Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

'Geert Wilders bedreigd door Syriëstrijders'

nommmmmmpatat.jpgRadicale moslims bedreigen vanuit Syrië onder andere Geert Wilders met de dood. Dat zegt Belgische dode boom GVA.be. Schijnbaar hebben ze daar in Syrië genoeg tijd om tussen het vechten met Assad ook nog de politieke debatten en discussies bij te lezen over wat we met de McJihadisten aan moeten als ze terug komen. "Volgens betrouwbare bronnen is het duidelijk dat het kamp van de Syriëstrijders, van wie de dreigementen komen, zeer goed is geïnformeerd over de maatregelen die tegen hen worden genomen in onze steden." Het zegt wel iets over de intellectuele capaciteiten van deze Super Mario Rebellen dat ze proberen het debat over hun terugkomst te beïnvloeden met doodsbedreigingen. Ze hadden er ook voor kunnen kiezen om te laten zien wat een modelburgers ze zijn geworden tijdens het vechten in een doodsbloederige sektarische burgeroorlog in een ver land. Maar nee. Ze kiezen weer voor het clichématige doodsbedreigen. Gemiste kans weer. Maar goed, dit zijn lui die als hobby genocide plegen en mensen onthoofden. Niet zo raar toch dat mensen als Wilders dan vraagtekens zetten bij hun eventuele terugkeer in de Nederlandse maatschappij? Dat heet democratie. In tegenstelling tot Syrië is Nederland een vrij land en mag Wilders dat gewoon zeggen. Zonder dat hij meteen gesluipschut, geRPGt, gebermbomt of geonthoofd hoeft te worden. Wie met de dood bedreigt, heeft de discussie automatisch verloren. Oppleuren met die patatjihadi's. Heeft totaal geen zin te proberen die psychisch labiele malloten weer hier of in België op te vangen. En van Geert Wilders blijf je sowieso met je gewelddadige haatpoten af. Dit is een vrij land. Wilders mag zeggen wat de fuck hij ook maar wil. Als je dat niet zint, blijf je maar lekker in Syrië. Je bent een rund als je met vrijheid van meningsuiting stunt.

Reaguursels

Inloggen

raquelita | 30-10-13 | 15:39 | + 2
Thanks voor je duiding (jullie ook malin en 'Einde van de Domheid')! En waar is in vredesnaam die kosmopolitischere islam gebleven? Je zou toch zeggen dat eenmaal ze aan de vruchten van het goede hebben geproefd ze nooit meer 'terug' willen?

M-Bozz | 30-10-13 | 23:10

Pff wat zullen ze stinken he als we ze weer verwelkomen.. iets met geitenkutsap ofzo

welbesnedengeenm | 30-10-13 | 20:49

M-Bozz | 30-10-13 | 10:51 |
Hoe een mens zo kan worden?
In dit geval, gok ik de ontwikkeling van deze middeleeuwse ideologie: nl.wikipedia.org/wiki/Assassijnen

De Assasijnen (assasins) waren een sekte die een zeer strenge versie van de islam voorstonden, waarin de seksen absoluut gescheiden waren, en alcohol en zelfs muziek verboden waren. Ze predikten deze strenge islam en bekeerden vooral ook mensen door terreur te zaaien. Het waren beruchte sluipmoordenaars, 'vijanden van het geloof' werden gedood, over het algemeen in het openbaar. De assasijn liet zich vervolgens vaak grijpen, werd of gelynchmobt of terecht gesteld, en volgens zijn eigen theorie ging ha dan als martelaar naar een paradijs vol maagden. Volgens deze theorie is sterven een doel op zich - sterven als martelaar, wel te verstaan.
Klinkt bekend?
De assasins waren in die tijd een sekte, een kleine minderheid binnen een veel opener en kosmopolitischer islam. Wie had gedacht dat hun theologie eeuwen later nog zou doorklinken...

raquelita | 30-10-13 | 15:39

Natuurlijk moeten we die arme jongens terug halen.
Laten we de Belgische zorgverleners er ook maar bij doen dan.
Dan is het wachten op een volgende ramp die sommige partijen verdomde goed uit zal komen.
GL juicht de terugkeer van die haatbaarden iets te hard toe.
Is zowiezo een eng clubje.
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/08/...
Mag toch hopen, dat de geschiedenis zich niet herhaald.
Geert, kijk je goed uit?

Schietmijmaarlek | 30-10-13 | 15:35

@Veel Vaak | 30-10-13 | 13:53 | + -1 -
Dat wist ik al, en gisteren?

Kaas de Vies | 30-10-13 | 15:31

Daarom Quid, PVV.

Bugsy Malone | 30-10-13 | 15:13

Terwijl die haatbaarden hun munitie tegen Wilders c.s. vaak krijgen aangeleverd door de oliedomme haatpraatjes van multikulti's, linkse volidioten en dwazen als doorgaans Johnny Quid. Is Quid opeens wakker? Of wat?

lekker wijf | 30-10-13 | 14:11

Hey kaas je hebt overal gelijk in vandaag ok. Nu even snaveltje toe aub

Veel Vaak | 30-10-13 | 13:53

Annabel een stukje gemaakt onder quid zijn naam.?

Veel Vaak | 30-10-13 | 13:31

Nou is wilders opeens weer goed ? zoals de wind waait !

iloeta | 30-10-13 | 13:24

Dat Alie ze maar allemaal tot zich roept en bij niet genoeg maagden nemen ze elkaar wel .Maakt ze toch niets uit ;zit in de genen.

claener | 30-10-13 | 13:02

Gaat u Bonte vervangen meneer Quid?

stemvee | 30-10-13 | 12:46

Eigenlijk ongelooflijk dat hier nog reaguurders zijn die jihadisten verdedigen,het baggataliseerd en die extreme islam nog proberen goed te praten. Partijen als de pvda die enkel nog maar raaskallen en graaien met hand en tand te blijven verdedigen. Partijen die ervoor zorgen dat je dadelijk ook in nederland niet meer veilig over straat kan. Je hoeft maar even opsporing verzocht te kijken en je weet s'nacht buitenlopen,je doet het met gevaar voor eigen leven. En wat roepen deze partijen. Niks aan het handje,incidentje. Onze oplossing ze een huis geven een lekker wijf en geld. We knuffelen ze plat opdat nederland weer veilig wordt. Je vraagt je af of dat soort mensen nog ooit de werkelijkheid gaan inzien. Ik ben zelf bang van niet. Mocht de sharia ooit ingevoerd worden hoop ik dat zij daar als eerste het slachtoffer van worden. Knuffelaars van pvda en andere gutmensch partijen ,effe een grote groeps hugg.

tweetybird | 30-10-13 | 12:32

Mark Smith | 30-10-13 | 10:47 |
Denk je niet dat iedere weldenkende Nederlander deze man een fooi zou geven, je bent echt niet anders dan anderen hoor!

lanexxx | 30-10-13 | 12:26

Leuk linkje kaas. Ik kreeg vanmorgen de uitslagen van mijn psychiatrische onderzoeken. Raakvlakken Anti-sociaal, adhd, sociopatisch, narcistisch en borderline. Ik zeg we hebben een opvolger voor Mark Rutte.

Campinggast | 30-10-13 | 12:24

Sjonnie springt voor Wilders in de bres? Is het vandaag andersomdag?

Old_Spice | 30-10-13 | 12:23

Goh. Quid die het opneemt voor Wilders.
Peter Emile | 30-10-13 | 11:18

Het is voor sommigen mogelijk om de persoon Wilders en de politicus Wilders te scheiden. Ondanks dat ik de standpunten en de wijze van politiek bedrijven van Geert Wilders niet om te pruimen vind, gruw ik van het idee dat die man continue beveiliging nodig heeft om te kunnen functioneren. Quid mag van mij Wilders inhoudelijk volkomen afzagen maar als mens zou Sjonnie volledig door de mand vallen als hij Wilders zou laten vallen ten bate van geloofsgekkies in den vreemde.

andalucia | 30-10-13 | 12:10

De pvda of groen links zouden zeggen over de bedreigingen van deze cultuurparels aan wilders,joh niks aan de hand. Deze arme jihadstrijders willen enkel het debat met Wilders aangaan. Ze hebben totaal niks slechts in de zin. Het zijn erg vredelievende mensen. Totaal ongevaarlijk en een aanwinst voor onze multiculti samenleving. En door de ervaring die ze opdoen als hulpverlener in syrie bij terugkomst zeer geschikt om dadelijk onze ouderen te verzorgen. Ook hoeven huisartsen het euthanisie probleem niet meer te hebben. Wij hebben de nieuwe cultuurparels met ervaring die daar heel goed in zijn. Ja deze partijen zouden roepen de jihaddist een verrijking voor nederland. Die moeten we op hun reis voor het goede doel daar naar toe laten gaan met behoud van uitkering,en bij terugkomst met extra geld en een mooier huis. We moeten ze knuffelen bij thuiskomst van hun geweldige werk daar als vuilnisman of hulpverlener. De pvda en partijen als groen links weten al jaren wat het beste is voor u land.

tweetybird | 30-10-13 | 12:07

AbleArcher13 | 30-10-13 | 10:14 | + -15 -
De AIVD, Arthur Docter van Leeuwen en de MIVD zijn geen evil bastards. Het zijn landveraders. Niet meer en niets minder. Ze verdienen, volgens de Nederlandse wet, de doodstraf.

Feynman | 30-10-13 | 11:58

Dit is Quid niet die dit stuk geschreven heeft, maar onze heldin Nanninga !

Mazzeltov | 30-10-13 | 11:56

Quid, jongen, van je geloof gevallen? Of gewoon iets gevonden waar je een nòg grotere hekel aan hebt dan aan Geert?

Robin Hood | 30-10-13 | 11:53

@ malin | 30-10-13 | 11:46
Je valt, wederom, in herhaling. Voorts sla je aan het jij-bakken.

Beide geven blijk van significante polemische armoede.

Pa Cartwright | 30-10-13 | 11:52

@malin | 30-10-13 | 11:32

Ik noem hem ook een malloot.

Koninging Beatricks | 30-10-13 | 11:50

Pa Cartwright | 30-10-13 | 11:43 |
Boter aan de galg, zie malin 11.46.

Mark Smith | 30-10-13 | 11:49

Pa Cartwright | 30-10-13 | 11:43
Geldt ook voor jou: als er een discussie is over bankiergraaiers, voetbalhooligans of pedo's, zeggen wij dan: "Mijn blanke bakker deugt hoor."
Ik heb het over de enorme groep islamitische geweldsplegers en de Hannibal Lecters die hun lul uit hun onderbuik rukken van pret bij onthoofdingen. En dan begint malloot Mark Smith over zijn monteurtje.
Snap je het nou, of ben jij ook een malloot?

malin | 30-10-13 | 11:46

Riesnonpecunia | 30-10-13 | 11:37
Groepsdiscriminatie is het begin van het einde en moet zolang mogelijk bestreden worden. Ben het voor een groot deel van je tegel wel met je eens overigens. Daar valt aan gene zijde nog veel winst te behalen, mits het niet te laat is.
Tot die tijd weiger ik om alle moslims, of marokkanen, velen maken dat onderscheid al niet eens meer, over één kam te scheren.

Mark Smith | 30-10-13 | 11:46

Ik vraag me wel af hoe dit nieuws is. Islamfundi's die een ongewelvallige meningsuiter met de dood bedreigen.

Dit soort shit staat praktisch elke dag op twitter of degefaaldereligie.nl.


Paspoort afpakken bij de douane wegens bewezen maatschappelijke ongeschiktheid, en terugsturen naar Syrie als persona non grata.
Scheelt heel veel tijd, geld en moeite. Hoeft allemaal niet zo moeilijk te zijn.

TeeJee | 30-10-13 | 11:46

En dan te bedenken dat de politiek zoals gewoonlijk weer kansen laat liggen. Je kunt de werkeloosheid in 1keer goed aanpakken. Een subsidieregeling voor jihadstrijders uit nederland om ze een enkeltje syrie te geven. In syrie namelijk komen ze heel veel vuilnismannen tekort. Heel veel hulpverleners tekort. Werk zat daar. Dat zou je dus moeten stimuleren. Hier is geen werk voor jullie maar wij weten een paradijs voor jullie waar werk zat is,en bij een bedrijfsongevalletje je goed verzekert bent. U krijgt 72 maagden. Zo heeft de allergrootste gezegd met de hele grote voeten en nog veel langere tenen. Dat zou de eerste keer zijn dat een subsidie een positief resultaat geeft. Wij blij zij blij. Zij een platgebombardeerde omgeving waarin ze zich erg thuis voelen en wij minder werkelozen. Het paradijs voor de booslim een land volledig verwoest door oorlog en geweld. Je weet toch. Islam is vrede. Allah snackbar.

tweetybird | 30-10-13 | 11:44

Het artikel laat aan niets duidelijkheid te wensen over. Goedzo Johnny.
Het zal wel "paarlen voor de zwijnen" zijn.

Goedzo | 30-10-13 | 11:44

Kaas de Vies | 30-10-13 | 11:30
Bemoei je er maar niet meer mee. Het wordt sneu zo.

Mark Smith | 30-10-13 | 11:43

@ malin | 30-10-13 | 11:23
Waarom hou je hier nou zo halsstarrig aan vast? Smith maakt meermalen een expliciet onderscheid.
Een monteur – had evenwel een pakjesbezorger, winkelmedewerker, schilder, of wat dies meer zij kunnen zijn – ziet hij niet als een handenhakkende idioot wiens leven louter gericht is op islamistische werelddominantie.

Pa Cartwright | 30-10-13 | 11:43

@MarkSmith, ik snap wel dat je enige nuance probeert aan te brengen, heb ik zelf ook altijd gedaan, alles over een kam scheren is op zich ontzettend gevaarlijk! Maar denk jij dat "zij" dat ook met ons doen, zullen de Marokkanen en Turken ons als Nederlanders net zo nuanceren? I think not! James Hetfield, de gelauwerde tekstdichter, schreef het al, Fight Fire With Fire!!!

Riesnonpecunia | 30-10-13 | 11:37

Niet aardig van die nederjihadi's natuurlijk, maar volledig te voorzien, want islamdwaas en triggergeil gemaakt daaro.
Het werkelijke probleem zit hem echter in Nederland en hoe de politiek lijdt aan totale verrotting in het kwadraat.
Het topic hiervoor van van Leeuwen over het kaltstellen van de klokkeluider in Rotterdam door de PvdA is tekenend voor de verrotting in de politiek en is 1000x belangrijker.
Daar ligt de bron, daar schuilt het échte gevaar. Blijf die klok genadeloos luiden, keer op keer op keer!

klön | 30-10-13 | 11:37

Mark Smith | 30-10-13 | 11:26
Ja, ik noem jou malloot.

malin | 30-10-13 | 11:32

@Einde van de Domheid.
Helden materiaal, zo zijn er wel meer. Jack luistert alleen naar zijn geweten en geeft om het volk.
Had hij trouwens een vriendinnetje?

AbleArcher13 | 30-10-13 | 11:30

@Mark Smith | 30-10-13 | 11:26 | + -1 -
Kijk eerst een naar je eigen gedrag, Jezus.

Kaas de Vies | 30-10-13 | 11:30

In nederland is de politiek,zoals die linksche gutmensch partijen gl en pvda zo maf geworden dat als die jihaddisten terugkomen ze met veteranendag mee mogen lopen. Ik zeg weg met dat soort belachelijke partijen. Zijn enkel sukkels die het niet meer op een rijtje hebben en enkel nog raaskallen. En een gevaar voor de gehele nedrlandse bevolking. Die schepen je dadelijk op met potentiele moordenaars. Syrie gangers mogen wat mij betreft naar syrie maar bij het weggaan wel effe paspoort afnemen. En nooit meer terug. Vechten voor je zogenaamde land is er dan ook lekker blijven. Je vrouw en eventuele kinderen sturen we gratis na.

tweetybird | 30-10-13 | 11:27

malin | 30-10-13 | 11:23 |
En jij noemt iemand een malloot?

Mark Smith | 30-10-13 | 11:26

En als Geertje straks door 1 van deze kaasjihadi's veranderd wordt in een speldenkussen met postits in zijn borst gepland, schreeuwt heel policor Nederland weer dat het een schande is en gaan we weer over tot de orde van de dag! Wakker worden linksers! deze mensen terug laten komen is een grove bedreiging voor de zo gewaardeerde maar inmiddels al wat uitgeholde democratie!

Riesnonpecunia | 30-10-13 | 11:23

Pa Cartwright | 30-10-13 | 11:16
Dat hele gedoe met die monteur is idioot.
Dat doen wij westerlingen toch ook niet als we het over pedo's of moordenaars hebben? "Nou, mijn bakker is echt lief hoor!"
Ja, so? Ik kijk met afgrijzen - maar ik ben dan ook een vrouw - naar de geweldscultuur van de Arabisch-islamitische volkeren, dat bij hun norm is. En dan begint die malloot Mark Smith over een monteur die hij verder niet kent.

malin | 30-10-13 | 11:23

AbleArcher13 | 30-10-13 | 11:08 | + 0
Ik vond het nogal wat, tegen de wil van alle geheime diensten, tegen de wil van de president de VS beschermen.....

Einde van de Domheid | 30-10-13 | 11:22

Goh.

Quid die het opneemt voor Wilders.

Peter Emile | 30-10-13 | 11:18

@ malin | 30-10-13 | 11:07
Een verkapt antecedentenonderzoek naar een Marokkaanse monteur doen alvorens je 'm aan je auto laat sleutelen, wát een nonsens.

Pa Cartwright | 30-10-13 | 11:16

Malin, als die monteur Joden ook haat, hebben ze het vast gezellig saam.

En verder, vinger de de zere plek vwb het inteeltverhaal. Hoe dichter de graad van inteelt, hoe gekker hun sprookjeswereld is.

A world going mad.

RegseHippie | 30-10-13 | 11:15

Wie met de dood dreigt kan zelf extreem agressieve tegenreacties verwachten.

mental K | 30-10-13 | 11:14

@Einde van de Domheid.
Voor Jack Bauer natuurlijk.

AbleArcher13 | 30-10-13 | 11:08

Botte Hork | 30-10-13 | 09:52 |
Je gaat toch niet op iemand stemmen uit medelijden of wel dan? Of overschat ik de Nederlanders nu?

kicktherabbit | 30-10-13 | 11:08

Ze zijn daar gewoon aan het oefenen. Als ze terugkomen kunnen zij hun recruten hier, goed opleiden. Inmiddels wordt de maatschappij hier nu steeds verder, tactisch door tweeen gespleten door de moslims alhier. Zoals Prem doet met zijn verdeel en heersch tactiek middels ditmaal Sinterklaas in te zetten als racisme pion. Het gaat best snel nu...

RegseHippie | 30-10-13 | 11:07

Pa Cartwright | 30-10-13 | 11:02
Ik heb het over de islamitische Hannibal Lecters, Markje Smith haalt zijn Marokkaanse monteur erbij. Moet hij weten. Mag hij wel eerst checken of die zijn vrouw slaat of zijn kinderen verhandelt, of hij zwart werkt en uitkeringsfraude pleegt, naar welke moskee hij gaat en wat hij van joden en homo's vindt.

malin | 30-10-13 | 11:07

"Gemiste kans" Quid?
Ga je mond spoelen met zeep!

McPhart | 30-10-13 | 11:07

Wilders krijgt de 'Zwarte Piet' van boosmoslims.

Die spelen een geraffineerd 'lange tenen spel'. Ze beschuldigen alleen maar en blijven zelf buiten schot als het om discriminatie en racisme gaat.

Islamofiel | 30-10-13 | 11:05

Syrië? Kunnen ze niet kaartlezen, die kaastaliban?

Echte naam echt waar | 30-10-13 | 11:03

M-Bozz | 30-10-13 | 10:51 | + 1
Goede vraag!
Ikzelf ga ervan uit dat mensen die dreigen, duwen, onwel rieken, geweld gebruiken, zuur gooien en doden niets met religie te maken kunnen hebben. Ze zijn het tegendeel maar doen alsof ze het zijn (punt is vaker gemaakt: schriftgeleerden en taliban, de anti-polio-injectie-horden zeg maar....)
Daarnaast is er in Engeland interessant onderzoek geweest dat groepsgedrag in isolement bedreven tot steeds extremere houding leidt. (Zie ook dat stroom-toedien-experiment) Met andere woorden; isoleren maakt het probleem groter (zie vestiging Pakistan) Maar all & all: dood, vernietiging angst, -in the name of God- beter komt het niet als je niets wil!

Einde van de Domheid | 30-10-13 | 11:02

@ malin | 30-10-13 | 10:55
Hij geeft zeer expliciet het onderscheid dat hij maakt aan. Onbegrijpelijk hoe jij nou met deze interpretatie kan komen.

Pa Cartwright | 30-10-13 | 11:02

@Mark Smith | 30-10-13 | 10:54 | + 0 -
Ik denk het wel, maar je kiest er voor om je dom op te stellen. Dat is het enige waar ik mee kan werken.
@Mark Smith | 30-10-13 | 10:58 | + 0
mensen.wordpress.com/2007/01/17/sociop...

Zo zo, we hebben dus direct contact het is wat. Term dekt niet de lading, maar dat heb ik wel vaker bij je.

Kritiek is niet erg, dom gewauwel (waar je mij van beschuldigt) ook niet, maar wel irritant.

Kaas de Vies | 30-10-13 | 11:01

M-Bozz | 30-10-13 | 10:51

Inteelt. De Arabisch-islamitische volkeren fokken al jaren within the clan en het inteeltgehalte is enorm. Daar krijg je rare mensjes van, wat leidt tot 200.000 afgesneden kelen in Algerije, bijvoorbeeld, of gebulldozerde kampen, steden die worden vergrendeld en platgebrand met alle vrouwen en kinderen erin, honderdduizenden zelfmoordaanslagen.
Ze groeien op in een gewelddadige cultuur, dat is wat men in Nederland vaak vergeet. Voor hun stelt een koppie afhakken weinig voor, handen afhakken ook niet, laat staan als Marokkaanse jongeren met zijn tienen één blonde gast verrot schoppen. Ze vragen zich eerder af waarom wij daar zo'n big deal van maken.

malin | 30-10-13 | 11:00

spanarchist | 30-10-13 | 10:59
Haha, scherp!

Mark Smith | 30-10-13 | 10:59

malin | 30-10-13 | 10:55 |
Nee, andersom. Er is van alles aan de hand, maar daar heeft mijn monteur niets mee te maken. Snap je het nu?

Mark Smith | 30-10-13 | 10:59

Mark Smith | 30-10-13 | 10:47
Bedenk wel dat die nieuwe accu die die monteur in jouw auto zet en die zo goedkoop is waarvoor hij een tip verdient, de nacht daarvoor uit een andere auto gestolen is.

spanarchist | 30-10-13 | 10:59

Kaas de Vies | 30-10-13 | 10:49
Oh, en btw. Vroeger op het schoolplein speelde ik met anderen en keek met medelijden naar sociopaatjes die alleen maar probeerden een zinloze discussie aan te gaan met iedereen die ze uit medelijden aansprak en daarna de vingers in de oren deed omdat ze niet meer ophielden.

Mark Smith | 30-10-13 | 10:58

Mark Smith | 30-10-13 | 10:47
Ah, jij tipt je Marokkaanse monteur dus er is niets aan de hand. Er is niets aan de hand in de Arabisch-islamitische wereld, met een grote vertegenwoordiging in Europa, want jij tipt je Marokkaanse monteur. Problem solved.

malin | 30-10-13 | 10:55

Kaas de Vies | 30-10-13 | 10:49
En wederom een geweldig domme aanname. Ik ben niet goed voor jouw analytisch denkvermogen en discussiekwaliteiten, zoveel is duidelijk.

Mark Smith | 30-10-13 | 10:54

AbleArcher13 | 30-10-13 | 10:47 | + 0
'Het doel heiligt de middelen'
Voor wie geldt dat dan?
Jack Bauer, Mahatma Ghandi, patatmoordenaar, GW?

Einde van de Domheid | 30-10-13 | 10:54

Heb al eerder geroepen dat we deze battlefieldjihadi's niet meer binnen moeten laten. Kans lijkt mij levensgroot aanwezig dat het bij deze ptsters niet bij dreigementen blijft! Wilders kan idd wel eens hoog van de toren blazen en ietwat domme kreten de ether inslingeren maar hij predikt nooit geweld! Deze krijgers zullen aldaar nog meer gehersenspoeld worden over onze verderfelijke maatschappij en wij laten ze straks binnen, pamperen ze en laten ze weer los! Gegarandeerd dat dat vuurwerk gaat opleveren!

Riesnonpecunia | 30-10-13 | 10:54

ach er zal wel weer een of ander beletsel zijn om ze tegen te houden aan de grens, vervolgens nog een paat ton pp aan 'begeleiding' en 'een stukje herintegrering'
Zo ken ik nederland weer

kees1960 | 30-10-13 | 10:53

Wat ik maar niet kan/wil begrijpen is dat die haatbaarden zó psychopatisch zijn dat ze moeiteloos mensen onthoofden en bloedverwanten, inclusief vrouwen, kinderen, gehandicapten e.d. op gruwelijke ombrengen, willekeurig of omdat ze een andere interpretatie van de islam aanhangen of 'ongelovig' zijn... Wat is dat toch? En hoe komt het dat ze na dit soort gruwelijkheden te zijn begaan zichzelf en elkaar en gewoon in de ogen kunnen kijken? En dat ze zichzelf (een deel daarvan dan) ook nog zien als pure en oprechte gelovigen die de gunst van hun god genieten? Hoe kan een mens zó worden?

M-Bozz | 30-10-13 | 10:51

En wat vindt de VN hier eigenlijk van?

Mike Echo | 30-10-13 | 10:50

OT Ik had ongelijk, de weersvoorspeller had gelijk toen hij zei dat er vele bomen om zouden vallen. Ik niet.

Einde van de Domheid | 30-10-13 | 10:49

@Mark Smith | 30-10-13 | 10:42 | + 0 -
Nee ik analyseer jou, dat zeg ik toch. Je bent echt een sippe haas.

Je was vroeger zo'n irritant mannetje op het schoolplein dat midden in de discussie vingers in de oren deed en "lalalala" ging roepen.

Die schopte ik, terecht, altijd keihard in de ballen. Dat agressieve gedrag heb ik afgeleerd dat is erg fout natuurlijk, maar een bepaalde generatie PvdA-ers hebben nu wel een hoog piepstemmetje.

Kaas de Vies | 30-10-13 | 10:49

@KannieWaarZijn | 30-10-13 | 10:23
Zie, ook jij bent een racist.
Parsons | 30-10-13 | 10:35 | + -1 -
Ja en daar ben ik trots op! Ik laat me namelijk niet racisten door gasten zoals jij.
Dus wil jij het nog een keer van mij horen?
Ik ben een racist!

KannieWaarZijn | 30-10-13 | 10:49

@Mark Smith | 30-10-13 | 10:42
Als Bakito stand-in doe je het behoorlijk, alleen je tegels missen de nodige humor... #trollquotum

First Contact | 30-10-13 | 10:49

Parsons | 30-10-13 | 10:36
Kijk, weet je wat het verschil tussen jou en mij is. Onderscheid maken. Jij bent dat uit haat uit het oog verloren. Je haat net zo erg als één of andere fundigek en ziet één groot vijandsbeeld. Ik maak onderscheid tussen jihadi´s in Syrie die van mij meteen een kogel mogen krijgen en mijn Marokkaanse automonteur die van mij een fooi krijgt.

Mark Smith | 30-10-13 | 10:47

Parsons | 30-10-13 | 10:36
Kijk, weet je wat het verschil tussen jou en mij is. Onderscheid maken. Jij bent dat uit haat uit het oog verloren. Je haat net zo erg als één of andere fundigek en ziet één groot vijandsbeeld. Ik maak onderscheid tussen jihadi´s in Syrie die van mij meteen een kogel mogen krijgen en mijn Marokkaanse automonteur die van mij een fooi krijgt.

Mark Smith | 30-10-13 | 10:47

@Einde van de Domheid.
Ghaha. Jij gaat zo hard over de knie dat je het lekker gaat vinden. :)

AbleArcher13 | 30-10-13 | 10:47

Als het aan mij lag werden alle uitkeringen van de patat jihadi's stopgezet omdat ze niet actief op zoek naar werk zijn in Nederland. En liet ik ook onderzoeken of het mogelijk is om ze de Nederlandse nationaliteit af te pakken omdat ze in vreemde krijgsdienst zijn. Maar ja, Frans Timmerfrans zou dat nooit goed vinden.

Osdorpertje | 30-10-13 | 10:47

... Wat staan de andere politici nou fluitend naar de hemel te kijken? Zien ze daar het grote boze oog van Allah dan niet? Ze kunnen zich beter met gezwinde spoed naar de Binnenhofse schuilkelder begeven en hopen dat Geert de bomvrije deur niet van binnenuit gesloten heeft.

dedeurs | 30-10-13 | 10:44

Kerejaan | 30-10-13 | 10:42
Want de pvvda doet het zoveel beter? Of CDA-CU-D66-SP is een beter alternatief?

spanarchist | 30-10-13 | 10:44

Parsons | 30-10-13 | 10:39
En Van Gogh style. En Madrid Style. En Londen style. etc etc.

Je voorbeeld doet me denken aan Magda Göbbels, echtgenote van. Zij liet haar eigen zes kinderen vermoorden toen het nazi-tijdperk ten einde was - ze wilde niet dat haar kinderen dat zouden meemaken.

malin | 30-10-13 | 10:44

AbleArcher13 | 30-10-13 | 10:38 | + 0
U is Moslim? ;)

Einde van de Domheid | 30-10-13 | 10:43

Kaas de Vies | 30-10-13 | 10:35
Haha, kijk toch eens aan. Wat een zelfanalyse.

Parsons | 30-10-13 | 10:36
Lol!! Frustratie is een grotere sluipmoordenaar dan een moslim jongen en lachen is gezond.

Mark Smith | 30-10-13 | 10:42

hopen maar dat ze het leven laten daar in woestijn, maar denken jullie nu echt dat we straks geholpen zijn met die blonde clown en een zetel of 30?...

Kerejaan | 30-10-13 | 10:42

joyriders | 30-10-13 | 10:31 |
Zoals alle andere partijen roepen: De PVV heeft niet de oplossing, zij wel dan? Ja, D66 heeft de oplossing, alles overhevelen naar hun Fata Morgana de EU, wat een gotspe!

lanexxx | 30-10-13 | 10:42

Laat Parsons nou, die reactie kwam door een frans woord. Niks aan de handa.

AbleArcher13 | 30-10-13 | 10:41

@spanarchist | 30-10-13 | 10:26
Nederland zou zich overal ter wereld moeten bemoeien met terroristen die uitdrukkelijk de vrijheid en democratie in Nederland bedreigen. Zeker als het om terroristen met een Nederlands paspoort of Nederlandse verblijfsvergunning gaat.

Professor Superhirn | 30-10-13 | 10:40

Parsons | 30-10-13 | 10:36
"Nee joh, je moet die hele islam zien als een gebbetje, gewoon weglachen, niets aan de hand."

Dat klopt, alleen is de islamitische inteeltaanhang niet bepaald om te lachen. Zij zijn heel erg gewend aan geweld en het goedpraten van geweld, dus vinden het no biggie om het toe te passen. Hoe bloederiger, hoe beter.

malin | 30-10-13 | 10:40

@malin | 30-10-13 | 10:35
Het maakt geen fuck uit hoeveel Nederlanders er onthoofd worden. De linkse ziekte zit zó diep dat als de kinderen van Pechthold morgen voor z'n ogen de kop af worden gehakt en z'n vrouw daarna in z'n eigen bed wordt verkracht hij en de zijnen het nog steeds af zullen doen als een incident.

There is nothing in islam that justifies these kind of attacks.

Weet je nog? UK Style.

Parsons | 30-10-13 | 10:39

@Einde van de Domheid.
Het doel heiligt de middelen denk ik. Je hebt een prima nick. ;)

AbleArcher13 | 30-10-13 | 10:38

@Flakeeër | 30-10-13 | 10:24
Nee joh, je moet die hele islam zien als een gebbetje, gewoon weglachen, niets aan de hand.

Vraag maar aan haatzaaier Mark Smith, die weet daar alles van.

Parsons | 30-10-13 | 10:36

@KannieWaarZijn | 30-10-13 | 10:23
Zie, ook jij bent een racist.

Parsons | 30-10-13 | 10:35

Parsons | 30-10-13 | 10:13

Zeg es, Parsons, hoeveel Nederlanders moeten er worden onthoofd voordat onze politici de islamitische Hannibal Lecters op de trein naar hun eigen rotlanden zetten, denk je?
Je mag er 5 naast zitten.

malin | 30-10-13 | 10:35

En zo is het Johnny!!

Maximus Cesar | 30-10-13 | 10:35

@Mark Smith | 30-10-13 | 10:32 | + 0 -
Kinderachtig mannetje ben je. Nooit eens inhoudelijk, nooit eens je ongelijk toegeven, altijd maar op de man. Het is dat je het zusje bent van Quid, anders was je hier allang verdwenen.

Kaas de Vies | 30-10-13 | 10:35

Te hopen is dat ze daar afgeknald worden, dan hoeft er niemand terug te keren.

natte krant | 30-10-13 | 10:33

Kaas de Vies | 30-10-13 | 10:18
Kaas de Vies | 30-10-13 | 10:20
Alleen sociopaten.

Mark Smith | 30-10-13 | 10:32

Bah, wat een sneu, zuur land zijn we geworden. Tijd om een aantal petities te maken; afschaffing suikerfeest/offerfeest, Kwaku festival en om te beginnen Braziliaans carnaval. Allemaal feesten die voor mij aanstootgevend zijn en een discriminerend karakter hebben.

First Contact | 30-10-13 | 10:32

Bij aankomst op Schiphol, mag het vreemdelingenlegioen van allah direct door naar Mali.

nan6896 | 30-10-13 | 10:32

PVV is niet de oplossing maar mijn stem krijgen ze wel. Excuus Fleur krijgt mijn stem.

joyriders | 30-10-13 | 10:31

Van mij mogen die flapdrollen daar in die zandbak het paspoort meteen ontnemen.

Quid, ineens volkomen uit het niks ga je over rechts i.p.v links, je lijkt wel een vrouw, of heb je een represaille gehad van bassie de bazige baas der bazen?

[G]eenstijl | 30-10-13 | 10:30

AbleArcher13 | 30-10-13 | 10:23 | + 0
Dat is het vervelende, als mensen niet mogen praten (van een partij) en er wel eens een klap valt, als er niet echt een structuur is van een organisatie, dan kan een politiestaatpartij een mogelijk scenario zijn. Je weet het niet hè!

Einde van de Domheid | 30-10-13 | 10:30

Elke Syriestrijder die nog leeft houdt kennelijk niet genoeg van zijn profeet of god, om niet bereid tezijn om ervoor te sterven.. En welke plek is daarvoor nou moooier dan de battlefields in Syrie?

Kom op jongens, laat de profeet eens zien hoeveel je van hem houdt !!

Fratello | 30-10-13 | 10:29

"zeer goed is geïnformeerd over de maatregelen die tegen hen worden genomen in onze steden" Haha.
Dus ze weten dat ze in de watten gelegd gaan worden door de mensen die ze nog het meest verafschuwen?!

Treurig varken | 30-10-13 | 10:28

Wat is dat toch met linkschen en relie-gekkies dat ze iedereen die wat anders denkt dan zij, direct maar dood moeten. Word zo moe van die lui!!!

zeefert | 30-10-13 | 10:28

Professor Superhirn | 30-10-13 | 10:21
Waarom zou Nederland zich moeten bemoeien met de situatie in Syrië?

spanarchist | 30-10-13 | 10:26

Kaas de Vies | 30-10-13 | 10:20 | + 0 -
Coole tegel, hahahaha

KannieWaarZijn | 30-10-13 | 10:25

Parsons,
De hele moslimgemeenschap is ook fout, ze hangen een foute ideologie aan die als doel heeft, de wereld te domineren.
En dat willen ze bereiken met alle middelen, eerst zich mengen in de bevolking, kinderen baren, zich nestelen in de politiek en andere belangrijke organisaties om uiteindelijk de dominante cultuur te verdrijven en te onderdrukken, zoals de Koran het voorschrijft.
Daarbij blinken moslim uit in afwezigheid om de gruweldaden af te keuren die in naak van de islam zijn gedaan, integendeel.
De islam is een gevaarlijke ideologie en daarmee dus ook al de volgelingen ervan, dat is niet te scheiden.
Alle aanhangers van van een fout regime zijn ook gewoon fout, in iedergeval, wel in de ogen van ons westerlingen.
Ze kunnen best aardig overkomen, maar als het erop aan komt, dan kiezen ze voor de islam en miet voor ons land.

Flakeeër | 30-10-13 | 10:24

@ Feynman | 30-10-13 | 10:09 | + 6 -
Maar wat willen "ze" dan bereiken? Partijen slopen lukt nog het beste, niet door veiligheidsdiensten, maar door het partij-apparaat of het karakter van de leider zelf. Los daarvan zijn het wel hele slechte infiltranten als je verhaal klopt en moeten de goeden nooit opgemerkt worden. Sharon?

TheseDays00 | 30-10-13 | 10:23

@Einde van de Domheid.
Die kende ik nog niet, hoe kom je daarbij?
Linkje?

AbleArcher13 | 30-10-13 | 10:23

Parsons | 30-10-13 | 10:13 | + -5 -
En? Wat is daar mis mee?
Alle moslims met de trein naar het oosten?
Vandaag nog aub!!! Syrië gangers kunnen meteen mee doorreizen.

KannieWaarZijn | 30-10-13 | 10:23

Een regering die waarde hecht aan de vrijheid en soevereiniteit van het volk en vaderland zou in het geheim special forces naar Syrië sturen om deze nutteloze moordjihadi's voorgoed het zwijgen op te leggen. Geen gedoe met wetten en regels, gewoon het spel spelen zoals ze het zelf graag willen spelen. Vuil, irrationeel, standrechtelijk en hard.

Maar onze regering bestaat uit types als Rutte en Timmerschwans. Die het stiekem misschien helemaal niet zo slecht zou uitkomen als Geert Wilders omgelegd zou worden door een doorgedraaide jihadi.

Nederland anno 2013, er is nog verdomd weinig over om trots op te zijn.

Professor Superhirn | 30-10-13 | 10:21


@Parsons | 30-10-13 | 10:13 | + -4 -
Oh mijn god ik heb een nieuw complot van de uliminatoi, iminulatie, immiunatiaie. Ja die ja ontdekt aan de hand van jouw tegel.

"Treinen, oosten weet je wel?"

Trijntje Oosterhuis

Zij is er ook 1!

Kaas de Vies | 30-10-13 | 10:20

Duh² | 30-10-13 | 10:15 | + 0 -

Heb je weleens gelezen hoe de Russen huis hebben gehouden in Tsjetsjenië? Daar zijn patatjihadi's nog kleine kinderen bij.

Borrelende Boris | 30-10-13 | 10:19

AbleArcher13 | 30-10-13 | 10:14 | + 1
Ik had het nog niet eerder gelezen. Ik dacht altijd dat leger- en politiemensen in bijvoorbeeld de PVV zaten met een soort legerleiding-agenda.

Einde van de Domheid | 30-10-13 | 10:19

@Mark Smith | 30-10-13 | 10:11 | + -4 -
Dus je bent voorstander om alle in statistiek veel voorkomende groepen preventief op te sluiten?

Kaas de Vies | 30-10-13 | 10:18

Waarschijnlijk met tranen in je ogen, dit stuk moeten schrijven JQ.

Mr_Pikibelly | 30-10-13 | 10:18

Het feit dat een partij als GroenLinks zich drukker maakt om de Syrië-gangers dan om b.v. de Nederlandse bejaarden is ook veelzeggend.

spanarchist | 30-10-13 | 10:18

Zoals een goede kennelhouder weet wat ie moet doen met een hond die eenmaal bloed heeft geproefd, zo zou Nederland moeten weten wat we met deze terugkerende psychopaten moeten doen.

Prof. Pim Pam Pet | 30-10-13 | 10:16

Ik vind dat we in Nederland wel iets meer de modus operandi van Rusland mogen gaan toepassen in dit soortsituaties. Poetin weet wel raad met dit soort akelig gespuis.

Duh² | 30-10-13 | 10:15

@Ing. eslapen | 30-10-13 | 10:05
En voor kortademigen/gemakzuchtigen islamitische feestballonnen.
Blazen zichzelf op.

Ayatollah Oink-Oink | 30-10-13 | 10:15

@Feynman.
Dat riedeltje van je kennen we nu wel, je hebt je punt gemaakt, de AIVD en MIVD zijn evil bastards. Get over it.

AbleArcher13 | 30-10-13 | 10:14

RepubliekNL | 30-10-13 | 10:10 | + 0 -
Hoorde net een klok luiden. Het moet natuurlijk MPD zijn (multiple personality disorder)

RepubliekNL | 30-10-13 | 10:14

@malin | 30-10-13 | 10:02
Onthoofdingen zijn incidenten, wat jij probeert is om de gehele moslimgemeenschap over één kam te scheren en dat is levensgevaarlijk.

Treinen, oosten weet je wel?

Racist.

Parsons | 30-10-13 | 10:13

Ofwel, satanisch domme sukkels, Schande's voor Allah!
Blijf met je rotpoten van onze rot-Wilders af!

Einde van de Domheid | 30-10-13 | 10:12

Kwit ?
Gaat hij ineens politiek correct doen ?
Of wil ie wat in zijn schoen van zwarte piet ?

Kamervraag | 30-10-13 | 10:12

GroenLinks is VOLLEDIG geschift. Wil de syriëstrijders terughalen en nog hulp verlenen ook, inclusief paspoort en terugkeer in maatschappij...

Wie stemmen er eigenlijk op GroenLinks? Want zelfs 'moreel superieure mensen' gaat dit plan te ver te boven qua absurd.

LangeTijdGeleden | 30-10-13 | 10:12

Kaas de Vies | 30-10-13 | 10:08
Vooringenomenheid ontstaat door ervaring. Dat maakt jouw tegel wederom uitermate simpel.

Mark Smith | 30-10-13 | 10:11

Quid. De koning van de nuance. De kool en de geit sparen. Werkt niet Quid.

Der Schnitzeljäger | 30-10-13 | 10:10

VN, neem eens stelling in tegen groepen die door dood en marteling een andere regering willen!!! Het volstaat niet om pas een papiertje te schrijven op het moment dat ze een coup hebben gepleegd en dan OK vinden als er meisjes zoutzuur in het gezicht wordt gegooid etc.

Einde van de Domheid | 30-10-13 | 10:10

Krijg steeds meer het vemoeden dan de heer Quid meer dan 1 persoon is of zou het MPS zijn?

RepubliekNL | 30-10-13 | 10:10

Ik zit te wachtten op de eerste moslim die gewoon een dooddreiging,zo van: als je nu niet ophoudt,ga ik dood.

Mooi moment zou dat zijn.

kutfries | 30-10-13 | 10:09

Als we nu ook eens de AIVD kunnen overtuigen van het belang van de vrijheid van meningsuiting. Of van het idee achter trias politica of überhaupt dat gekozen volksvertegenwoordigers geen gevaar zijn voor onze democratie. Ze zijn de democratie zelf.

Openlijk waarschuwt de AIVD voor Syriëstrijders, terwijl ze GEKOZEN politieke partijen probeert uit elkaar te spelen. Met de CentrumPartij bekende Arthur Docters van Leeuwen het in een interview met Elsevier in 1989. Maar ook daarna gingen ze verder.

Bij de LPF zagen we Matt Herben als redactielid van de Defensiekrant en Wegener Sleeswijk als ex BVD'er. Hoe duidelijk moet het worden. Bij de PVV zagen we de politiemensen Brinkman en Bontes vertrekken. Dit zijn slechts de duidelijke sporen. Als je verder zoekt kom je alleen maar meer stront tegen.

Als politieke partij moet je vanwege deze inmenging van de veiligheidsdiensten je gaan opstellen als criminele organisatie. Je eigen mensen gaan volgen, zelden een nieuw iemand binnen laten. Alle beslissingen concentreren bij mensen van het eerste uur.

Normaal met leden gaan werken en de onderkant van de politieke partij een snel oncontroleerbaar verloop van mensen geven is geen optie. Voornamelijk goed geïnformeerde en getrainde infiltranten komen dan boven het maaiveld uit en zullen hun weg vinden in de partij, die ze willen slopen in plaats van helpen.

Syriëstrijders zijn meer integer en transparanter dan onze eigen politici en AIVD.

Feynman | 30-10-13 | 10:09

lady blabla | 30-10-13 | 10:03
In de gemeentepolitiek zitten overal moslims met tekeningsbevoegdheid voor subsidieverstrekking. Het is zó gepiept om geld voor tickets te regelen, en die stomme Hollanders controleren toch nooit iets.

malin | 30-10-13 | 10:09

Hee Quid, ouwe Wildersbasher! Wil je een wit voetje bij ons halen?

L. Rakker | 30-10-13 | 10:08

Aha... dus in de zwarte piet discussie heeft het kamp van gelovigen verloren omdat burgemeesters die een regenboog intocht planden met de dood werden bedreigd? Of zijn die bedreigingen natuurlijk niet serieus?

Nick da Prick | 30-10-13 | 10:08

@Mark Smith | 30-10-13 | 10:01 | + -1 -
Door jouw haat lees jij mijn tegels met vooringenomenheid, dat maakt dat je erg dom overkomt.

Kaas de Vies | 30-10-13 | 10:08

Goh, quid toch nog wel enig gevoel van redelijkheid m.b.t. Geert Wilders!
Ik begon al te denken dat er echt geen vriendelijk woord meer vanaf kon voor Geert of de pvv.
En ik vind ook dat elke Syrië ganger niet meer welkom moet zijn in Europa, gewoon lekker in Syrië blijven en nooit meer terug komen.
Ze zijn er puur aan het vechten voor een moslimstaat met sharia wetgeving, totaal niet voor de bevolking van Syrië, want dan zouden ze wel humanitaire hulp bieden in de vluchtelingenkampen ipv zich te begeven in de frontlinie.
De filmpjes met strijders die Nederlands/ Belgisch praten terwijl ze hoofden afsnijden en alle kanten opschietend zich trots laten filmen onder het gejoel van Allah akbar zijn genoeg bewijs om ze hier nooit meer toe te laten.
Het is nog lang niet over met de pret die we nog gaan meemaken in de toekomst met de islamitische bewoners van ons continent, we hebben het paard van Troje binnen gehaald, en iedereen weet dat wel diep in zijn hart.
We redeneren vanuit onze eigen visie en gevoel, en dat is waar het westen elke keer de fout ingaat, daar maken ze gretig gebruik van.

Flakeeër | 30-10-13 | 10:07

Maar Pechtold had toch gezegd dat die beveiliging van Wilders toch vooral voor de show was en eigenlijk onnodig? En een steeds grotere groep mensen, Theo Maassen voorop, pleit er toch voor Wilders niet meer te beveiligen?
Dan is al deze ophef niet nodig.

spanarchist | 30-10-13 | 10:07

@BellaBella | 30-10-13 | 09:59 | + 0 -
Zoals jij op "Westpoint" hebt kunnen leren zijn speciale eenheden niet de heilige graal als je tegen een overmacht moet stijden waar je geen tactische doelen tegen hebt.

Daarnaast hebben ze een personeelsterkort.
nl.wikipedia.org/wiki/Dienst_Speciale_...

Kaas de Vies | 30-10-13 | 10:07

Aangezien de activiteiten van onze Nationale Coördinator Terrorismebestrijding ten aanzien van de Syriëgangers NIET bestaan uit het afnemen van het Nederlandse paspoort wegens vreemde krijgsdienst, maar WEL uit opvangen, traumabegeleiding, uitkering, scholing, huisvesting en vooruit: een lekker wijf, vrees ik dat de dagen van Greet geteld zijn.

Onze overheid heeft namelijk een naam op te houden waar het gaat om beveiliging van zwarte zwanen en het faciliteren van hun moordenaars.

vraagstaart | 30-10-13 | 10:06

@Clittbanger
Ook verkrijgbaar: Vesten. Nu met extra springkracht.

Ing. eslapen | 30-10-13 | 10:05

@Halvezoolstra.
Die mensen worden uitgekotst, eigen schuld toch?

AbleArcher13 | 30-10-13 | 10:05

De islam is groot geworden door het gebruik van geweld en intimidatie, natuurlijk gebruiken zij deze middelen straks ook in ons door Godwins nog steeds behoorlijk vervuilde "debat".

Jan Passant mk2 | 30-10-13 | 10:05

Ik zag op het NOS-journaal dat de Syrië-gangers allemaal in de verzorgende sector werkzaam waren.
Als het aan Groenliegt ligt krijgen ze bij terugkomst allemaal een baan in een bejaarden- of verzorgingstehuis.

Ze schijnen al aardig wat ervaring met stervensbegeleiding te hebben.

Cuyahoga | 30-10-13 | 10:04

Hoe komen die NL Syrië strijders (gefrustreerde NL Turken & Marokkanen) eigenlijk aan het geld om helemaal naar Syrië af te reizen?

Ik vertrouw al die family leden van ze niet.

Dus van nu af aan ga ik elke Turkse/Marokkaanse of ander moslim toko boycotten.

Kleine beetjes helpen hopelijk.

lady blabla | 30-10-13 | 10:03

Verdubbel de beveiliging van Geert maar, want dit gaat extra werk opleveren. Afknallen aan de grens graag, of op locatie mag ook.

AbleArcher13 | 30-10-13 | 10:03

WEDDENSCHAP!
Hoeveel Nederlanders moeten er onthoofd worden voordat de Nederlandse politici in actie komen tegen de islamitische Hannibal Lecters?

Ik gok toch op minstens 10 onthoofdingen. Faites vos jeux. Of zijn we er na 4 onthoofdingen aan gewend?

malin | 30-10-13 | 10:02

Die lezen natuurlijk ook Geenstijl nadat het door Google vertaalservice is gehaald.

Andersom dag | 30-10-13 | 10:01

Kaas de Vies | 30-10-13 | 09:53
Nee, ze bedreigen hem met de dood. Lees nu eerst eens een keer het artikel voor je domme vragen en aannames gaat plempen.

Mark Smith | 30-10-13 | 10:01

Weet je wat? Laat die moskeën in rotterdam maar lekker brandonveilig blijven bij nader inzien!

KannieWaarZijn | 30-10-13 | 10:00

Statenloos maken en doodseskader eropaf sturen. Opgelost. Niet netjes, maar wel opgelost.

Mark Smith | 30-10-13 | 10:00

Ik meen dat zowel de nederlandse als belgische speciale eenheden dermate goed getraind zijn dat ze ze lachend af zullen schieten als ze het uberhaubt proberen. Daar zullen dan wel weer 'kamervragen' en 'parlementaire debatten' over komen.

BellaBella | 30-10-13 | 09:59

Binnenkort in uw buurtsuper AK47's. Absurd dat dit volk ooit nog een westers land in mag.

Clittbanger | 30-10-13 | 09:59

Nationaliteit afnemen.

gutgutgut | 30-10-13 | 09:59

Het holidayihadi oorlogsschip is een waardeloos vlot, dat met vazal-achtige, blinde en geknechte aanbidding drijvend gehouden wordt.
De matrozen zijn domoren die als gevolg van een identiteitscrisis vallen voor de pseudo-heroïek die hen wordt belooft.
Wanneer het 'schip' steeds meer water maakt in golven van bloed vervalt het toch al zeer basisch vocabulaire der onnozele matrozen in verwijtzieke doodsbedreigingen.

Simon de Danser | 30-10-13 | 09:57

Aan hun militante geloof voegen deze gasten nu PTSD en wapenkennis toe. Waarna we ze natuurlijk weer met open armen moeten ontvangen.

What could go wrong?

Halve Zoolstra | 30-10-13 | 09:56

Tikkende ttijdbommen gelieve daar te blijven.

niksneem | 30-10-13 | 09:56

Nee hoor, Wilders mag helemaal niet zeggen wat hij wil, want Wilders is een fascistische racist en alleen al door hem zullen de treinen weer in volle glorie richting het oosten rijden.

Vraag maar aan de PvdA, GroenLinks, D66 en aanverwante achterlijke linksclubjes.

Want wee de gebeente als je opkomt voor het vrije woord, daar houdt de pedofeet niet van, en dat is cultuur en als je daar iets van zegt ben *jij* de engerd.

Parsons | 30-10-13 | 09:55

Hopelijk lost Assad deze problemen voor ons op.

watergeus | 30-10-13 | 09:55

Kunnen we nu ook zorgen dat die dappere strijders in Syrië blijven?

Boerenhoofd | 30-10-13 | 09:54

Yeah sjonnie, dat is wat ons te wachten staat. Medelanders als tikkende tijdbom.

niksneem | 30-10-13 | 09:54

Heeft Amnesty zich hier al over uitgelaten?

Botte Hork | 30-10-13 | 09:54

Ok bedankt voor het nieuws en ook leuk dat je toch een beetje begrijpt hoe het met Geert zijn veiligheid staat
Maar ik mis nog véél meer boosheid,verwacht een veel langere lap tekst.

tattooboer | 30-10-13 | 09:54

Keihard de kop in drukken. Desnoods met geweld. Deze gekken moeten gestopt worden. Politiek open uw ogen....

Het leven is zwaar | 30-10-13 | 09:53

Wat gaan die Syriëstrijders dan doen? Die zitten daar alleen maar voor humanitaire hulp? Gaan ze zijn afval scheiden? Zijn ramen lappen? Zijn oma helpen oversteken?

Nee nee, duidelijk weer populisisch gewauwel van Wilders, die hoeft nergens bang van te zijn, toch AIVD en Nederlandse gevestigde orde. Deze mannen komen terug als volleerd verpleegkundige en gaan binnenkort mijn billen wassen.

Kaas de Vies | 30-10-13 | 09:53

Gratis reclame voor Greet

commentator99 | 30-10-13 | 09:53

Waar blijft de MP met een krachtig statement?

ole guapa | 30-10-13 | 09:53

Had je ze toch mooi even tuk, John.

Jaap de Paap | 30-10-13 | 09:53

Zo Johnny op je donder gehad met de haat campagne tegen Wilders je begin toch niet soft te worden he?

Malgus | 30-10-13 | 09:53

Hoe meer bedreigingen, hoe meer stemmen voor Wilders.
Het gaat de goede kant op.

Botte Hork | 30-10-13 | 09:52

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken