Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

BBC geeft Nigel Farage bloksnor

faragebloksnorlololol.jpg De invloed van GeenStijl reikt ver. Zelfs de Bloksnor Broadcasting Corporation (BBC) hanteert tegenwoordig dezelfde tactieken als uw favoriete roze haatblog. Check bovenstaand pixelation error van de UKIP-frontman. Uhuh. Suuuure. Farage stond zich net te verantwoorden voor racistische liedjes die hij ooit als schooljongen zou hebben gezongen en die natuurlijk niks te maken hebben met de aanstaande landslide victorie van zijn partij UKIP. En dus zongen ze in de regiekamer gezellig even mee: ♫♫Daaaahaaar!!! Moet!!! Een!!! BLOKSNOR OP!!! Daar moet een bloksnor op!♫♫ Is Britse lachhumor om mee te schaterbuiken. Did nazi that coming + Anne Frankly now i am offended = Get out of Mein Kampfort zone. Begrijpt u het? Nu allemaal vingers onder de neus en een John Cleese-loopje om het te vieren.

Reaguursels

Inloggen

Ik snap het niet omdat Farage, een man van de democratie, van het verzet tegen de EUSSR etc. etc. natuurlijk 10x verder van Hitler afstaat dan Brussel.

een maffiabaas | 22-09-13 | 00:05

A pixelation error? Yeah rigt!

Blonde Arie | 21-09-13 | 14:16

Vroeger een 'fout' liedje zingen is natuurlijk onvergeeflijk.
Bij de BBC decennia lang kleine meisjes verkrachten mag dan weer wel.

kees1960 | 21-09-13 | 13:32

Prachtig voorbeeld van de feitelijke politieke kleur van het merendeel van het medialandschap. Is in NL natuurlijk ook zo. De media zijn het verlengstuk van het linkse gedachtengoed en hebben vrij weinig scrupules om dat te etaleren. Onpartijdige berichtgeving hoef je dan ook niet te verwachten. Smerig om iemand zo belachelijk te maken. Mijn stem zou hij krijgen als ik op hem kon stemmen.

WatZalIkErvanZeggen | 21-09-13 | 12:01

The block moustage is No Style!

Ahasveros | 20-09-13 | 22:57

De bloksnor is de manier om andersdenkenden de mond te snoeren en verdacht te maken

wim de goede | 20-09-13 | 21:19

@Bakito | 20-09-13 | 20:08

Lekkah!

weerstand | 20-09-13 | 20:09

weerstand | 20-09-13 | 20:00 | + 0 -
Het is derhalve niet slim dat linkse en rechtse critici van de EU zich tegen elkaar laten uitspelen.

Biertje?

Bakito | 20-09-13 | 20:08

@Bakito | 20-09-13 | 19:50

Kritiek kwam vanuit alle hoeken.. En dat is nog steeds zo.

weerstand | 20-09-13 | 20:00

weerstand | 20-09-13 | 19:44 | + 0 -
De kritiek op de EU kwam aanvankelijk uit linkse/communistische/anarchistische hoek.

nl.wikipedia.org/wiki/Eurodusnie

Europa als instituut t.b.v. grote en rijke bedrijven. Om de kritiek uit die hoek te smoren werd het imago van de EU opgepoetst naar sociaal en links, puur uiterlijk vertoon natuurlijk, niettemin de gehele middenklasse is er ingetrapt.

Het geschreeuw van Wilders en Farage is leuk voor de bühne, maar komt natuurlijk 20 jaar te laat.

Bakito | 20-09-13 | 19:50

@Bakito | 20-09-13 | 19:38

Sure..

weerstand | 20-09-13 | 19:44

@Bakito | 20-09-13 | 19:30

Ik had het enkel over Rusland tussen 1918-1922 dus heb je alweer ongelijk. Daar leefde minder mensen dan alle landen in de wereld waar het Duitse rijk tussen 1940-45 actief was. Dus in dat licht bezien is het nog triester.

Doe eens een keertje echt je best.

weerstand | 20-09-13 | 19:43

weerstand | 20-09-13 | 19:35 | + 0 -
whatever, ik vraag me alleen af wat Stalin te maken heeft met het neoliberale project de Europese Unie....

Bakito | 20-09-13 | 19:38

@Bakito | 20-09-13 | 19:32

Dat niet, maar wel dat rechts ideologen meer doden op hun geweten hebben. En ik heb die onzin van jouw ontkracht met linkjes die ik speciaal voor jou en de rest die het interesseert heb opgezocht ;-)

weerstand | 20-09-13 | 19:35

weerstand | 20-09-13 | 19:29 | + 0 -
Onzin, ik heb nergens ontkend dat Stalin een massamoordenaar was.

Bakito | 20-09-13 | 19:32

weerstand | 20-09-13 | 19:25 | + 0 -
De Sovjet-Unie had ook veel meer inwoners en was vele male groter dan het Duitsland van Hitler. Als je dat ook nog meeneemt in de berekening, zou de rechtse Hitler omgerekend tussen de 800 miljoen en 1 miljard mensen hebben vermoord.

Enfin, ik heb gewonnen!!!!!! Hoera!!!!

Bakito | 20-09-13 | 19:30

@Bakito 19.26
Dan zijn we het eens.

Idioot.

Uw Verzekeringsadvis | 20-09-13 | 19:29

@Bakito | 20-09-13 | 19:26

Heb je wel gezegd.
u draait en u bent niet eerlijk ;-)
Maar dat weet iedereen natuurlijk al lang van jou ;-)

weerstand | 20-09-13 | 19:29

Uw Verzekeringsadvis | 20-09-13 | 19:23 | + 0 -
Dat is juist mijn punt: het communisme is geen haar beter of slechter dan Hitler, Farage of Wilders.

Mongool.

Bakito | 20-09-13 | 19:26

@Bakito | 20-09-13 | 19:14

Als je zo gaat rekenen... tussen 1918 en 1922 (4 jaar) vonden in Rusland alleen al 13.000.000 burgers de dood.
Dat zou in 70 jaar weer 227 miljoen zijn.
Dus nu heb ik weer gewonnen? Je ziet zelf ook wel in dat je weer onzin uitkraamt om je ongelijk te blijven verbloemen.

Communisme en linkse ideologie zijn verantwoordelijk voor een voor een ongekend aantal slachtoffers, dood en levend. En als jij kan aantonen dat andere nog erger zijn geweest.... Kom jij dan eens met cijfertjes.

weerstand | 20-09-13 | 19:25

@Bakito 19.14
Je vrind Stalin, 40 miljoen dooien in pak em beet 15 jaar, ook knap zeker qua gemiddelde per jaar.
Dit nog even los van de niet te beschrijven ellende die levende Russen moesten ondergaan.
Hypocriete lul die je er bent.

Uw Verzekeringsadvis | 20-09-13 | 19:23

weerstand | 20-09-13 | 19:09 | + 1 -
Dat is over een periode van ruim 70 jaar. Hitler maakte in zeg 5 jaar zo'n 10 miljoen slachtoffers, dat is omgerekend 140 miljoen slachtoffers. Rechtse ideologieën zijn derhalve een stukje moorddadiger dan linkse. QED.

Bakito | 20-09-13 | 19:14

Russells Teapot | 20-09-13 | 18:48
Mee eens, die rattenval moeten we dan ook niet meer intrappen.
De wereld is niet zwart wit.
Hoe zou jij een anarchist willen inschalen?
Links of rechts?
En dan heb je het toch echt over anti etatisme en persoonlijke vrijheden.

bakoenin | 20-09-13 | 19:00

Exemplarisch voor de linksmens. Wanneer die het niet meer weet wordt er op de man gespeeld.

natte krant | 20-09-13 | 19:00

Huh? Hitler was toch GroenLinks?

o)+ | 20-09-13 | 18:58

Russells Teapot | 20-09-13 | 18:50 | + 0 -
Om aan te tonen dat jij dat net zo goed doet.

Bakito | 20-09-13 | 18:54

bakoenin | 20-09-13 | 18:49 | + 0 -
Onzin, 99% van de PVV standpunten leiden onherroepelijk tot meer overheidsbemoeienis, waarschijnlijk nog meer dan bij de SP.

Bakito | 20-09-13 | 18:53

US/UK: wereldkampioenen multikul. Rethorische vraag: hoe zou dat toch komen? Voor antwoorden, zie internet.

Prof. Dr. Ir. Toeter | 20-09-13 | 18:52

@Bakito | 20-09-13 | 18:45
Als je bekend ben met de No True Scotsman fallacy, waarom bega je hem dan?

Russells Teapot | 20-09-13 | 18:50

Bakito | 20-09-13 | 18:48
Dommert, meer nationalistisch, maar dat houd niet in etatisme.

bakoenin | 20-09-13 | 18:49

@bakoenin | 20-09-13 | 18:44
Ik zie anti-etatisme en persoonlijke vrijheid eerder als rechtse idealen.

Maar dat is natuurlijk een kwestie van interpretatie. Persoonlijk vind ik de neiging om alle meningen, idealen en standpunten in de wereld in links-rechts te verdelen vrij simplistisch. Daar is de maatschappij simpelweg te complex voor.

Russells Teapot | 20-09-13 | 18:48

Russells Teapot | 20-09-13 | 18:42
Natuurlijk zijn daar moordpartijen gepleegd, wie had iets anders verwacht. Maar de meeste slachtoffers zijn gevallen door economisch mismanagement en gedwongen collectivisering.
Vandaar ook de NEP die door kameraad Stalin weer de NEK omgedraaid werd.

bakoenin | 20-09-13 | 18:48

bakoenin | 20-09-13 | 18:44 | + 0 -
Whahaha, de helft stemt hier PVV, een ultra-etatistische partij.

Bakito | 20-09-13 | 18:48

weerstand | 20-09-13 | 18:44 | + 0 -
Geef nou gewoon een linkje naar dat onderzoek, liefst HBO+

Bakito | 20-09-13 | 18:46

Russells Teapot | 20-09-13 | 18:38 | + 1 -
Jazeker, net zo dom om alles wat misgaat in de maatschappij de linkse hoek in te framen.

Bakito | 20-09-13 | 18:45

weerstand | 20-09-13 | 18:40
Mee eens, de verdwazing heeft dan ook behoorlijk huisgehouden vanaf 1917.
Persoonlijk (doet helm op) vind ik de gemiddelde GSer linkser dan de SP en de PvdA samen.
Waarom? De meeste zijn anti etatisme en voor persoonlijke vrijheid.

bakoenin | 20-09-13 | 18:44

@Bakito | 20-09-13 | 18:34

Natuurlijk, communisme kan ook niet werken. Maar dat is een andere discussie.

De cijfers die ik aanhaal komen van verschillende onderzoeken, daarom heb ik beide uiterste genomen. Al is het 95 miljoen dan nog is het vele malen meer dan wat de rest in diezelfde periode aan doden op haar geweten heeft.

weerstand | 20-09-13 | 18:44

@bakoenin | 20-09-13 | 18:37
"Maar... niet vanwege moordpartijen, maar vanwege stupiditeit en dogmatisme."

Volgens mij geldt dat vooral voor China, met hun culturele revolutie. In de Sovjet-Unie zijn daarentegen de nodige moordpartijen uitgevoerd.

Russells Teapot | 20-09-13 | 18:42

@bakoenin | 20-09-13 | 18:37

Als hier de mensen van politieke partijen met links in hun naam of programma fondsen aan het werven zijn/waren voor dat soort communistische regimes. Dan denk ik dat links Nederland het zelf tot links bestempelde ;-)

weerstand | 20-09-13 | 18:40

@Bakito | 20-09-13 | 18:34
"Laatste opmerking: USSR en Volksrepubliek China hadden uiteindelijk niks met communisme te maken, maar waren ordinaire dictaturen."

Haha, jij bent leuk. Als dit geen communisme was, wat is dan het "echte" communisme? Laos? Vietnam? Cambodja? Cuba? Noord Korea? Joegoslavië? Albanië? Roemenië? Oost Duitsland?

Klaarblijkelijk zijn 99% van de communisten die ooit hebben geleefd geen echte communisten. Wel eens gehoord van de No True Scotsman fallacy?

Russells Teapot | 20-09-13 | 18:38

weerstand | 20-09-13 | 18:29
Dat dan weer niet.
Door verkeerd beleid zijn er in de Sovjetunie en China samen 65 miljoen... ja slikt u maar even door, doden gevallen.
Maar... niet vanwege moordpartijen, maar vanwege stupiditeit en dogmatisme.
Overigens kun je je afvragen of staatskapitalisme, links is.
Ik bedoel, als je de vrijheid voor het volk nastreeft als linkschdragende, dan kan je toch nooit voor een elitaire nomenclatura zijn, die de macht heeft over alle productie middelen.
Welnu, zie hier de vergelijking tussen de Sovjetunie en de EU. De vraag is alleen is dat nu links of rechts.

bakoenin | 20-09-13 | 18:37

weerstand | 20-09-13 | 18:29 | + 1 -
Dat lijkt me aan de hele hoge kant die schatting, maar jij hebt vast wel een berekening voor me.

Laatste opmerking: USSR en Volksrepubliek China hadden uiteindelijk niks met communisme te maken, maar waren ordinaire dictaturen.

Bakito | 20-09-13 | 18:34

@Bakito | 20-09-13 | 18:14

Doe ik ook niet. Maar uit naam van het linkse gedachtegoed zijn er in de 20e eeuw toch echt meer slachtoffers gevallen dan alle andere ideologien.
Schattingen van het aantal dodelijke slachtoffers van het communisme liggen tussen de 95-145 MILJOEN.

Weet jij ook wel, stink troll ;-)

weerstand | 20-09-13 | 18:29

Je zal er toch de kolere van krijgen $%#$%.
Hoe durven ze, dat stelletje corporatisten.
Het enige verschil tussen de gemiddelde Eurofiel en de heer Hitler is die bloksnor.

bakoenin | 20-09-13 | 18:29

.. maar goed. De BBC probeert op intelligente en volwassen manier duidelijk te maken dat het steekhoudend tegenspreken van hun idealen gelijk staat aan het Nationaal Socialisme van de eerste echte voorganger van Rijkscommissaris Von Rompuy.

Herhalen herhalen herhalen. Steeds. Maar. Weer. Welke socialist is er niet groot en besnord mee geworden?

Jan Passant mk2 | 20-09-13 | 18:25

@Bakito | 20-09-13 | 18:07
Sinds wanneer is Farage links?

Russells Teapot | 20-09-13 | 18:22

weerstand | 20-09-13 | 18:14 | + 0 -
Ik vind beide even verwerpelijk.

Bakito | 20-09-13 | 18:16

weerstand | 20-09-13 | 18:11 | + 0 -
Veruit de meeste oorlogen werden en worden gevoerd vanuit nationalisme of behoefte aan grondstoffen.

Daarmee wil je die paar duizend slachtoffers van RAF of ETA etc toch niet mee vergelijken?

Bakito | 20-09-13 | 18:14

@Bakito | 20-09-13 | 18:08

Heb je mij niet horen claimen. Maar jij vindt terrorisme dus net zo eerlijk als oorlog?

weerstand | 20-09-13 | 18:14

@Bakito | 20-09-13 | 18:05
Doe dan....

weerstand | 20-09-13 | 18:11

weerstand | 20-09-13 | 18:01 | + 1 -
Whahaha, ja oorlog is een fair spel, waar iedereen netjes binnen de lijntjes de vijand afslacht. Whahaha!

Bakito | 20-09-13 | 18:08

Russells Teapot | 20-09-13 | 17:53 | + 2 -
Volgens mij ageert Farage tegen de EU, niet tegen Stalin. Vandaar.

Bakito | 20-09-13 | 18:07

weerstand | 20-09-13 | 18:03 | + 0 -
Zoals gezegd, jij komt met een handvol, ik zet daar duizenden voorbeelden tegenover die veroorzaakt werden en worden door rechtse motieven.

Bakito | 20-09-13 | 18:05

@Bakito | 20-09-13 | 17:58
Dan ben je nog dommer dan ik al dacht.
Alle groepen in dat lijstje zijn socialistisch georiënteerde terroristische groeperingen.

weerstand | 20-09-13 | 18:03

@Bakito | 20-09-13 | 17:52

Oorlog is een gewapende strijd tussen staten of volkeren.
En in dat kader zijn er zelfs spelregels waaraan men zich dient te houden.
Terrorisme is verre van dat, het is een zwakke laatste poging om je mening op te leggen aan een regering of volk zonder je aan welke regel dan ook te houden. En het is vooral laf, maar dat is normaal voor dit soort types.

weerstand | 20-09-13 | 18:01

@Bakito | 20-09-13 | 17:56
Waar heb jij het over? Ik zei helemaal niets over de EU.

Russells Teapot | 20-09-13 | 18:00

weerstand | 20-09-13 | 17:56 | + 0 -
Zeker de helft van jouw lijstje zijn nationalistische groeperingen en dus rechts.

(man, wat een onzinnige discussie)

Bakito | 20-09-13 | 17:58

Russells Teapot | 20-09-13 | 17:53 | + 0 -
Ja, zo lust ik er nog wel een paar.

De EU-weerstand komt aanvankelijk uit linkse kringen.

Enfin, jij wil er een prestigestrijd van maken en zwelgen in het verleden, i.p.v. de maatschappij ten goede veranderen. Typisch domrechts.

Bakito | 20-09-13 | 17:56

@Bakito | 20-09-13 | 17:53
NationaalSocialisme ;-)
maar als je wilt halen we hem van het lijstje af, blijft er nog steeds een indrukwekkend lijstje over of niet?

weerstand | 20-09-13 | 17:56

@Bakito | 20-09-13 | 17:49
Uiteraard, dat speelt mee. Dat geeft dan ook gelijk aan hoe bekrompen en provinciaal de linkse media zijn; geen enkel besef van wat het communisme heeft aangericht in het buitenland, en de focus puur op onze eigen geschiedenis.

Dit in tegenstelling tot rechtse mensen, die het communisme altijd veroordeelden en verwierpen, ook toen intellectueel links Nederland de Sovjet-Unie nog op handen droeg, en grote bewondering koesterde voor de meest moorddadige regimes die de wereld ooit heeft gekend.

Russells Teapot | 20-09-13 | 17:53

weerstand | 20-09-13 | 17:50 | + 0 -
Oh, jij noemt de nationalistische Hitler links. Laat maar dan...

Bakito | 20-09-13 | 17:53

weerstand | 20-09-13 | 17:50 | + 0 -
Wat is het verschil tussen oorlog en terrorisme?

Dat bij oorlog de partijen een officiële factuur naar de wapenleverancier kunnen sturen?

Bakito | 20-09-13 | 17:52

@Bakito | 20-09-13 | 17:35

Ik heb het niet over oorlog, maar terrorisme ;-)
Met andere woorden, die linkse organisaties hebben vaak de mond vol van democratie, maar zodra men niet op democratische wijze kan verkrijgen wat men verlangd dan vervallen ze in terrorisme....

En trouwens vanaf het moment dat er een links gedachtegoed kwam zijn er aardig wat oorlogen en moorden gepleegd uit naam van het socialisme of vergeet je dat even voor het gemak? Remember Hitler, Mao, Lenin, Stalin enzovoorts? Dat groepje alleen al heeft meer leed veroorzaakt dan alle "rechtse" koloniale bewinden bij elkaar. En voor die tijd kan je eigenlijk niet eens spreken van links en rechts.

weerstand | 20-09-13 | 17:50

Russells Teapot | 20-09-13 | 17:44 | + 0 -
Dat is heel simpel te verklaren. Wij zijn ooit bezet geweest door een rechtse agressor.

In de Balkan heerste het communisme. De bevolking daar heeft dan ook een grotere hekel aan Stalin dan aan Hitler.

Bakito | 20-09-13 | 17:49

Of het nu Nederland, de VS of Engeland is , ieder gevaar voor het establishment (inclusief het media establishment) woord gedemoniseerd en geridiculiseerd.
.
Wat ze met Pim , Wilders ,etc hebben gedaan , doen de media elite nu met Nigel.
.
Iedereen die kritisch is ten opzichte van de immigratie en Islam zal worden gedemoniseerd. Dat is gewoon een feit.

Mortimerr | 20-09-13 | 17:48

De BBC is de staatsomroep, weet je wel. Politiek neutraal en zo. Net als onze NOS.

MAD1950 | 20-09-13 | 17:46

Dus Nigel moet zich verantwoorden voor liedjes die hij 30 jaar geleden als puber zou hebben gezongen?

Het blijft verbijsterend, de dubbele standaards die er voor extreem links en extreem rechts gelden.

Zowel extreem rechts (Hitler) als links (Stalin, Mao) hebben een bevlekt verleden.
Maar waar je als politicus geen enkele last ondervindt van een extreem links verleden (Barroso, Rosemöller, beiden fans van Mao, daarna succesvolle politieke carrières), ben je als rechts politicus al aangeschoten wild bij de geringste beschuldiging van nazi-sympathieën.

Als linkse mensen een extremistisch verleden hebben, wordt dat gebagatelliseerd en met een glimlach afgedaan door het een "idealistisch actieverleden" te noemen. Maar als rechtse mensen een extremistisch verleden hebben, is er niemand die het vergoelijkend over "jeugdig idealisme" heeft.

Dat zal wel komen door het linkse tuig dat de media in handen heeft. Sympathiseren met genocidale, massamoordende dictators is alleen erg als rechtse mensen het doen. Dat vindt althans de linkse elite, die zichzelf het geweten van Nederland waant.

Russells Teapot | 20-09-13 | 17:44

Tja, je moet toch wat als je het niet met argumenten kan winnen. Ook de Kinkskerk in Engeland is niet almachtig meer. Dit soort geintjes doet in elk geval verder afbreuk aan het aura van onpartijdigheid en journalistieke integriteit van de schromelijk overschatte BBC. Net als in Nederland mag je daar alleen werken als je devoot linkskerkelijk bent. Als ze erachter komen dat je er ketterse gedachten op na houd wordt je kapotgemaakt. Net als in Nederland dus.

Ales | 20-09-13 | 17:40

weerstand | 20-09-13 | 17:04 | + 3 -
Jij noemt er 10 op. De overige duizenden oorlogen in de mensheid werden veroorzaakt door nationalisme en grondstoffen, ook wel rechtse motieven genoemd.

Bakito | 20-09-13 | 17:35

Hitler heeft met die snor ook wat in beweging gebracht , laat ons hopen voor de Euro .

likmegaties | 20-09-13 | 17:27

Typisch een staatsbedrijf, Schoftentuig !

Uw Verzekeringsadvis | 20-09-13 | 17:26

dat durven ze nog net niet bij de NPO ..

(c)ZWITSUL | 20-09-13 | 17:24

.. als deze laffe linkse BBC in 1940 het wereldbeeld voor de Britse burgers had verzorgd, dan hadden ze daar nu allemaal een bloksnor gedragen. Met trots.

En terecht, het is ook een socialistische snor.

Jan Passant mk2 | 20-09-13 | 17:23

Ze doen werkelijk alles om Farage het zwijgen op te leggen. Ze hebben hem belasterd, bedreigd, uitgesloten, ze hebben hem beschuldigd van fascistische sympathieën en ze hebben hem zelfs geestesziek genoemd.

Logisch, hoor - ze voelen zijn hete adem in hun nek, nu steeds meer Britten overstappen van Labour en de Tories naar UKIP.

Nequebard | 20-09-13 | 17:23

Farage = BAAS!

dekogelkwamvanlinks | 20-09-13 | 17:21

-weggejorist-

David33 | 20-09-13 | 17:17

@Gootbalkoning | 20-09-13 | 16:14 |
Een bloksnor opgeplakt krijgen door linkse media... ik zou het als een compliment opvatten.
Wie de socialisten dusdanig tot razernij weet te drijven dat hun alleen nog een Godwin rest, heeft bij voorbaat mijn sympathie.
.
____
.
Dit zie je steeds weer, als ze geen argumenten hebben en van razernij dan gaan stampvoeten, gaan ze schelden, verdacht maken en dreigen.... en, zoals vaker is gebleken, die dreiging uitvoeren.

donjon | 20-09-13 | 17:15

Paniek zaaien ... en ze trappen er zo graag in. Panic! Panic!

Itastijl | 20-09-13 | 17:15

Ik woon en werk since 2006 in the UK and guess what; Het hek is here helemaal van de dam. I know what he is talking about. I am elidgeble to vote and will vote for Nigel in mei. Thanks God we have the paramilitarys to look after us.

f*ck away off | 20-09-13 | 17:12

@Gootbalkoning | 20-09-13 | 16:14 |
Een bloksnor opgeplakt krijgen door linkse media... ik zou het als een compliment opvatten.
Wie de socialisten dusdanig tot razernij weet te drijven dat hun alleen nog een Godwin rest, heeft bij voorbaat mijn sympathie.
.
__
.
Blijkbaar vindt de linksmensch dat Nigel Farage een van hun is.

donjon | 20-09-13 | 17:09

@Bakito | 20-09-13 | 16:38

Wat een prachtige tijden waren dat!
Maar het was dan wel een reactie op het geweld van dat langharige tuig.

Links terrorisme is natuurlijk ook gewoon een pleonasme.
Zomaar een voorbeeld van de mensen die wanneer ze het met de mond niet kunnen winnen, maar naar de wapens grijpen.

Brigate Rosse (Rode Brigades) (Italië)
Cellules Communistes Combattantes (België)
Communistische Liga 23 September (Mexico)
Euskadi Ta Askatasuna (ETA), (Spanje)
Japanse Rode Leger (Japan)
Rote Armee Fraktion (Duitsland)
Weather Underground (Verenigde Staten)
New People's Army (Filipijnen)
Revolutionaire Anti-Racistische Actie of RaRa
Lichtend Pad (Peru)
Action Directe (Frankrijk)
Tupamaros (Uruguay)
PKK (Turkije, Irak, Iran, Syrië)

weerstand | 20-09-13 | 17:04

Het staat hem eigenlijk best goed.

Djong | 20-09-13 | 17:03

Als ieder land in Europa 1 Farage had, zaten we nu niet zo in den puree.

daytripper | 20-09-13 | 17:03

Ik zag het vanmorgen live bij de ontbijtnieuwsshow van de Beeb. Zinnige dingen zegt die man. Liet zich totaal niet uit het veld slaan door de suggestieve vragen van het BBC-mannetje en -vrouwtje.
Opmerking 1: geen bloksnor gezien (maar ik heb dan ook Ziggo.)
Opmerking 2: BBC is nog linkser dan NOS.

uwesbeki | 20-09-13 | 17:03

@ Achterbak | 20-09-13 | 16:15 | + 0

bij die wolken vloog een meeuw.

De Treinende Rechter | 20-09-13 | 16:56

Die bloksnor zal me wat het artikeltje waarnaar gelinkt wordt over zijn jonge jaren vind ik wel erg typerend.
Demonisering tot en met.

Willem Hollander | 20-09-13 | 16:55

Driemaal hulde voor deze dwarsligger die lef heeft en opstaat tegen de verderfelijke linkse kerk, die nooit iets goeds heeft gebracht, alleen verschrikkelijk veel migratie!

lanexxx | 20-09-13 | 16:54

Beter een bloksnor dan een links blok aan je been !

nan6896 | 20-09-13 | 16:51

gooi en smijtwerker | 20-09-13 | 16:44 | + 0 -
Als "bloksnor" demoniseren is, dan geldt dat ook voor "langharig tuig". Beide lichaamsbegroeing.

Bakito | 20-09-13 | 16:51

Diep in het Oosten zitten de takfiri jihadi financiers van The City. Favoriete hobby s de media en voetbalclubs.

Soms doen ze hun vrome jurk uit en doen een weekeindje nachtclub in land der Engelen, de Veyrons zijn niet te tellen na het vrijdagmiddaggebed.

Is dat erg? Geen idee, olie wapens geneesmiddelen voetbal en spelen. De wereld draait door zou uniek talent Matthijs schouderophalend declameren.

Achterbak | 20-09-13 | 16:47

https://www.youtube.com/watch?v=RAzP1nbgKUA

kneuterzak | 20-09-13 | 16:45

@Bakito | 20-09-13 | 16:38 | + 0 -
tegengas is een ding. demoniseren is iets anders.
.
wapenstok deed het goed in de jaren zestig, zeventig en tachtig - maar vooral omdat het langharig tuig zelf ook ten strijde trok. actie = reactie.

gooi en smijtwerker | 20-09-13 | 16:44

gooi en smijtwerker | 20-09-13 | 16:32 | + 1 -
Farage blaast hoog van de toren en krijgt tegengas. Zo gaan die dingen.

De socialisten of de hippies die in de vorige eeuw tegen de gevestigde orde schopten werden veel harder aangepakt, niet alleen verbaal, maar vaak met wapenstok en celstraf.

Bakito | 20-09-13 | 16:38

Goed dit te zien!
Het betekend dus dat links echt geen argumenten meer heeft om die in hun ogen verderfelijke Farage een hak te zetten.

zwellevertje | 20-09-13 | 16:36

de BBC heeft een aantal hele kritische programma's en sommige zelfs heel openlijk anti-politiek correct - Top Gear zou hier nooit zo gemaakt kunnen worden.
.
de belangrijkste onderstroom is echter wel die van de politiek correcte kerk, sterk vervlecht met de overheid en gerelateerde quango's. en met dat deel van de pers dat links anghaucht is.
.
De engelden hebben echter anders dan wij hier nog een keuze wanneer het gaat om media. het is hier vier keer de volkskrant of een stuk WC papier a.k.a. de telegraaf.
.
de hele main stream media zal niet eerder rusten dan dat lastige figuren als Farage uit de weg geruimd zijn. De EDL kunnen ze makkelijk wegzetten als een steld gewelddadige fascisten, Farage is slimmer en beter bespraakt. Meer, dus, vergelijkbaar met Pim Fortuyn hier. Reken maar dat het establishment deze man vreest.
.
En ik vrees daarom voor zijn lot. Van "Minderwaardig Mens", tot "Eichman van deze tijd", tot een lijk op het mediapark.

gooi en smijtwerker | 20-09-13 | 16:32

de NSDAP en BCC zijn allebij even links, dus waarom willen ze farage in hun linkse clubje betrekken ?

Obsi | 20-09-13 | 16:32

Verborgen subliminale boodschappen zijn een geliefd hersenspoel medium dat de Linkse Apparatsjiks graag op hun bevolking loslaten - nl.wikipedia.org/wiki/Subliminale_bood...

Conan de Rabarber | 20-09-13 | 16:31

Farage is ook zo iemand die goed weet wat de gemiddelde tokkie dwars zit en dat aardig weet te verwoorden. Hij wordt hij aan het denken gezet door de massa, in plaats van dat hij de samenleving na laat denken.

Mark Smith | 20-09-13 | 16:30

Farage heeft 100% gelijk. Heeft helemaal niets te maken met racisme, hitler, of watdanook.

LangeTijdGeleden | 20-09-13 | 16:29

Fart Fader | 20-09-13 | 16:08 | + 2 -
and dont mention the islam

[G]eenstijl | 20-09-13 | 16:29

''Nu allemaal vingers onder de neus en een John Cleese-loopje om het te vieren.''

Allang gedaan. Ik zit nu wel met een gescheurde lies, maar wat moet dat moet.

Wc-kip | 20-09-13 | 16:28

Enoch = Enoch Powell, voormalig Engelse politicus die een geruchtmakende speech hield inzake immigratie met de titel 'Rivers of Blood'. Al bekend? Dan volgende keer at anders.

Jan Zand | 20-09-13 | 16:28

Wc-kip | 20-09-13 | 16:23 | + 0 -
Mijn neef zit nog steeds onschuldig opgesloten.

Bakito | 20-09-13 | 16:26

Gewoon een storinkje van tien seconden op één scherm, stelletje psychoten.

LibertasSimplex | 20-09-13 | 16:26

het is alleen de bbc aan te rekenen als dit op alle schermen zichtbaar is, dit was op 1 scherm in manchester, een eind weg van de studio in London. Zou knap zijn als ze de pixels per scherm kunnen bedienen Er staan miljoenen schermen per dag aan, er zijn er altijd wel een paar te vinden met bit-errors. Niet dat de UKIP blij is met deze gratis publiciteit, wilders zn natte droom zoiets.
Geenstijl is geen haar beter door bit fouten te gebruikem om te polariseren

doa76 | 20-09-13 | 16:25

100% opzet. Alsof hier ook maar een fractie toeval bij zou zitten. Engelsen kunnen net als Nederlanders heel goed moraalridders spelen. De uitvinders van concentratiekampen, slavenschepen en massa onderdrukking in koloniën ...

Koessens | 20-09-13 | 16:24

Bakito | 20-09-13 | 16:20 | + 0 -

Jazeker, neef Wc-eend. Zo heb ik o.a ook een Wc-parkiet, Wc-kolibrie, Wc-struisvogel, Wc-specht en Wc-mus in de familie zitten.

Hoe is het trouwens met uw neef dat een paar jaar geleden ontsnapte uit zijn kooi en een vrouw probeerde kapot te bijten?

Wc-kip | 20-09-13 | 16:23

Nou, nou, ben enorm gekwetst...
Morgen maar weer een spotprent van de profeet?

First Contact | 20-09-13 | 16:23

Wie hier niet om kan lachen is een Duitser.

LibertasSimplex | 20-09-13 | 16:23

Hoop dat ik niet weggejorist wordt wegens een commerciële link... maar als je Farage wil steunen, koop dan zijn boek:
www.bol.com/nl/p/flying-free/100100401...
Heb het een tijdje geleden gekocht en gelezen. Het geeft een goed beeld van zijn levensweg, denkbeelden en idealen.

En nee, Hitler-liedjes staan er niet in. Maar hij is opmerkelijk openhartig over zijn jeugd en zijn eerste loopbaan als aandelenhandelaar. De reden dat hij tegenwoordig met zoveel gezag over economische kwesties kan spreken is omdat hij zelf jarenlange ervaring in de financiële wereld heeft. Hij weet waarover hij praat, en hij heeft het door en door verrotte systeem van binnen gezien.

Gootbalkoning | 20-09-13 | 16:22

Politici die niet netjes op het lijntje tekenen voor de EUSSR (wat een belediging is voor de USSR), niet netjes geld uitlenen aan landen en banken die hun leningen niet kunnen betalen en niet netjes zich een JSF of oorlog laten inrommelen worden kalt gesteld. Soms letterlijk (Pim Fortuyn & Helmin Wiels) , soms figuurlijk (zie boven)

Gelukkig heeft P&W Frans Timmermans even met twee quotes kunnen confronteren dankzij Wikileaks. In 2007 gooide de politieke amoebe even onze hele onderhandelingspositie in de gierput door te stellen dat een ander toestel onbespreekbaar was en te stellen dat we al voorbij het "point of no return" waren. Niet op een onnozele borrel, maar ten overstaan van de Amerikaanse Ambassadeur.

Ik wens iedereen veel plezier met het theater waar de PvdA haar gemeenteraadsverkiezingen mee gaat oplichten.

Feynman | 20-09-13 | 16:21

sinar2: Grote onzin, dan heb jij kritische documentaires zoals Panorama nog niet gezien (over Sharia rechtbanken en zelfs misstanden binnen de BBC zelf).

Enige vorm van zelfreflectie mist voorlopig bij de NPO. VARA is qua eenzijdigheid koploper, met dat omhooggewerkte jeugdjournaal miepje bij Kassa die geen enkele vorm van repliek kan incasseren van een hardwerkende ondernemer ('tijdgebrek'). Om over die totaal geënsceneerde debatten bij DWDD met 'onafhankelijke politieke duiders' nog maar te zwijgen.

Vergelijk een afgunstige pauperomroep als de VARA niet met de BBC.

AdmiraalAckbar | 20-09-13 | 16:20

Wc-kip | 20-09-13 | 16:18 | + 0 -
Familie van je, kip?

Bakito | 20-09-13 | 16:20

Haha. Demonisering van waarheidsstrijders. It never gets old. Zum kotzen.

OpperGek | 20-09-13 | 16:18

De Engelsen hebben in de vorige eeuw bewezen dat ze het fascisme ver buiten de deur kunnen houden, laten we vertrouwen op hun methodieken.

Bakito | 20-09-13 | 16:17

Fuck it. I lol'd.

Pon | 20-09-13 | 16:17

Toch mooi, die naam Ukip: U slaapt...

Truttebol | 20-09-13 | 16:16

Weet je wie ook de waarheid sprak?

gimme a beat,rix | 20-09-13 | 16:16

Loopt er bij de BBC geen Tom Steel rond die hem gewapend met camera en plofkap vals kan beschuldigen van erotische sms-jes naar minderjarigen. Dat lijkt me qua carrière en leven kapotmaken veel effectiever dan zo'n onschuldig snorretje.

Bakito | 20-09-13 | 16:15

@Bakito | 20-09-13 | 16:11
Dat nu uitgerekend jij begint over "je mond openen" en "je volslagen belachelijk maken". Dat vind ik nu opmerkelijk.

Requiescat in pace | 20-09-13 | 16:15

Zelfs in de wolken staat een bloksnor, de BBC gunt haar bevolking geen vliegers en vrijheid meer.

What happened to the Empire?

#chamberlain

Achterbak | 20-09-13 | 16:15

Dit is overigens gewoon onderdeel van het moddergooien, zowel de beschuldiging van "vroeger zong je 'foute' liedjes" als de bloksnor.
.
Zie je toch bij elke politicus die het niet geheel met het etablissement eens is?

Den Heerscher | 20-09-13 | 16:14

Een bloksnor opgeplakt krijgen door linkse media... ik zou het als een compliment opvatten.
Wie de socialisten dusdanig tot razernij weet te drijven dat hun alleen nog een Godwin rest, heeft bij voorbaat mijn sympathie.

Gootbalkoning | 20-09-13 | 16:14

@Bakito | 20-09-13 | 16:11
Zoek eens op wat een feit is. Het woord dat je zoekt is #mening.

Nietvoordekat | 20-09-13 | 16:13

Haha. Zo heeft ieder land zijn eigen NOSje. Lang leve de waarheid*. Al moet 'ie er met een knuppel ingemept worden.

*= hun waarheid.

Ugly Basterd | 20-09-13 | 16:13

Zo'n snor is overbodig. Die gast hoeft slechts zijn mond te openen om zich volslagen belachelijk te maken. #feit

Bakito | 20-09-13 | 16:11

Waarom zou je je in godesnaam moeten verantwoorden vcor denkbeelden die je al dan niet had toen je fucking 12 was? Wat een aperte onzin zeg.

Nietvoordekat | 20-09-13 | 16:09

The BBC said in a statement "The big screen is owned by MediaCity UK, not the BBC. The fault has been reported to them and they are working to rectify it as soon as possible."

yeah right

Idontgiveafunk | 20-09-13 | 16:09

Nou die mag wel uit gaan kijken,als ie te machtig wordt zulle ze zijn kop er wel afknallen,net als bij ons Pim.

Torquemada | 20-09-13 | 16:09

Don't mention the war!

Fart Fader | 20-09-13 | 16:08

Vergeleken bij de BBC is de VARA een ultrarechtse omroep.

sinar2 | 20-09-13 | 16:07

Is het niet gedaan om zijn slechte gebit te verhullen?

Terpetijnzeikert | 20-09-13 | 16:06

Mooi toch. Ik ben ook fan van Charlie Chaplin.

Den Heerscher | 20-09-13 | 16:06

Heb een vermoeden dat iemand vanmiddag zijn buro mag leegmaken

Idontgiveafunk | 20-09-13 | 16:06

Farage spreekt de waarheid, daar kan die policoromroep niet tegen.

De waarheid is te confronterend voor de goetmens.

Parsons | 20-09-13 | 16:05

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken