Onderminister Nuland (USA): 'Fuck the EU!'
Duidelijker kunnen we het niet maken. In Oekraïne moet er het een en ander gelijmd worden. De Amerikaanse onderminister van Buitenlandse Zaken Victoria Nuland zei daarover in gesprek met haar ambassadeur in Kiev: FUCK THE EU! Nuland heeft klaarblijkelijk liever dat de Verenigde Naties het zooitje bij elkaar brengt. Duidelijk genoeg weer, hoe ontzettend invloedrijk een verenigd Europa wel niet is in de rest van de wereld.
Reaguursels
InloggenFuck that wijf.
De walgelijke en vulgaire arrogantie van Amerika is weer eens duidelijk aangetoond. Dit blijkt niet alleen uit haar vulgaire uitspraak over de EU, maar meer nog dat ze zich aanmatigt wel even te beslissen wie er in de Oekraine mag regeren. Alsof de president van China gaat bepalen dat Wilders uit de kamer moet, en Halsema premier moet worden. Yankee go home! We zijn je liever kwijt dan rijk!
Wat is het nou met alle begrip voor dit achterlijke wijf? Ja, ik heb ook een hekel aan de EU, vanwege alle regeltjes die ze er door drukken. Vanwege de invloed vanuit het buitenland die boven de belangen van het binnenland komen te staan. Van het stelselmatig vernietigen van lokale, Westerse cultuur terwijl achterlijke culturen worden verheven tot redders van "saai, cultuurloos Europa".
Eigenlijk alle redenen waarom ik ook een hekel heb aan de VS. Dit wijf zegt dit niet omdat ze ons graag vrij ziet van de EU, maar omdat ze Europa als niets meer dan wingewest ziet, net zoals de rest van de Amerikaanse overheid.
Dus ja, fuck the EU. Maar ook fuck the US. Dit is een Europese aangelegenheid, en de VS kankert maar lekker op. Anders gaan wij toch ook even langskomen en de relaties tussen de VS en Zuid-Amerikaanse landen repareren.
De VN is sowieso niets meer dan het invloedclubje van de VS, en ik wil Nederland daar nog sneller uit dan uit de EU.
Tjonge, Buitenlandse zaken in de USA komt vooral op voor de USA belangen, kan Timmerschwanz nog wat van leren.
Volgens mij zegt ze geen woord teveel!
Niet dat ik een Eurofiel ben maar: Fuck the US!
Zolang je mensen over de EU laat beslissen die er 25.000,- per maand aan verdienen gaat er natuurlijk niks veranderen. Nelie Kroes had 27.000,- per maand buiten haar vergoedingen om. Logisch dat zij dat verdedigd. Dat soort lui dien je dan ook natuurlijk niet serieus te nemen. Probeer zoveel mogelijk naar onafhankelijke mensen en partijen te luisteren. Als die er voor zover nog zijn. De media heb je niets aan. Totaal niet onafhankelijk. Wacht maar totdat de media gaat zien dat het niet meer te redden is met die EU! Dan gaan ze ineens vol op het antie EU-orgel. Logisch dat ze dat in Brussel proberen strafbaar te stellen. Zodra dat gebeurd is de totalitaire staat geboren en is het tijd voor grof geweld! Dan kun je het met woorden en stemmen zeker niet meer winnen.
Die stemcomputer vertrouw ik ook voor geen cent! Maar gaat er komen, let maar op.
Klonk best wel geil, zoals ze dat zei... "Fuck the EU"
Ongezien zou ik haar doen, op basis van die uitspraak alleen al!
Geen 40 seconden... maar vier minuten:
www.lewrockwell.com/2014/02/daniel-mca...
hoe was het ook al weer ?
Land of the free ?
Smarties | 07-02-14 | 20:57 | + 1 -
Misschien is het beter om wat minder pillen of smarties te slikken mijn waarde. Ten eerste ben ik geen moslim, ten tweede kan je iemand niet beschuldigen voor het "zijn" van een moslim. Kan wel, maar slaat nergens op. Ten derde , kom eens met argumenten .
Spielmacher | 07-02-14 | 22:48
Het "Fuck you.." was geen uitnodiging, als je denkt dat je straks met Nuland mag dansen, dan kom je bedrogen uit.
Eindelijk iemand die zegt wat half Nederland al een heel decennium denkt.
gedachtespinsel | 07-02-14 | 19:55
Op economisch gebied is de EU beslist niet irrelevant. En Nederland al helemaal niet. Maar dat heb ik ook niet beweerd.
