
Hartstikke leuk! Aanstaande donderdag is er op het plein voor de Tweede Kamer een protest voor de vrijlating van Oum Usama, de van ronselen voor Syrië verdachte 19-jarige zuster uit Zoetermeer. Het protest moest vorige week plaatsvinden maar werd afgeblazen wegens een gebrek aan een vergunning. De aanvraag daarvoor is inmiddels de deur uit en tussen het
dreigbrieven aan Nederland schrijven door is er een heuse
trailer gemaakt. En, ook niet onbelangrijk, vrouwen zijn niet langer welkom op de demo! Want vrouwen zijn vies. Mannen onder elkaar, wij vinden ook dat de overheid dat met een vergunning moet faciliteren. Tuurlijk. Het is 2013.
RSVP!
Reaguursels
InloggenOnzinverhaal van die zogenaamde demonstranten, je hebt helegaar geen vergunning nodig om te demonstreren. Gemeente Den Haag vraagt vriendelijk om een demonstratie aan te melden, in verband met de beveiliging van de demonstrantengroep, maar verplicht is dat niet. Waarschijnlijk zieligdoenerij dus, uitgebreid propageren dat je geen vergunning krijgt. Overigens is een week lang zeuren over afgewezen vergunningen een gebruikelijke methode om aandacht te vragen of om een tegendemonstratie uit te lokken.
@TeeJee | 30-07-13 | 14:35
Natuurlijk.
@Bruno Alaska | 30-07-13 | 14:29
Is goed hoor Bruno. Doe je ook nog even een Godwinnetje, die mist tot nu toe aan je slappe gelul.
@TeeJee | 30-07-13 | 14:19 |
In mijn bek schijten, ik ben niet normaal,van het padje, een bontkraagje, werkeloos, drink te veel.
En ik ben selectief.. uhuh.
Ik heb het niet over winnen, je bent geen partij. Dat is iets anders.
@Bruno Alaska | 30-07-13 | 13:56
Sjongejonge, wat een arrogantie. Je vindt jezelf in ieder geval wel heel geweldig, ook getuige je pogingen om jezelf er van te overtuigen dat je "gewonnen" hebt. Welkom op het internet, waar discussies "winnen" alleen in je eigen hoofd plaats vindt.
Het grappige is, ik heb geen enkele keer een term laten vallen die als beledigend kan worden beschouwd sinds je eerste reactie, in ieder geval tot aan "kantoorslaaf" (mocht je dat als beledigend ervaren tenminste).
Dus eigenlijk gaan al je posts helemaal nergens over, want je beschuldigt mij van iets wat ik niet gedaan heb. Wellicht toch wat nauwlettender lezen?
Ik zou zeggen, leef lekker verder in je eigen wereld. je hebt het overduidelijk nodig.
Ik ga overigens een paar draadjes omhoog, aangezien deze zometeen de archieven in schiet en we allang off-topic zijn.
Kom gezellig mee, of blijf hier lekker jezelf overtuigen van je (on)gelijk, dat is je eigen keuze.
@TeeJee | 30-07-13 | 13:38
Raden maar: werkeloos, kantoorslaaf.. wat is het nou?
Het is gewoon een feit dat je geen enkele partij voor me bent, dat je niets anders meer kan uitbrengen dan nergens op gebaseerde, jawel daar komt hij weer, ad hominems.
Je stond op je achterste benen door een klein prikje, het enige wat je nog kan doen is mij gek en vanalles en nog wat noemen.
Nul incasseringsvermogen en maar denken je gezicht te kunnen redden door te schelden.
Ik ken je riedeltje nou wel,
Kusjes
:-)
@Bruno Alaska | 30-07-13 | 13:25
Sorry, fantaseren doe ik alleen over lekkere wijven, niet over gefrustreerde kantoorslaafjes.
Het is gewoon een feit dat je niet normaal bent.
Niets meer dan dat Bruno'tje.
@TeeJee | 30-07-13 | 13:06
Fantaseer gerust over wie ik ben en wat ik doe. Sterke ad hominems krijg je dan. Het is gewoon een feit dat je niet meer normaal kon reageren toen ik exact hetzelfde bij jou deed als wat je bij mij deed, ga je direct schelden en wil je nare dingen met me doen. Dat was ook de enige reden dat ik het deed. Zie ik zo'n belerend toontje bij iemand, dan test ik dat even uit. Of je zelf kan incasseren, niet dus.. Logisch gevolg is dat je dan ook niet meer uitdeelt, je kan het niet aan namelijk. Een klein prikje over een smiley... lol.
Niets meer dan dat TeeJee.
@Bruno Alaska | 30-07-13 | 12:33
Ja hoor, ik heb gedreigd met fysiek geweld. Echt wel, nou, dat was me toch een bedreiging! Zelfs een fin maakt ze niet zo bont. Zelden in de historie van het internet, in de historie van het menselijk ras zelfs, is er een meer intimiderende zin uitgesproken!
Je bent een beetje van het padje vrees ik. Minder drinken en maar gauw een baan zoeken. Misschien komt het dan ooit nog goed met je.
@TeeJee | 30-07-13 | 07:18
Ik vond mezelf dan weer lollig, jij zit direct op de kast en gaat met fysiek geweld zitten dreigen. Noem mij maar een bontkraagje dan.
Wie de bal kaatst... is in zijn eer aangetast en gaat met poep gooien.
Als ze zeggen nur fur bruder dan gaan ze waarschijnlijk rellen...
Heb vanmorgen weer gelezen dat dr weer 1 is gesneuvelt in Sirië VOLGENDE!!!!
Kunnen ze van te voren niet wat van die veteranenbacterien in de fonteintje gooien?
@Bruno Alaska | 29-07-13 | 20:15
Ach jochie, voel je je gelijk in je ballen gegrepen als iemand een semi-lollige opmerking naar je maakt? Misschien moet je je familie/vriendjes even bellen en er werk van maken. Vergeet je bontkraagje niet!
@dlseth_ | 29-07-13 | 16:08 | + 2
helaas was de plemp van Parel al weggejorist; had het met veel plezier gelezen gezien de +80!
-weggejorist-
Parel van het Zuiden | 29-07-13 | 15:28 | + 80
Dus de 'NSB'-reactie op 'Nazi' was zuivere Pavlov. Inderdaad het grote verdedigingsmechanisme van linksch op kritische vragen: Nazi, discriminatie, blablabla.
Mijn oprechte excuses aan dlseth_, en mijn hartgrondige 'NSB'er' aan allen die menen kritische vragenstellers voor Nazi's uit te moeten maken.
Ugch.
TvK | 29-07-13 | 23:32 |
Hoezo? Heb je geen broertjes?
Enkel voor broeders????
DICRIMINATIE!!!!!!
Altijd weer hetzelfde met die gasten!
Supermatthijs | 29-07-13 | 16:21 | Uhhh je snapt het echt niet he? Ik mag gewoon naar binnen bij een dameskapper, en als ik het lief vraag word ik echt wel geknipt zelfs. Ik word niet beschouwd als iets vies, of anders. Niet bij de middeleeuwse baardmannen, ventje, daar kom je als vrouw gewoon niet bij, dan wordt je 'weggestuurd' op basis van je geslacht! Kan je wel lichtzinnig over doen, maar is toch ff iets anders dan de dameskapper en zijn beroepskeuze. Heeft mijn moedertje voor gevochten, en daar ben ik in opgegroeid, en we gaan echt over mijn lijk terug in de tijd, vriend. Mijn dochter zal dezelfde rechten hebben die mijn vrouw heeft, wat de fuck er ook gaat gebeuren. Ik ben er klaar voor.
Ja, Tweetie, dat was ook al door mijn hoofd geschoten. Ik moest ook meteen weer denken aan die hele zaak met die Buddha bar in Den Haag in 2004. Moslima's die nav een hoofddoekweigering daar provocerend met hoofddoek gingen'chillen' , de rechtzaak heeft die eigenaar verloren. Moslima's zijn levensgevaarlijk, ze weten precies hoe ze mannen op kunnen hitsen met heilige, bloedige ophitstaal, mosselprOn to the max !
"Comments are disabled for this video." nuff said.
Oum noum noum.
sd.keepcalm-o-matic.co.uk/i/keep-calm-...
We moeten niet ouwehoeren. Dit heeft Nederland zelf over zich afgeroepen. Het paard van Troje binnengehaald. We zullen binnenkort merken wat onze moslim (vrienden) met het westen van plan is!!
Weet iemand hoe breed het poortje is bij het binnenhof? Dit IVM met mijn net aangeschafte Leopard 2 (was koopje via marktplaats).
Ik wil nou niet gelijk het oude poortje platwalsen, jeweetzelf is Nl- cultuur.
@tweetybird | 29-07-13 | 21:28
Een mossel die liegt is geen aluhoedjesmateriaal, maar een gegeven.
Ik heb weinig reacties gezien dat mij was opgevallen dat de vrouw met pinguinpak die ook 19jaar was en lastig gevallen zou zijn door nederlanders op het hollandspoor overeenkomsten met dit ronselaarster verhaal . .Gearresteerd,19 jaar. Ik zet effe de alluhoed op,maar je zou kunnen denken, he dit verhaal is in de wereld gebracht om politie haaglanden in een kwaad dachlicht te zetten. Zoetermeer valt ook onder haaglanden. En dit verhaal komt ineens na de arrestatie van die booslima,waarbij het gebracht word als aanklacht tegen politie haaglanden die de aangifte geweigerd zou hebben. Dezelfde site is er ook weer bij betrokken ,sterker nog zij gaan het hele protest verslaan. Het is natuurlijke maar een aluhoedjes gedachte,maar toch!!!
Parel van het Zuiden | 29-07-13 | 19:50 |
Doet niet ter zake. Ik speel alleen de nsb-er. Vraag joris maar.
gewoon net als het besmettelijke kippen virus, preventief ruimen , o wacht.
Gewoon vrijlaten op voorwaarde dat ze een enkelereisbureau voor syrie opzet. Financieren met middelen als kogelaantrekkende vesten, fluoriserende helmen, loodzware schoenen etc. Beetje creatief zijn met dit soort mensen en het ruimt lekker op zo..
Reaguurders-tegenprotest? Biertje in de ene hand, broodje ham in de andere, en "Mo is gay!" scanderen maar!
-weggejorist-
Supermatthijs | 29-07-13 | 16:20 Ik schud hem de hand om zijn mening , los van hoe iemand zijn of haar leven inricht. Zou je ook eens wat vaker moeten doen.
Ik hoop dat er veel boze topless vrouwen op af komen om mee te doen (want iedereen die wil mag volgens onze wet meedemonstreren), die dan - omdat ze misschien niet herkenbaar op het journaal willen komen, en om haha respect af te dwingen van de mannetjesdemonstranten - gekleed zouden kunnen gaan in burka's met een klein oogspleetje en een groot gat van hals tot navel en oksel tot oksel.
Ik heb hem ff gerapporteerd op Facebook; moeten jullie allemaal ff doen. Niet dat het iets uit gaat maken maar als 500 mensen dat doen zullen ze er bij Facebook ook een beetje moe van worden. Trollen maar!
Dat youtube filmpje.. Zitten we hier in Noord Afrika ofzo gvd,is toch niet normaal meer.
Heb urenlang nagedacht over welke tekst ik op mijn protestborden zal plempen en het wordt: " Hup met ons" en "Weg met hun" . Of is dat iets te direct?
@mark smith
En dan is het bij die haatbaarden met hun extreme geloofsovertuiging ook nog eens zo, dat ze geen enkel respect voor vrouwen hebben, geen enkel respect voor andersgezinde zoals homofielen mensen,geen enkel respect hebben voor mensen met een andere geloofsovertuiging of ongelovige. En om dat bij te zetten schromen ze daar ook geen geweld bij . Bij gematigde moslims speelt dat veel minder. Die zullen ook niet zo snel tot geweld overgaan. Haatbaarden zijn gewoon een gevaar voor samenlevingen,dat blijkt keer op keer. Dat zagen ze gelukkig op tijd in in egypte,en minder heftig maar ook in turkije. Extreme islam is niks anders als pure dictatuur,en heeft niks met geloof te maken.
@TeeJee | 29-07-13 | 19:53 |
Jij bent toch zelf die lampelul die eventjes denkt te kunnen vertellen wie er hoe en op wie mag reageren. Beetje kritiek en meneer is zelf beledigd.
Gaan we gelijk met poep schelden. Chique hoor.
PS, is die Argentijnse piloot al beschikbaar? Julio heetie of zoiets. Kunnen we ze een rondvluchtje aanbieden.
Ik hoop dat die beesten regelmatig gewassen worden, anders gaat het zo stinken als het warm wordt. Iets voor een brandweerspuit met traangas?
zo werkt het.. www.youtube.com/watch?v=ERou_Q5l9Gw hij legt het goed uit ..
Nou, dat komt goed uit. Ze hebben natuurlijk allemaal bijstand, dus ik zou zo zeggen, hun 2e nationaliteit (nederlands) afnemen en voort, terug naar de zandbak.
@Bruno Alaska | 29-07-13 | 17:11
Ah, je bent hier dus alleen om een beetje te trollen en ruzie te zoeken. Prima, moet je lekker zelf weten.
Zal ik je dan maar gewoon even in je bek schijten? Heb je tenminste wat kwaliteit in de bek gehad.
@hölzenbein | 29-07-13 | 18:41 |
Dat soort kwalificaties worden vooral door u gehanteerd. Op dat nivo heeft u mij iets teveel ervaring en dus ik laat even verstek gaan.
.
Maar een tegel die voornamelijk uit vragen bestaat wordt volgens u dus terecht weggejorist.
.
Ik ben erg benieuwd naar uw motivatie?
.
* gaat ervan uit dat deze vraag wel door de ballotage komt *
@Fratello | 29-07-13 | 16:21
Deze wilde ik ook gaan posten. Lijkt me geweldig als er een soortgelijke situatie op 't Plein ontstaat.
.
Belachelijk, natuurlijk, zo'n demonstratie! Donderdag is trouwens een doordeweekse dag...
@mark smith
Tuurlijk sommige zijn best wel eens op het randje,maar wij hebben hier als het echt uit de klauwen loopt een prima wegjorriser. Het verschil met de comments is wel dat niemand hier geweld gebruikt,maar die haatbaarden niet alleen in comments haatzaaien en tot geweld oproepen,maar het ook nog uitvoeren. En dat is toch wel een heel verschil. En als je dat niet ziet ben je blind of erg onwetend,want overal op de wereld zie je geweld door haatbaarden. Zelfs de gematigde moslims beginnen het steeds meer in te zien,dus waarvoor jij niet,vraag ik mij af.Zie bijvoorbeeld in turkije,zie Egypte. Extreem geloof het is een dictatuur,het is een zware plaag. Dat is mijn mening,het hoeft niet jouw mening te zijn.
wicman | 29-07-13 | 19:19 |
Mooi
Niks mis mee. Dus.
Deze foto is niet verwijderd
Bedankt dat je de tijd hebt genomen iets te rapporteren waarvan jij denkt dat het wellicht in strijd is met de richtlijnen voor de Facebook-community. Rapporten zoals die van jou zijn belangrijk om Facebook een veilige en prettige omgeving te maken. We hebben de foto beoordeeld die je hebt gerapporteerd wegens haatdragende taal of symbolen en zijn van mening dat de foto niet in strijd is met onze communityrichtlijn met betrekking tot haatdragend taalgebruik.
@DeSjaak1000 | 29-07-13 | 19:27
Kippen?? Spareribs en bacon!
Nou ik weet wel wat betere tegen demonstraties, een kleine gayparade,de vrouwen van femmen, Keiharde muziek van gert en hermien(weten ze echt eens wat lijden is), Een gordijn voor de zon hangen(gaan ze massaal naar huis om te eten en die pinguin volbashen). Een volksbbq met speklappen. En mischien dat er nog wel wat andere ideeen zouden zijn. Dat met die syrische vlaggen lijkt me niet echt een goed idee.
Zet rond het plein een paar goede friettenten en laat wat hamburgers met uien een beetje aanbakken + de kippengrill op 10.
Het aroma zal zijn werk doen bij de protesterende broeders; zij hebben dan sinds 05.00 smorgens niet meer gegeten....
.
Btw de Zoetermeerse bevrijden? Ik denk dat ze in de gevangenis meer vrijheid heeft dan erbuiten in haar eigen wereldje....
Slegs vir Broeders?
Jan Boule | 29-07-13 | 17:25
Zeau. Ben jij al 120 of zeau dat je het zo precies weet?
@hölzenbein | 29-07-13 | 18:41
Ja.
Oftewel: SP- GL- PVDA- en andere -wijven wegblijven en opbokken vanwege te min. En laat die wegkijk-wijven dit nu nog respecteren ook. Wegkijken sloopt. Wegkijken doodt. Wegkijken is vies. Maar geen Sander Terphuis, Herman van Veen, Marcel van Dam, Jack Spijkerman, Ferry Mingele, Paul de Leeuw, Theo Maassen, geen Peter R de Vries, geen Kees Driehuis, Hanneke Groenteman, Jeroen Pauw, Paul Witteman, Paul Rosenmuller....... geen Wouter Bos, geen Wim Kok, geen Hans Spekman, Matthijs van Nieuwkerk, Clairy Polak, Jan Pronk of Youp van het Hek die hier zich 1 seconde iets van aantrekken, er een grap over zouden maken of iets kritisch zouden zeggen. Structureel wegkijken is vies en sloopt. Discriminatie als het ze uitkomt. Racisme als het ze uitkomt. Vul de lijst met wegkijkers gerust aan. Het wordt tijd dat ze structureel met zichzelf geconfronteerd worden. Socialer kunnen we het niet maken toch ???
tweetybird | 29-07-13 | 16:53 | + 0 -
Die comments zijn net zo generaliserend en haatzaaiend hoor.
-weggejorist-
Jongens, haal allemaal Rood-Wit-Zwarte Syrische vlaggen en doe een Pro-Assad tegendemonstratie.
clusterbom erin gooien, gelijk een bezuiniging van 2 mln op uitkeringen....
clusterbom erin gooien, gelijk een bezuiniging van 2 mln op uitkeringen....
-weggejorist-
In Egypte en Tunesie worden Obama zijn moslimbroeders al uitgekotst.In Syrie zal dit niet anders zijn omdat de mensen gewoon vrede willen,die zien niks in een Amerik... euh Arabische lente.
Kaas de Vies | 29-07-13 | 18:38
Riekt naar Shirk. En dat met ramadan...
En niet te vergeten bij elke braderie hoort ook altijd een fijne modeshow met dit keer als thema bikini's
Nou ze hebben toch wel pech want het midden van het plein is op 1 augutus reserveerd voor de varkensmarkt ,voor welke varkenshouder het mooiste varken heeft. Dit feest wordt omkleed met op iedere hoek van de markt veel alcoholische dranken,bbq met lekkere speklappen, en muziek van Ali b
Parel van het Zuiden | 29-07-13 | 16:59
Ikke wel. Terecht. Ben ik nou een nsb-er?
@paridae | 29-07-13 | 17:56 | + 2 -
Dan kunnen ze naar hun buitelandse broeders, die het Nederlandse recht niet kennen, heel erg stoer doen.
necrosis | 29-07-13 | 16:29 |
Lekkere buurt ja. Je klaagt altijd steen en been over de buitenlanders. Dooie.
Nogmaals, het houd niet op, niet vanzelf.
Hmmm zit ineens iets te bedenken,het zal toch niet degene zijn die van dat hollandspoor,met haar pinquinpak. Toevallig was die ook 19 jaar ,zelfde site,zelfde alles zeg maar. Mischien alluhoedje,maar er zijn toch wel overeenkomsten zou je zo zeggen.
De ramadan eindigt pas op de 7e.
Tot die tijd mogen ze alleen na zonsondergang protesteren, toch?
Als ze gaan demonstreren voor elke moslim die vast zit in Nederland dan krijgen ze het nog druk.
Gewoon een paar BBQ'S er neer pleuren en wat speklappen bakken. Zullen we eens laten zien wie de grootste sadisten zijn hier in dit land.
Toch wel opmerkelijk dat die lui met hun islam clubbie meer solidariteit tonen voor zo'n vrouwtje, dan de hele freaking wereld voor Edward Snowden.
Zijn dan al die z.g. politieke vluchtelingen al terug van vakantie uit Somalie?
Hun dochters zullen wel niet meekomen,die kunnen waarschijnlijk moeilijk lopen ivm verwijderen van hun Clitoris.
Wel veel analfabeten uit het Rif gebergte zullen er zijn, er is daar weer veel getrouwd de laatste weken tussen neven en nichten zodat het inteelt gehalte
bewaard blijft.
Zie hier het ware gezicht van de Islam, ze geven geen fuck om ons en onze waarden en normen.
Ik kan echt niet begrijpen dat er nog Nederlanders te vinden zijn die dit niet zien.
je hebt toch geen vergunning nodig om te demonstreren. Niet dat ik vooraan zal gaan staan.
Laat ze dit volk a.u.b. ook oppakken, niet meer dan redelijk aangezien onze mede-neonazi-landers ook bij bosjes worden ingerekend voor het hebben van een haat-ideologie.
BellaBella | 29-07-13 | 17:47
Nou vooruit Bella: vertel.
Kale_Knikker | 29-07-13 | 16:22
Inderdaad het maffe mens komt uiterlijk 31 juli vrij. Dus 1 augustus demonstreren (waar ze zelf niet bij mag zijn) is pure provocatie. Maar dat zal geen verrassing zijn.
Hoezo Alleen broeders. Willen ze geweld gaan gebruiken dan?
Onze tuindienst had vandaag een incident :-) :-) :-)
ik zou het niet durven zeggen, maar mijn vader zei dan altijd, mooi, machinegeweer erop klaar.
Gewoon geheel negeren ( dus ook geen pers of fotografen), ze willen gewoon aandacht. Als ze die niet krijgen is het snel voorbij. Ze zullen er natuurlijk wel van alles aan doen om aandacht te krijgen, dus een aantal busjes ME/politie zou toch wel nodig zijn. Maar als die zich ermee bemoeien dan is het weer wij/jullie (behalve bij gratis geld natuurlijk)... t blijft gemeen/laf kutvolk!
Yoehoe Moslimkneuters, er heerst Zomerreces. Er zal niemand van het Kabinet aanwezig zijn!! Dat wordt een itempje op rergiotv Den Haag. Hoe stom kan je zijn?
Vrouwen magge nie komen op Demostratie,"Hun veiligheid kan namelijk niet gegarandeerd worden,ivm handtastelijke Moslim mannen"
@Einde van de Domheid | 29-07-13 | 15:21
Islam is niet iets tussen de gelovige en zijn/haar god.
Dat geldt misschien voor andere geloven, maar hier niet.
Islam is hoe dan ook, altijd iets tussen de gelovige(n) en de rest van de wereld, waarbij de rest van de wereld stom is en de gelovige het alleenrecht op 'de waarheid' in pacht meent te hebben.
Dat maakt Islam levensgevaarlijk en derhalve ongewenst.
wat mij zorgen baart is niet eens zozeer de oproep tot demonstratie zelf, hoe abject de reden ook is, maar de instructies rondom dit gebeuren. Er wordt aangekondigd eigen beveiligers in te zetten, de actiegroep bepaalt zelf de plek van bijeenkomst, men dient de aanwijzijzingen van de beveiligers op te volgen anders wordt men weggestuurd ( geldt dit ook voor toevallige passanten ? ), stokken thuis te laten, maar wel veel vlaggen aan stokken mee te nemen.Ik kan me niet aan de indruk onttrekken de nodige aassociaties te zien met de door Hitler en zijn trawanten ingezette SA einde 20-er , begin 30-er jaren die op dezelfde wijze intimiderend demonstraties regelden in de Duitse steden eerst op kleine schaal ( uitproberen ) en steeds op grotere schaal. In 1933 stonden vierhondduizend SA-mannen
(geen Mädel) aan de deur bij de stemlokalen met vlag en bruine outfit. Hitler werd gekozen.
StijlvolRechts | 29-07-13 | 16:36
Ok, fair enough.
Dan is het nog best netjes om een moslim zo dronken te krijgen dat ie voor z'n geloof naar Syrie gaat.
-weggejorist-
--DIT! Ronselen is het, meestal onvrijwillig, rekruteren van mensen--
StijlvolRechts | 29-07-13 | 16:36
Deze is niet geronseld, een 1e-graads vrijwilliger, toch werd hij vastgezet:
www.powned.tv/nieuws/binnenland/2013/0...
De regentjes van nu leven kennelijk nog in 1848 want ze denken dat moslimterrorisme hetzelfde is als de knokpartijen op de toenmalige kermissen tussen verschillende boerendorpen.
De achterstandelijkheid van dat Haagse elitezooitje gaat steeds meer verbijsteren.
@Parel van het Zuiden | 29-07-13 | 16:59 | + 1 -
Stil nou.... ssssstttt.
@TeeJee | 29-07-13 | 16:52
Maak je over mijn algemene ontwikkeling maar geen zorgen. Ik vroeg je ook niet naar de geschiedenis maar naar de reden waarom jij hem plaatst. Compleet overbodig, iets voor kleine meisjes al die versierseltjes. Het maakt je tegel op voorhand al belachelijk zonder hem verder te lezen.
Bespaar je de moeite overigens nu een wiki-link naar kleine meisjes te plaatsen.
Blond met een doekje erover..
Hoe dom kan je zijn; een protestactie terwijl de gehele regering legt te recessen.
Nequebard | 29-07-13 | 15:33 | + 31 -
Dus als we het over een 19-jarig grietje hebben, is "spietsen" de eerste associatie die in je opborrelt.
Hoe ronselt deze vrouw die mannen dan?
In een eoa schimmig achterkamertje soms, hmmm?
Da's toch hartstikke haram!
AIVD let op! Effe namen en rugnummers noteren daar.
-weggejorist-
Parel van het Zuiden | 29-07-13 | 15:28 | + 67 -
Zeau, een toelichting inzake het waarom van deze "joris" zou ik op prijs stellen. Ik zie de "joriswaardigheid" niet helemaal...
@paranoya | 29-07-13 | 16:52 | + 0 -
Moslims voor Moslims, medemogelijk gemaakt door uw eigen overheid van uw belastinggeld.
@mark smith
Ja die doen tenminste iets,namelijk dag in dag uit haatzaaien. Lees ik hier toch liever elke dag de comments ,al zouden ze elke dag hetzelfde zijn. Haatzaaien en geweld predikken vindt ik toch wel vele malen minder. Jij schijnbaar niet.
@Bruno Alaska | 29-07-13 | 16:34
U hebt een smiley-aversie? Wellicht zelfs een smiley-trauma?
Hier, wat historie voor uw algemene ontwikkeling: en.wikipedia.org/wiki/Smiley
Moslims voor Moslims, medemogelijk gemaakt door moslims
ehm... er bestaan geen vergunningen voor demonstraties in NL, het is een recht namelijk.
Je kunt het wel aanmelden, anders loop je het risico dat het snel afgelopen kan zijn ivm ordeverstoring oid, maar dat is niet noodzakelijk. Een burgemeester kan de locatie altijd verplaatsen ivm veiligheid of iets anders. Aartsen kan het dus gewoon naar een grasveldje buiten de stad verplaatsen, als hij ballen heeft (retorische opmerking).
Deze man legt het rustig voor je uit:
www.youtube.com/watch?v=ERou_Q5l9Gw
Die mensen doen tenminste iets, in plaats van dag in dag uit dezelfde comments te plempen.
Kijk eerlijk is eerlijk die burgemeester van den haag zal het ze niet kunnen verbieden. Maar een groot licht is die burgemeester ook niet echt. Ik zou wel een vergunning hebben afgegeven maar met de medeling dat het plein niet de capaciteit heeft om zo'n menigte haatbaarden te ontvangen,maar dat er wel een geschikte locatie op de hoefkade is voor de bazar. Dan hadden ze niet eens opgevallen want daar staan en zitten haatbaarden elke dag te demonstreren hoe ze niks doen. Geweldig toch.
@Geenstijlfiguur | 29-07-13 | 16:33 | + 0 -
DIT! Ronselen is het, meestal onvrijwillig, rekruteren van mensen. Ronselarij wordt onder meer toegepast om een tekort aan soldaten of zeelui "op te lossen", met name in tijden van conflicten en oorlog.
Een in geromantiseerde literatuur veel beschreven vorm van ronselen is de volgende: Een ronselaar zoekt in een kroeg een in zijn ogen geschikte kandidaat uit en wacht totdat het slachtoffer dronken is. Als het slachtoffer uit zijn roes ontwaakt, bevindt hij zich in een kazerne of aan boord van een schip.
Dat is er dus mis mee.
@TeeJee | 29-07-13 | 16:23
Wat is dat toch met die infantiele smiley's? Je was bang dat hij die eerste zin verkeerd zou opvatten? Of je dacht dat je er nog niet diep genoeg in zat? Dus dan plak je er nog een extra lachend gezichtje achter.
Wat is er eigenlijk mis met ronselen? Als de mensen die men hier zo graag kwijt wil, ook daadwerkelijk GAAN? Met een reële kans om niet meer terug te komen?
Nou, Nederlandse feministes, als jullie je punt willen maken: dit is hét moment. Confronteer die baardmannen en -jongens met hun jegens de vrouw uitermate seksistische gedrag en cultuur. Of gelden de principes van nederfeministes alleen voor witte Nederlandse mannen die glazen plafonnetjes zouden knutselen?
@Langetijdgeleden
Nee joh ze zijn allemaal vrij want degene die wel werken heb zich ziekgemeld in verband met het warme weer en de rammeldan feestmaand. Tijd zat dus.
hölzenbein | 29-07-13 | 15:47
ja goed he samen blij
Als ze demonstreren dan zijn ze niet beschikbaar voor de arbeidsmarkt. Korten dus op de uitkering van deze handophouders.
@hölzenbein | 29-07-13 | 16:26
Ik kom uit een prima buurt, dank je.....
@Jan Boule | 29-07-13 | 16:25
Australie heeft het door
necrosis | 29-07-13 | 16:25
Nee jij komt uit een lekkere buurt..
Moeten die booslims niet werken ofzo? Donderdag is gewoon een werkdag...
Oh wacht.
De Australiërs pakken , wat ze noemen de Moslim Zeloten, keihard aan tegenwoordig. Nadat bij een betoging in Hyde Park (niet in Londen maar Sydney ) een Mohammedaan een politiehond een schop gaf en een politieagente een duw werd deze veroordeeld tot 4 jaar cel. Hyde Park is een Memorial voor de tienduizenden ANZAC toepen gesneuveld in Wo1, WO2, Vietnam enz en de rechter geeft hiermee het signaal dat deze plek niet wordt misbruikt door
metafascitsiche Mohammedanen die daar
"protesteerden" tegen de vertoning van de film Innocense of Moslims. Eerder deze maand gaf Australië aan geen (vrnl.)mohameddaanse asielzoekers meer toe te laten tot het vasteland. Dit land trekt zijn eigen lijn hierin. Goed voorbeeld doet goed volgen lijkt me.
bron : Time World
zoals al te lezen bij een ander bericht:
Allah is groot, Allah is machtig,
Allah heeft tenen van 1 meter 80
Ik heb net de burgervader van den haag gebeld dat er vele haatbaarden komen en dat de capaciteit van het plein te klein is. Ik heb hem een alternatief aangeboden. Hij belt assad even op of die niet effe een groter pleintje hebben waar de haatbaarden kunnen demonstreren,want ik denk dat assad dat wel best vind,sterker nog ,hij zal zeggen stuur de zuster der haatbaarden maar mee. Wij betalen zelfs de tickets. Geen retour maar dat is ook niet nodig.
Een soort gay pride voor moslims ?
@Parel van het Zuiden | 29-07-13 | 16:20
Geef hem wat ruimte, hij komt uit Limburgj.
*gnehehe*
Kaas de Vies | 29-07-13 | 16:17
Nee jij vult zalen.
-weggejorist-
-weggejorist-
Oum betekend moedertje of moeder. Heeft dit wichtje al gebaard ( een kind ) of is ze drachtig?
@Parel van het Zuiden | 29-07-13 | 16:20
Uw woordgrapjes zijn nog immer vermakelijk. Een mooie +1 voor de vorm :)
Er zijn overigens enkele dappere facebookers die nog wat op die pagina gooien, al heb ik het idee dat de facebook beheerder zijn delete-knop vrij rap aan het slijten is.
@ mental K | 29-07-13 | 16:20 |
Daar hebben ze één woord voor.
" doofpot "
-weggejorist-
kibambam | 29-07-13 | 15:55 |
U staat klaar met de bezem.?
Lekker makkelijk reaguren weer 'Nederland is toe aan blah blah blah...' en daarna gauw aanschuiven voor de prak van moeder de vrouw. Vanavond een pijpje Heineken en op tijd naar bed want morgen lezen we in de trein de Spits wel hoe het gelopen is.
Is het niemand opgevallen dat ze weer goedkoop proberen te scoren die booslims (thnx usefulidiot)?
Quote uit het artikel van 19-7 op om.nl
"De rechter-commissaris in Den Haag heeft vandaag een 19-jarige vrouw uit Zoetermeer voor veertien dagen in bewaring gesteld. De vrouw werd op 17 juli aangehouden"
Verder onthou ik mij van enig commentaar, anders krijg ik joris achter me aan.
mental K | 29-07-13 | 16:20 | + 0 -
Ze gaan alles dameskappers nu ook keihard aanpakken, Einstein.
@hölzenbein | 29-07-13 | 16:14
Nazigebedmolen?
Wordt het geen tijd voor je pensioen in huize Avondrood?
De vraag is, welk tegengeluid laten wij horen?
Wordt het "Where are the women" of "ZZ-top" ?
www.youtube.com/watch?v=JCfwcd_Ajg4
Waar ik benieuwd naar ben: Heeft de overheid echt een vergunning afgegeven? Dat zou betekenen dat ze instemt met een discrimatoire demonstratie!
Geef ze hun zin.
Laat m vrij.
Maar lekker terug naar waar die vandaan komt, samen met de demonstranten
Tuurlijk mannen, zount me in. NOT!
ja,diedus! | 29-07-13 | 16:18 | + 0 -
Nee, Kaas is het schoolvoorbeeld van een normaal iemand. Met zijn tuba.
@hölzenbein | 29-07-13 | 16:14 |
Ik heb u al eens eerder gevraagd om uw villeine Nazi-aantijginkjes danwel hard te maken of achterwege te laten. Andere reaguurders hoeven niet het slachtoffer te worden van uw "Gilles de la prophet".
Na wijlen Sugar Lee Hooper hebben we eindelijk weer een nieuwe BZ'er (Bekende Zoetermeerder). Is dat gat ook weer gevuld!
Kaas de Vies | 29-07-13 | 16:17 Schud u virtueel de hand.
Moslima's baren hun eigen dictators en onderdrukkers. Ik zou zeggen stop met met neuken s.v.p als je zegt /beweert gematigd te zijn.
@hölzenbein | 29-07-13 | 16:14 | + -2 -
Wat ben je toch een rare snuitert.
Een vergunning voor de nieuwe Hitlerjugend, apart wel in ons mooie doch verziekte land. We hebben een echte leider nodig die deze rommel opruimt, een reset van NL.
Het is wel een unicum sinds WOII, dat een affiche serieus zegt "Voor Joden verboden".
SpelD dus
En nu iemand met het lef om een tegendemonstratie te organiseren? Daar was links toch altijd heel goed in? Waar blijven jullie nou IndyMedia? Deze lui zijn nog gekker dan Nazie's, is dat wel oké? Of ontbreekt het jullie aan lef en ballen om deze groep aan te pakken omdat hun wel zullen reageren op jullie aanwezigheid? Als jullie echt de nazie jagers zijn die jullie pretenderen te zijn is dit een uitgelezen kans je eens nuttig te maken voor de maatschappij. Of staan jullie achter dit protest van de enige echte fascisten die Nederland helaas rijk is?
-weggejorist-
StijlvolRechts | 29-07-13 | 16:03 De rechtstaat ontwrichten doet u vanaf 3 km te hard rijden , dat weet u toch ?
@hölzenbein | 29-07-13 | 16:09
Eten van 2 wallen? Maak eens een keuze?
zou trouwens ook leuk zijn als een andere jihad ronselaarster zich voegt bij de demonstranten om hen aan te sporen zich aan te melden.
Gaarne de camera er vol op. Toon Nederland wat we binnengehaald hebben.
.
" What has been seen cannot be unseen. "
Parel van het Zuiden | 29-07-13 | 15:22
-
Dat denk je maar.
Nederland gaapt gewoon verder...
Parsons | 29-07-13 | 15:20 En kijk aan , je hebt natuurlijk gelijk !
www.dagelijksestandaard.nl/2013/07/vol...
Alles is al gezegd en geschreven over onze moslimmetjes, het blijft maar doorgaan omdat we bang zijn dat ze ooit hun dreigementen waar gaan maken.
Gaat ook wel gebeuren, kwestie van tijd en aantallen.
We staan erbij en kijken erna, niets aan te doen, de meerderheid is al bijna bereikt in sommige steden, het wachten is op de smoes.
Rellen, plunderingen, protesten en brandstichtingen gaan dan volgen om ook het laatste restje autochtonen de stad uit te jagen.
Zo zal het gaan, stad na stad.
tja, vrijheid van demonstratie.
Behoort voor iedereen te gelden, dus ook voor mannelijke booslims.
Ik neem aan dat de gemeente in haar vergunning niet expliciet gaat vermelden dat enkel door mannen gedemonstreerd mag worden.
Kan nog leuk worden als vrouwvolk zich ook ongevraagd gaat aansluiten.
Met de politie paraat kun je ze niet wegslaan of schoppen zoals je dat thuis gewend bent.
Kunnen ze het niet combineren met het feestje van clowntje Wilders. Hebben we gratis circus. Geniaal.
Ik ga dit in ieder geval even in de gaten houden. Lijkt me wel hilarisch als ze weer niet verder komen dan 10-15 baarden die om de 5 minuten "Allah Allah Portie BitterbAllah Snackbar" scanderen :)
Te hilarisch in zijn ironie dit alles. Arabieren zouden zich er gewoom eens bij neer moeten leggen dat ze toch echt uit een inferieure cultuur komen
--dat de overheid dat met een vergunning moet faciliteren--
Ik neem dat serieus, want heulen met de vijand doen Nederlandse volksvertegenwoordigers 70 jaar na dato nog steeds maar al te graag.
@dekogelkwamvanlinks | 29-07-13 | 15:55
Lummel, mijn eerder tegel is toch de standaard reactie van het linkerfront? Iedere vorm van kritiek richting de islam of de multiculturele samenleving en je wordt weggezet als een nazi of de nieuwe Hitler...
Volgens links is iemand een nazi omdat iemand kritiek levert op het onderdrukken van, onder andere, vrouwen...
mooie gelegenheid voor die blotetietenmeisjes om een tegenprotest te doen!
Kunnen we laten zien dat vrijheid van meningsuiting aan alle kanten van het spectrum moet bestaan.
Muzelman vs Blotetietenmeisjes.
mooi man.
@hölzenbein | 29-07-13 | 15:56 |
Ik zou wat retoriek bewaren voor het protest zelf. Zeg nou zelf, lasteren en zwartmaken is toch veel leuker onder gelijkgestemden en in de buitenlucht. Past u wel een beetje op? Uw praatjes slaan nogal eens zover door dat zelfs Mohammed er verlicht uit gaat zien...
@Uw Verzekeringsadvis | 29-07-13 | 16:02
Gaat gezellig worden donderdag. Voor vrede en vrijheid. Top!
Bedoeld voor BenHetZoZat | 29-07-13 | 16:02 |
Daar hebben al een ander topic voor gemaakt
dontknow.me/http://dewarereligie.nl/wp...
Min kudo aan mezelf, had beter op de uitnodiging moeten kijken.
En trouwens die lamlul begon. Anders hoor je hem nooit.
@Supermatthijs... Als je elke om je heen kijkt, de krant leest, TV kijkt (Opsporing Verzocht) en als je de statistieken bekijkt dan SMEEKT dit land toch om
een man of vrouw die met 'harde hand' de tent op fatsoenlijke wijze een keer compleet schoonveegt...
@hölzenbein | 29-07-13 | 16:05 | + 0 -
Ik heb ook je eerste tegel niet gelezen. Kom maar op met je +1.
TeeJee | 29-07-13 | 16:02
Je hebt mijn eerste tegel niet gelezen maar toch +1 helemaal van mij.
Ik voel een projectx aankomen
Deze mensen kunnen wettelijk gewoon aangepakt worden omdat ze de rechtstaat proberen te ontwrichten. Maar ja, dit is Nederland en regels geleden blijkbaar enkel en alleen voor ongelovige honden. Deze lui kan je 1 op 1 vergelijken met de fascistische Hitler jugend alleen is die wel verboden en had de politie wel opgetreden en de demonstratie verboden.
Jammer, had al dagen lol om de dresscode van de vorige pic
fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphoto...
@hölzenbein | 29-07-13 | 15:59
@Bruno Alaska | 29-07-13 | 16:01
Als de kinderen uitgescholden zijn op elkaar, kunnen jullie dan nu weer even on-topic booslims bashen?
@First Contact | 29-07-13 | 15:58
Tuurlijk, pax christi regelt dat , stand 111, steekt Gretta D. in een boerka en hoppa uitdelen maar.
@hölzenbein | 29-07-13 | 15:59 |
Sterk.
Uw Verzekeringsadvis | 29-07-13 | 16:00 | + 0 -
Ga es gewoon bij elkaar op de koffie, kleffe klevers.
Demonstratie zal wel ergens tussen 0900 en 1700 plaatsvinden toch?
Gelukkig zijn de meeste demonstranten dan aan het werk, toch?
@H.A. Ram | 29-07-13 | 15:57
Broeders, ja ja in moeilijke tijden moeten we schouder aan schouder staan en onze onderlinge problemen gewoon ff laten voor wat ze zijn.
Twee heaumeautopics achter is elkaar is wel wat veel van het goede.
Bruno Alaska | 29-07-13 | 15:54 |
Muhaha, moet niet iemand je luier verschonen?
HET Plein da s mooi kunnen de leden van sociëteit de Witte mooi boe roepen.
Plus vanuit het ministerie van Defensie kunnen de .50- s het hele plein bestrijken.
@Uw Verzekeringsadvis | 29-07-13 | 15:54
Gaat er ook iemand perenijsjes uitdelen? De voorspellingen voor donderdag zijn goed, moge het een warme dag worden.
@Uw Verzekeringsadvis | 29-07-13 | 15:54,
Dan zijn we die dag toch ook even broeders, we voorzien elkaar wel van een hapje en een natje.
Het gaat het er hier steeds meer op lijken dat de maffia hier regeert.
Criminelen, krakers, TBS'ers, dooddreigers ect.. ect.. alles en iedereen met een kronkel die hier afbreuk kan doen aan de democratie en/of de maatschappij wordt beloond.
Er komt een tijd dat pek en veren weer in de mode raakt.
Door protest laten ze zien dat ze ook voor vrouwen strijden
Maar vrouwen zijn niet welkom, die willen ze vermijden .
Voor vrouwen ook geen onderwijs, geen carrière of een rijbewijs.
Een vrouw die is voor thuis, ze moet in de keuken.
Ze mag zo af en toe ook gaan liggen om te neuken.
Behalve dan zo'n vrouw die jihadisten regelt
Daarvan worden ze blij
Zo'n vrouw die jongetjes ronselt, zo'n vrouw die moet toch vrij.
-weggejorist-
Gaat Geenstijl tv dan ook even langs? Da's wel leuk altijd... Liefst nog een vrouwelijke verslaggeefster. Zimra ofzo! Topless! En dan interviewen! Ik draaf door....
Parel van het Zuiden | 29-07-13 | 15:22
Ongetwijfeld krijgen we dan een policor-werkje van de NOS te zien waarin alleen bloemen-uitdelende, vrede-verkondigende baardmennekes figureren in een appeltjesgroene weide.
kibambam | 29-07-13 | 15:55 | + 0 -
Je laarzen al uit het vet aan het halen ?
dlseth_ | 29-07-13 | 15:29 | + -6
hij is geen Nazi, jij wel een NSB´er blijkbaar
Nederland is toe aan een grote 'schoonveegactie'...
Staal! Ga er heen en ga het filmen!
Betere footage dan "Kijk wat er in dit land gaande is." krijg je niet altijd zo veel kans voor!
NOS zal het wel afwimpelen en alleen de 'positieve beelden' laten zien over dit 'vredige protest'.
@hölzenbein | 29-07-13 | 15:53
Jij weet niet eens wat een vriend is, fascist.
Tom Staal gaat er toch wel even naar toe? Of zit hij deze week met zijn luie reet op een zonnig eiland?
@H.A. Ram | 29-07-13 | 15:51 |
Da s toevallig, tot donderdag, wilde ook een bierstand doen, schijnt ene Kaas de V. al te doen.
Bruno Alaska | 29-07-13 | 15:51 | + 0 -
Je weet niet eens wat een fascist is. Vriend.
Democratische beginselen afkeuren maar er ondertussen er wel gebruik van willen maken. Het blijft een merkwaardige contradictie.
Abu bakito neemt abu supermathijs mee achterop de fiets om hun broeders te steunen hun geliefde zuster vrij te dreigen.
hee, ik zie de verbale diarree van houtenpoot weer. tjonge jonge, wat een gemis de afgelopen maanden.
Naar aanleiding hiervan zijn diverse functionarissen van uiteenlopende diensten al driftig aan het oefenen op zo diep mogelijk bukken, opdat de Toorn des Baards optimaal het darmstelsel kan penetreren. En niet lang daarna zullen aan de andere zijde van het spijsverteringskanaal de spijtbetuigingen en vergevingsverzoeken weerklinken. Luid hoorbaar, tot aan de heilige zandgronden van Arabië.
Hilarisch. Islamextremisme in een notendop. Niet vredelievend, wel vrouwenhatend. En maar ontkennen dat dat niet waar is. Free Oum! Oh ja, vrouwen niet welkom.
@hölzenbein | 29-07-13 | 15:44
Ah, een maatje van Superfascist. Gezellig.
@Uw Verzekeringsadvis | 29-07-13 | 15:49,
Ik sta naast je (stand-nummer 666) met varkens aan het spit.
O wat jammer dat het alleen voor broeders is! Ik had zooooo graag meegelopen! Zou Femen ook niet mogen komen?
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
Maar waarom verstrekt de NL overheid een vergunning voor zoiets? Bang voor aanslagen? Die komen er toch wel. Heel Noord-Afrika en driekwart van het Midden Oosten staan al in brand. Dagelijks tientallen doden, soms honderden. Parijs, Stockholm... Het komt dichterbij. Er is maar een oplossing: alle moslims uit Europa gooien en NOOIT meer erin laten! Dan weet je tenminste wie je buren zijn, nu is het overal gevaarlijk aan het worden. De nazi's hebben we ook het land uitgegooid (dankzij de Amerikanen en Britten) Hun partij is verboden. Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen nazisme en nazislam? Beiden zijn intolerant, moorden vanwege hun ideologie, constant oorlog en homo's en joden moeten dood. Allah/Mohammed en Adolf hebben veel van elkaar weg. Dat iemand mij hier maar eens het verschil uitlegt! Verbieden dus en terug naar de zandbak! Spelen met kalashnikovs, granaten en zwavelzuur doe je maar thuis, niet hier!
Ik zeg direct vergunning geven voor dat protest en vervolgens dat plein omsingelen en allemaal afvoeren en uitzetten. Handig toch als je ze gelijk allemaal bij elkaar hebt?
Ik heb het toch gerapporteerd. Haatbaarden met stokken op in het centrum van Den Haag, lijkt mij niet echt geschikt. Daarbij vindt ik die taal zowiezo een belediging en daarbij is het nog eens discriminerend ook tegenover de haattenten, die thuis moeten blijven.
@drs.Nee
Omdat bij een islam demo max 50 man op afkomen, bij de geert wilders demo kunnen dat wel potentieel een paar duizend worden en kan de 2e k het niet meer negeren.
hölzenbein | 29-07-13 | 15:46
Moet je nog lang sparen voor een bomgordel en een enkeltje Syrië?
Ben er van overtuigd dat het gros van de reaguurders, net zoals je buren en die meneer van het UWV, graag mee willen lappen.
Parsons | 29-07-13 | 15:47
Nou ik vind er niks aan. Je bent hier al jaren aan het bashen tot complete volkeren toe. Hou dan ook een sop mafketel!
Wachten is op de internationale verontwaardiging hierover in het midden en verre Oosten en de demonstraties bij de Nederlandse Ambassades. Hoe ging deat ook alweer met die cartoons? Serieus, dit kan fout gaan. Geen enkele reden om mevrouw vrij te laten, maar dom van degene die dit organiseert. Op tv met zijn gezicht en laat zich zelf eens belachelijk maken om te beginnen.
Aub niet wegkijken nu Nederland.
Zal ik het dan maar zeggen...
Goed over 15 jaar lezen we een boek met de titel:
"Islam-extremisme ontsluierd" geschreven door 2 onderzoeksjournalisten. Ene van Leeuwen samen met een of andere basketbal-amateur.
En wat blijkt. Die organisatie is opgezet door de AIVD, en 60% van de volgers zijn werkzaam voor de dienst.
Mooi, handel, kan ik daar mooi met m n verkoopwagen broodjes warme ham verkopen.
Supermatthijs | 29-07-13 | 15:46 | + 0 -
Iets is niets.
Als ze zich nou ook zo enthoussiast zouden inzetten voor de samenleving...
Booslims, lange tenen, afdwingen.. weer het bekende beeld.
Benblij | 29-07-13 | 15:46 |
Ben blij!
I.p.v. enkel broeders graag enkele reis broeders...
@hölzenbein | 29-07-13 | 15:44
Leuk heh , dat iemand wordt vervolgd om z'n mening. Lachen man.
Goh het gaat er hard aan toe vandaag hierrrrrr
Nequebard | 29-07-13 | 15:33
Of generaal Jack Pershing.
Die zou de ordedienst bij de demonstratie prima kunnen verzorgen.
urbanlegends.about.com/library/bl_blac...
Stormfronters die zich opeens zorgen maken over de rechten van vrouwen. Het moet niet gekker worden..
TeeJee | 29-07-13 | 15:41 | + 0 -
Als ze er een hengstenbal van willen maken mogen ze van mij. Maar als er vrouwen mee willen doen en die houden ze tegen, oppakken en in de cel.
Het ronselen van syrie- strijders hier lijkt me niet legaal. Weet ik niet precies, ze pakken die vrouw niet voor iets op.
Bedreigingen die strafbaar zijn direct aanpakken.
@Ahasveros | 29-07-13 | 15:43 |
had ik al aan gedacht maar toch bedankt voor het meedenken
"@TeeJee | 29-07-13 | 15:34 |
ik denk eerder
vrijheid om de slaaf te zijn van een godsdienst of een man of beiden
"woman is the nigger of the world" (John Lennon) ook al zijn ze niet goed bij hun verstand
gentle_giant_58 | 29-07-13 | 15:38 |
"
Alles gebaseerd op godsdienst mag van mij uit de weg geruimd worden. Als iets waanzin is dan is godsdienst.
Opdezelde dag een paar femen erbij en het kruid ontbrand spontaan in alle broekjes, zie je het stoom uit dun oren spuiten en komen ze helega niet meer uit de woorden, durf te wedden dat ze wereldpers hallen, en ook die demonstratie down under als voorbeeld gebruiken "where are the women"
In feite denken zij fuck het nederlands rechtssysteem vrij laten die vrouw, en ze hebben nog gelijk ook.
Ga toch even kijken!
Haatbaarden krijgen een podium op het Plein voor de Tweede Kamer. Geert Wilders krijgt geen demonstratievergunning op het Plein, moet uitwijken naar Koekamp.
denhaagfm.nl/2013/07/17/geert-wilder-m...
Wat's next, al quaeda-demo voor de Amerikaanse ambassade om de hoek bij het Plein?
Where are your women?? .. uh where the fuck are our women? Femke?
Supermatthijs | 29-07-13 | 15:41
LOL
Maar dit laten de geëmancipeerde powervrouwen van Nederland toch niet gebeuren? Altijd alert en scherp zullen zij de tegenbeweging mobiliseren. Femke Halsema op het kratje voor de verzamelde menigte woedende vrouwen, Heleen Mees wapperend met de banier der vrouwelijkheid ernaast, terwijl Hanneke Groenteman de protestleuzen aanheft. Pas maar op gij intoleranten uit de woestijnzanden. Onze vrouwen hebben gelijke rechten en schuwen krachtdadige actie om deze rechten te behouden of ook aan Moslima's te geven niet. Opzij! Ze komen eraan!
.
Oh wacht.... Ik was natuurlijk even vergeten dat onze powervrouwen liever met een flesje Glassex in de hand de vette vingers van het glazen plafond poetsen...
Vergis je niet.
Er liggen minimaal 15 draaiboeken/scenario s klaar bij de gespecialiseerde diensten als de samenleving in Nederland weer wordt opgeschrikt door moord of terreur.
Verregaande maatregelen zijn / blijken nodig.
@gentle_giant_58 | 29-07-13 | 15:33 |
U vergeet: Vrijheid om slavin te zijn...
Job Cohen ruikt ook weer geld. Hij zal er ook wel weer staan met zijn mobiele theehuis.
Ik krijg zo'n zin in een biertje en een broodje ham/kaas.
@Supermatthijs | 29-07-13 | 15:38
Deze keer ben ik echter wel benieuwd naar je oprechte mening.
Dat de heren mogen demonstreren is natuurlijk niet de vraag, dat mag in dit land (mits je een vergunning hebt).
- Maar hoe sta je tegenover het uitsluiten van de vrouwen?
- En het ronselen van Syrie-strijders?
- De bedreigingen, geuit door de beste heren?
Parsons | 29-07-13 | 15:39 | + 0 -
Dat homo's was wel wat grof ja.
Parsons | 29-07-13 | 15:39
Ik bepaal helemaal niks strontvlieg. Ik zeg alleen hoe het is.
Nou reaguurders! Hier ligt voor jullie dé uitgelezen kans om te laten zien dat 'genoeg = genoeg' en het antwoord op de veronderstelling dat 'de grenzen komen in zicht' danwel dat 'als dit zo doorgaat klinkt over X jaar de moskee'.
Handen uit de mouwen, rieken uit het vet en vooruit met de geit (pun intended).
En geen gezeik over vergunning enzo, nee een roedel klinkklare boze reaguurders kan dit land een geweldige stap vooruit helpen. Want dat lees ik hier altijd in de kolommen. Hier is mijn idee, aan jullie de uitvoering!
Leuk man, zo'n facebook.
Eigenlijk moet je vragen wat de heren gaan doen als er daadwerkelijk bewezen wordt dat ze een strafbaar feit heeft begaan.
Maar ja, daar moet je zo'n account voor hebben...
@hölzenbein | 29-07-13 | 15:37
Precies, want jij bepaalt hier wie wat wel of niet mag zeggen.
Ben je ook zo blij met de vervolging van Robert de Jonge?
Of weet je niet wie dat is?
Kaas de Vies | 29-07-13 | 15:37 |
Femen heeft al mijn prepaidnummers geblokkeerd.
@TeeJee | 29-07-13 | 15:34 |
ik denk eerder
vrijheid om de slaaf te zijn van een godsdienst of een man of beiden
"woman is the nigger of the world" (John Lennon) ook al zijn ze niet goed bij hun verstand
Hoe is t eigenlijk afgelopen met die al-dan-niet mishandelde moslima? Zag dat er al een beloning van 3000 euri voor 't vangen van de daders is uitgeloofd door een of ander orgaan.
Trouwens over donderdag gesproken op die dag moet Robert de Jonge om negen uur 's ochtends voor de rechter in de Amsterdam verschijnen
voor een vrijheid van meningsuiting strafzaak, hij heeft iets over moslims gezegd
Ik hoop dat dit ook door de Mainstream media wordt opgepakt!!!
Ales | 29-07-13 | 15:36 | + 0 -
Ik kan niet voor mijn collega trol spreken maar ik doe zeker niet mee. In de erkers met die haat zuster !
Ales | 29-07-13 | 15:36 |
Kan niet. Niet voor zusters.
@LibertasSimplex | 29-07-13 | 15:35 | + 0 -
Bel FEMEN op voor een ludieke co-demonstratie.
Ik zei nog geen aandacht aan besteden aan baarden. Nee hoor, komt er weer een horde stormfront homo's voorbij.
Ik hoop donderdag Egyptische beelden te zien. *bier popcorn en roze jurk inkopen doet*
@Parel van het Zuiden | 29-07-13 | 15:28
Er zullen toch wel islamieten en gutmenschen bestaan die 1 van je vragen zal kunnen beantwoorden?
Wellicht schrijven en journalist Abdelkader Benali van het gesubsidieerde joop.nl
www.joop.nl/opinies/detail/artikel/222...
Bokito en Supermathijs demonstreren mee als steunbetuiging? In elk geval vast weer meer media dan haatbaarden dus weer een kans om de achterlijkheid van de volgers van de pedoprofeet in volle glorie ten toon te spreiden. Opdat wij niet vergeten.
Nee, een schoolmeisje dat op Twitter roept dat ze d'r school in de fik gaat steken... laten we daar een tot de tanden bewapend arrestatieteam op afsturen.
Dit land is knettergek geworden.
In Londen was het Al Qaeda dat daar stond te demonstreren. Dat zeiden de woordvoerders zelf.
Nu zal het ook wel weer in het buitenland zijn, aangezien de heeren er op aansturen geen vergunning te krijgen.
Je kunt nu eenmaal niet enkel mannen van een specifieke club toelaten op een demo. En dat weten ze.
Kunnen straks mooie grote tranen van onderdrukking weetikwat worden gehuild.
The boys who cry wolf.
Ik vind, laat hen gewoon demonstreren.
@gentle_giant_58 | 29-07-13 | 15:33
Vrij van de kafir. En niks meer dan dat.
Als die baarden nou eens lekker meevaren me de gay parade in amstdam dan hebben ze en geen vrouwen en ook nog eens media aandacht. Lekker bebaarde mannen in jurken on elkander. Win-win!
Bah. Moslimbroeders demonstreren voor hun Godsdienstvrijheid, die ze het recht geeft alle andere vrijheid te beëindigen.
Omdat onze regenten geloven dat alleen tokkies in volksbuurten last hebben van dat geschreeuw, staan zij daar welwillend tegenover.
Bovendien zijn regenten ook bijzonder Eurofiel en kennen het standpunt van de EUSSR:
kampbewaker Schultz stond niet voor niets pal tegen de democratie, demonstratief opgesteld tussen twee haatbaarden, ten overstaan van de wereldpers.
Mag je ook al geen mensen meer ronselen om lekker de oorlogsmisdadiger in Syrie uit te kunnen hangen? Discriminatie!
Gilette schijnt ook aanwezig te zijn met een promotiestand.
Een quote van een van de demonstranten spreekt boekdelen: "... Het is nemen en geven."
vrijheid voor Oum Usama
wat wil dit eigenlijk zeggen ???
vrijheid om ongesluierd door het leven te gaan?
vrijheid om te lachen naar iedereen?
vrijheid van godsdienst?
vrijheid om vrouw te zijn in een mannenwereld?
vrijheid om mens te zijn?
vrijheid om te demonstreren voor de vrijlating van een vrouw?
vrijheid om (andere moslims) niet te haten?
vrijheid??????
dat wordt weer smultelevee. de nos vol op het orgel met een strak geregisseerd blok in het acht uur hoernaal scanderend, weg met ons, weg met ons! kijk eens wat een lieve mensen daar voor die schat van een zuster staan.
mogen we onze AK 47's nu meenemen ? .. en moeten we die witte jurkjes aan ?
Ik begin steeds meer een voorstander te worden van de aanpak die Vlad de Spietser gebruikte toen moslimlegers zijn land binnenvielen. Hij had natuurlijk geen gedoe met mensenrechten, dus alle gewapende moslims liet hij gevangen nemen en met de honderden tegelijk spietsen. Toen het Turkse leger dat zag, vluchtte het gelijk weg.
Maar nee, wij blijven buigen voor de Islam - en dat is waarom ze vrijwel alleen het westen aanvallen. Ze weten dat ze er met protesten en rellen en geweld voor kunnen zorgen dat wij ons onderwerpen aan hun leefregels. Maar als ze dat in Rusland, China of India doen, dan worden ze keihard aangepakt. Wij zijn nu eenmaal een makkelijk doelwit voor het eeuwige expansionisme van de Islam.
Ik ben benieuwd hoeveel uur het nog duurt voordat 'Oum Usama' met verontschuldigingen van de politie buiten staat. Ik weet ook dat ze in Rusland of China het daglicht nooit meer had gezien, en dat deze gekken er geen woord over hadden gezegd.
Kaas de Vies | 29-07-13 | 15:29 |
Met u eens. Compleet gestoord dat volk.
@H.A. Ram | 29-07-13 | 15:31
Die laat geen mogelijkheid onbenut om de doelgroep aan te spreken :P
Dat ze geld hebben voor die After Effects templates..
@CoffeePatch | 29-07-13 | 15:29
Welnee, het is onderdeel van de 'cultuur' dus dan is het goed.
Hee, leuk!
Er komen ook Belgische broeders.
Zie commentaar op faceboek : " Deze regel trekt op niets"
* gastvrij wat Westmalle koel zet *
Ik las net dat Samsom zijn vakantie heeft afgebroken. Hij zal donderdag de megafoon hanteren.
@CoffeePatch | 29-07-13 | 15:29
Nee die zijn te druk met uitleggen waarom het OK is dat Van Gogh is vermoord en dat Teeuwen de nieuwe Hitler is omdat hij een fragment van Condell heeft laten zien gisteren.
@Parel van het Zuiden | 29-07-13 | 15:28 | + 0 -
Nou ja onze veiligheidsbranche spaart hier wel garen bij. RFID op je kenteken, extra gave tazers in je paspoort ingebakken en natuurlijk drones in je pak met muesli.
onbelangrijke uitkeringstrekkers...
Eigenlijk raar dat mannen in jurken elkaar altijd 'broeders' noemen.
Zit toch wat tegenstrijdigheid in.
Cuyahoga | 29-07-13 | 15:25
Idd zeer tegenstrijdig, om elkaar vervolgens ook uit te moorden.
Als ze ons al niet haten, haten ze elkaar wel . Volsagen geschift die reil-idioten.
Altijd wel een reden om te haten.
Verboden voor vrouwen, hoor daar ik daar van de linker zijde al discriminatie roepen?
Totaal gestoorde lui die de staatsgevaarlijke taal propageren, haat voeden en misbruik maken van onze tolerantie.
Voor mij genoeg redenen om op te pakken, maar ja wie ben ik.
@Parel van het Zuiden | 29-07-13 | 15:28
Kritische vragen?
Bent u een nazi?
-weggejorist-
Mijn homoseksuele broer zal ook wel gaan, hij is namelijk broeder in het UMC.
Waar is extreem rechts alsmje ze nodig hebt?
Bijkomend voordeel van de hoge werkloosheid onder Allochtonen; Kun je lekker zonder verlofaanvraag gaan demonstreren.
Even bellen naar Vught, zodat er wat kamers vrij zijn.
Ik geef het woord aan broeder suppermatthijs.
Stelletje nep-moslims. Een beetje gaan lopen demonstreren in Den Haag in plaats van naar Syrië af te reizen en te sterven voor Allah.
Goed initiatief! Vrijlaten en oprotten naar haatzandbak naar keuze.
-gemeld aan facebook :)
als iedereen nou even de rapport gebruikt :)
Eigenlijk raar dat mannen in jurken elkaar altijd 'broeders' noemen.
Zit toch wat tegenstrijdigheid in.
@janneman1977 | 29-07-13 | 15:23
Ze heeft contact gehad met mannen buiten haar familie? HOERRR!!1
*grindtegels inkoopt*
Go home stelletje haatbaarden. No Sharia here!
Lees ik net dit : Paus: veroordeel homo's niet.
Snapte hem zelf ook al niet, Bierrrrrrr ;-)
Opbokken met die hap , arresteren en gelijk op transport naar Haatbaardie (prik ergens op een kaart van het midden oosten en daar dumpen) doeiii.
De overheid die een vergunning afgeeft aan een discriminatoire club deugt niet. Ik ben ook zeer benieuwd in hoeverre onze politieke faalhazen meegaan met dit verzoek, waarschijnlijk ver!
Kan iemand uitleggen hoe een 19jarig meisje wannabe jihadisten /martelaren overtuigt naar Syrië te gaan?
als vrouwen zijn vies zijn!
mogen ze van allah wel met dit meisje praten?
Op een donderdag omdat deze haatbaarden de nederlandse maatschappij afwijzen en niet willen werken voor de kafir varkens.
Maar wel elke maand de uitkering op de girorekening willen ontvangen van diezelfde varkens natuurlijk.
Gaarne de camera er vol op. Toon Nederland wat we binnengehaald hebben.
.
" What has been seen cannot be unseen. "
"Doel: vrijlating *afdwingen* voor Oum Usama".
Laat het even op u inwerken: *afdwingen*.
Hoe makkelijk moet het hapklaar aangeleverd worden? veeg zo'n kluppie bij mekaar en zet ze op de eerste vlucht naar nergens.
Beste Broeders.
Islam is iets tussen jullie en God.
Mensen werven om tegen andere Islamieten te vechten en te doden is weer iets anders.
Verwar dat nou niet!
En dan een dikke bom erop.....
@Dmitri Dmitrievitsj | 29-07-13 | 15:18
Dat moet ze eerst aan haar man vragen.
Want moslimmannen hebben het alleenrecht om moslimvrouwen op te sluiten en buiten de maatschappij te plaatsen.
Veel te warm voor een baard jôh. Geen aandacht aan besteden.
Nou, peloton ME-ers eropaf, alles oppakken en in een fraaie Scheveningse gevangenis gooien. Zijn we daar in 1x vanaf.
Gewoon openlijk oproepen tot geweldpleging. Kan allemaal uit naam van de pedofeet. Maar oh wee als je kritiek hebt op die waanzin, dan ben je de nieuwe Hitler en zul je vervolgd worden.
Nederland anno 2013 in een notendop.
Tijdens deze gay-week komt de baardenclub vast in roze geverfde begroeiing
en lederen ondergoed, maar dat is standaard
Vrijlaten ben ik ook voor. Enkel in Syrië, dat wel.
In elk niet doorgeslagen politiek correct land zou men denken 'mooi, al dat haatzaaiende tuig bij elkaar, allemaal oppakken'. In Nederland (en de rest van West-Europa) geven we ze een vergunning om haat te zaaien. Waarom doen we dat toch?
Wat zou Oum Usama hier nu zelf van vinden?
Hoeveel subsidie krijg je eigenlijk voor een verkapte weg-met-Nederlanders-demonstratie?
REAGEER OOK