Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

GSTV. VanLeeuwen gaat los op Malieveld

[POLYGOONSTEM:] Malieveld Den Haag. Honderdduizenden enthousiaste jonge mensen uit gansch het land en alle lagen van de bevolking hadden zich vandaag per autobus verzameld voor een zinderende manifestatie met muziek en dans en Che Guevara-vlaggen voor het behoud van de Nederlandse Publieke Omroep. Miljoenen vaste kijkers van Tegenlicht, Lingo en Wilde Ganzen hadden de petitie op de website 123nietweg getekend. De 88 overvolle rolcontainers met handtekeningen - waaronder die van A. Noniem te Dedemsvaart, A. Noniem te Maastricht en A. Noniem te Breskens (geen familie) - werden overhandigd aan de dappere excellentie S. Dekker, staatssecretaris der staatsomroep, die vanuit zijn Haagse wolkenkrabber was afgedaald om de woedende menigte te woord te staan. GeenStijl.TV-verslaggever VanLeeuwen was erbij en sprak met de fine fleur van Nederland, Hilversum en Binnenhof. Breedbeeld op GSTV.

Reaguursels

Inloggen

-weggejorist-

Nielszsz | 10-10-13 | 13:49

Stormageddon | 09-10-13 | 20:39 |

Jurisprudentie
Geheel van uitspraken van rechters. De jurisprudentie vormt een richtlijn voor de rechtspraak in latere, soortgelijke gevallen.
Gevonden op www.uwwet.nl/trefwoorden/zoeken-op-tre...

Nielszsz | 10-10-13 | 13:42

Supersterk van Leeuwen

Fubar88 | 10-10-13 | 12:51

Als de programma's echt gewenst zijn door het Nederlandse volk, kunnen ze ook overleven op een commerciële zender.
Daar is nergens een overheid die belastinggeld spendeert voor nodig.
Persoonlijk kijk ik enkel af en toe naar RTL Z, voor de rest heb ik internet.

reinaarden | 10-10-13 | 12:10

@lanexxx
Je moet nog even wachten op een antwoord van Bellabella tot zij weer terug zijn van college.

Hoppla | 10-10-13 | 11:19

BellaBella | 09-10-13 | 21:55 |
U is zoon van Einstein?

lanexxx | 10-10-13 | 09:23

@Bakito | 09-10-13 | 21:01
Als jij tegen het fascisme bent, waarom heul je dan met de fascistische islam, terwijl je de enige partij die zich verzet tegen het fascisme dat islam heet elke dag komt afkraken?

Waarom noem jij de enige partij die zich verzet tegen het islamofascisme 'fascistisch'? Is dat nou 'spin'? Dat omdraaien van feiten?

Ik zal het proberen uit te leggen:

De nazies wilden alle joden uitmoorden.
De islam wil alle joden uitmoorden.
De pvv verzet zich tegen het fascisme.

Snap je? Niet? Probeer ik het nog eens:

De nazies wilden alle homos uitmoorden
De islam wil alle homos uitmoorden
De pvv verzet zich tegen het fascisme

Begint het al te dagen? Leg ik het nog eens uit:

De nazies hanteerden en verheerlijkten geweld
De islam hanteert en verheerlijkt geweld
De pvv verzet zich tegen het fascisme.

En dan kom jij, met al je 'wijsheid', hier, om elke dag.... DE PVV te naaien. De enige partij die zich openlijk uitspreekt: TEGEN het islamofascisme.

Ik heb een simpele vraag voor u:
Als u toestaat dat de islam oproept tot het vermoorden van homos, staat u dan homos ook toe op te roepen tot het vermoorden van moslims, of zou u dat WEL herkennen als zijnde 'fascisme'. Waarom andersom dan niet?

Waar komt die enorme blinde vlek bij links toch vandaan? Komt dat nou door de overtuiging dat 'religie' boven ALLE twijfel verheven is? 'vrij' staat? Om geweld te prediken en te hanteren?

Dit is de fout van links: het staat religie toe geweld te prediken en te hanteren, terwijl het de slachtoffers van dat geweld NIET toestaat daarover te klagen. Nog sterker: wie daarover klaagt, word door links persoonlijk elke dag in de bek gescheten, en valselijk uitgemaakt voor 'racist' of 'fascist'.

Mensen die zich verzetten tegen het islamofascisme uitschelden voor 'fascist'. Dat is jou 'taktiek'. En hoezeer jij de slachtoffers van de islam ook de mond snoert: de islam blijft slachtoffers maken, die jij dan (elke dag weer) de mond moet snoeren. En dan ben jij nog trots op jezelf ook?

Miezerig mannetje.

isdaariemand | 10-10-13 | 07:16

Chapeau, Van Leeuwen.

*disclaimer gelet op het tijdstip: ik moet morgenvroeg gewoon werken, bij een echt bedrijf.

Een paard | 10-10-13 | 03:38

Wat is die van Leeuwen toch met de dag een mooiere baas! Zit vast over een paar maanden bij PowNed

frankie1313 | 10-10-13 | 03:04

-weggejorist-

The White Rabbit | 10-10-13 | 01:33

@ITEACHYOU | 09-10-13 | 23:11
In feite zijn wij allemaal Homo sapiens. Homo erectus is al tienduizenden jaren uitgestorven. Maar dat is misschien haarkloverij.
Al is het natuurlijk mogelijk dat H. sapiens afstamt van H. erectus, dat weten we niet (de "we" hier duidt op de wetenschap, niet op die obscure elite waar BellaBella deel van uitmaakt).

Russells Teapot | 10-10-13 | 00:34

@The White Rabbit | 09-10-13 | 22:46
Dank je voor de lof, maar ik zie mezelf niet als een held. Hooguit een toetsenbordheld.
Dan doet Van Leeuwen het beter, door met zijn snufferd op internet te gaan staan, terwijl hij politiek incorrecte (= anti-linkse en/of anti-islamitische) dingen zegt. Dat is namelijk ook echt riskant, aangezien linkse mensen en fundamentalistische moslims het meest geneigd zijn hun toevlucht te nemen tot geweld.

Russells Teapot | 10-10-13 | 00:28

@BellaBella | 09-10-13 | 22:57
U (ik tutoyeer niet! Goed hè?) heeft geen antwoord gegeven op mijn vraag. Wie zijn de "wij" waar u (deed ik het weer!) het over heeft?

PS, Nederland heeft nog altijd een zéér goede naam in het buitenland. En vergis u (Wauw!) niet, de mensen met wie ik over het algemeen om ga, behoren wel degelijk tot de intellectuele elite, dus dat zijn dezelfde mensen namens wie u (nog een u! Dat zijn er al vier!) meent te spreken.

Vaak zijn buitenlanders zó positief over ons land, dat ik geneigd ben om mijn eigen land af te branden, om hun beeld wat evenwichtiger te maken.

Russells Teapot | 10-10-13 | 00:22

van Leeuwen is goed. Scherp, inhoudelijk, vasthoudend, beleefd en bij al zijn interviews gaan zijn sprekers af. hahahaha

van heinde en verre | 10-10-13 | 00:00

Net een Bellablaas gekocht, iedere bel die ik blies deed 'poef'.

Jackanders | 09-10-13 | 23:42

Lewis Lewinsky | 09-10-13 | 23:22 | + 0 -
Je loopt hier lang genoeg mee om te weten dat Bakitroll een one-hit-wonder is. Beroep: bloedzuiger. A one-trick pony. Kent maar één deuntje, heeft maar één mening, komt alleen maar van links, rijdt graag spook, en leeft op het tegengas dat hij hier krijgt. Loopt leeg als je stopt met volgooien van zijn tank.

Is best moeilijk, dat snap ik.

Dan is er nog zijn flying monkey. Maar dat is een amateur. Een wanna-be, copy-cat, een Higgins.


Rammstein | 09-10-13 | 23:29

@Rammstein 23:22
Lord of the Flies ...

Ashtrey | 09-10-13 | 23:28

Grote stamper | 09-10-13 | 23:04 | + 0
Mee eens, in dit geval ging het over de progs waar de commerciële al in voorzien. Deze hoeven ze dus niet te maken en ...... dus als eerste weg bezuinigen die handel.

ikdenkwat | 09-10-13 | 23:25

Ashtrey | 09-10-13 | 23:19 | + 0 -
Zou ze haar medicatie vergeten zijn ? Wil alleen aangesproken worden met "mrs. Thatcher" ?

"For I am Ellalala, Lord of the idiots"

Rammstein | 09-10-13 | 23:22

@Grote stamper | 09-10-13 | 23:10
Rob Muntz als Hitler in Oostenrijk bij de VPRO. Bracht de ene hitlergroet na de andere. Maar dan hoor je een groetnazi als bakito niet.

Lewis Lewinsky | 09-10-13 | 23:22

@Rammstein 23:12
Dat stereotype. Een persiflage. Een parodie op een parodie.

Ashtrey | 09-10-13 | 23:19

Toekomst van Nederland in Den Haag...

GeenTurk | 09-10-13 | 23:14

Toekomst van Nederland in Den Haag...

GeenTurk | 09-10-13 | 23:14

Ashtrey | 09-10-13 | 23:06 | + 1 -
...... excellent .....

Rammstein | 09-10-13 | 23:12

BellaBella | 09-10-13 | 23:00 | + -1
Soort soort, we zijn allen homo's erecti. Uw afkomst heeft u gevormd, zoals ook mensen in een ghetto worden gevormd door hun omgeving. Een goed werkende samenleving heeft verschillende lagen nodig en die lagen houd je in stand door van bovenaf respect te hebben voor de lagen eronder. Ergo, wat u stelt is quatsch

ITEACHYOU | 09-10-13 | 23:11

Ik ga naar bed...
.
Er zit een knop op je TV
Die helpt je zo uit de puree
Druk m in en ga maar mee

Rest In Privacy | 09-10-13 | 23:06

@BellaBella 23:00
Mr. Burns! "Smithers release the hounds!"

* rennen *

Ashtrey | 09-10-13 | 23:06

ander nieuws:

www.republiekallochtonie.nl/veel-marok...

Veel Marokkaanse Nederlanders in problemen door nieuw beleid belastingdienst... zie ze huilen in de link... ongelofelijk...

lady blabla | 09-10-13 | 23:05

ikdenkwat | 09-10-13 | 23:01 | + 0
.
Nou ja, een beetje staatsomroep kan geen kwaad. Als je alleen rtl en sbs de beeldbuis geeft dan is het gedaan met de kritische onderzoeksjournalistiek.
.
En daar knelt het m nu precies. De staatsomroep moet kritische onderzoeksjournalistiek laten zien, objectief en als luis in de pels. Iets wat de commerciële omroepen niet doen vanuit hun andere missie en visie.
.
1 TV ned en 2 radiozenders zijn daar meer dan genoeg voor!

Rest In Privacy | 09-10-13 | 23:04

@Rammstein 22:57
Hehe. Een ietwat gekunstelde smaak, als je het mij vraagt.

Ashtrey | 09-10-13 | 23:04

brutus68 | 09-10-13 | 21:05 | + 5
Ja, dat denk ik ook.

ZZP-er | 09-10-13 | 23:04

@Grote stamper | 09-10-13 | 23:02
Ik heb nergens zoveel Hitlergroeten gezien als bij de publieke omroep.

Lewis Lewinsky | 09-10-13 | 23:03

Volgens hoogleraar mediastudies Maarten Reesink van de UvA dienen de verouderde omroepen opgeheven te worden. Er wordt veel teveel gemeenschapsgeld over de balk gegooid voor de talloze bestuursleden:

www.ravage-webzine.nl/2013/10/09/schaf...

ferry68718998 | 09-10-13 | 23:03

BellaBella | 09-10-13 | 23:00 | + 0 -
.... met pruimensaus.

Rammstein | 09-10-13 | 23:02

... en geen hitlergroeten bij het staatschomroep feestje. Maar vergeet niet dat de Nederlandsche Staatschomroep in den oorlog de dictaten van den moffen rondbazuinden over de lange golf!

Rest In Privacy | 09-10-13 | 23:02

@Bella^2 | 09-10-13 | 21:55
Daar staat dus 2 dakje 17, oftewel tweede dak, zeventiende schoorsteen. Een zaal vol zwarte Pieten weet dat direct.
*op apenkudt kauwen doet*

Lewis Lewinsky | 09-10-13 | 23:01

Als je werkelijk niet snapt dat als je concurreert tegen een commercieel bedrijf met overheidsgeld en zelfs zegt "ik snap niet waar je het over hebt ik ben je kwijt". Domoor kwam er net niet achteraan in zn riedel..... Maar dat terzijde. Dan zit je op een wolk hoog in de hemel en denkt dat jij alles geschapen hebt. PVDA arrogantie op zn best!

ikdenkwat | 09-10-13 | 23:01

ITEACHYOU | 09-10-13 | 22:33 | Uw soort werkt in onze fabrieken, en op onze kantoren. Weet u wat nu het ironische is? Zelfs voor factuurinboekers vragen wij inmiddels 'universiteit'. Rijen staan er voor de deur. En moeilijk dat ze het hebben, met die 'complexe' schermpjes van onze ERP-systemen. Om een factuurtje in te boeken, letterlijk: voorraad a/crediteuren a/btw, en ze lopen te zweten omdat ze hiet niet snappen. Uw soort. Wees er niet te trots op. Er is geen reden om op trots op te zijn.

BellaBella | 09-10-13 | 23:00

Wat een wereld. Mensen die demonstreren voor oude media. Alsof KPN'ers demonstreren vóór het gebruik van de vaste telefoonlijn.

Petrus de Rewa | 09-10-13 | 22:58

Bakito | 09-10-13 | 19:57 | + -42
.
Niet te vroeg juichen katibo, ik zag een che-guevara vlag!

Rest In Privacy | 09-10-13 | 22:58

Ashtrey | 09-10-13 | 22:51 | + 1 -
Ben er dol op. Doe nog maar een stukkie.

Rammstein | 09-10-13 | 22:57

Russells Teapot | 09-10-13 | 22:08 | U tutoyeert mij terwijl ik daar niet om verzocht. U moge mijn vorige schrijfsel beschouwen als de laatste handreiking die ik deed aan uw soort mensen, in een poging ze boven zichzelf uit te laten stijgen. Als u niet begrijpt dat elke conversatie begint met de elementaire omgangsvormen zoals uw overgrootouders ze wel nog leerden, dan moet u niet mij maar uw eigen omgeving dat verwijten. Het laatste dat ik u zeg is: 'nederlanders' worden in het buitenland niet gewaardeerd. Nergens. Vanwege hun lompheid. En hun domheid. Beiden. Er zijn landen, de meesten trouwens, waar men beleefder is dan wat u nu voorlegt.

BellaBella | 09-10-13 | 22:57

Iemand nog trek jn een gebakken apenkut? Ik zit wel vol zo onderhand.

Ashtrey | 09-10-13 | 22:51

Gebakken apenkutten lucht ....

ITEACHYOU | 09-10-13 | 22:48

-weggejorist-

The White Rabbit | 09-10-13 | 22:46

131072 is de uitkomst pff lamme vinger

ITEACHYOU | 09-10-13 | 22:46

BellaBella | 09-10-13 | 21:55 | + -7 -
Met pek en veren het land uit met u. U gedraagt zich als een debiele koning met grootheidswaanzin, kijken of u nog zo stoer bent als u met terminale kanker, wat ik u uiteraard nooit zou toewensen , op uw sterfbed ligt. Hoe verheven zult u zich dan voelen met al uw miljoenen en boeken intelligentie? U bent waarschijnlijk te geleerd, ahuum, om te begrijpen dat nederigheid de mens siert.

ITEACHYOU | 09-10-13 | 22:33

BellaBella | 09-10-13 | 21:55 | + -7 -
Gebakken apenkut.

Rammstein | 09-10-13 | 22:30

Wie waren dat nou allemaal in het filmpje ?

Rammstein | 09-10-13 | 22:29

Supermatthijs | 09-10-13 | 22:22

Je bent inderdaad een stakker en nietsnut, ja.

brutus68 | 09-10-13 | 22:26

Supermatthijs | 09-10-13 | 22:22 | + 0 -

Begin jij nu ook al in de wij-vorm te praten? Één BellaBella is meer dan genoeg!

Borrelende Boris | 09-10-13 | 22:26

CornholioNL | 09-10-13 | 22:08 | + 0 -

Die bedoelen wij anders dodelijk serieus. Hahaha !

Supermatthijs | 09-10-13 | 22:22

Zou de tmg groep ( eigenaar geenstijl ) er eigenbelang bij hebben om de po negatief te belichten ?
@Aart Z. | 09-10-13 | 22:09

Ja. Maar dat maakt hun inhoudelijke argumenten niet minder valide.

Russells Teapot | 09-10-13 | 22:21

Zou de tmg groep ( eigenaar geenstijl ) er eigenbelang bij hebben om de po negatief te belichten ?
Of gaat dat erg ver, heheh, hoe doorzichtig .....

Aart Z. | 09-10-13 | 22:09

Ik lig hier weer krom van het lachen om de tegels van de Aap en Superkneus...

CornholioNL | 09-10-13 | 22:08

@BellaBella | 09-10-13 | 21:55
Ja, dat is vrij duidelijk.

Ik begin toch benieuwd te worden, je verwijst vaak naar "ons soort mensen." Wie behoren, naar jouw mening, tot dat "soort mensen," afgezien van jijzelf? Lopen er bijvoorbeeld in de politiek mensen rond die jij ziet als onderdeel van die 5% waar jij het altijd over hebt? Of andere bekende personen? Kun je voorbeelden geven?

Ik heb gewoon niet een duidelijk idee, wie de "wij" zijn, waar jij altijd naar verwijst.

Russells Teapot | 09-10-13 | 22:08

@BellaBella | 09-10-13 | 21:55 |
U schrijft qua stijl een beetje boven uw macht; dat komt nogal houterig over en ondermijnt de inhoud.

Simon de Danser | 09-10-13 | 22:03

-weggejorist-

kisskiss | 09-10-13 | 21:56

Russells Teapot | 09-10-13 | 21:45 | Mijnheer/mevrouw: vriendelijk dank voor uw onderzoekende vraagstelling, waaruit, edoch, toch ook enige onzekerheid blijkt. Ik merk een zekere intelligentie uit uw reactie, maar ik merk ook dat u nog moeite hebt met uw 'coming uit'. Ik zeg u dit: laat vallen die remmingen. U zult mij nooit kunnen betrappen op een oordeel over 'klikjosties' als gevolg van de hoeveelheid 'minnetjes' die men mij toebedeelt. Het is niet dat dit volledig los staat van klikjosties, maar het fundament is toch precies dat: het fundament. Met andere woorden: het gaat dieper. 'Klikjosties' vind ik alle 'hogeropl'ijde' vmbo-ers met hun inflatoire 'hbo' of zelfs 'universitaire' (hihihihi) dimploma, die nu in hun vinexkrotje, en met hun trieste lease-autootje, door het leven gaan, terwijl ze alhier mensen zoals wij een grote bek durven te geven. Niet snappend dat ons soort mensen hun soorten mensen bezigheidstherapie verschaft, ter meerdere glorie van onszelf. Ik zal eens eerlijk zijn: ik heb nog college gegeven aan 'de beste universiteit van nederland'. Ik ben er spoedig mee gestopt. Wat voor me stond was *te stompzinnig*. Mocht u mijn eerdere reacties hier al eens gelezen hebben, dan weet u dat ik kwantitatieve economie gestudeerd heb, en dankzij mijn Opa in bepaalde buitenlanden. Als ik dan volk voor me krijg dat bij een simpel bordschrijfsel als 2^17 als zegt 'wat staat daar?', dan weet u dat ik de rector per email al vertelde dat ik er de volgende week niet meer ben. Begrijpt u wel?

BellaBella | 09-10-13 | 21:55

@Bertus Brulbroek | 09-10-13 | 20:15
Ja, want John Lennon was een economisch genie met een scherp, maatschappelijk inzicht. En absoluut niet een door linkse idealen verblinde, simplistische hippie zonder enige levenservaring die leed aan een terminale vorm van maakbaarheidsdenken. Goed punt maak je daar.

Russells Teapot | 09-10-13 | 21:52

Latrinalia| 09-10-13 | 21:45 |

Tsja, de TROS... De PVV onder de omroepen.

Little Arithmetics | 09-10-13 | 21:51

Zag net Jan op vakantie met al die Volendammers. Ben weer wat wijzer geworden, denk ik. Althans, daar ga ik van uit, omdat NPO.

Latrinalia | 09-10-13 | 21:45

Laten we de commerciële omroepen ook publiek maken! Geen reclame, geen gemuts van soapseries en hoeven we ook niet meer naar die enge emmer van een Linda de Mol te kijken.

Synthetische emmer | 09-10-13 | 21:45

@BellaBella | 09-10-13 | 21:40
Jij bent weer lekker bezig, zeg. Ik begin steeds meer waardering voor jou en je heerlijke elitaire arrogantie te krijgen. Ik heb je een +1 gegeven.

Maakt dat mij tot een klikjostie, of geldt dat alleen voor degegen die jou minnetjes geven?

Russells Teapot | 09-10-13 | 21:45

BellaBella | 09-10-13 | 21:43 | + 0 -

Wilders ? Tsja...

Supermatthijs | 09-10-13 | 21:44


BellaBella | 09-10-13 | 21:42 | + 0 -
U neemt dat "Duitser zijn" wel heel letterlijk......

ITEACHYOU | 09-10-13 | 21:44

Supermatthijs | 09-10-13 | 21:39 | Welzeker wel, mijnheer. Maar dat kan nog niet in de schaduw staan van hetgeen waarvoor 'de nederlander' zich moet schamen.

BellaBella | 09-10-13 | 21:43

@BellaBella | 09-10-13 | 21:40

@Little Arithmetics | 09-10-13 | 21:37

Bakito | 09-10-13 | 21:42

Little Arithmetics | 09-10-13 | 21:37 | U nog zelfs niet met onze honden. Wij wensen ze alleen met de juiste lijnen te laten kruisen. We streven naar verbetering, niet naar de 'nederlandse standaard'.

BellaBella | 09-10-13 | 21:42

BellaBella | 09-10-13 | 21:40 | + 0 -

Ik ga met mijn sambaballen slaan !

Supermatthijs | 09-10-13 | 21:41

Nee hoor is geen marktverstoring. We willen alleen maar veel kijkers, want dat vergroot de ster inkomsten. *Facepalm*

upbeat | 09-10-13 | 21:41

BellaBella | 09-10-13 | 21:29 | + -4 -

Begrijp dat u niet meer met me wilt converseren. Echter, het intrigeert me nog steeds waarom u altijd in meervoud spreekt. Is het de pluralis majestatis? Heeft u een meervoudige persoonlijkheidsstoornis of is het zo dat u altijd begeleiding nodig heeft om in het openbaar te spreken? Een persvoorlichter misschien? Vragen, vragen.

Borrelende Boris | 09-10-13 | 21:40

Bakito | 09-10-13 | 21:33 | U kunt dit onmogelijk menen. Geen enkele conclusie zoals hetgeen u nu poneert kan volgen uit mijn reactie. Ik weet inmiddels tot welke groep u behoort, dus ik weet ook dat denken u en de uwen moeilijk af gaat. Dat een intrinsiek kenmerk van uw soort mensen. Dus u bralt maar weer wat, al meanderend. Maar, u moet mij niet verkeerd begrijpen; zolang zo'n 15 mio mensen in dit landje doen zoals u doet verdient onze familie geld. Ik krijg het echt niet over mijn lippen, dus schrijf ik het maar: ik ben u dankbaar dat u bent wie u bent. Dankzij u eten wij elke dag goed en drinken we er een goed glas bij. En dat is geen tokkieflesje wijn van 30 EUR.

BellaBella | 09-10-13 | 21:40

Wat een geneuzel, eerst die kutreclame op de npo afschaffen , dan lullen we verder.

ITEACHYOU | 09-10-13 | 21:39

BellaBella | 09-10-13 | 21:29 | + -4 -

Alsof duitsers niks hebben om zich voor te schamen, tsss.

Supermatthijs | 09-10-13 | 21:39

BellaBella | 09-10-13 | 21:29 |

Ik hou wel van arrogante leeghoofden.

Neuken?

Little Arithmetics | 09-10-13 | 21:37

@BellaBella | 09-10-13 | 21:29

Uw pleidooi bewijst waarom het van belang is dat de PO behouden blijft. Hulde.

Bakito | 09-10-13 | 21:33

brutus68 | 09-10-13 | 21:30 | + 0 -

We zullen doorgaan ! Tot we bij het gaatje zijn.

Supermatthijs | 09-10-13 | 21:32

BellaBella | 09-10-13 | 21:29 | + -3 -

Burp !

Supermatthijs | 09-10-13 | 21:31

Supermatthijs | 09-10-13 | 21:24

Kijk, ik zeg niet dat vroeger alles beter was. Integendeel. Wat wel beter was dat types als jij ter behandeling naar een Veenkolonie werden gestuurd om weer eens bepaalde normen en waarden te leren, en weer een bepaald ritme te komen. Kan je tijdens het graven van sloten je Ramses Shaffy-liedjes zingen.

brutus68 | 09-10-13 | 21:30

Weet u wat het is? Ik kon dit filmpje niet zien. We hebben het einde niet gehaald. Weet u waarom? Parasiterend uitschot. Niet alleen dat zakkenvullend uitschot van de 'publieke omroepen', maar ook alle uitkerings- en babyboomjosties eromheen. Als u nog wilt weten waarom wij short nederland zijn, dan weet u het nu. De volkomen triestigheid beperkt zich niet tot de 90-95% op dit weblog, het is een wijdverbreid fenomeen. De maatschappij is er van doordrenkt. Vroeger, toen ik een jonkie was, was ik fier op ons land, het landje waar ik geboren ben. Wij zijn in veel landen geweest, en ik noemde me trots 'Nederlander'. Inmiddels stel ik me in het buitenland voor als Duitser. De schaamte. U begrijpt me wel. Of niet, daar is ook minstens 90% kans op.

BellaBella | 09-10-13 | 21:29

Mark Smith | 09-10-13 | 21:26 | + 0 -

68 is zijn score bij de cito- toets.

Supermatthijs | 09-10-13 | 21:27

Als de NPO verdwijnt, dan hoop ik van ganser harte dat een rijke oliesjeik de commerciëlen overneemt, om guurrechts te straffen met live gebedsdiensten op prime-time tv.

Borrelende Boris | 09-10-13 | 21:26

brutus68 | 09-10-13 | 21:18 | + 0 -
Slechts drie jaar verschil, aangenomen dat 68 niet je schoenmaat is.

Mark Smith | 09-10-13 | 21:26

Laat me, laat me, ik heb het altijd zo gedaan.

Supermatthijs | 09-10-13 | 21:25

Heel slecht van Martijn van Dam. Krijgt hij eens een inhoudelijke vraag van GeenStijl (marktverstoring) en dan doet hij alsof hij het niet begrijpt. Ja dan krijg je vanzelf weer populistisch gedram. Van Leeuwen +1 voor de moeite, Van Dam die bezuinigingen zullen me een worst wezen maar sta s.v.p. voor je principes, dit is gewoon triest.

mr.knetter | 09-10-13 | 21:25

brutus68 | 09-10-13 | 21:22 | + 0 -

Gelukkig is daar dankzij deze regering geen geld meer voor. Laat me, laat mij m'n eigen gaan maar gaan.

Supermatthijs | 09-10-13 | 21:24

Supermatthijs | 09-10-13 | 21:17

Mensen als Brutus denken dat verwarde geesten zoals o.a jij behandeling behoeven.

brutus68 | 09-10-13 | 21:22

brutus68 | 09-10-13 | 21:09 |
Ongesteld mop?

Spiritus Sancti | 09-10-13 | 21:22

Mark Smith | 09-10-13 | 21:16

Provoceer me niet, jonge vriend.

brutus68 | 09-10-13 | 21:18

Mark Smith | 09-10-13 | 21:16 | + 0 -

Mensen als Brutus houden niet van positieve geesten.

Supermatthijs | 09-10-13 | 21:17

brutus68 | 09-10-13 | 21:05 | + 0 -
Het is voornamelijk die ongrijpbare goedgemutstheid die je irriteert hè?
lol!!

Mark Smith | 09-10-13 | 21:16

@Mark Smith | 09-10-13 | 21:13 |

Tsja, het veldje lag er vandaag dan ook een beetje miserabel bij...

Parel van het Zuiden | 09-10-13 | 21:14

Parel van het Zuiden | 09-10-13 | 20:52 | + 0
En dat in een topic over het Malieveld. Hulde. ;)

Mark Smith | 09-10-13 | 21:13

Misschien snap ik het niet helemaal, maar Martijn van Dam is toch onderdeel van dit kabinet?
Dit kabinet dat besloten heeft om te bezuinigen op de PO.
En nou staat hij daar te demonstreren tegen zijn eigen beleid.
Het moet niet veel gekker worden, maar het is wel typisch PvdA-gedrag.
Eigenlijk is het gewoon backstabben, maar goed, hij heeft in die kale milieuterrorist natuurlijk de beste leermeester gehad.

Cuyahoga | 09-10-13 | 21:12

Ik ga slapen, morgen weer voeg op voor mijn onvrijwillige bijdrage aan de NPO.

*out

basweetutwel | 09-10-13 | 21:10

Spiritus Sancti | 09-10-13 | 21:07

Slijmerd.

brutus68 | 09-10-13 | 21:09

Ik vind die van Leeuwen goed. En dat is de eerste verslaggever van GS die ik goed vind.

Spiritus Sancti | 09-10-13 | 21:07

Bakito | 09-10-13 | 20:49

Jij hebt een bedorven geest. Je bent een zeer, zeer ziek iemand die de provocatie allang voorbij is.

brutus68 | 09-10-13 | 21:05

@Bakito | 09-10-13 | 21:01 |

Gewoon volhouden. Ooit komt uw Grote Sprong Voorwaarts!

Parel van het Zuiden | 09-10-13 | 21:05

@Bakito | 09-10-13 | 21:01
"*douchen*"

Om het werkzweet van je af te spoelen zeker.....

Rémy Martin ® | 09-10-13 | 21:04

@Bakito | 09-10-13 | 20:59
Dat zal jou nooit lukken. Zoveel tijd van leven heb je niet (laat staan het intellect.)

Stormageddon | 09-10-13 | 21:01

Zo, het oprukkende fascisme weer een beetje de kop ingedrukt. Het is net onkruid. Morgen weer van voren af aan beginnen!

*douchen *

Bakito | 09-10-13 | 21:01

@Bakito | 09-10-13 | 20:56
Dat is je stelling niet, je zei dat het verboden is. Dat is het niet. Het is hooguit strafbaar als belediging bedoeld in 266 maar dat kan elk gebaar zijn.
Ook deze:
www.ondertussen.nl/img/nieuws/imagebig...

Stormageddon | 09-10-13 | 21:00

Heel Holland demonstreert.

Mark Krachtwijk | 09-10-13 | 21:00

Stormageddon | 09-10-13 | 20:54 | + 0 -
Kom op, ik heb je vastgeluld, geef het maar toe ;)

Bakito | 09-10-13 | 20:59

@solidstate | 09-10-13 | 20:53

Om over die andere hobby van links dan maar te zwijgen... islam.

basweetutwel | 09-10-13 | 20:58

-weggejorist-

Bakito | 09-10-13 | 20:57

Om over die andere hobby van links dan maar te zwijgen... islam.

basweetutwel | 09-10-13 | 20:57

Stormageddon | 09-10-13 | 20:51 | + 0 -
Het recht is echter meer dan kale wetsartikelen alleen. Een rechter heeft de mogelijkheid om zo'n Hitlergroet als strafbaar te interpreteren, met een duur woord "jurisprudentie" genoemd.

Bakito | 09-10-13 | 20:56

@VanLeeuwen: Hulde! Echt weer eens vermakelijk om naar te kijken.
En vooral ook geweldig, hoe Martijn van Dam op z'n verkeerde been gezet werd. :)

saintinel | 09-10-13 | 20:55

bomba12 | 09-10-13 | 20:49 | + 0 -

Ik draai het probleem niet om. Als men hier roept dat de NPO volledig moet verdwijnen, dan vraag ik me hardop af wat voor een kwaliteitsprogramma's we ervoor in de plek krijgen op de commerciële zenders. De NPO is gebaseerd op de zuilen uit lang vervlogen tijden. Vandaar dat iedere omroep een doelgroep heeft en er ook programma's worden gemaakt voor die doelgroep. Dat Jan Smit je niet aanspreekt, snap ik maar al te goed, maar vanuit het zuilensysteem hoort Jan Smit wel degelijk bij de NPO.

Borrelende Boris | 09-10-13 | 20:55

@Bakito | 09-10-13 | 20:30 ,

En die haatdoek en voor de mannetjes haatbaard zie ik ook al niet. En dat is toch een deel van hun doelgroep.

basweetutwel | 09-10-13 | 20:55

gisteren was de eerste termijn van het debat over de mediawet debatgemist.tweedekamer.nl/debatten/me... ik heb enkel naar Bosma zitten kijken, erg gelachen heel sterk
morgen is de tweede termijn

janneman1977 | 09-10-13 | 20:54

@Bakito | 09-10-13 | 20:49
Ik vergelijk hooguit vlaggen, jij vergoeilijkt een moordenaar met de slachtoffers van holocaust.
Vind ik vrij ziek. Zelfs voor een trol als jij. Je kan beter.

Stormageddon | 09-10-13 | 20:54

-weggejorist-

solidstate | 09-10-13 | 20:53

@Mark Smith | 09-10-13 | 20:36

Goeie grap, zeg. Oh wacht, maai ik hier toch even het gras voor uw voeten weg....

Parel van het Zuiden | 09-10-13 | 20:52

@solidstate | 09-10-13 | 20:39,

Heb je er een link naar?
Ik vond het in ieder geval alles behalve anti-fascitisch uitzien.

basweetutwel | 09-10-13 | 20:52

Ach de publieke omroep... De 70+ omroep kunnen we het beter noemen. Ik heb zo langzamerhand de indruk dat Omroep Max zelfs nog het jongere deel van de PO-kijkers bedient. Zo te zien is de demo een goede afspiegeling van de mensen die nu nog naar deze bagger kijken.

Goed voorbeeld van een organisatie die kunstmatig in leven wordt gehouden met subsidiegeld van bevriende PVDA-boomers om het nog als campagne-instrument te kunnen gebruiken in verkiezingstijd. Dat effect is over max 5 jaar ook wel uitgewerkt en dan is het definitief Game Over voor dit anachronisme.

Outsider-Inside | 09-10-13 | 20:51

@Bakito | 09-10-13 | 20:44
Er staat niets in Art. 266 dat een gebaar of een groetvorm verbiedt. Helemaal niets.
Het woord "gebaar" wordt zelfs niet genoemd (itt tot het Duitse wetboek waarin dat wél expliciet staat: www.gesetze-im-internet.de/stgb/__86a.... ).

En je vergelijking stinkt, want "moord" staat wel gewoon in het wetboek van strafrecht. Alsdus wordt de daad van het brengen van de Hitlergroet (naar wie of wat is dan niet relevant) niet benoemd in het WSr. De daad van moord (ongacht wie) wordt wel benoemd.
Dat je niets van recht begrijpt is prima, maar doe dan niet net alsof.
Hippie.

Stormageddon | 09-10-13 | 20:51

@Borrelende Boris | 09-10-13 | 20:30 | + -2 -

Waarom draai je hier het probleem om? Noem jij nu eens 5 redenen waarom een DWDD of Kamperen met Bauer of Palingzangers TV of voetbal daadwerkelijk nodig zijn op een publiek net? En Kan je ook aangeven waarom het helemaal noodzakelijk is om een Paul de Leeuw bijv. zijn riante salaris te betalen? Wat voor verdieping draagt hij bij die normaal gesproken niet mogelijk is op een commercieel net?

Dat is dus het probleem. Die 100 miljoen is peanuts. Die 100 miljoen kan je weghalen zonder dat er daadwerkelijk minder kwalitatieve TV gemaakt hoeft te worden. Je moet alleen helaas waarschijnlijk afscheid nemen van wat popijopie shows. Ach....

bomba12 | 09-10-13 | 20:49

ZZP-er | 09-10-13 | 20:47 | + 0 -
Whahaha. Stormageddon vergelijkt de handvol slachtoffers van Ché Guevara met de holocaust. Kan echt niet.

Bakito | 09-10-13 | 20:49

Mooie repo. Stuitend hoe een paar honderd mensen zich op kosten van de samenleving zich regentesk denkt te kunnen onttrekken aan hun publieke taak. Geen programmamakers, maar gewone, incompetente, luie en corrupte ambtenaren, daar hebben we het hier over!

Rommelende Onderbuik | 09-10-13 | 20:48

Kudos voor Van Leeuwen. Martijn van Dam weet op een bepaald moment niet meer waar hij het zoeken moet, en doet dus maar net alsof hij de vragen niet meer begrijpt. En dat is nog één van de intelligentere kamerleden van de PvdA, kun je nagaan.

Ook mooi om al die bekende koppen in beeld te zien, zoals die verschillige linksmens Freek de Jonge.
Door aanwezig te zijn op het malieveld vandaag, hebben die dus min of meer gezegd:

"Pleur op, kutburger, met je werkloosheid en je koopkrachtverlies.
Onze dure elitehobby's zijn belangrijker. Wij hebben er, als Betere Mensen, recht op dat we het hele jaar snoepreisjes over de hele wereld organiseren voor onszelf en onze vriendjes, en het is jullie plicht, als Mindere Mensen, om dat te bekostigen.
Wees liever dankbaar dat wij de moeite doen om jullie te verheffen uit jullie betekenisloze burgerbestaan!"

Russells Teapot | 09-10-13 | 20:47

Stormageddon | 09-10-13 | 20:39 | + 0
Maak je niet druk over die Bakito. Doe ik ook niet meer, hij heeft voor mij voorgoed afgedaan door de jihad terroristen te vergelijken met verzet strijders uit de tweede wereldoorlog. Lager kan niet, dus hij deugt gewoon niet.
Niet meer op reageren dus..

ZZP-er | 09-10-13 | 20:47

Geweldig die Jan Roos...

da wizard | 09-10-13 | 20:46

@dekruisvaarder
Da's scherp! Hier blijkt ook uit dat men men 64 mínder FTE toch vrijwel exact dezelfde loonkosten heeft gehad. Iedereen gemiddeld 3% opslag gekregen? Dat is zelfs meer dan de (conform cao) standaard 2,5% bij normaal functioneren. Oftewel ze presteren allemaal bovengemiddeld goed.... Mooi bedrijf!

Mies124 | 09-10-13 | 20:46

Het onderwerp boeit me minder dan de kattenbak van gisteren, maar wat een geweldig filmpje. Zeer sterke vragen, scherp en doorgaan op een beleefde manier.

Plus 1 als het mogelijk zou zijn.

koolteer | 09-10-13 | 20:45

Bakito | 09-10-13 | 20:40 |
Ik ben blij dat het je goedkeuring kan wegdragen... ;-)

alpha centauri | 09-10-13 | 20:44

Stormageddon | 09-10-13 | 20:39 | + 0 -
In het wetboek staat ook niet EXPLICIET dat je Pietje Puk of Jantje Pruim niet mag vermoorden. Toch mag het niet.

Bakito | 09-10-13 | 20:44

Waarom willen mensen niet snappen dat de NPO er voor programma's als Tegenlicht, Labyrint, documentaires, nieuws, debatten etc zou moeten zijn en niet voor plat vermaak als Boer Zoekt Vrouw, DWDD, Spuiten en Slikken, Atlas, 3 op reis, Vive la Frans enz? Die programma's kosten klauwen met geld en zouden makkelijk op RTL of SBS uitgezonden kunnen worden.

Een NPO is leuk, maar dan wel eentje met inhoud ipv amusement.

Julius_Civilis | 09-10-13 | 20:42

Wow, indrukwekkend dat betoog van meneer Van Dam (Pvda). Kort samengevat zegt hij dus:

"Ja maar, stamel, stotter, haper haper, draai, zwets, niet ingaan op kritische vraag, ontwijk, ja maar, nee, stotter, gratis geld lalala, stamel, haper, hark, stotter, commerciëlen zijn slecht boehoe, stotter, zwets."

Geen enkel zinnig argument van Van Dam (toevallig familie van?) of iemand anders op de vraag waarom die bezuinigen nu eigenlijk zo erg zijn. En die Jakhals die normaal altijd zo'n grote mond heeft blijkt ook gewoon een enorme labek. Een beetje schaapachtig lachen en de kritische vraag ontwijken.

Deze meute potverteerders bewijzen eens te meer dat er nog meer, veel meer bezuinigd kan worden op de PO.

Rémy Martin ® | 09-10-13 | 20:41

alpha centauri | 09-10-13 | 20:38 | + 0 -
Ik verwachtte een reactie met "moeilijke brillen" of "subsidiepot", maar dit reken ik ook goed.

Bakito | 09-10-13 | 20:40

@Bakito | 09-10-13 | 20:29
Waar vraag ik nou naar? Een wetsartikel waarin de Hitlergroet EXPLICIET wordt verboden in Nederland. Begrijp je het woordje expliciet niet?
Hier: www.vandale.nl/opzoeken?pattern=explic...

Tekst Art. 266 Wsr:
1. Elke opzettelijke belediging die niet het karakter van smaad of smaadschrift draagt, hetzij in het openbaar mondeling of bij geschrift of afbeelding, hetzij iemand, in zijn tegenwoordigheid mondeling of door feitelijkheden, hetzij door een toegezonden of aangeboden geschrift of afbeelding, aangedaan, wordt, als eenvoudige belediging, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste drie maanden of geldboete van de tweede categorie.
2. Niet als eenvoudige belediging strafbaar zijn gedragingen die ertoe strekken een oordeel te geven over de behartiging van openbare belangen, en die er niet op zijn gericht ook in ander opzicht of zwaarder te grieven dan uit die strekking voortvloeit.

Ik heb het een paar keer overgelezen, het woordje "Hitlergroet" staat er niet in.

Stormageddon | 09-10-13 | 20:39

@ basweetutwel | 09-10-13 | 20:26

En DAT mijn beste is DE NSB vlag annex de NSB kleuren.

AntiFa zijn de grootste NSBers kwa ideologie EN kwa kleuren

solidstate | 09-10-13 | 20:39

Klopt, PvdAers vragen netjes of ze even naar het toilet mogen.
Bakito | 09-10-13 | 20:22 |
-
Klopt, en als ze zijn vertrokken kom je erachter dat ze je pleerollen hebben gejat...

alpha centauri | 09-10-13 | 20:38

Kan een weldenkend mensch mij uitleggen waaron het in stand houden van de Publieke Omroep zou behoren tot de kerntaken van een overheid?
Begin jaren '80 had men een marktaandeel van 90%, dat is nu gedaald naar ca. 40%.
Het wordt tijd dat we kappen met die linkse aftrekkers! Nu!

kibambam | 09-10-13 | 20:38

Van Leeuwen. Net als je andere commentaren. Gewoon Ssst doen. Ga eens zinnigs werk doen, man. Met jouw IQ ZOU dat moeten lukken.

Draaikolk | 09-10-13 | 20:38


Parel van het Zuiden | 09-10-13 | 20:33 |
Pets!

irma zonderboezem | 09-10-13 | 20:37

*wel

Mark Smith | 09-10-13 | 20:37

Parel van het Zuiden | 09-10-13 | 20:33 | + 0 -
Ja, bekend fenomeen. Gebruik ik ook eel eens als ik iets doms heb gezegd.
"Grapje.."

Mark Smith | 09-10-13 | 20:36

2000 mensen. Dat waren dus allemaal werknemers, geen kijkers.
1 zender voor de NPO lijkt me genoeg.

hotmint | 09-10-13 | 20:36

@Mark Smith | 09-10-13 | 20:25 |

Wat er aan deze tegel vooral aan u ontging was een zekere mate van sarcasme. Is niet erg, is ook een moeilijke vorm van humor, heur. Ik zal bij u voortaan een lagere lat hanteren...

Parel van het Zuiden | 09-10-13 | 20:33

Oeps. @20:27

Ashtrey | 09-10-13 | 20:33

Tjonge..... wat een GI-GAN-TISCH groot grasveld.... Ruimte zat voor een groot tentenkamp voor bootvluchtelingen uit één of ander zielig land.... Voor de rest boeit me die hele NED1 2 &3 geen ene bal... laten ze maar eens flink snijden in de personeelskosten van al die slappe presentatoren....

vlaghalfstok | 09-10-13 | 20:32

@Stormageddon 20:17
Dan zal de lucht van zwavel nog lang op het Malieveld rondwaren.

Ashtrey | 09-10-13 | 20:31

@dekruisvaarder | 09-10-13 | 20:27
Gelukkig kost het geen cent belasting.;)

Welles! Nietes! | 09-10-13 | 20:31

Voor degenen die de NPO weg willen hebben. Geef me dan eens vijf namen van kwaliteitsprogramma's op de commerciële zenders waar je nog je tv voor aan zou willen zetten? Krijg je RTL nieuws alvast van me cadeau. Nog 4.

Borrelende Boris | 09-10-13 | 20:30

Wel een blanke aangelegenheid trouwens daar in Den Haag, weinig avro-pruiken in ieder geval.

Bakito | 09-10-13 | 20:30

@Zjozef | 09-10-13 | 20:19,

Kan ook d66 zijn geweest... hoe een miezerig mannetje groot lijkt.

basweetutwel | 09-10-13 | 20:30

Stormageddon | 09-10-13 | 20:25 | + 0 -
Een Hitlergroet, gericht tegen een persoon, in combinatie met uitlatingen, kan een belediging in de zin van artikel 266 van het Wetboek van Strafrecht opleveren

Bakito | 09-10-13 | 20:29

@HogePriester | 09-10-13 | 20:24
Zat gister ook al bij P&W hevig te knikken, dus logisch dat ie nu ook nog even voor de camera verscheen.
Van de tv bekendheid moet je het hebben zeg maar.

Welles! Nietes! | 09-10-13 | 20:29

En waarom ligt de Venezolaanse vlag daar eigenlijk? Is dat een eerbetoon aan die dooie dictator Chavez?

Stormageddon | 09-10-13 | 20:27

@WellesNietes Pech dan.

dekruisvaarder | 09-10-13 | 20:27

@Bakito 20:22
Bus, Plas, en de hal kon weer eens goed in de was.

Ashtrey | 09-10-13 | 20:27

@Bakito | 09-10-13 | 20:22

Maar ondertussen wel daklozen beroven.

brutus68 | 09-10-13 | 20:26

De PO is net zoiets als belasting of de ziekteverzekering; Verplicht vrijwillig. Gelukkig kan ik de radio of TV wél uitzetten.

AntiSoof | 09-10-13 | 20:26

@Bakito | 09-10-13 | 20:17
Goh? De Hitlergroet verboden in Nederland? In Duitsland wel, maar alhier? Da's nieuws.
Kom maar eens op met het betreffende wetsartikel van het WSr waar dat expliciet staat. Ben benieuwd.

Stormageddon | 09-10-13 | 20:25

Parel van het Zuiden | 09-10-13 | 20:06 | + 3
In basis was de publieke omroep het toonbeeld van verzuiling, wat dat met fascisme te maken heeft ontgaat me volledig.

Mark Smith | 09-10-13 | 20:25

@dekruisvaarder | 09-10-13 | 20:22
Als ik nou ergens een hekel aan heb dan is het wel aan herhalingen!
Vooral als ze al na 20 minuten komen!;)

Welles! Nietes! | 09-10-13 | 20:25

Het is makkelijk schieten op de NPO maar ik moet er ook niet aan denken dat er straks alléén nog maar Geer & Goor, Ik houd van Holland en Eredivisie Live op tv is

Eric Blair | 09-10-13 | 20:25

Het is zo sneu. Op de achtergrond komt Eric Corton ook nog even voorbij met z'n favoriete subsidie bandje, hij moest vast weer huilen.

HogePriester | 09-10-13 | 20:24

Lees deze eens door op pagina 22:
www.publiekeomroep.nl...
Er zijn 3500 fte's die 282 miljoen kosten (gemiddeld 80.000 Euro per jaar).
Totale uitgaven 1 miljard. (voorgaande pagina's).

Ze kunnen toch meer programma's maken over daklozen en die samen met Bertje beroven?

dekruisvaarder | 09-10-13 | 20:22

Zjozef | 09-10-13 | 20:19 | + 0 -
Klopt, PvdAers vragen netjes of ze even naar het toilet mogen, i.p.v. de gang van de buurvrouw onder te zeiken.

Bakito | 09-10-13 | 20:22

Stormageddon | 09-10-13 | 20:09 | + 3 -
Stormageddon | 09-10-13 | 20:15 | + 0 -
Niet in vorm vandaag?

Mark Smith | 09-10-13 | 20:22

Marktverstoring kun je de commerciëlen ook verwijten, zij waren er immers later dan de PO. Daarnaast is het gewoon een legitiem argument om te zeggen dat de PO er voor iedereen is, want iedereen betaalt er aan mee. Kun je wel enkel elitaire programma's gaan uitzenden, maar daar bedien je het publiek niet mee.

Meeroever | 09-10-13 | 20:22

Gratis, gratis mijn reedt. Betaald van belastingeld bedoel je.

@ Bakito | 09-10-13 | 19:57 |Hier waren geen Linksfascisten van AFA en KAFKA aanwezig om niet aanwezige kaalkopjes ertussen te monteren.

25TaLife | 09-10-13 | 20:21

Hé Bakito, ik dacht dat ik iemand zijn arm op zag steken,zal wel iemand van de PvdA zijn.

Zjozef | 09-10-13 | 20:19

Hij had meer van die naar Hilversum forenzende, ietwat chagrijnige Amsterdamse meisjes moeten zieken. Wel mooi, maar allemaal erg onvriendelijk. En natuurlijk vooral heel erg happy met hun leuke baantje een Hilversum. Waar ze het vooral naar hun zin hebben, zich prima handhaven en verder weinig hun best doen om écht baanbrekend of creatief te zijn, want daarvoor moet a 65000 euro per aflevering (hhbakt) bij de Engselsen worden geshopt.

waskuip-admiraal | 09-10-13 | 20:18

@Kaas de Vies | 09-10-13 | 19:59
Ik wil niet zeuren ofzo hoor, maarruh... ik ben al lang wakker als die Van Leeuwen eindelijk eens opstaat. En ik ga ook nog niet naar bed.

VanBukkem | 09-10-13 | 20:17

Stormageddon | 09-10-13 | 20:09 | + 1 -
Voor zover ik weet is het ontkennen van Gué Vara's vermeende moorden niet strafbaar; het brengen van de Hitlergroet is dat wel.

We moeten streng zijn in deze tijd van bezuinigingen en kunnen helaas niet alles vervolgen.

Je zou het civielrechtelijk kunnen proberen.....

Bakito | 09-10-13 | 20:17

De bestorming van de Bastille was niets vergeleken bij deze uiting van diepgewortelde woede des volks en diens narren des vermaaks.

Simon de Danser | 09-10-13 | 20:16

Een paar honderd bejaarden opgehaald met de bus onder voorwaarde gratis lunch. Wat een armoede.

Van Leeuwen; heel goed gedaan. Voor het eerst sinds tijden geen tenenkrommend filmpje.

Bakito; hoe was je gratis lunch?

Joffri | 09-10-13 | 20:16

Op 1 minuut 26 van het filmpje een mooi shot van de volledige achterban van de NPO.

alpha centauri | 09-10-13 | 20:16


Kaas de Vies | 09-10-13 | 19:59 |
helaas niet mee in bad.

Maar on topic, ik zou de VPRO vreselijk missen, zelfs de wandeling vd EO, en man bijt hond zie ik ook niet graag verdwijnen.
De VARA mag vandaag nog opgedoekt worden, en die zeikfamilie vd KRO ook.

irma zonderboezem | 09-10-13 | 20:16

Toch een beetje makkelijk commentaar van VanLeeuwen... als je breed kijkt zie je dat commerciëlen toch vooral rukprogramma's maken, terwijl er op de NPO tenminste nog aandacht is voor geschiedenis (Andere Tijden) wetenschap (Labyrint) en journalistieke verdieping (Tegenlicht). Maar goed; de rest van de programma's mag wel flink worden ingeperkt > laat dat maar over aan de commerciëlen!

navigator18 | 09-10-13 | 20:16

Wat is dat VanLeeuwen nou elke keer.... is dat net zoiets als die 3FM spam op Powned? Hij verschijnt mij iets te vaak op de front page.

j0shua | 09-10-13 | 20:15

Wel koddig dat VanLeeuwen nog geloof koestert in de utopie van de vrije markt. youtu.be/yRhq-yO1KN8

Bertus Brulbroek | 09-10-13 | 20:15

Prinsenvlag mag niet, maar vlag van Che is natuurlijk heel normaal bij een demonstratie van de NPO, sick! www.twitpic.com/dgos5m

eelko1976 | 09-10-13 | 20:14

Je hoeft alleen maar naar de leeftijd van de mensen te kijken.

roze_bril | 09-10-13 | 20:14

nou de zogenaamde 'hitlergroet' bij de pvv mars gedoe word natuurlijk door land en media volledig bekritiseerd, staat er hier een che guevara vlag van een extreemlinkse communistische guerillia en dat word door iedereen gevierd,

slaap lekker mensen

kwarkbekje | 09-10-13 | 20:12

Iemand Mathijs van Nieuwkerk nog kunnen spotten? Voor dat riante salaris had ie toch minimaal even de catering kunnen helpen bij het uitdelen van de lunchpakketten lijkt me.

Welles! Nietes! | 09-10-13 | 20:12

LOL @ de marktverstoringsdiscussie met Martijn van Dam. #WIN

Tommygunner | 09-10-13 | 20:11

Erik Dijkstra [Jakhals]: "Ik vind altijd weer dat gezeur over dat geld ..."

... Sorry? Wie zeuren er nou over geld?
Juist.

Ashtrey | 09-10-13 | 20:10

@Mark Smith | 09-10-13 | 20:02,

Dan zag u een ander filmpje bij dit artikel dan ik...

basweetutwel | 09-10-13 | 20:10

@Bakito | 09-10-13 | 20:03
Ik ben blij dat we nu nog naar deze beelden kunnen kijken

Ing. eslapen | 09-10-13 | 20:09

@Bakito | 09-10-13 | 19:57
Maar de moordenaar Che Guevara was wel weer onvermijdelijk en prominent aanwezig op een rood dundoek. Ik zou het toch wel prettig vinden als Matthijs, Pauw en Witteman en alle andere demonstranten daar afstand van namen. Voorspelling: gaan ze niet doen.

Stormageddon | 09-10-13 | 20:09

Daar stond ook precies geen enkelen netto betaler tussen.Stelletje wereldvreemde opvreters.

Freddie Stobart | 09-10-13 | 20:08

@Bakito | 09-10-13 | 19:57,

Ja alleen omdat die intriganten van de AFA er niet waren.

basweetutwel | 09-10-13 | 20:08

Spijker , kop , aambeeld.

newray | 09-10-13 | 20:07

Hahaha, daar had die Jakhals het toch knap benauwd.
Voor de rest, kleding meneer van Leeuwen, kleding.
Als je zo doorgaat word je nog eens door Bert van der Roest bestolen.

DaughtersofLot | 09-10-13 | 20:06

@Mark Smith | 09-10-13 | 20:02 |

Ik had zelf de AFA ook verwacht. Zo'n staatsomroep heeft in de basis toch iets fascistisch...

Parel van het Zuiden | 09-10-13 | 20:06

eerstneukendanpraten | 09-10-13 | 20:01 | + -1 -
Nog niet gelezen. AanraderT?

Bakito | 09-10-13 | 20:04

Op 1:47 Supermatthijs. Ik moet toegeven dat het me nog enigzins meeviel.

brutus68 | 09-10-13 | 20:02

Trouwens een verademing. Een tokkievrije demonstratie waarbij de deelnemer ook kan uitleggen waarom hij meedoet.

Mark Smith | 09-10-13 | 20:02

@ Baikito 19:57

Wat vond jij trouwens van Boumans Revolutie der Eenzamen...

eerstneukendanpraten | 09-10-13 | 20:01

Lees deze eens door op pagina 22:
www.publiekeomroep.nl/system/files/147...
Er zijn 3500 fte's die 282 miljoen kosten (gemiddeld 80.000 Euro per jaar).

Totale uitgaven 1 miljard. (voorgaande pagina's).

Dan maar een programmaatje minder dus.

dekruisvaarder | 09-10-13 | 20:01

Kaas de Vies | 09-10-13 | 19:59 | + 0 -
Van eergisteren tot overmorgen?

Mark Smith | 09-10-13 | 20:00

Sta ik daar dus als volleerd en betrokken NPO-er te zwaaien met m'n prinsenvlag, draaien alle camera's de andere kant op. Vreemd....

Parel van het Zuiden | 09-10-13 | 20:00

Je staat met van leeuwen op en je gaat er mee naar bed.

Kaas de Vies | 09-10-13 | 19:59

@Bakito | 09-10-13 | 19:57
Die beelden zijn eruit gesneden....

Ing. eslapen | 09-10-13 | 19:58

Beetje teeveetje spelen met mijn geld. Het is afgelopen nu. Toedeloe.

SharpEye | 09-10-13 | 19:57

Kijk, demonstraties zonder Hitlergroet bestaan dus ook gewoon nog.

Bakito | 09-10-13 | 19:57

Hup Nederland 4!

hfakker | 09-10-13 | 19:56

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl