Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Totale Lul van de Maand

We hebben een winnaar in de Totale Lul van de Week competitie. Ons sympathieke offensief tegen asfaltidioten en onverantwoorde mattaklapmalloten in het verkeer. Deze maand nomineerde uw aller GeenStijl alreedsch vier asomobilisten, voor deze treurige award. Maar ze vallen in het niet bij bovenstaande Limbo. Knul zat begin deze maand in SBS Wegmisbruikers, en hij mag door naar de volgende ronde: Totale Lul van het Jaar. Kijkt u naar 5min footage van een jeugdige horkrijder die alles en danook echt alles aan zijn domme limbo laars lapt, en daarmee een paar honderd euroknaken kwijtraakt. Gegarandeerd vijf minuten hoofdschudden en diep zuchten over zoveel stupiditeit bij een beginnende bestuurdert. Met in de laatste seconden een apotheose van jewelste. Hoe. Stom. Kun. Je. Zijn.

Reaguursels

Inloggen

Vind die actie van de Vito meneer een stuk erger.

segfault | 01-11-13 | 14:27

Volgens mij is dit ook weer het bewijs dat de agenten hun werk niet doen want zo'n lul hoor je van de weg te halen hij leert er toch niks van sterker nog hij voelt zich nu echt een vent

treborsiuhjin | 01-11-13 | 10:56

Deze hersenloze stumper gewoon rijbewijs afpakken en hem een paar schoppen voor zijn flikker geven, zie is hoe breed hij het politiebureau uitloopt die stumper, deze stumper zal je kotertje even naar het hiernamaals rijden....hersenloze gek, hij krijgt van mij ongezien de tyfus en nog alles wat wenselijk is van alle andere mensen erbij.....

Gerrit1962 | 01-11-13 | 09:09

-weggejorist-

vlaghalfstok | 31-10-13 | 23:20

Vind dit wel meevallen. Afgezien van die inhaalmaneuvre brengt hij niemand in gevaar. Lege wegen, waarom niet?

vansuyle.com | 31-10-13 | 22:11

of nou ja toegestaan... mits je je baan wilt behouden that is.

sufkut | 31-10-13 | 19:52

FailingHumanity | 31-10-13 | 19:27: ja daar ben ik 't mee eens en ik wil 't zelfs uitbreiden met niet rijden onder medicatie welke het uitdrukkelijk vermeld (toegestaan en verplicht) en rijden zonder goede nachtrust (toegestaan en verplicht). Door dat laatste heb ik zelf ooit tegen de vangrail gehangen.

sufkut | 31-10-13 | 19:51

De werkelijke lullen van de maand zijn zij die het zo lang laten voortduren.

zeg maar jansen | 31-10-13 | 19:47

Dit soort gozertjes rijdt zichzelf binnen een paar jaar harstikke dood. Te hopen is alleen dat ze niemand anders meenemen.

Stormageddon | 31-10-13 | 19:30

sufkut | 31-10-13 | 18:22

Ik zal het nog even duidelijker zeggen Rijden met alcohol op zou helemaal niet mogen .. en ik zij nog

"beginnende of ervaren bestuurder jong of oud .. het maakt geen fuck uit".

Ik denk dat dat al genoeg zegt over mijn beeld over drinken en daar na een voertuig besturen ...

Een biertje of wijntje kan zo plots verkeerd vallen en een groter effect hebben dan je je realiseert.

Maar ja sommige mensen realiseren zich dit pas als ze het wrak van een auto om een boom zien van dicht bij.

En denkt men nu echt dat de periode tussen manneke drinkt , rijd wat in zijn auto, word gespot, achtervolging , agenten bla bla , wachten op blaas toestel , blaas test 1 , rijden naar bureau en daar nog een keer testen zo snel gaat ?

Even face palm .. ik zal even vertellen dat er echt een minimale 2 uur tussen zou zitten van punt aan houding tot blaastest 2 dit kan je ook zien aan het dag licht..

hier mee kan er duidelijk gespeculeerd worden dat deze gast gewoon dronken achter het stuur kroop.

En hoe weet ik deze wijsheid vraagt men ... Heel simpel .. Ik ben ook op TV geweest .. welles niet bij dit programma maar ik zeg het maar 20 minuten op tv is makkelijk een paar uur werk.

FailingHumanity | 31-10-13 | 19:27

Ja een totaaldebiel. En dan met een 316 compact denken als Verstappen te mogen rijden op het circuit. En let wel, hij is beginnend bestuurder dus hij heeft nog 50 jaar de tijd om mensen dood te rijden met zulk gedrag.

Moonwarrior | 31-10-13 | 18:51

oh haha da's inbeslagname van je rijbewijs domme sufkut. Mijn welgemeende excuses. 1 a 2 glazen is toegestaan.

sufkut | 31-10-13 | 18:35

Zulke randdebielen leren het toch nooit. Gewoon direct rijbewijs inleveren bij zulk gedrag, gewoon geen risico nemen, klaar...

Tsaar Guus | 31-10-13 | 18:28

oh my da's +/- 1.25 promille; +/- 9 glazen bier. Toegestaan dus als niet beginnend bestuurder. Als beginnend +/- 7 glazen. Overigens word er driftig geslachtsdiscriminatie gehanteerd bij deze zaken, dat is niet toegestaan dus mogen mannen imho de vrouwenmaat aanhouden. Dwz een glas of 1-3 minder. Niet dat je zo moet gaan rekenen als je nog moet rijden maar ter indicatie.
www.infopolitie.nl/verkeer/alcohol-in-...
juribus.eu/2012/01/omrekentabel-van-ug...

sufkut | 31-10-13 | 18:28

FailingHumanity | 31-10-13 | 18:15: volgens mij mag je als niet beginnend bestuurder 570 ug/l blazen. Dus dat valt in mijn ogen wel mee eigenlijk. Dat het misschien teveel is in veel ogen soit.

sufkut | 31-10-13 | 18:22

Wat Een Ongelooflijke Loser is die gast zeg OMG zuipen en dan achter het stuur gaan .. je zou maar een kind aanrijden ... beginnende of ervaren bestuurder jong of oud .. het maakt geen fuck uit.. met die blaas test score ben je gewoon nog dronken PUNT... en ging het echt niet over 1 of 2 biertjes achter zijn kiezen een uurtje geleden ... Als ik de wet mocht veranderen dan zat een gast zo als deze 3 jaar zonder auto of 5 jaar met alcohol slot op elke auto. zware les of zware straf men mag van mij nog kiezen.

FailingHumanity | 31-10-13 | 18:15

Nou, met stip op nr 1.

postmodernismisdead | 31-10-13 | 17:59

Sowieso raar dat het CBR bepaalt of iemand een cursus nodig heeft. Iets met 'wij van WC-eend'.
Dat die gast even over zijn rijstijl en mogelijke gevaren mag nadenken (zonder rijbewijs, direct en niet over 6 maanden als de rechter er een keer naar gekeken heeft) lijkt me geen vraag. Echter de slaande idioot met dat busje van gisteren vind ik erger.
Toen ik jong was, heb ik wel bij vreemdere personen in de auto gezeten (ook geen feest). Natuurlijk neemt hij wel risico, maar zeg eens eerlijk:
- 114 waar 80 mag (nou nou)
- wachten tot er geen verkeer meer aankomt en dan
door rood (wie doet dat niet op de fiets?)
- effe een kort bochtje en 3 meter fietspad omdat de
lokale gemeente de weg gewijzigd heeft en je 1,5km
om moet rijden... niet netjes, wel te begrijpen.
- rijden met alcohol op = not done
.
Toch voldoende om even over je rijstijl na te denken.

PisFinger | 31-10-13 | 17:56

Datzegik2235 | 31-10-13 | 16:47 | + 0 -3
U doet zich voor als een kenner, maar kennelijk heeft u nog nooit zo`n EMG of EMA klas in werking gezien. Ik ken de regels, maar ook de praktijk.

Ja, het kost drie vrije dagen en iets onder de duizend euro. Als je normaal recht kunt zitten, pootjes geven, meepraten met de groep, dan krijg je m terug. Kom je een keer te laat, ben je vergeten een telefoon uit te zetten dan zak je. Heeft niet zo heel veel met verkeersveiligheid te maken. Slagingspercentages liggen rond de 80%. www.ibki.nl/IBKI/WRM/Slagingspercentag... (okay N=zielig maar toch)

Het ergste is nog wel dat iedereen de EMA en EMG fantastisch vindt vanwege recidive cijfers die een derde lager liggen dan zonder cursus. Wat ze vergeten is een bepaalde voorselectie. De deelnemers aan de cursussen zijn voornamelijk Nederlanders EN gezien de kosten welgesteld. Die bevolkingsgroep heeft ALTIJD lagere recidive gehad. Geen a selecte steekproef en dus een Diederik Stapel onderzoek. www.wodc.nl/images/Me%202013-3_Volledi...

Leuk dat de politie de boel bij het CBR parkeert, ik vraag me vooral af waarom de meest ernstige bekeuringen niet besproken, niet bekeurd en niet aan de rechter worden voorgelegd. Niets staat de politie in de weg OOK artikel 5 op te leggen. Of op zijn minst een bekeuring inhalen op spoorweg overgang, blind inhalen, rijden op fietspad etc. Al is het maar om het fantastische experiment met artikel 130 beter te funderen.

Hoe denk je dat het bij het CBR en OM overkomt als het rijbewijs was ingevorderd op twee verschillende gronden? `s ochtends voor de dollemansrit en `s avonds voor de drank? Erger nog, als `s middags op basis van artikel 5 was ingevorderd had hij zijn artikel 8 gedaan met een slok op zonder geldig rijbewijs. Een misdrijf.

Dat is echt een praktisch en pedagogisch puntje. De dollemansrit is afgesloten met u mag verder rijden, iets wat absoluut niet had gehoeven. Je auto moeten laten staan komt veel harder aan dan een kopje thee bij het CBR.

Sowieso snap ik je punt niet. Politie kan prima eerst op basis van artikel 5 rijbewijs invorderen en dat combineren met de artikel 130 melding.

Feynman | 31-10-13 | 17:25

Vreemd dat hij geen bekeuring krijgt voor inhalen bij dubbele streep, roekeloos rijden, fietspad rijden..enz.. De agent had hem verder met een stroomstootwapen eerst tot bedaren moeten brengen. De idioot!

070 | 31-10-13 | 17:19

@Feynman;
Zucht, nog een poging dan maar...

U doet zich voor als kenner, maar iets met de klok en klepel...

Een 130 vordering door de politie is een verzoek aan het CBR om een onderzoek in te stellen naar de geschiktheid van een persoon om een rijbewijs te hebben. Dit kan bv bij alcoholisten, oude personen, handicaps enz. Maar ook geestelijke gesteldheid, of verkeersmentaliteit; maw zit het tussen je oren wel helemaal pluis. In het geval van deze jongen zou je daar over kunnen twijfelen. Een psychiater en/of onderzoeker kan het advies geven het rijbewijs ongeldig te laten verklaren. Definitief tot men weer examen heeft (kunnen) doen.

Dit is geen EMG!

Een EMG is een cursus die je moet volgen als je meerdere (zware) overtredingen hebt begaan. Als je een EMG moet volgen, ben je verplicht hieraan mee te werken en de cursus moet je met positief resultaat afsluiten. Zo niet; definitief je rijbewijs ongeldig tot je weer examen hebt kunnen/mogen doen.

Artikel 5 is niet meer of minder dan een overtreding (dus geen verkeersmisdrijf) uit het WVW'94. Een kapstokartikel waaronder overtredingen vallen die niet als zodanig beschreven staan. Overtredingen worden 99,99% afgedaan door een schikkingsvoorstel door de OvJ. Een rechter komt er bijna nooit aan te pas. Je kunt idd het rijbewijs invorderen op grond van art 5, maar net als bij de invordering tgv alcohol krijgt men het rijbewijs vaak snel terug.

Kortom wil je iemand goed aanpakken die zich misdraagt in het verkeer; Vordering 130 en de EMG komen het beste aan!

Datzegik2235 | 31-10-13 | 16:47

deze heren zijn de meest aardige agenten welke in die serie gevolgd worden, zie ook de rest op youtube. 't valt me overigens tegen dat ze die quad rijder welke zich ook vaak in die omgeving bevind nog niet aangepakt hebben. Ik zou niet wachten tot ie zich dood heeft gereden, dat doen d'r ook veel daar.

sufkut | 31-10-13 | 16:39

Wat vindt Ed_Caddy hier van?

henkojenko | 31-10-13 | 16:22

Interessanter dan zijn dom en gevaarlijk rijgedrag is de roep om voor altijd zijn rijbewijs in te nemen. Ik herhaal het maar even: Voor altijd. In dit geval vind ik dat wel erg ver gaan. Hij heeft zich fout gedragen. Zeker. Maar moet ie daar de rest van zijn leven voor boeten? Omwille van wat? Er is een redelijke kans dat ie dit nooit meer doet.

D.Turpin | 31-10-13 | 16:15

Zo'n labiel figuur moet gewoon om psychische redenen voor altijd zijn rijbewijs afgenomen worden voordat hij met een waas voor zijn ogen echt mensen opzettelijk dood gaat rijden.
sinar2 | 31-10-13 | 13:54

Pas nou op met benoemen! Hoe meer mensen als labiel worden gelabeld, des te sterker stijgen de zorgkosten en daardoor onze premie. Deze jongen is niet labiel, die twee hersencellen houden elkaar perfect in evenwicht.

FrankVeer | 31-10-13 | 16:10

Dit soort licht verstandelijk gehandicapten met een alcoholprobleem moet voor altijd het rijbewijs worden afgenomen, lijkt mij.
Niks aan de jongen doet vermoeden dat hij werkelijk vindt of begrijpt dat ie iets verkeerd heeft gedaan; het zal hem dus nooit lukken z'n gedrag te veranderen.

Peyronie | 31-10-13 | 16:07

Wat ik dus dacht is, rijbewijs intrekken en meneer heeft er nooit meer recht op, want vroeg of laat rijdt hij iemand kapot. Maar ja, de Staat heeft liever dat die malloot blijft rondtuffen in z'n asobak, want dat is kassa.

De Witte Wolf | 31-10-13 | 15:58

Datzegik2235 | 31-10-13 | 15:36 | + 0 -
Ik heb zeker een onderbuik gevoel, en dat staat hier. www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/06/... Heb trouwens in mijn hele leven drie bekeuringen gehad, maar eentje voor snelheid en ze gingen alle drie helemaal nergens over.

Over het welles nietes invordering: Dat blijft dan een tijdelijke invordering. Waarschijnlijk gooit de OvJ na 10 dagen de handdoek in de ring en anders de rechter tijdens de zitting. Het genoemde alcoholslot krijgt hij sowieso niet. www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/verke...

De bestuurder krijgt een bekeuring voor snelheid, op het rechte stuk weg zonder zijwegen en het passeren van het rode licht op een aantoonbaar lege kruising. Ten opzichte van de rest van het filmpje zijn twee MINST gevaarlijke acties. Zijn gevaarlijkste actie op 0:51 wordt niet besproken en niet bekeurd.

Op basis van artikel 130 (EMG) gaat deze jongen als die een beetje meewerkt NOOIT zijn rijbewijs definitief kwijtraken. Op basis van artikel 8 gaat deze jongen NOOIT zijn rijbewijs definitief kwijtraken. Wel twee dure cursussen, maar de finish wordt niet gehaald. Via artikel 5 had de rechter het totaal beeld mogen wegen. (Blind inhalen, half kijken fietspad opduiken met snelheid, niet kijken spoorwegovergang, totaal onaangepast roekeloos gedrag.)

De rechter krijgt in deze zaak de KANS niet op basis van de meest ernstige delen van dit filmpje het rijbewijs definitief ongeldig te verklaren.

Feynman | 31-10-13 | 15:53

Ik mag toch hopen dat hij zijn welverdiende award met gierende banden in ontvangst is komen nemen?

Kopje Suiker | 31-10-13 | 15:44

@R5593 | 31-10-13 | 13:51
Ik vroeg me dat ook af. Wat moet je dan in 's hemelsnaam doen om je rijbewijs kwijt te raken???

Ars Vivendi | 31-10-13 | 15:39

@feynman;
Alweer fout..jammer..
Betreft beginnend bestuurder; >350 UG/l = invordering rijbewijs. Dus hij loopt idd het bureau uit, maar zonder rijbewijs. Hij heeft hiernaast ook een rijverbod, maar hiermee mag hij in het totaal niet deelnemen als bestuurder in het verkeer, dus ook niet op de fiets of op een paard (dus ook waarvoor geen rijbewijs is afgegeven). Een rijverbod is maar een paar uur, tot de alcohol is uitgewerkt. Over de teruggave van het rijbewijs beslist de OvJ. In zijn geval zal ik er niet op rekenen dat hij zondag kan rijden naar de voetbal..
Nog maar een poging wagen dan?! Lees anders eerst de Wegen Verkeers Wet 1994 eens door.

Uw conclusie dat de agenten dit doen uit luiheid is volslagen onzin en geschreven uit een onderbuikfrustratie. Ik vermoed bij u een geschiedenis met inname rijbewijs tgv snelheid...

Maar..we zijn het er gelukkig wel over eens dat dit een volslagen idioot is die niet op de weg hoort.

Datzegik2235 | 31-10-13 | 15:36

Dat zijn die jongetjes die zich in het weekeinde te pletter rijden tegen een boom of wat dan ook en hierdoor zichzelf en veel problemen oplossen..

jan v.d. pot gerukt | 31-10-13 | 15:25

Dat zijn die jongetjes die zich in het weekeinde te pletter rijden tegen een boom of wat dan ook en hierdoor zichzelf en veel problemen oplossen..

jan v.d. pot gerukt | 31-10-13 | 15:25

Ik pleit er al langer voor om je IQ je toegestane maximumsnelheid te laten zijn. Dus geen alcoholslot maar een IQ-slot.

FustViking | 31-10-13 | 15:23

Had vast muziek van Anouk aanstaan, al zou ik dan niet gaan rijden. Dan ligt nu dus de zwarte piet bij Anouk. En die man moeten ze voor altijd het rijbewijs afnemen. Misschien kan Anouk hem wel waarderen, maar elke normale Nederlander juist niet. Hoe ziek zit je dan achter het stuur?

Ton Plafond | 31-10-13 | 15:19

Ook dit vind ik nog alleszins meevallen. Met grote regelmaat zie ik vele malen erger dan dit. Het ergste was een vader die plots de kinderwagen met daarin zijn 8 weken oude dochter een keer 's-avonds (donker, regen, bomen, onoverzichtelijk) voor mijn auto zette puur met het doel mij een lesje te leren. En dan vergeet ik nog die keer, dat jongens van een jaar of 15 een spelletje deden met het oprapen van een euro, die op de weg lag.

Libertinowitz | 31-10-13 | 15:18

Nou dat lag niet helemaal aan de alcohol hoor. Deze knakker is gewoon niet goed bij zijn hoofd. Rijbewijs innemen, nooit meer teruggeven, en opsluiten in een centrum voor geestelijk gestoorden.

vanlullum | 31-10-13 | 15:17

@kapotte_stofzuiger | 31-10-13 | 14:23
Zeg ff waar je woont, zorg ik dat ik niet in de buurt kom... of ik moet een autoradio, LSD of marihuana nodig hebben...

Smuts | 31-10-13 | 15:08

@P. Peeer | 31-10-13 | 14:04
Inderdaad een beruchte weg. Hoeveel doden heeft de Napoleonsbaan inmiddels al op z'n conto?
De bomen links en rechts, de duisternis door het bladerdak, het kaarsrechte asfalt dat uitnodigt tot inhalen... ik kan me een interview met een bewoner van een van de boerderijen langs de weg herinneren, die zei dat hij bij het horen van gillende remmen gevolgd door een forse klap weer wist hoe laat het was. En dat kwam vaker voor dan voor z'n gemoedsrust goed was.
En juist op zo'n weg gaat die halve zool even helemaal los. Omdat de mongolenbeat uit z'n opgevoerde speakertjes 'm daartoe opzweept. Man, man.

Gootbalkoning | 31-10-13 | 15:07

rara | 31-10-13 | 14:43 | + 0 -
Dat antwoord hoeft nog niet juist te zijn.

Feynman | 31-10-13 | 15:03

Datzegik2235 | 31-10-13 | 14:50 | + 0 -
Kijk nog een keer, hij mag cursussen gaan doen, maar hij loopt MET rijbewijs het bureau uit. 405 microgram/liter uitgeademde lucht levert namelijk een tijdelijk rijverbod op, die je meekrijgt op papier.

Mocht je 150 rijden `s nachts op een volledig lege A2, raak je wel PER DIRECT je papiertje kwijt. Die vergelijking maak ik en het resultaat is ziekelijk makend. Artikel 130 is echt veel te licht tov de gepleegde feiten. De agenten hebben geen zin in het bureauwerk van artikel 5.

De agenten leggen de beslissing via artikel 130 bij het CBR die alleen een cursus kan aanbieden, kost geld en tijd, maar als je er bent en betaald krijg je het papiertje altijd terug. Via artikel 5 kan de OvJ de rechtbank vragen het papiertje definitief door de shredder te duwen.

Op 0:51 zie je de brokkenpiloot blind inhalen in een bocht naar links. Een tegenligger die met een gematigde snelheid op zijn eigen rijbaan rijdt heeft geen enkele kans een frontale botsing te voorkomen. Die actie, alleen, los van de rest van het filmpje is genoeg voor einde rijbewijs.

Feynman | 31-10-13 | 15:02

Rijbewijs afpakken en NOOIT meer terug geven, die jonge is in een auto een potentiele doodrijder en/of moordenaar van mede weg gebruikers.

dwar | 31-10-13 | 15:01

Deze verstandelijk gehandicapte gast kan nog altijd naar Frankrijk rijden om daar zijn rijbewijs in te wisselen voor een Frans rijbewijs, conform de geweldig EU regelgeving. Hij zal dan allicht de bekeuringen moeten betalen, maar de rest kan niet worden opgelegd, aangezien hij geen Ned. rijbewijs bezit. Dus geen cursus of alcoholslot.

Popo had gewoon zijn rijbewijs moeten vorderen, bv omdat hij meer dan drie overtredingen begaat in een constatering begaat.

Toe Maar dan | 31-10-13 | 14:59

Inderdaad de "geenstijl totale lul van de maand" is de Aso-Hufter in de Jeep Patriot kenteken 83-HVB-3. Rijbewijs inleveren, nep-terreinwagen in de pers en persen tot pakketje schroot. Dank u.

denoorman | 31-10-13 | 14:57

Laat de privacy maar even voor wat het is en breng deze verkeersaso duidelijk zichtbaar in beeld.

2close | 31-10-13 | 14:53

Dit is hier 5 meer dan 5 knipjes in je rijbewijs, max is 5.
Je bent je rijbewijs kwijt voor 5 jaar of soms nog langer.

duitse herder | 31-10-13 | 14:53

En dan als klap op de vuurpijl ook nog gezopen.. dat ritje heeft hem waarschijnlijk meer gekost dan die bmw van m, kan niet zeggen dat ik veel medelijden ermee heb ook. Als je zo nadrukkelijk om aandacht vraagt mag je die krijgen ook.

noerg | 31-10-13 | 14:53

Ook voor kapotte stofzuiger; eerst kijken dan zeiken!

Datzegik2235 | 31-10-13 | 14:52

@Feynman; heeft u wel gekeken, of heeft u last van selectieve waarneming?!
Deze kloot heeft meer dan genoeg gekregen (als dat uberhaupt mogelijk is voor dit soort randdebielen): hij is aangemeld voor een 130 vordering. Hiervoor wordt een opsomming gegeven wat de agenten hebben waargenomen. Het CBR beslist dan dat de man een (verplichte!) rijtest moet volgen. Dit kost de man tijd en geld. Hiernaast komt waarschijnlijk de EMG en ten gevolge zijn alcoholgebruik een EMA om de hoek kijken. Alles op eigen kosten en in eigen tijd! Ook is het rijbewijs van de man ingevorderd.
Dus hoezo pakken de agent i.c. alleen de man op zijn snelheid?!
Dus volgens mij is hier maar een anaal gefixeerd en dat bent u; op afzeiken van de politie.

Datzegik2235 | 31-10-13 | 14:50

@rara | 31-10-13 | 14:44
Zwart-wit is zoals CJIB/CVOM/eenstrepers denken: "regels zijn regels". Wat Feynman al aangeeft, als ik, om wat voor dringende reden dan ook, besluit het gaspedaal in te trappen, ben ik mijn rijbewijs kwijt, terwijl hier meneer vrolijk blijft doorrijden.

kapotte_stofzuiger | 31-10-13 | 14:48

Begrijp ik het goed, dat ze in Limbonië de term UGL gebruiken voor wat de rest van de mensheid gewoon microgram per liter noemt?

Frans den Urste | 31-10-13 | 14:48

Zijn gedrag is aso... Toch denk ik echt dat deze jongen een verstandelijke beperking heeft, en eens bij een zieleknijper langs moet gaan...

number668 | 31-10-13 | 14:47

Als je zo'n figuur ook hoort praten. Man man wat een mentale armoede. Je hoort de echo bijna uit zijn oren komen als je hem wat vraagt.

WatZalIkErvanZeggen | 31-10-13 | 14:46

@rara | 31-10-13 | 14:31
Welke 'eigen verantwoordelijkheid'? We hebben het over verkeersdeelnemers in Nederland. De boomklevertjes van flitsservice hebben daar een mooie afbeelding voor gefotosoept:
www.flitsservice.nl/juridisch/images/s...

kapotte_stofzuiger | 31-10-13 | 14:45

@kapotte_stofzuiger | 31-10-13 | 14:43
Leuke zwart-wit wereld waar je in leeft. Ik geef de voorkeur aan de mijne, met vijftig tinten grijs.

rara | 31-10-13 | 14:44

@Feynman | 31-10-13 | 14:39
Rara wat gaat hier mis.

Flauw hoor, mij een vraag stellen en dan zelf antwoord geven.

rara | 31-10-13 | 14:43

@rara | 31-10-13 | 14:29
Autorijden verbieden dus, geen (aanvaardbare) risico's meer. Zullen sponsors hier leuk vinden.

kapotte_stofzuiger | 31-10-13 | 14:43

Als je 50 te hard rijdt ben je direct je rijbewijs kwijt. Als je dit allemaal op 1 dag doet, rij je de volgende dag gewoon verder. Rara wat gaat hier mis. We hebben een beleid anaal gefixeerd op zinloos geflits. Snelheid, nür Snelheid. De rest maakt niet uit, praten we later wel uit.

Artikel 5 direct innemen, de agenten overleggen het geeneens. Alleen al voor het compleet blind inhalen in de bocht naar links. Waar de bestuurder nota bene geeneens een bekeuring voor krijgt. De grootste verkeersfout met het meeste risico wordt niet herkent en niet bekeurd. Je zal als tegenligger maar even twee auto`s naast elkaar de hoek om zien komen, je kan nergens heen en sterft.

Van mij mogen ze van dit soort malloten de auto direct in beslag nemen. Voor technisch onderzoek. Dan even vergelijken of de schades op de auto overeenkomen met een van de botsingen in het verkeer waar de dader is doorgereden. Dat soort onderzoeken mogen maanden duren geen haast.

Verkeersveiligheid? Nee liever een extra miljard in de staatskas.

Feynman | 31-10-13 | 14:39

Zeau, even 2200+ euro aftikken. Die agenten zien een leuke bonus tegemoet!

LangeTijdGeleden | 31-10-13 | 14:38

@Willianus Wortelus | 31-10-13 | 14:13 | + 1 -
Dat doet mij deugd want ik mag zelf de muziek ook wat harder zetten als ik onderweg ben.

Ranja Drinker | 31-10-13 | 14:37

Sorry meneer de rechter, nadat ik 25 pilsjes op had bij de trekkertrek en ik in mijn auto stapte zette ik mijn radio aan en hoorde ik dries roelvink hierdoor ging ik helaas te hard rijden.Toen frans bauer ging zingen zag ik het rode stoplicht niet.Toen kwam Sieneke voorbij met haar net niet hit en hierdoor werd ik zo vrolijk dat ik over het fietspad ging rijden.
De moraal van dit verhaal is dat je met een I.Q van 30 nooit mag autorijden

Horze | 31-10-13 | 14:34

@ Zwamneus Alcoholic

Ja dat zou dr godverdegodver nog bij moeten komen ook, dat hij nog een grote bek zou hebben. Dit heeft niets te maken met "zelf inzien" en "boetes begrijpen". Hij is gewoon te laf ook nog om een grote bek te hebben, zelfs dat durft hij niet eens. En dat is maar goed ook.

P. Peeer | 31-10-13 | 14:33

Dus deze woont op een kamp toch?

Canis Spurcus | 31-10-13 | 14:31

Ik ben ook heel benieuwd wat dat appeltje is wat de OvJ nog met hem te schillen had.

Captain Pervert | 31-10-13 | 14:31

@Xirdalan | 31-10-13 | 14:29
Individueel wangedrag afschuiven op Het Systeem is wel erg lafjes, alsof mensen geen eigen verantwoordelijkheid hebben.

rara | 31-10-13 | 14:31

kapotte_stofzuiger | 31-10-13 | 14:27 | + 0 -

Als je elk familielid apart moet specificeren, dan krijg je een tegel zoals Feynman die altijd maakt. Kinderen spreken het meest tot de verbeelding, maar ik had ook net zo goed ex-vrouw kunnen zeggen, ofschoon dat misschien niet het beste voorbeeld is.

Borrelende Boris | 31-10-13 | 14:30

-weggejorist-

hanshoog | 31-10-13 | 14:29

@Symmachus | 31-10-13 | 14:04
Er wonen! god bewaar me (gelukkig niet).
Linktip? gezien de nontopics worden deze schijnbaar weinig gelezen.
al valt het bovenstaande topic hier niet onder, en ernstig twijfelt aan de rijopleidingen en zich afvraagt of een psychologische test daar ook geen onderdeel van uit zou moeten maken om dergelijke malloten prematuur van het asfalt te kunnen weren.

trivius | 31-10-13 | 14:29

@kapotte_stofzuiger | 31-10-13 | 14:23
Ik nam aan dat je het had over aanvaardbare risico's. Sorry daarvoor.

rara | 31-10-13 | 14:29

Deze jongeman is niet zozeer een verkeersaso maar meer licht verstandelijk gehandicapt. De meeste mensen die zo praten als hij, zitten in een begeleid-wonen instelling (en dat is geen sneer naar het Limburgs accent).

Captain Pervert | 31-10-13 | 14:29

Triest dat GS nu ook al op de politiek correcte en lekker makkelijk redenerende trein springt door het zwartmaken van INDIVIDUELE automobilisten!

Aso's heb je overal, in de auto, in de trein, op het voetbalveld en in het uitgaansleven. Het is het SYSTEEM wat deze aso's kweekt wat het probleem is, het aan de schandpaal nagelen van individuele gevallen is slechts goedkope symptoombestrijding.

Lekker makkelijk scoren omdat, laten we eerlijk zijn, de scherpe en intellectuele randjes inmiddels wel van GS af zijn.

Xirdalan | 31-10-13 | 14:29

@Borrelende Boris | 31-10-13 | 14:20
Het argument "denk aan de kinderen" is zo'n dooddoener *gniffel*. Waarom mag hij niet zoon/dochter op de motorkap, maar blijkbaar wel oma/opa, buurman/buurvrouw etc.

kapotte_stofzuiger | 31-10-13 | 14:27

Jammer dat nergens wordt vermeld wélke muziek deze ferme knaap tot dit gedrag aanzet.
Schubert? Brahms? Satie? Saint-Saëns?
Als dat bekend zou zijn, kan het tenminste worden verboden!

Kapitein Sjaak Mus | 31-10-13 | 14:26

De auto in de pers zou er ook nog als straf bij moeten.

Miezerig | 31-10-13 | 14:26

@brutus68 | 31-10-13 | 14:23
Voor het deelnemen aan de samenleving op zich, maar dan belanden we in een discussie waar de Godwins al klaar staan.

Voor wat betreft het rijbewijs, hoe gaan we daar vooraf op selecteren? Iedere idioot kan een rijbewijs in Nederland halen (al dan niet via koloniale of EU-omweg).

kapotte_stofzuiger | 31-10-13 | 14:26

TegenBeterWetenIn | 31-10-13 | 13:46 | + 25
Nee jij bent een moraalridder! Beetje over de Rabo klagen terwijl ze in Afrika dood gaan van honger, dorst en booslims!

zeefert | 31-10-13 | 14:25

Nou, niet de winnaar van "Totale Lul van het jaar".
- Geeft zelf al meteen aan dat ie fout zat.
- Behandeld dienders met respect.
- Geen gescheld/gevloek om situatie of jegens dienders.
- Accepteert en begrijpt zijn boetes en komende straf (eigen schuld-syndroom)
- Geen enkele tegenspraak tegen dienders (muziek-smoesje klinkt me zelfs bekend, maar is geen tegenspraak)

Totale lul op dat moment, maar dat zag ie al snel zelf ook in...

Alcoholic | 31-10-13 | 14:25

In Zwitserland is dit soort rijgedrag inmiddels voldoende om voorgoed je rijbewijs kwijt te raken. In Nederland zijn we helaas nog niet zo ver.

18konijn | 31-10-13 | 14:25

@rara | 31-10-13 | 14:20
Ja. Minstens zo aanvaardbaar als vermoeid, met marihuana of LSD achter de kiezen, met de autoradio spelend, reagurend op Geenstijl achter het stuur.



@rara | 31-10-13 | 14:21
Dat ook.

kapotte_stofzuiger | 31-10-13 | 14:23

@kapotte_stofzuiger | 31-10-13 | 14:16

Om op een verantwoorde manier aan het verkeer deel te nemen vereist bepaalde sociale vaardigheden en intelligentie. Bezit je deze eigenschappen niet dan moet je maar met de bus of trein.

brutus68 | 31-10-13 | 14:23

@kapotte_stofzuiger | 31-10-13 | 14:16
Uw goudvis heeft jongen gekregen?

rara | 31-10-13 | 14:21

@kapotte_stofzuiger | 31-10-13 | 14:13
Dus jij vind het een aanvaardbaar risico om met een zatte kop achter het stuur te kruipen?

rara | 31-10-13 | 14:20

kapotte_stofzuiger | 31-10-13 | 14:13 | + 0 -

Slaat als een tang op een varken. Dan kun je net zo goed alle verkeersregels wel afschaffen. Deze knaap is een gevaar voor zichzelf en zijn omgeving. Geen pseudo psychisch geleuter, gewoon z'n rijbewijs afnemen.

Borrelende Boris | 31-10-13 | 14:20

P. Peeer

gelukkig zijn de bomen die erlangs staan ondertussen zo dik dat ze niet meer meegeven.

BozeHenk | 31-10-13 | 14:17

@brutus68 | 31-10-13 | 14:11
Mensen met een IQ van 90 of lager preventief een spuitje, maar dat vinden we dan niet meer ethisch verantwoord. Wel het inzetten van kostbare politiemanuren voor het achtervolgen van die volidioten i.p.v. aangiftes opnemen en boeven vangen.

kapotte_stofzuiger | 31-10-13 | 14:16

Napoleonsweg:

Doordat deze weg meerdere malen door een bebouwde kom loopt en vanwege het drukke vracht- en forensenverkeer was deze weg een van de gevaarlijkste wegen van Nederland. Op veel plaatsen is de weg geflankeerd door bomen. Vooral in het verleden vonden talrijke dodelijke ongelukken plaats, met name op uitgaansavonden. De komst van de A73-Zuid, in 2008, heeft de N273 flink ontlast. Vooral het doorgaand vrachtverkeer maakt van deze nieuwe noord-zuidverbinding gebruik.

Om de weg veiliger te maken zijn in de loop der jaren diverse maatregelen genomen. Tegenwoordig geldt op vrijwel het hele traject een inhaalverbod en er zijn passeerstroken voor langzaam vervoer aangelegd. Er zijn op diverse plaatsen snelheidsverlagingen doorgevoerd; op het naleven van deze snelheidslimieten wordt intensief gecontroleerd.
---------------------
Wat een debiel stuk ectoplasma is die gast. Levenslang ongeschikt om zich, al is het maar met een driewielertje op de openbare weg te vertonen.

P. Peeer | 31-10-13 | 14:14

Aan te taal hoorde ik het al. Te dom om te poepen daar.

X. | 31-10-13 | 14:14

Die cursus...is dat inkl gratis drank ?

duitse herder | 31-10-13 | 14:13

@Borrelende Boris | 31-10-13 | 14:10
Tijdens storm valt er een boom op je zoon of dochter. Bomen en stormen maar verbieden?

Een samenleving zonder risico's is geen samenleving. En nee, zo'n volidioot heeft niet de intentie je zoon of dochter fysieke schade of erger toe te brengen.

kapotte_stofzuiger | 31-10-13 | 14:13

Voer voor verkeerspsychologen dit.

Heeee, wat leuk. Wie hebben we daar? Verkeerspsychologe Ayça Berfu Ünal van de Rijksuniversiteit Groningen. Die is er zelfs op gepromoveerd. Conclusie: een luid muziekje aan is zelfs beter voor de rijvaardigheid. www.google.nl/url?sa=t&rct=j&...

Willianus Wortelus | 31-10-13 | 14:13

hoewel deze me minder boos maakt als die mercedes debiel: FUCK, ik schaam me even diep dat ik ook uit limburg kom. Waarom mag dit soort mensen in godsnaam autorijden?

BozeHenk | 31-10-13 | 14:13

Lijkt mij dat ie wel zijn lesje geleert heeft. Dit soort dingen wordt tegenwoordig vrij hard bestraft. In die zin wel een feel-good filmpje. Hard to come by these days.

D.Turpin | 31-10-13 | 14:13

Totaalmalloot die wat mij betreft nooit meer achter het stuur mag zitten. Als je op zo'n manier rijdt is er iets grondig mis in je bovenkamer en rest er niets anders dan de benenwagen want zelfs de fiets is dan nog te gevaarlijk.

Cum grano salis | 31-10-13 | 14:12

Typische localo die je in elke regio kunt treffen. Ze rijden die weg al eeuwen en die regels zijn er voor iedereen dus vaak voor mensen die die omgeving niet kennen. Is niet goed te praten maar wel klein beetje begrijpelijk als je bedenkt dat de bestuurder een jonge hond is. Dat hondje moet dus een hele flinke douw krijgen en leert luisteren naar het baasje.
Ik zou graag willen dat op deze manier onze bestuurders en politici ook een douw kregen. Want de meesten lappen alle onderdanen aan hun laars en heersen over ons vanuit hun ivoren graaitorens.

ecologiste | 31-10-13 | 14:12

Totaalmalloot die wat mij betreft nooit meer achter het stuur mag zitten. Als je op zo'n manier rijdt is er iets grondig mis in je bovenkamer en rest er niets anders dan de benenwagen want zelfs de fiets is dan nog te gevaarlijk.

Cum grano salis | 31-10-13 | 14:12

Mensen met een verstandelijke beperking zoals dit sujet zouden geen rijbewijs mogen hebben of halen. Enfin, rijbewijs innemen en die auto door de shredder. Dat is de enige taal die dit soort figuren begrijpen.

brutus68 | 31-10-13 | 14:11

-weggejorist-

brutus68 | 31-10-13 | 14:11

Vraag me af of de reaguurders hierboven nog steeds zo mild reageren als deze vol-idioot hun dochter of zoon op de motorkap heeft liggen omdat hij met z'n drankharses een verkeerde inschatting maakt. Dit soort mensen moet preventief het rijbewijs worden afgenomen ter bescherming van de andere verkeersdeelnemers. Geen discussie over mogelijk.

Borrelende Boris | 31-10-13 | 14:10

Tsjonge, zowaar enigszins recente beelden. Zag twee weken geleden een stukje bij Stop Politie of iets dergelijks, daar moest de baldadige verkeersdeelnemert nog in guldens afrekenen.

witwas | 31-10-13 | 14:10

toetanchamon | 31-10-13 | 13:53 |
Ja, maar het millieuaspect dan?

Bert M. | 31-10-13 | 14:06

@rara | 31-10-13 | 14:03
Ik rijd zelf als een bejaarde, dus denk het niet haha :D

Bedoel eerder dat ik vrijwel iedere dag geconfronteerd word met bumperklevers, afsnijders, verkeerd voorrang nemers en meer van dat tuig. Begrijp me niet verkeerd, ik vind de straffen terecht. Maar om nou te zeggen "Totale lul van de maand"? Nou nee.

Symmachus | 31-10-13 | 14:06

haha...die kutlimburger mag even 2000 euro inleveren bij onze staat. Dat is ie niet gewend,zoals een normale belastingbetalende en werkende burger het wel gewend is.
stakker.

kutfries | 31-10-13 | 14:05

En dan ook nog op de Napoleonweg, die ook plaatselijk, bekend staat als zeer gevaarlijk.

P. Peeer | 31-10-13 | 14:04

@trivius | 31-10-13 | 14:01
Ik zou zeggen:

Stap 1. Verhuis uit dat AFSCHUWELIJKE oord.
Stap 2. Gebruik de linktip als je een linktip hebt.

Symmachus | 31-10-13 | 14:04

@Symmachus | 31-10-13 | 13:57
Als je dit vindt meevallen dan zou ik maar uitkijken. Voor je het weet moet je zo'n cursus volgen.

rara | 31-10-13 | 14:03

Baaay the way, waarom heeft de videosurveillancewagen geen blaastest aan boord?

R5593 | 31-10-13 | 14:02

@kapotte_stofzuiger | 31-10-13 | 14:01
Vooral een blog met geen eigen mening, want SPONSORED BY....

Symmachus | 31-10-13 | 14:02

@TegenBeterWetenIn | 31-10-13 | 13:46
Het vriendinnetje (A.M.J.) van Rutger C, verdient anders ook nog wel wat belangstelling, mensje Jorritsma jaagt haar eigen burgers die al dan niet door eigen schuld aan lager wal geraakt zijn en hulp behoeven in de muil van door haar aangewezen hongerige geldwolven, om vervolgens als deze burgers door haar beleid en toedoen de afgrond invallen niet thuis te geven. www.staceymopper.nl/168806420

trivius | 31-10-13 | 14:01

Deze man heeft duidelijk nog minder hersencapaciteit dan een insekt.

Boris Poepnagel | 31-10-13 | 14:01

EMA, EMG, alcoholslot. Today was a good day.

Klaus Herzog | 31-10-13 | 14:01

@kapotte_stofzuiger | 31-10-13 | 13:59
Audi-rijders zijn juist bijzonder asociaal en aggressief. Allemaal.

Symmachus | 31-10-13 | 14:00

Ik kan de boetes wel waarderen. Naast de boete moet hij ook een EMA (€798,-) cursus volgen en mogelijk ook nog een EMG (€954,-). Dit dient hij natuurlijk zelf te betalen.

Wecare | 31-10-13 | 14:00

Ga eens boeven vangen!

Gezeur over bestuurders die wat assertiever rijden dan de gemiddelde burgerl*l in zijn Audi/Volvo/Opel.

kapotte_stofzuiger | 31-10-13 | 13:59

Kaas de Vies | 31-10-13 | 13:49 | + 2
.
Dan lig je nog aan het infuus....

Grote stamper | 31-10-13 | 13:58

Dit vind ik dus een 100% voorbeeld van artikel 5 intrekking van het rijbewijs. Totaal geen enkele respect voor de verkeersregel en zeer duidelijk een gevaar voor de overige weggebruikers. Deze persoon hoort niet thuis achter het stuur!

TuurlijkNiet | 31-10-13 | 13:58

Kinderachtige boete. Man iedereen kan toch zien dat die idioot niet in het verkeer als normaal mens kan deelnemen. In eerste instantie maar 500 eurootjes boete.
Dit is niks en wordt nooit wat.

diek | 31-10-13 | 13:57

Hij zei toch sorry Pritt?
Kom een vermanend vingertje en een draai om zijn oren en laat hem gaan.
Asociale politie, ga boeven vangen of zo!
bekeuringen uitschrijven om de staatskas te spekken! Hij weet echt wel wat hij doet!

miko | 31-10-13 | 13:57

@Kaas de Vies | 31-10-13 | 13:49
400 ultramoggels = zes bier.

Verder vind ik het wel meevallen allemaal zeg. Hij rijdt niet aggressief ten opzichte van andere weggebruikers en staat ook de pliesie netjes, hetzij enigszins verbaal gehandicapt te woord. Ik weet best dat jullie allemaal Vinex-trutjes zijn, maar ik heb toch echt wel veeeeeel erger meegemaakt.

(Al rijd ik natuurlijk zelf niet met drank op)

Symmachus | 31-10-13 | 13:57

Is zijn rijbewijs nou niet ingevorderd? Als dat zo is ben ik definitief mijn geloof in de verkeersregels kwijt.

Zoiets | 31-10-13 | 13:57

Hij krijgt een alcoholcursus van de staat?
Zuipen op kosten van de staat!?

ZDEV
--
Die cursussen moet je zelf betalen kut, lopen in de duizenden Euro's.

nl2dav | 31-10-13 | 13:56

Zou me nog meer zorgen maken als deze vent niet gedronken had. al verwacht ik dat er niet veel verschil in zit tussen nuchter danwel zat qua denk niveau.
Ben van mening dat deze gast totaal niet geschikt is om ook maar een beetje van de verantwoording te nemen die bij autorijden komt kijken.

JeBaas | 31-10-13 | 13:56

@Temazepam60milligram | 31-10-13 | 13:54 |

gebeurt=gebeurd

Temazepam60milligram | 31-10-13 | 13:56

kijk, dat bedoel ik.
Anonieme frustraten die een ander hier mét kenteken verlinken. triest

glaaf | 31-10-13 | 13:55

sodeja | 31-10-13 | 13:49 | + 1
Zal wel iemand uit Brabant zijn.

Nevz | 31-10-13 | 13:55

Verder nog wat gebeurt vandaag? Word een beetje moe van deze ""Stop! Politie!" filmpjes.

Temazepam60milligram | 31-10-13 | 13:54

TegenBeterWetenIn | 31-10-13 | 13:46
Dan ben je een van de weinigen hier op de panelen.
Bankiers zijn als persoon en de club waarvoor ze voor werken al jaren geleden afgeschreven....

Ommezwaai | 31-10-13 | 13:54

Die jochie geeft zelf uitgebreid toe dat hij zijn beheersing verliest als hij muziek luistert. Zo'n labiel figuur moet gewoon om psychische redenen voor altijd zijn rijbewijs afgenomen worden voordat hij met een waas voor zijn ogen echt mensen opzettelijk dood gaat rijden.

sinar2 | 31-10-13 | 13:54

TegenBeterWetenIn | 31-10-13 | 13:46 | + 2
.
Inderdaad. Alleen jammer dat het moeilijk te visualiseren is hoe bankdirecteuren in een complete bank rondscheuren, fictief 180km/u door een financiële 30km zone rijden, door meerdere rode stoplichten naast AFM basisscholen sjezen, te veel winst en graaigeld slikken (400 miljard Ugl), etc.

Grote stamper | 31-10-13 | 13:53

Tja.. als je het doet, doe het dan goed..

Claude Jacque | 31-10-13 | 13:53

Ik hoor net dat er een kastanjeboom is, die deze gozer wil uitdagen. Ik zou zeggen ga er voor met minimaal 180 km.

toetanchamon | 31-10-13 | 13:53

Deze vent mag nooit meer de weg op. Iedereen sjoemelt weleens hier en daar en rijdt te hard, maar zoveel overtreding op een klein stukje is bizar. Zeker door rood rijden is een faux pas. Daar ga je duidelijk een harde duidelijke grens over in tegenstelling tot een snelheidsovertreding die je in percentages kan kwantificeren.

Dude heb je eten | 31-10-13 | 13:53

En z'n moeder moeten ze ook een bekeuring geven; dat het haar gelukt is om zo'n afgestompt misbaksel uit haar zure sloot te werpen!

Simon de Danser | 31-10-13 | 13:53

Mijn tip voor Aso-Hufter van de week is de Jeep Patriot kenteken 83-HVB-3 (plastic nep terreinwagen). aso parkeren, inrijden op voetgangers, grote muil en blijkbaar of totaal blind of totaal geen kennis van de nederlandse verkeersregels?? Rijbewijs van oude en lelijke bestuurster per direkt innemen en auto in de pers en naar de hoogovens als pakketje schroot. Dank u.

denoorman | 31-10-13 | 13:53

allemaal erg oooh en foei. maar lijkt hier steeds meer op de blog van Koos Spee.

glaaf | 31-10-13 | 13:52

El Rico Grande | 31-10-13 | 13:48
Duivelsmooi en zeker niet te duur

Cras | 31-10-13 | 13:52

Ik snap niet zo goed waarom zijn rijbewijs niet per direct is ingevorderd? Heb ik wat gemist?

R5593 | 31-10-13 | 13:51

Compleet verdiend. Mongool.

EllaRouvoet | 31-10-13 | 13:51

Hoppa die is in een keer nuchter.

Sukkel.

joyriders | 31-10-13 | 13:51

Ik wil deze meneer graag aanmelden voor de educatieve cursus zeepjesslikken in de bajes!

Grote stamper | 31-10-13 | 13:51

Het is in Limburg opgenomen maar deze aso spreekt totaal geen Limburgs.

sodeja | 31-10-13 | 13:49

Als je 400 ultramoggels hebt, hoeveel heb je dan gedronken?

Kaas de Vies | 31-10-13 | 13:49

2 bekeuringen!!!! daar gaat NL dus naar de kloten.

indeklit | 31-10-13 | 13:49

Hopelijk gaat-ie binnenkort een poging doen om de Darwin Award binnen te slepen, hij is er slim genoeg voor.

rara | 31-10-13 | 13:49

Hij krijgt een alcoholcursus van de staat?
Zuipen op kosten van de staat!?

ZDEV | 31-10-13 | 13:48

O jee o jee o jee, kijk een BMW, kijk maar een proleet achter het stuur.

El Rico Grande | 31-10-13 | 13:48

Vond die bestelbusmeneer van gisteren toch een aanzienlijk grotere klootzak dan deze limbo.

En dan zijn er nog de onderwijs- en zorgmanagers, Peter Rehwinkel en Bert vd Roest. Dat zijn veel, maar dan ook veel grotere hufters dan deze kruimeldief. Daar komt nog bij dat die figuren ermee wegkomen ook. En Tim Kuik niet te vergeten.

Next.

Rémy Martin ® | 31-10-13 | 13:48

@TegenBeterWetenIn | 31-10-13 | 13:46 | + 2 -
Ja Erik de Vlieger, nu weten we het wel.

Kaas de Vies | 31-10-13 | 13:48

Wat is het met deze verkeersfilmpjes op GS de laatste tijd? Ik weet ook wel dat er mongolen op de weg zijn en als ik daar meer over wil weten dan zet ik de t.v. wel aan.

Freek de Leek | 31-10-13 | 13:48

Ik vond die vent met die cinquecento chickie's toch echt wel een totalere lul.

StYxX | 31-10-13 | 13:47

Invordering rijbewijs? Boete?
Alsof dat helpt bij zo'n mono-hersen-cellige!
Alleen een vuist is het enige juiste argument tegenover zo'n dom gezicht. - F.N.

Simon de Danser | 31-10-13 | 13:47

Nou, nou, wat een moraalridder ben je, Pritt... Ik maak mij meer zorgen om het feit dat de Rabobank grootse fraude pleegt en dat jullie er heulemaal niets mee doen.

TegenBeterWetenIn | 31-10-13 | 13:46

Beginnende bestuurder?
Nu niet meer.

Fart Fader | 31-10-13 | 13:45

Geef je zo veel geld uit voor een rijbewijs en loop je het risico die kwijt te raken voor 20 seconde eerder thuis zijn.

Idontgiveafunk | 31-10-13 | 13:45

GTA5 IRL experimentje. Mislukt.

DeMelkbroer | 31-10-13 | 13:44

REAGEER OOK