Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Mori (Vitesse) niet naar VAE. Want Jood

danmori.jpgDan Mori, speler van ViteSSe, mag niet met zijn team mee op trainingskamp naar de Verenigde Arabische Emiraten. Ze hebben nog even naar z'n paspoort gekeken, maar 't is niks. Jood. Aldus de VAE ergens in de zandbak tegen Chelsea Vitesse. Op een plek waar de zon lekker schijnt zijn de overige spelers van de club nu op trainingskamp. Behalve dus Dan Mori. Joden niet gewenst. Waarom eigenlijk dan toch gaan, Vitesse? Orders van Putin? Levert het veel poet op? Was de zon op in Spanje? Zijn de Canarische Eilanden te duur? In Israël is het ook lekker warm hoor. Vitesse is op deze manier toch een beetje de Abdelkader Benali van het Nederlandse voetbal. Weet u tegen wie de voormalig Arnhemmers trouwens gaan spelen in de zandbak? De Duitse clubs VfL Wolfsburg en Hamburger SV. Goh. Had u niet verwacht, noh? Dan Mori op zijn eigen Facebook-pagina: 'Ik ben trots op mijzelf. Gezegend bent u Heer. Ik train wel in Nederland. Ik wens iedereen een fijne week toe'. Zo is dat jongen. Fuck de nazi's. Kom anders in 020-Noord ballen, Joris laat je alle hoeken van het veld zien. Dat wordt episch.

Reaguursels

Inloggen

Nee meneer Peterselie, Joden zijn niet zielig en Israel bewijst dat ze zich niet meer laten uitroeien. Mori mag de Arabische Emiraten niet in omdat Israelische agenten 3jaar geleden een Hamas leider aldaar hebben vermoord. Good riddens!
Het gedrag van Vitesse is slap net als dat van Frans Timmermans en minister Ploumen. Allemaal gaat het om de centen en zogenaamde rechtvaardigheid. Ze weten niet eens wat het woord betekend. Iedere dag wordt door Abas en zijn ministers het terrorisme tegen Israel en de Joden bejubelt en daar moet Isreal vrede mee sluiten. Je hebt gezien wat er in Praag is gebeurd? Daar heeft zo'n terroristische "ambassadeur" van het niet bestaande Palestina zichzelf per ongeluk opbelazen. Good riddens.
Laat ze allemaal de klere krijgen is een bekend musical lied.

Haim ahmed Emmet | 08-01-14 | 00:00

Overigens, Moslims liggen daar niet begraven, wel 21 Joden......

Smoothar | 06-01-14 | 20:45

Hemelsbreed zo'n 4 kilometer vanaf het Vitesse stadion liggen zo'n 1500 Britse en Poolse soldaten begraven die in en rond Arnhem hun leven gaven om Arnhem te bevrijden van het nazi-juk.

Ze hadden destijds het leven van al die soldaten beter kunnen sparen en Arnhem aan de nazi's overgelaten. Vuile vieze ondankbare kuthonden !

Hier nog een link voor diegenen die schijnbaar vergeten zijn waar wij onze vrijheid aan te danken hebben :

www.arnhemoosterbeekwarcemetery.nl/

Smoothar | 06-01-14 | 20:27

En waar is de verontwaardiging van de politieke elite? [/spuit11]

Maargoed, jullie slome duikelaars die deze late comment nog lezen: Bedenk je dat in Engeland een jongen in de cel is gekomen vanwege een racistische comment op Twitter over een zwarte voetballer. Meten met twee maten, het gaat lekker door terwijl de met straffen en beschuldigingen zwaaiende fascisten blijven beweren dat zij het slachtoffer zijn.

Piet van het Padje | 06-01-14 | 16:54

WK 2022 in Qatar is toch ook met 19 ploegen?

Geert Linkers | 06-01-14 | 16:12

Vitesse? Ik dacht dat dat een waterbedrijf was...

Agervic | 06-01-14 | 16:06

Belachelijk dat Vitesse daar geen rekening mee heeft gehouden.

bonje | 06-01-14 | 15:43

Hebben de haters hier uberhaubt een opleiding gehad? Visa verstrekken gaat per land, niet per religie. Veel landen geven niet visa aan alle nationaliteiten. Dit had vitesse beter kunnen onderzoeken, maar heeft niks met "jood"zijn. Je kunt niet als iranier zo makkelijk naar de v.s , zuidkoreaan naar nordkorea etc-israel en saudi. Vitesse kan niet de visa-regels in de wereld veranderen

Cpt Joe | 06-01-14 | 15:17

Het artikeltje en de kop kloppen natuurlijk van geen kant.
Met een Nederlands paspoort ben je welkom in de VAE, ook als jood. Mij serveert Emirates op weg naar Dubai gewoon een koosjere maaltijd!

Maar met een Israëlisch paspoort mag je nu eenmaal de meeste Arabische landen niet binnen. In sommige landen zelfs niet met een ander paspoort waar een Israëlisch stempel in staat.

Maar dat laat onverlet dat je grote vraagtekens mag zetten bij de solidariteit binnen die voetbalclub. Moet je voor zo'n baas willen werken?

ErnstS | 06-01-14 | 13:46

anti-dutch | 06-01-14 | 12:45 | + -6 -

- hij basht geen land, hij basht de achterlijkheid van moslims
- gewonde moslims, ook uit andere gebieden, worden door Israëlische ziekenhuizen gewoon geholpen; islamitische landen moeten echter zelf artsen importeren i.v.m. eigen achterlijkheid

* hopen doet dat Israël zich kwalificeert voor WK in Qatar want voetballen kunnen ze ook al niet *

FW Ta-183 Huckebein | 06-01-14 | 13:43

anti-dutch | 06-01-14 | 12:45
Is het leven met zoveel haat nog wel draaglijk, vraag ik me steeds weer af na het lezen van dergelijke plempsels.

polt | 06-01-14 | 13:30

anti-dutch | 06-01-14 | 12:45 |
En, anti joods - antisemitisch?

lanexxx | 06-01-14 | 13:29

Van Leeuwen is heel rechts dus heel erg pro jood dus kan niet anders dan islam landen bashen. Man man man, mannen en vrouwen met islamitische namen worden zovaak in Pisrael geweigerd. Dan doen de VAE het nog netjes door alleen Pisraeliers te weigeren.

anti-dutch | 06-01-14 | 12:45

ljcoster | 06-01-14 | 12:05 |
De VAE weigert Israëliërs. Niet per definitie joden. Ook christelijke Israëliërs mogen het land niet in.

Asmodean | 06-01-14 | 12:12

Joden uitsluiten. Waar kennen we dat ook weer van? Heeft Vitesse zelfs haar geschiedenislessen over de periode 1933-1945 niet geleerd? Wie zo'n besluit neemt kan niet met goed fatsoen in het bestuurspluche blijven zitten.

ljcoster | 06-01-14 | 12:05

islam = nazi 2.0

sodapoppin | 06-01-14 | 11:52

Tatta's be like: laffe dominees annex koopmannen

BASinnic | 06-01-14 | 11:51

Hieruit blijkt maar weer eens dat de Islam fascisme is.
.
Daarom is de steun van het establishment (zowel links als rechts als het media establishment) aan de Islam onbegrijpelijk.
.
Het lijkt wel de tijd met Hitler. Toen had je ook van dat soort regels.

Mortimerr | 06-01-14 | 11:47

Wat is Greetje toch weer hypocriet. Hij werkt samen met een stel antisemieten van het Front National, maar Vitesse accepteert jodenhaat accepteert. Sure.

Asmodean | 06-01-14 | 11:25

@Kaan: vooral dat "kon zijn" in jouw laatste post geeft al aan hoe belachelijk je stelling is een hoe leugenachtig.

Die 800-900 doden konden ook zijn vermoord door kabouters. Konden zijn... Fantastisch.

Je liegt abi.. Je liegt gewoon bij elke bewering die je hier dumpt.

Mokum Kosher | 06-01-14 | 11:11

hatari | 06-01-14 | 01:15

Je vergelijkt appels met peren, beste hatari..

Fratello | 06-01-14 | 10:40

--sql error-- | 05-01-14 | 23:39 |
Haha, verder van Jolo afstaan kan niet eens, dit is geen vingertje maar heeft iets te maken met solidariteit te maken. Of valt het woord solidariteit zodra de islamisten in beeld komen? Angst of zo?

lanexxx | 06-01-14 | 10:35

Bron is de televaag van Turkije. .
.

Kaan78 | 06-01-14 | 09:39

Aha. Waarvan de redactie gevestigd in het theehuis of moskee, het epicentrum van kletskoek en zelfbeklag.

malin | 06-01-14 | 10:34

Eerst Blatter die nauwelijks 20 seconden stilte voor Mandela kon volhouden. Vorige week een omgekeerde hitler groet. Nu dit weer. Man man man.....

Zephyr | 06-01-14 | 10:15

Vitesse gaat voor de landstitel de pvv ook

poetsnoet | 06-01-14 | 10:14

-weggejorist-

SaLeM71 | 06-01-14 | 10:12

Geeft toch wel aan hoe de team-spirit is als clubje. Ik stel voor aangezien de rest er zit deze voetbalclub aan te pakken omdat ze daar discriminatie toestaan in hun eigen gelederen. Elke Vitesse fan moest zich schamen om fan te zijn van dit soort mensen. Bah!

Mr_Pikibelly | 06-01-14 | 10:04

Jahhhh, maarrrrr .... dit is voetbal. Dan mag dat toch !?

Iwmac | 06-01-14 | 10:00

Op de VARA haatsite blijft het oorverdovend stil. Zeker weer op zoek naar een PVV'er die een papiertje naast de prullenbak heeft gegooid.

funkyd | 06-01-14 | 09:51

De Verenigde Arabische Emiraten? Dat zijn toch verlichte en gematigde fascisten - sorry - moslims?

Jan Passant mk2 | 06-01-14 | 09:49

Direct selecteren voor WK in Qatar, wordt nog lachen..

newray | 06-01-14 | 09:46

Verene Shepherd?? geen antwoord...

TheseDays00 | 06-01-14 | 09:45

Bron is de televaag van Turkije. Plak maar in google translate of die tools waarmee je de hele pagina in een andere taal kan laten lezen.
www.sabah.de/faili-mechullerde-asiri-s...

samenvatting:
Die stuk of 10 kebabdoden was een topje van de ijsberg.
Vanaf 1990 heeft Duitsland 3300 moordaanslagen gekend. Uit onderzoek hebben ze kunnen vaststellen dat 746 van Neo Nazisten afkomstig kon zijn en daarmee zij 849 moorden en gewonden in de doofpot hebben gestopt.
Voor de rest zijn Duitsers best goed volk.

Kaan78 | 06-01-14 | 09:39

truusch | 06-01-14 | 09:27 | + 0
Niet alleen Van Leeuwen maar er lopen ook al een paar politiekers te roeptoeteren. Greet voorop natuurlijk.

misti | 06-01-14 | 09:36

Van leeuwen zou eens vaker over de landsgrenzen moeten kijken i.p.v. schreeuwen over zaken waar meneer duidelijk geen verstand van heeft.

Het "joods"zijn van deze man staat er los van

Meneer heeft een Israelisch paspoort of reist veelvuldig naar Israël en dan ben je in bepaalde landen inderdaad niet welkom.

Dit geldt evengoed voor Israël hoor. Partner heeft twee paspoorten omdat hij voor zijn werk ook regelmatig afreist naar islamitische landen en Israël is daar nou niet bepaald van gediend(en vice versa).Dit geldt voor meerdere collega's van mijn partner en ook ik heb collega's die meer dan 1 paspoort hebben, vanwege de gekkigheid in die regio.

truusch | 06-01-14 | 09:27

Voor alle goedpraters, de politie van de Verenigde Antisemitische Eencelligen gaat toch echt op kromneuzen jacht, of welke andere fysieke eigenschappen ze de Joodse medemens toedichten.
"He did not explain what procedures would be used to identify the Israeli visitors, except that the police will "develop skills" to recognize Israelis by "physical features and the way they speak""
Want zo'n vuige Israeli kan zomaar met bijvoorbeeld een Nederlands paspoort reizen...

Zware Guy | 06-01-14 | 09:24

Deus Absurdia | 06-01-14 | 06:13 | + -3 -
Als ophitsen feitelijk het zelfde betekend als de waarheid vertellen heb je een punt...

ikdenkwat | 06-01-14 | 09:19

Fietstas bestaat al een paar jaar niet meer als zelfstandige voetbalclub. Het is een handelshuis van Roman Abramofiets, en zoals iedereen weet heeft de gemiddelde Rus het ethisch besef van een pinda en de manieren van een varken. Ik begrijp niet dat de KNVB de overname toentertijd heeft goedgekeurd. Iedere boerenlul had kunnen zien aankomen dat Fietstas zich straks totaal niet meer gaat voegen naar de mores die horen bij fatsoenlijk bestuur. Maar ja, Bert van Oostveen wordt werkelijk totaal niet gehinderd door enige kennis of intuïtie.

LJBrinkhorst | 06-01-14 | 09:16

Heeft het zielig miezerig hypocriet mannetje Pechtold al kamervragen aangekondigd?
Wat een ongelooflijk stelletje hypocriete hufters die directie en clubleiding bij Vitesse. Ook de spelers hadden uit solidariteit met Dan Mori moeten weigeren naar die zandbak te gaan.

Boy Cot | 06-01-14 | 09:16

En ja hoor, het is de PVV (en het CDA, hulde) die van zich laat horen. Misschien volg ik het nieuws met mijn neus, maar de linkse partijen blijven oorverdovend stil.

Lewis | 06-01-14 | 09:10

deze recent Vitesse fan is sinds dit nieuws per direct voor NEC, of nee liever de Graafschap

e.thunder | 06-01-14 | 09:10

Ongelofelijk, en dan niet eens boycotten die wedstrijd tegen dat intolerante grafvolk, wat laat Vitesse zich van zijn beste kant zien.

Kobie | 06-01-14 | 09:09

Kijk de standaard trollen hierboven dit weer goed praten. Zo typisch van Turkaan en Mocrodingetje.

3e rang burger noemt hij zich zelf. Want Kaan mag hier in Nederland zyn cultuur en taal niet uiten? Typische Leugenaar ben je toch. Je zou je bijna Koerd in Turkije voelen abi. En dan zeggen dat Turken in Duitsland uitgemoord worden. 800-900 moorden, terwijl je weet dat het er minder waren, 8-10. Tweede leugen. En dan de derde leugen. Jouw vriendjes op de haatboot mochten gewoon via Israël Gaza in. Ze kregen gewoon toegang tot Israël. Maar zij kozen de confrontatie met hun "vreedzame" bootje.

Maher, die Marokkaanse Nederlander moslim van PSV, mocht onlangs gewoon voetballen in Israël voor jong oranje. Hij Twitterde nog hoe fijn hij het daar had.

Alleen maar leugens Kaan komen er uit jouw mond.

Mokum Kosher | 06-01-14 | 09:02

@ veel vaak
Is ook niet de discussie, nl heeft haar regels en daar heb ik me aan te houden, net zoals de VAE haar regels heeft, net als israel... regels zijn bekend dus om nou te zeggen dat meneer mori het land niet in komt omdat ie joods is, das een beetje teveel van het goede...

ed.. | 06-01-14 | 09:00

@veel vaak
erm.. bezoekje tijdens kerst.. meer niet gevraagd.. en aangezien ik niet in nl resideer, kan ik dus niet voor haar instaan..

ed.. | 06-01-14 | 08:54

*noteert 26-01 in agenda en hoop op dubbele cijfers voor NEC*

necrosis | 06-01-14 | 08:51

ed.. | 06-01-14 | 06:59 | + -3 -
Voor jouw vriendin zijn er hele goeie regels als jij financieel voor haar in kon staan was ze allang in Nederland. Dat is dus jouw schuld als je het goed bekijkt.

Veel Vaak | 06-01-14 | 08:45

@ wakkere Nederlander
De bekende media zullen dit voorval voornamelijk aangrijpen om klagerige stukken over Israël te schrijven, met als trieste conclusie dat VAE toch maar mooi een terechte vuist maakt.

malin | 06-01-14 | 08:44

@ Sjaak uit Dordt
"Hij wiens naam uitgebakken spekje is."
Dat is nog eens een korantische soera waar de exegeten eindeloos op kunnen kauwen.

malin | 06-01-14 | 08:40

Enne... stipte alleen wat onwaarheden in de comments boven mij aan..(kerk, drank, burka)

ed.. | 06-01-14 | 08:39

@Fopspeen | 06-01-14 | 08:22
Hulde.
Maar ga er maar vanuit dat de kranten vandaag bol zullen staan over deze schandalige zaak.
En ik hoop dat de discussie niet blijft bij vingerwijzen en moddergooien.
Men kan de VAE en Vitesse veel verwijten maar de kern van het probleem zit toch echt bij de islam.

wakkere_nederlander | 06-01-14 | 08:38

@roze bril
ze mag komen als ze met haar werkgever emirates naar nl komt, anders niet.. hypocriet... erm.. probeer het maar eens andersom, een emirati naar israel..

ed.. | 06-01-14 | 08:38

@malin | 06-01-14 | 08:30 |
Ik heb het wel eens eerder geroepen, maar een kaan is een uitgebakken spekje. Lachen een besneden lul, die zijn naam uitgebakken spekje is.

Sjaak uit Dordt | 06-01-14 | 08:36

Kaan78 acht zich superieur, en dat komt omdat hij Turkse criteria hanteert. Om superioriteit op z'n Turks moeten wij best wel lachen.

malin | 06-01-14 | 08:30

Deus Absurdia | 06-01-14 | 06:13 |
Dat tokkie supporters zich als halve of misschien wel hele fascisten/nazi manifesteren is verwerpelijk maar geen beleid dus niet echt echt een vergelijking die zinnig is.

Veel Vaak | 06-01-14 | 08:25

De Israëlische speler zal de moslims en hun idiote landen zo ondertussen wel kennen. Volgens mij vindt hij er niet zoveel van.
Ik vraag me wel af of de deugdzame opiniemakers in Nederland, die onlangs hun vingers tot rafels schreven over racisme, een lans gaan breken voor antisemitisme om dit goed te praten, want dan zou het toch wel eng worden.

malin | 06-01-14 | 08:24

Weet je wie ook geen Joden in zijn land wilde? Ik snap werkelijk niet dat Vitesse toch gaat. Wat nou als het een Marokkaan of neger was geweest?!? Dan hadden de kranten vast bol gestaan van discriminatie, schande en andere kreten. De Joden hebben gewoon gelijk als ze zeggen dat het antisemitisme ongemerkt steeds meer geaccepteerd gaat worden.

Fopspeen | 06-01-14 | 08:22

@ed.. | 06-01-14 | 06:59 |

Niet of nauwelijks. Lol wat is het nou?
Eeen heel verhaal overigens om te melden dat je geen problemen hebt met hypocriet zijn.

roze_bril | 06-01-14 | 08:21

Oh het is een jood. Nou dan hoef je niks van de poliiek te verwachten.

roze_bril | 06-01-14 | 08:12

Ik schaam me diep, wat een schandelijk, misselijkmakende keuze is het om te gaan en daarmee toe te geven aan iets verschrikkelijks.

Veel Vaak | 06-01-14 | 08:09

Goed dat ik dit weet!
*vakantie naar VAE annuleert*

necrosis | 06-01-14 | 08:08

Ik begrijp niet dat de trainer of zelfs de spelers zich hier niet tegen verzet hebben. Of je gaat als team, of je gaat niet. Iedereen snapt toch dat zoiets desastreus is voor de team spirit.

thefonz | 06-01-14 | 08:07

Het wachten is op het moment dat de afslag amsterdam verboden is voor niet moslims.

Veel Vaak | 06-01-14 | 08:01

Intriest dit verhaal, lekker interssant dat hij uit Israel komt. Als team had iedereen moeten weigeren te gaan, en dan ook nog tegen Duitsers. Vitesse mag wat mij bertreft keihard vallen in de competitie, die rus spoort totaal niet.

Implant | 06-01-14 | 07:53

Slecht voor de team spirit, als trainer had ik gezegd met het hele team of niet. Op deze manier laat je iemand in de kou staan.

extrasaus | 06-01-14 | 07:40

Weet je wie er ook Joden uitsloot?...

Blote Bertus 2000 | 06-01-14 | 07:37

Orders van Putin? Elke keer als die man zijn werk doet valt de treurigheid van Nederland op. In Zijn land, dit soort nieuws, en de Nederlandse media/regering reactie.
Dat had revenge geworden voor de afgang Green Peace. En, boycot de spelen, het nieuwste speeltje van goed mensen.

biltong | 06-01-14 | 07:09

Pfff.. ondanks het feit dat het hierboven toch al zon 80 keer is uitgelegd blijven mensen maar zeuren over het zogenaamde anti-semitisme.. israelisch paspoort en/of stempel... kom je er gewoon niet in.. woon al 8 jaar in the VAE en het is hier goed toeven... hypocriet? ach ja, net als elk ander land op deze aardbol.. het is hier elke dag rokjesdag (burka of iets dergelijks? 1-2% van de vrouwelijke bevolking only), kan drinken wat ik wil en mijn vriendin zit elke vrijdag in de kerk.. oh ja, diezelfde vriendin die nederland niet of nauwelijks inkomt omwille van haar paspoort..

ed.. | 06-01-14 | 06:59

Wat een walgelijke actie .... Vitesse had gewoon solidair moeten zijn.

HdJ& | 06-01-14 | 06:58

Als ze bij vitesse een greintje verstand hadden van wat er in de wereld afspeelt dan hadden zij dit van te voren geweten. En tóch gaan. Wat een hufters!

SicSeb | 06-01-14 | 06:31

Niet meenemen omdat gij joods is.
Waarom trainer , gaat de rest dan wel. Boycotten die handel.

cobie | 06-01-14 | 06:15

@ikdenkwat
Hee interessant.
Leg mij dat nu eens uit.
Waarom is het verschil tussen Israelier en Jood wel kennen ( Wilders, Geenstijl) maar net doen alsof dat hetzelfde is, om Tokkies op te hitsen ( Geenstijl) en verontwaardigd doen over een boycot dat sinds 1948 al bestaat..
.
Minder achterlijk dan..
.
Mensen ophitsen of leiden obv welke achterlijke religie dan ook,met exact hetzelfde doel.. Mensen ophitsen om aan de macht te blijven, vanuit kromme redeneringen.
.

Enven voor de goede orde: als meneer de voetballer een Christen was geweest, of zelfs een Arabier ( van een andere stam dan de Joodse dan) dan had meneer de VAE ook niet ingemogen.

.
Tenslotte ben ik ook erg benieuwd wat meneer de voetballer en Herr Wilders vinden van de aanhang van Vitesse die nog steeds op spandoeken Vitesse met SS svhrijven in een bekende Duitse schrijfstijl uit de jaren 30-40 van de vorige eeuw.

Deus Absurdia | 06-01-14 | 06:13

Ook leuk trouwens, dit zalfje wordt vergoed,meneer vanuit uw basisverzekering! oke, ik blij, toch nog ergens goed voor die € 260 per/maand voor mijn gezin.
Krijg ik de rekening voor dat zalfje? eigen risco? wtf.

koekje erbij? | 06-01-14 | 04:22

Ja,sry hoor ,zit hier met een grote, gore ontsteking aan mijn voet, en kan niet slapen van de pijn. 6 bier,inbuprofen en 2 paracetemol werken niet!
Morgen weer bellen.

koekje erbij? | 06-01-14 | 04:13

behalve @ grote anti, want die doet ook nachtwerk, geloof ik.

koekje erbij? | 06-01-14 | 03:57

gezelli, allemaal nog zo laat! Hebben jullie ook geen werk?

koekje erbij? | 06-01-14 | 03:54

Parsons | 06-01-14 | 03:40
maar het was wel zo!
Het bedrijf kreeg de keuze.
(dat die ene nou net een Marokkaan was, had er vast niets mee te maken)

koekje erbij? | 06-01-14 | 03:47

@koekje erbij? | 06-01-14 | 03:12
Geinige drogredenering.

Parsons | 06-01-14 | 03:40

necrosis | 06-01-14 | 03:25
Maar aan de andere kant bouw ik ook een game-pc! Voor de hobby, dus zo simpele arbeider ben ik ook weer niet, je kan met mij vele kanten op, behalve de verkeerde.

koekje erbij? | 06-01-14 | 03:39

@koekje erbij? | 06-01-14 | 03:32
Nope, transport van grote hoeveelheden.....

necrosis | 06-01-14 | 03:36

tomaten plukken?

koekje erbij? | 06-01-14 | 03:33

necrosis | 06-01-14 | 03:25
Onderhoud?
Filters vervangen, luchtinstallaties?

koekje erbij? | 06-01-14 | 03:32

@koekje erbij? | 06-01-14 | 03:18
Dat is helaas een ver-van-mijn-bed-verhaal voor mijn werkgever, sorry....

necrosis | 06-01-14 | 03:25

Stormageddon | 06-01-14 | 03:19
Wel als je voor de NATO moet werken.

koekje erbij? | 06-01-14 | 03:24

koekje erbij? | 06-01-14 | 03:18
Loop op ogenblik wel met vervelende ontsteking aan voet, waardoor geen schoen aan kan.

koekje erbij? | 06-01-14 | 03:22

@Parsons | 05-01-14 | 23:15
Fan van NEC?
*gnehe*

necrosis | 06-01-14 | 03:20

@koekje erbij? | 06-01-14 | 03:12
Je kunt dan wel overwegen de HR-afdeling te saneren (blijkbaar nemen die de verkeerde mensen aan, gezien de aard van het werk). Of besluiten niet in te schrijven op aanbestedingen van de overheid die een AIVD onderzoek van het personeel vereist. Een VoG moet voldoende zijn, zo niet: flikker maar op. De AIVD gaat niet over het personeelsbeleid van een aannemer.

Stormageddon | 06-01-14 | 03:19

necrosis | 06-01-14 | 03:10
Leidinggevend monteur in dikwandige- installaties,verwarming en koeling, voornamelijk ketelhuizen in utiliteitsbouw.

koekje erbij? | 06-01-14 | 03:18

@Stormageddon | 06-01-14 | 03:01
Ik snap sowieso niet waarom de club naar VAE moet om te trainen.
Er zijn zat landen waar het zonnetje schijnt, en waar je wél een biertje mag drinken na het trainen.
VAE zal wel hip zijn, vraag maar aan Bix met haar blauwe kopvod.....

necrosis | 06-01-14 | 03:14

Stormageddon | 06-01-14 | 03:01
Bij mijn voormalig werkgever was er een die niet de toets van de AIVD doorstond, moet dan het hele bedrijf zeggen, van we doen die opdracht van 500000 niet?

koekje erbij? | 06-01-14 | 03:12

@koekje erbij? | 06-01-14 | 03:04
Wat voor werk deed je, wellicht kan ik je helpen....

necrosis | 06-01-14 | 03:10

UWV, sry, 35 jaar betaald aan deze verzekering voor werknemers, nu nodig, en dan sry feestdagen! wtf.

koekje erbij? | 06-01-14 | 03:04

En het is nu maar eentje en nog slechts een verdedigertje. Stel nou eens dat Mori de sterspeler was geweest? Een soort van Messi, met een Israelisch paspoort en er was niet één Israeli in het elftal, maar 3 of 4?
Was de rest van de ploeg dan ook gegaan zonder hen?
En als dat was gebeurd, waren de Arnhemmers dan nog steeds trots op hun "vitas"?
Ze moeten hun geel-zwart maar inruilen voor bruin voor de rest van het seizoen. Vind ik.

Stormageddon | 06-01-14 | 03:01

koekje erbij? | 06-01-14 | 02:51
he! plusser leef je nog?

koekje erbij? | 06-01-14 | 03:01

Zwarte Piet is rascisme en heel pvda/groenlinks/sp Nederland op de achterste poten, maar dit mag van hen want islam. Met twee maten meten, daar weten pvda/groenlinks/sp alles van! Het zou eens goed zijn dat die pvda/groenlinks/sp worden aangeklaagd voor rascisme.

Jan III Sobieski | 06-01-14 | 02:59

UVW ook al niet, ja sry meneer,feestdagen enz.
Nou,ik heb ff geen feestdagen!Vaste lasten hebben ook geen feestdagen!

koekje erbij? | 06-01-14 | 02:58

Nou zit je dan als ww-er, niemand die reguurt,vrouw al op bed, iedereen morgen weer lekker werken, GVD.

koekje erbij? | 06-01-14 | 02:51

Oh ,wacht mijn ouders (Ned.Hervormd) zijn vrij vroeg overleden, (zal het dan toch uitmaken?)

koekje erbij? | 06-01-14 | 02:45

Schei toch uit allemaal! ik werd 30 jaar geleden geleden al bijna als satan in de familie binnen gehaald! Ik was Ned.hervormd en kwam binnen in een katholiek gezin! Man man man wat een ellende! We zijn met ons twee ,lekker gevlucht en gaan samenwonen! Tjesus, dat heeft ons veel gepraat gekost. Schei toch uit met die religieuze zooi.Leeft een stuk makkelijker en je gaat ook gewoon dood, net als iedereen.

koekje erbij? | 06-01-14 | 02:35

Welk geloof hebben de geldschieters-eigenaars van Vitesse eigenlijk?

WirMachenMusik | 06-01-14 | 02:27

Putin wordt genoemd maar heeft er niets mee te maken.
Wilders wordt niet genoemd maar heeft zich net als Omtzigt, wel al gemeld.

WirMachenMusik | 06-01-14 | 02:22

Geloof achter je eigen voordeur, meer niet.

koekje erbij? | 06-01-14 | 02:20

kicktherabbit | 06-01-14 | 02:10
Niet gelijk weer overdrijven met Jodenhaat. Keppeltjes verbod, net als boerka,s ,hoofddoeken,enz.

koekje erbij? | 06-01-14 | 02:19

@Zoloft | 06-01-14 | 01:25
Als je hard genoeg facepalmt ga je vanzelf slapen.

wakkere_nederlander | 06-01-14 | 02:16

Oktoberfest | 06-01-14 | 02:07 | + 0 -

Ik moet toch eens wat langzamer typen...;)

Oktoberfest | 06-01-14 | 02:10

Het is wel raak met de Jodenhaat vandaag. Eerst Le Pen en zijn vrienden wederom, nu Vitesse. Ik ben benieuwd of we Geert nog over dat eerste horen, maar ik ben bang dat die Jodenhaat hem dit jaar even niet uitkomt.

kicktherabbit | 06-01-14 | 02:10

hatari | 06-01-14 | 01:42 | + 0 -

Statistieken aangevuld veelvuldige, onafhankelijke documentaires, interviews en onderzoek cijferen het criterium 'vooroordeel' in de zaak MOE-landers tot het rijk der fabeltjes en spindokters.

Daarnaast zou een talentvolle Oostblok-voetballer van harte welkom zijn om hier te komen trainen. Zijn motief om hier te komen is dan overduidelijk sportief en volkomen onschuldig.

Zou er wellicht een andere reden zijn van de VAE? Laten we hier niet de naieve onschuld spelen en er een politiek correct l*lverhaal van maken. Arabieren en Joden haten elkaar tot op het bot, of je het nou linksom of rechtsom draait.

Wil je dat veranderen? Doe je best maar, maar ik stap mee op dat zinkend schip. Eigenbehoud gaat altijd voor in de echte wereld. Net als bij Mori.

Oktoberfest | 06-01-14 | 02:07

@Kaan78 | 05-01-14 | 23:23
'Alsof je als moslim gewenst bent in Israël.'
Surprise! Er zitten zelfs muzelmannen in de Knesset:
en.wikipedia.org/wiki/List_of_Arab_mem...

Hoeveel Joodse Israëliërs zitten er in het Palestijnse parlement/bestuur van Hamas?

Ayatollah Oink-Oink | 06-01-14 | 02:06

@hatari | 06-01-14 | 01:42

Al vanaf de stichting van Israël koestert men deze 'vooroordelen'. Wat dus ook de term 'vooroordelen' ontkracht.

Desmoulins | 06-01-14 | 01:58

Kleine nuance. Hij komt er niet in omdat hij Jood is maar omdat hij een Israelisch paspoort heeft. En de VAE is officieel nog altijd in oorlog met Israël. Dus.
Evengoed schandalig dat de club wel gaat maar dat verbaast me niks sinds dat lugubere clubje van miljardairs het daar voor het zeggen heeft. Die hebben niks met mensenrechten.

kicktherabbit | 06-01-14 | 01:55

Zoloft | 06-01-14 | 01:21
En zolang de MOE-landers, tuinslangen in de muur frezen als gasleiding, rookgasafvoer op je zolder laten blazen ipv dak uit, zal ik nog wel nodig zijn. Maarja,lekker goedkoop, lekker wonen met je gezinnetje. Maarja,ik ben oud en duur dus opzouten.
(nou echt genoeg off-top gezeken, zoek het maar uit allemaal, ik kom niet voor 9.00 uur me bed meer uit)

koekje erbij? | 06-01-14 | 01:44

@Oktoberfest | 01:26
Misschien hebben ze in de Emiraten wel hetzelfde soort vooroordelen tegen Israeli's. Wie zal het zeggen.

hatari | 06-01-14 | 01:42

@goedverstaander | 01:18
Het gaat om het principe. In de hoogste boom klimmen als iemand met een Israelisch paspoort de VAE niet in mag en wel pleiten voor een verbod van bepaalde nationaliteiten in Nederland. Bovendien is het, zoals Onze man in Mockba al aanstipte, in het geheel geen nieuws. Zo rolt de symbolische wereldpolitiek. Een aantal jaren geleden kreeg ik bij bezoeken aan Cuba ook keurig het aankomststempel op een inlegvelletje, omdat ze wisten dat ik anders problemen zou hebben om de VS in te komen.

hatari | 06-01-14 | 01:34

hatari | 06-01-14 | 01:15 | + 2 -

De kans dat mijn fiets er staat nog staat na de wedstrijd is vele malen groter en mijn televisie en laptop staan thuis en zijn niet in een busje op weg naar het Oostblok.

Oktoberfest | 06-01-14 | 01:26

Zoloft | 06-01-14 | 01:21
dank je, kom wel aan de slag,hoop ik, iets meer kennis na 35 jaar, dan de doorsnee MOE-lander.

koekje erbij? | 06-01-14 | 01:26

SCHANDALIG!!!

dennis1192 | 06-01-14 | 01:25

Krijg het vermoeden dat onze wakkere_nederlander zichzelf in slaap heeft gefacepalmed.

Zoloft | 06-01-14 | 01:25

koekje erbij? | 06-01-14 | 01:19
Sry, ik zit te zeiken hier, compleet off-top,nogmaals sry.

koekje erbij? | 06-01-14 | 01:22

@ koekje erbij? | 06-01-14 | 01:19

Excuus! Dat is gewoon kudt met hoofdletters. Sterkte koekie!

Zoloft | 06-01-14 | 01:21

Niet zo piepen, is altijd al zo geweest en dus geen nieuws...

Heb een paar jaar in UAE en midden oosten gewerkt en zo rollen die apen daar nu eenmaal.
Vroeger had je voor Jemen zelf een "niet-jood verklaring" nodig als Witmensch, die kon je op het gemeentehuis in Den Haag verkrijgen (25 jaar geleden that is)

Onze man in Mockba | 06-01-14 | 01:20

Zoloft | 06-01-14 | 01:11
Hmm, straks wordt laat op en nooit van huis, ik zit beetje dippie,mede door ontslag.
Zo van, dag, leuk dat je 35 jaar hier gewerkt heb, maar nu opzouten, want oud enzo. geen bedankje,geen oprotpremie, gewoon oprotten.

koekje erbij? | 06-01-14 | 01:19

@ hatari | 06-01-14 | 01:15 |
Niet helemaal. Een Vitesse-speler vertrekt na de wedstrijden weer richting thuisland. Dat is met MOE-landers niet noodzakelijk het geval.

goedverstaander | 06-01-14 | 01:18

Schandalig ! Maar ja, voetbal, dus dan praten we alles goed, voor de "sport".

Bazip Zeehok | 06-01-14 | 01:16

@ wakkere_nederlander | 06-01-14 | 01:13

Van 9.00 tot 16.00 is duidelijker voor u?

Zoloft | 06-01-14 | 01:16

@ PrinsesStoepje | 06-01-14 | 01:10 |
Omzigt heeft het de laatste tijd niet echt voor het CDA opgenomen, maar vooral voor zichzelf. Ik vind dat prima, omdat ik het CDA niet echt een warm hart toedraag.

De man heeft veel voorkeurstemmen gekregen en dat is vooral te danken aan zijn populistische stijl. Wellicht heeft hij door dat interview voor BNR ook gedacht opnieuw punten te scoren. We weten het niet.

goedverstaander | 06-01-14 | 01:15

@ wakkere_nederlander | 06-01-14 | 01:13

Kom nou eens met een uitleg, facepalmert.

Zoloft | 06-01-14 | 01:15

Ik begrijp de ophef niet zo. Het merendeel van de PVV aanhang dat hier zo furieus reageert zou het liefst zien dat bezitters van een Bulgaars of Roemeens paspoort aan de Nederlandse grens worden tegengehouden. Komt in mijn ogen op hetzelfde neer.

hatari | 06-01-14 | 01:15

wakkere_nederlander | 06-01-14 | 01:08
is wel de bedoeling, maar in de ochtend met je i-padje op schoot en een bakkie is toch ook wel lekker.
(oh-god)

koekje erbij? | 06-01-14 | 01:13

@Zoloft | 06-01-14 | 01:12
*facepalm again*

wakkere_nederlander | 06-01-14 | 01:13

@Zoloft | 06-01-14 | 01:11
vroeg en laat zijn relatieve begrippen.

wakkere_nederlander | 06-01-14 | 01:13

Wordt nog leuk mocht Israël zich per ongeluk plaatsen voor het WK in Qatar.
another_s | 06-01-14 | 01:07 |
Ja ben benieuwd hoe dat zal gaan...

PrinsesStoepje | 06-01-14 | 01:12

@ wakkere_nederlander | 06-01-14 | 01:10

Leg dat eens uit.

Zoloft | 06-01-14 | 01:12

Grote stamper | 06-01-14 | 01:04 | + 0 -
We leven in een vrij land weet je wel?

ikdenkwat | 06-01-14 | 01:12

Als Piazon een jood was geweest hadden ze wel rechtsomkeert gemaakt.

Maar Dan Mori is nou eenmaal een hele matige voetballer.

Bart_Geenstijl | 06-01-14 | 01:12

@ koekje erbij? | 06-01-14 | 01:08

Ik prefereer laat beginnen en vroeg thuis. Bevalt uitstekend!

Zoloft | 06-01-14 | 01:11

goedverstaander | 06-01-14 | 00:53
Als christen, zelfs als CDA-naam-christen dien je het voor christenen op te nemen. Wat gezien de situatie van christenen in arabische landen wel urgent is. Dat de gewelddadige en onverzoenlijke palestijnen de EU-agenda EN budget aanvoeren is misselijkmakend! Christenen in het M-O zouden wensen dat ze palestijnen waren.

PrinsesStoepje | 06-01-14 | 01:10

@Zoloft | 06-01-14 | 01:08
*facepalm*

wakkere_nederlander | 06-01-14 | 01:10

@ another_s | 06-01-14 | 01:07 |
Daarom: GEEN WK in Qatar!

goedverstaander | 06-01-14 | 01:09

@koekje erbij? | 06-01-14 | 01:00
Gewoon doorwerken.
Al heb je geen baas meer.
Gewoon doorwerken.
Ik weet bij god niet wat uw beroep is maar dat doet er niet toe.
Zorg dat je in het ritme blijft dat je 35 jaar gewend was.
Vind een soortgelijke daginvulling en ga niet lanterfanten.
Zoek intussen nieuw werk of begin voor jezelf.
Maar blijf bezig.
Is gezond!

wakkere_nederlander | 06-01-14 | 01:08

Zoloft | 06-01-14 | 01:05
zeker geen kutbaan! vroeg beginnen is ook vroeg thuis!

koekje erbij? | 06-01-14 | 01:08

@ Heiner | 06-01-14 | 01:05 |
Waar denk je dat al die kebab vandaan komt?

goedverstaander | 06-01-14 | 01:08

@ another_s | 06-01-14 | 01:07

Waarom dan?

Zoloft | 06-01-14 | 01:08

Wordt nog leuk mocht Israël zich per ongeluk plaatsen voor het WK in Qatar.

another_s | 06-01-14 | 01:07

@ koekje erbij? | 06-01-14 | 01:00

Wees blij! Als je 35 jaar lang je wekker hebt moeten zetten om 6.30 uur heb je 35 jaar lang een kutbaan gehad.

Zoloft | 06-01-14 | 01:05

@Kaan78
800 á 900 racistische Kebabmoorden?
Waar kan ik dat aantal terugvinden?

Heiner | 06-01-14 | 01:05

"Er is natuurlijk wel een verschil tussen mensen die een soort mensen zijn dom of slim en mensen die zich laten leiden door de een religie dom of slim. Als je dat niet ziet moet je een brilletje kopuh vriend."
.
ikdenkwat | 06-01-14 | 00:49 | + 0 
.
Ik weet niet of jij wel iets over dom of slim moet zeggen...

Rest In Privacy | 06-01-14 | 01:04

koekje erbij? | 06-01-14 | 01:00
Doe je toch je wekker zetten om 07.00 uur. Lekker uitslapen man.

Graaf van Egmont | 06-01-14 | 01:03

AVVV (Arische VoetbalVereniging Vitesse).

Kassaar | 06-01-14 | 01:03

@ koekje erbij? | 06-01-14 | 00:51

Anders dan u ben ik niet zo van de aluhoedjes.

Zoloft | 06-01-14 | 01:02

DaughtersofLot | 06-01-14 | 00:30
De VAE (die jonger is dan Israël)was nooit in oorlog met Israël, maar het zijn natuurlijk wel volgelingen van Mohammed die de Joden al haatte voordat er bezette gebieden waren. Hoef ik jou niet uit te leggen! Ik ben mijn zwitsal kwijtgeraakt vanwege niets anders te doen dus wees trots op je zwitsal, jou have a life out there!

PrinsesStoepje | 06-01-14 | 01:02

Een club uitnodigen en dan 1 speler weigeren op (indirecte) racistische motieven, dat is kwalijk. Maar ik vind het eerlijk gezegd nog kwalijker dat Vitesse toch afgereisd is. Haatbaarden gonna haat, maar van je teamgenoten zou je meer mogen verwachten.

Xukje | 06-01-14 | 01:01

Off top, weet je waar je onrustig van wordt? Als je 35 jaar gewerkt hebt en nu in de ww zit. Je kan je wekker wel zetten om 6.30, maar waarom?

koekje erbij? | 06-01-14 | 01:00

Kan me nog de rel herinneren die ontstond, toen een Nederlands smaldeel aanlegde in Kaapstad ten tijde van de apartheid. Nederlandse matrozen met een kleur werden uit de blanke bars geweerd. Dat was reden genoeg voor de toenmalige regering om alle schepen onmiddellijk te laten vertrekken.

Graaf van Egmont | 06-01-14 | 01:00

@ PrinsesStoepje | 06-01-14 | 00:50 |
Een windvaan.

goedverstaander | 06-01-14 | 00:53

@ PrinsesStoepje | 06-01-14 | 00:50 |
Ik vind Omzigt een vreemde kerel. Redelijk vaak heeft hij het bij het goede eind maar soms denk ik ook dat het een christelijke populist is.

goedverstaander | 06-01-14 | 00:53

koekje erbij? | 06-01-14 | 00:51
Per/jaar!

koekje erbij? | 06-01-14 | 00:52

Racisme is niet meer wat het geweest is.

Schoorsteenveger | 06-01-14 | 00:51

Zoloft | 06-01-14 | 00:43
Dat er dan weer 110.000 christenen worden vermoord in moslimlanden, zet u weer geen alu-hoedjes op?

koekje erbij? | 06-01-14 | 00:51

goedverstaander | 06-01-14 | 00:41
Omtzigt deed zijn naam er aan in een interview bij BNR over Syrie waarin hij het gevaar van de jihadisten voor met name de christenen bagatelliseerde.

PrinsesStoepje | 06-01-14 | 00:50

Deus Absurdia | 06-01-14 | 00:23 | + -6 -
Er is natuurlijk wel een verschil tussen mensen die een soort mensen zijn dom of slim en mensen die zich laten leiden door de een religie dom of slim. Als je dat niet ziet moet je een brilletje kopuh vriend.

ikdenkwat | 06-01-14 | 00:49

Als Vitesse had besloten om thuis te blijven, iets dat ze had moeten doen in mijn opinie, dan was dat ook een boodschap aan VfL Wolfsburg en Hamburger SV geweest, twee tegenstanders in dat toernooitje. Alle kans dat die Duitsers ook niet waren afgereisd. Want die kunnen zich bij de gevoeligheid voor anti-jood (in het verleden weliswaar) wel het één en ander voorstellen.

Dan was dat hele toernooi mooi in het water gevallen. En terecht overigens.

goedverstaander | 06-01-14 | 00:48

op de wep site van Vitesse helemaal niet te vinden www.vitesse.nl/

non_de_pier | 06-01-14 | 00:47

@MocroGS,

Weet je wat, ik ga naar bed.

Ik stel voor dat je niet zoals normaal allerlei onzin neer plempt omdat je niet met feiten om kunt gaan. Neem nu een keer rustig de tijd, lees eens wat en reageer pas als je zeker weet dat je niet voor 100% ongelijk hebt zoals normaal.
Misschien besef je dan dit ik gelijk hebt, en anders leg ik je morgen uit hoe het zit.

Succes ermee, slaap zacht en tot morgen.

Dandruff | 06-01-14 | 00:45

Er zitten in dit land meer NSB-ers dan dat we denken! Je kunt je zo langzamerhand wel zorgen gaan maken. Kijk alleen maar naar Amsterdam en Den Haag.

mom van avezaath | 06-01-14 | 00:45

@ koekje erbij? | 06-01-14 | 00:40

Je aluhoedje betreffende "kebabmoorden" kan af, je hebt je nu ingelezen.

Dat 800 zwaar overdreven is ben ik met u eens.

Zoloft | 06-01-14 | 00:43

mocroGS | 06-01-14 | 00:08
De zg."palestijnen" (die nooit een staat/leider hebben gehad voor Israel) hebben als enige van alle vluchtelingen op aarde het vluchtelingenrecht geërfd. Van alle miljoenen vluchtelingenhulp gaat het meeste naar UNWRA. Omgerekend maakt dat elke palestijn tot miljonair. Niet dat ze er iets nuttigs mee doen...
Dat herken je toch wel, als zielige Marokkaan?

PrinsesStoepje | 06-01-14 | 00:42

@Desmoulins | 06-01-14 | 00:35
Jeetje JOVD, wat een faal.
EAJG, natuurlijk.
Desmoulins | 06-01-14 | 00:39

Haha, loser. Je bent zelf een faal!

mocroGS | 06-01-14 | 00:41

Zoloft | 06-01-14 | 00:25
8 = minder dan 800!
Okee, het is triest natuurlijk, praat het niet goed, maar 800 blijkt ook wel een iet wat overdreven aantal te zijn.

koekje erbij? | 06-01-14 | 00:40

@Desmoulins | 06-01-14 | 00:35

Jeetje JOVD, wat een faal.
EAJG, natuurlijk.

Desmoulins | 06-01-14 | 00:39

@Drommelsch,

Onzin, moslims uit Israël mogen wèl naar de VAE.
Bovendien, ook al zou het om Israëliërs gaan dan is dat nog steeds idioot; draai het maar eens om en ontzeg Turken de toegang tot welk land dan ook vanwege de Turkse politiek.
Iedereen snapt dan ineens dat dat racisme is.

Dandruff | 06-01-14 | 00:38

De Geus | 06-01-14 | 00:32 | + 2 -

Wat denk je zelf maffia Russen die een geweten hebben?

non_de_pier | 06-01-14 | 00:38

Als de fifa, uefa whatever dit goedkeurt kunnen de anti oe oe oe en bananengooi campagnes ook weer de kast in.

ikdenkwat | 06-01-14 | 00:37

Als de fifa, uefa whatever dit goedkeurt kunnen de anti oe oe oe en bananengooi campagnes ook weer de kast in.

ikdenkwat | 06-01-14 | 00:37

@MocroGS,

Jaja, tot nu toe had jij nog nooit iets zinnigs gezegd, dus als jij nu roept dat jij één boek thuis hebt liggen dan geloof ik je meteen.
Not.

Maar laat ik eens doen alsof jij in je hele leven één boek gelezen hebt.
Welk punt in dat boek heeft jou overtuigt?

Dandruff | 06-01-14 | 00:36

@mocroGS | 06-01-14 | 00:29

Wie is hier nou de dommerik? Zelfhatende joden zijn er altijd al geweest. Zie het hedendaagse JOVD.
Ik sluit me bij Dandruff aan. U bent ontmaskerd.

Desmoulins | 06-01-14 | 00:35

Alles is fout in deze wereld ik zeg: Utopia!!!!!
Oeps mijn fout ook daar is niet alles wat het lijkt, neem Emile leuke gast doet veel maar: www.youtube.com/watch?v=U94O746AsiE

non_de_pier | 06-01-14 | 00:33

Schokkend is ook dat het Vitesse-bestuur weg denkt te komen met dit ontzettend verkeerde besluit.

De Geus | 06-01-14 | 00:32

Weer lekker ongenuanceerd, zie ik - het is niet omdat 'ie Jood is, maar omdat 'ie Israeli is. Ras (voor zover dat bestaat) is niet hetzelfde als nationaliteit.

Drommelsch | 06-01-14 | 00:31

Vitesse moet uiteraard solidair zijn met de geweigerde speler, en niet naar het trainingskamp gaan.
Verder moet elk land zelf het recht hebben te bepalen wie het toelaat en wie niet.

En het kader van "gelijke monniken gelijke kappen" sluit ik mij dan aan bij deze twee citaten van Fortuyn:
"Als ik het voor het zeggen had kwam er geen islamiet meer het land in"
Bron: Elsevier, 28 januari 1998.
"Als ik het juridisch rond zou kunnen krijgen, dan zou ik gewoon zeggen: er komt geen islamiet meer binnen!"
Bron: Volkskrant, 9 februari 2002.

de honden blaffen... | 06-01-14 | 00:31

@PrinsesStoepje | 06-01-14 | 00:09 Ik zou het een eer vinden, te worden geweigerd door die theocratisch gestoorde jurkendragers. Ironisch dat het maken van deze opmerking meer kans op linkse verontwaardiging maakt dat het weigeren van deze speler, wegens 'we zijn in oorlog met Israel". Sure.
Bedankt voor de steunbetuiging, die zwitsalsticker op m'n jas vind ik ook behoorlijk stigmatiserend.

DaughtersofLot | 06-01-14 | 00:30

@Deusabsurdia,

Anderen 400 x "dom" noemen zonder verdere argumentatie is niet perse een bewijs van intelligentie. Links of rechts, moslim of christen of wat dan ook staat daar los van.

Dandruff | 06-01-14 | 00:29

Dandruff | 06-01-14 | 00:25

Alsof jij "de holocaust industrie" wèl hebt gelezen.
Dat dat boek antisemitisch is en daarom halal heb je gewoon van horen zeggen.

Hahaha, zo kennen we je weer. Ik heb het boek thuis liggen, ja en gelezen. Jij, klaarblijkelijk niet anders had je geweten dat de auteur een JOOD is.
Elke keer moet ik lachen om je plempsels. Met name om de domheid ervan.

mocroGS | 06-01-14 | 00:29

@ Stormageddon | 06-01-14 | 00:26 |
Dikke plus 1.

Je naait je team mates niet.

goedverstaander | 06-01-14 | 00:28

Wat @ Stormageddon | 06-01-14 | 00:26 zegt!

Zoloft | 06-01-14 | 00:27

Wat een stel laffe capitulanten. Weerzinwekkend.

Kassaar | 06-01-14 | 00:26

Het punt is niet dat de VAE joden of Israeli weigeren, het punt is dat Vitesse desondanks wel gaat en de rest van de selectie heel collegiaal gewoon in het vliegtuig stapt.
Een land mag weigeren wie ze wil (dat zouden we in Europa ook wel eens wat vaker mogen doen), maar dan geef je als Vitesse (directie, trainers en spelers) de VAE ook een dikke vinger en ga je met z'n allen fijn naar de Canarische eilanden, Aruba of Florida.
Of desnoods naar Vlieland, als je dan zo nodig in een zandbak wilt trainen.

Stormageddon | 06-01-14 | 00:26

@MocroGS,

Alsof jij "de holocaust industrie" wèl hebt gelezen.

Uit al jouw reacties blijkt dat je vrijwel nergens van op de hoogte bent, of we het nu over de islam, de koran, Israël of wetenschap hebben. Je praat alleen anderen na, en over het algemeen praat je geen hele belezen en ontwikkelde mensen na.
Dat dat boek antisemitisch is en daarom halal heb je gewoon van horen zeggen.

Dandruff | 06-01-14 | 00:25

Vanuit het oogpunt van de FIFA kan ik me voorstellen dat ze geen onderscheid maken in hun keuze voor het houden van WK's in islamitische of non-islamitische landen. Dat ze voor het WK in Qatar hebben gekozen in 2022 heeft uiteraard met geld te maken, want zo rollen Blatter en de zijnen. Hoe meer geld, hoe beter. Dat is prima, zal ik niets van zeggen.

Maar op het moment dat een gastland mag of kan gaan bepalen wie er wel en wie er niet de grenzen van de Verenigde Arabische Republiek binnenkomt dan valt voor mij het doek. Nog afgezien van het feit dat deze vorm van uitsluiting op afkomst door de FIFA zou worden getolereerd is het ook nog eens je reinste competitievervalsing.

Daarom zou de FIFA nu niet eens moeten overwegen, maar moeten BESLUITEN, om het WK 2022 niet in Qatar maar in een meer vreedzaam en toleranter land te laten plaatsvinden. Qatar heeft met deze actie meer dan bewezen de rol van gastland niet waard te zijn.

goedverstaander | 06-01-14 | 00:24

Schoorsteenveger | 06-01-14 | 00:18
Integendeel. Het argument van die Turk die een flyer in zijn gezicht kreeg is ijzersterk, het legitimeert de weigering die Israelische voetballer toe te laten volkomen. Niets tegen zo'n redenering in te brengen.

spanarchist | 06-01-14 | 00:23

@wolfman
Typisch dommemensen verschijnsel. Dingen niet echt willen snappen of kunnen snappen maar zolang het verhaal maar dom genoeg blijft slinkt de domme meute het wel. Mij links noe,en is dan ook zo' n domme conclusie. Ik ben nl zo rechts alsmik weet niet wat. Ik ben zelfs zo rechts dat ik voor natuurlijke selectie van domme mensen ben:
Geen uitkeringen, geen gratis gezondheidszorg op mijn kosten, geen sunsidies om wijken op te knappen en een meer gematigede vuurwapenwet. Zodat tokkies en domme moslims elkaar lekker kunnen afmaken in de ghettos.
.
Ik zie alleen dus geen verschil in onbruikbaarheid van domme moslims ( lees extreem) en de tokkies die ernaast wonen en hier klagen en zeiken. Zelfde rotzooi. Ik heb alleen een spuughekel aan tokkies die denken dat ze meer zijn dan soepjurkdragende haatbaarden uit Adam West. Maak elkaar AUB af.. Begin nu eens.. Maar hou eens op met mij geld te kosten en doen of jullie wel recht op mijn geld hebben..

Deus Absurdia | 06-01-14 | 00:23

Ik begrijp dat voor Vitesse momenteel geen brug te ver is.

SvennusMax | 06-01-14 | 00:23


Kaan78 | 06-01-14 | 00:16 | + 0 -
Superieure Turk in S klasse is je vader? Prutser.

ITEACHYOU | 06-01-14 | 00:21

@mocroGS | 06-01-14 | 00:16

De typische aap komt weer eens uit de mouw...
Leuke documentaire over Finkelstein ook, vooral die groet aan het einde.
Holocaust-revisionisten, leer mij ze kennen.

Desmoulins | 06-01-14 | 00:21

@MocroGS,

Dat je mijn woorden verdraaid bewijst niet jouw gelijk, integendeel. Je weerlegt niks van wat ik zeg:
- Arabieren konden decennialang vrij reizen tussen Gaza en Israël.
- Vanwege het terrorisme is dat nu lastiger, maar nog steeds te doen.

Je reactie laat wèl zien dat je geen algemene ontwikkeling hebt. Dat "recht op terugkeer" is belachelijk, en geldt voor geen enkel ander volk. In 1948 vluchtten er niet alleen 700.000 Arabieren uit Israël, maar ook 800.000 joden uit de Arabische landen. Die kunnen ook niet terug. Net zo min als miljoenen Pakistaanse hindoes, miljoenen Polen, miljoenen Duitsers en miljoenen anderen die rond 1948 moesten vluchten of zelfs werden verjaagd.

Niet voor niets zijn er 2 verschillende vluchtelingenorganisaties;
- één voor de superieure Arabieren (UNRWA),
- één voor alle andere minderwaardige volken ter wereld (UNHCR).
De regels en doelstellingen van die 2e club zijn totaal anders dan die voor de eerste, al moet ik wel toegeven dat de laatste iets meer geld krijgt voor 3x zoveel vluchtelingen.

Dandruff | 06-01-14 | 00:21

Kaan78 | 06-01-14 | 00:16
Slaap lekker en droom vooral niet over de Armeense genocide,trusten.

koekje erbij? | 06-01-14 | 00:20

@Kaan78 | 06-01-14 | 00:16

Jongen, dit is nou ook weer niet nodig. Superioriteitsgevoelens zijn hier dan ook niet op zijn plaats.

DeGitaarman | 06-01-14 | 00:19

Kaan78 | 06-01-14 | 00:16 | + 0 -
Aanvegen van het trappenhuis bedoel je?

ikdenkwat | 06-01-14 | 00:19

Kaan78 | 06-01-14 | 00:16 |
"... omdat ik als superieure Turk de vloer heb aangeveegd..."
Ik vond het een van je mindere optredens.

Schoorsteenveger | 06-01-14 | 00:18

Ik ga ook nooit van mijn leven naar de VAE. Want Arabieren.

Bigi Bana Boy | 06-01-14 | 00:18

@Desmoulins | 06-01-14 | 00:14

Lees 'De Holocaust industrie' van Norman Finkelstein.
Er gaat een wereld voor u open.

mocroGS | 06-01-14 | 00:16

Ik ga even pitten om twee redenen.
1) Ik moet morgen mijn kruiken vullen.
2) Ik heb geen zin om de discussie voort te zetten, omdat ik als superieure Turk de vloer heb aangeveegd met de bogus argumenten van minderwaardige opponenten.

Er is alleen nog inspanning om mijn taalvaardigheid te verbeteren. Probeer dit te herinneren. Misschien helpt het de volgende keer als jullie weer worden aangeveegd. Maar ik beloof niks ;-)

Kaan78 | 06-01-14 | 00:16

Dat de drie V's hiermee akkoord gingen is een vette schande!

me,myself and IK | 06-01-14 | 00:16

En Tsjigirinski zag dat het goed was....

ITEACHYOU | 06-01-14 | 00:15

@mocroGS | 06-01-14 | 00:08
Lees je het zelf wel door wat je linkt?
Er staat dat er met de tijd mensen terug kunnen, mits ze in vrede willen leven, en een groepering die als handvest hanteert dat de complete vernietiging van de Joodse staat gehandhaafd moet worden, is geen vrede bespreekbaar, wel?

tattooboer | 06-01-14 | 00:15

Grof schandaal. Onbegrijpelijk.

De Geus | 06-01-14 | 00:15

Dat had Putin niet moeten proberen. Dan was het linkskerkelijke establishment niet meer te houden geweest in het uiten van geschokte protesten. Maar de Kerk weet wie haar meesters zijn. Brave Dhimmi's: De NSB'ers van de 21-ste eeuw.

Ales | 06-01-14 | 00:14

Kaan78 | 06-01-14 | 00:03 |
Grijp op tijd naar die reddingsboei, Kaan, zorg dat je niet te laat bent!

Schoorsteenveger | 06-01-14 | 00:14

Joh ik praat helemaal niks goed. Totale onzin dit natuurlijk. Maar in het bericht staat omdat hij Jood is, en dit is niet waar. Paspoortkwestie.
Daar staat los van of het terecht is of niet. Natuurlijk is dat niet terecht.

DeGitaarman | 06-01-14 | 00:14

Zo rolt voetbal alles voor het geld....... Mijn mening knvb vitesse OUT!

ikdenkwat | 06-01-14 | 00:14

@mocroGS | 06-01-14 | 00:08

Lees 'One states, two states' van Benny Morris.
Er gaat een wereld voor u open.

Desmoulins | 06-01-14 | 00:14

koekje erbij? | 06-01-14 | 00:05
3D-printer, zeker weten dat het aankomt,zeg maar.

koekje erbij? | 06-01-14 | 00:13

@Kaan78 | 06-01-14 | 00:08

Op hetgeen wat ik geschreven heb, mijn waarde.
Niet zo overdrijven ;)

Desmoulins | 06-01-14 | 00:11

Kaan78 | 06-01-14 | 00:03 |

Ik ken ook een spreekwoord. Een Nederlandse, dat wel.

Bijt niet, in de hand die je voed.

gladstoned66 | 06-01-14 | 00:10

DaughtersofLot | 05-01-14 | 23:26
Arabieren (met de juiste papieren, dat rijmt) kunnen Israël wel in. Omgekeerd kunnen Joden niet eens de graven van hun voorouders in N-Afrika bezoeken.(voorzover die niet door jihadisten vernield zijn) Ik had ooit een Marokkaans visum in mijn paspoort maar kwam er na enkele vragen wel in. BTW DaughtersofLot waarom heb jij gvd nog steeds een zwitsal, I love you!

PrinsesStoepje | 06-01-14 | 00:09

@ gladstoned66 | 06-01-14 | 00:03 |
Je hebt volledig gelijk. Maar wellicht is het vrij veilig om daarop nu al een voorzet te nemen omdat plaatsing van Israël een kansloze zaak is.

Waarmee ik blij zou zijn omdat ik van voetbal hou. Maar dat geheel terzijde.

goedverstaander | 06-01-14 | 00:09

@Dandruff

Ik weet dat jij een van de grootste islamhaters bent hier op GS en dat je bekend staat als iemand die graag de feiten verdraait.

Jij zegt: Arabische burgers uit Gaza waren decennialang welkom in Israël, en nog steeds reizen vele duizenden Arabieren elke dag hen en weer.

Israël schendt het recht van terugkeer van Palestijnen sinds '48. VN resolutie 194 artikel 11 http://en.wikipedia.org/wiki/Palestinian_right_of_return#Article_11_-_Palestinian_Refugees

Uiteraard zal jij dit weer ontkennen en deze vluchtelingen als terroristen bestempelen.

mocroGS | 06-01-14 | 00:08

Desmoulins | 06-01-14 | 00:06 | + 0 -
Zoveel taalvaardigheid en dan dit produceren op het geen wat ik heb geschreven...

Kaan78 | 06-01-14 | 00:08

@Gitaarman,

Israël is zeker niet vervelender en starrer in de internationale politiek dan elk denkbaar islamitisch land. Inclusief het volgens velen "democratisch seculiere" Turkije (Cyprus, Armeense genocide, behandeling Koerden, behandeling christenen, alawieten, steun aan terroristische organisaties, bemoeienis met kwesties in heel Europa, oa Nederlandse gastgezinnen, etc).
Hooguit kun je stellen dat Israël veel vaker dan alle andere landen ter wereld wordt aangesproken op haar gedrag, omdat de VN vinden dat joodse landen zich niet tegen terrorisme en holocausten mogen beschermen.

Maar zelfs als Israël half zo vervelend zou zijn geweest als Turkije dan is dat geen reden joden de toegang te weigeren. Als Nederland Turkse voetballers zou weigeren vanwege de Turkse politiek dan zou iedereen op zijn achterste benen staan.

Dandruff | 06-01-14 | 00:08

Kaan78 | 06-01-14 | 00:08
"de kebab-moorden""

*ook nog alu-hoedje opzetten doet*

koekje erbij? | 06-01-14 | 00:08

@gladstoned66 | 06-01-14 | 00:03

Met een gunstige loting moet het mogelijk kunnen zijn.
Er spelen steeds meer Israëlische talenten in Europa, al blijft de spoeling dun.

Desmoulins | 06-01-14 | 00:07

@ DeGitaarman | 06-01-14 | 00:01 |
Dikke onzin. Landen hadden het WK in Argentinië bijvoorbeeld kunnen boycotten omdat ze het politiek niet eens zouden zijn met de junta die daar toen aan de macht was. Argentinië heeft zelf niemand geweigerd. Nog afgezien van het feit of sport iets met politiek te maken zou moeten hebben.

Wat er nu gebeurt is dat een gastland op basis van politieke redenen een sporter de toegang tot het land ontzegt. Dat vind ik niet kunnen.

goedverstaander | 06-01-14 | 00:07

Het kan altijd nog erger. In de tijd dat CDA-er Ruud Lubbers premier van Nederland was gaf zijn bedrijf, Hollandia Kloos, niet-Jood verklaringen af aan Arabische landen. Een verklaring dat er geen Joden meegewerkt hadden aan de totstandkoming van het te leveren product.

Jonkheer Wttewaall | 06-01-14 | 00:07

DeGitaarman | 06-01-14 | 00:01
Met oneigenlijke argumenten verkeerde zaken goedpraten is ook een gave.

spanarchist | 06-01-14 | 00:06

@Kaan78 | 06-01-14 | 00:03

Tjonge jonge hier geboren, en dan ''de water''...

Desmoulins | 06-01-14 | 00:06

Kaan78 | 05-01-14 | 23:48
D,r moet meer met flyers gesmeten worden dus!

*printer aanzet*

koekje erbij? | 06-01-14 | 00:05

gladstoned66 | 05-01-14 | 23:55 | + 0 -
Hahaha. Er is een Turkse gezegde. Je moet je kruiken vullen als de water stroomt. Daar ben ik mee bezig. Als het water op is, ga ik verder kijken. Ik weet nog wel een goed boek voor je. Dat heet "Wie heeft mijn kaas gepikt?" Gaat over verandermanagement.

Emigreren naar Turkije is voor mij niet een stap terug. Ik kom uit Nederland en ben een product van deze maatschappij. Turkije is wel de hoeder en beschermheilige van de Turken in Nederland. Dit komt omdat wij 3de rangs burgers zijn in Nederland. Het is dat wij de Islam als religie hebben dat predikt dat een land dat wel zorgt voor veiligheid, bewaken van hun grenzen, je spullen en persoon moet dienen als Moslim. Dit geldt dus ook voor Nederland en daarom zet ik mij hard in voor Nederland. Ondanks dat bepaalde elementen van deze samenleving het eigenlijk niet verdienen. Turkije is altijd nog de reddingsboei van Turken die in Europa worden uitgemoord zoals in Duitsland. Daar zijn 800/900 racistische moorden door de veiligheidsdiensten (kebabmoorden) in de doofpot gestopt. In de hoop dat Turken teruggaan. Maar ja onder de 2de en 3de generatie Turken zijn niet automatisch pioniers zoals de 1de generatie Turken. Daar zitten ook veel Turken in die gehecht zijn aan hun stad (in NL of Duitsland).

Kaan78 | 06-01-14 | 00:03

goedverstaander | 05-01-14 | 23:59

Ze kunnen zich nog wel plaatsen voor Qatar. Voor Brazil is het ze niet gelukt.

gladstoned66 | 06-01-14 | 00:03

Grappig , de Palestijnse zaak erbij halen. Als er een is die de Palestijnen geregeld de stront in laat zakken dan zijn het de VAE wel.

ITEACHYOU | 06-01-14 | 00:02

T gaat twee kanten op want Israël is ook vreselijk vervelend en star in de internationale politiek. Kwestie gaat over Israëlisch paspoort en het niet erkennen ervan door de staat waar ze naartoe gaan. Verkeerde berichtgeving dus.

DeGitaarman | 06-01-14 | 00:01

De KNVB kan het niet maken om hier niet op te reageren, en ook van de politiek en Mosliminstanties hier verwacht ik een ferm protest.
Maar ja, ik ben dan ook vrij naief...

Graaisnaaiert | 06-01-14 | 00:00

@PrinsesStoepje | 05-01-14 | 23:58
En niet-moslims vinden ze ook al niet zo liev..

Slipsnifter | 06-01-14 | 00:00

@Kaan78,

Ik ken het voorval niet nee, want je vertelt er niks over.
Hoe heet die zanger?
Wat voor flyer was dat?
Wat is de andere kant van het verhaal?

Maar ook als je meer duidelijkheid schept blijft de vergelijking nog steeds idioot;
- Mori mag de VAE niet in vanwege zijn afkomst.
- Die Turkse zanger mag Nederland wel in, maar baalt dat hij dezelfde behandeling krijgt als veel Nederlanders.

Dandruff | 06-01-14 | 00:00

@ brutus68 | 05-01-14 | 23:37 |
Volledig correct. Hoe kan de FIFA een WK toewijzen aan een land dat een ander land dat zich mogelijkerwijs kan plaatsen kan weigeren? Israël, wat iemand daar ook van mag vinden, had zich kunnen plaatsen voor het WK. Gelukkig voor Blatter is dat niet gebeurd, want wat dan?

Het heeft met (zwart) geld te maken. Maar ja, daarvan kijken we niet meer op bij de FIFA natuurlijk.

goedverstaander | 05-01-14 | 23:59

Niet 'want jood', maar 'want Israeli'. Het gaat me er niet om om dit goed te praten, maar Joodse mensen die reizen zonder Israelisch paspoort zijn gewoon welkom in de VAE, dus de strekking van dit verhaal klopt niet.
www.haaretz.com...
Sparkix | 05-01-14 | 23:10 |
Ja dat is een mooi gebaar: NOT!
Een kennis van mij (indo) heeft toevallig een joods-klinkende naam en hij mocht op de tussenstop in Dubai als enige niet uitstappen. Moslims haten Joden, waar ze ook zijn of vandaan komen.

PrinsesStoepje | 05-01-14 | 23:58

@Kaan78 | 05-01-14 | 23:23
Er zijn honderdduizenden moslims met een Israelisch paspoort. Er zitten zelfs moslims in het Israelisch parlement. Je lult dus uit je nek.

Stormageddon | 05-01-14 | 23:58

De eerste beeldspraak is al binnen, vitesse word nu viteSSe.

tattooboer | 05-01-14 | 23:57

De politici hebben boter op het hoofd.. zelfs Beatrix was laatst nog daar. Waarom toen niet daarover gesproken? Of daar weggebleven? Is Vitesse nu opeens de politiek? Hypocrieten in Den Haag !

070 | 05-01-14 | 23:57

Wij moeten dan ook elke moslim uit de Verenigde Arabische Emiraten weigeren in Nederland. En dat zijn er, *kuch*, best veel...

Thoth | 05-01-14 | 23:57

is dit een vorm van contractbreuk door vittas?
Contract inleveren, zak geld meepakken en op zoek naar een fatsoenlijke club.
Heb die adelaar op de borst altijd eng gevonden.

Yabadabedoe | 05-01-14 | 23:57

Kaan78 | 05-01-14 | 23:52 |

O u denkt dan niet. Wat een kutland is het toch. ik ga maar terug.

Jammer.

gladstoned66 | 05-01-14 | 23:55

@MocroGS,

Arabische burgers uit Gaza waren decennialang welkom in Israël, en nog steeds reizen vele duizenden Arabieren elke dag hen en weer. Het is vooral vanwege de vele tienduizenden bomaanslagen dat Israël nu bepaalde eisen stelt, zoals geen strafblad, geen bomgordels en geen openbare oproepen tot de holocaust.

Het doden van terroristen is iets waar vrijwel elk islamitisch land zich regelmatig schuldig aan maakt.

Dandruff | 05-01-14 | 23:55

@zeg maar jansen | 05-01-14 | 23:53
Uiteraard.
Maar helaas, respect moet je verdienen, de touwtyfus met ze.

Slipsnifter | 05-01-14 | 23:54

Het blijven mensen met een achterlijke cultuur.

crisdegek | 05-01-14 | 23:53

Islam strikes again.
Flikker toch op met godwin awards uitdelen als iemand de islam het nieuwe nazisme noemt.
Ten eerste islam is niet nieuw en ten tweede islam is vele malen erger dan het nazisme.
En het is hier.
En we zijn nog vrij.
Nog wel.
Stop islam.
Ban de koran. Nu het nog kan.

wakkere_nederlander | 05-01-14 | 23:53

Slipsnifter | 05-01-14 | 23:52 En respect eisen.

zeg maar jansen | 05-01-14 | 23:53

gladstoned66 | 05-01-14 | 23:50 | + 1 -
Ik hou van lompe Nederlanders, dat geeft mij een superioriteitsgevoel.

Kaan78 | 05-01-14 | 23:52

Moet je eens kijken als het geen jood maar een moslim was geweest, links nederland zou de boel wekenlang hysterisch bij elkaar gillen/janken..

Slipsnifter | 05-01-14 | 23:52

Ik ben in Dubai, Qatar en Abu Dhabi geweest. Gewoon, om te zien hoe het daar was. Gelukkig werd mijn paspoort in Israël niet gestempeld, op mijn verzoek. Wat dat zou een probleem zijn geweest.

Ik zag in de VAE exact hoe dubbel het allemaal was. Geen drank, maar wel in internationale hotels of in Hardrock Café. Of in de speciale shops voor buitenlanders. Liever geen bikini's, al stonden stonden al die jurken om mijn vriendin heen te fotograferen. Iets wat dan weer niet mag met de gesluierde versie van de VAE-vrouw. Hy-po-criet tot en met. Ik ben er geweest. En hoef er nooit meer heen. Het koninklijk huis kan me de bout haggelen met die VAE-adoratie.

goedverstaander | 05-01-14 | 23:52

@Deus Absurdia

Bekend links verschijnsel. Als de inhoud je niet aanstaat ga je het over de vorm klagen. Oude politieke tactiek om moeilijke discussies te vermijden.

Boycot of niet feit is dat hij geweigerd wordt want jood. Want de reden van de boycot is: "We motten niks van joden hebben".

Dus jij vindt het volkomen geaccepteerd en begrijpelijk dat Mori geweigerd wordt omdat het kennelijk regeringsbeleid van de V.A.E. is.

wolffman | 05-01-14 | 23:51

Kaan78 | 05-01-14 | 23:48 |

En wanneer gaat u terug ?

gladstoned66 | 05-01-14 | 23:50

spanarchist | 05-01-14 | 23:47 | + 1 -
Een vergelijkbare situatie heb ik ook gegeven met Noord Cyprus, die jullie selectief niet lezen. Kan, maar probeer dan jezelf niet te diskwalificeren in de discussie.

Kaan78 | 05-01-14 | 23:50

Het is beter zo.
Veiliger voor Dan in ieder geval, want er zal geen twee keer over nagedacht worden door een paar van die jurken om hem binnen of buiten de arena te ontvoeren of erger.
Ze stikken ook maar lekker in hun zandbakje.
Maar wat ik wel vind, Vitesse is een slecht woord geworden, puur kwaadaardig en totaal geen teamspeler.
Er komen dagen aan dat de pedoaanhangers zich hier ook niet meer veilig zullen voelen.

tattooboer | 05-01-14 | 23:49

Dandruff | 05-01-14 | 23:42 | + 0 -
Je kent het voorval niet. De flyer had de zanger zelf in de hand (met zijn gezicht en adres en concertgegevens). Ze wilden graag weten wat deze meneer ging uitspoken in Nederland. Toen ze de flyer afpakten en tegen zijn gezicht aansmeten, had hij geen zin meer in Nederland. Hij dacht wat een lompe kutland. Dat is misschien niet zo, maar opdat moment geef je zo'n kerel gewoon gelijk.

Kaan78 | 05-01-14 | 23:48

Kaan78 | 05-01-14 | 23:44
Onvergelijkbare grootheden. Een individuele actie tegenover de weigering van een land iemand vanwege zijn nationaliteit binen te laten. Maar elke idiote vergelijking is blijkbaar geoorloofd om jodenhaat goed te praten.

spanarchist | 05-01-14 | 23:47

@irriducibili79 | 05-01-14 | 23:42

Ah, ok.

brutus68 | 05-01-14 | 23:46

witte strepen | 05-01-14 | 23:45 |
ow, dat land

--sql error-- | 05-01-14 | 23:46

@mocroGS | 05-01-14 | 23:41

Dat het al sinds mensenheugenis een realiteit is, maakt het nog niet goed of minder erg. Waarom wordt men toegang ontzegd tot deze gebieden? Omdat deze in handen van een terreurbeweging zijn. Overigens is het gemeengoed onder diverse islamitische landen om geen Israëliërs toe te laten en draconische straffen voor burgers die het wagen Israël in te reizen.

Desmoulins | 05-01-14 | 23:46

@mocroGS 23:41
Hou jij het nu maar bij de Westelijke Sahara.

De Jordanier die in quatar vermoord is, die had twee Israeliers ontvoerd. Moet je niet doen.

tipo | 05-01-14 | 23:46

Oh, wacht, hij is Israeli :)

laatmaargaan | 05-01-14 | 23:45

@tipo
Als die voetballer een christen was geweest had ie ook niet meegemogen..
En Noord Korea mogen ze ook niet in.. Het gehele team dus..
.
Is boycot nou zo'n moeilijk woord?

Deus Absurdia | 05-01-14 | 23:45

--sql error-- | 05-01-14 | 23:36 | + -1 -
Van het land....

witte strepen | 05-01-14 | 23:45

spanarchist | 05-01-14 | 23:40 | + 3 -
"Arrogante Turken" verdienen geen flyer tegen hun gezicht. Voor de autochtone medemens zonder omgangsvormen. Zoiets doe je niet. Hierbij einde les in beschaving.

Kaan78 | 05-01-14 | 23:44

hey frits barend, blijf es van die min-knop af.

--sql error-- | 05-01-14 | 23:44

Wel een beetje naief om naar zo'n land te gaan met Israel stempels in je paspoort.
Voor een paar tientjes kan je een tweede, leeg, paspoort halen.

laatmaargaan | 05-01-14 | 23:43

Deus Absurdia | 05-01-14 | 23:36
Jij zult het goed doen op de partijcongressen van de SP.

spanarchist | 05-01-14 | 23:42

@Bono 23:37
Dus als Israel een islamitische Staat wordt, dan boykotten de Verenigde Arabische Emiraten Israel en haar burgers nog steeds? huhuh.

tipo | 05-01-14 | 23:42

@Bono 23:37
Dus als Israel een islamitische Staat wordt, dan boykotten de Verenigde Arabische Emiraten Israel en haar burgers nog steeds? huhuh.

tipo | 05-01-14 | 23:42

@Desmoulins | 05-01-14 | 23:20

-held, geen idee waar die vandaan is gekomen...

Desmoulins | 05-01-14 | 23:42

@De boerenlul,

Je zegt dat je een boerenlul bent, en daar heb je wel een goed punt. De rest van je betoog toont vooral aan dat je een algemene ontwikkeling van 0 hebt.
Is dat net zo sarcastisch bedoeld als je naam, of vind je echt dat je je niet mag ontwikkelen?

@Kaan78,

De toegang tot een land ontzegd worden vanwege je afkomst (moslims uit Israël mogen wel gewoon naar VAE) is iets heel anders dan zelf het vliegtuig terug pakken omdat je geen flyer wilt lezen.

Dandruff | 05-01-14 | 23:42

@brutus68 | 05-01-14 | 23:37
Qatar heeft de fifa moeten beloven dat die welkom zijn.

irriducibili79 | 05-01-14 | 23:42

Wat een selectie verontwaardiging weer. Echt typisch GS retoriek.
Ten eerste: Israel weigert al jaren burgers toegang Gaza en de geannexeerde gebieden https://www.google.com/search?q=Israel+weigert&oq=Israel+weigert&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=93&ie=UTF-8#es_sm=93&espv=210&q=Israel+weigert+toegang
Ten tweede: De mossad heeft eigen rechter gespeeld in Dubai door een palestijn in een soevereine staat te liquideren.

mocroGS | 05-01-14 | 23:41

Waar blijft het artikel op Joop nu?
Die waren eergisteren verontwaardigd omdat (van al die duizenden buurtmensen die vuurwerk opruimden) het buurtploegje dat vuurwerk opruimde dat gefilmd werd, maar één keer als moslim werd benadrukt. Dat alle andere teams niet eens in beeld kwamen, daar werd niets van gezegd. Maar alles wat een moslim goed doet moet duizend keer herhaald worden. Anders racisme.
Dit is waarschijnlijk een onbelangrijk incident. Onvergelijkbaar met het maar één keer moslim noemen van het vuurwerkteam.

du Roi Soleil | 05-01-14 | 23:41

@Bono | 05-01-14 | 23:37

Ik dacht al waar blijft deze reactie.
Het is natuurlijk een stuk minder erg wanneer een hele natie over één kam geschoren wordt, terwijl iedereen goed weet dat juist het Joodse karakter van deze staat een inreisverbod mogelijk maakt. Er is geen wezenlijk verschil, gaat om hetzelfde principe alleen in een ander jasje.

Desmoulins | 05-01-14 | 23:41

Kaan78 | 05-01-14 | 23:33
Leuk, een Joop-fanaat. Een arrogante Turk die denkt dat de regels van de douane niet voor hem gelden tegenover de weigering van een land een voetballer met een Israelisch paspoort het land in te laten.
Hoeveel peren gaan er bij jou in een appeltaart?

spanarchist | 05-01-14 | 23:40

Deus Absurdia | 05-01-14 | 23:36 Doei dan maar hè?

zeg maar jansen | 05-01-14 | 23:39

lanexxx | 05-01-14 | 23:36 |
ok, maar dan niet klagen als je een euro meer voor je benzine moet betalen, want dat is het gevolg.
(met je beschuldigende, hollandse vanjolo-vingertje...)

--sql error-- | 05-01-14 | 23:39

@1nfidel | 05-01-14 | 23:37

Met het WK voetbal in Qatar kijkt de FIFA wel uit.
Ze verplaatsen het zelfs naar de winter en ook alle leefregels dienen gerespecteerd worden, uiteraard.

Desmoulins | 05-01-14 | 23:38

1nfidel | 05-01-14 | 23:37 |
De FIFA doet bij definitie alles enkel voor de bühne. De bal is rond.

Schoorsteenveger | 05-01-14 | 23:38

-weggejorist-

Auguust | 05-01-14 | 23:37

Gaat nog leuk worden als Israel zich per ongeluk zou plaatsen voor het WK in 2022 in Quatar. Gaan die haatbaarden helemaal uit hun plaat.

brutus68 | 05-01-14 | 23:37

Niet "want Jood", het is: "want Israëli"
Wezenlijk verschil.

Bono | 05-01-14 | 23:37

Waarom gaat deze club? En waarom staat de FIFA dit toe met al hun 'no racism' acties?

1nfidel | 05-01-14 | 23:37

Het zou toch wel een verademing zijn als er een keer in Nederland stelling werd genomen tegen de chantage van de VAE, we zien nu de slappe knieën en laffe houding in optima forma!

lanexxx | 05-01-14 | 23:36

witte strepen | 05-01-14 | 23:32 |
maar niet van de arabieren? .... typisch

--sql error-- | 05-01-14 | 23:36

‘Geel en Zwart zijn onze kleuren’

Als de velden goed zijn en de bal die rolt
Gaan wij er met z'n allen tegenaan
Dan komt de echte club er aan
Die laat ons niet in 't hempie staan
Wij zijn dan als Vites niet te verslaan

refrein
Geel en Zwart zijn onze kleuren
Daar kan je echt niets mee gebeuren
In onze stad al aan de rijn
Daar moet je echt Vitessenaar zijn
Want dat is toch zo fijn

Geef elkaar nu allemaal maar eens de hand
Met voetballen wil niemand trammelant
Leut en pret dat is zo fijn
En om Vitessenaar te zijn
Ja daarvoor moet je bij ons cluppie zijn

gladstoned66 | 05-01-14 | 23:36

Beginnen we weer met flut'journalistiek'?

Speler is geboren in Israel
De VAE boycot Israel sinds 1948.
De speler wordt dus geweigerd omdat het een geboren Israelier is. Gewoon, omdat er een boycot is. Kun je mee oneens zijn, maar is nogal bekend. En al HEEL LANG. Zelfde reden dat Engelse cruiseschepen gewijgerd worden in zuid Patagonie, vanwegen bezetting en oorlog enzo... En het domrechtse tokkie onderbuikvullende kutblogje met journalistieke kwaliteit van een schoolkrant ( van een VMBO) Geenstijl zou in dit geval beweren dat de Katholieken de Anglicaanse kerkelijken discrimineren.
.
Dokkies! ( Domme Tokkies, dus NOG erger)

Deus Absurdia | 05-01-14 | 23:36

Dat wordt nog leuk dan op het WK van 2022 in Qatar.

wolffman | 05-01-14 | 23:36

@deboerenlul | 05-01-14 | 23:13
Volgens mij ben je in de war met het islamitische Marokkaanse parlement, dat overweegt een nieuwe wetgeving, maar dan andersom.
Marokkaanse burgers die economische, politieke of culturele contacten hebben met Israëliërs hun paspoorten kunnen verliezen, geconfronteerd worden met vijf jaar gevangenisstraf of een boete van maximaal €100.000.
www.amazightimes.com/Marokko-overweegt...

drs.Nee | 05-01-14 | 23:35

@Lewis | 05-01-14 | 23:28 | + 1 -

Wie zegt hier iets over schuld? Eerder actie-reactie. Politiek als het ware.

Meeroever | 05-01-14 | 23:35

deboerenlul | 05-01-14 | 23:13 |
Vind nou eerst maar eens iets van die vriendelijke moslims in de Verenigde Arabische Emiraten.

Schoorsteenveger | 05-01-14 | 23:34

c0mon0 | 05-01-14 | 23:32 | + 0 -
Wat is dat voor zelfverdediging in "open water"?
Je zet jezelf voor lul. Dat is niet gelijk aan een discussie met een trol vermijden.

Kaan78 | 05-01-14 | 23:34

Schandelijk dat dat de rest van dat clubje dan wel gaat...

Glas Koning | 05-01-14 | 23:33

spanarchist | 05-01-14 | 23:30 | + 2 -
Een Turkse zanger die in het kader van 400 jaar betrekkingen met NL een concert zou geven heeft nadat hij een flyer in zijn gezicht gesmeten kreeg(tijdens controle douane) de vliegtuig terug naar Turkije gepakt. Er was niet zo veel ophef.

Kaan78 | 05-01-14 | 23:33

Hebben die Arabieren al spandoeken "Mori mocht niet mee want hij is Jood" opgehangen?
irriducibili79 | 05-01-14 | 23:10 | + 1 -
Niet echt een pakkende tekst, maar in het Arabisch is het waarschijnlijk een giller. (jalalalala)

pluk-87 | 05-01-14 | 23:33

@zeg maar jansen 23:29
Ongelooflijk. Wat voor een team komt niet voor zijn teamgenoten op? Een Arnhems voetbalteam.

tipo | 05-01-14 | 23:33

@ Kaan78 | 05-01-14 | 23:29 |
Zeer zeker reden genoeg om die mensen uit te schakelen, zoiets heet zelfverdediging. Maar ik krijg sterk de indruk dat je een trol bent, dus dit is wat mij betreft het einde van de discussie.

c0mon0 | 05-01-14 | 23:32

gentle giant | 05-01-14 | 23:05 | + 48 -
Ik als linkse geitenwollensok vind dit verschrikkelijk. Van het land, van zijn landgenoten en van zijn club.

witte strepen | 05-01-14 | 23:32

spanarchist | 05-01-14 | 23:30 Laat Kaantje zich maar naar een ban toe schrijven. Er zit een stijgende lijn in z'n plempsels die kant op.

zeg maar jansen | 05-01-14 | 23:32

Eigenlijk zou ik willen dat Dan Mori voor HSV speelde. De wereld zou te klein zijn geweest in Duitsland.

pendajo | 05-01-14 | 23:30

Toch grappig dat vele hier op de PVV stemmen. Die wil immers hetzelfde maar dan met moslims... Maar goed we meten lekker met 2 maten. Want joden zijn zielig die gebruiken 70 jaar na iets nog steeds hetzelfde excuus.
deboerenlul | 05-01-14 | 23:13 | + -6 -
ja want Dan Mori wilt natuurlijk er gelijk wonen...

PeterSelie | 05-01-14 | 23:30

Ik pak nog een koffie .... met een Jodenkoek. Omdat t lekker is ja !

Kobus Kloothamer | 05-01-14 | 23:30

Kaan78 | 05-01-14 | 23:23
Echt? Een islamitische speler uit de Nederlandse competitie die Israel niet in mag?
De staatstelevisie zou er de reguliere uitzendingen voor onderbreken, Timmermans zou niet van de beeldbuis te slaan zijn, Femke en consorten zouden woedende stukken in alle media schrijven, Godwin na Godwin. Maar nu? Oorverdovende stilte. Zoals altijd.

spanarchist | 05-01-14 | 23:30

tipo | 05-01-14 | 23:25 De rest. Want die zijn daar.

zeg maar jansen | 05-01-14 | 23:29

Kaan78 | 05-01-14 | 23:23 |

Behalve in Nederland, waar in de wereld zijn moslims ( de parasiterende ondersoort ) dan wel gewenst?

Wc-kip | 05-01-14 | 23:29

c0mon0 | 05-01-14 | 23:27 | + 0 -
Voor jou zeker genoeg reden om mensen op internationaal water te vermoorden. Je bent Jood?

Kaan78 | 05-01-14 | 23:29

@ Meeroever | 05-01-14 | 23:15 |
Een land in het Midden-Oosten weigert een Israëlische speler van een Nederlandse club de toegang en dat is de schuld van Amerika. Tuurlijk joh.

Lewis | 05-01-14 | 23:28

is dit plempsel van vanLeeuwen nou een voorbeeld van een jodenstreek? want het gaat hier feitelijk om een israelisch paspoort en heeft dus niks met de gesuggereerde 'juden nicht erwünscht' te maken.

--sql error-- | 05-01-14 | 23:28

Shokrani Shokran | 05-01-14 | 23:24 En dat is geen discriminatie?

zeg maar jansen | 05-01-14 | 23:28

Verheug me al op de boze Frits Barend.

brutus68 | 05-01-14 | 23:28

Teamgenoot? Hij is gewoon geen westeuropees blankman, dus minderwaardig aan de wil van roomblanke westeuropese bestuurders. Hij heeft niks te willen.
Ik sta er niet raar van te kijken dat dit heeft plaatsgevonden.

Kaan78 | 05-01-14 | 23:27

Kijkt men binnen dit soort landen vooral naar achternaam of eventuele naam van je moeder? Want hoe valt dit te controleren? Of dien je aan te geven welke religie je aanhangt? Ik mijd dit soort landen als de pest, al kan ik een eventuele kans om wat te sparen natuurlijk niet laten schieten deze zomer...
Vragen, vragen, vragen.

Desmoulins | 05-01-14 | 23:26

Joden, daar had Mohammed ook al een uitgesproken mening over. De slag bij Khybar wordt nog steeds in vrolijke liedjes bezongen 'khybar (x2) sa jahud...' wat zoveel betekent als 'pas maar op jood, we doen het zo weer'.
Aardig om te vermelden is dat met 'het', het collectief doorsnijden van ongeveer 30000 joods halsen bedoeld wordt.
Details, zullen we maar zeggen.
Links Nederland zal dit natuurlijk framen als een politiek conflict in het Midden-Oosten, maar daar trappen alleen linkse voorleesmoeders en SP-hipsters met palestinasjaal in. Sterker nog, die zullen het heimelijk eens zijn met de VAE.

DaughtersofLot | 05-01-14 | 23:26

Wie heeft binnen Vitesse besloten om gewoon te gaan zonder Israëliër?

tipo | 05-01-14 | 23:25

EU landen discrimineren ook Turkse moslims. Cypriotische Turken met KKTC paspoort komen ook EU niet in.

Kaan78 | 05-01-14 | 23:25

Vitesse, is dat niet een speeltje van een te rijke Russische oliebaron?

carramba | 05-01-14 | 23:24

Je mag wel jood zijn in de VAE. Alleen als Israelisch staatsburger mag je er niet in

Shokrani Shokran | 05-01-14 | 23:24

Ik hoopte al dat GS het zou oppikken. Hulde.
Iemand de toegang tot een land weigeren puur vanwege zijn nationaliteit - ik neem aan dat ook de linkse wereld nu te klein zal zijn.
En natuurlijk moet Vitesse uit solidariteit terug naar huis.

Lewis | 05-01-14 | 23:23

-weggejorist-

the real miko | 05-01-14 | 23:23

Alsof je als moslim gewenst bent in Israël.
Laats zijn 9 mensen gedood die met hulpgoederen op een bootje op internationale wateren vaarden.

Kaan78 | 05-01-14 | 23:23

Russische miljardair Alexander Chigirinskiy is eigenaar van Vitesse. In 2004 ging hij na een ruzie met zijn broer over hun olieactiviteiten zakelijk uiteen, zijn broer raakte na een conflict rond een oliebedrijf het beheer over een aantal oliebronnen kwijt.

drs.Nee | 05-01-14 | 23:22

Beer88 | 05-01-14 | 23:19 Een sportman. Van een Nederlandse club.

Ga het nou niet goedpraten hè? Het is namelijk niet goed te praten.

En wat de rest van die club deed, wel gaan, is ook niet goed te praten.

zeg maar jansen | 05-01-14 | 23:21

Speciaal voor Ernhem:

you disrespect anybody
That you run in to
How in the world do you think
Anybody's s'posed to respect you

The Staple Singers - Respect Yourself

ole guapa | 05-01-14 | 23:21

Verenigde Arabische Emiraten (UAE) erkennen nou eenmaal niet staat Israel, dus ook geen Israelische paspoorten. Dus bv een Palestijn die in Tel Aviv woont en dus een Israelisch paspoort heeft, komt ook de UAE niet in.

Beer88 | 05-01-14 | 23:21

Zo kennen we islamitische tolerantie weer.
Jodenhaat is inherent aan deze fopreligie, voor wie dat nog niet duidelijk was. Het zou Vitesse sieren als ze deze held trip zouden annuleren.

Desmoulins | 05-01-14 | 23:20

Verenigde Arabische Emiraten (UAE) erkennen nou eenmaal niet staat Israel, dus ook geen Israelische paspoorten. Dus bv een Palestijn die in Tel Aviv woont en dus een Israelisch paspoort heeft, komt ook de UAE niet in.

Beer88 | 05-01-14 | 23:19

De wereld anno 2014. En wat is het weer stil op de linkerkant.
Van Bommel, Gretta en Meulenbelt zullen deze overwinning wel aan het vieren zijn. En Femke en Die-de-rik vieren in stilte mee.

spanarchist | 05-01-14 | 23:19

als het waar is, moet deze club per direct geroyeerd worden bij de KNVB want dit kan natuurlijk echt niet.

jan-lul-de-behanger | 05-01-14 | 23:17

En de rest van het team ging zonder morren?

Zo ken ik de Arnhemmers weer.

zeg maar jansen | 05-01-14 | 23:17

En zo zit je in het jaar 2000 en zo zit je weer in 1936 met wat meer technologie met toegevoegde Moslims. Met ditmaal wel een verenigd europa onder 1 vlag en Duits opperhoofd.

Wie had dat gedacht...

LangeTijdGeleden | 05-01-14 | 23:16

Vitesse aka FC Vreemdelingenlegioen. Jammer dat die gekke Ted van Leeuwen er geen woordvoerder meer is, vermakelijke tv leverde die man altijd op, met dat chique befseltje net onder z'n onderlip.

Nanker Phelge | 05-01-14 | 23:15

Daar je met enkel een Israëlische stempel in je Westers paspoort sommige zandlanden al niet in komt is dit toch geen verrassing?

Destijds koningin Beatrix ging die kant al op toen het land vanwege demonstraties in de fik stond. Gezellige monarchistische vrienden aan de macht aldaar, u kent het. Als iemand in Nederland iets tegen deze familie (en diens vrienden) doet, wordt je leven onmogelijk gemaakt. Daar gebeurt dus niks tegen.

Ares | 05-01-14 | 23:15

Staat Israëliër niet jood/Jood. Hoe dan ook, sinds een aantal jaren zoekt een deel van de Arabische wereld (lees Saoedi Arabië en buurlanden aan de golf) toenadering tot jawel.. Israël. Omdat papa Amerika dit graag wil, maar vooral om Iran tegen te werken, want iedere vijand van een mogelijk nucleair Iran is een vriend van de Arabische wereld.

Maar goed, Amerika wil vriendjes worden met Iran, dus is er sprake van een herschikking van het beleid. Dit is daar slechts een voorbeeld van.

Meeroever | 05-01-14 | 23:15

Ik vond het al een kudtclub, maar vanaf heden KOTS ik op Vitesse.

Alleen bij het horen van de naam al.

KOTST!

Parsons | 05-01-14 | 23:15

Vitesse verdiend nu al de dhimmi 2014 award... wat een lutsers.

CornholioNL | 05-01-14 | 23:14

Toch grappig dat vele hier op de PVV stemmen. Die wil immers hetzelfde maar dan met moslims... Maar goed we meten lekker met 2 maten. Want joden zijn zielig die gebruiken 70 jaar na iets nog steeds hetzelfde excuus.

deboerenlul | 05-01-14 | 23:13

Wanneer zeggen we een keer tegen die zandbakkers: "hier hebben jullie alle moslims terug, ga eerst zelf maar eens leren open te staan voor een andere cultuur, dan proberen wij het daarna nog een keer".

Rest In Privacy | 05-01-14 | 23:13

Het is dat Vitesse al een suikeroompje heeft. Anders waren ze zonder morren akkoord gegaan, met de sheik-aktie van Pownews.

gladstoned66 | 05-01-14 | 23:13

Dominee Freek de Jonge al gereageerd?

Schoorsteenveger | 05-01-14 | 23:13

Wat een jodenstreek van die Arabieren.

brutus68 | 05-01-14 | 23:12

Toegegeven: In tegenstelling tot de meeste Joden gaat ie niet boehuilie doen in de media.

Wc-kip | 05-01-14 | 23:12

wat Vakonov | 05-01-14 | 23:04 zegt!

Interpoolbal | 05-01-14 | 23:11

Hebben die Arabieren al spandoeken "Mori mocht niet mee want hij is Jood" opgehangen?

irriducibili79 | 05-01-14 | 23:10

Gestoord!

henriette | 05-01-14 | 23:10

Een beetje team had gezegt: "hij niet mee, dan gaan wij ook niet"!

Rest In Privacy | 05-01-14 | 23:10

Slap van Vitesse dat men die trip niet afgelast.

Fratello | 05-01-14 | 23:10

Niet 'want jood', maar 'want Israeli'. Het gaat me er niet om om dit goed te praten, maar Joodse mensen die reizen zonder Israelisch paspoort zijn gewoon welkom in de VAE, dus de strekking van dit verhaal klopt niet.

www.haaretz.com/news/israelis-no-longe...

Sparkix | 05-01-14 | 23:10

is een bevriende natie, dus allemaal mondje houden, haatzaaiers. anders schrijft asha weer 3 pagina's vol in de volkskrant op zaterdag. afgelopen zaterdag heeft ze weer een lans gebroken voor jonge marokkaantjes die o zo nornmaal zijn. dit in tegenstelling tot roomblanke kindjes die in een soort hormonale poolse landdag zitten. het fascisme komt inderdaad deze keer van linksch.

minimá-armezusvan.. | 05-01-14 | 23:09

Ok, en Vitesse gaat wel? Fijne club.
OT Waarom trainen in de zandbak?
OT 2 dit is pas racisme.

Fast Forward | 05-01-14 | 23:09

In reactie op: gentle giant | 05-01-14 | 23:05 |
excuus

Supersoaker | 05-01-14 | 23:09

Want alle Joden zijn slecht. Maar wanneer je Moslims wijst op terrorisme ben je gelijk een generaliserende racist.

geomario | 05-01-14 | 23:09

@gentle giant | 05-01-14 | 23:05
Ooit stond links pal voor het oude volk. Maar anti-semitisme is allang weer hip sinds met de moslims een veel lucratievere bron van zieligmensjes is aangeboord.

Godsammekraken | 05-01-14 | 23:09

Benieuwd of die douanebeambten daar ook afgelopen week naar 'de superjoden van ajax' heeft gekeken. Zo ja, dan komt er een lange rij te staan voor de paspoortcontole want wat zijn die amsterdammers nou?

Tsjernodebiel | 05-01-14 | 23:08

Die komen pas in 'actie' als een neger ergens niet welkom is. Verschil moet er wezen. Toch?

Supersoaker | 05-01-14 | 23:08

BI-ZAR

Johnny 99 | 05-01-14 | 23:08

Een team dat voor tirannen zwicht....

Godsammekraken | 05-01-14 | 23:07

Maar nep club, nep fans.

irriducibili79 | 05-01-14 | 23:05

Nu gaan we links Nederland kennen.
SP, Antifa, Timmerfrans, Groenlinks, allemaal op de barricaden, ALLEMAAL!
Toch?

gentle giant | 05-01-14 | 23:05

In zijn paspoort staat dat ie Joods is?
Van de VAE zijn we dit gewend, ik maar me meer zorgen om toenemende jodenhaat in het westen.

B0rat | 05-01-14 | 23:05

Vitesse fans hadden moeten opstaan en het vertrek blokkeren.

irriducibili79 | 05-01-14 | 23:04

En z'n teamgenoten gaan wel? Lekkere teamspirit. Samen uit, samen thuis. Dan maar niet een weekje in de zon liggen.

Vakonov | 05-01-14 | 23:04

En de KNVB ziet dat dit goed is?!! Hup Holland Hup. Actie!

drs.Nee | 05-01-14 | 23:03

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken