
Natuurlijk is de enige goede islamitische school een gesloten islamitische school maar Hugo de Jonge, onderwijswethoudert in Rotterdam, c.s. snappen niet wat heel Nederland wél snapt. Dat islamitisch onderwijs er niet op gericht is om de Nederlandse kinderen, kinderen die hier geboren en getogen zijn maar van wie de ouders niet uit Nederland komen, voor te bereiden op participatie aan de Nederlandse samenleving. Dat islamitisch onderwijs er juist op gericht is om kinderbreinen te hersenspoelen met islamitisch gezwam, waarbij voorop staat dat vrouwen minderwaardige schepsels zonder dezelfde rechten als mannen zijn. Dat islamitisch onderwijs kinderbreinen wijsmaakt dat Nederlanders haram zijn en op elke straathoek drugs kopen die door de neefjes en broertjes van de schoolgaande islamietjes gedeald worden maar daar hoor je nooit iemand over. Alleen Hugo de Jonge en zijn mede politici, die naarstig op jacht zijn naar stemmen om herkozen te worden, weigeren in te zien dat de voedingsbodem voor haat en agressie, voor minachting en verwijdering van Nederland gelegd wordt door samenscholing van islamitische gelovigen op je raadt het niet islamitische scholen. Alleen Hugo de Jonge en zijn vrinden politici weigeren te geloven dat Nederland niet gebaat is bij segregatie, bij hele generaties die afgeven op de Nederlandse samenleving.
Politici is volk dat zich met man en macht inzet voor de opheffing en ondergang van Nederland. Volk dat weigert in te zien dat vooruitgang alleen plaatsvindt kan als het onderwijs goed is. Als je saamhorigheid weet te creëren en burgers van kinds af aan weet te stimuleren om na te denken. Onafhankelijk en kritisch te zijn. Politici, met Hugo de Jonge voorop, zijn Nederlanders die menen dat separatistisch onderwijs, gestoeld op islamitische leest, goed is voor de Nederlandse samenleving als geheel. Vandaar natuurlijk dat Hugo de Jonge, onderwijswethoudert in Rotterdam geen doorstart van Ibn Ghaldoun bepleit maar '
eindelijk ns een goede islamitische school voor voortgezet onderwijs nastreeft.
Ja Hugo de Jonge, het is toch geweldig dat die islamieten die zo nodig op basis van artikel 23 hun eigen separatistische samenleving kunnen afdwingen, volledig gefinancierd door de belastingbetaler, ook nog ns stemrecht hebben. Hoeveel stemmen zou het opleveren als je je eigen kinderen naar die nieuwe goede islamitische school die nu eindelijk 'ns moet komen, zou sturen?
Reaguursels
Inloggentop!
Je bent niet de mooiste thuis, niet de grappigste, je hebt geen opleiding, geen man die je wil, geen noemenswaardige vaardigheden en geen vrienden in eigen kring, dus wat doe je? Je doet een Hirshi Alietje en opeens sta je weer een kwartiertje in de spotlights.
Waarom bestaan er op religie gebaseerde scholen? Kunnen ze dat niet thuis doen?
Heeft die ezel van een Hugo dit nu ook gelezen? Want wij hier weten wel dat je een ongelooflijke onnozelaar moet zijn om voorstander te zijn van islamitische bullshit. Hallo Hugo de dwaas: lees je mee?
Gewoon geen woorden meer aan vuil maken,
als je in nederland woont met de bedoeling hier te blijven volg je nederlands onderwijs.
Wil je dat niet ga je naar het land van origine dan kun je naar een islamitische school.
Voor geloofsovertuiging kunnen ze naar de moskee.
Scholen moeten vrij zijn van geloof daar hebben wij de kerk voor en islamieten hebben daar de moskee voor.
Opgelost.
heb respect voor Ebru
ga zo door met het belachelijk maken van de islam en zijn volgers.ze verdienen het
en de pvda zal alleen maar nog meer verliezen gelukkig
Waarom islamitisch onderwijs opbouwen als het nu net zo mooi is afgebroken.
cobie | 15-09-13 | 22:10
Én nieuwe inzichten betreffende aardrijkskunde.
Is Nederland dan wel gebaat bij het afgeven op de Nederlandse samenleving zoals dat bij GeenStijl dagelijks gebeurt?
-edit Ja, nee, misschien, omdat het kan -
@ jeanmondo | 16-09-13 | 09:50 | + 0 -
Ja, dat is beter. Openbare scholen FTW.
BTW: wel mooi dat Den Haag het islam + marokkanenprobleem al meer dan 10 jaar aan het weg negeren is, maar zodra Geert wat roept ze meteen vooraan staan onder het mom van respect en tolerantie. Wat kan ik mezelf toch ongelofelijk kwaad maken om hoe het eraan toe gaat in dit land...
Sssst Ebru, dit soort dingen mag je helemaal niet zeggen, laat staan aan de kaak stellen. Dus snel allemaal, koppen weer in het zand en net doen alsof het allemaal prima gaat.
Ondanks alle indoctrinatie is het woordje hoera! toch foutloos gespeld, Ebru.
Zo zie je dat de jeugd elkaar best op kan voeden. Als je woorden maar vaak genoeg herhaalt.
Nederland is nog steeds een achterlijk land.
Wanneer worden religie & staat en religie & onderwijs een keer gescheiden?
Het is niet de taak van de politiek om Islamitisch onderwijs op te zetten, zelfs niet om extra moeite te doen om het optichten van Islamitisch onderwijs te faciliteren. Zeker niet als reactie op een faliekant mislukte poging om Islamitisch onderwijs op te zetten en overeind te houden.
Dat die politiek meent dat dit wel degelijk een heilige plicht is, zegt iets over de verwrongen mindset van de westerling. We cijferen onszelf weg, terwijl we tegelijkkertijd menen de ander, gevraagd of ongevraagd, de weg te Alsof we een schuld moeten inlossen, en al het leed de wereld uit moeten helpen.
De erfzonde.
Politici, en met name christelijke politici, zijn vervolgens er goed in staat om dat schuldgevoel te misbruiken voor gewin, politiek gewin. Spiegeltjes en kraaltjes in ruil voor macht, ongebreidelde macht.
Maar die christenen willen de moslims wel helpen. Die christenen beginnen nu bang te worden dat hun subsidie gekort gaat worden. En dat zou niet onterecht zijn. Waarom moeten de belastingbetaler geld neer leggen voor clubs die als hobby een sprookje hebben.
Nou Rutte daar ligt de bezuiniging. Al het byzonder onderwijs gaat zijn eigen broek ophouden.
Bij het afschaffen van islamitisch onderwijs komen die moeslims bij jullie kinderen op school. Het is maar wat je leuk vindt...
De ontzuiling is aan het CDA voorbijgegaan.
Islam is wrede.
@miko | 16-09-13 | 07:52
Het geeft mijn mening niet weer, maar waarschijnlijk de noodzaak van een Islamitische school in Rotterdam. Geen school wil die leerlingen hebben.
Islamitische scholen zijn het pistool dat de politici en de islamisten in hun eigen mond stoppen.
Zou Kaas de Vies ondertussen geen ontwenningsverschijnselen krijgen?
Na 31-8 heeft hij niet meer geplempT......
@Jan Passant mk2 | 16-09-13 | 08:33
Dat is niet zo moeilijk, dergelijke politici wonen in 'goede' wijken met een ingehuurd bedrijf wat ongewenste elementen verwijderd.
Ongewenst elementen die Jan Lul gewoon moet tolereren in zijn wijk.
.. ik ken Wethouder van Onderwijs Hugo de Jonge uit Rotterdam niet, maar ik ken het type TE goed. De standaard Politiek Correcte MultiKul-lul die iedere dag weer de werkelijkheid probeert te overstemmen.
Minstens dertien gaan er in een dozijn van die laffe kwezels, kwezels die van lafheid en probleemontkenning hun fortuin maken.
@Oerkoendoe | 16-09-13 | 08:22
Ik ben tegen alles waar de PvdA voorstander van is....
Aan de achterzijde van de flat hier kan ik constateren dat, met het toenemen van de schotels op de balkonnen, het met de sociale integratie de goede kant op gaat.
De christelijke partijen helpen alleen maar omdat ze bang zijn dat ook hen recht op brainwash onderwijs wegvalt, dat ze dan zelf de kosten moeten opbrengen als ze door willen gaan met de indoctrinatie van de kindertjes.
Het is niet dat ze zo graag islamitisch onderwijs willen hebben, puur eigen belang ten koste van ons land.
Frankrijk is ook een verloren land vol met islamitische terroristen, maar ze hebben wel seculier onderwijs.
Liever zie ik er een wet komen om kinderen te beschermen, dat een kind het recht heeft zichzelf te ontplooien zonder religieuze indoctrinatie.
Nederland zou ook een land zijn waar kerk en staat gescheiden is, ik merk er anders weinig van!
Christelijke partijen in de politiek, een koningshuis wat trouw zweert aan god en overal de kerk bijhaalt, het onderwijs dat geloofsstromingen toestaat, het geloof is overal aanwezig in onze samenleving terwijl het alleen aanwezig zou moeten zijn achter de voordeur of in die brainwash gebouwen van ze.
Nu maakt de islam handig gebruik van die christelijke rechten om dat haatgeloof hier te verspreiden, dus dan maar eens doorpakken en alle geloven een privezaak maken, de maatschappij zou niet moeten opdraaien voor een ander zijn opvattingen.
Win win situatie, de islam heeft geen manier meer om onze rechten te misbruiken, en we zijn ook meteen af van christelijken die op de rug van de belastingbetaler zijn kinderen hersenspoelt.
@NACademicus | 16-09-13 | 08:12
Vergeet Dierenpoes niet, Thieme heeft een lief koppie maar behoort tot de zevende-dag adventisten, en die staan erom bekend dat ze mensen die homo hebben afwijzen!
@miko | 16-09-13 | 08:11
Ik zal eens kijken in het archief der gesneuvelden.....
Daar zitten heel wat slachtoffers van mij tussen.
*hoopt op titel nsb'er van 2013*
De PvdA wil graag dat de Islam alle ruimte krijgt, zich goed kan ontplooien en tevreden is. Alles mag, alles is goed. Goed volk, die moslims.
Behalve natuurlijk een eigen Moslim politieke partij, da's niet de bedoeling. Dat kan niet de bedoeling zijn.
Opflikkeren met religieus onderwijs, ongeacht het soort. Zolang sprookjes zijn toegestaan in het klaslokaal, blijven ze rondzingen in het achterhoofd. Maar met CDA, CU, SGP en andere freaks, zal het wel altijd zo blijven.
@necrosis | 16-09-13 | 08:05
Slappe lul of zo?
Hear Hear! Geen woord Spaans bij! Ebru for President!
@fallusdownus | 16-09-13 | 08:02
Onder welke nick was je voorheen bekend?
@fallusdownus | 16-09-13 | 08:02
Huh? Nieuwe nick?
-weggejorist-
@Mozeskriebels | 16-09-13 | 05:20
In Spanje hebben ze er 9 eeuwen over gedaan om ze er weer uit te knikkeren. Ja daar weten ze er alles van dat het debiel is ze weer toe te laten. Helaas gebeurt het daar, hoewel in mindere mate, ook weer. Filips de III draait zich om in zijn graf, overigens net als Karel de V.
@henriette | 16-09-13 | 07:01
Ik zou liever zien dat kinderen vrijer opgevoed worden. niet geïndoctrineerd met een haat religie. Dat komt immers later twee keer zo hard terug.
je denkt aan je kinderen? Maar blijkbaar niet aan hun kinderen.
kortom je plaatst het meest domme comment van deze draad.
Ook knap, met al die rare figuren hier.
Het is vrij simpel, zolang ze daar op school zitten, hebben mijn kinderen er geen last van. Je moet er niet aan denken dat die kinderen over de rest van de Rotterdamse scholen worden verdeeld, zegt kennis die in de buurt van die school woont.
Alle goede bedoelingen met het onderwijs zijn valse.
Poli 070 gaat het er alleen maar om dat ze politiek correct zijn in hun acties, wetten en natuurlijk in hun heffingen.
Hoe meer ontspoort in onze maatschappij, hoe beter. Want daar hebben we toch weer allerlei gesoepsiedieeerde hulpclupjes voor? Met gesjeesde politici aan de top? Voor minimaal 200 K per jaar?
Uit alle cijfers blijkt dat een (te) groot deel van de NL moslims om de 1 of andere reden niet mee kan komen hier. Ideologisch en/of materieel. De reden om dit afval te blijven koesteren is m.n. de instandhouding van politiek correcte erebaantjes, zoals hierboven beschreven.
Het wachten is op de grote klap, want dit pikt zelfs een NL-er niet te lang.....
21/9 070
Dit stukje van Ebru, ontzag.
Ik had ook ontzag voor Pim en Theo.
In iets mindere mate ook voor Hirschi Ali.
Is Hugo de Jonge soms familie van die zure ouwe hond?
Moslims zijn al 1400 jaar de vijand van Europa, dat is al voldoende.
Ze spugen op onze normen en waarden, en daf je toevallig een moslim kent die wel tof is, zeggen niets over het uiteindelijke doel van de islam, werelddominantie.
En dat is al voldoende om hier geen haatbaarden binnen te halen, ze zitten nu zelfs in onze politiek en hebben al vijfhonderd haatkazernes neergegooid.
Islam is haat en had hier nooit een voet op Europese bodem mogen krijgen, een historische fout.
@WirMachenMusik | 16-09-13 | 04:31
Ik werd ook even *gemanipuleerd* door een en ander. gelukkig overwon mijn gezond denkvermogen.
Waar zijn die deus en kaatje gebleven? wordt het tokkie niveau te hoog of wat?
@Strohond | 16-09-13 | 04:26
Parsons plempt normaliter nog iets constructiefs alvorens hij de lichtknop beroert. Jij hebt dus een nutteloze bijdrage geleverd bij deze.
Ik las gisteren dat Limburg de hoogste score had bij de Cito-toetsen. En dat het katholieke scholen in het algemeen als groep de hoogste score hadden en ik dacht openbare scholen de slechtste.
In andere Limburg aan de Vlaamse kant precies hetzelfde wat betreft België. Oké, Cito-toetsen zeggen ook niet alles. Kijken we dan maar eens naar de Pisa-onderzoeken van schoolprestaties van 15-jarigen over de hele wereld. In België werd dat onderzoek uitgesplitst. Resultaat, Vlaanderen wereldtop met Finland en enkele Oost-Aziatische landen. En binnen Vlaanderen Limburg top. (Het is mij niet bekend dat er in Nederland uitgesplitst is en in ieder geval toch niet gepubliceerd).
In Duitsland hebben ze het Pisa-onderzoek ook per deelstaat uitgesplitst en wie kwam er verreweg als beste Beieren en nog enkele deelstaten met overwegend katholiek onderwijs. Heel slecht de rode deelstaten met voornamelijk openbaar onderwijs en Berlijn en Bremen helemaal onderaan.
Hebben we het hier nou over de kwaliteit van onderwijs en integratie in onze samenleving of nog over iets anders bijvoorbeeld christenhaat?
Wat betreft de twee eerstgenoemde aspecten kan ik me niet herinneren dat mensen die christelijke scholen bezochten opvallende problemen veroorzaakte. En met betrekking tot het laatste, christenhaat, moet ik dan denken aan ideologische oogkleppen in de zin van kan ons niet schelen want past niet in ons straatje. Dus op naar uitsluitend openbare scholen. Rationeel lijkt me in dit verband om de christelijke scholen te laten geworden. Bij het doordouwen van uitsluitend openbare scholen en als het maar een seculier stempel heeft, denk aan besmetting met het roodgroene Oikofobie-virus.
Ben zelf trouwens ook bij de paters op school geweest, nooit aangerand en een relatief nette agnost geworden.
Paterscholen vind je trouwens ook hier in Limburg nog maar nauwelijks, maar wel nog heel veel scholen waar nog de onderwijscultuur van de paters doorleeft.
@JensDensen | 16-09-13 | 04:23
Im japan wordt Islam ook niet getolereerd en dat is iets belangrijker dude!
Zonde van de energie.
*het licht weer uitdoet*
hmm, je hebt het japanse gezegde "where you thread there you go"
Gaat het weer over hilarische moslims, gezellig.
*het licht aandoet*
@JensDensen | 16-09-13 | 03:56
Ik zou jou zomaar als bedreiging kunnen zien.
Ik pleit voor alleen onderwijs en de rest maakt u ze (liever eigenlijk niet) zelf maar wijs.
En nou inrukken met dat gejank!
Inzake de opname van christenen mag de USA het eerste nummer trekken, mooi, kunnen zij een miljoen christenen opnemen. Oorlogshitser S.A de soenni's en Qatar mag dealen met de salafi's.
Zo en nu terug naar school. Weg met religie!
Ja en hoe is dat gerelateerd aan de Moslims in nederland? Je hebt in nederland een soort surrealiteit van 'overheid' overal en ja nee laten we die overheid inzetten om moslims aan te pakken terwijl 'moslims' helemaal niet de realiteit definiëren hier dat is die alom tegenwoordige 'overheid'. Het gaat niet werken en ik heb er geen zin an. Het is een complete afleiding van het echte probleem. Ja laten we die overheid effe vergeten en de moslims aan gaan pakken dat is echt een probleem in nederland.. ik heb gewoon geen zin in het zoveelste overheidsproject 'om de islam uit te bannen' snap je het niet? je komt nooit terug in het echte nederland als een soort vrij land met die eeuwige overheidsprojecten je komt er gewoon nooit. 'de overheid' moet weg klaar period. Ik geloof dat niet dat 'moslims' gelijk klaar staan om me de keel door te snijden ik ken ze ik geloof dat niet. Optiefen met die 'overheid'. 'moslims' heb ik geen moeite mee serieus niet. Prima lui ik ken ze niks mis mee.
@Parsons | 16-09-13 | 03:47
De Islam duld geen tegenspraak Parsons. Dus je krijgt nooit gelijk.
islamitisch onderwijs is een contradictio in terminis.
@INH.30CL | 16-09-13 | 03:21
Ik had al eens een bron-verwijzing geplemt meen ik.
@JensDensen | 16-09-13 | 03:14
Er zijn toch mensen die dat anders *voelen, over denken wil ik het niet eens hebben.Het fenomeen 'christofobie' breidt zich snel uit. Terwijl de islam steeds meer voet aan de grond krijgt in Europa, worden de laatste groepen christenen in het Midden-Oosten en andere delen van de islamitische wereld verjaagd of vermoord.
Deze christenvervolging, in de westerse media onderbelicht, varieert van belemmering van geloofsuitoefening en liturgieviering tot intimidatie, sociale uitsluiting, fysiek en psychisch geweld, aanslagen, verminking, ontvoering, verkrachting, levende verbranding, gedwongen bekering en ophanging.
Volgens het Amerikaanse onderzoeksbureau Pew Research Centre (2011) bestaat de wereldbevolking van 6,9 miljard mensen voor ongeveer eenderde uit christenen. Honderd miljoen van hen leven onder moeilijke omstandigheden. Van hen woont 90 procent in de islamitische wereld. En deze groep heeft het steeds zwaarder.
"Ik ben geboren in een blank Nederland."
ik ook
"Nou heb ik niet een hekel aan anders gekleurden. Maar het worden er wel een beetje veel. En groepsgewijs weinig bijdragen. "
Dat is een bijproduct van diezelfde 'overheid'. ze zijn er nou eenmaal. Diezelfde 'overheid' is niet de oplossing daarvoor.
"Amerika is het land bij uitstek voor immigranten. Waarom doen de immigranten het daar veel beter? Wanneer ga jij kritisch nadenken? Hoeveel liter doe jij in een literfles? Jij bent een product van de multiculti, ze hebben net zoveel recht op jouw land als jij. Dat is jouw mantra op school geweest."
Nee, het interesseert me geen hol wat ik op maatschappijleer gehad hebt. Je denkt dat ik geprogrammeerd ben in politieke correctheid dat is zeker niet het geval.
"Dat je het al over overheidskruistocht hebt. Je bent een totale lul, kan je niets aan doen. Je hebt je huiswerk gemaakt, helaas nooit verder gedacht of dat wel goed onderwijs was. En uiteindelijk weet je ook niet wat kruistochten zijn. Want wie is je leraar...."
Mijn leraar is Ralph Raico probeer het eens www.youtube.com/watch?v=0vrwPXU9jeA
Ik zie geen probleem met 'moslims' nooit een probleem gehad met een moslim maar nou moeten we we allemaal achter die gore 'overheid' scharen om de islam uit te bannen uit nederland nee dank je wel. Het leidt compleet de aandacht af van het echte probleem. Ik ben klaar om slaaf te zijn van totalitaire projecten nou moeten we 'de islam' uitbannen met behulp van 'ons onderwijs' nee dank je wel fuck off
INH.30CL | 16-09-13 | 02:50 | + 0
Okey thx. Wat kan he meer dan buiten in het hokje stappen en je gezonde verstand laten spreken en het vakje rood kleuren?
@ikdenkwat | 16-09-13 | 02:36
Je staat aan de kant van de meerderheid. Je observeert, signaleert en benoemt. En dat was het dan. Maar je doet al meer dan Den Haag en het is een begin.
INH.30CL | 16-09-13 | 02:28 | +
Crisis? Het is wel verfrissend!
Lewis Lewinsky | 16-09-13 | 02:03 | + 2
Enige nuance, er werd een poging gedaan tot uitroeien van. Maar dat terzijde. Maar inderdaad na de genocide was het het benoemen van problemen graag afgedaan alszijnde racisme, nsber gedrag etc. Niet geheel onbegrijpelijk. Ik als Nederlander erger me toch aan de eenzijdige overeenkam scheer techniek die jegens moslims een soort gemeente goed aan het worden is. Daarbij het pappen nat houden erger ik me ook aan. Waar sta ik?
Verder nog iemand last van een of ander crisis?
Ja Ebru, open deur, maar de PvdAnus vindt het fantastisch.
@Lewis Lewinsky | 16-09-13 | 02:12
En zo ken ik de Nederlandse nuchterheid weer.
@Graaf van Egmont | 16-09-13 | 02:08
Goes the same for you of course!
@Graaf van Egmont | 16-09-13 | 02:08
Bij ons in het tuincentrum staat zo rond de kerstperiode een kameel in een kerstschouwspel, je kent dat wel. Ik heb dat beest nog nooit iets onrein(s) zien eten. Ik heb 'm wel eens eens moslim zien bijten, maar dat beschouw je niet als onrein toch?
@INH.30CL | 16-09-13 | 02:02
Tien dingen heb ik aangeraakt. Nou kamelenzweet nog.
*slok bier neemt uit als beker gebruikte schedel van hond*
INH.30CL | 16-09-13 | 02:02
Die mossels hebben het echt niet makkelijk. Hoe schudden die de laatste druppel zeik uit hun schwanz dan? En hoe denken ze te masturberen, normaal toch een lastig karweitje vooral als je net 14 bent. Gezien de filmpjes op YouTube hebben ze geen enkele moeite met lijken en bloed. Niet moslims vormt ook geen probleem, aangezien ze er nog al eens vaak op timmeren. Blijft de lachwekkende onreine kameel. Ooit zo'n ding zien staan in een schotelwijk?
@Kaatje v.d. Naus | 16-09-13 | 01:52
Neuqen?
@Graaf van Egmont | 16-09-13 | 01:53
En zo is het gegaan. De joden werden in de twintigste eeuw uitgeroeid omdat ze tweeduizend jaar eerder een andere jood genaamd Jezus hadden vermoord. Daarna voelde Europa een diepe schuld. Nooit meer Auschwitz, werd eindeloos herhaald. Er werden nieuwe joden binnengehaald, mohammedanen, die Europa eens lekker ging vertroetelen. En de mensen die dat geen goed idee vonden, want de islam is nou eenmaal een achterlijke kudtgodsdienst die niets als geweld en ellende brengt, zoals iedereen weet, werden weggezet als de nieuwe nazi's en geheel kapodt gemaakt door de pro-islamitische regenten van die dagen. Van een debat was uiteraard geen sprake. Een burgeroorlog kon derhalve niet uitblijven. Maar daarover een volgende keer, kinderen. Nu eerst gaan slapen.
www.elsevier.nl/Juist/blogs/2013/7/Chr...
Zou dit zomaar iets kunnen zijn van lesstof op een islam school?n zijn boek Resaleh Towzih al-Masa'el (in het Engels: A Clarification of Questions) sprak ayatollah Khomeini over elf onreine objecten die moslims niet mogen aanraken: 'Een: urine, twee: kruk, drie: sperma, vier: lijken, vijf: bloed, zes en zeven: honden en varkens, acht: niet-moslims, negen: wijn, tien: bier, elf: het zweet van een kameel die onreine dingen eet.' Niet-moslims die gelijk zijn aan varkens, urine en sperma: dat is een beeld dat bij iedereen makkelijk blijft hangen.
INH.30CL | 16-09-13 | 01:54
Laten we dat vooral zo houden, en ik hoop van harte dat @nacho en u een billboard time samen hebben.
Lewis Lewinsky | 16-09-13 | 01:53
Dan ben ik uitgeluld, want dan zullen die tegels ook wel niet kloppen. Ik had ze zo graag wat gegund, die woestijnratten. De haat voor de joden bestond natuurlijk ook al ver voor de islamitische jaartelling.
Dit gezegd zijnde: de islamitische jaartelling. Een prachtige uitvinding om aan te tonen hoe ver ze nog achter lopen. Die houden we er in.
@Deus Absurdia | 16-09-13 | 01:33
Vele hebben je er al op gewezen maar het getal nul is door vele volkeren uitgevonden. Zowel de nul voor de tientallen etc. aan te geven als wel de waarde nul (zelfs door de maya's)
Nou dat Moslim gelul ben ik meer dan zat, gaar laten koken in hun eigen religie. Extremisten keihard aanpakken! Maar het vertrouwen in de politiek, ook met de nodige verschuiving die plaats moet gaan vinden, zal voor mij pas weer komen als er daadwerkelijk resultaat geboekt word, al is het maar het terugdraaien van de halal huizen van Eigen Haard.
@Kaatje v.d. Naus | 16-09-13 | 01:49
Jij weet helemaal niets van mij en... da's goed.
@Graaf van Egmont | 16-09-13 | 01:48
Het kromzwaard of kromsabel bestond al meer dan duizend jaar voordat Mohammed zijn zevenjarige bruid onteerde ;).
Dus ook hiervoor kan de islam geen credits krijgen.
nl.wikipedia.org/wiki/Kromsabel
Lewis Lewinsky | 16-09-13 | 01:47
Dat was tenminste het begin van een debat tussen twee partijen die lijnrecht tegenover elkaar stonden. Dat Van Dam - die eigenlijk geen goede argumenten meer had - Pim zo als een minderwaardige wegzette, was dan ook een walgelijke vertoning. Ik hoop dus op meer inhoudelijk debat zonder dat de partijen elkaar de persoonlijke maat nemen.
Lewis Lewinsky | 16-09-13 | 01:47
Ik vond het een prima voorbeeld van de debatcultuur in dit land.
van Egmond vindt dat minder, maar die heeft dan ook ervaring met die debatcultuur.
Hopelijk houd ie dit keer zijn hoofd er bij.
INH.30CL | 16-09-13 | 01:46
Ik denk dat ik wel weet hoe jij benadert wil worden en wat je daar in wil hebben, wellicht kan @nach_vidal je accomoderen.
Lewis Lewinsky | 16-09-13 | 01:44
Persoonlijk vind ik het kromzwaard van de muzelmannen wel een goede uitvinding. Verder kan ik me ook geen bijdragen van enige betekenis herinneren, of het moeten de mooie blauwe en witte tegels zijn die de moskeën en hamaams opsieren.
Deus Absurdia | 16-09-13 | 01:41
Je weet hopelijk wat een geus is ?
.
Dat is een nederlander die kolonisten met op drijfzand gebaseerde anti-sociale haatideologie en dito zelfverklaard superieur zelfbeeld op den trein zet met een dikke fokking doei !
Heeft met de spanjolen ook goed gewerkt en bevalt sindsdien uitstekend.
@Graaf van Egmont | 16-09-13 | 01:41
Jij begon over een debat. Ik probeer je alleen een beetje te helpen, om dat debat, dat er volgens jou is, in beeld te krijgen.
Maar misschien bedoelde je het debat tussen Fortuyn en Van Dam? Je weet wel, dat ermee eindigde dat een van die twee de ander een *minderwaardig mens* noemde. Waarna ook Volkert van der Graaf zich op zijn manier met de discussie bemoeide. Is dat een beter voorbeeld?
smijt een "e" naar boven
@Kaatje v.d. Naus | 16-09-13 | 01:40
Zo moet je mij ook niet benaderen in dit panel.
LOL @ Hoeveel % van de reaguurders denkt u zijn blank, werkeloos en kankert op Moslims?
Deus Absurdia | 16-09-13 | 01:15
De suggestieve vraag stellen is de vraag ook beantwoorden.
Kom nu eens met cijfers links kudttrol.
Kaatje v.d. Naus | 16-09-13 | 01:17
Wat Nederlanders op dit moment van de moslims vinden is mijns inziens legitiem, maar levert nog geen debat. Dat staat vast. Wat de politiek met die gevoelens doet is nog lang niet uit gedebatteerd. Op dat debat zit ik te wachten.
@Deus Absurdia | 16-09-13 | 01:33
Krijgen we godverdomme dat sprookje weer? NUL is *geen* Arabische uitvinding. Het werd al ver voor Mohammed's eerste penetratie van de 8 jarige Aicha gebruikt in Perzië en India.
Moslims hebben niets uitgevonden. Al die zogenaamde "uitvindingen" en bloei van de Arabische wetenschap is geroofde kennis uit de bibliotheken van Alexandrië, Constantinopel en Babylon (waarvan ze het grootste deel hebben verbrand omdat het de koran weersprak).
@Deus Absurdia | 16-09-13 | 01:33
Djees. Jij weet er echt geen donder van, hè. Wat wetenschap en geschiedenis van de wetenschap betreft ben jij een tokkie. Je papegaait na wat sukkels uit de linkse kerk je voorgezegd hebben.
Er zijn geen wetenschappelijke ontdekkingen gedaan door moslims. Nul! Dat getal noem je zelf al. Nu kun je het ook eens gebruiken.
Er zijn volkeren die wetenschap bedreven, overwonnen door mohammedaanse hordes en door diezelfden gedwongen tot bekering tot de islam. Dat dien je niet op het conto van de islam te schrijven. Dombo.
@Deus Absurdia | 16-09-13 | 01:33
Nog nooit zo'n ongelofelijk stom gezwets aan moeten horen, man waar heb jij op school gezeten? Alleen het feit al de christen tragedies van 500 jaar geleden (NB) aandragen als excuses voor wat de Islam nu anno 2013 wenst te herhalen. Jij hebt er niets van geleerd.
kaatje vd Naus.
Geuzennaam.. Precies.. QED
Lewis Lewinsky | 16-09-13 | 01:25
Een beetje over the top reactie. Vind je zelf ook niet? Sinds wanneer kun je een slachtpartij een debat noemen.
INH.30CL | 16-09-13 | 01:37
Kijk maar uit dat jij niet serieus genomen wordt.
Deus Absurdia | 16-09-13 | 01:33
Ach ach, ik zat er op te wachten, dat die moslims zulke goede wetenschappers waren, honderdduizend jaar geleden.
daar zijn ze meeopgehouden omdat er een paar te slim werden, en niet meer naar de haatkeet wilden.
Sindsdien hebben ze dictators die ze arm houden = geen technologie, en religieuze voorgangers die ze dom houden, en daar zijn ze wel heel succesvol in, dat moet ik ze nageven, een miljard of zo mensen dusdanig bang, arm en achterlijk houden, ik geef het je te doen.
@Deus Absurdia | 16-09-13 | 01:15
Vandaar dat hek tussen Texas en Mexico.
@Kaatje v.d. Naus | 16-09-13 | 01:31
Ok, jij hebt hoger basisonderwijs genoten. Vanaf nu ga ik je beter lezen. In je comment van 01:27 praat je in de wij-vorm? Je hebt op het HBO toch wel geleerd dat je meer serieus genomen wordt met de ik- vorm?
Francis Urquhart | 16-09-13 | 01:27
De geschiedenis leert dat dit geen gezonde zaak is.
De nederlandse samenleving is zwaar moslim-moe.
Dat vertaalt zich uiteindelijk in politieke munt, en geld moet rollen.
@Lewis Lewinski
Het beste van de Islam vind ik nog wel dat in de middeleeuwen, toen dat geloof gevormd werd en aangezien de Koran als supplement op de Thora en Bijbel word gezien door Moslims ze een zeer open houding hadden voor wat betreft wetenschap.. Zoals Astronomie bijvoorbeeld.
Daar waar wij in het Christelijke Europa wetenschappers afmaakten omdat ze verkondigden wat gewoon te zien was, zoals dat de Aarde niet het middelpunt van het zonnestelsel was,
.
Nog groter waren de Arabische vorderingen in de wiskunde.
Grappig detail is bijvoorbeeld dat de 0, het rapportcijfer en bijbehorende waardering op school dat onder Tokkies erg bekend is en elke maand weer terugkomt als ze bedenken wat hun loon was, een Arabische uitvinding is. Om even in de context van scholing te blijven.
.
Want als je refereert aan middeleeuwse achterlijkheid bij Islam, zoals velen hier doen, dan moet je dat eerlijkheidshalve vergelijken met joods christelijke tradities ten tijde van de middeleeuwen. En die waren echt niet beter..
.
Dat er in deze tijd nog steeds idioten op dat niveau zitten , dat is iets anders. Daar kun je natuurlijk wel kwaad om zijn, maar.. Tokkies.. Die niet.. Want ik zie eigenlijk helemaal geen beter mensen. En als je er dan kwaad op wordt, wordt dan kwaad op die personen en niet op de Islam. Als je dat nl kunt, dan begrijp je ook de onverschilligheid van mensen die de kosten dragen van ontspoorde moslims *en* Tokkies.
Oh en op jouw stelling " maar jij woont er niet tussen". Bla bla jank jank..
Klopt.. Maar daar heb ik ook verdomde hard voor gewerkt Wesley..
Lewis Lewinsky | 16-09-13 | 01:25
+1 !
.
Smarties | 16-09-13 | 01:22
Tokkie is voor mij een geuzenwoord en ik hoor er graag bij.
.
Ik beschouw mijzelf als een tokkie, ook al heb ik HBO.
En dan bedoel ik niet de tv zender.
Kaatje v.d. Naus | 16-09-13 | 01:17 | + 1
"Het is slechts een kwestie van tijd voordat de politiek zal aansluiten, men zal wel moeten, wil men in de politiek enig draagvlak, legitimiteit, en respect van de nederlandse samenleving behouden."
Hou es op man de politiek heeft keihard schijt aan draagvlak, legitimieit, en respect de gevestigde orde neuqt u graag in den aarsch en doet dat op dit moment met verve en plezier.
Deus Absurdia | 16-09-13 | 01:15
Het staat u vrij om permanent op te zouten naar die geliefde us of a waar u het blijkbaar zo naar uw zin had.
Zoals zoveel hier neergestreken kritikasters van nederland wauwelt u een eind weg over alle zaken die Nederlanders niet naar uw zin uitvoeren, zonder u af te vragen wat daar de reden voor is.
Voor uw informatie, u bevindt zich in een redelijk succesvol en welvarend land, waar we schijt hebben aan alles wat onze persoonlijke vrijheid in de weg staat, en wat dat betreft sluiten we als Nederlanders de rijen als oppervlakkige nitwits als u het nodig vinden om aan de basisfundamenten van onze vrijheid te komen prutsen met een ideologie uit het jaar nul, tokkies en kakkers alike.
Ik zou u vooral willen aanmoedigen om dat ook in de usa te gaan doen, en bijvoorbeeld het recht op het bezit van vuurwapens ter discussie te stellen, bij voorkeur in een wapenwinkel.
Alles wat u van de usa denkt te weten zal verbleken bij de info die u dan gaat bekomen, succes ermee.
@Lewis Lewinsky | 16-09-13 | 01:09
Je hoeft niet de islam te mogen om islamieten te waarderen. Ik ken er genoeg die ook gewoon hun zaken runnen hun kinderen naar een openbare of zelfs christelijke school sturen.
Die varkensvlees eten en drinken.
En jahahahaha ik voel hem aankomen: Dat zijn geen echte moslims!!
Wat dan wel?
De islam is achterlijk maar niet elke islamiet.
@Graaf van Egmont | 16-09-13 | 00:58
Er was een kort debat in de Linnaeusstraat. *We kunnen er toch over praten*, riep Theo, waarna Bouyeri hem doodschoot.
Bedoel je dat debat?
Ebru is een schatje en ook nog een dapper schatje.
Voor degenen die menen dat Jansen met kop en schouder boven haar uitsteekt: Jansen geeft hier ook gewoon z'n mening, maar dan op een andere, wat meer academische en cynische ouwe-mannen-manier.
@Graaf van Egmont | 16-09-13 | 00:55
Je kunt dat op verschillende manieren bekijken.Ik zie er ook het probleem niet zo van in. Het geeft wel aan dat je best vreemd mag zijn zolang je maar belasting betaalt.
Deus Absurdia | 16-09-13 | 00:55 |
Blanke tokkies zijn nog steeds adelen vergeleken wat we hebben binnengekregen van onze 'bevriende' landen. Tokkie is voor mij een geuzenwoord en ik hoor er graag bij. Qua cultuur en samenleving zijn we lichtjaren verder. Zelfs onze tokkies. Maar gelooft u maar in de maakzame samenleving. 50 jaar lang ellende. En dan nog steeds geen nieuw beleid. Nee we gooien er nog een zak met geld tegen aan. Dat helpt.
Deus Absurdia | 16-09-13 | 01:15 |
Ik heb al verschillende reaguurders irl ontmoet, tot dusverre voldoet er geen aan jouw kwalificaties.
Graaf van Egmont | 16-09-13 | 01:04
Ik denk dat Nederlanders allang op één lijn zitten over de wenselijkheid van de aanwezigheid van achterlijke buitenlandse haatculturen in dit overbevolkte land, wat ten koste van het leefklimaat in dit land gaat.
Het is slechts een kwestie van tijd voordat de politiek zal aansluiten, men zal wel moeten, wil men in de politiek enig draagvlak, legitimiteit, en respect van de nederlandse samenleving behouden.
Dit ongevraagde expierement is een slecht idee gebleken, en schadelijk voor de nederlandse samenleving, haar cultuur, onze geschreven en ongeschreven leefregels.
Zo gaan we in dit land niet met elkaar om.
Hoeveel % van de reaguurders denkt u zijn blank, werkeloos en kankert op Moslims?
Deus Absurdia | 16-09-13 | 01:15
Ik ben nieuwsgierig naar uw onderbouwde cijfers.
Kaatje vd Naus
Over Inglewood en de VS had je beter het volgende kunnen vertellen:
In de VS wordt je veel meer afgerekend op wat je kunt dan wie je bent. Veel meer dan hier...
Dat is niet hetzelfde als dat ze het beter doen, maar stelt wel werkeloze tokkies gelijk aan werkeloze moslims en tokkies met een baan gelijk aan moslims met een baan.
.
Kijk.. En dan is de hamvraag ( als je er nog bij bent want wellicht een beetje moeilijk):
Hoeveel % van de reaguurders denkt u zijn blank, werkeloos en kankert op Moslims?
@Deus Absurdia | 16-09-13 | 01:07
Dan moet jij woonachtig zijn in de linkse grachtengordel.
@Deus Absurdia | 16-09-13 | 01:07
Noem eens een paar van die weinige goede dingen van de islam. Een stuk of drie.
@Lewis Lewinski
Nee, ik vind dat aan de Islam weinig goeds zit. Het is een vrij simpele middeleeuwse doctrine die absoluut niet in deze tijd thuishoort. Ik vind Tokkies een wanstaltige vertoning die mogelijk is gemaakt door een veel te softe benadering van volk wat niets hoeft, niets wil en alles mag en dat alles betaald door wel nederlanders. ( ik dus..)
.
Een verschil is er wel.. Ik ken geen goede, hardwerkende Tokkies waarvan hun bestaan dit land vooruit zou helpen, maar ik ken wel goede en hardwerkende moslims.
@Deus Absurdia | 16-09-13 | 00:55
Ja, nu heb je je vastgeluld. Mislukte tokkiebasher.
Kaatje v.d. Naus | 16-09-13 | 01:00
Daarom moet het debat ook niet gaan tussen de moslims en de Nederlanders. Laat eerst de nederlanders onderling er maar eens uit zien te komen. Wanneer die op één lijn zitten, kunnen we de moslims vertellen hoe we het willen hebben. En dan moeten ze zich maar aanpassen. Zoniet, kunnen ze kiezen voor segregatie, maar dan wel op eigen kosten.
Graaf van Egmont | 16-09-13 | 00:58
Een debat zegt u, dat woord mag je alleen gebruiken als er sprake is van enigszins redelijke argumenten, en die heb ik nog niet gehoord vanuit het kamp der islamkolonisten, die tot nu toe alleen aangegeven hebben ons als Nederlanders best wel te willen tolereren als we ons een beetje aanpassen.
Smarties | 16-09-13 | 00:46
Natuurlijk is er een debat gaande. Maar tussen twee partijen die lijnrecht tegenover elkaar staan. Er wordt niet over echte oplossingen gedebatteerd. Dat is de makke.
@Deus Absurdia | 16-09-13 | 00:55
Je vindt de islam dus inferieur aan blanke tokkies met uitkering die de hele dag op de Islam kankeren.
De islam is volgens jou nog erger dan blanke tokkies.
Deus Absurdia | 16-09-13 | 00:52
Je bent een zelfvergenoegzame namedroppende ijdeltuit, die naar ik hoop de arme mensen in Inglewood niet langer dan nodig heeft verveeld met zijn stuitende en betuttelende gedrag.
miko | 16-09-13 | 00:45
Chinese kinderen gaan gewoon naar Nederlandse scholen en spreken goed Nederlands. Dat ze daarna toch weer toetreden tot het circuit van restaurants en friettenten is een vorm van integratie. Daar zijn ze namelijk goed in. Maar er zijn er ook die volgens familietraditie tandarts worden. Van mij hoeft niet iedere chinees aan de lopende band of bij de politie. Ze verdienen hun geld hier, betalen belasting en steken mooi vuurwerk af, waar me met zijn allen graag naar kijken. Wat is er mis met dat soort integratie?
Ebru, wat doe je vanavond?
@Lewis Lewinski
Nou, vrij weinig.. Maar het is echt niet superieur aan blanke tokkies met uitkering die de hele dag op de Islam kankeren
Deus Absurdia | 16-09-13 | 00:49
En jij hoort erbij, kijk je wel uit dat je niet van je zelf gebouwde wankele podiumpje in de kloof tussen Linkse Kerk & maatschappij valt ?
@Deus Absurdia | 16-09-13 | 00:49
Vertel jij dan maar wat er zo goed is aan de islam, Rachid.
@smarties
Immigranten in de VS doen het beter??? Zo zo.. Wel eens een wandelingetje gemaakt in Inglewood?
Suubi Musajja | 15-09-13 | 23:38 | + -3 -
Hoe komen JULLIE er toch allemaal bij dat dit zo wijdverbreid is?
.
Heerlijk freudiaans begin van je reaguurseltje, waarmee je alle kritiek en afwijzing op je achterlijke zandbakideologie legitimeert.
Gefeliciteerd ermee.
Segregatie is exact wat Nederland nodig heeft, omdat assimilatie niet mag van Brussel en ruim 50 jaar geschiedenis heeft geleerd dat integratie niet werkt.
.
Segregatie FTW!
Oh ja: en herstel van het censusstelsel. Dat is wellicht nog effectiever.
@checkmate123
Dit is Geenstijl. Op deze site moet elke week een aatal keer aan geschreven zelfbevrediging gedaan worden zodat Tokkies met een indoctrinatie gelijk een Islamitische school niet vergeten dat er altijd nog mensen zijn die minderwaardig is aan den Tokkie zelf..
.
Ga in een willekeurige dierentuin naar bavianen kijken en zie de natuur in werking... Hier kun je hem lezen..
@FredKlep | 15-09-13 | 22:50
Gelukkig dat ik niet in een stad woon!
-weggejorist-
Graaf van Egmont | 15-09-13 | 23:06
Welk debat? Is er een debat gaande? Of is er na elke aanslag een mededeling dat het niets met islam heeft te maken om het debat dood te slaan?
@Graaf van Egmont | 16-09-13 | 00:41
Chinezen en integreren? Dat is wel nieuw voor me. Wel dat ze geen overlast bezorgen dat is weer wel waar
@Detlev Tarnowitz | 15-09-13 | 23:54
Je heft niks vrijheid van onderwijs op, wel het recht van elke fantast om met overheidsgeld zijn fantasia schooltje op te zetten.
persoonlijk ben ik nu bezig met de Laaf school en als ik die afgerond heb denk ik aan de school met de hamer je weet wel die van Thor.
Not Muhammad | 15-09-13 | 22:17 |
Een rekenfoutje is het niet. Het is de wil van Allah.
Hoe krijgen kinderen in Pakistan (reken)-les:
1+1=2 Als Allah het wil.
1+2=3 Als Allah het wil
2+2=4 Als Allah het wil
enz, enz.
Scheikunde les: 2H+1O=H2O Als Allah het wil.
Dus als in de koran staat dat 1 gelijk is aan 15/12: is dat Allah's wil.
Daarom gebruiken ze in Pakistan geen rekenapparaten:
die westerse dingen deugen niet.
Daarom is 95% van de Pakistanen min of meer analfabeet, omdat Allah het wil.
En dit soort onderwijs moet er ook in dit land komen.
Volgens de wethouder (CDA).
Wat is er zo moeilijk aan integreren in een land als je beslist wilt? Vietnamezen en Chinezen doen het. Ook landen met een heel andere cultuur. OK, je hebt er niet veel contact mee, maar ze dragen hun steentje bij aan de maatschappij, betalen belasting en staan niet gauw hun handje op te houden. Waarom is dat dan bij de Islam totaal anders? Ze willen niet integreren, maar de hele maatschappij naar hun hand zetten en worden daarbij van harte ondersteund door de zogenaamde gutmenschen. Het is geen cultureel of religieus probleem. Het gaat veel dieper.
JensDensen | 15-09-13 | 23:03 |
Ik ben geboren in een blank Nederland. Nou heb ik niet een hekel aan anders gekleurden. Maar het worden er wel een beetje veel. En groepsgewijs weinig bijdragen. Amerika is het land bij uitstek voor immigranten. Waarom doen de immigranten het daar veel beter? Wanneer ga jij kritisch nadenken? Hoeveel liter doe jij in een literfles? Jij bent een product van de multiculti, ze hebben net zoveel recht op jouw land als jij. Dat is jouw mantra op school geweest. Dat je het al over overheidskruistocht hebt. Je bent een totale lul, kan je niets aan doen. Je hebt je huiswerk gemaakt, helaas nooit verder gedacht of dat wel goed onderwijs was. En uiteindelijk weet je ook niet wat kruistochten zijn. Want wie is je leraar....
@ vip33 | 15-09-13 | 21:35 | + -49
"Islamitische scholen scoren bovengemiddeld op Cito-toets."
Dat zeiden ze een paar jaar geleden ook over de Ibn Ghaldoun. Die mohammedaanse basisschoolleerlingen zullen ook wel ouders binnen de basisscholen hebben die weten waar de Cito-toets ligt opgeborgen. En waar de sleutel ligt.
@Suubi Musajja | 15-09-13 | 23:38
Kom maar op met het eerlijke verhaal. Leg nog eens uit hoe fan-tas-tisch de islam is.
*teiltjes uitdeelt*
Lewis Lewinsky | 16-09-13 | 00:03 Ik gok dat je teiltjes tekort komt! Ebru +heel veel. En Hugo, je bent een geboren verliezer, maar wel een goeie voor de politiek, die zijn nl. ook overal voor waar de rest van NL, zwaar tegen is. Lulhannes!!
Borrelende Boris | 15-09-13 | 23:55 Een van de problemen is dat in die cultuur kinderen moeten luisteren naar hun ouders en niet andersom.
We geven geld uit aan scholing en we verwachten een volgende generatie die ons opvolgt. Dat gaat 'm niet worden als islamieten hier alles als vijandig beschouwen en niet willen veranderen.
Zodra ze een nuttige bijdrage gaan leveren heb ik geen probleem met hun aanwezigheid hier. Zolang ze hun hand ophouden en zich op het criminele pad begeven en dat willen volhouden mogen ze die carrière in Marokko gaan doen.
land van moffenhoeren en nsb-ers. alles voor het pluche. zelfs het goedpraten van een fascistische haatideologie. en de allochtonen zijn hier het slachtoffer van want zij worden vastgehouden in een totalitaire parallel samenleving die apostasie met doodstraf bestraft en terreur blijft uitoefenen gelijk aan de regimes in de zandbak. linkse partijen bouwen dagelijks een paard van troje en rollen het onze samenleving binnen.
@Suubi Musajja | 15-09-13 | 23:38
Kom maar op met het eerlijke verhaal. Leg nog eens uit hoe fan-tas-tisch de islam is.
*teiltjes uitdeelt*
Alweer dank Ebru, mijn woorden zijn niet genoeg om jou te eren. Ik hou van je.
@zeg maar jansen | 15-09-13 | 23:47
Doe mij er maar 2
Ik wou dat ze eens wat beter Nederlands konden praten.
zeg maar jansen | 15-09-13 | 23:46 | + 0 -
Toch had die Belgacem twee kinderen die afgestudeerd waren aan de Erasmus universiteit. Ik had die graag in de uitzending van P&W aan het woord willen zien. Ouders, bestuurders en politici kunnen zoveel roepen, maar uiteindelijk zijn het toch de kinderen die kunnen vertellen waar ze tegenaan lopen bij een vervolgstudie.
Een wethouder uitkafferen helpt niet, maar ach je moet wat als columnist. De vrijheid van onderwijs opheffen helpt wel, maar daar is geen vrijheidslievend mensch voorstander van.
Ebru 4 President
Of Kamervoorzitter!!!
@brutus68 | 15-09-13 | 22:49
OF hij legt hem op tafel of hij laat hem mee reaguren.
@Botte Hork | 15-09-13 | 22:28
Nee he, het is al genoeg dat Bakito zijn lul laat zien.
Mr_Pikibelly | 15-09-13 | 23:46 Wil je een zakdoekje?
Blijft een raar onderbuik gevoel om strakjes een domme ongelovige voor mijn neus te zien hangen.... blijft raar !?@!?? :p
Suubi Musajja | 15-09-13 | 23:38 Maar dat is er ook. Met de bewezen slechte kwaliteit onderwijs juist op de scholen waar de leerlingen al met een achterstand beginnen kun je er op wachten dat ze naar de kloten gaan en mislukken in de maatschappij.
En wie hier wil blijven zal zichzelf goed moeten kunnen onderhouden. Voor werk, voor woonomgeving. Je kunt niet je leven lang een vijandige houding aan blijven nemen. Dan wordt het gastland geen thuisland. Wie hier is is hier, dat is een gegeven. En integratie moet je willen. Dan is er geen wij-zij houding meer mogelijk.
Zoals het nu is zijn wij de vijand in ons eigen land. En dat gedrag ben ik zat.
@löl met vingers | 15-09-13 | 21:43
Kun jij daar antwoord op geven?
*wacht af*
checkmate123 | 15-09-13 | 23:32 Dan lees je niet goed.
@JensDensen | 15-09-13 | 23:03
Heel erg goed gezegd. We zien niet eens meer hoe extreem dit soort stukjes zijn.
Hoe komen jullie er toch allemaal bij dat dit zo wijdverbreid is? Dit soort enge stukjes getuigt van weinig ervaring met islamitische scholen. Langzaam, reaguursel voor reaguursel, zijn we ons aan het wijsmaken dat er van alles is om bang voor te zijn.
Moslim scholen => toekomstige werklozen
Niemand wil deze gasten.
zeg maar jansen | 15-09-13 | 23:15 | + 0
Ik zie anders weinig argumenten noch opinie van jouw kant in de reaguursels.
Onderbuikgevoelens. Meestal hebben die het bij het rechte eind. Ik ga peopen.
Graaf van Egmont | 15-09-13 | 23:06 | + 1 -
Topics over moslims en de islam voegen niks meer toe aan het debat. Sterker nog, er is hier helemaal geen debat. Elk topic wordt aangegrepen om de onderbuik eens flink los te laten gaan, daar blijft het bij. Zolang dit het geval is, zal Ebru stukjes produceren die aansluiten bij de doelgroep.
Ik vind dat "hun" constitutionele vrijheden ingeperkt moeten worden zodra de meerderheid van het Nederlandse volk vindt dat dit niet in het belang is van de meerderheid. Dit moet gerealiseerd worden via referenda die zo opgezet zijn dat een meerderheid plus 1% er voor zorgt dat de politiek ten gevolge hiervan deze meerderheidsbepaling omzet in regelgeving/besluit/wetswijziging. Volksvertegenwoordigers zijn hier in de spil, zij moeten vooral doen wat de naam van hun functie impliceert. Ik ben geen politicus, verre van zelfs. Maar ik begrijp wel heel goed dat het huidige beleid niet is gestoeld op de wensen en de belangen van het volk. Er zijn wel degelijk zeer intelligente en competente mensen die "ons" belang willen behartigen maar door het achterlijke poldermodel van compromissen sluiten en achterkamer afspraken zijn deze belangenbehartigers bij voorbaat al gedoemd te mislukken.
Misschien ben ik te somber en neerslachtig en ben ik een zwartkijker. Misschien ben ik een realist geworden door teleurstelling op teleurstelling. Misschien zie ik het grote plaatje niet en zijn we ondanks de offers toch op de goede weg. Maar één ding weet ik zeker, ik ben boos en ontevreden over de beleidsmakers, wetshandhavers, financiële instanties, regelmoerassen en overheidsmistbanken.
-weggejorist-
@ Hugo de Jonge
Is dit wat je wil dan?
www.youtube.com/watch?v=jsNrIBXr2Ew
www.youtube.com/watch?v=RbCqcXjZbCk
Ommezwaai | 15-09-13 | 22:51 | + -1
Kritiek is helemaal prima. Gelukkig ben ik van hem gefundeerde kritiek gewend. Beetje inhoud en zo.
Beetje meer inhoud dan:
-moslimschool dicht is goed
-moslimscholen leren hollanders bah
-moslimscholen leren hollanders moeten deaud
-moslims niet kijken naar zichzelf
-overheid begrijpt niet is niet goed; is dom
-en wij moeten alles betalen
Het is toch je reinste kleuter-rethoriek?
Heel goed weer Ebru !
checkmate123 | 15-09-13 | 23:08 Nee hoor, je moet gewoon goeie argumenten hebben.
Dat wijzen naar de schrijfster kennen we nu wel.
zeg maar jansen | 15-09-13 | 22:58
Jottum!
zeg maar jansen | 15-09-13 | 22:47 | + 2
Ik dien anti mee te brullen?
JensDensen | 15-09-13 | 23:03
Bedoel je nou dat alleen van witte autochtonen verwacht kan worden dat ze brave belastingbetalende burgers zijn? En dat de overheid voor andere groepen een oogje moet dichtknijpen?
Ach, links Nederland doet inderdaad alles voor "hun" stemvee. En recht Nederland mag dokken!
Van Duyvenbode | 15-09-13 | 23:00
Nee natuurlijk niet. Heb altijd genoten van de stukkies van Theo. Misschien omdat het toen nog andere tijden waren? Ik vind gewoon dat de schrijfsels van Ebru te gekunsteld over komen. Moslims bashen omdat het hier kan en niet omdat het iets wezenlijks bij draagt aan het debat.
-weggejorist-
aaargghhrr 'moslims' 'overheid' 'onderwijs' 'vooruitgang' aarrrgghhh Weer hetzelfde totalitaire denken flikker op met je 'overheid' en ook met je 'moslims'. Ik heb helemaal geen zin in je overheidskruistocht tegen 'moslims' opdonderen. Ja hoor 'onze overheid' moet iedereen 'kritisch denken' aanleren ja hoor ja.. heel logisch. Er klopt geen fuck van het denken van ebru umar maar ik heb geen zin om het uit elkaar te pulliken flikker op met die totalitaire projecten inclusief die om 'evil' moslims om te scholen tot brave belastingbetalende overheidsgetrouwe staatsburgers, kritisch denken yeah right..
-weggejorist-
Graaf van Egmont | 15-09-13 | 22:57 | + 0 -
Precies! Laten we eerst het milieu maar eens redden, dat treft ons allemaal in tegenstelling tot een handvol scholen die een zesje scoren...
Het gelijk van Ebru zit hem in dat een vader bij P&W, nota bene een jeugdwerker, verklaarde dat als zijn kinderen niet in Nederland naar een islamitisch middelbare school kunnen, hij ze naar Turkije zal sturen voor onderwijs.
Graaf van Egmont | 15-09-13 | 22:57
Dus als ik jou goed begrijp was het Theo zijn eigen schuld?
Supermatthijs | 15-09-13 | 22:22 | + -6 -
Je bent niet grappig.
In nl.wikipedia.org/wiki/Islamitisch_onde... worden harde noten gekraakt over het islamitische onderwijs in Nederland. Volledig in lijn met Ebru's topic.
Ommezwaai | 15-09-13 | 22:54 Het pijpgordijntje.
De zondagavond die je wist dat zou komen. Ebru en haar wekelijks terugkerende anti moslim verhaal. Niet dat ik er wat op tegen heb hoor, maar Ebru moet toch ook eens over wat anders leren schrijven. Dit is te obligaat allemaal. Of solliciteert ze bewust naar een plaats op een fietspad in Amsterdam met een witte tent er over?
Het CDA heeft een traditie van bijzonder onderwijs hoog te houden.
zeg maar jansen | 15-09-13 | 22:49
Gewoon maar even snel in de hoofdlap?
Religies horen niet thuis in het onderwijs voor kinderen onder de 18.Ook de ouders moeten hun kinderen dus niet met religies in aanraking laten komen.Als ze 18 zijn zelf laten beslissen of ze nog in die sprookjes willen geloven.
cobie | 15-09-13 | 22:51
Weet je dat ik dat nog nooit gedaan heb hier.
Eens moet de eerste keer zijn.
*het licht uitdoet*
brutus68 | 15-09-13 | 22:49 | + 0 -
Wie bedoel je? Zeg maar jansen?
Borrelende Boris | 15-09-13 | 22:51
Heb ook liever 72 ervaren hoeren.
Bakito | 15-09-13 | 22:49 |
De aap aan het lachen krijgen...screenshot momentje dit ! :-p
captainobvious | 15-09-13 | 22:46
Jij hoort liever iets anders?
FredKlep | 15-09-13 | 22:50
+1
Uiteindelijk komt de hele politiek voor de volgende keuze te staan: ingrijpen, of de maatschappij volledig naar de verdommenis laten gaan. Relativeren en wegkijken heeft een prijs die zelfs voor de meest rabiate, policore D66-ers uiteindelijk te hoog kan zijn.
Als je een vraag hebt aan Hugo de Jonge dan kun je net zo makkelijk een mailtje sturen aan Hugo de Jonge. Dat is een stuk handiger dan de vraag op GeenStijl zetten.
Ga vooral zo door met dit soort onzin verkopen, Hugo de Jonge (CDA!) en zorg ervoor dat je de PVDA ook achter je ideeën krijgt, hoe zwaarder deze gevestigde kliek multikul-ontkenners gestraft word voor hun volksverraad volgend jaar maart, hoe beter.
checkmate123 | 15-09-13 | 22:46
Meneer Jansen heeft het ook niet zo op Arabieren, net zoals vele Nederlanders.
Hij is dan wel Arabist, maar dat weerhoudt hem er niet van om kritiek op dat zandbak-geloof te hebben.
Wees overigens blij dat er nog een tegengeluid bestaat in de vorm van o.a. Ebru.
Want, Ebru is liev!
Botte Hork | 15-09-13 | 22:49 | + 0 -
Van een frietje oorlog krijg je ook geen 72 maagden.
Ik wens allen nog een fijne avond.
Ik ben werken.
*licht aan laat*
@CornholioNL | 15-09-13 | 21:34
Quweekvijver www.youtube.com/watch?v=QKs8SU9UzgE#t=...
@'Dat islamitisch onderwijs kinderbreinen wijsmaakt dat Nederlanders haram zijn en op elke straathoek drugs kopen'
Ik ben heel erg benieuwd naar de duiding van Jansen van deze uitspraak.
Dat de oorzaak van de sluiting ligt in het gebrek aan kwaliteit van de school, is iedereen bekend. (Nou ja, bijna iedereen dan) Maar ik ben ook benieuwd of de islam ten grondslag ligt aan dit gebrek. Kortom:
@Hans Jansen
Is een islamitische school in staat om onderwijs van goede kwaliteit te geven?
CornholioNL | 15-09-13 | 22:47 | + 0 -
Whahaha!
@Bakito | 15-09-13 | 22:45
Heeft je knechtje weer zijn maandelijkse gedoogpremie overgemaakt? Je duldt hem toch alleen voor een x bedrag per maand?
Ommezwaai | 15-09-13 | 22:47 Dat is de prijs voor de jongens.
De meisjes doen dat anders.
Borrelende Boris | 15-09-13 | 22:47
Maar wel een onderbuik.
Botte Hork | 15-09-13 | 22:46 | + 0 -
Van een patatje oorlog krijg je geen sixpack.
zeg maar jansen | 15-09-13 | 22:45
Vaiftig hoero is goedkoop!
checkmate123 | 15-09-13 | 22:46 Wat kom je doen?
Een beetje de topicschrijvers proberen af te branden?
Lees het dan niet, log uit en blijf weg.
Bakito | 15-09-13 | 22:45 |
Nee bedankt, ik heb recent 2 frikandellen binnen gehad...
Bakito | 15-09-13 | 22:45 |
Een kroket met Dyon mosterd lust ik nu wel.
Bakito | 15-09-13 | 22:45
Patatje oorlog en een sixpack bitte.
Bakito | 15-09-13 | 22:45 Van je uitkering trakteren.
Dat is voor de rest een sigaar uit eigen doos.
En zoals altijd, Ebru scoort weer eens makkelijk bij het simpele publiek, door exact te roepen wat het wil horen.
Wat een volkomen non-talent is het toch, zo jammer dat ze een platform heeft om haar nonsens te delen.
Ebru. Islamofoob in hart en nieren. De 1e zin spreekt boekdelen.
Artikel 23 moet wijken voor haar angst.
Diversiteit is haar vijand, Eenheidsworst is haar geloof.
Thank God, dat een echte Arabist (H.J) is toegetreden tot de columnschrijvers van geenstijl.
Tegenwicht aan deze holle retoriek.
Ommezwaai | 15-09-13 | 22:45 Vaiftig euro.
Zolang er nog sprake is van het artikel 23 kan er niks verboden worden. Maar het pijnpunt is dat elke school (terecht) aan allerlei strenge regels moet voldoen. In het geval van het Ibin Ghaldoun is men daar zeer laks mee omgesprongen, naar ik vermoed, uit angst. Want ies rasciesme, moslims aanspreken op hun gedrag. We zijn daar in doorgeslagen. En dit was de kat op het spek binden.
Botte Hork | 15-09-13 | 22:28
Ok, omdat het je zo vriendelijk vraagt. www.fiestainfo.com/usrimg/912/man_rukt...
zeg maar jansen | 15-09-13 | 22:43
Vaif euro?
Ommezwaai | 15-09-13 | 22:42 |
Ik denk dat de meester de goede hokjes heeft aangewezen...
Wie wil er friet?
Ik trakteer!!!
Ommezwaai | 15-09-13 | 22:42 Te koop op het schoolplein.
Je denkt toch niet dat een islamiet iets jat uit altruïsme?
dat=wat
@Goorbatsjov | 15-09-13 | 22:36 |
Je bedoelt ongeveer zoals wij allochtonen op de arbeidsmarkt geterroriseerd worden?
Ha! Een ouderwetse fittie met Supermattie in een hoofdrol.
Ongezien mijn diner nog tegen de huig zit, sla ik de bier met chips over.
.
Maar dat is dat voor gezeik over die islamitische scholen?
Ik zag toch net op het nieuws dat er tig islamitische basisscholen zijn die het goed tot zeer goed doen ofwel hebben de Cito toets goed gemaakt. Die toetsen lagen dan vast voor het grijpen....
Supermatthijs | 15-09-13 | 22:35 Jij moet nodig iemand uitmaken voor:
"Ouwe zure nare verelio".
En dan zit er nog een fout in ook. Die wijt ik aan je delirium.
"Bovendien komen die verplicht hoofddoekdragende meisjes dan ook een lekker de haren laten wapperen, veel beter voor ze."
Dan herhaal ik de vraag: Doen ze dat in Frankrijk meer dan in Nederland? Bezoek Marseille, zou ik zeggen.
Zanikken over artikel 23 is een blank achterhoede gevecht, bedoeld voor moral faggots die nog steeds denken dat wij, West-Europese blanken, de maat der dingen zijn. Dat zijn we sinds de oliecrisis van 1970 al niet meer. En eigenlijk al sinds het Amerikaanse verraad tijdens de Suez-crisis al niet meer.
Deze blijft toch wel super hoor *proest*
cf.broadsheet.ie/wp-content/uploads/20...
Deze plaat geeft zo mooi het gemiddelde moslim IQ weer.
Top acteur.
cobie | 15-09-13 | 22:37 |
Ik kom helpen !
*snel necrosis bellen doet*
@ CornholioNL | 15-09-13 | 22:33
Als ik alle geitjes nu eens de grens over jaag.
Zou dat helpen denk je ;-)
-weggejorist-
Jammer dat dit onderwerp (Ibn Ghaldoen) een beetje lafjes is uitgevochten tussen Goed Volk & islamcritici. Niet hardop, wellicht niet eens opzettelijk. Maar de uitstekende gelegenheid om de artikel 23 discussie van stal te halen werd in ieder geval niet aangegrepen.
.
Want, inderdaad, wat maakt het uit dat die types geloven in dit of dat? Als het onderwijs maar in orde is, wat helaas niet aan de orde bleek. Alsof dat niet erg genoeg was kwamen er bovendien geluiden naar buiten, die deden vermoeden dat de school haar leerlingen niet bepaald stimuleerde tot integratie. In tegendeel zelfs.
.
Op dat moment had het enig politicus gesierd om de handschoen op te pakken en zeggen "genoeg is genoeg". Dat recht op bijzonder onderwijs was goed voor een verzuild Nederland waarin een jongen uit een VARA-gezin niet bij een KRO-familie naar binnen mocht. Maar die tijden zijn voorbij. Religie is iets voor buiten de openbare ruimte, waartoe een school per definitie toe zou moeten behoren. Onderwijs is de sleutel naar succes in een maatschappij/economie die je beoordeelt op prestaties, niet op geloof.
.
Er is niet een goed argument te bedenken om art 23 te handhaven. Halal eten kunnen door ouders zelf worden gekocht. Zwemmen doe je maar niet, als het echt niet mag van je opperwezen. Alles wat daarbuiten valt hoort derhalve niet op een school thuis. Geen creationisme, geen onderscheid tussen jongetjes en meisjes en al helemaal geen pennenstrepen door de passages in biologieboeken die niet welgevallig zijn.
Dat onze wet hierin nog voorziet is een bloody shame. Weg ermee.
frank87 | 15-09-13 | 22:25 |
Omdat de samenleving een afspiegeling van de samenleving moet blijven? Het maakbaarheid ideaal is ver te zoeken bij de correctmens.
brutus68 | 15-09-13 | 22:31 | + 2 -
Ik kom hier dan ook niet om jouw of wie dan ook te vermaken maar uitsluitend mezelf. Oftewel het zal me de reedt roesten. Ouwe zure nare verelio.
@eerstneukendanpraten | 15-09-13 | 21:35
100% gezakt, verwacht ik.
cobie | 15-09-13 | 22:31 |
Als je laatste zin wel zou gebeuren dan stromen alle theehuizen meteen leeg... :-)
TeeJee | 15-09-13 | 22:30 |
Precies. Ze tonen altijd veel interesse in die ziekte.
Islamitische scholen , moskeeën winkels enz enz enz .
Het moet allemaal aangepast worden.
Want anders voelen ze zich niet thuis.
Nederland word een verlengstuk van de islam.
Maar tegen de tijd dat men dat doorkrijgt is het al te laat.
We hebben nog net geen geiten loslopen door de straten.
@Supermatthijs | 15-09-13 | 22:27
Er valt weinig aan te begrijpen, en dat wil ik ook niet. Om je meester Bakito moet ik dan sporadisch wel eens glimlachen.
@calamiteiltje | 15-09-13 | 22:08
Ze hebben het er vaak genoeg over tenslotte...
-weggejorist-
@eerstneukendanpraten | 15-09-13 | 21:35
Het is al veel te lang stil over deze resultaten.
Ik heb vanmiddag een mail gestuurd aan de onderwijsinspectie waarin ik om de cijfers vraag; ook die over voorgaande jaren. En ook hoe het zat met die sleutel.
Stay tuned.
Yabadabedoe | 15-09-13 | 22:26
Komop, gewoon ballen tonen!
@Supermatthijs | 15-09-13 | 22:27
En we hebben beeld bij Superkneus...
http://spectrumfit.net/wp-content/uploads/2013/07/beer-goggles-nerd.jpg
De jongens (niet meisjes) die volgens rtlnieuws.nl die cito-toetsen zo goed doen op islamitische sgolen, kunnen meteen door naar Ibn Ghaldoun.
brutus68 | 15-09-13 | 22:26 | + 0 -
Omdat je ze niet begrijpt, sukkel.
Supermatthijs | 15-09-13 | 22:22
Probeer anders eens een goeie grap te maken?
@Supermatthijs | 15-09-13 | 22:22
Ik snap ze wel, maar ze zijn gewoon slecht.
@Goorbatsjov | 15-09-13 | 21:35 |,
Of de linkse politiek...
Als ik echt zeg wat ik er van denk wordt het:
-weggejorist- en -opgerot-
Ze moeten toch hun eigen aanvragen doen net als iedereen?
Je moet ook een hele procedure volgen voor je katholiek hervormde spagettimonster-school. Waarom gaat de gemeente Islamitische scholen oprichten?
zeg maar jansen | 15-09-13 | 22:11 | + 1
Je kunt 'Jezus' ook als scheldwoord gebruiken, of als stoplap, cliché of stompzinnig besluit van een zin.
Jezus man, dat je dat niet begrijpt.
Overigens ben ik geen atheïst, maar aanhanger van het FSM. Wacht dacht je, dat ik later als ik dood ben niet naar de Hema wil of zo? Mulisch hep daar nog een mooi boek over geschreven, over de ontdekking van de Hema.
CornholioNL | 15-09-13 | 22:22 | + 0 -
Drankmisbruik !, jij snapt mijn grapjes niet.
@ CornholioNL | 15-09-13 | 22:22 |
Lol!
-weggejorist-
Supermatthijs | 15-09-13 | 22:19 |
Hij gooit het tenminste niet over zijn toetsenbord...
zeg maar jansen | 15-09-13 | 22:11 | + 1 -
Die is wel weer scherp voor een zuipert als jij.
Hulde Ebru. En het is logisch he ... Hugo de Jonge is geen maisje ...
Om het nog wat verwarrender te maken:
www.powned.tv/nieuws/binnenland/2013/0...
Dat hele gemier of is-lam en christen-dom, waar gaat het over???? Als de onderwijsinspectie gewoon zijn werk doet en de rendementen binnen het aanvaardbare, wat maakt het dan uit wat voor label je op een school plakt! Het kan toch niet zo ingewikkeld zijn om een aantal meetpunten op cognitie, gedrag en inzicht te formuleren en die te controleren? En voldoe je daar niet aan, dicht die handel!
Islam bashen kom je er ook niet mee! Maar goed Wilders zal wel weer het voortouw nemen in one-liners :D
@Goorbatsjov | 15-09-13 | 21:42
Gecorrigeerd voor etnische achtergrond misschien?
Islamitisch onderwijs = seggregatie
@Goorbatsjov | 15-09-13 | 22:01
Antisemitisme is inherent aan waar de Islam verschijnt.
Het paard van Troje heeft al zoveel prijsgegeven van zijn ware karakter maar blijkbaar begrijpt het zelfverklaarde goede volk nog steeds wat voor ellende we ons op de hals hebben gehaald. Het is een veroveringsideologie die helaas op geen enkele wijze te implementeren valt.
In Engeland, Zweden, Spanje, België kun je als blanke ongeacht sekse in diverse stadsdelen, buitenwijken al niet meer veilig over straat.
Allah's onderwijskundig rariteitenkabinet:
Rekenen:
Verdeel een erfenis en het totaal komt uit op meer dan 100%
www.faithfreedom.org/Articles/sina/inh...
-
Taal:
Laat bij Allah nog wat te wensen over
www.answering-islam.org/BehindVeil/btv...
-
De zon is een platte schijf. (88:1)
De aarde rust op onzichtbare pilaren. (13:2)
Allah is trots dat de lucht geen 'scheuren' vertoont. (50:6)
De aarde bestond eerder dan het heelal. (21:30)
Bergen voorkomen aardbevingen. (16:15)
Lijkt me logisch dat dergelijke opvattingen een eigen school hebben. Waar jonge kinderen met het gezag van een leraar de meest verwerpelijke onzin wordt ingeprent. Verwerpelijk, letterlijk en figuurlijk onjuist.
Islam is vrede.
We moeten gewoon religie uit het onderwijs bannen. Ten slotte wil ik ook niet weten wat kinderen te horen krijgen op 'scholen met de bijbel' in de bible belt. Dit zijn ook geografisch geïsoleerde gebieden met een afwijkende vrouwonvriendelijke cultuur, die niet integreren in de Nederlandse maatschappij.
Religieuze indoctrinatie van kinderen is ontzettend griezelig, ongeacht de religie.
en dat we lang van haar mogen horen...
Itzamná | 15-09-13 | 21:58 Als atheïst eindigen met de uitroep: "Jezus!".
Ook raar.
Ik vind het niet zo gek dat islamitische scholen het zo goed doen.
Zij krijgen namelijk maar 2 vakken.
Koran lezen en scheikunde.
calamiteiltje | 15-09-13 | 22:08 En jij denkt dat ie dat op een openbare school niet goed zou worden opgeleid.
Islam is slecht en iedereen die het daarmee oneens is zal persoonlijk aangevallen worden. Precies zoals de Islam rolt.
Prima zaak dat deze jongeren een opleidingskans krijgen. Misschien wordt er ooit eentje de ontdekker van een kankermedicijn.
Grote Joop | 15-09-13 | 22:01 En er is niks tegen te doen. Niet zolang er katholieke scholen, christelijke scholen en zogenaamde vrije scholen zijn.
Openbaar onderwijs en niets dan openbaar onderwijs, dat zou het mooiste zijn. Maar we hebben nu eenmaal zo'n 18 verschillende geloofsrichtingen en die willen allemaal een eigen schooltje om hun kinderen te indoctrineren.
Zolang dat mogelijk blijft zijn we de lul als er weer eens een baard een eigen school op wil richten van ons geld.
-weggejorist-
Inhoudelijk een goed stukje, maar je taalfouten in het artikel (en dan heb ik het niet over de kop) doen bij mij het vermoeden reisen, reizen, rijssen.. ehh toenemen en de kop opsteken of zo, dat je zelf ook op zo'n school hebt gezeten?
Was het een haastklus deze keer?
Islamitische scholen. Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat er momenteel geen ergere dingen zijn. Ik heb, als hardwerkende alleenstaande ouder, net berekend dat ik met de bezuinigingsplannen van het kabinet er ruim 200 euro per maand op achteruit ga. Maakt verder niet uit hoor, zo lang deze scholen maar genoeg gratis geld krijgen...
-weggejorist-
Je moet het ze toegeven, onze islamitische medemensen hebben er wel voor gezorgd dat artikel 23 nu ter discussie staat. Een duivels dilemma.
Was ik goddomme net bezig om een uitgebreide lijst samen te stellen van de positieve kanten van de islam tot ik bedacht dat een lijst met *kuch* wat nuances een stuk sneller is gemaakt.
Is het een kutreligie?
Nee, het is helemaal geen religie, maar een veroveringsideologie.
Origineel?
Nee, allemaal zeer slecht jatwerk uit toen al bestaande religies.
Was de stichter van de religie goed bij z'n hoofd?
Nee, dat was een maniakale totaal schizofrene, pedofiele en moordlustige gek.
Nou, toen was ik wel klaar met m'n huiswerk.
Ja, daar moet ons belastinggeld naar toe - ik zou menen dat de PvdA-leden dat feestje maar betalen. Rot toch een end op zeg, Jezus!
@omanders | 15-09-13 | 21:41 |
Daar winnen we ook helemaal niets mee. Het probleem is niet het bijzonder onderwijs, het probleem is het Islamitisch onderwijs. Het onderwijzen van uit de Islam.
.
De Islam hanteert een aantal kernboodschappen die simpelweg niet in deze maatschappij thuishoren. Haat en minachting jegens andersdenkenden en andersgelovenden. Verheerlijking van geweld en de dood. Blinde gehoorzaamheid en onderwerping. Maar vooral, nietsontziende haat tegen alles wat anders is.
.
Hoe langer dit soort boodschappen gezonden en ontvangen kunnen worden, hoe meer problemen er op termijn van komen.
.
Elke politiek correct klootzak die Islamitisch onderwijs in deze polder faciliteert is verantwoordelijk voor de toekomstige slachtoffers. En daar reken ik overigens ook de op die scholen geindoctrineerde kinderen toe.
-weggejorist-
@omanders | 15-09-13 | 21:41
Het probleem is gewoon een ongebreidelde zelfhaat. Cultureel marxisme in de praktijk gebracht.
Het afschaffen van Art. 23 zal alleen maar tot meer weerstand lijden, vrees ik, maar het kan waarschijnlijk niet slechter dan nu het geval is. Frankrijk is wat dat betreft al totaal ontwricht geraakt met haar fameuze banlieues.
-weggejorist-
Ik hartje Ebru
En ik wil met Ebru trouwen. Mailadres bekend bij redactie.
Islamietiesche alles verbieden.
Een islamitische sgool is een kweekvijver voor PvdA stemvee...
CornholioNL | 15-09-13 | 21:34 | + 1 -
Volgens mij elke school. In ieder geval die waar ik heb gezeten.
De totale wereldvreemdheid van de mensen die dit steunen is verbazingwekkend. Of hebben ze stiekem de hoop gewoon opgegeven en laten ze ze maar begaan? Nog even en jongens en meisjes krijgen apart les. Het is wachten op het volgende fraude-incident, en anders gaat het wel ten onder aan onderling geruzie en gestook. Moslims kunnen, zo is gebleken, nauwelijks iets opzetten en enige tijd constructief volhouden: Gaat binnen de kortste keren naar de knoppen door kinderachtig intern wangedrag, gedreig en gefraudeer. Het is nu alleen afwachten hoe lang de betrokken instanties het weer onder de pet gaan houden. Op een gegeven moment lekt de stank echt wel uit de ton, maar dat snappen ze dan weer niet. Ook niet dat zijzelf dan nog eens extra lullig uit de verf komen.
Die wereldvreemdheid. Die naïviteit. Zo extreem goedgelovig. Veilig en beschut opgegroeid, met de echte wereld hebben ze geen kennis gemaakt. Wel met vage boekjes en vage mensen. Nu zullen ze zichzelf dus weer gaan wijsmaken dat zo Nederlandse waarden aan die kindertjes geleerd zullen worden. Alsof die blagen die niet al kenden. Ze weten dat joden mogen bestaan hier, enz enz, ze vinden alleen wat anders. Maar déze keer wordt het anders!
Zo lang de leraren zelf niet eens fatsoenlijk Nederlandsch kunnen praten (zie tenenkrommend stuk bij P&W afgelopen week) hebben dit soort scholen geen enkel bestaansrecht...
Eigen taal, eigen normen, eigen waarden, eigen rechten, eigen godsdienst, eigen moskee, maar wel van ons geld...
Islam, ga eensch deaud.
Wiskunde op ibn kalkoen:
Een overspelige vrouw is tot haar hoofd ingegraven in het zand.
Onder welke hoek gooi je een steen van 500 gram op een afstand van 5 meter, en wat is dan de eindsnelheid?
Maar Ebru toch.. De zegeningen van sektarisch geseggregeerde maatschappijen stromen dagelijks binnen op TV en internet. Vooral de Islam bloeit er door op. Dat kunt u toch moeilijk als een probleem willen zien?
Toevallig ben ik cum laude als groot moefti afgestudeerd op een gristelijke school.
Ze kunnen het ook nooit goed doen he?
-weggejorist-
Allemaal mooi en aardig, dat gelul over artikel 23. Maar is het nu echt zo dat ze in Frankrijk, het land dat een onderwijssysteem heeft dat het radicaal tegenovergestelde is van artikel 23, alleen maar geintergreerde moslims hebben? Of is Franktijk het levende bewijs dat we niets winnen met het afschaffen van artikel 23?
islamitische school...
het blijft toch een beetje klinken als de vegetarische slager of alcoholvrije slijterij
Waarom zou je mensen überhaupt verplichten een opleiding te volgen. Er is toch geen werk: alles gebeurt met machines en computers. De resterende handarbeid wordt verricht door kinderen en Bangladesh die daarmee drie of vier dubbeltjes per dag verdienen en daardoor niet de prostitutie in hoeven.
petities.nl/petitie/stop-kinderprostit...
@CornholioNL | 15-09-13 | 21:37
Cito, twee eindtoetsen.
nos.nl/l/432257
CornholioNL | 15-09-13 | 21:39
*Plop*
Botte Hork | 15-09-13 | 21:34 |
U is wederom in vorm... +1
Islam Opleiding bestaat uit de volgende vakken:
1. Pedofilie
2. Bermbom kunde
3. Haten
4. Vrouwen mishandelen
5. Homo's ophangen
6. Terrorisme voorbereiding
7. Haten
8. Liegen
9. Stele.
10. Haten
Ja maar Islamitische basisscholen halen hele hoge Cito-toets scores ?
Hoe kan dat dan ?
Opdoeken die corrupte bende...
Islamitische school is een contradictio in terminis. Islamitisch hersenspoelkamp komt meer in de buurt van de werkelijkheid.
youtu.be/7ybyOmn4lT8
Ibn Ghaldoun gebaseerd op islamitische normen en waarden.
@ Goorbatsjov 21:35
Die twee opties zijn uitstekend samen uit te oefenen...
@Andersdenkend | 15-09-13 | 21:33
De meeste islamieten hebben juist minder gevoel aan hun onderbuik. Misschien verklaart dat de frustraties...
-weggejorist-
Heel goed Ebru, politicus is dan ook het enige met belastinggeld betaalde beroep waar totaal geen diplomas voor nodig zijn en je toch zo meer dan 3x modaal verdient.
Zijn de uitslagen van de herexamens op Ibn Kalkoen nu al bekendgemaakt?
Islamitische scholen scoren bovengemiddeld op Cito-toets
www.rtlnieuws.nl/nieuws/special/islami...
-weggejorist-
-weggejorist-
Voor een goede islamitische opleiding gaan ze maar naar Syrië.
Hetzelfde aantal, maar misschien nog wel meer.
Christelijke naïviteit kent namelijk geen grenzen.
Hoe kun je in godsnaam onderwijs krijgen in naam van een doodscultus?
"Alleen Hugo de Jonge en zijn vrinden politici weigeren te geloven dat Nederland niet gebaat is bij segregatie..."
Nederland is fantastisch gebaat bij segregatie. We hebben alleen een daadkrachtig iemand nodig, die dat onderscheidende vermogen van de onwilligen weet uit te baten.
En nee, dat hoeft heus niet op een gewelddadige manier.
Een islamitische sgool is een kweekvijver voor PvdA stemvee...
Makkelijk scoren Ebru, betrek al die andere malloten nou ook even. Ben het met je eens, alleen openbaar onderwijs.
-weggejorist-
-weggejorist-
Goed Islamitisch onderwijs is een onderbuikgevoel. Dat moeten we niet willen met zijn allen.....
Volgens mij heeft Ebru niet zo heel veel op met islamitische scholen.
Wat maak je je nou druk. Wouter kurpershoek vindt het goed.
REAGEER OOK