Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Tuurlijk. Extra politiediensten wegens ramadan

suikerfeestnommmm.jpg Ramadan is weer begonnen. Dat staat tegenwoordig als 'evenement' op de gemeenschapskalender, net als oudejaarsavond of Koninginnenach. En bij dat soort publieke gebeurtenissen waar veel volk bij betrokken is, heb je politie nodig om het in goede banen te leiden. Daarom zetten Amsterdam tijdens het langste evenement van Nederland (duurt een maand) dienders extra in voor 'ramadandiensten', voornamelijk in avond- en nachtdiensten. Zoals @PolKolenkitbrt. Geen coulante vakantieverloven dus. Want uitgehongerde, chagrijnige moslims by day veranderen in hyperactieve nocturnale steeldieven by night. Daar komt bovenop dat de ramadan midden in de zomer valt dit jaar en de meeste Marokkanen daarom niet naar hun moederland gaan wegens vroeger donker (dus eerder eten), maar veuls te warm overdag. In bescheiden zomerend Nederland is het een stuk lekkerder religieus hongerstaken. Zelf een toename in criminaliteit door vastende moslims voorkomen tijdens ramadan? Volgens de Marokkaanse stichting Trendy kunt u het best uw buurtbuitenlanders wijzen op het feit dat diefstal niet halal is. Dat zet zeg maar even een lampje aan. De schaamtecultuur doet dan als het goed is de rest. Vragen wij ons ondertussen af: Zou Bernard Wientjes nu de extra kosten van de politie-inzet gaan verhalen op Mekka? Vier: De PVV stelde vorig jaar nog vijf vragen, dit jaar houden dezelfde drie indieners het op een bescheiden vier Kamervraagjes.

Reaguursels

Inloggen

Inderdaad @Patatter, na 2014 gaan de regels nog grappiger worden...

Zie www.rijksoverheid.nl/regering/regeerak... en dan met name de volgende zinnen:

- Huwelijken tussen neef en nicht worden in beginsel verboden. (met name het woord " in beginsel", hieraan kan dus later getornd worden);

- Gezinsmigratie betreft het kerngezin: een duurzame, exclusieve relatie tussen partners en degenen die door biologische verwantschap tot het gezinshuishouden behoren.
(het ' kern-gezin' bestaat vaak al uit minimaal 7 kinderen + 1 op komst. En aangezien grootouders inwonen bij hun kinderen, maken zij eveneens deel uit van het 'kern-gezin'. Dit geldt ook voor ongetrouwde zussen en broers. Zo wordt een 'kern-gezin' met toestemming van de 0031-Overheid toch weer een complete familie van zo'n 25 personen die geen van allen zich met de arbeidsmarkt bemoeien...);

- Illegaal verblijf wordt strafbaar gesteld. Daarbij zijn particulieren en particuliere organisaties die individuele hulp bieden niet strafbaar.
(tegen de 'links-draaiende' 5e colonners der maatschappij wordt niets ondernomen. Als zij zichzelf het doel gesteld hebben om de 'barmhartige samaritaan' te willen zijn, mogen zij dit doen met volledige toestemming van de overheid);

- We scherpen de eisen voor inburgering aan, zowel in het buitenland als in Nederland.
(de huidige eisen kennende, zal ook dit geen verscherping opleveren van het totaal belachelijke examen met dito examenvragen);

Kortom; dankzij de Europa-drang van de gevestigde politiek gaat het in de EU niet leefbaarder worden. Alles wordt in het werk gesteld om Europa het nieuwe strijdtoneel van rassen-onlusten te maken. Alleen de reden waarom is ons ook nog steeds onbekend.

Nieuwe Bezems | 12-07-13 | 10:59

@Reinaert en anderen; de volgende verkiezingen eens van je angsten af stappen en WEL het hokje rood kleuren waar je GEVOEL zit. En niet volgens je rationele 'verstand' toch maar weer op de PvdA, VVD of CDA stemmen.
Nederland is toe aan een grote schoonmaak en die kun je alleen bereiken als we allemaal de schouders eronder steken en een NIEUWE BEZEM ter hand nemen, want Nieuwe Bezems Maken Goed Schoon..!

Nieuwe Bezems | 12-07-13 | 10:43

@Reinaert en anderen; de volgende verkiezingen eens van je angsten af stappen en WEL het hokje rood kleuren waar je GEVOEL zit. En niet volgens je rationele 'verstand' toch maar weer op de PvdA, VVD of CDA stemmen.
Nederland is toe aan een grote schoonmaak en die kun je alleen bereiken als we allemaal de schouders eronder steken en een NIEUWE BEZEM ter hand nemen, want Nieuwe Bezems Maken Goed Schoon..!

Nieuwe Bezems | 12-07-13 | 10:43

-weggejorist-

effe vissen | 12-07-13 | 00:13

Ik eet en feest ook een hele maand lang. Tijdens mijn vakantie. En dan kan ik overdag lekker uitslapen.
Volgens Bartjens gaan die Marokkanen na het feesten, overdag gewoon werken. Hier klopt iets niet.

Varkenkop | 11-07-13 | 23:14

Gaan de arbedsartsen tijdens de ramadan ziekmeldingen eerder controleren of helemaal niet?

Iwmac | 11-07-13 | 23:10

Tuurlijk. Extra ziekmeldingen wegens ramadan

Torquemada | 11-07-13 | 16:18

Het is er niet langzaam "ingeslopen". Iedereen wist het. Men was er altijd heel open over. 25 jaar geleden zeiden de mocro's al: over 30 jaar is dit land van ons. Maar goed, linksdraaienden kijken liever de andere kant op.

Graftak | 11-07-13 | 15:56

Ja precies Djenghis, in 30 jaar tijd is het er in geslopen. Zo geleidelijk aan, van gastarbeider tot aan de halalarisering. Ik durf niet eens te denken hoe het er over nog eens 30 jaar uit ziet. Het droeftrieste is dat de jongeren van nu niet eens weten hoe Nederland gloreerde in de jaren 80. We blonken overal in uit. Qua onderwijs, als handelsland, op medisch gebied, humanitair gebied, drugsbeleid, sport en natuurlijk miss universe.. nu scoren we vaak weer het hoogst, de andere kant uit..

RegseHippie | 11-07-13 | 15:46

En zo kruipt het langzaam maar zelfverzekerd binnen,na 30/40 jaar word het zichtbaar,van 1 winkeltje en 1 moskee naar alles in Islamitische vorm,vroedvrouwen,eten,mode,wetten en nu op naar Aangepaste ramadanroosters op je werk(eerder pauze,later pauze,verschoven diensten draaien) naar nu de overheid die zich aanpast!en ik vrij met de kerst?!Ben je gek,drukste tijd van het jaar,onmogelijk!U kind wil niet werken op zondag of tot 02:00 sńachts?principes?cultuur?Had u maar van buiten Nl moeten komen...

Djenghiz_ken_net | 11-07-13 | 15:29

Waarom geen ramadan boven noordpoolcirkel? Net als bij lemmingen lost t probleem zich vanzelf op.

Wachtloper | 11-07-13 | 15:28

Gaan ze nu in die buurten staan flitsen tot 2 uur 's nachts? Want dat is toch wel zo'n beetje het enigste wat de Nederlandse politie nog doet. Ze kunnen dat tuig gemakkelijk aanpakken, maar durven dat niet. Politie die bang is voor schoffies, altijd handig in land als Nederland.

Graftak | 11-07-13 | 14:39

Ik wist niet dat er zoveel voetbalhooligans waren op GS. Toch weer wat geleerd vandaag.

Pindakees | 11-07-13 | 14:12

Als het zo doorgaat is Nederland gewoon verloren. De Islamitische en Marokkaanse bevolking groeit harder dan de Nederlandse bevolking (hoger geboortecijfer en immigranten). Nu kan er nog iets aan gedaan worden, maar over 10 jaar is het al te laat. Dan zitten zij in de positie om ONS regels op te leggen.

Loghuis | 11-07-13 | 14:04

Ik ben het er voor de verandering eens met de heer Bakito | 11-07-13 | 11:15 | + -29 -

Baby Rasta | 11-07-13 | 14:01

Het enige verschil is dat ze van stelen overdag omschakelen naar s'nacht stelen omdat ze dan wel mogen eten.
.
Het is en blijft gewoon tuig. Daar hebben we er gruwelijk veel van en die gaan nooit meer weg. Er komen er zelfs miljoenen bij na 1 januari.
.
Het veilige Nederland van vroeger is weg. We zijn een crimineel land geworden.

Patatter | 11-07-13 | 13:54

@Piet van het Padje | 11-07-13 | 11:10
Het gaat hier ook niet om misdaad, maar om "overlast"... Nog steeds maar incidentjes, maar toevallig verwacht de popo de komende weken dat de incidentjes wat later op de avond gaan voorvallen. Heeft niets met islam te maken, dat komt doordat wij onze breedtegraad voor mohammedaanse medeburgers ongelukkig hebben gekozen. Onze excuses hiervoor, dit doet ons veel verdriet. Als we het opnieuw mochten proberen, zouden Nederland veel dichter bij de evenaar stichten.
Tot zover ons bericht uit de sosjaal-makrobiootiese kommune "Weg met ons".

AANBIEDING: *** geitenwollen sokken: gedurende ramadan 3 halen, 2 betalen ***

Guido | 11-07-13 | 13:34

Waarom nu weer speciale rammedandiensten. Slaat nergens op. De politie heeft volgens alle berichten al nergens tijd voor en nu wordt er een heel blik open getrokken.
Dat gaat weer ten koste van het echte politiewerk; boeven vangen... (oh wacht).

Mike Echo | 11-07-13 | 13:29

Blijft u maar eenzijdig wegkijken doei doei

Claire | 11-07-13 | 13:28

Claire | 11-07-13 | 13:23
nogmaals, eenzijdig en ja, keihard aanpakken. doei doei

ITEACHYOU | 11-07-13 | 13:27

Claire | 11-07-13 | 13:10 |
dan wordt het tijd dat we er eens iets tegen gaan doen niet? als ze bij mij kanker constateren dan kan ik de verkeerde cellen weg laten halen of me dood laten schieten. dat eerste stel ik voor, dat laatste stel jij voor

ITEACHYOU | 11-07-13 | 13:13

Probleem is dat die zogenaamde waakzaamheid bij veel bestuurders slechts lippenbelijd is en de problemen worden gebagataliseerd.

Claire | 11-07-13 | 13:13

feit is dat de Maroc terreur een groter wordend probleem is die onze samenleving niet alleen miljarden kost maar ook aan het ondermijnen is.

Claire | 11-07-13 | 13:10

Claire | 11-07-13 | 13:05
Ik ben ook van mening dat je het tuig keihard moet aanpakken en dat we waakzaam moeten zijn...

ITEACHYOU | 11-07-13 | 13:09

First Contact | 11-07-13
en dit bestempel jij als feit?

ITEACHYOU | 11-07-13 | 13:07

Yusuf is een incident de terreur is echter een structureel en groter wordend probleem dat niet wordt erkend. Slachtoffers van Maroc tuig worden in de steek gelaten.

Claire | 11-07-13 | 13:03

Claire | 11-07-13 | 12:56
media, eenzijdig, niet interessant om een item te maken over Yusuf die een zaakje is begonnen twintig jaar geleden en nu 300 man personeel in dienst heeft enz. enz. enz.

ITEACHYOU | 11-07-13 | 13:01

@ITEACHYOU | 11-07-13 | 12:49
Tip!!! Zie link;
ejbron.wordpress.com...
Ing. eslapen | 11-07-13 | 12:08 | + 1
-
Gutmenschen zijn ZIEK! #feit. Gouden jaren voor het GGZ breken aan...

First Contact | 11-07-13 | 12:56

Kijkt u even naar hoe het gaat in Moslimlanden. Ze slaan elkaar de hersens in ( zeg maar broeders en zusters onder elkaar).

Ook in amsterdam schieten Marokkaanse broeders elkaar naar de 72 maagden die niet bestaan en nu moet de wereld met ze meehuilen?

We hebben al ruim 20 jaar ellende met Marokkaans tuig. Al die tijd keken ze weg en werden/worden de Nederlandse slachtoffers van Marokkaans geweld niet serieus genomen.

Claire | 11-07-13 | 12:56

hoe zeg ik het in 1 woord; zorgelijk-dat-islam-als-bedreigend-wordt-ervaren!

Causa Sui | 11-07-13 | 12:55

Claire | 11-07-13 | 12:44
Daar komen je ware intenties boven water. ze moeten allemaal het liefst dood, alleen uitgezet worden is al niet eens genoeg voor types zoals jij, eng gewoon. ik hoop dat je ooit een beetje verstand krijgt

ITEACHYOU | 11-07-13 | 12:49

Creëer een probleem en zorg zelf voor een oplossing heet dat toch? Dat heeft er in ieder geval voor gezorgd dat de halve pijp volhangt met camera's. Gezellig joh. Nu nog even de Facebook's gezichtsherkenning aanzetten, en ik voel mij weer een stuk herkenbaarder. Vroeger ging je het gesticht in als je het gevoel had gevolgd te worden, nu is dat gewoon realiteit.

DijenkletserT | 11-07-13 | 12:44

@ KannieWaarZijn

Hand in hand begleiden naar een wrakke schuit richting homeland lijkt me een goed plan. Wel graag het Nederlands paspoort inleveren want dat scheelt ons miljarden aan uitkeringen en bergen ergenis.

Wonen met gelijkgestemde zielen (zelfe IQ van 85) en genieten van een uitkering in homeland is toch veel leuker?

Claire | 11-07-13 | 12:44

KannieWaarZijn | 11-07-13 | 12:30
Het is erger: de Nederlandse regering heeft de beter ontwikkelde Marokkanen begin jaren '70 expres buiten de grenzen gehouden om te voorkomen dat deze hier kritisch zouden worden of onze mooiste baantjes in zouden pikken.

Baron Wilhelmus | 11-07-13 | 12:44

@eerstneukendanpraten | 11-07-13 | 12:36
En hoe zit het met E-nummers? En al het snoepgoed waar de islamitische lieverds mee worden zoetgehouden... zitten er in een aantal van deze nummers nog steeds dierlijke vetten afkomstig uit varkens? #dtv

First Contact | 11-07-13 | 12:43

KannieWaarZijn | 11-07-13 | 12:40
Jawohl, mein führer

ITEACHYOU | 11-07-13 | 12:43

KannieWaarZijn | 11-07-13 | 12:15
Je kan er ook voor zorgen dat Geert en Mo hand in hand vertrekken na een bezoek aan jouw voordeur.......
ITEACHYOU | 11-07-13 | 12:30 | + -1 -

Mooi voorstel, ik zou Mo wel bij de hand nemen samen met Geert, alleen leveren We Mo wel even af in zn eigen land. Wil Mo toch met alle GEWELD hier blijven in Nederland dan bek dicht houden en aanpassen aan de Nederlanders.

KannieWaarZijn | 11-07-13 | 12:40

Koninging Beatricks | 11-07-13 | 11:33
Selectieve interpretatie, het bestaat nog! Nee Bea, stelend en berovend Marokkaans tuig is wat mij betreft erger dan voetbaldronkaards. Het gaat hier echter niet om stelend en berovend Marokkaans tuig, maar om mensen -waaronder jongeren- die in verband met een feest 's nachts herrie veroorzaken en verkeerd parkeren. Als er dan moord en brand wordt geschreeuwd omdat er een paar dienders tot twee uur moeten werken in plaats van tot pakweg elf of twaalf uur, dan lijkt het me een aardige mismatch ten opzichte van bijvoorbeeld een voetbalwedstrijd.

Baron Wilhelmus | 11-07-13 | 12:39

Claire | 11-07-13 | 12:32
ik zou zo graag willen weten waar je woont, of je op hockey zit en of je vaderrr elke dag naar zijn werrrrrk gaat met zijn BMW 7 serrrie met verchrrrrrroomde buitenspiegelssssss.....

ITEACHYOU | 11-07-13 | 12:37

@ VanBukkem 12:07

Ze krijgen via het kauwen wel degelijk bepaalde stoffen in het lichaam ook al slikken ze de bladeren niet door. Ik zeg: magnie!

eerstneukendanpraten | 11-07-13 | 12:36

Toch heeft het ook een positieve uitwerking op de werkgelegenheid, naarmate de ikrammelman vordert, zie je steeds meer mohammedvolgers bovenop andere auto's knallen, versuft door vocht en slaapgebrek.

Andreas Pandis | 11-07-13 | 12:34

Ow half 1.
* Broodje warm vlees met pindasaus en mayonaise haalt*

Humpf | 11-07-13 | 12:33

@ Skunk57

Wat fijn voor u dat u zoveel buitenlanders spreekt? Zijn dat dan buitenlanders die hier geboren zijn maar zich vooral geen Nederlander voelen maar meer Marokkaan of Turk?

Of zijn dat van die fijne buitenlanders die hier komen om te parasiteren?

Claire | 11-07-13 | 12:32

KannieWaarZijn | 11-07-13 | 11:48 | + 1 -
Er zijn de laatste 25 jaar duizenden mensen vermoord. Waarom die fixatie voor Van Gogh? Is hij belangrijker dan de slachtoffers in Alphen aan de Rijn door de roomblanke PVV lone wolf Tristan vd V ?

Leg mij dat eens uit...
Bakito | 11-07-13 | 11:54 | + -1 -

Om toch het even uit te leggen als antwoord op je vraag

We hebben al genoeg aan onze eigen gekken, vreselijk wat daar gebeurt is in Alphen ad Rijn, en het is niet minder of meer. Ik heb alleen genoeg van nog meer gekken, zeker als ze hier niet thuis horen. Laat ze in hun eigen land maar te keer gaan zoals ze hier doen dan piepen ze wel anders. Het lijkt wel of ze bussen vol gestoorden naar Europa loslaten. De inteligenten houden ze zelf.
Ben jij daar blij mee?

KannieWaarZijn | 11-07-13 | 12:30

KannieWaarZijn | 11-07-13 | 12:15
Je kan er ook voor zorgen dat Geert en Mo hand in hand vertrekken na een bezoek aan jouw voordeur.......

ITEACHYOU | 11-07-13 | 12:30

zeg maar jansen | 11-07-13 | 10:58

Helemaal met je eens. Ik schaam mij kapot voor greet en de pvv en leg aan iedere buitenlander die ik spreek uit dat niet elke Nederlander zo'n verwerpelijk stuk vuil is

Skunk57 | 11-07-13 | 12:26

@ De Koreaanse Slet | 11-07-13 | 11:36
Het zit helaas voor een deel wél in de religie, met name de Islam. Vrijwel alle aanhangers van een religie zijn van mening dat zij gelijk hebben, en de andere (anders-gelovigen en niet-gelovigen) zijn ondergeschikt en minderwaardig. Je mag ze dus als minderwaardigen behandelen.

Bij de Islam komt er nog bij dat er geen herziening van hun boek is gekomen, waardoor de inhoud door velen letterlijk wordt genomen. Niet-islamieten hoef je dus niet als mensen te behandelen, want dat zijn ze niet. Stelen van- en liegen tegen niet islamieten is dus ook niet haram.

CornFlakey | 11-07-13 | 12:21

Grote stamper | 11-07-13 | 11:59
eens, klinkt al een stuk genuanceerder

ITEACHYOU | 11-07-13 | 12:20

@Pindakees | 11-07-13 | 12:10

Nee want wij zijn te duur omdat wij allemaal hoge vaste lasten hebben en die heeft een gastarbeider niet.

Willem van Rood | 11-07-13 | 12:17

Pindakees | 11-07-13 | 12:03 |
Je wilde om 11:01 weten hoeveel de belasting betaler kwijt is aan een wedstrijdje Ajax-Feyenoord aan politiekosten. Dat antwoord heb ik je gegeven. Hoeveel er nog meer is te besparen moet je zelf maar ff opzoeken. Ik ga niet alles voor je uitzoeken.

CoffeePatch | 11-07-13 | 12:17

KarelMarks | 11-07-13 | 12:14 |
Das ook enkel de PvdA. SP is dan ook opgericht omdat de PvdA er niks meer van bakte.

Pindakees | 11-07-13 | 12:16

KannieWaarZijn | 11-07-13 | 11:48 | + 1 -
Er zijn de laatste 25 jaar duizenden mensen vermoord. Waarom die fixatie voor Van Gogh? Is hij belangrijker dan de slachtoffers in Alphen aan de Rijn door de roomblanke PVV lone wolf Tristan vd V ?

Leg mij dat eens uit...
Bakito | 11-07-13 | 11:54 | + -1 -

Je haalt weer alles door elkaar, we hadden het toch over de islam ramadan pvv en wegkijken?

Zeg s Bakito,
Als het kwart voor 12 is, en dr wordt gebelt aan je voordeur, staat Mo voor de deur.
Je mag kiezen: geert of Mo meer keus heb je niet van Mo
Kom je dan op voor de Nederlanders? (Ik weet niet of jij dr 1 bent) of kies je voor de enge achterlijke cultuur.????
Ben jij een narcist?

KannieWaarZijn | 11-07-13 | 12:15

Grote stamper | 11-07-13 | 12:07 | + 1

Ja, lees het verraad van links maar eens. Ooit waren ze anti monarchie, anti religie en pro arbeider. En nu zitten ze met hun kop in de aars van de 1e 2, en de 3e die kan doodvallen (of heeft dat al gedaan).

KarelMarks | 11-07-13 | 12:14

Don't feed the troll (Bakito), want als je dat doet en je snijdt hout, dan reageert hij toch niet meer. Het is wat het is, een troll.

mental K | 11-07-13 | 12:14

Die kamervragen van de PVV lijkt bijna satire. Het is dat we weten dat ze het serieus menen.

polt | 11-07-13 | 12:14

Kaas de Vies | 11-07-13 | 11:52
*proest*

Mark Smith | 11-07-13 | 12:13

Grote stamper | 11-07-13 | 12:07
Ja in die goeie ouwe tijd dat de PvdA nog iets met links te maken had. Best verwonderlijk als je nu kijkt. Maar ja dat is idd waar ik op doelde.

Pindakees | 11-07-13 | 12:11

@Bakito | 11-07-13 | 11:58
Zit je verlof er nu al weer op?

reageerbuis | 11-07-13 | 12:11

Willem van Rood | 11-07-13 | 12:09 |
Komt dat dan niet op 't zelfde neer uit eindelijk?

Pindakees | 11-07-13 | 12:10

@zuurkool |11-07-13|11:14
'nooit geen problemen mee' = ALTIJD dus.

natte krant | 11-07-13 | 12:09

@Pindakees | 11-07-13 | 12:00

Werden (worden) gastarbeiders hierheen gehaald omdat wij te lui zijn of omdat wij te duur zijn?

Willem van Rood | 11-07-13 | 12:09

Pindakees | 11-07-13 | 12:00 | + 0 
.
Ik kan me niet herinneren dat ik zelf buitenlanders hierheen heb gehaald. Mijn vader kan zich dat ook niet herinneren.
.
Fabrieksbazen en hun politieke marionetten, die kunnen zich dat wel herinneren. Destijds waren de linkse partijen tegen de massa immigratie.
.
Een groot deel van onze eigen arbeidskrachten zit in allerlei uitkeringen omdat er goedkoper volk van over de grens te halen was.
.
De maatschappij heeft zich daarop aangepast, autochtonen hebben het liefst een chique kantoorbaan. Wie wil er nog werken in een fabriek?
.
Ooit, lang geleden, had de PvdA wel gelijk...

Rest In Privacy | 11-07-13 | 12:07

@eerstneukendanpraten | 11-07-13 | 11:30
Over Somaliërs gesproken.... mag je tijdens de ramadan eigenlijk qat kauwen?

VanBukkem | 11-07-13 | 12:07

Watapatja | 11-07-13 | 12:01
Dikke kans dat die door henzelf betaald worden, das meestal de bedoeling bij festivals. Geldt alleen niet voor voetbal (dwaze redenering van Opstelten)

Pindakees | 11-07-13 | 12:05

Grenzen dicht, scheelt een heeeeeleboel geld.

slakkenzout | 11-07-13 | 12:04

CoffeePatch | 11-07-13 | 11:54
Er zijn nog genoeg andere voetbalhooligans. Wat zouden we wel niet besparen als we dat allemaal gewoon door het voetbalpubliek zelf lieten betalen? Nog een paar miljoen miss?

Pindakees | 11-07-13 | 12:03

@Kaas de Vies | 11-07-13 | 11:39 |
'De islam is niet alleen een religie, maar ook een culturele en politieke ideologie.'
.
Bovenstaande is geheel correct en zal door niemand worden ontkend.

Van Dikhout | 11-07-13 | 12:02

eerstneukendanpraten | 11-07-13 | 11:58 |
Zal wel weer veel uithalen dan, dat verbod.. als de prijs al is verdubbeld.

Pindakees | 11-07-13 | 12:01

Peter Emile | 11-07-13 | 11:59 |
Bij de EO-jongerendag wordt ook extra politie ingezet.

Watapatja | 11-07-13 | 12:01

@Bakito | 11-07-13 | 11:58 | + 0 -
Kleine toevoeging of kanttekening van mijn zijde.
Er is altijd Kaas boven baas.

Kaas de Vies | 11-07-13 | 12:01

@aceofspades | 11-07-13 | 11:17
Piet Hein Donner is de verpersonificatie van alles wat er mis is met de vaderlandse politiek. Eén van de belangrijkste personen in het op de achtergrond opererende regentenkabinet.

VanBukkem | 11-07-13 | 12:00

Kaas de Vies | 11-07-13 | 11:52
Ligt er aan, als je een hele mooie kamer hebt, wil ik best even rond kijken. Waar ik op doelde was niet meer dan dat we 't meeste van dat 'tuig' hier zelf heen hebben gehaald als goedkope arbeidskrachten wegens zelf te lui. En nog belangrijker miss is dat men weigerde daar goede, duidelijke regels voor te treffen m.b.t. op verblijf en eventuele terugkeer (en met men, bedoel ik vooral de VVD + grote bedrijven)

Pindakees | 11-07-13 | 12:00

@ gaffelbaard

Zo ken ik ze inderdaad.

Misbruik, incest, homoseksualiteit etc. etc komt ook zeer veel voor bij Moslims maar is totaal onbespreekbaar vanwege het grote taboe.

Meisjes die worden misbruikt/verkracht etc. durven niets te zeggen want de kans dat zij als dader worden aangemerkt en/of worden uitgestorten is groot.

De Marokkaanse meisjes in Nederland hebben ook uitgebreid seks hoor voor het huwelijk en zijn al lang geen maagd meer (misschien nog in hun oren) als ze gaan trouwen, ook hier onbespreekbaar want dat is niet zo. Lachwekkend zo dom!

Claire | 11-07-13 | 12:00

Dat de 'ieslèèèm' een ongezonde godsdienst is wisten we al.

En dan wil ik het niet eens hebben over de talloze ongezonde religieuze voorschriften die zo'n beetje alles verbieden dat het leven aangenaam, leuk en de moeite waard maakt en die zo'n beetje alles onderdrukken dat tot de menselijke natuur hoort, waardoor elke moslim al tijdens de puberteit zo gefrustreerd is als een eind hout;

Ik wil dan vooral wijzen op het feit dat geen enkele religie wereldwijd zóveel doden en gewonden eist op dagelijkse basis.

Kortom, de 'ieslèèèm' is héél erg ongezond. Daar is elk mens van wie de verstandelijke vermogens nog niet zijn aangetast door een religie, het wel over eens.

Maar een religie waarvan de rituelen, gebruiken en 'feesten' extra politie-inzet vergen, is geen religie; dat is een plaag.

Peter Emile | 11-07-13 | 11:59

ITEACHYOU | 11-07-13 | 11:54 | + 0 

Dat komt omdat wij niet zo conservatief zijn als de Marokkanen.
.
Daarom moeten we dus een stuk conservatiever worden en voorkomen dat slecht opgevoed tuig hier komt ontsporen.
.
Daar helpen we de welwillende Marokkanen ook mee. Ik zeg niet dat er geen Marokkanen naar Nederland mogen komen, maar je mag wel een stuk kritischer zijn over de toelating. Moeten we ook doen bij polen en bulgaren btw.

Rest In Privacy | 11-07-13 | 11:59

Mensen, ik vind het erg gezellig. Goede discussie, met de kanttekening dat ik wederom het gelijk aan mijn zijde heb. Is geen schande hoor, baas boven baas.

Helaas moet ik er vandoor. De sauna roept. Tot woensdag!

Veel liefs van jullie aller B. ;)

Bakito | 11-07-13 | 11:58

@ Pindakees 11:34

Zag vorig jaar nog een documentaire op de (jawel!) Publieke Omroep. Met een kleine vrachtauto wordt een lading qat aangevoerd bij een loods ergens op een verlaten industrieterrein in het oosten des lands. Van heinde en verre komen de Somalische dealers in hun BMW's en Mercedessen aangereden om hun klaargezette porties af te halen voor omgaande distributie bij hun landgenoten die gastvrijheid genieten in Duitsland. Gelukkig is qat hier inmiddels net als in Duitsland verboden en is de prijs navenant verdubbeld...

eerstneukendanpraten | 11-07-13 | 11:58

Het tegenovergestelde van ''+ kudos'' is ''- bakitos'' ?

crisdegek | 11-07-13 | 11:57

Ik zit zelf ook in de Rammedan-modus. De eerste de beste chagrijnige Marokkaan die ook maar een onvertogen woord in mijn richting uit stamp ik een stuk ham in z'n bakkes.

Parel van het Zuiden | 11-07-13 | 11:55

Pindakees | 11-07-13 | 11:01 |
Omdat er al vier jaar geen uitpubliek wordt toegelaten bij de wedstrijden tussen Ajax en Feyenoord is er inmiddels bijna een miljoen euro bespaard op politiekosten. www.nrc.nl/nieuws/2013/07/07/uitpublie...

CoffeePatch | 11-07-13 | 11:54

Claire | 11-07-13 | 11:42
Hoe verklaart u het dan dat zelfs de Marokkanen in Marokko een hekel hebben aan veel van het NL tuig van Marokkaanse afkomst dat daar op vakantie heen gaat?
Allemaal een pot nat? Vind je dat niet een beetje dom?

ITEACHYOU | 11-07-13 | 11:54

@Pindakees | 11-07-13 | 11:47
Oh god. De dooddoener der dooddoeners.

harry poster | 11-07-13 | 11:54

KannieWaarZijn | 11-07-13 | 11:48 | + 1 -
Er zijn de laatste 25 jaar duizenden mensen vermoord. Waarom die fixatie voor Van Gogh? Is hij belangrijker dan de slachtoffers in Alphen aan de Rijn door de roomblanke PVV lone wolf Tristan vd V ?

Leg mij dat eens uit...

Bakito | 11-07-13 | 11:54

Lees net op elsevier dat Nederland één van de onbezorgdste landen is...
.
Welke krant lezen die mensen?
.
Of is het weer zo'n voorgeregiseerd persbericht waarmee de linkerkant van de samenleving ons in slaap wil sussen?

Rest In Privacy | 11-07-13 | 11:52

@Pindakees | 11-07-13 | 11:07
Is dat zo? Volgens mij zien ze dat wel degelijk als probleem en vinden er met regelmaat wetszijzigingen en maatregelen plaats (Ajax-Feyenoord zonder uitpubliek). Ik vind het ook een probleem en benoem dat ook. Maar waarom onze koppen in het zand steken als het om dit soort 'incidenten' gaat?

harry poster | 11-07-13 | 11:52

@Pindakees | 11-07-13 | 11:47 | + -1 -
?

Probeer je me de les te lezen op een hele domme manier?
Wil je dat ik je alle hoeken van de kamer laat zien? Of krabbel je op voorhand terug?

Kaas de Vies | 11-07-13 | 11:52

@Claire | 11-07-13 | 11:19 |
'En maar blijven roepen dat we geen Marokkanenprobleem hebben?'
.
Tuurlijk! Hiero kennen we zelfs geen Turkenprobleem...

Van Dikhout | 11-07-13 | 11:51

Pindakees | 11-07-13 | 11:48 |
Gewoon reageren is al goed genoeg. Of moet ik jou nu vragen hoelang jij hier al rondloopt? Een mens heeft aandacht nodig, voor sommige maakt het niet of dat positief of negatief is. En ik heb liever dat ie veilig achter de computer zit te trollen, dan buiten over straat loopt. Ik voel hier verantwoordelijkheid in.

haat | 11-07-13 | 11:51

Bakito | 11-07-13 | 11:47
Wat is dat nou weer voor instelling, Bakito? Tuurlijk kun je wel met Kaas discussiëren.

Pindakees | 11-07-13 | 11:50

zeeman73 | 11-07-13 | 11:47 |
Kernwaarde van GS?
GS is de PVV niet.

Watapatja | 11-07-13 | 11:50

Mooi. Ramadan.
Geen beter moment om even SORRY te zeggen tegen hun slaven, en de islamitische slavernij wereldwijd af te schaffen.
www.telegraaf.nl/buitenland/21723275/_...

gaffelbaard | 11-07-13 | 11:50

Claire | 11-07-13 | 11:36
Nee natuurlijk niet, stel je voor dat je moet nadenken...

Reken eerst even uit hoeveel de Marokkaanse gemeenschap ons sinds 1970 heeft opgebracht, om maar even te zwijgen van de kutklussen waarvoor wij ons te goed vonden. Hoef je er niet altijd bij te halen, ook niet om ons huidige beleid te vergoeilijken. Maar als je in kosten en baten gaat rekenen moet je het wel goed doen. Ow.. je leest dit natuurlijk al niet meer...!

Baron Wilhelmus | 11-07-13 | 11:50

@Lightme | 11-07-13 | 11:34
Het begon al in de tijd van Floris en Sindalla.

reageerbuis | 11-07-13 | 11:50

@ITEACHYOU | 11-07-13 | 11:48 | + 0 -
Niet door mij.

Ondanks dat ik denk te weten dat deze 2 genoemde mensen zwaar crimineel zijn vind ik de manier waarop onder geschikt aan mijn mening. Saddam is op een niet legitieme manier aan zijn einde gekomen, net als Osama.

Als je moraliteit predikt, zoals een USA, moet je ook moreel handelen.

Kaas de Vies | 11-07-13 | 11:50

@ zeeman73

Moet niet zijn:

Ik citeer: 'wij willen geen moslims in dit land.

Maar: Wij hebben genoeg van Marokkaans terreur.

Claire | 11-07-13 | 11:49

@Bakito | 11-07-13 | 11:47 | + 0 -
Hoe kan je dit nou stellen, mijn onderbuik heeft dezelfe vorm als een globe. Je bent nu echt onder de gordel bezig Bakito.

Kaas de Vies | 11-07-13 | 11:49

Kaas de Vies | 11-07-13 | 11:39
maar het feit dat Osama en Saddam gepakt/gedood waren is bij ons weer gevierd, terwijl er duizenden onschuldigen zijn doodgegaan door een niet gelegitimeerde oorlog. we kunnen blijven wijzen met het vingertje of de discussie anders voeren

ITEACHYOU | 11-07-13 | 11:48

haat | 11-07-13 | 11:46
Je helpt 'm door precies te reageren zoals hij verwacht?

Pindakees | 11-07-13 | 11:48

KannieWaarZijn | 11-07-13 | 11:20 | + 0 -
PVV loopt structureel weg voor verantwoordelijkheid of maakt zich onmogelijk door ruzies en conflicten.

Die geven sowieso geen belastinggeld uit. Stelletje lafbekken.
Bakito | 11-07-13 | 11:25 | + -7 -

Zeg s Bakito? Ben jij soms de tekstschrijver van meneer Asscher?
Vind jij het normaal dat meneer van Gogh op straat wordt vermoord? En vervolgens dat de sukkel burgemeester Cohen daarna een kopje mierzoete thee gaat drinken bij die lieve marokanen?
En als de Pvv belastinggeld uitgeeft, heb ik dat 10x liever dan tonnen belasting geld uitgeven voor allochtonende lastpakken.

KannieWaarZijn | 11-07-13 | 11:48

@Pindakees

Kaas de Vies is een antiglobalist, met die mensen valt nauwelijks te discussiëren.

Bakito | 11-07-13 | 11:47

over extra politieinzet tijdens koninginnedag wordt niet gezeurd op deze site. Ook niet over extra politieinzet wanneer de paus komt, bij een festival, etc.
geef dan een korte samenvatting van dit artikel en leg de kernwaarde van GS kort uit: wij willen geen moslims in dit land.
stelletje mongolen.

zeeman73 | 11-07-13 | 11:47

@De Koreaanse Slet | 11-07-13 | 11:44 | + 0 -
Juist, maar dan valt het niet te ontkennen dat de islam een probleem is in Nederland. Dit zijn gewoon one-liners. Je kan niet genuanceerd dit soort problemen benoemen, je moet eerst de schellen van de ogen beuken bij de politici anders doen ze niets. En je ziet hoe halsstarrig ze zijn.

Maar de islam is part of the problem bij deze mensen omdat ze de negatieve aspecten van deze religie/ideologie naleven.

Er zijn ook positieve stromingen in de islam, alleen zijn die niet zo populair, en precies om de reden die jij aankaart. Voornamelijk laag opgeleid, en het is in het belang van de Islamitische geestelijke om dit ook zo te houden. Zo kunnen ze (internationaal) blijven sturen.

Kaas de Vies | 11-07-13 | 11:47

Kaas de Vies | 11-07-13 | 11:44
Voor hoe weinig geld wou jij kutklusjes opknapen toen al die Turken hier heen kwamen?

Pindakees | 11-07-13 | 11:47

Pindakees | 11-07-13 | 11:38 |
Ik ken m, net zoals hij de vrijheid heeft om te trollen, heb ik de vrijheid om er af en toe op in te gaan. Net zoals hij er niks mee wint, zo verlies ik er niks mee. Hij waant zich als anonieme reaguurder, maar ook daar zit, net als jij en ik, een individu achter. In het geval van Bakito een hele onzekere, die op een vrij ongebruikelijke manier zijn bevestiging zoekt in het leven, ik help die jongen daar graag bij.

haat | 11-07-13 | 11:46

@Kaas de Vies | 11-07-13 | 11:32
Ik wist niet dat de EU zo rijk was, ik dacht China of de VS of. Jij wel?

De Koreaanse Slet | 11-07-13 | 11:45

@Merkava | 11-07-13 | 11:38 | + 1 -

Een troll als zovelen... Maar ja, volgens het politieke elite moesten we in debat blijven met ze...

Rest In Privacy | 11-07-13 | 11:45

@Pindakees | 11-07-13 | 11:32 | + -2 -
Het probleem is dat we externe problemen intern maken. Ik zag liever dat deze problemen extern bleven, maar dit wil de overheid niet.

Oftewel, even ophouden met import.

Kaas de Vies | 11-07-13 | 11:44

@Kaas de Vies | 11-07-13 | 11:39
Ja ok, hebt een punt, maar dat heeft dus niet specifiek met islam te maken. Dat heeft te maken met de drang om herkenning te zoeken in een groep.

Voor de grap moet je eens gaan praten met een hoog opgeleide moslim, je schrikt je rot hoe stellig die tuig en terroristen veroordeelt als een schande voor islam. Tenzij het een terrorist is natuurlijk ;-)

De Koreaanse Slet | 11-07-13 | 11:44

Claire | 11-07-13 | 11:26 |
Schijntje, Dijsselbloempje kost ons in zijn eentje meer dan alle vandalen in Nederland.

Watapatja | 11-07-13 | 11:43

Ik ben dat gezeik over die ramadan alweer helemaal zat..

Slipsnifter | 11-07-13 | 11:43

@First Contact | 11-07-13 | 11:27

Elke dogma geeft geen enkele toevoeging maar mensen hebben het nodig kennelijk. https://nl.wikipedia.org/wiki/Dogma_(algemeen)

Van mij mag het allemaal verdwijnen, maar zolang mensen moeten verafgoden zal het blijven. Het ironische is dat anti-islam proponenten net zo ziek in hun kop zijn als pro-islam proponenten.

Het zal pas veranderen als we gewoon dingen per geval kunnen bekijken zonder te generaliseren, maar dat is te moeilijk. Ik weet het want ik generaliseer er voor het gemak ook maar op los.

De Koreaanse Slet | 11-07-13 | 11:42

@ ITEACHYOU

Nee hoor ik ben zeer gesteld op andere culturen.

Ik heb niets met Marokkanen en dta is mijn goed recht.

Blijft u fijn wegkijken?

En nee ik ben nooit in mn hol genomen door een Marokkaan en dat zal nooit gebeuren. Ik ben vies van Marokkanen. Ze schelden meisjes en vrouwen voor hoer uit en erger. Daarom walg ik van deze nep moslims. Ze zijn vooral niet halal en ik vind ze erg barbaristisch dom.

Fijne dag nog.

Claire | 11-07-13 | 11:42

@Merkava | 11-07-13 | 11:38 | + 1 -
Professioneel? Neen, die mening deel ik niet.

Kaas de Vies | 11-07-13 | 11:41

Merkava | 11-07-13 | 11:38
Bakito doet nou juist altijd zo'n zijn uiterste best om leven in de discussie te houden. Als alle neuzen de zelfde kant op wijzen, is er ook niet veel meer aan of wel dan?

Pindakees | 11-07-13 | 11:41

"je kan het beste zeggen dat diefstal niet halal is" ...
Ja hoor, preventief optreden van de burger helpt..
Er zijn drie scenario s mogelijk>> of je krijgt klappen of ze doen alsof ze het niet begrijpen, of ze kijken je aan alsof ze water zien branden.
Het helpt dus geen zak, achtelijke overheid.

Terpen-tijn | 11-07-13 | 11:41

@Bakito | 11-07-13 | 11:39 | + 0 -
Meer sex-debiel en onuitstaandbaarheid.

Kaas de Vies | 11-07-13 | 11:40

@Pindakees | 11-07-13 | 11:36
Dussss, shoarmazaken en islamitisch banken... *barst in janken uit* #snijden

First Contact | 11-07-13 | 11:40

@De Koreaanse Slet | 11-07-13 | 11:36 | + 0 -
Mee eens dat het om onaangepast tuig gaat, maar de islam speelt wel een factor. Deze factor is die van verbroedering en legitmatie van hun gedrag. De jongetjes zijn prinsjes dit wordt door de islam gepredikt. De islam is niet alleen een religie, maar ook een culturele en politieke ideologie.

De ene hand wast de andere.

De Marokkaanse en Turkse islamiet stonden hand in hand in de hofplein fontein te dansen toen de torens in New York omvielen.

Kaas de Vies | 11-07-13 | 11:39

Merkava | 11-07-13 | 11:38 | + 1 -
Dat heet nou sex-appeal of onweerstaanbaarheid.

Bakito | 11-07-13 | 11:39

haat | 11-07-13 | 11:35
Hoe lang komt u hier? Bakito zal altijd posten, precies dat wat de gemiddelde reaguurder NIET wil horen op dat moment, onder dat artikeltje.

Pindakees | 11-07-13 | 11:38

Che_cuevara | 11-07-13 | 11:36 | + 0 -
Je verdraait mijn woorden. Verder geen commentaar.

Bakito | 11-07-13 | 11:38

ITEACHYOU | 11-07-13 | 11:35 | + 0 -

... en volgens mij hebben we daar al eeuwen veel kritiek op gehad. We bieden er nog onze excuses voor aan.
.
Maar wil dat zeggen dat we moeten bijven vermengen?

Rest In Privacy | 11-07-13 | 11:38

Waarom gaan zoveel mensen in discussie met bakito? Het is een professionele troll mensen. Gewoon doorlopen.

Merkava | 11-07-13 | 11:38

@Not Muhammad | 11-07-13 | 11:22
Als een hond agressief is kan de minister een fokverbod voor een ras instellen. Het gaat te ver natuurlijk om dat bij mensen van toe te passen. Want mensen gedragen zich nooit (in groepsverband) als beesten! Toch?

reageerbuis | 11-07-13 | 11:37

@reageerbuis | 11-07-13 | 11:30
Dat klopt als een bus. De meest radicale terroristen zijn vaak ex-junks, criminelen e.d. van het ene extreme naar het andere. Kut tuig.

De Koreaanse Slet | 11-07-13 | 11:37

@De Koreaanse Slet | 11-07-13 | 11:32 | + -1 -
Ik denk het wel.

Ten eerste is het voor de burger overzichtelijker. Dit is belangrijk.
Gezien in het verleden zijn we vele vormen van fraude tegen gekomen. Kinderbijslagfraude, zorg en huursubsidie fraude met bulgaren. Dit is dan onmogelijk. Als er iets niet is, kan je er ook niet mee frauderen.

Kaas de Vies | 11-07-13 | 11:36

@Kaas de Vies | 11-07-13 | 11:30
Jullie zitten allemaal fout.

Het gaat hier om onaangepast kuttuig. Het doet er helemaal niet toe dat ze islamitisch zijn. Al zouden ze zich morgen allemaal bekeren tot het jodendom dan nog zouden het kutgastjes zijn die alleen maar ellende veroorzaken. Wel zit het probleem in de Marokkaanse cultuur van wegkijken en jongetjes behandelen alsof het prinsjes zijn. Maar het probleem zit niet in de islam (kut-religie) anders zouden we hier 1 miljoen terroristen en criminelen hebben en dat is gelukkig niet zo. Het gaat hier om tuig want dat is het!

Tuig van het Rif!

De Koreaanse Slet | 11-07-13 | 11:36

@Bakito | 11-07-13 | 11:30
"Constant focussen op anderen is een teken van zwakte."

En dat zeg jij?

Che_cuevara | 11-07-13 | 11:36

First Contact | 11-07-13 | 11:32
Nou, kijk eens hoevol de shoarma en kebab tenten zitten om 4 uur 's nachts?
Of nog iets anders, 't islamitisch banken.. daar zouden onze banken eens een voorbeeld aan moeten nemen.

Pindakees | 11-07-13 | 11:36

@ Baron Wilhelmus

Blijft u maar gewoon wegkijken.

Verder geen commentaar op uw reactie.

Claire | 11-07-13 | 11:36

Grote stamper | 11-07-13 | 11:33
Hee, als er een land schuldig is aan vermenging dan is het NL wel...... denk daar maar eens over na..... als je dat kan

ITEACHYOU | 11-07-13 | 11:35

Bakito | 11-07-13 | 11:26 |
Goeie comeback man, had niet anders verwacht. Ben je nou echt altijd zo stug? Vervelend dat er hier mensen zoals jij reageren die niks anders willen dan hun eigen mening ventileren. En dan waarschijnlijk quasitrots zijn op je minkudos elke keer. Kijk ik wil best toegeven, ik stem PVV, maar in alle redelijkheid kan ik af en toe lijnrecht tegenover ze staan en het eens zijn met bijvoorbeeld Groenlinks of D66. Dat zie ik jou niet doen en dat is vervelend om mee te discussiëren. Leuk dat je altijd commentaar hebt op de PVV, maar met jouw houding zou je als politicus niks voor mekaar krijgen. Hooguit wat buttons en ballonnen uitdelen in je geboorteplaats.

haat | 11-07-13 | 11:35

Claire | 11-07-13 | 11:26
De Nederlandse gemeenschap kost ons jaarlijks vele miljarden. Ik snap alleen niet wat dat met Ramadan te maken heeft.

Baron Wilhelmus | 11-07-13 | 11:34

eerstneukendanpraten | 11-07-13 | 11:30
Is nog lang niet altijd makkelijk hoor , dat werken, zo'n fiets van 't station halen en dan verkopen voor 5 euro. Een lastige aanbod markt, en om te verkopen moet je toch al behoorlijk veel kennis hebben van je afzetmarkt (op welke tijdstippen hebben mensen een fiets nodig, etc)

Pindakees | 11-07-13 | 11:34

@ Kaas de Vies

Niet alleen suikerziekte en obesitas:

En Marokkanen zes (6) keer meer kans op gekte schizofrenie dan autochtonen. Ze zijn veelaal ernstig gestoord.

2007:
www.youtube.com/watch?v=ohvAndtcXiw

Ook hier ontkennen en de schuld elders neerleggen.

Erg dom volk is het.

Claire | 11-07-13 | 11:34

Het blijft een cultuurverrijking.

Lightme | 11-07-13 | 11:34

@Baron Wilhelmus | 11-07-13 | 11:23

Aha, dus omdat criminele voetbalvandalen het ook is het opeens geen probleem meer als ramadantuig het ook doet?

Gutpratende gutmensch.

Koninging Beatricks | 11-07-13 | 11:33

@bakito Wie was er eerder, de racist of de buitenlander?
.
Misschien ligt het in de menselijke aard om een voorkeur te hebben voor een eigen herkenbare cultuur.
.
Grenzen zijn zo gek nog niet.
.
Of denk je dat we die grenzen ooit voor jan lul hebben getrokken?

Rest In Privacy | 11-07-13 | 11:33

Bakito | 11-07-13 | 11:32
Looooool

ITEACHYOU | 11-07-13 | 11:33

@Bakito | 11-07-13 | 11:26
"Weldenkende mensen, zoals Groenlinksers".
Wat klopt hier niet?

Che_cuevara | 11-07-13 | 11:33

@Bakito | 11-07-13 | 11:32
Laat ik deze vraag omdraaien, wie zit jou te plussen?

First Contact | 11-07-13 | 11:33

@Bakito | 11-07-13 | 11:28
Erg simpel, Nederlands cultuurbehoud, een eerlijke verdeling voor mensen die bijdragen aan de sociale "zekerheden", (meer) respect voor vrouwen en ouderen,en het NIET accepteren van het opdringen van gedachtegoed/achterlijke religie. Nu jij, wat is de toegevoegde waarde van de islam in het westen/Nederland... positieve voorbeelden noemen uit een aantal Arabische landen mag ook.

First Contact | 11-07-13 | 11:32

Claire | 11-07-13 | 11:19 |
Ik heb het volgens mij al een keer eerder gezegd, maar volgens mij ben jij ooit door een moslim in je hol genomen en deed dat zo een pijn dat je nu een permanente hekel hebt aan iedereen die ook maar een beetje afwijkende haarkleur heeft. triest om te constateren dat je zo verbitterd bent.

ITEACHYOU | 11-07-13 | 11:32

@De Koreaanse Slet | 11-07-13 | 11:17 | + 0 -
Weet niet helemaal wat je wilt zeggen met de IMF link.

Kaas de Vies | 11-07-13 | 11:32

Wie zit mij trouwens te minnen?

Bakito | 11-07-13 | 11:32

@Kaas de Vies | 11-07-13 | 11:25
Zoals ik al zei, je hebt echt wel een punt. Ik vrees alleen dat het netto niets oplevert. Ofwel ergens gewoon glas, plas.

De Koreaanse Slet | 11-07-13 | 11:32

Kaas de Vies | 11-07-13 | 11:28
Fantastisch dat je er bronnen bij haalt, echt super, dikke pluim voor jou. Maar voor je baklavaatje moet je toch nog even uitleggen wat je punt nou is? Als wij dr last van hebben, lijkt mij 't automatisch een intern probleem?

Pindakees | 11-07-13 | 11:32

Wat is dit nu weer voor stemmingmakerij, alsof we met oud en nieuw niet extra politie inzetten, of met koninginnedag of met..... ach, laat ook maar.

ITEACHYOU | 11-07-13 | 11:30

Grote stamper | 11-07-13 | 11:27 | + 0 -
Mij is het om het even. Christenen, moslims, PVVers: hoeveel last je van ze hebt hangt voornamelijk af van jezelf. Constant focussen op anderen is een teken van zwakte.

Bakito | 11-07-13 | 11:30

@Bakito | 11-07-13 | 11:28 | + 0 -
Ik geef toe, ik rij soms ook wel eens iets te hard, maar maakt mij dit een raceist?

Kaas de Vies | 11-07-13 | 11:30

@De Koreaanse Slet | 11-07-13 | 11:20
De nummers 2 en 3 zijn heel goed samen te mixen.

reageerbuis | 11-07-13 | 11:30

Ik vraag me af of die zwaar ondervoede Somaliërs hier ook aan ramadan moeten doen of dat ze automatisch een vrijstelling van Allah krijgen. Je moet er toch niet aan denken dat die arme sloebers massaal de hongerklop krijgen als ze hier aan het werk zijn. Oh wacht...

eerstneukendanpraten | 11-07-13 | 11:30

Als je zegt dat iemand moet werken als ie kan werken dan heb je gelijk. Als je zegt dat er wel gratis politie naar miljoenenfeestjes als voetbal kunnen maar niet naar ramadan dan ben je gewoon een hopeloze zeur.

Einde van de Domheid | 11-07-13 | 11:29

Ikdus | 11-07-13 | 11:25
Ze vreten meer 's nachts dan ze anders over de hele dag zouden doen, en 't suikerfeest is ook 'n feest van flink volproppen. Kijk maar naar de Kerst inkopen bij 'n gewone supermarkt, vergelijkbaar iets. "t punt blijft ongeveer even valide. Immers zijn die btw inkomsten van dat voetbal natuurlijk helemaal niet bedoelt voor de politie inzet, en bovendien bij lange na niet toereikend.

Pindakees | 11-07-13 | 11:28

Maar OW WEE als je iets zegt over de link tussen criminele activiteiten en de islam... Aldus heel hypocriet Den Haag...

HetMannetje! | 11-07-13 | 11:28

First Contact | 11-07-13 | 11:27 | + 0 -
Je draait het om, de vraag moet zijn: waarom zouden racisten of PVVers een toevoeging zijn voor onze maatschappij?

Bakito | 11-07-13 | 11:28

Wat ik mij afvraag is waarom iftar-maaltijden vernederend zijn? Ik zie dat er een hoop lekkers bij komt kijken *drool*.

Russkoja.zjopa | 11-07-13 | 11:28

@Pindakees | 11-07-13 | 11:20 | + 0 -
Waar trek je de grens, wat is ons probleem en wat is niet ons probleem. Waarom maken we van een extern probleem een intern probleem.

Maar goed, in het kader van de nieuwe Kaas, enkele bronnen.
http://www.hbvl.be/nieuws/wetenschap/allochtonen-zijn-gevoeliger-aan-suikerziekte.aspx
http://www.nu.nl/gezondheid/1934506/meer-nederlanders-met-suikerziekte.html

Krijg ik nu een baklavaatje?

Kaas de Vies | 11-07-13 | 11:28

"Het is een bepaald soort slag mensen dat altijd loopt te zeiken over anderen....
Bakito | 11-07-13 | 11:18 | + 0 -
.
Hoor ik je nou zeggen dat je een bepaald soort slag mens bent?
.
Of was je niet aan het zeiken?

Rest In Privacy | 11-07-13 | 11:27

@Mark Smith | 11-07-13 | 11:24
Gaaaap de GS trolletjes zijn ook weer wakker... Nog steeds geen enkele reactie waarom de islam een toegevoegde waarde is/zou zijn voor het westen of in mijn geval Nederland. Kom zelf niet verder dan; olie,olie en meer olie. Ik geef het woord aan Mark en Bakito.

First Contact | 11-07-13 | 11:27

@ Baron Wilhelmus

De Marokkaanse gemeenschap kost ons honderden miljoenen aan gemeenschapsgeld om ze een beetje staande te houden ( wat niet lukt).

Een Marokkaan vanuit die top 600 tuig kost de burger 220.000,00 per jaar aan begeleiding etc.

Claire | 11-07-13 | 11:26

haat | 11-07-13 | 11:23 | + 0 -
Onzin, weldenkende mensen, zoals Groenlinksers, pleiten al geruime tijd voor afschaffing van vuurwerk.

Bakito | 11-07-13 | 11:26

@De Koreaanse Slet | 11-07-13 | 11:17 | + 1 -
Wat levert het op. In principe zou je met het afschaffen van subsidies en toeslagen dit moeten kunnen compenseren via IB + btw. Dit levert netto dan niets op. Behalve dat je bezuinigt op fraude, fouten en bureaucratie. Hier zit je winst.

Ik ben niet de juiste man om te vragen om iets in detail uit te rekenen, ben meer een ethische mijmeraar. Ik denk dat mijn systeem eerlijker, duidelijker en goedkoper is. Je onderbuikje prikkel ik hier mee, nu vraagt je ratio een financiele onderbouwing...is eigenlijk niet nodig omdat het gebaseerd is op pure logica. Misschien als ik van mijn fipo fetisch verlost ben ga ik inhoudelijk onderbouwde posts tikken.

Kaas de Vies | 11-07-13 | 11:25

En na de ramadan zich massaal misdragen in bioscopen en andere uitspanningen. Maar volgens de overheid ben ik nu intolerant aan het denken. Sorry.

brutus68 | 11-07-13 | 11:25

KannieWaarZijn | 11-07-13 | 11:20 | + 0 -
PVV loopt structureel weg voor verantwoordelijkheid of maakt zich onmogelijk door ruzies en conflicten.

Die geven sowieso geen belastinggeld uit. Stelletje lafbekken.

Bakito | 11-07-13 | 11:25

@Pindakees | 11-07-13 | 11:12
Eten moet je altijd, of je nou moslim bent of niet. Of je dat nou overdag doet of 's avonds.

Doe nog eens een poging.

Ikdus | 11-07-13 | 11:25

De Koreaanse Slet | 11-07-13 | 11:20
Nee, nee, nee. Islam is slecht. Alle moslims zijn terroristen die jou dood willen en de Marokkaanse gemeenschap blijft daarover stil.
/reaguurdersmantra.

Mark Smith | 11-07-13 | 11:24

Bakito | 11-07-13 | 11:15 |
Dan vieren we oud en nieuw, dat is iets globaals en niet iets typisch PVV. En voetbal is nou ook niet bepaald enkel aan PVV toe te schrijven. Ook in Turkije hebben ze hooligans, best smerige ook. Is dat ook typisch PVV? Waarom word je boos op, in jouw ogen, bevooroordeelde mensen, als je zelf zo bevooroordeeld doet? Kun je niet met je kortzichtige brein inzien dat jouw genoemde voorbeelden, zaken zijn waar we sowieso als cultuur al mee te maken hebben en dan we niet zitten te wachten op 'importcultuurproblemen'. Waar jij telkens mee aan komt zetten noemt men dooddoeners en met dooddoeners worden geen problemen opgelost, wel leuk tijdens de pauzes op het werk.

haat | 11-07-13 | 11:23

Sterker nog, als het werkt zoals Sinead zegt dat het werkt is het zo dat hoe meer je zeurt over Marokkanen hoe grotere zeurkous je zelf wordt. Misschien moesten we deze wetmatigheden ook eens op de economie gaan toepassen!

Einde van de Domheid | 11-07-13 | 11:23

@ Mevrouw Snor

De PVV is wel de enige partij die de zeer ernstige problemen mat Marokkanen durft te benoemen. De rest is bang en kijkt weg.

Claire | 11-07-13 | 11:23

Een handjevol wijkagenten die 's avonds wat langer doorwerken. Als je één voetbalwedstrijd in de Arena afgelast, heb je de ramadanbezetting er voor de volgende tien jaar al helemaal uit.

Baron Wilhelmus | 11-07-13 | 11:23

Claire | 11-07-13 | 11:19 | + 0 -
Nou, jouw obsessief geschreeuw is voldoende hoor. Punt is gemaakt.

Bakito | 11-07-13 | 11:22

Agressie niet onder controle? Waarom zou je naar zoiets heidens als een psycholoog/psychiater gaan, terwijl bidden de beste oplossing is?
-
Zie het probleem met agressieve Marokkanen in een notendop. Hoger straffen helpt, maar wanneer gaan het probleem psychopathie eens in het pakket meenemen?
Of zou dat het beeld alleen maar verslechteren en wellicht (ik noem iets geks) politieke opvattingen sterken? Laten we er maar over zwijgen. Immers, niets zo futiel als de veiligheidsbeleving van Nederlanders. Ha.

Not Muhammad | 11-07-13 | 11:22

@ De Koreaanse Slet
Helemaal met u eens.

Claire | 11-07-13 | 11:21

Herstel, @bakito Dat probleem hebben we zelf veroorzaakt, het andere probleem is ons opgedrongen. Of hebben ze jou wel om toestemming gevraagd de grenzen wagenwijd open te zetten?

Rest In Privacy | 11-07-13 | 11:21

Op PVV-pauper-feestjes als Oudjaar en iedere week eredivisievoetbal wordt ook extra politie ingezet, maar daar hoor je de hypocriete puntmutsen nooit over. #fail.
Bakito | 11-07-13 | 11:15 | + 0 -

Ja pauperfeestjes? Pvv geeft in elk geval niet onze belasting geld uit aan feesten.
Extra politie inzet? Ja Geert wordt bedreigd weet je nog??
Je lult krom Bakito

KannieWaarZijn | 11-07-13 | 11:20

Kaas de Vies | 11-07-13 | 11:14
En je punt is? Is goed voor de industrie?
Of bedoel je rampzalig! kost ons allemaal weer zorggeld, die ook voor Nederlandse obesitas tokkies kon worden gebruikt?

Pindakees | 11-07-13 | 11:20

@zuurkool | 11-07-13 | 11:14
Nee het is ook fout om te denken dat het om islam (kut-religie, maar goed) gaat. Het gaat hier om onaangepaste asociale kut-berbers! Dat moet eens gezegd worden. Maar dat mag niet want is racistisch. Maar als het dan toch over islam moet gaan dan heb je drie groepen.

1.) Moslims waar je eigenlijk nooit geen last van hebt, doen gewoon hun dingetje.
2.) Fanatieke moslims die dingen opblazen en terroriseren in de naam van islam.
3.) Tuig moslims die ongeacht ze moslim zijn of niet nog steeds tuig zouden zijn.

De Koreaanse Slet | 11-07-13 | 11:20

Sinead o'Connor zingt net: 'Your smile makes me smile, your hope gives me hope'. Tja, als het zo werkt kunnen we wel allemaal een beetje moellah gaan spelen maar zo werkt het dus niet!

Einde van de Domheid | 11-07-13 | 11:20

@Che_cuevara | 11-07-13 | 11:15

De politiek ziet niets, de politiek hoort niets, de politiek doet niets. En dat is overigens ook structureel en zéker geen incident.

Reinaert | 11-07-13 | 11:19

In amsterdam ook geen enkel probleem met Surinaamse Moslims, Indonesiche moslims, Turkse moslims,etc.

We hebben structureel last van Marokkaans nep moslim tuig.

Dit type Marokkaan is geen moslim maar een inferieur soort dat zijn religie misbruikt. Dit type Marokkaan wil niet meedoen, maar wil alleen maar knokken en narigheid veroorzaken. En dat zijn er niet een paar!

En maar blijven roepen dat we geen Marokkanenprobleem hebben?

Claire | 11-07-13 | 11:19

Kaas de Vies | 11-07-13 | 11:01 | + 2 

Dat probleem hebben we zelf veroorzaakt, het andere probleem is ons opgedrongen. Of hebben ze jou wel om toestemming gevraagd de grenzen wagenwijd open te zetten?

Rest In Privacy | 11-07-13 | 11:19

@haat | 11-07-13 | 11:17 | + 0 -
Hij wordt er voor betaald, ik niet. Ieder zijn rol in het leven.

Kaas de Vies | 11-07-13 | 11:19

Allemaal naar het damplein. Weg met het verzetsmonument. Wij willen een grote minaret en dat paleis, daar maken we een mooie zwarte kubus van.
Mekka-mekka lekka lekka.
Wij dansen op jullie graven.

ecologiste | 11-07-13 | 11:19

zuurkool | 11-07-13 | 11:14 | + 1 -
Het is een bepaald soort slag mensen dat altijd loopt te zeiken over anderen. Honderd jaar geleden haatten ze de joden, vervolgens de Duitsers, de Antillianen en nu richten ze hun frustraties op moslims.

Ziek volk.

Bakito | 11-07-13 | 11:18

@rylands | 11-07-13 | 11:15 | + 0 -
Dit is zo bizar.

Ik moet helemaal niet er op wijzen dat het niet halal is ik moet er op wijzen dat dit maatschappeijk onacceptabel gedrag is en strafbaar in Nederland.

Ik zou geen religie nodig moeten hebben om dit duidelijk te maken. Het probleem ligt DUS bij die gemeenschap.

Kaas de Vies | 11-07-13 | 11:17

Mazelen, rode hond, Ramadan, gezeur van de naïeve fellow traveler Asscher.... "Zonder religie geen goede samenleving!" (Donner).

aceofspades | 11-07-13 | 11:17

Kaas de Vies | 11-07-13 | 11:11 |
Gezien jouw reaguurdersfrequentie komt het eigenlijk nog luier over dat jij het hém vraagt. Kun je dat niet even zelf doen? Er zijn genoeg F5'ers die voor jou wel even de firstpost honneurs waarnemen bij de eerstvolgende 3 topics. Alvast bedankt.

haat | 11-07-13 | 11:17

@Kaas de Vies | 11-07-13 | 11:05
Goed plan. Hoeveel levert dat op in jouw calculatie?

Niet dat ik het er niet mee eens ben hoor, maar ik vraag me wel publiekelijk af wat de opbrengsten zijn.

Overigens - http://www.imf.org/external/pubs/ft/weo/2013/01/weodata/weorept.aspx?pr.x=39&pr.y=17&sy=2008&ey=2012&scsm=1&ssd=1&sort=country&ds=.&br=1&c=998&s=NGDPD%2CPPPGDP%2CPPPPC&grp=1&a=1}}

Dit wist ik niet, jij?

De Koreaanse Slet | 11-07-13 | 11:17

Ramadandiensten...? Is het niet beter om tijdelijk de noodtoestand af te kondigen? Plunderaars zullen worden neergeschoten enzo? (En dan moet je het begrip 'plunderaar' ruim zien!)

VanBukkem | 11-07-13 | 11:17

@mark smith

De religieuze gemeenschap bestaat ook uit één vader, kijk ik al jaren vreemd van op.

Rest In Privacy | 11-07-13 | 11:16

Bakito | 11-07-13 | 11:15
Ook 'n goeie ja, miss nog wel 'n betere vergelijking dan de voetbalhooligans.

Pindakees | 11-07-13 | 11:16

"Volgens de Marokkaanse stichting Trendy kunt u het best uw buurtbuitenlanders wijzen op het feit dat diefstal niet halal is"
Idd is diefstal niet halal mits je steelt van geloofsgenoten. Stelen van niet-moslims is gewoon halal hoor. Want niet-moslims zijn niks waard. Je mag ze zelfs nog halal aanranden en verkrachten. Daarom doen moslims dat ook zoveel.

rylands | 11-07-13 | 11:15

Op PVV-pauper-feestjes als Oudjaar en iedere week eredivisievoetbal wordt ook extra politie ingezet, maar daar hoor je de hypocriete puntmutsen nooit over. #fail.

Bakito | 11-07-13 | 11:15

@Reinaert | 11-07-13 | 11:05
Laten we het voor de duidelijkheid vanaf nu dan een "structureel incident" noemen, al zal da politiek dat wel een beetje anders zien.

Che_cuevara | 11-07-13 | 11:15

Kunnen ze niet gewoon rammadannen in hun slaap? Is toch veel makkelijker en je haalt je uren als rammadannist er over het hele jaar makkelijk uit.

meneer der meneren | 11-07-13 | 11:15

En elke dag gaat het zoals gewoonlijk weer over het islam, vinden ze wel fijn natuurlijk, het sluipt er langzaam in, overal in bedoel ik.
Gadverdamme.

KannieWaarZijn | 11-07-13 | 11:15

In mijn stad wonen veel Turken, nooit geen problemen mee tijdens de ramadan. Mag ook wel eens gezegd worden.

zuurkool | 11-07-13 | 11:14

@Pindakees | 11-07-13 | 11:12 | + 0 -
Die Islamtische gemeenschap is een suikerfeest voor de diabetische industrie.

Kaas de Vies | 11-07-13 | 11:14

-weggejorist-

Mevrouw Snor | 11-07-13 | 11:14

Kaas de Vies | 11-07-13 | 11:01 | + 2 

Dat zou het probleem volledig oplossen, iedereen islamitisch!

Maar sinds ik me heb losgeworsteld van de beesten eet ik overdag. Mag ik dat wel blijven doen?

Rest In Privacy | 11-07-13 | 11:13

Claire | 11-07-13 | 11:12
De Marokkaanse gemeenschap bestaat uit één vader? Daar zullen de reaguurders verheugd van opkijken.

Mark Smith | 11-07-13 | 11:13

@Claire | 11-07-13 | 11:12 | + 0 -
Die laatste.
Wat voor complot dan in godesnaam? Die vader heeft het ook niet echt op een rijtje. Tja, zal wel neef-nicht figuur zijn.

Kaas de Vies | 11-07-13 | 11:13

Ikdus | 11-07-13 | 11:09
6% BTW op vreten, en dat wordt flink gedaan 's nachts bij die moslims en niet vergeten dat Suikerfeest. En dat dan van 1 miljoen moslims.. dat telt ook wel lekker aan denk je niet?

Pindakees | 11-07-13 | 11:12

De Marokkaanse gemeenschap zal altijd ontkennen dat er zeer ernstige problemen zijn met Marokkaans tuig en dat zijn er niet een paar:
vorige.nrc.nl/article2249910.ece

De Marokkaanse gemeenschap blijft alles ontkennen, ze leggen de schuld bij anderen, of er is prake van een complot, ze worden gediscrimineerd en ga zo maar door.

Een zeer ernstig en maar wel illustrerend staaltje van ontkennen en roepen dat het om een complot zou gaan zoals dat gaat in de Marokkaanse gemeenschap:

www.parool.nl/parool/nl/7/MISDAAD/arti...

Claire | 11-07-13 | 11:12

@van Rossem.
Ouwe luiaard. Pak CBS stastistieken van criminaliteit erbij, per maand (zal vast wel bestaan). Leg hier periode van ramadan overheen. Doe dit over meerdere jaren.

Pullitzer voor jou.

Kaas de Vies | 11-07-13 | 11:11

Ik zal wel te dom zijn maar wat bedoelen ze met vraag 3? Dat er extra voedertijden in de kantine zijn en dat agenten "verlof" krijgen om hun gebed te doen?

Ik snap vooral niet waarom die maaltijden vernederend kunnen zijn (iftar maaltijden zijn best lekker als avond snack en waarschijnlijk minder vernederend dan mijn bamihap of midnight pizza).

bomba12 | 11-07-13 | 11:10

@zeg maar jansen | 11-07-13 | 10:57
Ze stelen het wel overdag, ze eten het alleen nog niet op.

Che_cuevara | 11-07-13 | 11:10

Avond klok voor bepaalde groeperingen en tevens vrijbrief om met scherp te schieten. (zo moeilijk is het niet)

Hellsmurfje | 11-07-13 | 11:10

Extra politie-diensten? Wat een onzin! Asscher heeft ons nog verteld dat misdaad en de Islam helemaal niks met elkaar te maken hebben, dus ik mag hopen dat de racistische politici die dit hebben voorgesteld tot de uiterste letter der wet vervolgd worden! En als dat niet kan, kunnen we er wel wat wetten bij maken, want discriminatie, diefstal, mishandeling, moord, pedofilie, en terrorisme zijn misschien wel OK, maar waar gaat dit land naartoe als mensen kritiek hebben op een religie die open en bloot beweert de Westerse maatschappij omver te willen werpen?

Piet van het Padje | 11-07-13 | 11:10

@Pindakees | 11-07-13 | 11:01
Effe kijken.

Ajax - Feyenoord (zonder uit supporters) = 50.000 x €30 (gem kaartje?) = €1.5000.000

Daar trekt de staat dus in 1,5 uur meer dan €300.000 aan 21% btw van.

Bijdrage van de ramadan in de 30/40, weet ik veel hoeveel jaar aan de staatskas??

Ikdus | 11-07-13 | 11:09

@Sextraterestrial | 11-07-13 | 11:07 | + 0 -
Ik voel wel een minaretje opkomen in mijn broekje.

Kaas de Vies | 11-07-13 | 11:09

@Grote stamper | 11-07-13 | 11:06 | + -1 -
We moeten het probleem bij onszelf zoeken, we zijn gewoon nog niet Islamitisch genoeg.

Kaas de Vies | 11-07-13 | 11:08

-weggejorist-

LangeTijdGeleden | 11-07-13 | 11:08

Cuyahoga | 11-07-13 | 11:06
Tuig is overlast.

Mark Smith | 11-07-13 | 11:08

Ik voel de culturele verrijking! Jullie ook?

Sextraterestrial | 11-07-13 | 11:07

harry poster | 11-07-13 | 11:03
De extra politie kosten voor voetbalhooligans zien ze blijkbaar ook niet als probleem. Dus waarom zou dit 't wel zijn?

Pindakees | 11-07-13 | 11:07

@Kapitein Sjaak Mus | 11-07-13 | 11:05 | + 1 -
Oh ja beetje dom.
KAAS DE VIES HET LAND UIT!

Kaas de Vies | 11-07-13 | 11:07

Islam is overlast.

Cuyahoga | 11-07-13 | 11:06

antagonist | 11-07-13 | 11:05
Dan heb je geen leuk leven als dit je dag al bederft. Ga lekker naar buiten man, het is mooi weer.

Mark Smith | 11-07-13 | 11:06

Kaas de Vies | 11-07-13 | 11:01 | + 2 

Nadat we met enige regelmaat politietrainingsmissies in diverse islamitische landen uitgevoerd hebben, verbaast het me wel dat we de problemen hier niet goed aan kunnen pakken...

Rest In Privacy | 11-07-13 | 11:06

Gaan die nu flitsen op stiekeme eters?

Che_cuevara | 11-07-13 | 11:06

Goed laten we eens een nadeel proberen om te buigen naar een voordeel.

Hey politici, hongerige moslims zijn vervelend nietwaar. Gelukkig zijn het er maar een miljoen. Wat dachten jullie er van als hier 16 miljoen inwoners van Nederland bijkwamen? Hebben jullie genoeg mankracht bij de politie om 17 miljoen hongerige onderdanen te sturen?

Nee, dat dacht ik al.

Wijzig het economische beleid.

Afbouwen van toeslagen en subsidies, verlaag IB + BTW ter compensatie, vermindert fraude, fouten en bureacratie + bonus dat werken loont.

Halveer budget voor ontwikkelingssamenwerking, we zitten dan op het gemiddelde van de EU per jaar. Als je het over een langere periode er natuurlijk nog steeds boven.

Verander asiel en immigratie beleid Nederland. Maak illegaliteit strafbaar, hanteer 1 paspoortbeleid voor multipaspoort recidivisten (met andere woorden neem NL-paspoort af). Neem paspoort af van elke Nederlander die voor terroristen strijd of voor een vreemde mogendheid ook al hebben ze er 1, dan maar statenloos.

Kaas de Vies | 11-07-13 | 11:05

En hoe noemen we deze structurele overlast? Juist: "incidentjes".

Als er in dit land één bevolkingsgroep is die structureel de boel verziekt en de samenleving tracht te ontwrichten dan is het de Marokkaanse wel - maar onze 'regering' en overige overheden doen één en ander al even structureel af als peanuts en vegen de ellende telkens weer onder het tapijt.

Dat wij brave burgers steeds maar weer de rekening mogen betalen is irrelevant.

Reinaert | 11-07-13 | 11:05

Mijn hele dag is weer naar de kloten. Wat een ergerlijk nieuws wederom. Triest allemaal.

antagonist | 11-07-13 | 11:05

@Kaas de Vies | 11-07-13 | 11:01 |
het niet ontkennen dat het geen probleem is, vormt dan wel weer een probleem.

Kapitein Sjaak Mus | 11-07-13 | 11:05

Fijn toch, die Islam in Nederland...

Ales | 11-07-13 | 11:04

Hoe kan je als politiek dit toch blijven ontkennen? En nu niet aankomen met die voetbalhooligans, want dat daar een probleem mee is dat durven ze uiteindelijk wel uit te spreken. Hoe bedoel je hypocriet.

harry poster | 11-07-13 | 11:03

Stelen tijdens Ramadan is dubbel halal, want ramadan = lief zijn voor je medemens, dat weten ze donders goed en intereseert ze geen reet. Zoals alle gelovigen knijpen ook moslims de kat stevig in het donker.

Rest In Privacy | 11-07-13 | 11:03

Zetten ze altijd maar meer politie in tegen de Noord-Afrikaanse medemens in Nederland.

Patje2011 | 11-07-13 | 11:03

Toch zouden ze bij de PVV iets meer hun best moeten doen om met andere woorden te gaan smijten. Dat 'tuig' iedere keer in die vragen, geef ze groot gelijk, maar de vragen worden gesteld aan chagrijnige, wereldvreemde politici. En die zijn al bevooroordeeld ten opzichte van de PVV. Zo krijg je dus niks voor mekaar, behalve dat half Nederland roept 'ja maar ze zeggen wel waar het op staat'. Da's allemaal heel fijn, maar ze moeten eens proberen wat meer hun best te doen om zaken te forceren in plaats van gehoord te willen worden.

haat | 11-07-13 | 11:03

Kaas de Vies | 11-07-13 | 11:01
*Proest*

Mark Smith | 11-07-13 | 11:02

Ik hou een Nederlandse ramadan, ik eet 's nachts niet.

Rest In Privacy | 11-07-13 | 11:02

Uitgerust met een extra lange lat?
Om de culturele aanpassing zeg maar.

amin | 11-07-13 | 11:02

Maar, jongens en meisjes, er is echt GEEN probleem hier in NL!!1. Weest u allen gerust en loop rustig door.

harry poster | 11-07-13 | 11:02

zeg maar jansen | 11-07-13 | 10:58
Nu sprak ik laatst Achmed van de shoarmatent, een Turk maar dat maakt niks uit natuurlijk, en die schaamde zich zo dat hij witte saus in plaats van rode bij mijn döner deed.

Mark Smith | 11-07-13 | 11:02

Kaas de Vies | 11-07-13 | 11:01 Lees nog eens. Iets gaat er niet goed in de gramma.

zeg maar jansen | 11-07-13 | 11:02

Klagen over extra politie inzet? Weet je hoeveel de belasting betaler kwijt is aan een wedstrijdje Ajax-Feyenoord aan politiekosten? Wanneer gaan we die kosten nou eens halen bij 't voetbal zelf ipv van de belastingbetaler?

Pindakees | 11-07-13 | 11:01

Hoe kan je nu ontkennen dat de Islam dan GEEN probleem is? Tijdens Kerst zit oom agent lekker met zijn bromsnor in de aardappelpuree.

Kaas de Vies | 11-07-13 | 11:01

Zolang de policor goegemeente nog altijd de dienst uitmaakt in ons land (en de rest van het Westen) zal er niets anders opzitten dan slikken, doorbijten en buigen.

Bigi Bana Boy | 11-07-13 | 11:00

PSYx | 11-07-13 | 10:57 Nee. Koninginnenach. Want de meeste aandacht blijft toch naar een Koningin uitgaan.

zeg maar jansen | 11-07-13 | 10:59

Ingecalculeerde overlast.

En de Marokkaanse gemeenschap schaamt zich nog steeds niet.

zeg maar jansen | 11-07-13 | 10:58

Koningsnacht bedoel je denk ik?

PSYx | 11-07-13 | 10:57

Als ze dan ook maar eens gaan ramme dan. Anders heeft het nog geen nut.

Mark Smith | 11-07-13 | 10:57

Ze stelen overdag geen eten, dat scheelt.

zeg maar jansen | 11-07-13 | 10:57

Het hele jaar ramadamdiensten draaien is beter, want die gasten zijn het hele jaar tot overlast.

ÎÎÎ ReBeL ÎÎÎ | 11-07-13 | 10:56

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken