Zucht. Geert moet weer eens dood...
Zieke geesten op internet geven me na negen jaar nog steeds de rillingen... pic.twitter.com/SwpD8LbO8z
— Geert Wilders (@geertwilderspvv) November 29, 2013
Triest. Weer iemand met GroenLinks-taal die een (al 9 jaar beveiligde) volksvertegenwoordiger naar het leven staat. Even niet blocken & reporten deze @HeyFlatt met zijn indrukwekkende portfolio voor #doodsbedreiging. Maar gewoon even bij die knakkers van Twitter de gegevens van dreigkloodtzakje sokpop/troll met zijn nepaccount opvragen. Joe, @Het_OM en @Politie. Hoe moeilijk is dat nou...
Update: Zieke geest Heyflatt heeft z'n tweets gewist. We hebben een mirror.
Reaguursels
InloggenSerieus. Geen Wilders is al lang geen interessant topic meer... dus waarom zou er nog iemand moeite aan hem besteden. Ik vermoed dat het indirect door Geertske zelf verzocht is aan een 'ict'ertje' in zijn 'team' (of onderdanen) om zo'n site te maken.... Gok dat de subsidie voor zijn beveiliging er bijna op zat....
@CumGranoSalis | 30-11-13 | 10:36
Ja joh?
Wat word ik hier moe van, begrijpt zo'n sukkel niet dat dit koren op de PVV-molen is.
Ik hoop dat Wilders nog heel lang leeft, lang genoeg om zijn beweging jaren te overleven.
harstef | 30-11-13 | 20:43 | + 0 -
P.s.:
www.isgeschiedenis.nl/wp-content/uploa...
@harstef | 30-11-13 | 20:43
Inderdaad, bij de LPF kwamen de "toestanden" nadat de leider er niet meer was. Elke partij heeft goed leiderschap nodig. En Geert houdt de PVV succesvol bij elkaar. Wat is hier mis mee? Oh ja natuurlijk, de tegenstanders zien het liever uit elkaar vallen. Maar die gunnen wij dat plezier niet. Het gaat allemaal prima zo, en dat is precies de bedoeling!
michello | 30-11-13 | 10:38 | + 11 -
Is dat niet een beetje huilie huilie?
PVV nieuwe speler in de politiek? PVV = GW en dat is nu net een van de langst zittende pluche plakkende politici.
Na hoe hang is een politieke eenmanspartij geen "nieuwe speler" meer? We kunnen 2004-begin 2006 wel embryonale fase noemen, maar dan nog is de PVV al bijna 8 jaar oud... De peuterfase ruim voorbij.
Het is ook apart dat men voortdurend verwijst naar de LPF, maar ik mag hopen dat een levende Geert Wilders een betere leider is, dan de gedode Pim Fortuin kon zijn. Die was namelijk al neergeschoten voordat hij werd gekozen door Nl. Pas na zijn overlijden ontstonden de "LPF toestanden", niet daarvoor.
Kortom, bedenk eens een ander argument. Prima dat je voor een alleenheerser bent, maar kom niet meer met die BS als PVV is een peuter of LPF-toestanden. Ondanks leipe, gevaarlijke dwazen leeft GW nog!
Ik word hier zo moe van. Ieder mens heeft recht op zijn of haar mening. Ook Wilders. Dat kan je niet leuk vinden, maar het is een feit. De meningen van Wilders zijn mijn meningen niet en zullen dat nooit worden. Maar Wilders vertegenwoordigd wel een grote groep Nederlanders die zijn mening wel delen. Dat moet kunnen, sterker nog het moet! Want op het moment dat Wilders cs er niet is, worden die mensen niet vertegenwoordigd. Dat geldt overigens voor iedere partij.
Iemand voor zijn mening naar het leven staan is ziek en gestoord. Justitie moet hier zsm iets aan doen. Als je het niet met Wilders cs eens bent, ga je met hem in debat. Of dat zinvol is of niet, dat is de manier hoe dat gedaan moet worden. Die bedreigingen jegens politici en Wilders in het bijzonder moet maar eens afgelopen zijn.
@Tipped Relic | 30-11-13 | 08:43 |
Nou dat over de Heere Jezus ben ik er wel mee eens. Over de andere persoon denk ik dat de opmerking zwaar overdreven is. Jeremiah en Jesaja waren strenger en rechtvaardiger.
Update: Zieke geest Heyflatt heeft z'n tweets gewist. We hebben een mirror.
=
Enorme lafbek... is bang dat hij z'n uitkering kwijtraakt.
Grappig dat juist dit soort plebs Wilders wil laten vervolgen wegens haatzaaien.
Groenlinkstaal?
@noblesse_oblige | 30-11-13 | 11:51
Een jankerd met kutargumenten ja.
De PVV is de PVV en niet de PvdA, niet het CDA en niet de SP. De PVV heeft z'n eigen identiteit. U stemt niet op de PVV, dus wat zal u het jeuken dat de PVV geen leden heeft? Pas als u PVV stemt, pas dan mag u gaan klagen dat u geen lid kunt worden. Ik bijvoorbeeld, heb er helemaal geen probleem mee, dat ik geen lid kan worden. Ik ben wel vrij om te stemmen op wie ik wil, de PVV dwingt mij daar niet toe, dus wat is het probleem dan. Zolang de PVV in mijn taal over mijn sores in de 2e kamer blijft spreken, zal ik vrijwillig en graag PVV stemmen.
Verder kom je met het argument van de democratie, maar je bent waarschijnlijk vergeten hoe ondemocratisch Pim Fortuyn, Rita Verdonk en Geert Wilders door de gevestigde partijen, door links radicalen en de media zijn behandeld. Waar was u toen, om de democratie te verdedigen voor deze mensen?
Heeft quid eindelijk de zak gehad bij GS, is Pechvogel helemaal doorgeslagen, ah nee Melkert wil terug in de NL politiek, toeval??
Pak die man! Met zijn afschuwelijk camera!
... Graaien is het als je denkt dat je iedereen kan schofferen en dat de samenleving dan voor jouw bescherming moet betalen...
Skunk57 | 30-11-13 | 12:04
Hé Einstein, is jou intelligentie echt zo laag dat je niet begrijpt dat de topic over een persoon zoals jezelf gaat?
Dit classificeren als "GroenLinks-taal" kan echt niet Pritt.
@ skunk: Je mening geven, daarom bedreigd worden en beveiligd moeten worden, dat is graaien? Dimmen omdt je anders bedreigd wordt... Dan dooft het licht enzeau. Verder blijft het lied ¨Veenendaal¨ van Jaap/Joop Visser geweldig. Nauwelijks te vinden meer, helaas.
necrosis | 30-11-13 | 09:20
In de eerste plaats voel ik mij door een verwijzing naar de PvdA niet aangesproken. Ik stem daar niet op.
Ten tweede; Het is volslagen waanzin om de overheid van verspil ziek te beschuldigen. Je kan je het nu van sommige zaken natuurlijk wel afvragen, je kan je afvragen waarom de 1 wel iets krijgt en de ander niet.
Maar zo zit een complexe samenleving nu eenmaal in elkaar. Koop er hier nu niemand eens een product wat toch achteraf niet het juiste is, gooit hier niemand beschimmeld brood weg?? O ja, een MP die 150.000 verdient is dat nu graaien??
Graaien is het als je denkt dat je iedereen kan schofferen en dat de samenleving dan voor jouw bescherming moet betalen. Als er in Nederland 1 persoon is wat eens moet dimmen, dan is het de blonde held wel.
die vent zou ik niet in mijn zaak hebben willen werken. Jaagt al mijn klanten de deur uit.
Dom, Dom, Dom, domweg.
die vent zou ik niet in mijn zaak hebben willen werken. Jaagt al mijn klanten de deur uit.
Dom, Dom, Dom, domweg.
-weggejorist-
Ik heb mijn kater ook Geert genoemd....
een taai en lenige kat, hij is niet kapot te krijgen.
Concierge / schoonmaker / wc-schrobber van hogeschool Utrecht?
hureporters.wordpress.com/2013/05/27/m...
Concierge / schoonmaker / wc-schrobber van hogeschool Utrecht?http://hureporters.wordpress.com/2013/05/27/wacht-nog-maar-even-zomer/
hureporters.wordpress.com/2013/05/27/d...
hureporters.wordpress.com/2013/05/27/m...
Concierge / schoonmaker / wc-schrobber van hogeschool Utrecht?
hureporters.wordpress.com/2013/05/27/w...
hureporters.wordpress.com/2013/05/27/d...
hureporters.wordpress.com/2013/05/27/m...
Als je tegen terreur, kopschoppen, spuwen, schelden, haatzaaien en demoniseren ben, dan stem je PVV.
@hetzoutindepap | 30-11-13 | 10:56 | + -1 -
Ik zou je hooguit een loopoor of een ingegroeide teennagel toewensen, maar je bent het 100-voudige waard van wat je zelf een ander toewenst.
WirMachenMusik | 30-11-13 | 03:56 |
Gelukkig, iemand die het begrijpt, de zogenaamde Ayn Rand fans snappen vaak niet waar het boek over gaat!
Koekwaus... Van iedereen blijf je af, ook van Geert, en ook van jouw... En anders maar op basis van deze dreigementen een tijdje vast zetten? Ow wacht, de D66-rechters......
Dood vind ik nou gelijk weer getuigen van gebrek aan fantasie. Wat te zeggen van volledige kaalheid. Geert oefent thuis voor de spiegel vast vaak met z`n arm waarbij hij een groet uit de jaren 30-40 probeert te perfectioneren. Wat te denken van een halfzijdige verlamming waarbij dat armpje onbruikbaar wordt en met een beetje geluk het spreken ook wordt bemoeilijkt. Als dat allemaal te erg bevonden wordt dan z`n haren rood verven in plaats van blonderen ?
@michello | 30-11-13 | 10:38 | + 10 -
Ik schiet er helemaal van vol. En dit keer meen ik het.
Doen we een leuk deuntje.
www.youtube.com/watch?v=foT9OT3-WKU
Ik verwacht dat zodra Volkert vrij komt hij zijn leven zou willen offeren om Wilders te mollen. Daarom niet vrij laten sluit hem samen met een paar cultuurverijkers op.
@noblesse_oblige | 30-11-13 | 05:54
Realiteit en perceptie zijn nauw met elkaar verweven.
Wilders spreekt zijn politieke opponenten tegen. Guess what: dat doen alle partijen. Verder wil Wilders geen LPF-toestanden maar stabiliteit, daarom tolereert hij geen rebellen binnen de partij. We weten allemaal dat de LPF aan publiekelijke meningsverschillen ten onder is gegaan. Wat dat betreft doet Geert het enige juiste. De PVV is een nieuwe speler in de politieke arena, die veel macht bij andere partijen weghaalt en daarom een luis in de pels is. Elke onrust wordt door de opponenten (Pechtold & co.) aangegrepen om publiekelijk te scanderen wat een instabiele partij de PVV zou zijn in dde hoop dat de kiezer de PVV loslaat. Dit snap jij dus blijkbaar niet en dat vind ik dus een teken van onnozelheid. Of, jij zou graag willen zien dat de PVV van onrust uit elkaar pleurt, dan heb je namelijk je zin. Maar omdat Geert slimmer is ga jij lopen janken dat Geert geen tegenspraak duldt. Weet je, voor mensen als jij is het toch nooit goed. Mensen zoals jij vinden altijd wel weer een ander kutargument in een volgend groezelig hoekje.
Bijvoorbeeld over de humor van Geert Wilders gesproken, waarvan u zegt dat hij die niet heeft: u zou eens op youtube moeten zoeken, als er een democratische politicus met humor is, dan is het juist Geert wel.
www.youtube.com/watch?v=ORkft-zUVWI
Partij voor de vrijheid is juist geen partij voor de dictatuur. De dictatuur zijn de gevestigde politieke partijen. Wij willen vrijheid.
Koninging Beatricks | 30-11-13 | 09:42 |
Tis muh allemaal wat meis!
Ze zouden er wat aan moeten doen enzo.
Je denkt toch niet dat het politie- en justitie-apparaat een vinger uitsteekt? Niet na alle politieke benoemingen vanaf het tijdperk Guusje ter Dorst!
Grappig. Aan dit topic is te zien dat GS reaguurders slapen tussen 03:56 en 08:22 uur. De redactie heeft evenmin een nachtploeg.
En verder vind ik doodsbedreigingen walgelijk.
Zo, dat is er uit.
Koffie!
@Joey Bananas | 30-11-13 | 08:26 | + -3 -
Het is idd van de zotte dat GW begeleid moet worden, als gekozen volksvertegenwoordiger in een (in naam dan....) democratische rechtsstaat.
Ik ben blij dat je een lans breekt voor 1 van de parlementariërs die er al 9 jaar blijk van geeft een sterke ruggegraat te hebben en niet te besodemieterd is feiten te benoemen. En dat allemaal ondanx (domme) reaguurders die met complottheorieën aan komen kakken.....
@noblesse_oblige | 30-11-13 | 02:13
Samenvatting: "Ik wil blowen en ik vind Geert's haar niet mooi. Huilie huilie."
@CumGranoSalis | 30-11-13 | 01:05
drie-jarige met 1 arm en parkinson komt aardig overeen met een chronisch religielijder uit een inteelt gezin.
@as-saboer | 30-11-13 | 00:28
Heb jij eigenlijk zelf ook een mening? Of ben je hier alleen maar om iedereen die aangeeft op de PVV te willen stemmen in een vmbo hokje te plaatsen en mensen op schrijffouten te wijzen ?
@NiCeY | 29-11-13 | 23:39
Wel geinig dat het CPB zijn substantiële oplossingen zonder plan als beste voor de economie beoordeelde.
Zal dan wel allemaal gewoon puur toeval zijn he?
Teeven toon eens ballen en pak die bedreiger op.
@Skunk57 | 30-11-13 | 08:57
Over lege subsidiepotten gesproken; hoe heette die PvdA'er ook alweer die zijn socialistische klauwen in het 'daklozepotje' stopte?
Het moet geen enkele moeite zijn om het bedreigertje van zijn bed te lichten. De AIVD trekt alle surfers leeg met enige regelmaat, iets waar ze de bij de NSA schande van spreken, want burgerlijke vrijheden en dergelijke.
Reken ook maar dat de persoonsgegevens van alle reaguurders bij de AIVD op tafel liggen. Als je een wrat laat weghalen, is de AIVD de eerste die het weet, nog voor je het ziekenhuis hebt gebeld.
@Oranje08 | 29-11-13 | 22:22 | + -184 -
t lege soepsiediepotten, creperende ouderen, gecriminaliseerde buurten, corrupte politici, politiek nepotisme, politieke incompetentie, krankzinnig hoge belastingen, stasi-flitschbeleid, eurofilie, baantjesjagerij enz.
Zie hier het partij programma van de pvv. Blaten, stemming makerij met als basis een te dikke onderbuik.
Mogguh @ All,
Ik heb bewondering voor Geert en zijn collega's dat die mensen dat volhouden.
Stel je voor dat je zowat dag in dag uit bedreigd wordt en daar boven op ook nog moet werken in een omgeving van "Fatsoensrakkers" en zuur kijkende beterweters die er al bijna veertig jaar een potje van gebakken hebben en die menen dat je al dat gedoe aan jezelf te wijten hebt.
136 zelfingenomenen d'n Sjeng blijft PVV stemmen, stik er maar in.
Joey Bananas | 30-11-13 | 08:26 |
En dat om vrijuit anderen te kunnen beschimpen.
Ook dat is Nederland.
De Here Jezus en Geert Wilders zijn een geschenk van God aan de mensheid.
Geert die iemand opdracht heeft gegeven om dit te twitteren om zo zijn beveiligingsbudget voor 2014 veilig te stellen? Het is van de zotte dat deze man dagelijks onder begeleiding van 3 politieauto's vervoerd wordt
Ik kende die hele Joop (what's in a name?) Visser niet. Maar 't blijkt dus een fossiel uit de jaren '60 die is blijven hangen in het 'protestsong' genre (haske hip, een halve eeuw geleden).
Freek vond zijn poging om het 'Holland's Got Talent' programma genre aan de kaak te stellen zingen zeer geslaagd. Maar zei er niet bij waarom (onderbouwen doet Freek überhaupt niet aan).
Wat wilde die man precies aan de kaak stellen dan? Of moet je geriatrisch zijn om dit te snappen?
Volgens mij wilde meneer Joop Visser gewoon een keer op de kleurentelevisie.
@duitse herder | 30-11-13 | 08:22 | + 0 -
Tsja, er zit denk ik mooie handel in dakdragers en trekhaken in NL binnenkort.
Vorige week zijn er gemeentelijk verkiezingen geweest in Denemarken. In mijn regio: min 15% voor de liberalen en plus 15% voor de Dansk Folkeparti (PVV-achtig).
DK is in snelheidvaart aan het veranderen... iets wat zij zelf eigenlijk niet willen.
Maar in 2013-2014 is er geen keuze meer.
@Oranje08 | 29-11-13 | 22:22 | + -184 -
Je begrijpt iets niet. De meeste PVV-fans zijn dat niet omdat ze zozeer PVV-fan zijn. Ze zijn met name ontzettend TEGEN de afbraak van NL. Met als resultaat lege soepsiediepotten, creperende ouderen, gecriminaliseerde buurten, corrupte politici, politiek nepotisme, politieke incompetentie, krankzinnig hoge belastingen, stasi-flitschbeleid, eurofilie, baantjesjagerij enz.
Om die mensen dan Stormfrontaanhangers te noemen is van net zo'n nare, domme mentaliteit als die van onze falende policor overheid zelf.
Maar ga er vooral mee door. De geest is uit de fles en demoniseren - wat jij doet - verhardt en verdiept de standpunten slechts. 30 stabiele virtuele zetels..... Grootste electoraat van NL......
Jij zet dus 1 op de 5 kiezers weg als neonazi. JIJ (o.a.) zorgt er voor dat 'racist' een Geuzennaam begint te worden.
En eigenlijk ben ik je daar best dankbaar voor.
En ik krijg nog steeds de rillingen als Greet zijn muil open doet.
Supermatthijs | 29-11-13 | 22:17 | + -310 -.
.
Wel kankeren op fatsoenlijke mensen, je hand ophouden maar vooral in dat democratische land blijven wonen. Emigreren naar een zuidelijk warm land mag hoor, maar daar heb jij de ballen niet voor... angsthaas !
Ja Cuyahoga, Geert maakt ons land beter.
Hoewel ik deze bedreigingen walgelijk vindt, en ze deze mafkees z'n paspoort af mogen pakken en de noordzee in flikkeren zal de PVV geen enkele oplossing bieden.
Helaas zullen de reaguurders van Stormfro... uh Geenstijl nu boos zijn dat ik hun Geertje niet aanbid en zal deze reactie binnen een uur -50 staan ofzo.
Oranje08 | 29-11-13 | 22:22 | + -184 -
Wellicht krijgt Geert niets voor elkaar, al zie ik in de politiek dat hij wel degelijk zaken voor elkaar heeft gekregen, hij heeft de politiek wakker geschud en vele mensen weer naar de stembussen gekregen.
Maar hiernaast is hij de enigste die een eerlijk en doordachte reactie over de EU geeft.
Niemand in NL is tegen een EU die er echt is voor de burgers, die transparant functioneert en rekening houd met de lidstaten.
Het probleem wat er nu speelt is dat er geen enkele rekening gehouden word met de burger, alles in het geheim gedaan word om de burger maar niet wakker te hoeven schudden zodat ze in opstand komen.
Dat noemen we geniepig gedrag.
Ik begrijp dat D66 en andere pro eu partijen voor blijven stemmen, omdat ze denken dat er iets veranderd als ze in het project blijven maar als ze nu uitstappen dat ze dan niets meer in te brengen hebben.
Wij als NL zijn alleen te klein om daar echte verandering in te brengen.
De landen die in de problemen zijn spannen samen tegen het Noorden, wij betalen voor hun fouten uit het verleden.
Beter is om nu uit de EU club te stappen en langzaam maar zeker een nieuwe EU te vormen die realistisch is en zoals ik al aangaf er is voor de burgers.
En dan niet in 10 jaar klaar willen zijn maar neem er te tijd voor die het nodig heeft, grote stappen snel thuis resulteert in allerlei ellende waar we nu dus mee zitten en we nog steeds niet opgelost hebben.
En ik krijg nog steeds de rillingen als Greet zijn muil open doet.
Supermatthijs | 29-11-13 | 22:17 | + -305
Beter de rillingen dan de rekening Matthijs.
-weggejorist-
En trouwens wat zijn de Joopers kwaad op die jongen die gisteren hun idool Freek in zijn hemd zette. Zo woedend dat ze hem bakito en breedbekkikker.
En Ayn Rand hebben ze vanzelfsprekend allemaal gelezen. Maar niemand weet dat 'Atlas Shrugged' een filosofische roman is waarin gewoon opgeroepen wordt om je gezond verstand en je natuurlijke prestatiedrang niet te laten vernielen door van de wereld losgezongen abstracties van linkse academische luchtfietsers.
noblesse_oblige | 30-11-13 | 02:13
-De PVV maakt geen realiteit, maar de PVV vertegenwoordigt de realiteit van diens kiezers.
-Geert is niet tegen tegenspraak, maar tegen onrust in zijn partij (zie LPF).
- Een man die niet eerlijk is omdat hij ook linkse standpunten deelt? Ehm, hoezo zou dat niet eerlijk zijn dan?
-Tegen echte vrijheid is OMDAT hij tegen blowen is... Ohja, dus als hij moord en harddrugs zou toestaan is hij helemááál toppie? Enneh, is echte vrijheid afhankelijk van blowen, of is vrijheid pas échte vrijheid als je niet verslaafd bent?
- Star: jij hebt zeker 12 verschillende persoonlijkheden per jaar en verandert dan ook telkens van standpunt en vindt dat je dan pas een echte betrouwbare politicus bent? Aha.
Enzovoort enzovoort... Jaja.
-Kortom een man voor mensen die niet kunnen/willen nadenken: Tja, hier op GS barst het van de PVV fans, over het algemeen zijn dit intelligente en hoogopgeleide mensen, maatschappijkritisch en politiek geëngageerd.
Noblesse oblige.. dat klopt! En daarom: PVV.
En wat stemt u, als ik vragen mag?
Quid, stop daar nou eens mee
Rico3127 | 30-11-13 | 02:02 |
Ik ben/word bedreigd door een man van 55 jaar oud en ook daar wordt niets tegen gedaan. De politie doet geen flikker voordat er daadwerkelijk fysiek geweld aan de pas komt. En ook al ben je het totaal niet met iemand eens, iemand bedreigen is wel het allerlaagste wat je kunt doen. Je wilt niet weten wat voor impact zoiets op je leven en je gevoel van veiligheid heeft.
@G-klasse. Werkelijk. *gaap*
knutsel | 30-11-13 | 02:02 |
Welterusten dan he.....
real McCoy, als je rustig terugleest zie je hoe ik vertel hoe ik als moeder van twee zeer jonge kinderen zelf bedreigd ben met de dood en wat voor impact dat op mij gehad heeft, ik ben er zelfs om verhuisd.
Mijn stem gaat ook naar Wilders overigens, dat is niet ter zake doende, wat wel ter zake doende is is dat mijn bedreigers wit als sneeuw waren.
Hufters heb je overal, in elke kleur.
Je kan niet alle lieden over een kam scheren, hoe graag je ook zou willen.
ik woon nu in een dorpje met 800 inwoners, allochtonenpercentage 6% en dan voornamelijk Polen.
Onze overbuurman is een Marokkaan en dat is echt een topvent.
Die vertrouw ik mijn dochter toe, zo'n goede gozer is het.
Ik ben het met je eens wat betreft de rotte appels maar in elke rotte partij zitten ook goede appels, dat kan elke kweker je vertellen.
-weggejorist-
En wat heeft aangifte doen voor zin? Als ik de bedreigingen zo lees i.c.m. de plaatjes is het waarschijnlijk een 15-jarige hormonaal opgefokte puistenpuber, die het als "grapje" heeft bedoeld. Dan komt 'ie er met een "foei, niet doen" vanaf omdat hij zogezegd de gevolgen niet in zou hebben gezien.
Ik stem geen PVV, ik heb ook niets met Geert Wilders of de PVV in zijn algeheel, maar ben een groot voorstander van vrijheid van meningsuiting. Iemand omleggen omwille van zijn of haar opvattingen keur ik nooit goed. Als ik al PVV zou gaan stemmen doe ik dat alleen maar om mijnheer @HeyFlatt te pesten. Go Geert.
@G-klasse. Werkelijk. *gaap*
En ik ben zo dan ook vast weg gejorist en opgerot;-)
Het zij zo.....
Dit land is verrot.....
Linksch menschen mogen de rechterkant verrot schelden en dood wenschen....
Omgekeerd is fout....
Wat een land!
Vroegah, had je Janmaat en gingen mensen naar het Binnenhof heel hard boe tegen hem roepen als hij langsliep,en als dan die grote kale skinhead van 2 meter die naast Janmaat liep iemand boos aankeek hield deze op met boe roepen, tegenwoordig moet iedereen maar dood als hij er een ander idee op nahoudt, waar is de tijd gebleven dat boe roepen volstond?
malawi | 30-11-13 | 01:34
... Nee, mijn mening is onderbouwd.
Hier was sprake van blinde boosheid op de eindeloze dreiging van lieden die wij o.a. om die reden niet in onze samenleving moeten willen hebben,... alsook het medeleven met dhr. Wilders die dit slechts benoemt en wil aanpakken. Dit i.t.t. de zetels vol politici die er een sport van maken NOG meer van dit verarmende volk binnen te trekken.
@redactie. Gelieve die twiet te blijven volgen. Want als dat blijft staan dan mag dat blijkbaar. En dat geeft een hele andere look&feel aan de volgende Verkiezingen.
Jan Dribbel | 30-11-13 | 01:25
Volgens zit de meerderheid van Nederland niet op twitter, facebook etc.
Wat Is Leuker Dan Even Regeringsleiders Stangen ?
exkoppijn | 30-11-13 | 01:22
Tuurlijk sukkeltje, De 'blijf van mijn lijf huizen' zitten vol met "oerhollandse" refokring vrouwen/meiden nietwaar?
Als ik ergens de schurft aan heb is het dreigen. Jij moet dit anders, jij mag niet anders, jij gaat anders, jij loopt anders, jij vraagt anders, jij flikkert op anders, jij houd je bek aders, jij blijft thuis anders en ga zo maar door.
real McCoy, u bent niet te ver gegaan mijn waarde, u uitte slechts uw mening.
Ik wens u nog een wijsheid toe, oordeelt niet opdat u niet beoordeeld wordt, staat ergens in de bijbel meen ik, ik ben ook niet gelovig opgevoed.
Ik wens u ook een heerlijk weekend en wellicht tot tiks?
malawi | 30-11-13 | 01:25
... Mijn excuses, ik ben te ver gegaan.
Ik wens u een fijn weekend en een gelukkig leven.
Wat zijn we weer aan het Zwarte-Pieten.
Ik leg de zwarte Piet bij de sociale media.
Bijna iedereen twittert (wat een raar woord) er maar op los, zonder nadenken, wordt er beledigd, bedreigd en geroddeld.
@exkoppijn. Nee mensen die moeten afrekenen met hun gereformeerde jeugd hebben we hier nog niet genoeg zien langskomen...
Real mcCoy, mijn vent is roomblank en ik heb nimmer een neger, noch een ander getint persoon in mijn schede verwelkomd.
Dat mocht niet van mijn vader, racist weet u wel?
@ Daarnaast hoor ik je met geen woord over het huiselijk geweld door de justificatie van het slaan van de huisvrouw binnen de islam.
Je kan je mening alleen maar handhaven als je de helft van je meetdata de deur uitzet.
Feynman | 29-11-13 | 23:04
Even niet opgelet zeker? Vrouwen in oerhollandse refokringen hebben ook een ideale positie.
Maar het is gewoon een kwestie van tijd dat je daar je licht over laat schijnen. Toch ?
Mijn 'tsja' gehalte voor komend weekeinde is al ver over zijn houdbaarheidsdatum heen, afgelopen maandag had ik maatregelen moeten nemen.
malawi | 30-11-13 | 01:10
... Negerhoer.
(U vraagt en wij draaien.)
Gaat er nog op enig niveau gedisseld worden heute?
wat een comments.
dlseth: van de linker of de rechterzijde?
@malawi | 30-11-13 | 01:13
Met spek alstublieft!
Tsja, en nu?: hoe is het met jouw tsja gehalte? :p
Las een paar keer 'jouw' en ben toen maar maar afgehaakt, dit schiet niet op.
dlseth_ de keuken is dicht, tenzij jij pannenkoeken wil?
@Lewis Lewinsky | 29-11-13 | 22:31
Helaas; PVV is terreur.
@malawi | 30-11-13 | 01:10
Hebben kookplaten internet? Nee?
Ga dan snel terug naar de keuken, vrouwmensch!
Ik voel me gediscrimineerd, als bijna witte nederlander want rossig haar en zeer blanke huid, wordt mij gesommeerd op te rotten naar eigen land alwaar ik al verblijf.
Als vrouw zijnde zit er vast nog wel een seksistische opmerking bij theReal mcCoy, kan ik hem nog even bij die andere waardeloze pagina plaatsen.
Mag ik even smartegeld vangen? Ikke ziehiehielug.
Doodsbedreigen is zo 2012! Iedereen in dit land is tegenwoordig om het kleinste dingetje diep beledigd en smijt maar met doodsbedreigingen. Zijn met z'n allen echt een ziek volkje aan het worden met veel te veel ruimte voor een veel te grote bek. Tijd om iedereen die zich hier schuldig aan maakt eens een jaartje of wat zonder vrijheden in een strafkamp buiten de maatschappij te plaatsen voor heropvoeding. Wat een pannenkoeken!
Wow, wel heel erg diep graven voor de emo/PR bullpoep.
Een twitter siteje dat lijkt of het in elkaar is geprutst door een drie-jarige met 1 arm en parkinsons.
Hysterische wijven.
real Mccoy: newsflash jongen.
Ik ben een hardwerkende AUTOCHTONE vrouw, geboren en getogen in Amsterdam, het Sint Anna paviljoen om precies te zijn.
Mag ik alsjeblieft in mijn eigen land blijven, op Geert stemmen en tegen doodsbedreigingen zijn?
Alsjeblieft?
LEES voordat je veroordeelt.
Alleen mensen die rationeel te kort komen voor goede argumenten in een debat of discussie, gaan over tot het roepen van racisme, het dreigen met fysiek geweld of het daadwerkelijk toepassen van fysiek geweld.
Parsons | 30-11-13 | 00:32 | + 0 -
www.youtube.com/watch?v=EACudJqowoc
slopen , slopen , slopen.
maar kan je ook iets maken ?
nemeton | 30-11-13 | 00:19 | + 0 -
voor de slechtverstaanders en slechtzienden
nemeton doelt op de luie (een ander moet het doen)
doodsbedreiger.
@knutsel | 30-11-13 | 00:34
Ach... luister en huiver...
www.youtube.com/watch?v=q6PvzxAWavc
Cis-mol? Da's toch gewoon geen C te hoog?
@malawi | 29-11-13 | 23:46
Heeft u op een VWO school gezeten als schoonmaker? Afijn, iets voortgezet doen is erg goed, nu nog iets leren afmaken. Voorgezet WO of voortgezet MBO, het is beide net niks. Beetje zoals de PVV. Ik zou als ik u was, als middelbare school drop-out niet zo blij zijn met de PVV.
Wilders bedreigen is zó Freek de Jonge en dus helemaal superok, tof en neofatsoenlijk.
Maar als een pubermeiske roept dat ze d'r school in de fik gaat steken wordt ze binnen luttele uren van d'r bed gelicht en door een arrestatieteam opgepakt.
Zo gaat dat ook met mossels die dag in dag uit roeptoeteren dat ongelovigen deaudvermoord moeten worden, dat is allemaal bon ton.
En dat noemen we vrijheid, net zoals die standupknul die met veel gelach en vertier door de tafelgenoten zit te vertellen dat hij geen grappen durft te maken over de muselmannen.
Vrijheid, dar war einmal.
knutsel | 30-11-13 | 00:29
Ik vind de mineur-stemming wel mooi. Vooral Cis-moll. En leeg, leeg... Dat is weer zo relatief.
@real McCoy |00:18
Zelfs voor een PVV-aanhanger begint u nu wat grof te worden.
Het stemt me bedroefd dat het hier zo leeg is op vrijdagavond.
@suvois | 30-11-13 | 00:16 |
" zij diep in hun hard weten"
-
Als Geert jou een taalcursus geeft, dan kan je mij misschien nog overtuigen.
Ik stem mijn gitaar. Das al lastig genoeg.
Ik weet het niet.
Ik stem PVV!
nemeton | 30-11-13 | 00:19
Stem op 'm de volgende keer.
De anderen hebben aangetoond dat ze 't niet kunnen. Wat heb je te verliezen?
slopen , slopen , slopen.
maar kan je ook iets maken ?
-weggejorist-
Laat me raden. Hier zit dus weer zo'n vies mocro-aapje van 20 achter met opgeschoren haar tot de helft van de schedel en daarenboven een paddenstoel van krullen gestyled met vettige wax. Oh ja, en hij maakt ook raps enzo.
Triest toch eigenlijk, dat zelfs als Geert Wilders openlijk met de dood bedreigd wordt, zij diep in hun hard weten dat hij waarschijnlijk de enige is die ons nog kan redden en tegelijk bereid is daarvoor zelfs zijn leven te geven, de meesten het nog altijd niet lukt te zeggen PVV te stemmen zonder erbij te vermelden dat ze het niet met alles eens zijn of het vanwege gebrek aan beter is... Laf hoor.
En let maar op hoe vreselijk iedereen het in keer vindt mocht hij daadwerkelijk een keer vermoord worden en wat voor geweldige kans hij zou zijn geweest voor Nederland.
Ik zeg bij deze dat ik vol overgave PVV stem en hoop dat Geert ondanks alles er in zal slagen ons te bevrijden van het fascistische Brussel en Nederland weer aan de Nederlanders terug te geven!
Het blijft ontzettend min om iemand te bedreigen en dood te wensen. Deze Heyflatt is pas een echt anoniem kloodzakje. Trouwens, wat een hersenloze trollen zijn die Joop Visser en Freek de Jonge toch. Relikwieën uit een tijd dat ze nog iets voorstelden. Grappig dat links in de vorm van Supermatthijs nu conservatief en behoudzuchtig is. Ouwe zeursok ken over vroeger toen alles beter is.
malawi | 30-11-13 | 00:10
Geen idee. Ik spreek waarschijnlijk beter Fries dan Doutzen, maar of dat er toe doet...
Djong: Doutzen komt langs om ze allemaal te plezieren?
Het moet iets goeds zijn anders blijf je in deze tijd toch geen links gutmensch?
Ik ben het al jaren 100% met Geert eens; al toen hij nog bij de VVD zat hoorde ik bij de fanclub. Aandachtspuntje: hij brengt de boodschap ietwat zuur over, hetgeen de mediale Gutmenschen in de kaart speelt. Beetje humor en... Geert4President :P
pitabroodje | 30-11-13 | 00:04 | + 0 -
Daar zeg je zo wat...
Maar Volkert zal wel goed in de gaten gehouden worden. Misschien heeft hij ook wel beveiliging nodig.
Kunnen we hem niet bij Brevik in de cel zetten? extreem links en extreem rechts bij elkaar!
Kloopindeslootjijook: ik zeg cats in the cradle.
real McCoy | 29-11-13 | 23:54
"Aan de beurt komen" dat lees ik vaker. Dat Gutmenschen aan de beurt zullen komen. Maar maak dat nou eens concreet! Scheren ze dan je hoofd kaal, word je anaal gevisiteerd door 72 hoogblonde PVV'ers, is er sprake van decapitatie?
Vertel het me: wat betekent "aan de beurt komen"?
Lewis Lewinsky | 29-11-13 | 23:34
steek lekker een peuk op, jongen.
www.youtube.com/watch?v=tRYyl_aIUh0
Overigens, allemaal mooi en aardig zo'n bedreiging maar wat ik persoonlijk een stuk ernstiger vind is dat Winamp ermee stopt. Daar kan ik nou echt wakker van liggen.
Geert is net een kat...... hij heeft negen levens.
Dus volgend jaar dan moet ie gaan oppassen - dit klopt want dan komt Volkert van der G. op vrije voeten.
Gezien het taalgebruik van deze lutser .... die is harststikke geschift, ongeschoold en achterlijk.
En gezien de foto's gek op wapens en jihadje spelen.
Oppakken en doorlichten graag.
We kunnen heel goed zonder dat soort psychopaten.
nl.wikipedia.org/wiki/Granfalloon
Zieker vind ik real McCoy, wie ben jij om zo'n waffel op te zetten vriend?
necrosis | 29-11-13 | 23:35 | + 1 -
het verschil is miniem.
malawi | 29-11-13 | 23:53 | + 1 -
Eens. Maarja krijg het niet meer weggejorist:P
Zo, dus Quid zit nu ook op twitter?
-weggejorist-
Analcharist, dat is speculatie en hoe grappig ook, dat is ook niet goed.
Deze meneer kan door jouw speculaties weer een hele hoop bedreigingen om zijn oren krijgen, het is een dun koord dat we bewandelen :)
Wat ik me nauwelijks voor kan stellen is dat "men" niet zou weten wie Wilders bedreigt. Lijkt me een fluitje van een cent om die lui op te sporen.
ik denk die negriode maatschappijleraar uit adam:)
"Je maakt een inschatting van hoe serieus zoiets is. Meestal niet de uitzonderingen daar gelaten."
Supermatthijs | 29-11-13 | 23:13 | + -2 -
En dat is nu het verschil tussen tussen 'ons' en GW. Buiten het feit dat ik nooit bedreigd ben (hoewel iemand vast wel eens 'val dood' gezegd zal hebben) is de kans dat een bedreiging reëel is niet zo groot. Ik ken jou niet maar kan me voorstellen dat dat voor jou ook zo geldt.
Geert Wilders krijgt zeer reële bedreigingen naar zijn hoofd, uit binnen en buitenland. Door kerels die een onthoofding niet schuwen. Wellicht is het je ontgaan maar een paar van die gezelligerds zijn weer in NL. Dus elke bedreiging aan adres GW per definitie serieus.
Ik ben bepaald geen fan van GW, maar het is schandalig dat hij beveiliging nodig heeft! We zijn een democratie, we hebben vrijheid van meningsuiting. Het staat iedereen vrij tegen zijn mening te protesteren, klachten in te dienen etc.
Bedreigen mag niet, nooit!!
@NiCeY. Als je problemen wilt oplossen, zal je ze eerst moeten onderkennen. En dat is wat Wilders doet.
as-saboer, wat heb je gesnoven jochie?
VWO vriend, dat was nog voordat al je vriendjes naar het VMBO geschopt werden.
Zoek het maar op als je het niet snapt, begrijp ik best.
NiCeY | 29-11-13 | 23:39
Wat wil je daarmee zeggen? Schiet 'm maar dood?
Merkwaardig dat sommigen de daadwerkelijk plaatsgevonden schendingen en dreigementen aan het adres van de rechtsstaat blijven wegrelativeren, maar wel als schuimbekkende, dolgedraaide hamstertjes op nog nooit gerealiseerde treinen naar het Oosten blijven hameren.
Wilders is een uitwas van de multiculturele samenleving, zeker, maar wel een uitwas die nog geen leven heeft gekost, geen beroving heeft opgeleverd en nog tot geen misdrijf heeft aangezet. Een reactieve uitwas bovendien die nooit had bestaan als andere hem niet waren voorgegaan. Hence de beveiliging.
Het zou de apologeten van het geinstitutionaliseerde allochtone racisme en relifascisme hier sieren als ze dat eens erkennen. Dat blaffen tegen de verkeerde boom gaat vervelen.
@Supermatthijs. Ik heb liever een antwoord!
Maria.1 | 29-11-13 | 23:41 | + 0 -
En zo is het:
youtu.be/rAaL1pO3qAw
@Malawi. Ja, begrijp het. Maar als je met de dood bedreigd wordt ga je toch niet zeggen dat er nog niks gebeurd is, dus laat maar zitten? Als je daadwerkelijk vermoord wordt is het te laat.
@malawi | 29-11-13 | 23:36 | + 0 -
Hier een mede pvvmbo'er van u. U hoeft niet eens moeite te doen:
Het is duidelijk iemand die voor geen meter met Photoshop om kan gaan. Zal dus wel een linkse babyboomer zijn. Of misschien een luie neger of domme Marokkaan.
Nequebard | 29-11-13 | 22:17 | + 67 -
Heel goed dat u al uw vwo hebt gehaald. Maar zoals de Warchild slogan al zei, je kan een kind wel van het vmbo halen, maar het vmbo niet uit een kind.
Ben gewoon een calculerende burger......., tegenwoordig heet zoiets racist in NL....
Blij dat ik de helf van het jaar in het beloofde land woon waar kopvodden en andersoortig menselijk zwerfafval een raariteit zijn. #Russia
Wilders heeft geen plan. Hij werkt helemaal zonder. Het enige wat hij doet is klagen, en met een substantiele oplossing komen voor hetzelfde riedeltje wat ie elke keer opdramt doet hij niet. Wilders is de bedrijfsclown van de tweede kamer, en volgens mij alleen maar om de aandacht af te leiden van wat de anderen fout doen. Of gaat het ineens goed met Nederland?
Gelukkig is er ook nog goed nieuws te melden.
ejbron.wordpress.com/2013/11/29/marokk...
Maria.1, ik verdedig niemand, dus ook supermatthijs niet.
Ik zei enkel dat ik diezelfde vraag aan hem gesteld had en hij zei dat hij de grens trok bij fysiek geweld.
De oproepen aan pliesie en OM om iets te doen aan de doodsbedreiger van Geert Wilders zijn er op de twitters inmiddels.
twitter.com/search?q=heyflatt&src...
@Malawi. Overigens lief van je dat je Supermatthijs verdedigt, maar het is nog geen antwoord op mijn vraag aan hem. Zou hij ook menen dat men pas kan ingrijpen nadat hij om zeep geholpen is, of is het dan anders?
as-saboer, hier een PVVVWO-er, dusss.
Noem eens mijn racistische opmerkingen?
Ik heb gezegd dat ik bedreigd ben, klopt maar heb ik een huidskleur genoemd?
Nee he, jammer nou.
Je mag het weten hoor, degene die mij graag dood zag was een blanke, en nu jij weer met je racismekaart.
Lewis Lewinsky | 29-11-13 | 23:34 | + 0 -
Luister hier eens naar, ouwe zuipschuit:
youtu.be/8CAO6lIekXY
@Eric Blair | 29-11-13 | 23:27
Ik denk eerder een 15 jarige VMBO leerling die zijn school niet heeft afgemaakt.....
Ik ben geen fan van Wilders maar ik nog minder fan van al die zogenoemde haters van hem die hem de mond willen snoeren. Dit soort mensen hebben blijkbaar nog nooit gehoord van vrijheid van meningsuiting. Vrijheid van meningsuiting houd op bij (doods)bedreigingen. Maar ja hij zal zijn hele leven nog bewaakt moeten worden. Ratten liggen overal op de loer helaas.
@Boretti | 29-11-13 | 23:27
Joop Visser is tuig. En Jessica van Noord ook. Fascistisch links tuig.
@Malawi. Dat begrijp ik helemaal; ook daarom heb ik veel respect voor Wilders. Ik denk ook wel eens dat hij zijn toon beter kan matigen, maar overdrijven maakt de zaak duidelijk.
Hoe krijg je het pvvmbo volk op de barricade. De ene racistische na het andere discriminerende en stigmatiserende comment. Je zou haast denken dat pvvmbo volk het zelfde soort volk is als moslim-extremisten. O wacht...
@Zaniker | 29-11-13 | 23:24 | + 3
"Ik denk dat je een zielig joingetje bent dat 's avonds eenzaam achter zijn laptopje op zijn kamertje zit bij moeder. Wat een loser ben je."
Niet alleen 's avonds. 24 uur per dag zo'n beetje. ;-)
@lalpot. De achterlijken zijn diegenen die met doodsbedreigingen komen! Zeer zwak; kunnen het niet met woorden af.
Maria.1, een doodsbedreiging is ontzettend eng weet ik uit eigen ervaring. Daarom heb ik ook ontzettend veel respect voor Geert Wilders. Je hoeft het niet met hem eens te zijn maar hij laat zich de mond niet snoeren en daar kunnen een hoop mensen nog wat van leren.
@Malawi. Gelukkig maar! Ik wens je veel geluk toe!
@Malawi. Dat dacht ik al. Ik vind dat een bedreiging altijd zeer serieus genomen moet worden, alleen al vanwege de impact dat dit op iemand heeft.
Maria.1, ja het is klaar, ik woon nu ergens waar ze me niet kunnen vinden en mochten ze me vinden kunnen ze het niet betalen :P
Buiten dat verhuis ik binnen een week weer.
Boretti | 29-11-13 | 23:23 | + -1 -
Freek is nog zo slecht niet. Joop ook zeker niet:
youtu.be/RqA_T0frxRE
Fake-accountje van de heer van Breedveld of Van Jole.
-weggejorist en opgerot-
Lewis Lewinsky | 29-11-13 | 23:22 | + 1 -
Daarentegen kan Joop zich hevig opwinden over de dood van een kraker.
www.youtube.com/watch?v=usWrwww1pw0
maria.1, in supermatthijs's defence, hij heeft mij antwoord gegeven pop dezelfde vraag en nee, hij is nooit bedreigd geweest.
@Malawi. Brrr eng hoor! Ik hoop dat het achter de rug is!!!
Maria.1, ik ben verhuisd en de dreigers weten niet meer waar ik woon.
De politie zei hetzelfde als Supermatthijs, ik was nog niet dood dus gewoon doorlopen.
Ondertussen stond men wel voor mijn deur te polsen, nu woonde ik in een drukke buurt dus er waren altijd getuigen.
@Supermatthijs. Krijg ik nog antwoord op mijn vraag, of is die te lastig voor jou?
Deus Absurdia | 29-11-13 | 22:54 | + -1 -
Daarnaast, waarom begin jij hier over moslims? Doe ik niet, doet geenstijl niet en doet twitter.com/HeyFlatt ook al zijn bedreigingen lang niet. De link geweld-moslim zit dus meer in jouw hoofd dan de mijne. Het is een vooroordeel om te denken dat alle bedreigingen aan het adres van Geert Wilders islamitisch zijn.
De moord op Pim Fortuyn is uitgevoerd door een links milieu terroristje.
@Supermatthijs.
Het feit dat jij jezelf 'super'Matthijs noemt geeft aan dat je vrijwel zeker een minderwaardiheidscomplex hebt. Ik denk dat je een zielig joingetje bent dat 's avonds eenzaam achter zijn laptopje op zijn kamertje zit bij moeder. Wat een loser ben je.
Die bedreiger zit duidelijk niet bij deze club; ejbron.wordpress.com/2013/11/28/video-...
Supermatthijs | 29-11-13 | 23:14 | + 1 -
Inderdaad. Joop kan op GS niet genoeg bejubeld worden. Wat dacht je van zijn "ode" aan Huilversum
www.youtube.com/watch?v=DaM5hBzuzVQ
en hoe een pisnicht van een talentenshow niet eens doorhad wie er voor hem stond en niet begreep dat hij iedereen in de zeik stond te nemen.
www.youtube.com/watch?v=xroJ2f7IkyM
En je kunt van Freek zeggen wat je wilt, maar hij stipte wel even het optreden van Joop aan bij P&W en daarvoor verdient Freek, ondanks alles, kuddos.
En supermatthijs, ik ben ook echt een heel erg aardig meisje ;_)
malawi | 29-11-13 | 23:18 | + 0 -
Ik zal nooit iemand bedreigen hoor maar probeer slechts aan te geven dat er ook figuren zijn die niet eerst dreigen maar meteen doen. Tegen dit soort idioten kun je jezelf niet verdedigen. De lone wolf zoals Volkert en Mohammed zijn wat betreft niet te voorkomen. En wat betreft je geneuzel over kinderen:
youtu.be/qFE2AJF3Urg
@Malawi. Nu ben ik wel nieuwsgierig geworden. Ten eerste hoop ik dat de bedreigingen aan jouw adres verleden tijd zijn. Maar deed de politie er iets mee?
@Boretti | 29-11-13 | 23:11
Wat een schandalig lied van Jessica van Noord en Joop Visser, die op zogenaamd grappige manier zich verheugen op de eventuele, toekomstige liquidatie van Geert Wilders. Wat een tuig. Demoniseerders uit de categorie Paul de Leeuw, Doekle Terpstra en Van Riessen.
@koopindelootjijook. Klopt. Net zoals met dat slavenstandbeeld dat door de anti-zwarte pieten beweging van pietenpetten was voorzien.
Supermatthijs, je mag van mij de liefste jongen van de wereld zijn, dat boeit me niet. Op het moment dat je mijn gezin in gevaar brengt door mij te bedreigen met de dood geef ik je aan, hoe lullig bedoeld ook. Niet voor mezelf maar voor mijn kinderen.
@lanexxx. Of een waxinelichthouder naar de gouden koets gooien...
Dat mediagedoe is zo fucked up dat je niet meer weet of het van de tegenstanders of van de voorstanders van Geert (zie je wel!) afkomstig is.
Ik vraag me af als Rutte zo een bedreiging zou krijgen, zouden ze dan alles uit de kast halen om de dader te vinden?
Ik heb steeds meer moeite met die reclames tegenwoordig, je weet niet meer waar het over gaat he.
Het ergste vind ik nog van mensen die dit geen probleem vinden, dat die er geen moeite mee hebben als er allerlei haatimams binnen worden gehaald die niet-gelovigen met de dood bedreigen.
Boretti | 29-11-13 | 23:11 | + 0 -
Heel goed ! Joop Visser, briljant maatschappij kritisch mens.
malawi | 29-11-13 | 23:08 | + 0 -
Nee, is ook logisch want ik ben eigenlijk een hele aardige jongen. Of trouwens weleens hier maar dat deed me werkelijk geen reedt.
Dat is mijn punt dus ook. Je maakt een inschatting van hoe serieus zoiets is. Meestal niet de uitzonderingen daar gelaten.
Hierbij past op zijn minst een liedje
www.youtube.com/watch?v=foT9OT3-WKU
In een waarlijk vrij land zou de publieke omroep elke avond een item besteden bij P&W over de dagelijkse doodsbedreigingen aan het adres van de democratie in Nederland.
Maar niet in Nederland, waar we uitzending na uitzending wijden aan vermeend racisme in kinderfeesten, ergenissen over dom geleuter van een cokesnuivende ex-zanger die betaald wordt om dom te leuteren, en waar we van belastinggeld een podium bieden aan mensen die een fles champagne koud hebben staan die open gaat op de dag dat Geert wordt omgelegd.
Nederland vertoont alle symptomen van een heel, heel nare ziekte.
@supermatthijs. Je zegt nu dat men pas hoeft te straffen als de daad werkelijk gebeurd is? Daar heeft Wilders dan niks meer aan. Zou je dat ook vinden als je zelf met de dood bedreigd werd?
Oranje08 | 29-11-13
Je zegt : "... zal de PVV geen enkele oplossing bieden." Vraag aan jou: Heb jij wel eens het programma van de PVV gelezen, en vergeleken met die van de andere partijen?
Hoe kan je (en andere soortgenoten) zo met stelling zeggen dat de PVV geen oplossingen bieden? Vind je wat PvdA, CDA, D66, en VVD tot nu toe hebben gedaan een oplossing? En gezien hun verleden, welke aanleiding heb je dan om te denken dat deze in de toekomst wél een oplossing hebben?
Heb jij wel eens geluisterd naar wat Wilders écht zegt, in plaats van te luisteren van anderen zeggen dat hij zegt? Wilders wil uit de EU en de , een stop op de massa-immigratie, en een stop op het islamiseren van Nederland. Gezien wat deze ons tot nu toe gebracht hebben, lijkt het mij dat iedere weldenkende Nederlander dat wil. Zo niet, lijkt mij dat een goed punt voor rationele discussie.
Supermatthijs, maar van geen bedreiging kan je niet bang zijn want die is er niet, de bedreigingen die je WEL krijgt boezemen je angst in want die zijn wel aanwezig, ongeacht de vraag of geen dreiging gevaarlijker is ja of nee, het gaat over angstgevoel.
Ben jij ooit met de dood bedreigd?
Jemig wat een triest figuur.Hoe een gefrustreerde hufter dat die zo'n heel anaal haat kanaal opzet.
Tijd en frustratie te veel die persoon heeft.
@Deus Absurdia | 29-11-13 | 22:31
Ik wil absoluut geen taalnazie zijn heur... Maar vertalen is toch een werkwoord?
Deus Absurdia | 29-11-13 | 22:54
Uitgaans- en voetbalgeweld behelst een hele groep mensen. In dit geval gaat het om bedreiging van één persoon. Je onderbouwing met cijfers is dus onzinnig.
Waarom heet het in het stukje 'Groenlinks taal'? Ik ken geen afdeling van Groenlinks die serieus ervoor pleit om Wilders fysiek om te brengen. Misschien politiek het zwijgen opleggen door voortdurend met hem in debat te gaan en kritische vragen te stellen bij alle voorstellen die hij in het parlement doet. Maar daar is de oppositie nou eenmaal voor en Wilders doet dat zelf ook.
malawi | 29-11-13 | 23:04 | + 0 -
Die gek zal er altijd zijn en kan altijd zijn slag slaan. Ook zonder bedreigingen vooraf.
Deus Absurdia | 29-11-13 | 22:54 | + -1 -
Tja, vergeet even voor het gemak de Nederlandse moslims die nu in Syrië aan een jihad meedoen om mensen dood te schieten, of de moslims die in de Haagse Linnaeusstraat een handgranaat naar een arrestatieteam gooide. Of de moslim die een cineast twee messen in zijn buik moest steken.
Slechts een enkele bedreiging per week, daar zou Geert zo voor tekenen. Als je een beetje bent ingewijd in de media die de allochtone jeugdige gemeenschap leest, zie je veel meer en veel vaker.
Over geweld bij voetbalclubs en uitgaancentra schrijf ik genoeg. Ik zal echter nooit het ene geweld gaan gebruiken om het andere te relativeren. Geweld is gewoon fout. Daarnaast hoor ik je met geen woord over het huiselijk geweld door de justificatie van het slaan van de huisvrouw binnen de islam.
Je kan je mening alleen maar handhaven als je de helft van je meetdata de deur uitzet.
supermatthijs, en toch is een gek genoeg en juist daarom leven slachtoffers van bedreigingen zolang in angst, omdat een gek genoeg is.
Dat is het valse van anonieme dreigingen, je kent je opponent niet.
Ik word er zo moe van dat mensen hun eigen mening niet meer mogen uiten. Die doodsbedreigingen moeten gewoon eens over zijn, keiharde kritiek prima maar iemand doodwensen is het einde van een debat en dus ook de democratie.
malawi | 29-11-13 | 22:57 | + 0 -
Bedreigingen zijn nooit goed maar we moeten wel het verschil blijven zien tussen dat en daadwerkelijk geweld. Daar trek ik de grens. En wat pedofilie aan gaat is er geen probleem en voldoen onze wetten prima.
Deus absurdia, daarom verdient Geert Wilders nog niet de dood toch?
Hoe fout iemand ook vindt zijn, hoe dom je iemand ook vindt, hoe oneens je het ook met iemand bent. Dood wensen of dood maken is not done.
We wonen niet in Islamibië.
goedverstaander | 29-11-13 | 22:18 | + 30 -
Als je niet op de pvv stemt de volgende ronde dan wonen we er binnenkort wel ;)
Heel opvallend dat er mensen zijn die dreigementen en geweld tegen politici bagatelliseren en/of goedkeuren. Dat zijn steevast dezelfde mensen die hysterisch hun kwetsgevoelens potloodventen als Gordon een grapje maakt.
Stelletje hypocrieten!
Weer zo´n idioot.
Oppakken, vastzetten en de TBS in, want nu is het Cheert, morgen is het het meisje van de supermarkt dat per ongeluk een chocoladereep 2x aanslaat.
Supermatthijs, ik ben ook heel uitgesproken, alleen niet bekend of belangwekkend genoeg om in het nieuws te komen.
Mag ik bedreigd worden omdat ik minder ben dan Geert Wilders of juist niet?
Is een bedreiging not done omdat ik een vrouw ben of maakt dat niet uit?
En wat als ik bepaalde niet geliefde standpunten over pedofilie heb, moet dat uitmaken?
Stel, ik lust graag asperges en jij niet?
Waar ligt de grens, kan jij mij dat vertellen?
@malawi
De structuur van de partij van Wilders is blijven zitten.. Hij kan toch echt niets anders gaan doen.
De man is onbetrouwbaar, onkundig en plucheplakker pur sang
Supermatthijs | 29-11-13 | 22:47 | + -3
Vind jij het acceptabel dat een politicus al zoveel jaar beveiligd moet worden? Of versta je dat onder niet serieus. Verder vroeg hoe jij vindt of en hoe er tegen de maker van deze bedreiging moet worden opgetreden.
Welke terroristen in Nederland. Welke dreiging. Slaap zacht mijn medelanders.
alter ego van Volkert van der Graaf in zijn celletje. Tegenwoordig adsl in de cel zodat hij weer boeren en politici kan pesten.
Labiele mensen zoals Freek, die de waarheid niet onder ogen durven zien wegens te eng, die horen gewoon niet zelfstandig vrij rond te lopen.
Mensen die zelf niet beseffen hoe gevaarlijk ze zijn, dat zijn de engste.
Daar valt zo'n bedreiger bij in het niet.
kicktherabbit | 29-11-13 | 22:53
Likewise!
Feynman | 29-11-13 | 22:42 | + 2 -
Kijk dat bedoel ik nou. Het terecht relativeren van een bedreiging die keer op keer als politiek reclamebord wordt gebruikt, om aan te tonen dat het moslimgevaar enorm zou zijn..
De realiteit is echter: 1 miljoen moslims, 20% schijnt dan volgens de zelfbenoemd expert Jansen extreem te zijn en het resultaat is een fotosoep op twitter, gemiddeld 1 x per week..
Dat is dus 1 bedreiging per 4000 extreme moslims of per 20000 aanwezige moslims
Dat is minder gevaar dan tijdens een theekransje van de katholieke vrouwenbond die roddelen over de ontrouw bij hun mannen.. Gok ik..
.
Even afgezet naast de 180 uitgaansvechtpartijen/steekpartijen met letsel die dit weekend weer zullen gebeuren naast de 50 gewonden tijdens gezellig samenzijn van supporters van vietbalclubs..
.
Ik zou me eens drukker maken over echte gevaren...
Dick Luyenlomp | 29-11-13 | 22:51 |
Cheers!
kicktherabbit | 29-11-13 | 22:51
Sorry, dan. Dacht dat je het meende. Maar ik ga nu wel de Rabbit Kicken!
*douchen*
Oh nee!
*out*
Vrijheid van meningsuiting. Moet kunnen.
kicktherabbit, achteraf was het kouwe drukte om niets maar als je twee kinderen van toen 3 en 5 thuis hebt en er wordt gezegd dat er met een 9 mm bij je aan de deur gestaan wordt zweet je echt peentjes kan ik je vertellen.
En dan voornamelijk omdat mijn kinderen heel graag de deur openmaakten, dat heb ik ze inmiddels afgeleerd.
Ik ben geen fan van de PVV. Zal nooit op die naar-de-mond-pratende maar altijd hun eigen zin doende plucheplakkers (ook wel genoemd: politici) stemmen.
Maar doodsbedreigingen aan Wilders of wie dan ook is gewoon... unacceptable. Aanpakken die doodsbedreigerT.
Ik ga ook de rabbit kicken en een biertje drinken! 't Is weekend.
*out*
Dick Luyenlomp | 29-11-13 | 22:45 |
Nou nou, het was maar een grapje hoor. Spatte het cynisme er niet vanaf? Je reageert een beetje als een Chinees die zojuist nummertje 39 met rijst naar zijn hoofd kreeg geslingerd. Mensen die mij kennen weten dat ik altijd zo ben. Dat is gewoon kicktherabbit zeggen ze dan.
malawi | 29-11-13 | 22:47 | + 1 -
Het zou inderdaad niet nodig moeten zijn maar zoals ik hier reeds vaker schreef ligt dat ook wel heel erg bij hemzelf. Je mag hier alles zeggen maar je hoeft niet altijd alles te zeggen. Ik bespeur toch bij hem vooral het trappen om het trappen wat nergens voor nodig is. Met een iets minder schreeuw om aandacht waren die bedreigingen ook een stuk minder. Maar bedreigingen zijn niet goed hoor, nooit.
Supermatthijs, wat is jouw mening over het volharden van Geert Wilders ondanks 9 jaar lang beveiliging?
Haha, wat een megapauperige nepdreigers dat ze een KLM Cityhopper en niet een Airbus A380 of Boeing 787 Dreamlifter op de twitters hebben. Welcome to 2013!
kicktherabbit | 29-11-13 | 22:47 | + 0 -
Als je denkt dat ik eurofiel ben, heb je zo`n 2441 tegels van me gemist.
malawi | 29-11-13 | 22:43 |
Ik heb het gelukkig nog nooit meegemaakt. Maar ik kan me voorstellen dat het extreem heftig is. Ook al weet je dat het 9 van de 10 keer van die internethooligans zijn. Je zal maar net de verkeerde treffen. Sterkte.
En nu ga ik echt de buitenwereld in. Waar mensen hun doodsbedreigingen meestal voor zich weten te houden.
distel | 29-11-13 | 22:43 | + 0 -
Je moet er in mijn optiek mee omgaan zoals we nu doen. We doen heel veel dingen namelijk lang niet zo slecht in dit land ondanks Geert. Dit ook niet. Bij serieuze zaken snel reageren en dat deden ze tot nu toe ook.
Ik kan snappen en begrijpen dat men het niet met Geert Wilders eens is maar deze man wordt al 9!!! jaar lang beveiligd wegens doodsbedreigingen. Je mag het niet eens zijn met zijn standpunten, daar is het een vrij land voor, maar je kan hem op zijn minst applaudiseren voor zijn hartstocht, toch?
Feynman | 29-11-13 | 22:42 |
Sorry, ik wist niet dat je een Eurofiel was.
Let op; vanavond in de media (Tan/Nieuwsuur/P&W). O nee, we gaan weer eens lekker met racisme of "populisme" (oftewel slecht volk) hersenspoelen. "Het klapvee moet doen wat wij vinden."
kicktherabbit | 29-11-13 | 22:42
Als je het verschil niet ziet, ben je echt een sukkel. De religie geeft je de argumenten en de inhoud. Met de taal schrijf je de argumenten. Als er een foutje in je taal zit, wil niet zeggen dat je argumenten niet oprecht zijn.
Maar het is bijzonder zwak om iemand die met argumenten komt op zijn taalfouten te pareren en niet op zijn argumenten. Dus u en ik zijn klaar.
Het lijkt me inderdaad verstandig als de politie deze vent even opspoort. Zieke geest met een nogal bezeten Wilders obsessie. Weet eigenlijk niet of iemand de bak in gegooid kan worden voor dit soort uitspraken maar stevig aanspreken is wel het minste wat je kan doen.
Supermatthijs | 29-11-13 | 22:36
Niet overdrijven, maar ook niet negeren. Kun jij dan concreet aangeven hoe er in jouw optiek gehandeld moet worden? Ik wil het je niet moeilijk maken, maar graag met enige onderbouwing.
Kicktherabbit, ik ben het met je eens, er zijn hier maar een paar die weten hoe het is als je met de dood bedreigd wordt als je jonge kinderen hebt, ik ben er een van. Ik kan je vertellen dat het doodeng is.
chiel_labiel | 29-11-13 | 22:41 | + 0 -
Bedoel je niet toevallig Kufstein ?
youtu.be/xq2FyStavTA
Mensen met de dood bedreigen omdat je ze haat. Omdat ze een mening hebben. Hoe zielig kan je zijn. Ik haat Supermatthijs, maar wens hem juist een nuttige dagbesteding toe, een juiste behandeling, voor een keer wel werkende medicatie en de goed sociaal netwerk, niet zulke haatzaaiers als een Bakito. Zo kan het ook.
Deus Absurdia | 29-11-13 | 22:40
Weet je wie ook graag de vergelijking maakte met een feodaal Duitse kopie uit 1933??
kicktherabbit | 29-11-13 | 22:36 | + -2 -
Door de EUSSR is de term buitenland in je comment achterhaald.
Supermatthijs | 29-11-13 | 22:36 | + -2 -
Gezien de onderbouwing waar je weigert gaten in te schieten, herken ik me niet in je woordkeuze "doemdenken"
Deus Absurdia | 29-11-13 | 22:35 | + -2 -
Strooien met bewijsopdrachten omdat je weinig te melden hebt. Relnichten zie ik niet zo vaak een mening combineren met een betoog, dus die vergelijking faalt.
Ik schrik van het gemak waarmee je politieke moorden wilt goedpraten. Alsof een moord okay is als die over de grens ook gebeurt. Het ene falen legitimeert het andere totaal niet.
Dick Luyenlomp | 29-11-13 | 22:38 |
Of op zijn religie, dat werkt ook altijd goed.
kicktherabbit | 29-11-13 | 22:23 -2
Waarom -2 ?!? Mag je iemand die kritiek heeft op Zwarte Piet wel met de dood bedreigen en iemand die kritiek op de Islam en alles wat niet-PVV minded is niet? Wat dachten jullie van: niemand met de dood bedreigen vanwege zijn of haar mening? Valt me toch weer tegen dames en heren van het vrije woord.
Volgens mij is er in liechtenstein nooit een politieke moord geweest
En even serieus, sinds wanneer mag iemand bedreigd worden voor zijn mening? Of je nu links, rechts of dwars door het midden bent, dat hoort niets uit te maken.
Quincy Dario hoort niet bedreigd te worden, Pechtold niet en Geert Wilders ook niet.
Denk nou eens na mensen!!!
@supermatthijs
Dat rechtse is nog niet eens zo erg.. Maar de combinatie van dat rechtse met totale zelfmislukking.. Dat maakt het gewoon een feodaal Duitse kopie.. Uit 1933..
Oppakken deze doodsbedreiger met een peloton dienders
als ware het een onwelgevallige cartoonist
Oh wacht..
@Deus Absurdia | 29-11-13 | 22:35
Belgie, Luxemburg.
kicktherabbit | 29-11-13 | 22:30
Zo is dat. Als je op argumenten niet meer kunt winnen, kun je altijd nog de boodschapper aanvallen op zijn Nederlands! Sterk. Heel sterk!
Groen Links en linkse actievoerders koken van verontwaardiging na deze dreigementen tegen een democratisch gekozen volksvertegenwoordiger.
@Nequebard | 29-11-13 | 22:26
De prijzen van die huisjes in de vinexwijken gaan nog wel een keer onder de hypotheekwaarde zitten. Moet je eens opletten wat er dan gebeurt.
reageerbuis | 29-11-13 | 22:34 |
Ah kut. Dat wordt paspoort inleveren en emigreren naar België. Geert zal teleurgesteld in mij zijn. Maar toch, #PVVop1
Supermatthijs, ik heb medelijden met je. Of je weet echt niet beter of je trollt voor de gein en allebei maakt je net zo sneu...
@kicktherabbit | 29-11-13 | 22:30
En het is 'je wilt'
Feynman | 29-11-13 | 22:31 |
Lars Hedegaard is een Deen. Wat interesseert mij het buitenland nou? Alsof we hier niet genoeg problemen hebben met onze mensen die bedreigd worden. En de voedselbanken. Of moeten we hem soms ook hierheen halen omdat hij in zijn eigen land wordt bedreigd? Wie mag dat betalen? Het is hier geen hotel!
Oké, ik ga bier drinken. Genoeg Henkie gespeeld voor vandaag.
Feynman | 29-11-13 | 22:31 | + 0 -
Relatief gezien heel weinig. Die bedreigingen mag je niet negeren maar je kan het ook overdrijven zoals jij het doet. Is dat nu lekker zo'n hele avond doemdenken met je guur rechtse vrinden ?
Feynman
Noem mij 1 (een) land in deze wereld zonder politieke moord..
.
En graag jouw definitie van het woord RELNICHT.. Als zelfreflectie leermomentje.. Zeg maar..
@kicktherabbit | 29-11-13 | 22:30
Je hebt gelijk, sorry daarvoor.
Ik was zelf vroeger ook taalnazi, nu weet ik dat fouten maken bij het leven en het reaguren horen.
@kicktherabbit | 29-11-13 | 22:30
Het is je wilt.
@Supermatthijs | 29-11-13 | 22:27
Wat ben jij toch een ongelofelijke stumper. Verdwijn van de interwebs en zoek de definitie van dader en de definitie van slachtoffer op.
Je hoeft niet bang te zijn voor de mensen die je bedreigen, degene die dat niet doen zijn gevaarlijk...
Nequebard | 29-11-13 | 22:26 | + 1 -
Helemaal mee eens.. Ik roep ook al 20 jaar dat die kuttokkies zelf eens ( hadden) moeten gaan werken zodat die import niet nodig is/was...
.
Gelukkig zijn er van die 200.000 extremistische moslims zegge en schrijve 4 veroordelingen wegens terrorisme geweest.. Gelukkig valt het dusvallemaal wel mee, zeker als je die getallen vertaald naar het aantal Niet moslim terroristen in dit land..
Supermatthijs | 29-11-13 | 22:27 | + -3 -
Het is dat je hier de meeste minkudo`s weet te scoren door de hele dag te trollen. Het zal je dagbesteding maar moeten zijn.
Daarnaast is je mening feitelijk onjuist. Vraag maar aan Lars Hedegaard, Pim Fortuyn, Willem van Oranje en Theo van Gogh. Politici worden bedreigd en vermoord hier.
Ik schaam me.
Ik stem tegen terreur. Ik stem PVV.
Heel moeilijk..
Eerst toestemming vragen aan Justitie, de Minister-President, de koning en Europa om even een IP adres te lichten.
Als het dan zover is, is de vogel gevlogen.
Hear hear Cuyahoga, ik stem PVV omdat dit land nu eenmaal niets beters te bieden heeft. En dat zeg ik ook nog een als vrouw, kom maar op met die minnetjes en commentaren.
En daarom had het internet gewoon voorbestemd moeten blijven voor degenen die er wel mee om kunnen gaan. De kwaliteit is hard achteruit gegaan sinds de hele wereld er met zijn domme vingers bij kan om te ventileren...
Cuyahoga | 29-11-13 | 22:28 |
Aanbid, het is 'Ik aanbid'. Geert heeft een hekel aan mensen die het Nederlands niet goed beheersen. Let daar aub even op. Je wil onze leider toch niet teleurstellen?
Ze hebben het net proberen te checken maar de Twitter tap was kapot
@Oranje08 | 29-11-13 | 22:22
Ik stem PVV.
Ik aanbidt niemand.
Ik kies alleen van alle opties de minst slechte.
Ik ben een weldenkend mens met een gezonde realiteitszin, daarom stem ik PVV, dat is alles.
En ja, als Geert het voor het zeggen had zou dit land zoveel beter worden.
Voor de goedwillenden tenminste, niet voor hat0rs zoals jij.
Djong | 29-11-13 | 22:25 |
Tegenwoordig moet overal een politiek labeltje op. Weet je toch wel?
-weggejorist-
Oranje08, alleen al om je vergelijking met stormfront -1
Ga je heel diep schamen.
@Deus Absurdia | 29-11-13 | 22:21 |
Het schijnt dat we in Nederland ook veel mensen hebben die werken voor Al-Shabaab. In hun geval is het punt in ieder geval incompetentie; ze worden allemaal in de gaten gehouden, grappig genoeg ook voor hun eigen veiligheid omdat ze niet met explosieven om kunnen gaan.
Maar als er steeds meer moslims naar Nederland komen, en moslims krijgen veel meer kinderen dan de rest, en radicale moslims worden door Nederlandse universiteiten en hogescholen aangenomen en krijgen alle kennis die Nederlandse chemici en ingenieurs ook hebben, dan kunnen er weleens hele nare dingen gebeuren.
Helaas geven we een stuk meer om ons huis in de vinexwijk, onze leasebak voor de deur en onze bonuskaart om nog iets te geven om onze veiligheid en onze verdediging tegen de tirannie van de Islam.
OMG Pritt! Een doodsbedreiging op twitter! Ja, daar moet je zeker een topic van maken. Uniek!
#fail
Onfris natuurlijk, maar hoe houdt dit verband met GroenLinks of GroenLinks-taal?
Toch leuk dat ze die Leidse Schooldreiger in Costa Rica konden vinden en al die bedreigingen van Wilders zelden een vervolging oplevert. Lijkt een beetje op de missende Fred Teeven tapes, het fotorolletje van Srebrenica en de missende agenda`s van Joris Demmink.
De Hollandse polder is een gierput waar je langzaam in wegzakt.
kicktherabbit | 29-11-13 | 22:23 | + 0 -
Iets met blaffende honden en niet bijten.
-weggejorist-
-weggejorist-
Och gemiddeld elk weekend roepen 5000 supporters van team A dit naar 5000 supporters van team B, en die die ook leuk mee..
.
Maar dan is het sport... Of cultuur.. Ofzo..
Het OM en de politie hebben het druk deze maand. Eerst Anouk, nu Geert weer. Er lopen nogal wat zieke geesten rond in dit land.
-weggejorist-
Wtf met die vliegtuigen?
Freek.
9 jaar, 200.000 extremistische moslims in Nederland (20% van 1 miljoen - Hans Jansen) alleen en honderdmiljoenmiljard bedreigingen.
.
Of het valt wel mee die bedreigingen, of die Moslims zijn me toch een potje inefficient...
Overigens, alle grappen terzijde, dit lijkt me iemand die - zelfs als het een trol is - ernstige psychische problemen heeft. Er zit toch veel moeite in de account, die toch al bijna een halve maand bezig is.
Ik stem tegen de moordenaars en de bedreigers. Ik stem PVV.
Huh?! Is Volkert van der Graaf toch al vrijgelaten?
het resultaat van populistisch correct is niet altijd fijn....
Hoe fout iemand ook vindt zijn, hoe dom je iemand ook vindt, hoe oneens je het ook met iemand bent. Dood wensen of dood maken is not done.
We wonen niet in Islamibië.
Laat je niet gek maken Geert W. .
Denk maar aan de vele Nederlanders die op jou gaan stemmen de volgende keer.
Je hebt niet voor niks de meeste zetels.
En ik krijg nog steeds de rillingen als Greet zijn muil open doet.
Het is duidelijk iemand die voor geen meter met Photoshop om kan gaan. Zal dus wel een linkse babyboomer zijn. Of misschien een luie neger of domme Marokkaan.
Dit land is ziek.
En daarom stem ik PVV.
Ging Bakito wel douchen?
REAGEER OOK