Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Joris Demmink eist 100.000 euro van AD

demdemdemmink.pngJoris Demmink eist 100.000 euro van het Algemeen Dagblad, meldt Trouw. Joris wie? Demmink? Nooit van gehoord. Het AD schreef een tijdje terug op basis van enkele ooggetuigen een verhaal waarin te lezen stond dat Demmink (wie?) 'begin jaren tachtig in Den Haag in het gezelschap was gezien van een naderhand overleden pooier van minderjarige jongens'. Niet de eerste keer trouwens dat Uweetwelwie zich in een strijd met de pers stort, maar vroeger kon zulks nog afgedaan en verzwegen worden met een keurig herenakkoord, dat pas tien jaar later (exclusief) bij De GeenStijl uit de doeken wordt gedaan. Waar Demmink de 100k voor gaat gebruiken is nog niet geheel duidelijk, de kosten van zijn raadsman worden immers gedekt van uw geld, net als overigens de rest van zijn leven want duurbetaalde raamambtenaar. Tegelijkertijd loopt er bij het gerechtshof in Arnhem een verzoek van advocate Van der Plas om Joris D. alsnog te vervolgen voor 'ontucht in een andere zaak'. De voormalig SG bij Justitie zegt dat hij na 1987 niet meer in Turkije is geweest, het AD openbaarde onlangs een Turkse brief waaruit moet blijken dat Demmink wel degelijk nog in Turkije is geweest in de jaren negentig. Hoog tijd dus om die vervelende enkelbijters van het AD financieel eens goed dwars te zitten. Sowieso is er voor Demmink geen weg terug nadat hij deze claim briesend aankondigde vlak na de publicatie. Enfin. Gaan wij verder met helemaal niets vervelends schrijven over Demmink. Hartstikke fijne vent hoor, nee echt.

Reaguursels

Inloggen

deministerpresident | 10:46
War On Errorism | 12:18
mois | 17:38

De Gebr. Poot en Micha Kat hebben het leeuwendeel van hun info ook maar weer gevonden op Kleintje Muurkrant, dat al meer dan 10 jaar allerlei onthullingen over Demmink (en diverse andere hoogwaardigheidsbekleders) naar buiten brengt. Zie www.stelling.nl/kleintje.

GnottoBlotto | 21-10-13 | 19:03

Jullie "Exclusief" is jatwerk uit het "Demmink Dossier".

Niet pronken met andermans veren please, dat kan J.G.V. uit 2288 veeeeel beter.

't is zijn dagelijks werk!

mois | 21-10-13 | 17:38

-weggejorist-

mois | 21-10-13 | 17:35

@Sorel | 21-10-13 | 11:27 | + -6

Geestig: van die mensen die zo dom zijn om de uitdrukking waar rook is, is vuur in de wind te slaan en maar roepen 'jah tuurlijk, complotje ditdat, aluminiumfoliegekkies'.
En dan vergeten dat 6 jaar geleden IEDEREEN dat ook zei als complotgekkies zeiden dat iedereen afgeluisterd wordt... om maar iets te noemen.
Tegen onnozelheid is helaas ook nog geen kruid gewassen.

AsEl | 21-10-13 | 16:01

@ Feynman | 21-10-13 | 15:31 | + 1

(..)veel meer bewijs 'dan' tegen Julian Assange.
(..)duurt nu al vele malen langer 'dan' de gebruikelijke..

Los van die schoonheidsfoutjes: heel veel plus plus!

AsEl | 21-10-13 | 15:51

Toch leuk dat die Demmink zaak iedere keer strand bij het kabinet, de ambtenarij of het openbaar ministerie. Die zaak is geen enkele keer gewogen door de rechtbank. Aangiftes liggen decennia weg te rotten in een la.

Op TV verklaren ministers doodleuk over een lopende juridische procedure dat ze vinden dat er niets gebeurt is. Ten eerste dienen ze hun mond te houden over lopende zedenzaken, ten tweede dienen ze zich al helemaal te onthouden van een volksgericht. De televisiekijker is immers niet onze jury.

Termen zoals aluminiumfolie worden gebezigd in een zaak waar veel meer bewijs is als tegen Julian Assange. Demmink loopt vrij rond, Assange zit al jaren vast zonder aanklacht, proces of vonnis voor hooguit een gescheurd condoom. Zijn voorarrest duurt nu al vele malen langer als de gebruikelijke Nederlandse straf voor dergelijke delicten.

Strafrecht is in Europa dus een politiek speeltje.

Feynman | 21-10-13 | 15:31

-weggejorist-

Schweinchen Dick | 21-10-13 | 15:26

Iedereen is onschuldig tot dat het tegendeel is bewezen in de Rechtbank, maar deze zaak stinkt toch wel behoorlijk. Joris Demmink wordt aan alle kanten beschermd door allerlei politici, hoge rechters en hoofdofficieren van Justitie/Procureurs/Generaal. Het beste lijkt mij dat hij wordt uitgeleverd aan Turkije of de USA, want in Nederland zal hij nooit worden veroordeeld door de "onafhankelijke rechters" lees vrinden, laat staan dat het partijdige OM deze zaak uberhaubt voor de rechter gaat brengen.

Schweinchen Dick | 21-10-13 | 15:25

En trouwens , Donner kan ook branden in hell want hij heeft de aanhouding en huiszoekingen van die viespeuk tegen gehouden , hij wist dat , en deed (doet) niets !!!!

Bah!!!

.noiD | 21-10-13 | 14:10

En trouwens , Donner kan ook branden in hell want hij heeft de aanhouding en huiszoekingen van die viespeuk tegen gehouden , hij wist dat , en deed (doet) niets !!!!

Bah!!!

.noiD | 21-10-13 | 14:10

Turkije chanteert Nederland al jaren over die gore praktijken die deze viespeuk heeft uitgespookt , waneer komt dit nou eens op tafel , en dan kunnen we deze viespeuk laten branden in hell , respect voor M. Kat
www.youtube.com/watch?v=WDLRn4Ie4yg&a...

.noiD | 21-10-13 | 14:07

Het Nederlandse volk eist dat er nu eindelijk eens een serieus, maar vooral onafhankelijk, onderzoek komt naar de strapatsen van deze "meneer" en zijn hele netwerk, hoog of laag.

Pieter V | 21-10-13 | 14:05

P-eat-her | 21-10-13 | 13:08 | + 5

+ heul errug veul!!!!

AsEl | 21-10-13 | 14:01

-weggejorist-

Goorbatsjov | 21-10-13 | 13:18

-weggejorist-

P-eat-her | 21-10-13 | 13:08

De Roestige Spijker wordt gefinancierd door de familie Poot van Chipshol, stond in de Volkskrant. En lange tijd stond Micha Kat op de payroll bij Poot.

Starl | 21-10-13 | 13:02

Als Demmink's advocaat echt van mijn belastingcenten wordt betaald, ga ik vanaf NU zwart werken!!!
De tering voor de B-dienst!

AsEl | 21-10-13 | 12:40

'-weggedemminkt-'

haha!

AsEl | 21-10-13 | 12:37

Wat ik in deze zaak eigenlijk niet zo goed begrijp is dat dezelfde mensen, die beweren dat er door de Turkse politie aan de tapes in de zaak Baybassin is geknoeid, nu in de zaak Demmink een aangifte van diezelfde Turkse politie als onomstotelijk bewijs aanvoeren.
-
Dat ze zaak Demmink stinkt is overduidelijk. Maar ik denk dat de over elkaar struikelende drammerige complottheoristen deze zaak geen goed doen.

Tjemig | 21-10-13 | 12:27

milky bar | 21-10-13 | 11:30 |

Precies, heel vreemd, nooit een opname oid van die man gezien in geen enkel nieuws/actualiteiten/journalistisch programma... het is net als of wij hier een geest na jagen...

CornholioNL | 21-10-13 | 12:21

milky bar | 21-10-13 | 11:30 |

Precies, heel vreemd, nooit een opname oid van die man gezien in geen enkel nieuws/actualiteiten/journalistisch programma... het is net wij hier een geest na jagen...

CornholioNL | 21-10-13 | 12:21

Die zogenaamde exclusieve onthulling van GS over het het herenakkoord stond al jaren te lezen in het boek 'De Demmink Doofpot'. Niks grote onthulling dus. De media lijkt te worden gebruikt als gecontroleerde oppositie om dit dossier te slopen. Bah.

War On Errorism | 21-10-13 | 12:18

*Gewoon met een dienstauto van justitie kindertjes ophalen*.
Yvonne Keuls over de Haagse pedorechter.
Aangifte werd geseponeerd.
Op 6:40 www.youtube.com/watch?v=LyNknMN2DqY

Lewis Lewinsky | 21-10-13 | 12:18

Demmink snapt het niet helemaal. Voor een abonnement moet je betalen, je krijgt niet betaalt!

stuiterballetje | 21-10-13 | 12:09

Hulde, GS! Blijf hierover praten!

Lewis Lewinsky | 21-10-13 | 12:04

Enkele feiten:
1) Demminks advocaat wordt betaald door Staat der Nederlanden.
2) Gelieg over Demmink door de Nederlandse Ambassadeur in Washington.
3) Demmink neemt zitting in het Nederlandse Helsinki Committee, als antwoord op beschuldigingen van pedofilie door de Amerikaanse Helsinki Commission.
4) Demmink wordt, zonder ooit voor de rechter te zijn gebracht, onschuldig verklaard door Donner, Hirsch Ballin en Opstelten.
5) Oorverdovend zwijgen door Tweede Kamerleden.

Conclusie:
Deze zaak is foute boel, en de SStaat der Pedolanden, herstel Nederlanden, zit er kniediep in.

Lewis Lewinsky | 21-10-13 | 12:03

Quote" blijken te hebben gaat Geenstijl ineens meehuilen met de wolven in het bos."Unquote.

GeenStijl is gewoon een ander woord voor meehuilen.

Jack1000 | 21-10-13 | 12:01

-weggejorist-

Goorbatsjov | 21-10-13 | 11:47

Er zijn een stuk of vijf getuigen die zeggen dat Demmink in 1996 jongens van een jaar of twaalf heeft misbruikt, in Turkije.

Kan niet, zei Demmink, in 2011, want ik was toen helemaal niet in Turkije. Mij agenda van 1996 was helaas zoek, zei Demmink in 2011 tegen de pliesie.

Maar in 2013 is die agenda er opeens wel weer, zegt de advocaat van Demmink tegen de rechter.

Dus Demmink loog in 2011, of Demminks advocaat loog in 2013. Agendagate.
politiek.thepostonline.nl/2013/10/21/v...
www.bs-foundation.nl/site/wp-content/m..... pdf

Lewis Lewinsky | 21-10-13 | 11:47

-weggejorist-

Goorbatsjov | 21-10-13 | 11:40

De hypothese is dat wanneer een kernfiguur als Demmink wordt gevloerd hij een heleboel namen gaat noemen en boekjes gaat opendoen. Dat gaat zo een schade aanrichten dat de pleuris zou kunnen uitbreken. Dus wat doe je dan als verantwoordelijk bestuurder ? Je neemt je verantwoordelijkheid en laat het elitair kwaad zijn gang gaan teneinde een massale volkswoede te verhoeden. Zo rolt besturen al eeuwen. Liegen, heulen, verzwijgen, verraden, het is in feite gecultiveerd bestuur. Dat gaat echt niet alleen bij Ajax zo hoor.

Shareholder II | 21-10-13 | 11:37

-weggejorist-

Goorbatsjov | 21-10-13 | 11:30

CornholioNL | 21-10-13 | 10:49 |
Goed punt, ik heb het pas nog op soortgelijke manier in een Demmink-topic ook zo ongeveer gevraagd. Net of die man dood is. Heel raar als je er wat langer over nadenkt...

milky bar | 21-10-13 | 11:30

-weggejorist-

Goorbatsjov | 21-10-13 | 11:29

-weggejorist-

Goorbatsjov | 21-10-13 | 11:27

Geestig: als Demmink niet veroordeeld wordt moet daaruit volgen dat alle rechters in Nederland ook vieze pedo's zijn.
Tegen complotlogica is geen kruid gewassen.

Sorel | 21-10-13 | 11:27

Het credo van Demmink: Steek je leuter in een kleuter

pinkelotje | 21-10-13 | 11:25

@commentator99 | 21-10-13 | 09:46
U begrijpt geloof ik niet hoe de vork aan de steel zit...
.
Recentelijk heeft een heel hof zich verschoond in een zaak tegen de pedo-SG, omdat ze allemaal intimi van hem zijn.
De meesten heeft hij zelf benoemd en anderen kennen hem van Minerva of hebben zitting in clubjes waar ook Joris zich roert. Zoals bijvoorbeeld het Nederlandse Helsinki-committee, dat nota bene kinderrechten moet beschermen en waarborgen. Hoe godvergeten cru wil je het hebben?
.
Enfin: bottom line is dat er geen onafhankelijke rechters in Nederland meer te vinden zijn (zeker niet in deze zaken) en dat Nederland Joris niet wenst uit te leveren. kan ook niet, want Joris weet te veel.
Hij kan de halve Polderlandse elite chanteren en schroomt ook niet dat te doen.
.
Daarbij komt ook nog eens dat hij vriendjes op cruciale posities heeft gezet (Hoi! Harm Brouwer).
Alleen wanneer hij in het buitenland wordt berecht zal hij vallen. De Turken zullen dat niet willen doen, want dan verliezen ze een mooi chantage-instrument. De Amerikanen willen hem wel erg graag.
Dus: tenzij Demmink zo stom is om naar de V.S. te reizen, zal hij met zijn escapades blijven wegkomen.

McPhart | 21-10-13 | 11:10

@Sorel,

Het is niet echt doortastend om te veronderstellen dat dhr. Demmink bij voorbaat gewonnen heeft nu de rechter zijn licht erover zal laten schijnen....

mase | 21-10-13 | 11:07

@Jos Tiebent | 21-10-13 | 10:36
Rechters doen niet aan symboliek, ze willen onderbouwde schadeclaims. Een claim van 1 euro is serieus te weinig voor een rechtszaak, een claim van een miljoen is kansloos. Zo veel schade heeft Demmink nooit geleden.

Overigens is die ton ook pijnlijk voor het AD als ze moeten betalen. Daar gaat een afschrikwekkende werking van uit, en dat is uiteraard het doel. Maak de pers bang met hoge (maar haalbare) claims.

rara | 21-10-13 | 11:05

Joris had met zijn handjes van de kids af moeten blijven. Nu lekker een ton pakken en hop weer naar Praag. Doofpot!

Pimmetje Fortuyn | 21-10-13 | 11:05

Niet zo slim van Joris z'n advocaat want dan komt er een zaak en dat heeft hij Totnu altijd weten te omzeilen...

mase | 21-10-13 | 11:04

Ik snap dat half Nederland nu al smult van de veroordeling van Demmink maar dat gaat niet gebeuren. Die Demmink was gewoon een actieve homo die net als Fortuyn elke darkroom wist te vinden die er was. Dat is onvoorzichtig maar niet strafbaar.
Al dat satanische pedogeleuter dat Micha Kat en 20 andere alluhoedjes er omheen hebben verzonnen is teveel eer voor deze man.

Deze man vangt een ton voor dit kwalijke geroddel en de Roestige Spijker babbelt nog jaren door.

Sorel | 21-10-13 | 10:57

Verschijnt die vermeende kleuterneuker eigenlijk wel eens in het openbaar???

Ik bedoel: ik lees nu iets van 2 jaar lang elke maand de laatste ontwikkelingen over deze zaak nooit een pica van Demmink bij de Appie Heijn of bij een pompstation oid... zelfs geen video waar ie een roze plopkap in zijn snufferd gedrukt krijgt...

Hoe beweegt die man zich?

CornholioNL | 21-10-13 | 10:49

Exclusief? Die mail stond al jaren geleden op pagina 323 van het boek de Demmink doofpot www.demminkdoofpot.nl/. Verder goeie zaak dat jullie er aandacht aan besteden, maar loop niet weg met de verdiensten van anderen jongens.

deministerpresident | 21-10-13 | 10:46

Quattro Stagioni | 21-10-13 | 10:37
Nee hoor. Dit verhaal speelt al zo lang en zo veel mensen hebben hem verdedigd dat er binnen de politiek niemand is met interesse dat de waarheid ooit boven tafel komt.
Remember Maarten van Traa.

spanarchist | 21-10-13 | 10:45

Valt op dat iedereen hierboven ineens pro-Turks is en alles wil doen om die lieve belhamels van nauwelijks 16 te beschermen.

Moest dat nou? | 21-10-13 | 10:43

Waar zijn de opnames/getuigen waaruit blijkt dat hij wel fout zat?
Welke ontzettende oetlul stopt dat onder in de la?

löl met vingers | 21-10-13 | 10:40

Zodra Demmink niet meer onder ons is komt alles "toevallig" pas boven water. Ik hoop dat alle politici van nu dan nog leven en door Geenstijl 2.0 ermee geconfronteerd gaan worden.

Quattro Stagioni | 21-10-13 | 10:37

rara | 21-10-13 | 10:19
Klopt helemaal. Maar als het om symboliek gaat (naam faam en blaam zijn nu eenmaal niet in geld uit te drukken) vraag dan 1 euro. Of een miljoen dat goed besteed wordt. Ik wil wilde alleen maar zeggen dat 100.000 een bedrag is dat waarschijnlijk alleen voor eigenbelang dient, dus naait hij twee keer.

Jos Tiebent | 21-10-13 | 10:36

De strop word steeds een klein stukje strakker aangetrokken rond de nek van Demmink... wat rest is een kroongetuige die het gammele krukje onder hem vandaan schopt....

Keep it up G.S. !!!

CornholioNL | 21-10-13 | 10:30

Hoe groter de geest, hoe groter het beest!

eerstneukendanpraten | 21-10-13 | 10:28

Willen we deze zaak tot op de bodem uitgezocht hebben, dan zullen we die Demmink tot echt moeten vastbinden en blinddoeken en op het vliegtuig naar de States zetten. De FBI wil dit zaakje namelijk wél onderzoeken. En ik heb meer vertrouwen in de FBI dan in ons eigen belabberde opsporingsapparaat. Nb: die zaak met Het Hofnarretje is ook door de FBI aangeslingerd.

VanBukkem | 21-10-13 | 10:27

Demmink heeft een soort levenslang diplomatenpaspoort voor inheems gebruik. Daar moeten we ons maar gewoon bij neerleggen.

mijntweecent | 21-10-13 | 10:24

Het is natuurlijk maandag, en ik heb nog niet genoeg koffie op, maar ik snap echt niet zo goed waarom hij die 100.000 nou wil hebben.

Kameroudste | 21-10-13 | 10:22

@Jos Tiebent | 21-10-13 | 10:11
We leven niet in de USA met haar doorgeslagen schadevergoedingen. Een toegekende schadevergoeding van een ton wegens een artikeltje zou in Nederland al uniek en ongekend hoog zijn. Als hij een miljoen had geeist dan was-ie door de rechtbank weggelachen.

rara | 21-10-13 | 10:19

Geen filmpje, Van Leeuwen?

jezouermoevanworden | 21-10-13 | 10:19

We leven in een pedocratie

Pimp my Voortuin | 21-10-13 | 10:19

Grappig, gaat Geesntijl nu exclusiviteit claimen in een zaak die ze 10 jaar lang verzaakten serieus te nemen???. Moet niet gekker worden. Geenstijl stond altijd aan de kant van Demmink. Pas nu al die gekke aluhoedjes en vooral Micha Kat gelijk blijken te hebben gaat Geenstijl ineens meehuilen met de wolven in het bos.
.
Maargoed, beter 10 jaar te laat dan nooit.

pokkejong | 21-10-13 | 10:18

In plaats van zn naam te laten zuiveren eist 100,000
Is dat een bekentenis?

cobie | 21-10-13 | 10:13

100.000 Belachelijk bedrag. Te hoog om in je zak te steken als 'schadevergoeding voor het journalistiek kwetsen van naam en positie'. Zoals hierboven al werd geopperd: eis een miljoen en stuur dat volledig naar kinderhulp. Dan heb je naam en blaam gezuiverd.

Jos Tiebent | 21-10-13 | 10:11

Had de man toch liever een liefhebber van wurgseks gezien dan van jonge jongens.
Misschien ook interessant voor het AD: uitzoeken hoeveel criminele rifknaapjes vervolging zijn ontlopen in ruil voor de nodige 'boetedoening' onder de tafel.

Professor Superhirn | 21-10-13 | 10:07

Demmink, je hebt nu genoeg geld, je hebt de connecties, vlucht weg, laat niets meer van je horen, verander je naam, maar nog beter; castreren om je lusten te doen onderdrukken kan nu pijnloos worden uitgevoerd.

Tegen alle feiten in procederen en denken dat je nog in het tijdperk leeft waarin een simpele hand druk met 3 hoge heren je naam kunnen zuiveren is voorbij.

LangeTijdGeleden | 21-10-13 | 10:04

Na verloop van tijd weten zulke lieden helemaal niets meer maar daarbij zijn ze natuurlijk ook vergeten dat sommige mensen een geheugen hebben en zich alles nog herinneren. Dus demmink, ik zou maar dimmen(k) gaan heten.

jasser | 21-10-13 | 10:00

De UN zou er beter aan doen om niet Zwarte Piet maar Joris Demmink te onderzoeken.

rara | 21-10-13 | 09:57

demmink vraagt niet om een diepgravend onderzoek om zijn naam te zuiveren. wel vraagt hij om een ton. een ton. en dat moet de schade op zijn naam goedmaken? al meer dan een decennium staat de voormalige hoogste ambtenaar van justitie op internet en bij alternatieve media met stip op de lijst met meest corrupte ambtsdragers. en dan is een ton genoeg?
.
hoe dan ook blijft er een onwelriekende geur rondom de zaak demmink hangen. en daarmee om het koninkrijk der nederlanden. chantage ligt voor de hand bij een zaak als deze, zowel binnenlands als internationaal. en het zou ook naadloos passen aan de internationale opmerkelijke zaken - neem alleen al de relatie met turkije.
.
het feit dat hij slechts om een ton vraagt is eigenlijk al zo goed als een bekentenis.. Of demmink vraagt om 10 miljoen - dan laat je zien dat het je ernst is - of je neemt genoegen met een euro schadevergoeding en openbare excuses. en een diepgravend onderzoek waarom demmink al zo lang wordt gedemoniseerd.
.
het wordt tijd dat de staat der nederlanden eens en voor altijd duidelijkheid geeft. wanneer er een samenzwering tegen joris demmink is, naam en rugnummer en motieven van degene die belang heeft bij de verdachtmakingen. wanneer de verdachtmakingen meer dan alleen maar gossip en inuendo zijn dan ook de betrokkenen aanpakken. misschien wat veel gevraagd, Ivo Opstelten, Fred Teeven, Mark Rutte?

gooi en smijtwerker | 21-10-13 | 09:53

Je zou bijna gaan denken dat bij Justitie nog veel meer pedofielen werken die elkaar de hand boven het hoofd houden.

070 | 21-10-13 | 09:51

Als hij een miljoen had gevraagd en dat in een goed doel zou storten had ik hem nog kunnen geloven. Nu niet meer.

Normpje | 21-10-13 | 09:50

@ Starl | 21-10-13 | 09:45
Inderdaad, GS gaat hier met boter en suiker in. Demmink is slechts het slachtoffer van twee trollende rancuneuze Turkse drugsdealende broers die vanwege hun veroordeling in de jaren '90 wraak willen nemen op de hoogste ambtenaren bij Justitie. Behalve hun verklaringen is er geen enkel bewijs. Maar het klinkt erg stoer om te claimen dat er een officieel pedo netwerk bestaat wat bij alle ambtenaren bekend is en geheim wordt gehouden. Tuurlijk, en mijn tante is de paus. Koekkoek.

1nfidel | 21-10-13 | 09:49

Dat wordt smullen als het vuilboek van de oranjes opengaat.
(maar voor die tijd zal hij wel definitief weggedemminkt worden).

rechtsdwalendeautist | 21-10-13 | 09:49

Het laatste beetje hoop wat ik nog in NL heb hangt op een of andere manier af van deze zaak. Pak die man gvd op, en onderzoek dit nou eens goed. Ongeacht of het koningshuis de boel sust of niet, dat moet er niet toe doen.

arikanari | 21-10-13 | 09:48

Zowaar eens iets goeds van het AD.
Was al een decennium of 3 of zo niet meer gebeurd.

Spokoynoy Nochi | 21-10-13 | 09:47

Voor 100.000 euri zou je theoretisch gezien aardig wat reisjes naar Thailand kunnen maken waarbij je, puur theoretisch gezien, een heleboel jongetjes van onder de 12 zou kunnen misbruiken voor een paar tientjes, terwijl hun ouders daar theoretisch gezien van op de hoogte zijn.

Cuyahoga | 21-10-13 | 09:46

Of hij echt pedo is moet de rechter bepalen. Er moet hoe dan ook een grondig onderzoek plaatsvinden. Geen vriendjespolitiek dus.

commentator99 | 21-10-13 | 09:46

Zet de kgb een paar dagen op die zaak.

van stampij | 21-10-13 | 09:46

Joris D.eist 100.000 euro. Nog een goeie reden om terug te keren naar de gulden.

VanBukkem | 21-10-13 | 09:45

Jullie zijn net zo gek als Micha Kat....

Starl | 21-10-13 | 09:45

Als de sluwe vos het niet zou eisen dan is zwijgen bekennen, kortom andere opties heeft deze smeerlap niet. Deze beerput is heel erg diep en smerig volgens mij, ik kan me zo voorstellen dat Rutte en Teeven instant bibbers krijgen bij elk Demmink artikel.

Westheimer 2.0 | 21-10-13 | 09:44

Dit is een belangrijke zaak welke aantoont hoe het met de integriteit van onze bestuurlijke elite gesteld is. Tot zover een dikke onvoldoende. Corrupte boevenbende.

Stroopdoos | 21-10-13 | 09:44

Zelf heb ik het stuk in AD niet gelezen, maar de pers mag toch schrijven over verdachten van misdrijven, ook al hebben die verdachten hoge vrindjes bij Justitie?

Die vrindjes bij Justitie zullen Joris D. ook in deze zaak wel steunen, het ziet er dus slecht uit voor het AD.

rara | 21-10-13 | 09:42

-weggedemminkt-

Einde van de Domheid | 21-10-13 | 09:41

Doe maar 100.000 dagen cel voor die smerige pedo.

Botte Hork | 21-10-13 | 09:41

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken