Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Exit voor Guzman

gutsmanEcht leuk is 'ie maar heel even geweest, dus voor het Vara-wonderkind Javier Lutsman is de show nu definitief voorbij. In een roddelprogramma werd hij al neergezet als vrouwenmepper, kinderdumper en alimentatiewanbetaler. Iets dat zijn ex bevestigde. Gisteren deed hij een huilerig en evenzo kansloos tegenoffensief bij de EO: op de tv verklaarde hij minutenlang in elkaar gemept te zijn waarbij het bloed uit beide oren stroomde. Maar vreemd genoeg was er geen schrammetje te zien op de kop van de afgetrainde Guzman. Dat zat lekker ineengedoken zielig te zijn met 'gekneusde ribben'. Maar het allerergste is dat deze stand-up comedian nog niet eens een goede grap heeft weten te bedenken over deze hele situatie.

Reaguursels

Inloggen

hoxa had beter de tokkies of die kanker racsist van ee nfilip de winter kunnen aanpakken .. met zijn 15 geweldplegingen .. vrij nederland nog gelezen ?

pruster !

Draaitafel Demagoog | 25-02-05 | 19:33

Doe thuis ook eens grappig,ik zei dit tegen Theo Maassen enhij dreigde Ome Janus de kroeg uit te slaan,zodoende debuik vol vandiegrappenmakers met enkel ophet podium een grote bek,maar in het dagelijks leven nix nada,terug naar Wim Kan ,PietBambergen en ook nog Joseph Goebbels.. HOUZEE

OmeJanus | 25-02-05 | 13:40

Wees thuis ook eens grappig,ik vroeg dat aanTheo Maassen enhij dreigde Ome Janus doorde tent teslaan,zodoende de buik vol vandie jongens met enkelt op het podium een grote bek,terugnaar Wim Kan en Piet Bambergen en heeeel misschien Joseph Goebbels.... Hou Zee

OmeJanus | 25-02-05 | 13:34

Best kansloos dat wanneer je een serieuze reactie geeft op een stukje van jullie, dat jullie het gelijk aanpassen. Ok, jullie zijn er voor te provoceren maar dat stukje over Guzman sloeg gewoon nergens op. Dat mag toch ook een keer gezegd worden? Of kunnen jullie helemaal niet tegen kritiek? En om dan gelijk weer over de avro bode te beginnen, dan is gewoon omdat je niks beters weet te zeggen.

Oblivion | 24-02-05 | 18:12

Ik lig altijd helemaal in een deuk om die Javier Guzman, schitterende gast. Maar hoe hij z'n verhaal ook heeft verdraaid, hij zal best zijn lastig gevallen door 5 gasten en die hebben hem in elkaar gemept, nou dat kan nooit de bedoeling zijn.

holhuis | 24-02-05 | 11:01

Ik ben wazig? Ik vind het wazig dat GS zich bezighoud met roddels en onwaarheden ipv feiten eerst te controleren ipv wat te blaaten in n topic. Zijn ex heeft verklaard dat ze ruzies hadden die van beide kanten wel eens uit de hand liepen, so what?

sick | 24-02-05 | 09:37

Guzman was bezig met intregeren,kletsboem,klappen,politie,cel!

nummertje | 24-02-05 | 09:29

@rennie b
Ok, ik heb net gecheckt, je heb gelijkie.
Zijn site was verder niet veel an, maar ik kan nu ook Spaans, dus bedankt!

gigi gorgonzola | 23-02-05 | 22:07

@rennie b
Ik weet t niet, rennie, ik denk omdat portugezen graag een beetje spaans willen leren spreken, maar echt, ik weet t niet.
Guzman is en blijft toch een redelijk port.naam. Maar wacht, ik zal die site van m ff bekijken. Thanx.

gigi gorgonzola | 23-02-05 | 21:54

Lol, nu weten we zeker dat die Hoxha bij de Telegraaf werkt. Afdeling zielige roddelpers :)

De Raaf | 23-02-05 | 20:46

Nou die mafkees is wel meteen bekend. Ik had noog nooit van Guzman gehoord.

Gangster of love | 23-02-05 | 20:17

@Pannie 23-02-05 @ 14:59
Ik stond in de "jeux de boules" baan te pissen, die de gemeente heeft aangelegd om "die vervelende skaters" weg te jagen van een plein. Nu staan er allemaal scooterhangjongeren (die eerst wegbleven door de skaters), en maakt niemand (ik werk er tegenover, en zie nooit iemand) gebruik van die grindbak. Als ie gebruikt word, is het als hondentoilet. Ik pis er dan ook in als protest. Gelukkig wisten de agenten ook dat dat ding weggegooid geld is, en daarom lieten ze me (op de boete na) met rust.

Framoes | 23-02-05 | 20:13

-edit: jij bent wazig-

sick | 23-02-05 | 19:27

OK voordeel van de twijfel!
Toch wel vreemd; eerst zou het gaan om gasten die bijdehante opmerkingen maakten, nu wist'ie geeneens of het nou Engelsen waren of niet. Volgens mij zie je dat zowiezo van een kilometer afstand, maarja....

Pannie | 23-02-05 | 19:16

@FNV-lidaf

Loser? En wie ben jij dan?

artje | 23-02-05 | 19:04

Zometeen loser Guzman bij de heaumeaux van RTLboelevaart

FNV-lidaf | 23-02-05 | 18:51

Hoxha? Staat dat voor hersenloze ongenuanceerde xenofobische haatdragende asshole?

artje | 23-02-05 | 18:49

OK Gigi, strikvraagje: waarom heeft hij op zijn site dan Spaans voor beginners staan en geen Portugees?

rennie b | 23-02-05 | 17:59

Wat? Geen Marokkaan maar Spanjeaul?
Het leek mij echt Portugees hoor, maar goed, jullie hier, ja jullie allemaal, zullen het dan wel weten. Ik kom nog niet zo lang op GS, vandaar....

gigi gorgonzola | 23-02-05 | 17:32

Oeps foutje...
Staan die foto's trouwens al op internet?

Pannie | 23-02-05 | 16:33

Hij kreeg ook nog een kans van z'n linkse vara vrienden in het oog op morgen. Werd allemaal zwaar aangespekt.

MasterOfMetal | 23-02-05 | 16:27

Ik kan trouwens m'n lidmaatschap van de Prive wel opzeggen.
Als er vanaf nu op Geenstijl columns worden geschreven over wat een ex van een bekende nederlander te melden heeft.........

yoeri | 23-02-05 | 16:26

Prof. Hoxha is gewoon een keer flink in de zeik genomen toen hij op de eerste rij zat bij een voorstelling ofzo, want deze propaganda praat slaat echt nergens op!

Vic Vega | 23-02-05 | 16:07

Dhr. Guzman was dronken, deed vervelend, kreeg klapjes, niet netjes wel begrijpelijk.
Politie komt als gewoonlijk te laat, 2 zatte gasten zijn opgefokt, Guzman geeft toe: ik ging door het lint.
Tja, dan wordt je dus opgesloten ter ontnuchtering, gebeurd dagelijks.
En een grote bek opzetten op de zeedijk s'nachts is nogal suicidaal, daar worden al eeuwen mensen in elkaar gerost door whatever gespuis.
Maar goed waar hebben we het over.
Ik sluit me aan bij yoeri

vander F | 23-02-05 | 16:06

Guzman = de Chileen ???

DenkZelfstandig | 23-02-05 | 16:01

-edit: jij zuipt inderdaad te veel-

yoeri | 23-02-05 | 15:56

Precies, dit verhaal raakt kant nog wal...

Yo - met de ban - Yo | 23-02-05 | 15:39

-blabla: geenstijl is gemaakt om te provoceren, koop de avrobode mongeaul-

Oblivion | 23-02-05 | 15:38

En we waren niet bezopen, 6 bier gedronken als ik me het goed herinner.

vander F | 23-02-05 | 15:37

@Pannie
Jongeman A. had voor de deur een loszittende parkeermeter van de paal afgehaald en meegenomen, dit was gezien.
We zitten in het cafe, politie komt binnen, wist al dat A. het had gedaan.(A. was bekende wegens graffitti spuiten)
A. geeft dit onmiddelijk toe, A. moet mee naar het bureau.
Tot zover niets aan de hand, (behalve dat 1 van de agenten een van haat vertrokken gezicht heeft)
Het is 2 uur in de nacht, A. vraagt of hij morgen niet op het bureau mag komen voor proces verbaal, 2 van de 3 agenten vinden dit een goed plan.
Agent 3 met-boos-gezicht vindt dit maar niets en begint ineens A. bij zijn haar te grijpen en hem richting deur te sleuren.
Mijn vriend pakt agent 3 bij zijn schouder en zegt "doe eens normaal man", agent 3 bedenkt zich niet en slaat mijn vriend met zijn vuist vol in het gezicht, laat A. los en begint door te meppen, vriend mept terug, chaos ineens, vriend wordt naar buiten gesleurd.
Ik ook naar buiten en zie dat mijn vriend bloedend op de grond ligt, handboeien om en 2 agenten die nog steeds op hem inbeuken.
De hele kroeg staat er omheen te joelen, 1 agent trekt een pistool, gelukkig begint de meute te schreeuwen " jooo, miami vice" etc. Agent bemerkt zijn overtrokken reactie en bergt zij pistool snel weer op.

A., waar dit hele verhaal mee begon is ineens niet meer interessant, word zelfs achtergelaten en m'n vriend, half bewusteloos, neus scheef op het hoofd en flink bloedend wordt in de politieauto geladen.
Toen ben ik ook in de politieauto gestapt om mee te gaan naar het bureau omdat ik bij m'n vriend wilde blijven en aangifte wilde doen, dit was echt een bizarre vertoning.

Niemand was opgefokt voor het haartrekken, 2 van de 3 agenten gingen redelijk positief op de vraag van A. in. (A. was toch al bekend) geen geschreeuw of dronken geleuter.
Begint agent 3 out of the blue aan A.'s haar te trekken en hem richting deur te sleuren, A. gaf toe, verzette zich niet eens en was niet onwillig naar de politie toe. Er hing tot op dat moment geen agressieve sfeer.

vander F | 23-02-05 | 15:28

@Pannie:
Interesting...

ShameLess | 23-02-05 | 15:21

18.35 komt'ie bij RTL Boulevard de waarheid uit de doeken doen!

Pannie | 23-02-05 | 15:20

Don't stand up comedian, stay down!

Franky *Fucking* Fou | 23-02-05 | 15:18

Guzman=laydown comedian

zombie | 23-02-05 | 15:15

Shameless ja dat zegt'ie!!! Weer eens wat anders dan 'Ikke ben Italiano'

Pannie | 23-02-05 | 15:12

Ik zou graag die beelden van die beveiligingscamera's eens zien, in Amerika gooien ze die shit gewoon op het web!

Pannie | 23-02-05 | 15:10

@brom:
"Kan Guzman niet in het Marokkojaar een tijdje aldaar optreden?"
Ben je nu echt zo dom? Guzman is een halve spanjool.. gotverdomme zeg...

ShameLess | 23-02-05 | 15:08

Zijn er al leuke webgeempjes waarbij je Javier klappen kan geven of iets dergelijks?

Yo - met de ban - Yo | 23-02-05 | 15:07

Lawkie voorlopig komt'ie niet meer bij je langs heeft'ie gisteren beloofd bij de E fuckin' O! (Ik ga voorlopig niet meer uit zei'die met Calimerostemmetje...)

Pannie | 23-02-05 | 15:07

Maar we zien het allerbelangrijkste over het hoofd.
Javier met zijn grote bek over alles en iedereen en zeker over Jezusvriendjes waar ie graag tegen aan schopt, gaat zielig lopen doen bij de EVANGELISCHE OMROEP!!!

Dan ben je toch echt heel diep gezonken, wat een fokking loser, die Guzman, wat een fokking sell-out.

FNV-lidaf | 23-02-05 | 15:00

Framoes
23-02-05 @ 14:49
Ik kreeg laatst ook zo'n shitbekeuring, stond in Adam te zijken in het IJ achter centraal, had een grote tas bij me die ik niet buiten het urinoir wou laten staan, vroeg aan die agenten wie heeft hier nou last van, zei zo'n agent ja we houden het water ook graag schoon!
Ik zeik trouwens liever in m'n broek dan tegen een kerk, winkel of woonhuis, ik haat dat!

Pannie | 23-02-05 | 14:59

Als je een bezopen figuur al pissend en kotsend achterin naar het bureaux moet rijden zou ik er ook op los timmeren.
Wellicht dat-ie met een ambulance gereden kan worden, dat scheelt weer stank en schoonmaken ...

Eppo | 23-02-05 | 14:57

@ Pater. Jezus. Zeg je tegen mij dat hij zichzelf marrokaan noemt terwijl je een paar posts terug al onderuitgehaald wordt met zinnen als "oh ik dacht dat hij dat was, hihi". Nee dat is Ajib. Je spannings-boog lijkt mij erg kort, flater. Daarnaast is het gewoon een feit dat je beter als agent bezig kan houden met het opvijzelen van je target dan je bezig houden met de echte problematiek. Marocs etc. Het Guzman incident is zeker te goed mogelijk om af te doen als lulkoek. Daarnaast ken ik een situatie waarbij een kennis ging solliciteren bij de politie. Afgewezen!. Wegens te slim. Uit de test kwam naar voren dat ie maar beter advocaat kon worden. Geeft een goede indicatie over het niveau van de Nederlansche diender.

rennie b | 23-02-05 | 14:55

. FNV-lidaf je loopt je een beetje aan te stellen volgens mij...
VanderF heftig verhaal maar waren jullie nou strontlazerus of niet?

Pannie | 23-02-05 | 14:52

@ Pannie

Wie vindt je dan waardeloos?Mossel, Verveer, Komproe? Komproe maakt in elk geval wel wat geld met die Postbankshit

FNV-lidaf | 23-02-05 | 14:51

Ik zelf werk in een kroeg/club in A'dam waar deze pannekoek ook wel eens langs komt. Als hij dronken is dan kan hij ontzettend vervelend zijn. Vooral naar het vrouwelijk personeel is hij erg akelig. B.v het gooien van briefgeld naar de dames en zelfs de zin "Weet je wel niet wie ik ben" heb ik al een aantal keer lang horen komen. Kansloos figuur.

Lawkie | 23-02-05 | 14:50

Vergeet niet dat agenten en -es ook regelmatig rake klappen oplopen, zeker als iemand stijf van de coke staat kun je rare taferelen meemaken.

Eppo | 23-02-05 | 14:49

@Pannie
Ik werd laatst bekeurd wegens wildplassen (ik moest nodig, en alle kroegen waren dicht). En ik heb ze vriendelijk te woord gestaan, mijn ID-kaart laten zien, en bleef de hele tijd vriendelijk lachen (of dom grijnzen, 't is maar hoe je het ziet), en ze waren best vriendelijk terug toen. Ze keken wel heel serieus.

Framoes | 23-02-05 | 14:49

FNV-lidaf
23-02-05 @ 14:38 Jij hebt een regeltje gemist geloof ik. Trouwens ik vind ze allemaal waardeloos, behalve die Marok.

Pannie | 23-02-05 | 14:48

@Pannie 14:07

En als je je vriendinnetje Najib Amali ziet,laat haar met de hand op de koran zweren ("ik zweer het je jonguh") nooit een grap van een collega gepikt te hebben, dan wel bewerkt te hebben voor eigen gebruik.

Case closed, you groupie!

FNV-lidaf | 23-02-05 | 14:46

Hoorde op de radio iets van 'toen zag ik m'n broer gearresteerd worden en ging ik helemaal door het lint'. Tja, bezopen, de ambtenaren in functie hinderen, schelden, verzet plegen - valt niet goed te praten. Dat ie klapjes kreeg schat ik ook in onder de categorie 'te adrem reageren'. Hier geldt net als voor vanderF: hij had gewoon weg kunnen/moeten lopen. Waarom wil iedereen toch z'n gelijk halen, de winnaar zijn en een ander overtuigen van z'n gelijk? ;)

www.worth1000.com/entries/142500/14267...

superlutser | 23-02-05 | 14:46

Ach.... een politieman is maar een simpel ambtenaartje, dus dom. Want als het "slimme ambtenaren" waren zaten ze al lang in het bedrijfsleven. (ik schrijf "slimme ambtenaren" tussen aanhalingstekens, want die bestaan helaas niet)

Pietje2 | 23-02-05 | 14:45

Stond deze meneer niet stijf van de Speed of andere Stimulantia tijdens een onlangs uitgezonden tv-show? Dronken? Als je dronken bent en je wordt gemept, dan word je een lie-down comedian. Geen cooordinatie, ook vaak nog in je broek gepist. ik heb het te vaak zien gebeuren. Waarom heeft de politie geen bloedonderzoek gedaan bij Guzman. Misschien kunnen ze de resultaten vinden bij de EHBO van het ziekenhuis dat Guzman bezocht zegt te hebben na het brute politie-optreden. Kan Guzman niet in het Marokkojaar een tijdje aldaar optreden?

brom | 23-02-05 | 14:44

Ok het blijven ambtenaren natuurlijk, = per definitie luie honden!
Zo'n VandereF 23-02-05 @ 14:34 verhaal maakt mij toch wel nieuwsgierig.
Heb ook wel gezien dat een agent iemand naar mijn idee zwaar overdreven neerhoekte omdat iemand dronken begon te schelden, dronken mensen houd de politie zowiezo niet van. Kijk als ze je legitimatie vragen kan je die van hun ook vragen, dat KAN je doen, maar waarom zou je dat doen, om HUN te pestten?
Nooit een grote muil geven, hoe opgefokt je ook bent, dat is mijn advies!

Pannie | 23-02-05 | 14:44

@ super lutser
Stonden 20 getuigen bij hoor, waarom denk je dat ze zelf ineens het geweldsdelict wilden laten vallen mits mijn maat zijn aangifte zou intrekken?
Deze zaak is voor de rechter geweest maar die kon er geen zaak meer in zien wegens alle onduidelijkheden en heeft de zaak geseponeerd.

vander F | 23-02-05 | 14:44

@Pannie
De politie is in kleinere dorpen met veel criminaliteit zijn agenten vaak best gefrustreerd. Het kutdorp waar ik woon stond op #3 in de lijst van meest criminele plaatsen, dat vind ik overigens niet iets om trots op te zijn.

Framoes | 23-02-05 | 14:42

@vander F: geloof je het zelf, uitgelokt door politie? Weglopen durven grote monden niet om 'af te gaan' voor hun vriendenkliekje. Plisie is domweg geen speelkameraadje om mee te schelden of te ravotten.

superlutser | 23-02-05 | 14:38

't is om triest van te worden,al die voorbeelden

@Pannie

Kan ook zo. Grappenjatter Najib Amali steelt grap van Howard Komproe. Howard Komproe belt de politie, Najib Amali ontkent dit feit, Komproe begint op de politie te schelden, Najib hangt de toffe Marokkaan uit , Komproe ingerekend en Najob gets away with it.
Natuurlijk is dit fictie, maar zo gaat het met de politie. Zodra je argumenteert wordt je ingerekend, als je er maar als een ongevaarlijke nerd uitziet. Maar de echte zware jongens pakken ze niet aan.

Wat nou E.S. racist? Is de hele Comedy Train racist??? Zoals ik al zei, je bent fokking naief. Natuurlijk moet je als standupper af en toe een grap jatten, weet je hoe moeilijk het is om een 2 uur stage vol te lullen. Dus dat Amali "zijn inspiratie" misschien bij andere collega's opdoet is niet gek.
Murth Mossel, Roue Verveer, Komproe, als je doorvraagt zullen ze allen hetzelfde over Najib Amali zeggen en dat maakt deze Surinamers geen racisten.
Misschien hebben ze er ook wel begrip voor dat hij leentjebuur speelt. Nogmaals, je bent fokking naief als je denkt dat grappenjatten of repetoir jatten in die kringen niet voorkomt, om maar niet te spreken over het aantal gerecyclede grappen

FNV-lidaf | 23-02-05 | 14:38

Vara .., Vara .., was dat niet iets met hanengekraai?

Eppo | 23-02-05 | 14:37

Ach, ik heb eens een nacht in de cel gezeten nadat een vriend van mij godsgruwlijk in elkaar was geslagen door de politie (incl.een gebroken neus).
Vechtpartij om niets, door de politie uitgelokt, grote puinhoop, getrokken pistool etc.
Gelukkig stonden er zo'n 20 getuigen omheen.
Ik boos, wil mee met m'n vriend in de politieauto daar ik de boel niet vertrouwde en een aangifte wilde doen wegens overdreven politie geweld, word ik eerst de auto weer uitgeduwd maar ik hou vol en mag mee.
Komen we het politie bureau binnen, wordt ik gelijk tegen de muur gesmeten, benen wijd, riem af.
Ik zeg nog dat zelf ben meegegaan om een aangifte te doen, "ja, zo kun je ook gearresteerd worden" ????
Volgende dag vrijgelaten met de opmerking "we weten dat je er niets mee te maken hebt"
M'n vriend is na huisartsbezoek weer naar het bureau gegaan om aangifte te doen wegens mishandeling.
Agenten lachen, willen de aangifte niet accepteren, uiteidelijk wel gelukt.
Bellen ze de volgende dag of mijn vriend niet zijn aanklacht van geweld wil laten vallen, dan zullen ze hun aanklacht van geweld tegen hem ook laten vallen. Mooi niet dus.
De hele zaak is uiteindelijk door de rechter geseponeerd.
Lache hoor, politie, stelletje VMBO'ers met lage voorhoofden.

vander F | 23-02-05 | 14:34

@Eppo: en dat ie geen bloemen op z'n buik heeft.
Wat is dat toch met die 'leuke' cabaretmannetjes. Tijdje terug eentje die een voetbalbokaal jatte. En een liedje over doodsbedreigingen maken, ook al 'leuk' bedoeld. Verschijnen allemaal in een show op de TV bij de .... VARA! Hoe complottheoretisch wil je het hebben? ;)

superlutser | 23-02-05 | 14:33

@ FNV lidaf... Zij zijn groot en ik ben klein. Tis nie eerlijk, oh nee!!
LOSER!!!!

10us | 23-02-05 | 14:30

Yep, shameless, vanwege die prestatiecontracten wordt er scherp gelet op de meldingen met een hoge score, zijnde staandehoudingen, bekeuringen, snelle voorgeleidingen en afhandelingen.
Ellenlange burenruzies of ruzie tussen groepen zijn prio-zero-meldingen, kosten veel papier en tijd en de score is meestal 0.
Het wil soms helpen als ze het slachtoffer een grote bek geven, die wil dan nog wel eens uit z'n dak gaan, en dan heb je dus wel gelijk een mooie score.
En als je dan toevallig een paar goeie op de academie hebt zitten, sturen ze die ook nog weg ...

Eppo | 23-02-05 | 14:27

Kan ook anders hoor. Junk steelt fiets onder het toeziend oog van een zooi bikers. Junk wordt van fiets geramd, bedriegt met de dood en in het water gegooit. Probeert aan land te kruipen en krijgt klappen waarna een dikke gast op z'n handen gaat staan. Zooi marocs komen er zich mee bemoeien, krijgen ook wat duwtjes in de goede richting en worden zenuwachtig. Uiteindelijk komt de politie, rekent de (doodsbange) junk in, jaagt de marocs weg en bedangt de bikers. Leidse waterdagen 2001... heb er zelfs nog een fotootje van. :)

Trash | 23-02-05 | 14:24

Sorry, @. FNV-lidaf moet dta natuurlijk zijn hahaha
:D

ShameLess | 23-02-05 | 14:17

@ Ellendoscoop

DAT soort zaken heb ik wel eens meegemaakt. Geen licht op je fiets en als je een beetje je eruit probeert te lullen en lief vraagt of ze misschien al die energie niet kunnen steken in die paar dealers verder op, dan zijn ze zo vreselijk op hun pik getrapt en dreigen ze bijna met de cel. Machtsvertoon gewoon. En daarnaast hoor ik in mijn werk voorbeelden hiervan. Lichtelijk aangeschoten man krijgt ruzie met Marocs, politie rijdt langs, aangeschoten man wordt aangesproken, Marocs weten zich eruit te lullen, aandacht politie concentreert zich op de Marocs, ondertussen komen meer Marocs op dit opstootje af (wat is het met die gastjes dat ze soms uit alle hoeken vandaan kunnen komen?), vriendin van aangeschoten man wordt dan in bijzijn van politie gerold door Marocs, vriendin zegt er iets over tegen politie, die gelooft haar niet, vriendin protesteert en zeg iets van jullie sufkutten, vriendin wordt ook ingerekend, Marocs gaan dan grijnzend weg
Aangeschoten man en vriendin nachtje cel.

En nog meer bizarre verhalen.... Veel te veel

FNV-lidaf | 23-02-05 | 14:16

@. ShameLess:
Ruzie met een tokkie-familie, in elkaar geslagen,autobanden vernield, aantoonbaar met de dood bedreigt... superdik dossier vol bewijs tegen die mensen, pliesie bleek bang om z'n nek uit te steken(een aantal goede agenten,zoals de wijkagent erbuiten gelaten)uiteindelijk kregen ze een aai over de bol en werd ik door oom agent als een klein kind toegesproken en werd er een soort van net gedaan of ik het over mezelf had afgeroepen... terwijl het in eerste instantie allemaal wel heel interessant was,8 aangiftes gedaan etc.. 't lag bij de recherche etc. dan blijken ze ineens te merken om wat voor mensen het gaat en blijken ze bang te zijn...
De pliesie is alleen je beste vriend,wanneer zij mooi voor de dag kunnen komen,wordt het te ingewikkeld allemaal,dan haken ze af...

ShameLess | 23-02-05 | 14:15

Hij mag blij zijn dat-ie geen boom in zijn nek heeft gekregen.

Eppo | 23-02-05 | 14:09

(En die ;) mag je er zelf bij denken)

Pannie | 23-02-05 | 14:09

En dat van Eric Souers zal ik doorgeven aan m'n mattie Najib, maar volgens mij is E. gewoon rascist!

Pannie | 23-02-05 | 14:07

Vertrouwde hem zowieso al niet, die Guzman. Waarom weet ik niet, maar tis maar weer eens bevestigd.

Yzord | 23-02-05 | 14:06

En FNV lidaf wat heb jij meegemaakt? Ik woon, werk en heb al mijn vrienden in amsterdam en ik weet van 1 vaag verhaal van een gast in in elkaar was geslagen op het leidseplein omdat hij een bijdehandte bek had.

ElEndoscoop | 23-02-05 | 14:05

FNV-lidaf
23-02-05 @ 13:56
Zeker bij een demonstratie met een palestinasjaal om je nek.
Wie is hier nou naief man? Ik loop hier in Rotterdam al 20 jaar op straat rond, ik heb gasten voor m'n neus neergestoken zien worden, een schedelbreuk geschopt zien worden, ik heb een pistool op m'n hoofd gehad, en de politie na afloop altijd als behulpzaam ervaren. Tja je moet je frustratie natuurlijk niet op hun afreageren of ze afzijken, dat maken ze heel de dag al mee. Maar volgens jou zijn alle coppers nazi's natuurlijk!

Pannie | 23-02-05 | 14:05

@Shameless

Wat heb jij dan meegemaakt?

FNV-lidaf | 23-02-05 | 14:02

@:FNV-lidaf
Mee eens, aan den lijve ondervonden

ShameLess | 23-02-05 | 13:59

@Pannie

Wat ben jij toch fokking naief...
Ik heb genoeg meegemaakt (en gehoord) om te weten dat de gemiddelde oom en tante agent hun frustratie over hun eigen onmacht (en lafheid) om de echt enge boeven aan te pakken, compenseren met het moedwillig terroriseren van andere mensen die ze net wel aankunnen.
Geldt natuurlijk niet voor iedereen, maar er zitten d'r een paar tussen.

FNV-lidaf | 23-02-05 | 13:56

als die bedoeld wordt tenminste..
ken zo gek snel geen andere E.S. die geld verdient met het affikken van derden!

Washandje | 23-02-05 | 13:55

@Pannie: yep Eric van Sauers..

Washandje | 23-02-05 | 13:54

Typisch gevalletje Knock Down Comedy lijkt me...

Vrij naar John Irving / de wereld volgens Garp: "Midden in de nacht wordt Roger wakker van een daverende klap. Er zijn twee dronken automobilisten in volle vaart op elkaar gereden. Uit de autowrakken klinkt gekreun en dronken gelal. Brave burger als Roger is belt ie de pliesie en vertelt het verhaal. Wat is nu vervolgens de eerste vraag van de twee agenten die na een half uur op het toneel verschijnen?"
.
..
...
....
"Waar is Roger?"

tichtus | 23-02-05 | 13:53

En wat betekent E.S.? Is dat Eric S. ofzo?

Pannie | 23-02-05 | 13:51

FNV-lidaf
23-02-05 @ 13:40
Staat heel duidelijk VOLGENS MIJ bij om te beginnen he!
Politieagenten zijn doodnormale mensen waar je heel normaal mee kunt praten, als je maar netjes tegen ze praat natuurlijk.
Heel dit verhaal lijkt mij gewoon ongeloofwaardig, moet ik nou echt uitleggen waarom?
Iemand die geript wordt en dan gearresteerd vanwege geen identificatie, nou dan klopt er toch echt iets niet natuurlijk!

Pannie | 23-02-05 | 13:49

@ sotexis 23-02-05 @ 13:22,
klinkt me redelijk bekend in de oren dit. ik had in mijn geval nogal het vermoeden dat ze er gewoon geen zin in hebben de criminelen aan te pakken en het makkelijker vinden het slachtoffer naar huis te sturen.
soms zijn het inderdaad eikels die agenten. vergeten even dat ze voor ons werken. maarja, we hebben ze wel nodig heh...

pater | 23-02-05 | 13:48

Waar waren Fleischbaum en Prof. Hoxha op woensdagavond??

geenstijve | 23-02-05 | 13:44

En Najib Amali is een grappenjatter, DAT weet ik uit betrouwbare bron (gehoord van een andere standupper E.S)

FNV-lidaf | 23-02-05 | 13:43

@pannie

hoe de fok weet je dat er geen reet van het verhaal klopt?
Was je d'r bij? Of zijn het je dwangmatige pavlov instincten om alles te betwijfelen, ook goed

FNV-lidaf | 23-02-05 | 13:40

@Pannie:
hahaha :D tsja... :)

ShameLess | 23-02-05 | 13:38

Shameless wat ben je nou voor nep Rotterdammer man!
p.s. ;)

Pannie | 23-02-05 | 13:37

Vorig jaar heb ik mogen genieten van de menselijkheid van onze heerlijke politiemacht. Na in elkaar te zijn geramd op het station te Leiden vertelde mijnheer de agent mij dat aangifte doen niet zo veel zin had. De daders waren al weg, het zou toch op de grote hoop komen en voor kleine delicten was de pakkans zowiezo gering. Daarna werd ik vrij chagerijnig waarop mijnheer me een waarschuwing gaf en weg stuurde. Voor dit kleine delict heb ik overigens wel een nacht in het ziekenhuis kunnen zitten en een weekje of twee met een blauwe/paarse kop kunnen rondlopen. Leuk! Guzman z'n verhaal klinkt voor mij dus best wel aannemelijk.

Trash | 23-02-05 | 13:35

. sotexis 23-02-05 @ 13:22
Dit verhaal klopt volgens mij geen reet van, of was je zoon ook strontlazerus/apiestoned/doorgesnoven?

Pannie | 23-02-05 | 13:34

@ rennie b, echo van @ Biebel,
oh dat wist ik niet... waardevolle info... weer wat geleerd...

wat denk je nou zelf? als hij zickzelf al marrokaan noemt in z'n eigen shows, waarom zou dat hier dan ineens niet mogen?
Do some research. sukkel

daarnaast had Biebel iig nog het fatsoen zichzelf te verbeteren met de toevoeging achteraf dan Gavier inderdaad maar voor de helft spanjeaul is...

@ vergruizer3,
je hebt 100% gelijk. natuurlijk doet het ertoe als iemand zijn vrouw en kinderen regelmatig afrost! hij wordt er geen slechtere cabaretier op, maar wel een slechter mens. als een moslim het doet dan is het een uitwas van een achterlijke cultuur, maar als een of andere cabaretier, die we toevallig leuk vinden, dat doet dan doet het niet ter zake? wat een enorme kwatsch... ik was er niet bij, dus ik weet het niet, maar als het waar is dan is het een grote lafaard en heeft ie ergens wel een pak slaag verdient...


@black haze @ 12:31,
ja inderdaad. ik lul altijd klakkeloos met de redactie mee. ik heb dan ook geen eigen mening, zoals je weet als je mijn reaties vaker tegenkomt ;)

pater | 23-02-05 | 13:32

@Pannie:
Najib Amahli is ook grappig,ware het nietd at hij een soort marokkaanse Hans is,maar dat maakt niet uit, hij is grappig, maar Javier vind ik ook grappig(hey, mijn mening he!)

ShameLess | 23-02-05 | 13:32

Shameless hoe kom jij erbij dat Javier leuk is? Dolf Janssen is nog grappiger!
Kijk Najib Amahli, dat is een heel ander verhaal! Najib is DE MAN!

Pannie | 23-02-05 | 13:29

Recentelijk is mijn zoon in Amsterdam overvallen en hardhandig beroofd. Nadat het maroks gajes weg was schopte hij uit kwaadheid een vuilniszak de straat op. Oom agent zag dat en hield hem aan. Omdat hij zich niet meer kon legitimeren, werd hij opgesloten en heeft ruim 24 uur vastgezeten voordat er een dokter naar zijn verwondingen keek. Hierna is hij zonder P.V. uit het bureau gezet. Mijn zoon is een netjes pratende blanke en de agent was waarschijnlijk een ma.rok.aan.

sotexis | 23-02-05 | 13:22

@vergruizer:
"Bij mij doet het er WEL toe dat ie zijn vrouw en kind (wel of niet van hem doet niet terzake) regelmatig afroste."
Waar is het verdomde bewij daar dan voor, weer zo'n simpele ziel die klakkeloos aannames doet... triest hoor,als je zo kortzichtig bent... ik heb oprichtig medelijden met je...

En ik kan je,uit eigene rvaring, vertellen,dat je niet per se je hele kop in elkaar getrapt hoeft te hebben om goed in elkaar geslagen te zijn... wanneer je mishandeld bent en je wilt aangifte doen,moet je namelijk onderzocht worden door een politiearts,die de ernst van het letsel en daarme de ernst van het misdrijf en dus de aangifte bepaald... maar goed, aangezien mensen als jij klakkeloos alles aannemen,wist jij deze informatie waarschijnlijk nog niet en kan ik je je simpele meningsvorming dan ook niet kwalijk nemen... net als met mongooltjes, kan ik jou ook niet kwalijk dat je 'anders' bent...

ShameLess | 23-02-05 | 13:22

@ Mediapik, En jij bent de erectie van meneer de uil??

rennie b | 23-02-05 | 13:15

laat die flapfrol toch met rust... hij is al op zijn bek geslagen omdat ie een te grote smoel had. lijkt mij meer dan genoeg.
Al die aandacht vindt ie alleen maar leuk

gummetje | 23-02-05 | 13:11

Dit is wel een goed voorbeeld voor al die kleine kutkinderen die denken dat ze weg kunnen komen met een grote bek. Toen ik 12 was, wist ik dat een grote bek meestal resulteerde in een pak slaag. En al helemaal tegen meerdere mensen. De maatschappij is niet harder geworden, maar zachter.

Framoes | 23-02-05 | 13:10

@rennie b: ben jij juffrouw ooievaar?

mediapik | 23-02-05 | 13:09

@shameless:
vind jij het ook zo raar dat het verhaal van Guzman iedere dag wijzigt?
Het lijkt er bijna op alsof ie iedere keer zijn verhaal aanpast om nieuw uitgelekte details toch maar in zijn voordeel uit te leggen.
Zelfs Tara Singh Varma (thanx SuperG) wist op een gegeven moment van ophouden...

vergruizer3 | 23-02-05 | 13:07

@shameless:
Bij mij doet het er WEL toe dat ie zijn vrouw en kind (wel of niet van hem doet niet terzake) regelmatig afroste.

Hij is NIET zo grappig dat ik dit soort LAF gedrag door de vingers wil zien.

En als ie ZO ERG inelkaar geslagen was als meneer wel beweert... WAAR ZIJN DE VERWONDINGEN DAN????

Die zgn daders moeten bij de pliessie gaan solliciteren. Als ze iemand zo ongenadig kunnen afrossen zonder sporen achter te laten.... dan zullen ze uit iedereen een bekentenis kunnen krijgen.....

vergruizer3 | 23-02-05 | 13:04

@ Pater. Nou de hoofdprijs voor superlutser gaat naar jou hoor, maak je geen zorgen. Hoe graag we ook van alles op de Marocanen afschuiven. Guzman is en blijft een Spanjaard, lutser.

En als je in elkaar gemept wordt en krijgt te horen dat je toch altijd een grote bek hebt zakt mij de broek af.

Geen stijl. Dit topic haalt alles naar beneden zou ik zeggen.

En Hoxa, je kent hem niet eens. Laat je mening dan maar lekker voor je.

Straks maar naar prive. nl.

rennie b | 23-02-05 | 13:03

Xavier is bij deze officieel genomineerd voor de Tara Singh Varma Bokaal.

SuperG | 23-02-05 | 13:02

Voor de luie reaguurders onder ons ;)
"Wat Guzman vooral kwaad maakte, was het optreden van de politie. Zijn impresariaat stelt vandaag in Het Parool dat hij tien minuten bloedend op de grond heeft gelegen voordat de politie ter plaatse was. De politie spreekt in een schriftelijke verklaring van ?enkele minuten?.
Omdat de verdachten inmiddels waren verdwenen, kon de politie niemand aanhouden. Ze zetten de twee gewonde mannen in een taxi naar het ziekenhuis. Toen Guzmans jongere broer volgens eigen zeggen zijn tas wilde halen, interpreteerde de dienstdoende agenten dat als verzet. Ze hielden hem aan, en vervolgens ging Guzman door het lint. Ook hij belandde in een Amsterdamse politiecel.
Volgens de politie gedroegen Guzman en zijn broer zich erg recalcitrant en ze kregen een procesverbaal voor openbare dronkenschap. Zijn impresariaat ontkent echter dat hij die avond dronken was. Achteraf begrijpt Guzman wel dat hij is opgepakt. De manier waarop hij in de cel is behandeld, vindt hij echter beneden alle peil.
Guzman heeft zondagmiddag aangifte gedaan tegen de cafébezoekers die hem mishandelden. In eerste instantie twijfelde hij daarover omdat hij dacht dat hij beter via zijn show ?gerechtigheid? zou kunnen halen. "



Chapeau Javier!

ShameLess | 23-02-05 | 13:02

@ Pater. Nou de hoofdprijs voor superlutser gaat naar jou hoor, maak je geen zorgen. Hoe graag we ook van alles op de Marocanen afschuiven. Guzman is en blijft een Spanjaard, lutser.

En als je in elkaar gemept wordt en krijgt te horen dat je toch altijd een grote bek hebt zakt mij de broek af.

Geen stijl. Dit topic haalt alles naar beneden zou ik zeggen.

En Hoxa, je kent hem niet eens. Laat je mening dan maar lekker voor je.

Straks maar naar prive. nl.

rennie b | 23-02-05 | 13:02

@black haze @ 12:31:
Dan lees je wel erg selectief. Er zijn ook hier en daar posts van wat critischer reaguurders.

Flapdrol | 23-02-05 | 13:01

Misschien kan ie Eneco wel aanklagen...

Ach, in elkaar getikt worden is nooit leuk. Wat dat betreft is ie goed geintegreerd. Doet ook al mee aan dat 'zinloos geweld' geneuzel... Geweld is nooit zinloos.

k3 | 23-02-05 | 12:59

Step-down commedian

malle eppie | 23-02-05 | 12:57

@Pritt Stift
ach 12"...15"... dat hele Apple blijft "een-eitje-zonder-zout"...:)

SoepKip | 23-02-05 | 12:57

100% AB werd voor de VPRO gemaakt, de Vara doet alleen de registratie van zijn shows. Wat jij doet is hetzelfde als zeggen dat PSV van de NOS (in zometeen John de Mol) is, terwijl ze in werkelijkheid vooral afhankelijk zijn van Philips.

ElEndoscoop | 23-02-05 | 12:57

@Rabarberke;
ROLFMAO!

@. endeldarm:
*lightbulb*Cursus begrijpend lezen wellicht een ideetje voor jou?! Zoals ik al eerder zei, dat doet er niet toe... wat er toe doet is dat hij een goede cabaretier is, niet hoeveelv rouwen hij wle niet bruut heeft verkracht,met jong geschopt om ze vervolgens te vergeten... we zitten 'm nu met z'n allen af te zeiken, maar ik weet dat ik ook behoorlijk opgefokt zou zijn,als ik in elkaar geslagen was,datd an de pliesie bij mij komt ouwehoeren terwijl ze net de daders hebben laten lopen... zoiets noem je menselijkheid... en hoeveel weet jij eigenlijk van z'n prive-leven af,dat je denkt klakkeloos een mening te kunnen vormen over meneer Guzman? Ben je een huisvriend ofzo? ahhh :) hij heeft jou ook geslagen(binnenwaartse stokslagen weliswaar),vandaar de "endeldarm", en meneer kon het niet hebben dat hij als Javier's bitch aan de kant werd gezet...

Zit ik een beetje in de buurt?Waarschijnlijk zal het ook niet waar zijn,maar dat zijn net zulke loze woorden als die van jou, never assume anything...

ShameLess | 23-02-05 | 12:56

@SoepKip. Lollig. Maar dat was een 15". Lutsman kocht van het alimentatiegeld een 12".

Pritt Stift | 23-02-05 | 12:45

Hij ZIT nergens. Vara heefteen contract dat ze z'n shows uit mogen zenden ja. Er wordt niets speciaal voor de Vara, vpro of whatever gemaakt

Black Haze | 23-02-05 | 12:44

@ElEndoscoop: lutser, hij ZAT bij de vrpo, met een klein programmaatje. de VARA heeft m veel geld gegeven om ons de komende jaren te vervelen met zijn "humor".

mediapik | 23-02-05 | 12:43

Hij zit dus bij de VPRO niet de VARA. Lutsers.

ElEndoscoop | 23-02-05 | 12:41

Dus geen stand-up maar lay-down comedian?

Ennuh... tis een spanjeaul, geen turk of marokakkerlak.

Boze Buur | 23-02-05 | 12:36

Najib Amhali is ook zeer vermakelijk inderdaad. net als Gavier Guzman (die half spaans, half nederlandse jongen met een gouden hart) iemand die zichzelf niet al te serieus neemt...


kan menigeen nog wat van leren. pater niet in de laatste plaats...

pater | 23-02-05 | 12:35

'k Zag dat Lutsman een Apple PowerBook G4 12" op z'n keukentafel had staan. Dus een slecht mens kan het niet zijn.

Pritt Stift | 23-02-05 | 12:35

oeps - dubbelpost, sorry

vraagstaart | 23-02-05 | 12:34

Tsss Black Haze, pas maar op dat jij geen klappen krijgt in het stamcafé ;-)

Carpa | 23-02-05 | 12:33

@ kuilder yes - keer op keer "volledig in elkaar geslage" - de flapdrol weet niet eens wat het is. bloed uit zijn oren, jawel - dat is een schedelbasisfractuur en dan zie je er toch heel anders uit dan deze zielige rukker.

vraagstaart | 23-02-05 | 12:33

Kan iemand dat AD artikel posten, wil me niet registreren. Thanks!

Carpa | 23-02-05 | 12:32

@Pater
Yeah, whatever... Valt me op dat er hier gewoon klakkeloos met de redactie meegelult wordt

Black Haze | 23-02-05 | 12:31

Vanavond zou ie overigens zelf zijn verhaal komen doen in dat roddelprogramma. De presentator van dat roddelprogramma heeft in ieder geval ervaring met het uitdelen van klappen.

..zapper | 23-02-05 | 12:31

Wat raar dat Guzman en zijn metgezel dronken was, de meeste mensen op de Zeedijk zijn rond dat tijdstip clean en nuchter. Bovendien blijven Amsterdammers nadat ze in elkaar geslagen of overhoop gestoken zijn doorgaans rustig en beleefd, dat is hun natuur.

Het is dan ook onbegrijpelijk hoe Guzman zo fel heeft kunnen reageren tegen de altijd zo correcte Amsterdamse politie.

Het is dan ook terecht dat de politie hem oppakt voor openbare dronkenschap en belediging en een stel verdachten van poging tot doodslag en zware mishandeling laat lopen. Maar goed dat hij niet op de fiets was, anders had hij kunnen rekenen op een boete wegens rijden zonder licht.

Dat de politie in Amsterdam zich gedraagt als een stel te laag opgeleide suppoosten in een overbevolkt pretpark vol debielen doet dan ook verder niet ter zake.

Rabarberke Dullemond
Groningen

Rabarberke | 23-02-05 | 12:30

@ Black Haze,
kan zijn dat t niet in een show was hoor. maar ik heb hem absoluut meerdere malen zichzelf (voor de grap natuurlijk, voordat we daar weer een probleem van maken) marrokaan horen noemen. kan dus ook zijn dat het als gast in een ander programma was. ik heb de meeste van zijn shows ook wel gezien geloof ik, zijn heel vermakelijk, maar kan me ze niet woord voor woord voor de geest halen, sorry...

pater | 23-02-05 | 12:29

wat een zeikerd die kotsman enne shameless ga jij dan nu voor straf naar een blijf van mijn lijf huis??? als je klaar bent dan ook naar de sociale dienst (sd hoe toevallig rings a bell) info halen over how to survive zonder alimentatie en tot slot nog langs een kindertehuis en dan..... verbaas jezelf ga naar de plesie en vraag wat zij vooral niet doen bij huiselijke geweld en wanneer wel

endeldarm | 23-02-05 | 12:29

@ kuilder yes - keer op keer "volledig in elkaar geslagen' -de lutser

vraagstaart | 23-02-05 | 12:28

@Biebel
Amhali ja...

Black Haze | 23-02-05 | 12:27

Zat gister op TV ook te kijken en hij had het er steeds maar over dat hij 'bont en blauw geslagen was', terwijl er aan hem niets te zien was..

Kuilder | 23-02-05 | 12:26

@Black haze

Veni vidi Vici, Freefight, vol=vol, most wanted...
Of was dat Najib Amhali? ;) ;)

Biebel | 23-02-05 | 12:26

Het is jammer dat in dit land "geweld geassocieerd is met "uitgaan".

Geweld is goed, maar doe het op het voetbalveld, of in de boxring. Desnoods tegen de politie, want die kunnen ermee omgaan.

Crak-ho | 23-02-05 | 12:26

@ Biebel,
ok, je was er zelf ook achter dat t half om half is... goed je research gedaan! petje af...

pater | 23-02-05 | 12:25

Afgetraind? Iemand pics?

OneUp | 23-02-05 | 12:24

@Pater
En WELKE show was dat? Ik heb ze allemaal gezien, kan zijn dat ik het gemist heb...

Black Haze | 23-02-05 | 12:24

Ga je toch verhuizen Selious???
Dan kan je aggresief & imbeciel tegenover hem staan.

~Pyro~ | 23-02-05 | 12:24

ja nou de politie is je beste kameraad... de zonen en dochters van donner zijn allemaal integere hoogopgeleide mensen die zeer bedreven zijn in intermenselijk contact en het inschatten van moeilijke situaties. gelukkig krijgen ze nog meer bevoegdheden want het is best eng op straat waar die mensen maar zomaar mogen rondlopen.

SloopKogel (wie zijn | 23-02-05 | 12:24

LOL, Guzman is nu een grote miskoop van de Vara. Die hebben die gast zo'n beetje geadopteerd. hij moet het nieuwe speelse doch harde en rechtvaardige talent zijn. lekker moralistisch, lekker links nuanceren na rechtse grappen. Zal me niets verbazen als de omroep zelf zijn media-adviezen geeft.

mediapik | 23-02-05 | 12:23

@pater

Jij bedoeld Najib Amhali..

Biebel | 23-02-05 | 12:23

@ Biebel,
oh dat wist ik niet... waardevolle info... weer wat geleerd...

wat denk je nou zelf? als hij zickzelf al marrokaan noemt in z'n eigen shows, waarom zou dat hier dan ineens niet mogen?
Do some research. sukkel

pater | 23-02-05 | 12:22

@Biebel (ja, mezelf dus)

Om helemaal volledig te zijn: half Nederlands, half Spaans

Biebel | 23-02-05 | 12:22

nu ik weet dat hij zijn vrouw en kind mept hoef ik hem ook niet tegen te komen, eigenlijk wordt het op deze manier sport om zo'n eikel een lesje te leren, jammer dat hij in neusdam woont

Selious | 23-02-05 | 12:21

Hmm... Vergeet niet dat in de helft van domestic-violence in Nederland, de vrouw de initiator is. En bij kindermishandeling is de meerderheid van de daders de moeder.

bwahaha | 23-02-05 | 12:21

@pater,

Javier (Gabi-jer) Guzman (Koesman) is een spanjaard...
Do some research. sukkel

Biebel | 23-02-05 | 12:18

@ Flapdrol,
fout heh, ik had de naam er uit voorzorg maar niet bijgezet ;)


maargoed, die Koesjmahn is zelf ook nooit te beroerd om een ander voor schut te zetten, dus nu is ie zelf eens aan de beurt. take it like a man!

pater | 23-02-05 | 12:17

Guzman wordt in het comedy wereldje ook gehaat. Tis een te bijdehand, agressief en vervelend kereltje

Zet | 23-02-05 | 12:17

Gooi die strip er maar in..

Huh..? | 23-02-05 | 12:16

Heeft het feit dat ie bij de VARA zit misschien iets van doen met de reden waarom GS deze meneer niet mag? Is maar een gokje hoor ;)

JackRandom | 23-02-05 | 12:14

Das kut: massaal worden uitgelachen op je eigen weblog. Tijd voor wat IP-bans om de dissidente stemmen er tussenuit te filteren!

ElEndoscoop | 23-02-05 | 12:12

uitzetten die turk

ÆX | 23-02-05 | 12:11

Gefeliciteerd hoxha, je hebt jezelf weer voor lul gezet... Watis dat, na datTV optreden van je heb je iets tegen mensen die NIET zenuwachtig worden als ze op TV zijn?

Black Haze | 23-02-05 | 12:10

@pater: Jeetje, Boudewijn de Groot... op GS? Dat had ik nou nooit verwacht.

Flapdrol | 23-02-05 | 12:09

@. ElEndoscoop

Natuurlijk, stom van me..

Huh..? | 23-02-05 | 12:09

Wat hebben jullie tegen Javier Guzman?? Damn! 't is gewoon een goede cabaretier,daar gaat het om, al heeft hij 35 koters bij verschillende vrouwen,die hij allemaal de tering heeft gemept en aan wie hij allemaal geen alimentatie betaalt, Boeiend! Niet dus... 't is gewoon een persoon die mensen aan het lachen maakt,daar doet z'n prive-leven niets aan af....

ShameLess | 23-02-05 | 12:09

Ik kan erg om zijn shows lachen, maar bij toeval kwam ik hem laatst zwaar onder invloed tegen bij een benzinestation, en ja, hij was strontvervelend tegen de baliemedewerkster. En met dat soort gedrag loop je dit soort shit wel eens op hè? Is vervelend en niet goed te praten, maar niet verwondelijk dat het gebeurt.

Dirruk | 23-02-05 | 12:08

ook wel toepasselijk:


Aan mijn broertje dat zo graag wil gaan studeren,
laat ik met plezier 't adres na van mijn kroeg.
Waar ik te veel dronk om een vrouw te imponeren,
en daarna de klappen kreeg waarom ik vroeg.

pater | 23-02-05 | 12:08

Dat de plieSSie hem uitlacht is inderdaad treurig. Maar van de plieSSie heb ik zowieso geen hoge pet op! Stelletje fascisten.

The Zalking Wombie | 23-02-05 | 12:05

Bugmenot sucks.
Nieuw aangemaakt voor AD : lutsert/geenstijl

Sneeuwblauwtje | 23-02-05 | 12:04

Koesjmahn zoekt ruzie met de pliesie. hij krijgt klappen. gaat daarna zielig lopen doen

altijd hetzelfde liedje met die marrokanen...

pater | 23-02-05 | 12:04

"Men with weird haircuts in tights" googlen

ElEndoscoop | 23-02-05 | 12:03

@superlutser
al met al heeft die rakker meer kleren dan ik... hij heeft 't er maar druk mee

SoepKip | 23-02-05 | 12:02

@Elendoscoop.

Van dit soort dingen word ik altijd heel treurig.

Maar ontopic:
Ga bi Er maakt mee wat velen van ons al meegemaakt hebben. Alleen dat de politie hem uitlacht "Nou, zeg dan wat, je hebt toch altijd een grote muil" is natuurlijk wel sneu, maar begrijpelijk.

Noodles | 23-02-05 | 12:01

@. ElEndoscoop
Vraag me toch af waar je naar op zoek was toen je tegen die link aanliep...:/

Huh..? | 23-02-05 | 12:01

Ach, weet je. Ik wil wel eens zien hoe jullie je houden na een incident waarin je door een groep lens wordt gemept. Vervolgens komt eindelijk de politie en die gaat je dan als slachtoffer ook nog eens lopen inrekenen.

Flapdrol | 23-02-05 | 12:01

@mellorenz
Je bedoelt Noord-Korea? Of liever een leuke bananenrepubliek?

Lazarous | 23-02-05 | 12:00

errr.... en de meerwaarde van deze post?!

blaze | 23-02-05 | 11:59

Maar de zaak wordt wel weer ontiegelijk gehypet... Er is niets bijzonders gebeurt. Daar komt bij hypen is zoooo 2004!

The Zalking Wombie | 23-02-05 | 11:59

Ik snap dat Fleischbaum een haathitser is, maar nu ook Hoxha al? Wat is je probleem met die jongen?

ElEndoscoop | 23-02-05 | 11:59

als in afgeschreven, afgeserveerd, pleite, dag dag, pensioen.

HyBriD VorTeX | 23-02-05 | 11:59

Ik heb al vaker gezegd, dat dat kind van Guzman niet moet piepen. Als je met je dronken harses knetter vervelend bent en nadien de klappen krijgt waarom je vroeg, moet je de andere dag in de spiegel kijken en zeggen: "eigen schuld, dikke bult". Vond hem er trouwens ook ongehavend uitzien. Sjankerd....!!!

KABAAL | 23-02-05 | 11:59

een zware Nederlandse crimineel

Meki | 23-02-05 | 11:58

Exit uit de scene

HyBriD VorTeX | 23-02-05 | 11:58

geenstijl meets privé, wtf is dit???

sick | 23-02-05 | 11:58

ff een vraag hè, hoezo 'exit'? is ie het land uitgezet of wat bedoelen jullie precies?

min6 | 23-02-05 | 11:56

Ik zou verhuizen naar een land waar de pliessie wel lief is voor dwangmatige grappenmakertjes

Mellorenz | 23-02-05 | 11:53

Gisteravond was Pizmannetje ook in "Met het oog op morgen" en hier vertelde hij dat hij zijn broer verdedigde die een tas vergeten zou zijn tijdens de arrestatie procedure van hen beiden. En dat toen de politie hem heeft neergeslagen. Het is allemaal de schuld van de pliessie!!!
En Pizman zelf heeft ook de nodige klappen uitgedeeld als het begrepen. Geen schrammetje te bekennen? het hele voorval zal dan welk straattheater zijn geweest.

Kakbouter | 23-02-05 | 11:51

Kan die Jörgen Raymann ook niet ff stoer gaan doen tegen de sterke arm?

Biff Eagleburger | 23-02-05 | 11:50

geen succes toch in de publiciteit cool man, heeft ie de boete voor openbar dronkenschap al betaald

Mellorenz | 23-02-05 | 11:48

Standup comedian is nu dus downbeaten liar.

superlutser | 23-02-05 | 11:46

Regilio Tuur meets cabaret!

The Zalking Wombie | 23-02-05 | 11:46

Mischien is het ook wel een betere stand-on comedian dan een stand-up comedian?

Huh..? | 23-02-05 | 11:46

Meneer Guzman heeft gewoon geleerd dat bijdehand zijn tegen een grote groep mensen klappen kost. Hij heeft het alleen wat later geleerd dan normaal.

Filo | 23-02-05 | 11:45

Lutsman :P de prutser.

..zapper | 23-02-05 | 11:45

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken