Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

ZOEKEN! Bejaarden-aanrander, haarscherp in beeld

Op de bodem van het afvoerputje van de samenleving. Daar waar steeldieven en oplichters worden doorgespoeld. Daar zit een hardnekkig plakkaat bezinksel van omaberovend tuig. Waar slijmerige brokjes schorem aan blijven kleven. Nou dáár, op die plek, zeggen ze nu: "Hohoho. Dit gaat echt gruwelijk ver gast. Zo gaan we niet met elkaar om." Bovenstaande roofmans heeft een 78-jarige dame niet alleen lafjes bestolen, maar ook aangerand. Jep. Opgewonden raken van een bange oma in een Amsterdams bejaardentehuis, doe ons allemaal een plezier en dring even voor op de euthanasie-afdeling, als je er toch bent. Met je groene jack, en je witte gympen, en je hoofd. Allemaal zoeken, hij staat mooi herkenbaar op de bewakingscamera dus het moet lukken om hem snel te krijgen waar hij hoort: bij Bubba voor een forse aanranding. Of twee.

Reaguursels

Inloggen

-weggejorist-

dikkevingervoorje | 26-07-13 | 09:31

"... bij Bubba voor een forse aanranding. Of twee. "

Bij zo'n delict kom je niet bij Bubba op de afdeling. Dit is een gevalletje PPC zedenafdeling. Lekker samen bij de andere hobbyisten.

~*du.hast.recht*~ | 26-07-13 | 09:23

Roemeen of Bulgaar. Zie je aan die houding. En die groezelige bontkraag (fin-wannabe).

Eigen_Gereid | 26-07-13 | 06:56

Bij D'66 zeggen ze dan: de integratie is voltooid.
U bent geslaagd voor de inburgeringscursus: een voldoende voor aanranding, diefstal, inbraken en gewapende overvallen. Kortom, U bent een oppassende inburgerling, die in Nederlandeen een zelfstandig bestaan kan opbouwen. De D'66 droom komt uit!

Jan Dribbel | 26-07-13 | 02:41

Hans Hillen | 26-07-13 | 00:04 |
Ah, de volgende stap om te voorkomen dat je antwoord op mijn vraag moet geven. Dat antwoord zou immers je hel drogredenatie onderuithalen.

Watapatja | 26-07-13 | 00:14

@Mesjoggah | 25-07-13 | 22:11
Hoezo met gepaste tegenzin? De PVV ageert tegen dit soort zaken. Jij bent tegen dit soort zaken. En nog steeds heb jij gepaste tegenzin? Ben je nou echt zo geïndoctrineerd in het goedmenschdenken?

Mokum Kosher | 26-07-13 | 00:10

Hans Hillen | 25-07-13 | 19:41 |
Raar trekje van je. Jij beweert iets, iemand stelt je een vraag op basis van feiten, waarna jij in de aanval gaat en de feiten in twijfel gaat trekken. Wel, ik ben niet je google assistent, hoewel je die goed zou kunnen gebruiken, zoek het zelf maar op.
Watapatja | 25-07-13 | 20:15 | + -1

Ik heb geen feit in jouw vraag gezien.

Hans Hillen | 26-07-13 | 00:04

En ook deze amoebe mag gewoon dood.

Mokum Kosher | 26-07-13 | 00:03

-weggejorist-

dekogelkwamvanlinks | 25-07-13 | 23:59

Het zal je oude oma of moeder maar overkomen. Er is wel een radicale remedie tegen: "ontkruisen" die lui met een tweeloop met extra fijne hagelpatronen.
Daar gaan ze niet van dood en kom je er zelf vanaf met wat plantsoenleunen.
Maar hij zal het nooit meer doen. Zeker weten!

bruine kikker | 25-07-13 | 22:42

Het is toch ook altijd van dat verdomde buitenlandse kuttuig. Heel langzaamaan schuif ik met gepaste tegenzin richting de PVV

Mesjoggah | 25-07-13 | 22:11

Vuile klootzak.... GGggrrrr.... het word echt steeds erger..

ANGEL70 | 25-07-13 | 22:11

Oost-Europeaan, ik denk een Roemeen.
Jeuuuuuuuu, leve de open grenzen.

slakkenzout | 25-07-13 | 22:00

t is volgens mij een zigeuner, zo'n ouderwetse uit Romenië o.i.d.
Het zou zélfs wel een Pakistaan kunnen zijn.

cneaker | 25-07-13 | 21:59

El Hamdaoui

Flinkert | 25-07-13 | 21:12

Het hek is van de dam.
Door de grenzen open te gooien, hebben we barbaren toegelaten.
Die hier alleen maar zijn gekomen om ons uit te vreten, onze vrouwen lastig te vallen, overvallen te plegen en nu ook om onze bejaarden te molesteren.
Niemand is meer veilig.
De hyena's hebben bloed geroken. Westers bloed, wel te verstaan.

En het ergste is.... ze blijven hier, fokken als konijnen, vangen daar premie voor en de nieuwe generatie criminele kudtkoters groeit hier op.
Alsof we niet genoeg hadden aan onze eigen tokkies.
Dankjewel regering.... dankjewel EU.
Goed bezig zo.
Weg met ons! Weg met Nederland!

Schietmijmaarlek | 25-07-13 | 21:10

Zijn advocaat -elke marokkanenjong krijgt er op zijn tiende een van zijn verwekker - kwijlt als een St Bernhard. 'GS schendt opnieuw iemands privacy! Mijn carriere gaat als een speer, weer een juridische ster er bij! En weer een persoonlijke brief van de minister, 'Raadsman, bedankt dat je je inzet voor het leeghouden van onze gevangenissen. Het drukt de overheidskosten en het staat netter.'

dedeurs | 25-07-13 | 21:04

GS, geef 't maar op. Alleen autochtonen worden herkend op GS. Herkenningsverzoekjes voor niet-autochtonen hebben hier nooit bijgedragen aan de oplossing en zijn dus ook volkomen zinloos. Het enige waar dit toe leidt, is het terechte, maar zo langzamerhand heel erg zeurderige en zinloze gescheld op taakstrafjes.

Pa Ramaribo | 25-07-13 | 20:52

Godverdoeme... Die gast zag ik gisteren nog de blinde hond van mijn buurman verkrachten...

Ruftende Buffel | 25-07-13 | 20:50

@ Hans Hillen | 25-07-13 | 20:13 |
Wat is er mijn stuk incoherent en wat is er politiek correct aan? Ik nuanceer inderdaad een beetje. Als je tas wordt gegapt door een lichtgetinte op een scooter dan is dat geen incident. Als je fiets wordt gejat in Nederland is dat ook geen incident te noemen. Het is een incident als je fiets niet gejat is. Maar een immigrant die een bejaarde aanrandt, dat is wel een incident te noemen.
-
Wat de reacties hier betreft. Dat is wel interessant. Het is een teken aan de wand en voorspelt niet veel goeds. Het lijkt op een niet te redden huwlijk. Een scheiding zou het beste zou zijn voor beide partijen. Ook al zouden alle problemen worden opgelost, we kunnen elkaar niet meer luchten of zien. Dat is wel duidelijk. Nu heb ik niet zoveel last van haatgevoelens, maar ik begin oververmoeid te raken. Als het een huwlijk was zou morgen nog naar de advocaat gaan. Gewoon om er vanaf te zijn.

D.Turpin | 25-07-13 | 20:46

Kan er een politieke partij opgericht worden die werkelijk het probleem kan/wil aanpakken?

Sjaak uit Dordt | 25-07-13 | 20:43

Ik heb het!
Dit is Ali uit de Schilderswijk!

Snelle Jeroen | 25-07-13 | 20:36

@Parsons | 25-07-13 | 17:37
Treurigmakend artikel dankzij de ´cheerleaders for diversity´. Dank.

Ayatollah Oink-Oink | 25-07-13 | 20:28

Ze zijn er dus mee gestopt... Met lieslaarzen een weiland in gaan om een schaap in zn reef te neuken alleen nu pakken ze oude vrouwtjes. Kut volk. Maar even terugkomend op de vraag, hij heet vast Achmed de jonge haatbaard.

bosmaloot | 25-07-13 | 20:25

Hans Hillen | 25-07-13 | 19:41 |
Raar trekje van je. Jij beweert iets, iemand stelt je een vraag op basis van feiten, waarna jij in de aanval gaat en de feiten in twijfel gaat trekken. Wel, ik ben niet je google assistent, hoewel je die goed zou kunnen gebruiken, zoek het zelf maar op.

Overigens zit ik in een werkgroep krimp platteland en ben dus direct betrokken. Die vrienden van jou uit de stad die pochen over de sociale cohesie, zijn vaak onderdeel van de teruggang sociale cohesie. Het zijn meestal mensen die niet deelnemen aan het verenigingsleven.

Watapatja | 25-07-13 | 20:15

D.Turpin | 25-07-13 | 18:49 | + 2
Ik zie je goede bedoelingen in wat je zegt. Maar het is allemaal nogal incoherent. Ik ben bang dat je te veel ten prooi gevallen bent aan politiek correcten. Je probeert uit dat harnas van pc te breken, maar het lukt je nog niet helemaal. Jouw aangeprate geweten houd je tegen. Als je gewoon je eigen idee volgt, zonder aangepraat schuldgevoel, zul je zien dat je helderder kunt redeneren. Zonder redeneringen die elkaar tegen spreken.

Hans Hillen | 25-07-13 | 20:13

Zelfs Bubba blijft hier vanaf.

Montgomery Burns | 25-07-13 | 20:02

Mag ik raden? 50 uur taakstraf en hup de straat weer op zodat hij het nog een keer mag proberen. Waar gaat het toch heen met dit landje...

B-DeReaguurder | 25-07-13 | 20:01

fleischer | 25-07-13 | 18:48 | + 0 -

Ach meneertje wordt boos...
Neem een pilletje... tegen de stemmen.

knerf | 25-07-13 | 19:58

Tja schamte cultur hé. Die jongen kan gezien zijn godsdienstige overtuiging ook niet weten dat je geen bejaarden mag beroven en aanranden. Het is trouwens een incident en je mag hem niet over één kam scheren. Het is waarschijnlijk een van die weinige die het voor de rest verpest. Wordt bij elke sollicitatie afgewezen omdat z'n enige referentie het beroven en aanranden van bejaarden is. Misschien kan hij wel bij de PVDA solliciteren. Die randen dagelijks bejaarden aan (of althans wordt in hun naam gedaan). Ik denk dat ik dit stukje maar eens op JOOP.NL ga lezen. Daar wordt het tenminste fatsoenlijk geduid. Op geenstijl lijkt die jongen wel de dader, het moet niet gekker worden.

VincentTheSaint | 25-07-13 | 19:55

Radicalisme is niets dan de wanhoop der redelijkheid." Alphonse de Lamartine (1790-1869)

En de wanhoop neemt zienderogen toe hier

123 je proeft het zo | 25-07-13 | 19:46

Hans Hillen | 25-07-13 | 18:30 |
Hoe verklaar je dan de toegenomen individualisatie op het platteland.
Watapatja | 25-07-13 | 18:34 | + 0
.
Kom eerst maar met een bewijs dat dat gaande is. Als ik mensen hoor die naar het platteland verhuisd zijn, dan zijn ze blij dat daar meer sociaal contact/sociale cohesie is dan in de stad. Dus jouw bewering is - ben ik bang - nergens op gestoeld.

Hans Hillen | 25-07-13 | 19:41

Geef die man toch een keer als de zon onder is een heerlijk maaltje dat meteen zijn laatste is.

jasser | 25-07-13 | 19:31

Conan de Rabarber | 25-07-13 | 17:35
-
Nee, zo te zien een Pashtun, bij u beter bekend als Afghaan, of Pakistaan, afhankelijk van aan welke kant van de grens zijn inteeltkratje stond.

mothersfinest | 25-07-13 | 19:29

Wellicht de beste oplossing!
Dit hele land, bewoond door laffe mensen en lichtgetinte klootzakken, vol laten stroomen met Bulgaren en Roemeenen. Kijken hoe snel al die lichtgetinten op hun rug liggen.

niksneem | 25-07-13 | 19:18

Zoals die boze man in Utrecht het zei: Steeds. Maar. Weer.

Zoetwaterpanharing | 25-07-13 | 19:15

@ Graaf van Egmont | 25-07-13 | 18:54 |
Bij deze dan. Waar te beginnen? Laat ik maar kort houden dan. Het was ooit wel een interessante partij. Ik ben wel een beetje socialistisch zeg maar. Maar ik beschouw religies niet als iets onschuldigs. Dat is kort samengevat het breekpunt. Dan heb ik het nog niet over het feit dat de PvdA allang geen socialistische partij meer is. Iets linkser dan de VVD, that's all. En in andere zaken zoals de EU kan ik ook niet volgen.

D.Turpin | 25-07-13 | 19:09

Het is een kwestie van tijd, voordat men zelfs het heft in eigen handen neemt om deze ''bevolkingsgroep'' aan te pakken...

ikwordermoevan | 25-07-13 | 19:01

@Watapatja | 25-07-13 | 18:34
Op het semi platteland wonende weet ik dat door de uitstroom van jongeren naar grote steden en de instroom van (rijke) "stedelingen" + het verdwijnen van familiebedrijven wel zeker heeft gezord voor individualisering, maar echt "last" van "buitenlanders"
hebben we hier niet. Behalve dan dat ze steeds meer arbeidsplaatsen vervullen en voorng krijgen op het aanbod van cooperatieve huuroningen.
@Patje2011 | 25-07-13 | 18:39
Daarom heb ik ook weinig ervaring met "kutmarokaanen".
De keren dat ik een aanvaaring had was wel uitzonderlijk. Wat een geldingsdrang hebben die gasten zeg .. hebben die geen lul ofzo ?
Ik kan je reactie dus ook gedeeltelijk voorstellen. Rationeel gezien denk ik ook dat "wachten" op de politie/overheid heeft BEWEZEN erg weinig resultaat op te leveren. Er is helaas maar een weg : Bulgaarse buurtwachters inhuren :D
Of ze daar in denhaag eruit schuppen en zorgen dat we weer het recht hebben op significante zelfverdediging.

SyntaxError | 25-07-13 | 18:56

@Patje2011 | 25-07-13 | 18:51
Daar ben ik helemaal mee eens.
Helaas zijn de politici hiervan nog niet op de hoogte.
De eerste die wat deed toen zijn grens werd bereikt, werd maanden vastgezet.
Blijkbaar veranderd er in Nederland alleen iets als we massaal burgelijk ongehoorzaam zijn.

Ing. eslapen | 25-07-13 | 18:54

D.Turpin | 25-07-13 | 18:49
Je bent vergeten // pvda-modus off er bij te zetten.

Graaf van Egmont | 25-07-13 | 18:54

Ing. eslapen | 25-07-13 | 18:43 | | Reageer+ | 0
Elk mens heeft een grens, en kan in een split second beslissen: "nu is het genoeg" ongeacht wat de consequenties zijn. Politie is geheel op de hoogte (en die heeft inderdaad wat actie ondernomen, omdat ik had gedreigd de media in te schakelen) en die houd ik verantwoordelijk. En dan nog zou ik mijn daad niet goed praten maar het is dan een natuurlijke reactie: "het probleem moet ophouden hoe dan ook, en als de politie het niet doet, dan doe ik het"

Patje2011 | 25-07-13 | 18:51

Waarom verkrachten/beroven jongeren uit het rif-gebied altijd blanke autochtone oma'tjes? Je ziet ze nooit een oma'tje uit het rif-gebied verkrachten en beroven...
.
Stel dat een blanke man een rif-oma verkracht en beroofd, dan weet ik zeker dat er rellen komen want Dat Kan En Mag Niet.. maar acht, het is maar een kaasoma..

Graftak | 25-07-13 | 18:51

Graaf van Egmont | 25-07-13 | 18:48 |
Zeker, als je zelf 80 bent.

Watapatja | 25-07-13 | 18:49

In zekere zin kun je zeggen dat het hier om een incident gaat. Een type incident dat een niet te ontkennen causaal verband heeft met immigratie. Dat verband heeft alles te maken met waar deze gasten vandaan komen. Dat is jammer maar is niet anders. Maar goed, ze zijn niet allemaal zo verknipt, dus tot op zekere hoogte is het een incident. Daar komt bij dat je niet zo gek veel kunt doen om dit te voorkomen. Gekken heb je altijd en komen voor in alle bevolkingsgroepen. In de ene groep wat meer dan in de andere, dat wel. Maar ja daar kun je zo'n groep niet op aanspreken is het wel?
-
Wat mij veel meer dwars zit is wat betreft immigratie is dat we een vijfde kolonne hebben binnengehaald. Een verhoogde jeugdcriminaliteit of een idioot hoge aanspraak op sociale voorzieningen dat gaat allemaal nog net. Maar behalve een bible belt hebben we nu een tweede groep religieuze idioten, die volgens hun boekje in heilige oorlog zijn met ons.

D.Turpin | 25-07-13 | 18:49

@ knerf | 25-07-13 | 18:44 |
Wat lul je nou ontiegelijk uit je slappe nek , man.
Jou met jouw verbeelding naar de mond praten?
Waar heb je 't over.

fleischer | 25-07-13 | 18:48

Als 78 jarige vrouw kun je toch best nog wel een lekker wijf zijn....... toch??

Graaf van Egmont | 25-07-13 | 18:48

Goh, die marakkers gaan weer een stukje verder. Na t beroven nu ook de oma'tjes proberen te beklimmen?

Tja pvda'ers zouden maar 1 ding zeggen
Iesh Koeltoer!!

dani7902 | 25-07-13 | 18:47

Ing. eslapen | 25-07-13 | 18:43 |
Gijsbert verdedigde zijn eigendom, dat is nog geen recht halen.

Watapatja | 25-07-13 | 18:45

Bert van Sesamstraat ?

Viezerd_van_Oss | 25-07-13 | 18:44

fleischer | 25-07-13 | 18:40 | + 0 -

Nee, ik heb geen last van stemmen.Jij blijkbaar wel.
Tijd voor een medisch onderzoekje misschien?

A propos, dus volgens jou was die 78-jarige verkrachte bejaarde mogelijk een provocatrice?

knerf | 25-07-13 | 18:44

@Patje2011 | 25-07-13 | 18:39
Gijsbert Ruiter heeft geprobeerd om zijn recht te halen.
We weten nu allemaal hoe de Nederlandse staat daar tegenover staat.

Ing. eslapen | 25-07-13 | 18:43

Patje2011 | 25-07-13 | 18:39
Och erme, zo'n lief dierke.

Graaf van Egmont | 25-07-13 | 18:41

@ knerf | 25-07-13 | 18:38 |
Ach wat jammer nou; nooit naar jezelf leren luisteren?

fleischer | 25-07-13 | 18:40

SyntaxError | 25-07-13 | 18:30 | | Reageer+ | 0
Goed punt, ik ben opgegroeid in Oss en daar had ik altijd een vlinder bij me. Die heb ik overigens nooit gebruikt, nu 20 jaar later zou ik er zeker naar grijpen, als een groep allochtonen mij terroriseert, wat ze overigens al een jaar doen. De reden dat ik nog geen Noord-Afrikaan heb vermoord is omdat het niet mag. Maar ik kan niet beloven dat het nooit zal gebeuren, en dat weet de politie ook. Want ik ben het echt zat en ik weet niet hoe lang ik het hoofd nog koel houd.

Patje2011 | 25-07-13 | 18:39

@Parsons | 25-07-13 | 17:37

Dat soort journalisten hebben we hier te weinig. Kop, spijker, raak.

Petitori | 25-07-13 | 18:39

Ow, wacht...... wegkijken, NIET willen benoemen van onevenredige misstanden is niet racistisch, niets nazistisch maar het toppunt van vies en vuil wegkijken, landverraad en fatsoenlijke mensen opzadelen met onrecht. Wegkijken mag, weglopen mag, fatsoenlijke mensen opzadelen met moorden, verraad, verkrachtingen, extreem lage straffen en ontkennen ook. Tenslotte....... ook linksen en geitenwollensokken krijgen vroeg of laat de rekening gepresenteerd. In de tussentijd haat en verafschuw ik ze. Als ze zelf het slachtoffer worden lach ik ze keihard in hun gezicht uit. Ben ik zo geboren en opgevoed ? Totaal niet. Wil ik zo leven ? Total niet. Ben ik zo gemaakt vanwege "incidenten" ? Helaas wel jha. Wegkijken kost letterlijk levens. Wegkijken is vies. Wegkijken sloopt deze maatschappij. Wegkijken levert enkel verliezers op. De PVDA, D66, VVD & D66 slopen. Ik heb net uitgelegd waarom....... iedereen mag het met me oneens zijn. Socialer kan ik het niet maken.

Rest In Privacy | 25-07-13 | 18:39

Russ Meyer | 25-07-13 | 18:35 |
Klopt. In de jaren 50 hebben we duizenden Molukkers en Indo's vanuit Indonesie naar Nederland gehaald. Wat kan er dan zo moeilijk zijn aan Marokkanen en Turken.
*zoeken gaat waar Zuiderkruis, Grote Beer en Willem Ruys afgemeerd liggen*

Graaf van Egmont | 25-07-13 | 18:39

fleischer | 25-07-13 | 18:35 | + 0 -

Zo! Hoor jij stemmen dan?

knerf | 25-07-13 | 18:38

Botte Hork | 25-07-13 | 17:41 Niet één Hollander. Zie je dat?
zeg maar jansen | 25-07-13 | 17:42 | + 6
.
Verdomd, je hebt gelijk. Eerst stond die Ajax-hooligan dingetje (naam vergeten, zijn voornaam is geloof ik Rik) er nog tussen. Maar nu is het allemaal lichtgetint, getint en Oost-Europees gajes. Leve de open grenzen.

Hans Hillen | 25-07-13 | 18:35

@ knerf | 25-07-13 | 18:32 |
Wie dat zijn?
Het is er maar 1, en dat is de stem van je intuïtie.
Slik dit leermomentje maar es, knerf!

fleischer | 25-07-13 | 18:35

Lichtgetint. Beroving.

Graftak | 25-07-13 | 18:35

Grenzen sluiten en repatriëren (nee gutmenschen niet deporteren) is de enige oplossing om nog wat van dit land te maken.
Kost wat, maar betaalt zich op termijn zeker uit.

Russ Meyer | 25-07-13 | 18:35

13 Mei, lekker optijd weer.

XaaD666 | 25-07-13 | 18:34

Hans Hillen | 25-07-13 | 18:30 |
Hoe verklaar je dan de toegenomen individualisatie op het platteland.

Watapatja | 25-07-13 | 18:34

@Kobus Kloothamer | 25-07-13 | 18:32
Dat verklaart de geplaatste tegels dan...

Ing. eslapen | 25-07-13 | 18:34

Lekker een dag in de cel zetten. Wordt ie gekort op zijn uitkering. Haha dat zal hem leren!
*snik*

das_Freudenmädchen | 25-07-13 | 18:33

fleischer | 25-07-13 | 18:09 | + -8 -

Oh ja? Wie zijn dat dan? Weet jij daar dan van?
Dus er is sprake van een 78-jarige provocatrice?

knerf | 25-07-13 | 18:32

@Ing. eslapen | 25-07-13 | 17:31 | + -5 -
Behoorlijk 'Ing. eslapen' ja....
Bakito is een vrouw!

Kobus Kloothamer | 25-07-13 | 18:32

SODEP | 25-07-13 | 18:30
Natuurlijk. Je kan als bejaarde vrouw niet zo maar jezelf zonder te verweren ter beschikking stellen van een man. Het idee alleen al.

Graaf van Egmont | 25-07-13 | 18:31

@ SyntaxError | 25-07-13 | 18:26 |
Niet dat bontkraagjes er indirect mee te maken hebben, maar.... ja, dat denk ik.

fleischer | 25-07-13 | 18:31

@SODEP | 25-07-13 | 18:30

Die kans is groot. Wegens uitlokking.

brutus68 | 25-07-13 | 18:31

@Patje2011 | 25-07-13 | 18:16
Als je nooit geen wapen gehad had (dus al van jongs af aan wel een wapen) zou de situatie dan nog zo zijn ?

SyntaxError | 25-07-13 | 18:30

@Parsons | 25-07-13 | 17:37 | + 23
Inderdaad, de massa-immigratie heeft de sociale cohesie een enorme opdonder gegeven. En 'wetenschappers' en linkse-politici (incl. D'66) maar roepen dat het komt doordat we alleen nog maar denken aan ikke-ikke-ikke. Individualisering, met een mooi woord. Fuck toch op man. De sociale structuur van ons land is niet kapot gegaan omdat WIJ zulke egoïsten zijn. De massa-immigratie heeft een veel grotere rol gespeeld in de afname van sociale cohesie. We voelen ons niet meer thuis, we voelen ons niet meer veilig, we voelen ons niet beschermd. Zie daar het perfecte umfeld voor je terugtrekken op je eigen eiland. Egoïsme en individualisme is zeker niet de belangrijkste factor - hoe zeer de boven-ons-gestelden ons dat ook proberen aan te praten.

Hans Hillen | 25-07-13 | 18:30

Het is eigenlijk te wrang voor woorden , maar je mag hopen dat deze man niet opgepakt word want voordat je het weet veroordelen ze hem tot 240uur oudjes verzorgen in een verzorgingshuis. is toch wel werkelijk een misselijk mannetje. Je mag geen eigen rechter spelen,maar soms dan zou het eigenlijk moeten. Zover is het al gekomen dat je zo moet gaan denken.

tweetybird | 25-07-13 | 18:30

Als dit nou in Dubai gebeurt, wordt zo'n oude vrouw dan ook in het gevang gesmeten?

SODEP | 25-07-13 | 18:30

-weggejorist-

HdJ& | 25-07-13 | 18:29

Alweer een cultuurverrijker als dader.

Maar nog steeds loopt er een massa domkoppen rond in dit land, overwegend PVDA, GroenLinks en D'66 stemmend, vaak hoogopgeleid en met een politiek-correcte bovenbuik, die niet wil weten, niet wil zien, wegkijken als het om dit soort zaken gaat.

knerf | 25-07-13 | 18:29

En de PVDA en Theo Maassen keken weg en zagen dat het weer goed was. De PVA en Theo Maassen gaan dit land weer leuk, sociaal en fatsoenlijk maken........ hahahahahahahahah. En iedereen die er anders over denkt is natuurlijk een nazi............ En zij, noemen zichzelf fatsoenlijk.. Tja.

Rest In Privacy | 25-07-13 | 18:28

Ze zijn er dus mee gestopt... Met lieslaarzen een weiland in gaan om een schaap in zn reef te neuken alleen nu pakken ze oude vrouwtjes. Kut volk. Maar even terugkomend op de vraag, hij heet vast Achmed de jonge haatbaard.

bosmaloot | 25-07-13 | 18:27

Lachen bij de comments hierboven. 7 jaar geleden was het nog de schuld van de babyboomers. Nu zien we weglachende jonge politici die verantwoordelijk worden gehouden. En terecht.

Graaf van Egmont | 25-07-13 | 18:27

@Merkava | 25-07-13 | 18:19 | + 2
Volledig met je eensch. +300.

Hans Hillen | 25-07-13 | 18:26

@fleischer | 25-07-13 | 18:09
Dat gebeurt natuurlijk wel eens .. op alle fronten, het is een strategie net als liegen met een grote onschuldige grijns op je smoelwerk.
Maar jij vermoed dat veel van deze bondkraag berichten ook "propaganda" (kunnen) zijn?

SyntaxError | 25-07-13 | 18:26

Overigens zal de Marokkaan in kwestie wel weer de nodige psychische problemen/schizofrenie hebben. Maar dat komt niet door inteelt hoor. Dat komt door de spanning, van het leven tussen twee culturen, discriminatie, weinig kansen KRIJGEN enzo. Maar inteelt? Neuh. Laag IQ? Neuh.

Hans Hillen | 25-07-13 | 18:24

Dit is een aanval op een onschuldige blanke oudere die is aangevallen door een donker sujet van Islamitisch signatuur.
Zie je twitter al ontploffen?
Nee ik ook niet... hmmm...
Kaas de Vies | 25-07-13 | 17:33 | + 53
.
Ik zou wel eens willen weten wat er gebeurt als een islamitische oudere werd overvallen door een getikte blanke. Dan zitten alle praatprogramma's weer vol. Zelfs een imaginaire aanval om een jonge vrouw in een niqab geeft meer reacties. Of zouden Knevel en V.d. Brink ook al contact gezocht hebben met de aangevallen vrouw en haar familie? Is hier überhaupt wel eens aandacht aan besteed in de MSM? Ik dacht het niet he.

Hans Hillen | 25-07-13 | 18:22

Parsons | 25-07-13 | 18:11 |
Benno werd in de media toch gewoon pedo genoemd. Veralgemeniseren is altijd tricky. Je mag wel zeggen dat de Islam niet afwijzend staat tegenover pedofilie, op papier zelfs aanmoedigd.

Watapatja | 25-07-13 | 18:21

Iedere dag als ik de deur uit stap in Utrecht is de stad weer een beetje meer Afrika geworden. Ik voel me niet meer thuis in mij eigen geboortestad, maar als ik er wat van vind ben ik de fascist. Als dit zo lang doorgaat dan ben ik weg, of ik ga er wat aan doen, of ik word vermoord voordat ik er wat aan kan doen. En dat allemaal, omdat wij laffe en volkverachtende politici hebben, die zelfs hun eigen moeder nog zouden laten verkrachten door zo'n kerel uit het filmpje en het lachend wegwuiven als onderbuikgevoelens.

Merkava | 25-07-13 | 18:19

Het is weer een bruine! Altijd weer die hebberige gebronsde medemenschen die zich tekort gedaan voelen en dus maar gaan steelrapen. Het zou verboden moeten worden.

Koettoerk | 25-07-13 | 18:19

Begin volgend jaar mogen we onze nieuwe Bulgaarse vrienden verwelkomen in de Europese unie , ga alvast een dubbel slot steken .

likmegaties | 25-07-13 | 18:19

Triest, als je als oudere in een verzorgingshuis in Amsterdam-West moet wonen. Bah. Ook triest dat de aanrander nog te beroerd is om een stukje te lopen/fietsen en een bejaarde dame in zijn eigen buurt aanvalt. Eén van de weinige autochtonen, denk ik zo.

Hans Hillen | 25-07-13 | 18:18


fleischer | 25-07-13 | 18:09 |
Ach*kuch*feischer,
De waarheid is voor types zoals jij niet te bevatten!

irma zonderboezem | 25-07-13 | 18:18

En laten wij dan vooral ons leger sturen naar Islamitische brandhaarden voor nutteloze missies (komt toch nooit goed) terwijl onze oma's door datzelfde tuig nota bene in haar eigen omgeving wordt lastig gevallen.

En Den Haag die het allemaal laat gebeuren, hoe dit land verder het riool inzakt door het zonder limiet importeren van agressieve, asociale uitheemse soorten.

Oprotten, allemaal!

Wat ik wel es serieus zou willen weten is hoeveel % van de alle aanrandingen,berovingen, diefstal, geweldplegingen en vermogensdelicten op jaarbasis toegeschreven kunnen worden aan allochtonen en tijdeljke "vreemdelingen". Zet dat dan vervolgens af tegen de totale bevolking.
Wie weet het en durft het te benoemen ?

daytripper | 25-07-13 | 18:17

Parsons | 25-07-13 | 18:12 | | Reageer+ | 0
Ik ben niet voor vrij wapenbezit, ik heb vandaag (wederom) een Marokkaan aangesproken die tegen mijn flat aan het pissen was, vervolgens werd hij handtastelijk en belde zijn vrienden, nu heb ik hem van mij afgeduwd, en ben weggelopen, als ik een wapen had, had ik m met plezier vermoord, en daarna zou ik er op geproost hebben. Maar daar zou ik niet mee geholpen zijn. (ik heb al heel lang last van dat tuig en bij mij zit het heel hoog)

Patje2011 | 25-07-13 | 18:16

@SyntaxError | 25-07-13 | 18:08
Ja. Daarom ben ik ook een groot voorstander van vrij wapenbezit. Is het heel snel afgelopen met dit soort onzin.

Parsons | 25-07-13 | 18:12

@Watapatja | 25-07-13 | 18:07
Tenzij het uit naam van de pedofeet gebeurt, dan mag het wel. Sterker nog, als je daar iets van zegt ga je dus voor de bijl.

Parsons | 25-07-13 | 18:11

Lieve *KUCH* reaguurders...
Wist u al dat er fictieve mensen werden ingezet om fictieve nieuwsberichten te verspreiden?
Ik zeg maar zo; de waarheid ligt dieper dan de verbeelding ;)

fleischer | 25-07-13 | 18:09

@Parsons | 25-07-13 | 17:32
Stel, we krijgen zelf meer rechten om ons te verdedigen, zou dat niet beter zijn dan te verwachten dat de overheid je beschermt? Of slechter nog, dat je je zelf vrijwel niet mag beschermen, daar heeft alleen de overheid recht op.
Ik baal er best van dat ik geen honkbalknuppel achter de deur mag hebben staan of een jachtgeweer. De politie is altijd te laat, die komen pas als er iets gebeurt is.
Als (niet demente of zwakzinnige) bejaarden een AK in huis hebben worden ze wel met rust gelaten?

SyntaxError | 25-07-13 | 18:08

Ah, een Besnedelander...

lldbhnger | 25-07-13 | 18:08

Wat een kutmens, bah!

purkpurkson | 25-07-13 | 18:07

Parsons | 25-07-13 | 18:04 |
Stigmatiseren van bevolkingsgroepen hebben we slechte ervaringen mee.

Watapatja | 25-07-13 | 18:07

Fijn he al die mensen uit het buitenland en de uitbreidende EU... Benzinedieven, straattuig, zakkenrollers, vrouwenhandelaren, overvallers, skimmers, huurmoordenaars, verkrachters, huisovervallers, tentenkampen en chantage (hongerstaking) als ze uitgezet worden, racisme en discriminatie naar Nederlands, camera`s op vrouwen wc`s etc etc En over een jaar type ik dit weer, want alle Nederlanders zijn het erg zat, maar de politiek wijst naar de slachtoffers als discriminerende blanke Nederlanders. Iedereen is het zat, maar er gebeurt helemaal niks, nu niet en over 10 jaar ook niet. En als er over 100 jaar wordt teruggekeken dan zal de multiculti samenleving geprijsd worden, de gepleegde misdaden zullen kinderziektes zijn, en de Nederlanders waren gewoon racisten en kortzichtig..

Patje2011 | 25-07-13 | 18:06

Hey zou de grootste zorggraaier van Nederland, Karel Verwey in zijn reorganisatie drift ook de portier van woon- en zorgcentrum De Riekerhof ontslagen hebben omwille van een welverdiende bonus?

Bertus Brulbroek | 25-07-13 | 18:05

Ik ben tegen de doodstraf.
Maar in een flinke kookpot stoppen en zachtjes laten sudderen, net zolang tot deze Bul gaar is, mag zeker ook niet?

Kapitein Sjaak Mus | 25-07-13 | 18:04

Parsons | 25-07-13 | 17:59 |
Kan juridisch geen belemmering zijn, kun je pas na arrestatie vaststellen.

Watapatja | 25-07-13 | 18:01

Deze meneer komt niet uit Heerhugowaard.

Spielmacher | 25-07-13 | 18:01

-weggejorist-

McHassan | 25-07-13 | 18:01

Niqaab-vrouwtje in Den Haag, leest u mee? Zó ziet het er dus uit als je aangifte doet. Overigens vind ik hem best op Roy Makaay lijken. Wacht dus nog even af of het een kaas is of een zandbakeikel b

Boer in 020 | 25-07-13 | 18:00

Botte Hork | 25-07-13 | 17:41 |
Mijn god wat een steenkolen Engels staat er op die nationale opsporingslijst:

The robbers have access via explosives. The police raid on the message comes off by the robbers fired with automatic firearms. The robbers take a very large amount of money away and drive away in two fast Audis. An Audi escapes quickly, the other is long time haunts, where the robbers repeatedly police shooting. During the flight, this Audi crashed and the robbers have a Hyundai gecarjacked. The Audi is on fire. The robbers escaped. There were no injuries and / or deaths.
Agharbiou Ali is regarded as a person who is involved in this robbery.

Geen wonder dat die lui niet gevonden worden.

de Meelman | 25-07-13 | 17:59

Het is verschrikkelijk verwerpelijk, maar het goede voorbeeld van onze regering doet volgen.
Ik zou hem overigens plaatsen uit India, Paki of Bangla, maar we hebben iemand uit dat gebied nodig om een veel nauwkeurige bepaling te krijgen. Die zien beter uit welk specifiek gebied deze parel komt.

Kees8374 | 25-07-13 | 17:59

@Parsons | 25-07-13 | 17:57
Volgens mij heeft de huidige generatie teflonpolitici daar geen boodschap aan.
Zolang de Nederlander maar blijft betalen zal men niets wijzigen of ingrijpen.

Ing. eslapen | 25-07-13 | 17:59

@Watapatja | 25-07-13 | 17:46
Tenzij de dader een mohammedaan is, dan mogen de beelden niet vertoond worden op straffe van vervolging wegens discriminatie.

Parsons | 25-07-13 | 17:59

.. meneer komt bekend voor. Die "coole" houding, die maatschappij-kritische blik in de teleurgestelde ogen.

Heeft hij wel genoeg hulp en begeleiding gehad?

Jan Passant mk2 | 25-07-13 | 17:58

Er kleeft verkrachtingsbloed aan de handen van de politici die de grenzen wagenwijd open hebben gezet.

Parsons | 25-07-13 | 17:57

Het zal een keer niet zo'n berber-aap zijn.

dutchbasterd | 25-07-13 | 17:56

@ja,diedus! | 25-07-13 | 17:46
Een vrouw op internet ?
Het moet niet gekker worden in de wereld.

Ing. eslapen | 25-07-13 | 17:53

@brutus68 | 25-07-13 | 17:47 | + 0 -
Het is dweilen met de kraan open, alle goede intenties bij de blauwe broeken zetten geen zoden aan de dijk. Met de grenzen wagenwijd open blijf je last houden van dit uitschot.

carramba | 25-07-13 | 17:51

Tering ventjes.. Handjes en hun klote eraf hakken.. Probleem opgelost.

Cycloon | 25-07-13 | 17:51

Toch knap dat in pak hem beet 15 jaar tijd dit hele land naar de verdoemenis is gegaan. Je kan Nederland afschrijven. Het wordt nooit meer wat. Niemand in de politiek durft in te grijpen, en het allochtone tuig kan lekker zijn gang gaan want wordt toch nauwelijks berecht.

Denk overigens niet dat die Sjonnies en opgefokte boertjes waarvan er ook veel van rond lopen in dit land ook maar een haar beter zijn. Die zijn tijdens feestjes en in discotheken ook altijd op knokpartijen uit. Maar ja dat is geen misdaad hier.

shenkie7 | 25-07-13 | 17:49

Zomaar een Donnie-murder-lookalike...

fleischer | 25-07-13 | 17:49

De Aarsonaut | 25-07-13 | 17:47 Op dit moment wordt je IP nummer opgeslagen.

zeg maar jansen | 25-07-13 | 17:49

@Stormageddon | 25-07-13 | 17:44

Ik begrijp dat ook nooit. In pakweg de V.S was ie dezelfde middag nog met zijn tronie op tv etc vertoond. Ik zeg niet dat onze blauwe vrienden niet van goede wil zijn, wellicht zouden zij dat ook wel willen, maar zijn er weer 1001 regeltjes voor om dit opsporingsmiddel te mogen gebruiken. Het delict lijkt me ernstig genoeg.

brutus68 | 25-07-13 | 17:47

He, dat ben ik!

De Aarsonaut | 25-07-13 | 17:47

Stormageddon | 25-07-13 | 17:44 |
Het wordt tijd een tegenhanger van Amber Alert te maken. Beelden direct online tbv burgerarrest. Liefst met ptemie voor de burger die het arrest verricht.

Watapatja | 25-07-13 | 17:46

"... bij Bubba voor een forse aanranding. Of twee. "

Doe dan verkrachting, dat hij ook daadwerkelijk de 30x8cm harde genotsknots in zijn krappe peopert krijgt. En dat zolang zijn straf loopt.

BeunDeHaas | 25-07-13 | 17:46

Stormageddon | 25-07-13 | 17:44 Eerst moeten ze heel erg lang nadenken en vergaderen over meneer's privé.

En dan nog een keer omdat het waarschijnlijk zo'n kansenpareltje is uit de rif die ze net vorige maand een halalwoning cadeau hebben gedaan en als dat dan niet is kan het filmpje vrijgegeven worden.

zeg maar jansen | 25-07-13 | 17:46

Ing. eslapen | 25-07-13 | 17:31 Weet je het nu nog niet ? Bakito is een vrouwtje ....

ja,diedus! | 25-07-13 | 17:46

He , waar ken ik die 21 jarige Bulgaar ook alweer van ?

ja,diedus! | 25-07-13 | 17:45

Zou trouwens veel doen. Maar een bejaarde komt niet in mijn vocabulair voor.
Smerige mafketel.
Alle sexueel gefrustreerden moeten trouwens gewoon aan het gas.
Ga gewoon zoals elke kerel rukken ofzo.

Nacho_Vidal | 25-07-13 | 17:44

13 mei. Dus... Na twee en een halve maand komt er iemand achter dat ze bewakingscamera hebben, of hoe gaat zoiets?
Als er op maandagochtend 13 mei iets gebeurd is en er is een verdachte op een bewakingscamera gefilmd, dan moet het mijns inziens toch mogelijk zijn om dat filmpje diezelfde avond al via TV en internet te verspreiden, of zeg ik nu iets heel doms?

Stormageddon | 25-07-13 | 17:44

Bijna drie maanden geleden gebeurd - politie ism PvdA moest het zoveelste multicul incest pareltje weer uit het nieuws houden....?

Snackbar van Allah | 25-07-13 | 17:44

Geldt "op een oude fiets moet je het leren" ook al bij criminele activiteiten?

Zieke geest

Läderlappen | 25-07-13 | 17:43

Steeds maar weer, ik begrijp dondergoed wat de man bedoelde in het Utrecht filmpje.

carramba | 25-07-13 | 17:43

Zou ie bij een moslima nooit doen, dus een rasistische aanval. Waar blijven de linksmensen?... Ah, stil

wijnvlek | 25-07-13 | 17:42


zeg maar jansen | 25-07-13 | 17:40
Ooohhhh!!... ( maar hij is wel leuk)

irma zonderboezem | 25-07-13 | 17:42

Botte Hork | 25-07-13 | 17:41 Niet één Hollander. Zie je dat?

zeg maar jansen | 25-07-13 | 17:42

Watapatja | 25-07-13 | 17:39 Ergens in de randstad staat necrosis z'n haar te blonderen.

zeg maar jansen | 25-07-13 | 17:40

@litsehimmel
Nacho_vidal, aangenaam.

Nacho_Vidal | 25-07-13 | 17:39

-weggejorist-

Blue Light | 25-07-13 | 17:39

Hij lijkt me uit een land te komen waar je voor dit soort zaken aan een hijskraan eindigt. Oh, wacht, het is maar een vrouw..

brutus68 | 25-07-13 | 17:39

Valt dus op oudere rijpe vrouwen, woont waarschijnlijk in Amsterdam. Waar ken ik dat profiel van?

Watapatja | 25-07-13 | 17:39

Ik wou dat ik een grote gespierde kerel was.
Ik wou dat ik alle tijd van de wereld had om stuk voor stuk het getinte tuig dat herkenbaar in beeld komt op te sporen en ...
Ik wou dat de mannen die aan bovenstaande omschrijvingen voldoen nu ook eens actie ondernamen.
Wensen, wensen.

Litsehimmel | 25-07-13 | 17:38

Buitenlanders.
Steeds maar weer.

vliegende knorrepot | 25-07-13 | 17:37

Conan de Rabarber | 25-07-13 | 17:35 Capuchon en sportschoenen.

Rif.

zeg maar jansen | 25-07-13 | 17:36

Lijkt me geen Rif-nek, eerder iets uit het Midden-Oosten.

Conan de Rabarber | 25-07-13 | 17:35

Als ik die kop zie, zal ie wel Derk-Hidde heten en uit Tietjerksteradiel komen. Oh, wacht.

Geweten van Grim | 25-07-13 | 17:34

Waar droeg die vrouw dat sieraad?

zeg maar jansen | 25-07-13 | 17:34

Deze kansenparel heeft een dosis onvrijwillige euthanasie nodig. Wat 'n tuig, wat 'n tuig.

Nequebard | 25-07-13 | 17:34

Wat een sneue 'mensen' lopen er toch rond. Hebben dit soort lafbakken dan echt geen greintje fatsoen meer over?

Zeepaardje | 25-07-13 | 17:33

Wacht eens even, wat houdt ons tegen om hier geen racistisch motief achter te scharen?

Als onze ander maatschappelijke bewogen nieuwe inwoners dit mogen doen, mogen wij dit ook toch.

Dit is een aanval op een onschuldige blanke oudere die is aangevallen door een donker sujet van Islamitisch signatuur.

Zie je twitter al ontploffen?

Nee ik ook niet... hmmm...

Kaas de Vies | 25-07-13 | 17:33

En toch weer een cultuurparel. Je verwacht het wel.
Bejaarden beroven én aanranden. Man, man, man…
Flikker op naar je zandbak met je varkensharsses!

Botte Hork | 25-07-13 | 17:33

Zelfs *in* onze verzorgingshuizen is het niet meer veilig.

En maar geld wegbrengen naar kansenlanden.

En maar nivelleren...

*VEILIGHEID* is wat we willen, dat is zo ongeveer de *enige* kerntaak van de overheid en zelfs dat lukt niet.

Lezen jullie mee? Stelletje lutsers in het Haagse!

Parsons | 25-07-13 | 17:32

Weer een met zwart haar. Heeft ie wel gewacht tot na zonsondergang?

zeg maar jansen | 25-07-13 | 17:32

Jan-willem weer.

KollenbergSittard | 25-07-13 | 17:31

Die viezerik oppakken en na een jarenlange straf enkele reis rimboe.

jasser | 25-07-13 | 17:31

Bakito ! Wat doe jij daar ?

Ing. eslapen | 25-07-13 | 17:31

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken