Totale lul daagt vrachtwagen uit
Weet u wat altijd een goed idee is? Op de snelweg spelen met vrachtwagens. Op de snelweg. Met grote snelheid. In het donker. Beetje remmen. Beetje afsnijden. De vrachtwagenchauffeur provoceren. Andere weggebruikers in gevaar brengen. U kent het wel. U heeft gewoon even last van uw falendefallussyndroom en moet dat compenseren met oerstom gedrag. De één trapt het gaspedaal in tot 259 kilometer per uur, de ander zoekt ruzie met een vele malen groter object. Die vervolgens hapt. Altijd leuk, zo'n show, voor de andere weggebruikers. (bron)
Reaguursels
InloggenTenslotte de eindconclusie van het debat hier. Ik denk dat we veilig kunnen stellen dat er 2 soorten bestuurders zijn. Enerzijds de amateurs, dat zijn de automobilisten. Kijken meestal niet verder dan hun motorkap lang is, maar kunnen 1 ding wel goed: ze weten waar het gaspedaal zit. Weten dat ze spiegels hebben, maar weten vaak niet dat het er 3 zijn.
Anderzijds de professionals, dat zijn de beroepschauffeurs. Hebben pittige rijexamens moeten afleggen en vele, vele kilometers ervaring. Rijden met voertuigen doorgaans langer dan 7 meter en worden vaak gedwongen de fouten op te vangen van de automobilisten. Moeten vaak hartelijk lachen om het gebrekkige voertuig- en verkeersinzicht van deze amateurs.
www.liveleak.com/view?i=424_1389884844... Vrachtwagen chaufeur moet voorkomen schijnt.
Verkeer in rusland kan je niet vergelijk met europa. Hier hebben we betere regels en andere mentaliteiten.
Deze lef zouden we allemaal moeten hebben, vrachtwagens treiteren, doen ze immers bij ons ook genoeg, hebben ze zelf alleen niet door, maar als je er iets van zegt dan moet je betalen want dan gaat de prijs in de winkel omhoog omdat hun wat later zijn.
Ze rijden kop aan kont zodat jij je afslag mist, halen in bij een heuvel OP, dus je weet dat het langer duurt dan heuvel af, op de afslag zelf richtingaanwijzer pas aan zetten, gaan collega chauffeurs inhalen zonder in spiegels te kijken terwijl jij er aan komt met 130!.....
Ik zeg, vrachtwagens alleen snachts of een geheel inhaalverbod 24/7, EN verbieden op wegen waar er maar 1 baan is. Die zijn altijd tussen 80 en 100km/u en hun kunnen maar 90, hoezo frustratie in het verkeer.....
Voila, in een paar regels probleem opgelost en ben ik best bereid 20% meer te betalen in de super.
Twee mensen die elkaar volslagen niet kennen en dan kan lopen klootviolen. Ga eens wat doen met je leven en laat je niet zo opnaaien zeg.
Chauffeur remt niet meer voor aso's
ZELENOGRAD - De Russische buschauffeur ALEXEI VOLKOV is het roekeloze rijgedrag van zijn medeweggebruikers zo zat, dat hij in 2007 een rigoureus besluit nam: hij REMT NIET MEER voor automobilisten die hem afsnijden. NOOIT MEER.
Zijn compromisloze rijstijl heeft Volkov, die werkzaam is in Zelenograd, een stad 37 kilometer ten noorden van Moskou, inmiddels de BIJNAAM DE STRAFFER opgeleverd. Asociale automobilisten zijn veel Russen een doorn in het oog. Dankzij zijn beslissing om niet meer voor hen te remmen, is Volkov dan ook uitgegroeid tot een VOLKSHELD.
De chauffeur was de afgelopen jaren betrokken bij meer dan 100 kleine en grote aanrijdingen. Een dashboardcamera in zijn bus heeft de meeste incidenten opgenomen.
www.youtube.com/watch?v=vP3S-YuKWZ0&am...
Zojuist nog op de A2, overvol, zo'n toeterende vrachtwagen achter me gehad bumperklevend terwijl er voor me een hele trits auto's voortkabbel over het immer drukke wegdek... Ik vraag me af wat zo'n zak hooi op zo een moment denkt...
Het is helaas waar, de meeste vrachtwagenchauffeurs snappen niet dat je niet moet bumperklevers en snappen al helemaal niet dat je in de spits beter niet kan inhalen met je modderschuit.
Gewoon opboksen en wegblijven van de linkerhand, die is van ons, de harde werkers die de zooi kunnen kopen die jullie verslepen.
nono_einstein | 16-01-14 | 19:29 | + 6 -
reactie van de ''de harde werkers'' laat me niet lachen. en we snappen heus wel dat je niet moet kleven, maar om je wagen zo te laten rollen voor een truck is ook niet echt een slimme move? en die groene jongens maar klagen dat er te veel vervuiling in de lucht is. mss door dit soort acties van automobilisten, weet je hoeveel brandstof het kost om je truck van 60 terug op 80 te krijgen en al dat fijn stof dat vrijkomt die jij dan weer inademt denk daar maar is aan voor je zoiets probeert.
en als truckers niet bestonden at jij enkel wat er uit je miezerig moestuintje kwam en woonde je nog in een zelfgemaakt hutje.
weet ook niet hoe het in Nederland of Duitsland zit of waar dit ook gebeurt is maar in België is de min. snelheid op de snelweg 70km/h. kan je niet zo snel, dan heb je er niets te zoeken.
en het zijn niet alleen trucks die automobilisten treiteren maar ook busjes.
www.youtube.com/watch?v=fjEbsQumLgg&am...
Wat zijn vrachtwagenchauffeurs toch een ontzettende paupers zeg. Die truckert heeft zonder twijfel eerst die automobilist gesneden of zo, het is werkelijk áltijd hetzelfde met die sneuaards. Ik kan me dan ook perfect voorstellen dat die autombilist de truckert zo sart. En dan maakt die truckert uiteindelijk zelfs ook nog een krasje op de auto, schandalig! Flinke boete geven die truckert.
Even over dat artikel van het AD over de hoge snelheden: er gebeuren op de autosnelwegen relatief zeer weinig dodelijke ongelukken. Blijkbaar hoeft sect een 'heel' hoge snelheid op de snelweg helemaal niet zo gevaarlijk te zijn als iedereen denkt.
Die vrachtwagenchauffeur is volgens mij niet één van de slimsten ...
Zònder de drivecam-beelden was het 'gewoon' een ongeval, afgehandeld door schadeformuliertje en verzekering (van z'n baas).
Eind goed, al goed ...
--
MAAR ... hij moest natuurlijk zo nodig de drivecam-beelden naar de verzekering van de tegenpartij sturen, om "zijn gelijk" aan te tonen. Zodoende de schuldkwestie in zijn voordeel te beslechten...
(ik hoor hem tot hier gniffelen)..
Mèt de beelden van zijn eigen drivecam, zal hem nu echter een misdrijf ten laste worden gelegd. Waarschijnlijk zelfs poging tot doodslag.
Resultaat zal zonder enige twijfel verlies van zijn rijbewijs en baan opleveren, plus het vergoeden van de volledige schade.
Sinds ik een dashcam heb twijfel ik er niet meer over. Vraag de laatste mongool die voor me op de rem trapte zonder reden hoe zeer die 9k deden.
De Amerikanen zeggen dan: "Don't fuck with the truck if you're a Jeep"
www.youtube.com/watch?feature=player_d...
jezus, stuk stront. sterfffffffffff
Is it just me of komt de auto juist naar de middelste strook toe ? De VW wijkt eerst uit naar links maar besluit dan "ha ik ben toch groter" en gaat weer terug naar 't midden van de middelste baan. Dat Autopipo doorzet naar links.. tsja
Ik denk trouwens dat hij hem ook in de rechterberm wou duwen, alleen moet je dan juist de rechter achterkant van de auto aantikken.
@ Zijkweif | 16-01-14 | 13:09
Ik ben het met je eens dat die auto op de linker rijbaan 'parkeren' erg gevaarlijk is, maar is 40 km/h gaan rijden op de snelweg niet net zo gevaarlijk? Die idioot in die Ford gaat alleen maar langzamer rijden. Stoppen op de vluchtstrook? Is strafbaar en dikke kans dat Fordje dat ook doet. Dan maar rammen!
Als het een van mijn chauffeurs was geweest had, dan had ie eruit gelegen. Aan korte lontjes hebben we niks. Alhoewel de schade nu ook niet onaanzienlijk is (beiden schuldig, problemen met de rijtijdenwet en de lading wordt waarschijnlijk te laat afgeleverd of mist aansluiting) had het nog wel veel erger kunnen zijn. Buiten de automobilist ontbreekt bij de vrachtwagenchauffeur in ernstige mate het inzichtelijke verantwoordelijkheidsgevoel.
Zodan. ff een PIT manoeuvre uitvoeren met een vrachtwagen. Tja die idioot ervoor vroeg er wel om...
Wat een prachtig einde. Ik mag lijen dat hij het niet meer kan navertellen. Zulke idioten hebben we niet in onze samenleving nodig.
-weggejorist-
homokineet | 16-01-14 | 19:18 | Uw soort wordt door onze familie uitgewoond in onze fabrieken. Daar is een reden voor.
@nono.einstein
Over wegblijven gesproken. U als automobilist bent ons beroepschauffeurs alleen maar tot last. U rijdt maar wat inefficient rond, 1 poppetje per auto, gaat te ver van het werk wonen en veroorzaakt daarom overmatige congestie. U en uw soortgenoten veroorzaken de drukte en de daarmee gepaard gaande ellende en ongemakken.
Pak dus de trein.
Prachtig Gewoon!!!
Zojuist nog op de A2, overvol, zo'n toeterende vrachtwagen achter me gehad bumperklevend terwijl er voor me een hele trits auto's voortkabbel over het immer drukke wegdek... Ik vraag me af wat zo'n zak hooi op zo een moment denkt...
Het is helaas waar, de meeste vrachtwagenchauffeurs snappen niet dat je niet moet bumperklevers en snappen al helemaal niet dat je in de spits beter niet kan inhalen met je modderschuit.
Gewoon opboksen en wegblijven van de linkerhand, die is van ons, de harde werkers die de zooi kunnen kopen die jullie verslepen.
Als vrachtwagen-cam gewoon doorrijden en dat stuk stront na dat remmen minimaal twee kilometer doordouwen,zodat die zijn velgen en bodemplaat goed verrot heeft en alle schade aan die kilometers asfalt kan dokken!Vuile hufters zijn het! Niet dat wat die vrachtwagen doet goed is maar ik kan mij er wel bij inleven!
@BellaBella
Wij hebben u op de verzendlijst naar Syrie gezet.
@Huisregelneef
De beelden spreken toch voor zich? Waarom u uzelf dan slimmer voor doen dan u bent?
@phes
U weet waarover u praat. Met een beetje goede wil, is er prima te leven met groot en klein.
Twee rijbewijzen die door de shredder mogen.
Het is moeilijk om conclusies te trekken uit de laatste twee minuten. Na 1:15 snijdt de filmert de auto af en remt hard, dus het is mij nog niet 100% duidelijk wie van de twee nu de grootste lul is, welke lul begon en waarom, etc.
.
Aan de zeer smalle vluchtstrook naast een prachtige rijbaan te zien zijn we in Duitsland. Misschien voegde één van de twee lullen in, en moest de andere lul toen remmen, en zijn ze elkaar vanaf dat moment aan het irriteren. Misschien ook niet. Wie weet.
Iemand nog een youtube linkje?
@Zoiets | 16-01-14 | 16:26
De reden dat de meeste vrachtwagenchauffeurs hun richtingaanwijzer laat aanzetten en meteen naar links gaan is omdat als je het doet zoals het hoort de auto's achter je meteen gas geven en de ruimte dichtrijden omdat ze geen vrachtauto voor zich willen hebben.Heel soms zie je ook bestuurders die ruimte geven en seinen dat je er tussen kan.
In elk geval een film met een goede afloop, ik applaudiseerde.
Anderzijds zijn veel van die vrachtvarkens ook compleet uitschot. We weten niet wat er aan vooraf ging. Meer dan eens wensten wij het door ons bedoelde soort afval ook oprecht en hartelijk, al vloekend, de meest ernstige ziektes toe - voor hen en hun familie.
Totale lul van week 30 van vorig jaar.
@ holy infidel | 16-01-14 | 17:54
Vrachtwagen die kleeft? Heeft u het filmpje wel gezien? De vrachtwagen wijkt hem keer op keer uit.
Een beetje: 'pak me dan, je kan me toch niet krijgen' met een vrachtwagen spelen. Echt slim.
Sukkels die langzamer dan vrachtwagens rijden moeten ze van de snelweg verbannen, voor eeuwig.
Wat een ongelooflijke l***********l
En... BOTS! van de weg af, kostelijk!
beiden zijn fout bezig
Hoe dan ook de vrachtwagen mag niet kleven en hoort afstand te houden of gewoon de wagen inhalen (als er tenminste niet zo geil geen inhaalverbod geld)
Ik ben zelf vrachtwagenchaffeur en ken dit gevoel
als ze steeds zachter gaan rijden zou je er het liefst overheen rijden
iedereen heeft wel eens een dip en let niet op
zelf de beste chaffeurs maken wel eens een fout we blijven mensen
altijd moet er 1 zijn gelijk halen en de ander gaan treiteren omdat ze zelf zogenaamd wel goede chaffeurs zijn en nooit een foutje maken
mensen zijn nu eenmaal allemaal klootzakken!!!!!!
Ik wist niet dat er hier zoveel vrachtwagenbestuurders zaten. Vandaar al dat geslinger op 's heeren wegen.
goedverstaander | 16-01-14 | 12:47 | + 6 -
De auto rijdt daar gewoon, maar de vrachtwagenchauffeur vindt dat te langzaam en probeert hem op te duwen.
Hij toetert zelfs.
De chauffeur had dit filmpje beter niet op internet kunnen zetten want nu gaat hij 100% zeker voor gaas... en volkomen terecht.
@Zoiets
Je liegt. Keiharde. Apenballen
"Waarom ik een laagvlieger zou zijn als ik gewoon de toegestane snelheid rijdt is mij niet duidelijk."
Als DAT waar zou zijn had je van al die 'irritaties mbt vrachtwagens' die je noemt in Zoiets | 16-01-14 | 16:26 | + -5 - helemaal niet eens hebben. Zijn nou net precies DIE dingen die alleen laagvliegende-de-weg-is-van-mij-van-mij-van-mij-van-mij-automobilisten zo irriteren... omdat ze het zelf opzoeken, maar dat snappen ze dan weer niet.
@Zoiets
Ik ben bang, dat u uw oordeel baseert op een handjevol platitudes. Overduidelijk geen kaas gegeten van het vak. Want dat het een vak is, kan niet ontkend worden.
Ik nodig u uit een keer mee te rijden op een gemiddelde distributierit. Dan kunt u zelf beleven waar een vau chauffeur mee te maken krijgt. Niet in de laatste plaats met de krappe laad- en lostijden.
Deevieeee | 16-01-14 | 17:05 | + 0 -
Je ziet toch de koplampen schijnen in de auto voor hem ? Tijd voor Specsavers, pik.
Automobilist in deze .... stumperd.
Beiden voor twee maanden het rijbewijs ontnemen. Tokkie in Escort rijdt dan zonder rijbewijs toch nog, broodje-gehaktbal-uit-blik-smulpaap mag huifjes gaan wassen, of zit brodeloos thuis, of raakt z'n baan kwijt.
@homokineet | 16-01-14 | 16:57
Generaliseren is inderdaad makkelijk: "De meeste automobilisten gebruiken verder hun spiegels onvoldoende". Waarom ik een laagvlieger zou zijn als ik gewoon de toegestane snelheid rijdt is mij niet duidelijk. Daarnaast hebben vrachtwagens helemaal geen "recht" op inhalen. Ze "mogen" inhalen als daar de mogelijkheid toe is zonder het overige verkeer te hinderen. Daarnaast komt mijn pindakaas er ook wel als er niet ingehaald wordt. Afsluitend laat u precies het mentaliteitsprobleem zien dat bij vrachtwagenchauffeurs blijkbaar tot beroepsziekte is verworden: ik ben de grootste, dus ik heb voorrang.
Die vrachtwagen probeert die Escort in te halen, maar dan geeft ie wel gas bij.
Als de vrachtwagen weer naar rechts gaat laat die Escort weer gas los.
En ik denk als die vrachtwagen af had geremd, dan was die Escort voor hem blijven rollen.
Het is fout om hem van de straat te rossen (begrijpbaar) en ik denk dat beide personen een boete krijgen. Nml beide gevaarlijk rijgedrag.
Ben ik nou de enige die ziet dat de vrachtwagen chauffeur zijn lichten niet aan heeft ?
Koeienlul | 16-01-14 | 16:56
:) Welkom.
@Zoiets
Kletskoek. Generaliseren is makkelijk, maar raakt noch wal. De meeste vau chauffeurs wachten tot er bijhoorlijk 'gat' is, geven richting aan en schuiven naar links. Het lukt soms niet naadloos door laagvliegers zoals u. Ik snap trouwens die aversie tegen inhalende vrachtauto's niet. Alsof ze geen recht hebben op inhalen. U wilt toch ook uw potje pindakaas op de ontbijttafel? Respecteer die chauffeurs dan wat meer.
Touché!
Hoewel mijn sympathie uitgaat naar de vrachtwagenchauffeur: Ze zijn allebei even fout.
Ze maken allebei meerdere verkeersovertredingen.
Het kan goed zijn dat verzekeraars uitkomen op 50/50%.
En dan is toch de vrachtwagenchauffeur meer de klos dan de autobestuurder.
Los van het verhaal dat de rechter er nog van gaat vinden. En ook daar is de vrachtwagenchauffeur meer de pineut als van beide het rijbewijs wordt ingevorderd.
@Koeienlul | 16-01-14 | 16:28
Dat een voorbindpik het eerste is waar je aan denkt...
Voor een dergelijk gekoesterde wens zou je misschien even je moeder kunnen vragen of zij deze voor jou in vervulling wil laten gaan, zwitsal.
Zoek nooit ruzie met iets dat twintig keer zo groot is als jij. Dat zou een open deur moeten zijn.
rara | 16-01-14 | 12:35 | + 81 -
Dat niet alleen, Het is nog zinloos ook:
1. De chauffeur krijgt betaald dus die kan het weinig boeien hoe laat hij thuis is.
2. De chauffeur rijd in een bedrijfswagen, dus schade? jammer maar dat is voor de baas.
3. De schade is dus voor de baas maar de schade aan de auto zal vele malen hoger liggen dan die kras op de bumper van de chauffeur.
Wel mooi dat einde, ik zat al veel eerder te hopen dat hij hem van de weg zou duwen.
Benieuwd naar de uiteindelijke afloop.
Voor mensen zoals jij heb ik een hele leuke verrassing aan boord.
Finnenhaaiensoep | 16-01-14 | 16:05 | + 0
Die voorbindpiemel van je? Nee dank je.
Wat een mafkees... Als dat een cementtruck was geweest was het op 0:22 al raak geweest. En dan vervolgens provoceren tot het uiteindelijk wel lukt. Bind dan gewoon een touw om je nek en stap van een stoel af.
@homokineet | 16-01-14 | 15:47
Laten we je argumenten eens toepassen op de gemiddelde vrachtwagen, die inhaalt op de snelweg. Spiegels niet gebruiken: check, ze doen gewoon hun richtingaanwijzer uit (als je geluk hebt) en klappen hem ervoor, meestal op een moment dat je boven op de rem moet voor ze. Slecht voor het milieu: check, van 130 naar 80 en weer naar 130 kost behoorlijk wat brandstof (x 30 auto's). De boel ophouden/traineren: check. Alles in acht nemende lijkt het erop dat volgens de argumenten die je zelf aanvoert vrachtwagenchauffeurs ook niet de weg thuishoren.
@Koeienlul | 16-01-14 | 15:26
Voor mensen zoals jij heb ik een hele leuke verrassing aan boord.
Velen hier snappen er weinig van. Als vau chauffeur 'cruise' je zo'n 83,5 (=80 na correctie) km/u. Met een luxe auto mag je doorgaans sneller. Dan hoor je als automobilist niet op de snelweg thuis als je de boel ophoudt/traineert met minder dan 80km/u. Een vrachtauto afremmen en weer op gang brengen kost veel brandstof en dat probeer je te vermijden. De meeste automobilisten gebruiken verder hun spiegels onvoldoende, zodat niet tijdig zien wat er achter hun gebeurt.
PS Die persoon met die zak knikkers aan boord kan na verwijzing door de huisarts een afspraak maken met een psychiater.
Durf je ook alleen maar omdat in een snellere auto zit.
durfniet | 16-01-14 | 15:36 | + 0
Klopt.
netje knikkers in de auto liggen. Een handje vol het raam uit kiepen, doet wonderen bij zulke provocerende bumperklevers.
Koeienlul | 16-01-14 | 15:26 | + 0 -
Durf je ook alleen maar omdat in een snellere auto zit.
Intellectueel onderbedeelden moeten nou eenmaal ook een baan hebben, maar voor zulke vrachtwagenbestuurders heb ik een netje knikkers in de auto liggen. Een handje vol het raam uit kiepen, doet wonderen bij zulke provocerende bumperklevers.
Geweldig! Wat een lul in die auto, aanrijden die zakkewasser...
Respect voor de trucker die dan z'n zelfbeheersing weet te bewaren. Maar eigenlijk moet je zo'n gast z'n achterlichten achter z'n oren douwen.
@Fredflange +100!
Ahhhh ... Hij heeft net z'n filmpje van facebook afgejorist ...
Zal wel getrouwd zijn... mannen gaan dan raar doen.
@vast goed, inderdaad. Lang geleden heb ik me voorgenomen niet te reageren op dit soort gedoe in het verkeer. Het is namelijk niet mijn taak om medeweggebruikers op te voeden. Als iemand zich aso gedraagt, laat ik het gewoon gaan. Ze doen maar.
@Devlonir | 16-01-14 | 14:39 Ik zie wat je bedoelt; vlak voor de matrixborden komt het gezelschap wel erg dicht bij elkaar. Maar ik zie geen remlichten bij de Escort rijder. Tijdens het getoeter gaat wel opeens zijn mistlicht aan (paniek reactie?). Ik blijf erbij dat beide bestuurders hier fout gedrag vertonen.
Nou maar hopen dat de tegenpartij geen goede advocaat heeft die de dashcambeelden als bewijs ontoelaatbaar maakt...
Als je elke idiote actie op de weg gaat uitvechten, kun je wel bezig blijven. Gewoon je duim opsteken en je weg vervolgen.
Is ook prettig wanneer jij eens een fout maakt en die ander zo reageert.
Koekblikker is een bokkelul die zijn rijbewijs moet inleveren. Rechtvaardigt echter niet de acties van de professionele chauffeur die wel eens tot doden hadden kunnen leiden. Had hij er achterop gereden wanneer koekblikker remde, had ik het best gevonden. Maar hier heeft de vrachtwagenchauffeur bewust de crash in gang gezet.
Prof. P. Paardekuth | 16-01-14 | 14:19
Kijk nog eens goed. Meneer de burgerauto rijder reageert direct en zeer plotseling op de matrix borden snelheid. Hij haalt volledig het gas van het pedaal en houdt daarmee geen enkele rekening met het verkeer achter zich.
Behalve de matrix was er geen enkele indicatie tot gevaar op de rechterbaan, dus de voorste rijder had meer rekening moeten houden met de auto (kort) achter zich dan het matrix bord voor zich. Ander verkeer reedt duidelijk veel sneller, en een eerste matrix geeft meestal 90 of 70 aan. Beide snelheden waren geen reden tot zo plotseling zo veel vaart minderen.
Voorste chaffeur is zeker wel fout hier.
@Sjompie
Volvorijderts is het grootste kutvolk op de weg!
Beide fout.. vrachtwagenchauffeur had gewoon de politie moeten bellen om die idioot aan de kant te laten zetten. Helaas is het wel zo dat het voor de politie geen prioriteit heeft, terwijl het wel iets belangrijks is. Zulke kinderen horen gewoon niet thuis op de weg. Rijbewijs invorderen en nooit meer terug geven.
Goed, dan belt hij de germaanse wegenwacht, whatever, zijn gedrag is duidelijk niet aan een mankement aan de auto maar eerder aan een mankement in zijn hoofd te wijten..
(ik ben ook zo vaak met een lekke radiateur naar huis gereden van tankstation naar tankstation, maar ik weet niet hoe het er bij jou aan toegaat, maar rustig rijden houdt bij mij niet in dat ik mijn voet als een ware autist stug op het verkeerde pedaal blijf trappen.
Over de ravages kan ik alleen maar zeggen: ik neem aan dat de bestuurder van het krot die beelden ook wel eens gezien heeft, en dan is 1+1=3 he, dan ga je dit soort gedrag dus niet vertonen vlak voor een tientonner
peace out ;)
op 1:17 staat er zelfs iemand op de vluchstrook, Oeps Dit lijkt verder eerder in Duitsland / Oosten dan in NL.
necrosis | 16-01-14 | 13:30 | + 1 -
=
De vrachtauto, die vind het blijkbaar normaal om een poging tot doodslag te doen omdat hij 3 km/h harder kon rijden dan de een of andere slome hark vóór hem.
@necrosis | 16-01-14 | 13:22 klopt, met die opmerking dat het in de praktijk vaker rond de 90km/u ligt. Dat blijft echter zeer laag, en je ziet ook dat het overige verkeer zeker een stukje harder rijdt. Maar nogmaals, dat praat het gedrag van de vrachtwagen chauffeur niet goed. Als hij zo nodig groot licht wil afgeven, doe het dan niet op 5 meter van de achterbumper maar houd afstand, anticipeer en signaleer de Escort rijder met minimaal 2 seconde afstand. Daarnaast heb ik de film nog een keer bekeken, en het is duidelijk dat er op ~ 0:25 in dit filmpje een max snelheid wordt aangeven. Kan niet zien of dit 80, 100 of 120 is. Dat de vrachtwagen vervolgens na de eerste kansloze treiterijen van de Escort op 0:55 doodleuk tot tweemaal de vluchtstrook opzoekt en daarvandaan de even kansloze Escort rijdert opzij probeert te drukken is zeer bedenkelijk. Ook doet hij op 1:22 eventjes de boel flink afsnijden en een brake-test. Persoonlijk vind ik dat beide heren (?) niet op de weg thuishoren.
@AsEl | 16-01-14 | 13:27
Het kenteken ziet er wit uit, buitenlands dus DL, FR, PL, BG, HR, RO, of watdanook. Dat kunnen er nogal wat zijn. Die bellen niet zo makkelijk de Nederlandse wegenwacht.
En als je een niet-kritieke storing hebt, waarom zou je dan niet rustig mogen doorrijden naar het dichtsbijzijnde tankstation. Is dat verboden dan? Er geldt toch echt geen minimumsnelheid en die Volvo reed nog ruim boven de 60 Km/h ofzo. Is me vroeger wel vaker overkomen, met een lekkende radiator. Bij elk tankstation bijvullen en zo rustig weer naar huis. Wie is die vrachtwagenchauffeur dan om hem op die linker baan op te jagen?
Dat die vrachtwagenchauffeur een lompe hork is, de titel chauffeur onwaardig, die waarschijnlijk snel naar huis wilde zie je zo. Bumperkleven, Lichtsignalen en claxonneren terwijl de Volvo netjes zoals dat hoort rechts houdt (niet eens links, wat wil je dan nog?) en wel 3x in de tussenruimtes netjes rechts had in kunnen halen.
Heb jij wel eens de ravages gezien die ontstaan bij aanrijdingen tussen vracht- en personenauto's? Hoe die personenauto's er dan aan toe zijn en de inzittenden er door de brandweer uit gesneden/geknipt moeten worden? Deze onverantwoordelijke vrachtwagenmaniak mogen ze wat mij betreft direct z'n rijbewijs afpakken, aangezien hij zó roekeloos met de veiligheid van zijn medeweggebruikers om gaat. Ik neem aan dat jij zelf net zo'n asociale lamlul bent, zoals je het voor hem opneemt.
die laatste stuuractie van de trucker zou m toch wel eens zn rijbewijs kunnen kosten de 27e..
1 claxon, 2 droeftoeters.
De automobilist maakte het er wellicht naar, maar inhalen over de vluchtstrook in het donker, en moedwillig een ongeluk veroorzaken staaat gelijk aan doodslag.
@ The Unjorisable | 16-01-14 | 13:08
Velen denken auto(her)kenner te zijn, weinigen zijn het. Dit is inderdaad een Vort Escort Clipper, geen Volvo.
OT : beide bestuurders hebben met dit soort gedrag he-le-maal niets op een (snel)weg te zoeken, die mogen allebei hun rijbewijs inleveren. Permanent, a.u.b. Hebben ze de tijd om ergens op een verlaten weiland eens op hun gemak met elkaar op de vuist te gaan annex hun zonden te overdenken.
Op Facebook wordt al gecollecteerd voor de trucker, dus dat zal wel goedkomen. Maar om 'm nu op grond van dit filmpje een "held" te noemen? Helden halen niet in over de vluchtstrook. Die krankzinnige actie alleen al zou goed moeten zijn voor het inleveren van het rijbewijs.
Maar collega's vallen elkaar niet af, zo lijkt het.
Eindelijk een Totale Lul video met een happy ending.
Ik vraag me dan wel af, wat maakt iemand zo kwaad om zo achterlijk te doen.
Het verhaal heeft vast een begin, een aanleiding dus die weten en zien wij niet, langdurig kruipend inhalen door de vrachtwagen? onderwijl een grote file veroorzakend de grootste irritatie van de snellere weggebruikers.
Of een eerdere gevaarlijke manoevre door de vrachtwagen, wel dienen terstond beide weggebruikers hun rijbewijs voorgoed in te leveren, wegens onvoldoende zelfbeheersing en het overige verkeer in zéér groot gevaar brengen.
Elk jaar APK, vermogens geven wij uit om onze auto's en dus het verkeer veilig te houden, dan is dit een gotspe om dit soort apengedrag tegen te komen en eventueel daardoor alsnog het leven te laten.
Beiden hebben schuld. Ik snap de chauffeur, maar naar goed Duits gebruik gaat de Escort i.p.v. het probleem op te lossen (nl 5km/u versnellen) uitgebreid de discussie aan. Typisch van dat kansloze 250,- Escort-volk. In NL ben je al kansloos met zo'n auto, laat staan in Duitsland (waar autorijden nog beduidend goedkoper is).
De chauffeur gedraagt zich dan naar omstandigheden netjes, maar doet bij 1.31 duidelijk zelf ook een brake-test. Dit kan hem worden aangerekend. Actie-reactie, met uiteindelijk de Escort als zwakste schakel. Toch kunnen hierbij veel doden vallen en dat lijkt me voor beiden niet de bedoeling. Laat staan voor automobilisten die toevallig op het verkeerde moment dit duo passeren of op de vluchtstrook staan met pech.
Kortom, alleen maar verliezers hier.
Nu nog de dashcam beelden van die personenauto om het verhaal compleet te maken.
De vrachtwagenchauffeur had alleen het laatste stuk online moeten zetten. Dat is bewijstechnisch wat handiger.
@Badderbeest! | 16-01-14 | 13:22
Mensen die op de rem trappen op een SNELWEG, moeten ze hun rijbewijs afpakken!
En mensen die graag 'truckertreiteren' willen spelen, moeten niet janken als hun auto een stukje wordt ingekort door een grote vrachtwaggel....
De meeste auto's kunnen dubbel zo snel als begrensde vrachtauto's, zo niet sneller.
Dus wie zit hier nu te kloten?
+ heel veel voor die trucker, vind dat hij nog aardig geduldig is. Die vent in die auto had gewoon gas moeten geven, niks aan de hand, weet je hoe irritant het is met een vrachtwagen om naar 60 km of minder te moeten gaan en weer terug naar 85, en nee ik ben geen trucker.
Warum?
voorlopig sta ik aan de kant van de vrachtwagen chauffeur, tenzij de vrachtwagen een enorme eikel blijkt te zijn geweest ergens voor dit filmpje. maarja, we wachten de rechtzaak gewoon af, iemand al nieuwsartikelen gevonden?
Ven1V1d1V1c1 | 16-01-14 | 13:03 | + 1 -
Fout, en wel hierom:
"Misschien had die Volvo wel te maken met een storing als een oplopende motor-temperatuur bv. Er zou van alles aan de hand kunnen zijn. " ----> VLUCHTSROOK
Issie voor uitgevonden he ;) kan je helemaal met je stukkende motor gaan staan en de anwbees bellen ZONDER dat je een vrachtwagen in de weg hoeft te zitten
"Duidelijk de vrachtwagen zijn schuld." Ja lamlul, nogal wiedes he??! Hoewel 'schuld' niet het juiste woord is, de vrachtwagen heeft het 'gedaan'. Het is de proleet in zijn Escorthok zijn eigen 'schuld'.
Volgens mij zit er in de personenwagen een slome lul en zit de totale lul in de vrachtauto. Het begint met opdrukken/kleven. en eindigt met afsnijden.
@Prof. P. Paardekuth | 16-01-14 | 13:15
Vrijwel alle vrachtwagens hebben een max. van 80 (84 effectief).
Vrijwel alle personenauto's kunnen harder dan 120.
Als je als bestuurder van een personenwagen een vrachtauto als bumperklever hebt, doe je iets niet goed en mag je wat mij betreft je rijbewijs inleveren!
Deze totale oetlul heeft veel geluk gehad als hij alleen maar achterstevoren is gedraaid, als die trucker gewild had was er van deze volvo slechts een koektrommeltje over gebleven.
Het is godverdomme GTA niet. 'Doe eens normaal man.'
Ik riep al de hele tijd: ram die auto nou gewoon! Op het einde doet-ie het ook nog, prachtig. Overigens was ik er gewoon vol op ingereden bij de tweede brake-check. Op dat moment is er echt geen verzekering die de schuld bij de vrachtwagenchauffeur legt, nu denk ik dat die chauffeur toch wel een probleempje heeft.
De film is wat mij betreft veel te vroeg afgelopen. Ik had graag het vervolg gezien.
Ik weet niet zo goed wat hiervan te denken;
Aan de ene kant lijkt het er op dat de automobilist loopt te slapen of in ieder geval niet goed op let en dus niet bewust de vrachtwagen chauffeur hindert. De vrachtwagen chauffeur loopt vanaf het begin zwaar te bumperkleven, al zie je dit niet goed op camera. (Als je echter goed kijkt houdt hij minder dan 1 seconde afstand) Vrachtwagen chauffeurs doen dit wel vaker omdat je nu eenmaal niet zo makkelijk terug schakelt als in een personenauto maar het blijft desondanks zwaar irritant. Daarnaast kan hij ook gewoon (wachten tot hij kan) inhalen. Hij kiest er echter voor om met groot licht te seinen en toeteren als hij nog dichter op de bumper komt. Daarmee maakt hij geen goede indruk. Als hij dan toch besluit om in te halen is het natuurlijk enorm kansloos van die Escort rijder om hem vervolgens even 'terug te pakken'. Op dat moment reageert de vrachtwagen chauffeur nog verrassend geduldig.
@Ars Vivendi | 16-01-14 | 13:13
Alleen bij een onzijdige vulvo.
@wakker worden | 16-01-14 | 13:11
Heb je het filmpje inmiddels gezien?
Koekwaus!
28/7/2013 ...
@Professor Superhirn | 16-01-14 | 12:47
Is het meervoud dan Vulva?
@Sketcher | 16-01-14 | 12:42
"laat zijn wagen irritant dicht op de voorligger door rollen voor hij afstand neemt"
Volgens mij kan je aan het geluid van de vrachtwagen horen dat-ie stabiel draait, dus een stabiele snelheid heeft. De personenwagen remt af zodra hij voor de vrachtwagen rijdt.
rara | 16-01-14 | 12:55 | + 2 -
Ik neem het absoluut niet op voor de automobilist maar de vrachtwagen doet precies wat ik eerder schreef, zijn wagen laten doorrollen tot dicht op de voorligger omdat hij het niet leuk vindt dat die zo langzaam rijdt en hij niet tegen zijn begrenzer aan kan blijven rijden.
Vanaf 0:22 remt de auto pas (als straf voor het bumpper kussen?) en begint de auto het zieke spelletje met de vrachtwagen.
Als de vrachtwagen gewoon afstand zou hebben gehouden en niet tot vlak op de bumper van de auto voor hem zou hebben doorgereden was er misschien niets gebeurt en had hij de auto gewoon kunnen inhalen.
Maar nogmaals ik neem het niet op voor de auto, die is kleinzielig en zit hier 100% fout.
@lutseklutser 12:43, helemaal mee eens.
@kapotte_stofzuiger | 16-01-14 | 12:58
Met een dashcam kan ik heel GeenStijl vullen met het afval wat er dagelijks op de snelweg rijdt!
Truckers zijn de totale oetlullen van de snelweg. Er zal echt wel iets vooraf gegaan zijn aan dit gebeuren.
rara | 16-01-14 | 12:35 | + 21 -
idd. Als brugklasser leer je al dat je geen grote bek moet hebben tegen 6de klassers.
Ik snap de irritatie van de vrachtwagenchauffeur, maar denk wel dat 'ie zijn rijbewijs (terecht) kwijt raakt. Inhalen over de vluchtstrook (stel.. jij staat daar in het donker met je kapotte auto en je kinderen op de achterbank..), bewust een auto aanrijden (Keurige manoeuvre, noemt iemand hierboven het, maar hij zet wel een auto achterstevoren op de linker rijstrook neer, in het donker).
Er hadden hier doden kunnen vallen, en alleen maar omdat de vrachtwagenchauffeur wil bewijzen dat zijn pik net zo klein is als die van de automobilist.
Ik ben het wel met Lutsenklutser eens, het ziet er uit als iemand die gewoon even niet zit op te letten en wat langzamer begint te rijden en lichtelijk over de rijstrook zwabbert, de vrachtwagen chauffeur kan niet uitwijken want op dat moment wordt hij ingehaald door een andere auto, nou dan maar even blinken met de lampen en toeter. De vrachtwagen chauffeur zal daarna wel zoiets hebben van "Dan er maar voorbij", en daar gaat het met het egotje van de automobilist fout.
Heb bij een schadebedrijf menig gevalletje gezien van personenauto-hard-geraakt-door-een-vrachtwagen. De meeste modellen waren niet meer herkenbaar om over het bebloede interieur nog maar te zwijgen. Dit soort chauffeurs (personenauto in bovenstaand geval) gun ik het bijna om platgewalst te worden. Bijna dan, anders ben ik weer inhumaan.
Waarom heeft iedereen het hier over een Volvo terwijl het overduidelijk een Ford is?
@Ven1V1d1V1c1 | 16-01-14 | 13:03
De andere kant van het verhaal mist hier inderdaad. Weggemoffeld?
De automobilist is een eikel, das duidelijk, maar verder...
.
Het begint er mee dat de vrachtwagenchauffeur degene voor zich met lichtsignalen seint dat ie niet hard genoeg rijdt. En op het einde van het liedje ram ie hem dan helemaal maar van de weg?
.
[/cynisme mode aan] Dat is een goed de-escalerend optredende, defensieve vrachtwagenchauffeur. Daar is zijn baas blij mee. Vooral niet negeren & inhalen, maar ff lekker (mee) los gaan.
@rara | 16-01-14 | 12:55
Als ik dit filmpje laat zien aan de truckrijders van mijn werk weet ik zeker dat driekwart dwars door die personenauto was gereden, zeker met die dashcam als bewijs....
Nog even los van het feit dat het leeggewicht van een vrachtwagen een stuk hoger ligt dan van welke personenauto dan ook.
@necrosis | 16-01-14 | 12:54
Misschien weer met haar hondje naar de dierenarts?
Wat een eikels allebei en dan vooral die vrachtwagenchauffeur zelf ook. De personenauto rijdt gewoon kalmpjes op de rechter rijbaan, waar overigens geen minimumsnelheid geldt. Misschien had die Volvo wel te maken met een storing als een oplopende motor-temperatuur bv. Er zou van alles aan de hand kunnen zijn. Vervolgens komt die vrachtwagen er irritant dicht op achterop rijden (bumperkleven), knipperen met groot licht en claxonneren terwijl hij er wel 3x langs kon, op die rechter baan.
Daarna begint het getreiter van de Volvo maar aan het eind zie je de vrachtwagen na de inhaal manoeuvre erg snel weer naar rechts gaan (ook geen afsnijden? valt niet te zien) en vervolgens ook zélf op zijn rem staan. De actie van de vrachtwagen als de Volvo vervolgens weer (flinks) wil inhalen, verdient ook geen schoonheidsprijs. Hij snijdt hem gewoon (weer) de weg af, de linker vangrail in waardoor de aanrijding ontstaat. Duidelijk de vrachtwagen zijn schuld.
Aangezien de vrachtwagenchauffeur (naar je mag aannemen) een beroepschauffeur is, zou die (veel) beter moeten weten, met ettelijke tonnen meer aan potentiële snelwegmoordcappaciteit. Dan ben je echt een totale lul als je dat filmpje ook nog online durft te zetten.
Wat kapotte stofzuiger zegt, in godsnaam waaróm? Hoop niet dat de bestuurder ernstig gewond is, maar wel dat dit ongeluk zijn ogen heeft geopend. Schandalig en levensgevaarlijk gedrag, kan het niet anders omschrijven.
@pickalilly | 16-01-14 | 12:55
Het staat u vrij om zelf een dashcam te kopen (29 euro bij de Makro, excl. of 39 euro bij MediaMarkt, Saturn of andere dozenschuiver).
[nee, ik heb geen aandelen Metro-group]
Was het trouwens maar een Volvo dan was het nog wat, is dit niet een of andere aftandse bijstands-Escort?
Vrachtwagenchauffeur had die man aan het begin ook gewoon even kunnen inhalen. Die auto remde namelijk niet maar de bestuurder zat gewoon te slapen.
Je ziet hem van schrik ook zijn mislamp per ongeluk aanzetten :P
De vrachtwagenchauffeur is op 1:29 net zo erg trouwens door zelf ook even te remmen.
Desondanks is de auto nog steeds een totale malloot.
Ondanks dat ik alle begrip heb voor de vrachtwagenchauffeur gaat ook hij niet helemaal vrijuit. Na de inhaalactie op 1.20 kan het niet anders dan dat hij de automobilist afsnijdt, gevolgd door een onnodige remactie op 1.30. Ik ben bang dat hij toch een boete krijgt, maar ik begrijp zijn actie wel tegen zo'n bloedzuiger.
Levensmoe.
Buiten het feit dat het niet verantwoord is is dit wederom een bewijs dat wij continu in de gaten gehouden worden.
Ik voel me niet meer vrij in dit land.
@Sketcher | 16-01-14 | 12:42
"laat zijn wagen irritant dicht op de voorligger door rollen voor hij afstand neemt"
Volgens mij kan je aan het geluid van de vrachtwagen horen dat-ie stabiel draait, dus een stabiele snelheid heeft. De personenwagen remt af zodra hij voor de vrachtwagen rijdt.
Waar is @cobie?
Ben reuze benieuwd naar het kenteken eigenlijk... Of wat er überhaupt in de baggerbak zat.
*Ineens denken doet aan Mad max II*
www.youtube.com/watch?v=wNzfgl_H5vA
Vaak denk ik bij dit soort filmpjes: "Als dat maar goed gaat...."
Nu dacht ik bij het kijken van dit filmpje: "Als dat maar fout gaat!"
Want het is iedereen wel eens overkomen. Zo'n oelewapper die dan voor je op de rem gaat staan. Ik heb zo vaak gedacht: "Had ik maar een oud barrel die ik op zijn achterkant volledig kan afschrijven."
Maar ja, dan neemt het verstand het over en laat je het maar over waaien.
Ik hoop dat die Volvo bestuurder opdraait voor alle schade.
Boem is ho.
259kmh? Denk dat de detectielussen overspannen zijn, op sommige stukken "afgelopen 30min" staat er nu momenteel file...
h oh oh de vrachtwagenchauffeur doet verderop in het filmpje ook een braketest! Laten we het daar vooral over gaan hebben!!!!
Piet Pielemuis | 16-01-14 | 12:45
idd niet netjes, viel mij ook al op. Je wint het in een personen auto trouwens wel makkelijk van een vrachtwagen in een brake test maar dat ter zijde. Bij de aanrijding meteen na het raken stuurt hij meteen naar rechts, ook niet ongevaarlijk.
Maar als je moet kiezen kies ook toch voor de auto kwa randdebielen award.
@Professor Superhirn | 16-01-14 | 12:45
Dan is het goed. Er wonen ruim 3 miljoen Russen in Duitsland, dus mijn wereldbeeld is weer hersteld. Stuurt iemand het filmpje even door naar Dyumpert.ru?
Keurige manoeuvre! Netjes aantikken op het achterhoekje zodat hij soepeltjes omdraait en tot stilstand komt... menig Verkeersagent kan er een puntje aan zuigen!
Hulde ook voor het geduld, van mij had hij hem al heel wat eerder gekregen.
Begrijp overigens uit de bron (gesichtsbuch) dat de beste man voor moet komen?
Zal hij uiteindelijk wel weer de dupe zijn, want FOEI Totale-wegmongeulen geven wat ze verdienen!
@ Moi2 | 16-01-14 | 12:45 |
Ik denk het niet. Het was overduidelijk snijden op het eind.
Ben eigenlijk wel benieuwd in hoeverre de trucker schuld heeft. In het verkeer geldt toch (meestal?) dat achteropkomend verkeer fout zit.
*eigen rechtermodus aan: +1 voor de trucker voor deze actie. Ik hoop alleen van harte dat er geen kinderen in de babyboomerbak zaten.
Uk weet niet wat er nog meer gaat volgen,.. maar dit is voor mij voorlopig nummer 1.
@Sketcher | 16-01-14 | 12:45
Oei ja je hebt gelijk, nu moet ik mijn excuses aanbieden aan alle Vulvorijders (ja sorry zo spreken ze het nou eenmaal uit in Zweden).
@Eigenaar_IJsland | 16-01-14 | 12:39
Dan was het terecht dat die vrachtwagenchauffeur een flinke tik uitdeelde wegens het niet geoorloofd voeren van het mistlicht van die hufter!
Volvo's... die willen altijd voorop rijden. Kom ze altijd tegen op de linker baan.
Hulde voor de vrachtwagenchauffeur
@lutseklutser | 16-01-14 | 12:43
Wat dacht u van die Totale LUL ontwijken met je 40 ton? Of die auto pletten tot een Aygo, of een stukje vluchtstrook meepakken.
F = m * A, rekent u zelf even mee?
@steven paul | 16-01-14 | 12:43
Nee, dit is zo te zien Autobahn in Duitsland.
De vrachtwagenchauffeur gaat nu vreselijk voor gaas wegens moedwillig veroorzaken van een ongeluk.
Maar toch een film met een happy end. Die doet dat niet nog een keer in z'n Vulvo.
Professor Superhirn | 16-01-14 | 12:40 | + 1 -
Erger: Ford Escort clipper
Oh oh oh de vrachtwagenchauffeur doet verderop in het filmpje ook een braketest! Laten we het daar vooral over gaan hebben!!!!
Wat een volidioot. Aan het eind komt de vrachtwagenchauffeur er met een krasje op de bumper en grille vanaf. Deze lutser mag blij zijn als hij zijn auto ooit weer bij de garage op kan halen. Net goed.
Wat we dan willen weten is het kenteken.
Ik heb twee keer gekeken, want ik ben verward. Geen gaten in het asfalt, geen sneeuw, geen troep langs de weg, geen bonkiebonkie muziek op de radio, geen lada's, geen Russische nummerplaten. Dit is toch echt Nederland.
En dan hebben ze het op de radio weer eens over een "file van 13 kilometer wegens een ongeluk met een vrachtauto", dus wie heeft het dan weer gedaan? Inderdaad, meneer de vrachtwagenchauffeur. Altijd weer die vrachtwagens....
Mwah, ik weet niet. Zoals ik het zie: automobilist loopt een beetje te slapen en hindert onbewust die vrachtwagen, de trucker maakt hem daar op attent middels een lichtsignaal. Vanaf dat moment gaat het mis. Want in plaats van dat die automobilist even gas bijgeeft en verder de boel de boel laat, gaat hij lopen provoceren. En die trucker speelt het spelletje aardig mee trouwens. Ik bedoel: rechts inhalen over de vluchtstrook lijkt me ook niet helemaal de bedoeling...
Mooi einde van dit filmpje, wat een idioot
Well, that escalated slowly.....
Dan heb je dus echt een soort van doodswens.
Als het misschien kan je het in ieder geval niet na vertellen.
Boerenhoofd | 16-01-14 | 12:36 | + -2 -
*mis gaat.
hahah +1 voor het einde.
De vrachtwagen chauffeur laat in het begin een paar steekjes vallen (laat zijn wagen irritant dicht op de voorligger door rollen voor hij afstand neemt) maar blijft verder professioneel rustig. +1
Jammer voor de auto die moet gaan dokken, maar die clown verdient niet beter.
Weet iemand dit, worden dit soort beelden als bewijs geaccepteerd?
Waaahahaha, doet me herinneren hoe ooit een collega een sleurhut van de weg af roste om exacte dezelfde reden in Frankrijk. Alleen deze chauffeur schijnt te stoppen!
Ja slim, tikkertje spelen met een truck van 40 ton...
Eigenlijk had die chauffeur door moeten rijden en de auto meenemen op z'n voorbumper.
Maar toch een film met een happy end. Die doet dat niet nog een keer in z'n Vulvo.
Zou het kunnen dat de automobilist de vrachtwagenchauffeur wil attenderen dat zijn verlichting niet aan staat?
Wat een debiel die automobilist, beetje een vrachtwagenchauffeur lopen treiteren.
Sorry hoor, maar zulke lui mogen van mij meteen kapot. Lullige is alleen dat zulke lui dan ongelukken veroorzaken waarbij zij er uiteindelijk goed vanaf komen en een andere onschuldige ziel om het leven komt.
Je zult er maar achter rijden... Ik keur het gedrag van die teringlijer voor hem echt niet goed, maar probeer hem de volgende keer gewoon aan de andere kant van de weg te duwen!
Zo`n vent (ga ik gemakshalve vanuit) gun je een tientonner in de kofferbak.
Waarom? Serieus, waarom?
Als het misschien kan je het in ieder geval niet na vertellen.
Zoek nooit ruzie met iets dat twintig keer zo groot is als jij. Dat zou een open deur moeten zijn.
Als je ooit een ongeluk hebt gezien tussen en vrachtwagen en een personenauto dan doe je dit niet.
Maar aan het eind staat hij wel achterstevoren. +1 voor vrachtwagenautochauffeur. TOEET
REAGEER OOK