Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Opstelten babbelt met Moslimbroeder-infiltranten

isamofobiebaby.jpgOnze vrienden van het Contactorgaan Moslims en Overheid (CMO) deden van de week bijpraten met minister Opstelten. Zoals wij al heel vaak schreven, is het CMO een belangenclub met banden met buitenlandse regimes en een islamistische agenda. CMO-woordvoerder Elforkani heeft een abonnement op GS topics vanwege zijn relatie met de Koeweitse moslimbroeders en de radicalisering en bestuurlijke puinhoop in zijn Blauwe Moskee (dossier). Ondanks deze schokkende feiten blijft uw overheid deze groep als serieuze gesprekspartner zien en lobby-t het CMO vrolijk mee over het te voeren beleid. Nu mochten zij hun hart luchten over 'islamofobie'. Fobie: "een psychische aandoening waarbij iemand, om doorgaans onduidelijke redenen, een ziekelijke angst ontwikkelt voor specifieke zaken of situaties. Deze angst staat niet in verhouding tot de reële bedreiging die van de situatie of het object uitgaat." Ehm. Ten eerste, de westerse angst voor islam is er om heel duidelijke redenen (vraag maar eens aan de mensen in NYC, Londen of Madrid) en de bedreiging is reeël. Ten tweede, we zijn niet zozeer bang alswel het kotsbeu met de kortaangebonden dwingelandjes. Islamofobie is als de islam zelf: een kwaadaardig verzinsel. Ineke van der Valk citeren om je punt te maken maakt het al niet veel geloofwaardiger. Maargoed, vol in de slachtofferrol, boehoe islamofobie en of mijnheer Opstelten stappen daartegen wil ondernemen. En het eigen straatje schoonvegen natuurlijk: "De relatie die in het politieke debat verondersteld wordt tussen financiering vanuit internationale fondsen en radicalisering, herkent CMO niet" Niet? Goh. En de Koeweitse aanstellingsbrieven van Elforkani en zijn maatje Van der Blom dan? Het is ons een raadsel waarom Nederlandse ministers niet gillend wegrennen van zo een clubje, maar er gezellig mee op de foto gaan.

Reaguursels

Inloggen

Mee eens.
En toch, van deze club wéten we tenminste waar de centen vandaan komen. De PVV kan nog een voorbeeld nemen aan het CMO als het gaat om openheid en transparantie.

gutgutgut | 12-11-13 | 23:37

@ Bakito , ik ben bang dat mijn familie
verantwoordelijk is voor de dood van jouw
familie. Die hebben nl in 1945 inderdaad
een paar apen van een Duitse wachttoren
afgeknald. Geen verspilde kogels.

F Y All | 12-11-13 | 21:33

Tantelief | 12-11-13 | 18:33 |
Duurt vast niet lang voordat hij weer in zijn kooitje gegooid wordt.

datzouzomaarkunnen | 12-11-13 | 20:17

De aandacht die Bakito met al zijn getrol opeist is buiten proporties.
Kunnen we niet afspreken dat we iemand met zulke beperkte intellectuele vermogens gewoon negeren?
Tantelief is niet altijd lief. Tantelief vindt Bakito wekelijk de totale lul.

Tantelief | 12-11-13 | 18:33

Opstelten hoeft niet bang te zijn voor deze terroristen in spé.
Hij is al een opgeblazen blaaskaak.

Snippeschieter | 12-11-13 | 17:04

Mijn vraag blijft staan:

Vind een islamitische organisatie die tegen 1 van deze 3 dogma's is
1. martelaarschap
2. jihad
3. (dood) straf voor afvalligen

Het mag een organisatie uit het westen zijn en het hoeft maar 1 van de 3 punten te zijn.
Het is mij in 1 1/2 jaar niet gelukt dus mijn simpele conclusie is, gematigde Islam bestaat niet.

Ik heb nog hoop dat iemand er mee op de proppen komt maar ik vrees het ergste.

With or without religion you have good people doing good things and bad people doing bad things, but for good people to do bad things it takes religion.
Steven Weinberg

AbbaCafe | 12-11-13 | 16:51

Opstelten Bla Bla Bla Bla Bla

metdedag | 12-11-13 | 16:41

-weggejorist-

van Nazareth | 12-11-13 | 16:09

@pawa | 12-11-13 | 12:19 |
Ik vond het wel grappig, helaas.......

pawa | 12-11-13 | 15:25

Ik liet het hondje 's avonds uit, en op die stille plek kwamen twee baarden mijn kant op. En ik vroeg me zomaar af of het nu mijn tijd was, dat ik midden in Nederland zou worden geslachtofferd voor de multicultuur.
Want dat kan. Elk moment van de dag kan het. Ze zitten overal. Ze doen het.
Islamofobie? Nee, noem het onthoofdingsangst, want alleen moslims onthoofden mensen, ze zijn verzot op snijden in schreeuwende mensen. Ze lijden aan christofobie.

malin | 12-11-13 | 14:44

@Jezus_Boeddha | 12-11-13 | 11:17 | + -7
Raar dat ik hiervoor zoveel minnetjes krijg. Is toch gewoon een vraag. Iedereen schijnt hier dus wel Arabisch te kennen. Nou, ik niet.

Rest In Privacy | 12-11-13 | 14:10

Weg met de Islam!

Uit de politiek, dan. Het kan me geen ruk schelen wat je achter je voordeur doet. Maar dat is nou net het probleem: Ideologie/religie blijft nooit achter de voordeur. Ideologie/religie bewijst zichzelf nooit met feiten, initiatieven, of überhaupt maar enig soort hard werk. Neen, het draait altijd om het begrip van het ultieme gelijk. De ideologie/religie is altijd juist, en zij die het er niet mee eens zijn, zijn altijd bloeddorstige, hatelijke vijanden.

Daarom is de gematigdheid ook een farce. Want zogenaamd gematigde Moslims hebben in mijn stad dan weer WEL als groep mensen een buurthuis uitgejaagd, en een moskee neergeplempt op een plek die bedoeld was voor een publiek gebouw. De kliek klit altijd samen. Zo ook met de socialisten die ik heb gekend. Zelfs de uit de partij kas rovende en recent "rechts geworden" lul koos altijd voor zijn clubje als de mogelijkheid aanwezig was.

Het probleem is dat de politiek heden ten dage niet meer op rede is gestoeld, maar slechts op emotie. Zo wordt elk huilend groepje als volwaardig gezien, en echte argumenten als kil en zielloos. Verwijder deze moraal, en daarmee verwijder je ook de macht van ideologische en religieuze clubjes. Want tenzij Allah of Marx het zelf komen uitleggen, staan ze opeens met hun mond vol tanden.

Piet van het Padje | 12-11-13 | 14:07

Moslims, terrorisme, oorlog, lente, geweld, onderdrukking, minachting, achterlijk.
Oh wat gaat we er toch heerlijk op vooruit:
nos.nl/artikel/574058-vrouwen-slechtst...

datzouzomaarkunnen | 12-11-13 | 13:51

nederlander 12:44
ijdele hoop. Men zoekt tegen beter in consensus daar men niet onderkent dat dit type organisaties nimmer uitgaat van het belang van Nederland maar van hun eigen belang, vestiging en verkondiging van een gosdienst met waarden die haaks staan op de verworvenheden van onze westerse samenleving. Het zijn niets meer of minder dan kwartiermakers voor de islam een godsdienst die dankzij immigratie, geboortes en asiel zich hecht heeft verankerd inmiddels.. Dhr Opstelten die geen zin spreekt zonder tig keer te euh euh-n, is een lichtgewicht daar waar het zijn functie betreft en zal deze lieden zeker niet de oren wassen.

Jan Boule | 12-11-13 | 13:12

OK, ik ben om. Krijg de graftyfus met je kut-VVD.

Symmachus | 12-11-13 | 12:59

Bakito | 12-11-13 | 11:07 | + -30 -
En als het aan jouw soort ligt, zitten we per direct 5x per dag op onze knietjes richting het oosten, met onze reedt omhoog om keihard genomen te worden door creaturen die geloven in sprookjes en alleen in dit land zijn om ons uit te kleden en zsm de sharia in te voeren.

Pikkestrijder | 12-11-13 | 12:48

Gillend wegrennen voor zo'n clubje?
Is De Geen Stijl helemaal knettergek geworden? Dat fascistische schorem moet je recht in hun vuige smoel zeggen dat ze op moeten donderen en zich heel erg koest moeten houden omdat ze anders als de wiedeweerga als terroristische organisatie worden bestempeld en in ons Nederland verboden worden. Dat moet die griebes van een Opstelten zeggen en doen, potverdomme.

Nederlander(wit). | 12-11-13 | 12:44

Islamofoob is net zo'n woord als nu homofoob en vroeger 'fascist: het zegt meer over de onverdraagzaamheid van degenen die het woord uiten, dan over de aangesprokene.

Guido | 12-11-13 | 12:38

@Bakito
Veel familie verloren in een oorlog. Je weet dus hoe het kan gaan als we de nieuwe nazi´s hun gang laten gaan. De nazi's hebben echter een fout gemaakt door geen broedmachines in te zetten, daar hebben islamieten van geleerd. En een twijfelachtige overheid werkt ook al niet zo mee, de van oudsher allochtoon betaald hier de rekening zowel jong en oud.
Een zogenaamde asielzoeker kan gewoon doorlopen in Nederland en krijgt een huis en geld, jongeren kunnen de tyfus krijgen en moeten zowat 10 jaar wachten op een huis, nog vragen?

Implant | 12-11-13 | 12:38

Sorry, maar als je aankomt met de protocollen van Sion ben je gewoon geestelijk zwaar in de war.
Zo iemand kun je niet serieus nemen. Kun je nog zo origineel zijn, psychisch gaat er iets helemaal fout. Goebbels kon ook goede stukjes schrijven ondanks zijn zieke geest.

Ron_Paul | 12-11-13 | 12:33

Ik begrijp niet waarom er in een discussie over islam altijd Joden bij gesleept moeten worden....

Maria.1 | 12-11-13 | 12:29

ik ben niet islamofoob want ik heb altijd een geslepen hooivork bij me.

jan-lul-de-behanger | 12-11-13 | 12:20

CMO is een belangenclub met banden met buitenlandse regimes en een islamistische agenda.
-
Dat is toch raar? Ik heb laatst nog een agenda gekocht bij de Primera, daar hebben ze echt alleen maar Nederlandse agenda´s hoor.
Misschien dat ze die agenda´s importeren naar Nederland, net als ze proberen te doen met hun geloofsaanhangers. Je weet het niet.......

pawa | 12-11-13 | 12:19

.. overigens waren de leden van de Nationaal Socialistische Beweging zeer kwalijke moffenhoeren. Allemaal.
Net zoals de huidige leden van de (inter)Nationale Socialistische Beweging, die hun zwarte en rode vaandels hijsen om de Boze Profeet te steunen in zijn strijd tegen vrijheid en democratie. En tegen de "islamofobie" natuurlijk, een gevoel dat als natuurlijk opkomt bij gezonde & verstandige mensen.

Jan Passant mk2 | 12-11-13 | 12:18

Iemand die met droge ogen kan beweren dat de Protokollen van de Wijzen van Sion een bron van informatie zijn over de zgn. Joodse samenzwering die tot wereldheerschappij moet leiden is knettergek. Deze door de Ochrana gefabriceerde falsificatie diende tot het opzwepen van de antisemitische gevoelens in het tsaristische Rusland. Bakito kan beter een goede psychiater raadplegen om van zijn waandenkbeelden af te komen. Maar ik vrees dat er weinig hoop voor hem is.....

Polletje Piekhaar | 12-11-13 | 12:13

Altijd leuk om te lezen hoe onze bruinhemd Bakito wordt geknipt en geschoren!

zeefert | 12-11-13 | 12:10

Ik pleit voor het oprichten van een "Contactorgaan Nederlanders en Overheid"

No Life | 12-11-13 | 12:05

@ Indoneesje | 12-11-13 | 11:55 | + 2 -
Op porno kijken staat in Noord Korea de doodstraf. Bakito er heen sturen is een doodvonnis, net als voor alle anderen hier.

TheseDays00 | 12-11-13 | 12:03

Ik snap niet waarom we het over joden hebben terwijl het topic toch echt over de relaties tussen het CMO en het Moslimbroederschap is. Zal wel iets te maken hebben met een kinderachtige manier van reageren. Hier is een tip voor jou Bakito, keihard roepen dat andere mensen ook iets doen is een non argument. Ik hoor je te keer gaan over zionisten, maar dat maakt deze moslimbroeders niet minder gevaarlijk en daar hoor ik je grappig genoeg dan weer niet over. Waarom haal je niet dat manifest er bij van die gek die voor Rotterdam werkte maar er uit moest wegens samenwerking met de Iraanse regering.

Boniwee | 12-11-13 | 12:02

Ja man, heel erg, "islamofobie", vooral als je dat zo demonstratief niet hebt.
Zo'n patiënt zou ik het liefste omschrijven als een "moffenHoer", om het in een binnen die kringen gebruikelijke Godwin-stijlvorm te gieten.

Jan Passant mk2 | 12-11-13 | 12:01

Ik heb trouwens een vakantiehuisje voor je beschikbaar in Finsterwolde, iets voor u, Bakito?

Wc-kip | 12-11-13 | 11:56

Bakito | 12-11-13 | 11:48 | + -2 - Ik ben door niemand uitgebuit en mij familie ook niet. Mijn grootvader heeft zelfs nog onder Sukarno gediend. Verder kan ik opmaken dat jij dus een zwaar gefrustreerde links extremistische communist (Vermoeiend dat u steeds van partij verandert) bent en liever in Noord-Korea of Cuba wilt wonen. Dus wat let u? Pak je koffers en verdwijn naar 1 of ander socialistische heilstaat! Oh wacht, Nederland is dan zo slecht nog niet. Vuile lafbek!

Indoneesje | 12-11-13 | 11:55

Bakito haalt Kerst niet eens met dit tempo. Als hij tenminste kerst viert.

Wc-kip | 12-11-13 | 11:54

@Bakito
Gha, jij mag blij zijn dat er nog een domme jood is die jou onterecht indekt tegen een volledige afgang.

Ongeblustekalk | 12-11-13 | 11:53

Onderstaand citaat kan niet vaak genoeg en niet hard genoeg de wereld van politiek correcte mutsen ingeslingerd worden:

"Islamofobie is een islamitische afkorting voor vrijheid van meningsuiting, seculiere democratie en gezond verstand."

(Pat Condell)

Peter Emile | 12-11-13 | 11:51

[G]eenstijl | 12-11-13 | 11:42 |

Het mij ook een raadsel waarom de redactie hem steeds weer toe laat hier, hij heeft inmiddels meer bans gehad dan Kim Holland piemels geslikt heeft...

Waarschijnlijk bestookt ie de redactie met zielige huilie huilie mails. zonder Geen Stijl heeft zijn leven geen nut...

Stel je gerust met de gedachte dat zijn volgende ban nooit ver weg is, hij kan zich nooit langer dan enkele weken "gedragen"...

CornholioNL | 12-11-13 | 11:50

Ongeblustekalk | 12-11-13 | 11:48 | + 0 -
Precies. Leve Job Cohen!

Bakito | 12-11-13 | 11:49

Fatwabuster | 12-11-13 | 11:46 | + 0 - Nee, de andere helft van Bakito's familie heeft de rest vrijwillig op de trein gezet.

Indoneesje | 12-11-13 | 11:49

Bakito | 12-11-13 | 11:13 | + -2
Kennelijk realiseer jij je niet dat de Nazi partij een Socialistische Arbeiders partij was die zich in het begin inzette voor de arbeider.
M.a.w. Letterlijk hetzelfde wat PvdA zegt te doen.
-
De Nazi's hebben hun vaderland mega schade toegebracht... net zoals de PvdA dat nu doet.

Moi2 | 12-11-13 | 11:49

@Fatwabuster | 12-11-13 | 11:46
Bakito is een van de beste guurders aller tijden hier.

Is dat antwoord op je vraag?

Parsons | 12-11-13 | 11:48

Indoneesje | 12-11-13 | 11:40 | + 2 -
Als indoneesje zou jij moeten weten hoe het is om onderdrukt en uitgebuit te worden, maar i.p.v. daarvan huppel je vrolijk mee in het westerse haat-imperialisme, hopend op wat toegeworpen kruimels uit de opbrengsten van eeuwenlange plunderingen.

Als er iemand is die collaboreert in deze, ben jij het wel.

Wat voor kleur veren wil je op de pek?

Bakito | 12-11-13 | 11:48

Iemand die met zijn poten aan een jood komt, komt aan mij en dat geeft grote problemen. Begrepen?

Ongeblustekalk | 12-11-13 | 11:48

@ wabuster | 12-11-13 | 11:42 | + 0 -
Weet je wie er ook overlegorganen op liet richten en in stand hield? Ter correctie op het eerste onleesbare. Nu koffie.

TheseDays00 | 12-11-13 | 11:47

Fatwabuster | 12-11-13 | 11:42 | + 0 - *Bakito modus* PVV is NSB en Geert is Hitler!
.
Zoiets?

Indoneesje | 12-11-13 | 11:47

@Fatwabuster | 12-11-13 | 11:42
Graag, met ijsklontjes....

necrosis | 12-11-13 | 11:47

There is no such thing as moderate Islam. This is the ultimate taqiyah. This trap is deadly. It may cost your liberty and your life. Moderate Islam is an oxymoron.

Parsons | 12-11-13 | 11:46

Volg trouwens twitter.com/Perchevael voor meer goed nieuws over de religie van de vrede..

Indianaskywalker | 12-11-13 | 11:46

@ wabuster | 12-11-13 | 11:42 | + 0 -
Weet je wie er ook overlegorganen in stand op liet richten?

TheseDays00 | 12-11-13 | 11:46

Het grappige aan deze discussie is en ik heb dit op andere fora ook al vaker gezien.... dat degene, in dit geval Bakito, erg kritisch is op een ieder die kritiek heeft op de islam... daarna wordt de oorlog en de joodse lobby (daar is Bakito natuurlijk ook op tegen) erbij gehaald en vervolgens, verdomd als het niet waar is... is de halve familie van Bakito in de oorlog uitgemoord... en bam, de discussie is doodgeslagen.
.
Vraag aan de deskundigen hier.... is dit een trollenstreek?

Fatwabuster | 12-11-13 | 11:46

@Parsons | 12-11-13 | 11:32
Dank voor de verhelderende woorden.

necrosis | 12-11-13 | 11:42

Wanneer ruimen die zandhamassnackbarinfanteristen Bakito op? wat word ik moe van dat mannetje zeg.

[G]eenstijl | 12-11-13 | 11:42

Zo... de oorlog (WW II)is er weer eens met de haren bijgesleept..... Nu we toch bezig zijn, iemand nog een Godwin?

Fatwabuster | 12-11-13 | 11:42

Bakito | 12-11-13 | 11:37
Ik schuif bij tijd en wijle wel eens aan bij maroc.nl. Telt dat ook?

de directeur | 12-11-13 | 11:42

Bakito: Halve familie Joods blabla etc etc. Keiharde leugens! Je bent te laf om het toe te geven dus roep je maar dat je familie ook Joods is. Goedkoop, laf en achterhaald. Narcistische denkers zoals jij plaatsen zichzelf tussen de grootste denkers ter aarde. Beweren dat zij de enige waarheid in pacht hebben en het altijd beter zullen weten dan anderen. Maar in de werkelijkheid ben je een nietszeggend en onbeduidend figuur dat met de links politieke correcte meute mee huppelt, en reaguur je ook nog eens anoniem op het grootste media platform ter wereld; het internet! Ik lees daarom altijd jou tegels met een glimlach, opdat ik never nooit zo'n onbeduidend en nietsbetekenende zure linkse engnek word als jij!

Indoneesje | 12-11-13 | 11:40

Ik snap wel waarom Opstelten op de foto gaat, want als de religieuze oorlog straks echt gaat uitbreken kan hij (en zijn nazaten) zich verschuilen achter deze dhimmi akties. Ik geloof dat we in het begin van de vorige eeuw ook een boel van die... nee, ik maak die godwin niet!

Fopspeen | 12-11-13 | 11:39

Dus omdat u ontmaskert is als een Joden hater pur sang (of gewoon dom om aan te nemen dat de Protocollen van de wijzen van Sion, waar zijn)komt u niet verder dan een neo-nazi tokkie uitspraak; ik wil je een ander geslachtsdeel laten zien?

Je stijve rechterarm soms?

Indianaskywalker | 12-11-13 | 11:39

de directeur | 12-11-13 | 11:33 | + 0 -
Misschien moet je naast je abonnement op de Telegraaf en Pownews eens wat andere media raadplegen.

Bakito | 12-11-13 | 11:37

graaf van Egmond 11:22
terecht ? Een gegeven is dat de socialist - ze noemen zich gewoon "socialiste" in FA- ,Hollande nog maar kan buigen op 21 procent aanhang. De mensen van het UMP die met messen zijn aangevallen moeten niets van Hollande hebben. Le Monde meldt fijntjes op daar waar grote aantallen Fransen demonstreerden er op dat moment in Engeland 2 minuten stilte in acht werd gehouden door iedereen voor de honderdduizenden jongens die niet ouder zijn geworden dan 20 jaar in de loopgraven. Verkeerde dag dus om te protesteren en dus faliekant verkeerd.

Jan Boule | 12-11-13 | 11:35

Bakito | 12-11-13 | 11:29
Waren het maar alleen die salafistische engnekken, dan was het nog enigszins overzichtelijk. In de tegenwoordige tijd vertrouw ik geen enkele persoon meer die de islam aanhangt want die zogenaamde "gematigden" hoor ik nimmer en public stelling nemen tegen die engnekken. Nuff said!

de directeur | 12-11-13 | 11:33

Botte Hork | 12-11-13 | 11:31 | + 0 -
Sowieso een nare, grijze, betonnen, vierkante hel.

Jij bent veel te gevoelig voor zo'n harde stad. Nooit overwogen om te verhuizen naar gebieden met wat meer rust en ruimte? Een groene omgeving is bewezen stukken beter te zijn voor de geest. #tip

Bakito | 12-11-13 | 11:33

Hopelijk is deze omhelzing van Opstelten een praktijkvoorbeeld van doodknuffelen, anders snap ik het niet.

rara | 12-11-13 | 11:33

Botte Hork | 12-11-13 | 11:27 | + 0 -
Ja, als jullie in het Middenoosten zouden wonen, waren jullie waarschijnlijk net zo makkelijk op te fokken als de salafistische engnekken waartegen jullie ageren. Nuff said.
Bakito | 12-11-13 | 11:29 | + -1
Also also alsooooooo.....

ikdenkwat | 12-11-13 | 11:33

Bakito | 12-11-13 | 11:13 |

Lul niet, jou familie werd pas na de oorlog gedood, in Nuremberg...

CornholioNL | 12-11-13 | 11:33

@necrosis | 12-11-13 | 11:24
Hoeft niet, iedereen (zelfs Bakito) weet inmiddels dat alles wat in de koran staat het letterlijke woord van hun godje is en dat derhalve alles wat in dat haatzaaiboek staat letterlijk genomen moet worden op straffe van de dood (afvalligheid).

Parsons | 12-11-13 | 11:32

@Bakito | 12-11-13 | 11:29
Iets met haat richting Joden toch? Sneu dat je dan met een WW2 vergelijking durft te komen. Troll!

First Contact | 12-11-13 | 11:31

keep your friends close but your enemies closer

fender06 | 12-11-13 | 11:31

@Bakito | 12-11-13 | 11:29
We wonen al in het midden oosten inmiddels. Ik wel 020-Gaza heet het rampgebied.

Botte Hork | 12-11-13 | 11:31

Indianaskywalker | 12-11-13 | 11:27 | + 0 -
Ik zou je graag een ander lichaamsdeel willen laten zien, maar ik ga eerst ff douchen. Wel zo netjes. :)

Bakito | 12-11-13 | 11:30

Botte Hork | 12-11-13 | 11:27 | + 0 -
Ja, als jullie in het Middenoosten zouden wonen, waren jullie waarschijnlijk net zo makkelijk op te fokken als de salafistische engnekken waartegen jullie ageren. Nuff said.

Bakito | 12-11-13 | 11:29

Islamofobie? islamoallergie zal je bedoelen.

roze_bril | 12-11-13 | 11:29

Ik ga iets genuanceerds zeggen.
Maar niet voordat ik Opstelten aanraadt direct en dringend afstand te nemen met enige club die enige relaties onderhoudt met lieden die met geweld dreigen of dit gebruiken.
Er zijn Moslims en ex-Moslims die normale mensen zijn.
Hun carriere staat een groot aantal punten achter en daar zal wellicht levenslang een delay op zitten. Dat is de schuld van mensen die met geweld dreigen of ook daadwerkelijk gebruiken.
Het is de burger niet kwalijk te nemen dat ze door de bomen het bos niet zien, maar de overheid zou dit WEL moeten kunnen.

Einde van de Domheid | 12-11-13 | 11:27

Beste Bakito, iedereen behalve moslims, Linkse verraders en neo-nazi's weet dat de Protocollen van de wijzen van Sion vervalst zijn om Joden in een kwaad daglicht te stellen.
Puur anti-semitisme van de bovenste plank.
Oftewel Joden haat propaganda.
U laat uw werkelijke gezicht zien.

Indianaskywalker | 12-11-13 | 11:27

Willianus Wortelus | 12-11-13 | 11:25 | + 0 -
Ik beschouw opa's, oma's, ooms en tantes ook als familie, maar kennelijk huur jij dit soort mensen in via het uitzendbureau.

Bakito | 12-11-13 | 11:27

Niet normaal, dit hele topic wordt weer gegijzeld door de troll.
Islam = Haat. Punt.

Botte Hork | 12-11-13 | 11:27

Bakito | 12-11-13 | 11:21 |

Angst voor de Islam irrationeel noemen? Volgens mij zit je tulband te strak om je hoofd, knul.

Wc-kip | 12-11-13 | 11:26

necrosis | 12-11-13 | 11:24 | + 0 -
Je bedoelt onze atheïstische moefti Parsons?

Bakito | 12-11-13 | 11:26

Als je kritisch bent ben je fobisch? Naaaaaaa nee hoor! Oh ja wel over de Islam dan wel.......

ikdenkwat | 12-11-13 | 11:25

Een complete gotspe dat vertegenwoordigers van wat inmiddels gerust bestempeld kan worden als Staatsvijand nummer 1 gehoor vindt bij onze overheid, iedere keer weer. Opstelten die als een soort Neville Chamberlain met een pistool op z'n hoofd gericht aangeeft dat we gerust kunnen gaan slapen.

de directeur | 12-11-13 | 11:25

Bakito | 12-11-13 | 11:13 | Je halve familie verloren in de oorlog? Wanneer ben je geboren dan? 1930? Ben je al 83.

Ik dacht dat ik oud was.

Willianus Wortelus | 12-11-13 | 11:25

Nee, heb halve familie verloren in de oorlog. Vandaar dat ik zo'n afkeer heb van fascisme en de PVV.
Bakito | 12-11-13 | 11:13 |
-
U kiest voor, en schopt tegen de verkeerden...

Ahasveros | 12-11-13 | 11:25

de keus voor het woordje ´fobie´zegt eigenlijk genoeg, linkse ezels als Ineke V. willen dat we bang voor muzels zijn, terwijl het niks anders is dan een gezonde afkeer van een gestoorde politieke ideologie.

Worstjes | 12-11-13 | 11:25

"Keep your friends close, but keep your enemies closer." Zou opa Ivo het dan écht begrepen hebben?

Sliptong | 12-11-13 | 11:24

@Bakito | 12-11-13 | 11:20
Zullen we dat even voorleggen aan huis-expert @Parsons?

necrosis | 12-11-13 | 11:24

Ik dien een motie in voor een Koran verbod.

Botte Hork | 12-11-13 | 11:23

Jan Boule | 12-11-13 | 11:16 |
En terecht. Hollande is bezig zijn hand te overspelen en krijgt daar nu de wrange vruchten van. Toch knap in zo'n korte tijd.

Graaf van Egmont | 12-11-13 | 11:22

@ Bakito | 12-11-13 | 11:05 | + -4 -
Het wordt gewoon ontkent terwijl het zo duidelijk is als maar kan zijn. Volgens mij is dat zo'n beetje de definitie van achterbaks.

Bovendien is de agenda wel een klein tikje anders dan nu wordt voorgedaan. CMO zegt vanuit een slachtofferrol te willen spreken terwijl het duidelijk uit is op wereldheerschappij.

TheseDays00 | 12-11-13 | 11:22

Halve Zoolstra | 12-11-13 | 11:19 | + 0 -
Hear hear!


De irrationele angst voor de islam vertoont inderdaad sterke religieuze trekjes.

Bakito | 12-11-13 | 11:21

brutus68 | 12-11-13 | 11:19 | + 0 -
Net zoals de koran. Moet je allemaal niet zo letterlijk nemen, lummel.

Bakito | 12-11-13 | 11:20

Islamofobie is in die zin irreëel dat de achterlijke religie van het meest verpauperde globale volksdeel nooit echt een bedreiging kan vormen voor de westerse beschaving. Ook niet wanneer een paar marginale malloten zich periodiek opblaast in bevolkingscentra.

Wat wel een bedreiging vormt is de manier waarop we daarop reageren: met massasurveillance, suspensie van mensenrechten, 'doelgerichte' drone-aanvallen en beperking van de vrije meningsuiting.

We vechten tegen onszelf. De strijd tegen de islam hebben we eeuwen geleden al gewonnen.

Halve Zoolstra | 12-11-13 | 11:19

@Bakito | 12-11-13 | 11:15

Je bent het spoor meer dan ooit kwijt. Die protocollen van Sion staan vol wartaal.

brutus68 | 12-11-13 | 11:19

@Bakito | 12-11-13 | 11:15

Je bent het spoor meer dan ooit kwijt. Die protocollen van Sion staan vol wartaal.

brutus68 | 12-11-13 | 11:19

Indoneesje | 12-11-13 | 11:14 | + 0 -
Nee, nogmaals ik heb geen hekel aan joden, sterker nog: een groot deel van mijn familie en vriendenkring is joods. En daarin wordt het zionisme door iedereen afgekeurd.

Het zijn voornamelijk niet-joden die kritiekloos staan tegenover de nare trekjes van de Israëlische veroveringspolitiek.

Bakito | 12-11-13 | 11:18

Bakito | 12-11-13 | 11:15 |
De protocollen zijn onweerlegbaar een grove leugen gebleken, althans dat wordt beweerd door de joden. Verdacht?

Graaf van Egmont | 12-11-13 | 11:18

Die brieven in het Arabisch kan ik niet lezen. Hoe weet je nu dat die aanstellingsbrieven zijn voor Alforkani en van der Blom?

Rest In Privacy | 12-11-13 | 11:17

-weggejorist-

Ahasveros | 12-11-13 | 11:17

Islamofabie:

"een gewaarwording waarbij iemand, om duidelijke redenen terechte voorzichtigheid betracht en ontwikkelt ten opzichte van dit specifiek verschijnsel.
Deze voorzichtigheid staat volledig in verhouding tot de reële bedreiging die van het verschijnsel uitgaat."

Ahasveros | 12-11-13 | 11:16

Opstelten is waarschijnlijk een hele aardige man, maar ik krijg nooit de indruk dat deze man weet wat er eigenlijk allemaal speelt.
Ik denk ook niet dat hij beseft dat de Islam zo anti-multiculti is dat er geen enkel moslimland bestaat waar andere geloven gelijkwaardig naast de islam mogen bestaan.
Hij beseft ook niet dat een geforceerde multiculti met de Islam 100% zeker zal uitdraaien op een bloedige machtsstrijd in het land dat zo dom was deze religie binnen te halen.

Moi2 | 12-11-13 | 11:16

langetijdgeleden 11:01
nu ook even niet naar Frankrijk gaan maar dan. Er is amper aandacht aan besteed in de Nederlandse pers maar de Franse kranten staan er vandaag vol van. Het is voor het eerst sinds de Gaulle in 1962 ( vanwege de op handen zijnde burgeroorlog aangaande Algerije) dat een Franse president cum suis werd uitgejouwd door omstanders tijdens de sacro-saint herdenking van de het einde van de Eerste Wereldoorlog op 11 november 1918. Men spreekt zelfs van een "explosion sociale" en een ommekeeer daar waar het het accepteren van het gezag betreft van de president en de de overheid. Leden van de FN zijn gearresteerd en Marine le Pen neemt daar afstand van ( gedrag èn arrestaties) beide dus.Ook in het stadje Oyonnax werd hij uitgejouwd waar Hollande was om de maquis te eren die in november 1943 door de straten paradeerden voordat de SS en de milice kwam. Er zijn zelfs poltici ( UMP) met messen aangevallen. Aangstaanjagende gebeurtenissen op 4 uur rijden van ons vandaan waar je als Nederlander niets van hoort op het journaal etc.

Jan Boule | 12-11-13 | 11:16

Bakito | 12-11-13 | 11:13
Dat geloof je toch zelf niet, wel? Fascisme en PVV in één adem. Je spoort echt niet.

Graaf van Egmont | 12-11-13 | 11:16

Bakito | 12-11-13 | 11:13 | + -3 - Waren zeker allemaal vaandel dragers van de Waffen SS.

Indoneesje | 12-11-13 | 11:16

NaIvo Opstelten, stuur die oliedomme brombeer alstublieft naar bejaardehuis De Laetste Zucht, lekker in een tuintje zitten met andere dementerenden. Beter voor iedereen.

Bokito ergo sum | 12-11-13 | 11:15

Indianaskywalker | 12-11-13 | 11:11 | + 1 -
Misschien moet je "Protocollen van de wijzen van Sion" eens lezen. Daarin wordt explicieter gesproken van verovering van onze beschaving dan in de hele koran.

Bakito | 12-11-13 | 11:15

Bakito | 12-11-13 | 11:09 | + -2 - Je haat gewoon Joden en het Joodse volk. Het zou fijn zijn als je dat gewoon deed toegeven. Voor de rest, ben je een ontzettend triest figuur die zelf nooit iets heeft bereikt in zijn leven en mag je GS voor eeuwig dankbaar zijn dat ze jou een podium geven om je antisemitische en links fascistische meuk ten gehore te brengen.

Indoneesje | 12-11-13 | 11:14

Ja hoor, die trollenbak blaat weer wat en de hele tent hapt gelijk.
Dombo s, zelfs ezels zijn slimmer.

Terpen-tijn | 12-11-13 | 11:14

Indoneesje | 12-11-13 | 11:10 | + 1 -
Nee, heb halve familie verloren in de oorlog. Vandaar dat ik zo'n afkeer heb van fascisme en de PVV.

Bakito | 12-11-13 | 11:13

Bakito | 12-11-13 | 11:07 |

Hoor ik daar in de verte een Lama schijten? Iemand?

CornholioNL | 12-11-13 | 11:12

Ga eens naar de website van Dr. Bill Warner, www.politicalislam.com. Verhelderend!

Polletje Piekhaar | 12-11-13 | 11:12

Onze undercover moslim genaamd Bakito trekt een vergelijking met de Joodse lobby.
Joden haten ons niet.
Joden plegen geen aanslagen in het westen.
Het Joodse geloof wil niet alle christenen, atheisten, hindoeisten etc. onderwerpen.
Joden kolonialiseren niet hele delen van Europese steden.

Indianaskywalker | 12-11-13 | 11:11

Bakito | 12-11-13 | 11:07 | + -1 - 'Jouw soort' nog wel! Zo jij durft! En dan nog een lans proberen te breken voor de zwarte pieten haters en bij uitstek mensen op basis van politieke keuze uitmaken voor racisten? Man, heb jij wel in de gaten dat jij zelf de allergrootste racist, nazi en fascist bent die hier rondloopt? Zal me niets verbazen als je grootouders geholpen hebben met het opendraaien van gaskranen in Auschwitz.

Indoneesje | 12-11-13 | 11:10

De enige oplossing: Massaal op Wilders stemmen.
@Polletje Piekhaar | 12-11-13 | 11:06

Juist. Zelfs als je eigenlijk niet zo'n fan bent van Wilders. Het is de enige manier om de rest van die partijen duidelijk te maken dat ze het anders moeten aanpakken. Met meer fatsoen en minder geschreeuw op niks af dan Wilders, maar met 200% meer realiteitszin, 0% dhimmie gehalte, en 1000% pal staan voor de vrijheid.

Professor Superhirn | 12-11-13 | 11:10

Indoneesje | 12-11-13 | 11:06 | + 0 -
Nee hoor, ik ben dol op Israël en de joodse tradities.

Alleen dat gemanipuleer achter de schermen van een klein groepje machtige bankiers vind ik zum kotzen.

Bakito | 12-11-13 | 11:09

eerstneukendanpraten | 12-11-13 | 11:00 |

*als 2e achter u aansluit*

CornholioNL | 12-11-13 | 11:07

CornholioNL | 12-11-13 | 11:05 | + 0 -
Zonder het negatieve gejank van jouw soort zou ons land inderdaad aanzienlijk opfleuren.

Bakito | 12-11-13 | 11:07

Hitlerfobie, stalinfobie, assadfobie, maofobie, allemaal verzonnen om die personen in een kwaad daglicht neer te zetten.

Terpen-tijn | 12-11-13 | 11:07

kicktherabbit | 12-11-13 | 11:05 |
Ja, maar je kunt ook net zo lang praten totdat we hier zelf de voorwaarden voor een Midden Oosten hebben.

Graaf van Egmont | 12-11-13 | 11:06

Bakito | 12-11-13 | 10:58 | + -8 - Altijd al geweten dat je verfijnde Jodenhater was. Dus zal ik je maar gewoon noemen zoals het hoort in de taal die jij begrijpt; Vuile racistische ****** Nazi ;)!

Indoneesje | 12-11-13 | 11:06

De enige oplossing: Massaal op Wilders stemmen.

Polletje Piekhaar | 12-11-13 | 11:06

TheseDays00 | 12-11-13 | 11:02 | + 0 -
Met omkoping doel ik op rechters, politici en media.

De financiering van CMO is onschuldige en transparante sponsoring, daar is niks achterbaks aan.

Bakito | 12-11-13 | 11:05

Alles voor de extra Linksche (moslim) stemmen binnen te halen...

Ja knikken, likken, zuigen, rimmen en vooral veel geld toe stoppen dmv subsidies....

Weg met ons!

CornholioNL | 12-11-13 | 11:05

Je ziet in het Midden-Oosten wat er gebeurd wanneer je stopt met praten.

kicktherabbit | 12-11-13 | 11:05

Natuurlijk weer de actie van een o zo liberale VVDert

Clittbanger | 12-11-13 | 11:04

"Zo pleit CMO voor meer structurele overlegverbanden tussen moskeeën en (in het bijzonder ook kleinere en middelgrote) gemeenten. Niet alleen sporadisch als er zich problemen voordoen omtrent bijvoorbeeld islamofobie of radicalisering, maar ook als het goed gaat in een meer structureel verband."

Oftewel, als er mensen in de buurt van een Moskee wonen die niet eens met gejengel zijn elke vrijdag en die de radicale kleautzakjes voor hun deur niet accepteren, dan mag de Moskee (want vuistdiep in gemeentebestuur) die mensen wegjorissen uit de buurt. In plaats van het probleem; de radicaliserende Mossies en geluidsoverlast, aan te pakken.

LangeTijdGeleden | 12-11-13 | 11:04

Ik moet keihard lachen om Islamophobie, maar eigenlijk is het om te huilen hoe serieus het genomen word! Dit land verdient niet beter, wie doet het licht uit?

Indoneesje | 12-11-13 | 11:04

Islamfobie?
Mn reet, het is heidenenfobie van de tegenpartij.

Terpen-tijn | 12-11-13 | 11:03

Wil je gehoord worden in Nederland? Ga rellen, blaas iets op, bedreig iets met de dood of ga koppensnellen in Syrie.

Wil je iets als domme burger gedaan krijgen. HAHAHAHA in je bakkus.

Kaas de Vies | 12-11-13 | 11:03

Toch mooi van die gasten. Een psychische aandoening proberen te verbieden.

Graaf van Egmont | 12-11-13 | 11:02

Bakito | 12-11-13 | 10:58 | + -2 -
Financiering van het hele CMO-orgaan is geen omkoping?

TheseDays00 | 12-11-13 | 11:02

Die foto's worden gemaakt door de islamitische belangclubjes zodat ze in het buitenland kunnen laten zien hoe VUISTDIEP ze zitten bij de Nederlandse overheid.

Hoezo wordt hier niet keihard tegen op getreden?
Hoezo moet de NL overheid zorgen voor deze muppets?
Hoezo moet er soepsidie worden gegooid naar deze idioten?
Hoezo scheiding kerk en staat als je dit ziet en hoort?
Hoezo is meer dan de helft van het volk tegen deze zooi, maar doet 'volksvertegenwoordiging' niets?
Hoezo wordt er een Islamitische belangenclub verstrengeld bij het algehele welzijn van Nederland?
Hoezo mag de angst van Islam niet Reëel zijn volgens Islam zelf? (Dat maken we zelf toch uit?)
Hoezo maak ik me hier nog druk om... Ik wil zo snel mogelijk weg uit dit, lang geleden mooie, maar nu ongelofelijk kudt, land.

LangeTijdGeleden | 12-11-13 | 11:01

Daar gaan we dus. Ons land was zo mooi.

Boerenhoofd | 12-11-13 | 11:00

Islamofoob numero uno meldt zich!

eerstneukendanpraten | 12-11-13 | 11:00

Angst voor primitievelingen heb ik niet, ik groet ze met een gepast schot voor de boeg. Zin in een maatschappij met een opgelegd middeleeuws karakter heb ik geenszins en daar zal ik me altijd met hand en tand tegen verzetten.

Simon de Danser | 12-11-13 | 10:59

"Zo pleit CMO voor meer structurele overlegverbanden tussen moskeeën en (in het bijzonder ook kleinere en middelgrote) gemeenten. Niet alleen sporadisch als er zich problemen voordoen omtrent bijvoorbeeld islamofobie of radicalisering, maar ook als het goed gaat in een meer structureel verband."

Oh, dus wat er slecht gaat in structureel verband hoeft niet te worden besproken? Ga effe heel gauw ergens anders heen met je orgaan.

Lijkt me logisch... | 12-11-13 | 10:59

Een soort van joodse lobby dus, maar dan vóór de schermen en zonder omkoping.

Bakito | 12-11-13 | 10:58

Omdat ons kabinet bestaat uit een stel laffe weg met ons wezels die hun moeder nog zouden verkopen om bij de moslims in een goed blaadje te komen.

StijlvolRechts | 12-11-13 | 10:58

Dat gaat weer geld kosten ...

James Lastig | 12-11-13 | 10:56

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland