
Deze week presenteerde Hansie van Baalen, de Bob de Rooij van de Europese VVD-fractie, 'zijn' programma voor Europese fopverkiezingen van 2014. 'Europa Waar Nodig' noemt-ie dat. Hans doet net alsof hij daarmee 'minder Europa' bedoelt, maar niets is natuurlijk minder waar. Het wordt meer, meer en nog meer. En demense tuinen er niet meer in: Lol @ cynische
comments. Hans van Baalen zit namelijk bij de liberale fractie van het Europarlement en zoals u weet wordt die toko bestierd door de totale fopliberaal Guy Verhofstadt. Die was nota bene deze morgen nog boos omdat hij vond dat de State of the European Union van Kommie-Kameraad Barroso niet
collectivistisch genoeg is. Want Verfopstadt wil méér Europa, méér integratie, méér federalisering, méér centralisme, méér bankenunie en méér Brusselse macht. Hoe geloofwaardig zijn de paar pagina's mooie woorden van de dikke baklap Hans van Baalen nog? De keihard gelogen verkiezingsbeloftes van zijn VVD liggen hier te lande bovendien ook nog vers in het geheugen. Evenals de
bedrijvenlobby voor privacyhaat en repressie van burgers waar zijn Europese fractiecollega Toine Manders zich zo sterk voor heeft gemaakt. (Manders moet overigens na 3 termijnen in het EP volgens de partijregeltjes
wieberen. De lobbyregent overweegt nu om transfervrij naar
50PLUCHE te vertrekken om zijn EP-stoeltje te kunnen behouden.) En last but not least Hansjepansje Huichelaar zelve. Onlangs bekende hij op rete-arrogante wijze dat de VVD in Europa eigenlijk precies hetzelfde is als D66, maar: '
dat vertellen we natuurlijk niet aan de kiezer'. Bah, regentje. En tenslotte: de dikke plofliberaal draagt een Bulgaarse diplomatieke onderscheiding, die hij in 2005 ontving voor zijn inspanningen om het land van de toeslagfraudeurs
bij de Europese Unie te krijgen. Kortom. Sla dat verkiezingsprogramma maar over. We zouden nog eerder op Robbert Baruch stemmen.
Reaguursels
InloggenDe VVD heeft een traditie hoog te houden nl. bij aankomende verkiezingen gaat men de kiezer naar de mond praten. Bolkestein heeft dat meerdere keren gedaan in het verleden en warempel, het lukte nog ook. Maar eenmaal de buit binnen en alles verdween als sneeuw voor de zon. Het is Rutte deze keer ook gelukt, maar de kiezer zal zich deze keer niet laten foppen (mogen we hopen). De doortraptheid van deze partij is zo immens groot, dat de kiezer er niet vaak genoeg op geattendeerd kan worden. Dat punten uit een verkiezingsprogramma niet altijd uitkomen, geldt voor alle partijen, maar de kiezer doen laten geloven, dat een bepaald onderwerp bij de VVD wel goed zit als ze deel uit maken van de regering, terwijl ze bij voorbaat al weten, dat het niet haalbaar is, is de kiezer voorliegen en belazeren en dat zal afgestraft worden. En bij Van Baalen zal het niet anders zijn.
"de dikke plofliberaal draagt een Bulgaarse diplomatieke onderscheiding" ...
... Hans draagt behalve die Bulgaarse gouden lauwerkrans ook nog de Medaille voor Militaire Verdienste van Bulgarije, hij is Commandeur in de Orde van de Ster van Roemenië, Officier in de Orde van Verdienste van Polen, Grootofficier in de Marokkaanse Orde Wissam Al Alaoui en in België is hij Officier in de Kroonorde.
(Dat laatste doet vermoeden dat ons land binnenkort overspoeld gaat worden door Belgische gelukszoekers.)
Waarom kunnen we niet op Nigel stemmen, briljante man, heeft ook goede ideeën. Altijd meer EU behalve als de kiezer zich wat meer zou kunnen uitspreken.
Verfobstadt wil maar een ding: president van de EUSSR worden. De liberalen zijn de nieuwe communisten. Hoe zou politburo op zijn liberaals klinken. En Hans van Baalen daar baal ik allang van. Had hij vroeger al niet van die nazi ideeen.
als ik die volgevreten VVD graaikop ergens zie zap ik onmiddelijk door ..
@Hastur | 11-09-13 | 23:58 |
Vertel dat eens aan de Zwitsers en de Noren en, in mindere mate, de Engelsen en de Denen.
Bovendien is het volgens mij alweer een tijdje geleden dat u een geschiedenisboek hebt opengeslagen if ever.
Koffiedik is zo te zien wel voorhanden.
50-PLUCHE: geinig
@Hastur | 11-09-13 | 23:58 ,
absoluut, de enige levensvatbare weg is als een speer vooruit,
het plebs mot maar even bezig worden gehouden met het een en ander,
als die karpatenkoppen hun hooivorken en fakkels maar in de kast laten staan.
Alleen de manier waarop is interessant, hoe de EU in te richten, een weg terug is er niet.
Ik weet niet hoe het komt maar als ik van Balen zie moet ik altijd denken dat een klein snorretje hem heel goed zou staan......
Hans van Baalen: Meer banen, minder regels, minder geldverspilling, minder eurocommissarissen en minder Hans van Baalens
@Hastur. De EU heeft Nederland niets goeds gebracht; alleen maar ellende. Schelden (tokkies) is een uiting van onmacht. Daarom zal ik niet zeggen dat je een lutser bent.
Van Baalen en Verhofstadt snappen het tenminste. Voor de mondiale economische verhoudingen zijn schaalvergroting en een status quo in de politiek héél belangrijk. Het is dan ook niet de bedoeling dat het plebs aan de macht komt. Want die zijn te dom om te poepen. Europa zal één worden, of jullie tokkies het nou leuk vinden of niet.
De VVD voelt, met de desastreuze peilingen in de nek, heel goed dat "Europa" op een zachter pitje moet worden gezet en kiest nu voor een een Europa-light versie .. eigenlijk een soort CDA-achtige bezweringsformule met de pretentie hier en daar wat vet weg te snijden om het volk gerust te stellen en Wilders de wind uit de zeilen te nemen. Dikkertje Dap mag de kar gaan trekken en die heeft daar wel zin aan, want zulke riante baantjes als in Brussel vind je niet overal.
@Bakito | 11-09-13 | 21:02 | + -41 -
Volgens mij kan de echte Bakito al inzien dat de "Parlementaire Democratie" één grote doorgestoken kaart is. Zo zie je maar hoe erg geïndoctrineerd dat babyboomende stemvee nog is. En ik kan er me ook wel iets bij voorstellen. Van 40 jaar lang de NOS zien als een primaire informatiebron, krijg je nou niet bepaald "maatschappelijk kritische" mensen van. Die gaan dan bijvoorbeeld vol goede moed op Groenlinks stemmen, denkend dat zij ook maar iets zullen doen van wat ze beloofd hebben.
@Bakito, wat ben je de laatste tijd weer veel aanwezig, is de gracht nog niet breed genoeg?
hansje zal nooit van het pro patria stigma meer afkomen. de vroege jaren tachtig waren weliswaar conservatief maar ook jonge mensen wisten donders goed dat fascistisch gedachtengoed heel erg fout was. hansje wist dat klaarblijkelijk niet toen hij bij een club ging die het horst wessellied zong. of had hij nou zelf ook mee gezongen?
Ik vertrouw de VVD voor geen meter meer.
Het beste wat je voor de EP verkiezingen kan doen is Farage zo sterk mogelijk maken. Voor Nederland betekent dat een stem op de SGP.
PVV stemmen voor het EP heeft, dankzij de regeltjes van de EU, echt geen zin zo lang ze zich niet bij een coalitie aansluiten.
@_Fly66_ | 11-09-13 | 21:57
Wellicht had u 9 minuten nodig om uw tegel te typen en de link te zoeken en was het u daardoor niet opgevallen, maar @daytripper @21:49 was u voor.
Die dikke heeft het natuurlijk gewoon goed voor elkaar, van onze centen uiteraard.
Bestuurders, who fucking needs them.
Bakito | 11-09-13 | 21:28
Voor een potje heel serieus pils drinken ben ik altijd in... Maarre, ik ben 200% hetero hoor!
www.youtube.com/watch?v=LVr9bJ8Sctk
voor jullie allen, elk topic. fuckers, lees en huiver.
Is gewoon een dikke land verrader met zijn Bulgaarse onderscheiding. Ik hoop dat ie stikt in een plofkip.
Bakito | 11-09-13 | 21:59 | + 1 -
Een discussie winnen van van een religieus waanzinnige kan helemaal niet, gekkie! Dus dat probeer ik niet eens. Ik adresseer u en uw broer alleen wel voor wat u bent. De tijd dat we links mensen slechts als 'nuttige idioten' bestempelden ligt toch wel wat jaartjes achter ons. Als je nu nog steeds niks tegen de Islam hebt dan wil je er gewoon koste wat kost niets tegen hebben. Dat mag, het is een vrij land maar verwacht aub niet dat je niet op je verantwoordelijkheid wordt aangesproken.
Hoe-dan-ook: Als ik al een vraag stelde in mijn vorige uiteenzetting dan was deze zuiver retorisch bedoeld maar ik kan niet ontkennen dat ik nieuwsgierig ben naar uw verklaring voor het niet kunnen kapitaliseren van de massamoord door linkse partijen, met name de Sociaal Democraten. Maar dan moet je maar net parate kennis over de Noorse politiek hebben natuurlijk. Die heb ik niet in elk geval.
@Ed41 | 11-09-13 | 21:11
Goeie link. Die Farage geeft die lul van Verhofstadt een oorvijg zeg. Die lul blijft maar op een asociale manier er doorheen schreeuwen.
Die domme roemeen krijgt er ook van langs zeg.
Ik stem Farage als het kan.
Ok dan.
niet alles is voor je
Fast Forward | 11-09-13 | 22:02 | + 0 -
Je kan ook een constructieve partij overwegen. Eén die gewoon ervoor wil gaan ipv. er tegenin te gaan. Is de Pvda niks voor je ?
Ok dan.
niet alles is voor je
Terecht topic. De VVD is geen partij om te overwegen. Wat blijft er aan de kritische kant over, CU, SGP, PVV? Lol @ 50pluche
Ok dan. Kusje voor jou.
arie181818 | 11-09-13 | 21:51
you are the man
www.youtube.com/watch?v=r24_T-HOcyg
voor allen, pffffrt
Ales | 11-09-13 | 21:56 | + 0 -
Je moet rustig ademhalen en je gedachten zorgvuldig formuleren.
Anders maak je sowieso geen kans de discussie te winnen.
Wat was je vraag?
Misschien een volgend topic op GS? Nigel Farage in zijn optreden van vandaag met Verhofstadt die niet kan stoppen Farage te onderbreken. Het failliet van de EU in 6 minuten... www.youtube.com/watch?v=urIdnpb5sRc&am...
brutus68 | 11-09-13 | 21:52 | + 0 -
Dat doe ik ook nergens dus je opmerking slaat zoals wel vaker weer als kudt op Dirk. Ouwe relnicht !
@NACademicus | 11-09-13 | 21:54
+21je en je bent er. Net als menig academicus die een Bredase voetbalclub aanhangt.
Enniewee, ik nu wel erg veel stijlfouten maken... 'Op een lijn plaatsen als jezelf'. *facepalm*
Maar ik heb inmiddels begrepen dat we hier alleen op Nederlandse partijen kunnen stemmen. Dat laat weinig te kiezen dan....
brutus68 | 11-09-13 | 21:52 | + 0 -
Hoezo ben ik onuitstaanbaar?
arie181818 | 11-09-13 | 21:51
jij een vogel, pietjes doen t goed
Bakito | 11-09-13 | 21:52
Hitler was op zijn tijd ook een aardige man, en lief voor dieren, dus wat is je punt?
Hansie is echt op een haar na een mongooltje, qua chromosoomtechnisch gebeuren.
Ales | 11-09-13 | 21:48 | + 0 -
Wat een onzin. Je stukje domrechtse retoriek loopt over van termen als NSB, fascist en Wilders. Dan weet ik genoeg. Jezelf tevreden afgetrokken na Breiviks daad ? En mijn broer Bakito en ik hebben niks met de islam maar ook niks er tegen. Daarmee zijn we hier wat vreemde eenden in de bijt.
Supermatthijs | 11-09-13 | 21:48
"We?? Je moet maar durven. Nu is Bakito weliswaar een onuitstaanbaar figuur, maar ik moet hem nageven dat hij over iets meer bagage beschikt dan jij. Lik zijn hielen, maar vergelijk je niet met hem. Dat is ongepast.
Supermatthijs | 11-09-13 | 21:48 | + 0 -
Heb ooit een interview gelezen in de Vara-gids, Buis&Haard-rubriek. Daarin kwam hij over als een heel warm en intelligent mens, eigenschappen die je niet zou verwachten bij een rechtse bal.
ook aan B. dus aan S.
de matties.
wat is het geluid van 1 klappende hand?
@onieteau2 | 11-09-13 | 21:34
jij hebt visolie nodig. Heel veel visolie.
www.nu.nl/gezondheid/3573108/visolie-b...
w-tje teveel.... :-(
Ik dagdroom er wel es van dat we in Nederland een man aan de macht hadden als deze :http://www.youtube.com/watch?v=a19E_JlRcOM
Briljant zoals hij het baantjesjagers-parlement kan aanpakken en namens het gezonde verstand en de grote meerderheid van de publieke opinie spreekt. Vergelijk dat es met die labbekak/kroegtijger Van Baalenstyn.
Ales | 11-09-13 | 21:27 | + 0 -
Je hebt wel veel woorden nodig om te zeggen dat je het eigenlijk wel met Breivik eens bent. Wilders fan ?
Supermatthijs | 11-09-13 | 21:30 | + 0
Hai Mathijs... Ik denk dat deze vraag tot in de perfectie het verschil illustreert tussen jouw belevingswereld en die van mij. Maar ook dat jouw ideologiebeleving jouw toestaat om woorden als 'walgelijke massamoord' totaal te blokken en mij op een lijn te zetten als jezelf alleen dan niet links. Breivik was een geloofsfanaticus. Een debiele katholiek. Als 't een moslim geweest was en hij een conservatief jeugdkamp had uitgemoord had je er alle begrip voor gehad en samen met Bakito het heugelijke feit jaarlijks gevierd hebben. Net als bij de moord op Fortuyn en Van Gogh. Ik zal me wat verbaasd hebben over linkschmensen die zeiden "Tja, dat krijg je ervan als je islam beledigd..."
Bakito | 11-09-13 | 21:45 | + 0 -
Laten we ons weer richten op onze opvoedkundige taak hier. Die van Baalen is toch wel één van de redelijkste van de VVD. Dat steekt nogal wat mensen blijkbaar.
Supermatthijs | 11-09-13 | 21:46 |
hier langer dan jij lieverd, maar ik volg je, t is fraai
onieteau2 | 11-09-13 | 21:43 | + 0 -
Jaja, het schaap is gemolken of zoiets ?
Supermatthijs | 11-09-13 | 21:39 | + -1 -
Alsteblief
een banaan zou welkom zijn S en B, jullie passen.
Bakito | 11-09-13 | 21:37 | + 0 -
Ik heb je op briljante wijze uit een hachelijke situatie weten te halen. Wees me liever dankbaar. Banaantje ?
Supermatthijs | 11-09-13 | 21:34
Zo slaafs je je onderwerpt aan Bakito, zo slaafs had je je waarschijnlijk ook onderworpen aan je meesters in een zwarte periode nog niet zo lang geleden, en had je..., ach, laat ik maar stoppen..
brutus68 | 11-09-13 | 21:33 | + 0 -
Ho ho, er is in het vorige topic het een en ander gebeurd dat ik niet over mijn kant mag laten gaan.
S. is voor onbepaalde tijd uit de gratie. Einde mededeling.
Ha, ha. Die dikke van Baalen. Nee echt, ik heb me nog nooit zo bij de neus genomen als dat ik op de VVD stemde. Volgende keer de blonde leider een kans geven.
van Baalen,
foute boel,
stemmen,
we vergeten de foute Hans,
Hans blijft,
Hans wint
Hansie Hansie van Balen. Ach ja, tis een enorme kakker die -adel verplicht- als student er ietwat controversiële standpunten op nahield, maar het is echt geen verkeerde als volksvertegenwoordiger. Hij was ten tijde van zijn Kamerlidmaatschap altijd aanspreekbaar en bereid om waar dan ook toelichting te geven. Dat wil niet zeggen dat ik zijn Eurofiele koers onderschrijf. Nederland heeft Europa veel minder nodig dan wordt wordt geblaat door alle partijen minus SP en PVV.
brutus68 | 11-09-13 | 21:33 | + 0 -
Ik zal die vervelende bejaarden verzorgster met die hoofddoek weer even op je afsturen. Dat zal je leren. Sponsbadje ?
kweetitwel | 11-09-13 | 21:32 | + 0 -
Klopt, beetje gekkigheid, daar zijn de vrouwtjes dol op!
Supermatthijs | 11-09-13 | 21:30
Ah, de geestelijk gemankeerde adjudant van Bakito, daar ben je. Ik dacht al.
Bakito spoort niet.
Ales | 11-09-13 | 21:27 | + 0 -
Je hebt wel veel woorden nodig om te zeggen dat je het eigenlijk wel met Breivik eens bent. Wilders fan ?
Ales | 11-09-13 | 21:27 | + 0 -
Je bent in de war.
Ommezwaai | 11-09-13 | 21:15 | + 0 -
Dat is inderdaad net zo idioot als alle linkse Nederlanders te zien als medeplichtigen van Volkert vd G.
Wanneer gaan we een keer zuipen samen, na alles wat we hier hebben meegemaakt?
v Baalen is een gevaarlijke vieze Amerikakonteneukert.Hij zit in Brussel maar toch veel hier.Hij wil uiteindelijk naar New York.De vuile huichelaar.
Ales | 11-09-13 | 21:08 | + 0 -
Jaja, en Breivik kreeg rechtstreeks opdracht van Wilders.
Bakito | 11-09-13 | 21:11 | + -1 -
Ogenblikje.... Sinds wanneer heeft een devoot linksfascist problemen met religieus geweld? Trouwens, nergens maar dan ook nergens heb ik mensen gehoord die zich verkneukeld hebben over de walgelijke massamoord in Noorwegen. Er zijn talloze bekende Gutmenschen die zich welhaast lyrisch hebben uitgelaten hebben over de dood van Fortuyn. Iets wat, los van het totalitaire karakter van het willen vermoorden van andersdenkenden wat natuurlijk inherent is aan mensen die zichzelf het monopolie op waarheid toedichtten, toch geen oplossing biedt voor het vermeende gevaar? Tuurlijk, in jouw wereld, was Fortuyn was gevaarlijk want er dreigden mensen op hem te gaan stemmen. Natuurlijk dient democratie ondergeschikt gemaakt worden aan ideologie maar Bakito, toen jij en je vrindjes klaar waren met rukken, dacht je toen werkelijk dat het 'minderwaardige mensen'-probleem uit de wereld geholpen was? Nee natuurlijk niet. Net zo min als dat de Heilige Linkskerk ineens haar NSB-activiteiten voor de Islam staakt omdat er een zooi jonge Bakito-lights zijn vermoord. Overigens: Hoe erg moet het in Noorwegen zijn dat het de NSB niet lukt om de tragedie in Utoya om te zetten in verkiezingswinst? But I digress: Wat ik wil zeggen is dat het vermoorden van mensen (tenzij je de capaciteit hebt en een effectief geweldadig repressiesysteem waarmee je hele bevolkingsgroepen kan onderdrukken (wat dus haaks staat op democratie; democratie die jullie nog altijd niet ten val hebben gebracht).) geen oplossing biedt. Als NSB'er zul je mensen moeten overtuigen, net als Wilders dat moet doen. Proost! Ik trek straks ook een biertje open denk ik....
Hoe of wat doet er niet toe. De knaap deugt niet
brutus68 | 11-09-13 | 21:13 | + 0 -
het hoe en/of wat doet er altijd toe, rechterhand
Jullie krijgen allemaal 1000 euro!!!!
Okee, ik stem dikke Hansie.
brutus68 | 11-09-13 | 21:13 |
ook gij Brutus beseft dit
Ach, veel (ook VVD) kiezers hebben nu de mond vol over de vermaledijde leugenaars van de VVD. Maar wacht maar af straks. Dan staan ze met hun grote bek achter dat gordijntje gewoon weer VVD te stemmen. En zo veranderd er dus nooit iets. Overigens voor diegenen die VVD of PvdA hebben gestemd op 12 september vorig jaar. Ik heb met hen totaal geen medelijden. Ondanks dat zitten we er wel mee.
Bakito | 11-09-13 | 21:20
Ik heb liever dat je me gewoon haat.
brutus68 | 11-09-13 | 21:16 | + 0 -
Ik ook van jou hoor...
Schweinchen Dick.
Ommezwaai | 11-09-13 | 21:13 | + 0 -
Die gast heeft niks verkeerd gedaan. Wat is je punt?
Bakito | 11-09-13 | 21:02
Soms ben je wel geestig. Eerlijk is eerlijk.
Bakito | 11-09-13 | 21:11
Dat er een steekje aan je loszit, is mij reeds duidelijk.
Maar om Breivik en Wilders nou op een lijn te zetten.....
Even een zijweggetje maar zo'n Hans van Baalen, zetten ze die nou uit voorzorg al 24/7 op bloedverdunners?
Ommezwaai | 11-09-13 | 21:03
de jonge Hans was een foute jongen, erg politiek bewust, maar zo rechts extreem, dat krijg je er niet uit geslagen. Dat hangt nu op de bank in brussel, een gruwel voor een ieder die ....... vul maar in. dank.
Tijd voor De Grote Schoonmaak.
www.youtube.com/watch?v=VVu0BkD2Lrs
Inhaken.......
Bakito | 11-09-13 | 21:09
Je kunt slecht mensen inschatten, net als de resterende hoeveelheid jenever in je fles...
PVV? Neen.... www.libertarischepartij.nl/
.
Mag ik je nog even fijntjes aan dit topic herinneren?
www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/08/...
Dus wat doen we? Het enige juiste: de verkiezingen boycotten.
onieteau2 | 11-09-13 | 21:08
Hoe of wat doet er niet toe. De knaap deugt niet
@Bakito | 11-09-13 | 21:02
Goeie tip die GL-er, alle banken en alle werk weg, geniaal !
@ZKH EénOog | 11-09-13 | 20:32
Farage die vandaag de tent aanveegt met Verhofstadt;
www.youtube.com/watch?v=a19E_JlRcOM
Ales | 11-09-13 | 21:08 | + 0 -
Jaja, en Breivik kreeg rechtstreeks opdracht van Wilders.
Ongelooflijk hoe speklapje Van Baalen het met zichzelf heeft getroffen : www.refdag.nl/nieuws/politiek/vvd_er_v...
Je ziet hem hangen en brallen aan de toog.
@Ommezwaai | 11-09-13 | 21:09
Stemt antieuropapartij.nl/
Misschien kunnen we deze nog een keer gebruiken. In 1998 ging dat ook.
.
www.trouw.nl/tr/nl/5009/Archief/archie...
Ales | 11-09-13 | 21:06
Stem allen!
www.libertarischepartij.nl/
Doen de Piraten ook mee Europees?
Ommezwaai | 11-09-13 | 21:07 | + 0 -
Nee, voor haat, oorlog en clusterbommen moet je toch echt bij jouw partij zijn, het zwakzinnige misdaadsyndicaat PVV.
*hips *
GroenLinks: Voor een betere toekomstgerichtheid voor iedereen!
Bakito | 11-09-13 | 21:02 | + 0 -
Behalve als je iets zegt wat ons niet aanstaat: Dan dien je uitgeroeid te worden op de parkeerplaats van 't mediapark. Groen Links, de Boko Haram der Heilige Linkskerk!
Die Toine Manders, is dat familie van Tom "Er wonen twee motten, in me ouwe jas" Manders?
brutus68 | 11-09-13 | 20:51
ook in de klas gezeten?
Bakito | 11-09-13 | 21:02
Laat die jenever nou een met rust man!
.
De (onzichtbare) partijleider van jouw partijtje is toch Ojik? De oorlogszuchtige dienstweigeraar en bovendien subsidiezuiger bij Novib?
Op welke partijen kan ik als Nederlander eigenlijk stemmen? Alleen op Nederlandse partijen?
@Bakito | 11-09-13 | 21:02
data.boomerang.nl/j/jor-id/image/plank...
hans en z'n maatje arjan liepen sich heil te roepen.
permaban me maar! zo waar god mij gelooft.
Van Baalen, de man die Glimmerveen hoog in zijn top tien lijstje had staan en nu Wilders tracht de grond in te trappen.
De man is een potentaat en een plucheplakker pur sang.
Niet in zijn mooie praatjes trappen, we hebben al teveel van zijn kutpartij moeten incasseren!
Voor de zwevende, Europese kiezer kan ik Bas Eickhout van Groenlinks aan bevelen. Deze partij streeft niet alleen naar een Ander Europa, het heeft zich ook voorgenomen allerlei dingen aan te pakken zoals banken en werk. Kenmerkend is de lange termijn visie op ontwikkelingen die relevant zijn voor de toekomst van Nederland binnen Europa maar ook als lidstaat an sich.
Verder kunnen we bij Groenlinks natuurlijk nog steeds rekenen op een flink portie aandacht voor duurzaamheid op een breed scala aan terreinen. Betrouwbaarheid en flexibiliteit richting de burger staan daarbij nog steeds hoog in het vaandel.
GroenLinks: Voor een betere toekomstgerichtheid voor iedereen!
@ZKH EénOog | 11-09-13 | 20:32
Was het eerste wat ook mij te binnen schoot.
Mag hopen van wel.
Stom dat ik dat niet eens zeker weet of je verplicht bent op je eigen mongolen te stemmen of dat het grensoverschrijdend mag.
Zal wel niet EU wijd zijn anders krijg je een stukkie papier met +/- 800 luitjes voor je neus.
brutus68 | 11-09-13 | 20:51
zit mij ook niet lekker, heb de partij meerdermaals gebeld toentertijd
Voorgoed klaar met alles wat VVD is of was. Het is een principeloze huichelaarsbende in de orde van CDA en PvdA.
Kunnen we alsje.. alsje.. Alsjeblieft deze smerige vette pad met zijn enge pruilbekje kapot maken??
Aaargh wat een volgevreten eurofiele kut VVD'er
Volgens Dr. Phil: The best predictor of future behaviour is past behaviour. (De beste voorspeller van toekomstig gedrag is het gedrag in het verleden.)
Daarom... geen VVD meer voor mij.
denoorman | 11-09-13 | 20:47 |
er waren er velen toentertijd
Nie wieder VVD....
Läderlappen | 11-09-13 | 20:39 | + 1
Zeg plofkop, reaguur tenminste onder je eigen naam.
Welke vreemde krachten er spelen binnen de VVD is raadselachtig, feit is wel Van Baalen zich op de een of andere manier weet te handhaven in die modderpoel. Hij heeft zijn uiterlijk, flauw ik weet, daarvoor mee. Maar een agressieve ratelslang is nog betrouwbaarder dan dit sujet. Dat extreem-rechtse verleden, he? Dat zit me toch niet lekker...
1978
een verschrikking
Europa, het walhalla voor politici die electoraal slecht scoren maar in de partij alle kontjes geneukt hebben.
van Baalen kan op de transferlijst. Nog talent uit eigen jeugd??
Uberhaupt nog VVD durven/willen/kunnen stemmen... Tsja, dan moet je welhaast een totalitair ingestelde marxist zijn of gewoon graag opgelicht worden.
.
Laat ik het gebral van die vetzak even buiten beschouwing...
wat heeft dat VVD verkiezingsprogramma nu voor zin? Zelfs als de VVD echt geloofd en wil doen, wat in dat programma staat dan nog is de invloed van de VVD in de fractie van ALDE heel beperkt
en invloed in het europese parlement hoe luid klinkt de stem van 3 VVDers in een zaal van 766 leden?
elk eigen verkiezingsprogramma van een nederlandse partij onzin
misschien is het redelijker als de fractie van ALDE een verkiezingsprogramma maakt, dan is het iets geloofwaardiger
Maar ja dat heel europese parlement heeft natuurlijk een geloofwaardigheidsprobleem, gezien de opkomst bij de verkiezingen
en dit soort dingen helpen ook al niet mee www.geenstijl.nl/mt/archieven/2013/07/...
maar toch gaat ik denk stemmen, ik weet nog niet op wie maar het wordt geen VVD
want ik heb liever dat er een eurokritisch lid op zo een stoel zit dan een VVDer
Ik heb het gezelschap Van Balen moeten verduren in een ver verleden bij Minerva: doodeng dat zo'n incapabele narcist ons bestuurt. Echt Doodeng.
@ProAsfalt | 11-09-13 | 20:34
De opportunisten stellen landelijke polletiek nog steeds boven de Europese politiek. Dat betekent dat ze nu landelijk flink slopen, hakken en zagen, zodat ze ongeveer een jaar voor verziekingen weer kunnen oogsten, pieken en mooiweerspelen. Huidige wetsvoorstellen doen nu immers stof opwaaien, maar gaan pas over minimaal twee jaar effect sorteren. Dat zal dan ongetwijfeld erg positief effect zijn, dat de opportunisten kunnen larderen met douceurtjes uit eigen doos. Het Kuddevolck is dom en heeft het geheugen van één loonstrookje, dus trapt daar weer in. PvdA en VVD hoeven nu ook niet bang te zijn voor de stekker van Jolande Sap, want beiden kunnen alleen maar gemarginaliseerd worden.
Maar (markeer mijn woorden) volgend jaar rond Prinsjesdag ziet de zaak er al een stuk rooskleurig uit. En weer een jaar later floreert de Kuddelandsche economie als nooit tevoren. Belastingvoordeel na accijnsverlichting zal gestapeld worden op het uitbreiden van sociale voorzieningen. Want de verziekingen komen eraan.
Helaas hebben de EP-politici nu even pech. Want aan hen kleeft een nationale partijnaam.
De vleesgeworden VVD patser .. een kruising/kloon inderdaad van Bob de Rooy en Hansje Wiegel.
En nu het hypocriete verhaal om de menschen te laten geloven dat de VVD ook echt wel wat minder "Brussel" wil.
Benieuwd hoeveel menschen er straks weer in trappen bij de verkiezingen.
Vandaag wederom in het nieuws een nieuwe 10 miljard op de rol voor Griekenland. Daarbij komt het... kuch.."steunpakket" op 250 miljard euro en staat de teller nu, met ruim 11 miljoen inwoners in Griekenland, op een "whooping" 20.000 euro er persoon (!). Je zou het bijna niet geloven.
nee, stem ook op Farage
Die vetpens zit er net als vele anderen alleen voor zichzelf.
VVD-ers die verkiezingsbeloftes doen, dat kennen we:
"Werkend Nederland verdient belastingverlaging"
"Niet doorschuiven maar aanpakken"
"De overheid moet minder doen en meer presteren"
"Handen uit de mouwen in plaats van hand ophouden!"
"De overheid moet regelen dat er minder regels zijn"
Etc. Etc.
Denken ze nou echt bij de VVD dat half Nederland daar nu nog een keer intuint?
Dat gaan we niet doen Hans, kleine gluiperd. UKIP is een veel betere optie.
"Europa waar nodig"
Dat komt neer op geen Europa. Ik zou namelijk niets wenselijks kunnen bedenken dat de EU aan deze maatschappij heeft toegevoegd, dat er anders niet was geweest.
Maar als we dit soort eurocraten moeten geloven, liepen we voor 1992 rond in berenvellen en communiceerden we door te grommen en te kwijlen.
Stemmen voor Europa staat imho voor landverraad.
met een vrindje was hij erg aanwezig in het rechtse sentiment
als klasgenoot......
Publius | 11-09-13 | 20:35 | + 0 -
Ach mens, ga toch koken!
Er kleven toch wat nare smetjes aan dit Dikkertje Dap, dus vertrouwen doe ik hem niet meer. Sowieso een raadsel dat dit figuur binnen de VVD gedoogd wordt, al helemaal op zo'n positie.
Mooi, de één na de andere hypocriet in z'n blote reedt, goed bezig GS.
Het zal je nog gaan verbazen hoeveel stemmen Windbuil van Baalen los weet te peuteren bij het vee.
"dikke baklap" +1
Nationaal is een ander feestje, maar voor de EU gaat mijn stem naar de PVV. Nu maar hopen dat zich geen analogie voltrekt met Powned, toen deze nieuwe omroep in oprichting zei de PO van binnenuit te gaan slopen...
Oja, die verkiezingen. Ik voorspel dat de opkomst rond de 30 zal zijn, en dan bedoel ik geen procent.
Een stembusgang voor de EU is als stemmen voor de Volkskammer van de DDR.
Zeg neen, tegen de Volkskammerwahl!
Op naar de nul zetels!
Het Romeinse Rijk had ook last van hoogmoed komt voor de val. Dus...
Mijn stem gaat zeker naar een anti EU partij.
Waarom op voorstanders stemmen als je niet over de EU mag discussieren.
nos.nl/artikel/549984-barroso-pas-op-v...
Ik trap er niet in om VVD te stemmen.
U wel?
Proest en grinnik @ Bob de Rooy
Wellicht kan hij de tas van Greet dragen?
Kan ik al op Nigel Farage stemmen?
Ach voor mijn Europese stem was ik allang om.
REAGEER OOK