Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Ebru Umar - Bellen met Hero

ebruplaatje.jpegHero Brinkman staat zondagmiddag op een familiepartijtje en neemt toch de telefoon op. Om vervolgens – het duurt een minuut of twintig - bijna te ontploffen. Zeg niet tegen Hero dat hij om de aandacht terug de politiek in wil. “Waar haal je dat vandaan?!” klinkt het boos. “Ik heb alle nieuwsberichten gevolgd en dat is nergens geschreven. Ik heb het niet gezegd ook. Ik ga niet voor mijn persoonlijke aandacht de politiek in, dat interesseert me werkelijk geen ene moer. Het gaat niet om mij, het gaat om dit land. Ik HOU van dit land en zoals het nu gaat, gaat het niet goed.” No shit Sherlock. “Ik wil daar geen onduidelijkheid over hebben. Als u iets suggereert dat niet waar is, dan ga ik daar op z’n Hero Brinkmans tegen in. Die indruk, dat ik om de aandacht de politiek in ga, wil ik niet gewekt hebben.” Nee, Hero trekt zich het lot van de ZZP’ers en ondernemers aan. Mijn lot. Met zulke vrienden... enfin. Maar verdomme Hero, je hébt werk. Is dat zo yuk dat je een andere baan wilt? In de polletiek? Wat vindt de politie, je huidige werkgever ervan dat je terug de politiek in wilt?” De man zegt in de politiek weken van 80 tot 100 uur gedraaid te hebben dus hij doet de terugkeer naar de politiek er nu bij. Hij werkt dubbele uren maar verdient minder, haha! “Wordt dat niet aangevuld dan?” Hero weigert er antwoord op te geven. “U weet het antwoord erop.” Het wordt aangevuld tot aan zijn salaris van politicus dus. “Ziet U, U weet het antwoord.” Maar mijn vraag is niet correct, zegt Hero. Hij wil helemaal niet weg bij de politie. “Ik ben helemaal niet op zoek naar een nieuwe baan. Wie zegt dat ik lijsttrekker word?” Gut. Wie zegt dat wij ZZP’ers en ondernemers én de rest van NL op Hero Brinkman en zijn one issue partij zitten te wachten? AANDACHT BITTE! De hamvraag is echter hoe hij het gaat betalen. Die politieke terugkeer. Het kost centen om een partij op te richten, om mee te mogen doen aan verkiezingen. Brinkman zegt met vrijwilligers te werken, het kost geen cent, zijn website wordt in elkaar gezet door mensen die zijn zaak zijn toegedaan, ze hoeven geen geld. Hij heeft een schil van zo’n 80 vrijwilligers om zich heen. Maar of hij écht de politiek ingaat straks, hangt er vanaf of hij tzt geld kan vinden voor een campagne. De komende anderhalf á twee jaar zullen er ook geen verkiezingen plaatsvinden want “Zittende partijen willen geen verkiezingen in een jaar dat ook de Eerste Kamer gekozen wordt, dus ik denk dat het kabinet pas het jaar voor de geplande verkiezingen valt. Dan krijg je ruzie en gaan de vechtpartijen scheiden. Dat is best jammer en niet goed voor het bestuur van dit land maar zo is het de afgelopen vier periodes gegaan en het is mijn verwachting dat het weer zo zal zijn.” Best jammer ja. Tijdsverspilling. Tijdverdrijf. Hoe was het eigenlijk vanochtend? Bij WNL? “Leuk. Kijk het klinkt een beetje verwaand maar ik ben altijd mezelf. Ik was twee weken geleden ook bij Pauw en Witteman en daar was ik ook tevreden over. Er waren leuke mensen, inhoudelijk was het goed en ik had Floris van Bommel wel ‘ns gesproken maar z’n broer niet. Wist je dat ze 500 man in dienst hebben? Nee, niet in Nederland, je raadt nooit waar 320 van hun medewerkers zitten. In Portugal! Daar schijnen de experts op het gebied van leerbehandeling te zitten. Heerlijk familiebedrijf. Nee, ik heb zelf maar één paar Van Bommels, Hero Brinkman is een beetje zuunig! Ik vind ze eerlijk gezegd best duur en dat ene paar heb ik voor een speciale gelegenheid gekocht. Ja, ik heb Reinier van Bommel gevraagd of hij op me zou stemmen, ik weet niet meer wat hij daarop geantwoord heeft… Ik geloof dat hij het nog niet wist." "Trouwens mevrouw Umar, ik lees uw stukjes altijd met veel plezier, ik ben het er niet altijd mee eens maar soms heeft u wel een punt. Ga je een beetje aardig voor me doen?”

Reaguursels

Inloggen

Waarom moet ik bij ALLE colums van Ebru Umar denken aan Omar? Oftewel: Een Turk met een flinke pens en idem snor.

Lizio | 21-10-13 | 22:34

'Kan zijn dat hij van nature een politieman is (wie is dat trouwens van nature?) maar als ie altijd op de meldkamer heeft gezeten, heeft ie maar weinig gezien'
@Graaf van Egmont | 21-10-13 | 00:03

U bent een idioot.. Op de meldkamer gezeten?
Met mijn basale kennis weet ik dat hero shidt gezien heeft. Dus een beetje restecp is wel op zijn plaats.

de grote Anti | 21-10-13 | 10:36

Hoeveel Hero's zouden er eigenlijk rondlopen in Den Haag? Mensen die het in hun ijdelheid niet kunnen laten, ondanks hun grote gebrek aan talent, om de politicus uit te hangen? Maar die niet zo door de mand vallen zoals Hero, omdat ze in het warme badje van een politieke partij liggen te weken, met al zijn tradities en al zijn truukjes om nitwitten, minkukels, lichtgewichten en niksnutten uit de wind te houden?
Nog méér dan we denken vrees ik.

Schoorsteenveger | 21-10-13 | 09:15

Hey judas, eeeeeh hero!!
Doe de groeten aan Jacky aka je "wipkip" :-)

dani7902 | 21-10-13 | 08:58

Waar blijft van leeuwen, ik begin in slaap te vallen....

necrosis | 21-10-13 | 08:32

Hero Brinkman x Jannie van der Loos = one issue partij. "Don't follow leaders watch your parking meters"

ecologiste | 21-10-13 | 07:26

Mwaaa Ubru, ik heb ze wel 'ns doordachter gelezen van je. Niet je beste stuk tot dusver.

krokostil | 21-10-13 | 07:11

@Lewis Lewinsky | 21-10-13 | 02:13
Én de Egyptenaren in de maling nemen door de Pyramide in de pakken, in je neus, zegt de rechtse neger.

Ongeblustekalk | 21-10-13 | 06:12

Hero wil zijn huidige werkgever de politie sarren, politiek gezien is die nieuwe partij ongeloofwaardig. Hero gokt op een conflict met de politie en dan een riante exit regeling + de wachtgeldregeling volledig opsouperen en dan de politie van alles de schuld geven!!

denoorman | 21-10-13 | 05:11

Ben nu wel een beetje klaar met dat Hero bashen.
Kinderachtig stukje ook Ebru.

Spokoynoy Nochi | 21-10-13 | 04:48

vaag geschreven ebru, onduidelijk wie wat zegt.

Ben ik niet van je gewend

arPos | 21-10-13 | 02:25

@INH.30CL | 21-10-13 | 02:13
Aha. Nog meer raciale karikaturen.

Lewis Lewinsky | 21-10-13 | 02:16

En die witgeverfde neger in het midden maakt door die hoge hoed nog even extraspeciaal duidelijk dat het om een, kuch, moeilijk woord, *raciale karikatuur* gaat.

Nogmaals het educatieve plaatje van racisme: news.nationalgeographic.com/news/2004/...

Lewis Lewinsky | 21-10-13 | 02:13

Eén plaatje zegt meer dan twee woorden.

Voorbeeldje van Witte Pieten bij de Xhosa in Zuid-Afrika. Grijp de racisten, Verenigde Naties, Brenninkmeijers en Peggolds!

Hierr: news.nationalgeographic.com/news/2004/...

Lewis Lewinsky | 21-10-13 | 02:10

En over de zwarte-piet-discussie: er zijn in Afrika stammen waarvan de leden hun gezichten wit verven. Dat is pas racisme, VN!

Ook dat lees je niet in de krant.

Lewis Lewinsky | 21-10-13 | 02:00

@INH.30CL | 21-10-13 | 01:48
Helaas. Dat is zo.

Lewis Lewinsky | 21-10-13 | 01:57

@Lewis Lewinsky | 21-10-13 | 01:38
Er is alleen geen krant die dat publiceert, de meeste denken er anders over. Jij weet tog!

INH.30CL | 21-10-13 | 01:48

Ann Brutus Brinkman, hij drinkt zero niks man, heb niemand wat.

Maar er mogen best partijen bijkomen die vóór NL zijn, tegen buitenlanders, tegen de EU en tegen de islam. Partijen die de belastingen willen halveren, de elite eruitschoppen en de overheid decimeren.

Zet dat maar in de krant.

Lewis Lewinsky | 21-10-13 | 01:38

Alsof we zitten te wachten op nog een verrader in het Haagse, alsof er niet al genoeg zitten.

Parsons | 21-10-13 | 01:28

@ Graaf van Egmont | 21-10-13 | 01:19

Altijd nog beter dan een broodje koffie en kopkaas.

Zoloft | 21-10-13 | 01:23

Als Ebru per reactie betaald wordt kan ze morgen net een broodje kaas en een kop koffie kopen. Sneu

Graaf van Egmont | 21-10-13 | 01:19

@ INH.30CL | 21-10-13 | 01:11

Exact!

Zoloft | 21-10-13 | 01:13

@Zoloft | 21-10-13 | 01:09
pong?

INH.30CL | 21-10-13 | 01:11

ping...

Zoloft | 21-10-13 | 01:09

ik lees ook de stukjes van Ebru, maar ze doet nooit aardig want ze belt me niet op om uit te gaan.Kappen met zeiken Hero.Oktoberfest | 21-10-13 | 00:13 | + 0 
Daar heeft ze geen tijd voor, dat uitgaan doet ze al met mij. Hmmm dromen zijn bedrog ook voor mij.

tweetybird | 21-10-13 | 00:48

ik lees ook de stukjes van Ebru, maar ze doet nooit aardig want ze belt me niet op om uit te gaan.
Kappen met zeiken Hero.

Oktoberfest | 21-10-13 | 00:13

hero drinkman ach gut wat een lul

fred1434 | 21-10-13 | 00:07

de grote Anti | 20-10-13 | 23:57
Kan zijn dat hij van nature een politieman is (wie is dat trouwens van nature?) maar als ie altijd op de meldkamer heeft gezeten, heeft ie maar weinig gezien. Dan ruikt ie alleen maar een telefoontje 3 seconden voordat het binnen komt.

Graaf van Egmont | 21-10-13 | 00:03

Tja.
Ik zou het wel een aardig idee vinden om alle namen en uitspraken van belangrijke mensen te bundelen in een groot programma. Die namen moeten dan natuurlijk wel echt zijn. En de uitspraken gecontroleerd echt. Ik ben wel benieuwd wat voor beelden zo worden belicht. Onze hersenen zijn te klein om alles te omvatten, maar computers kunnen dat wel. Dus laten we eens een database bouwen met namen en uitspraken, intenties en gevolgen. Ik denk dat deze exercitie een wel heel bepaald licht zal doen schijnen op de waargenomen 'realiteit'. Wedden?

AntiSoof | 21-10-13 | 00:01

Even iets wat on-topic is.
Die hero is natuurlijk van nature een politieman.
Een steven seagal van de lage landen. Hij en dat soort mensen hebben alles gezien zeg maar. Daar heb je met je drie masters geen besef van.
Dus uhhm, alles wat hero doet zal wel goed zijn.
Als je iemand kan vertrouwen is het wel iemand die vertrouwen ruikt op honderd meter afstand.

de grote Anti | 20-10-13 | 23:57

Geef die vent een paar kratten bier en zwijg hem dood, dat is het beste voor iedereen. Zuiger dat het is.

ElMatadero | 20-10-13 | 23:56

Supermatthijs | 20-10-13 | 23:37 Zo'n Judas is het wél.

Net als met dat wachtgeld. Hij werkt nu zei hij. Maar ondertussen wordt z'n salaris aangevuld met wachtgeld.

Die wachtgeld-O-meter kan gewoon weer terug. Hij moet alleen wat minder snel lopen.

zeg maar jansen | 20-10-13 | 23:39

zeg maar jansen | 20-10-13 | 23:35 | + 1 -

Zo'n Judas zal het toch niet zijn ?

Supermatthijs | 20-10-13 | 23:37

Supermatthijs | 20-10-13 | 23:29 Misschien heeft Hero nog wel teruggebeld en iets gezegd over wonen in Amsterdam waar hij toevallig net tewerkgesteld is bij de politie.

En dat dat consequenties kan hebben.

zeg maar jansen | 20-10-13 | 23:35

meneer Q | 20-10-13 | 23:27 En daarna een column over je tikt.

Nee, dat wil je niet.

zeg maar jansen | 20-10-13 | 23:33

sohee | 20-10-13 | 23:14 Hero in een beweging met Rita Verdonk.

Zie het vóór je.

zeg maar jansen | 20-10-13 | 23:32

zeg maar jansen | 20-10-13 | 23:25 | + 1 -

Het is alsof ze hem aan stukken wilde scheuren maar tijdens het schrijven toch medelijden met hem kreeg. Volgende keer gewoon vol erop Ebru !

Supermatthijs | 20-10-13 | 23:29

... hoop dat Ebru mij 'n keer belt...

meneer Q | 20-10-13 | 23:27

Ik zou Hero niet gebeld hebben als ik Ebru was.

Gewoon een flink stuk over hem schrijven.

Tendentieus. ongefundeerd en nodeloos kwetsend. Zoals dat hier ooit bon ton was.

zeg maar jansen | 20-10-13 | 23:25

Straks gaat ie samenwerken met Rita Verdonk.. gotogot bewaar me

sohee | 20-10-13 | 23:14

brrrrrrrrr. ik vind hero een smegma-lul. viesbah mannetje.

minimá-armezusvan.. | 20-10-13 | 23:08

@janneman1977 | 20-10-13 | 22:49
Ik denk dat het bij de volgende verkiezingen zal gaan tussen Wilders, Vlemmings en de ufopartij. Ik ga voor de ufo's.

VanBukkem | 20-10-13 | 23:03

Uiteindelijk teruggehaald door de Pliesie om een einde aan het wachtgeld geparasiteer te maken, nu weer een nieuwe poging voor het pluche en nieuw wachtgeld?

gebrokenvleugel | 20-10-13 | 22:57

het is mij niet geheel duidelijk waarom het idee (en meer lijkt het niet te zijn)van Hero Brinkman om een nieuwe partij op te richten groot nieuws is
als hij nou van plan was mee te doen aan de gemeenteraad of EU verkiezingen, misschien heeft het dan wat nieuwswaarde?
Maar dat lijkt niet zo te zijn, hij wil meedoen aan de tweede kamer verkiezingen (ooit)
bij de afgelopen tweede kamer verkiezingen kreeg de ufo partij en johan vlemmings zelfs meer mensen achter zich dan Brinkman waarom zou dit bij de volgende tweede kamer verkiezingen anders zijn?

janneman1977 | 20-10-13 | 22:49

(c)ZWITSUL | 20-10-13 | 20:48 |
Bij HRM zullen ze 'm wel uitgelegd hebben wat zijn persoonlijke uitkomst van de reorganisatie zal zijn: in ieder geval geen wachtgeld.

Tjemig | 20-10-13 | 22:38

Een ondernemerspartij, een conservatieve partij, een liberale partij, een jongerenpartij, een sociaal-economische partij. We hebben het allemaal.........
niet.

Einde van de Domheid | 20-10-13 | 22:38

ZKH EénOog | 20-10-13 | 21:12 |

Inderdaad, zoveel hardwerkende Nederlanders (ondernemers en niet-ondernemers) die gestemd hebben en nu beteuterd zitten te klagen.
.
Tsja, als je stemt in een bananenrepubliek dan krijg je apen.

vansuyle.com | 20-10-13 | 22:37

We don't need another Hero ♫

mijntweecent | 20-10-13 | 22:19

He hero oeps wat verkeerds getwitterd waarvan de politie niet zo gecharmeerd was en ze eigenlijk spijt hebben dat je weer terug bent.
En nou dacht jij natuurlijk ach joh laat ik het maar weer eens het in de politiek proberen. Je moet toch wat he.

tweetybird | 20-10-13 | 22:12

-weggejorist-

Goorbatsjov | 20-10-13 | 22:07

Hero weer op naar de Zero
Daar heb je Maurice de Hond niet voor nodig.

Eric Blair | 20-10-13 | 22:01

@ permaban 21:49

Ik ken eerlijk gezegd alleen maar de exploderende variant...

eerstneukendanpraten | 20-10-13 | 21:59

eerstneukendanpraten | 20-10-13 | 21:28 | + 2
de rode of de gele variant, of waren er nog meer toen

petomaan | 20-10-13 | 21:49

Zo, Ebru moet weer even een wit voetje halen bij de broodheren. Dan kun je over hardrijboetes hebben, maar inderdaad Hero is ook een optie.
BTW "Wie zegt dat wij ZZP’ers en ondernemers én de rest van NL op Hero Brinkman en zijn one issue partij zitten te wachten?" Bepaal jij dat? En als je het over wij hebt, wil je mij er buiten laten. Ik wil liever niet met je geassocieerd worden.

roze_bril | 20-10-13 | 21:48

Oh, geen pietenstukje. Ahja, het is nog geen 5 december en volgens mij behoeft de discussie nog een vrouwelijke islamitische invalshoek dus dat zal nog wel komen.

En hero is geen boer koekoek en meer on topic gaat me echt niet lukken.

maggoo | 20-10-13 | 21:48

Typisch staaltje van onsmakelijke "journalistiek". Iemand op zondagmiddag opbellen met geen andere bedoeling dan de ander af te zeiken. Flink hoor, Ebru.

Pirata piraticus | 20-10-13 | 21:46

Hij heeft zijn krediet bij de burger verspeelt door een aantal optredens.
De burger neemt de politiek nu al helemaal niet geloofwaarig meer, Brinkman heeft daar nu last van. Kom over 10 jaar eens terug... misschien dan wel.

duitse herder | 20-10-13 | 21:41

Voor het archief: Hero heeft een heel andere agenda, nieuwe politieke partij is een truc om zijn werkgever te sarren..

denoorman | 20-10-13 | 21:38

-weggejorist-

Goorbatsjov | 20-10-13 | 21:34

@ Goorbatsjov 21:03

Als ik het woord frisdrank hoor moet ik altijd aan Exota denken. En aan het meerderwaardige mens genaamd Marcel van Dam...

eerstneukendanpraten | 20-10-13 | 21:28

Hero gaat weer op naar de Zero.
Daar heb je Maurice de Hond niet voor nodig.

Eric Blair | 20-10-13 | 21:27

Tijd voor de extended graveyard shift.
*out*

necrosis | 20-10-13 | 21:27

necrosis | 20-10-13 | 21:23 | + 0 -

Tsss en dat voor iemand met zoveel ervaring.

Supermatthijs | 20-10-13 | 21:26

Hoe verschrompeld moet je realiteitsbesef zijn om te durven denken dat je als nationale personificatie van de Judasfiguur ook nog maar 'n greintje intermenselijk vertrouwen geniet bij enigermate karakterzuivere mensen.

WirMachenMusik | 20-10-13 | 21:24

@Borrelende Boris | 20-10-13 | 21:16
Ik hoop dat ze snel waren, tenslotte heeft @Joris mijn foutje keurig hersteld, waarvoor dank!
*zich schaamt*

necrosis | 20-10-13 | 21:23

Ge-wel-dig-e column!

Swedish Chef | 20-10-13 | 21:21

Goed verhaal, lekker kort ook.
Wanneer is de afscheidsborrel van Ebru?.. Helaas dan kan ik niet.

CaesarSalad | 20-10-13 | 21:19

Ik dacht dat Ebru alleen twittert.

Koninging Beatricks | 20-10-13 | 21:18

necrosis | 20-10-13 | 21:13 | + 0 -

Dat wordt weer overwerken bij de NSA.

Borrelende Boris | 20-10-13 | 21:16

@miko | 20-10-13 | 20:55
Heel vroeger noemden ze hem zelfs nog Rambo bij de politie....

VanBukkem | 20-10-13 | 21:14

@Joris
Er ging iets fout met linken, gaarne uitgummen.....

necrosis | 20-10-13 | 21:14

Brinkman is GEEN licht.
Dan moet je niet de politiek in willen.

Terpen-tijn | 20-10-13 | 21:13

-weggejorist-

necrosis | 20-10-13 | 21:13

@Parel van het Zuiden | 20-10-13 | 20:45

Blijven hopen, mijn waarde. Blijven hopen.

Want in de realiteit zijn er nog bergen ondernemers die denken dat stemmen helpt. In de waan zijn, dat ze met stemmen zelf wat in brengen. In de absurde droom, dat ze door te stemmen 'meeregeren'.

Ik wil ze niet te vreten geven. Ik heb immers al genoeg uitvreters op mijn bult...

ZKH EénOog | 20-10-13 | 21:12

@Parel van het Zuiden | 20-10-13 | 20:45

Blijven hopen, mijn waarde. Blijven hopen.

Want in de realiteit zijn er nog bergen ondernemers die denken dat stemmen helpt. In de waan zijn, dat ze met stemmen zelf wat in brengen. In de absurde droom, dat ze door te stemmen 'meeregeren'.

Ik wil ze niet te vreten geven. Ik heb immers al genoeg uitvreters op mijn bult...

ZKH EénOog | 20-10-13 | 21:12

Geachte mevrouw Umar, is een baantje in de politiek niks voor u? Uw stukjes kenmerken zich door een overvloed van woorden in een onsamenhangende context, waaruit u een vage conclusie trekt. Perfect voor de landelijke politiek, zou ik zo zeggen.

Borrelende Boris | 20-10-13 | 21:10

In ieder geval vind ik Hero betrouwbaarder dan een hele hoop zittende politici.
Hij mag dan losse handjes hebben, maar schijnheilig is hij niet.

necrosis | 20-10-13 | 21:09

De Wachtgeld-0-Meter kan weer uit het vet.

natte krant | 20-10-13 | 21:07

Een zero issue partij zou hij nog niet eens kunnen leiden.

André van Delft. | 20-10-13 | 21:06

-weggejorist-

Goorbatsjov | 20-10-13 | 21:03

Hero Brinkman, de Rambo van de Bellamybuurt. Nee, dat is geen compliment.

Supermatthijs | 20-10-13 | 21:02

@miko | 20-10-13 | 20:56
Dat waren stuk voor stuk juweeltjes!

necrosis | 20-10-13 | 20:59

Met zo'n cv: nl.wikipedia.org/wiki/Hero_Brinkman
Kun je werken bij de 'recherche' en ben je dus uitermate geschikt voor de politiek........... WTF

Met alle respect, maar deze man zou tijdelijk opgenomen moeten worden.

toetanchamon | 20-10-13 | 20:57

@necrosis | 20-10-13 | 20:50
En dan hebben we het nog niet over de muzak gehad!!

miko | 20-10-13 | 20:56

God, van Greet zijn eerste admiraal tot verschoppeling aan beide zijdes.
Het kan verkeren zou Ramsey Nasr zeggen.
Hero, accepteer maar dat je samen met Winnie de jong en andere op de anonieme tribune zit. Voor altijd.

miko | 20-10-13 | 20:55

Eén reden waarom Hero weer terug wil de politiek in: Wat betaalt de politie en wat betaalt het kamerlidmaatschap? En geef hem eens ongelijk.

VanBukkem | 20-10-13 | 20:54

Na al die geintjes die hij heeft geflikt bij de PVV, wil geen normaal mens meer met hem samenwerken.
Die 80 vrijwilligers heeft ie zeker bij de Jostiband geregeld ?

Mazzeltov | 20-10-13 | 20:51

@S.Boon | 20-10-13 | 20:42
Ik heb anders een schat aan zinvolle comments achtergelaten, kijk maar eens in het tooltje.
Beter dan die 7 (!) comments van jou....
*steekt tong uit*

necrosis | 20-10-13 | 20:50

Brinkman is een naargeestige marginale clown die men zo min mogelijk aandacht zou moeten schenken. Als bonnenschrijver is hij beter op zijn plaats. Vervelende man.

brutus68 | 20-10-13 | 20:49

Hero de AIVD mol.. hij doet 'iets' voor de politie, het wachtgeld begon op te vallen, maar mag nu wel een partij op gaan zetten en campagne gaan voeren.
In 'de baas' zijn tijd.. hoe duidelijk wil je het hebben.
Het blijft gewoon een rat.

(c)ZWITSUL | 20-10-13 | 20:48

Hero Brinkman? Please give me a break

Ars Vivendi | 20-10-13 | 20:45

Maar even serieus... Er is hopelijk toch geen ondernemer of ZZP-er meer in dit land te vinden, die denkt dat er ook maar iemand in Den Haag te vinden is die in hun belang handelt?
.
U bent belastingvee. Niets meer, niets minder...

Parel van het Zuiden | 20-10-13 | 20:45

DPK bedoel ik natuurlijk.

EigenVolkEerst | 20-10-13 | 20:44

Eerst met de DKP de verzorgingsstaat verdedigen en nu de politiek in willen als liberaal. Lekker geloofwaardig.

EigenVolkEerst | 20-10-13 | 20:43

Hero vanmorgen al op z'n pik getrapt door Mariska van Kolk!
En hij had een terugkeerregeling bij de politie??? waarom heeft ie dan zolang gewacht met teruggaan naar z'n oude werkgever?? Antwoord: Tot hij voldoende wachtgeld had?
Daarna weer in dienst bij de politie.. maar ja na dat bericht is het met de aandacht natuurlijk wel gedaan.
Dan maar weer de politiek en de media opzoeken.
Geld EN aandacht, daar doet Hero het voor!.. als een volleerd ZZPer.

Welles! Nietes! | 20-10-13 | 20:43

Geen zorgen, Ebru zal jullie allemaal niet bellen. Hero Brinkman heeft weinig interessants te melden, maar jullie al helemaal niet.

S.Boon | 20-10-13 | 20:42

Waarom belt Ebru MIJ nooit?
*snik*

necrosis | 20-10-13 | 20:42

@Sjaak uit Dordt | 20-10-13 | 20:38 | + 0 -
Rechts links, who gives a fuck.

We hebben iemand nodig die weer orde op zaken gaat stellen in de politiek. Linkse en rechtse lobbymeuk die diagonaal elkeer beinvloeden eruit, logica, retorica, feiten en common sense erin.

De rechtse corporaties beinvloeden de linkse beleidmakers om windmolens te gaan bouwen.
De linkse huilerts beinvloeden de rechtsen onder valse polico en schuldgevoelens om vooral zwarte piet te lynchen.

Zo zal het altijd gaan. Het zijn beroepspolitici, ze zitten er niet voor mij, ze zitten er niet voor Nederland ze zitten er voor zichzelf en voor de EU. Niet omdat ze geloven in de Europese droom, maar omdat het ze op de lange termijn meer oplevert. Nederland is small potatoes.

Kaas de Vies | 20-10-13 | 20:41

Hero Drinkman, wie verlost ons van deze nitwit.

Watapatja | 20-10-13 | 20:40

Hero, aandachtshoer, ga boeven vangen !

Supermatthijs | 20-10-13 | 20:40

Van die 70 tot 100 uur in de week zat Hero er minstens 40 van aan de bar in Nieuwspoort. Erg knap dus dat hij zichzelf elke ochtend uit bed gehesen kreeg. Zegt overigens nog meer over het niveau wat nodig is om te kunnen meedraaien in die poppenkast....

Parel van het Zuiden | 20-10-13 | 20:39

Kunnen jullie hier bij Geenstijl over een paar jaar de wachtgeldmeter voor Hero recyclen, ik zou hem nog niet weggooien als ik jullie was.

vmbo-plutser | 20-10-13 | 20:39

Als Ebru mij belt dan zit ik klaar.
*unzips*

Nacho_Vidal | 20-10-13 | 20:39

We zitten niet te wachten op een versplintering van rechts.

Sjaak uit Dordt | 20-10-13 | 20:38

Als Ebru Umar mij belt, zal ik dan opnemen, of uberhaupt een gesprek aanknopen... ik denk het niet.

Maar goed.

De heer Hero is denk ik niet uit het juiste hout gesneden om het land te redden, hij past dus ontzettend goed in de huidige politiek.

Kaas de Vies | 20-10-13 | 20:38

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken