaal allochtonen: 11175 60.7 %
Westerse allochtonen: 2085 11.3 %
Niet-westerse allochtonen: 9090 49.3 %
dat zijn pak 'm beet 6500 potentiële stemmers. Tikt toch altijd lekker aan in tijden van stem- en zetelcrisis.
@ITEACHYOU | 19-02-14 | 21:08 |
In ieder geval heel wat betaalde belastingcenten beter dan die uitvreters. Laat ik verdere waardeoordelen over mezelf even buiten beschouwing. Maar dat is niet de boodschap die ik via deze reactie wil uitdragen. Komt ie bij deze dan.
.
Rot toch eens op met die grijsgedraaide verkapte racisme en discriminatie aantijgingen.
Dit www.diversiteitsland.nl/images/stories... jubelbericht vanuit verdachte hoek is toch ook weer tenenkrommend!
"Helaas heeft de gemeente Amsterdam de subsidie om verborgen vrouwen te ondersteunen
stopgezet vanwege bezuinigingen."
Rijst direct de vraag weer eens hoeveel taxpoet de gemeente Amsterdam hier in het verleden dan wél tegenaan geklapt heeft om naaikransjes onder streng toezicht van gefrustreerde en intolerante baardmansen te organiseren.
reageerbuis | 19-02-14 | 21:21 | + 0 -
Wij hoeven ons toch niet aan te passen? Wanneer ze hun best doen verstaan ze ons echt wel.
@Mebert | 19-02-14 | 21:18
Geen goed plan.Worden we gewoon omgekocht en verlaten we de zaal als pvda lid.... want het zijn hier allemaal rechtse ballen... tot geld om de hoek komt kijken!
@Mebert | 19-02-14 | 21:18
Ik spreek geen marokaans, arabisch of turks.
ach en wee, je stemvee stevreden houden. ja je moet wat nu je kleiner dreigt te worden dan GL op een goede peildag........( uitgevoerd door de alwetende Maurice de Hond uiteraard)
als het niet zo triest was zou je nog medelijden met ze krijgen.
Wilde gedachte. Als we als GS reaguurders massaal naar die bijeenkomst gaan. Of sterker, als we naar alle pvda bijeenkomsten gaan en onze stem laten horen.
De PvdlAndverkwanselaars wordt paniekerig. Reactie: nog meer land verkwanselen.
Slipsnifter | 19-02-14 | 21:15 | + 0 -
Kusje?
Maar laten we de als "liberalen" vermomde PvdA-er's niet vergeten. VVD en D66 doen echt geen milimeter onder voor de PvdA in termen van corruptie, nepotisme, en clientelisme. Jammer dat de GS redactie dat voor verkiezingstijd weer even vergeet...
@ITEACHYOU | 19-02-14 | 21:08
Ga lekker in de moskee staan teachen ipv hier..
een voordeel, de eerste flyer roept op tot maatschappelijke participatie. Dat schrikt de meeste wel af. Want iets doen voor de gemeenschap, neuehheu dat liever niet.
Op 19 maart gaan alle Turken op Turken stemmen, zodat even later alle autochtone PvdA-kandidaten het nakijken hebben. Daarna gaat de PvdA-propaganda eindelijk weer netjes in maar EEN taal verder.
Het Turks.
De pvda is al lang geen Nederlandse partij meer dat weet inmiddels 90% van de autochtonen. Alleen spektrui moet nog overtuigd worden. Het is bij zo'n man een soortement geloof in zijn pvda sekte dat hij zijn trui nog niet in de ring heeft gegooid.
@pim achtertuin | 19-02-14 | 21:05 |
De PvdA is als de kwade genius in films. Lijkt uitgeteld, maar zodra je het de rug toekeert. Dus beter meteen definitief afmaken.
Het startbijeenkomst..... een ideale moment... leer Nederlands als je iets laat drukken... Turkse PVDA rukkers!!
188 miljoen stemmers can't be wrong.
Haha, moeilijk he, accepteren dat we allemaal deel uitmaken van de maatschappij. Of moeten onze politici allemaal minstens 1,80 zijn en blond haar hebben ? Achterlijke bevooroordeelde reacties hier, bah, geen cent beter dan de uitvreters van onze maatschappij.
@blinde kip | 19-02-14 | 21:01
Niet alleen op de redactie kan ik u verzekeren.
@pim achtertuin | 19-02-14 | 21:05
Vergis je maar niet hoor, die staan straks zo weer op 40 zetels, net als de vorige keer.
De rode stemveehouderij opereert deze ronde trouwens wel heel openlijk...
Ik weet het niet hoor... wat is er aan de hand bij GS om zo'n klein zielig partijtje nog verder de grond in te trappen? Begint sm trekjes te krijgen....
Misschien moeten ze bij joop maar een actie starten: Help de Pvda de verkiezingen door.
Mmmm, het lijkt idd een uitnodiging die zegt: 'Zet ons onder druk, we zijn er gevoelig voor, dat is, in ruil voor uw stem.'
Het is niet anders!
Partij van de Ankara.
@gedachtespinsel | 19-02-14 | 20:58
Neuj, dat beweer ik ook niet.
En anders fietst Hilhorst vlak voor de verkiezingsdag er wel een klein uitbetalinkje door. Met tweehonderd miljoen zitten die zetels zo weer in de pocket, zeg maar.
Je zou toch bijna denken dat iemand op de redactie een hekel heeft aan de PvdA.
Annabel, i fucking love you girl !!!
@Jim Lovell | 19-02-14 | 20:55
Bijvoorbeeld ja.... Wat overigens niet wil zeggen dat de manlijke stemmers heaumaeu zijn of zo lijkt me.
Maar je kunt het Hilhorst ook niet echt kwalijk nemen. Die rekent nu op 12,5 miljoen stemmen van Amsterdamse Turken. Twee nulletjes te veel.
Los daarvan: wat een landverrader deze Turkse collaborateur. Ik zou niet graag in zijn schoenen staan, want deze man zal de rest van zijn leven worden uitgekotst door weldenkend Nederland.
Juist, en ik begin ook een steeds grotere hekel aan gristelijke partijen te krijgen. Was net iets op de radio van de EO (wat ik anders nooit luister) en die jezus-hippies zien de allochtoon/moslim toch echt als een 'broeder'. Die natuurlijk het licht nog moet vinden, maar wel veel waardevoller dan al die losbandige criminele atheisten uiteraard.
En oooh wat spreken ze poligoon correct, het had zo van 60 jaar geleden kunnen zijn. Het is een ramp in veel stedelijke gebieden stelletje focking hippies!
Als je het mij vraagt zitten de gristenen ook vuistdiep in de pvda. Lekker vanuit hun villa in de bossen ergens. Maarja, politiek is niet mijn afdeling en gaat het ook nooit worden.
@gedachtespinsel | 19-02-14 | 20:53
Zoals vrouwen die stemden op Wouter Bos omdat hij zo'n lekker kontje had, bedoel je?
@smdyasc | 19-02-14 | 20:43
Volkomen onzin, punt is eerder dat ze iedereen aan willen spreken en daardoor de massa her en der verliezen. Het moet harder in Nederland vindt de stemmert.
@duitse herder | 19-02-14 | 20:48
De rest van Nederland ook.
Het meest vervelende is echter dat de meeste stemmers af gaan op de persoon en de inhoud vergeten, triest.....
Je moet toch wat om stemmen te winnen.... Over inhoud gaat het allang niet meer, het gaat om zieltjes winnen, je zou een politicus haast als religieus schaapjeswinner gaan duiden.
Zullen we de Armeense gemeenschap in Nederland uitnodigen om aan deze bijeenkomst deel te nemen? Tenslotte hebben zij ook Turkse wortels. Of zo....
PVDA=Criminele organisatie
De partij van de 'Arbeid' haat Hollanders...
Godskanonnen, die PVDA is wel lekker bezig de laatste dagen.
Worden er eigenlijk ook zetels in de min uitgedeeld?
En de PvdA is weer stemmen aan het kopen.
"Zeg ons waar je geld voor wilt hebben, en na de verkiezingen zullen we er eens naar gaan kijken" "Maar dan moeten jullie eerst op ons stemmen"
Flyer: *Deze bijeenkomst is een ideale moment*...
Met taalvaardigheid kun je mensen inpakken, dat weet iedereen hier toch wel?
De PvdA heeft definitief de rug toegekeerd aan de Nederlander.
Pütür Hülhürst weet zelf ook wel dat hij voor lül staat met dit soort initiatieven. PvdA op weg naar de totale afgründ.
Het bekende paard van Troye.
Errùg!
Ze zijn wel heel erg in paniek bij de PVDA.... op naar een enorme nederlaag in alle grote steden die ze na de oorlog naar de kloten hebben geholpen!
En wie hebben die klootzakken nu nodig, degenen die zijn geïmporteerd en grotendeels debet zijn aan de verpauperde gecriminaliseerde buurten.... zo gek zijn ze dus!!
Mogen kamelen ook adopteren?
Als de paniek bij de PvdA dusdanig de schaamte voorbij is dan zijn we kennelijk op de goede weg.
Die flyer had van mij dan weer wel helemaal in het Turks gemogen.
REAGEER OOK