Criminele drugsdealende lijsttrekker Haagse moslimpartij lult zich vast tegen OmroepWest
Diverse ex-rechtsmedia (Telegraaf, Elsevier) blijven druiloor Arnoud Al-Doorn maar aan de PVV verbinden. Maar dat is natuurlijk onzin. De man is lijsttrekker van een moslimpartij, en fout als hel. Dat heeft de doorvragende verslaggeefster van OmroepWest goed door. Na vier minuten gaat het scherm bij Al-Doorn definitief op blauw. Tuut-tuut-tuut. Uitspraak over 2 weken.
Reaguursels
InloggenKlopt, Pritt! De ex-rechtse Televaag. Dat is de krant waar je inmiddels niets meer mag zeggen, als je het met hun berichtgeving niet eens bent. Dit bericht valt (weer) onder: het STIEKEME demoniseren van de PVV! Zo zijn ze.
Ook ik wil hier in Schiedam wel wat dealers ontmaskeren.
Jongelui, ik verkoop 3 pleuro goedkoper dan de coffeeshop, is topspul man, flink kopen want dan vind ik uiteindelijk ergens na een jaar of drie, vier wel een dealertje via deze undercovermissie.... HAH...
Tip voor Castricum: zich in interviewtechniek laten coachen door deze dame.
Die man is gewoon ontoerekeningsvatbaar. Eerst bij de PVV, maar daar zat hij in de schaduw. Nu bij de Islam, waarschijnlijk schuiven die Saoedie's meer af dan Geert. Maar de streken had hij al voor hij zgn bekeerd was. Nu schiet hij ook nog in de Calimero mode. Zij zijn groot en ik ies Islam.
-weggejorist-
Die man zou boeken kunnen schrijven.
Deze journaliste is inderdaad sterk. Ik zou haar op dezelfde manier eens willen zien doorvragen naar zijn "geloof", want volgens mij intereseert hem deze ideologie hem verder geen ruk. Deze figuur interesseert het niets wat hij zelf aanhangt,vandaar ook dat hij van de éne kant naar de andere loopt. Het gaat hem alleen om de aandacht. En daar doet hij alles voor. De man is ziek.
Wow flashback naar Jos van Rey verhaal bij WNL
Die lulhannes werd dan ook aangepakt als ex-PVV-er en niet als leider moslimpartij
1.2.3... wat een l*l
*=u
1.2.3... wat een l*l
*=u
Wat een totale oetlul zeg, met zijn politiek proces, luis in de pels,steel in de vork haha.Daar hebben we godzijdank niet veel van te vrezen, hij lult/dealt/alarmpistoolt zichzelf wel klem.Tsja,elke partij krijgt de "politicus" die die verdiend.Allahu hakkenbar!
wat een giga lamlul zeg! en hij is nog eng ook! brrrrrrrrr!
Wat een haram flapdrol is dat toch zeg...
Waarschijnlijk heeft hij nog gelijk ook maar het is beter dat deze stemmentrekker even uitgezet wordt.
Welles! Nietes! | 01-02-14 | 02:05 | + 1 -
West is nog altijd even links als de pest voor een deel moeten ze dat ook willen ze hun subsidie krijgen.
Hoop dat de moslimpartij een aantal zetels krijgen dan krijgt de pvda er een aantal minder.
Hulde!
Deze interviewster verdient een betere werkomgeving dan omroep West.
Blijft inhoudelijk, vasthoudend, goed voorbereid, waar vind je dit nog?
Ja het is een al een echte moslims geworden, liegen, bedriegen, ontkennen en anderen de schuld geven.
Hij vindt zichzelf met zijn partijtje een luis in de pels.... precies... verdelgen dan maar dat ongedierte!
Wat een sufkut.
Hij moet een jurk aan en "ies koeltoer" blèren.
een fris tegengeluid in een verzuurd PVV milieu.
Of niet soms?
Jan Dribbel | 01-02-14 | 01:04
Net zoals bij de PVV zelf zit ook niemand hier daar op te wachten. Ze geven elkaar allemaal liever gelijk. OP het moment dat ze met hun bek vol tanden staan kan men gewoon een minnetje uitdelen. Bij de echte PVV vlieg je er na genoeg minnetjes gewoon uit. Zie de vele voorbeelden.
Trieste constatering; zelfs hier vind meer debat plaats dan in de PVV. Bij de PVV is geen ruimte voor debat, logisch ook want in je eentje is dat er lastig.
Ik vind die stem van de journaliste wel erg lekker. Ik zou graag met haar willen praten, de hele dag en de halve nacht. Nee, ik wil niet weten hoe ze er uit ziet. Kan bijna alleen maar teleurstellend zijn.
Petje af voor de verslaggeefster. Ze geeft de kletsmajoor geen kans. Luis in de pels noemt hij zich. Fout, hij is een luis en niet meer.
Puur vermaak dit.
Hij heeft z'n hoofd in een wespennest gestoken en zich tot wesp laten bekeren. Kwestie van tijd tot de poep de ventilator raakt.
mis alleen zijn bontkraagje nog iek niet begrijpen iek niet gedaan was Allah die zegt zo stereo typje
Een beetje een kribbig eerste zinnetje ("ex-rechtsmedia Telegraaf en Elsevier"), waarschijnlijk omdat ze elke keer bij deze oud-PVV-er melden dat het een oud-PVV-er is? Deze meneer was slim genoeg om de PVV te gebruiken als opstapje voor zijn eigen wat gestoorde agenda en weer bleek de screening van de PVV ontoereikend.
Nog los daarvan: interviewster laten inhuren door Den Haag Vandaag!
Dat deze man in de PVV heeft gezeten zou je niet zeggen, hij praat als een PvdAer
lijkt erg op Wilders wat ik hier zie, veel lawaai en weinig wol (ze proberen me politiek in een hoek weg te zetten).
Wat dat betreft passen beider achterbannen ook wel bij elkaar; klagen en wijzen naar anderen.
*plotici
Ow, fuck. Ik bedoel de leugenachtige ratten/parasieten die zich voordoen als de hoeders van het volk maar ondertussen hun eigen bedje opkloppen. #politici
Hoedt U voor politice die zich voordoen als kritische politici.
Hoedt U sowieso voor politici.
Ze zijn zijn de pap in de krenten.
Waar is Bakito gebleven?
eerstneukendanpraten | 01-02-14 | 00:57 |
.
Ik denk dat hij aan het mediteren is.
www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/straf...
Wauw ! Wie is die vrouw ?? Een baan bij de publieke omroep kan ze hiermee vergeten maar wat een kwaliteit zeg ! Hulde !
complimenten voor de journaliste.
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
-weggejorist-
www.youtube.com...
Baby Rasta | 01-02-14 | 03:27 | + 0 -
Lekker nummertje!
@WirMachenMusik | 01-02-14 | 04:20
Er is juist heel veel aan de hand. En het wordt tijd dat( volgens Sharia gebruik) de handen en hoofden worden afgehakt.Zoek het maar eens op, drugs en Islam en Sharia. dag Arnold.... LUL!
driewerf | 31-01-14 | 23:13 |
Niks aan de hand mensen, hij was gewoon undercover.
----
Eerst undercover bij de PVV en nu bij radicale islamieten?
@Baby Rasta | 01-02-14 | 03:37
Verrek, ik ben ooit voor minder youtube plempsels voor de enige keer opgerot geweest door Joris. Hoe doe jij dat?
Iemand die bewust liegt of door eigen gedrag in het nauw raakt, knippert langzaam en vaak met zijn oogleden.
Als bij iedere knippering van Doornroosje het beeld op wit zou gaan, had er een waarschuwing aan vooraf gegeven moeten worden.
"Waarschuwing! Deze beelden kunnen epileptische aanvallen veroorzaken!"
www.youtube.com/watch?v=JaAWdljhD5o
necrosis | 01-02-14 | 03:17 | + 0 -
Spijt me. U weet wat ik zeg toch Bowana?
-weggejorist-
@ Baby Rasta | 01-02-14 | 03:11 |
Wat raaskal je ongelofelijk, rastapeuter!
Ga nog een bong reaucken, en val om!
@Landsbelang | 01-02-14 | 03:15
Wilders heeft hem buiten de PVV gezet, en terecht!
*volgende keer gewoon weer op Fleur stemmen doet*
@necrosis | 01-02-14 | 03:13
maar ik ben altijd zoekende naar iets nieuws. Het tooltje brengt me dingen die ik (veelal)ken. Kom op, verras mij eens.
@Baby Rasta | 01-02-14 | 03:14
Ik heb nog steeds geen goed woord over voor jouw beroerde spelling.....
@Baby Rasta | 01-02-14 | 03:11
Ramm?
Degene die jou Baby Vlashaar noemde?
*gne*
necrosis | 01-02-14 | 03:00
Bedankt voor de goede raad! Iemand met een beetje menselijke kennis / denkvermogen! Stemt niet op deze landverrader, plougeplakker, gladjanus!
-weggejorist-
@INH.30CL | 01-02-14 | 03:06
Volgens mij staan er genoeg URL's in het tooltje om je weken wakker te houden.
Goed we zijn wakker. Welke vraag ging het om.Ik wil het wel weten nu we in een driehoek zitten. Hoe ist met mn meisje Ramm?
@ necrosis | 01-02-14 | 02:56 |
Ik wil uw vraag best beantwoorden, maar ik wacht nog steeds op het antwoord van Baby Rasta.
@Baby Rasta | 01-02-14 | 03:02
Geen idee welk boomschors je hebt gerookt, het vermindert in ieder geval je spelling.....
@necrosis | 01-02-14 | 02:50
Alhoewel... ik wel weer eens toe ben aan een wakkerhouder!
@Baby Rasta | 01-02-14 | 02:43
Ach, ik ben vredelievend dus ook goed hoor.
@stefanboy78 | 01-02-14 | 03:01
Hij zal wel vaak gepest zijn tijdens zijn jeugd, in ieder geval hoeft die vent niet op mijn stem te rekenen.
Ik wacht de uitspraak van de rechter nog even af....
necrosis | 01-02-14 | 02:56 | + 0 -
U vraagt en aan uw vraagstelling kan ik ruiken dat u hety vervelend vindt. U weet dat im dat doe om u te pesten.
Ik zeg het niet gauw over iemand. En ik zeg het ook niet zomaar. Maar deze man is echt compleet geschift.
@Landsbelang | 01-02-14 | 02:43
Gewoon geen podium geven en vooral niet op stemmen.
@Baby Rasta | 01-02-14 | 02:50
Ik ben er nog steeds, en een minpunt voor die hoofdletter in mijn nick.
En nu weer even heftig ontopic: waarom noemt die overloper zijn partij 'partij voor de Eenheid', terwijl hij voorstander is van gescheiden zwemmen van mannen en vrouwen.
Segregatie is namelijk geen eenheid.
Kan Arnoud geen lijsttrekker worden in SA, Iran of aanverwante landen?
Mensen die op hem stemmen hebben minstens een paar draadjes los zitten.
@INH.30CL | 01-02-14 | 02:33
Zal ik nog eens gaan putten uit mijn rijke muzikale archief?
*verwacht 'nee'*
-weggejorist-
Deze man is duidelijk niet in de politiek gegaan om zijn politieke voorkeur en verbetering motivatie der NL staat! Eerst aan de PVV hangen en nu plotseling overtuigend moslim aanhanger zijn, met zijn eigen partij! Zo zie je maar weer hoe belangrijk screening is!
Vroeger kregen deze mensen een bepaalde naam! .. iemand?
INH.30CL | 01-02-14 | 02:30 | + 0 -
Als motswana kan ik wel zeggen dat onze voorvaders nooit een boot hebben gezien. U doet het maar met onze west/afrikanen.
standrat | 01-02-14 | 02:26 | + 0 -
U moet eens mopane proeven. en.wikipedia.org/wiki/Mopane
-weggejorist-
@Baby Rasta | 01-02-14 | 02:26
Zouden we over kunnen redetwisten, de muziek vind ik mooi iig! Thanks.
@Baby Rasta | 01-02-14 | 02:12
Dat zou ik ook wel weer willen. Leven zoals mijn voorouders en dan met name vanaf de VOC periode.
@Welles! Nietes! | 01-02-14 | 02:19
Daar sta ik dan, slechts gekleed in mijn afwasschort....
*snel berenvel omslaan doet*
-weggejorist-
Baby Rasta | 01-02-14 | 02:22
Nee. (Al heb ik wel eens voer voorgezet gekregen waarvan ik niet zeker kan zeggen of 't er misschien ingezeten heeft).
standrat | 01-02-14 | 02:15 | + 0 -
Heb je ooit struisvogelei geproefd?
@necrosis | 01-02-14 | 02:10
Zet maar in de gootsteen voor fatima morgen,Arnoud komt haar brengen op z'n nieuwe kameel ;)(out!)
@ Baby Rasta | 01-02-14 | 02:17
Zal zo'n 8 jaar geleden zijn.
standrat | 01-02-14 | 02:05 | + 0 -
Wanneer bent u voor het laatst in Gabs geweest? Cresta is altijd topnoch.
Eén foto zegt meer dan duizend woorden:
www.telegraaf.nl/binnenland/22259668/_...
@Baby Rasta | 01-02-14 | 02:12 |
Naar Maun door stuk kalahari gereden.
Dat is echt een wonder hoe mensen daar overleven kunnen.
'T enige wat ik daar heb zien leven waren de dust devils.
@fleischer | 01-02-14 | 02:08
Dude, ik ben stronken. Alcohol en Xanax. Ik heb er nu geeneens zin in.
Maar morgenochtend ga ik haar zeker palen. Aan haar ligt het niet, gelukkig.
Maar in de basis heb je gelijk ;-)
standrat | 01-02-14 | 02:05 | + 0 -
Helaas te weinig tijd om richting Maun te gaan. Ik ben noordwaarts gegaan. Maar ik ga mos def terug. Ik wil de woestijn ontdekken en ik wil leven zoals mijn voorvaders leefden, de Basawra.
@Welles! Nietes! | 01-02-14 | 02:05
*Licht nog even aanklikt en nood vervangt voor noot en licht weer uit klikt!*
@Welles! Nietes! | 01-02-14 | 02:05
Ik help je wel met de afwas;-)
@Baby Rasta | 01-02-14 | 02:01
In Zimbabwe groeit er momenteel bijna niets meer, met dank aan Mugabe en de EU subsidies.
Maar we dwalen af.
Het ging over die bekeerling Arnoud el Doorn....
@ Botte Hork | 01-02-14 | 02:00 |
Lig je zeker al in bed naast miss hork met je klapjap te F5-en...
Slaapt ze? Ligt ze op 'r rug?
Duw dan zachtjes d'r dijen uit elkaar en hork die sexvork er tussen!
@Baby Rasta
Botswana is zeker mooi.
Hotel Gabarone heeft dan wel weer een uitstraling als een sleazy snollenhuis, maar dieper het land in zit je goed. Maun vond ik een heerlijk plaatsje. Er op uit in Moremi reserve was relaxed, Mgadikgadik park daarentegen hardcore. De gieren hadden daar een prima bestaan. Als je de kans krijgt daarheen te verkassen, top.
West was in de jaren 80 en 90 van de vorige eeuw nog behoorlijk links georiënteerd,en lijkt nu ook het licht te hebben gezien zo te horen aan de vraagdame.
Kan me nog een programma herinneren waarnaar luisteraars konden reageren door live te bellen.. en als de beller voorzichtig begon met een kritische nood over de medelander(moest zo genoemd worden in die tijd),werd íe gelijk afgekapt en ging West snel door naar de volgende beller.
Dat wou ik nog maar even zeggen,want ik kwam alleen nog even langs voor het opruimen van de lege schalen,bierflessen en volle asbakken van Botte en de rest van de bendemakers hier. *licht uit doet!* (out!)
-weggejorist-
@Baby Rasta | 01-02-14 | 01:55
Niets illegale drug. Big Pharma 'white man ganja!'
wedorecover.com/images/Rohypnol-1.jpg
@-Seb | 01-02-14 | 01:54
Lijkt me inderdaad een fijne dame voor GSTV, ze heeft 'kloten', iets wat ik mis bij haar vakgenoten van de NOS.
Maar laatstgenoemde ligt dan ook aan het infuus van PvdA.
@Baby Rasta | 01-02-14 | 01:55
Medicijnen zijn ook drugs, ze hebben het alleen een andere naam gegeven..... dussss
-weggejorist-
Deze dame lijkt me een goede vervanger voor Tom Staal
@Baby Rasta | 01-02-14 | 01:44
Diamanten of goud kun je niet eten.
Vlees, eieren, groente en zuivelproducten wel.
Ga jij maar lekker op je diamantmijn zitten, dan bak ik een eitje met spek voor mezelf.
@Baby Rasta | 01-02-14 | 01:40
Komt dat uit Rhodesië?
Het land wat we momenteel Zimbabwe noemen?
Het land wat systematisch naar de klote is geholpen door dictator Mugabe?
Diezelfde Mugabe die graag ontwikkelingshulp in eigen zak steekt en via de pers laat weten dat West Europa naar de hel kan gaan?
necrosis | 01-02-14 | 01:38 | + 2 -
Heef u ooit een Matswana ontmoet die hier definitief wil blijven? We hebben diamanten,goud. Tis dat de Britten te dom waren om de Khlahari in te trekken.
Wat een stumper
@Baby Rasta | 01-02-14 | 01:40
Ik ken wel Rohypnol. Is dat net zo iets?
Botte Hork | 01-02-14 | 01:35 | + -1 -
Knuffel
Botte Hork | 01-02-14 | 01:30 | + 0 -
U moet eens Rhodisian white proberen. Het duurt even voor u die vindt. Maar het is het waard. En ga dan eens to basic. Ergens tussen de bergen in Rhodise is er een wereld die voor u open gaat.
Van PVV naar PvdE. De beste man voelt de Sharia wetgeving al aankomen en dekt zich vast in. Tweede helft jaren 30 van de vorige eeuw hadden we ook landgenoten die zich richting Duitsland in dekten. Voor mij zijn de toenmalige en huidige indekkers van hetzelfde allooi. Pek en veren dus!
En van mij mag Powned deze dame wel inhuren. Wat een verademing tov alle linksche Stasimedia;-)
Sorry, ik bedoel natuurlijk: de geheel onafhankelijke publieke omroepen.....
@Baby Rasta | 01-02-14 | 01:33
Als het daar zo mooi is, waarom willen ze dan massaal naar West Europa?
Ik draag mijn shift over aan broeder necrosis.
- Echt echt out gaat -
@Baby Rasta | 01-02-14 | 01:33
Yo, ik heb je steeds een plusje gegeven. Echt. Just saying.
- echt out gaat -
@ren-forrest-ren-e | 01-02-14 | 01:26
Dat lijkt me niet, hij geeft namelijk geen antwoord op de vraag.
Sterker nog: hij werpt zichzelf in de slachtofferrol.
Terwijl hij terecht staat voor 'daderschap'.
Ik hoop dat hem het passief kiesrecht ontnomen wordt, bekeerlingen zijn nog erger dan zijn voorbeelden.
-weggejorist-
@Osdorpertje
Hennep, goed luisteren;)
Luis in de pels moet zijn : vlieg in de stront... voor de rest is ie goed geintegreerd in die gemeenschap met zijn handeltje.. ik zie hem al staan s'avonds op de de hoek van de straat in zijn bontkraag met zijn minderjarige homies naast zijn scooter al sissend en blowend...
@Baby Rasta | 01-02-14 | 01:22
Medicijnen? Je bedoelt die derde wereld troep? Nah.. Doe mij maar gewoon big pharma 'white man ganja' *4 Xanax opvreet en knock out gaat*
Nog een prettige voortzetting aan de nachtploeg.
- out -
Baby Rasta | 01-02-14 | 01:22
Wat een takkeherrie..
Ieder zijn smaak, dat dan weer wel.
Maar goed, ik ga eens kijken of ik nog in slaap kan komen na al die enerverende tegels hier.
Trusten!
Hoewel ik hem ook een luis vind lijkt het me wel dat hij een punt maakt.
Ommezwaai | 01-02-14 | 01:18 | + 0 -
Het doet het wel verdwijnen. U is onwetend. en.wikipedia.org/wiki/Jacob_Zuma_rape_...
-weggejorist-
Osdorpertje | 01-02-14 | 01:17
Gezien zijn voorliefde voor de zandbakprofeet, zal het wel qat geweest zijn.
Kon ie prima slijten aan zijn geloofsgenoten uit Somalië.
Baby Rasta | 01-02-14 | 01:14
Een beetje Hollander trekt gewoon zijn blanke sabel.
Kapotjes zijn voor puisten-pubers.
Bovendien heb ik ergens gelezen dat het aan de blanke sabel rijgen van een maagd, de Afrikaanse hiv doet verdwijnen als sneeuw voor de zon. Althans, dat zegt de lokale bevolking, dus zal het wel zo zijn.
Maar in welke drugs heeft hij nu gehandeld?
Als het marihuana is (wiet) is ie gewoon een slijter.
Als het paddo's waren is ie een tering hippie.
Als het GHB was is ie een schoft.
Als het heroïne was is een crimineel.
Als het XTC was is een ontzettende lul.
En als het coke was is ook niet zo jofel.
Welke drug was het nou?
Je bent een slecht mens, Arnoudjedeparnoudje.
-weggejorist-
Borrelende Boris | 01-02-14 | 00:24 | +
Dat moet je die flapdrol van peggold nageven, dat doet hij uiterst handig. Een paar honderdduzend studentjes die in hunzelf geloven maar volstrekt onwetend zijn waar die miljarden voor het onderwijs werkelijk blijven
Baby Rasta | 01-02-14 | 01:06
Kapotjes? Kennen ze geen anticonceptie pil daar?
-weggejorist-
Misschien lees ik er over heen maar wie is zij.
Naam en rugnummer en een foto.
Jan Dribbel | 01-02-14 | 01:04
Nee, Bakito is verzuurd en zat op een frisse blog.
Islam is not for me! The music video: www.youtube.com/watch?v=KNLRuQGzbPE
Ommezwaai | 01-02-14 | 01:00 |
Bakito, een fris tegengeluid in een verzuurd PVV milieu.
Of niet soms?
eerstneukendanpraten | 01-02-14 | 00:57
Mis je Bakito dan?
@eerstneukendanpraten | 01-02-14 | 00:57
Ik denk in therapie?
-weggejorist-
@Ommezwaai | 01-02-14 | 00:51
+ handgranaten en een RPG. @Baby kan jij dat fixen?
OT
Waar is Kaas gebleven? En Bakito...
Hulde overigens aan deze journaliste! Ze laat zich niet afwimpelen. Van Doorn probeert nog even omroep West te schofferen, maar daar trapt ze ook niet in. Van Doorn komt er niet meer uit en taait af.
@ Baby Rasta | 01-02-14 | 00:51 |
Linkje kaputt ivm GEMA enz...
heeft u een ander alternatief voor mij?
-weggejorist-
-weggejorist-
TV West... dit was toppie !
-weggejorist-
@Botte Hork | 01-02-14 | 00:47
Ik sta er voor open! Dit soort lieden motten we niet willen in NL.
OPA Opstelten is vandaag 70 geworden. Hoogste tijd om op te stappen.
Kan hij eens met eigen ogen de optochten van de ingepakte zwarte aardappelenzakken zien.
Geen woord Nederlands,ongeschoold, analfabeet.
Kan hij eens een kijkje nemen in de Schilders- (sharia) wijk.
Een Marokkaanse gelukszoeker gaat naar de dokter, omdat hij zich beroerd voelt.
De dokter onderzoekt hem en vertelt hem: "Je moet een week lang in een emmer schijten en pissen, gooi daar een dooie vis en een rottende kool in.
Doe dan een handdoek over je hoofd en inhaleer de dampen gedurende 3 dagen".
De man doet dat en gaat na 3 dagen terug naar de dokter en zegt " ik voel mij geweldig, wat mankeerde ik?".
Zegt de dokter: " Je hebt heimwee... naar Marokko"...
@INH.30CL | 01-02-14 | 00:44
Volgens mij is Guantanamo Bay nog steeds open. Laten we dit stuk stront daar aan uitleveren.
Vastzetten die man en wel in een gevangenis waar sharia heerst. Smerige landverrader, zum kotzen!
Ik ben er nog niet over uit of deze man destijds als mosliminfiltrant de PVV probeerde te beschadigen of dat hij nu een vooruit geschoven PVV-pion is die zo het vormen van een moslimpartij probeert te saboteren.
Hey maar,
eerlijk is eerlijk. Batswana zie je hier niet en zijn geen criminelen. www.spiegel.de/wirtschaft/botswana-dia...
@ Baby Rasta | 01-02-14 | 00:34 |
Fijne vid, dude,...
Mijn heupen zijn goed, maar mijn basspel is BETER;)
'Lastige politicus'
Lastig serieus te nemen ja, wat een loser.. Moet je eens binnen een bedrijf proberen zo handelen zoals ie antwoord geeft. Dan mieteren ze je toch gewoon op straat?
@Baby Rasta | 01-02-14 | 00:38
Ik wil gewoon een offerte.
@ Botte Hork | 01-02-14 | 00:30 |
Vertel es, Botte...
Handeltje voor de heaurige pluche-zitterTs in De Heeg?
Preventief ruimen 2.a?
Onder 't mom van '2 halen, 1 betalen'?
Botte Hork | 01-02-14 | 00:30 | + 1 -
U denkt meteen aan horken? Tja de kans op HIV is groot, ook in NL als je horkt.
@Ommezwaai | 01-02-14 | 00:32
We organiseren een reaguurders safarie bij Baby Rasta.
Voorwaarde, ongelimiteerd zuipen, coke, hoeren en die tiefus beesten afschieten voor aan de muur en de feauteaux. Ik zeg doen. Want we kunnen ook wel wat vitamine D gebruiken in dit teringklimaat.
Baby, maak jij ff een offerte.
-weggejorist-
@Ommezwaai | 01-02-14 | 00:31
Nou... ik heb ze nooit iets gegeven, en er is me ook nooit iets gevraagd.
Botte Hork | 01-02-14 | 00:30
Oh, in dat geval... Overweeg ik wel om af te reizen.
Ben gek op een gokje.
@El Rico Grande | 31-01-14 | 23:14
Helemaal raak. +heul veel.
Slipsnifter | 01-02-14 | 00:29
Gewoon de gutmenschen slechts één vinger geven, de rest is historie.
@Baby Rasta | 01-02-14 | 00:19
Oh, en gooi ook een zootje van die hiv hoeren in de offerte ok?
Nederland anno 2014, hoe hebben we het voor elkaar gekregen...
@El Rico Grande | 31-01-14 | 23:14
Fantastisch, die lijst ik in!
Botte Hork | 01-02-14 | 00:24
En zo'n leeuw als vloerkleed lijkt mij ook niet verkeerd.
@ Botte Hork | 01-02-14 | 00:24 |
What's in a nick, dude!
*plop kloenk*
Ommezwaai | 01-02-14 | 00:05 | + 0 -
Botswana is trouwens een land van vee. Land en koeien dan ben je gesetteld. Ik heb daar mensen gezien met land en vee, u wilt niet weten. Als de EU mee zou werken, dan zou Botswana kunnen concurreren met Argentinië.
@Baby Rasta | 01-02-14 | 00:19
Ziet er goed uit ja. Kan ik reserveren voor een weekje olifanten afknallen?
lady blabla | 01-02-14 | 00:14 | + 0 -
D66 is populair onder veel studenten. Voornamelijk vanwege de standpunten die ze innemen ten aanzien van het onderwijs.
@ Baby Rasta | 01-02-14 | 00:19 |
Zoeken ze ergens in lokale bandjes nog een bassistje, mijn waarde?
Eentje die de lokale dames laat hypoheupwiegen?
@lady blabla | 01-02-14 | 00:14
D66 is de ware architect van het huidige kabinetsbeleid. Dit zijn dus mensen die Rutte 2 fantastisch vinden. Een heel eng idee dat er daar zoveel van zijn.
Ommezwaai | 01-02-14 | 00:05 | + 0 -
Als u waarde zou hechten aan uw leven. Zou u al uit NL weg zijn. Voor mij was het echt een oogopener. Mijn ooms en tantes hebben een prima leven dankzij die overheid die gratis land uitdeelt. Ik wil daar ook van profiteren. Vandaar mn aanvraag. Ik ben uitgeleefd in Nederland. Ik ben bijvoorbeeld in Kasane geweest. Mn zus heeft daar land gekocht voor me omdat mn aanvraag nog niet rond is. Maar als je ziet wat voor Lodges daar zijn, dan is daar geld uit te halen. www.afrizim.com/Places/Chobe/Accommoda...
@ Ommezwaai | 01-02-14 | 00:08 |
En dan de gure wind die deaur de opgetrokken bontkraagjes heensuist, wat een ellende!
Wie kan mij trouwens vertellen waarom d66 zo hoog scoort in de peilingen?
Ik ken zelf maar weinig mensen die er op gaan stemmen.
Daarnaast lees ik veel reaguursels van vele Nederlandse sites waarbij bijna iedereen wel een hekel heeft aan Pechtold en d66.
Hoe kan d66 dus zo hoog scoren? (of heeft deze partij een Bilderberg agreement gesloten of zoiets. Ik ben aluminiumfolie kopen.)
@ Maria.1 | 01-02-14 | 00:06 |
Sja, Bea de Shell-diva heeft nog genoeg in de melk te brokkelen, en draagt dat over aan haar 'fils de la bière' zolang die komedie niet wordt ontbonden...
-weggejorist-
fleischer | 01-02-14 | 00:06
En het regent en er staat een dun, guur windje.
Met zo'n opgeschoren toupet voelt dat niet prettig aan.
Leuk, weliswaar moslimpartij, maar leerschool PVV.
On-be-grijpelijk dat criminele politici niet van de kieslijst kunnen worden gehaald. We zijn echt een bananenrepubliek, gadver!
Ochut, het is 12 uur 's nachts geweest; de minnende kansenpareltjes worden weer eens wakker!
Baby Rasta | 31-01-14 | 23:59
Ik ben werkelijk in alle krochten van deze aardkloot geweest.
Alleen het continent Afrika sla ik even over.
Ik hecht namelijk nog waarde aan mijn leven.
Mark Krachtwijk | 31-01-14 | 23:56
Ik zal de laatste zijn die dat ontkent. Maar waarom wordt die vermeende brievenbuspisser er weer bij zijn kale knikker bijgesleept? Dit heerschap heeft -als ik mij niet vergis- alleen daarmee gedreigd.
@Professor Superhirn | 31-01-14 | 23:09
Het is wel triest gesteld met de Nederlandse journalistiek als een journalist die gewoon haar werk doet zoals iedere journalist zou moeten doen, zo positief opvalt. Hier mag de landelijke politieke pers inderdaad wel een voorbeeld aan nemen. Niet makkelijk laten wegkomen, gewoon door blijven vragen.
Deze man staat natuurlijk wel prachtig voor wat (op een enkeling na) de gemiddelde pvv'er inhoud.
@ Premier Trutte | 31-01-14 | 23:51 |
Nog maar net moslim?
Alsof die kaalkop een cursus 'moslim-in-wording" heeft gevolgd, IEUW!
Hervat uw zins-opbouw!
Ommezwaai | 31-01-14 | 23:44 | + 1 -
Nou. Het valt mee. Bent u er geweest? Er is wel een programma om ex-pats terug te halen. Als ik zie wat mijn ooms bijvoorbeeld voor land hebben, voor kratis. Dan wil ik dat ook. Botswana is 14 keer groter dan NL en het land is in ontwikkeling. Ik heb dus de optie om land aan te vragen. Ik was laatst in Kasane(vakantieoord) waar mn vader een lodge runt. En hij vroeg land aan en dezelfde dag kreeg hij het toegewezen. Ik ga dus ook land aanvragen als het toch gratis is. Moet wel zien om de NL'se belastingdienst en SZW te ontwijken. Ik wil wel mn uitkering behouden.
Ommezwaai | 31-01-14 | 23:52 | + 1 -
Daarentegen bestaat de VVD bijna geheel uit competente en bekwame lieden. Nee, er valt wel het een en ander aan te merken op politici van de diverse partijen.
@ Baby Rasta 23:46
In vergelijking met een echte welvarende Hollandse schone zoals Sharon Dijksma dan delven die Afrikaanse deernes bij een gezonde Hollandse jongen zoals ik toch duidelijk het onderspit....
Mark Krachtwijk | 31-01-14 | 23:50
Nee, de Partij Van De Arbeid dan, die heeft lekkere figuren in de gelederen....
nog maar net moslim en nu al drugs dealen, kinderen naar de verdommenis helpen, ontkennen, liegen en de schuld bij anderen leggen.
Wat een buitengewoon minderwaardig mens.
Zowel de PVV als zo'n moslimpartij verzamelen brievenbuspissers en rare lui als Arnoud van Doorn.
-weggejorist-
Mocht hij schuldig bevonden worden, zou hij dan volgens de Islamitische Sharia wet bestraft willen worden? Ik bedoel, je bent moslim of je bent het niet.
Het zou hem sieren als hij zich naar goed moslimgebruik wil laten stenigen.
*plop*
Baby Rasta | 31-01-14 | 23:41
Botswana?
Dan nog liever in een wijk vol met kansenparels..
Beste Arnoud,
Waarschijnlijk lees je dit nooit, maar ik wilde het toch gezegd hebben. Mensen die zich vrijwillig tot de Islam bekeren kunnen het beste naar Saudi-Arabië afreizen.Je kunt daar genieten van de Islam in optima forma. Ook heb je er geen last van lastige journalisten die vervelende vragen stellen. Ik heb vernomen dat je daar al wat kennissen hebt zitten. Wat het immigreren alleen maar versoepelt. Vergeet voordat je weggaat niet te controleren, of er toevallig nog wat drugs is achtergebleven in je koffer. Ze schijnen er daar nogal moeilijk over te doen. Ook het alarmpistool kan je beter thuis laten. Saudi-Arabië heeft namelijk afgelopen jaar al genoeg wapens uit de EU in huis gehaald. Nou dat was het Arnoud. Ik hoop op een kaartje, mijn adres is bij de redactie bekend.
@Baby Rasta | 31-01-14 | 23:41
Ik kan je geen ongelijk geven. En keep on streaming the music.
-weggejorist-
@ Jimm Lovell 23:38
Hoe laat komt de escort?
Als je een grotere dealer (omhoog) wil ontmaskeren, moet je meestal aan de inkoopzijde het contact proberen te leggen. Wat wilde hij bereiken met het verkopen aan minderjarigen? Hun vaste dealer uit de markt prijzen waardoor die hem op zou komen zoeken? Wat een lulverhaal.
Ik heb ook niets met achterkamertjespolitiek maar nog minder met achterkamertjesdrugdeals.
Lekker belangrijk, ik ga neuken. Doei.
Jim Lovell | 31-01-14 | 23:38
Doe haar de groeten, en de laatste stoot is van mij hé!
Goeie journaliste, zo hoor je ze bijna nooit meer
Hopelijk rot ie op naar Syrië. Dat is het beste voor iedereen.
Lekker belangrijk, ik ga neuken. Doei.
Uitstekende interviewster, kan die het gesprek met de minpres niet doen voortaan?
Die heeft geestelijke bijstand nodig en wel héél snel...
OP naar de 0 zetels, na 19 maart hoor je nooit meer wat van hem.
Behind)Doors | 31-01-14 | 23:21
Joop was een aanbidder van Adolf, in zijn vroegere jaren.
Het Nationaalsocialisme sprak Jopie wel aan.
Van Prins Klaus daarentegen is nooit vast komen te staan dat ie bij de SS heeft gezeten, wel bij de 90e (reserve)pantserdivisie in Italië.
Journaliste weet goed om te gaan met een gladjanus, en hier wil ik het bij laten, dank je wel.
Prima journaliste van Omroep West. Zij pakt deze van criminele feiten verdachte ex-pvv'er, thans moslim uitstekend aan. Zelfs op een falende ROC zou hij met deze onzin een vette onvoldoende gekregen hebben.
"En fout als hel"
Ben weinig moslims tegen het lijf gelopen die dat niet zijn....
@Baby Rasta | 31-01-14 | 23:20
Waarom heb je je 2e nationaliteit aangevraagd?
@ Botte Hork | 31-01-14 | 23:15 |
*foemp*
Was Joop den Uyl niet een ex-SSer, of was dit Claus? Zo worden de heren niet herinnerd iig in de media
Wat is dit voor mongool eigenlijk?
Ik ben gister geland en ben nu al moe van het nieuws. Waarom maakt iedereen er zo'n groot nieuws van? Waarom is er überhaupt een moslimpartij? Dat betekent dus dat er fundamenteels fout is. Wat er fout is moet ik nog uitvogelen. Maar het bevalt me niet. Ik heb gelukkig tijdens mijn afwezigheid mn 2e nationaliteit aangevraagd, juist om deze redenen.http://www.youtube.com/watch?v=75PnDLzqvYI&list=FLz2vAWRlRJl9WTO5PH0VQHg
Je kunt zeggen wat je wilt, maar hij had wel een vlotte strakke babbel en wist met een mooie afsluiter weg te komen. De journaliste loopt stuk op een Atlantik tank wall van volhardendheid. Toch knap als je weet dat dat liegt tussen zijn tanden door. Ik zou het niet kunnen.
Maar ... da's waar ook. Hij was moslim geworden en soort zoekt soort en gedrag zoekt gedrag. Of was het iets met vuil trekt vuil aan?
(appel wordt helaas een beetje vals van het 12% bier).
Bijna onhoorbaar na het interview zegt iemand tegen hem, 'een normale dag' Arnoud zegt dan 'he?' en dan hoor ik weer 'een normale dag'... ik vraag me af waarom die persoon dat zegt...
Alle media pakt uit met ex PVVer doet dit en ex pvver doet dat.
Is dit de aanval op de pvv?
lachwekkend.
Eens een PVV'er altijd een PVV'er. Met instemming van Allah.
-weggejorist-
Arnoud Al-Doorn = ADHD mocro-kaalkopje?
Ik vind het ongepast om over de man te oordelen als je niet eerst de man zijn weed geprobeerd hebt.
De hasjhandel moet sowieso terug in handen van de Hollandse penose.
Eigen criminelen eerst.
Hmmm, geldt onderstaande ook voor deze verkeerling?
Kleine Mohammed vraagt aan zijn moeder: "Mama wat is dat, democratie waar men zoveel over spreekt?"á
"Wel, Mohammedje, dat is wanneer iedere Nederlander, iedere dag aan het werk moet gaan,
enorm veel moet werken en enorm veel belastingen betaalt.
Zodat wij alle voordelen kunnen plukken zonder er iets te moeten voor doen,
zoals gratis
wonen,
verpleging,
gratis medicamenten,
voedselbonnen,
leefloon,
kindergeld,
ziekenkas,
gratis bus,
met dure auto' s rijden
enz ... enz... enz.."
"Ja mama, zijn zij dan niet kwaad op ons?"
"Natuurlijk jongen, en dat noemen wij racisme!"
Goeie interviewster trouwens.
Graag meer van deze mevrouw.
Misschien iets voor de NOS?
*hell over ziet vriezen*
Wie is Arnoud?
Niks aan de hand mensen, hij was gewoon undercover.
@Cuyahoga | 31-01-14 | 23:09
Hear hear!
Ik zat zo geintrigeerd (heb ik op moeten zoeken, kut-woord) te kijken dat ik pardoes mijn pilsje opende met de verkeerde kant van m'n aansteker... Aansteker kapot! DOE ER WAT AAN!
'Wij zijn een luis in de pels' is zijn riedeltje.
Nee, Arnoud, jij bent een fistel in de anus van de parasiet in het ettergezwel van de luis in de pels.
Deze journaluste is inmiddels op sollicitatiegesprek uitgenodigd bij Pownews of GSTV neem ik toch aan? Talentje!
Avesso | 31-01-14 | 23:03 |
Arnoud ziet er slecht uit. Een aantal jaren dag in dag uit gehersenspoeld en geïndoctrineerd worden binnen een orthodox populistische gunta is natuurlijk ook geen lolletje.
maar werkte hij nou voor de AIVD?
I give the blame to the GS-server @ 23:04!
En Allah zag dat het goed was
-weggejorist-
Wordt een lastige verkiezing, koekwous van het jaar, maar Arnoudje maakt tot nu toe een goede kans.
Charles Swietert | 31-01-14 | 23:04 Wel.
-weggejorist-
Zat hij niet eerst bij de PVV ?
Avesso | 31-01-14 | 23:03 En het waterboarden is nog niet eens aan de orde geweest.
@ zeg maar jansen | 31-01-14 | 23:01 |
Zolang ze zich dan ook aan de Nederlandse wetgeving, cultuur enz. willen aanpassen, OK!
Maar 9 van de 10 keer gebeurt dat niet.
Daarom zet ik hier vraagtekens achter.
-weggejorist-
Het is een politicus, hij kan heel goed eh zeggen tussen z'n onzin door.
fleischer | 31-01-14 | 22:59 In feite mag iedereen dat, jij ook.
Wie ben jij om dat aan anderen te verbieden?
Wat de neuk toch dat Moslims in ons Nederig landje de polletiek mogen bedrijven?
Een gewapende dealer die islamist is.
Nou, dertien in een dozijn hoor.
Hulde aan omroep West trouwens.
... ik vind hier wel wat van maar ik ben ff kwijt wat ook weer...
Het zal wel vrijspraak worden, want multicul etc. dus huis, psych, baan, wijf, wachtgeld etc etc.
Arnoud van Doorn: 'Het OM wil mij beschadigen'
Hij wentelt zich wel vakkundig in de slachtofferrol. Waar kennen we dat van? Ah ja, alles valt weer op zn plek!
Laat de rechter die malloot over 2 weken maar een ticket SA geven.
*bitterballen in frituur gooit voor de nachtploeg!*
Eindelijk een nieuw topic.
Dat zou godverdomme ook een keer tijd worden!
Van de ene rare sekte naar de andere...
Vreemde vogel.
Het idee van een Moslimpartij alleen al. Zum kotsen.
Van Allah zal het wel mogen.
Ik vraag me af of ze hem blijven koppelen aan de PVV om hém te pesten of dat het is om de PVV te sarren,maar het valt wel op ja!
Feit is dat hij in 2011 uit de PVV werd gezet en in 2013 werd opgepakt als raadslid van zijn eenmansfractie Onafhankelijk Den Haag.
REAGEER OOK