Maar (mede) door de versnipperdheid van 'Europa' en de 'Europese' buitenlandpolitiek (= elke lidstaat voornamelijk voor zichzelf, zonder noemenswaardige coördinatie) gaat de betekenis van de EU op het wereldtoneel niet gelijk op met de economische relevantie.
Daarom is de EU niet in staat zelfstandig conflicten (zoals nu in Oekraïne) beslissend te beïnvloeden, als daartoe al politieke bereidheid zou bestaan.
Het gaat dus over het vermogen én de wil om machtspolitiek te bedrijven. Ondanks de economische macht is de EU daarin geen partij voor de VS, Rusland of China. Het hoogst bereikbare was en is het leveren van ondersteuning aan een VN-(of VS-)operatie door individuele EU-lidstaten.
VS willen geen sterk Europa, is niet in hun belang. Met Disney niveau propaganda (Wilders) proberen ze het domme volk te laten geloven dat een verenigd Europa eng is. Gelukkig is 80% van Nederland niet dom.
Dat zal wel bye bye Nuland worden. Maar binnenskamers blijven ze natuurlijk "fuck the EU" denken, de ambassadeur zei er immers yeah op. Het dit-kan-niet-door-de-beugel van Angela Merkel lachen ze natuurlijk om. De EU heeft nog een errug lange weg te gaan dus. Misschien is uitstappen van Nederland toch maar de beste optie.
kingdingeling | 07-02-14 | 21:51
Heb je ook een onderbouwing of handel je alleen in platitudes?
Als je hieruit al concludeert dat een eventueel verenigd Europa geen invloed zou hebben, dan heb je het niet helemaal begrepen denk ik. De EU heeft sinds kort een "minister van buitenlandse zaken", en op dat vlak staat de unie in haar kinderschoenen. Politiek op het hoogste niveau (wereld) hoort op termijn gewoon niet meer thuis in Den Haag, maar in Brussel. Leer daar eens mee leven en begin met rationeel denken, en besef je dat het ten goede komt voor alle 500 miljoen Europeanen (grootste economie ter wereld), ook Nederlanders dus. "Fuck Holland/the Netherlands" zouden ze al helemaal nooit zeggen omdat nobody cares, dat is alvast een feit..
@gedachtenspinsel
De gemiddelde Nederlander is mans genoeg om zelf een mening te vormen hoe het verder moet met de EU. Dit onderwerp is veel te belangrijk om alleen maar over te laten aan de Frans Timmermansen van deze wereld en andere regenten. Als ik de diverse blogs zo lees over dit onderwerp constateer ik dat er diverse burgers zijn er die meer inzicht hebben in de EU politiek dan menig kamerlid.
@therealbraindump | 07-02-14 | 21:24
Ja, geheel eens ja! Mijn punt is ook niet of een rapport wel helemaal conform onderzoekscontext juist of onjuist is. Het gaat mij er om dat iemand in staat is voor zichzelf te denken, niet af te gaan op leuke praatjes, one liners of lange betogen. Maar zelf op basis van feiten een visie en missie kan formuleren.
-weggejorist-
@gedachtenspinsel
Ik heb het niet over het in/uit de EU referendum, ik heb het over referenda die gehouden zouden moeten worden bij de overdracht van bevoegdheden aan Brussel.
Op het rapport van Wilders valt vast veel af te dingen maar hetzelfde kan worden gezegd van de resultaten van allerlei rapporten en enquetes van de EU zelf, ook hier wordt een voor de EU positieve interpretatie aan gegeven..
"Maar jij behoort tot de wereld van de moslim die eng is..."
Geweldig. ultieme poëzie vanuit de onderbuik. Feitelijk verdrietig.
@therealbraindump | 07-02-14 | 20:56
Dat referendum weet ik niet of dat zo nodig moet, op zich prima, maar dan op basis van feiten. Ik heb het rapport dat Wilder met veel bombarie heeft gepubliceerd nog niet doorgenomen (zijn vorige rapport werd compleet gedebunked). Dus als er al referendum zou moeten komen lijkt het mij dat alle partijen een helder verhaal op basis van feiten produceren en op basis daarvan hun visie bepalen.
Tak... har fundet www.youtube.com/watch?v=f9udSLhh34I
skal ses senere
ITEACHYOU | 07-02-14 | 20:34 |
Wat jij ook zegt, ik heb je door. Jij bent een moslim. Heb je er al eerder van beschuldigd. Ik ben het nooit eens met jou. Niet omdat je een moslim bent. Ik begrijp heel goed dat de moslim wereld ook niet 1 gedachte is. Maar jij behoort tot de wereld van de moslim die eng is., liegen, bedriegen en er voordeel uit halen ten koste van 'minderen'. En sharia als cadeau. Een laf varken die eigenlijk een hoer van het geld is, om in de landen te gaan wonen die tegen jouw principes zijn. Maar de money is easy. Toch? Geld boven principes maakt je een hoer.
@gedachtespinsel
Wat in ieder geval wel duidelijk is dat de zittende politici zoals een Frans Timmermans maar ook een Mark Rutte ons geen stap dichter bij een constructieve oplossing zullen brengen. Beide zijn teveel gecommitteerd aan het welslagen van hun 'Europese Project' en niet in staat om een plan B te bedenken. Het is werkelijk van de gekke dat de tweede kamer niet heeft ingestemd met het houden van referenda bij de overdracht van bevoegdheden aan Brussel. Wanneer politici werkelijk zouden staan voor hun federale zaak moeten zij dit ook met verve in alle openheid kunnen verdedigen en onderbouwen richting de eigen kiezers. Heel erg zwak allemaal. En op lange termijn zal dit het draagvlak voor de EU ondermijnen, en dan wordt het kind met het badwater weggegooid.
@duitse herder | 07-02-14 | 20:41
He herder, ken jij die animatie 'free jimmy'?
Jij kunt hem zelfs in het oorspronkelijke noors kijken.
@de grote Anti | 07-02-14 | 20:25
Heeiijjj daar hebben we onze GS Simon van Collem. ;)
Het wekelijkse lachsalvo in Noorwegen was er weer ... tijdsduur 18 minuten
@therealbraindump | 07-02-14 | 20:36
Misschien heeft u mijn plempsel gemist over mijn mening over een EU, maar nogmaals ik ben niet tegen een EU, sterker nog ik ben voor! Echter de manier waarop het nu is ingericht is een gemiste kans, dus wat betreft onderschrijf ik uw bevindingen. Wat Pechtold daar wel of niet van vindt laat mij verder straal koud. Overigens ook wat Wilders er van vindt. Ik denk graag voor me zelf n kijk wie daar wat INHOUD het beste bij past, en dat is nog best lastig ja.
Toch heb ik ook wel commentaar op deze mevrouw en de Amerikaanse politiek in het bijzonder.
In dat gesprek is duidelijk dat de US probeert om interne problemen in een land naar een hun welvallige 'democratie' om te zetten, dat is kwalijk. Daar hebben ze de aflopen 60 jaar ook veel succes mee gehad. En dan ben ik heel mild ofwel sarcastisch.
Ik heb de tijd meegemaakt dat Oost en West nog tegenover elkaar stonden. Rusland is sindsdien teruggetrokken. En de Amerikanen denken nu de laatste republieken van de machtige sovjet bij de Eu te betrekken. Helaas is de sovjet 'verhuisd' naar Brussel. Dus dit diplomaatje houdt eigenlijk een achterhoede gevecht terwijl die aan de rand van de Noordzee moet plaatsvinden. Al die malloten zoals Schultz, Barosso en die twee kutbelgen en de vele anonieme meelopers, zijn altijd op de hand van de Russen geweest. Sociaal democratie is niets anders als communisme 2.0. En Schultz en Barosso hebben een CV om te janken.
Nee denkt u, zijn die Amerikanen nu echt zo dom? Wel nee. Ook daar blijkt de incompetentie van de US regering. Lees ambtenaren. ZOals ook in ons land dat zich op een pijnlijke zich tentoonspreid. De cia of nsa begrijpt wel hoe het zit. Alleen deze mevrouw leest de Amerikaanse kranten hoe de situatie nu zit in Europa. Deze kranten bellen onze kranten voor info. Niet wetende dat ze allen al aan het staatinfuus hangen van de (EU)overheid, of zich niet willen branden aan de aankomende wet kritiek op de EU strafbaar te stellen. Daarmee de vier voorgenoemde paria's als ware democraten naar voren schuiven. Alleen wij weten, het weldenkende volk, hoe het zit. Treiteren in de Oekraine, en Brussel gewoon laten verworden tot een Moskou 2.0, alleen 3000 kilometer dichterbij en in bezit van Amerikaanse A'-bommen. Het is een gotspe. Ambtenaar zijn, en dan bedoel ik de schrijvende, niet de uitvoerende, is een ziekte, wereldwijd.
Ha, eet dit teef!
www.youtube.com/watch?v=HPfeTBwrGAw
@ITEACHYOU | 07-02-14 | 20:34
I just don't give a shit. Kan er toch niets aan of tegen doen.
@gedachtespinsel
Niemand, zelfs Geert Wilders niet, is tegen het continent Europa!
Kan ook helemaal niet. Waar veel mensen zich steeds meer aan beginnen te ergeren is de Europese Unie, een op hol geslagen technocratie die meent dat zij de levens van de aan haar 'toevertrouwde' burgers tot op detailniveau moet regelen, tot het actief promoten van Europese normen & waarden aan toe. Iemand die ook maar een beetje een liberale inborst heeft wordt hier heel erg geïrriteerd van.
Pechthold is mijns inziens absoluut geen liberaal. Een echte liberaal wil de beslissingsbevoegdheid en verantwoordelijkheid zo dicht mogelijk bij de burgers zelf neerleggen. Dit betekent dat de Europese Unie zich uiterst terughoudend moet opstellen en alleen dan in actie moet komen wanneer het in het voordeel is van alle belanghebbenden.
Een goed functionerende Europese Unie is een confederatie waarbij de belangen van de burgers in de diverse lidstaten centraal staan. Maar op dit moment is dit absoluut niet het geval, corporatisme en dienen van de belangen van politiek- en bestuurlijke elite zelf is verheven tot norm. Uiterst kwalijk allemaal. Als men de Europese Unie op dit moment weer opnieuw zou ontwerpen weet ik vrij zeker dat die er heel anders uit zou gaan zien dan de huidige disfunctionerende variant waar wij het mee moeten zien te rooien.
Reaguurders, kunnen jullie denken, logisch redeneren? Dit Amerikaanse stuk vuilnis schoffeert haar voorland, schoffeert alle lidstaten individueel, schoffeert ons en dan zijn er ook nog reaguurders die haar toejuichen? Mijn god, we zijn gedoemd.....
Op een handjevol perverse eurofielen na, voelt niemand zich aangesproken hoor.
Alleen al om al die socialistische lapzwansen dwars te zitten wil ik de EU uit.
Wat een volk , verschrikkelijk.... parasieten zijn het.
Waar ging dit gesprek eigenlijk over? Syrië, Rusland die tegenwerkt, oorlog in opmaak misschien?
@reageerbuis | 07-02-14 | 20:24
(.)(.) doet uw ogen genieten of meer (_*_) ?
-weggejorist-
@CornholioNL 20:19
Vergeet niet bij tijd en wijle Manchester City - Chelsea te checken. * kuch *
-weggejorist-
@Worstjes | 07-02-14 | 20:12
Vergeet marvel, kijk deze meest bizarre adult animatie die ik gisteren toevallig zag. Kende hem nog niet, maar hoe duister smerig en droevig wil je het hebben.. tussen de zwarte humor door.
Filmpje voor wie wil 'free jimmy' (2006)
Hier in miserabele 240p maar kun je kijken of je zoiets wel trekt..
www.youtube.com/watch?v=XQp9i3_XIgs
of hier (putlocker werkt meestal wel)
www.movie4k.to//Free-Jimmy-watch-movie...
en anders een torrent ophalen ergens.
Heel mooi gemaakt, lelijker kan bijna niet.
En de arme junky olifant verwijst natuurlijk naar de overleden drugsverslaafde broer van de noorse regisseur. Whatever, het raakte mij wel.
@gedachtespinsel | 07-02-14 | 20:13
Doe eens een cursus asci voordat je hier de boel komt verzieken.
@Ommezwaai | 07-02-14 | 20:21
Dank voor uw aanwijzing, ik zal een poging wagen mijn Nederlands conform regels hier neer te plempen.
Ik had het niet treffender kunnen zeggen.
@denoorman | 07-02-14 | 20:19
verschil in inzicht? Hij weet het in elk geval leuk te brengen, dat doet stemmen trekken, en daar lijkt het tegenwoordig om te draaien. Het gaat tegenwoordig niet meer om inhoud, visie en missie, maar wie kan het het leukst brengen.
gedachtespinsel | 07-02-14 | 20:13
Ideeën?
www.alt-codes.net/
Nu nog even hoofdletters gebruiken om het een en ander te complementeren en u komt er wel.
De juf heeft haar excuses aangeboden :D De schuld ligt bij de Russische geheime diensten :D Woehahaha, ze is bang voor haar baantje :D
@gedachtenspinsel.
Kabouter Pechtold mag roepen wat hij wil, gekozen of niet gekozen, of er mensen op hem stemmen of niet. Het is een blijft een gewetenloze volksverrader. Er zijn blijkbaar altijd nog sukkels die in zijn mooie gladde praatjes trappen. Hoe dom kan je zijn??
Worstjes | 07-02-14 | 20:12 |
*kuch* Gijpie kijken...
Wie?
@Ommezwaai | 07-02-14 | 20:03
de komma gevonden, maar die trema.... krijg het niet boven die e/i, heb jij ideee"n?
Als je de maatlat van het nazisme legt tegen onze huidige politici, dan is het schrikken. De haatzaaierij die uit de verradersbekken komt van zo'n miezerige mannetje en zo'n pvda haatkaalkop is dat schrikbarend.
bij gebrek aan interessante wederspraak klaarzitten doet voor sufste Marvelheld aller tijden.
Bier, chips en uiteraard
@Ashtrey | 07-02-14 | 20:07
Hmmmm, iemand noemde me al 'huistrol', is dat een mens?
@denoorman | 07-02-14 | 20:06
och, ene pluche voor het andere, misschien zit het in Brussel wel zachter. Zolang mensen op hem stemmen mag hij zijn Europees verhaal blijven vertellen, of ik het er nu mee eens ben of niet. Overigens ben ik niet tegen een Europa, maar wel de manier waarop het momenteel is ingericht, jammer, gemiste kans.
@gedachtespinsel 20:06
Daar is hier geen ruimte voor, we moeten streng zijn. ;)
@gedachtespinsel
Ha ha ha. Landverrader Pechtold is alleen maar geinteresseerd in zijn eigen gelijk en in zijn eigen carriere. Vreselijk ventje. En de VVD is zo dom om zich door kereltje Pechtold te laten gijzelen. Ik wacht nog steeds tot hij zijn koffers pakt en afreist uit Nederland. Het zal wel een reis naar Brussel worden. Ha ha ha
@Ashtrey | 07-02-14 | 20:02
ik lijk net een mens :D
Amerikezen ver-fucken alles wat los en vast zit en niet rood-wit-blauwe sterretjes en streepjes ademt.
Zo'n mensje wil zelf met haar amurjwicah scoren.
Neen in dit geval is het niet terecht.
Van ousdser is (Yalta conventie) Ukraine een Europees-Russische kwestie.
Dat Roosevelt er destijds bij was doet er niets aan af. Het was destijds überhaupt een Churchill spel. Waarbij Ukraine wisselgeld was.
en.m.wikipedia.org/wiki/Yalta_Conferen...
gedachtespinsel | 07-02-14 | 20:01
Lees uw zin nog eens door en denk dan aan trema en komma...
De EU is de bastaardnicht van de VN, of ga ik nu te ver?
Obama's buitenlands beleid is rampzalig. Hij vervreemdt vrienden van de VS en zoekt toenadering tot de vijanden van de VS.
@gedachtespinsel 19:58
Jij bent best intrigerend. Die afwisseling van totale sla-de-plank missers en ogenschijnlijk briljante ingevingen en dito verwoordingen zijn daar voornamelijk debet aan.
Met een kettingzaag. Fuck de EU met een kettingzaag. De EU is de bastaardzoon van het Derde Rijk.
@denoorman | 07-02-14 | 19:59
Pechtold maakt zich druk om deze dame? Ik denk dat als het al impact heeft dat dat voor de dame is. Als ze nog een keer zo'n uitspraak doet kan ze haar carriere volledig vaarwel zeggen.
En niet te vergeten een mooie trap in de ballen voor de dorps-ijdeltuit Timmerfrans.
Ha ha ha, een terechte opmerking, deze mevrouw verdient een lintje!! Kampbeul Schulz, Rompertje en kabouter Pechtold kennen nu hun plaats weer!!!
@Ashtrey | 07-02-14 | 19:52
noemen ze ook wel individualisme, egocentrisme en sommigen verdenk ik zelfs van egoisme :D
Mark Smith | 07-02-14 | 19:56
Ik heb u zowaar een plus voor dit comment gegeven!
*Zakdoek pakt*
@Smarties | 07-02-14 | 19:55
Joh.... ik had het zelf niet anders kunnen schrijven...
Ommezwaai | 07-02-14 | 19:51 | + 0 -
Ja ja. Vroeger kreeg je daarvoor een ban.
Maar ik ben het wel met u eens. Een beetje onzin moet kunnen.
Exit Rutte, welcome Victoria Nuland.
gedachtespinsel | 07-02-14 | 19:24 |
Ja, jij bent natuurlijk veel hoger opgeleid en dat lezen we ook dagelijks in je goede posts. *proest*
Als je dadelijk echt tot wasdom komt leer je dat goed doorleren op school geen garantie is voor succes in de maatschappij. Het succes hangt namelijk af van de mate hoe je je aangeleerde kennis in het echie kunt tentoonspreiden alsook deze kennis kunt ombuigen naar werkbare situaties. Dat leer je niet op school. Dat leer je in het leven. Je kan wel zo de politiek in. Die worstelen nog dagelijks met dit probleem.
@VaatjeBuskruit | 07-02-14 | 19:51
Irrelevant? Op welk gebied? ec.europa.eu/trade/policy/countries-an...
oh en voor Nederland....
data.worldbank.org/indicator/BN.CAB.XO...
Noem jij dat maar irrelevant.
hobbit | 07-02-14 | 19:52
Zo is het, politieke macht zonder technologische prestaties stelt niks voor.
@Mark Smith 19:46
Reaguren doe je voor jezelf niet voor een ander. Pure egotripperij. Dat heb ik hier na al die jaren hier wel geleerd.
Als je als EU niet op de maan gelopen hebt met mannetjes ben je ook gewoon een dikke homo die geen macht heeft.
Dom Amerikaans wijf met haar misplaatste arrogantie. De VS zijn onderhand een derdewereldland en zouden zich wat nederiger moeten opstellen.
Mark Smith | 07-02-14 | 19:08
Dom commentaar! Daarentegen is er niets doms, of arrogants, aan die opmerking van Nuland, behalve dan dat het vast niet de bedoeling was dat hij op deze manier de hele wereld over zou gaan. De VS zijn zeer beslist geen derdewereldland, ook niet aan het worden. Dus nederig opstellen is er natuurlijk niet bij.
De EU is inderdaad een tamelijk irrelevante factor op het wereldtoneel, want geen eenheid, naar binnen noch naar buiten. Verder is besluiteloosheid troef en is de houding er veelal een van 'geen man en geen cent voor het leger', waardoor de EU er niet in zal slagen ooit een geloofwaardige militaire vuist te maken om ergens eens iets af te dwingen of tenminste mee te dreigen. Ja, dan word je nergens serieus genomen. Dat de Amerikanen de EU buiten de deur willen houden als ze die niet absoluut nodig hebben is begrijpelijk. Daarmee iets samendoen werkt alleen maar complicerend.
Mark Smith | 07-02-14 | 19:46
Ja, we weten wel dat u intelligent bent, althans dat u zich zo voordoet.
Een beetje gekkigheid, c.q. onzinpraat mag ook wel eens. Zure....
'Duidelijk genoeg weer, hoe ontzettend invloedrijk een verenigd Europa wel niet is in de rest van de wereld.'
Wel eens van generaliseren genoemd, van Leeuwen?
Dat zegt hij enkel omdat op die manier de EU nog meer vaart zal maken om tenkoste van alles hun gedroomde politieke unie er doorheen te rammen...
Ashtrey | 07-02-14 | 19:45
Sterke!
Skunk57 | 07-02-14 | 19:38 | + 1 -
Ach, sommigen hier lezen Fuck the EU en komen meteen aan de verbale diarree zonder het topic te lezen of even de context te zoeken. Een paar weten zelfs niet eens dat Nuland een vrouw is.
@ron78 | 07-02-14 | 19:43
Niet zo hard roepen: ec.europa.eu/trade/policy/countries-an...
Geeft iets ander beeld.
@Ommezwaai 19:42
Misschien wel gezien maar niet gehoord.
overVecht | 07-02-14 | 19:38
Ze was kortademig, aan je witregels te zien.
Skunk57 | 07-02-14 | 19:38
Het gaat om het idee, zeg maar...
Ze hebben wel gelijk,maar de EU is wel weer goed om us zakken te vullen,klein voorbeeldje,muziek industrie.
Grootste bullshit top 40 muziek kom daar vandaan en word hier grijs gedraait.So it is Fuck EU but we love your money.
Slipsnifter | 07-02-14 | 19:37
Heeft u het filmpje wel gezien?
@ashtrey
Ohw fuck zeg
In december vorig jaar liep ze in Kiev nog hoogstpersoonlijk koekjes, beschuitjes en stukjes brood te voeren aan de deels met runevlaggen zwaaiende protestanten achter die berg rotzooi. Samen met Geoff. Als blijk van steun aan het streven van het Oekraiense volk om de democratisch gekozen regering te wippen en de EU te omarmen.
Diegene die denkt dat de yanks F.. k you EU zeggen omdat dat beter zou zijn voor JOU is volledig de weg kwijt.
Niets meer aan toe te voegen..
Deze dame wil ik als minister-president!
Dan kan de huidige kliek gewoon naar huis.
@Worstjes | 07-02-14 | 19:35
Mijn moeder heet Christina Adriana Petterson van Slok...
sterkte.
Ja pechtol nu hoor je het is van iemand die er verstand van heeft.
Ik mag die man meteen.
Moet je nagaan hoe men over Nederland denkt...
@Steenrijk 19:34
Plagiaat!!
Cartman: "Fuck you, May, fuck you, Annie, fuck you, BeBe, fuck you, whatever your name is, and fuck you, bitch!"
Daar hebben ze van Rompuy en zijn zooitje goed door.
fuck capslock.
Wat echt shockerend is dat er luchtig wordt gedaan over het ingrijpen in een sovereign land. Amerika gaat even uitmaken wie er gaat regeren daar. De EU is impotent maar dit begint te lijken op Bosnië waar de EC trojka toendertijd een burgeroorlog probeerde te voorkomen en Amerika botweg Sarajevo steunde bij het uitroepen van de onafhankelijkheid terwijl iedereen wist dat dit tot burgeroorlog zou leiden. Ukraïne is een potentieel kruitvat.
-weggejorist-
Een vrouw met ballen en verstand van zaken... laat de hele EU toch imploderen.... zo snel mogelijk...
mwnw.nl/blog/2014/02/07/amerikaanse-mi...
Fuck the EU. Daar kan ik het van ganser harte mee eens zijn. En dat rapport waarin wordt aangetoond dat NL buiten die EU beter af is wordt dan wel smalend naar de prullenbak verwezen, maar inhoudelijk wordt er niet op gereageerd. Zwaktebod naar mijn mening. Kom nou eens met echte argumenten ipv kretologie a la : zonder de EU gaan we tenonder. Oh, en hoe dan? De Zwitsers, Noren en Zweden lukt het anders aardig. Zonder der euro etcetera.
FUCK the EUSSR
* Enigma van zolder haalt en tekst van mAnbearpig gaat decoderen doet *
@Chiant | 07-02-14 | 19:26
en een heleboel ook niet waarschijnlijk....
Idd fuck the Eu,Pvvda 66,Schults,Von Rompey,Nellie Koersk en alle angehörige.. Of heeft ze dat niet allemaal gezegt???*Lacht stiekem in donker doet*
De hele wereld, Europeanen inbegrepen, denkt "Fuck the EU!" Het is alleen niet politiek correct om het uit te spreken.
22 mei gaan heel erg veel mensen "Fuck the EU!" zeggen, zonder het uit te spreken.
Ja, Nuland . . . waarschijnlijk nog van Nederlandse afkomst ook!
@irma zonderboezem | 07-02-14 | 19:17
zie je de analogie met Allah zorgt voor het midden-oosten?
Worstjes | 07-02-14 | 19:21 | + 1 -
Juist. Laat ieder land zijn eigen boontjes doppen. Weg met die buitenlandse bemoeienis in soevereine staten.
Een half opgeleid iemand van een of andere vage college university, roept wat en half GS op tilt? Dat mens volgt alleen haar eigen agenda. Next topic mag iets smeuiger :-)
Nieuwe vriendin voor Geert...
is al bekend wie dit telefoontje gelekt heeft?
(en waarom hoor je die vraag niet in de media?)
Toch heeft het wel wat hè, zo'n gesprek afluisteren die niet voor onze oren bestemd is en de geopolitieke spelletjes die achter de coulissen worden uitgevochten.
Moar!
Linkje vergeten bij laatste tegel: www.zerohedge.com/news/2014-02-06/stat...
Beschouw het als een ongezonde oproep van Nuland tot nog meer internationale bemoeienis.
En hoe is dit telefoongesprek precies uitgelekt?
Mark Smith | 07-02-14 | 19:18 |
Russen die Amerikanen kunnen fucken, die kans laten ze echt niet liggen...
Overigens wel weer grappig dat uitgerekend de VS ineens de Russen beschuldigen van 'dirty tricks' en dat men dit "a new low in Russian tradecraft" noemt.
Hahaha, uitgerekend de VS die met hun NSA zo'n beetje DE HELE FUCKING WERELD afluisteren en bespioneren!
de kop komt me bekend voor, droom ik
Wel mooi overigens dat dit gesprek is uitgelekt door afluisterpraktijken.
A cookie of own dough.
' God bless America' dat zegt toch al genoeg hoe ze over de rest denken.
Hassan_Jassan | 07-02-14 | 19:14 | + 0 -
Zij.
Nuland, daar wonen die lui van Van der Valk toch?
Nuland klinkt als een Nederlandse naam. De analyse is goed. Maar het willen beinvloeden van de democratie in Oekraine vind ik een groter probleem.
En gelijk heeft ze. Fuck the EU!
@Mark Smith | 07-02-14 | 19:13
Tja, grootmacht. Je wordt het niet voor niets.
Ook goeiesmorgens, stond gisteravond al op ZeroHedge: www.zerohedge.com/news/2014-02-06/fuck...
En gelijk heeft ze!!! Was NL maar een staat van de USA.
@blinde kip | 07-02-14 | 19:04
Ik spin al bij de gedachte...
Mooi gezegd door Nuland. Uiteraard was het netjes geweest als hij Amerika ook getypeerd had als een echte kudt staat.
blinde kip | 07-02-14 | 19:11 | + 0 -
Je hebt gelijk, maar daar gaat het hier niet om.
Worden we nu bevrijd door de Amerikanen van de EU? Deden ze in WOII ook al eens.
Parsons | 07-02-14 | 19:03 | + 4 -
The Voice of Holland was onlangs ook trending op Twitter.
@Mark Smith | 07-02-14 | 19:08
En de EU rent er als een hondje slaafs achteraan. Wat is nou erger?
Ik denk dat de NSA kinderspel is bij de afluisterpraktijken van de Russen. Getuige deze opname.
Nu nog 450 miljoen Europeanen die in mei dit jaar hetzelfde zeggen en we zijn allemaal tevreden. Nou ja, behalve Kaiser Guy Von Rompuy II dan, die moet op zoek naar echt werk.
Dom Amerikaans wijf met haar misplaatste arrogantie. De VS zijn onderhand een derdewereldland en zouden zich wat nederiger moeten opstellen.
De EU is op het internationale toneel volledig irrelevant, zo duidelijk.
Het meest interessant is de rest van het gesprek, waaruit blijkt hoe zeer de VS betrokken is bij de rellen in de Oekraine.
Nuland die maar even bepaalt wie de nieuwe leider van Oekraine moet worden... En dat uit naam van "de democratie" natuurlijk. Want alleen als iemand de goedkeuring van de Yanks krijgt, is men "democraat" en kan men "legitiem" macht uitoefenen.
www.youtube.com/watch?v=MSxaa-67yGM
Het GeenStijl-topiek dat je wist dat zou komen... :-)
Vinden wij ook maar van een yank hoef je het niet te pikken
Ze zegt het beschaafd, maar we bedoelen hetzelfde.
Mevrouw Nuland, gewoon +1.
Typisch en dat is ook precies de reden waarom we allemaal afgeluisterd worden. Opdat we lekker door de U S of A in de kont geneukt kunnen blijven worden.
Politici die hun keutels weer intrekken na dat de waarheid (eindelijk) gesproken is omdat ze bang zijn voor de consequenties. Waar heb ik dat eerder gezien?
Tja, niet dat die Yanken nou alles zo goed voor elkaar hebben maar in deze heeft deze mevrouw gewoon 100% gelijk...
Americans be like..
Dat zijn geen gedachtespinsels.
Nuland slaat de spijker op de kop en ik vind het dan ook onbegrijpelijk dat ze excuses heeft aangeboden voor die uitspraak.
Is er fucking ein-de-lijk iemand die zegt waar het op staat, trekt ze d'r keutel in...
Het was gisteren trouwens behoorlijk groot nieuws in de US of A, en niet alleen omdat het trending #1 op Twitter was.
Exactly!
waarom verbaast me dit niet?
Terecht.... kan je niet vaak genoeg zeggen:
Fuck the EU!!
REAGEER OOK