Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Patatjihadi's in Syriestan onthoofden er op los

schoonmaken534.jpgKijk. Abu Al-Kliko en Abu Al-Komo aan het "werk" in Syrië. Aan het opzomeren in de kapotgeschoten straten van Homs en Aleppo. Hilarische beelden bij de NOS van hobbyhakbars die naar Woestijnië zijn afgereisd om te strijden tegen de dictator Assad wereldwijd de sharia in te voeren. Project Wereldheerschappij van de sharia-juichaapjes in Kamp Salafistan kampt helaas geitenkaas met een vervelend probleempje. Die onthoofdingsvideo's op Facebook doen de zaak geen goed, en die filmpjes van gestenigde vrouwen of die executiefilmpjes waarbij geknevelde jongelui door hun achterhoofd geknald worden al helemaal niet. Rebranden die meuk. Een inderhaast ingevlogen Paarse Jurk heeft nu bedacht dat de anders zo plofkippende strijders hun zachte kant naar voren moeten brengen in de media-optredens. En dus zagen we bij de welwillende NOS zowaar 2 bebaarde polderjihadi's die hier in NL niet vooruit te branden waren op de arbeidsmarkt, opeens met een KOMO-vuilniszak in Syristan de straat schoonmaken. Hartverwarmend FILMPJE bij de NOS. Meer over deze "hulpverleners" bij Trouw. En volgens terrorisme-experts van de Telegraaf gaan thuiswonende moederskindjes in Syrië als BEESTEN tekeer. Hallo vuilnisman. Mogen deze zakken ook mee. Update: Abou en vriendjes zijn op bivak sport & spelweek in de Ardennen.

Reaguursels

Inloggen

Het conflict in Syrië bewijst dat het westen helemaal niets heeft begrepen van de verhoudingen in het islam-gebied. Het begon al met de kruistochten die volkomen mislukten en nu dus de deconfitures in Noord-Afrika, Irak,Afghanistan,Pakistan, Iran,Jemen en Syrië.Kortom, één grenzeloos debacle,die de "ongelovigen" absoluut niet gaan oplossen.Zet er dus maar "een hek omheen",de laatste kans het gezonde verstand zal doorbreken.De Jihadisten,Al Qaida, Taliban of hoe zo ook mogen heten, het bloed kruipt waar het niet gaan kan: Bloedbaden dus.Resultaat ? De schoothoop van de geschiedenis.

Dolphi | 27-10-13 | 17:34

Patatjihadi's in Syriestan zijn OORLOGSMISDADIGERS en dienen dientengevolge zo berecht te worden.

Umberto die trotzoni | 26-10-13 | 23:29

-weggejorist-

alsjeallesweet | 26-10-13 | 22:58

laat er maar veel volgen, volgens oproep.
paspoort direct innemen.

alsjeallesweet | 26-10-13 | 22:58

-weggejorist-

Seth | 26-10-13 | 21:06

De tering zeg. Ik werk hard en krijg er een dure Nederlandse maatschappij voor terug. Luie, niet werkende, lerende, criminele, uitkeringstrekkende, bij hun moeders wonende kutmoslims gaan naar Syrië om gruwelijkheden te begaan en wat krijgen hun bij terugkomst? (Bron: www.geenstijl.nl/archives/images/opzom...)

"Rondom teruggekeerde jihadisten wordt een netwerk gespannen van instanties, zoals gemeente, politie, hulpverlenende instanties, uitkeringsinstanties, woningcorporaties, die hen helpen reïntegreren met bijvoorbeeld psychische hulp en sollicitatietrainingen, maar ook alarm moeten slaan als deze jihadisten gevaarlijk worden."

PLEUR NOU TOCH EEN EIND OP! Je begaat misdaden en daarvoor moet je worden gestraft! Als ik een misdaad in een bevriend land bega dan wordt ik alsnog gestraft. Begaat een kutmoslim een OORLOGSmisdaad in Wollahyrië dan krijgt hij ondersteuning alsof hij het SLACHTOFFER is? Dit soort gasten hoor je als Nederlandse staat uit te schakelen met special forces, niet ze hulp verlenen! De tiefus, wat een ontiechelijk DOM leiderschap toont dit land weer eens.

Seth | 26-10-13 | 21:00

Hit team naar de Ardennen,wegmaken,klaar.

Real Dutch Meat | 26-10-13 | 20:01

-weggejorist-

giuseppen | 26-10-13 | 19:00

Taqvia of hoe je het moet schrijven, het is te erg voor woorden. Ik snap ook niet dat er allerlei hulptroepen moeten worden ingezet om typetjes die terugkeren op te vangen. Het wordt hoog tijd dat we de wet die toeziet op uitzetting van het Nederlanderschap bij indiensttreding van iemand in vreemde krijgsdienst, aangepast wordt aan de hedendaagse realiteit. Al dit soort tuig dat zich nooit Nederlander noemt of voelt, maar we alle voordelen van onze verzorgingsmaatschappij laat aanleunen, zal wat mij betreft zo spoedig mogelijk het Nederlanderschap ontnomen moeten worden. Het is de ultieme 5e colonne die we hebben binnengehaald. het enige dat dit soort lieden nastreven is de sharia, en dat staat in totaal flagrante tegenstelling toto onze rechtstaat en cultuur ! Nederland, let op uw saeck !

giuseppen | 26-10-13 | 18:57

-weggejorist-

Bloodzone | 26-10-13 | 17:46

Hier nog wat nieuws van de oosterburen over de Duitse jihadistroom naar Syrië. Officieel meer dan 210 waaronder teenager en vrouwen (vast om het stratenvegen over te nemen):
www.bild.de/politik/inland/verfassungs...

WirMachenMusik | 26-10-13 | 16:56

--Als Teeven een beetje ballen heeft (wat hem dus onbreekt) krijgt elke jihadi bij thuiskomst de gepaste straf op hoogverraad.--
Fratello | 26-10-13 | 11:24
Niks hoogverraad. Op welke manier ze het ook doen, zij steunen degenen die van onze overheid ook steun krijgen: de rebellen. De Majesteit is dus eigenlijk verplicht om ze een onderscheiding te geven.
Het rare is dat er ook jihadisten hier te lande bezig zijn, en tegen de gevestigde Nederlandse orde en het Nederlandse volk. Daar kan Teeven niets tegen doen, want de veiligheidsdienst mag geen inval doen in waar ze hun plannetjes smeden en terroristencursussen geven: de moskee. Als het opperhoofd van zo'n tent zegt: 'Je komt NIET in Allah's Huis', en ze doen het toch, dan breekt de pleuris op nog veel grotere schaal uit dan het deed in de diplomatenzaak. Teeven doet dus niets.
Nog veel raarder: Justitie bemoeit zich weer wèl met mensen die hier in Nederland het recht op vrij internationaal reizen hebben en waarvan niet aangetoond kan worden dat ze in Syrië iets deden dat tegen de Nederlandse wet is...
Of Teeven is volkomen ontoerekeningsvatbaar gek, of ik ben het.

dedeurs | 26-10-13 | 16:56

Konden ze hier gemist worden op het werk?
Met toestemming van de baas?
Of zijn dit overbodige vragen ?

Rest In Privacy | 26-10-13 | 16:12

Oefenen in de Ardennen? Is daar niet ooit eens een Belgische koning gaan hemelen tijdens het abseilen?! Ik zou zeggen goed voorbeeld doet volgen oefenjihadis! Hup steile wand!!!!

Riesnonpecunia | 26-10-13 | 16:08

-weggejorist-

linky | 26-10-13 | 14:18

Vieze gore terroristen tuig heeft weers eens een school aangevallen.
youtu.be/4YsXNNribmc

vies laf vunzig tuig is het dood moeten ze allemaal.
En diegene die ze weer toelaat in NL moet ook kapot, want die is ook een bedreiging voor mijn kinderen.

linky | 26-10-13 | 14:16

We moeten dit toejuichen. Als ze het daar kunnen, kunnen ze het hier ook. Goeie training, en met de goede stok achter de deur, de Toorn van de Verhevene. Als ze terugkeren, meteen een pakkie aan en dan de straten schoonmaken, met een speciaal opgeleide buurtregisseur ernaast, bij voorkeur zo'n thuisblijver, die constant verzen uit de Koran reciteert.

Schoorsteenveger | 26-10-13 | 13:52

waar zijn nu al goed "goedmenschen", goedmenschadvocaten, politici en ander belanggroep liefhebbers, we hebben te maken met mensen, nee geen mensen kwadadige lieden die qua wreedheid niet onder doen en ik durf te zeggen gelijk zijn als onze duitsevrienden van de waffen SS in WW2, maar door de politieke correctheid komen ze er nu mee weg als we zo doorgaan, heel het OM en al die roeptoetrs die achter wilders aanzitten moet hun ontlag indienen als deze lieden geen aanklacht wegens oorlogsmisdaden aan e "jurk" krijgen ook de VN die graag achter ons "pietje" aanzit moet zich hier druk over maken maar die hoor je ook niet ......

Umberto die trotzoni | 26-10-13 | 13:18

Ik blijf het stuitend vinden dat de AIVD eens in de zoveel tijd bekend maakt om hoeveel van die idioten het gaat. Een aantal zijn bij naam en toenaam bekend en ook de plek waar deze bebaarde fistels hun onthoofdvaardigheden leren of bijspijkeren, is zonder moeite te bezoeken. Ik wacht steeds op het moment dat deze lui worden opgepakt en berecht. Bij mijn weten is sinds een aantal jaren het voorbereiden van terroristische acties hartstikke strafbaar. Maar ik zal wel iets over het 'hoofd' zien...

Ornoisliefde | 26-10-13 | 13:18

Ow want het FSA (Syrische verzet) bestaat niet uit Syriërs? Weer wat geleerd. Zometeen gaat de VN ons nog vertellen dat Syrië ook niet bestaat.
Goorbatsjov | 26-10-13 | 10:30

Jawel, wel uit Syriërs, maar zij vormen an sich geen staat (vreemde mogendheid). Zodra ze zelf een vrijstaat uitroepen die erkend wordt door Nederland, dus gezien worden als een 'echt land', gaat die regel van landverraad volgens mij wel weer op en plegen onze poldermocro's landverraad. Het wachten is dus op het uitroepen van de Free Islamic State of Syria o.i.d. door onze islamitische broeders en zusters aldaar. Of het valt te hopen dat Assad gaat winnen en 'onze jongens' overlopen of gerecruteerd worden door Assad (= vreemde mogendheid Syrië).

FrankVeer | 26-10-13 | 13:16

Maar ze vieren geen Sinterklaas op traditionele wijze.

Ornoisliefde | 26-10-13 | 13:14

@Parel van het Zuiden | 26-10-13 | 12:44
Van mij krijgen ze geen koffie trouwens. Een glas water kunnen ze krijgen. En een dikke vinger.

VanBukkem | 26-10-13 | 13:09

Bij terugkomst staat de belastingsdienst klaar om ze te pakken hoop ik?

poli | 26-10-13 | 13:07


@lady blabla | 26-10-13 | 10:52
De waarheid die ze tonen is dat jihadisten hun zakken kunnen vullen, zowel hier als daar.
Heel correct dus, eindelijk, de NOS.

Causa Sui | 26-10-13 | 13:07

@Treurig varken | 26-10-13 | 12:02 | + 0 -
Je zou eventueel net zoals de fijnbesnaarde Chinezen de kosten van zo'n doosje in rekening kunnen brengen aan de nabestaanden! Getuigd van degelijke Hollandse zuinigheif

Riesnonpecunia | 26-10-13 | 13:04

@Parel van het Zuiden | 26-10-13 | 12:44
Bovendien, iedereen die door de AIVD van zijn bed wordt gelicht vanwege zijn reaguursel, is een held.
Overigens zal het de autoriteiten worst wezen dat u een hardwerkende voor zijn gezin zorgende burger bent. Sterker nog, juist dan durven ze wel, aangezien hardwerkende voor zijn gezin zorgende burgers doorgaans makkelijke doelwitten zijn voor de autoriteiten.

VanBukkem | 26-10-13 | 13:03

Dit was de druppel. Ik kijk nooit meer naar dat publieke propaganda journaal. NOS biedt deze terroristen een podium om te klagen dat er in Nederland geen vrijheid van meningsuiting heerst? Mooie beelden uitzenden hoe ze wat vuilnis in een zak proppen en een veranda van een villa schoonvegen voor de beeldvorming. Walgelijk.

ZegMaarWilly | 26-10-13 | 13:00

Wat moeten wij met die halve zolen hier?
Ze zijn in vreemde krijgsdienst geweest, tegen een door ons erkende VN bondgenoot.
Dus paspoort afpakken, en nooit meer hier binnen laten.
Ze zijn toch nooit meer een aanwinst voor onze maatschappij.
Update: Nederlandse bloksnor-extremisten trainen in ons eigen leger, Duitsland, de Oekraïne en de VS. (kan dus nog gezellig worden.)

mothersfinest | 26-10-13 | 12:57

@VanBukkem | 26-10-13 | 11:22 |

De AIVD komt voor mijn part op de koffie. Zij zullen een hardwerkende, voor z'n gezin zorgende burger treffen...

Parel van het Zuiden | 26-10-13 | 12:44

Om te beginnen zouden we eens kunnen stoppen om deze huursoldaten Nederlanders te noemen. Daarna even een gele plastic tag door het oor schieten met "Persona non Grata". Vanzelfsprekend worden dan de uitgekeerde sociale dienst uitkeringen terug gevorderd of in mindering gebracht op de sociale dienst uitkeringen van diegene die nog wettelijk aansprakelijk zijn voor hun kindsoldaat in den vreemde. 't zijn maar kleine symbolische dingetjes maar we zouden wel het idee krijgen dat onze regering er iets tegen doet.

Conan de Rabarber | 26-10-13 | 12:37

Peter Emile | 26-10-13 | 12:07
Hulde voor dit stukje..... beter kan het feitelijk niet verwoord worden wat ons dus te wachten staat als we niet doorpakken!

de directeur | 26-10-13 | 12:26

eerstneukendanpraten | 26-10-13 | 12:02 Je hebt helemaal gelijk .

ja,diedus! | 26-10-13 | 12:18

@ Peter Emile 12:07

Hulde, hulde en nogmaals hulde! Hondermiljard procent mee eensch.

eerstneukendanpraten | 26-10-13 | 12:16

Hey,arabieren met een zak,kan nooit iets goeds zijn, toen niet, nu niet.

Causa Sui | 26-10-13 | 12:14

Citaatje uit het verhaal in de Telegraaf:

"Rondom teruggekeerde jihadisten wordt een netwerk gespannen van instanties, zoals gemeenten, politie, hulpverlenende instanties, uitkeringsinstanties, woningcorporaties, die hen helpen re-integreren met bijvoorbeeld psychische hulp en sollicitatietrainingen."

Bij het lezen van zo'n alinea zou toch elk weldenkend mens moeten ontploffen van heilige woede en verbijstering!

Even wilde ik hier beginnen met de woorden 'gehersenspoelde pubers en jongvolwassenen'. Maar bij deze lui vált er niets te spoelen, want die prachtreligie van ze heeft het laatste restje hersens dat ze nog hadden, allang weggespoeld.
Dus, opnieuw:

Hersenloze pubers en jong-volwassenen uit een cultuur die in de middeleeuwen en de barbarij is blijven hangen, kiezen er vrijwillig voor om af te reizen naar een ellende-plek als Syrië om daar te kunnen doen wat hun natuurlijke drang is: de beest uithangen (Moslims en ellende, een beter en vanzelfsprekender huwelijk kun je je trouwens niet voorstellen).

Dan komen ze hier terug, vrijwillig gemuteerd in moordende en hoofden-afhakkende beesten en wat gebeurt er in dit lieve, lieve Nederland??

Legers van gesubsidieerde, pamperende dames en heren snellen van alle kanten toe met wollen dekentjes, pannetjes soep, bosjes bloemen, vrachtwagens vol begrip, liefdadigheid en hulp-bereidheid.

Dat is het Nederlandse antwoord op misdadig beestendom van het laagste, smerigste soort, georkestreerd door een fascistische ideologie die zich vermomt als religie: hulp, hulp, nog meer hulp, begrip, uitkeringen, woningen, banen, gepamper, geknuffel, nog meer hulp, nog veel meer hulp en zielige pogingen tot 're-integratie'.

'Re-integratie' van primitieve klootzakken die schijten op deze samenleving, en die sowieso nooit en te nimmer van plan waren te integreren in deze maatschappij, laat staan dat ze zich willen laten re-integreren; hoe kun je barbaren die nooit geïntegreerd waren, 're-integreren'?? Hoe naïef kun je zijn als hulpverlener of als instantie??

Wat je dan wél met dit afval moet doen zodra het terugkeert? Oppakken, staatsburgerschap ontnemen en op transport zetten naar waar ze zich kennelijk het beste thuis voelen: naar een ellende-gebied als fucking Syrië.

Een land dat zichzelf respecteert, opkomt voor zijn eigen cultuur en beschaving, verleent geen staatsburgerschap aan ondermijnende verraders, beesten en barbaren. Zélfs als die verraders, beesten en barbaren hier zijn geboren.

Het wordt godverdomme tijd dat dit land van mutsen en watjes weer eens gaat leren wat 'korte metten' zijn. 'Korte metten' maken met kut-volk dat niets liever wil dan alles dat we hier in 400 jaar tijd (zónder hen en beslist niet vóór hen) hebben opgebouwd, kapot te maken.

Peter Emile | 26-10-13 | 12:07

@CumGranoSalis | 26-10-13 | 12:01 Moorden in naam van je god als hoogste goed. Als ze een ruggengraat hadden dan hadden ze wat van hun leven proberen te maken in dit kansenland.

Treurig varken | 26-10-13 | 12:04

Als je de NOS nodig hebt om je te informeren leef je toch al in een parallelle werkelijkheid.

dubbert | 26-10-13 | 12:03

@ ja, diedus! 11:59

Weet ik schat. Vond zijn nick nogal flauw, een beetje meeliften op de nick van een bekende reaguurder...

eerstneukendanpraten | 26-10-13 | 12:02

@Riesnonpecunia | 26-10-13 | 11:36 Uit zuinigheidsoogpunt dacht ik eigenlijk meteen aan een doos met 100x 9mm patroon maar zo zuinig gaan we het niet doen weet ik nou al.

Treurig varken | 26-10-13 | 12:02

hahahaha centjes verdienen als hoogste goed.
Deze misleidde sukkels hebben iig meer ruggengraat dan 90% van de NLers.

CumGranoSalis | 26-10-13 | 12:01

Eigen schuld van de Nederlandse knuffel samenleving en in het bijzonder de PVDA liefzijn mensjes.
Waartoe denkt men dat het ritueel slachten dient? voor eten of gunstig stemmen Allah?
Nee toch het is een klare oefening in het de keel doorsnijden van levende wezens, na flink oefenen op dieren is het maar een kleine stap, stijf van de adrenaline in de strijd keel je na oefening net zo makkelijk sinterklaas.
Die Mohammed was niet achterlijk, zijn toekomst lag in het bestrijden en overwinnen van anders denkende en gelovigen.
Misschien zijn we nog niet verloren, komen we nog op tijd tot realiteit.

gebrokenvleugel | 26-10-13 | 12:01

eerstneukendanpraten | 26-10-13 | 11:57 SupermatRijs is niet dezelfde als Supermathijs , helaas pindakaas.

ja,diedus! | 26-10-13 | 11:59

Zo, superradijs heeft een ban aan de broek. Werd tijd ook...

eerstneukendanpraten | 26-10-13 | 11:57

Maar hier horen we de VN niet over is ook te moeilijk alles wat in de "grote" mensenwereld gebeurd, meer wil ik er niet over kwijt.

Umberto die trotzoni | 26-10-13 | 11:49

Sorry treurig varken!

Riesnonpecunia | 26-10-13 | 11:37

Ja tuurlijk zuinig varken in Hoogeveen staat een recent gemoderniseerde gevangenis nu stof te vergaren! Maar eigenlijk vind ik een gevangenis te goed voor dit soort mensen. In het kader van het Rusland vriendschapsjaar zou er met meneer Poetin toch wel wat te regelen zijn? Iets met Siberische strafkampen of zo!

Riesnonpecunia | 26-10-13 | 11:36
-weggejorist-
Hanz Ziezo | 26-10-13 | 11:36

Bij terugkomst s.v.p symbolisch onthoofden door hun 2e paspoort af te pakken. Probleem voor ons opgelost en zoek het verder maar uit.

ja,diedus! | 26-10-13 | 11:34

DaughtersofLot | 26-10-13 | 10:11
Een tot intelligent ontwikkelde diersoort blijft een diersoort. Ik heb daar een paar keer mensen kwaad mee gemaakt. Laat een plaatje zien van een gehurkt schijtende hond en een schijtende mens op een design wc pot, en als je zegt dat er geen verschil is, is hij beledigd, de omhoog gevallen primaat met het enorme ego-gezwel in zijn hoofd.
Af en toe doet homosap een stapje terug, zoals in Syrië en andere plekken waar men de beschaving uit de vingers liet glippen en even niet meer terug kan vinden. In Nederland zie je het ook regelmatig opduiken. Zeg maar gerust dagelijks. Retro-animalisme.
Overigens gaat de Syrische elite nog steeds zorgeloos naar restaurants, clubs en luxe strandgebieden. Waar hetero's en homo's neuken als beesten. Dat dan weer wel.

dedeurs | 26-10-13 | 11:30

@Fatwabuster | 26-10-13 | 11:07
Princen was een intelligente man die in de knoop kwam met zijn geweten. In WOII vocht hij tegen de Duitsers. Vervolgens zag hij de bloedbaden die de Nederlanders in Nederlands Indië aanrichtten, dacht er over na en maakte een keuze.
De Sociale Uitkeringsjihadisten waar dit artikel over gaat zijn van een volstrekt andere orde.
Zij denken niet zelf na, maar laten zich misleiden door een eeuwenoude religie.
En ja, ik ben met je eens dat de uitkeringsjihadisten beter daar kunnen blijven. Zonder behoud van uitkering uiteraard.

Ars Vivendi | 26-10-13 | 11:28

-weggejorist en opgerot-

Supermatrijs | 26-10-13 | 11:26

Een vuilnisbelt opruimen in Syrië. Zeer geloofwaardig.

Hoen | 26-10-13 | 11:25

Als Teeven een beetje ballen heeft (wat hem dus onbreekt) krijgt elke jihadi bij thuiskomst de gepaste straf op hoogverraad.
nl.wikipedia.org/wiki/Hoogverraad

Fratello | 26-10-13 | 11:24

@Parel van het Zuiden | 26-10-13 | 11:08
"... zullen afrekenen..." Kijk nou uit wat je zegt. Voordat u het weet neemt de AIVD u op de korrel en staat u 240 uur af te wassen in een bejaardentehuis wegens oproerkraaierij. Wat dat betreft heeft die polderjihadist wel een punt; "het is eenmaal een feit dat er in Nederland geen vrijheid van meningsuiting is." (Het wegmetdemonarchie-meisje, Gregorius N. en natuurlijk Theo en Pim die het zwijgen zijn opgelegd.)

VanBukkem | 26-10-13 | 11:22

Er is fors geïnvesteerd in hun terugkeer naar de NL samenleving. Wtf??
Typisch zachte heelmeester NL eigen.
We hebben toch wel 100 cellen leeg staan voor deze oorlogsmisdadigers?!!

Treurig varken | 26-10-13 | 11:21

@FrankVeer | 26-10-13 | 10:14
Hoog tijd voor de Tweede Slaapkamer om die regel te veranderen.
Jihad = landverraad.

André van Delft. | 26-10-13 | 11:21

@andjing | 26-10-13 | 11:18 | + 0 -

www.nujij.nl/algemeen/polderjihadi-s-b...

heb ik al gedaan en is geplaatst hoor.

Maar ik weet wat je bedoeld. als ik iets kritisch plaats word het vaak verwijderd.

lady blabla | 26-10-13 | 11:21

Ik hoop echt dat de AIVD een beetje zicht heeft op de ronselaars/netwerk en de jihad persoontjes.

Helaas denk ik dat ze maar een kleine hoeveelheid in de gaten houden.

Denk maar eens na, +-100 nl immigranten in Syrie.
Die zijn allemaal gehersenspoeld en klaargemaakt om te moorden voor hun geloof.
Daar zijn heel wat mensen voor nodig lijkt mij.

lady blabla | 26-10-13 | 11:19

@lady blabla | 26-10-13 | 10:52

Niet alleen NOS ! Probeer eens iets kritisch op dit soort artikelen te posten bij NUjij ,Of zelfs bij telegraaf Je post zal niet geplaatst worden ,en bij NUjij krijg je een ban !

Men probeert op allerlei manieren het volk het zwijgen op te leggen .

Wel krijgen deze gasten straks alle ruimte bij P&Weg met ons om zich te beklagen over de slechte begeleiding en opvang bij terug komst in Nederland

andjing | 26-10-13 | 11:18

Het lijkt erop dat we moeten wachten tot de PVV dit geschifte land eindelijk gaat regeren.
Tot die tijd zullen deze cultuurparels met open armen worden ontvangen op Schiphol en hun dubbele nationaliteit mogen houden.

Nog even volhouden landgenoten, het is helaas niet anders.

Botte Hork | 26-10-13 | 11:18

Tja, mmm, moslims enzo.

De Anaalprofeet | 26-10-13 | 11:16

Haatbaard: Hallo, ik kom zojuist uit Syrie.
NL: Wat heb je daar gedaan?
Haatbaard: Straten schoongemaakt, ik zweer toch..
NL: Wat ontzettend nobel van je, hier heb je een uitkering ,huis en wijf.

Fratello | 26-10-13 | 11:15

Wel gescheiden inleveren graag.

Bataaf | 26-10-13 | 11:13

Ik zou graag willen weten wie bij de overheid zich realiseert dat uitschot - dat de bloederige terrorist in zo'n buitenland uithangt - terug nederland in laten spelen met vuur is. Spelen met de veiligheid van die argeloze burger is. Het is niet alsof er niet al eens iemand op klaarlichte dag afgemaakt is. Wij beginnen ons inmiddels ernstig zorgen te maken over de veiligheid op straat.

BellaBella | 26-10-13 | 11:13

Ik heb het inmiddels wel gehad met die moslims. Dat gezanik over een figuur uit een sprookjesboek, altijd in de slachtofferrol kruipen en intussen andere mensen afslachten uit naam van het sprookjesboek-figuur. Zoek een leuke hobby of zo.

Boeloeboe | 26-10-13 | 11:11

V Pravde njet izvestij, v Izvestiach pravdy njet.

HoogToontje | 26-10-13 | 11:10

@VanBukkem | 26-10-13 | 10:57 |

Ik verwacht er ook niets van. Ik wijs er slechts op. Ik vrees dat we met deze politieke "elite" op een andere manier zullen moeten afrekenen voor het wanbeleid als de tijd daar is. Ik hoop vurig op een kentering in het denken voor die tijd, maar ga er vanuit dat zij het er op aan gaan laten komen. Duurt niet lang meer. De onvrede is tastbaar geworden...

Parel van het Zuiden | 26-10-13 | 11:08

@Ars Vivendi | 26-10-13 | 10:41

Klopt, die bedoel ik.... en het verschil tussen hem en deze 'vuilnismannen' is dat hij vocht tegen zijn eigen land en dat doen zij nog (!!!) niet... dus dat moet je gewoon voor wezen.
Dus niet pamperen bij thuiskomst maar linea recta retour Syrië en op Schiphol het paspoort afnemen en het staatsburgerschap afnemen (wat de EU daar ook van vindt!!)
Uitvluchten van de gevestigde politiek... 'ja, dat kan wettelijk niet' direct counteren met de opmerking: 'Dan maak je het maar mogelijk!'

Fatwabuster | 26-10-13 | 11:07

In dat stuk in de Telegraaf staat dat die lui bij terugkomst in NL een uitkering, hulpverlening en een woning krijgen. Een 'fijngesponnen netwerk van hulpverlening' heet dat. Dat had ik dus al verwacht. Zie ook de laatste zin in dat stuk in de Telegraaf: ze krijgen nog steeds hun uitkering doorbetaald. Men is nog bezig die stop te zetten. Blijkbaar mogen zij dus gewoon naar het buitenland met een uitkering. Zelfs als ze daar mensen gaan vermoorden. Aargh, wij subsidieren dus gewoon moordenaars. Niet te geloven.

Hans Hillen | 26-10-13 | 11:07

Tja, is er nog iemand die iets anders bij de NOS verwacht dan leugens?

Borakh | 26-10-13 | 11:06

De media zijn de grootste hoax aller tijden. Ze voegen niets toe aan het eigen leven, hooguit irritatie. Leef als Dik Trom.

Rest In Privacy | 26-10-13 | 11:06

-weggejorist-

ik--+ | 26-10-13 | 11:06

Daar vechten zij tegen hun geloofsbroeders !
En waarschijnlijk ook nog allemaal hier geboren !
Kun je nagaan als hier ooit de PL uit breekt tegen die slechte westerlingen .

andjing | 26-10-13 | 11:04

@Toine Tussenbeen | 26-10-13 | 10:48
Maslow.
Mensen hebben behoefte aan waardering en erkenning.
Linkschmensen blinken over het algemeen niet uit in intelligentie, creativiteit, sportiviteit, economie of andere vaardigheden waarmee ze waardering zouden kunnen krijgen.
Nou wordt niet iedereen met bijzondere kwaliteiten geboren, en dat geeft verder niet, zolang je positief in het leven staat en gelukkig bent met wat je hebt, hoeft dat geen probleem te zijn.
Maar als je van binnen rot bent en leeft in haat en afgunst van de mensen die wel plezier hebben in het leven, dan wordt je linksch om andere mensen het leven zuur te maken. En op die manier denken ze waardering te krijgen van andere afgunstigen, het ironische is dat ze dat niet krijgen, want de ware linkschmens zijn afgunst is grenzeloos.

Cuyahoga | 26-10-13 | 11:01

Denk je eens in, we kijken en luisteren naar zaken waarop we geen invloed hebben en waarover we onze mening in het openbaar voor ons moeten houden. Je zou alle media toch je huis uit trappen!

Rest In Privacy | 26-10-13 | 10:59

Het blijven middeleeuwse barbaren die zonder enige wroeging de grootst mogelijke wreedheden begaan. Allemaal uit naam van allah en gewoon in de 21-ste eeuw. Je verstand staat erbij stil, maar dat hebben jihadi's nou eenmaal niet, laat staan een geweten, dus die moorden lekker walgelijk verder. Schaamte kennen ze ook niet, net als communisten, maoisten, Volkert van der Graaf en andere moordenaars.
Je zou ze op dezelfde middeleeuwse wijze moeten straffen bij terugkeer. Kokende pek erover. Gaat niks aan verloren. Behalve de pek dan.

lekker wijf | 26-10-13 | 10:59

-weggejorist-

Goorbatsjov | 26-10-13 | 10:59

@Cuyahoga | 26-10-13 | 10:43 |

Ik kan het niet meer helpen. Bij discussies over dit soort zaken vraag ik tegenwoordig automatisch waar mensen hun nieuws vandaan halen. Komt in het antwoord overwegend NPO naar voren, staak ik mijn deelname en wijs ik die mensen erop dat ik niet graag discussieer over moeilijke onderwerpen met ongeinformeerde mensen, wanf dat doet de discussie geen recht. Levert mooie uiteenlopende reacties op.
.
Doe ik overigens ook met Islamdiscussie. Koran en Hadith niet zelf gelezen? Ik lach minzaam terwijl ik aangeef dat je geen volwassen discussie kunt voeren wanneer je het lijdend voorwerp in kwestie niet hebt bestudeerd. Ik heb geen tijd meer over voor roeptoetertjes...

Parel van het Zuiden | 26-10-13 | 10:59

@Toine Tussenbeen | 26-10-13 | 10:48 Je moet de term links even laten voor wat het is om zoiets te begrijpen.
Wat is 'links' in deze context?
-Politiek die de belangen van een veranderende achterban moet zien te behartigen?
-Het maatschappelijk middenveld, dat floreert bij potentiële jihadisten zoals Pritt omschrijft?
-Slachtofferdenkers, die (soms met goede bedoelingen) alle eigen verantwoordelijkheid bij dader-slachtoffers wegredeneren?
-Multiculturalisten, die dit als ingecalculeerde schade zien, op weeg naar Utopia?
-Christenen, die in de opkomst van de islam een revival van geloof wensdenken te zien?
Al die factoren dragen bij aan dit probleem. Begrijp me niet verkeerd, ik begrijp wat bedoeld wordt met 'links'. Maar in dit geval liggen de zaken nu eenmaal wat ingewikkelder dan hunnie en zunnie.

DaughtersofLot | 26-10-13 | 10:57

@Parel van het Zuiden | 26-10-13 | 10:09
Helaas heeft onze overheid zich vooral tot kerntaak gesteld het op het droge krijgen van de schaapjes van de diverse politici, bestuurders en hoge ambtenaren. Dus verwacht daar niet teveel van.

VanBukkem | 26-10-13 | 10:57

Misschien een relegieus denken?
Het moet een doel hebben, anders gaat men toch niet tegen beter weten in?
Toine Tussenbeen | 26-10-13 | 10:48 | + 2
=
Het is de HAAT tegen alles wat blank is; getint/bruin/zwart= goed+liev....
blank= bah, viez, racistisch, fascistisch, onderbuik, Wilders.

meneer Q | 26-10-13 | 10:54

Als ze nooit eer terugkomen vind ik het best. Ga gewoon door naar Jemen, Somalië wherever. Blijf lekker rondtrekken door het zand van herkomst totdat je ergens een kogel tegenkomt. Veel plezier. En blijf weg aub.

Vogelbeest | 26-10-13 | 10:54

@King of the Oneliner | 26-10-13 | 10:49 | + 0 -

En dan een paar maanden later de gezinshereniging..

lady blabla | 26-10-13 | 10:54

Wie kan mij vertellen waarom de NOS niet de waarheid wil vertellen?

Doen ze dit nou om het land rustig proberen te houden?

Of willen ze graag het beeld laten zien dat de integratie weldegelijk is gelukt?

Of doen ze dit om correct over te willen komen door leugens te verspreiden over de moslim immigranten?

Ik snap werkelijk niet waar de NOS mee bezig is.
Van mij mogen ze hierom alleen al het hele NPO bolwerk kapot bezuinigen.

lady blabla | 26-10-13 | 10:52

Cuyahoga | 26-10-13 | 10:43

Mensen geven geen ene shit - ja, en misschien wel terecht.
Want ze kunnen er niets aan veranderen, en je mening uiten in het openbaar is niet verstandig gezien alle gevoeligheden.
De enige fout die de mensen maken is dat ze er nog naar kijken naar die beelden. Je weet, alles wat door de media gebracht wordt, bergt een agenda in zich, propaganda, manipulatie. De media zijn niet betrouwbaar. Mensen geven geen ene shit - nou ja, ze zouden moeten geven om hun eigen leven en dat niet moeten verdoen met media.

Rest In Privacy | 26-10-13 | 10:52

duitse herder | 26-10-13 | 10:43 |
Het zijn in ieder geval lafaards, ze spreken vaak van "rot jochies of kinderen", verre van dus, het zijn puur geharde criminelen die straks bij "thuiskomst" voor een hoop ellende gaan zorgen. En de overheid en de burger slaapt door!

lanexxx | 26-10-13 | 10:51

Ze gaan ook nog eens daar een gezin " stichten" .
Papa komt terug na een drukke dag onthoofden en nekschotjes geven.
Mama heeft de munthee al klaar staan.
Even facebooken naar Holland: "Het is hier fantastisch! Kom ook! Alles mag, niets hoeft!"
Wat een wereld...

King of the Oneliner | 26-10-13 | 10:49

@Rammstein | 26-10-13 | 10:25
Ja, maar waaróm? Wat is het uiteindelijke doel van dit soort propaganda vraag ik me weleens af. Waaróm is Links zo pro-islam. Wat is de achtergrond van dit denken.
Waaróm is Europa, toch gedragen door links, zo vóór het binnenhalen van allerlei moslimcrapuul, vóór de toetreding van een steeds islamitischer wordend Turkije.
Is het misschien de invloed van Amerika, dat Europa liever zwakker ziet worden, het liefst totaal ineen zien storten?
Maar over het algemeen is de linksman niet zo positief tov Amerika.
Maar wat dan? Misschien een relegieus denken?
Het moet een doel hebben, anders gaat men toch niet tegen beter weten in?

Toine Tussenbeen | 26-10-13 | 10:48

@Botte Hork | 26-10-13 | 10:06 | + 34
die hadden ze waarschijnlijk al toen ze vertrokken. Het zou zelfs me niet verbazen, dat terwijl deze terroristen in Syie verblijven hun uitkering gewoon doorloopt.

Jopie2009 | 26-10-13 | 10:48

De persoon in het filmpje is bekend bij de AIVD. Mooi. Maar doen ze er ook wat mee? Neen. Zoals het een volbloed overheidsorgaan betaamt zien ze het aan en wachten ze tot het schaap -verdronken- ontploft is, alvorens ze een verkennend vooronderzoek starten naar de mogelijkheden de put te dempen.

VanBukkem | 26-10-13 | 10:47

-weggejorist-

Goorbatsjov | 26-10-13 | 10:47

Die krijgen bij thuiskomst therapie, een uitkering, een woning, een baan en een wijf.
Botte Hork | 26-10-13 | 10:06 | + 32
=
"baan" hoort niet in deze rij; wel hulp van tientallen advocaten, hulpverleners, juristen, schadevergoedingsexperts enz.enz.

meneer Q | 26-10-13 | 10:46

@Goorbatsjov 10:38
DN ben jij het? Ja hè?

Ashtrey | 26-10-13 | 10:45

Mag je dat zeggen... de NOS is een NSB organisatie in wording?

duitse herder | 26-10-13 | 10:43

welwillende NOS zowaar 2 bebaarde polderjihadi's die hier in NL niet vooruit te branden waren op de arbeidsmarkt,
=
Moet jij, als blanke Hollander eens een baan weigeren; je wordt dan keihard aangepakt.

meneer Q | 26-10-13 | 10:43

@Parel van het Zuiden | 26-10-13 | 10:35
Ik vind dit echt te ver gaan.
Wat hebben we gelachen de afgelopen week met die twee miljoen pietieties, maar ik zou liever hebben dat het bij de koffie-automaat en in de rij bij de kassa hier over zou gaan.
Maar mensen geven geen ene shit, ze zijn te dom en ze vragen niet beter om belazerd te worden.
Stel dat er in 1942 filmpjes zouden zijn over NSB'ers die oude joodse vrouwtjes hielpen met oversteken en aardappels schillen, wat zou er na de oorlog met die makers zijn gebeurd?
En dit is exact hetzelfde en de meute laat het welgevallig over zich heen gaan.

Cuyahoga | 26-10-13 | 10:43

En allemaal 72 geyle geyten in het hiernamaals, wie wil daar niet voor sterven?

eerstneukendanpraten | 26-10-13 | 10:42

welwillende NOS zowaar 2 bebaarde polderjihadi's die hier in NL niet vooruit te branden waren op de arbeidsmarkt,
=
Inderdaad Pritt Stift...
hier weigeren ze elke vorm van werk, uiteraard NIET de uitkeringen die het ze mogelijk maken af te reizen naar zo'n kutland.

meneer Q | 26-10-13 | 10:41

Gewoon als ze terug zijn door een paar kerels van het Korps Commando's op laten zoeken en in de oostvaarderplassen een kogel door de kop jagen. Nooit meer over praten.

supah | 26-10-13 | 10:40

"Er wordt gewerkt aan het stopzetten van hun uitkering <> Telegraaf"?? WTF! Waarom is die uitkering bij het eerste vermoeden niet direct stopgezet? Waarom financiert de belastingbetaler deze moordenaars door laks ambtenarengedrag? Het in krijgsdienst treden bij een vreemde mogendheid is landverraad.
Hou eens een petitie over de vraag of deze barbaren hun paspoort moeten behouden!

ojédiaré | 26-10-13 | 10:39

-edit he.. jij had een ban -

Goorbatsjov | 26-10-13 | 10:38

@ necrosis | 26-10-13 | 10:04
@ yamahaha | 26-10-13 | 10:16

Vervolging voor landverraad wordt inderdaad waarschijnlijk lastig. Echter, dit is niet geval als het gaat om terroristisch misdrijven. Op grond van artikel 4, lid 15 en verder, Wetboek van Strafrecht heeft Nederland rechtsmacht onder deze omstandigheden.

Zie www.wetboek-online.nl/wet/Wetboek%20va....

Het gaat dus niet om de vraag of Nederland kan vervolgen; het gaat om de vraag of Nederland wil vervolgen.

Hollow Liberty | 26-10-13 | 10:38

Het is inmiddels wel hoog tijd om het collectieve ontslag van de NOS redactie te gaan eisen. Een brute en meedogenloze burgeroorlog en dan durf je dit te pluggen? Het kan me schelen van welke planeet je komt, dit soort "verslaggeving" kan geen enkel weldenkend mens meer serieus nemen.

Parel van het Zuiden | 26-10-13 | 10:35

Wij moeten dus nu geloven dat het eigenlijk best redelijke mensen zijn die polderjihadis? Nou mijn dikke achterwerk, nooit meer binnenlaten zou mijns inziens makkelijk te regelen moeten zijn aangezien de meeste toch dubbel paspoort hebben, op naar koning Hassan de zoveelste of Erdogan! Daar kunnen ze wel wat vuilnismannen gebruiken

Riesnonpecunia | 26-10-13 | 10:34

Fijn dat we over een paar jaar kunnen zeggen dat de NOS fout was in de oorlog.
Alleen jammer dat we er allemaal aan mee moeten betalen.

Cuyahoga | 26-10-13 | 10:32

@dwar | 26-10-13 | 10:22
Ik heb even mijn licht opgestoken op internet, en schijnbaar vallen de 'rebellen' niet onder de noemer 'leger'.
Het zou wel opgaan als men in het leger van Assad strijd.
Het is krom, maar zo schijnt het in het wetboek te staan.
Overigens zijn Turken in Nederland verplicht om dienstplicht te vervullen/ af te kopen in Turkije.
Ook een kwalijke zaak......

necrosis | 26-10-13 | 10:31

-weggejorist-

Goorbatsjov | 26-10-13 | 10:30

Hoezo, zijn ze daar dan afgehakte hoofden in een zak aan het stoppen?

Islamofiel | 26-10-13 | 10:30

Volgens het NOS/Jeugdjournaal zijn dit gewoon "een groep mannen". Om duidelijk te maken aan onze kinderen dat u en ik ook in staat zouden kunnen zijn om een meisje een kogel door het hoofd te jagen en\of onthoofdingen kunnen plegen.

De (piep).
*Vuilnisemmer legen gaat.

BedrijfsTijgerT | 26-10-13 | 10:28

Gisteravond met buitenlandse vrienden een docu over de Delta-werken gekeken. Wat een land, wat een doorzettingskracht. Is er geen land, dan máken we land.
-
Die mentaliteit wordt gemist bij het benaderen van de vijand. De Ruyter VS 'bij terugkomst vangen we je op'
Man man man.
O Nederland, let op u saeck,
de tyt en stont is daer,
op dat nu inden hoeck niet raeck
u vryheyt, die, voorwaer,
u ouders hebben dier gecocht
met goet en bloet en leven;
want sy werd nu gantsch en t'eenemael gesocht
tot niet te zyn verdreven.

DaughtersofLot | 26-10-13 | 10:27

-weggejorist-

Goorbatsjov | 26-10-13 | 10:27

Bij terugkomst in Nederland een baan als vuilnisman laten uitvoeren. Zij hebben ervaring daarmee. Wel levenslang... houdt ze van de straat.
Oh wacht...

duitse herder | 26-10-13 | 10:26

Volgens de telefaag... einde discussie

peter1953 | 26-10-13 | 10:26

Riesnonpecunia
Juist wèl

Rammstein | 26-10-13 | 10:25

Je ziet wel dat ze achterlopen daar. Wij hebben al kliko's

kareltje krultang | 26-10-13 | 10:25

Waarom zend de NOS dit uit joh? Niets geleerd van ene Joseph G.

Riesnonpecunia | 26-10-13 | 10:23

@yamahaha | 26-10-13 | 10:16
Ik ben bepaald geen expert op het gebied van strafrecht.
Het beste voor iedereen is dat die gasten lekker in Syrië blijven en nooit meer terugkomen!

necrosis | 26-10-13 | 10:23

-weggejorist-

Goorbatsjov | 26-10-13 | 10:22

In mijn jonge tijd (effe geleden) was het toch zo als je dienst nam in een leger van een ander land je direct je paspoort kwijt was of vergis ik me nu. Als het klopt is het toch geen probleem gewoon niet meer naar binnen laten.

dwar | 26-10-13 | 10:22

-weggejorist-

Goorbatsjov | 26-10-13 | 10:21

Het zou mij niets verbazen als blijkt dat de hele fuck up in Syrië is gestart als een soort van Marnehuizen.
Om de 'strijders te harden' en voor te bereiden op 'de bevrijding' van de rest van de wereld.

paost712 | 26-10-13 | 10:21

Bizar. die lieden begaan daar oorlogsmisdaden, en wij gaan ze intensief begeleiden en er een hulpverleningsnetwerk omheen bouwen zodat ze goed kunnen reintegreren.
het heeft alles te maken met onze morele stupiditeit, namelijk dat we nog steeds denken dat er een oorlog om de vrijheid wordt uitgevochten, en dat assad de slechterik is, en verder natuurlijk onze misvatting dat je de brutaliteit en wreedheid en agressie van dit soort mensen met redelijkheid kunt benaderen zonder zelf te worden afgeslacht op termijn.

zeeman73 | 26-10-13 | 10:20

En ondertussen loopt hun uitkering gewoon door. Wij betalen wel..
*blinde driftaanval krijgen doet*

Botte Hork | 26-10-13 | 10:19

-weggejorist-

Goorbatsjov | 26-10-13 | 10:18

waar zouden Abu Al-Kliko en Abu Al-Komo die splinternieuwe vrachtwagen vandaan hebben?

janneman1977 | 26-10-13 | 10:18

Uitkering stopzetten
nationaliteit en paspoort afnemen.
nooit meer binnenlaten

blijf maar in syrie

gentle_giant_58 | 26-10-13 | 10:18

De NOS is in deze oorlog een trouwere berichtgever voor de Boze Profeet dan de Telegraaf ooit was voor de man van de Godwins.

Jan Passant mk2 | 26-10-13 | 10:17

Deze kansenparels konden dus zomaar van de één op de andere dag stiekem naar Syrie vertrekken. Dat betekent dus dat ze geen verplichtingen hadden in NL en hier aan het uitkerings-, toeslagen en subsidieinfuus hingen. En bij terugkomst? Worden ze dan opgepakt? Of gaan ze weer aan een subsidieinfuus uit een ander potje, want zielig en trauma enzo? God, wat een verraders zijn die lui ook.

Hans Hillen | 26-10-13 | 10:17

Als ik dat stuk in de Telegraaf lees heeft de knuffelindustrie weer heel veel geld nodig om dat volk in de watten te leggen.
En voor de hardwerkende Nederlander gaan de huren en belastingen weer omhoog.

Willem van Rood | 26-10-13 | 10:17

@necrosis | 26-10-13 | 10:14
Daarom roep ik dus direct propaganda, want dát is het. En ja, P&W zijn ertoe instaat om ze een podium te geven. *ook walgt*

Botte Hork | 26-10-13 | 10:16

@ necrosis | 26-10-13 | 10:04

Volgens mij alleen als je in een vreemde krijgsmacht zit die tegen NL/NAVO vecht. Bovendien worden de rebellen door het Westen gesteund. Al met al een beetje vreemde juridische situatie.

yamahaha | 26-10-13 | 10:16

Iedere strijdgroep helpt zijn strijdmakkers. Logisch dus dat er ook "humanitaire" kanten aan die tuigclubjes zit.
Denk niet dat zo'n hulpverlener veel hulp verleent aan joden, christenen of "niet moslim genoeg moslims"

frank87 | 26-10-13 | 10:16

Bij terugkomst deze dapperen oppakken en uitleveren aan het land waar ze hun misdaden hebben begaan, het Syrië van Assad. Die kan dan een gerechte straf toepassen.

Mantisomantis | 26-10-13 | 10:15

Zijn we eindelijk ergens goed in. Onze Jihadisten zijn het kwaadaardigst! En dat komt omdat wij allemaal racisten zijn en door Zwarte Piet traditie.

Kaas de Vies | 26-10-13 | 10:14

Vechten voor een vreemde mogendheid is toch strafbaar wegens landverraad?
necrosis | 26-10-13 | 10:04

Maar volgens de officiële regels zijn de vrijheidsstrijders in Syrië geen vreemde mogendheid (geen erkende staat), zodat die regel niet geldt.

FrankVeer | 26-10-13 | 10:14

-weggejorist-

Goorbatsjov | 26-10-13 | 10:14

@Botte Hork | 26-10-13 | 10:09
Het filmpje is van de NOS, had jij de werkelijkheid verwacht van een politiek correcte omroep?
Ik zie het nog gebeuren dat die 2 gasten in de uitzending van P&W komen.....
*walgt*

necrosis | 26-10-13 | 10:14

fuckje | 26-10-13 | 10:02 |
Blijkbaar vallen die in Nederland in een vangnet van de sociale hulpverlening welke, onder de paraplu van de subsidie-knuffelaars, de polderjihadisten voorzien van een warm bad vol rozenblaadjes. Om te voorkomen dat ze doorflippen met een PTSS achter hun oren. Zum kotzen!

Grote Joop | 26-10-13 | 10:12

-weggejorist-

Goorbatsjov | 26-10-13 | 10:12

@Fatwabuster | 26-10-13 | 10:09
Een enkele reis naar zandbak en een verklaring 'persona non grata'.

Botte Hork | 26-10-13 | 10:11

Dat had ik wel verwacht, de vraag is waarom we ze uberhaubt terug laten komen? In dat opzicht moet ik die Abdoel Klapstoel Honing (bij #penw) gelijk geven.
Niet zo huilien over wat ze uitspoken. We zijn toch niet wereldvreemd of wel? Islam en jongeren in de onderklasse, dat gaat niet zo lekker. Dat zie je met meerdere ideologien.
-
Mijn grootmoeder had altijd een mooi verhaal over Wim.
Wim kon niets, was te stom om de geiten te voeren. Maar aanzien, dat had hij dan wel weer graag. En toen kwam het, Wim kon zich aansluiten bij een club waar ze hem pas écht op waarde wisten te schatten. Hij hoefde er maar het Joodse vriendinnetje van oma voor aan te geven.
Familie kapot geschoten, maar Wim kreeg een schouderklopje.
-
Tragisch om te zien hoe ver jongeren gaan, ter compensatie van hun minderwaardigheidscomplex.
En altijd voor een of ander miezerig quasi-vaderfiguur.
God de Vader, Fuhrer Snorremans of wat dan ook.
Bijzonder zielige, sneue jongetjes.
Maar. Het begrip is op bij geweld. Zeker bij die vreselijke, vre-se-lijk-e praktijken die moslims uithalen. Kelen doorsnijden. Met afgesneden hoofden op straat paraderen. Uitgesneden organen in de mond nemen.
--
Ik wist niet dat onze geëvolueerde mens nog zo beestachtig kon functioneren. Go ahead, ga naar Syrië. Bewijs het gelijk van Darwin maar.

DaughtersofLot | 26-10-13 | 10:11

Erg bizar dat deze "Nederlanders" gewoon niet opgepakt worden zodra ze terugkomen naar Nederland. Er worden zo veel vreemde wetten doorgedrukt onder het mom van terrorismebestrijding, maar deze figuren kunnen niet meteen de gevangenis in op grond van een "aanwijzing" betreffende een mogelijk terroristisch misdrijf?

Waarom hebben we dan eigenlijk terrorisme wetgeving? Belachelijk.

Hollow Liberty | 26-10-13 | 10:10

Van de NOS had ik niets anders verwacht.
Onthoofding/ standrechtelijke executiefilmpjes zenden ze niet uit.
Onder noemer: wat je niet ziet, is er niet!
Bah!

necrosis | 26-10-13 | 10:10

Once you have killed...

hfakker | 26-10-13 | 10:09

De Nederlandse regering heeft de staatsrechtelijke en morele plicht om de Nederlandse bevolking tegen dit soort sujetten te beschermen en derhalve hun terugkeer naar dit land uit te sluiten.
.
Daarnaast zou ik het als patriot buitengewoon op prijsstellen als politiek en media dit soort infaam uitschot niet meer aanduiden als Nederlanders. Alles wat deze figuren zijn, denken, en doen is onnederlands.
.
Wie leeft bij het zwaard, sterft bij het zwaard. Laat het zwaard ze dan daar ook maar dodelijk treffen.
.
Rutte, neem uw verantwoordelijk. Nu, en niet nadat de eerste echte Nederlandse doden te betreuren zijn!

Parel van het Zuiden | 26-10-13 | 10:09

@Botte Hork | 26-10-13 | 10:06

En wat zouden ze moeten krijgen?
Aangezien een neqschot (misschien wel gewenst) niet echt humaan is moet je die direct voor zien van een enkele reis richting Syrië en uiteraard hun paspoort innemen omdat ze vechten voor een vreemde mogendheid.... Is destijds daar Polke Princen niet ter dood voor veroordeeld in ons land?

Fatwabuster | 26-10-13 | 10:09

Wat een bullshit, hier de straten vervuilen en daar de boel opruimen. Right.

Botte Hork | 26-10-13 | 10:09

Ik ben ook werkelijk heel erg benieuwd wat hun ouders er van vinden.
Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat je zonder hulp en hersenspoeling tot dit soort wandaden in staat bent.

Dus al deze ouders controleren en directe omgeving van deze personen in Nederland.

De omvang van de radicalen in Nederland moet wel veel groter zijn dan die 100 man in Syrie, dit kan niet anders.

lady blabla | 26-10-13 | 10:09

Abu Al-Kliko en Abu Al-Komo mogen wat mij betreft in Syrië blijven, al dan niet gehuld in een paarse jurk met roze driehoekjes. Propaganda is al zo oud als de wereld en mijn bullshitdetector slaat dan ook wederom rood uit.

Leuk geprobeerd jongens, ome Reintje en ome Assad trappen d'r niet in.

Reinaert | 26-10-13 | 10:07

Wat doet Nederland met oorlogsmisdadigers?
fuckje | 26-10-13 | 10:02

Die krijgen bij thuiskomst therapie, een uitkering, een woning, een baan en een wijf.

Botte Hork | 26-10-13 | 10:06

Oproep aan alle moslims in nederland:
Ga helpen in Syrië!
kanonnenvoer kunnen ze daar altijd gebruiken!

Artwido | 26-10-13 | 10:05

Daar blijven graag, opgeruimd staat netjes!

Tsjernodebiel | 26-10-13 | 10:04

Vechten voor een vreemde mogendheid is toch strafbaar wegens landverraad?

necrosis | 26-10-13 | 10:04

Dit tenenkrommende item met in de hoofdrol een nederlander die tot de islam is bekeerd (het ergste en meest verwerpelijke soort dus!)gezien bij P&W....
.
Kunnen al die haatspuwende jurken bij de vuilnis... Bedankt!

Fatwabuster | 26-10-13 | 10:04

Zet geen zoden aan de dijk zolang het grootste vuilnis de zak vast heeft...

ZKH EénOog | 26-10-13 | 10:04

Propaganda! Haatbaarden werken niet. Hebben uitkering.

Botte Hork | 26-10-13 | 10:03

Wat doet Nederland met oorlogsmisdadigers?

fuckje | 26-10-13 | 10:02

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland